• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Farabi schreef op maandag 21 juni 2021 @ 21:12:
[...]

Je bent wel erg bezig met de uiterlijk van de consoles. Eerste een speciaal gespoten ps5 en nu de voet van de xbox :P
Haha ja, dat moet allemaal strak enz en daar voldoen die dingen meestal niet aan :P

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:26
ArthurMorgan schreef op maandag 21 juni 2021 @ 21:21:
[...]

Zorg je wel voor goed veel ventilatie tijdens het spelen? Ik wilde hem in een kastje met behoorlijk veel ruimte en de deur op een 5 cm kier zetten. Maar binnen een uur was de temperatuur al van 20 naar 30 graden gestegen. Leek me niet goed voor langere speelsessies staat nu in de vrije lucht. Maar na 3 uur spelen is ook de temperatuur in de kamer hier gewoon 2 graden hoger merkte ik van de winter. (scheelt verwarmingskosten, maar met die hitte afgelopen week doe ik hem dus ook echt veel minder aan :D :X )
Ik heb een actief gekoelde kast afhankelijk van de temperatuur in t kastje. Slaat aan als de kast 28 graden is. En staat in een kast achter de bank verstopt :). Dus echt onmogelijk om de consoles daadwerkelijk te zien.

Bij de switch slaat die nooit aan. De xsx het snelst maar die blijft dan wel geruisloos. Met de ps5 slaat hij later aan maar die console maakt dan weer meer lawaai. Voordeel van gesloten kast is dat je ze echt nooit hoort eigenlijk.

[ Voor 18% gewijzigd door giantgiantus op 21-06-2021 22:31 ]

Count_B schreef op maandag 21 juni 2021 @ 21:21:
Is het mogelijk om de xbox te bedienen met bv je afstandsbediening van de tv via hdmi?
Als je op je Xbox de HDMI-CEC optie aanzet krijg je te zien wat er allemaal mogelijk is. Maar volgens mij werkt dat alleen vanuit je Xbox naar je TV toe, maar niet andersom. Mijn TV kan de Xbox wel uitzetten, maar niet aan zetten. Maar als ik de Xbox aanzet schiet de TV wel aan. Dat werk.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Mick3112 schreef op maandag 21 juni 2021 @ 21:52:
[...]

nee, Ik vind het ook oerlelijk.

Snap ook niet echt die obsessie waarom men per se de kant van de discdrive naar voren wil hebben gericht en zelfs bereid is dat soort lelijke accessoires er aan toe te voegen.

Draai hem een kwartslag met de ventilator naar voren gericht en je hebt een uiterst smal kastje staan van 15 bij 15 cm. Lijkt net op een kleine speaker op die manier.
Huh, jij hebt de Series X niet aangesloten dan?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Spelletjes met een gouden korting voor deze week : https://www.trueachieveme...le-roundup-june-22nd-2021

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-10 08:23

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Zucht, net een paar dagen geleden Borderlands 3 Super Deluxe edition gekocht 🙈

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

• d.bakker84
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 27-10 13:28

d.bakker84

XBL: BloodyB2121

NinjaKiwiNL schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 07:58:
[...]

Zucht, net een paar dagen geleden Borderlands 3 Super Deluxe edition gekocht 🙈
Ik koop spellen alleen maar in de aanbieding. Als je op xbox store checker kijkt zie je dat elke game ongeveer elke 2 maanden wel in de aanbieding. Als ik een game will hebben stel ik een prijsalert in en dan kopen als hij in de aanbieding is. Scheelt me gemiddeld wel de helft van het geld denk ik.

XBox Series X: BloodyB2121

• Chabio
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 19:20
Finraziel schreef op maandag 21 juni 2021 @ 20:00:
[...]

Ik heb een Razer kishi besteld voor net onder de 60 euro... Misschien niet voor direct op de Xbox maar lijkt me wel cool om mee naar mijn telefoon te streamen (van de console of van cloud). De normale prijs was me te duur maar hiervoor wou ik hem wel eens proberen :)
Ben benieuwd wat je er van gaat vinden. Zit ook al tijdje te wachten op aanbieding, helaas ios versie nog niet onder de 60.

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-11 12:20
kesj schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 12:05:
Tip voor de mensen die hun XSX liggend (willen) plaatsen en de ronde voet niet mooi vinden: er is een 3d model om dit mooi op te lossen.

Zie ook deze video:
YouTube: XBOX Series X & 3D Druck - Jetzt auch LIEGEND schick! (CASEMOD)

Mede-Tweaker @Djordy1997 heeft een 3d printservice en volgens mij alles in huis om dit mooi voor je te printen, wellicht interessant!
Voor de mensen die de voet niet mooi vinden: Tweaker Djordy1997 kan bovenstaande voor je printen (heb ik uiteindelijk niet laten doen, heb hem verticaal gezet en inmiddels is mijn console verkocht. Ja, beetje spijt van...).

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-10 08:23

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

d.bakker84 schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 08:28:
[...]

Ik koop spellen alleen maar in de aanbieding. Als je op xbox store checker kijkt zie je dat elke game ongeveer elke 2 maanden wel in de aanbieding. Als ik een game will hebben stel ik een prijsalert in en dan kopen als hij in de aanbieding is. Scheelt me gemiddeld wel de helft van het geld denk ik.
Klopt, super deluxe was van €79 naar €35. Ultimate is nu €49 (ik mis dus season pass 2 die €29 kost.. en is volgens mij nog nooit in de aanbieding geweest)

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

• Joosty10
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 27-08-2024
Chirrel schreef op maandag 21 juni 2021 @ 18:37:
Nog iets interessants voor Xbox bezitters tijdens de Prime deals? Ik zie zo 1-2-3 niet compatibele headsets bijvoorbeeld.
De turtle beach stealth 700 Gen 2 voor €123,-? Heb deze nu een tijdje en ben er erg blij mee.

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-11 02:02
Finraziel schreef op maandag 21 juni 2021 @ 20:04:
[...]

Zo hoog is dat verbruik niet, behalve als hij iets aan het doen is. Maar je moet niet direct meten nadat je hem uitzet, hij doet er even over om echt naar de low power stand te gaan (en als je downloads aan hebt staan dan duurt het uiteraard langer).
Bij mijn metingen kort na release van de console kwam ik op zo'n 9 watt uit nadat hij uitgerateld was.
Ik dacht dat ze dat verbruik later nog verder naar beneden hebben gebracht?

• rogierba
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 31-10 13:22
FrankoNL schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 09:59:
[...]

Ik dacht dat ze dat verbruik later nog verder naar beneden hebben gebracht?
... the Xbox Series X has a power consumption of 25 to 28 watts, a new firmware update brings a significant improvement.

After the first tests on Reddit, the Xbox Series X consumes only 10.4 watts in instant-on mode. If you do not want the fans to continue running after being switched off, it is advisable to end all games before switching off. Then the fans only run until the console has cooled down sufficiently after long gaming sessions. If you want to save even more energy, you should shut down your Xbox Series X completely. Then the Microsoft console only consumes 0.5 watts.
Van https://thesaxon.org/xbox...-power-consumption/16499/

Ze hebben het wel over Reddit maar linken verder niet naar die resultaten maar het is dus inderdaad verminderd.

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 02-11 07:23
Donstil schreef op maandag 21 juni 2021 @ 23:54:
[...]

Huh, jij hebt de Series X niet aangesloten dan?
Ah ja. in een setup waarbij de console open en bloot staat zie je in die opstelling idd draden.

Bij mij staat hij diep in een zwarte kast en zie je dat dus niet.

Of je moet hem helemaal naar rechts verplaatsen naast je versterker zodat de draden mogelijk buiten je gezichtsveld vallen.
rogierba schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 10:07:
[...]

[...]

Van https://thesaxon.org/xbox...-power-consumption/16499/

Ze hebben het wel over Reddit maar linken verder niet naar die resultaten maar het is dus inderdaad verminderd.
En een maand daarvoor meette ik al 9 a 10 Watt verbruik:
Finraziel in "[XSX | XSS] Xbox Series X|S"
Dus misschien was er een issue waardoor in sommige gevallen de Xbox niet naar zijn low power stand ging, maar het is zeker niet waar dat de xsx bij release de 30 of 40 Watt of zo continu verbruikte zoals sommige reviews (waaronder Tweakers) claimden.

Gamertag: FinrazielNL

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ik heb hem een uur geleden op standby gezet. En hij gebruikt nu inderdaad ongeveer 9 Watt.

Als hij aan het downloaden of updaten is is het uiteraard hoger. Maar bij de release had ik echt rond de 20 tot 30 watt als ik het me goed herinner zonder dat hij iets aan het doen was. Ook uren nadat ik hem uitgezet had.

[ Voor 61% gewijzigd door ArthurMorgan op 22-06-2021 12:50 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Finraziel schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 12:42:
[...]

En een maand daarvoor meette ik al 9 a 10 Watt verbruik:
Finraziel in "[XSX | XSS] Xbox Series X|S"
Dus misschien was er een issue waardoor in sommige gevallen de Xbox niet naar zijn low power stand ging, maar het is zeker niet waar dat de xsx bij release de 30 of 40 Watt of zo continu verbruikte zoals sommige reviews (waaronder Tweakers) claimden.
gebruik je een smart stekker?

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

G_Dragon schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 12:51:
[...]

gebruik je een smart stekker?
Nee, zit gewoon rechtstreeks in het stopcontact (of nou ja, zo'n reguliere verdeeldoos). Toen alleen even de meter er tussen gestopt natuurlijk.

Gamertag: FinrazielNL

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Kunnen jullie Dark Alliance ook nergens vinden nog? Zou vandaag in de Game Pass moeten komen. Maar er is verder in de store ook niks te vinden over de game.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

devilsnight schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 16:05:
Kunnen jullie Dark Alliance ook nergens vinden nog? Zou vandaag in de Game Pass moeten komen. Maar er is verder in de store ook niks te vinden over de game.
https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab

Sea of Thieves uitbreiding is echt fantastisch!

• Graft
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:00
Rivanov schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 18:27:
Sea of Thieves uitbreiding is echt fantastisch!
Doel je op de Tell Tales of ook andere wijzigingen? Ik heb m in de download. :)

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Komt metro exodus complete edition met 2 discs binnen hier. Moet ik alsnog de update van 80GB installeren hier😠

• Bieren89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 01-06 19:03
justifire schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 18:51:
[...]

En is het wat ?
Lees er weinig goeds over :|
Zelf er straks wat gespeeld via usa alle de tutorial met alle char ik vond het nog wel ok qua controles en speelde met men gewone niet met men elite wat ook al een verschil is.

Maar als het op gamepass staat kan je het zelf is testen ik zie mezelf het wel spelen eenmaal het hier in België op gamepass staat.

• Gupje360
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-09 07:52
Oke de E3 heeft mij overgehaald, er staat nu ook een series x aangesloten!

Hellblade wat een plaatje van een game is dit! Bizar!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:09
Die Philips Momentum is een mooi schermpje.

[ Voor 16% gewijzigd door Mosin op 22-06-2021 20:25 ]

Gupje360 schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 19:20:

Is nog geeneens een next-gen titel, kan je na gaan ! :o

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Gupje360 schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 19:20:

1 tip mocht je het nog niet weten, gebruik een headset. Het geluid in dit spel is echt helemaal top.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• josstie85
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23-10 09:52
Dankzij de E3, gamepass en een 'aanbieding' bij Essent nu ook in de xbox familie met een series s 😁 benieuwd de ervaringen. Vooral ook benieuwd naar de ervaringen en kwaliteit naast de ps5.
Wilde eigenlijk nog wat Tunic doen, maar die demo-periode zit er op. Toen maar met Minecraft Dungeons aan de slag gegaan. Heeft flink wat uitbreidingen en nieuwe zaken gekregen! Als het even geleden is dat je gespeeld hebt, is het zeker de moeite waard hier weer eens in te duiken. Vond het wel best pittig om er weer in te komen, maar blijft een goede game.

Overigens lijkt het er op dat bepaalde xcloud games al op XSX hardware draaien. Lees berichten over nieuwe gfx modi en 120 FPS opties binnen bepaalde games.

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:27
Meh volgens mij begint mijn Xbox toch echt kuren te krijgen. Laatste tijd crasht mijn Xbox bijvoorbeeld nu bij Dying Light en Rocket League best wel vaak :( Net ook ben ik Dying Light aan het spelen freezed het spel ineens en daarna keer ik terug naar het hoofdmenu. Bij Rocket League freezed de game soms ook gewoon zomaar :(

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-11 14:17

v8power67

Psn: Mausosaurus

https://www.resetera.com/...6594/page-3#post-68020544

Las hier dat xsx blades blijkbaar werken via pc xcloud beta. En ben gelijk gaan testen en lijkt er idd op. Zit nu sea of thieves te spelen en is 60fps zover ik kan voelen. Rn oogt 1080p waar voorheenn720p was. En moet zeggen icm een ds4( i know maar heb effe geen xbox controller heb mijn oude x1 controller aan mn zus dr kids gegeven) voelt het eigenlijk wel goed. Ja ietsje lag erin maar stukken beter dan via mijn telefoon paar weken terug. Vind wel vet eigenlijk dit! Nu hopen op minder video compressie of hogere resolutie en nog iets minder input latency en dan is dit wel echt een hele dikke optie.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• v8power67

v8power67

Helaas is horizon 4 niet in xsx modus dus 60fps. Maar merk ook daarmee dat via pc echt stukken beter te managen is. Alleen de geluid happeringen zitten er nog wel in net als op telefoon.

Hier een lijst van games die zouden werken :

Rainbow Six Siege
Outriders
Sea of Thieves
Yakuza like a dragon
Wolfenstein Youngblood
Gears 5
Ori 2
Elder Scrolls Online
Gears Tactics
MLB The Show
No Mans Sky
SoD 2

ARK
Call of the Sea
Conan Exiles
CrossCode
Dark Alliance
Dead by Daylight
Descenders
Desperados III
Destiny 2
Dirt 5
For Honor
Gears 5

GONNER2
Grounded
Halo MCC
Haven
Human Fall Flat
Maneater
Minecraft Dungeons
Morkredd
Planet Coaster
Second Extinction
Stellaris
Subnautica
SUPERHOT MIND CONTROL DELETE
The Falconeer
The Touryst
The Wild at Heart
Warhammer Vemintide 2
We Happy Few
Yes Your Grace
Zombie Army 4

Even klikken voor de video. Laadtijden van yakuza is impressive voor een cloud game!

[ Voor 13% gewijzigd door v8power67 op 22-06-2021 22:28 ]

• Gupje360
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-09 07:52
uchiha tijntje schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 20:39:
[...]

1 tip mocht je het nog niet weten, gebruik een headset. Het geluid in dit spel is echt helemaal top.
Daar was ik al achter! Je zit zelf midden in die trip!
Hoe hervat je een checkpoint in Sea of Thieves Pirate Life? Je moet dan op je schip naar de captains table. Daar kan ik dan weer de Tall Tale kiezen. Maar krijg geen optie om een checkpoint te kiezen?

Rivanov schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 08:00:
Hoe hervat je een checkpoint in Sea of Thieves Pirate Life? Je moet dan op je schip naar de captains table. Daar kan ik dan weer de Tall Tale kiezen. Maar krijg geen optie om een checkpoint te kiezen?
Ff in het Sea of thieves topic vragen denk ik. Daar lopen de echte piraten die je dit zo kunnen vertellen :)

• Farabi
  • Niet online
De update van metro exodus blijft al voor de 2e keer op 94% hangen. Is er hier een oplossing voor?
justifire schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 18:51:
[...]

En is het wat ?
Lees er weinig goeds over :|
https://www.trueachieveme...gons-dark-alliance-review

Deze review is wel positief. Ga hem zelf denk ik niet proberen, want ga me denk ik weer even gooien op Sea of Thieves :)

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:10
Is deze uitbreiding ook nog steeds met PVP elementen of alleen de story line met je party?
Rivanov schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 08:00:

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:03
Farabi schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 08:56:
De update van metro exodus blijft al voor de 2e keer op 94% hangen. Is er hier een oplossing voor?
Ik zou het spel helemaal verwijderen en opnieuw helemaal installeren.

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-11 02:02
Mosin schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 19:29:
[...]

Die Philips Momentum is een mooi schermpje.
The Philips Momentum 559M1RYV 55″ will be available worldwide for $1599.99 USD starting this Summer, along with other future products as we look to expand the Xbox Licensed monitor ecosystem with the team at Philips.

Eerlijk? .. Koop dan een C1 of CX ofzo. Of je moet wel heel erg bang zijn voor burn-in.

[ Voor 5% gewijzigd door FrankoNL op 23-06-2021 10:01 ]

• Graft
FrankoNL schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 09:58:
[...]

The Philips Momentum 559M1RYV 55″ will be available worldwide for $1599.99 USD starting this Summer, along with other future products as we look to expand the Xbox Licensed monitor ecosystem with the team at Philips.

Eerlijk? .. Koop dan een C1 of CX ofzo. Of je moet wel heel erg bang zijn voor burn-in.
Ja, ik snap de value proposition van die schermen ten opzichte van een echt OLED scherm ook niet zo goed.

Er zijn wel meerdere varianten opkomst zoals een 27", hopelijk hebben die een iets interessantere prijsstelling.
Ik ben wel in de markt voor een gaming monitor namelijk.

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Farabi schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 08:56:
Op Xbox One kon je een game ook (volledig bijgewerkt) uit de store installeren als je de disc had; ik neem aan dat dat nog steeds werkt. Als je snel internet hebt gaat dat in principe sneller dan installatie van disc gevolgd door benodigde updates, al was het soms wat lastig om de automatisch gestarte disc-installatie te onderbreken/verwijderen en de installatie opnieuw vanuit de store te starten.

Ik meen ook gelezen te hebben dat je tegenwoordig games vanuit de Xbox-app op je mobiel kunt installeren zonder te kopen. Ik neem aan dat dat dan ook werkt met de disc-versie.
Niet zelf geprobeerd, maar op een Android-tablet zie ik de mogelijkheid "*Download to console".
*Game sold separately. ISP fees may apply.
Wat een verschil zeg, nu met de Series X Blades in Xbox Cloud Gaming. Het is eindelijk speelbaar. :)

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Rivanov schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 11:06:
Wat een verschil zeg, nu met de Series X Blades in Xbox Cloud Gaming. Het is eindelijk speelbaar. :)
Is de videocompressie nog van hetzelfde niveau of is die nu ook verbeterd?
Caayn schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 11:10:
[...]
Is de videocompressie nog van hetzelfde niveau of is die nu ook verbeterd?
Dat heb ik nog niet grondig kunnen testen. Maar resolutie is sowieso nu 1080p i.p.v. 720p.

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
[...]

Sowieso zou ik Philips schermen laten staan, maar dat is puur persoonlijk.

En burn-in, tja, ondanks dat ik OLED een prachtige techniek vind, durf ik het niet aan, speel iets te veel dezelfde game met mooie rode en gele balken vol in beeld, verder wil ik mijn tv gewoon niet hoeven pamperen..

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 31-10 17:09
Rivanov schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 11:06:
Eens, 5g wifi op telefoon werkt perfect en via mobiel netwerk werkt het ook uitstekend. Nagenoeg geen lag, visuals op mobiel prima. (Yakuza like a dragon)

Moet pc nog proberen.
Rivanov schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 11:20:
[...]

Dat heb ik nog niet grondig kunnen testen. Maar resolutie is sowieso nu 1080p i.p.v. 720p.
Ik heb het ook even getest op mijn surface pro via Wifi. Met de games Grounded, Gears 5 en Ori. Ik merk nog wel wat inputlag, maar dat is logisch, zeker bij die games. Maar wat een verschil zeg. Geen enkele compressie of stilstaand beeld gehad waar ik dat voorheen met de nodige regelmaat had.

Echt top dit. Nog niet geprobeerd op mijn iOS telefoon, vanavond maar even doen.

Als ze dit zo door kunnen zetten hebben ze echt een tof alternatief wat, zeker als ze een app kunnen aanbieden op TV's echt kansen biedt om gamen verder te brengen dan waar het de laatste decennia is blijven steken.

Hoe vet zou het zijn als ik naar mijn ouders ga, om daar de app op te starten van Gamepass, en dan wat games te laten zien, zoals Flight Sim ofzo. Ik denk zelfs als ik de juiste (simpele) games aan mijn moeder laat zien dat ze vraagt hoeveel Gamepass gaat kosten. :)

[ Voor 15% gewijzigd door uchiha tijntje op 23-06-2021 12:04 ]

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:07

BM

Moderator Spielerij
Net ook even snel 2 minuutjes Gears 5 geprobeerd. Inderdaad nog ietsje inputlag wat afhankelijk van de game een issue kan zijn. Maar verder geen haperingen meer, en gewoon lekker soepel. Had niet verwacht dat de hardwareupgrade bij MS zo'n groot verschil zou maken (los van sneller laden etc uiteraard).

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Mosin
[...]

Ik ben mij alleen aan het oriënteren, niet dat ik specifiek iets wil. C1 had ik ook al gezien.

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:06
Voor degene die net zoals ik op zoek zijn naar een 10 meter HDMI cable, de gecertificeerde versie van cable matters is nu te koop. En voor wie het leuk vind zit er ook een Xbox logo bij ;)
https://www.amazon.nl/Cab...10m&qid=1624443664&sr=8-1

Ik heb met mijn huidige normale (lees geen fiber) kabel nu al eens last van spikkels, maar met 10 meter langs stroomdraden en 50 meter speaker kabels kan dat ook wel :+

[ Voor 6% gewijzigd door LuisjeNL op 23-06-2021 12:24 ]

Lichtpuntje...

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:00
LuisjeNL schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 12:24:
Voor degene die net zoals ik op zoek zijn naar een 10 meter HDMI cable, de gecertificeerde versie van cable matters is nu te koop. En voor wie het leuk vind zit er ook een Xbox logo bij ;)

Ik heb met mijn huidige normale (lees geen fiber) kabel nu al eens last van spikkels, maar met 10 meter langs stroomdraden en 50 meter speaker kabels kan dat ook wel :+
Mag ik vragen wat voor spikkels? Heb je dat met de huidige HDMI kabel die bij de Xbox zat?

• LuisjeNL
JDL15 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 12:31:
[...]

Mag ik vragen wat voor spikkels? Heb je dat met de huidige HDMI kabel die bij de Xbox zat?
Witte spikkels, zie je voornamelijk als het beeld donkerder is. Oplossing voor mij is als dat voorkomt even met de settings spelen.

Dit is overigens niet met de officiële meegeleverde kabel! (Die is geen 10 meter) de meegeleverde kabel gaat naar de receiver en vanuit daar 10 meter naar de tv.

Lange afstanden zijn nu eenmaal wat lastiger zeker als je tegen de max van de kabel specificatie zit.

Netflix in Dolby vision werkt enkel met hevige artefacten, met een kortere kabel geen probleem.

Lichtpuntje...

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-11 00:30

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Toch maar eens kijken naar een Series S voor in de auto als de ritjes korter zijn dan
spoiler:
40 minuten
:)

[ Voor 3% gewijzigd door MRE-Inc op 23-06-2021 12:44 ]

XBL: MRE Inc

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 31-10 17:09
MRE-Inc schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 12:43:
Toch maar eens kijken naar een Series S voor in de auto als de ritjes korter zijn dan
spoiler:
40 minuten
:)

[YouTube: xScreen + Xbox Series S external battery test!]

[YouTube: xScreen Promo 2]
Deze al eerder gezien hier dacht ik. Een laptop met xcloud lijkt me wat mobieler :)

Maar wat fijn al die opties!
Nu alleen nog gamepass family edition

[ Voor 6% gewijzigd door drakiesoft op 23-06-2021 12:49 ]

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:53
LuisjeNL schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 12:24:

Los van of het wel/niet nodig is of zou moeten zijn; € 92,99 vragen voor een kabeltje en dan geeneens vergulde connectoren :7

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• MRE-Inc

MRE-Inc

drakiesoft schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 12:48:
[...]

Deze al eerder gezien hier dacht ik. Een laptop met xcloud lijkt me wat mobieler :)

Maar wat fijn al die opties!
Nu alleen nog gamepass family edition
Dat was 2 weken geleden ongeveer. Die eerste is van 3 dagen geleden :)

Maar ik vind het een mooi concept. Ben wel benieuwd naar de prijs van zo'n schermpje. Zie je jezelf al op een strandbedje liggen met zo'n ding op schoot. Ongeveer net zo groot als de laptops van 20 jaar terug.

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 24-10 10:55
BM schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 11:57:
Net ook even snel 2 minuutjes Gears 5 geprobeerd. Inderdaad nog ietsje inputlag wat afhankelijk van de game een issue kan zijn. Maar verder geen haperingen meer, en gewoon lekker soepel. Had niet verwacht dat de hardwareupgrade bij MS zo'n groot verschil zou maken (los van sneller laden etc uiteraard).
Is het mazzel hebben of je de juiste server te pakken krijgt of geldt dit nu voor alle connecties die je maakt via xcloud en hebben ze alle servers geupgrade?

[ Voor 3% gewijzigd door Kaasje123 op 23-06-2021 13:08 ]

Kaasje123 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 13:08:
[...]

Is het mazzel hebben of je de juiste server te pakken krijgt of geldt dit nu voor alle connecties die je maakt via xcloud en hebben ze alle servers geupgrade?
Ik denk dat het afhankelijk is van de games als ik het zo lees. Heb ook Wreckfest geprobeerd en zag al aan de laadtijden dat die niet op de Series draait. Die staat ook niet tussen het lijstje wat hier eerder deze week is gepost.

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:00
LuisjeNL schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 12:37:
[...]

Witte spikkels, zie je voornamelijk als het beeld donkerder is. Oplossing voor mij is als dat voorkomt even met de settings spelen.

Dit is overigens niet met de officiële meegeleverde kabel! (Die is geen 10 meter) de meegeleverde kabel gaat naar de receiver en vanuit daar 10 meter naar de tv.

Lange afstanden zijn nu eenmaal wat lastiger zeker als je tegen de max van de kabel specificatie zit.

Netflix in Dolby vision werkt enkel met hevige artefacten, met een kortere kabel geen probleem.
Ahah, had even de 10 meter gemist, dat heeft de originele bij lange na niet (die is 1,5m ofzo). Dat zal bij 10m inderdaad voor problemen kunnen zorgen. Lees her en der nogal wat verhalen over de artifacts bij bijv. Outriders, the Medium en Warzone. Ik kan ze gek genoeg alleen bij Warzone reproduceren. Dat ligt overigens aan Warzone zelf..

• GlorixJim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02-11 12:33
JDL15 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 13:21:
[...]

Ahah, had even de 10 meter gemist, dat heeft de originele bij lange na niet (die is 1,5m ofzo). Dat zal bij 10m inderdaad voor problemen kunnen zorgen. Lees her en der nogal wat verhalen over de artifacts bij bijv. Outriders, the Medium en Warzone. Ik kan ze gek genoeg alleen bij Warzone reproduceren. Dat ligt overigens aan Warzone zelf..
Het is een glasvezelkabel, die kan wel 10m HDMI. Maar die kabels zijn kwetsbaar.

• v8power67

v8power67

Zag een screenshot op resetera dat er dus ook xbox series s blades gebruikt worden in bv no mans sky.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/7KlIypm_d.webp?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=medium
En net getest en staat zelfde bij mij. Heb op performance gezet maar zelfs op een basis planeet echt heel veel fps drops helaas. Dus jammer dat het niet dr xsx blade is. Maar nu dirt 5 getest en kan prioriteit op framerate of graphics zetten. Geen idee of dat al kon, maar eerste race gedaan en speelt heel smooth eigenlijk gewoon goed speelbaar. Alleen wel veel compressie artifacts( speel via pc op telefoon idd iets minder zichtbaar).

• Graft
Blaauw87 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 09:35:
Is deze uitbreiding ook nog steeds met PVP elementen of alleen de story line met je party?

[...]
Nope, geen PVP voor zover ik begrepen heb.

• Caayn
  • Niet online
v8power67 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 14:17:
Zag een screenshot op ... dat er dus ook xbox series s blades gebruikt worden in bv no mans sky.
[Afbeelding]
En net getest en staat zelfde bij mij. Heb op performance gezet maar zelfs op een basis planeet echt heel veel fps drops helaas. Dus jammer dat het niet dr xsx blade is. Maar nu dirt 5 getest en kan prioriteit op framerate of graphics zetten. Geen idee of dat al kon, maar eerste race gedaan en speelt heel smooth eigenlijk gewoon goed speelbaar. Alleen wel veel compressie artifacts( speel via pc op telefoon idd iets minder zichtbaar).
Mogelijk dat er in de toekomst een extra tier komt waarbij je XSX hardware krijgt ipv XSS? Zou het vreemd vinden als MS op basis van de game XSX of XSS hardware gebruikt.

• Caayn
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 11:55:
[...]

Ik heb het ook even getest op mijn surface pro via Wifi. Met de games Grounded, Gears 5 en Ori. Ik merk nog wel wat inputlag, maar dat is logisch, zeker bij die games. Maar wat een verschil zeg. Geen enkele compressie of stilstaand beeld gehad waar ik dat voorheen met de nodige regelmaat had.

Echt top dit. Nog niet geprobeerd op mijn iOS telefoon, vanavond maar even doen.

Als ze dit zo door kunnen zetten hebben ze echt een tof alternatief wat, zeker als ze een app kunnen aanbieden op TV's echt kansen biedt om gamen verder te brengen dan waar het de laatste decennia is blijven steken.

Hoe vet zou het zijn als ik naar mijn ouders ga, om daar de app op te starten van Gamepass, en dan wat games te laten zien, zoals Flight Sim ofzo. Ik denk zelfs als ik de juiste (simpele) games aan mijn moeder laat zien dat ze vraagt hoeveel Gamepass gaat kosten. :)
Hoe ervaar je het in vergelijking met streamen vanaf je eigen XSX? De kwaliteit van lokaal streamen vind ik persoonlijk nog slecht te noemen (op een goed ingericht netwerk). Met de positieve reacties op de nieuwe xCloud hardware hoop ik dat lokaal streamen niet vergeten wordt door MS.
Caayn schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 15:33:
[...]
Hoe ervaar je het in vergelijking met streamen vanaf je eigen XSX? De kwaliteit van lokaal streamen vind ik persoonlijk nog slecht te noemen (op een goed ingericht netwerk). Met de positieve reacties op de nieuwe xCloud hardware hoop ik dat lokaal streamen niet vergeten wordt door MS.
Ehm, qua kwaliteit van beeld en geluid vind ik het eigenlijk wel gelijkwaardig. Stond echt versteld te kijken naar de kwaliteit van Gears via Cloud streaming op mijn surface. Qua input lag is het wel wat minder, maar dat is ook logisch.

Maar ik heb ook op een surface gespeeld die redelijk dicht bij een bekabelde wifispot zit. Straks eens proberen in de woonkamer. Daar heb ik op dit moment gewoon minder goede wifi helaas. Ik denk dat het echt ook flink afhangt van hoe goed je verbinding is.

Edit: @Caayn Nu net nog even een act gespeeld van Hyvebusters (denk dat ik 20 minuten gespeeld heb). Ik vind het echt verbazingwekkend dat ik die game gewoon kan spelen via de cloud zonder enige vorm van artifacts of freezes. En dat via wifi (wel dus vlak bij een wifi point) en niet eens bedraad. Enige dat ik merk is dat klein beetje input delay, maar dat is al een stuk beter dan eerst. Dat merk je goed als je voor je active reloads gaat op de gnasher die ik al vanaf 2006 als muscle memory met me meedraag :).

En dat voor iemand die vrij skeptisch is/was voor cloud gaming :)

Edit 2:

Nu even proberen op mijn Iphone in dezelfde kamer als de surface. Kijken of ik daar verschil in merk. Hmm, krijg al wel een connectivity icon, terwijl ik dat op mijn surface niet kreeg. En zit 3 meter van mijn wifi point vandaan, zelfde als mijn surface. In een minuutje of 5 heb ik 1 freeze gehad voor een seconden of 3. Ik denk dat het gewoon nog niet soepel loopt op iOS met de browser ofzo. Of dat mijn Iphone gewoon niet zo lekker gaat op het wireless netwerk.

Dus ook maar even op 4G geprobeerd, waarbij ik sowieso een niet al te beste verbinding heb vanuit mijn werkkamer. Dus kreeg ook een connectivity icon in beeld. Ook daar even op gespeeld paar minuutjes. Helaas ook niet al te best.

Mijn ervaring tot nu toe:

-Op surface (wifi) geen enkel probleem. Enige merkbare is dat er wat inputlag is. Waardig alternatief voor console gaming als je niet kunt beschikken over een console ter plekke :)
-Op Iphone (zowel op wifi als op 4g) af en toe een freeze en continue connectivity icon in beeld.

Misschien vanavond even testen op de android tablet van mijn vriendin als ze die even af wil staan :P

[ Voor 50% gewijzigd door uchiha tijntje op 23-06-2021 16:07 ]

• Mosin
Dit zijn wel geinige controllertjes!
YouTube: Space Jam: A New Legacy Xbox Controllers - Official Reveal

[ Voor 74% gewijzigd door Mosin op 23-06-2021 16:04 ]

• MRE-Inc

MRE-Inc

Duck season, wabbit season, duck season, wabbit season...

Maar dat zijn idd erg mooi. Carrot Orange... Die houd ik erin :D

De game komt ook naar Gamepass

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3kSapB_t8vRJ4IJUrQJblR8MKT8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3MlZmPBOqIUNdg46uCUxXb9g.png?f=fotoalbum_large

Altijd leuk om met en tegen beginners te spelen in MP games. @Martinspire ik voel me nu de no-lifer :P

• Darow
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 29-10 16:37
Ik heb onlangs een soundbar gekocht met hdmi 2.1(lg dsn8yg). Echter wanneer ik mijn series x hierop aansluit valt de optie om op 120 fps te spelen weg. Moet ik nog iets veranderen ?
Had wel gehoopt dat ik nu met zowel dolby vision als atmos kan gamen.

Edit: xsx op tv aansluiten en soundbar ook via arc en probleem is opgelost.

[ Voor 13% gewijzigd door Darow op 23-06-2021 17:53 ]

Wat is Chivalry 2 toch een heerlijke game :9
En als de sterren tegenstanders in de juiste lijn staan :

[ Voor 5% gewijzigd door justifire op 23-06-2021 18:44 ]

Ok, dit is gewoon raar.

Ik was even in mijn Friends list aan het kijken en ik zie allemaal namen die ik helemaal niet ken. Soms heb je van die mensen die hun gamertag veranderen ,maar dit zijn wel bizar veel mensen ineens.

Daarnaast zag ik een naam staan waarvan ik gewoon zeker weet dat ik die nooit heb toegevoegd, Mike Ybarra van Xbox zelf. Werkt het tegenwoordig zo dat vrienden van vrienden misschien mij zonder vragen kunnen toevoegen en dat ik hen dan ook gelijk in mijn lijst zie? Ik vind dit knap annoying. Tijdje terug had ik die lijst juist even goed aangepakt en nu ineens weer 50+ Friends...

• Xgar
  • Laatst online: 18:53
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Rm_TPSSrEh_B2mrEtd7XdhN8bWs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/FIoroFXnwD8vypP58pSlgBjz.png?f=fotoalbum_large

Nieuwe GP games
Ouch, dit zal ten koste gaan van betere games die hiervoor het veld moeten ruimen :|

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DUzm9A47TmPdQuahvBqQXQZxR2Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zZN3XCxgOpEygQFJffFAbkTq.jpg?f=fotoalbum_large
@Xgar Damn you ninja ! >:)

[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 23-06-2021 20:33 ]

• bartd1983
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23-10 19:26
Wat betreft de series X en S blades bij xCloud:

Bij mij werkt dit nog niet in de Android app, maar wel op dezelfde telefoon via de browser. Iemand zelfde ervaringen?

Bij mij werkt Android trouwens prima, maar iOS is drama. Begrijp dat meer mensen die ervaring hebben.

[ Voor 23% gewijzigd door bartd1983 op 23-06-2021 20:07 ]

• LuisjeNL
Thalaron schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 12:49:
[...]

Los van of het wel/niet nodig is of zou moeten zijn; € 92,99 vragen voor een kabeltje en dan geeneens vergulde connectoren :7
Haha inderdaad wel een beetje jammer, maar vrij zeker dat de interne connecties niet verguld zijn in de rest van de keten :+

Voor mij is het meer de garantie dat het straks met 120 FPS ook werkt gezien de certificatie. Nu kan ik dat nog niet afspelen, dan moeten eerst de receiver en de tv vervangen worden waarbij nog niet de gewenste receiver 2.1 heeft.

Lichtpuntje...

• Farabi
  • Niet online
MartijnS72 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 10:25:
[...]

Op Xbox One kon je een game ook (volledig bijgewerkt) uit de store installeren als je de disc had; ik neem aan dat dat nog steeds werkt. Als je snel internet hebt gaat dat in principe sneller dan installatie van disc gevolgd door benodigde updates, al was het soms wat lastig om de automatisch gestarte disc-installatie te onderbreken/verwijderen en de installatie opnieuw vanuit de store te starten.

Ik meen ook gelezen te hebben dat je tegenwoordig games vanuit de Xbox-app op je mobiel kunt installeren zonder te kopen. Ik neem aan dat dat dan ook werkt met de disc-versie.
Niet zelf geprobeerd, maar op een Android-tablet zie ik de mogelijkheid "*Download to console".
*Game sold separately. ISP fees may apply.
Ik heb het spel compleet verwijderd, maar de update blijft weer hangen op 94%. Het gekke is ik kan het spel starten met de data schijf en als ik de speel-disc erin doe, krijg ik een licentie melding. Ik kan het spel dus niet met de play-disc afspelen, maar wel met de data disc zonder dat de update volledig is afgerond.

Update: gaat lekker retour. We gaan eens voor de ps5 versie.

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
justifire schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 18:43:
Wat is Chivalry 2 toch een heerlijke game :9
En als de sterren tegenstanders in de juiste lijn staan :

[YouTube: Chivalry 2 Zweihander MMMMMMULTI-KILL !!]
Haha wat een klasse slachtpartij, FOR THE RED AND BLACK..

Ik ben behoorlijk slecht in die game maar alsnog vermaak ik me prima 8)

Zit trouwens ook te denken om heel binnenkort toch Biomutant te kopen, hopelijk brengen ze snel die laatste patch uit voor xbox en denk dat ik nu toch maar instap, kijk nu toch al wel een poosje uit naar die game.

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-10 16:51
Darow schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 17:28:
Ik heb onlangs een soundbar gekocht met hdmi 2.1(lg dsn8yg). Echter wanneer ik mijn series x hierop aansluit valt de optie om op 120 fps te spelen weg. Moet ik nog iets veranderen ?
Had wel gehoopt dat ik nu met zowel dolby vision als atmos kan gamen.

Edit: xsx op tv aansluiten en soundbar ook via arc en probleem is opgelost.
Gezien het feit dat LG geen enkele officiële verwijzing naar HDMI 2.1 in de handleiding of website heeft staan, denk ik dat ze 90% van de functies niet ondersteunen en dat het een HDMI 2.0 met HDMI 2.1 e-arc is (Welkom bij de HDMI 2.1 ‘standaard’)
Dan is de enige manier inderdaad om de Xbox op de TV te zetten en via eArc aan de soundbar te verbinden voor atmos geluid.

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-10 16:51
devilsnight schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 19:17:
Ok, dit is gewoon raar.

Ik was even in mijn Friends list aan het kijken en ik zie allemaal namen die ik helemaal niet ken. Soms heb je van die mensen die hun gamertag veranderen ,maar dit zijn wel bizar veel mensen ineens.

Daarnaast zag ik een naam staan waarvan ik gewoon zeker weet dat ik die nooit heb toegevoegd, Mike Ybarra van Xbox zelf. Werkt het tegenwoordig zo dat vrienden van vrienden misschien mij zonder vragen kunnen toevoegen en dat ik hen dan ook gelijk in mijn lijst zie? Ik vind dit knap annoying. Tijdje terug had ik die lijst juist even goed aangepakt en nu ineens weer 50+ Friends...
Zijn het vrienden of followers? Een en ander is afhankelijk van je instellingen. Followers kan altijd volgens mij, vrienden worden is meer afgeschermd.

• SecondGuess
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-10 23:02
MRE-Inc schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 16:26:
[...]

[Twitter]
Ik had gelezen op major Nelson dat de sever verse niet beschikbaar is buiten amerika. Echt jammer dat is net de enige waar ik interesse in had.

Each “Space Jam: A New Legacy” Xbox Wireless Controller retails for $69.99 USD. All three will be available on July 8 while supplies last at Microsoft Store and Amazon in the United States. If you’re not in the US and want to get your hands on one of these controllers, international availability is listed below. Goon Squad and Serververse will be available only in the U.S. at Amazon.com (while supplies last); Tune Squad will be available at Microsoft Store and third-party retailers in North America, APAC, LATAM, and EMEA.
Zo zonde dat ik “verpest” ben door de Elite Controller. Want die custom design controllers zien er altijd echt fantastisch uit. Maar ik heb er niks aan, want ik vind de normale controllers niet meer lekker spelen sinds ik de Elite heb. ;!

• Mosin
MRE-Inc schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 16:26:
[...]

[Twitter]
Die game ga ik zeker proberen!
Edit: Dus toch niet, als ik @SecondGuess zijn reactie lees.. Lekker man, die exclusieve bullsh*t :(

[ Voor 11% gewijzigd door Mosin op 24-06-2021 07:25 ]

Mosin schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 07:20:
[...]

Die game ga ik zeker proberen!
Edit: Dus toch niet, als ik @SecondGuess zijn reactie lees.. Lekker man, die exclusieve bullsh*t :(
Dat gaat volgens mij om de controllers. Niet om de game :)

Sipio schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:15:
[...]

Haha wat een klasse slachtpartij, FOR THE RED AND BLACK..

Ik ben behoorlijk slecht in die game maar alsnog vermaak ik me prima 8)

Zit trouwens ook te denken om heel binnenkort toch Biomutant te kopen, hopelijk brengen ze snel die laatste patch uit voor xbox en denk dat ik nu toch maar instap, kijk nu toch al wel een poosje uit naar die game.
Ik ben er ook slecht in hoor, maar volgens mij is 80 % van de spelers slecht en dat maakt het juist zo leuk !
Wordt ook liever door iemand onthoofd na een flink potje staalgekletter dan dat ik mij afvraag waar toch in hemelsnaam die kogel vandaan kwam …
Leuke game !

Biomutant kan ik zeker aanraden, ben er zelf ook even mee gestopt in afwachting van patch 1.5
Genoeg te doen in het spel, heb mij nog geen moment verveeld, ook al voelt het vaak als een te vroege release die stikt van de briljante maar helaas nog niet goed uitgewerkte ideeen…
Is een klein team en ze luisteren goed naar de userbase, dus dat is voor mij al reden genoeg om het spel aan te raden.

• Springbokkie
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 08-01 19:42
Niet heel veel bijzonders, zelfs Limbo heb ik nooit uitgespeeld.

Xbox Live: Springbok NL

SunnieNL schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:24:
[...]

Zijn het vrienden of followers? Een en ander is afhankelijk van je instellingen. Followers kan altijd volgens mij, vrienden worden is meer afgeschermd.
Het waren vrienden. Ze stonden allemaal wel bij offline maar er stond echt Friends. Ik heb ze verwijderd, nu maar eens zien of het zo blijft. Ik had zelfs Jez Corden van Windows Central ertussen.
Springbokkie schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 08:35:
[...]

Gang Beasts en Worms zijn wel twee games die het goed kunnen doen als Couch-multiplayer games. Daarvoor ga ik ze wel proberen. Ook NFS ga ik wel even opstarten, ondanks de wat mindere recenties daar van.

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 24-10 10:55
Springbokkie schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 08:35:
[...]

Ik heb hele zware arachnaphobia dus zelfs al wil ik het ik krijg het gewoon echt niet voor elkaar met Limbo. :'(

Overigens is 1 van de ontwikkelaars ook een medewerker nu aan de nieuwe indie Somerville die volgend jaar dag 1 op gamepass komt. Zag er heel tof uit tijdens de E3 presentatie.

• Mosin
uchiha tijntje schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 08:09:
[...]

Dat gaat volgens mij om de controllers. Niet om de game :)
Dat zou tof zijn :)
Pagina: 1 ... 186 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord