[IMG]https://card.psnprofiles.com/2/Meneer_UYL.png[/IMG]
Ik vind het wel mooi dat het dpad dezelfde kleur heeft als de shoulder buttons (foto 1).Meneer UYL schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 10:32:
[...]
O ja zeker wel, maar ik ben hartstikke kleurenblind dus weet vaak niet of de kleuren samen gaan. Ik twijfel nog tussen de dpad kleur. Welke ziet er beter uit, gezien de knoppen en share knoppen grijs zijn op de controller? 1 of 2?
1 :[Afbeelding]
2: [Afbeelding]
Maar bij nader inzien vind ik foto 2 ook wel mooi
[ Voor 3% gewijzigd door Seroczynski op 14-07-2021 10:37 ]
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Waarom zou het niet mogen? Tekken, Mortal Kombat zijn toch ook beide vechtspellen en lijken veel op elkaar?kleinelievewolff schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 10:06:
[...]
Dit is toch geweon een schaamteloze Super Smash Brothers rip-off? Mag dat zomaar?
PS/XBL: Nogne
Bij geruchten moet je altijd even de bron proberen te zoeken voordat alle fake insiders het allemaal na papegaaien. Dus Jez Corden van windows central heeft ooit gezegd dat warner bros geïnteresseerd is NetherRealm en TT te verkopen en heeft daar blijkbaar documenten van. Alle verdere suggesties dat ms het dan zou kopen is giswerk.Wom schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 10:05:
[...]
Eén van mijn guilty pleasures is meelezen op fora waar ze dergelijke overnames bespreken. Maar inmiddels worden dergelijke geruchten ook door wat meer betrouwbare personen gedeeld. Of MS deze studio's overneemt durf ik niet te zeggen, maar er is veel beweging rond in ieder geval.
offtopic:
Als je meer over TT te weten wilt komen kan ik het Gamehut Youtube-kanaal aanraden. Is van een director die bij TT werkt en geeft toffe achtergrond over het ontwikkelen van games en de uitdagingen die ze vaak hadden.
YouTube: YouTube
Nee, Kinect is volgens mij absoluut niet precies genoeg om te bepalen waar je op het scherm precies richt met een gun.SinergyX schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 09:26:
[...]
Je bedoelt gewoon Kinect?![]()
En VR hoeft van mij niet, dat niche ding is grappig, maar voor dat clubje kan je prima gewoon bij de PC kant blijven.
En voor mij persoonlijk hoeft VR ook niet per se naar Xbox te komen omdat ik al een Quest en een hele aardige game pc heb... Was meer van áls je zo'n ervaring (schieten met een gun in je hand) zoekt op console dan denk ik dat VR de kant is waar dat het eerste vandaan zal komen nu.
Enige waardoor ik VR op consoles zelf nog wel interessanter zou kunnen vinden is als er meer moeite gestoken wordt in games er voor. Maar van Microsoft zouden die waarschijnlijk alsnog ook naar pc komen en hopelijk Oculus compatibel zijn. Wel kan het ook dat games op de console soms beter geoptimaliseerd zijn... Zo is Borderlands 2 VR op de pc een nogal goedkope port van de psvr versie en heb je met Oculus controllers bv het probleem dat de positie van de crosshair niet klopt (en de guns zijn nooit ontworpen om echt de iron sights te gebruiken dus dat werkt meestal ook niet). Dat ruïneert de game voor mij toch een beetje.
Gamertag: FinrazielNL
Ik vind 1 net wat mooier maar het misstaat allebei nietMeneer UYL schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 10:32:
[...]
O ja zeker wel, maar ik ben hartstikke kleurenblind dus weet vaak niet of de kleuren samen gaan. Ik twijfel nog tussen de dpad kleur. Welke ziet er beter uit, gezien de knoppen en share knoppen grijs zijn op de controller? 1 of 2?
1 :[Afbeelding]
2: [Afbeelding]
Maar het enige wat je verandert is grijs naar een iets ander grijs, dus volgens mij heeft kleurenblindheid er dan toch niet echt veel mee te maken? Of ik begrijp kleurenblindheid niet, kan ook
De basis combinatie is in ieder geval erg cool imho.
Kinect zoals die was niet, maar dat lag voornamelijk aan de camera's die waren gericht op brede view en redelijk ver, 1.2 meter (dacht ik) tot 4 meter afstand. Gevolg is een iets minder nauwkeurige tracking.Finraziel schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 12:21:
[...]
Nee, Kinect is volgens mij absoluut niet precies genoeg om te bepalen waar je op het scherm precies richt met een gun.[...]
Wij hebben er eens 5 gebruikt en daarmee 3d positie getracked. Dat kon tot op de centimeter nauwkeurig op een vlak van 6 bij 3 (iets minder naar de randen toe).
Een kinect die niet gefocust is op 80 bij +- 55 graden field of view, maar iets conservatiever is, en ook een betere dieptecamera gebruikt dan die van 512 bij 424 datapunten zal een hoop helpen. Met courante hardware kan je behoorlijk nauwkeurig bepalen waar iemand naartoe wijst bijv.
Heb er net eentje besteld voor mijn zoontje zijn 9de verjaardag. En gele met grijze achterkant en shock blue bumpers/triggers en sticks met zijn naam erop. Gaat hij leuk vinden.Zhankou schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 14:43:
Oef, jullie allemaal geld teveel ofzo met al die controllers ;-)
Al zouden die van mij part 200 euro zijn, zou ik hem nog kopenXgar schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 14:45:
Vind die controllers allemaal mooi uitzien, maar sinds ik over ben naar een elite kan ik echt niet meer terug naar een reguliere. Jammer dat Design Labs niet voor Elite controllers is.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Top. Ja ik vind het groen van de shoulder button ook passen. Dus ik heb zojuist nummertje 1 besteld! ik maak nog wel een foto als die binnen is met mooie echte foto's!Seroczynski schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 10:36:
[...]
Ik vind het wel mooi dat het dpad dezelfde kleur heeft als de shoulder buttons (foto 1).
Maar bij nader inzien vind ik foto 2 ook wel mooi
Dank je wel! Ik heb hem zojuist besteld, laat de foto's nog wel zien. Betreft de kleurenblindheid. Het is een spectrum waar het soms nogal vaag kan zijn wie waar last van heeft. Ik heb voornamelijk moeite met rood en groen, maar groen lijkt soms ook een beetje op grijs, waardoor het verschil tussen die grijze tinten van de knoppen voorop en het groene van de dpad en achterop moeilijk te onderscheiden is, en ik dus gelijk meningen van externen vraagFinraziel schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 12:25:
[...]
Ik vind 1 net wat mooier maar het misstaat allebei niet
Maar het enige wat je verandert is grijs naar een iets ander grijs, dus volgens mij heeft kleurenblindheid er dan toch niet echt veel mee te maken? Of ik begrijp kleurenblindheid niet, kan ook
De basis combinatie is in ieder geval erg cool imho.
Same here. Ik zou graag een controller in een Xbox 360 thema hebben (het liefst ook met de bolle guide knop), maar dan wel op basis van de Elite controller*.Xgar schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 14:45:
Vind die controllers allemaal mooi uitzien, maar sinds ik over ben naar een elite kan ik echt niet meer terug naar een reguliere. Jammer dat Design Labs niet voor Elite controllers is.
*Met verwisselbare accu
Daarom vond ik het nog wel leuk om mijn oude elite v1 te voorzien van een kleurtje middels een andere faceplate en gripsXgar schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 14:45:
Maar ja daar moet hij voor open wat ik toch niet snel zou doen bij een controller waar nog garantie op zit. En je kunt denk ik toch niet helemaal zoveel customizen als je op die site kunt.
Hmm, dat is ook nog een goed idee, waar had je die gekocht?Finraziel schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 15:23:
[...]
Daarom vond ik het nog wel leuk om mijn oude elite v1 te voorzien van een kleurtje middels een andere faceplate en grips
Maar ja daar moet hij voor open wat ik toch niet snel zou doen bij een controller waar nog garantie op zit. En je kunt denk ik toch niet helemaal zoveel customizen als je op die site kunt.
AmazonXgar schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 15:40:
[...]
Hmm, dat is ook nog een goed idee, waar had je die gekocht?
https://www.amazon.nl/-/e...=ppx_pop_mob_b_asin_title
https://www.amazon.nl/-/e...=ppx_pop_mob_b_asin_title
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Hier nog een, een elite in 360 design koop ik direct.Xgar schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 14:45:
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Je kunt er maar een tegelijk gebruiken. Maar tich wil je er meerdere hebben. Het liefst in allemaal andere kleuren.
Heb nu 4 controllers. En toch zou ik ook een elite met 360 look kopen.
SMB1 en 2 helemaal grijs gespeeld, maar ik zou liever zien dat je eens met een volwaardige opvolger komen in de spirit van die twee games. Gewoon Super Monkey Ball 3, geen jump, geen 3D, goed level design en een strak deuntje
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Windows 365 got me thinking... next month you'll be able to access a full Windows PC on an Xbox through the Edge browser 🎮 🪟 pic.twitter.com/Nxz01NcX6z
— Tom Warren (@tomwarren) 14 juli 2021
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik herken het echt totaal niet. Vind het ook opvallend gecombineerd met het feit dat hier voornamelijk de wat "oudere" gamers zitten. Verbaas me er echt over. Een controller in een ander kleurtje doet mij echt helemaal niks.SecondGuess schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 19:57:
Leuke controllers kopen lijkt bijna op wat handtassen kopen voor sommige vrouwen is.
Je kunt er maar een tegelijk gebruiken. Maar tich wil je er meerdere hebben. Het liefst in allemaal andere kleuren.
Maar begrijp me niet verkeerd hoor. Lekker doen als je er blij van wordt natuurlijk! 😉
XBox Series X: BloodyB2121
Lijkt me dat juist de wat oudere gamer vaker het geld heeft (meer disposable income) om voor de leuk een controller met een kleurtje te kopen. Toen ik 20 jaar jonger was was het veel belangrijker om zo efficiënt mogelijk met geld om te gaan, toen was de kleur van de controller juist minder belangrijk voor mij.d.bakker84 schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 22:08:
[...]
Ik herken het echt totaal niet. Vind het ook opvallend gecombineerd met het feit dat hier voornamelijk de wat "oudere" gamers zitten. Verbaas me er echt over. Een controller in een ander kleurtje doet mij echt helemaal niks.
Maar begrijp me niet verkeerd hoor. Lekker doen als je er blij van wordt natuurlijk! 😉
Ik herken mij hierin. Ik heb vroeger zelfs noodgedwongen moeten gamen met zo'n tien-euro controller voor de PS1, omdat er gewoon niets anders mogelijk was financieel gezien. Inmiddels ben ik zelfvoorzienend, ouder en daarbij gametechnisch wijzer waardoor ik vaker voor OEM kan gaan.Finraziel schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 22:19:
[...]
Lijkt me dat juist de wat oudere gamer vaker het geld heeft (meer disposable income) om voor de leuk een controller met een kleurtje te kopen. Toen ik 20 jaar jonger was was het veel belangrijker om zo efficiënt mogelijk met geld om te gaan, toen was de kleur van de controller juist minder belangrijk voor mij.
Exact dit gedrag herken ik echter wel bij de jeugd om mij heen. Bij een defect staan zij er alleen voor en gaan zij voor de 10-euro action oplossing. Deels teleurgesteld over de kwaliteit, maar ze kunnen wel weer door.
Ieder zijn ding inderdaad wat dat betreftd.bakker84 schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 22:24:
Snap dat die er het geld voor hebben, maar ik snap niet dat je er blij van wordt 😉
Leeftijd heeft daar weinig mee te maken... Denk eerder dat als je wat ouder wordt je je vaak ook wat minder aantrekt van wat 'men' er van denkt. Zo ben ik sinds kort ook weer de lol van Lego bouwen aan het ontdekken op mijn 43e levensjaar
Is 84 jouw geboortejaar?d.bakker84 schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 22:08:
[...]
Ik herken het echt totaal niet. Vind het ook opvallend gecombineerd met het feit dat hier voornamelijk de wat "oudere" gamers zitten. Verbaas me er echt over. Een controller in een ander kleurtje doet mij echt helemaal niks.
Kan wellicht wat confronterend zijn, maar dan hoor jij inmiddels ook wel tot die club
Ik ben van 76 en behoor dus inderdaad ook absoluut tot die club. En hoewel ik het grappig vind om te zien snap ik er ook vrij weinig vanAndereKoekoek schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 00:06:
[...]
Is 84 jouw geboortejaar?
Kan wellicht wat confronterend zijn, maar dan hoor jij inmiddels ook wel tot die club
Een controller is voor mij echt puur en alleen gebruiksvoorwerp. Hoe die er uit ziet boeit me niks. Nou ok... ik wil graag dat hij er onopvallend uitziet
Maar zoals hij zegt, als anderen het leuk vinden, c'est la vie. Geniet er van.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Uiteraard hoor ik daar bij. Daarom snap ik dus juist niet dat mijn leeftijdsgenoten daar waarde aan hechten.AndereKoekoek schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 00:06:
[...]
Is 84 jouw geboortejaar?
Nu heb ik zin om een burcht te bouwen met meerdere X-en als torens en dan S-en als tussenmuren !drakiesoft schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 07:40:
Iemand heeft deze "kroon" ge3dprint. Omdat z'n kat elke keer op de xbox ging zitten...
[Afbeelding] [Afbeelding]
Hieronder een review:
Bloodroots is coming to the @Xbox and @XboxGamePass THIS July 15th! 🤩🎉
— Paper Cult (@papercultgames) 6 juli 2021
We're SUPER STOKED for more gamers to get their hands on Bloodroots & join our wonderful community. 🥰
Nuts how many amazing titles are coming on the #XboxGamePass & we're honored to be one of them! :D pic.twitter.com/RufZQRAEx2
https://www.metacritic.com/game/playstation-4/bloodroots
——-
Net zelf even geprobeerd en ziet er leuk uit
[ Voor 14% gewijzigd door uchiha tijntje op 15-07-2021 09:28 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Inkomen speelt zeker een rol in keuzes al kijk ik ook zeker goed naar de waarde van een produkt.Finraziel schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 22:19:
[...]
Lijkt me dat juist de wat oudere gamer vaker het geld heeft (meer disposable income) om voor de leuk een controller met een kleurtje te kopen. Toen ik 20 jaar jonger was was het veel belangrijker om zo efficiënt mogelijk met geld om te gaan, toen was de kleur van de controller juist minder belangrijk voor mij.
Zo'n custom controller was trouwens maar 69,99. Een tientje duurder dan de gemiddelde prijs van een standaard controller online. voor dat tientje extra was het leuk om een x te proberen.
Als die custom controller 99 was geweest had ik het niet gedaan.
Ja, true, herkenbaarSecondGuess schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 19:57:
Leuke controllers kopen lijkt bijna op wat handtassen kopen voor sommige vrouwen is.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Spuuglelijk, maar goed je moet dan wat natuurlijkdrakiesoft schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 07:40:
Iemand heeft deze "kroon" ge3dprint. Omdat z'n kat elke keer op de xbox ging zitten...
Kick.Krimglas schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 09:37:
[...]
Er zit een foute url in de landingspagina. Landcode wordt niet meegegeven waardoor er een fallback naar de US store gebeurt.
Nederland: https://www.microsoft.com...x-design-lab/900WZDF9XJVG
Belgie: https://www.microsoft.com...x-design-lab/900WZDF9XJVG
Is het nog wel mogelijk om een XBOX One Controller bij hun te bestellen?
Kan het zo snel niet vinden.
Ik vind de d-pad van de Series zo lawaaierig. Dat klikt maar. Waarbij die van de One muisstil is.
Hoe is jullie ervaring. En klikt/tikt dat op de Elite ook?
Oh, ik vind hem juist zo lekker klinken. Vooral bij MK 11 bijvoorbeeld, die klikjes geven me op een of andere het gevoel dat ik bijv. mijn fatality correct heb uitgevoerd, een soort bevestiging van wat ik heb onthouden voor de fatalityRoyalty schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 14:06:
[...]
Ik vind de d-pad van de Series zo lawaaierig. Dat klikt maar. Waarbij die van de One muisstil is.
Die d-pad van de Series maakt echt een bak lawaai ja, hoe dat door de QC heen gekomen is, dat is mij echt een raadsel.Royalty schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 14:06:
[...]
Aan de andere kant is ie wel veel accurater dan de One.Segafreak83 schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 15:32:
[...]
Die d-pad van de Series maakt echt een bak lawaai ja, hoe dat door de QC heen gekomen is, dat is mij echt een raadsel.
Erg lelijk om te zien, had dan de buitenste randen verticaal gehouden en ook recht, en dan die kartels alleen aan de binnenkant, dan valt het allemaal totaal niet op en heb je toch hetzelfde resultaat.drakiesoft schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 07:40:
Ik zou gewoon geen kat nemen, dan hoef je al die moeite ook niet te doen.Homeland schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 16:00:
[...]
Erg lelijk om te zien, had dan de buitenste randen verticaal gehouden en ook recht, en dan die kartels alleen aan de binnenkant, dan valt het allemaal totaal niet op en heb je toch hetzelfde resultaat.
Maar de king of consoles mag best gekroond worden.
[ Voor 6% gewijzigd door drakiesoft op 15-07-2021 16:05 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Meneer UYL op 15-07-2021 18:51 ]
Inmiddels een update:t0mmiiiii schreef op zondag 4 juli 2021 @ 22:29:
Zijn er mensen die ervaring hebben met VRR? Zou dit met alle games moeten werken?
Ik merk dat de volgende games bij mij werken (getoonde fps op Oled g1 past bij ervaring):
We Happy Few
Planet Coaster
Werkt niet (er staat bijv 120 fps bij het game dashboard, maar lijkt 30, 60fps, of ertussen te zijn:
Call of the Sea
Forza Motorsport 7
Hotshot Racing
Rocket League
Star Wars: Jedi Fallen Order
The Witcher 3
Wreckfast
Yakuza: Like A Dragon
Als je VRR wilt testen, werkt de next-gen versie van A Plague Tale Innocence daar als een van de weinig games goed voor. De fps counter geeft daar bijvoorbeeld 70fps aan als het ook werkelijk 70fps lijkt te zijn.
Gebruik zelf de PowerA Moga houder, kost €20,- en bevalt opzich prima. Geen China meuk. Dankzij de twee los verstelbare scharnieren is de hoek en hoogte van jouw telefoon goed te stellen.borbit schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 19:35:
Ik wil een beugeltje zodat ik mijn telefoon op mijn Xbox Series S controller kan bevestigen. Hoeft niet top of the line te zijn. Maar ook niet crappy. Denk aan een euro of 15. Iemand een aanrader om te bestellen?
Oudere post met foto's
Caayn in "[Project xCloud] Ervaringen en Discussie"
Deze houder wordt door MS zelf verkocht maar is ook bij diverse winkels te vinden.
https://www.nedgame.nl/xb...ming-clip-2-0/1695951396/
https://www.microsoft.com...vetab=pivot%3aoverviewtab
[ Voor 5% gewijzigd door Caayn op 15-07-2021 22:50 ]
Waar woon je? Omgeving Alkmaar heb ik er eentje voor je. Ooit ge ali-expres'd voor een paar euro, maar wordt nu in de praktijk eigenlijk niet gebruikt. PB maar bij interesse of als je foto's wilt.borbit schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 19:35:
Ik wil een beugeltje zodat ik mijn telefoon op mijn Xbox Series S controller kan bevestigen. Hoeft niet top of the line te zijn. Maar ook niet crappy. Denk aan een euro of 15. Iemand een aanrader om te bestellen?
Top of the line kan wel voor zo'n 15 euro: https://www.nedgame.nl/mo...clip-for-xbox/3568072168/borbit schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 19:35:
Goed merk, heb er zelf een clip van voor een controller van hun zelf (identiek aan ontwerp, op de maat na).
Volgens mij was dat juist "By Design" toen ze vorig jaar daar informatie over gaven. Volgens mij staat er op Xbox Wire nog wel een artikel daar over dat ze dus met opzet dat klik geluid hebben teruggebracht om je het gevoel te geven dat je wat indrukt.Segafreak83 schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 15:32:
[...]
Die d-pad van de Series maakt echt een bak lawaai ja, hoe dat door de QC heen gekomen is, dat is mij echt een raadsel.
Kan het enigszins wel begrijpen, je wilt het gevoel hebben dat je iets indrukt en daarbij hoort een klik geluid. Dan kan je je idd nog wel afvragen hoe hard dat geluid dan moet zijn.
drakiesoft schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 16:02:
[...]
Maar de king of consoles mag best gekroond worden.
Oh kan het wel snappen. De één geeft meer geld uit aan zijn hobby dan de ander. Sommigen zijn echter beperkt door budget anderen door ruimte en anderen staan er puur zakelijk in en boeit het niet of de controller wit, zwart of een mix van 5 kleuren is.ArthurMorgan schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 07:08:
[...]
Ik ben van 76 en behoor dus inderdaad ook absoluut tot die club. En hoewel ik het grappig vind om te zien snap ik er ook vrij weinig van
Een controller is voor mij echt puur en alleen gebruiksvoorwerp. Hoe die er uit ziet boeit me niks. Nou ok... ik wil graag dat hij er onopvallend uitziet
Maar zoals hij zegt, als anderen het leuk vinden, c'est la vie. Geniet er van.
Zelf val ik in de 2e categorie. Ik ben beperkt door ruimte. Heb een normale woning, maar ik zou maar wat graag een aparte game room hebben. Lekker strak ingericht. Een Xbox fridge, dikke grote OLED en een Series X. Lekkere relax bank en een zooitje gekleurde controllers die ik netjes op zo'n metalen steun allemaal uitgelijnd onder elkaar aan één van de muren kan ophangen. De hele zooi ook aangesloten op een Philips Hue Syncbox (met HDMI 2.1) zodat tijdens het gamen de kleuren op het scherm ook op de muren te zien zijn. En ja, voor mij mag dat best wat kosten.
XBL: MRE Inc
heb maar klein pensioentje.
speel meestal wat oudere spellen. online vrij zelden slechts af en toe open world spel. halo of breakpoint
twijfel tussen xbox one s (100 euro) goedkoop spellen kopen en spelen voor single player.
xbox series s 200 euro marktplaats tweedehands gamepas 10 euro per maand
maar staan nou al zoveel tweedehands xbox series s te koop op marktplaats dus vraag me af waarom mensen er zo op afknappen ????
lastig kiezen.
groet
eeltje
Misschien toch mensen die bij nader inzien naar de x overstappen, zou het anders niet durven zeggen.eeltje schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 10:05:
hoi allemaal,
speel meestal wat oudere spellen. online vrij zelden slechts af en toe open world spel. halo of breakpoint
twijfel tussen xbox one s (100 euro) goedkoop spellen kopen en spelen voor single player.
maar staan nou al zoveel tweedehands xbox series s te koop op marktplaats dus vraag me af waarom mensen er zo op afknappen ????
lastig kiezen.
groet
eeltje
De S heeft natuurlijk minder opslagruimte maar volgens mij draaien games er prima op. Wel is het zo dat je bij backwards compatible games (Xbox one games) de one s versie krijgt en niet de one x versie. Dat betekent dat veel games die one x optimalisaties gekregen hebben er grafisch minder uitzien op de series s dan op de one x. Maar het zal wel nog steeds stabieler lopen en kortere laadtijden hebben, vooral ten opzichte van een one s. En toekomstvaster.
De combinatie met gamepass blijft uitstekend met de series s, je zult alleen niet zoveel games tegelijk kunnen installeren.
Vergeet ook niet het gamepass topic even te bekijken, het is waarschijnlijk interessanter voor je om gold te nemen voor een paar jaar en dat om te zetten naar gamepass ultimate, ook al vind je multiplayer niet zo belangrijk. Kost wel iets meer in een keer maar is uiteindelijk een stuk goedkoper. Uitgebreide uitleg en discussie staat in het gamepass topic.
Wees overigens voorzichtig als je iets koopt. Ik heb geen ervaring met waar een series s nu voor gaat maar 200 euro klinkt mij erg goedkoop. Let op dat het geen oplichter is.
Als ze nu ook Kodi eens goed gaan ondersteunen (4K streams bijvoorbeeld..
Yooo hoe kom ik aan die controller? Heb je een link naar hoe dit item heet?
Een Series S is naar mijn idee toekomstbestendiger, en dus een betere aankoop ondanks de hogere prijs. Waarom er tweedehands worden aangeboden is mij onduidelijk, maar de aanschafprijs van een nieuwe Series S valt blijkbaar in het 'eens zien of het wat is' terrein. Het is in ieder geval een prima console als je op 1080P wilt gamen. Ook zijn er best wat mensen geweest die een Series S kochten omdat deze simpelweg beter verkrijgbaar was (en is) tov. een Series X.eeltje schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 10:05:
hoi allemaal,
lastig kiezen.
groet
eeltje
Snap dat het een fiks prijsverschil is tussen een One S of een Series S, maar in mijn ogen is die laatste het dubbel en dwars waard. Maar, en dat is wel een belangrijke, je kunt er geen fysieke media in kwijt. Je bent dus aangewezen op het Game Pass aanbod of het kopen van digitale games. Het is dus niet mogelijk om goedkope games op fysieke media tweedehands te kopen.
Al denk ik dat er voor de casual speler zoveel op Gamepass te halen is, dat je daar niet direct last van gaat hebben.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Hier kun je meer info vinden: https://www.xbox.com/en-U...ollers/spacejamanewlegacyMeneer UYL schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 10:27:
[...]
Yooo hoe kom ik aan die controller? Heb je een link naar hoe dit item heet?
Echter zijn niet alle controllers wereldwijd verkrijgbaar geloof ik.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Er worden ook nogal wat Series S weggegeven bij abonnementen zoals Ziggo/Kpn en Eneco en bij winacties. Kan dus best zijn dat er mensen die dingen nemen in de hoop dat ze er meer mee kunnen vangen op marktplaats dan de korting die je anders krijgt.Wom schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 10:36:
[...]
Een Series S is naar mijn idee toekomstbestendiger, en dus een betere aankoop ondanks de hogere prijs. Waarom er tweedehands worden aangeboden is mij onduidelijk, [...]
Heb je niet een losse usblader liggen om te checken of het aan de poorten van de Xbox ligt? En een andere kabel om uit te sluiten dat het daaraan ligt.Nipje schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 10:46:
Zijn er meer mensen die regelmatig issues hebben met die nieuwe Play & Charge kits voor de Series X controllers? Maanden lang hebben deze prima gewerkt qua opladen en prima batterijduur. Nu sinds een aantal dagen heb ik veel moeite. Ze willen niet meer opladen. Alle USB ports op mijn xbox geprobeerd met de kabel die bij de Play & Charge kits wordt geleverd maar er gebeurt gewoon niks. Het icoontje rechtsboven geeft wel aan dat hij aan het opladen is maar als ik na een aantal uur de controller ontkoppel is de batterij indicator direct weer rood..
[ Voor 3% gewijzigd door pelt op 16-07-2021 10:49 ]
Dat laatste heb ik getest, ik heb 2 kabels geprobeerd en ook alle ports. Ik zal inderdaad eens een externe lader in een stopcontact proberen, goede tip, thanks!pelt schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 10:48:
[...]
Heb je niet een losse usblader liggen om te checken of het aan de poorten van de Xbox ligt? En een andere kabel om uit te sluiten dat het daaraan ligt.
Bij mij hangt het erg van de USB-C kabel af. Bij sommige (korter, wat dikker, geen idee of dit relevant is) laadt de controller op, bij andere (langer, dunner) juist niet (ik zie dan geen bewegend laad balkje in Xbox menu).Nipje schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 10:56:
[...]
Dat laatste heb ik getest, ik heb 2 kabels geprobeerd en ook alle ports. Ik zal inderdaad eens een externe lader in een stopcontact proberen, goede tip, thanks!
Maar je zou toch zeggen dat de bijgeleverde kabel (die wel lang en dun is) zou moeten werken?bartd1983 schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 11:06:
[...]
Bij mij hangt het erg van de USB-C kabel af. Bij sommige (korter, wat dikker, geen idee of dit relevant is) laadt de controller op, bij andere (langer, dunner) juist niet (ik zie dan geen bewegend laad balkje in Xbox menu).
Edit:
Ik zie overigens wel altijd een laad icoontje in het menu maar alsnog is de batterij rood bij ontkoppelen. Anyway ik heb nu een van de controllers aan mijn PC hangen, kijken wat dat doet.
[ Voor 18% gewijzigd door Nipje op 16-07-2021 11:24 ]
Plaats is hier dan weer niet het probleem (6 slaapkamers, bureau en nog een bergruimte die ingericht is als strijkkamer) maar wil daar niet echt veel geld aan het mooi maken uitbesteden. We hebben een gameroom met slaapbank, tafeltje, TV meubel van ikea ingericht voor de kinderen (9,8 en 6 jaar). Die hebben een XSS, PS4, switch en nog een playseat met G920 stuurtje. Die spenderen daar redelijk veel tijd in, aangezien een groot deel van het gewoon speelgoed, knutselgerief en een kickertafel daar staat.MRE-Inc schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 09:44:
Oh kan het wel snappen. De één geeft meer geld uit aan zijn hobby dan de ander. Sommigen zijn echter beperkt door budget anderen door ruimte en anderen staan er puur zakelijk in en boeit het niet of de controller wit, zwart of een mix van 5 kleuren is.
Zelf val ik in de 2e categorie. Ik ben beperkt door ruimte. Heb een normale woning, maar ik zou maar wat graag een aparte game room hebben. Lekker strak ingericht. Een Xbox fridge, dikke grote OLED en een Series X. Lekkere relax bank en een zooitje gekleurde controllers die ik netjes op zo'n metalen steun allemaal uitgelijnd onder elkaar aan één van de muren kan ophangen. De hele zooi ook aangesloten op een Philips Hue Syncbox (met HDMI 2.1) zodat tijdens het gamen de kleuren op het scherm ook op de muren te zien zijn. En ja, voor mij mag dat best wat kosten.
Ikzelf game in de woonkamer, maar denk eraan de vrije kamer op het 2de verdiep voor mezelf in te palmen als man cave, maar heel strak hoeft dat dan ook niet te zijn. Gewoon netjes. Enkel de flipperkast 2 verdiepen naar boven doen is een hele klus
Verwijderd
De One S was al traag bij de launch, laat staan 7 jaar later. Zelfs al zou ik maar 100,- hebben, dan zou ik nog steeds geen One S kopen.eeltje schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 10:05:
hoi allemaal,
lastig kiezen.
groet
eeltje
Ik denk het wel, maar wil slechts aangeven dat het ieg bij mij aan de kabel ligt. De kabel die bij de Xbox headset is geleverd lijkt het beste te werken.Nipje schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 11:13:
[...]
Maar je zou toch zeggen dat de bijgeleverde kabel (die wel lang en dun is) zou moeten werken?
Edit:
Ik zie overigens wel altijd een laad icoontje in het menu maar alsnog is de batterij rood bij ontkoppelen. Anyway ik heb nu een van de controllers aan mijn PC hangen, kijken wat dat doet.
Ik vermoed dat hij de Series S bedoeldVerwijderd schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 12:06:
[...]
De One S was al traag bij de launch, laat staan 7 jaar later. Zelfs al zou ik maar 100,- hebben, dan zou ik nog steeds geen One S kopen.
PSN ID Binloading_nl
Ik denk dat er ook veel 'slimme handelaren' tussen zitten die een stapel Series S kochten om tijdens de schaarste ze voor meer dan de nieuwprijs door te verkopen. Die zitten nu lekker met hun voorraadje alleen met verlies te verkopen tweedehandsjesWom schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 10:36:
[...]
Een Series S is naar mijn idee toekomstbestendiger, en dus een betere aankoop ondanks de hogere prijs. Waarom er tweedehands worden aangeboden is mij onduidelijk, maar de aanschafprijs van een nieuwe Series S valt blijkbaar in het 'eens zien of het wat is' terrein. Het is in ieder geval een prima console als je op 1080P wilt gamen. Ook zijn er best wat mensen geweest die een Series S kochten omdat deze simpelweg beter verkrijgbaar was (en is) tov. een Series X.
Maar inderdaad, beter even doorsparen voor een Series S of X ipv een Xbox One.
- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS
Nee hij zegt specifiek te twijfelen tussen de one s en series s.
Verwijderd
Nee, hij twijfelt tussen een One S voor €100 en een Series S voor€200 incl gamepass (als alternatief voor games kopen).
Zelf heb ik nog steeds mijn One S en nog tot 2022 een gamepass ultimate abonnement. Maar als ik tegen die tijd niet meer gebruik kan maken van het "trucje" om goedkoop aan gamepass te komen, denk ik dat het even zonder ga doen. Ik speel namelijk veel te weinig om zo'n abonnement te rechtvaardigen. Dan red ik het wel een tijdje met mijn backlog aan games die ik voor weinig gekocht heb tijdens sales (meeste downloads) en de Xbox360 games die ik geclaimd heb met Games for Gold en die ook zonder abonnement speelbaar blijven (in tegenstelling tot de Xbox One games).
Verwijderd
Je kan voor de Series S ook gewoon digitaal games kopen hoor. En dat hoeft echt niet prijzig te zijn.kleinelievewolff schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 13:13:
Als ik een beperkt maandelijks budget zou hebben, zou ik niet gaan voor een console waar je alleen met een maandelijks abonnement mee kunt gamen. Dan zou ik doorsparen voor een Series X of een goedkope One S kopen. Dan kun je tenminste nog gebruikte games kopen. Zelfs de Xbox360 games vind ik er nog prima uitzien op een One S.
Zelf heb ik nog steeds mijn One S en nog tot 2022 een gamepass ultimate abonnement. Maar als ik tegen die tijd niet meer gebruik kan maken van het "trucje" om goedkoop aan gamepass te komen, denk ik dat het even zonder ga doen. Ik speel namelijk veel te weinig om zo'n abonnement te rechtvaardigen. Dan red ik het wel een tijdje met mijn backlog aan games die ik voor weinig gekocht heb tijdens sales (meeste downloads) en de Xbox360 games die ik geclaimd heb met Games for Gold en die ook zonder abonnement speelbaar blijven (in tegenstelling tot de Xbox One games).
Een Xbox One (S/X) zou ik niet meer zo snel kopen. En hoewel ik geen fan ben van de Series S, zou ik die bij een beperkt budget en in het geval van voornamelijk oudere games spelen wel kunnen aanraden. Het mooiste is natuurlijk een Series X, maar dan praat je over een compleet andere prijsklasse.eeltje schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 10:05:
hoi allemaal,
lastig kiezen.
groet
eeltje
Gamepass heeft veel games, zowel oud als nieuw, maar de vraag is of het wat toevoegt zeker als een beperkt maandbudget hebt. Maar dat is uiteraard een keuze die je zelf zal moeten maken.
Het gene wat wel belangrijk is om in gedachten te houden is dat de Xbox Series S geen fysieke games kan afspelen, ook geen fysieke media (CD/DVD/Blu-ray films/audio) maar enkel digitale games afspeelt. In tegenstelling tot vroeger is iedere game tegenwoordig ook digitaal te krijgen en zijn juist oudere games doorgaans vaak in de aanbieding met leuke kortingen waardoor dit in jouw geval mogelijk minder/niet een nadeel is.
[ Voor 3% gewijzigd door Caayn op 16-07-2021 13:30 ]
Ja, dat is ook zo. De games die ik de afgelopen 2 jaar heb gekocht, waren ook allemaal digitaal inderdaad.Verwijderd schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 13:17:
[...]
Je kan voor de Series S ook gewoon digitaal games kopen hoor. En dat hoeft echt niet prijzig te zijn.
Het lijkt er alleen op dat hij al kapot is en het lijkt warmte-gerelateerd te zijn. Als ik 'm opstart is er niks aan de hand, maar na een paar minuten begint het beeld een beetje te glitchen, wat steeds erger wordt tot het af en toe wegvallen van het signaal. Daarna disconnecten de controller(s) en even later schakelt de XBox zichzelf uit. Dit gebeurt bij meerdere spellen. Ik ga nog proberen of het resetten van de software helpt, maar mij lijkt het een probleem met warmte te zijn. De ventilator draait overigens wel gewoon en ik zet de XBox buiten de kast als hij aan is. Klinkt bekend of heb ik gewoon pech?
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Het grappig is dat ik op de PC niks anders doe dan spellen digitaal kopen, maar op één of andere manier vind ik dat ik op een console gewoon de disk moet hebben omdat dat hoort. Ik kan ook niet uitleggen waarom haha.kleinelievewolff schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 13:28:
[...]
Ja, dat is ook zo. De games die ik de afgelopen 2 jaar heb gekocht, waren ook allemaal digitaal inderdaad.
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Als je zeker weet dat hij genoeg ruimte heeft om te ademen (ook niet op een kleedje zetten of zo en de achterkant ook vrij), en je zit niet in een sauna te spelen, dan is dat niet normaal nee. Lijkt me een defect helaas...Luuk1983 schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 14:33:
hmm ik heb eindelijk een series X kunnen bemachtigen. Gaaf apparaat en met name de laadtijden zijn een verademing! Mooi vind ik het niet, maar ach
Het lijkt er alleen op dat hij al kapot is en het lijkt warmte-gerelateerd te zijn. Als ik 'm opstart is er niks aan de hand, maar na een paar minuten begint het beeld een beetje te glitchen, wat steeds erger wordt tot het af en toe wegvallen van het signaal. Daarna disconnecten de controller(s) en even later schakelt de XBox zichzelf uit. Dit gebeurt bij meerdere spellen. Ik ga nog proberen of het resetten van de software helpt, maar mij lijkt het een probleem met warmte te zijn. De ventilator draait overigens wel gewoon en ik zet de XBox buiten de kast als hij aan is. Klinkt bekend of heb ik gewoon pech?
Wel grappig dat ze met de DLC nieuwe achievements hebben toegevoegd, waarvan je er zonder DLC al 2 kunt unlocken. Dus ik heb nu 1040/1000 GS behaald
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Tijdje terug had ik zoiets, een update naar de laatste controller firmware heeft dat voor mij toen verholpen. Die updates worden niet automatisch geïnstalleerd en moet je zelf even opzoeken bij accessoires.Nipje schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 10:46:
Zijn er meer mensen die regelmatig issues hebben met die nieuwe Play & Charge kits voor de Series X controllers? Maanden lang hebben deze prima gewerkt qua opladen en prima batterijduur. Nu sinds een aantal dagen heb ik veel moeite. Ze willen niet meer opladen. Alle USB ports op mijn xbox geprobeerd met de kabel die bij de Play & Charge kits wordt geleverd maar er gebeurt gewoon niks. Het icoontje rechtsboven geeft wel aan dat hij aan het opladen is maar als ik na een aantal uur de controller ontkoppel is de batterij indicator direct weer rood..
Ik heb hetzelfde probleem is nu ter reparatie naar Bol.Luuk1983 schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 14:33:
hmm ik heb eindelijk een series X kunnen bemachtigen. Gaaf apparaat en met name de laadtijden zijn een verademing! Mooi vind ik het niet, maar ach
Die demo pre-alpha….uchiha tijntje schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 19:26:
31 augustus. Hoop dat ze sinds de demo flink wat werk hebben verricht aan de gameplay, want die was behoorlijk ruk… de sfeer en de visuele stijl daarentegen.
[YouTube: SONG of IRON | Release Date Anouncement Trailer]
Die is 100 procent kapot.Luuk1983 schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 14:33:
ja vind xbox one s veel te duur. voor corona kocht je ze voor 100 euro met spellen tweedehands. koop nu xbox series s en wanneer prijzen zakken tweedehands xbox one s want speel ook graag oude spellen.Caayn schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 13:24:
[...]
Een Xbox One (S/X) zou ik niet meer zo snel kopen. En hoewel ik geen fan ben van de Series S, zou ik die bij een beperkt budget en in het geval van voornamelijk oudere games spelen wel kunnen aanraden. Het mooiste is natuurlijk een Series X, maar dan praat je over een compleet andere prijsklasse.
Gamepass heeft veel games, zowel oud als nieuw, maar de vraag is of het wat toevoegt zeker als een beperkt maandbudget hebt. Maar dat is uiteraard een keuze die je zelf zal moeten maken.
Het gene wat wel belangrijk is om in gedachten te houden is dat de Xbox Series S geen fysieke games kan afspelen, ook geen fysieke media (CD/DVD/Blu-ray films/audio) maar enkel digitale games afspeelt. In tegenstelling tot vroeger is iedere game tegenwoordig ook digitaal te krijgen en zijn juist oudere games doorgaans vaak in de aanbieding met leuke kortingen waardoor dit in jouw geval mogelijk minder/niet een nadeel is.
nog niet zo lang geleden speelde ik vaak op playstation 1 op vakantie van 6 maanden.
kan alleen tom clancy breakpoint niet vinden bij gamepass hehe
De tv kan ook de fps laten zien
:strip_exif()/f/image/8RwNAPDfV0xVDNaYz3JyPq2E.jpg?f=fotoalbum_medium)
Echt een top ding
[ Voor 134% gewijzigd door Beaudog op 16-07-2021 22:43 ]
Dank je wel voor de link. Helaas enkel gisteren beschikbaar geweest. niet meer verkrijgbaar nu.Wom schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 10:37:
[...]
Hier kun je meer info vinden: https://www.xbox.com/en-U...ollers/spacejamanewlegacy
Echter zijn niet alle controllers wereldwijd verkrijgbaar geloof ik.
Was overigens 200$. De scalpers zijn weer bezig hoor..
[ Voor 34% gewijzigd door Meneer UYL op 17-07-2021 00:21 ]
Jammer dat ze mijn maat niet hebbenMeneer UYL schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 22:42:
[...]
Dank je wel voor de link. Helaas enkel gisteren beschikbaar geweest. niet meer verkrijgbaar nu.
Was overigens 200$. De scalpers zijn weer bezig hoor.. [Afbeelding]
Gister zonder problemen uren lang Forza Horizon 4 en Destiny 2 gespeeld...probleem lijkt volledig weg. Heel raar. Ga het goed in de gaten houden!
Old-school gevoel maar in een modern jasje, ziet er ook nog prima uit, de cinematics zijn zelfs van de oude Blizzard games kwaliteit, zou er een 2 uur durende film van kijken.
En het bestuurt ook nog eens uitstekend met een controller! Tot zo ver mijn aanbeveling.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Volgens mij, had een van mij controllers daar ook last van. Door gebruik zal het wel weg gaan.LewisVries schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 22:09:
Meer mensen last van triggers die blijven hangen kort op de nieuwe controller? Bijna alsof er een klein beetje stroop achter zit.
Nu me opmaken voor de volgende games die in Gamepass verschijnen binnen nu en 2 weken. Bizar hoeveel content er uit gaat komen de komende weken.
:strip_exif()/f/image/MDhBDQdqGlyctfheROBNI2vP.jpg?f=fotoalbum_large)
——-
To the people in our replies saying ‘PS5 is better’:
— Xbox (@Xbox) 16 juli 2021
The best console is the one you enjoy playing. Have fun!
[ Voor 64% gewijzigd door uchiha tijntje op 17-07-2021 13:42 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Komende update van xbox mobile app mbt Achievements.
In July, we are going to add compare, filter and sort to the achievement experience, so now you can compare your achievements with your friends in addition to being able to look at your leaderboard to see who has the most Gamerscore that month.
We added new filter and sort options to give you more options to be able to sort the achievements. We know some users have hundreds of thousands of achievements, so you can now sort them by most rare, most common, locked, unlocked and things like that.
That will be out in our July update in the next few weeks.
Thanks!
Dit topic is gesloten.
![]()
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/jriEgFjBeiudvWnYuhU5DcBi.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/AuxWtYJyvmtxOd6PdPeWqnii.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/1R0KT8qz3k9KCnyd1GL29XdZ.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/6vQ7MEk6Vc9pfKjb4kyVgjHZ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/j2L8vTJXQ6KxpiLzcFkDCzHI.jpg?f=fotoalbum_large)