Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaitoX
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-10 10:53
Finraziel schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 10:28:
[...]

Ook als je een uurtje of zo nadat je het ding uitgezet hebt nog eens kijkt?

De Xbox lijkt altijd een tijdje te wachten voordat hij in low power gaat, misschien wat huishoudelijke taken doen (de SSD opschonen, cache leeg schrijven en trimmen of zo, dat soort dingen). Mocht hij bij jou echt altijd zoveel blijven gebruiken dan zit er misschien toch nog iets van een bug in die ze nog niet gefixt hebben.

Overigens meette ik volgens mij direct na uitzetten ook meer zo'n 35 Watt dan 50.
Ik heb het verbruik niet gemeten maar mijn XSX word goed warm in instant on mode.
Voelde laatst toevallig toen ik langs liep een keer en gelijk maar besloten om instant on maar uit te schakelen en echt uit te zetten.

Soms wel vervelend als je een game aan het downloaden bent. Wat dat betreft vind ik het wel fijn bij playstation dat je makkelijk kan kiezen op het moment van uitschakelen of je naar rest modus of echt uit wilt (die gaat meestal ook echt uit, maar af en toe in de rest mode). Maarja, verder mis ik het ook niet erg hoor, console boot alsnog heel snel en zo vaak zijn er nou ook weer geen belachelijk grote patches.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Pfff... Start ik ac Valhalla weer op, gelijk de foutmelding dat er niet gesaved kan worden. Terug naar hoofdmenu, game zeurt weer over Ubisoft connect, ok laat eens zien dan... Een losse app?! Nee fuck off. Terug naar de game, ineens moet ik weer door de opties heen die bij de eerste keer starten getoond werden en in ieder geval mijn hdr instellingen zijn gereset...
Jeetje Ubisoft, als je graag wil dat ik een hekel aan jullie krijg, ga zo door. Je zou denken dat ze die zooi na meer dan een half jaar wel eens gefixt hadden. Zal de game maar iedere keer handmatig naar het menu terug zetten of afsluiten...
Maar dit is gewoon een strike tegen Ubi, als ik twijfel tussen twee games en een is van Ubi die waarschijnlijk dus niet de features van de xsx fatsoenlijk ondersteunt dan wordt die het dus niet. Snap niet dat ze dat zelf niet inzien, zo moeilijk kan het toch niet zijn om het op te lossen.

Edit: ugh! Terug naar het menu was niet eens genoeg, moet de game echt hard afsluiten en opnieuw starten, inclusief belachelijk lang in beeld staande waarschuwing over epilepsie (yo guys ik game al decennia, als ik epileptisch was had ik het ondertussen wel gemerkt)... Compleet waardeloos. Als deze game me niet snel overtuigt gaat ie in de verkoop en ben ik klaar met Ubi.

[ Voor 17% gewijzigd door Finraziel op 27-06-2021 10:33 ]

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Finraziel schreef op zondag 27 juni 2021 @ 10:30:
Pfff... Start ik ac Valhalla weer op, gelijk de foutmelding dat er niet gesaved kan worden. Terug naar hoofdmenu, game zeurt weer over Ubisoft connect, ok laat eens zien dan... Een losse app?! Nee fuck off. Terug naar de game, ineens moet ik weer door de opties heen die bij de eerste keer starten getoond werden en in ieder geval mijn hdr instellingen zijn gereset...
Jeetje Ubisoft, als je graag wil dat ik een hekel aan jullie krijg, ga zo door. Je zou denken dat ze die zooi na meer dan een half jaar wel eens gefixt hadden. Zal de game maar iedere keer handmatig naar het menu terug zetten of afsluiten...
Maar dit is gewoon een strike tegen Ubi, als ik twijfel tussen twee games en een is van Ubi die waarschijnlijk dus niet de features van de xsx fatsoenlijk ondersteunt dan wordt die het dus niet. Snap niet dat ze dat zelf niet inzien, zo moeilijk kan het toch niet zijn om het op te lossen.

Edit: ugh! Terug naar het menu was niet eens genoeg, moet de game echt hard afsluiten en opnieuw starten, inclusief belachelijk lang in beeld staande waarschuwing over epilepsie (yo guys ik game al decennia, als ik epileptisch was had ik het ondertussen wel gemerkt)... Compleet waardeloos. Als deze game me niet snel overtuigt gaat ie in de verkoop en ben ik klaar met Ubi.
Bij Watch Dogs Legion was het ook al zo'n drama, daar duurde het maanden voor er een fix was. Balen dat het nog steeds op treedt bij Ubi titels.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vermaak me sinds deze week wel prima eigenlijk met Octopath Traveler. Had hem lange tijd laten liggen omdat ik niet meer zo into jrpgs ben zoals ik was in de tijd van Final Fantasy 8. Maar bevalt me prima tot nu toe. Heb er nu een uurtje of 7 in zitten. De verhaaltjes zijn mooi, grafisch stijltje is mooi, combat is prima uitgewerkt, alleen die random encounters in die jrpgs blijf ik soms irritant vinden :)

Las dat een volledige 1000gs completion wel erg lang duurt, dus ik speel hem gewoon 1 keer uit voor het verhaal.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Pfff... Start ik ac Valhalla weer op, gelijk de foutmelding dat er niet gesaved kan worden. <etc, even geknipt om iedereen het scrollen te besparen :) >
Wat ik me wel afvraag is hoe het zo per persoon/Xbox kan verschillen? Ik heb totaal geen problemen met ACV of WDL? Ik weet van beiden dat ik geen quick resume moet gebruiken. Maar verder saved hij hier gewoon en heb ik ook geen andere problemen.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ArthurMorgan schreef op zondag 27 juni 2021 @ 13:13:
[...]

Wat ik me wel afvraag is hoe het zo per persoon/Xbox kan verschillen? Ik heb totaal geen problemen met ACV of WDL? Ik weet van beiden dat ik geen quick resume moet gebruiken. Maar verder saved hij hier gewoon en heb ik ook geen andere problemen.
Ja ik had wel quick resume gebruikt. Beetje ongepland eigenlijk, wou even een game die ik zonder al te veel aandacht kon spelen want ze waren gisteren rolluiken aan het plaatsen hier dus werklui liepen af en toe naar binnen en buiten.
Maar eens proberen of het wel goed werkt als ik geen andere game tussendoor speel anders.
Vanmorgen klein stukje verder gespeeld en in ieder geval de hidden (nou ja...) blade gekregen en wat assassinations kunnen doen, begint al meer als een assassin's creed te voelen :)
Maar goed nou eerst weer formule 1 en voetbal, game tijd is wat minder momenteel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Finraziel , met Quick Resume hetzelfde fenomeen als datgene wat jij beschreef. Denk dat daar ergens iets niet goed gaat. Dan komt die Ubisoft login hier ook om de hoek kijken.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Met QR wordt de verbinding met Ubisoft connect verbroken. Dat maakt vaak niet uit. Maar die revengeopdrachten vallen dan weg, en een enkele keer de save ook. de quick save werkt dan ook slecht, de echte save via het menu vaak wel.
Toch raad ik af om games met een internetconnectie (hoe klein ook zoals ACV) met QR te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-10 16:51
Wom schreef op zondag 27 juni 2021 @ 13:22:
@Finraziel , met Quick Resume hetzelfde fenomeen als datgene wat jij beschreef. Denk dat daar ergens iets niet goed gaat. Dan komt die Ubisoft login hier ook om de hoek kijken.
Dat is dan dus een bug in de games van Ubisoft. Die kunnen niet omgaan met netwerk problemen. Een normaal spel zou onder water gewoon een hernieuwde logon doen om het token te refreshen. Ubisoft games doen dat maar op 1 plek: bij het starten van het totale spel, net voor het hoofdmenu.

Je kunt het ook doen als Outriders of Forza, gewoon terug gaan naar dat punt als je het als spel opmerkt. Al is dat ook een slechte oplossing. Maar dat is beter dan doorgaan en net doen of er niets aan de hand is en dan in de save game problemen komen.

[ Voor 18% gewijzigd door SunnieNL op 27-06-2021 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-10 23:39

Klinkt alsof je het probleem bij je eigen infra moet zoeken. Iets teveel geblokkeerd misschien?

Hier geen problemen gehad met het menu in AC Valhalla, Watch Dogs 3 en Fenyx Rising. Overigens toonde die laatste aan dat Ubisoft best een foutvrije game kan lanceren en het dus meer bij de andere teams kan liggen. Je klinkt verder alsof je een enorm onrecht wordt aangedaan. Voor wat ik zie is het een proces van nog geen minuut. Big whoop op 100 uur die er wel in gaat zitten.

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 27-06-2021 18:34 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:33:
[...]
Klinkt alsof je het probleem bij je eigen infra moet zoeken. Iets teveel geblokkeerd misschien?

Hier geen problemen gehad met het menu in AC Valhalla, Watch Dogs 3 en Fenyx Rising. Overigens toonde die laatste aan dat Ubisoft best een foutvrije game kan lanceren en het dus meer bij de andere teams kan liggen. Je klinkt verder alsof je een enorm onrecht wordt aangedaan. Voor wat ik zie is het een proces van nog geen minuut. Big whoop op 100 uur die er wel in gaat zitten.
Ah joh ik was gewoon even gefrustreerd :)

En ik heb niks geblokkeerd... Toevallig bij het activeren van remote play kreeg ik ook alles groen. Je raakt ook gewoon verwend met die xsx en de mooie features die Microsoft gemaakt heeft, dan is het vervelend als je wel moet gaan zitten wachten omdat een uitgever zo nodig online zooi moet implementeren in een pure singleplayer game waar niemand verder om gevraagd heeft. En dan ook op zo'n manier dat je delen van het systeem waar je op draait kapot maakt. Want handmatig een game af moeten sluiten om te zorgen dat deze goed werkt kan toch niet de bedoeling zijn?

Maar vind jij dan niet dat Ubisoft gewoon moet zorgen dat ze het platform fatsoenlijk ondersteunen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Finraziel schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:33:
[...]

Ah joh ik was gewoon even gefrustreerd :)

En ik heb niks geblokkeerd... Toevallig bij het activeren van remote play kreeg ik ook alles groen. Je raakt ook gewoon verwend met die xsx en de mooie features die Microsoft gemaakt heeft, dan is het vervelend als je wel moet gaan zitten wachten omdat een uitgever zo nodig online zooi moet implementeren in een pure singleplayer game waar niemand verder om gevraagd heeft. En dan ook op zo'n manier dat je delen van het systeem waar je op draait kapot maakt. Want handmatig een game af moeten sluiten om te zorgen dat deze goed werkt kan toch niet de bedoeling zijn?

Maar vind jij dan niet dat Ubisoft gewoon moet zorgen dat ze het platform fatsoenlijk ondersteunen?
Hier werkte het gewoon prima. Ik heb die game 140 uur gedaan volgens mij en quick resume en whatnot werkte gewoon prima. Kijk, dat jij er problemen mee hebt is jammer, maar het ligt nog wel steeds aan jouw kant imo.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Martinspire schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:04:
[...]
Hier werkte het gewoon prima. Ik heb die game 140 uur gedaan volgens mij en quick resume en whatnot werkte gewoon prima. Kijk, dat jij er problemen mee hebt is jammer, maar het ligt nog wel steeds aan jouw kant imo.
En net als anussen heeft iedereen er daar wel een van (een opinion) en mag dat, maar het feit dat het bij jou goed werkte betekent natuurlijk niet dat ik het dus fout doe. Het blijft uiteindelijk toch altijd de verantwoordelijkheid van de dev dat het goed werkt, zelfs al zou ik van alles blocken (wat niet zo is). Het is geen multiplayer game hè, en het is ook geen pc. Op een console hoort het gewoon te werken.

Maar goed, agree to disagree dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RG V
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22-10 17:08
Ook ik heb regelmatig problemen met ac valhalla quick resume. Het lijkt vooral voor te komen als ik een ander spel heb gespeeld na acv en daarna de console uitzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-10 08:59
Weet iemand toevallig het volgende:

Op Xbox wire staan om de zoveel dagen updates van de Xbox Insider Release Notes. Wanneer worden deze precies geupdate naar de XSX/XSS zelf? Komen die vanzelf mee in de maandelijkse updates voor degenen die niet in de alpha/beta zitten? Ik snap dit nog niet helemaal.

Ik vroeg het me af omdat ik vaker wat implemented fixes zie, bijvoorbeeld "Navigation and selection sounds should now play smoothly and not get cut off on the dashboard."

Maar ik heb hier nog steeds last van. Net als bijvoorbeeld de donkere screen recordings die al zeker enkele weken gefixt zouden zijn, maar bij mij is het nog steeds een hit or miss :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 29-10 22:28

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Zo, even een update en een vraag.
Vrijdag is de XSX, de Turtle Beach Stealth 700X gen2 en de Gigabyte M27Q binnen gekomen.
Spul aangesloten, updates gedraaid en monitor getest.
Helaas de monitor vandaag retour gestuurd vanwege 3 dode pixel(cluster)s welke ook nog op vervelende plekken zaten. Verder wel een mooie monitor.
Headset bevalt ook super! Al moet ik nog wel wat stoeien in de settings (Nu de XSX in Dolby Atmos, headset op boost high+low en Warzone op Dynamic).

De vraag:
De monitor is 2560x1440@170hz.
Als ik op de XSX 'm instel voor 1440 kan ik ook de 120hz selecteren, dus dat is super.
Maar... moet ik allow 4k nu wel of niet aanvinken?
Als ik 4k aan vink en bijv. Assassin's Creed Oddessy start, geeft de monitor aan in 4K modus te gaan (ondanks dat ie geen 4k kan, dus denk ik down-scaled?) en draait ie met HDR en 60hz.
Als ik de 4k uit vink, dan geeft ie de 2560x1440 resolutie aan en draait ie 120hz. (variable, schommelt tussen de 100 en 120hz) maar doet ie geen HDR.

Welke settings moet ik nu gebruiken om 2560x1440@120hz met HDR te spelen?
En wat doet die allow 4k optie terwijl de monitor géén 4k kan?

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
HellStorm666 schreef op maandag 28 juni 2021 @ 11:49:
Zo, even een update en een vraag.
Vrijdag is de XSX, de Turtle Beach Stealth 700X gen2 en de Gigabyte M27Q binnen gekomen.
Spul aangesloten, updates gedraaid en monitor getest.
Helaas de monitor vandaag retour gestuurd vanwege 3 dode pixel(cluster)s welke ook nog op vervelende plekken zaten. Verder wel een mooie monitor.
Headset bevalt ook super! Al moet ik nog wel wat stoeien in de settings (Nu de XSX in Dolby Atmos, headset op boost high+low en Warzone op Dynamic).

De vraag:
De monitor is 2560x1440@170hz.
Als ik op de XSX 'm instel voor 1440 kan ik ook de 120hz selecteren, dus dat is super.
Maar... moet ik allow 4k nu wel of niet aanvinken?
Als ik 4k aan vink en bijv. Assassin's Creed Oddessy start, geeft de monitor aan in 4K modus te gaan (ondanks dat ie geen 4k kan, dus denk ik down-scaled?) en draait ie met HDR en 60hz.
Als ik de 4k uit vink, dan geeft ie de 2560x1440 resolutie aan en draait ie 120hz. (variable, schommelt tussen de 100 en 120hz) maar doet ie geen HDR.

Welke settings moet ik nu gebruiken om 2560x1440@120hz met HDR te spelen?
En wat doet die allow 4k optie terwijl de monitor géén 4k kan?
Waarschijnlijk kan je monitor geen HDR met 120hz aan. De meesten niet overigens. Al moet ik zeggen dat ik de HDR bij de meeste monitoren niet zo fantastisch vind, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo… heeft de iOS Xbox app een update gehad ?
Bij thuiskomst opeens 258 meldingen van mensen die online zijn (geweest) 😅
Meldingen maar snel even aangepast.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
justifire schreef op maandag 28 juni 2021 @ 18:42:
Zo… heeft de iOS Xbox app een update gehad ?
Week geleden voor het laatst zie ik in de store.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bdAEFV7Gmj8-xjQ79cN5ld3fK0M=/x800/filters:strip_exif()/f/image/mAnLEbLqVayEiTnnaWHghG3U.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 45% gewijzigd door Donstil op 28-06-2021 19:24 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Biomutant patch 1.5 rolt hier momenteel binnen (13.26 GB) *O*

Biomutant Patch 1.5 changelog :

PC Specific

Added “Field of View Type” setting for selecting between horizontal and vertical Field of View. Vertical Field of View is useful when using a wider monitor to get the correct aspect ratio. By default, the Field of View is set to be horizontal.
Fixed crash when temporarily losing contact with the GPU.
PlayStation 4 Specific

Fixed some menus not working correctly when Enter and Back buttons are swapped.
Progression

Increased level cap from 50 to 100.

Items & Loot
In order to improve the looting experience, we’ve tweaked how the loot generation works to reduce duplicate items and improve variety. We have also added several new items which have higher stats than their lower rarity counterparts. This means that an item found with a certain rarity can also be found later with a higher rarity and substanitally improved stats.

And to top it off, we have also added a much-requested scrap action to the loot screen, which should reduce time spent cleaning up the inventory.

Added more superb loot variations.
Added higher tier relic and legendary weapon parts that will start dropping at level 50.
Updated loot generation to provide more variation and less duplicate items.
Added scrap action to loot screen.
Added settings for hiding or showing head items.
Increased damage of later tribe weapons to better fit player level and gear.
Removed addon slots from special gear that can't be scrapped, lost or crafted with.
Fixed issue which allowed an unlimited material supply to be gained from crafting.
Fixed Missile Cloud to correctly fire on every fourth shot during Rapid Shot in Super Wushu.
Updated Saw Blades to have a lower spread, higher velocity and correct pierce through enemy behavior.
Fixed Pichu Nanchuk being hidden in inspect mode.
Fixed issue where it was possible to equip another one-handed weapon when the Pichu Nanchuk was already equipped.
Fixed issue which caused Valve addon to have higher stats than intended.
Reduced resistance values for Ancient Pants to make other gear more viable.
Fixed favorite consumables quick menu being scrambled when there are no free slots available.
Fixed Automaton Health Injector cooldown being reset when using Automaton Boost resulting in Automaton Health Injector only being refilled after resting.
Settings

Added “HUD > Mode” setting where it’s possible to select either “ALWAYS SHOW” or “DYNAMIC”. Selecting the “DYNAMIC” option hides the persistent UI elements after a while outside combat. When “DYNAMIC” is selected the player can open either menu or quick menu for the UI elements to show up temporarily. By default, the old “ALWAYS SHOW” behavior is selected.
Added “Quick Menu Toggle” accessibility setting. When enabled the player isn’t required to hold down the corresponding input to open the quick menus in order to e.g. use a consumable or swap weapons. Instead, the quick menus will open and close by tapping the corresponding button.
Dialogue & Narrator

Changed so the "Just a few moves left… make them count." narration is played with a chance after the first time.
Fixed issue where the Conscience voice over was disabled when using the setting “DIALOGUES > Narrator”.
Fixed issue where Conscience characters would perform their animations in slow motion.
Fixed first narrator voice line after character presentation in child village not playing when gibberish was disabled.
Fixed dev-marker erroneously appearing in Popsi’s dialogue text.
Combat

Added optional Lock-on targeting for melee combat.
Added attack animation-canceling to certain moves by using dodge.
Added ability for smaller enemies to throw rocks at the player when mounted.
Added chance for the player to be knocked off their mount when hit.
Added fleeing behavior to player mounts when in combat.
Tweaked the Porky Puff double-boulder throw attack. Now it’s possible to dodge the second rock after being hit by the first one.
Fixed issue where the player could get stuck in grab animations.
Fixed Invincibility perk damage multiplier.
Fixed Stimulus perk damage multiplier.
Fixed cases where Airstrike would sometimes miss when using Klonkfist.
Fixed jump attack preventing ranged attacks while airstriking.
Fixed Rad Wisps being spawned while in menus.
Fixed Lupa-Lupin camp intro cinematic being played when in combat
Fixed issue where escorted characters were attempting to target already defeated enemies.
Fixed issue which caused Pichu goons to only use kick attacks. Now they use their Pichu Nanchuks properly.
Fixed issue where rocks thrown using Telekinesis would not deal damage.
Fixed critical hits from abilities not showing red damage numbers.

User Interface

Added indicators for completed area objectives on the Map.
Added pinned indicator to items used in outfits.
Fixed equipped indicator showing incorrect item after selling another item.
Added paused playtime when in the system menu or when the game is deactivated.
Added initial quest tab selection which opens either “Main” or “Side” quest tab based on the tracked quest.
Fixed overlapping UI when changing tab directly after fast travel.
Updated the transport menu with smoother transitions and removed the camera fades in-between selections.
Fixed issue where pressing the map button would not close the map and bring you back to the game.
Fixed percent stats not being capped at 100%.
Fixed XP bar not being hidden when at max level.

Quests

Fixed MkTon sometimes not spawning when talking to Gizmo.
Fixed "Lupa-Lupin's Lair" not being completable after loading a save.
Fixed issue where bandit camp quests sometimes would not be completed.
Fixed issue where bandit camp captains sometimes would not spawn.
Fixed issue where Lotus Captain quest could be given multiple times which prevented consecutive quest copies from being completed.
Fixed issue where defeating Bompa Bonker before starting the corresponding quest would prevent the player from completing the quest after saving and loading.
Fixed issue where some unique quest rewards did not get correct Material and Quality, resulting in them sometimes not having correct stats.
Fixed puzzles being usable through walls using Klonkfist.
Fixed issue where the player could change the allied tribe after meeting with either Gizmo, Goop, Whiz or Noko although the first outpost hadn't been captured.
Fixed Batnam-nam being able to receive player damage.
Fixed “Eyes on the Prize” which couldn't be completed after loading a save game.
Fixed issue where the player could get stuck during an outpost capture when using the Klonkfist on the oil tanks.
Fixed issue where the player was able to interact with a certain Lumen Shrine during combat.
Fixed issue where all rival tribe weapons were not claimable when using tribewar shortcut.

New Game+

Added modifiers which somewhat increase the difficulty after starting a NG+ game and also additionally for each new subsequent NG+ loop.
Fixed Aura score not being reset when starting a NG+ game.
Fixed Plank Resources being reset when starting a NG+ game.

World

Added respawning enemies to some areas.
Increased spawn rate for random encounters.
Moved wrecked-ship to the correct Map location.
Fixed Bio Nucleus 6D area objectives not being completable.
Removed locked door blocking access to area objectives in Bangshelter 9H.
Fixed a car that couldn't be looted in Bangshelter 3J.
Fixed a door in Bangshelter 2G so the Anti-Radiation suit can be received.

Crash Fixes

Fixed crash when a character receives damage.
Fixed crash when player is forced to exit the MkTon.
Fixed crash when player climbs up on an enemy.
Fixed crash when launching towards an enemy.
Fixed crash with narrator commentary.

Miscellaneous

Fixed appearance not being reset when reverting character mutation changes.
Fixed issue causing the player to take hazard damage while appearing to have maximum resistance.
Removed bright spots from the post process that were always visible.
Fixed missing "EXTREME" label on extreme difficulty save files.
Fixed issue where Brogg could choke on Gullblimp and cause the player to become stuck.
Fixed issue which allowed Fungi to be spawned on oil.
Fixed some attack sounds having incorrect volume.
Increased free-fall duration needed for mounts and the player to trigger a hard landing.
Fixed jitter during mounting animation.
Fixed issue where the MkTon door at gizmo sometimes would be incorrectly closed.
Fixed issue where reload animations would trigger and conflict during cinematics.
Fixed issue where an incorrect prompt was shown when using the Klonkfist on moth nests.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op maandag 28 juni 2021 @ 19:24:
[...]

Week geleden voor het laatst zie ik in de store.

[Afbeelding]
Dan zeker ook gefaseerd uitgerold.
Tot voor vandaag kreeg ik de … online meldingen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:30
Gisteren mijn 1e crash meegemaakt op de Series X.

En dat met f*cking Uno. De meest zware game aller tijden?
  • Moet connectie maken met Ubisoft app om de een of andere vage reden
  • Kan geen enkele game online gevonden krijgen... NAT status was niet goed, dus aangepast voor vrije toegang zonder resultaat...
  • Na potje liep de hele zooi vast......
De refund optie werkt in ieder geval prima :)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
justifire schreef op maandag 28 juni 2021 @ 19:27:
[...]

Dan zeker ook gefaseerd uitgerold.
Tot voor vandaag kreeg ik de … online meldingen niet.
Ja misschien aan de kant van de Microsoft servers dan ofz. Ik heb de app update er sinds vorige week op en ervaar dit niet.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +8 Henk 'm!
Damn wat mooi!

[Twitter: https://twitter.com/TheXboxEra/status/1409572381023260687]

[ Voor 40% gewijzigd door Rivanov op 28-06-2021 20:44 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Goed, ik heb dus drie keer naar dezelfde video gekeken, omdat ik niet in de gaten had dat hij loopt :+

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:37

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd of alle Xbox One S gebaseerde blades nu ook zijn uitgefaseerd, zodat je altijd op een Series X gebaseerde blade uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:34
Ik wordt niet gauw ergens opgewonden van, maar oh la la dit is nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 28 juni 2021 @ 22:02:
[...]

Ben benieuwd of alle Xbox One S gebaseerde blades nu ook zijn uitgefaseerd, zodat je altijd op een Series X gebaseerde blade uit komt.
Zou best kunnen dat ze die nu automatisch inzetten voor bijv. langzamere verbindingen waarbij de stream op 720p is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Homeland schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:16:
[...]

Zou best kunnen dat ze die nu automatisch inzetten voor bijv. langzamere verbindingen waarbij de stream op 720p is.
Dat hoop ik toch niet, de series heeft heel wat meer voordelen dan alleen resolutie.

Wou overigens vanavond proberen te streamen op mijn Chromebook (Lenovo duet), maar de controller werkt niet over Bluetooth. Schijn je op te kunnen lossen door een bepaalde Bluetooth functie uit te zetten middels commandline, maar daar moet je dev mode voor aanzetten en dat schijnt het ding gelijk helemaal te resetten. Wel weer typisch Google, deze 'oplossing' stond al in een forum topic van bijna een jaar oud, maar denk je dat ze het dan misschien op zouden lossen? Ben je gek...

Maar goed, ben wel weer lekker slay the spire aan het spelen, met de kishi ideaal op de telefoon :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wom schreef op maandag 28 juni 2021 @ 20:48:
Goed, ik heb dus drie keer naar dezelfde video gekeken, omdat ik niet in de gaten had dat hij loopt :+
Volgens mij doen ze het er ook om... Weet niet of je geluid aan had staan maar aan het eind vragen ze nog eens over regionaal weer en dan loopt de video weer en begint hij daar weer over te vertellen, als je niet oplet is het heel makkelijk te missen zelfs als je luistert :+

Maar het ziet er inderdaad errug lekker uit :9~

Acties:
  • +3 Henk 'm!
justifire schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:03:
[...]

Eigenlijk wat RDR2 jaren geleden op last gen al had :?
Maar daar heb je meestal maar één pk :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Finraziel schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 00:00:
[...]

Dat hoop ik toch niet, de series heeft heel wat meer voordelen dan alleen resolutie.

Wou overigens vanavond proberen te streamen op mijn Chromebook (Lenovo duet), maar de controller werkt niet over Bluetooth. Schijn je op te kunnen lossen door een bepaalde Bluetooth functie uit te zetten middels commandline, maar daar moet je dev mode voor aanzetten en dat schijnt het ding gelijk helemaal te resetten. Wel weer typisch Google, deze 'oplossing' stond al in een forum topic van bijna een jaar oud, maar denk je dat ze het dan misschien op zouden lossen? Ben je gek...

Maar goed, ben wel weer lekker slay the spire aan het spelen, met de kishi ideaal op de telefoon :+
Chrome OS heeft geen goede ondersteuning voor Series X controllers, er komt binnenkort (volgens mij bij de eerstvolgende beta update) een update uit waar die ondersteuning bij in zit.

Edit: bron - https://www.androidpolice...oming-for-console-gamers/
https://chromium-review.g.../c/chromium/src/+/2909878

[ Voor 8% gewijzigd door Homeland op 29-06-2021 00:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Spelletjes die deze week in de aanbieding zijn met goud / game pass ultimate : https://www.trueachieveme...le-roundup-june-29th-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hoop dat ook snel het streamen uit de beta app halen :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Timmet
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-10 11:07
Zojuist even Ori and the Will of the Wisps geprobeerd via xCloud op mijn MacBook (met bekabeld internet) in een Chrome browser en ik moet zeggen dat het boven verwachting werkt. Stabiele verbinding met 60 fps, kan ik eindelijk na vele jaren goed gamen op een Mac :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fuujii
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 19:57
De technologie is echt heel gaaf. Echter werkt het (nog) niet goed. Ik heb gisteren geprobeerd Halo te spelen op mijn iMac. Maar het was echt niet te doen met de input lag. Ik zat weliswaar op WiFi, maar ik heb toch een vrij snelle verbinding en lage ping.

Ik vind het idee dat ik straks op allerlei apparaten overal ter wereld verder kan spelen echt een hele toffe gedachte.

Gaan PC games overigens ook geïntegreerd worden het streamen? Ik zou namelijk heel graag Age of Empires II en straks IV willen spelen op mijn Mac. Of sterker nog, zou ik hiermee straks Age of Empires op mijn Xbox (via de browser?) kunnen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-10 08:06

Nogne

>.<

Fuujii schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 11:06:
[...]

De technologie is echt heel gaaf. Echter werkt het (nog) niet goed. Ik heb gisteren geprobeerd Halo te spelen op mijn iMac. Maar het was echt niet te doen met de input lag. Ik zat weliswaar op WiFi, maar ik heb toch een vrij snelle verbinding en lage ping.

Ik vind het idee dat ik straks op allerlei apparaten overal ter wereld verder kan spelen echt een hele toffe gedachte.

Gaan PC games overigens ook geïntegreerd worden het streamen? Ik zou namelijk heel graag Age of Empires II en straks IV willen spelen op mijn Mac. Of sterker nog, zou ik hiermee straks Age of Empires op mijn Xbox (via de browser?) kunnen spelen?
Zeker weten doe ik het niet, maar ik verwacht niet dat je ze ook PC games gaan aanbieden. Zo ver ik weet is de hardware gebaseerd op de Xbox'en en denk niet dat AoE op de Xbox uit komt dus dan zal die ook niet beschikbaar komen in xCloud.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 00:48
Timmet schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 09:41:
Zojuist even Ori and the Will of the Wisps geprobeerd via xCloud op mijn MacBook (met bekabeld internet) in een Chrome browser en ik moet zeggen dat het boven verwachting werkt. Stabiele verbinding met 60 fps, kan ik eindelijk na vele jaren goed gamen op een Mac :p
Het werkt inderdaad prima. Voor Ori is het voor mij echter net iets teveel latency. Yakuza: Like a dragon is voor mij meer een game die hier goed geschikt voor is. Net als uiteraard iets als Octopath

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.bakker84
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 27-10 13:28

d.bakker84

XBL: BloodyB2121

Nogne schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 11:16:
[...]

Zeker weten doe ik het niet, maar ik verwacht niet dat je ze ook PC games gaan aanbieden. Zo ver ik weet is de hardware gebaseerd op de Xbox'en en denk niet dat AoE op de Xbox uit komt dus dan zal die ook niet beschikbaar komen in xCloud.
Nu wel inderdaad. Maar het zou wel in de filosofie passen dat je alles overal moet kunnen spelen. Dus zal iig niet op korte termijn gebeuren, maar in de toekomst zie ik dat echt wel gebeuren.

Helemaal verder vooruit kijkend zou er uiteindelijk maar één versie van een game uit hoeven te komen, de versie die door iedereen overal op streamend gespeeld kan worden.

XBox Series X: BloodyB2121

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-10 08:06

Nogne

>.<

d.bakker84 schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 11:27:
[...]

Nu wel inderdaad. Maar het zou wel in de filosofie passen dat je alles overal moet kunnen spelen. Dus zal iig niet op korte termijn gebeuren, maar in de toekomst zie ik dat echt wel gebeuren.

Helemaal verder vooruit kijkend zou er uiteindelijk maar één versie van een game uit hoeven te komen, de versie die door iedereen overal op streamend gespeeld kan worden.
Ik zou het wel erg fijn vinden als dat zo is, want mijn computer is best oud en met de huidige GPU prijzen heb ik weinig behoefte om te upgraden maar zou wel graag AoE willen kunnen spelen :D

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb laatst op me Ipad een spel gespeeld, omdat me vriendin graag serie wou kijken.
Dat ging wel goed maar niet geweldig, af en toe viel de verbinding weg of had je korrelig beeld.
Vooral bij hoge snelheden in F1 2020 kon hij het beeld niet bij houden.

( Ipad zit op 5GHz Wifi & Xbox is bedraad )

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-10 16:28
Ik heb het ook even geprobeerd, op de mobiel streamen vanaf een lokale Xbox Series X, maar de kwaliteit is qua beeld is ondermaats. De latency daarentegen is dikke prima, ik kon prima vliegen en een luchtgevecht aangaan met No Man's Sky.

Gamertag for Xbox: R0SSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:29

BM

Moderator Spielerij
Fuujii schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 11:06:
[...]

Ik vrees dat dit altijd een issue zal blijven. Opzich logisch ook, je zult altijd de normale controller inputlag (volgens mij is die rond de 50ms als je rechtstreeks op je xbox gamed) + de pingtijd + wat extras voor de extra software die er tussen zit hebben. Dan is bij games die draaien om snelle reflexen (shooters, racers, tricky platformers) al snel merkbaar dat er 'iets' niet helemaal lekker werkt vergeleken met lokaal gamen.

De enige manier waarop ik me kan voorstellen hoe dat 'opgelost' kan worden is als games input-prediction gaan toevoegen, maar dat is imho iets wat al bijna op cheaten begint te lijken. Vraag me oprecht af hoe de knappe koppen bij MS/Google/etc hier over denken en dat op denken te lossen.
Helemaal eens, laptop/tablet/telefoon (streep door wat niet van toepassing is) hebben we altijd wel bij. Eventueel controller meenemen en gaan die met banaan. Leuk hoor :)
Of sterker nog, zou ik hiermee straks Age of Empires op mijn Xbox (via de browser?) kunnen spelen?
Ik betwijfel of MS (op korte termijn) PC games gaat toevoegen, maar ik vind dit een bijzonder creatieve manier van denken _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door BM op 29-06-2021 11:44 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuujii
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 19:57
BM schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 11:44:
[...]

Ik vrees dat dit altijd een issue zal blijven. Opzich logisch ook, je zult altijd de normale controller inputlag (volgens mij is die rond de 50ms als je rechtstreeks op je xbox gamed) + de pingtijd + wat extras voor de extra software die er tussen zit hebben. Dan is bij games die draaien om snelle reflexen (shooters, racers, tricky platformers) al snel merkbaar dat er 'iets' niet helemaal lekker werkt vergeleken met lokaal gamen.

De enige manier waarop ik me kan voorstellen hoe dat 'opgelost' kan worden is als games input-prediction gaan toevoegen, maar dat is imho iets wat al bijna op cheaten begint te lijken. Vraag me oprecht af hoe de knappe koppen bij MS/Google/etc hier over denken en dat op denken te lossen.
Ik lees online dat andere best een aardige ervaring hebben. En iedereen vergelijkt het met Stadia, wat schijnbaar een stuk soepeler loopt. Ik snap dat het niet 1:1 hetzelfde wordt als een fysieke console, maar volgens mij moet/gaat dit nog wel heel veel beter worden.

[...]
Ik betwijfel of MS (op korte termijn) PC games gaat toevoegen, maar ik vind dit een bijzonder creatieve manier van denken _/-\o_
[/quote]
Uiteindelijk wel denk ik. Microsoft boeit het apparaat niet: ze willen gewoon zo veel mogelijk abonnees. Dus ik verwacht uiteindelijk wel. Laten we hopen op kort termijn. Dit is sowieso de toekomst. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-10 10:25
G_Dragon schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 11:32:
Ik heb laatst op me Ipad een spel gespeeld, omdat me vriendin graag serie wou kijken.
Dat ging wel goed maar niet geweldig, af en toe viel de verbinding weg of had je korrelig beeld.
Vooral bij hoge snelheden in F1 2020 kon hij het beeld niet bij houden.

( Ipad zit op 5GHz Wifi & Xbox is bedraad )
Hier is een prima oplossing voor: vriendin kijkt serie op iPad, jij gamet op tv... 8) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Powder Toastman schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 12:56:
[...]

Hier is een prima oplossing voor: vriendin kijkt serie op iPad, jij gamet op tv... 8) :D
Ja maar dan moeten ze wel even een fix uitbrengen voor het soms korrelige beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BM schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 11:44:
[...]

Zou perfect passen in het idee wat Microsoft had om XSX games op Xbox One hardware aan te bieden via streaming. Ik zie het wel gebeuren eigenlijk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 00:18
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vuzMJvOJ5TvcNvYLU12yiDy1IK4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8TDKjaNKjzwXOC0J7jPwya7K.jpg?f=fotoalbum_large

Dit lijkt tenminste ergens op. Wil ze iig alle 4 weer een keer hebben 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beakzz schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 17:54:
[Afbeelding]

Huh? Games with gold? Wa'sda'? :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online
De XSX|S patch voor Doom Eternal is aan het downloaden, ~57GB. Tijd om ruim een jaar na dato eindelijk aan de game te beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 00:18
Finraziel schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 18:05:
[...]

Huh? Games with gold? Wa'sda'? :+
Kan helaas mijn mening over deze service niet geven zonder wat mensen achter mij aan te krijgen hier 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
Beakzz schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 17:54:
[Afbeelding]

Conker _/-\o_
Caayn schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 18:07:
De XSX|S patch voor Doom Eternal is aan het downloaden, ~57GB. Tijd om ruim een jaar na dato eindelijk aan de game te beginnen :)
Ik zat er ook op te wachten (heb de Expansions nog niet gespeeld).

[ Voor 26% gewijzigd door Thalaron op 29-06-2021 18:41 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Caayn schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 18:07:
Ray Tracing FTW !! 💪🏼
Nu maar hopen dat het ook met de dlc werkt, kan ik daar eindelijk ook eens aan gaan beginnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-10 23:42

v8power67

Psn: Mausosaurus

Horizon 5 van stream van gisteren.
Ziet er toch wel echt heel goed uit! Krijg steeds meer zin erin. Die bui die je ziet hangen met die bliksem erin, dat is wel serieus gaaf gedaan. En storm jagen is ook tof idee.

[ Voor 47% gewijzigd door v8power67 op 29-06-2021 21:28 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak187
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:00

Freak187

geen

Sinds vandaag in bezit van een Series S. Gekocht voor GTA. Helaas kan ik alleen GTA 5 downloaden, de andere titels niet. Tevens is GTA 5 ongeveer 80 gigabyte. Dus ik zit een paar uur te downloaden met m’n 75 mbit lijn. Weet nou niet of dit vooruitgang is…

Kia Niro-EV 2024

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:01
@Freak187 je kunt het ook omdraaien, ben jij wel genoeg vooruitgegaan met een 75 mbit lijn :+

GTA 4 zie ik ook als download: https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.bakker84

d.bakker84

Freak187 schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 21:47:
Sinds vandaag in bezit van een Series S. Gekocht voor GTA. Helaas kan ik alleen GTA 5 downloaden, de andere titels niet. Tevens is GTA 5 ongeveer 80 gigabyte. Dus ik zit een paar uur te downloaden met m’n 75 mbit lijn. Weet nou niet of dit vooruitgang is…
Dat hangt er vanaf waar je vandaan kwam natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:01
LuisjeNL schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 22:04:
@Freak187 je kunt het ook omdraaien, ben jij wel genoeg vooruitgegaan met een 75 mbit lijn :+

GTA 4 zie ik ook als download: https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab
(Edit: dan Andreas ook)

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gold_dust
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-08-2021
Inmiddels heb ik de 4TB Seagate Game Drive hdd voor de Xbox One gekocht en aan de S aangesloten. Normaal zou ik nooit Seagate kopen vanwege de betrouwbaarheid maar deze past er qua kleur precies bij. Voor die 80€ wil ik het risico wel nemen en anders gaat deze terug naar Amazon.

Oudere games werken prima maar de games voor X/S kun je er inderdaad niet op opslaan. Laden van grotere games zoals GTA5 is wel vrij traag inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak187

Freak187

geen

LuisjeNL schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 22:04:

Hoe kan ik GTA 4 dan downloaden? Als ik via de Xbox store zoek, vind ik alleen GTA 5.

Kia Niro-EV 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Freak187 schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 22:17:
[...]

Hoe kan ik GTA 4 dan downloaden? Als ik via de Xbox store zoek, vind ik alleen GTA 5.
Ik zou wachten op een aanbieding, maar: https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab

(ja de 360 versie is de enige, en die werkt gewoon. Ik weet niet of de dlc's ook werken, maar dacht het wel.)

[ Voor 6% gewijzigd door ArthurMorgan op 29-06-2021 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak187

Freak187

geen

ArthurMorgan schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 22:25:
[...]

Ik zou wachten op een aanbieding, maar: https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab

(ja de 360 versie is de enige, en die werkt gewoon.)
Maar hoe krijg ik die op de harde schijf van mijn Series S? Ik kan dus geen optical media gebruiken. Kan ik via die link van jou het spel op mijn Series S krijgen?

Kia Niro-EV 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:10
gold_dust schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 22:13:
Inmiddels heb ik de 4TB Seagate Game Drive hdd voor de Xbox One gekocht en aan de S aangesloten. Normaal zou ik nooit Seagate kopen vanwege de betrouwbaarheid maar deze past er qua kleur precies bij. Voor die 80€ wil ik het risico wel nemen en anders gaat deze terug naar Amazon.

Oudere games werken prima maar de games voor X/S kun je er inderdaad niet op opslaan. Laden van grotere games zoals GTA5 is wel vrij traag inderdaad.
Je kunt games voor de X/S prima op een externe schijf opslaan, alleen kun je ze er niet vanaf spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Freak187 schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 22:28:
[...]

Maar hoe krijg ik die op de harde schijf van mijn Series S? Ik kan dus geen optical media gebruiken. Kan ik via die link van jou het spel op mijn Series S krijgen?
Dat is een link naar de store van Microsoft. Daar kun je het spel kopen, en als je hem gekocht hebt kun je hem downloaden. Hij komt dan namelijk in je bibliotheek te staan.

overigens op de series X/S is hij denk ik wel te vinden als je de zoekterm Grand Theft Auto" gebruikt ipv GTA. Dan zie ik GTA IV er wel bij staan (net als San Andreas)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gold_dust
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-08-2021
Xgar schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 22:29:
Je kunt games voor de X/S prima op een externe schijf opslaan, alleen kun je ze er niet vanaf spelen.
Ja dat klopt, ik bedoelde eigenlijk ook opslaan om te kunnen spelen.

Ik zie inmiddels wel dat die 360GB vrije opslag van de S veel te weinig is. Ik had liever gezien dat die 50€ meer kost en dan met 1TB komt of zoiets. Alleen Warzone is al iets van 110GB.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

The Official Battlefield 2042 Console Partner - Xbox: EA and Xbox have partnered to make Xbox Series X|S the official consoles of the game.

Volgens: https://wccftech.com/batt...and-xbox-as-its-partners/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
MRE-Inc schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 22:56:
The Official Battlefield 2042 Console Partner - Xbox: EA and Xbox have partnered to make Xbox Series X|S the official consoles of the game.

Dat soort 'partnerships' zijn zo vreemd IMHO.. Het is toch een multiplatform game, laat dat dan ook zien en niet allemaal van dit soort onzin of 'timed exclusies'..

Maar goed, dat is alleen maar mijn mening O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Ja ergens logisch ivm sony met cod zit. Is het niet al een tijdje dat de marketing deal voor Battlefield bij Xbox ligt? Volgens mij wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wybob
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23-11-2023
Xbox live down?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Als deze partnership ook resulteert in day one gamepass dan juich ik dit soort partnerships graag toe. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wybob
  • Laatst online: 23-11-2023
Werkt terug

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

v8power67 schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 22:58:
[...]

Ja ergens logisch ivm sony met cod zit. Is het niet al een tijdje dat de marketing deal voor Battlefield bij Xbox ligt? Volgens mij wel.
Marketing deal is wat anders dan wat Sony flikt met COD door gewoon te betalen om content achterwege te laten bij de concurrent voor 1 jaar bij een game met een jaarlijkse cyclus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

MRE-Inc schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 23:08:
[...]

Marketing deal is wat anders dan wat Sony flikt met COD door gewoon te betalen om content achterwege te laten bij de concurrent voor 1 jaar bij een game met een jaarlijkse cyclus.
Eens, maar ik ben ook anti elke vorm van timed exclusiviteit. Maar moet eerlijk zeggen dat ik een volledige game timed exclusief houden erger vind dan een game modus( ga uit van een game modus maar heb verder geen idee wat de sony deal is, speel geen cod en baal ook ervan dat sony geld uitgeeft aan cod ipv lekker steken in eigen studios, cod verkoopt roch wel). Maar vind beide echt kansloos en waste of money.. geef dat geld lekker uit aan je 1st party devs uit te breiden ofzo.
Ik heb nog nooit een console gekocht voor een timed exclusief spel/modus.

Vind dan ook jammer dat deze generatie beide console bouwers behoorlijk inzetten ol timed exclusiviteit. Blijkbaar werkt het en is het het waard... Helaas...

[ Voor 20% gewijzigd door v8power67 op 29-06-2021 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
gold_dust schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 22:40:
[...]

Ja dat klopt, ik bedoelde eigenlijk ook opslaan om te kunnen spelen.

Ik zie inmiddels wel dat die 360GB vrije opslag van de S veel te weinig is. Ik had liever gezien dat die 50€ meer kost en dan met 1TB komt of zoiets. Alleen Warzone is al iets van 110GB.
Inderdaad wel weinig ja. Ik zit nog steeds in dubio of een expansion aanschaffen of op termijn een Series X (al zit die 1TB ook zo vol de komende maanden / jaren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Freak187 schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 21:47:
Microsoft kan er natuurlijk ook weinig aan doen dat je een verbinding hebt met lage snelheid..

Ik zit hier nu de upgrade van Doom Eternal binnen te harken met 845-870 Mbps…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-10 07:14
Thalaron schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 23:56:
[...]

Microsoft kan er natuurlijk ook weinig aan doen dat je een verbinding hebt met lage snelheid..

Ik zit hier nu de upgrade van Doom Eternal binnen te harken met 845-870 Mbps…
Ligt niet aan de lage snelheid.
Dit al meer naar voren gekomen, dit snelheid om games te downloaden is niet constant vanuit MS zijn kant.

Als ik een test doe haal ik ook 600+ echter met het downloaden van games haal ik maar op bepaalde momenten 500 en dat is dan ook nog maar een paar seconden.
Het merendeel speelt zich af tussen 250 en 350.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clemensmaxt
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 23-05 15:59
ErwinJ schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 07:44:
[...]

Ligt niet aan de lage snelheid.
Dit al meer naar voren gekomen, dit snelheid om games te downloaden is niet constant vanuit MS zijn kant.

Als ik een test doe haal ik ook 600+ echter met het downloaden van games haal ik maar op bepaalde momenten 500 en dat is dan ook nog maar een paar seconden.
Het merendeel speelt zich af tussen 250 en 350.
Dat ligt meestal aan dat ja al een game aan het spelen bent (of er nog 1 draait op de achtergrond), dan beperkt MS de download snelheid van games. Je moet ze allemaal forced-quitten om te zorgen dat je je maximale bandbreedte gebruikt voor download.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• d.bakker84

d.bakker84

Ah, gaan we weer een rondje maken waarbij iedereen zegt hoe snel zijn internet is en hoe snel hij kan downloaden? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
d.bakker84 schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 07:49:
Ah, gaan we weer een rondje maken waarbij iedereen zegt hoe snel zijn internet is en hoe snel hij kan downloaden? ;)
Zeker altijd gezellig ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Clemensmaxt schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 07:47:
[...]

Dat ligt meestal aan dat ja al een game aan het spelen bent (of er nog 1 draait op de achtergrond), dan beperkt MS de download snelheid van games. Je moet ze allemaal forced-quitten om te zorgen dat je je maximale bandbreedte gebruikt voor download.
Is inderdaad al vaker besproken en dat is niet de enige reden. Als er een game actief is dan is de snelheid beperkt tot 40 Mbps, dat is makkelijk te herkennen als je een veel snellere verbinding hebt. Vaak gaat de snelheid daar wel (ruim) over heen maar is deze niet constant en dan ligt het dus niet daar aan. Het ligt volgens mij ook aan wat je downloadt en de tijd van de dag. De download servers van Microsoft zijn in ieder geval niet zo goed als die van veel andere game diensten want die zijn voor de meeste mensen veel stabieler en sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjalabert
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-10 11:49
Finraziel schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 07:56:
[...]

Is inderdaad al vaker besproken en dat is niet de enige reden. Als er een game actief is dan is de snelheid beperkt tot 40 Mbps, dat is makkelijk te herkennen als je een veel snellere verbinding hebt. Vaak gaat de snelheid daar wel (ruim) over heen maar is deze niet constant en dan ligt het dus niet daar aan. Het ligt volgens mij ook aan wat je downloadt en de tijd van de dag. De download servers van Microsoft zijn in ieder geval niet zo goed als die van veel andere game diensten want die zijn voor de meeste mensen veel stabieler en sneller.
Ik herken dit absoluut niet. Ik sluit altijd de actieve games en mijn download stijgt dan naar 480 430 (heb 500 1:1) Nooit issues gehad. Is maar mijn persoonlijke mening.

Edit: Ff Xbox aangeslingerd onder werk en foto gemaakt. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Cbl3OFmchjwjXrCShPgHRuBmztI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UpVpiE77F2PapvtfeGao1vlz.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 21% gewijzigd door Sjalabert op 30-06-2021 08:13 ]

Wie met één vinger naar een ander wijst, wijst met drie vingers naar zichzelf!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moet zeggen : Doom Eternal ziet er na de update waanzinnig uit !
Dat is dan ook meteen het enige positieve dat ik er over te melden heb.
Wat zijn ze toch ontzettend de verkeerde weg in geslagen qua gameplay :r
Parcour onzin, grappling hook op 1 wapen, buff statues, superarmored enemies, constant op zoek naar health en ammo (lees : constant te kort) etc etc
In Doom 2016 was je echt een baas, alles en iedereen ging er aan, niet te stoppen !!
In Eternal ben je eerder het kneusje dat probeerd te vluchten via de rekstokken en weet ik veel wat voor onzin nog meer :')

*End of rant - uninstal - verder met bazenspel Chivalry 2 :Y) *

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Over bazen gesproken :7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online
justifire schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 08:05:
Parcour onzin, grappling hook op 1 wapen, buff statues, superarmored enemies, constant op zoek naar health en ammo (lees : constant te kort) etc etc
In Doom 2016 was je echt een baas, alles en iedereen ging er aan, niet te stoppen !!
In Eternal ben je eerder het kneusje dat probeerd te vluchten via de rekstokken en weet ik veel wat voor onzin nog meer :')
Ik heb gister enkel nog maar het eerste level uitgespeeld maar ik kreeg inderdaad het idee dat ammo/health schaarser is dan in Doom 2016 (op dezelfde moeilijkheidsgraad). Ik kan mij in ieder geval niet heugen dat ik met Doom 2016 zo vaak naar ammo aan het zoeken was, het haalt een beetje de flow uit de gameplay. Hopelijk wordt dat nog beter naarmate je verder komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
Sjalabert schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 08:04:
[...]

Ik herken dit absoluut niet. Ik sluit altijd de actieve games en mijn download stijgt dan naar 480 430 (heb 500 1:1) Nooit issues gehad. Is maar mijn persoonlijke mening.

Edit: Ff Xbox aangeslingerd onder werk en foto gemaakt. [Afbeelding]
Maak eens een filmpje van 5 min :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lincor
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 28-10 11:03
v8power67 schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 23:26:
[...]
Vind dan ook jammer dat deze generatie beide console bouwers behoorlijk inzetten ol timed exclusiviteit. Blijkbaar werkt het en is het het waard... Helaas...
Dit is volgens mij het gevolg van de vorige generatie. Het enige verschil is dat deze generatie Xbox beter uit de blokken is geschoten en daadwerkelijk wat bereikt met exclusiviteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
ErwinJ schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 08:38:
[...]

Maak eens een filmpje van 5 min :+
Ik ga geen filmpje maken. Maar mijn 400Mb verbinding (glasvezel) download gewoon continue op 380-420. En die drops naar 380 zijn echt spikes.
Het is hier vele malen besproken. Een aantal mensen ervaart wat jij ervaart, maar er zijn ook mensen die ervaren wat ik ervaar. Niemand weet echt goed waar het aan ligt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Caayn schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 08:24:
[...]
Ik heb gister enkel nog maar het eerste level uitgespeeld maar ik kreeg inderdaad het idee dat ammo/health schaarser is dan in Doom 2016 (op dezelfde moeilijkheidsgraad). Ik kan mij in ieder geval niet heugen dat ik met Doom 2016 zo vaak naar ammo aan het zoeken was, het haalt een beetje de flow uit de gameplay. Hopelijk wordt dat nog beter naarmate je verder komt.
Het is een soort rock paper scissors systeem geworden. Waarbij je moet varieren van wapens / melee / fire etc en ook per vijand hoe je die aanpakt. De wat lastigere vijanden hebben allen hun eigen weakspot. Ik kan aan de ene kant die gedachte wel volgen, want anders zou je als speler ervoor kunnen kiezen om enkel de shotgun te gebruiken het hele spel. :) Dat kan nu ook nog steeds maar is ineffectief en wordt daarmee ontmoedigd. Aan de andere kant voel je je inderdaad minder overpowered als in Doom 2016 omdat je een bepaald speelwijze op wordt gedreven door de developer.

Ik vond het op zich niet vervelend, maar vond Doom 2016 ook leuker. Met name de MP was geweldig in dat spel. De 2 vs 1 MP in Eternal is helaas mislukt. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
uchiha tijntje schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 09:08:
[...]

Het is een soort rock paper scissors systeem geworden. Waarbij je moet varieren van wapens / melee / fire etc en ook per vijand hoe je die aanpakt. De wat lastigere vijanden hebben allen hun eigen weakspot. Ik kan aan de ene kant die gedachte wel volgen, want anders zou je als speler ervoor kunnen kiezen om enkel de shotgun te gebruiken het hele spel. :) Dat kan nu ook nog steeds maar is ineffectief en wordt daarmee ontmoedigd. Aan de andere kant voel je je inderdaad minder overpowered als in Doom 2016 omdat je een bepaald speelwijze op wordt gedreven door de developer.

Ik vond het op zich niet vervelend, maar vond Doom 2016 ook leuker. Met name de MP was geweldig in dat spel. De 2 vs 1 MP in Eternal is helaas mislukt. :)
Vind het jammer dat de makers gaan bepalen hoe ik een spel moet gaan spelen, als in, dit of dat wapen.

Laat mij lekker alles met een shotgun doen (als ik dat zou willen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 24-10 10:55
Blijft dit trouwens zo? Elke keer als er een Series X en S versie wordt uitgebracht van een game breken ze de quickresume functie van die game :( Nu dus weer met Doom Eternal. Ik wordt daar echt schijtziek van.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Segafreak83 schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 09:10:
[...]
Vind het jammer dat de makers gaan bepalen hoe ik een spel moet gaan spelen, als in, dit of dat wapen.

Laat mij lekker alles met een shotgun doen (als ik dat zou willen).
Ergens logisch dat een maker bepaald hoe zij willen dat hun game gespeeld wordt, maar er zijn gradaties waarin ze dat doen :). Maar ze zijn inderdaad in mijn optiek net wat doorgeslagen in deze game.

-------------

Vandaag komt de Grounded update uit, met achievements! *O* Na een jaar spelen, eindelijk resultaat van mijn werk :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

*End of rant - uninstal - verder met bazenspel Chivalry 2 :Y) *
Dat was ook exact mijn ervaring met die game... Was erg blij dat ik hem via gamepass kon spelen, dat betekende dat ik vrij snel kon beslissen dat ik het helemaal niks vond. Ik was helemaal niet ver genoeg om verschillende wapens en zwakheden te gebruiken, ik vond het gewoon al helemaal niks dat je continu zo met je ammo bezig moest zijn. Als het even niet zo lekker ging, paar keer missen, dan zat je meteen in de problemen. Vond het echt een vreselijk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 00:48
Sjalabert schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 08:04:
[...]

Edit: Ff Xbox aangeslingerd onder werk en foto gemaakt. [Afbeelding]
Bij mij gaat hij ook meestal 270 mbps + (300 Mbit lijn) maar soms zakt hij in naar 80 ofzo. Dit is op de kabel.

Op wifi komt hij bij mij minder consistent boven de 270 mbps uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 24-10 10:55
Finraziel schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 09:27:
[...]

Dat was ook exact mijn ervaring met die game... Was erg blij dat ik hem via gamepass kon spelen, dat betekende dat ik vrij snel kon beslissen dat ik het helemaal niks vond. Ik was helemaal niet ver genoeg om verschillende wapens en zwakheden te gebruiken, ik vond het gewoon al helemaal niks dat je continu zo met je ammo bezig moest zijn. Als het even niet zo lekker ging, paar keer missen, dan zat je meteen in de problemen. Vond het echt een vreselijk spel.
? Je mist en dan klaag je dat je ammo tekort komt? Klinkt eerder alsof je gewoon beter moet mikken. Of kom je ook levens tekort in super Mario als je in een gat springt?

Overigens kan je met je chainsaw een vijand doormidden zagen en dan vliegt de ammo eruit. Ik ben nog nooit ammo tekort gekomen in Doom Eternal. :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Kaasje123 schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 09:40:
[...]
? Je mist en dan klaag je dat je ammo tekort komt? Klinkt eerder alsof je gewoon beter moet mikken. Of kom je ook levens tekort in super Mario als je in een gat springt?

Overigens kan je met je chainsaw een vijand doormidden zagen en dan vliegt de ammo eruit. Ik ben nog nooit ammo tekort gekomen in Doom Eternal. :)
Nee, want Mario strooit met levens als een Piet van onbeschreven kleur met strooigoed.
Prima dat jij het wel leuk vindt, dat mag, ik gaf gewoon aan waarom ik het niet leuk vind :) (edit: en omdat de game vaak zo bejubeld wordt is het ook wel eens leuk om te zien dat je niet de enige bent die het helemaal niks vond)
En van die git gud opmerkingen vind ik altijd van dat de maker er vooral een beetje als een ass van overkomt. Mijn mening :>

[ Voor 8% gewijzigd door Finraziel op 30-06-2021 09:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Komende van Doom 2016 vond ik Eternal ook wat tegenvallen. Het vraagt een andere manier van spelen, iets waar ik ook wat moeite mee had. Deels de verwachting die ik zelf had over een vervolg (wilde gewoon meer van hetzelfde) en andere kant vond ik de game an sich lastiger. Minder platforming en meer simpel knallen is meer in mijn straatje. Maar de game heeft het goed gedaan, dus er is zeker een publiek voor. Maar het voelde een beetje alsof je in Need For Speed plots alleen kan racen als je zelf schakelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Galvatron
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-10 16:53
Heb Doom Eternal nog wel uitgespeeld maar de DLC's links laten liggen. Te veel puzzelen en ergernissen als je misgrijpt bij het slingeren van stokje naar stokje. Ik speel Doom omdat het een FPS, ga wel Tomb Raider spelen als ik ook wil puzzelen en springen.

Graphics van Doom Eternal waren al top destijds. Hier een linkje naar de Next Gen comparison YouTube: Doom Eternal Balanced vs Ray Tracing vs Original Next Gen Update Xbo...

Kan niet echt zeggen dat ik veel verschil zie, maar zal vanavond ook even de patch naar binnenhalen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Krimglas
  • Laatst online: 14-03-2023
Je bent zeker niet alleen, Doom 2016 is voor mij de ultieme ontstresser: Volume op 11, BFG Division soundtrack op en demonen knallen terwijl een stevige mengeling van adrenaline en dopamine door je hersenen gepompt wordt. Nooit gedacht dat ik op mijn leeftijd nog zo hard kon genieten van een shooter. _/-\o_
Doom Eternal is....niet slecht, maar voelt eerder aan als een puzzelspel, waarbij de makers exact bepalen hoe je het moet spelen.
Dus, voor de mensen die doom nog niet gespeeld hebben, maar het wel overwegen: De 2016 versie is GODLIKE.
Pagina: 1 ... 188 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord