- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
- G_Dragon
- Registratie: April 2007
- Laatst online: 29-10 20:17
Kwam hem tegen in mijn Twitter feed, volgens mij hoort deze bij de nieuwe SpaceJam lijn.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Nice. Zou ik zo kopen als ik niet een Elite controller had. Overigens zie ik liever een Tweety en Sylvester versieG_Dragon schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 07:14:
Deze controller is wel onwijs mooi!
Kwam hem tegen in mijn Twitter feed, volgens mij hoort deze bij de nieuwe SpaceJam lijn.
[Afbeelding]
XBL: MRE Inc
Hope your plasma grenade throwing arm isn't rusty.
— Xbox (@Xbox) 1 juli 2021
We're continuing the #Xbox20 festivities this month with an epic Xbox FanFest Halo 3 tournament, 2x points for @XboxGamePass Quests, and more: https://t.co/pwPNexDaYV pic.twitter.com/fxrmuqHey6
https://www.xbox.com/en-us/promotions/xbox-20-year-toolkit
Met oa wallpapers voor je Xbox.
XBL: MRE Inc
- G_Dragon
Same here, ben wel benieuwd naar de prijsMRE-Inc schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 08:59:
[...]
Nice. Zou ik zo kopen als ik niet een Elite controller had. Overigens zie ik liever een Tweety en Sylvester versie
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Deze komt 15 juli exclusief beschikbaar in een pakket met unieke schoenen via de SNKRS App. Beste dikke combo!G_Dragon schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 07:14:
[Afbeelding]
https://news.xbox.com/en-...bundle-on-nike-snkrs-app/
Video hierover:
Mick3112 schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 09:04:
[...]
Mooi, dan kan je iig uitsluiten dat het je monitor is.
https://slayersclub.bethe...-doom-eternal-to-next-gen
120FPS op series S ook echt officieel bevestigd dus dat is ook positief.
Misschien dat het toch nog een patch nodig heeft ofzo. Ik draaide het zelf op de X.
- G_Dragon
Ben wel benieuwd naar de prijzenTimmet schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 09:32:
[...]
Deze komt 15 juli exclusief beschikbaar in een pakket met unieke schoenen via de SNKRS App. Beste dikke combo!
Video hierover:
[YouTube: Xbox and Nike designers break down their Space Jam: A New Legacy collab]
Succes... Ik ben er mee opgehouden om het uberhaupt nog te proberen om nieuwe drops te kopen via de SNRKS app. Je verliest het per definitie van de bots en scalpers.Timmet schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 09:32:
[...]
Deze komt 15 juli exclusief beschikbaar in een pakket met unieke schoenen via de SNKRS App. Beste dikke combo!
Video hierover:
[YouTube: Xbox and Nike designers break down their Space Jam: A New Legacy collab]
Poeh, jammer dat die dan weer exclusief met die schoenen is. Kek controllertje hoor!Timmet schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 09:32:
[...]
Video hierover:
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Inderdaad zo, zo verdrietig..pelt schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 11:59:
[...]
Succes... Ik ben er mee opgehouden om het uberhaupt nog te proberen om nieuwe drops te kopen via de SNRKS app. Je verliest het per definitie van de bots en scalpers.
Jaren geleden was het prima te doen om aan setje OG red's te komen. Hoef ik nu niet meer te proberen.
GEARS OF WAR STUDIO THE COALITION WILL SHOW AN UNREAL ENGINE 5 DEMO THIS MONTH (copy paste, vandaar de capslock
https://www.videogameschr...mp/?__twitter_impression=
[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 02-07-2021 14:30 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Hier kijk ik naar uit. De UE5 demo's die ik her en der zie opduiken zijn om van te watertanden. Erg benieuwd naar wat The Coalition er mee kanuchiha tijntje schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 14:30:
Later deze maand tijdens de GDC.
GEARS OF WAR STUDIO THE COALITION WILL SHOW AN UNREAL ENGINE 5 DEMO THIS MONTH (copy paste, vandaar de capslock)
https://www.videogameschr...mp/?__twitter_impression=
Ik heb er nu oplaadbare batterijen in haha
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Beep Beep !!G_Dragon schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 07:14:
[Afbeelding]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Laad de controller de oplaadbare batterijen dan op eigenlijk?NinjaKiwiNL schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 18:22:
Ik had toch weer een ongelooflijke facepalm moment…. Mijn controller wilde niet opladen. Ik had dit met mijn ps4 controller ook (deze was nogal kieskeurig in kabels) dus ik baalde alweer.. Om er vervolgens achter te komen dat je in deze controller de batterijen zelf kan vervangen wat ik helemaal vergeten was![]()
Ik heb er nu oplaadbare batterijen in haha
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Nee, dat is niet mogelijk. De controller kan niet bepalen of de batterijen oplaadbaar zijn of niet en je wil het niet fout doen, heb je straks ontploffende controllersDonstil schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 18:57:
[...]
Laad de controller de oplaadbare batterijen dan op eigenlijk?
Gamertag: FinrazielNL
Hehe ja dat leek mij ook. Maar het las een beetje alsof dat wel werkte.Finraziel schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 18:59:
[...]
Nee, dat is niet mogelijk. De controller kan niet bepalen of de batterijen oplaadbaar zijn of niet en je wil het niet fout doen, heb je straks ontploffende controllers
Dan haal ik maar een keer een charge pack,
Ik kan me voorstellen dat zo'n lader dat als beveiliging heeft, maar het is nogal riskant in een controller. Als het in die lader fout gaat dan is het stom van de gebruiker, gaat het in de controller fout dan heeft Microsoft potentieel een dikke rechtszaak hangen.mrtl schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 19:07:
Het zou wel moeten kunnen, mijn batterijenoplader weet namelijk wel of er een oplaadbare batterij in zit of niet. Heb alleen nog nooit gehoord dat een Xbox controller hetzelfde kan.
Dat is bij Microsoft niet anders dan bij de fabrikant van die lader lijkt mij. Het zal dan eerder een (begrijpelijke) koste besparing geweest zijn.Finraziel schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 19:31:
[...]
Ik kan me voorstellen dat zo'n lader dat als beveiliging heeft, maar het is nogal riskant in een controller. Als het in die lader fout gaat dan is het stom van de gebruiker, gaat het in de controller fout dan heeft Microsoft potentieel een dikke rechtszaak hangen.
Jawel, dat is anders omdat die lader expliciet niet bedoeld is om gewone batterijen in te stoppen en er zal in de handleiding staan dat je dat niet moet doen neem ik aan. Die beveiliging zal puur zijn om stommiteiten van de gebruiker op te vangen (en ik vermoed dat het gewoon dezelfde schakeling is die een kapotte oplaadbare batterij detecteert).Donstil schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 19:47:
[...]
Dat is bij Microsoft niet anders dan bij de fabrikant van die lader lijkt mij. Het zal dan eerder een (begrijpelijke) koste besparing geweest zijn.
De Xbox controller is juist wel bedoeld om ook met gewone batterijen te kunnen gebruiken. Ze leveren ze zelfs met gewone batterijen.
Dus als de lader ontploft dan is dat duidelijk user error. Ontploft de controller dan is het direct de schuld van Microsoft.
Mm ik zie dat niet zo merk ik. Maar goed het werkt niet dus opgelostFinraziel schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 20:20:
[...]
Jawel, dat is anders omdat die lader expliciet niet bedoeld is om gewone batterijen in te stoppen en er zal in de handleiding staan dat je dat niet moet doen neem ik aan. Die beveiliging zal puur zijn om stommiteiten van de gebruiker op te vangen (en ik vermoed dat het gewoon dezelfde schakeling is die een kapotte oplaadbare batterij detecteert).
De Xbox controller is juist wel bedoeld om ook met gewone batterijen te kunnen gebruiken. Ze leveren ze zelfs met gewone batterijen.
Dus als de lader ontploft dan is dat duidelijk user error. Ontploft de controller dan is het direct de schuld van Microsoft.
Verder gebruik ik eigenlijk nooit photomode in games, maar voor Grounded maak ik graag een uitzondering.
/f/image/EbNqMJHD322ddkBOxbBoYX6U.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/gNpuO7aqgMUZuaDdbCSvCvOe.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/JiyAbs2EvPXbhu4QuRXL4hIz.png?f=fotoalbum_large)
Ik kan het spel echt aanraden. Zeker als je dit samen met iemand kunt spelen. Het heeft echt alles wat mij vroeger al aantrok in de jaren 80 avonturenfilms, zoals The Goonies en met name Honey I shrunk the kids. Ik denk dat veel mensen zich lieten afschrikken door het 'cartoony' uiterlijk en wellicht door het gebrek aan content direct na release in early acces en omdat je eigenlijk direct veel vrijheid hebt om te doen wat je wilt in plaats van dat je aan je handje wordt genomen om je door de game te loodsen. Daarnaast werd aangegeven dat het door het cartoony stijltje te kinderachtig zou zijn (terwijl andere cartoony games opgehemeld worden..). Echter heb ik in deze game meer en engere scares gehad dan in de Metro games.
Daarnaast was ik eigenlijk wel positief verrast toen ik even ging kijken hoeveel uur ik in Grounded had gestopt over de games die ik het meest heb gespeeld in de afgelopen jaren. Het zijn namelijk best wel wat Xbox games exclusives waarvan een flink deel in Gamepass.
-Sea of thieves: 251 uur.
-Destiny 1: 235 uur
-Gears 5: 209 uur
-Titanfall 1: 201 uur
-Red Dead Redemption 2: 179 uur
-Crash 4: 145 uur
-The Witcher 3: 145 uur
-Trials Fusion: 138 uur
-Forza Horizon 4: 131 uur
-Wasteland 3: 129 uur
-Grounded: 125 uur
-Gears Tactics, 125 uur
Als ik deze lijst kijk ben ik blij met die fillercontent in gamepass, want dat heeft me voor 6 games al een kleine 1000 uur ‘gefilled’
——-
Straks eens beginnen aan Conkers Bad Fur Day.
Ik heb ook nog even gears of wars bekeken op mijn oude xbox en nieuw xbox en er zit wel meer kleur, scherpte in en ben ook benieuwd naar games die alles uit deze box kunnen trekken. Dit is nu nog niet eens denk ik 50% en nu alleen nog mijn xbox one X verkopen of toch houden voor boven.
[ Voor 195% gewijzigd door justifire op 03-07-2021 01:33 ]
- G_Dragon
Heb hier alle apparaten al twee keer herstart en nagekeken, ook de bekabeling. Het is echt van de laatste week dat het opeens zoveel lager is met downloaden. Nu met de pre-load van F1 2021 duurt 78,29GB gewoon even 7 uur om te installeren
Hoe is jullie download snelheid deze week?
Wat ik heb merk met downloaden etc.G_Dragon schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 08:50:
Wederom weer trage download snelheid, 10 tot 20 Mbps max.. van de 110Mbps die ik heb, moet toch iets aan de hand zijn bij Microsoft lijkt me?![]()
Heb hier alle apparaten al twee keer herstart en nagekeken, ook de bekabeling. Het is echt van de laatste week dat het opeens zoveel lager is met downloaden. Nu met de pre-load van F1 2021 duurt 78,29GB gewoon even 7 uur om te installeren
Hoe is jullie download snelheid deze week?
- updates / games die net uit zijn lijken langzamer te gaan doordat "iedereen" deze wilt downloaden.
- bij UPC gebruik maken van Google DNS ipv Ziggo zorgde ook voor mij voor snellere downloads. Ik zit nu bij KPN glasvezel maar daar merk ik dit niet.
- G_Dragon
Wat is die google DNS want dan ga ik het testenstijn1309 schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 08:57:
[...]
Wat ik heb merk met downloaden etc.
- updates / games die net uit zijn lijken langzamer te gaan doordat "iedereen" deze wilt downloaden.
- bij UPC gebruik maken van Google DNS ipv Ziggo zorgde ook voor mij voor snellere downloads. Ik zit nu bij KPN glasvezel maar daar merk ik dit niet.
8.8.8.8G_Dragon schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 08:58:
[...]
Wat is die google DNS want dan ga ik het testen
- G_Dragon
En secondary?
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Voor mij is het meer dat ik niet van early access games hou, ik speel games wel als ze klaar zijn... Grounded is wat dat betreft nogal verwarrend. Is het nu met achievements dan uit early access?uchiha tijntje schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 21:58:
Ik denk dat veel mensen zich lieten afschrikken door het 'cartoony' uiterlijk en wellicht door het gebrek aan content direct na release in early acces en omdat je eigenlijk direct veel vrijheid hebt om te doen wat je wilt in plaats van dat je aan je handje wordt genomen om je door de game te loodsen. Daarnaast werd aangegeven dat het door het cartoony stijltje te kinderachtig zou zijn (terwijl andere cartoony games opgehemeld worden..). Echter heb ik in deze game meer en engere scares gehad dan in de Metro games.
Hoe heb je dat overzicht trouwens gekregen? Handmatig de games afgegaan waarvan je weet dat je ze veel gespeeld hebt of kun je dat zo ergens zien?
Want het is niet dat ik tijd heb voor nog een tijdverslindende game als Grounded (hoewel ik wel vandaag net aan 3 weken vakantie begin
AC Valhalla staat nog mopperend in de hoek te wachten of die nog meer speeltijd gaat krijgen dan de 3 uur die ik er in heb zitten want dark souls 3 besloot dat ie nog niet klaar was met me.
Maar ben momenteel ook vooral aan het farmen terwijl er voetbal op mijn tablet staat naast me... Al die covenant items gaat vies veel tijd in zitten om in pve te farmen maar ik begin enigszins in de buurt te komen (klaar met human dregs, pale tongues, swordgrass, bijna met sunlight medals, halverwege met vertebra shackles... Alleen concords nog bijna helemaal). Daarna nog een laatste playthrough en dan zou ik volgens mij alle achievements moeten hebben. En dan eens kijken wat ik doe want die achievements zijn gewoon een excuus om deze geweldige game te blijven spelen
Maar wil eigenlijk ook ds2 weer een kans geven en als ik de ds1 remaster in de sale langs zie komen neem ik die ook mee. Dus ja, never enough time
Dat kan je via trueachievements.com heel handig doen. Even inloggen, dan naar game library, daar kun je sorteren op Time Played.Finraziel schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 09:28:
[...]
Hoe heb je dat overzicht trouwens gekregen? Handmatig de games afgegaan waarvan je weet dat je ze veel gespeeld hebt of kun je dat zo ergens zien?
Zo vind ik net uit dat mijn meest gespeelde 'game', met stip Netflix is
[ Voor 5% gewijzigd door BM op 03-07-2021 09:40 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Het is nog steeds niet uit early acces, maar er zit behoorlijk wat content in en sinds deze week dus ook Achievements. Ik verwacht dat ze qua Achievements bij elke grote update er ook een aantal zullen toevoegen.Finraziel schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 09:28:
[...]
Voor mij is het meer dat ik niet van early access games hou, ik speel games wel als ze klaar zijn... Grounded is wat dat betreft nogal verwarrend. Is het nu met achievements dan uit early access?
Want het is niet dat ik tijd heb voor nog een tijdverslindende game als Grounded (hoewel ik wel vandaag net aan 3 weken vakantie begin).
AC Valhalla staat nog mopperend in de hoek te wachten of die nog meer speeltijd gaat krijgen dan de 3 uur die ik er in heb zitten want dark souls 3 besloot dat ie nog niet klaar was met me.
Maar ben momenteel ook vooral aan het farmen terwijl er voetbal op mijn tablet staat naast me... Al die covenant items gaat vies veel tijd in zitten om in pve te farmen maar ik begin enigszins in de buurt te komen (klaar met human dregs, pale tongues, swordgrass, bijna met sunlight medals, halverwege met vertebra shackles... Alleen concords nog bijna helemaal). Daarna nog een laatste playthrough en dan zou ik volgens mij alle achievements moeten hebben. En dan eens kijken wat ik doe want die achievements zijn gewoon een excuus om deze geweldige game te blijven spelen. Ondertussen met level 200 werkt mijn Jack of all trades build wel lekker en kan ik alles zo'n beetje effectief doen
Maar wil eigenlijk ook ds2 weer een kans geven en als ik de ds1 remaster in de sale langs zie komen neem ik die ook mee. Dus ja, never enough time![]()
![]()
Overzicht heb ik van Trueachievements. In je game collection kun je selecteren op time played
Persoonlijk zou ik je afraden om met valhalla verder te gaan. Ik ben na 15 uur gestopt toen ik zag dat ik echt nog zoveel moest doen in diezelfde gameplay loop die me niet kon bekoren.
Die covenant items heb ik ook in pve gefarmt met wat Netflix en podcasts
Ik kan je naast de DS serie ook echt Sekiro aanraden. Hele andere gameplay dan de Souls serie, maar oh zo gaaf als dat klikt.
Ah ja inderdaaduchiha tijntje schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 09:40:
[...]
Het is nog steeds niet uit early acces, maar er zit behoorlijk wat content in en sinds deze week dus ook Achievements. Ik verwacht dat ze qua Achievements bij elke grote update er ook een aantal zullen toevoegen.
Overzicht heb ik van Trueachievements. In je game collection kun je selecteren op time played
Persoonlijk zou ik je afraden om met valhalla verder te gaan. Ik ben na 15 uur gestopt toen ik zag dat ik echt nog zoveel moest doen in diezelfde gameplay loop die me niet kon bekoren.
Die covenant items heb ik ook in pve gefarmt met wat Netflix en podcastsMaar de aanhouder wint!
Ik kan je naast de DS serie ook echt Sekiro aanraden. Hele andere gameplay dan de Souls serie, maar oh zo gaaf als dat klikt.
Ik geef Valhalla nog wel een kans want ik vond de vorige twee AC games ook geweldig. Denk dat ik er gewoon even in moet komen en mijn speelstijl moet vinden. Ga dat nu (in de vakantie) denk ik wel doen want ds3 speel ik nu denk ik vooral even tijdens voetbal. Netflix er bij lukt me meestal niet want wat ik op Netflix wil kijken wil ik ook mijn aandacht bij houden terwijl ik bij het voetbal eigenlijk alleen wil weten of ik de uitslag goed voorspeld heb (sta na gisteren op 1 in de poule met collega's
Begonnen met Yakuza 0.
Ben benieuwd.
Ziet er met Auto HDR nog best goed uit op de Series X!
[ Voor 15% gewijzigd door Rivanov op 03-07-2021 10:12 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Goeie tip van dat Trueachievements lijstje.uchiha tijntje schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 09:40:
[...]
Het is nog steeds niet uit early acces, maar er zit behoorlijk wat content in en sinds deze week dus ook Achievements. Ik verwacht dat ze qua Achievements bij elke grote update er ook een aantal zullen toevoegen.
Die covenant items heb ik ook in pve gefarmt met wat Netflix en podcastsMaar de aanhouder wint!
Mijn top 5:
- Battlefield 4: 381 uur en 10 minuten
- Modern Warfare: 288 uur en 22 minuten
- YouTube: 187 uur en 2 minuten
- Forza Horizon 4: 144 uur en 34 minuten
- Forza Motorsport 7: 94 uur en 56 minuten
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
- G_Dragon
Thanks! Maar wat ik ook doe hij haalt maximaal 8 tot 20 Mbps met het downloaden van de pre-load van F1 2021, heb zelfs al een andere internet kabel geprobeerd. Ik geef het op en ga gamen want ben nu al 3 uur bezig met het zoeken naar de oorzaak van deze trage downloadsnelheid.
Heel apart. Heb je toch niet toevallig of andere game open staan. Want ik heb net getest en hij download bij mij gewoon met full speed.G_Dragon schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 11:10:
[...]
Thanks! Maar wat ik ook doe hij haalt maximaal 8 tot 20 Mbps met het downloaden van de pre-load van F1 2021, heb zelfs al een andere internet kabel geprobeerd. Ik geef het op en ga gamen want ben nu al 3 uur bezig met het zoeken naar de oorzaak van deze trage downloadsnelheid.
- G_Dragon
Nee ik heb alle games afgesloten en zelfs dan download hij lage snelheid, ze zijn hier wel in de buurt bezig met glasvezel aanleggen. Maar dan zou ik op me mobiel via wifi op server pc over lan ook geen 100Mbit download moeten halen.uchiha tijntje schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 11:19:
[...]
Heel apart. Heb je toch niet toevallig of andere game open staan. Want ik heb net getest en hij download bij mij gewoon met full speed.
:strip_exif()/f/image/rNzKDO0Gshe32ojUzyT9m6kY.jpg?f=fotoalbum_large)
Waarschijnlijk fake, maar een streaming kastje komt er.Design is from early 2021. Looks slightly different now.
-Was supposed to be out by end of 2021. Unlikely with global supply shortages.
-A little thicker and wider than a deck of playing cards.
-Plug into TV to stream from home console or play from Xcloud.
-Just like Series X and Series S the button by the USB is also an IR receiver.
-Any Xbox controller can be paired with it. Wireless Keyboard and mouse support planned as well.
-Has Wi-Fi, but can also be hard wired.
-Will support party chat.
-Will also be able to install compatible apps like HBO, Disney+ etc.
-Microsoft want Xbox to be available on every TV you have.
Amen.JDL15 schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 10:42:
Ik vind Unruly Heroes toch wel een dikke game. Komt een beetje in de buurt van Ori en heeft best wel wat leuke afwisseling erin. Zit in Gamepass en ziet er nog best wel goed uit!
4 player couch coop en een aparte brawlmodus, topspel !
En als dat kastje net zoveel gaat kosten als bijv. een chromecast, dan hebben ze toch echt wel een mooi totaalpakket.drakiesoft schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 11:35:
Xbox streaming device
[Afbeelding]
[...]
Waarschijnlijk fake, maar een streaming kastje komt er.
-Streamingapps / sites op telefoons, tablets en pc's.
-Streaming device voor tv's
-Xbox Series S als budget console
-Xbox Series X als premium console
En dat gecombineerd met een service als Gamepass. Ben erg benieuwd naar de cijfers over een jaar of 2. Als zo'n streamingkastje uitkomt koop ik hem voor mijn ouders.
----------------
Ben niet zo'n heel groot fan van Podcast Unlocked, maar ze krijgen Phil Spencer aan tafel. Prima luister materiaal als je bijvoorbeeld aan het covenant farmen bent in Dark Souls
Ook interessant hoe hij aankijkt tegen het overnemen van studio's en dat het hen voornamelijk gaat om engagement als succesfactor.
[ Voor 29% gewijzigd door uchiha tijntje op 03-07-2021 12:21 ]
Het enige wat nog ontbreekt is gamepass familyuchiha tijntje schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 11:45:
[...]
En als dat kastje net zoveel gaat kosten als bijv. een chromecast, dan hebben ze toch echt wel een mooi totaalpakket.
-Streamingapps / sites op telefoons, tablets en pc's.
-Streaming device voor tv's
-Xbox Series S als budget console
-Xbox Series X als premium console
En dat gecombineerd met een service als Gamepass. Ben erg benieuwd naar de cijfers over een jaar of 2. Als zo'n streamingkastje uitkomt koop ik hem voor mijn ouders.
man alweer een leuke controller usa only ...
Waarom geen liefde voor de rest van de wereld MS?
- G_Dragon
Het gekke is dat de Xbox, Oled TV , Acces Point en het KPN kastje allemaal een kabel uit dezelfde switch krijgen en dat de Xbox het enige apparaat is die lagere downloadsnelheid vertoont..
Ik ben ten einde raad na 4 uur uitzoeken en ga eerst wel verplicht over op Wifi tot er een fix vanuit Microsoft komt, ben benieuwd of dit softwarematig of hardwarematig is. Kan in ieder geval weer met de normale volle snelheid downloaden, want F1 2021 heeft er 9 uur over gedaan om te installeren
Ik neem aan dat je in die 4 uur al een keer de netwerkkabel van het accespoint (waar de Xbox wireless op zit?) al eens in de Xbox hebt gedaan en de kabel van de Xbox in het accesspoint? En probeer ook een keer de kabel van de switch (naar het modem) direct in de Xbox te doen.G_Dragon schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 18:01:
Even een update over mijn post van vanmorgen, ik ben inmiddels weer 2 uur verder met testen waar de slome downloadsnelheid weg kan komen en ik heb ondekt dat verassend genoeg de Xbox Series X over wifi wel de 110 Mbit/s haalt. Als ik dan vervolgens de kabel er weer in doe krijg ik gelijk bij de nieuwe test weer 10 tot 20 Mbit/s te zien.
Het gekke is dat de Xbox, Oled TV , Acces Point en het KPN kastje allemaal een kabel uit dezelfde switch krijgen en dat de Xbox het enige apparaat is die lagere downloadsnelheid vertoont..
Ik ben ten einde raad na 4 uur uitzoeken en ga eerst wel verplicht over op Wifi tot er een fix vanuit Microsoft komt, ben benieuwd of dit softwarematig of hardwarematig is. Kan in ieder geval weer met de normale volle snelheid downloaden, want F1 2021 heeft er 9 uur over gedaan om te installeren
In het verleden waren er meer met een trage download, waarbij na een nieuwe kabel de snelheden omhoog schoten. In de software of hardware van de Xbox zal het niet zitten. Mijn Xbox haalt regelmatig de 500-600 mbps bij downloaden als ik mee kijk.
Verwijderd
Als het echt zou zijn en er ook media features zoals Netflix, Mediaplayer en dergelijke er in doen (ala Apple TV), dan kan het nog wel is een succes worden.drakiesoft schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 11:35:
Xbox streaming device
[Afbeelding]
[...]
Ik zit trouwens liever te wachten op een Xbox streaming app die je op een Apple TV en Android TV kan installeren.
Mijn Series S klapt ook alle kanten op mbt downloaden, zit bedraad aangesloten, andere apparatuur, waaronder een PS5, ook bedraad op dezelfde switch, alle kabels vernieuwd (was ik toch al van plan). Ga het ook eens draadloos proberen, eens zien of dat helpt (PS5 pakt wel de volledige beschikbare snelheid).G_Dragon schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 18:01:
Even een update over mijn post van vanmorgen, ik ben inmiddels weer 2 uur verder met testen waar de slome downloadsnelheid weg kan komen en ik heb ondekt dat verassend genoeg de Xbox Series X over wifi wel de 110 Mbit/s haalt. Als ik dan vervolgens de kabel er weer in doe krijg ik gelijk bij de nieuwe test weer 10 tot 20 Mbit/s te zien.
Lijkt verdacht veel op hetzelfde probleem namelijk.
- G_Dragon
Ik ben na je bericht weer doorgegaan en ik voel me erg dom dat ik er niet eerder aan had gedacht om de Xbox aan te sluiten op de Acces Point, ik ging er waarschijnlijk vanuit dat dit geen nut had aangezien deze niet in router stand stond. Maar toen ik de Xbox bekabeld aansloot op de Acces Point die in Acces Point modus staat , kreeg ik de volledige snelheid.SunnieNL schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 18:07:
[...]
Ik neem aan dat je in die 4 uur al een keer de netwerkkabel van het accespoint (waar de Xbox wireless op zit?) al eens in de Xbox hebt gedaan en de kabel van de Xbox in het accesspoint? En probeer ook een keer de kabel van de switch (naar het modem) direct in de Xbox te doen.
In het verleden waren er meer met een trage download, waarbij na een nieuwe kabel de snelheden omhoog schoten. In de software of hardware van de Xbox zal het niet zitten. Mijn Xbox haalt regelmatig de 500-600 mbps bij downloaden als ik mee kijk.
Conclusie is dat het de Switch is de de snelheid tegenhoudt, het vreemde aan dit verhaal is dat de Oled Sony Bravia TV, KPN TV kastje en de Soundbar er geen last van hebben. Ik heb net nog even op google gekeken maar kan nergens een reset knopje vinden op de Switch en ik kan ook niet inloggen op de Switch via een IP Adres. Dus hmm.. dit word even goed uitzoeken...
Maar hoe test je de oled tv, kpn kastje en soundbar dan? De meeste tv’s hebben maar een 100mbit netwerkaansluiting, dus die halen de snelheid sowieso nooit. KPN kastje en soundbar zullen ook niet meer dan 30mbps nodig hebben. Dus je zult sowieso niet zo snel tegen problemen aanlopen met die apparaten.G_Dragon schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 20:03:
[...]
Ik ben na je bericht weer doorgegaan en ik voel me erg dom dat ik er niet eerder aan had gedacht om de Xbox aan te sluiten op de Acces Point, ik ging er waarschijnlijk vanuit dat dit geen nut had aangezien deze niet in router stand stond. Maar toen ik de Xbox bekabeld aansloot op de Acces Point die in Acces Point modus staat , kreeg ik de volledige snelheid.
Conclusie is dat het de Switch is de de snelheid tegenhoudt, het vreemde aan dit verhaal is dat de Oled Sony Bravia TV, KPN TV kastje en de Soundbar er geen last van hebben. Ik heb net nog even op google gekeken maar kan nergens een reset knopje vinden op de Switch en ik kan ook niet inloggen op de Switch via een IP Adres. Dus hmm.. dit word even goed uitzoeken...
- G_Dragon
Haha heb op de tv een internet browser waarmee ik een speedtest heb gedaan, soundbar en KPN kastje kan ik inderdaad helaas niet testen. Moet even uitzoeken hoe ik de switch reset zonder een webloginSunnieNL schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 20:10:
[...]
Maar hoe test je de oled tv, kpn kastje en soundbar dan? De meeste tv’s hebben maar een 100mbit netwerkaansluiting, dus die halen de snelheid sowieso nooit. KPN kastje en soundbar zullen ook niet meer dan 30mbps nodig hebben. Dus je zult sowieso niet zo snel tegen problemen aanlopen met die apparaten.
Merendeel van de consumenten switches zijn "domme" switches. Geen interface niets.G_Dragon schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 20:17:
[...]
Haha heb op de tv een internet browser waarmee ik een speedtest heb gedaan, soundbar en KPN kastje kan ik inderdaad helaas niet testen. Moet even uitzoeken hoe ik de switch reset zonder een weblogin
Als hij geen ip-adres heeft... Heb je hoogstwaarschijnlijk een domme switch zonder interface en instellingen.
Heeft hij maar 2 tientjes of iets gekost is het 100% zo'n "domme" switch.
Grappig dingetje. Ben zelf vooral aan het wachten op streaming ondersteuning voor de Series X / S binnenshuis. Soms toch makkelijker om even op mijn bureau te gamen, al wil ik dan het liefst ook gelijk een kabel trekken naar mijn bureau voor een zo stabiel mogelijke verbinding... Ben nu qua streamen (via internet) nog niet helemaal tevreden kijkend naar latency, en dat terwijl ik een prima connectie heb. Dat moet op een bekabeld netwerk in eigen huis niet zo'n probleem zijn.drakiesoft schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 11:35:
Xbox streaming device
[Afbeelding]
[...]
- G_Dragon
Ik heb de netgear prosafe gs108stijn1309 schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 21:28:
[...]
Merendeel van de consumenten switches zijn "domme" switches. Geen interface niets.
Als hij geen ip-adres heeft... Heb je hoogstwaarschijnlijk een domme switch zonder interface en instellingen.
Heeft hij maar 2 tientjes of iets gekost is het 100% zo'n "domme" switch.
Ik heb zelf de Netgear GS116. Ik heb een keer een vergelijkbaar probleem gehad. Ik had opeens maximaal 30MBps verbinding op bepaalde poorten. Na een keer de spanning er af gehaald te hebben was het probleem weg. Heb het daarna ook nooit meer terug gezien
Die kan je beheren via software die je kan downloaden van de support website. Geen web interface idd, maar wel een (beperkt) managed switch.
[ Voor 12% gewijzigd door Caelorum op 04-07-2021 08:46 ]
Maar ik ben aangenaam verrast echt een top ding ik heb hem aangesloten op een lg g1.
De xbox op 1080p/120 fps gezet en knallen maar!, dolby atmos aan gezet in de app.
Dan nog al die spellen die je tot je beschikking heb doen ze goed.
Hiermee kan ik me wel vermaken tot de andere consoles wat beter beschikbaar zijn .
Ik heb gisteren IpadOS 15 (beta) geinstalleerd en het lijkt al een stuk beter. Hebben anderen een soortgelijke ervaring?
Niet dus, ligt gewoon aan de rb... Het begon me nu bij het eindeloos silver knights slachten om concords te farmen op te vallen, dus gelijk even het Xbox menu geopend en een beetje getest... Ja, ligt aan de knop, reageert soms niet en soms dubbel. Precies hetzelfde punt als waar mijn v1 ook kapot is alleen deed die er wel een paar jaar over om dat probleem te krijgen.
Misschien eens kijken of ik onderdelen kan bestellen om die v1 zelf te fixen voordat ik de v2 opstuur. Ik kan niet gamen zonder elite controller en begin net aan een thuisvakantie
Als je de elite bij de Mediamarkt gekocht hebt, gewoon daar omruilen. Krijg je als ze op voorraad zijn gewoon een nieuwe mee. Dat is de reden dat ik dit soort dingen gewoon bij de MM koop. Die service is echt goed.Finraziel schreef op zondag 4 juli 2021 @ 11:17:
Nou moet mijn elite v2 toch ook al op gaan sturen... Was al regelmatig op ds3 aan het foeteren dat ik niks snapte van het command queueing systeem want soms leek de game mijn input te negeren (bijna altijd een light attack).
Niet dus, ligt gewoon aan de rb... Het begon me nu bij het eindeloos silver knights slachten om concords te farmen op te vallen, dus gelijk even het Xbox menu geopend en een beetje getest... Ja, ligt aan de knop, reageert soms niet en soms dubbel. Precies hetzelfde punt als waar mijn v1 ook kapot is alleen deed die er wel een paar jaar over om dat probleem te krijgen.
Misschien eens kijken of ik onderdelen kan bestellen om die v1 zelf te fixen voordat ik de v2 opstuur. Ik kan niet gamen zonder elite controller en begin net aan een thuisvakantie
Wel erg sfeervol plaatje geschoten:
- G_Dragon
Yes we did it, but you are the only one who got the Achievement..uchiha tijntje schreef op zondag 4 juli 2021 @ 11:30:
Gisteren samen met @G_Dragon de boss in grounded verslagen.Koste een paar pogingen maar daarna ging de spider neer als een kleine b*itch!
Wel erg sfeervol plaatje geschoten:
[Afbeelding]
Wat wij beide echt niet begrijpen want hij is solo echt onhaalbaar! Was een mooie strijd en samenwerking, zie video:
[Streamable: https://streamable.com/ysaf92]
Ja als ik nog eens een controller koop doe ik dat ook maar, deze komt helaas van Amazon.uchiha tijntje schreef op zondag 4 juli 2021 @ 11:28:
[...]
Als je de elite bij de Mediamarkt gekocht hebt, gewoon daar omruilen. Krijg je als ze op voorraad zijn gewoon een nieuwe mee. Dat is de reden dat ik dit soort dingen gewoon bij de MM koop. Die service is echt goed.
Mooi gedaan, zal wel veel werk in zitten om zover te komen.G_Dragon schreef op zondag 4 juli 2021 @ 11:33:
[...]
Yes we did it, but you are the only one who got the Achievement..![]()
Wat wij beide echt niet begrijpen want hij is solo echt onhaalbaar! Was een mooie strijd en samenwerking, zie video:
[Streamable]
Anor Londo farming, wordt ‘s nachts nog regelmatig gillend wakker badend in het zweetFinraziel schreef op zondag 4 juli 2021 @ 11:17:
Nou moet mijn elite v2 toch ook al op gaan sturen... Was al regelmatig op ds3 aan het foeteren dat ik niks snapte van het command queueing systeem want soms leek de game mijn input te negeren (bijna altijd een light attack).
Vind het nu wel meevallen, het duurt alleen lang omdat de droprate zo laag is maar ik gooi er nu gewoon twee CBV's tegenaan per knight. Dat is vrij makkelijk te doen terwijl ik met een half oog naar iets op de tablet kijk.justifire schreef op zondag 4 juli 2021 @ 15:10:
[...]
Anor Londo farming, wordt ‘s nachts nog regelmatig gillend wakker badend in het zweet
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Crystal Sage Rapier + Symbol of Averice + Gold Serpent Ring en dan nog een droprate van 1 op 30Finraziel schreef op zondag 4 juli 2021 @ 16:52:
[...]
Vind het nu wel meevallen, het duurt alleen lang omdat de droprate zo laag is maar ik gooi er nu gewoon twee CBV's tegenaan per knight. Dat is vrij makkelijk te doen terwijl ik met een half oog naar iets op de tablet kijk.
Ik merk dat de volgende games bij mij werken (getoonde fps op Oled g1 past bij ervaring):
We Happy Few
Planet Coaster
Werkt niet (er staat bijv 120 fps bij het game dashboard, maar lijkt 30, 60fps, of ertussen te zijn:
Call of the Sea
Forza Motorsport 7
Hotshot Racing
Rocket League
Star Wars: Jedi Fallen Order
The Witcher 3
Wreckfast
Yakuza: Like A Dragon
Hoe kan ik dit controleren? Ik heb een C9 en kan dus niet in het "easter egg" menu komen dat ze bij HDTVTest op YouTube altijd gebruiken.t0mmiiiii schreef op zondag 4 juli 2021 @ 22:29:
Zijn er mensen die ervaring hebben met VRR? Zou dit met alle games moeten werken?
Ik merk dat de volgende games bij mij werken (getoonde fps op Oled g1 past bij ervaring):
We Happy Few
Planet Coaster
Werkt niet (er staat bijv 120 fps bij het game dashboard, maar lijkt 30, 60fps, of ertussen te zijn:
Call of the Sea
Forza Motorsport 7
Hotshot Racing
Rocket League
The Witcher 3
Wreckfast
Is misschien een betere vraag.. hoe test je of VRR werkt? Bij Rocket League zie ik in ieder geval tearing met V-sync uit in het menu, dus dat lijkt een signaal.Seroczynski schreef op zondag 4 juli 2021 @ 22:35:
[...]
Hoe kan ik dit controleren? Ik heb een C9 en kan dus niet in het "easter egg" menu komen dat ze bij HDTVTest op YouTube altijd gebruiken.
Overigens werkt Quick Resume hier niet mee. Als ik Skyrim daarmee start dan is het een grote stotterende zooi. Leuk concept, maar hier werkt het niet.
[ Voor 30% gewijzigd door mrtl op 05-07-2021 10:31 ]
Als het goed is is VRR op systeemniveau van toepassing dus werkt het bij elke game.t0mmiiiii schreef op zondag 4 juli 2021 @ 22:29:
Zijn er mensen die ervaring hebben met VRR? Zou dit met alle games moeten werken?
We Happy Few
Planet Coaster
Call of the Sea
Forza Motorsport 7
Hotshot Racing
Rocket League
The Witcher 3
Wreckfast
Het is niet zo dat de framerate opeens unlocked is als een spel het niet ondersteunt.
Meeste console games hebben een target van 30 of 60 FPS idd. Zo lang die framerate daadwerkelijk behaald wordt zul je nauwelijks iets merken van VRR. ik weet bijvoorbeeld dat FM7 vrijwel locked 60 draait dus dan merk je er niks van.
VRR is voornamelijk handig bij spellen die hun Target dus niet halen. Denk aan iets wat op 4k 60 draait maar af en toe inzakt naar 50 -58 fps. waar je op een normaal scherm dan een stottering ervaart is dat op een VRR scherm nauwelijks zichtbaar.
Het voordeel van VRR is dus dat je nauwelijks rare/storende dingen ervaart.
Je gaat een FM7 wat ontwikkeld is voor 60 dus niet opeens als 120 ervaren.
Je geeft aan dat Rocketleague toch tearing oplevert. Dat is opmerkelijk.
Draait op mijn Freesynq monitor wel gewoon vloeiend op 120. Geen idee of die framerate ook contant is, dat is juist het geen wat VRR dus glad strijkt.
De 120Hz / 120fps instelling werkt niet 'zomaar' en vereist soms een instelling op systeem- of spelniveau (bijv. 'Turn on performance mode in game settings'). Daarnaast zijn veel games nog gelockt op 4K/30fps of 4K/60fps. Star Wars: Jedi Fallen Order heeft onlangs pas een 60fps-update ontvangen en zelfs dat is 1440p/60fps; 4K is nog steeds gelockt op 30fps. Een aantal games halen 120fps, maar dat is met 'FPS Boost', zoals Titanfall 2 - en dan ten koste van resolutie.t0mmiiiii schreef op zondag 4 juli 2021 @ 22:29:
We Happy Few
Planet Coaster
Call of the Sea
Forza Motorsport 7
Hotshot Racing
Rocket League
The Witcher 3
Wreckfast
Er is op dit moment slechts een beperkt aantal Series X-games dat daadwerkelijk 4K/120fps doet (COD: Warzone, Rocket League, Gears 5 e.a.).
Maar goed, met een nieuwe LG OLED-televisie zou je een optimale ervaring moeten hebben i.v.m. FreeSync (VRR 40-120Hz).
Ook de C9 heeft een dergelijk menu: klik.Seroczynski schreef op zondag 4 juli 2021 @ 22:35:
[...]
Hoe kan ik dit controleren? Ik heb een C9 en kan dus niet in het "easter egg" menu komen dat ze bij HDTVTest op YouTube altijd gebruiken.
FreeSync op de LG OLED != VRR. VRR zit ingebakken in HDMI 2.1, waar je FreeSync nog apart dient aan te zetten en wat vervolgens bandbreedte van je HDMI opsnoept. Beter laat je FreeSync uit. Ik meende dat het dit filmpje van HDTVTest was waarin het wordt uigelegd: YouTube: LG CX/ C9 Recommended Best Settings for Xbox Series X (4K@120Hz, VRR...Yonix schreef op maandag 5 juli 2021 @ 11:17:
[...]
Maar goed, met een nieuwe LG OLED-televisie zou je een optimale ervaring moeten hebben i.v.m. FreeSync (VRR 40-120Hz).
Oh supernice, dat ga ik direct proberen. Heel erg bedankt!
Je zou straks, als Microsoft Flight Simulator is uitgekomen, het kunnen testen of je beeld hebt wat in de buurt komt van 60 fps. Met een normale tv/monitor krijg je maar 30 fps, maar met een vrr-monitor of tv heb je een unlocked fps. Volgens mij zijn er nu nog geen games die zo vrr hebben geïmplementeerd.t0mmiiiii schreef op zondag 4 juli 2021 @ 22:45:
[...]
Is misschien een betere vraag.. hoe test je of VRR werkt? Bij Rocket League zie ik in ieder geval tearing met V-sync uit in het menu, dus dat lijkt een signaal.
VRR werkt nochtans wel prima op mijn freesync PC monitor, die met een oudere hdmi kabel aangesloten is.Seroczynski schreef op maandag 5 juli 2021 @ 11:41:
[...]
FreeSync op de LG OLED != VRR. VRR zit ingebakken in HDMI 2.1, waar je FreeSync nog apart dient aan te zetten en wat vervolgens bandbreedte van je HDMI opsnoept. Beter laat je FreeSync uit. Ik meende dat het dit filmpje van HDTVTest was waarin het wordt uigelegd: YouTube: LG CX/ C9 Recommended Best Settings for Xbox Series X (4K@120Hz, VRR...
[...]
Oh supernice, dat ga ik direct proberen. Heel erg bedankt!
Afsluiten en online opnieuw starten? Unlocked hij ze dan wel?Seroczynski schreef op zondag 4 juli 2021 @ 17:20:
Hmm, heel Halo 5 Guardians from start to finish op Herioc uitgespeeld. Veel gebruik gemaakt van Quick Resume waardoor de game kennelijk in offline modus was, 0 achievements unlocked.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Nee dat heeft niet gewerkt helaas. Het zijn maar achievements maar toch stoort het mij een beetjeWom schreef op maandag 5 juli 2021 @ 14:16:
[...]
Afsluiten en online opnieuw starten? Unlocked hij ze dan wel?
Dit klinkt misschien gek, maar zou je het spel eens via xCloud kunnen openen? Mijn achievements van Ori and the Will of the Wisps waren blijkbaar gebugged toen ik het op de Xbox One X speelde. Laatste wilde ik xCloud testen, startte ik Ori op en kreeg ik instant 5 achievements omdat mijn savegame helemaal opnieuw gesynched werd vanuit de Xbox Cloud. Wellicht dat dit voor jou ook kan helpen, niet geschoten is altijd misSeroczynski schreef op zondag 4 juli 2021 @ 17:20:
Hmm, heel Halo 5 Guardians from start to finish op Herioc uitgespeeld. Veel gebruik gemaakt van Quick Resume waardoor de game kennelijk in offline modus was, 0 achievements unlocked.
Moet ik ff kijken wat xCloud is, maar ik zal het eens proberen (en laten weten of het heeft geholpen).Timmet schreef op maandag 5 juli 2021 @ 14:22:
[...]
Dit klinkt misschien gek, maar zou je het spel eens via xCloud kunnen openen? Mijn achievements van Ori and the Will of the Wisps waren blijkbaar gebugged toen ik het op de Xbox One X speelde. Laatste wilde ik xCloud testen, startte ik Ori op en kreeg ik instant 5 achievements omdat mijn savegame helemaal opnieuw gesynched werd vanuit de Xbox Cloud. Wellicht dat dit voor jou ook kan helpen, niet geschoten is altijd mis
Als je Xbox GamePass Ultimate hebt kun je via xCloud spelen. Je kunt dit op je Android device via een App doen, maar ook via je browser of iOS device (via Safari browser) door naar https://www.xbox.com/nl-NL/play/ te gaan. Als je GamePass Ultimate hebt kun je gewoon inloggen en het spel opstarten. Hij zal dan je savegame syncen en hopelijk ook je achievements unlocken.Seroczynski schreef op maandag 5 juli 2021 @ 14:23:
[...]
Moet ik ff kijken wat xCloud is, maar ik zal het eens proberen (en laten weten of het heeft geholpen).
Dat klinkt als iets wat je lokaal ook kunt forceren door je lokale save-game weg te gooien, en je cloud-save opnieuw te laten downloaden (zou automatisch moeten gebeuren bij opstarten van het spel). Dan heb volgens mij precies de situatie die je via xcloud hebt meegemaaktTimmet schreef op maandag 5 juli 2021 @ 14:22:
[...]
Dit klinkt misschien gek, maar zou je het spel eens via xCloud kunnen openen? Mijn achievements van Ori and the Will of the Wisps waren blijkbaar gebugged toen ik het op de Xbox One X speelde. Laatste wilde ik xCloud testen, startte ik Ori op en kreeg ik instant 5 achievements omdat mijn savegame helemaal opnieuw gesynched werd vanuit de Xbox Cloud. Wellicht dat dit voor jou ook kan helpen, niet geschoten is altijd mis
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Denk niet dat het ooit nog gaat komen helaas: https://forum.kodi.tv/showthread.php?tid=362315&page=5Farabi schreef op zondag 4 juli 2021 @ 20:11:
nog iets bekend over de kodi update?
Even geprobeerd. Gesynced: niets. Toen nog even de laatste missie rap gedaan en toen kreeg ik één achievement voor het uitspelen van de laatste missie, that's it. Wel een beetje vreemd.Timmet schreef op maandag 5 juli 2021 @ 14:26:
[...]
Als je Xbox GamePass Ultimate hebt kun je via xCloud spelen. Je kunt dit op je Android device via een App doen, maar ook via je browser of iOS device (via Safari browser) door naar https://www.xbox.com/nl-NL/play/ te gaan. Als je GamePass Ultimate hebt kun je gewoon inloggen en het spel opstarten. Hij zal dan je savegame syncen en hopelijk ook je achievements unlocken.
Dat is wel vreemd inderdaad, maar je hebt de achievement binnen!Seroczynski schreef op maandag 5 juli 2021 @ 14:55:
[...]
Even geprobeerd. Gesynced: niets. Toen nog even de laatste missie rap gedaan en toen kreeg ik één achievement voor het uitspelen van de laatste missie, that's it. Wel een beetje vreemd.
Mis er alleen meer dan 15 I guessTimmet schreef op maandag 5 juli 2021 @ 14:57:
[...]
Dat is wel vreemd inderdaad, maar je hebt de achievement binnen!
A Plague Tale: Innocence’s next gen upgrade for Xbox Series X|S is available today. And it’s on #XboxGamePass. pic.twitter.com/DPuubJRlBa
— XboxCore (@_XboxNews) 5 juli 2021
Ik ben hierdoor vast blijven hangen in chapter 12.
[ Voor 13% gewijzigd door Farabi op 05-07-2021 19:21 ]
Er is een dojo waar je flink kan cashen en steeds opnieuw kan beginnen. Maar het is wel even grinden, ja.Farabi schreef op maandag 5 juli 2021 @ 19:20:
Hoe maak ik 3 miljoen yen bij yakuza lad? Op youtube zie ik dat het met pokeren snel gaat, maar heb geen verstand van gokspellen. Herojobs en sidemissions gaan te traag.
De management mini-game is een goudmijn naarmate je verder komt.Farabi schreef op maandag 5 juli 2021 @ 19:20:
Hoe maak ik 3 miljoen yen bij yakuza lad? Op youtube zie ik dat het met pokeren snel gaat, maar heb geen verstand van gokspellen. Herojobs en sidemissions gaan te traag.
Dit topic is gesloten.
![]()
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |