Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:34
continue12345 schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 20:02:
Gisteren mijn X terug gestuurd voor reparatie naar Bol. Ik kon mijn geld terugkrijgen maar er is geen X te koop nu. De console werd warm en bij zware games zoals Gears 5 liep ie vaak vast. 2 weken niks nu, helaas.
Waarom niet naar Microsoft teruggestuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• continue12345
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-10 16:55
NotSoSteady schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 20:04:
[...]

Waarom niet naar Microsoft teruggestuurd?
Niet aan gedacht, ik heb hem bij Bol gekocht vandaar. Wist niet dat ik hem dan direct naar Microsoft kon sturen. Ik heb het idee dat de fan een probleem is. Wel jammer 2 weken wachten maar ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 27-10 15:18
continue12345 schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 20:07:
[...]

Niet aan gedacht, ik heb hem bij Bol gekocht vandaar. Wist niet dat ik hem dan direct naar Microsoft kon sturen. Ik heb het idee dat de fan een probleem is. Wel jammer 2 weken wachten maar ja
Ik heb ooit mijn ps5 teruggestuurd naar bol. Na 3 weken kwam hij terug, niks aan gedaan.

Dus ik help het je hopen….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 00:34
continue12345 schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 20:07:
[...]

Ja, gaat doorgaans sneller en beter dan via de retailer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• continue12345
FrankoNL schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 20:08:
[...]

Ik heb ooit mijn ps5 teruggestuurd naar bol. Na 3 weken kwam hij terug, niks aan gedaan.

Dus ik help het je hopen….
Maar hoe weet je dat er niets aan gedaan is dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• continue12345
NotSoSteady schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 20:10:
[...]

Ja, gaat doorgaans sneller en beter dan via de retailer.
Als het probleem blijft ga ik dat zeker doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 27-10 15:18
continue12345 schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 20:11:
[...]

Maar hoe weet je dat er niets aan gedaan is dan?
Zelfde apparaat (serienummer), niet open geweest en zelfde problemen.

Toen naar Sony gestuurd en direct omgeruild. Denk dat in dit soort gevallen hem naar MS sturen beter is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dioscuri schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 11:22:
[...]

Zo herkenbaar dit. Volgens mij zou ik nu richting het derde gebied gaan dat ik als ally binnen moet halen, maar dat is wel na 45 uur. Ondanks dat de verhalen per gebied wel verschillen, valt het nu voor mij teveel in herhaling. Ik ben ook gewoon niet zo goed met téveel content waardoor ik focus verlies en veel teveel tijd (die ik niet heb) in het zoeken naar items stop.

Inmiddels dus afgehaakt... Weet ook niet of ik Valhalla nog snel ga oppakken, ook al lees ik dat de beste gebieden nog moeten komen. Op dit moment vermaak ik me nog wel met Planet Coaster (thanks Gamepass) en vooral It Takes Two. :)
Dan ben je denk ik inderdaad echt alles op de map aan het doen? Het derde gebied zou East Anglia moeten zijn, daar ben ik nu ook bezig maar ik ben er denk ik al grotendeels mee klaar (heb het gevoel dat ik nu de afsluitende missie van die arc ga doen), en ik zit pas op 23 uur. Maar dan heb ik ook lang niet alles gedaan wat ik tegenkwam. Ben wel al overleveld, suggested power in East Anglia is 55, ik zit op 73.

Sowieso vind ik dat wat het zoeken naar schatkisten betreft eigenlijk wel jammer aan deze AC, de loot is extreem saai... Ik mis de loot van Odyssey wel, ik voel gewoon weinig reden om overal te zoeken want het enige wat je krijgt is resources om dingen te upgraden, maar het is niet dat ik daar nou heel erg de noodzaak van zie, combat is niet heel lastig (nu ik eenmaal doorheb dat parryen erg goed werkt en niet moeilijk is). Zelfs wanneer je wel een wapen of een stuk armor vindt word ik er eigenlijk nooit warm of koud van. Dus ik ga echt niet alle gouden stipjes af.

Wel ben ik langzaam wat meer van de mysteries gaan doen, daar zitten ook echt juweeltjes tussen zoals het redden van een damsel in een toren (maar het loopt wat anders dan je verwacht), of het riool vrouwtje wat slangen eieren wil voor, eh... Unieke redenen :+
Ubisoft heeft echt wel humor :)

Edit: naast de loot vind ik trouwens het landschap wel ook nogal saai... Mis Griekenland wat dat betreft ook wel. In Engeland heb ik veel meer het gevoel dat alles hetzelfde is. En de riviertjes zijn irritant om door te varen met al die bruggetjes waar de mast weer omlaag moet. Maar goed, dat zijn kleine ergernissen, vind de game over het algemeen toch weer erg leuk :)

[ Voor 8% gewijzigd door Finraziel op 09-07-2021 21:24 ]

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SecondGuess
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-10 18:33
Oh die van mij loopt ook wel eens vast. Dacht dat het een glitch van de games was. Had er nog niet veel achter gezocht.
Met name omdat de home knop blijft werken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
:9

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
'This year'? Ben ik nou gek of hadden ze eerder zomer dit jaar gezegd? Niet dat uitstel zo onverwacht is, maar om het nou als goed nieuws te presenteren vind ik ook wat apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Toss a coin to your witcher.

Die mag van mij in het spel komen.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-10 21:49
Heeft iemand z'n Xbox Design Lab controller al binnen? Die van mij is nog druk bezig met zijn wereldreis; China > Duitsland > Frankrijk > Duitsland > Nederland > Frankrijk. Nu ligt ie dus in Frankrijk wachtende op zijn derde inklaring.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:27

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-10 14:30

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Na al die berichten over Assassin's Creed denk ik dat ik maar eens een begin ga maken met AC Origins. Had die vorig jaar al in een sale gekocht maar Maffia III gooide roet in het eten. Dat is ook de laatste SP game die ik op de Xbox gespeeld heb. Tussendoor nog wel Uncharted 4 uitgespeeld, maar verder allen wat kleine games en multi-player Battlefield gedaan.

Zag dat Origins 4K HDR is dus dat beloofd wat op een LG C9 of ben ik dan te optimistisch? Was die game dat altijd al of is dat er later met een patch in gekomen?

En verder zijn er weer wat overname geruchten:

[Twitter: https://twitter.com/idlesloth84/status/1413653738481410058?s=21]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Heb me Xbox weer op de tijdzone van New Zeeland gezet in de hoop dat het trucje nog werkt, want dan kan ik F1 2021 aankomende maandag al spelen :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kuka schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 10:49:
Weet iemand waar je de F1 2021 Deluxe op disc kan pre-orderen? Ik zie genoeg plekken voor een digitale versie maar wil het spel graag op disc. Ik kom overal alleen maar de standaardversie tegen :-(
Nee de Deluxe Edition is digital only, dit had je kunnen vinden in het F1 2021 Topic. Ik was eerst ook niet blij met hun keus om het digital only te doen, want verzamel graag de steelcases van deze game! Heb die van vorig jaar al niet kunnen krijgen en nu maken ze het bij deze helemaal niet meer..

Ik heb uiteindelijk zelf wel de Deluxe Edition gehaald :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:19
G_Dragon schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 11:53:
Heb me Xbox weer op de tijdzone van New Zeeland gezet in de hoop dat het trucje nog werkt, want dan kan ik F1 2021 aankomende maandag al spelen :)
Ik ga er vanuit dat het dinsdag wordt >:) ,komt mij prima uit aangezien ik nog een aantal online races van F1 2020 moet doen voor de 1000GS :+

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 28-10 11:30

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Mooi alternatief voor de Razer Kishi die hier vaker genoemd wordt, zie ook officiële Microsoft pagina:

https://www.xbox.com/nl-N...obile-gaming/backbone-one

Acties:
  • +1 Henk 'm!
skreppiedoe schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 12:44:
[...]

Ik ga er vanuit dat het dinsdag wordt >:) ,komt mij prima uit aangezien ik nog een aantal online races van F1 2020 moet doen voor de 1000GS :+
Goed bezig!

Ik ga hem helaas geen 1000GS halen, vind die online achievements vervelend en jammer dat die er zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nu nog zoiets dat past op een 12.9” ipad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 28-10 11:30

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

justifire schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 13:33:
[...]

True that, mijn 10,2” iPad vind ik zelf ook fijner dan mijn telefoon inderdaad.

Wel leuk om te zien dat ze dit wel serieus nemen en Backbone een podium geven. Had al wel eerder van ze gehoord via Brad:

Acties:
  • +2 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 11:02:
Na al die berichten over Assassin's Creed denk ik dat ik maar eens een begin ga maken met AC Origins. Had die vorig jaar al in een sale gekocht maar Maffia III gooide roet in het eten. Dat is ook de laatste SP game die ik op de Xbox gespeeld heb. Tussendoor nog wel Uncharted 4 uitgespeeld, maar verder allen wat kleine games en multi-player Battlefield gedaan.

Zag dat Origins 4K HDR is dus dat beloofd wat op een LG C9 of ben ik dan te optimistisch? Was die game dat altijd al of is dat er later met een patch in gekomen?

En verder zijn er weer wat overname geruchten:

[Twitter]
Ik zou zelf liever 60 fps zien voor origins en Odyssey... Dan zou ik ze gelijk weer kopen om ze op Xbox nog een keer te spelen (nou ja... Gelijk = bij de volgende sale :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon27
  • Laatst online: 15-12-2024
justifire schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 13:33:
[...]

Heb liever dat het eerst goed speelbaar wordt. Zonder zware (input) lag op iOS of iPad iOS.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Death’s Door ziet er echt tof uit. Komt de 20e uit.

Uitgebreide preview.

Kijk er erg naar uit. Heb hem al gepreorderd. Nu nog de tijd zoeken voor al die games in juli en augustus en september :)

[ Voor 0% gewijzigd door BM op 12-07-2021 13:18 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 16:35:
Death’s Door ziet er echt tof uit. Komt de 20e uit.

[YouTube: Death's Door | Opens July 20 | Xbox Series S/X, Xbox One, PC]

Uitgebreide preview.

[YouTube: Death's Door - Hands-On Preview - Crows and Souls]

Kijk er erg naar uit. Heb hem al gepreorderd. Nu nog de tijd zoeken voor al die games in juli en augustus en september :)
Heeft wel iets weg van Hyper Light Drifter :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hier kijk ik dan weer reikhalzend naar uit :D

https://screenrant.com/eldest-souls-game-preview/

[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 10-07-2021 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dioscuri
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 27-10 22:28
Finraziel schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 21:17:
[...]

Dan ben je denk ik inderdaad echt alles op de map aan het doen? Het derde gebied zou East Anglia moeten zijn, daar ben ik nu ook bezig maar ik ben er denk ik al grotendeels mee klaar (heb het gevoel dat ik nu de afsluitende missie van die arc ga doen), en ik zit pas op 23 uur. Maar dan heb ik ook lang niet alles gedaan wat ik tegenkwam. Ben wel al overleveld, suggested power in East Anglia is 55, ik zit op 73.

Sowieso vind ik dat wat het zoeken naar schatkisten betreft eigenlijk wel jammer aan deze AC, de loot is extreem saai... Ik mis de loot van Odyssey wel, ik voel gewoon weinig reden om overal te zoeken want het enige wat je krijgt is resources om dingen te upgraden, maar het is niet dat ik daar nou heel erg de noodzaak van zie, combat is niet heel lastig (nu ik eenmaal doorheb dat parryen erg goed werkt en niet moeilijk is). Zelfs wanneer je wel een wapen of een stuk armor vindt word ik er eigenlijk nooit warm of koud van. Dus ik ga echt niet alle gouden stipjes af.

Wel ben ik langzaam wat meer van de mysteries gaan doen, daar zitten ook echt juweeltjes tussen zoals het redden van een damsel in een toren (maar het loopt wat anders dan je verwacht), of het riool vrouwtje wat slangen eieren wil voor, eh... Unieke redenen :+
Ubisoft heeft echt wel humor :)

Edit: naast de loot vind ik trouwens het landschap wel ook nogal saai... Mis Griekenland wat dat betreft ook wel. In Engeland heb ik veel meer het gevoel dat alles hetzelfde is. En de riviertjes zijn irritant om door te varen met al die bruggetjes waar de mast weer omlaag moet. Maar goed, dat zijn kleine ergernissen, vind de game over het algemeen toch weer erg leuk :)
Ben één gebied verder al, misschien dat ik het me dan niet goed herinner het hoeveelste gebied het nou precies is. Maar inderdaad, ik ben eigenlijk veel beter met lineaire games. Ik ben veel te snel afgeleid door al die gele en witte puntjes en heb enorm veel last van FOMO in dit soort games. Het helpt ook niet dat ik graag eerst alle viewpoints af ga in een gebied zodat ik kan syncen en fast travel heb.

Wel heel goed vermaakt verder met de game, maar ik begon af te knappen op het gezeur in het verhaal. Herken me ook wel in de eentonigheid van het landschap dat je noemt. En tja, als je dan nog vanalles in Gamepass hebt staan ben je zo afgeleid door een andere game. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dioscuri schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 18:51:
[...]

Ben één gebied verder al, misschien dat ik het me dan niet goed herinner het hoeveelste gebied het nou precies is. Maar inderdaad, ik ben eigenlijk veel beter met lineaire games. Ik ben veel te snel afgeleid door al die gele en witte puntjes en heb enorm veel last van FOMO in dit soort games. Het helpt ook niet dat ik graag eerst alle viewpoints af ga in een gebied zodat ik kan syncen en fast travel heb.

Wel heel goed vermaakt verder met de game, maar ik begon af te knappen op het gezeur in het verhaal. Herken me ook wel in de eentonigheid van het landschap dat je noemt. En tja, als je dan nog vanalles in Gamepass hebt staan ben je zo afgeleid door een andere game. ;)
Wat dat betreft is het misschien juist goed om je even goed te realiseren dat er nauwelijks interessante loot is. Bijna alles bestaat alleen maar uit resources voor upgrades (van je gear en je nederzetting). Dus nergens voor nodig om alles te vinden als je niet specifiek iets hebt wat je graag wil upgraden.

Voor de wapens en armor sets zou ik gewoon even op internet opzoeken wat je wil hebben. Armor lijkt niet veel uit te maken (vind de set effecten niet echt indrukwekkend tot nu toe). Ik heb alleen even gekeken voor 1 ding om mijn huntsman set compleet te maken, en even gekeken voor een wolf aligned eenhandig wapen (want was de meeste wolf boosts tegengekomen in de skill tree onderweg naar de grote skills die ik wilde hebben).

Verder zie ik wel wat ik nog tegenkom als ik zin heb om wel nog wat stipjes af te gaan. Vandaag had ik daar toevallig wel zin in dus na de story arc in East Anglia afgerond te hebben dat gaan doen samen met wat sidequests (even met Randvi op stap gegaan O-) ). Je moet denk ik voor jezelf het een beetje zien af te wisselen want alleen maar meteen het volgende gebied pledgen en daar de arc doen kan ook saai worden. Ik heb tenminste het idee (ook van wat mensen op Reddit zeggen) dat het veel van hetzelfde is (doe wat quests en dan een veldslag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• continue12345
SecondGuess schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 22:51:
Oh die van mij loopt ook wel eens vast. Dacht dat het een glitch van de games was. Had er nog niet veel achter gezocht.
Met name omdat de home knop blijft werken.
Bij loopt de console vast moet opnieuw starten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissMe NL
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-10 00:20
Net lokale remote play getest op de ps5 en wat werk dat zowat perfect zeg. Ook al moest ik daar wel een aparte app voor kopen voor meer functies. Hoop dat Microsoft toch eens goed gaat kijken hoe het wel moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvanOsch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:17
Sinds twee weken trotse bezitter van een Xbox Series X.

Vandaag het eerste "probleem" gehad. Na het opstarten van Jedi Fallen Order schakelde de Xbox zichzelf uit. Controller lampje bleef branden naar de console stond uit. Eerste keer dat ik dit heb, na een reset deed alles het weer prima. Fallen Order start nu normaal op.

Lees op internet dat meer mensen met bepaalde games dit probleem hebben. Zolang alles blijft werken vindt ik het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:43

Phydomir

Dennis

Ik heb sinds launch 1 of 2x een echte vastloper gehad. Volgens is het een typisch Xbox ding dat hij zichzelf dan gewoon helemaal uitschakelt ipv wat je meestal ziet, gewoon vastgelopen beeld. Niet direct iets om je zorgen over te maken als het sporadisch is/blijft.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MissMe NL
BvanOsch schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 22:20:
Sinds twee weken trotse bezitter van een Xbox Series X.

Vandaag het eerste "probleem" gehad. Na het opstarten van Jedi Fallen Order schakelde de Xbox zichzelf uit. Controller lampje bleef branden naar de console stond uit. Eerste keer dat ik dit heb, na een reset deed alles het weer prima. Fallen Order start nu normaal op.

Lees op internet dat meer mensen met bepaalde games dit probleem hebben. Zolang alles blijft werken vindt ik het prima.
Heb ik ook gehad met cod cold war. Was een bekend probleem bij cod. Hoef je verder geen zorgen te maken. Zolang het maar niet continu gebeurt bij elke game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissMe NL
Ik heb de kishi maar deze ziet er iets ergonomischer uit. Vooral dat je aan de onderkant ruimte hebt om vast te houden.

Edit: zie dat deze niet op android werkt.

[ Voor 4% gewijzigd door MissMe NL op 11-07-2021 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaudog
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 24-10 11:45
Outriders voor de s binnen gehaald. Met de game pass .
Vermaak me wel ermee ziet er ok uit en loopt soepel .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:48
Mensen hier die een Xbox Series S/X gebruiken icm met muis en toetsenbord voor first person shooters? Zoals COD MW? Hoe werkt dat in vergelijking met het spelen met muis en toetsenbord op een game pc?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:51
Ik ben een van de weinig gamers (denk ik) dat altijd inverted speelt, maar sinds kort lijkt het alsof deze settings in de games dubbel worden geactiveerd. In mijn hoofdaccount heb ik geselecteerd dat ik inverted wil spelen, maar veel spellen die ik eerder ook al heb gespeeld staan in de settings ook met invert Y axis.

Nu lijkt hij dit dubbel toe te passen waardoor de invert wegvalt? Is nogal een gedoe om dit telkens per spel weer terug te zetten. In Sea of Thieves is het ook ineens actief als ik door de inventory heen scrollt tussen bijvoorbeeld de verschillende quests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 23:28
Blaauw87 schreef op zondag 11 juli 2021 @ 17:06:
Ik ben een van de weinig gamers (denk ik) dat altijd inverted speelt, maar sinds kort lijkt het alsof deze settings in de games dubbel worden geactiveerd. In mijn hoofdaccount heb ik geselecteerd dat ik inverted wil spelen, maar veel spellen die ik eerder ook al heb gespeeld staan in de settings ook met invert Y axis.

Nu lijkt hij dit dubbel toe te passen waardoor de invert wegvalt? Is nogal een gedoe om dit telkens per spel weer terug te zetten. In Sea of Thieves is het ook ineens actief als ik door de inventory heen scrollt tussen bijvoorbeeld de verschillende quests.
Okay, even onthouden inverted y-as niet in de xbox-settings in te schakelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Xgar schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 23:16:
Wat vinden de souls liefhebbers van Code Vein?
Ben er vandaag weer mee verder gegaan en uitgespeeld.
Kan hem toch zeker wel aanraden, puur voor de muziek alleen al _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d.bakker84
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 27-10 13:28

d.bakker84

XBL: BloodyB2121

Perzikvrucht schreef op zondag 11 juli 2021 @ 17:05:
Mensen hier die een Xbox Series S/X gebruiken icm met muis en toetsenbord voor first person shooters? Zoals COD MW? Hoe werkt dat in vergelijking met het spelen met muis en toetsenbord op een game pc?
Yes ik, werkt prima, alsof je op een pc speelt.

XBox Series X: BloodyB2121

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:03
d.bakker84 schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:43:
[...]

Yes ik, werkt prima, alsof je op een pc speelt.
Voor alle games?? Ik heb het op mijn xbox one s ooit geprobeerd maar de enige game die werkte van de 5 ofzo die ik had getest was Gears 5.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ramon schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:50:
[...]

Voor alle games?? Ik heb het op mijn xbox one s ooit geprobeerd maar de enige game die werkte van de 5 ofzo die ik had getest was Gears 5.
Niet alle nee.
https://www.digitaltrends...use-and-keyboard-support/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan92
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-01 16:42
BizzieBis schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 09:41:
Heeft iemand z'n Xbox Design Lab controller al binnen? Die van mij is nog druk bezig met zijn wereldreis; China > Duitsland > Frankrijk > Duitsland > Nederland > Frankrijk. Nu ligt ie dus in Frankrijk wachtende op zijn derde inklaring.
Ik heb hem hier binnen vanuit China via Japan en Frankrijk. Zou eerst vertraagd zijn maar kwam vandaag toch op tijd binnen.

psn: t-zakje

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• BizzieBis
  • Laatst online: 24-10 21:49
Sebastiaan92 schreef op maandag 12 juli 2021 @ 11:30:
[...]

Ik heb hem hier binnen vanuit China via Japan en Frankrijk. Zou eerst vertraagd zijn maar kwam vandaag toch op tijd binnen.
Hier ook afgeleverd. Ben nog op het werk, dus ben benieuwd :)

Edit
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1CYq5T6othSdigD4bx-xsd9sgCI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/R3HbJhHSOrBiaahoVeJr0k0n.jpg?f=fotoalbum_large
O+

[ Voor 38% gewijzigd door BizzieBis op 12-07-2021 14:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Heeft iemand de game Ender Lilies gespeeld? Ik lees er erg goede verhalen over.

https://www.metacritic.co...es-quietus-of-the-knights

Is voor mij compleet onder de radar gevlogen.

[ Voor 28% gewijzigd door uchiha tijntje op 12-07-2021 13:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steefje
  • Laatst online: 27-10 12:34
Van het weekend heb ik Control gekocht. Leek me wel een geinige game. Helaas is dit voor mij toch wel een miskoop. Ik kom er totaal niet in en het verhaal is ook wat vaag. Qua gameplay vind ik het vrij eentonig en dat geldt ook voor de omgevingen. Na drie uur ben ik er wel klaar mee.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 28-10 09:33

Vagax

Hehe

steefje schreef op maandag 12 juli 2021 @ 13:29:
Van het weekend heb ik Control gekocht. Leek me wel een geinige game. Helaas is dit voor mij toch wel een miskoop. Ik kom er totaal niet in en het verhaal is ook wat vaag. Qua gameplay vind ik het vrij eentonig en dat geldt ook voor de omgevingen. Na drie uur ben ik er wel klaar mee.
Eventueel een tip, voor hetzelfde geld had je misschien wel een maandje Game Pass waar Control ook in zit en kan je via GP de game proberen (evenals andere games die je wellicht interesseert).

Ik had dit ook gedaan en kwam er achter dat bijv Mechwarriors toch niet mijn ding was terwijl ik hem wel bijna had gekocht, scheelde mij weer centen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• steefje
  • Laatst online: 27-10 12:34
Vagax schreef op maandag 12 juli 2021 @ 13:34:
[...]

Eventueel een tip, voor hetzelfde geld had je misschien wel een maandje Game Pass waar Control ook in zit en kan je via GP de game proberen (evenals andere games die je wellicht interesseert).

Ik had dit ook gedaan en kwam er achter dat bijv Mechwarriors toch niet mijn ding was terwijl ik hem wel bijna had gekocht, scheelde mij weer centen :)
Ja klopt, maar ik meen dat dit niet de XS versie was en wilde graag alle pracht en praal bewonderen. Plus dat ik met een abonnement als GP vaak weer vergeet deze uit te zetten en dan ben ik per saldo weer meer kwijt. Uiteraard mijn eigen schuld. Rest van het aanbod op GP heb ik of al gespeeld of kan me niet zo boeien.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +7 Henk 'm!
Over 2 weken kunnen we eindelijk vliegen! Heb er echt veel zin in. Ik ga mogelijk volgend jaar een reis door West-Amerika doen en kan niet wachten om die reis nu al even virtueel te maken. :)

Ik zie mezelf dit spel echt wel de nodige uurtjes spelen. Heb de afgelopen weken best een gamedipje gehad (na 100 uur Knockout City in een maand) en was op zoek naar een relaxte game en had graag dit spel willen hebben om dat gat op te vullen. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op maandag 12 juli 2021 @ 13:45:
Over 2 weken kunnen we eindelijk vliegen! Heb er echt veel zin in. Ik ga mogelijk volgend jaar een reis door West-Amerika doen en kan niet wachten om die reis nu al even virtueel te maken. :)

[YouTube: Microsoft Flight Simulator - Xbox Series X|S Gameplay Trailer - Xbox & Bethesda Games Showcase 2021]

Ik zie mezelf dit spel echt wel de nodige uurtjes spelen. Heb de afgelopen weken best een gamedipje gehad (na 100 uur Knockout City in een maand) en was op zoek naar een relaxte game en had graag dit spel willen hebben om dat gat op te vullen. :)
Aah kick, de reden dat ik toch een Series X gehaald heb. Dit lijkt mij ook heerlijk. Podcastje op en lekker een stukje vliegen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramon27
  • Laatst online: 15-12-2024
steefje schreef op maandag 12 juli 2021 @ 13:29:
Ik heb het spel ook onlangs gekocht en vind het ook maar allemaal een vage bende.
Heb het spel niet meer aangeraakt na 5 uurtjes.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
Woop, woop! *O* _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lXiUvxRHurR0fvMBbyMfL4jZXRU=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RplrDK2vrRWKEAuU5PHpYZ9L.jpg?f=fotoalbum_medium

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17:11
@Yonix heel gaaf hier is die ook binnen Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6HzdP62APRL9scpJxzyfzIfjmQU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rsmA1kL5oXUBf8g6DRFl885U.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:24
uchiha tijntje schreef op maandag 12 juli 2021 @ 13:45:

[YouTube: Microsoft Flight Simulator - Xbox Series X|S Gameplay Trailer - Xbox & Bethesda Games Showcase 2021]

Was ook enthousiast bij de pc versie en het is echt wel leuk om langs (voor mij) bekende plekken te vliegen of een mooie bushflight (google voor leuke routes), maar lange afstandsvluchten trok ik echt niet. Man wat is dat saai hoog in de lucht. En ik kan lol halen uit ETS en ATS (truck simulator) dus het is niet dat ik saaiere simulators niet kan waarderen.

Ook nog de economy mod geprobeerd om het iig een doel te geven, maar helaas niet voor mij. Heb nu wel goede flight gear voor space sims op mijn simrig :o

Ben echt benieuwd wie er diehard rond blijven vliegen een paar weken na release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22:20
Beakzz schreef op maandag 12 juli 2021 @ 19:16:
[...]

Was ook enthousiast bij de pc versie en het is echt wel leuk om langs (voor mij) bekende plekken te vliegen of een mooie bushflight (google voor leuke routes), maar lange afstandsvluchten trok ik echt niet. Man wat is dat saai hoog in de lucht. En ik kan lol halen uit ETS en ATS (truck simulator) dus het is niet dat ik saaiere simulators niet kan waarderen.

Ook nog de economy mod geprobeerd om het iig een doel te geven, maar helaas niet voor mij. Heb nu wel goede flight gear voor space sims op mijn simrig :o

Ben echt benieuwd wie er diehard rond blijven vliegen een paar weken na release.
Ben zelf al zeker 18 jaar bezig met flight Sim maar op de Xbox zie ik dit niet zitten. Ik heb juist een Xbox om te gamen terwijl mijn PC bezig is met een vlucht van bijvoorbeeld een halve dag. Ook heb ik diverse joysticks en panels die op de Xbox niet gaan werken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amaze86
Erg vet al controllers, ziet er nice uit.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:17

v8power67

Psn: Mausosaurus

Zit nu een livestream te kijken van forza :

Leuke video met veel beelden van geluidsopnamen.
Maar wat ik leukste vond was rond 23:38 zie je de engine tuning opties. En wat ze zeggen is dat je dus nu bij elke upgrade ander geluid krijgt en dus ook de optie dat je gas kan geven om het te testen. Dit maakt me wel echt heel blij. Hoop dat ze de video ook nog uploaden zonder gepraat eroverheen want wil het effe goed beluisteren.
Moet zeggen word met de minuut enthousiaster erover!

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]
Mja dat is bij elke game natuurlijk. Ik denk dat ik hem toch met enige regelmaat blijf opstarten. Met name om in die kleine vliegtuigjes steden te verkennen. Een SP game van 10 uur speel je ook in 1 weekend uit :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik ga het vooral spelen om de wereld rond te vliegen en te bekijken. Ik heb me een paar jaar geleden ook vele uren vermaakt met een ocullus bril en google earth. En daar werd ik nog echt misselijk van omdat het gewoon niet goed werkte. Maar zelfs daar zette ik me wel gewoon overheen :)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:09
v8power67 schreef op maandag 12 juli 2021 @ 19:52:
Zit nu een livestream te kijken van forza :

[YouTube: Forza Horizon 5: Let’s ¡Go! – Episode 3]

Leuke video met veel beelden van geluidsopnamen.
Maar wat ik leukste vond was rond 23:38 zie je de engine tuning opties. En wat ze zeggen is dat je dus nu bij elke upgrade ander geluid krijgt en dus ook de optie dat je gas kan geven om het te testen. Dit maakt me wel echt heel blij. Hoop dat ze de video ook nog uploaden zonder gepraat eroverheen want wil het effe goed beluisteren.
Moet zeggen word met de minuut enthousiaster erover!
24:40, drivetrain flex :D Dat geluid wat hij doet, heerlijk :P

Verderop gaan ze verder, ze gebruiken raytracing voor geluid, zoals het in tunnel of gebouw je eigen auto kan horen, dat is volgens mij een RT-first ipv graphics, geluid te gaan tracen.

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 12-07-2021 23:21 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20:58
SinergyX schreef op maandag 12 juli 2021 @ 23:17:
[...]

24:40, drivetrain flex :D Dat geluid wat hij doet, heerlijk :P

Verderop gaan ze verder, ze gebruiken raytracing voor geluid, zoals het in tunnel of gebouw je eigen auto kan horen, dat is volgens mij een RT-first ipv graphics, geluid te gaan tracen.
Was wel even aardige stream.

Je krijgt wel het idee dat ze er moeite in hebben gestopt. Het is niet even een FH4 in een andere omgeving.

Ben wel benieuwd hoe dat betere geluid op de Series consoles tot zijn recht komt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

De beelden van de forza stream zonder gepraat eroverheen. Klinkt wek serieus gaaf, en is iets wat ik al lang wil zien in racegames. Nu hopen dat ook de uitlaat visueel gezien eens kan veranderen. Irriteert me altijd, heb je een 1000pk supra met standaard uitlaatje eronder...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Meneer UYL
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 06-10 12:52
Hebben jullie deze gezien? 360 controller nagemaakt met design labs. Ik zit er zeker aan te denken deze te kopen

https://mobile.twitter.co.../1405577990117814274?s=19

[ Voor 3% gewijzigd door Meneer UYL op 13-07-2021 09:58 ]

[IMG]https://card.psnprofiles.com/2/Meneer_UYL.png[/IMG]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-10 19:07
Grappig, ik klik net in 2 minuten exact dezelfde combinatie bij elkaar. Heb hem niet besteld, maar ziet er toch wel erg leuk uit zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-10 10:19
Ramon schreef op zondag 11 juli 2021 @ 22:50:
[...]

Ik heb een tijd Apex legends gespeeld op de XBOX met muis en keyboard icm een Xim4.
Dat werkt goed als je de settings van het spel even opzoekt. Elk spel heeft een eigen profiel, dus dat werkt prima met meerdere games en met elk spel.
Enige nadeel is dat je turnspeed beperkt is tot de controller speed, maar voor mij is dat sowieso veel te snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op maandag 12 juli 2021 @ 13:28:
Heeft iemand de game Ender Lilies gespeeld? Ik lees er erg goede verhalen over.

https://www.metacritic.co...es-quietus-of-the-knights

Is voor mij compleet onder de radar gevlogen.

[YouTube: ENDER LILIES: Quietus of the Knights - Announcement Trailer - Nintendo Switch]
Ik vroeg eerder deze week of iemand Ender Lilies heeft gespeeld. Ik las er goede verhalen over. Game gekocht voor 25 euro, maar het klikt niet. Zowel de sfeer, de vijanden als de fighting mechanics is het allemaal net niet.

Ik heb teveel goede Mertroidvania games gespeeld zoals Ori en Hollow Knight, Salt and sanctuary, Guacemelee, etc. dat ik snel afknap op games die daar niet in de buurt bij komen. Ender Lilies is zo'n game. Mijn advies is als de hiervoor genoemde games hebt gespeeld ik je Ender Lilies niet kan aanraden.

Uurtje of 3 inmiddels gespeeld, maar ik ga hem niet verder spelen, ook al heb ik hem gekocht. Ook niet voor de achievements. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Meneer UYL schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 09:58:
Hebben jullie deze gezien? 360 controller nagemaakt met design labs. Ik zit er zeker aan te denken deze te kopen

https://mobile.twitter.co.../1405577990117814274?s=19
Ja die kwam hier eerder voorbij, leuk gedaan idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SecondGuess
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-10 18:33
[...]

Ook nog de economy mod geprobeerd om het iig

een doel te geven, maar helaas niet voor mij. Heb nu wel goede flight gear voor space sims op mijn simrig :o

Ik vraag me eigenlijk af of die straaljagers get minder saai maken. Een kopen voor 70euro wil ik niet. Dus ik hoop dat die gratis topgun straaljagers bevallen.

Zelf met 700km/uur is me nog te traag.
Ben bijvoorbeeld naar mount fuji gevolgen. Duurt dit 20 min.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-10 01:09
Ben benieuwd wat hier aangekondigd gaat worden: YouTube: Exclusive Game Announcement Showcase Livestream

Ik zet mijn geld op Sniper Elite 5. Het lijkt me dat iets als COD Vanguard eerder zijn eigen stream krijgt. Al kunnen ze natuurlijk hun reveal event aankondigen via IGN.

Edit: het is Company of Heroes 3. Dunno of ie naar console komt, maar goed.

[ Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 13-07-2021 19:12 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik zoek iets van een Dock waar ik tegelijk een Series X controller als een DualSense controller in kan opladen.

Iemand hier die beide consoles heeft en enig idee heeft toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 17:13:
Ben benieuwd wat hier aangekondigd gaat worden: YouTube: Exclusive Game Announcement Showcase Livestream

Ik zet mijn geld op Sniper Elite 5. Het lijkt me dat iets als COD Vanguard eerder zijn eigen stream krijgt. Al kunnen ze natuurlijk hun reveal event aankondigen via IGN.

Ik zag dit ook net voorbij komen. Weet niet precies wat het is, maar EA originals zijn vaak wel prima spellen. Begint ook om 7 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:24
SecondGuess schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 17:09:
[...]

Ik vraag me eigenlijk af of die straaljagers get minder saai maken. Een kopen voor 70euro wil ik niet. Dus ik hoop dat die gratis topgun straaljagers bevallen.

Zelf met 700km/uur is me nog te traag.
Ben bijvoorbeeld naar mount fuji gevolgen. Duurt dit 20 min.
Zal hoe dan ook wel een gratis mod te vinden zijn. Aannemende dat de Xbox versie ook modsupport krijgt :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
Gaat denk ook niet lang duren voordat ze het bekend maken...
Laaste geruchten zijn de microsoft Avelanche Studio’s, Tt Games en NetherRealm Studio’s hebben gekocht

* Just Cause
* Mad max
* Lego Games
* Mortal Kombat
* Injustice Games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-10 01:09

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +2 Henk 'm!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Krijg nu een 17.5GB update binnen voor The Ascent.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Mm weet niet wat ik er van moet vinden.
Die XJ220, Camaro en F355 kloppen voor geen meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 19:24:
[...]

Mm weet niet wat ik er van moet vinden.
Die XJ220, Camaro en F355 kloppen voor geen meter.
Het ziet er allemaal wat 'haastig' gemaakt uit, dus niet wat ik van Forza gewend ben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 17:50:
[...]

[YouTube: EA PLAY Live 2021 Spotlight Livestream | EA Originals Hearts Independent Studios]

Ik zag dit ook net voorbij komen. Weet niet precies wat het is, maar EA originals zijn vaak wel prima spellen. Begint ook om 7 uur.
Ik ben er binnen 2 minuten doorheen geskipped. Geen nieuwe games of beelden. Alleen maar gepraat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Damn die supra klinkt wel echt heel bagger... Klinkt niet eens een klein beetje zoals een zwaar getunde supra klinkt... En de rest is ook niet heel goed gedaan.. jammer met die vorige video leek alsof ze echt geluid flink verbeterd hadden maar dit lijkt er niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
B)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:57

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Van mij mogen ze wel een light gun uitbrengen i.c.m. met games als Time Crisis, house of dead enz.
Vroeger echt váák gespeeld!

Een gerucht gelezen dat er wel zoiets in de pijplijn zit, maar daar is het tot nu toe bij gebleven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 20:45

ilm

Geen idee hoe het allemaal in het echt moeten klinken voor Forza. Of heeft iedereen een XJ220 in de garage staan? :-)

Er is ook een video waar je de opnames zelf kunt zien met microfoons bevestigt rondom rond de auto. Misschien klinkt het gewoon hoe het moet zijn en ben je gewoon de overdreven motorgeluiden gewoon? Zelf heb ik geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

ilm schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 22:55:
Geen idee hoe het allemaal in het echt moeten klinken voor Forza. Of heeft iedereen een XJ220 in de garage staan? :-)

Er is ook een video waar je de opnames zelf kunt zien met microfoons bevestigt rondom rond de auto. Misschien klinkt het gewoon hoe het moet zijn en ben je gewoon de overdreven motorgeluiden gewoon? Zelf heb ik geen idee.
YouTube: RARE Jaguar XJ220 Start Up, Revs & Accelerations!! Exhaust SOUNDS!
Als je dit hoort en dan de game is echt wereld van verschil. In het echt klinkt hij zwaar en rauw. Veel turbo geluid. In de game ia het echt ja niks. Plus waarom hoor je in forza de auto's amper stationair draaien. Zoals je hoort maakt deze veel geluid stationair.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SinergyX
v8power67 schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 23:07:
[...]

YouTube: RARE Jaguar XJ220 Start Up, Revs & Accelerations!! Exhaust SOUNDS!
Als je dit hoort en dan de game is echt wereld van verschil. In het echt klinkt hij zwaar en rauw. Veel turbo geluid. In de game ia het echt ja niks. Plus waarom hoor je in forza de auto's amper stationair draaien. Zoals je hoort maakt deze veel geluid stationair.
Andersom, als je de trailer kijkt hoe ze geluid opnemen, met hun smartphone konden ze die 3wieler niet eens opnemen, die mic in die camera kan dat gewoon niet aan. Het blijft een benadering, geluid van zulke auto's via 10 verschillende mic's, 10 verschillende geluiden.

YouTube: Jaguar XJ220 engine sound
Neem deze, dit is zelfs in een hal, maar richt jij de mic niet direct 'in' de uitlaat, hoor je al compleet ander geluid.

Ik ben al blij dat ze daadwerkelijk geluid opnemen van die auto's, in plaats van 'NFS style' beetje exotische zut zelf fabriceren.

[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 13-07-2021 23:15 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

SinergyX schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 23:11:
[...]

Andersom, als je de trailer kijkt hoe ze geluid opnemen, met hun smartphone konden ze die 3wieler niet eens opnemen, die mic in die camera kan dat gewoon niet aan. Het blijft een benadering, geluid van zulke auto's via 10 verschillende mic's, 10 verschillende geluiden.
Mja heb wel eens een high power supra in het echt gehoord. Dat klinkt heel erg zoals ze in de YouTube videos klinken maar niet zoals in de fh5 video, of een rb26 van een skyline klinkt ook nagenoeg zelfde in echt als op een video.
Weet niet hoezo het zo klinkt in de game nadat ze zoveel opgenomen hebben, maar klinkt gewoon lafjes en alsof er geen power achter zit.
Maja dit is meer voor het horizon topic. Kijk verder bog steeds uit naar de game, maar vind dit wel teleurstellend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Videootje van VaatiVidya die de trailers van Elden Ring heeft uitgeplozen. Altijd erg relaxed om naar zijn video’s te luisteren. :) Ben erg benieuwd wat ze met Elden Ring gaan brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AndereKoekoek schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 22:50:
Van mij mogen ze wel een light gun uitbrengen i.c.m. met games als Time Crisis, house of dead enz.
Vroeger echt váák gespeeld!

Een gerucht gelezen dat er wel zoiets in de pijplijn zit, maar daar is het tot nu toe bij gebleven.
Volgens mij werkt dat niet meer op de huidige televisies.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 07:18:
[...]

Volgens mij werkt dat niet meer op de huidige televisies.
Niet zoals ze het vroeger deden nee. Dan heb je een oplossing nodig zoals de Wii het bijvoorbeeld deed met zo'n balkje op je tv waarmee zo'n gun dan kan bepalen waar je op richt. Maar dan zou ik zeggen dan kun je nu beter gelijk voor VR gaan, zoals Sony ook doet met psvr en de farpoint gun.

Ondertussen komen er meer draadloze oplossingen bij VR. Oculus ondersteunt het nu native om VR over WiFi van je pc te streamen (hoewel nog in beta geloof ik) en ook de nieuwste headset van HTC kan het (hoewel die nog op de zakelijke markt gericht is). Ik meen dat Microsoft gezegd had dat het draadloos moest zijn voor zij iets met VR voor Xbox gingen doen dus ik ben benieuwd of we er de komende tijd misschien nog iets van gaan horen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Meneer UYL
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 06-10 12:52
Wat vinden jullie van deze? Navy green/blue met lichtere blauwe accenten. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k1fYZnLDveESofZgg_AXZm0PDI0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PBtQ2aVrf0WIqrvXGgceIPMf.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BRHE1SnM9yMM64B5tfww9Io-SBU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9vXduEQJZOP1MJw2EhPnCPf3.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yoAz0kUKe48eQXMSCLSI9p7rZGU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jriEgFjBeiudvWnYuhU5DcBi.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-zfWJSQTVLbReHxKwwhboJkZuK4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ner8mXKQVrOvXS6Sv2pP3SR4.jpg?f=fotoalbum_large

[IMG]https://card.psnprofiles.com/2/Meneer_UYL.png[/IMG]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-10 14:42

BM

Moderator Spielerij
Meneer UYL schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 07:53:
Wat vinden jullie van deze? Navy green/blue met lichtere blauwe accenten. [Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ziet er goed uit, maar... is het niet veel belangrijker wat jij er van vind? :P

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Finraziel schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 07:50:
[...]

Niet zoals ze het vroeger deden nee. Dan heb je een oplossing nodig zoals de Wii het bijvoorbeeld deed met zo'n balkje op je tv waarmee zo'n gun dan kan bepalen waar je op richt. Maar dan zou ik zeggen dan kun je nu beter gelijk voor VR gaan, zoals Sony ook doet met psvr en de farpoint gun.

Ondertussen komen er meer draadloze oplossingen bij VR. Oculus ondersteunt het nu native om VR over WiFi van je pc te streamen (hoewel nog in beta geloof ik) en ook de nieuwste headset van HTC kan het (hoewel die nog op de zakelijke markt gericht is). Ik meen dat Microsoft gezegd had dat het draadloos moest zijn voor zij iets met VR voor Xbox gingen doen dus ik ben benieuwd of we er de komende tijd misschien nog iets van gaan horen.
Je bedoelt gewoon Kinect? :P

En VR hoeft van mij niet, dat niche ding is grappig, maar voor dat clubje kan je prima gewoon bij de PC kant blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-10 14:42

BM

Moderator Spielerij
Heel wat anders: heeft iemand ooit nog wat gehoord over de update die naar bestaande Xbox One controller gaat/ging komen (en dus ook de Elite 2) waarmee DLI aan die controllers toegevoegd word? Volgens mij is het vrij stil geworden rondom dat onderwerp.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Amaze86 schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 18:59:
Gaat denk ook niet lang duren voordat ze het bekend maken...

[...]
Eén van mijn guilty pleasures is meelezen op fora waar ze dergelijke overnames bespreken. Maar inmiddels worden dergelijke geruchten ook door wat meer betrouwbare personen gedeeld. Of MS deze studio's overneemt durf ik niet te zeggen, maar er is veel beweging rond in ieder geval.
offtopic:
Als je meer over TT te weten wilt komen kan ik het Gamehut Youtube-kanaal aanraden. Is van een director die bij TT werkt en geeft toffe achtergrond over het ontwikkelen van games en de uitdagingen die ze vaak hadden.

YouTube: YouTube

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-10 19:07
Dit is toch geweon een schaamteloze Super Smash Brothers rip-off? Mag dat zomaar?
Pagina: 1 ... 192 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord