• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07:23
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ig5tc0lJtrAc8bfIQhY3ojxBOUA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/mwInSczmyMEP5iZxUEqKMWrr.png?f=user_large

mmm mooi van lelijkheid

• Krimglas
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14-03-2023
Binnenkort in de happy meal bij McDonalds?

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21:51
"My First So Series".

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-10 21:23
Afgelopen woensdag een Xbox Elite 2 controller gekocht, bleek in de rechter stick aardig wat stick drift te zitten naar boven/links. Vandaag omgeruild voor een nieuwe, beide dozen waren overigens gesealed, maar nu exact het zelfde, drift naar boven / links.

Zowel op de PC als op de series X kunnen reproduceren en in verschillende games.

Hoeveel drift in een nieuwe controller is acceptabel? Is het überhaupt acceptabel? Ben ik te mierenneukerig?

Meerdere mensen hier last van?

• Springbokkie
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 08-01 19:42
Furrr schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 13:10:
Afgelopen woensdag een Xbox Elite 2 controller gekocht, bleek in de rechter stick aardig wat stick drift te zitten naar boven/links. Vandaag omgeruild voor een nieuwe, beide dozen waren overigens gesealed, maar nu exact het zelfde, drift naar boven / links.

Zowel op de PC als op de series X kunnen reproduceren en in verschillende games.

Hoeveel drift in een nieuwe controller is acceptabel? Is het überhaupt acceptabel? Ben ik te mierenneukerig?

Dude... dat ding is 180 euro. Alle redenen om mierenneukerig te zijn om stick drift.

Xbox Live: Springbok NL

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-11 02:02
Furrr schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 13:10:

Zou hem terugsturen. Drift mag niet.

Daarnaast zijn er veel, heel veel, klachten over de elite 2.
Even een poll want ik kan zo een apart Topic maken als hier de wens naar is.

Poll: Willen jullie een appart topic voor Xbox Design Labs Controllers?
Ja
Nee
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=403707&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb weinig met die posts, maar ik scroll wel verder. Een apart topic hoeft dus echt niet wat mij betreft. Anders post toch iemand het weer hier en krijgen we vervolgens weer verwijsposts en gedoe daarover. Dat is een heel stuk irritanter ;)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Furrr
Springbokkie schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 13:13:
[...]

Dude... dat ding is 180 euro. Alle redenen om mierenneukerig te zijn om stick drift.
FrankoNL schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 13:13:
[...]

Zou hem terugsturen. Drift mag niet.

Daarnaast zijn er veel, heel veel, klachten over de elite 2.
Zojuist een filmpje van gemaakt..

YouTube: Stick drift Elite 2 new out box

Vanmiddag maar retour en niet omruilen voor een 3e I guess…

[ Voor 25% gewijzigd door Furrr op 18-06-2021 13:31 ]

• Xlast88
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20-04 18:39
Furrr schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 13:28:
[...]

[...]

Zojuist een filmpje van gemaakt..

YouTube: Stick drift Elite 2 new out box

Vanmiddag maar retour en niet omruilen voor een 3e I guess…
Ik heb die van mij 2 keer omgeruild. De derde controller wordt nu, al bijna een jaar, dagelijks zonder problemen gebruikt

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Zo hè al die berichten hierboven. Ik wacht nu op zeker op de V3 elite 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 31-10 17:09
Donstil schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 15:28:
Zo hè al die berichten hierboven. Ik wacht nu op zeker op de V3 elite 8)7
Sowieso want de accu van de v2 is niet te vervangen. Dat is een no go voor mij. De v1 heeft dit wel en daar game ik nog steeds mee.
Accu leeg, ff batterypack omwisselen en verder gamen _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door drakiesoft op 18-06-2021 17:39 ]

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:43
Designlab uitsluitend voor US?
Yonix schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 18:22:
Designlab uitsluitend voor US?
Nee ook voor Canada en meerdere westerse landen. Ook voor NL volgens mij gewoon.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Yonix
uchiha tijntje schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 18:29:
[...]

Nee ook voor Canada en meerdere westerse landen. Ook voor NL volgens mij gewoon.
Via Xbox.nl word ik, om één of andere reden, doorgestuurd naar de Engelse-versie van DesignLab. Als ik dan vervolgens wil afrekenen kan ik geen ander land kiezen dan de VS. Heb een Nederlands account.

• Donstil
  • Niet online
Yonix schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 18:46:
[...]

Via Xbox.nl word ik, om één of andere reden, doorgestuurd naar de Engelse-versie van DesignLab. Als ik dan vervolgens wil afrekenen kan ik geen ander land kiezen dan de VS. Heb een Nederlands account.
Check wat berichten hierboven. Daar is de juiste link voor NL gepost.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Yonix
Donstil schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 19:07:
[...]

Check wat berichten hierboven. Daar is de juiste link voor NL gepost.
Thanks! Besteld:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EN4oBl8wALC35FCzimDhGTmUsNc=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/b4DUMSJkVu0Lcl2hcKD39HTh.jpg?f=fotoalbum_medium

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Bb51bZn3mLeEnBCWHNV9aB7yjm4=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KfH4GxSKSu0dvKfXZ1XKRFHm.jpg?f=fotoalbum_medium

8)

• FrankoNL
Ps5 over het algemeen 80 procent van series x in resolutie dus. Niet onlogisch aangezien de series x 20 procent meer gpu power heeft.

• Furrr
Ik doe mee 😭

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uM2GBxf_kloLIWFCweYPxjrih8s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/PmmYDZfCNm0EUTMClFV0D4q8.png?f=user_large

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23:43
Ik hoopte met de spelconsole weinig problemen te hebben. Helaas toch weer wat (en ja mijn X360 was erger met Red ring of death)

Als ik nu Gears tactics opstart krijg ik de melding "please reconnect your input device??"

Wat moet ik hier mee? mijn controller is verbonden en ik kan door menu's bladeren. Ik kan zelfs oude xbox 360 arcade games spelen. Maar ik mag geen Xbox one games meer doen?

Wat ik zelf al heb geprobeerd
1) controller updaten
2) battery pack eruit en weer erin
3) xbox resetten

Helaas heeft 't niet opgelost

Iemand tips?

EDIT :
4) in het xbox menu kiezen voor "afsluiten van de game", daarna opgestart en nu doet hij het weer.

Eigenlijk net zoals de vorige keer dus weer problemen met de "xbox resume" functie.. beetje jammer maarja kinderziekte zullen we maar zeggen.

[ Voor 18% gewijzigd door MetalSonic op 18-06-2021 22:27 ]

Ook maar even de designer uitgehangen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XwZfJpV8gvJcRMAfTxEbMb7whg8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/g9pxPxzyrFBrq1H5DcCHyZJT.jpg?f=fotoalbum_large

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02-11 15:53
@justifire Kijk dat is tenminste een thumbstick waar je aan kan gaan hangen. Heel vet design :+

• MissMe NL
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-10 00:20
justifire schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 23:30:

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l5LdMAt7v97LpBgQJpq7CyhIPoc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/y13du2XPGmTxNUVS9t3yRt0O.jpg?f=fotoalbum_large

Hey precies hetzelfde. Ik heb um al binnen 🤪

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-11 13:09
justifire schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 23:30:

[Afbeelding]
Die controller doet mij altijd denken aan het spel Mopiranger.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

• Antigo
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 02-11 19:48
Zonet tot de observatie gekomen dat in de plaatselijke Carrefour hypermarkt geen Xbox aanbod meer was in games. Enkel de series s console achter glas. Voor de rest was het allemaal PlayStation en Nintendo wat de klok sloeg. Ik begrijp dat ze minder ruimte zouden geven aan Xbox, maar helemaal niets meer? Toch bizar…

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:29
Antigo schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 14:48:
Zonet tot de observatie gekomen dat in de plaatselijke Carrefour hypermarkt geen Xbox aanbod meer was in games. Enkel de series s console achter glas. Voor de rest was het allemaal PlayStation en Nintendo wat de klok sloeg. Ik begrijp dat ze minder ruimte zouden geven aan Xbox, maar helemaal niets meer? Toch bizar…
Gamepass lijkt me het antwoord.

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
-

[ Voor 100% gewijzigd door poor Leno op 19-06-2021 15:04 ]

• Krimglas
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14-03-2023
Antigo schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 14:48:
Series S heeft dan ook geen fysieke diskdrive, moeilijk om er fysieke games voor te verkopen :p

• BizzieBis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-10 21:49
Zojuist een controller ontworpen en besteld bij Xbox Design Lab. Alles ging goed tot en met de Ideal betaling. Echter na het terug keren vanuit de Rabobank app kreeg ik een melding van Microsoft dat er iets mis ging. Het bedrag is wel al afgeschreven.

Krijg je na bestelling normaal meteen een bevestigingsmail? Ik durf niet meteen opnieuw een order in te zetten omdat bij een custom design niet kan retourneren.. zal je zien dat ik dadelijk met twee controllers zit.

• mrtl
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 20-10 18:49
BizzieBis schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 16:09:
Zojuist een controller ontworpen en besteld bij Xbox Design Lab. Alles ging goed tot en met de Ideal betaling. Echter na het terug keren vanuit de Rabobank app kreeg ik een melding van Microsoft dat er iets mis ging. Het bedrag is wel al afgeschreven.

Krijg je na bestelling normaal meteen een bevestigingsmail? Ik durf niet meteen opnieuw een order in te zetten omdat bij een custom design niet kan retourneren.. zal je zien dat ik dadelijk met twee controllers zit.
iDeal resulteert altijd in een foutmelding na afrekenen, in mijn geval voor games. Paar uur later heb ik pas toegang. Even wachten is mijn advies.

[ Voor 66% gewijzigd door mrtl op 19-06-2021 16:27 ]

Diverse Far Cry games afgeprijsd. Far Cry 5 is voor +/- € 6 te verkrijgen.
Je moet er even voor naar Brazilië vliegen.

[ Voor 23% gewijzigd door Rivanov op 19-06-2021 18:29 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Rivanov schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 16:28:
Diverse Far Cry games afgeprijsd. Far Cry 5 is voor +/- € 6 te verkrijgen.
Je bedoelt via de Brazilië route neem ik aan? Zo ja, zou toch leuk zo'n om dat er wel even bij te zeggen... Iedereen moet het zelf weten wat ze doen maar om die twijfelachtige route nou als standaard neer te zetten...
Niet dat €10,49 nou een slechte prijs is, maar wat minder spectaculair.

Gamertag: FinrazielNL

Finraziel schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 18:23:
[...]

Je bedoelt via de Brazilië route neem ik aan? Zo ja, zou toch leuk zo'n om dat er wel even bij te zeggen... Iedereen moet het zelf weten wat ze doen maar om die twijfelachtige route nou als standaard neer te zetten...
Niet dat €10,49 nou een slechte prijs is, maar wat minder spectaculair.
(y)

• mrtl
Ik kan dus gewoon willekeurige games installeren via de Xbox app op Android, zelfs als ik ze niet in bezit heb. Ik dacht namelijk dat Control op Game Pass staat. Dus ik de Ultimate Edition installeren op afstand, start het niet op met een foutmelding dat ik het niet in bezit heb. Ja logisch, maar laat mij dan niet alles kunnen downloaden naar mijn Xbox :P. 20 minuten downloaden voor nop. Dan maar de normale editie die wel op GP staat naar binnen hengelen.

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
mrtl schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 20:54:
Ik kan dus gewoon willekeurige games installeren via de Xbox app op Android, zelfs als ik ze niet in bezit heb. Ik dacht namelijk dat Control op Game Pass staat. Dus ik de Ultimate Edition installeren op afstand, start het niet op met een foutmelding dat ik het niet in bezit heb. Ja logisch, maar laat mij dan niet alles kunnen downloaden naar mijn Xbox :P. 20 minuten downloaden voor nop. Dan maar de normale editie die wel op GP staat naar binnen hengelen.
Vind dat juist een super handige functie. Daardoor kan je bijv fysieke games preloaden :)
Moet zeggen dat ik die functie ook al een paar keer naar volle tevredenheid heb gebruikt. Al is het wel gevaarlijk voor impulsaankopen 😅

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07:15
Pas geleden Dying Light Platinum Edition gekocht en dacht het weer eventjes te spelen. Nou net weer de vanilla game 100% uitgespeeld haha. Het blijft ook gewoon een hele toffe game. Ook wel een klein beetje toepasselijk nu we zelf een epidemie hebben gehad met een virus (we zijn natuurlijk nog niet helemaal verlost van het virus). Los daarvan hou ik gewoon van dit soort werelden en settings.

Nu verder met The Following _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-10 16:51
Gebruik dan de gamepass app, daar vind je alleen de gamepass games :)
Weet iemand toevallig de titel van een game die vorig jaar op de E3 getoond werd ?
Was volgens mij iets met een klein meisje en een robot die uit de lucht kwam vallen ?
Heb er deze E3 niets van terug gezien, dus vraag mij af wat er met deze veelbelovende titel gebeurd is.
Zag er destijds echt next-gen uit !

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:49
justifire schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 23:50:
Weet iemand toevallig de titel van een game die vorig jaar op de E3 getoond werd ?
Was volgens mij iets met een klein meisje en een robot die uit de lucht kwam vallen ?
Heb er deze E3 niets van terug gezien, dus vraag mij af wat er met deze veelbelovende titel gebeurd is.
Zag er destijds echt next-gen uit !
Pragmata bedoel je denk ik;

nieuws: Capcom toont scifigame Pragmata die in 2022 uitkomt voor consoles en pc

[ Voor 18% gewijzigd door Thalaron op 20-06-2021 00:00 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Bam, in de roos ! Thanks ✌️
Vreemd dat we daar niets van gezien hebben deze E3.

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:35
justifire schreef op zondag 20 juni 2021 @ 00:09:
[...]

Bam, in de roos ! Thanks ✌️
Vreemd dat we daar niets van gezien hebben deze E3.
Pragmata is uitgesteld naar ergens in 2023. Denk dat ze niks hebben om te laten zien.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-11 12:57

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

• wjsiebes
  • Laatst online: 02-11 11:59
Dit wist ik niet! Maar dat is juist erg handig. Ik wil F1 2021 kopen maar zie dat hij op schijf bij de MediaMarkt volgens mij het goedkoopste is. Nadeel is dan dat ik na mijn werk eerst nog moet installeren. Dat kan nu mooi al op deze manier.

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Net via MTC de 3 Marvel Lego games gekocht voor 9 euro. Nette prijs voor 3 games!

Tomorrow is not today!

• FrankoNL
Ik heb een series s overgenomen van iemand. Bij aankomst thuis zag ik dat de rubberen voetjes verdwenen zijn…

Ik ben dus op zoek naar nieuwe voetjes. Op ali expres kan ik we voetjes vinden voor de xbox one s maar die zijn dus zwart. Iemand een tip?:)

• FrankoNL
wjsiebes schreef op zondag 20 juni 2021 @ 16:50:
[...]

Dit wist ik niet! Maar dat is juist erg handig. Ik wil F1 2021 kopen maar zie dat hij op schijf bij de MediaMarkt volgens mij het goedkoopste is. Nadeel is dan dat ik na mijn werk eerst nog moet installeren. Dat kan nu mooi al op deze manier.
Al werkt dat niet ideaal. Ik deed dat toen met cyberpunk. Daarna disc erin en hup hij ging de hele game opnieuw installeren.

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Beakzz schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:19:
Zag bij die extended ook dat medieval Dynasty bij gamepass zat. Was dat al eerder aangekondigd?

Hoe dan ook netjes want die stond nog op mij Steam Wishlist :)
Deze kwam net onder mijn aandacht. Geïnstalleerd en twee uur gespeeld, erg leuk. "Mis" nog wel wat dingen zoals ook andere characters kunnen doden, audio van stemmen pv alleen tekst en nog wat klein grut. Komt wel aardig in de buurt van m'n voorliefde voor Kingdom Come Deliverance, plus m'n andere voorliefde voor sim games als SimCity (gezien je kunt bouwen etc.).

Ik hou hem in de gaten. Draaide verder ook verrassend soepel op m'n laptop op ultra (1920x1080).
Maar gezien dit het XSX topic is, komt het dan ook voor de XSX uit?

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02-11 15:53
Exorcist schreef op zondag 20 juni 2021 @ 21:49:
[...]

Deze kwam net onder mijn aandacht. Geïnstalleerd en twee uur gespeeld, erg leuk. "Mis" nog wel wat dingen zoals ook andere characters kunnen doden, audio van stemmen pv alleen tekst en nog wat klein grut. Komt wel aardig in de buurt van m'n voorliefde voor Kingdom Come Deliverance, plus m'n andere voorliefde voor sim games als SimCity (gezien je kunt bouwen etc.).

Ik hou hem in de gaten. Draaide verder ook verrassend soepel op m'n laptop op ultra (1920x1080).
Maar gezien dit het XSX topic is, komt het dan ook voor de XSX uit?
Geen idee eigenlijk. Zag hem alleen op dat overzichtsfilmpje langs komen en toen kon ik hem niet vinden op de Xbox :+ Dus ook maar geïnstalleerd op de pc. Pure luxe om gamepass te hebben met 2 opties :)

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Beakzz schreef op zondag 20 juni 2021 @ 21:52:
[...]

Geen idee eigenlijk. Zag hem alleen op dat overzichtsfilmpje langs komen en toen kon ik hem niet vinden op de Xbox :+ Dus ook maar geïnstalleerd op de pc. Pure luxe om gamepass te hebben met 2 opties :)
Inderdaad, net als met Football Manager is de combinatie meer dan prima. Doe verder niet heel veel (gamen) op laptop/PC maar voor dit soort dingen nog wel leuk.

/nog wel m'n XSX controller vandaag aangemeld voor reparatie. Gisteravond tijdens een avond gamen met vrienden merkte ik (weer) dat RT vaker hangt dan ik zou willen na volledig indrukken. In racegames (Horizon Chase in dit geval) mega irritant. Toevallig ook al gisteren m'n PS5 controller aangemeld (stick drift) dus een lekker weekje voor m'n controllerhuishouding :P
Ik merk een beetje stilte voor de storm qua game releases. Maand juni is altijd wat minder volgens mij, maar dat gevoel heb ik nu meer dan normaal. Komt misschien ook omdat ik eigenlijk alleen maar aan het dodgeballen ben geweest. :)

Maar morgen komt de uitbreiding van Sea of Thieves uit en die wil ik zeker gaan proberen. Komende 2 maanden is dan wel de storm met:

Grounded update (juli)
The Ascent (juli)
Flight Sim (juli)
Psychonauts 2 (augustus)
12 minutes (augustus)
Hades (augustus)

En de maanden oktober, november en december is het ook weer raak met Forza en Halo.
En dan zijn er ook nog wel vast wel games die uitkomen buiten gamepass.

Grafisch vind ik dit echt indrukwekkend te noemen. De zee en het water zelf is nog steeds onovertroffen, maar ook de designs die ze laten zien van verschillende levels die er aan komen zijn echt fraai. Vind deze wat langere showcases interessant om te zien in ieder geval.

Wom schreef op maandag 21 juni 2021 @ 10:50:
[...]
Grafisch vind ik dit echt indrukwekkend te noemen. De zee en het water zelf is nog steeds onovertroffen, maar ook de designs die ze laten zien van verschillende levels die er aan komen zijn echt fraai. Vind deze wat langere showcases interessant om te zien in ieder geval.
Ik sta open om hem in coop te spelen mochten er gegadigden zijn :)

• Donstil
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op maandag 21 juni 2021 @ 10:52:
[...]

Ik sta open om hem in coop te spelen mochten er gegadigden zijn :)
Geen idee met hoeveel dat kan maar ik vind dat ook wel eens leuk.

• kevineuro
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 18-06-2022
verkeerde topic.

[ Voor 89% gewijzigd door kevineuro op 21-06-2021 11:21 ]

-

[ Voor 99% gewijzigd door uchiha tijntje op 21-06-2021 11:23 ]

• Count_B
  • Laatst online: 27-10 16:43
Ik heb Kodi en VLC geïnstalleerd maar als ik een .mkv bestand start (4k met HDR10) dan wordt het bestand niet in HDR afgespeeld. Het bestand zelf wordt wel zonder problemen afgespeeld. Alle overige applicaties zoals Netflix, Amazon en games worden wel netjes in Dolby Vision of HDR gestart. Het ligt dus niet aan de HDMI kabel of het scherm. Doe ik iets verkeerd of wordt dit simpelweg (nog) niet ondersteund?

[ Voor 5% gewijzigd door Count_B op 21-06-2021 12:11 ]

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Nevermind

[ Voor 93% gewijzigd door Farabi op 21-06-2021 12:28 ]

• mrtl
Count_B schreef op maandag 21 juni 2021 @ 12:10:
Ik heb Kodi en VLC geïnstalleerd maar als ik een .mkv bestand start (4k met HDR10) dan wordt het bestand niet in HDR afgespeeld. Het bestand zelf wordt wel zonder problemen afgespeeld. Alle overige applicaties zoals Netflix, Amazon en games worden wel netjes in Dolby Vision of HDR gestart. Het ligt dus niet aan de HDMI kabel of het scherm. Doe ik iets verkeerd of wordt dit simpelweg (nog) niet ondersteund?
Volgens mij wordt 4k met HDR in de UWP versie van Kodi op Xbox pas ondersteunt vanaf versie 19.2. Zover ik kan zien staat alleen versie 18 in de Store. Zie ook dit topic.

• Count_B
mrtl schreef op maandag 21 juni 2021 @ 13:03:
[...]

Volgens mij wordt 4k met HDR in de UWP versie van Kodi op Xbox pas ondersteunt vanaf versie 19.2. Zover ik kan zien staat alleen versie 18 in de Store. Zie ook dit topic.
Dat verklaart een hoop ;-)
Nog even geduld dus voordat ik afscheid kan nemen van mijn Nvidia Shield.
Wom schreef op maandag 21 juni 2021 @ 10:50:
[...]
Heb vanochtend de game alvast geïnstalleerd, zodat ik morgen met de uitbreiding aan de slag kan. Heb me nooit echt heel erg verdiept in Sea of Thieves. Voelde me altijd al snel verloren zonder crew.

• Farabi
  • Niet online
Count_B schreef op maandag 21 juni 2021 @ 14:01:
[...]

Dat verklaart een hoop ;-)
Nog even geduld dus voordat ik afscheid kan nemen van mijn Nvidia Shield.
Ik weet niet wat uwp is, maar ik gok eindelijk op een goede 4K hevc hdr ondersteuning met mkv op de xbox? Komt deze wel als een update naar de X?
Farabi schreef op maandag 21 juni 2021 @ 14:26:
[...]

Ik weet niet wat uwp is, maar ik gok eindelijk op een goede 4K hevc hdr ondersteuning met mkv op de xbox? Komt deze wel als een update naar de X?
Universal Windows Platform. ;)

UWP is one choice for creating apps that run on Windows 10 devices, and can be combined with other platforms.

• Farabi
  • Niet online
Is er een manier om de xbox compleet uit te zetten via de powerknop? Ipv standby?

• SecondGuess
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-10 23:02
Ik heb sea of thieves een paar keer een kabs gegeven. Maar ik delf toch echt het onderspit in dat spel. En haal er geen plezier uit.

Uren bezig zijn zonder resultaat behalve een berg frustratie is niets voor mij.
De nieuwe DLC veranderd niets aan het hele naai iedereen die je ziet idee.
Het leukste van sea of thieves vond ik de het eerste haai evenementent. Veel mensen werkte toen samen om die haai neer te krijgen.
Dat was wel lachen,heb nog een aantal keer een tall tales geprobeerd te doen, maar iedere keer werd ik lastig gevallen.

Alsof je in gta online een missie moet doen in de lobby. Mja ieder zijn plezier.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:03

On_E

Housemusic

SecondGuess schreef op maandag 21 juni 2021 @ 15:07:
Ik heb sea of thieves een paar keer een kabs gegeven. Maar ik delf toch echt het onderspit in dat spel. En haal er geen plezier uit.

Uren bezig zijn zonder resultaat behalve een berg frustratie is niets voor mij.
De nieuwe DLC veranderd niets aan het hele naai iedereen die je ziet idee.
Het leukste van sea of thieves vond ik de het eerste haai evenementent. Veel mensen werkte toen samen om die haai neer te krijgen.
Dat was wel lachen,heb nog een aantal keer een tall tales geprobeerd te doen, maar iedere keer werd ik lastig gevallen.

Alsof je in gta online een missie moet doen in de lobby. Mja ieder zijn plezier.
De nieuwe DLC is ‘instanced’, dus alleen voor jou en je crew. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-11 13:09
Farabi schreef op maandag 21 juni 2021 @ 15:04:
Is er een manier om de xbox compleet uit te zetten via de powerknop? Ipv standby?
Als de xbox in de stand "energiebesparingsmodus" staat wordt deze toch volledig uitgeschakeld? Ook met de fysieke knop op de console, toch?

@Farabi Ik heb even een energiemeter aangesloten. In energiebesparingsmodus duurt het een paar minuten totdat het energieverbruik daalt naar 0.0W (volgens de meter, maar daalt vast en zeker onder de 0.5W).

[ Voor 19% gewijzigd door ariekanari op 21-06-2021 17:00 ]

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

• Farabi
  • Niet online
ariekanari schreef op maandag 21 juni 2021 @ 15:25:
[...]

Als de xbox in de stand "energiebesparingsmodus" staat wordt deze toch volledig uitgeschakeld? Ook met de fysieke knop op de console, toch?
Nee, wordt niet volledig uitgeschakeld.

• Darow
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Farabi schreef op maandag 21 juni 2021 @ 15:26:
[...]

Nee, wordt niet volledig uitgeschakeld.
Uitknop inhouden totdat hij uitschakelt.
Uitschakelen via menu ( guide button even inhouden en dan turn off kiezen)

• ArthurMorgan
  • Niet online
Het duurt sowieso een poosje voor hij helemaal uit gaat. Soms is het bij mij echt binnen een minuut maar soms ook wel een aantal minuten. Zal met processen op de achtergrond te maken hebben die eerst afgerond moeten worden.

• Farabi
  • Niet online
ariekanari schreef op maandag 21 juni 2021 @ 15:25:
[...]

@Farabi Ik heb even een energiemeter aangesloten. In energiebesparingsmodus duurt het een paar minuten totdat het energieverbruik daalt naar 0.0W (volgens de meter, maar daalt vast en zeker onder de 0.5W).
Het beste is om te kijken wanneer het luidruchtige startscherm start. Bij 1x indrukken of ingedrukt houden? Zal zo kijken

Update: je moet hem echt ingedrukt houden om het helemaal uit te schakelen. Dan pas krijg je de luidruchtige intro tijdens starten.

Het gekke is dat ie opeens uit 'springt' zoals een pc of laptop. Hij gaat niet uit zoals bij de functie 'volledig uitschakelen' in het menu. Dus het gaf mij geen veilig gevoel

[ Voor 17% gewijzigd door Farabi op 21-06-2021 18:23 ]

• Chirrel
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 24-10 19:55
Nog iets interessants voor Xbox bezitters tijdens de Prime deals? Ik zie zo 1-2-3 niet compatibele headsets bijvoorbeeld.

• Donstil
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DtCsiBF5JlECm7mcXupUHGg4NnY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Mt9P6dLOk7z0Cgj0SzSZm84X.jpg?f=fotoalbum_large

Oké mijn Series X is binnen. Fijne tweede indruk weer (want had er in december al even eentje voor 24 uur).

Alleen omdat hij dit keer een definitieve plek heeft gekregen valt mij eigenlijk pas op dat hij liggend een beetje knullig oogt met de voet eronder en het logo “verkeerd”. Ziet er een beetje uit alsof hij is omgevallen ofz.

Klopt het nou dat de voet er niet af kan, of kijk ik daar nou zo onwijs overheen?

Donstil schreef op maandag 21 juni 2021 @ 18:54:
[Afbeelding]

Oké mijn Series X is binnen. Fijne tweede indruk weer (want had er in december al even eentje voor 24 uur).

Alleen omdat hij dit keer een definitieve plek heeft gekregen valt mij eigenlijk pas op dat hij liggend een beetje knullig oogt met de voet eronder en het logo “verkeerd”. Ziet er een beetje uit alsof hij is omgevallen ofz.

Klopt het nou dat de voet er niet af kan, of kijk ik daar nou zo onwijs overheen?
Klopt. Die kan er niet af. Althans niet volgens de handleiding. Alles kan er natuurlijk af…

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:03

On_E

Housemusic

Eerste reviews zien er slecht uit. :(

Maar goed, gamepass dus toch zelf nog even proberen.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Donstil
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op maandag 21 juni 2021 @ 19:00:
[...]

Klopt. Die kan er niet af. Althans niet volgens de handleiding. Alles kan er natuurlijk af…
Hehe ja das ook zo, maar dan weet ik in ieder geval dat het niet aan mij ligt :P

Nieuwe update voor SoD 2. Heeft ook al stiekem wat updates gekregen die titel.

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-10 08:23

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Donstil schreef op maandag 21 juni 2021 @ 19:11:
[...]

Hehe ja das ook zo, maar dan weet ik in ieder geval dat het niet aan mij ligt :P
Kan er wel af zonder sloopwerk

Ik ben ook sinds een paar dagen in bezit van een Xbox Series X. Ik kom van een PS4 Pro af en was helemaal klaar met de lange wachttijden. PlayStation 5 slecht verkrijgbaar en na het gezeik met Borderlands 3 crossplay behalve PlayStation (en hun irritante houding hierin) komt dat mijn huis niet meer in.

Eerste indruk; Wat is die console snel zeg! Echt genieten dat de wachttijd bijna niks is in vergelijking. Dashboard had IMO echt veel mooier gekund, ziet er echt niet uit :? alsof het 2006 is… (iets met Windows Phone vibe) Maar de console doet wat die moet doen! En gamepass…. Wat heerlijk zeg! Ik wilde EA niet meer steunen met Destiny 2 en die greedy onzin met 100 dlcs moeten kopen, zit die gewoon in gamepass volledig!

Maar die 825GB stelt echt niks voor in 2021. (Had hiervoor een 2TB SSD) Wat ik wel enorm jammer vind is het enorme verbruik van de Xbox in Instant “stand-by” modus. Daarnaast kwam mijn download snelheid weer niet hoger dan 100Mbps (heb 1000Mbps glasvezel) ik mopperen, kwam ik erachter dat ik een switch erachter had liggen van 10-100… Zucht.

Anyway I’m a happy camper! :Y)

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

[...]

Het is duidelijk niet op zijn voordeligst als hij ligt, kwa esthetiek. Je hebt overigens ook soort van kapjes die je er over kunt zetten, zodat de onderkant op de bovenkant lijkt. Maar dat is niks officieel verder.

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07:15
NinjaKiwiNL schreef op maandag 21 juni 2021 @ 19:35:
[...]

Kan er wel af zonder sloopwerk

Ik ben ook sinds een paar dagen in bezit van een Xbox Series X. Ik kom van een PS4 Pro af en was helemaal klaar met de lange wachttijden. PlayStation 5 slecht verkrijgbaar en na het gezeik met Borderlands 3 crossplay behalve PlayStation (en hun irritante houding hierin) komt dat mijn huis niet meer in.

Eerste indruk; Wat is die console snel zeg! Echt genieten dat de wachttijd bijna niks is in vergelijking. Dashboard had IMO echt veel mooier gekund, ziet er echt niet uit :? alsof het 2006 is… (iets met Windows Phone vibe) Maar de console doet wat die moet doen! En gamepass…. Wat heerlijk zeg! Ik wilde EA niet meer steunen met Destiny 2 en die greedy onzin met 100 dlcs moeten kopen, zit die gewoon in gamepass volledig!

Maar die 825GB stelt echt niks voor in 2021. (Had hiervoor een 2TB SSD) Wat ik wel enorm jammer vind is het enorme verbruik van de Xbox in Instant “stand-by” modus. Daarnaast kwam mijn download snelheid weer niet hoger dan 100Mbps (heb 1000Mbps glasvezel) ik mopperen, kwam ik erachter dat ik een switch erachter had liggen van 10-100… Zucht.

Anyway I’m a happy camper! :Y)
EA en Destiny 2? :+
Chirrel schreef op maandag 21 juni 2021 @ 18:37:
Nog iets interessants voor Xbox bezitters tijdens de Prime deals? Ik zie zo 1-2-3 niet compatibele headsets bijvoorbeeld.
Ik heb een Razer kishi besteld voor net onder de 60 euro... Misschien niet voor direct op de Xbox maar lijkt me wel cool om mee naar mijn telefoon te streamen (van de console of van cloud). De normale prijs was me te duur maar hiervoor wou ik hem wel eens proberen :)

NinjaKiwiNL schreef op maandag 21 juni 2021 @ 19:35:Wat ik wel enorm jammer vind is het enorme verbruik van de Xbox in Instant “stand-by” modus.
Zo hoog is dat verbruik niet, behalve als hij iets aan het doen is. Maar je moet niet direct meten nadat je hem uitzet, hij doet er even over om echt naar de low power stand te gaan (en als je downloads aan hebt staan dan duurt het uiteraard langer).
Bij mijn metingen kort na release van de console kwam ik op zo'n 9 watt uit nadat hij uitgerateld was.

• drakiesoft
  • Laatst online: 31-10 17:09
Wom schreef op maandag 21 juni 2021 @ 19:35:
[...]

Het is duidelijk niet op zijn voordeligst als hij ligt, kwa esthetiek. Je hebt overigens ook soort van kapjes die je er over kunt zetten, zodat de onderkant op de bovenkant lijkt. Maar dat is niks officieel verder.
Die kapjes kon ik niet vinden bij Alie.
Wel andere meuk zoals stofkappen.
Ik zou die niet adviseren omdat de series x idd soms niet of later helemaal uit gaat.
Ik kan het zelf controleren via de hdd die ik er aan heb hangen waar een lampje in zit. Alleen als het lampje van die externe hdd uit is, weet ik dat de series x echt helemaal uit is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NB_w9Blo3K1E6-k5NB0Oc1tYuCE=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/eapWUvJaSw1WaDZH6RUV5zB5.webp?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wnom7LKKYN_X0zfnOnKOwcJui1w=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/BneqaqCOP7bct0oBthGXwOfV.webp?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fsJUDzkCSvOvVkaiHKzhnl7Yv2A=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/f8uptyaJ6dolku1Q7PfmSu9e.webp?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5c8BQaKFrzlKqkd6JUtO9t6VuFQ=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/89w744qEsuBu0aGnbCHU7pRa.webp?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1dIRRbeTeFUrSHIFHKBKAs8y0IE=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/lQxmhfvUyukIJZbJfgxRhwTr.webp?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CkUIMHlzbKwmeVVFBtBOS_skEGQ=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/3jVMO5PCxnroadpqSMR7H2as.webp?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Tt8eLND_ODHng78VpevAbx03b3Y=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/OkBxHn7C74q1cT9kki61wPAn.webp?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VluDnexwRoqFGudpJjyP0QNlYGk=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/Q317O2FK7ZcgMBOkWtvpFmCM.webp?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ugZmUvHYJ9xMeKUg9LdaJrs2WTw=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/eWPJ5xQBaeDHmPpLaQg4e0E3.webp?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O8FF6lnNqyrq-Fu_dy2ZSoUTJPk=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/QiqJvmMQJ28SNLSYBISMzLOR.webp?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dkpI64Hq93rMaOyHUOX6E5_hiWw=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/3DgjOe1auc5Zx6TzdO4QTc58.webp?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z2Bc_8-4gWA2LKuPGxDcRSC8lrg=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/aftpaCMz2r7h6ZCtlnibvphD.webp?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i-QZQhAd2L7Lq5FTXiHjjIlnOSY=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/cmsFGDpBASg4IHRQzpU5ay6r.webp?f=fotoalbum_tile

• Farabi
  • Niet online
Donstil schreef op maandag 21 juni 2021 @ 18:54:
[Afbeelding]

Je bent wel erg bezig met de uiterlijk van de consoles. Eerste een speciaal gespoten ps5 en nu de voet van de xbox :P

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:29
[...]

Kan je hem niet in die onderste lade leggen? Ik heb al mijn consoles ook verstopt. Blijf het allemaal maar lelijke grote apparaten vinden.

• Count_B
Is het mogelijk om de xbox te bedienen met bv je afstandsbediening van de tv via hdmi?

• ArthurMorgan
  • Niet online
giantgiantus schreef op maandag 21 juni 2021 @ 21:15:
[...]

Kan je hem niet in die onderste lade leggen? Ik heb al mijn consoles ook verstopt. Blijf het allemaal maar lelijke grote apparaten vinden.
Zorg je wel voor goed veel ventilatie tijdens het spelen? Ik wilde hem in een kastje met behoorlijk veel ruimte en de deur op een 5 cm kier zetten. Maar binnen een uur was de temperatuur al van 20 naar 30 graden gestegen. Leek me niet goed voor langere speelsessies staat nu in de vrije lucht. Maar na 3 uur spelen is ook de temperatuur in de kamer hier gewoon 2 graden hoger merkte ik van de winter. (scheelt verwarmingskosten, maar met die hitte afgelopen week doe ik hem dus ook echt veel minder aan :D :X )

[...]

Aan de andere kant van de versterker zou ook al een flinke slok op een borrel schelen.
1-2 cm afstand en je ziet die voet amper.

drakiesoft schreef op maandag 21 juni 2021 @ 20:11:
[...]

Die kapjes kon ik niet vinden bij Alie.
Wel andere meuk zoals stofkappen.
Ik zou die niet adviseren omdat de series x idd soms niet of later helemaal uit gaat.
Ik kan het zelf controleren via de hdd die ik er aan heb hangen waar een lampje in zit. Alleen als het lampje van die externe hdd uit is, weet ik dat de series x echt helemaal uit is.

[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
[Afbeelding]
Weet niet meer precies waar ik ze tegengekomen ben. Had nog wel een screenshot uit november 2020 waar je er een ziet (toen waarschijnlijk ook naar iemand doorgestuurd). Maar verdere informatie ontbreekt vrees ik.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gVyVhmpaH4oehIg9ko53_7fPNuQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hsufdV04eZulZlrj11UNndRS.png?f=fotoalbum_large

Wom schreef op maandag 21 juni 2021 @ 21:28:
[...]

Weet niet meer precies waar ik ze tegengekomen ben. Had nog wel een screenshot uit november 2020 waar je er een ziet (toen waarschijnlijk ook naar iemand doorgestuurd). Maar verdere informatie ontbreekt vrees ik.

[Afbeelding]
Ben ik de enige die zo’n dikke (glimmende) plastic kap veel storender vind dan dat dunne ronde schijfje aan de zijkant ?

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 02-11 07:23
justifire schreef op maandag 21 juni 2021 @ 21:44:
[...]

Ben ik de enige die zo’n dikke (glimmende) plastic kap veel storender vind dan dat dunne ronde schijfje aan de zijkant ?
nee, Ik vind het ook oerlelijk.

Snap ook niet echt die obsessie waarom men per se de kant van de discdrive naar voren wil hebben gericht en zelfs bereid is dat soort lelijke accessoires er aan toe te voegen.

Draai hem een kwartslag met de ventilator naar voren gericht en je hebt een uiterst smal kastje staan van 15 bij 15 cm. Lijkt net op een kleine speaker op die manier.
justifire schreef op maandag 21 juni 2021 @ 21:44:
[...]

Ja :+ - grrrr @Mick3112, daar gaat mijn flauwe grap.

Maar snap de kritieken wel. Niet dat bovenstaande nu zon fraaie oplossing is, maar het design van de Series X is natuurlijk sterker als hij rechtop staat. De ronde schijf valt een beetje uit de toon bij de rest van het design. Voelt wat minder afgewerkt aan. Is het belangrijk? Dat is persoonlijk natuurlijk. De Gamecube of Dreamcast had ik ook niet voor zijn fraaie uiterlijk :+

Maar zoals de poll van eerder liet zien is de gemiddelde Tweaker op een leeftijd dat andere zaken ook belangrijk kunnen zijn bij een console. Inrichting van de woonkamer is er daar één van, waarbij vaak de mening van een vriendin/vriend/vrouw/man/etc. ook belangrijker is geworden dan toen je 18 jaar was. En als ik af en toe de inrichting van woonkamers hier op fotos voorbij zie komen, zijn er best wat mensen die er aandacht aan schenken.

Je merkte ook bij de lancering dat men er heel goed over heeft nagedacht hoe de Series X eruit moest komen te zien. Is belangrijker dan, zeg, pakweg tien jaar geleden. Persoonlijk vind ik hem heel goed gelukt, maar ik ben dan ook iemand die redelijk allergisch is voor tierlantijnen.

• Donstil
  • Niet online
[...]

Nee dat gaat niet helaas. Daar is hij net te hoog voor en de Ps5 ook dus die twee wisselen wilde ook niet.

Maar aan de rechter kant heb ik een zelfde plek. Daar staat nu de Mac mini, misschien dat ik die dan omhoog verplaats en de XsX daar zet ofz.

Pagina: 1 ... 185 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord