Ik heb een filmpje gevonden waar ik 4 miljoen yen kan verdienen met het maken van foto's van standbeelden.
Xbox's marketing team might have jumped the gun today! According to an official tweet, both Last Stop and The Forgotten City are coming to Xbox Game Pass on day one! #Xbox #GamePass https://t.co/IV0EK55QXt
— XboxEra (@xboxera) 5 juli 2021
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Gouden koopjes van deze week : https://www.trueachieveme...ale-roundup-july-6th-2021
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
ik krijg hoofdpijn van al dat soort dingen, begrijp er ook geen reet van. ik heb nu 10 standbeelden gefotografeerd en heb 2 miljoen yen verdiend. nu moet ik wat poesjes vinden en krijg er weer 2 miljoen bij.Caayn schreef op maandag 5 juli 2021 @ 20:18:
[...]
De management mini-game is een goudmijn naarmate je verder komt.
ik vind dit soort dingen zo zonde. je wordt telkens uit het sterke verhaal gehaald. wat een master-verhaal weer overigens...
[ Voor 14% gewijzigd door Farabi op 06-07-2021 10:43 ]
Zijn er toevallig nog mensen die terug in FH4 gedoken zijn na de FH5 footage gezien te hebben? Heb nu "The Eliminator" spelmode ontdekt: soort van Battle Royale modus, maar ipv wapens vind je wagens en moet je elkaar uitdagen met miniraces. Ik amuseer me te pletter
Die modus zit er al 1,5 jaar in denk ik zoKrimglas schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 09:22:
Zijn er toevallig nog mensen die terug in FH4 gedoken zijn na de FH5 footage gezien te hebben? Heb nu "The Eliminator" spelmode ontdekt: soort van Battle Royale modus, maar ipv wapens vind je wagens en moet je elkaar uitdagen met miniraces. Ik amuseer me te pletter
Maar inderdaad erg tof. Sowieso doet T10 het wel goed, ze blijven best lang content(spelmodussen / auto's etc) toevoegen aan deze game.
Hopelijk doen ze dit ook voor FH5, kan haast niet anders van wel
Wat mij betreft ook een geweldige modus, kan ik me ook enorm mee vermaken. Soms wat minder als ik heel veel alleen rijd, maar ik speel het eigenlijk te weinig. Mooie variant op het BR genre in ieder geval en dat in een racegame! Mooi ook hoe je soms opeens je auto stilzet in de hoop dat iemand je niet ziet, of dat je juist vol op iemand afrijdt om uit te dagen voor een race. Heerlijk. Maar eigenlijk komt de modus gewoon neer op: "Degene die wint, is niet tegen een boom/huis/in de rivier/etc. beland"Krimglas schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 09:22:
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Ja, het een wat vreemde roadblock die je forceert af te wijken van het verhaal.Farabi schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 09:15:
[...]
ik krijg hoofdpijn van al dat soort dingen, begrijp er ook geen reet van. ik heb nu 10 standbeeld gefotografeerd en heb 2 miljoen yen verdiend. nu moet ik wat poesjes vinden en krijg er weer 2 miljoen bij.
ik vind dit soort dingen zo zonde. je wordt telkens uit het sterke verhaal gehaald. wat een master-verhaal weer overigens...
Vond het een leuke mode. Maar één puntje zie ik graag verbeterd in FH5 en dat is de eindrace/sprint, de geluksfactor speelt hier (imo) teveel mee.Krimglas schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 09:22:
Wat zijn momenteel de echte exclusieve games waarvoor ik een XBOX zou willen kopen? Ten opzichte van een PC?
Ben namelijk opzoek naar een nieuwe console, maar weet niet of het momenteel het juiste moment om een XBOX aan te schaffen. Of dat ik wellicht toch voor een Playstation ga..
Ben namelijk opzoek naar een nieuwe console, maar weet niet of het momenteel het juiste moment om een XBOX aan te schaffen. Of dat ik wellicht toch voor een Playstation ga..
Kort antwoord: Niet.xThystro schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 12:18:
Wat zijn momenteel de echte exclusieve games waarvoor ik een XBOX zou willen kopen? Ten opzichte van een PC?
Lang antwoord: De enige "exclusives", vanuit een PC perspectief, die je tegen zal komen zijn doorgaans titels die enkel op (een) console(s) uitkomen. Microsoft brengt al hun eigen games ook uit op PC, met doorgaans kwalitatieve ports. Het enige waarvoor je een Xbox zou kopen is dan gebruiksgemak en geen/minder last van brakke ports van third-party devs (zoals Nier Automata op PC bijv.). Dan resteert er enkel nog gamepass, als je daar waarde aanhecht. Voor de rest heeft een Playstation meer exclusives, vanuit een PC perspectief, omdat Sony momenteel nog maar weinig games naar PC brengt. Geruchten gaan dat Sony hier in de (nabije) toekomst veranderingen in gaat brengen.
Ten opzichte van een pc? Niks... In principe komt vrijwel alles van Microsoft uit voor zowel Xbox als Windows.xThystro schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 12:18:
Ik ben zelf wel van pc naar Xbox gegaan maar niet voor specifieke games want die had ik ook op pc kunnen spelen. Maar ik vind het Xbox ecosysteem erg fijn en hou wel van een beetje achievements jagen (en dan is het op console fijn dat alle games in hetzelfde systeem zitten ten opzichte van pc). Verder werkt het op de Xbox gewoon altijd en is alles lekker simpel. Ik had een beetje genoeg van dat ik op de pc toch vaak zat te troubleshooten of tweaken. En dat geldt ook voor het lekker op de bank hangen op de tv spelen, kon in principe ook met mijn pc maar in de praktijk was dat me toch te veel gedoe. Het zijn voor mij dus meer de randvoorwaarden allemaal waarom ik liever op de Xbox speel dan op pc.
Ten opzichte van de PlayStation komt het vooral neer op twee dingen, enerzijds welk systeem en welke controller je fijner vindt (voor mij beiden Xbox), en anderzijds gamepass waarmee je voor een maandelijks bedrag alle nieuwe Microsoft games en veel andere games kunt spelen. En volgens mij momenteel ook nog redelijk goedkoop via gold te krijgen (maar daarvoor zou je even in het gamepass topic moeten kijken).
Gamertag: FinrazielNL
Goed verwoord en een kleine aanvulling op het laatste: de gamesFinraziel schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 12:35:
[...]
Ten opzichte van een pc? Niks... In principe komt vrijwel alles van Microsoft uit voor zowel Xbox als Windows.
Ik ben zelf wel van pc naar Xbox gegaan maar niet voor specifieke games want die had ik ook op pc kunnen spelen. Maar ik vind het Xbox ecosysteem erg fijn en hou wel van een beetje achievements jagen (en dan is het op console fijn dat alle games in hetzelfde systeem zitten ten opzichte van pc). Verder werkt het op de Xbox gewoon altijd en is alles lekker simpel. Ik had een beetje genoeg van dat ik op de pc toch vaak zat te troubleshooten of tweaken. En dat geldt ook voor het lekker op de bank hangen op de tv spelen, kon in principe ook met mijn pc maar in de praktijk was dat me toch te veel gedoe. Het zijn voor mij dus meer de randvoorwaarden allemaal waarom ik liever op de Xbox speel dan op pc.
Ten opzichte van de PlayStation komt het vooral neer op twee dingen, enerzijds welk systeem en welke controller je fijner vindt (voor mij beiden Xbox), en anderzijds gamepass waarmee je voor een maandelijks bedrag alle nieuwe Microsoft games en veel andere games kunt spelen. En volgens mij momenteel ook nog redelijk goedkoop via gold te krijgen (maar daarvoor zou je even in het gamepass topic moeten kijken).
Playstation gaat meer de kant op van AAA- single player verhalende third person action games en ik vind Xbox juist toch wat meer excelleren op het gebied van first person MP games. Al met al vind ik voor 2021 en 2022 Xbox toch een beter aanbod hebben qua games, maar dat was in het verleden wel anders (XBO generatie).
Ik ben PC gamer die door "omstandigheden"
niet zo vaak meer op zolder achter mijn battlestation kan plaatsnemen. Heb de XBX gekocht omdat die wat eenvoudiger te verkrijgen was en heb er nog geen spijt van gehad. Scheelt wel dat ik mijn XBO weinig heb gebruikt en zodanig nog het e.e.a. in te halen had.
Over het algemeen adviseer ik altijd iedereen om gewoon alle consoles aan te schaffen
Over het algemeen adviseer ik altijd iedereen om gewoon alle consoles aan te schaffen
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Ben zelf juist voor de Xbox gegaan omdat ik het gevoel heb dat Microsoft juist erg veel inzet op single player verhalende third/first person games (RPG's zoals Elder Scrolls, Fallout, Fable etc.). Maar eens met hierboven ik adviseer ook altijd gewoon elke console (en PC) te halenJDL15 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 13:24:
[...]
Goed verwoord en een kleine aanvulling op het laatste: de games![]()
Playstation gaat meer de kant op van AAA- single player verhalende third person action games en ik vind Xbox juist toch wat meer excelleren op het gebied van first person MP games. Al met al vind ik voor 2021 en 2022 Xbox toch een beter aanbod hebben qua games, maar dat was in het verleden wel anders (XBO generatie).
PS/XBL: Nogne
iets over dolby vision bekend voor uhd discs? erg vervelend dat je met een PS5+X in je meubel, geen dolby vision kan bekijken. Ik heb meer hoop bij microsoft dan bij sony.
Oke, ik ben weer net zo lang de pricewatch, specs en reviews aan het uitpluizen totdat ik op het punt gekomen ben dat ik geen beslissing meer neem. Dus graag jullie kijk.
Ik ben in de markt voor een monitor voor m'n Series X.
Thanks!
Ik ben in de markt voor een monitor voor m'n Series X.
- HDMI 2.1 monitoren zijn slecht leverbaar en schreeuwend duur, dus die optie valt af.
- 27" 1440p/144hz of een 27" 4K / 60hz scherm.
Thanks!
speel je veel online shooters/race sims? Dan 1440@120/144, anders 4k@60.
Ik denk echt niet dat de meeste games verder komen dan de 60fps. (persoonlijk zou freesync wel een eis van mij erbij zijn. HDR niet omdat op de meeste betaalbare monitoren het echt een slap aftreksel is van wat het hoort te zijn.)
Ik denk echt niet dat de meeste games verder komen dan de 60fps. (persoonlijk zou freesync wel een eis van mij erbij zijn. HDR niet omdat op de meeste betaalbare monitoren het echt een slap aftreksel is van wat het hoort te zijn.)
[ Voor 37% gewijzigd door ArthurMorgan op 06-07-2021 14:08 ]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Iemand toevallig een aanbeveling qua HDMI kabel?
Mijn tv hangt aan de muur waardoor er te weinig ruimte is.
Zoek eigenlijk een korte (of 90 graden variant).
De orginele die bij de Xbox series x komt steekt te ver uit.
Deze gebruik ik voor mijn mediaspeler: https://www.amazon.nl/gp/product/B085GG8N7Pbrammes01 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 14:57:
Iemand toevallig een aanbeveling qua HDMI kabel?
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
20 dollar voor NBA 2K21 next gen versie nu, in de Xbox store zelf. Dat is echt niet duur. Als je shared, zoals ik doe is het maar een tientje per persoon. Dat is het wel waard toch? Ik weet dat er wat rare shit was met de 2K sport games, maar puur om tegen elkaar te spelen is prima toch?
Apart genoeg is de game veel duurder op mtcgame en überhaupt op Xbox store checker.
Apart genoeg is de game veel duurder op mtcgame en überhaupt op Xbox store checker.
Zit in gamepass he. Op XBox store checker is hij ook goedkoop nu (90% korting). €4,14 in Braziliëdevilsnight schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 15:22:
20 dollar voor NBA 2K21 next gen versie nu, in de Xbox store zelf. Dat is echt niet duur. Als je shared, zoals ik doe is het maar een tientje per persoon. Dat is het wel waard toch? Ik weet dat er wat rare shit was met de 2K sport games, maar puur om tegen elkaar te spelen is prima toch?
XBox Series X: BloodyB2121
Game Pass heeft alleen de Xbox One versied.bakker84 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 15:24:
[...]
Zit in gamepass he. Op XBox store checker is hij ook goedkoop nu (90% korting). €4,14 in Brazilië
Ok, die brazil prijs is insane, oh maar dat is de Xbox One versie. De XSX versie is 12,46. En helaas niet bij Mtcgame, dus dan moet ik apart brazil gift card gaan halen, helaas kan dat niet op de dollar.
[ Voor 21% gewijzigd door devilsnight op 06-07-2021 15:32 ]
[YouTube: Xbox All Access: All-4-One "It's All There (I Swear Remix)"]
XBOX All Access... it's all there
[ Voor 4% gewijzigd door harrytasker op 06-07-2021 16:21 ]
/f/image/XQi4wYXZVwholc8IozCTfV2w.webp?f=fotoalbum_large)
Leaving
July 14 (EA Play)
- EA Sports UFC (Console)
- EA Sports UFC 2 (Console)
- Endless Space 2 (PC)
- Downwell (PC)
- CrossCode (Cloud, Console, and PC)
[ Voor 26% gewijzigd door mitchdev91 op 06-07-2021 16:25 ]
Haha ik zag hem net voorbij komenharrytasker schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 16:20:
[YouTube: Xbox All Access: All-4-One "It's All There (I Swear Remix)"]
Sommigen vinden de social media van MS helemaal niets. Ik vind ze al jaren geweldig.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Hij is zoveel beter dan de standaard versie. Voor 20 dollar zeker de moeite waard !devilsnight schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 15:22:
Vorige week een Xbox series X gekocht via marktplaats. En me 3 jaar oude Xbox one (eerste model verkocht met 20 euro afschrijving in die 3 jaar).
Nu even sparen voor een 4k tv voor op zolder waar de Xbox staat.
Wat een verschil met laadtijden zeg! En die resume functie is echt geniaal!
Ik merk dat ik nu wat makkelijker een spel opstart en even gamen.
Nu even sparen voor een 4k tv voor op zolder waar de Xbox staat.
Wat een verschil met laadtijden zeg! En die resume functie is echt geniaal!
Ik merk dat ik nu wat makkelijker een spel opstart en even gamen.
PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy
Ik heb net a plaque tale weer even opgestart na de upgrade van gisteren. Ik weet niet of het nou toeval is of niet. Maar ik word altijd 'beter' in spellen na de overgang van 30 naar 60. Het is niet alleen soepeler, maar ik reageer ook echt beter. Ik was bij de allereerste boss fight aan het einde van hoofdstuk 2. En op 30 fps ga ik dood, dood, en weer dood. Nu, 60 fps en dodge gewoon elke keer exact goed weg. steentjes werpen kost me nog steeds veel pogingen. Maar ik heb geen enkele moeite meer met uit de weg te blijven van die gast.
Dat heb ik echt bij elk spel dat naar 60 gaat. (Bij de overgang naar 120 merk ik dat overigens totaal niet. Vind ik wel prettiger spelen, maar dat is alleen voor mijn ogen prettiger volgens mij.)
Dat heb ik echt bij elk spel dat naar 60 gaat. (Bij de overgang naar 120 merk ik dat overigens totaal niet. Vind ik wel prettiger spelen, maar dat is alleen voor mijn ogen prettiger volgens mij.)
Dat is onderdeel van je profiel. Als je daar naar het tabje Gaming gaat zie je aan de linkerzijde de onderste optie staan. Dat zijn de rewards.
Overigens loont dit wel de moeite om te doen, want met die Rewards Points kun je o.a. Gift Cards / Microsoft tegoed kopen.
Overigens loont dit wel de moeite om te doen, want met die Rewards Points kun je o.a. Gift Cards / Microsoft tegoed kopen.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Logisch hè. 60fps is vloeiender en is de feedback beter.ArthurMorgan schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 20:24:
Ik heb net a plaque tale weer even opgestart na de upgrade van gisteren. Ik weet niet of het nou toeval is of niet. Maar ik word altijd 'beter' in spellen na de overgang van 30 naar 60. Het is niet alleen soepeler, maar ik reageer ook echt beter. Ik was bij de allereerste boss fight aan het einde van hoofdstuk 2. En op 30 fps ga ik dood, dood, en weer dood. Nu, 60 fps en dodge gewoon elke keer exact goed weg. steentjes werpen kost me nog steeds veel pogingen. Maar ik heb geen enkele moeite meer met uit de weg te blijven van die gast.
Jup, in Hong Kong dus. Ben benieuwd. Maar hij komt volgens mij pas volgend jaar uit, dus nog niet zo'n haast. Zit ie in ieder geval Forza Horizon niet in de weg.
Het was onderdeel van Nacon Connect 2021. Hier een stream:
Frans bedrijf dus alles nagesynchroniseerd, maar met even spoelen niet veel spannends.
Hier nog een paar trailers:
Verder hadden ze ook nog wat aankondigingen van hardware, ze maken tenslotte ook controllers, headsets en wat ander spul.
En een paar teasers, onder andere voor een robocop game.
Kijk hier de rest maar. Het is een beetje een budget-uitgever, maar niet onaardig:
Nacon Benelux
Deze week donderdag komt er een State of play, met focus op Deathloop. De nieuwe game van Arkane (die tijdelijk exclusief is op de PS5). Maar wel interessant om te kijken wat deze “xbox game studio” in huis heeft 
A new State of Play arrives this Thursday. Tune in for a Deathloop gameplay deep dive, plus lots of updates on indies and exciting third-party games. https://t.co/oCn4suuAuu pic.twitter.com/KCP0WfHGYX
— PlayStation (@PlayStation) 6 juli 2021
Hong Kong it is, ben benieuwd. Ergens had ik Oʻahu ook niet erg gevonden, blijft een mooie omgeving met veel goede herinneringen dankzij TDU1.
Edit: Jammer dat TDU 1 en 2 niet backwards compatible zijn.
[ Voor 12% gewijzigd door Caayn op 06-07-2021 22:31 ]
Buiten dat ik er nu al zin in heb kwam er toch ook meer info rond deze game in juli, of is dit alles?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Zo, na heel wat ledematen verloren te hebben, Chivalry 2 op 1000GS
Ontzettend veel gelachen op weg er naar toe, wat een heerlijk hilarische chaos is deze game toch
Ontzettend veel gelachen op weg er naar toe, wat een heerlijk hilarische chaos is deze game toch
Ik denk dat dit alles is, maar hij komt pas volgend jaar dus ze hebben nog tijd zat. Ik denk dat dat ook de reden is dat we er niet zo veel van horen nu.Donstil schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:48:
[...]
Buiten dat ik er nu al zin in heb kwam er toch ook meer info rond deze game in juli, of is dit alles?
Wacht.. levert dat nog wat op? Heb hier ook nog een OG en een X staan..Yamy_Daffy schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 20:19:
En me 3 jaar oude Xbox one (eerste model verkocht met 20 euro afschrijving in die 3 jaar)..
Aah shit ik had even over de 2 in 2022 gelezen en daardoor aangenomen dat de game in 2021 kwamMartinspire schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 09:44:
[...]
Ik denk dat dit alles is, maar hij komt pas volgend jaar dus ze hebben nog tijd zat. Ik denk dat dat ook de reden is dat we er niet zo veel van horen nu.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Is dat een tandarts-sim? 😉ArthurMorgan schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 20:24:
Ik heb net a plaque tale weer even opgestart na de upgrade van gisteren.
Ik heb de Xbox one 3 jaar geleden gekocht nieuw in Italië op vakantie voor 120 euro. En verkocht voor 100 euro.UltraSub schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 10:00:
[...]
Wacht.. levert dat nog wat op? Heb hier ook nog een OG en een X staan..
Al met al geen slechte deal.
PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy
📢BIG news alert! After nearly 5 years of solo dev work…
— Studio Inkyfox (@StudioInkyfox) 7 juli 2021
Omno is launching on PC, Xbox & PS4 on 29th July! 😊
RTs, likes & wishlists would all be amazing - we’re nearly there! pic.twitter.com/eP12OFQ4Pj
Eind deze maand in Gamepass.
[ Voor 19% gewijzigd door uchiha tijntje op 07-07-2021 17:41 ]
Here we goooooooooooooo !!!
\[T]/
\[T]/
\[T]/
\[T]/
\[T]/
:strip_exif()/f/image/RspQ5UzygYn3UE0xR2Fjpvii.jpg?f=fotoalbum_large)
🤞🏻
:strip_exif()/f/image/RspQ5UzygYn3UE0xR2Fjpvii.jpg?f=fotoalbum_large)
🤞🏻
[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 07-07-2021 18:32 ]
Oeh... Doe 2 ook even, die moet ik nogjustifire schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 18:31:
Here we goooooooooooooo !!!\[T]/
\[T]/
\[T]/
\[T]/
\[T]/
![]()
[Afbeelding]
🤞🏻
Deel van mij heeft zoiets van 'ja zeg, ben er nu ondertussen bijna klaar mee'... Maar beter laat dan nooit
Dit ziet er echt sfeervol uit! Instant buy
Deel 2 is op de xbox toch al 60 fps ?Finraziel schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 18:55:
[...]
Oeh... Doe 2 ook even, die moet ik nog
Deel van mij heeft zoiets van 'ja zeg, ben er nu ondertussen bijna klaar mee'... Maar beter laat dan nooit
Evenals DS1 Remaster en Sekiro
DS1 is 1080p/4k upscaled 60fps.justifire schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 20:13:
[...]
Deel 2 is op de xbox toch al 60 fps ?
DS2 ook
DS3 is volgens mij heeft volgens mij vrij lage locked resolutie
Sekiro is variable frame rate, loopt geen stabiele 60fps, en slechter op de X versus PS5
Dit soort games moeten locked 60fps draaien om leuk te zijn, zeker zonder VRR.
Oh ok nice... Die remaster wist ik maar ik dacht dat deel 2 ook 30 wasjustifire schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 20:13:
[...]
Deel 2 is op de xbox toch al 60 fps ?
Wat anders... Had vandaag de onderdelen binnen dus net maar eens de elite v1 proberen te repareren. Man dat is best een gepriegel en moest uiteindelijk ook net een klein beetje weg veilen bij het nieuwe stukje plastic. Maar wat belachelijk slecht is dat ontworpen zeg, daar mag Microsoft zich echt keihard de ogen voor uit zijn kop schamen. Voor wie het niet weet, de bumper buttons veren dus puur op een heel dun stukje plastic en dat zal onherroepelijk overbreken met genoeg stress (=knop indrukken). Belachelijk dat ze op zo'n dure controller niet iets beters verzinnen... Maar ja weer een paar cent bespaard per controller.
Anyway, na bloed (onder mijn duim nagel van het keer op keer weer los wrikken), zweet en tranen (bijna... Dacht niet het nog voor elkaar te krijgen op een gegeven moment voor ik een tip vond om een klein stukje af te veilen), uiteindelijk gelukt en hij doet het weer helemaal. Bij het bestellen van nieuwe bumpers ook gelijk even gekeken voor nieuwe grips, en me toen laten verleiden om de controller ook gelijk maar te pimpen
:strip_exif()/f/image/5wScFzLVpyh6w06Ahn9V5RBu.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tjvUKpR7VdbniOciYi4V54pd.jpg?f=fotoalbum_large)
De bumpers hebben net een andere kleur zilver dan de rest en het rood van de grips sluit door de gradient natuurlijk niet helemaal netjes aan, maar toch wel cool om mijn controller wat persoonlijker te maken
Nou kan de v2 op garantie... (Zou me niks verbazen als die gewoon hetzelfde probleem heeft maar dat is Microsoft's probleem want garantie)
Ben ik het niet mee eens. Blight Town in DS1 was op een of andere manier juist zo geweldig omdat het echt waardeloos liep.sohus schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 21:42:
[...]
DS1 is 1080p/4k upscaled 60fps.
DS2 ook
DS3 is volgens mij heeft volgens mij vrij lage locked resolutie
Sekiro is variable frame rate, loopt geen stabiele 60fps, en slechter op de X versus PS5
Dit soort games moeten locked 60fps draaien om leuk te zijn, zeker zonder VRR.
En zowel DS1, DS3 en Sekiro vond ik ontzettend leuk, ook al heb ik ze niet op 60FPS gespeeld. Dus dat is geen vereiste.
Het staat uiteraard niet ter discussie dat 60FPS voor dit soort games veel beter is dan 30
Klopt, 60 fps is beter maar ik vond ds3 op 30 ook prima speelbaaruchiha tijntje schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 21:53:
[...]
Ben ik het niet mee eens. Blight Town in DS1 was op een of andere manier juist zo geweldig omdat het echt waardeloos liep.
En zowel DS1, DS3 en Sekiro vond ik ontzettend leuk, ook al heb ik ze niet op 60FPS gespeeld. Dus dat is geen vereiste.
Het staat uiteraard niet ter discussie dat 60FPS voor dit soort games veel beter is dan 30.
Blighttown weet ik dan niet want ik heb ds1 op pc gespeeld met fps fix
Ziet er goed uit!Finraziel schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 21:51:
[...]
Oh ok nice... Die remaster wist ik maar ik dacht dat deel 2 ook 30 was
Wat anders... Had vandaag de onderdelen binnen dus net maar eens de elite v1 proberen te repareren. Man dat is best een gepriegel en moest uiteindelijk ook net een klein beetje weg veilen bij het nieuwe stukje plastic. Maar wat belachelijk slecht is dat ontworpen zeg, daar mag Microsoft zich echt keihard de ogen voor uit zijn kop schamen. Voor wie het niet weet, de bumper buttons veren dus puur op een heel dun stukje plastic en dat zal onherroepelijk overbreken met genoeg stress (=knop indrukken). Belachelijk dat ze op zo'n dure controller niet iets beters verzinnen... Maar ja weer een paar cent bespaard per controller.
Anyway, na bloed (onder mijn duim nagel van het keer op keer weer los wrikken), zweet en tranen (bijna... Dacht niet het nog voor elkaar te krijgen op een gegeven moment voor ik een tip vond om een klein stukje af te veilen), uiteindelijk gelukt en hij doet het weer helemaal. Bij het bestellen van nieuwe bumpers ook gelijk even gekeken voor nieuwe grips, en me toen laten verleiden om de controller ook gelijk maar te pimpen
[Afbeelding]
[Afbeelding]
De bumpers hebben net een andere kleur zilver dan de rest en het rood van de grips sluit door de gradient natuurlijk niet helemaal netjes aan, maar toch wel cool om mijn controller wat persoonlijker te maken
Nou kan de v2 op garantie... (Zou me niks verbazen als die gewoon hetzelfde probleem heeft maar dat is Microsoft's probleem want garantie)
Ow nice, net bericht gehad dat mijn custom controller onderweg is
. Is pas de 14e over volgens fedex. Ben benieuwd hoe die eruit ziet in het echt.
Deze was het trouwens
Deze was het trouwens
Verwijderd
Ik vind ‘m best gaafRuudox schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 22:08:
Ow nice, net bericht gehad dat mijn custom controller onderweg is. Is pas de 14e over volgens fedex. Ben benieuwd hoe die eruit ziet in het echt.
Deze was het trouwens
[...]
Boem !! 💪🏼
We heard you! The team is thrilled to bring FPS Boost to Dark Souls 3. This required a brand new technique, unique to Dark Souls 3, to enable 60 FPS on Xbox Series X|S.
— Jason Ronald (@jronald) 8 juli 2021
Huge thank you to our partners at FROM Software and Bandai Namco for their partnership and support. https://t.co/uI9J8Hv8hK
Praise the sun! ☀
— Xbox (@Xbox) 8 juli 2021
We've updated Dark Souls III with FPS Boost on the Xbox Series X|S: https://t.co/KTcFk7PBGe pic.twitter.com/ExqlzC3Fp4
Ja toch wel he.
Mijn doel was om zo’n lelijk mogelijk controller te maken, maar toen ik klaar was dacht ik. Nou ik vind hem stiekem best wel mooi.
Ik vind dit type actie games waar timing alles is een stabiele framerate cruciaal, net als bij racing games en fighting games. Tuurlijk kan ik dan nog wel plezier hebben met een titel, maar ik wacht dan liever, of zoals bij al deze games, speel ze op PC die zelden moeite heeft met 60fps.uchiha tijntje schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 21:53:
[...]
Ben ik het niet mee eens. Blight Town in DS1 was op een of andere manier juist zo geweldig omdat het echt waardeloos liep.
Het staat uiteraard niet ter discussie dat 60FPS voor dit soort games veel beter is dan 30.
Ik had valhalla even op high quality gezet ipv de high performance. Ik heb hem binnen 5 min weer terug gezet. Ik vind enige vorm van vertraging in een game echt vervelend. Ik vraag me daarom ook af of streaming echt de toekomst zal worden. Dan moeten ze echt nog een hele flinke latency slag gaan maken.
Voor wie nog zo'n xScreen wil: je kunt hier de kickstarter pagina vinden. Vind het op zich wel een leuk project, maar de prijs is nog wel een dingetje 
https://www.kickstarter.c...xbox-series-s/description
XBL: MRE Inc
Hahah lijkt wel een secret gifje, zie hem heel af en toe als ik wat scroll door de pagina.MRE-Inc schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 09:35:
Voor wie nog zo'n xScreen wil: je kunt hier de kickstarter pagina vinden. Vind het op zich wel een leuk project, maar de prijs is nog wel een dingetje
[Afbeelding]
Best een tof ding, maar damn dan raak ik nog meer gameverslaafd als ik dit ook al zou kopen
Zeg ik zit al jaren te kijken of een racestuur een leuke toevoeging is voor bijvoorbeeld forza. Nu forza hb5 komt dacht ik er een aan te schaffen. Mijn vraag aan degene die het al eens gekocht hebben .
Voegt het daadwerkelijk wat toe?
En gebruik je het vaak? Of ligt het ergens in een kast te verstoffen?
Ik heb een Playseat Challenge (opklapbaar) gekocht met Thrustmaster stuur. Het voegt echt mega veel toe! Sowieso is racen met stuur veel gaver en beter te doen dan met een controller. Force feedback geeft je zo veel meer info en controle, waardoor je echt veel beter kunt rijden.SecondGuess schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 10:00:
Zeg ik zit al jaren te kijken of een racestuur een leuke toevoeging is voor bijvoorbeeld forza. Nu forza hb5 komt dacht ik er een aan te schaffen. Mijn vraag aan degene die het al eens gekocht hebben .
Ook kan ik de Playseat Challenge echt aanraden. Het is een veredelde klapstoel, maar hij is veel degelijker dan je verwacht en je pakt hem zo. Ik was bang dat het werk om hem neer te zetten de belemmering zou zijn om hem vaak te gebruiken, maar dat is dus niet zo. In minder dan een minuut staat hij of is hij juist opgeruimd.
Als ik wat meer tijd heb werk ik een compleet raceweekend af in F1 2019, wil ik even arcade scheuren ga ik aan de slag in Forza Horizon en meer serieus racen pak ik Forza Motorsports.
[ Voor 5% gewijzigd door d.bakker84 op 08-07-2021 10:15 ]
Weet iemand waar je de F1 2021 Deluxe op disc kan pre-orderen? Ik zie genoeg plekken voor een digitale versie maar wil het spel graag op disc. Ik kom overal alleen maar de standaardversie tegen
Xbox Series X "The Tower Of Power" - Skoda Enyaq iV80 Sportline '22 "The Beast"
Geen idee. Wel heb ik al begrepen van mensen die al toegang hebben tot de game dat F1 2021 = Fifa 2021. Blijkbaar is het echt een lootbox fest en is het in alle mogelijke opzichten Fifa Ultimate Team aan het klonen. Onvermijdelijk maar toch.kuka schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 10:49:
Weet iemand waar je de F1 2021 Deluxe op disc kan pre-orderen? Ik zie genoeg plekken voor een digitale versie maar wil het spel graag op disc. Ik kom overal alleen maar de standaardversie tegen
[ Voor 4% gewijzigd door sohus op 08-07-2021 11:54 ]
Is die nog steeds 900p?
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Gewoon de Xbox One versie inderdaad. Zo werkt FPS boost.
Ja,voor resolutie moeten we bij FROM zelf zijn.
Maar heb er destijds op 900p ook erg van genoten, dus nu met 60 fps is het alleen maar beter.
Zo zie je maar weer : gameplay > graphics !
Als fan van de dishonored serie lijkt me Deathloop een erg leuke game worden. 
Verder was er in de State of Play nog 1 game die ik wel interessant vond en dat was FIST.
Zou leuk als deze ook naar het xbox platform komt.
——-
Ik merk wel dat ik nu even in een soort van game vacuüm zit.
En dat het over een week of 2/3 echt gaat losbarsten met o.a
Deaths door
Flight Sim
The Ascent
Hades
Last stop
12 minutes
Good times
Verder was er in de State of Play nog 1 game die ik wel interessant vond en dat was FIST.
Zou leuk als deze ook naar het xbox platform komt.
——-
Ik merk wel dat ik nu even in een soort van game vacuüm zit.
Deaths door
Flight Sim
The Ascent
Hades
Last stop
12 minutes
Good times
[ Voor 20% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-07-2021 07:54 ]
Hebben jullie ervaring met de nieuwe Edge versie op de Xbox? (ik zit in delta ring en heb nu toegang).
- xCloud werkt. Hopelijk kan ik zo Flight Simulator ook op de One X spelen.
- Ziggo Go website werkt niet. Ik kan wel inloggen en een zender aanklikken maar dan start Edge de “video” niet.
- Ziggo Go website werkt niet. Ik kan wel inloggen en een zender aanklikken maar dan start Edge de “video” niet.
Ziggo Go werk helaas niet op Edge op een Xbox, wel op Windows Edge. Ziggo staat niet toe dat je tv kijkt via Xbox (die vaak aan TV aangesloten zit). Zijn blijkbaar niet genoeg mensen, al ben ik er ook 1 van die dat wel willen.bartd1983 schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 08:55:
Jammer inderdaad. Ik heb op zolder een TV met One X staan maar geen televisiekabel. Het zou een prima oplossing zijn.Chabio schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 09:25:
[...]
Ziggo Go werk helaas niet op Edge op een Xbox, wel op Windows Edge. Ziggo staat niet toe dat je tv kijkt via Xbox (die vaak aan TV aangesloten zit). Zijn blijkbaar niet genoeg mensen, al ben ik er ook 1 van die dat wel willen.
Ik heb zelf een Logitech G920 en Wheel Stand Pro icm een eetkamerstoel. Niet perfect maar makkelijk om er even bij te pakken. Erg veel plezier mee gehad met games als Forza Motorsport en Project Cars en ook meer controle voor mij gevoel ten opzicht van een controller.SecondGuess schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 10:00:
Forza Horizon 4 is niet te doen met deze setup en volgens mij echt een controller game. Met de controller heb ik veel controle en kan dan goed meekomen op hogere levels. Met het stuurtje zwabber je alle kanten op. Mijn neefjes vinden het wel briljant om met het stuur in Forza Horizon 4 te cruisen. Ze rijden geen races dus dan is controle niet belangrijk.
Ik ben erg benieuwd of het stuurtje in Forza Horizon 5 beter gaat werken.
Ik heb geen problemen met het stuurtje in Horizon 4 eigenlijk...
Ik heb gekozen voor de playseat challange, omdat daar geen stang in het midden zit. Is ook niet zo heel veel duurder dan een wheel stand.
Ik heb gekozen voor de playseat challange, omdat daar geen stang in het midden zit. Is ook niet zo heel veel duurder dan een wheel stand.
Heb een beetje een haat-liefde verhouding met AC: Valhalla. Heb er nu zo'n 25 uur inzitten, maar twijfel of ik de verhaallijn volledig ga uitspelen.
De raids vind ik best leuk gedaan en geven een beetje hetzelfde gevoel als Ryse: Son of Rome. Met een grote groep in gevecht gaan werkt lekker. Ook het stealth-gedeelte werkt prima, al gebruik ik dat zelf minder. De noodzaak is er vaak niet en als je eenmaal de combat wat door hebt, is die leuker om uit te voeren.
Ook het uitbreiden van je nederzetting is iets wat ik wel waardeer. Dat gevoel van iets op te bouwen, en dat vervolgens ook te kunnen zien in grotere gebouwen, spreekt mij aan.
Maar gisteren was ik met een boot op pad om het tweede gebied te bevrijden en moest toen in-game 4km afleggen. Dan zit je dus gewoon een hele tijd te wachten totdat je longboat daar is.
Je kunt uiteraard onderweg allerlei zaken doen, maar ik wil puur de hoofdverhaallijn spelen. De paar zij-missies die ik gevonden heb, geven mij hier ook wel gelijk in. Nadeel doordat je op deze manier speelt is dat je geen fast travel punten hebt in de buurt van je missies. Ook zit je altijd onder het aanbevolen power level, al heeft mij dat nog niet gehinderd.
Vreemd genoeg had ik dat bij Far Cry 5 totaal niet, terwijl die opzet gelijkaardig is. Kan mij in AC er minder toe zetten om verborgen deuren te vinden of Romeinse schatten uit een grot te halen.
Voor mij had dit een betere game geweest zonder het open wereld element denk ik. Want setting, graphics en een aantal karakters zijn echt wel goed gedaan.
Overigens heb ik nu pas het gevoel dat ik zo'n beetje alles weet over hoe te spelen, dat zegt ook wel iets over de schaal van deze game.
De raids vind ik best leuk gedaan en geven een beetje hetzelfde gevoel als Ryse: Son of Rome. Met een grote groep in gevecht gaan werkt lekker. Ook het stealth-gedeelte werkt prima, al gebruik ik dat zelf minder. De noodzaak is er vaak niet en als je eenmaal de combat wat door hebt, is die leuker om uit te voeren.
Ook het uitbreiden van je nederzetting is iets wat ik wel waardeer. Dat gevoel van iets op te bouwen, en dat vervolgens ook te kunnen zien in grotere gebouwen, spreekt mij aan.
Maar gisteren was ik met een boot op pad om het tweede gebied te bevrijden en moest toen in-game 4km afleggen. Dan zit je dus gewoon een hele tijd te wachten totdat je longboat daar is.
Je kunt uiteraard onderweg allerlei zaken doen, maar ik wil puur de hoofdverhaallijn spelen. De paar zij-missies die ik gevonden heb, geven mij hier ook wel gelijk in. Nadeel doordat je op deze manier speelt is dat je geen fast travel punten hebt in de buurt van je missies. Ook zit je altijd onder het aanbevolen power level, al heeft mij dat nog niet gehinderd.
Vreemd genoeg had ik dat bij Far Cry 5 totaal niet, terwijl die opzet gelijkaardig is. Kan mij in AC er minder toe zetten om verborgen deuren te vinden of Romeinse schatten uit een grot te halen.
Voor mij had dit een betere game geweest zonder het open wereld element denk ik. Want setting, graphics en een aantal karakters zijn echt wel goed gedaan.
Overigens heb ik nu pas het gevoel dat ik zo'n beetje alles weet over hoe te spelen, dat zegt ook wel iets over de schaal van deze game.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Het is al door Microsoft bevestigd dat ze dit inderdaad als één van de mogelijkheden zien voor het gebruik van xCloud. (Wat gek genoeg niet de officiële naam isbartd1983 schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 08:55:
Hebben jullie ervaring met de nieuwe Edge versie op de Xbox? (ik zit in delta ring en heb nu toegang).
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ik had precies hetzelfde, maar ook na 20 uur naast me neer gelegd. Met name omdat ik na 20 uur nog zag hoe weinig ik van de map had unlocked. Was voor mij echt ontmoedigend.Wom schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 10:48:
Heb een beetje een haat-liefde verhouding met AC: Valhalla. Heb er nu zo'n 25 uur inzitten, maar twijfel of ik de verhaallijn volledig ga uitspelen.
Ik ben eigenlijk ook wel zo'n auty die alle punten in open wereld games vrij wil spelen. Maar daar is deze game echt te groot voor.
En dan stoppen ze er ook nog geregeld extra content bij.
Ik ben daar dus ook mee gestopt. Ik volg gewoon het verhaal op hoofdlijnen. Af en toe ga ik wat dieper in op een side quest en als ik in de buurt ben van een geel/blauw puntje dan neem ik die vaak wel mee.
Maar meestal gewoon main quest rushen. Ik zit nu op level 95 met 30 uur spelen. Maar mijn collega vertelde deze week dat hij echt alles aan het vrijspelen is en ondertussen op lvl 450 zit.
Voor ieder wat wils dus en idd content genoeg
Ik ben daar dus ook mee gestopt. Ik volg gewoon het verhaal op hoofdlijnen. Af en toe ga ik wat dieper in op een side quest en als ik in de buurt ben van een geel/blauw puntje dan neem ik die vaak wel mee.
Maar meestal gewoon main quest rushen. Ik zit nu op level 95 met 30 uur spelen. Maar mijn collega vertelde deze week dat hij echt alles aan het vrijspelen is en ondertussen op lvl 450 zit.
Zijn er eigenlijk al plannen voor xcloud direct via de tv. Heb geprobeerd via mijn lg cx browser maar dat kreeg geen beeld na openen game. Zou echt top zijn als ze dit zouden supporten. Of door een gamepass/xcloud app via de app store( ding van lg effe naam kwijt). Heb gisteren even getest via de nvidia shield met een ds4 eraan, maar dat was niet echt een succes. Is ook geen officiële app moest via sideloaden. Maar shield zit direct via lan maar toch elke keer teken van slechte verbinding. Plus echt grote input lag, en veel compressie issues.
Ben echt benieuwd wat Microsoft hiermee allemaal van plan is. Want als ze die issues fixen heeft het echt veel potentie en kan een grote markt voor ze worden. Maar dan moeten ze het niet zoals google met stadia aanpakken( al begrijp ik dat de kwaliteit van de stream en de input lag daar stuk beter is) door het te weinig te supporten/upgraden.
Wat wel nice is dat via de nvidia shield je de ai enhancement erover kan gooien, en dat maakt het beeld een stuk scherper en netter. Dus zou graag een native shield app zien die dan ook deze optie nog support. Was best een groot verschil.
Ben echt benieuwd wat Microsoft hiermee allemaal van plan is. Want als ze die issues fixen heeft het echt veel potentie en kan een grote markt voor ze worden. Maar dan moeten ze het niet zoals google met stadia aanpakken( al begrijp ik dat de kwaliteit van de stream en de input lag daar stuk beter is) door het te weinig te supporten/upgraden.
Wat wel nice is dat via de nvidia shield je de ai enhancement erover kan gooien, en dat maakt het beeld een stuk scherper en netter. Dus zou graag een native shield app zien die dan ook deze optie nog support. Was best een groot verschil.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ik had dit probleem al bij Oddesey vondt de map echt veel te groot. Is dus bij Valhalla niet veel beter begrijp ik dus, had het idee dat AC:V toch wel wat kleiner was.Wom schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 10:48:
Je kan het doen, Je kan het laten of je kan het laten doen.
Heeft iemand hier ervaring met de Razer Kishi? Ben aan het overwegen hem te kopen met het oog op vooral xCloud en op vakantie of tijdens een werkreis wat kunnen gamen.
@uchiha tijntje heeft er 1 geloof ikHomeland schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 11:06:
Heeft iemand hier ervaring met de Razer Kishi? Ben aan het overwegen hem te kopen met het oog op vooral xCloud en op vakantie of tijdens een werkreis wat kunnen gamen.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
@v8power67 Weet niet of Xbox daar mee bezig is. Weet ook niet of dat interessant is gezien de hoeveelheid verschillende tv-platformen, en dat de support voor de tv's zelf al vrij magertjes is vanuit de fabrikanten zelf. Wel gerucht over streaming device (zie gequote bericht hierboven).drakiesoft schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 11:35:
Xbox streaming device
[Afbeelding]
[...]
Waarschijnlijk fake, maar een streaming kastje komt er.
Zo herkenbaar dit. Volgens mij zou ik nu richting het derde gebied gaan dat ik als ally binnen moet halen, maar dat is wel na 45 uur. Ondanks dat de verhalen per gebied wel verschillen, valt het nu voor mij teveel in herhaling. Ik ben ook gewoon niet zo goed met téveel content waardoor ik focus verlies en veel teveel tijd (die ik niet heb) in het zoeken naar items stop.L0g0ff schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 11:04:
Ik ben eigenlijk ook wel zo'n auty die alle punten in open wereld games vrij wil spelen. Maar daar is deze game echt te groot voor.
Inmiddels dus afgehaakt... Weet ook niet of ik Valhalla nog snel ga oppakken, ook al lees ik dat de beste gebieden nog moeten komen. Op dit moment vermaak ik me nog wel met Planet Coaster (thanks Gamepass) en vooral It Takes Two.
Hmm dat zou jammer zijn, heb namelijk begrepen dat lg tvs stadia en GeForce now gaan krijgen. Dus zou een gamepass/xcloud app ook gewoon moeten kunnen.Lincor schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 11:21:
[...]
@v8power67 Weet niet of Xbox daar mee bezig is. Weet ook niet of dat interessant is gezien de hoeveelheid verschillende tv-platformen, en dat de support voor de tv's zelf al vrij magertjes is vanuit de fabrikanten zelf. Wel gerucht over streaming device (zie gequote bericht hierboven).
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Kan het ook verkeerd hebben. Weet dat Xbox een partnership heeft met LG en Samsung, dus misschien is er ook wel iets in de maak.v8power67 schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 11:24:
[...]
Hmm dat zou jammer zijn, heb namelijk begrepen dat lg tvs stadia en GeForce now gaan krijgen. Dus zou een gamepass/xcloud app ook gewoon moeten kunnen.
Edit:
Overigens zou ik zo'n streaming device wel handig vinden. Kan moeders de vrouw ook makkelijk via dat Netflix, Disney+, e.d. afspelen, en kan ik via dat kastje eventueel de Xbox, die dan boven staat, over lokaal netwerk streamen naar de tv.
[ Voor 23% gewijzigd door Lincor op 09-07-2021 11:30 ]
Ik deed vrij veel freeroam vroeg dus kan zijn dat je er niet veel aan hebt. Maar bij dit soort dingen zocht ik vaak gewoon een haven dichterbij het doel om naar te teleporten. Of een high point vlakbij de rivier. En dan naar de rivier en dan de longboat oproepen.Wom schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 10:48:
Mja de game is inderdaad groot, al vond ik zelf het travelen niet zo'n probleem. Je boot of je paard kan gewoon in cruise control en je kunt ook gewoon even wat te drinken halen of naar de wc gaan. Even de benen strekken schijnt gezond te zijnWom schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 10:48:
Maar als je wat fast travel dingen hebt unlocked, is het toch zo'n probleem niet meer? Zoals gezegd, cruise control werkte prima. Qua combat kan je hem wat makkelijker instellen dus een lager level is dan niet echt een handicap meer. Dan heb je tenminste nog een beetje uitdaging.
Het is geen game om in 10 uur doorheen te sjezen, je moet er inderdaad wel wat voor doen. Zelf vond ik de missies eigenlijk wel prima, ook side missions hebben gewoon cutscenes en nog wat meer diepgang dan dat je naar een lap tekst zit te staren en fetch-missies doet. Ik stoorde me er niet echt aan.
Het is een lange game, dat zeker en elk gebied ben je wel even zoet mee. Misschien is het handiger om gewoon wat kortere sessies te doen, even een gebied vrij te spelen en dan morgen verder. Maar als je het niet trekt, ja dan is het wellicht geen game voor jou. Dat kan gewoon, is niks mis mee. Een heleboel schatten kun je overigens gewoon laten zitten. Van de collectibles zijn er maar een paar echt handig, de rest mwoah. Je kunt je vast wel inlezen wat de rewards her en der zijn. Net als het upgraden van je stad, op een gegeven moment is er niet veel meer wat echt de moeite waard is, dus als je die niet afrond mis je er weinig aan. Enerzijds jammer dat er niet echt een reward is, maar anderzijds is het dus ook geen verplichting. Net als dat je niet de fast-travel punten hoeft te pakken, maar het is wel handig.
Maar goed, cruise control dus, doe er je voordeel mee. En ja, heel af en toe gaat iemand je aanvallen en heel af en toe val je dan van je paard af, maar dat is me in 150 uur misschien 3x gebeurd. Overigens gaat je boot sneller dan je paard, mocht je lange afstanden even willen afleggen.
Ziggo Go app op mijn Apple TV werkt anders prima. En die is ook op mijn TV aangesloten. Dus zie niet helemaal in waarom ze dat kunstmatig zouden moeten limiteren.Chabio schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 09:25:
[...]
Ziggo Go werk helaas niet op Edge op een Xbox, wel op Windows Edge. Ziggo staat niet toe dat je tv kijkt via Xbox (die vaak aan TV aangesloten zit). Zijn blijkbaar niet genoeg mensen, al ben ik er ook 1 van die dat wel willen.
Ik ook niet. Ben niet van Ziggosohus schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 13:49:
[...]
Ziggo Go app op mijn Apple TV werkt anders prima. En die is ook op mijn TV aangesloten. Dus zie niet helemaal in waarom ze dat kunstmatig zouden moeten limiteren.
Het speelt in ieder geval al wat jaartjes gezien dit topic: https://community.ziggo.n...-naar-Xbox-ONE/td-p/27723
Klopt, maar nu zou het eig. zonder extra werk van Ziggo moeten werken met de nieuwe Edge voor Xbox insiders.Chabio schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 13:57:
[...]
Ik ook niet. Ben niet van Ziggo![]()
Het speelt in ieder geval al wat jaartjes gezien dit topic: https://community.ziggo.n...-naar-Xbox-ONE/td-p/27723
(Tenzij ik een technische reden over het hoofd zie)
Oh apart, ik heb een tijd terug gezocht naar de juiste instellingen maar las overal wel dat stuurtje in Forza Horizon niet goed werken.d.bakker84 schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 09:50:
Ik heb geen problemen met het stuurtje in Horizon 4 eigenlijk...
Op welke difficulty speel je? En heb je alle challenges/achievements unlocked? Die drift challenges waren met de controller al flink lastig, laat staan met het stuur :-P
In Forza Motorsport en Project Cars is het stuur voor mij wel veel fijner in ieder geval.
Probleem de laatste jaren is dat Groter=Beter het doel een beetje is geworden. Als ik kijk naar de eerste AC's, dus AC1, AC2, Brotherhood en Revelations, dan waren die games qua omvang perfect. Niet te groot en eigenlijk alles wel te doen zonder fast travel.Martinspire schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 11:55:
[...]
Het is een lange game, dat zeker en elk gebied ben je wel even zoet mee. Misschien is het handiger om gewoon wat kortere sessies te doen, even een gebied vrij te spelen en dan morgen verder. Maar als je het niet trekt, ja dan is het wellicht geen game voor jou. Dat kan gewoon, is niks mis mee.
Tegenwoordig lijkt het wel of games qua map grootte minimaal de halve wereld moeten omvatten. Fast travel kan je dan gebruiken, maar dat vind ik zelf meh omdat het mij uit de game haalt. Ik ben zelf meer van het: Oh je wilt dat gaan doen, dan moet je er ook maar zelf zien te komen. Op mappen die tegenwoordig zo groot zijn, is dat dan een rit van 5 minuten of meer waar dat eerder in de begin jaren van AC, gewoon max 1 minuutje paard rijden was.
Spiderman op de PS heeft bv een prima map grootte. Bevat alleen New York en dat is goed te doen ook al slingerend. Dan blijft het leuk. Bij die te grote mappen heb ik ook het idee dat de devs er dan naar kijken en denken: Oh het is wel wat leeg, laten we er 20 verzamel quests in doen. Vind 100 pijlen, vind 100 bijlen, vind 200 bloemen etc. etc zodat de game dan nog een beetje "vol" aan doet. Uiteraard weer gekoppeld aan achievements zodat je als achievement hunter ook nog eens gedwongen wordt om al die dingen te gaan vinden als je de game op 1000GS wilt zetten.
Ik heb daar allemaal geen zin meer in. Dat is denk ik ook de reden dat ik toch weer elke keer terug val op een multiplayer pot Battlefield. Dom knallen zonder na te hoeven denken of je alles wel verzameld hebt. En na pak hem beet 20 tot 30 minuten is de pot klaar en begint een nieuwe of je stopt. Bij zo'n AC game had ik altijd zoiets van: Oh nog even daar heen en dan kwam je onderweg nog 4 dingen tegen die je afleiden waardoor je dan ineens weer om 2:45 in de nacht naar bed ging.
XBL: MRE Inc
Helemaal eens trouwens. Heb hier een simrig staan met motion en alles en nog steeds speel ik FH4 liever met de controller. Het voelt absoluut niet goed aan met een stuur.RovloSQL schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 14:40:
[...]
Oh apart, ik heb een tijd terug gezocht naar de juiste instellingen maar las overal wel dat stuurtje in Forza Horizon niet goed werken.
Op welke difficulty speel je? En heb je alle challenges/achievements unlocked? Die drift challenges waren met de controller al flink lastig, laat staan met het stuur :-P
In Forza Motorsport en Project Cars is het stuur voor mij wel veel fijner in ieder geval.
Had ik zelf in het begin ook en werd een beetje ontmoedigd doordat er zoveel dingen te doen zijn. Op een gegeven moment kwam ik er toch lekker in en uiteindelijk toch wel genoten van de gameWom schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 10:48:
PSN ID Binloading_nl
Tja, het is maar net hoe lang je met een game bezig wilt zijn. Ik vind het prima als de wereld groot is, als ik er ook daadwerkelijk wat leuke missies in doe en mooie setpieces om me heen heb. Of AC nou 20 of 200 uur duurt, maakt voor mij bijvoorbeeld niet uit. Doe je graag afwisselen of ben je snel games beu. Tja, dan is het inderdaad wat minder.MRE-Inc schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 14:45:
[...]
Probleem de laatste jaren is dat Groter=Beter het doel een beetje is geworden. Als ik kijk naar de eerste AC's, dus AC1, AC2, Brotherhood en Revelations, dan waren die games qua omvang perfect. Niet te groot en eigenlijk alles wel te doen zonder fast travel.
Tegenwoordig lijkt het wel of games qua map grootte minimaal de halve wereld moeten omvatten. Fast travel kan je dan gebruiken, maar dat vind ik zelf meh omdat het mij uit de game haalt. Ik ben zelf meer van het: Oh je wilt dat gaan doen, dan moet je er ook maar zelf zien te komen. Op mappen die tegenwoordig zo groot zijn, is dat dan een rit van 5 minuten of meer waar dat eerder in de begin jaren van AC, gewoon max 1 minuutje paard rijden was.
Spiderman op de PS heeft bv een prima map grootte. Bevat alleen New York en dat is goed te doen ook al slingerend. Dan blijft het leuk. Bij die te grote mappen heb ik ook het idee dat de devs er dan naar kijken en denken: Oh het is wel wat leeg, laten we er 20 verzamel quests in doen. Vind 100 pijlen, vind 100 bijlen, vind 200 bloemen etc. etc zodat de game dan nog een beetje "vol" aan doet. Uiteraard weer gekoppeld aan achievements zodat je als achievement hunter ook nog eens gedwongen wordt om al die dingen te gaan vinden als je de game op 1000GS wilt zetten.
Ik heb daar allemaal geen zin meer in. Dat is denk ik ook de reden dat ik toch weer elke keer terug val op een multiplayer pot Battlefield. Dom knallen zonder na te hoeven denken of je alles wel verzameld hebt. En na pak hem beet 20 tot 30 minuten is de pot klaar en begint een nieuwe of je stopt. Bij zo'n AC game had ik altijd zoiets van: Oh nog even daar heen en dan kwam je onderweg nog 4 dingen tegen die je afleiden waardoor je dan ineens weer om 2:45 in de nacht naar bed ging.
Ik vind bij AC Odyssey en nu Valhalla dat de wereld toch voldoende boeiend is om je bezig te houden. Lang niet alles is verplicht en het heeft een "doe lekker je eigen ding, als je dit soort missies niet leuk vind, dan doe je het lekker niet" gevoel. Meer sandbox en hoe meer je erin steekt, hoe meer je eruit haalt.
Fast travel vind ik zelf geen probleem, maar ik vond de afstanden ook weer niet zo'n heel groot probleem eigenlijk en elke missie had genoeg dingen er omheen dat je er wel eens helemaal in bleef hangen. "Nog even dit, oeh dit is ook gaaf eens kijken waar dit heen gaat, etc". Het is veel minder het verplicht afwerken van icoontjes omdat je anders niet genoeg level bent of niet de juiste gear hebt. Natuurlijk zit er wel een bepaalde beperking in qua level om een missie te doen, maar die is niet erg hoog. Ik heb denk ik de eerste 2 gebieden doorlopen en daarna geen enkele keer meer een probleem gehad dat ik ergens te laag level was (al heb ik wel aardig wat zijmissies nog gedaan, maar elk gebied waar ik kwam was vele levels onder mij). Ik zou zelfs stellen dat de game prima gemaakt is om delen over te slaan als je daar geen zin in hebt.
De zogenaamde fetch-quests die je al aangeeft, zitten er ook niet echt meer in. Ja je hebt bepaalde missies waar het nog een beetje afwerken van een lijstje is, maar er zit genoeg backstory in dat het nog wel logisch is. Qua achievements ben ik er ook nog niet klaar mee, maar het is ook niet nodig om echt alles op 100% te zetten. Dat was overigens bij andere Ubisoft titels ook niet meer. Maar als je aan het hunten bent naar achievements, dan lijkt het me dat je toch ook de game wel een beetje leuk moet vinden om dat te doen.
En zeg nou zelf, de afgelopen 6 maanden is nou ook weer niet zo gigantisch veel uitgekomen dat je prima de 100 uur in AC had kunnen steken en dan elke dag weer even afronden met wat potjes Battlefield. Ik vind niet dat je de game zo makkelijk de schuld moet geven van je eigen gebrek aan interesse. Zeker bij de laatste 2 games zit er echt enorm veel dialoog en cutscenes in dat je toch wel ziet dat er aardig wat werk in is gaan zitten en het niet meer copypasten is.
Ik vond het een leuke 1000GSWom schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 10:48:
Zoveel hilarische sidequests dat het nooit ging vervelen (Smack My Bishop
Ja er is veel te doen, maar is dat ook niet waar je een AC voor koopt ?
Zelfde geld overigens voor Watch Dogs Legion.
Zit te wachten op een leuke aanbieding voor de season passes van beide games, kom maar door met die extra content
Gisteren mijn X terug gestuurd voor reparatie naar Bol. Ik kon mijn geld terugkrijgen maar er is geen X te koop nu. De console werd warm en bij zware games zoals Gears 5 liep ie vaak vast. 2 weken niks nu, helaas.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/273EWISjPyzT3HLKzEB28wum.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MgiNp23ElMRrVwmG4RZTj9cE.jpg?f=fotoalbum_large)