Was die game geen Playstation exclusive?Martinspire schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 10:46:
Worms Rumble is beschikbaar en zit in GamePass:
https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab
Nu eens bedenken wat ik met mijn Series S (
Nu in ieder geval niet meer
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Volgens mij pas de 2de keer dat ik iemand hier op tweakers dit zie posten, heb het zelf ook wel eens opgegooid in topics maar vind het ook altijd wel weer moeilijk vooral omdat ik het gewoon niet goed kan uitleggen.Ik heb hele zware arachnaphobia dus zelfs al wil ik het ik krijg het gewoon echt niet voor elkaar met Limbo.
Heb jij ook dat bepaalde games gewoonweg onmogelijk zijn om te spelen?
Metro series
Jedi fallen order
Ach wel meerdere helaas
Wat was ik jaren terug blij met die no spider mod voor Skyrim zeg.
[ Voor 6% gewijzigd door Sipio op 24-06-2021 12:02 ]
Ik vind de wijze waarop ze arachnafobia in Grounded hebben aangepakt wel heel goed qua accessibility. Heb je daar al ooit wat over gelezen? Dat zouden best wel meer developers mogen doen. Zelf ben ik licht arachnafobisch... Dus met name de Metro games zijn voor mij ook wel een uitdaging op dat vlak.Sipio schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 12:00:
[...]
Volgens mij pas de 2de keer dat ik iemand hier op tweakers dit zie posten, heb het zelf ook wel eens opgegooid in topics maar vind het ook altijd wel weer moeilijk vooral omdat ik het gewoon niet goed kan uitleggen.
Metro series
Jedi fallen order
Ach wel meerdere helaas

[Twitter: https://twitter.com/GamingGreyGhost/status/1407393150419755010?s=19]
Ik heb resident evil 1 remake ook nooit uit kunnen spelen. Turok 2 tevens evenmin.Sipio schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 12:00:
[...]
Volgens mij pas de 2de keer dat ik iemand hier op tweakers dit zie posten, heb het zelf ook wel eens opgegooid in topics maar vind het ook altijd wel weer moeilijk vooral omdat ik het gewoon niet goed kan uitleggen.
Metro series
Jedi fallen order
Ach wel meerdere helaas
Met die steeds realistischere graphics mogelijkheden zal het er ook niet veel beter op worden vrees ik. Maar goed iemand die pleinvrees heeft kan mij ook nooit uitleggen waarom het dan zo eng is. Zonder hier verder de psycholoog uit te gaan hangen denk ik dat alleen gelijkgestemden elkaar goed aanvoelen en de rest zal het gewoonweg niet begrijpen. Het zij zo.
Videogames kunnen goed werken als therapie door jezelf er toch (in he begin in minimale mate) aan bloot te stellen. Dan kan Grounded bijvoorbeeld een goed begin zijn, daar kan je geloof ik zelfs instellen in hoeverre ze er als spin of juist als blob uit zien, door met zo'n instelling te spelen kan je jezelf er steeds meer aan blootstellen.Kaasje123 schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 12:35:
[...]
Ik heb resident evil 1 remake ook nooit uit kunnen spelen. Turok 2 tevens evenmin.
Met die steeds realistischere graphics mogelijkheden zal het er ook niet veel beter op worden vrees ik. Maar goed iemand die pleinvrees heeft kan mij ook nooit uitleggen waarom het dan zo eng is. Zonder hier verder de psycholoog uit te gaan hangen denk ik dat alleen gelijkgestemden elkaar goed aanvoelen en de rest zal het gewoonweg niet begrijpen. Het zij zo.
Een fobie is erg lastig voor te stellen, als je het niet (in een bepaalde mate) hebt, dan weet je ook niet echt hoe dat voelt, je kan het hooguit vergelijken met een andere fobie die je dan zelf hebt.
Deze is nog beter dan die van vorig jaar. Zoveel minder pop in
Direct een Gigabyte M27Q aangeschaft (voor als ik niet op de 65" LG Oled speel) (vooral warzone wat m'n vrouw niet boeit) aangezien m'n 15 jaar oude FHD 60hz niet echt om aan te zien is.
Nu gebruik ik normaal de mic van m'n laptop en qua headset de Sony WH-1000MX3 bekabeld.
Helaas zie ik dat op deze manier gamen met de XSX niet gaat werken. De 3,5mm van de MX3 kan evt in de monitor waardoor de audio via de HDMI loopt. Maar mic-in gaat dan niet werken.
Mogelijk dat dit dan via de controller kan lopen, maar ik wil eigenlijk m'n tobo en muis gebruiken op de XSX.
Welke headset kunnen jullie aanraden waarvoor ik de controller niet nodig heb? (verwacht dus Wireless of USB? ).
Bij voorkeur natuurlijk goed geluid en niet te duur.
Begreep dat de originele Xbox Wireless headset met bijv de XSX en m'n mobiel tegelijk kan werken zodat ik dus de game via de XSX hoor en voice+audio via m'n mobile op discord kan... klopt dit?
En is die Xbox headset ok? of beter een andere, zoja welke?
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
Welkom, en ik wil je niet meteen wegsturenHellStorm666 schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 12:54:
Ok, zo net de XSX kunnen bemachtigen via bol.
Direct een Gigabyte M27Q aangeschaft (voor als ik niet op de 65" LG Oled speel) (vooral warzone wat m'n vrouw niet boeit) aangezien m'n 15 jaar oude FHD 60hz niet echt om aan te zien is.
Nu gebruik ik normaal de mic van m'n laptop en qua headset de Sony WH-1000MX3 bekabeld.
Helaas zie ik dat op deze manier gamen met de XSX niet gaat werken. De 3,5mm van de MX3 kan evt in de monitor waardoor de audio via de HDMI loopt. Maar mic-in gaat dan niet werken.
Mogelijk dat dit dan via de controller kan lopen, maar ik wil eigenlijk m'n tobo en muis gebruiken op de XSX.
Welke headset kunnen jullie aanraden waarvoor ik de controller niet nodig heb? (verwacht dus Wireless of USB? ).
Bij voorkeur natuurlijk goed geluid en niet te duur.
Begreep dat de originele Xbox Wireless headset met bijv de XSX en m'n mobiel tegelijk kan werken zodat ik dus de game via de XSX hoor en voice+audio via m'n mobile op discord kan... klopt dit?
[Multi] Algemeen Headset Topic
Hierin kun je ontzettend veel informatie vinden over beschikbare headsets en de ervaringen van de gebruikers. Zelf heb ik de Audeze Penrose, maar ik hoor ook goede verhalen over de Turtlebeach 700 gen 2 en de Arctis 7X. Die eerste heeft ook wireless en kun je combineren via bluetooth. Succes met je zoektocht!
@Nogne Ga toch lekker piraatje spelen betweter
Artic 7X heeft zo ver ik weet geen bluetooth, die heeft een aparte dongel om met andere apparaten te verbinden.uchiha tijntje schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 12:57:
[...]
Welkom, en ik wil je niet meteen wegsturen, maar er is een uitgebreid topic voor headset.
Hierin kun je ontzettend veel informatie vinden over beschikbare headsets en de ervaringen van de gebruikers. Zelf heb ik de Audeze Penrose, maar ik hoor ook goede verhalen over de Turtlebeach 700 gen 2 en de Arctis 7X. Die zijn alletwee ook wireless en kun je combineren via bluetooth. Succes met je zoektocht!
PS/XBL: Nogne
Zag dat topic idd, maar dat is multi. Dus ook PS5 of PC.uchiha tijntje schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 12:57:
[...]
Welkom, en ik wil je niet meteen wegsturen, maar er is een uitgebreid topic voor headset.
Hierin kun je ontzettend veel informatie vinden over beschikbare headsets en de ervaringen van de gebruikers. Zelf heb ik de Audeze Penrose, maar ik hoor ook goede verhalen over de Turtlebeach 700 gen 2 en de Arctis 7X. Die eerste heeft ook wireless en kun je combineren via bluetooth. Succes met je zoektocht!
@Nogne Ga toch lekker piraatje spelen betweter
En laat nou net Microsoft zo vervelend zijn qua ondersteuning.
Op PC (en PS ook?) werkt t via Bluetooth zoals t moet... maarja Xbox dus niet.
Scientia Potentia Est
Microsoft gebruikt inderdaad een eigen protocol wat niet standaard is, alleen weet ik niet of je via bluetooth zomaar de headset kan verbinden met een Playstation. Gebruik zelf de Turtle Beach en mijn Xbox koppel ik via Xbox protocol en mijn iPhone via Bluetooth (heb momenteel geen Playstation in huis om mee te testen).HellStorm666 schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 13:07:
[...]
Zag dat topic idd, maar dat is multi. Dus ook PS5 of PC.
En laat nou net Microsoft zo vervelend zijn qua ondersteuning.
Op PC (en PS ook?) werkt t via Bluetooth zoals t moet... maarja Xbox dus niet.
PS/XBL: Nogne
Dit klopt inderdaad. Ik vind het een fijne headset voor dat bedrag en doet precies wat je vraagt. Ik lees wel dat het geluid (bij metingen) niet heel erg goed schijnt te zijn. Ik ben zelf geen audiofiel en vind het prima voor tijdens het gamen. Misschien ben ik niet kritisch genoeg, of hoor ik niet goed genoeg meer door mijn gehoorbeschadiging van iets te veel feestjesHellStorm666 schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 12:54:
XBox Series X: BloodyB2121
Dat met 2 devices door elkaar kunnen gebruiken is wel ideaal!d.bakker84 schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 13:09:
[...]
Dit klopt inderdaad. Ik vind het een fijne headset voor dat bedrag en doet precies wat je vraagt. Ik lees wel dat het geluid (bij metingen) niet heel erg goed schijnt te zijn. Ik ben zelf geen audiofiel en vind het prima voor tijdens het gamen. Misschien ben ik niet kritisch genoeg, of hoor ik niet goed genoeg meer door mijn gehoorbeschadiging van iets te veel feestjes
Iemand een idee of de Razer Kaira Pro dat ook kan? die komt qua kwaliteit en comfort wat beter uit de tests en is maar 25,- duurder.
Het gebrek van discord voice-chat op de xbox is daarmee opgelost
Of komt discord binnenkort met voice-chat op de xbox?
Scientia Potentia Est
XBox Series X: BloodyB2121
Vooral 2 bronnen gebruik ik vaker, gamen/telefoneren tegelijktijdig is een uitkomst
Geluid vind ik meer dan prima en het heeft echt goed geluid voor competitive play in mijn ogen met Dolby Atmos/DTS:X.
Wel ervaar ik af en toe wat gekraak, lijkt wel of de verbinding niet helemaal goed is. Dit is compleet random. Ow en als je naar de koelkast loopt en deze valt net buiten het bereik, dan wil hij ook nog wel eens compleet stil vallen.
Het is, tegenwoordig, zo'n onlogische angst. En toch is het inderdaad lastig om eroverheen te komen. Gelukkig lukt het mij wel in de meeste games, alleen in Grounded valt het vies tegen. Die krengen zijn daar zo ontzettend goed neergezet dat ik toch liever een stuk omloop.Sipio schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 12:00:
[...]
Metro series
Jedi fallen order
Ach wel meerdere helaas
Alhoewel, in de Metro games ren ik er ook liever voorbij dan dat ik ze te lijf ga... Die DLC achievement was wel lastig
Tot slot reageerde Spencer nog op het feit dat tijdens E3 werd gemeld dat Halo Infinite deze feestdagen uitkomt en er dus nog geen precieze releasedatum is. Volgens hem is er geen kans meer op uitstel - in ieder geval niet voor meerdere maanden - maar wil de ontwikkelaar nog een datum bepalen ergens in de feestdagen. Ook moet er gekeken worden naar de releasedatum van andere belangrijke releases in het najaar. Microsoft en ontwikkelaar 343 Industries willen niet nu al een datum aankondigden en het vervolgens een week moeten uitstellen.
Uiteindelijk de Turtle Beach Stealth 700x gen2 aangeschaft. Deze komt nog iets beter uit de reviews, heeft ook Xbox en BT tegelijk en was maar €19,- duurder.
Morgen komt de hele zwik binnen.... eens zien hoe t gaat bevallen.
Heb nu een Xbox One X, maar die heb ik alleen gebruikt voor layed-back gaming op de bank met de TV en controller (oa alle Assassin's Creeds en Forzas gespeeld).
Scientia Potentia Est
Ik heb hem zondag bij MS besteld en gisteren werd deze geleverd.HellStorm666 schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 14:38:
Helaas, de Xbox Wireless Headset nergens kunnen vinden.
Mijn zoon was met mijn Steelseries Arctis 7x gaan lopen, dus deze eens besteld om te proberen, en bevalt mij zeer goed. Had schrik dat deze te hard aan de oren zou drukken, maar heb een 2-tal uur gespeeld en dit ging prima. Config was net zoals een controller toevoegen, daarna wat EQ bijregelen en klaar.
Nee. Maar misschien bedoel je de beta die volgens mij wel alleen op PSN te spelen was. Maar de full game stond altijd al in de store. Ik wist alleen niet dat ie ook in GamePass kwam.
Ik heb al diverse malen een gaming headset gekocht maar vaak ging de mic kapot. Onder andere de fatality headset gehad nu een logitech. Word zo moe van dat gedoe...... Altijd wel goed andere kunnen horen maar na een tijdje zij mij niet meer. Stem valt weg etc....... :x
Even geprobeerd. Kom niet verder dan de matchmaking, niemand te vinden.
Zo op het oog lijkt het erop dat er crossplay in komt, dat zou geweldig zijn.
Slechte game, verwacht er niet veel van.Martinspire schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 10:46:
Worms Rumble is beschikbaar en zit in GamePass:
https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ik heb het gisteren even gespeeld en was best vermakelijk, komt niet in de buurt van een echte Worms game maar nu het gratis is kan ik me er wel een paar uur mee vermaken.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
On your marks…
— Xbox Game Pass (@XboxGamePass) 24 juni 2021
Get set…
GO DOWNLOAD NEED FOR SPEED: HOT PURSUIT REMASTERED BECAUSE IT’S AVAILABLE TODAY! pic.twitter.com/Tb8r0LSRr5
In 2013 grijs gespeeld, nu had ik tijdens de eerste race eigenlijk constant het idee dat ik beter Horizon 4 kon gaan spelen.Martinspire schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 19:29:
Nog 1 op gamepass: NFS Hot Pursuit Remastered (dus de remaster van de 2013 release):
[Twitter]
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Heerlijk bordje feiten op de vroege morgen.justifire schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 06:59:
Voor wie nog bang was dat game pass grotendeels gevuld zou worden met fillers :
[Afbeelding]
Even gespeeld en meteen weer verwijderd op de Series X ... Zo saai.Martinspire schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 19:29:
Nog 1 op gamepass: NFS Hot Pursuit Remastered (dus de remaster van de 2013 release):
[Twitter]

2010 zelfs. Oorspronkelijke releasedatum: 16 november 2010.Martinspire schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 19:29:
[Twitter]
Toen ook vele uren ingestoken.
Ik heb er onlangs nog wel plezier mee gehad. Maar kan me goed voorstellen dat mensen het niks vinden.
Handling model ligt zwaar op het driften waar ik normaal gesproken geen fan van ben.
Eerste paar races zijn niet heel boeiend, maar daarna wordt het allemaal sneller en intenser.
Waarschijnlijk volgend jaar weer een NFS na 2 jaar afwezigheid.
Hoe kan Goatsimulator nou zo laag scorenjustifire schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 06:59:
Voor wie nog bang was dat game pass grotendeels gevuld zou worden met fillers :
[Afbeelding]

Wat ik altijd wel leuk vond aan NFS waren cop chases en de crashes (dacht dat Criterion eraan had meegewerkt dus voor crashes zou dat wel goed moeten zitten). Ik ga hem toch proberen, ik houd zelf niet zo van de simulatie racing games, maar ben meer van destruction derby, wreckfest, burnout, rollcage, flatout, carmageddon, twisted metal racegamesMick3112 schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 08:04:
[...]
2010 zelfs. Oorspronkelijke releasedatum: 16 november 2010.
Toen ook vele uren ingestoken.
Ik heb er onlangs nog wel plezier mee gehad. Maar kan me goed voorstellen dat mensen het niks vinden.
Handling model ligt zwaar op het driften waar ik normaal gesproken geen fan van ben.
Eerste paar races zijn niet heel boeiend, maar daarna wordt het allemaal sneller en intenser.
Waarschijnlijk volgend jaar weer een NFS na 2 jaar afwezigheid.
Hoop dat we van dit type games nog een echt gruwelijk mooie titel mogen verwachten!
Dan ga je er zeker plezier aan hebben. Kritiek destijds was wel dat het een beetje Burnout in een NFS jasje was.JDL15 schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 08:41:
[...]
Wat ik altijd wel leuk vond aan NFS waren cop chases en de crashes (dacht dat Criterion eraan had meegewerkt dus voor crashes zou dat wel goed moeten zitten). Ik ga hem toch proberen, ik houd zelf niet zo van de simulatie racing games, maar ben meer van destruction derby, wreckfest, burnout, rollcage, flatout, carmageddon, twisted metal racegames
Hoop dat we van dit type games nog een echt gruwelijk mooie titel mogen verwachten!
wybo76?ArthurMorgan schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 12:47:
ik heb hem een uur geleden op standby gezet. En hij gebruikt nu inderdaad ongeveer 9 Watt.
Als hij aan het downloaden of updaten is is het uiteraard hoger. Maar bij de release had ik echt rond de 20 tot 30 watt als ik het me goed herinner zonder dat hij iets aan het doen was. Ook uren nadat ik hem uitgezet had.
Eerste indruk is een positieve, maar moet wel bekennen dat ik nog wat moet wennen aan de combat. Nog te vaak dat ik een soort van combo maak die in de lucht eindig, terwijl een vijand dan op mijn rug staat in te hakken. Draait wel lekker soepel op de XSX (60FPS dacht ik?), en de setting spreekt aan.
Wel denk ik vooral op de main story te focussen en niet al te veel zij-missies te doen. Wil eigenlijk ook nog de PotC SoT verhaallijn doen, maar die moet maar even wachten. Hoor in ieder geval positieve verhalen daar over.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
ben ik niet mee eens. zelfs de slechtste nfs, vind ik nog steeds vermakelijker dan Horizon. Het zijn ook eigenlijk 2 verschillende spellen. Ik vind de gameplay van horizon echt slaapverwekkend.Amaze86 schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 23:24:
Horizon is wat nfs moest zijn, nfs is allang niet meer wat het was.
[ Voor 7% gewijzigd door Farabi op 25-06-2021 10:58 ]
Snap eerder niet waarom Ark zo hoog scoort, wat loopt die game bagger zeg. Op de one X en zelfs op de series X toen ik het probeerde.
Lichtpuntje...
[ Voor 15% gewijzigd door Wom op 25-06-2021 13:11 ]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
En met het geld wat ik bespaar koop ik wel niet gamepass games als ik niks te spelen heb op GP.
Zo heb ik nu enorm veel plezier met age of chivalry 2 en laat ik GP even voor wat het is. Tot volgende maand natuurlijk wanneer the ascent erop staat
[ Voor 4% gewijzigd door Palindrome op 25-06-2021 15:46 ]
ik denk The Ascent.Palindrome schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 15:44:
Precies die scores zeggen mij totaal niks, wat filler is op gamepass bepaal ik zelf wel.
En met het geld wat ik bespaar koop ik wel niet gamepass games als ik niks te spelen heb op GP.
Zo heb ik nu enorm veel plezier met age of chivalry 2 en laat ik GP even voor wat het is. Tot volgende maand natuurlijk wanneer the ascent erop staat
Xbox Live: Springbok NL
Op zich zegt het in grote lijnen wel of een game de moeite waard is om te checken of niet. Maar ik ben het met je eens dat de waardes niet altijd even tof zijn. Er zitten zoveel nonsense reviews tussen (zowel pers als publiek) dat het toch wel afwijkt van wat een goed cijfer zou zijn. Gamepers is prima, maar als ze ook dingen als Veronica Magazine of de Groningse Courant (whatever) gaan toevoegen, dan hecht ik er inderdaad weinig waarde aan.Wom schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 12:16:
Hecht persoonlijk niet zoveel waarde aan Metacritic scores als ik eerlijk ben. Het is een globale indictatie, maar ik heb meer plezier gehaald uit Minecraft Dungeons dan uit Doom Eternal. Waar Doom volgens de scores toch echt de betere game zou moeten zijn.
Verwijderd
"This game sucks, graphics are crap. No fun, matchmaking is terrible. 2/10"
Gamer (2643 hours played)
Maar zodra ik de usbstekker uit de controller trek activeert die de Xbox series x en springt meteen aan. Hoe kan ik dat oplossen?
Met welke app speel je het op PC?Kaasje123 schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 16:45:
Even een vraagje. Ik speel nu de cloudstreaming zoveel beter werkt op xcloud ook op mijn pc. Ik verbind daarbij de controller via USB op de laptop. Dat werkt prima.
Maar zodra ik de usbstekker uit de controller trek activeert die de Xbox series x en springt meteen aan. Hoe kan ik dat oplossen?
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ik kan genoeg games opnoemen welke een gemiddelde 80+ of zelfs 90+ score hebben maar waar ik geen/weinig plezier aan heb beleefd en dat is dan niet direct vanwege het genre. Terwijl ik van games met een lagere score (bijv. Infamous first ligt met ~73, Crackdown 3 met ~60 of Crimson Dragon met ~55) veel meer plezier heb gehad.
Krijg nou watThalaron schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 12:49:
[...]
Los van of het wel/niet nodig is of zou moeten zijn; € 92,99 vragen voor een kabeltje en dan geeneens vergulde connectoren
:strip_exif()/f/image/XPdJMHRNbMdhw2fC7QyamLM7.jpg?f=fotoalbum_large) 
                    Lichtpuntje...
Klopt en mede daarom vind ik GP zo geweldig. Je kunt gewoon alles lekker zonder restricties proberenCaayn schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 18:17:
De consensus over recensies en de daarbij horende cijfers in dit topic kan ik mijzelf wel in vinden.
Ik kan genoeg games opnoemen welke een gemiddelde 80+ of zelfs 90+ score hebben maar waar ik geen/weinig plezier aan heb beleefd en dat is dan niet direct vanwege het genre. Terwijl ik van games met een lagere score (bijv. Infamous first ligt met ~73, Crackdown 3 met ~60 of Crimson Dragon met ~55) veel meer plezier heb gehad.
Nah het is een beetje zoals IMDB scores. Een extreem laag cijfer zegt meestal wel iets, een extreem hoog cijfer ook wel. Alles daartussen moet je eigenlijk zelf bepalen.Wom schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 12:16:
Hecht persoonlijk niet zoveel waarde aan Metacritic scores als ik eerlijk ben. Het is een globale indictatie, maar ik heb meer plezier gehaald uit Minecraft Dungeons dan uit Doom Eternal. Waar Doom volgens de scores toch echt de betere game zou moeten zijn.
Helaas heb ik daar de tijd niet meer voor dus dan zit ik toch wel een beetje aan reviews en MC vast.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Mee eens. Bij de meeste games die geen hdr ondersteunen zet ik auto hdr uit, maar bij deze remaster werkt het goed.Farabi schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 19:16:
Wow, nfs remastered ziet er ziek uit. Zels beter dan heat in mijn ogen. Hdr is echt goed in verwerkt.
Haha, wat? Is dit auto hdr? Ik dacht serieus origineel.DaitoX schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 19:20:
[...]
Mee eens. Bij de meeste games die geen hdr ondersteunen zet ik auto hdr uit, maar bij deze remaster werkt het goed.
Ik gebruik geen app maar ga naar xbox.com/play en gebruik mijn controller via de usb aansluiting. Dat werkt perfect behalve dus dat hij de xbox aanzet zodra ik hem daarvan loskoppel.
Op Xbox knop drukken, rechtsbovenin staat dan of auto HDR aanstaat.Farabi schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 19:23:
[...]
Haha, wat? Is dit auto hdr? Ik dacht serieus origineel.
Verwijderd
Lekker retro, maar tegelijk ook weer 'modern' - Crispy geluidje trouwens met name door de tunnels.Farabi schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 19:16:
Wow, nfs remastered ziet er ziek uit. Zels beter dan heat in mijn ogen. Hdr is echt goed in verwerkt.
[ Voor 12% gewijzigd door Palindrome op 25-06-2021 20:07 ]
Voelde het, qua laadtijden etc. alsof die op de XSX draaide? Volgens mij stond die niet op dat lijstje dat in dit topic was gepost een paar dagen geleden.Palindrome schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 20:07:
Net even red dead online geprobeerd met xcloudop pc. Verdict: cloud gaming is niet helemaal voor mij. Response tijd van controls had ik geen problemen mee maar vond het vooral wazig en onscherp. Zou deze al op de XSX hardware draaiend in de cloud ?
Niet echt op gelet eigenlijk.uchiha tijntje schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 20:20:
[...]
Voelde het, qua laadtijden etc. alsof die op de XSX draaide? Volgens mij stond die niet op dat lijstje dat in dit topic was gepost een paar dagen geleden.
Verwijderd
Daar hoef je toch niet op te letten om het verschil te merken? De verschillen zijn zo enorm groot....
Ik ben vanavond eindelijk ook er aan begonnen (eindelijk na NG+ en de eerste DLC even genoeg van DS3). Mijn eerste indruk is nog niet meteen positief, maar ik heb echt nog maar een dik uur gespeeld (ben pas net weer 'thuis' zeg maar, alleen onderweg een raid gedaan). Combat voelt nog erg clunky voor mij, maar ja dat zal deels de omschakeling zijn vanuit dark souls, en ook dat ik altijd meer de assassin speel dan een brawler en dat past niet echt bij de standaard Viking. Controls zijn ook weer even flink wennen.Wom schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 10:26:
Ben gisteravond dan eindelijk echt aan Valhalla begonnen. Na de openingscene is in ieder geval duidelijk wat je drijfveer is
Eerste indruk is een positieve, maar moet wel bekennen dat ik nog wat moet wennen aan de combat. Nog te vaak dat ik een soort van combo maak die in de lucht eindig, terwijl een vijand dan op mijn rug staat in te hakken. Draait wel lekker soepel op de XSX (60FPS dacht ik?), en de setting spreekt aan.
Wel denk ik vooral op de main story te focussen en niet al te veel zij-missies te doen. Wil eigenlijk ook nog de PotC SoT verhaallijn doen, maar die moet maar even wachten. Hoor in ieder geval positieve verhalen daar over.
Ongetwijfeld komen er echter genoeg mogelijkheden om meer Assassin te worden, in de vorige games was ik het ook niet eens met de kritieken dat dat niet zou kunnen, ik kon bijna alles one shotten vanuit hiding.
Vind de skill tree ook nogal overweldigend en verwarrend, je moet al een heel eind alle kanten op verkennen om überhaupt een beetje te zien welke opties je hebt.
Moet zeggen dat wat waarschijnlijk ook meespeelt is de melancholie van het uitgekeken raken op een game waar je een tijd heel hard op gefocust hebt. Had dat nu met dark souls 3, dat het ineens het niet meer deed voor me (ook deels omdat ik nu vooral moet grinden voor covenant items, en ben al te hoog level om het op de multiplayer manier te doen), maar ik vind het dan ook heel moeilijk om over te schakelen naar een andere game. Heb mezelf nu min of meer gedwongen om Valhalla te gaan spelen, maar moet het dan ook wat langer de kans geven om leuk te worden.
Kreeg trouwens wel een aardige Aloy vibe van sommige Viking vrouwen
Gamertag: FinrazielNL
Als je red dead online voor het eerst speelt heb je elendig lange cutscenes. Zal vast worden gebruikt om te laden. En ik ben al jaren snelle laadtijden gewend doordat ik alleen ssds gebruik.Verwijderd schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 20:58:
[...]
Daar hoef je toch niet op te letten om het verschil te merken? De verschillen zijn zo enorm groot....
En hoe moet ik verschil merken als ik iets voor het eerst speel en dus geen idee heb wat de lange of korte laadtijd zou moeten zijn ?
[ Voor 14% gewijzigd door Palindrome op 25-06-2021 22:38 ]
Paar games getest die werkten zag Dirt 5 staan. Maar steeds als ik hem start zegt die er is een fout opgetreden probeer op ietwat. Controller gaat ook elke keer uit.
Paar keer geprobeerd, ook opnieuw gestart steeds zelfde verhaal.
Hardware fout misschien? Zie weinig mensen met zelfde probleem.
Heb hem eraf gegooid misschien opnieuw downloaden. Zou dat kunnen helpen. Je zou zeggen dat er een controle op downloads zit. Ben nu weekend bij vriendin dus kan niks testen nu. Maar misschien tips ervaringen met niet startende games.
Betreft game pass ultimate versie trouwens.
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Heb je het alleen met Dirt of is dat de eerste die je hebt geprobeert?ErikRo schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 23:55:
Hoi nieuwe serie S gebruiker hier. Sinds een dag. Na tien of vijftien jaar weer een console.
Paar games getest die werkten zag Dirt 5 staan. Maar steeds als ik hem start zegt die er is een fout opgetreden probeer op ietwat. Controller gaat ook elke keer uit.
Paar keer geprobeerd, ook opnieuw gestart steeds zelfde verhaal.
Hardware fout misschien? Zie weinig mensen met zelfde probleem.
Heb hem eraf gegooid misschien opnieuw downloaden. Zou dat kunnen helpen. Je zou zeggen dat er een controle op downloads zit. Ben nu weekend bij vriendin dus kan niks testen nu. Maar misschien tips ervaringen met niet startende games.
Betreft game pass ultimate versie trouwens.
Mijn koop drang gaat wel omlaag iig. Was best hyped voor de Mass Effect remaster maar ja over 6-12 maanden staat het toch op gamepass als EA Play er bij blijft en anders is de game dan cheap. Het is niet alsof ik niks anders te spelen heb nu (mede dankzij gamepass)NukaWorldNL schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 22:40:
Toch als ik ga nadenken en echt kijk wat voor games ik nou het meeste speel dan zou ik op dit moment gewoon puur en alleen van Gamepass (met EA Play voor Dragon Age en Mass Effect) gebruik kunnen maken. Fallout en The Elder Scrolls zou ik bijvoorbeeld geeneens meer hoeven kopen (los van dlc etc) aangezien die toch wel op Gamepass blijven staan (lijkt me vreemd als MS toch first party games ineens eruit zal halen) en dat zijn juist de games die ik het meeste speel. Andere games waar ik eventueel interesse in heb kan ik altijd een keer in de sale kopen of wachten tot ze toch in Gamepass komen. Zit er wel echt serieus over na te denken om nog minder te kopen want veel wat ik leuk vind staat nog steeds op Gamepass.
Wel koop ik games in de sale die al of bijna uit de gamepass zijn.
Maar ben al jaren aan het minderen met games voor de volle prijs kopen. Na een paar maanden komen ze al langs in een sale. Uitzonderingen zijn multiplayer games vanwege de volle servers aan het begin en vrienden die het spelen en iets als de F1 game omdat ik dan te hyped ben
Haha hier precies hetzelfde.. koop gierig maar kan me de laatst maanden in samen werking met gamepass prima vermaken. Zo nu en dan koop ik ‘n game digitaal.Jasmijn22 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 17:03:
[...]
Ahh ja, ben benieuwd wat je hebt. Laat het even weten. Mocht het de plank of stank zijn dan ook laten weten.
Nieuwe resident Evil, Tombraider please.
Nee niet de enige hotshot racing en en nfs heat en MH4 werkten zonder problemenMartinspire schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 01:27:
[...]
Heb je het alleen met Dirt of is dat de eerste die je hebt geprobeert?
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Ik heb sinds een week ook een XSX en deze verbruikt stand by toch echt rond de 50 Watt idle (zonder downloads etc).Finraziel schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 12:42:
[...]
En een maand daarvoor meette ik al 9 a 10 Watt verbruik:
Finraziel in "[XSX | XSS] Xbox Series X|S"
Dus misschien was er een issue waardoor in sommige gevallen de Xbox niet naar zijn low power stand ging, maar het is zeker niet waar dat de xsx bij release de 30 of 40 Watt of zo continu verbruikte zoals sommige reviews (waaronder Tweakers) claimden.
Ook als je een uurtje of zo nadat je het ding uitgezet hebt nog eens kijkt?Schweino schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 10:18:
[...]
Ik heb sinds een week ook een XSX en deze verbruikt stand by toch echt rond de 50 Watt idle (zonder downloads etc).
De Xbox lijkt altijd een tijdje te wachten voordat hij in low power gaat, misschien wat huishoudelijke taken doen (de SSD opschonen, cache leeg schrijven en trimmen of zo, dat soort dingen). Mocht hij bij jou echt altijd zoveel blijven gebruiken dan zit er misschien toch nog iets van een bug in die ze nog niet gefixt hebben.
Overigens meette ik volgens mij direct na uitzetten ook meer zo'n 35 Watt dan 50.
Ik wil er een losse externe hdd of ssd bij gaan kopen. Ik weet dat de games voor X en S ontwikkeld alleen vanaf de interne opslag laden maar ik lees ook dat andere games alleen van een externe ssd goed laden. Heeft iemand goede ervaringen met een externe hdd, die zijn toch nog een stuk goedkoper. Een 4GB hdd kost minder dan een 1GB ssd.
De Seagate expansion card is inderdaad duur, maar de enige manier om Xbox S/X games (of geupgrade Xbox One games) vanaf te spelen. Xbox One games of Xbox 360 games lukt wel met een externe HDD/SSD.gold_dust schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 10:47:
Ik heb sinds kort een series S, gekocht vanwege de PC gpu tekorten, de compacte behuizing, de lage prijs voor de hardware, en de Game Pass. Bevalt heel erg goed en waarschijnlijk ga ik niet meer terug naar PC. Alleen zie ik dat die 360GB opslag toch wel krap is gezien veel nieuwere games al 50 - 100GB groot zijn.
Ik wil er een losse externe hdd of ssd bij gaan kopen. Ik weet dat de games voor X en S ontwikkeld alleen vanaf de interne opslag laden maar ik lees ook dat andere games alleen van een externe ssd goed laden. Heeft iemand goede ervaringen met een externe hdd, die zijn toch nog een stuk goedkoper. Een 4GB hdd kost minder dan een 1GB ssd.
Meer info.
Ik heb zelf maar even geslikt, en de expansion card tegelijk met de Xbox X gekocht. Werkt als een zonnetje, en helemaal transparant.
- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS
In zijn geval is een Series X halen misschien interessanter dan de expansion card bijkopen.Of-Aaargh schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 11:05:
[...]
De Seagate expansion card is inderdaad duur, maar de enige manier om Xbox S/X games (of geupgrade Xbox One games) vanaf te spelen. Xbox One games of Xbox 360 games lukt wel met een externe HDD/SSD.
Meer info.
Ik heb zelf maar even geslikt, en de expansion card tegelijk met de Xbox X gekocht. Werkt als een zonnetje, en helemaal transparant.
Ikzelf zou in ieder geval niet zonder de expansion card willen, 2TB is een mooie grootte voor mijn vaste games waar ik zo nu en dan voor terug kom, als wel de games die ik koop, uitspeel en verwijder, alsmede de game pass games.
De vraag is dus eigenlijk of alle vorige generatie games van een externe hdd ook goed laden of dat een externe ssd daar echt veel beter voor is.
Als die niet werken dan zou ik denken dat er niets met de hardware mis is. Opnieuw installeren kan helpen, maar misschien is het een licentie-dingetje. Heb je ook een andere account geprobeerd?ErikRo schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 09:06:
[...]
Nee niet de enige hotshot racing en en nfs heat en MH4 werkten zonder problemen
En anders, tja dan werkt ie niet. Contact opnemen met microsoft of anders door. Dirt5 vond ik niet echt bijzonder, dus je mist er niks aan. Ga dan lekker voor wreckfest
Hoewel ik hier 1000 Mbit heb, blijft het fijn dat ik ergens op hoef te wachten. Is het noodzaak in mijn geval? Nee. Is het fijn en de meerprijs waard? In mijn geval wel.FrankoNL schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 11:40:
Voor mij persoonlijk is de noodzaak van de SSD van xbox ook afhankelijk van het internet wat iemand heeft. Persoonlijk heb ik geluk in een gebied te wonen waar ik 500 Mbit kan krijgen, hierdoor zijn games in no-time gedownload. Dus mocht ik een game verwijderen dan is hij zo weer terug.
Ps: ik heb mijn expansion voor 190 euro kunnen kopen, dus dat scheelt ook nog.
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 26-06-2021 13:03 ]
Op de Xbox One was een externe ssd een stuk sneller dan de interne hdd. Scheelde bijvoorbeeld bij de Forza Horizon (2 en 3) games meer dan de helft van de tijd met laden en starten van de game; ook fast travel was veel sneller/onmiddellijk.gold_dust schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 11:38:
[...]
De vraag is dus eigenlijk of alle vorige generatie games van een externe hdd ook goed laden of dat een externe ssd daar echt veel beter voor is.
Bij GTA V was je ook sneller in single-player, maar voor Online zat je nog steeds (belachelijk) lang te wachten...
Ja, dit is vanochtend gemeten nadat ie gisteravond uit is gezet. Ik zag dat m'n ps4pro en XSX samen zo'n 80 watt opslurpen in idle standbyeFinraziel schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 10:28:
[...]
Ook als je een uurtje of zo nadat je het ding uitgezet hebt nog eens kijkt?
De Xbox lijkt altijd een tijdje te wachten voordat hij in low power gaat, misschien wat huishoudelijke taken doen (de SSD opschonen, cache leeg schrijven en trimmen of zo, dat soort dingen). Mocht hij bij jou echt altijd zoveel blijven gebruiken dan zit er misschien toch nog iets van een bug in die ze nog niet gefixt hebben.
Overigens meette ik volgens mij direct na uitzetten ook meer zo'n 35 Watt dan 50.
 . Zal vandaag nog eens meten.
 . Zal vandaag nog eens meten.
                    Borderlands 3 Ultimate Edition is nu €49,99 met Deals met Gold wat ik heb gezien Game Pass Ultimate Abonnement. Via een vriend ooit Xbox store kaarten gehad voor mijn verjaardag van 25€ 2x en die reeds aan mijn account toegevoegd.
Ooit een game gekocht waardoor mijn balans nu precies 48,27€ is dus net niet genoeg voor de game. Echter biedt hij aan het via een alternatief betaalmiddel aan te vullen waarbij ik reeds een koppeling heb met iDeal ivm Game Pass abonnement.
Echter kan ik dus niet eerst het Xbox krediet gebruiken en dit aanvullen met iDeal, alleen met PayPal of creditcard???!
Wel kan ik het gehele spel kopen via een iDeal transactie maar dat wil ik uiteraard niet, weet iemand hoe je hieromheen kan werken?
Ik zou 5 euro tegoed kopen, een andere mogelijkheid zie ik ff niet. Wel krom inderdaad.hifigamefreak schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 13:56:
Misschien beetje vreemde vraag om hier te stellen maar ik loop tegen het volgende aan:
Borderlands 3 Ultimate Edition is nu €49,99 met Deals met Gold wat ik heb gezien Game Pass Ultimate Abonnement. Via een vriend ooit Xbox store kaarten gehad voor mijn verjaardag van 25€ 2x en die reeds aan mijn account toegevoegd.
Ooit een game gekocht waardoor mijn balans nu precies 48,27€ is dus net niet genoeg voor de game. Echter biedt hij aan het via een alternatief betaalmiddel aan te vullen waarbij ik reeds een koppeling heb met iDeal ivm Game Pass abonnement.
Echter kan ik dus niet eerst het Xbox krediet gebruiken en dit aanvullen met iDeal, alleen met PayPal of creditcard???!
Wel kan ik het gehele spel kopen via een iDeal transactie maar dat wil ik uiteraard niet, weet iemand hoe je hieromheen kan werken?
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Via de xbox store op telefoon / tablet / pc / laptop ?hifigamefreak schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 13:56:
Misschien beetje vreemde vraag om hier te stellen maar ik loop tegen het volgende aan:
Wel in NL ?
Edit na beter lezen : laat maar, ik doe altijd aanvullen met paypal, ideal werkt idd niet.
[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 26-06-2021 14:20 ]
Als je het reward systeem aan hebt staan dan kun je voor 2000 punten een 2 euro cadeaukaart kopen.hifigamefreak schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 13:56:
Zelf heb ik het nog nooit op die manier gedaan, dus of het werkt kan ik niet garanderen.
XSX in power saving modus (let wel dat dit het idle verbruik is van de TV, XSX en PSpro tezamen):Schweino schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 13:09:
[...]
Ja, dit is vanochtend gemeten nadat ie gisteravond uit is gezet. Ik zag dat m'n ps4pro en XSX samen zo'n 80 watt opslurpen in idle standbye. Zal vandaag nog eens meten.
:strip_exif()/f/image/qOcFoIuQPVuoNXEif0bSR0X6.jpg?f=fotoalbum_large)
XSX in instant on modus direct na uitschakelen:
:strip_exif()/f/image/TNysbs0yYToOXYV6HfSiqtqw.jpg?f=fotoalbum_large)
XSX in instant on modus een paar uur na uitgeschakeld te zijn:
:strip_exif()/f/image/gIDl0EP689h4wEQkohmW7Mx0.jpg?f=fotoalbum_large)
Ongeveer 35 Watt verbruik dus voor de XSX in instant on modus
De versie zonder season pass 2 kopenhifigamefreak schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 13:56:
Aparte oplossing waarschijnlijk maar het voegt weinig toe op de basis versie Inclusief de season pass. Weet ff niet meer hoe die combo heet.
Super Deluxe Edition heet die maar die is 79,99€ op de NL store xD.Beakzz schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 16:42:
[...]
De versie zonder season pass 2 kopen
Aparte oplossing waarschijnlijk maar het voegt weinig toe op de basis versie Inclusief de season pass. Weet ff niet meer hoe die combo heet.
Bedankt voor al het advies, ik ga straks even kijken of ik PayPal kan koppelen om het eenmalig aan te vullen.
Ohja MS 😅 De enige store waar niet gewoon alle combinaties van een game on sale zijn. Of wel de dlc maar niet de game. Zal je zien dat die versie over 2 weken weer als enige in de sale staathifigamefreak schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 18:10:
[...]
Super Deluxe Edition heet die maar die is 79,99€ op de NL store xD.
Bedankt voor al het advies, ik ga straks even kijken of ik PayPal kan koppelen om het eenmalig aan te vullen.
Toevallig de deluxe versie dus
[ Voor 7% gewijzigd door Beakzz op 26-06-2021 21:41 ]
Wel gek want ik heb vroeger wel de one (s of x weet ik even niet meer) naar de pc gestreamd en dat zag er gewoon prima uit. Maar toen waren er ook settings om de kwaliteit te kiezen en dat lijkt er nu niet te zijn (de enige kwaliteitsetting lijkt 'potato' te zijn...)
Cloud streamen is over het algemeen wel beter alleen heb je dan dus de vertraging. Bij fh4 stuur ik dan steeds net te lang waardoor ik weer tegen moet sturen en als een dronkenlap over de weg dweil (als ik hem al er op hou).
De Razer kishi werkt op zich goed, het is een leuk systeem wat ze verzonnen hebben. Alleen hebben ze helaas wel echt bagger onderdelen gebruikt. Knoppen en 4puntsdruktoets zijn zompig, triggers kraken en zijn moeilijk te doseren en de sticks zijn bruikbaar maar ook duidelijk goedkoop. Ik snap dat niet... Investeer je zoveel in een slim ontwerp en systeem dat voor de meeste telefoons gaat werken (en dat werkt echt goed, in ieder geval met mijn s20 fe), maar dan maak je de controller zelf van het niveau 15 euro bij de Action. Misschien dat ze er van uit gaan dat mobiele gamers al snel tevreden zullen zijn omdat het altijd beter is dan pielen op een touch screen?
Ik twijfel er nog over of ik hem hou of dat Amazon hem terug krijgt, ook omdat ik merk dat in de praktijk ik het toch niet zo fijn vind om de Xbox games op een telefoon schermpje te spelen.
Ik heb voorlopig nog genoeg games om te proberen. Dirt 5 maakte me nieuwsgierig omdat die geoptimaliseerd zou zijn voor de X/SMartinspire schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 11:43:
[...]
Als die niet werken dan zou ik denken dat er niets met de hardware mis is. Opnieuw installeren kan helpen, maar misschien is het een licentie-dingetje. Heb je ook een andere account geprobeerd?
En anders, tja dan werkt ie niet. Contact opnemen met microsoft of anders door. Dirt5 vond ik niet echt bijzonder, dus je mist er niks aan. Ga dan lekker voor wreckfest
Maar je zal 70 euro hebben betaald en dan niet werken dan word je ook niet vrolijk.
Maar voorlopig geloof ik het wel bedankt voor het meedenken
 Dit topic is gesloten.

Dit topic is gesloten.

Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
| :fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large) | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord | 

:fill(white):strip_exif()/i/2003242344.jpeg?f=thumbmini)
:strip_exif()/i/2003852206.png?f=thumbmini)
:fill(white):strip_exif()/i/2003898372.jpeg?f=thumbmini)
:strip_icc():strip_exif()/u/76569/garfield14.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/427246/XB1_avatar.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/159369/crop5ebeb5d6c0a24_cropped.jpeg?f=community) 
            :strip_exif()/u/27958/Narutoanimatedaim1.gif?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/149883/crop57a462252fb63_cropped.jpeg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/215244/crop5fe47915ce321_cropped.jpeg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/430260/viskip1.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/386290/download.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/388573/Ape_FB_70x70.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/1217034/crop63e3919fd8bb3_cropped.jpg?f=community) 
            :strip_exif()/u/422307/crop5f88f7389f36f_cropped.gif?f=community) 
            :strip_exif()/f/image/iJxB9wQiwzmEDLp9I9BK6R3q.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_icc():strip_exif()/u/160492/crop64860c028352c_cropped.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/111477/crop5f831139d6248_cropped.jpeg?f=community) 
            :strip_exif()/f/image/2OuXfkZKZbdReKKLX66zkvQ2.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/u/70401/srggf.gif?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/45657/crop68b354aed0833_cropped.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/184446/image.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/1477974/crop5f9bf05e07444_cropped.jpeg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/172393/crop575c1e0ea6322.jpeg?f=community) 
            :strip_exif()/u/44074/avatar001.gif?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/434046/crop6231f69ec3aa9_cropped.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/265780/beaker.jpg?f=community) 
            :strip_exif()/u/54094/litengr.gif?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/183132/crop62bc05b858324_cropped.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/349830/crop6161c0d097b64_cropped.jpg?f=community) 
            /u/10420/crop5db31919a90bb.png?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/315747/crop56fb97f6b3911_cropped.jpeg?f=community)