Ik snap die laserfocus op de graphics van halo niet. Graphics zijn altijd "ok", maar nooit cutting edge geweest (behalve misschien met Halo 1). De echte appeal zit in de custom games/custom servers en de UT2K4-achtige grote maps met vehicle combat.ilm schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 00:57:
Ik denk dat Halo alleen maar kan teleurstellen. Het grafische gaat echt onder een vergrootglas komen en er zullen altijd zaken gevonden worden.
Ik vond de laatste trailer prima. Op een paar maanden gaat dat er niet compleet anders uitzien (alhoewel...).
Eens, maar dit komt ook een beetje door MS zelf. Die hebben Halo infinite in de marketing aangeduid als de eerste echte next-gen game.Krimglas schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 10:03:
[...]
Ik snap die laserfocus op de graphics van halo niet. Graphics zijn altijd "ok", maar nooit cutting edge geweest (behalve misschien met Halo 1). De echte appeal zit in de custom games/custom servers en de UT2K4-achtige grote maps met vehicle combat.
Dan krijg je dat natuurlijk.
Kan je dat even verduidelijken? Halo Infinite was expliciet een cross-gen game die zelfs op de eerste xbox one vlot zou draaien, pal het omgekeerde van wat jij beweert.FrankoNL schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 10:11:
[...]
Eens, maar dit komt ook een beetje door MS zelf. Die hebben Halo infinite in de marketing aangeduid als de eerste echte next-gen game.
Dus de functie werkt niet tussen de Series en Xbox One (wat ook bluetooth is) ?BM schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 12:47:
[...]
Heb de video niet gezien, puur afgaand op het plaatje gaat het volgens mij om het wisselen tussen Xbox Series (X/S) en telefoon (bluetooth device).
Dat is niet bepaald een secret feature, beetje hidden misschien wel
Maar wel de showcase voor de series X, volledig optimised met alle toeters en bellen. Dat was die eerste trailer dus overduidelijk niet. Dan haal je het als MS ook wel een beetje jezelf op de hals dat daar nu zo sterk naar gekeken wordt.Krimglas schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 10:13:
[...]
Kan je dat even verduidelijken? Halo Infinite was expliciet een cross-gen game die zelfs op de eerste xbox one vlot zou draaien, pal het omgekeerde van wat jij beweert.
De game stond nota bene op de doos en is gemarket als launch titel. Tsja...
Trouwens, komt infinite nog naar de xbox one familie of hebben ze dat idee ondertussen maar laten varen?
Helaas nog steeds naar de One. Nou heeft Xbox natuurlijk goede BC-technieken, maar ik had liever een grootse next-gen showcase gezien. Ik denk dat dat inmiddels ook wel verwacht wordt, en dat het bijna alleen maar tegen kan vallen. Ik hoop natuurlijk dat ze ons verrassenFrankoNL schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 10:17:
[...]
Maar wel de showcase voor de series X, volledig optimised met alle toeters en bellen. Dat was die eerste trailer dus overduidelijk niet. Dan haal je het als MS ook wel een beetje jezelf op de hals dat daar nu zo sterk naar gekeken wordt.
Trouwens, komt infinite nog naar de xbox one familie of hebben ze dat idee ondertussen maar laten varen?
De controller verbindt met de console door middel van een eigen 2.4Ghz standaard genaamd "Xbox Wireless"Royalty schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 10:16:
[...]
Dus de functie werkt niet tussen de Series en Xbox One (wat ook bluetooth is) ?
Nu ben je zelf een eigen realiteit aan het verzinnen. Zij hebben NOOIT beweerd dat dit een "next-gen" titel is. De aandacht lag altijd op het cross platform gedeelte. Een belangrijke showcase voor hun "smart delivery" en "cross-gen multiplayer": features die uitgebreid besproken werden op de showcase. Dat jij nu beweert dat er next-gen graphics geinsinueerd werden doet me sterk vermoeden dat je de voorstelling zelf niet eens gezien hebt.FrankoNL schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 10:17:
[...]
Maar wel de showcase voor de series X, volledig optimised met alle toeters en bellen. Dat was die eerste trailer dus overduidelijk niet. Dan haal je het als MS ook wel een beetje jezelf op de hals dat daar nu zo sterk naar gekeken wordt.
En ja, het ging samen met de nieuwe xbox verkocht worden. Waarom dat gerelateerd is aan graphics, geen idee.
Rustig, denk aan uw hart!Krimglas schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 10:23:
[...]
Nu ben je zelf een eigen realiteit aan het verzinnen. Zij hebben NOOIT beweerd dat dit een "next-gen" titel is. De aandacht lag altijd op het cross platform gedeelte. Een belangrijke showcase voor hun "smart delivery" en "cross-gen multiplayer": features die uitgebreid besproken werden op de showcase. Dat jij nu beweert dat er next-gen graphics geinsinueerd werden doet me sterk vermoeden dat je de voorstelling zelf niet eens gezien hebt.
En ja, het ging samen met de nieuwe xbox verkocht worden. Waarom dat gerelateerd is aan graphics, geen idee.
Als je een nieuwe grote game de launchtitel maakt van een next gen console, dan verwachten mensen wat. Miles Morales is ook een cross gen game op de ps4/5 maar daar zat onder andere RT in en zag er grafisch redelijk sterk uit.
Ik begrijp dat de game dan bijvoorbeeld geen gebruik maakt van de snelle SSD, althans niet als feature, maar de gameplay trailer zag er in veel facetten uit als een vroege Xbox one game, om van de vreselijke pop-in maar niet te spreken.
MS heeft toch echt zelf ervoor gekozen om een trailer te laten zien van een game die nog lang niet af was, terwijl hij op dat moment 4 maanden later zou uitkomen.
Dan doen ze het toch zelf?
Je hebt gelijk hoor, maar ik snap de opmerking van @FrankoNL wel. Ze hebben dit inderdaad nooit beweerd en cross-gen zijn ze altijd blijven verdedigen, maar als je reclame maakt op je tv spots, Pringle dozen, Monster Energy en er ontzettend veel hype wordt gecreëerd/ is ontstaan, doos van de Xbox (met power your dreams slogan, etc.) dan wil je als koper dat je natuurlijk wel aangenaam wordt verrast door de game en dus ook door de graphics. Ook het feit dat er al 4-5 jaar (misschien al langer) aan wordt gewerkt en het laatste jaar de graphics van een upgrade worden voorzien, dan willen we dit wel graag terug zienKrimglas schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 10:23:
[...]
Nu ben je zelf een eigen realiteit aan het verzinnen. Zij hebben NOOIT beweerd dat dit een "next-gen" titel is. De aandacht lag altijd op het cross platform gedeelte: een belangrijke showcase voor hun "smart delivery" en "cross-gen multiplayer": features die uitgebreid besproken werden op de showcase. Dat jij nu beweert dat er next-gen graphics geinsinueerd werden doet me sterk vermoeden dat je de voorstelling zelf niet eens gezien hebt.
Desalniettemin heb ik ook goede hoop dat ze dit waar gaan maken!!!
* knip * als je op zo'n manier een normale discussie torpedeert, kun je beter niet reageren.
[ Voor 88% gewijzigd door Geronimous op 27-05-2021 19:37 ]
Het gaat er niet om wat MOET, het gaat er om wat men verwacht! Blijkbaar worden die verwachtingen gewekt. Reclame wordt door iedereen gezien, maar de uitgebreide showcase met focus op crossgen wat jij zegt niet. Jij als fanatieke volger had het niet verwacht, maar het grote gros blijkbaar wel, gezien de comotie. Is dat dan de fout van het grote gros, of had MS de marketing iets anders aan kunnen pakken?
Overigens ga ik ook gewoon lekker genieten als hij uitkomt
Overigens ga ik ook gewoon lekker genieten als hij uitkomt
[ Voor 7% gewijzigd door d.bakker84 op 27-05-2021 10:37 ]
XBox Series X: BloodyB2121
Ik denk dat Xbox wel echt een flater slaat als het geen next gen showcase wordt, en dat we dan wel een beetje voor paal staanKrimglas schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 10:23:
[...]
Nu ben je zelf een eigen realiteit aan het verzinnen. Zij hebben NOOIT beweerd dat dit een "next-gen" titel is. De aandacht lag altijd op het cross platform gedeelte. Een belangrijke showcase voor hun "smart delivery" en "cross-gen multiplayer": features die uitgebreid besproken werden op de showcase. Dat jij nu beweert dat er next-gen graphics geinsinueerd werden doet me sterk vermoeden dat je de voorstelling zelf niet eens gezien hebt.
Uiteindelijk speelt iedereen toch wel Halo, vanwege Gamepass. Klaar.
Xbox Live: Springbok NL
Halo doet een cyberpunk, 10 mensen gaan 'IK ZEI HET JE TOG?!?!11!', de helft gaat Halo gewoon happy spelen, de andere helft bashed lekker door, zo hebben we dat ook weer opgelost vandaag.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Heeft iemand nog Xbox Series S | X nieuws?
Ik denk dat de fout die Microsoft heeft gemaakt niet eens de reclamecampagne an sich is, wat je veel hoort bij mensen. Het is meer de onderschatting van het vergrootglas waar Halo: Infinite onder ligt ten tijde van een nieuwe console, de huidige internetcommunity en de "consolewars". Beetje hetzelfde probleem als bij die 3rd party gamesreveal die ze het internet op gooiden voordat ze met hun eigen showcase kwamen.
Helemaal eens met Krimglas over de onterechte focus op de graphics van Halo, maar dat is gedacht vanuit de franchise en alle vorige games. Ik weet zeker dat ik ontzettend veel plezier zou hebben gehad met Halo: Infinite als deze afgelopen jaar al was uitgekomen. Bij nieuwe consoles wordt er tegenwoordig echter steeds meer nadruk gelegd op graphics, resolutie, fps... Als dat tegenvalt ben je tegenwoordig al snel het haasje op internet (Biomutant als tekenend voorbeeld laatst in dit topic). Mensen verwachten ook heel wat van nieuwe consoles, iedere generatie weer. Maar als je terugkijkt op de launchgames van alle generaties kun je eigenlijk alleen maar concluderen dat het altijd tegenvalt. Ook bij een succesconsole zoals de Xbox 360. Denkt iemand óóit nog aan Perfect Dark: Zero? Vooruit PGR3 was een leuke showcase, maar heel kort. Kameo is ondergewaardeerd, maar was ook meer AA dan AAA.
Helemaal eens met Krimglas over de onterechte focus op de graphics van Halo, maar dat is gedacht vanuit de franchise en alle vorige games. Ik weet zeker dat ik ontzettend veel plezier zou hebben gehad met Halo: Infinite als deze afgelopen jaar al was uitgekomen. Bij nieuwe consoles wordt er tegenwoordig echter steeds meer nadruk gelegd op graphics, resolutie, fps... Als dat tegenvalt ben je tegenwoordig al snel het haasje op internet (Biomutant als tekenend voorbeeld laatst in dit topic). Mensen verwachten ook heel wat van nieuwe consoles, iedere generatie weer. Maar als je terugkijkt op de launchgames van alle generaties kun je eigenlijk alleen maar concluderen dat het altijd tegenvalt. Ook bij een succesconsole zoals de Xbox 360. Denkt iemand óóit nog aan Perfect Dark: Zero? Vooruit PGR3 was een leuke showcase, maar heel kort. Kameo is ondergewaardeerd, maar was ook meer AA dan AAA.
Ja, ik heb nog wel een topic. Ik ben nieuw in XBox land en was ook benieuwd naar VR. Ik ben op zoek geweest of XBox daar ook plannen heeft aangezien Sony daar wel flink wat mee doet voor de Playstation. Wat ik zo kon vinden zijn daar helemaal geen plannen voor vanuit Microsoft. Best jammer, want ik was erg benieuwd. Hebben jullie ervaring met PS VR en is het een gemis dat we dat niet hebben voor de XBox?Springbokkie schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 10:53:
Heeft iemand nog Xbox Series S | X nieuws?
Niet echt imo. VR staat nog in de kinderschoenen en ik vind het op de PS nog van weinig toegevoegde waarde.d.bakker84 schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 10:55:
[...]
Ja, ik heb nog wel een topic. Ik ben nieuw in XBox land en was ook benieuwd naar VR. Ik ben op zoek geweest of XBox daar ook plannen heeft aangezien Sony daar wel flink wat mee doet voor de Playstation. Wat ik zo kon vinden zijn daar helemaal geen plannen voor vanuit Microsoft. Best jammer, want ik was erg benieuwd. Hebben jullie ervaring met PS VR en is het een gemis dat we dat niet hebben voor de XBox?
Een Resident Evil in VR of Half-Life Alyx zijn dan wel ervaringen die ik (moet) mis(sen) omdat ik geen VR heb, maar ik geloof dat er in mijn game-patroon geen tijd en ruimte is voor VR.FrankoNL schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 10:56:
[...]
Niet echt imo. VR staat nog in de kinderschoenen en ik vind het op de PS nog van weinig toegevoegde waarde.
Tijd geleden toch op een E3 een Hololens-demonstratie van Minecraft in VR toch? Daarna werd het stil.
Eens, dat zijn inderdaad wel de uitzonderingen. Helaas heb je voor Alyx in ieder geval een forse game pc nodig. RE in VR is wel een goed voorbeeld op de console.Springbokkie schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 10:59:
[...]
Een Resident Evil in VR of Half-Life Alyx zijn dan wel ervaringen die ik (moet) mis(sen) omdat ik geen VR heb, maar ik geloof dat er in mijn game-patroon geen tijd en ruimte is voor VR.
Tijd geleden toch op een E3 een Hololens-demonstratie van Minecraft in VR toch? Daarna werd het stil.
Haha, die RE games vind ik gewoon op TV al ongemakkelijk eng en speel ik niet, dus dat zou niks voor mij zijnFrankoNL schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 11:00:
[...]
Eens, dat zijn inderdaad wel de uitzonderingen. Helaas heb je voor Alyx in ieder geval een forse game pc nodig. RE in VR is wel een goed voorbeeld op de console.
Gisteren Valhalla gekocht en gespeeld op de XsX. Wat speelt dat lekker op 60fps. Begin echt héél sterk te denken om mijn gamepc van de hand te doen, of toch op zijn minst de RTX3080 want die gaat precies héél mooi opbrengen 2e hands.
In ander nieuws: Zag gisteren dat Cris Tales een Day One Gamepass titel was. Kon hem zelfs al preloaden. Dat was een leuke verrassing!
Verwijderd schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 15:08:
[...]
Ik heb een pre-build als zelf-bouw externe SSD gebruikt. Al weet ik niet meer wat voor merk printplaatje er in de zelf-bouw zat (ondertussen verkocht). Maar mijn ervaring waren met beide oplossingen niet echt super.
Soms vastlopers in games- en de laadtijden zijn niet zo snel als de interne SSD van de Xbox Series S en X. De Xbox had soms een harde reboot nodig om weer te werken. Sindsdien werk ik alleen nog maar met de interne opslag, en wellicht komt er ooit een officiële uitbreiding in van Seagate.
Misschien dat het ondertussen verbeterd is met de laatste firmware updates, aangezien het alweer een paar maand geleden was dat ik externe SSD's heb gebruikt.
Ik heb inmiddels bij Bol een behuizing aangeschaft. USB 3 met UASP ondersteuning. Komt morgen aan, ik laat wel weten of het goed werkt.d.bakker84 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 15:29:
[...]
Ik gebruik een Samsung T7 Touch externe schijf van 1TB zonder enige problemen vanaf dag één.
Ik vind de officiële uitbreiding te duur voor games die het niet nodig hebben en voor 15 piek neem ik de gok wel.
Gezellig hier 
Hebben meer mensen last van hun middelvinger?
Van het continu rammen op die rechter trigger, om al die vissen, croqs en mensen op te vreten in Maneater
Toch wel erg leuke game, ik vermaak me er prima mee.
Van het continu rammen op die rechter trigger, om al die vissen, croqs en mensen op te vreten in Maneater
Hebben we hier te maken met een Claw persoon?!Romius schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 11:52:
Gezellig hier
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ik denk er niet eens bij na eigenlijkuchiha tijntje schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 11:57:
[...]
Hebben we hier te maken met een Claw persoon?!middelvinger gebruiken voor de triggers is voor mij echt zo onnatuurlijk
Edit: ik zie nu pas wat Claw is...lijkt mij erg pijnlijk om met je wijsvinger voor je reguliere knoppen te gebruiken
[ Voor 14% gewijzigd door Romius op 27-05-2021 12:11 ]
ik heb deze https://www.amazon.nl/UGR...&pd_rd_i=B07D2BHVBD&psc=1 en deze werkt perfect.mrtl schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 11:18:
[...]
[...]
Ik heb inmiddels bij Bol een behuizing aangeschaft. USB 3 met UASP ondersteuning. Komt morgen aan, ik laat wel weten of het goed werkt.
Ik vind de officiële uitbreiding te duur voor games die het niet nodig hebben en voor 15 piek neem ik de gok wel.
Sowieso vind ik de externe ssd's prima lopen op de series X, en voor nu is het prima.
Zodra er meer XS games gaan komen word de "officiële" uitbreiding toch een pre ben ik bang.
[ Voor 13% gewijzigd door ErwinJ op 27-05-2021 12:19 ]
Ik meen mij vaag te herinneren dat er vanuit Microsoft eens iets gezegd is dat ze VR nog niet ver genoeg vinden en dat het eigenlijk draadloos moet voor zij instappen... En daar ben ik het eigenlijk wel mee eens.d.bakker84 schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 10:55:
[...]
Ja, ik heb nog wel een topic. Ik ben nieuw in XBox land en was ook benieuwd naar VR. Ik ben op zoek geweest of XBox daar ook plannen heeft aangezien Sony daar wel flink wat mee doet voor de Playstation. Wat ik zo kon vinden zijn daar helemaal geen plannen voor vanuit Microsoft. Best jammer, want ik was erg benieuwd. Hebben jullie ervaring met PS VR en is het een gemis dat we dat niet hebben voor de XBox?
Ik ben best fan van VR. Ben van een Galaxy Gear VR gegaan naar een Oculus rift (cv1), Quest en nu Quest 2. Die laatste twee gebruikte ik ook al draadloos met mijn game pc. Dat is een supertoffe ervaring, maar nog wel iets wat nog net niet helemaal klaar is voor de mainstream.
De psvr heb ik niet gebruikt maar van wat ik er van weet lijkt het een slap aftreksel van pc VR, vooral wanneer dat draadloos gestreamd is naar een Quest. Psvr is volgens mij ook niet gericht op roomscale en dat wil je wel. Niet om het ding te dissen overigens hoor, ik vind het cool dat Sony er al zo mee bezig is en qua games hebben ze ook behoorlijke pluspunten, maar ik kan me er ook wel in vinden dat Microsoft nog een paar jaar wacht.
Gamertag: FinrazielNL
Kan me daar ook totaal in vinden. PSVR een paar dagen gehad maar was zowel niet onder de indruk als vrij annoyed bij de dradenboel. Een VR met zoveel draden komt hier iig niet meer in huis.
On the other hand. Alyx is voor mij denk ik wel de vetste game ervaring ooit, en ik denk een nog grotere stap dan 2D->3D. De XSX is er ook krachtig genoeg voor, dus ze hoeven alleen maar een draadloze headset zoals de Oculus Quest compatible te maken
Ik was ook niet onder de indruk van PSVR, dus ik snap bovenstaande redenatie van MS wel.Timothy3000 schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 12:20:
Kan me daar ook totaal in vinden. PSVR een paar dagen gehad maar was zowel niet onder de indruk als vrij annoyed bij de dradenboel. Een VR met zoveel draden komt hier iig niet meer in huis.
Het enige dat ik vet vond was RE7 in PSVR, maar die was gelijk niet te spelen zo eng met die bril op!
Maneater in Gamepass vind ik ook wel chill, wilde hem al bijna op disc kopen, maar ben blij achteraf van niet want een echt goede game vind ik het ook niet. Ben gewoon in 1 run van threat level 1 naar 5 gegaan binnen een kwartier, dus volgens mij is het spel ook snel uit te spelen!
Ik had wel mijn 1e echte vastloper in deze game. Beeld hing volledig vast en ik moest de XSX power kabel eruit trekken om hem te rebooten..
Geinig, ik moest toch even proberen met mijn controller, als ik met mijn wijsvinger op de trigger zit zit ik tegen de bumper aan. Dus ik gebruik mijn wijsvinger voor beide zonder mijn vinger te verplaatsen.Romius schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 12:05:
[...]
Ik denk er niet eens bij na eigenlijkanders moet je wisselen tussen de LB/RB en de triggers, lijkt mij ook onhandig.
Edit: ik zie nu pas wat Claw is...lijkt mij erg pijnlijk om met je wijsvinger voor je reguliere knoppen te gebruiken
Lichtpuntje...
Borderlands 3 is getting crossplay support, but not on PlayStation https://t.co/eV5kZAjZKv pic.twitter.com/B6R6g9SEJp
— The Verge (@verge) 27 mei 2021
#4ThePlayers https://t.co/nFOyVlSyuP pic.twitter.com/6rwm5cAxQC
— Tom Warren (@tomwarren) 27 mei 2021
Play Has No Limits* https://t.co/nFOyVlSyuP pic.twitter.com/MDiV51X0Ve
— Tom Warren (@tomwarren) 27 mei 2021
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Vanavond om 21:00 Dying Light 2 stream. Wie is nog meer heel benieuwd ernaar? Ik vond de beelden een paar jaar terug heel erg nice, maar schijnbaar heeft de game ook in een soort development hell gezeten. Maar ja, genoeg games lopen qua development niet vlekkeloos en zijn echt wel goed. Dan om 23:00 Horizon FW gameplay, OK dat is PS5 en PS4 maar ach, en als we "insiders" mogen geloven (grote korrel zout) onthult Nintendo vandaag de Switch Pro.
Ik denk dat het probleem ook een beetje ligt bij de onthulling van de eerste Halo Infinite trailer in 2018. Het was een engine trailer, maar het liet duidelijk de wereld zien, de lighting, de details, alles. Erg mooi maar niet onmogelijk mooi. Dat heeft echt verwachtingen gekweekt. En toen kwam de gameplay vorig jaar en dat was goed schrikken.Krimglas schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 10:03:
[...]
Ik snap die laserfocus op de graphics van halo niet. Graphics zijn altijd "ok", maar nooit cutting edge geweest (behalve misschien met Halo 1). De echte appeal zit in de custom games/custom servers en de UT2K4-achtige grote maps met vehicle combat.
Nou weten we via Jason Schreier en iemand die aan de game gewerkt heeft dat het alles behalve vlekkeloos is verlopen, het maken van de game. Zo kwamen ze middenin development erachter dat de engine niet geschikt was voor grote maps zoals we krijgen in Infinite en moesten ze dus switchen of zelfs een gloednieuwe engine bouwen.
En daarnaast is er ook gezegd dat de visuals zwaar WIP waren vorig jaar. Waar ik maar één ding op kan zeggen en dat is......joh?
Dying Light 2 ben ik ook wel benieuwd naar. Jammer genoeg zelf pas morgen tijd om alles te bekijken.
Ikkedevilsnight schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 15:35:
Vanavond om 21:00 Dying Light 2 stream. Wie is nog meer heel benieuwd ernaar? Ik vond de beelden een paar jaar terug heel erg nice, maar schijnbaar heeft de game ook in een soort development hell gezeten. Maar ja, genoeg games lopen qua development niet vlekkeloos en zijn echt wel goed. Dan om 23:00 Horizon FW gameplay, OK dat is PS5 en PS4 maar ach, en als we "insiders" mogen geloven (grote korrel zout) onthult Nintendo vandaag de Switch Pro.
Ga ik zeker kijken, ze hebben nog steeds niet ontkent dat hij dit jaar uit gaat komen, dus hopelijk kunnen we hier nog dit jaar mee aan de slag.
Die ask me anything questions zijn er ook nog voor dying light 2:
YouTube: Dying Light 2 - Ask Me Anything - Episode 1
YouTube: Dying Light 2 - Ask Me Anything - Episode 2
Ja ik had alleen de eerste gezien, zeker toffe info. Al hoop ik wel dat er echt genoeg zombies zijn, want in deel 1 zwalken ze gewoon lekker rond op de grond overdag, maar dus echt veel minder of alleen maar in de hoogtes in deel 2 overdag en in de nacht op straat.JDL15 schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 15:43:
[...]
Ikke![]()
Ga ik zeker kijken, ze hebben nog steeds niet ontkent dat hij dit jaar uit gaat komen, dus hopelijk kunnen we hier nog dit jaar mee aan de slag.
Die ask me anything questions zijn er ook nog voor dying light 2:
YouTube: Dying Light 2 - Ask Me Anything - Episode 1
YouTube: Dying Light 2 - Ask Me Anything - Episode 2
Er is één shop die vandaag op hun site een release voor 7 december heeft neergezet. Placeholder of heeft Techland het al doorgegeven aan hen? Let's see!
Wat is er stoer aan? Het is toch juist super goed om te zien dat er steeds meer crossplay komt, helemaal met de huidige GPU prijzen willen veel mensen niet investeren in een videokaart/PC dus dat je nu met je console tegen/met elkaar kan spelen zie ik niet als iets stoers maar als iets geweldigs wat ze al veel eerder hadden moeten doen.
PS/XBL: Nogne
Ik zelf ben niet zo'n fan van cross Play. Komt het er niet op neer dat wij met Xbox controller tegen mensen met muis en toetsenbord spelen? Dat is niet echt heel tof met games zoals BF bijvoorbeeld. Met een muis ben je bizar veel accurater toch?Nogne schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 17:37:
[...]
Wat is er stoer aan? Het is toch juist super goed om te zien dat er steeds meer crossplay komt, helemaal met de huidige GPU prijzen willen veel mensen niet investeren in een videokaart/PC dus dat je nu met je console tegen/met elkaar kan spelen zie ik niet als iets stoers maar als iets geweldigs wat ze al veel eerder hadden moeten doen.
Dat maakt voor een co-op spel als Borderlands toch niks uit? Voor PvP shooters kan matchmaking een deel goed maken, bij Gears of Call of Duty merk ik niet dat ik een nadeel heb ten opzichte van PC spelers.devilsnight schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 17:47:
[...]
Ik zelf ben niet zo'n fan van cross Play. Komt het er niet op neer dat wij met Xbox controller tegen mensen met muis en toetsenbord spelen? Dat is niet echt heel tof met games zoals BF bijvoorbeeld. Met een muis ben je bizar veel accurater toch?
Daarnaast is crossplay vaak een optie en geen verplichting
Het misbruiken van uitstekende Playstation marketing kreten. Om aan te tonen dat er wel limieten zijn of niet voor de players gedachte is. Heel stoer inderdaad. Crossplay is ronduit kut en zit boordevol met nadelen. Zie hierboven. Maar gelukkig zijn er ook systemen waar crossplay een optie is en geen verplichting.Nogne schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 17:37:
[...]
Ja daar heb je wel een punt, bij Sea of Thieves kan je zelf aangeven of je voorkeur uit gaat naar een controller only server of dat je ook met M/K spelers wil spelen. Ik speel zelf altijd op die laatste, en voor mijn gevoel kom ik best mee.devilsnight schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 17:47:
[...]
Ik zelf ben niet zo'n fan van cross Play. Komt het er niet op neer dat wij met Xbox controller tegen mensen met muis en toetsenbord spelen? Dat is niet echt heel tof met games zoals BF bijvoorbeeld. Met een muis ben je bizar veel accurater toch?
Grounded waar ik nu mee bezig ben speel je met elkaar in een groep, dus of mijn vrienden nou sneller kunnen richten maakt mij daar weer wat minder uit.
Al denk ik dat het met een spel zoals BF of COD wel iets anders ligt. Denk niet dat je het daarom perse wil forceren, maar als de optie er komt zoals met Sea of Thieves zou ik dat niet erg vinden.
Daar verschillen wij dan van mening, ik vind crossplay echt heerlijk. Vind het juist fijn dat ieder zijn eigen voorkeur kan gebruiken en dat je toch samen kan spelen, want mij boeit het niet of je een PC, Xbox, PS of Switch haalt maar vind het wel zo gezellig om samen te kunnen spelen.Lekkerboeie86 schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 17:55:
[...]
Het misbruiken van uitstekende Playstation marketing kreten. Om aan te tonen dat er wel limieten zijn of niet voor de players gedachte is. Heel stoer inderdaad. Crossplay is ronduit kut en zit boordevol met nadelen. Zie hierboven. Maar gelukkig zijn er ook systemen waar crossplay een optie is en geen verplichting.
En misbruik maken van marketing heb je op zich een punt maar Sony/Microsoft zullen zo veel mogelijk doen om hun positieve punten en de negatieve punten van de concurrentie te belichten. Verder ga ik niet in op die slogan want denk dat die discussie beter in het Playstation topic kan worden gevoerd.
In CoD MW speel je gewoon tegen PC spelers die met controller spelen. Volgens mij zijn er maar heel weinig games waar het controller vs muis/tobo is. Ik heb nog geen nadeel ondervonden terwijl ik voornamelijk multiplayer speel.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Eh, ik speel bocw op PC met muis/tobo en zie vaak zat console spelers hoor, eigenlijk zijn de meeste mensen gewoon console spelers. Dat is gewoon gemixed als je crossplay aan hebt staan en de PC spelers hoeven dus zeker niet met controller te spelen. Maar door skill based matchmaking en auto aim is het verschil op een gegeven moment niet zo groot.Lekker Ventje schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 18:35:
In CoD MW speel je gewoon tegen PC spelers die met controller spelen. Volgens mij zijn er maar heel weinig games waar het controller vs muis/tobo is. Ik heb nog geen nadeel ondervonden terwijl ik voornamelijk multiplayer speel.
Controller lijkt soms op de close ranged gevechten voordeel te hebben terwijl de muis dan op afstand weer wat voordeel lijkt te hebben.
Edit:
Vraagje over games with gold trouwens. Bij PS+ kan je games claimen en dan hoef je het niet te downloaden maar kan je het zolang je PS+ abbo loopt die games downloaden en spelen. Bij games with gold zag ik niet echt een claim button, dus heb ik de download maar gestart en toen afgebroken. Is dat de bedoeling of zie ik wat over het hoofd?
[ Voor 24% gewijzigd door DaitoX op 27-05-2021 18:56 ]
ik denk dat dit inderdaad de enige manier is. Je kan ook GamePass nemen, dan kan je volgens mij ook de vorige "games with gold" spelen.DaitoX schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 18:51:
Vraagje over games with gold trouwens. Bij PS+ kan je games claimen en dan hoef je het niet te downloaden maar kan je het zolang je PS+ abbo loopt die games downloaden en spelen. Bij games with gold zag ik niet echt een claim button, dus heb ik de download maar gestart en toen afgebroken. Is dat de bedoeling of zie ik wat over het hoofd?
Of vergis ik me hierin
Ik zit me hier ondertussen rustig af te vragen wanneer stoer een negatief woord geworden is... Dacht nog dat het zoiets was:
Hey heb je die nieuwe game x gezien?
Ja vet stoer man!
Echt wel!
Ik zal wel oud worden, snap de straattaal niet meer
Ja vet stoer man!
Echt wel!
Gamertag: FinrazielNL
Als je in Warzone crossplay aan hebt barst het van de cheaters, er is geen lol aan meer. Zonder crossplay geen enkele cheater te bekennen. Zo jammer dat crossplay geforceerd wordt op de Xbox, dat is mijn reden om Warzone op mijn PS5 te spelen ipv op mijn XSX. Terwijl ik de Xbox controller veel fijner vindLekker Ventje schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 18:35:
[ Voor 3% gewijzigd door Steven030 op 27-05-2021 19:35 ]
Dan kunnen we elkaar de hand schudden. Tegenwoordig is die vreselijke ziekte "KK" blijkbaar bedoeld om positief kracht bij te zetten.Finraziel schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 19:28:
Ik zit me hier ondertussen rustig af te vragen wanneer stoer een negatief woord geworden is... Dacht nog dat het zoiets was:
Ja vet stoer man!
Echt wel!
ja, die is KK-vet man!
Echt wel!
[ Voor 4% gewijzigd door Radko op 27-05-2021 19:38 ]
Ik heb de gold naar ultimate methode gebruikt, gamepass heb ik dan ook.Radko schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 19:19:
[...]
ik denk dat dit inderdaad de enige manier is. Je kan ook GamePass nemen, dan kan je volgens mij ook de vorige "games with gold" spelen.
Of vergis ik me hierin
Ik zie nu wel in m'n library dat er een categorie is, de 360 game mag ik schijnbaar houden ook als mijn abonnement verloopt.
Misschien eens in de gaten houden of ze daar vanzelf bijkomen anders zonder te claimen.
Games die je kan claimen.. die bezit je. Je moet ze wel claimen natuurlijk. Zoals een zuinige Nederlander dat behoort te doen, claim ik alles dat los en vast zit. Tot heden nog maar 1 game die ik ook echt hebt gespeeld (Gears 5) maar goed… die zit al in GamePass haha. Maja.. toch leuk dat mocht ik ooit besluiten een GamePass meer af te nemen dat ik een lading spellen heb staan
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Ja dat dacht ik al, was dus vooral benieuwd of er een makkelijkere manier was zoals bij PS+ doe ik het via de website. Maar het is nou ook weer niet zoveel moeite om ff gauw die downloads weer te cancellen.Thalaron schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 19:52:
Games die je kan claimen.. die bezit je. Je moet ze wel claimen natuurlijk. Zoals een zuinige Nederlander dat behoort te doen, claim ik alles dat los en vast zit. Tot heden nog maar 1 game die ik ook echt hebt gespeeld (Gears 5) maar goed… die zit al in GamePass haha. Maja.. toch leuk dat mocht ik ooit besluiten een GamePass meer af te nemen dat ik een lading spellen heb staan
Dacht dat je crossplay kon uitzetten in de settings van de xbox? Kan zijn dat ik het verkeerd heb hoor.Steven030 schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 19:34:
[...]
Als je in Warzone crossplay aan hebt barst het van de cheaters, er is geen lol aan meer. Zonder crossplay geen enkele cheater te bekennen. Zo jammer dat crossplay geforceerd wordt op de Xbox, dat is mijn reden om Warzone op mijn PS5 te spelen ipv op mijn XSX. Terwijl ik de Xbox controller veel fijner vind
Volgens mij is dat per game verschillend, meeste wel.MissMe NL schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 20:02:
[...]
Dacht dat je crossplay kon uitzetten in de settings van de xbox? Kan zijn dat ik het verkeerd heb hoor.
enige waarvan ik weet dat het niet uit te zetten is is warzone, gewoon cod mp overigens wel.
Je kan crossplay op account niveau uitschakelen.
System settings -> General -> Online safety & family -> Privacy & online safety -> Xbox live privacy -> View details & customize -> Communication & multiplayer -> You can play with people outside Xbox Live

https://www.windowscentra...box-one-series-x-series-s
System settings -> General -> Online safety & family -> Privacy & online safety -> Xbox live privacy -> View details & customize -> Communication & multiplayer -> You can play with people outside Xbox Live

[ Voor 32% gewijzigd door Caayn op 27-05-2021 20:44 ]
"Stoer" in de context waarin je hem las, was ook geen verbastering van het woord. Het had in die context gewoon zijn oorspronkelijke betekenis. Het werd alleen sarcastisch gebruikt.Finraziel schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 19:28:
Ja vet stoer man!
Echt wel!
Nogne schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 17:56:
[...]
Ja daar heb je wel een punt, bij Sea of Thieves kan je zelf aangeven of je voorkeur uit gaat naar een controller only server of dat je ook met M/K spelers wil spelen. Ik speel zelf altijd op die laatste, en voor mijn gevoel kom ik best mee.
Grounded waar ik nu mee bezig ben speel je met elkaar in een groep, dus of mijn vrienden nou sneller kunnen richten maakt mij daar weer wat minder uit.
Al denk ik dat het met een spel zoals BF of COD wel iets anders ligt. Denk niet dat je het daarom perse wil forceren, maar als de optie er komt zoals met Sea of Thieves zou ik dat niet erg vinden.
Ah, idd. Nee voor een Borderlands is het prima. Dat is best bijzonder dat je geen verschil merkt met CoD. Je zou denken dat iemand met een muis echt veel vlotter is.Caayn schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 17:53:
[...]
Dat maakt voor een co-op spel als Borderlands toch niks uit? Voor PvP shooters kan matchmaking een deel goed maken, bij Gears of Call of Duty merk ik niet dat ik een nadeel heb ten opzichte van PC spelers.
Daarnaast is crossplay vaak een optie en geen verplichting
Toen Star Wars Squadrons uitkwam speelden mijn broer en wat vrienden online en we werden geslacht en het waren allemaal PC gamers. Dus wij hadden gelijk zoiets van....wtf, dit is niet eerlijk. Kan natuurlijk ook dat wij gewoon slecht waren.
Oeh nice, dat wist ik niet. Ik ga het binnenkort eens proberen met WarzoneCaayn schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 20:40:
[Afbeelding]
Dit bedoelde ik inderdaad.Caayn schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 20:40:
[Afbeelding]
Gelijk die Dying Light: Platinum Edition gehaald via Brazillë voor 12 euro, in NL is die 25 euro
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Mooie prijs! Wel heel jammer dat ze die game nooit gepatched hebben voor One X, laat staan Series.G_Dragon schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 21:46:
[...]
Gelijk die Dying Light: Platinum Edition gehaald via Brazillë voor 12 euro, in NL is die 25 euro
Ik hoop dat deze editie wel een verbeterde versie is?devilsnight schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 21:47:
[...]
Mooie prijs! Wel heel jammer dat ze die game nooit gepatched hebben voor One X, laat staan Series.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik denk het zelf niet, ze zeiden er niks over. Als het wel zo is....dan hap ik misschien ook. Ook al heb ik de game al sinds launch.G_Dragon schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 21:48:
[...]
Ik hoop dat deze editie wel een verbeterde versie is?
Ik laat het wel weten, heb zelf de main game met veel plezier toen uitgespeeld maar nooit de dlcs gehaald. Dit leek me voor dat geld een koopje om een goede titel opnieuw te belevendevilsnight schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 21:59:
[...]
Ik denk het zelf niet, ze zeiden er niks over. Als het wel zo is....dan hap ik misschien ook. Ook al heb ik de game al sinds launch.
Hmm ga deze editie zeker wel kopen. Had al een tijdje wel weer zin in Dying Light want dat blijft een toffe game en wereld, maar nu ik van deze editie weet koop ik deze van het weekend wel even. 25 euro is toch wel een mooie prijs met alle dlc wat ooit is uitgegeven.
Video is prive
Ah, dan zal Ubi er snel bij zijn geweest, haha. Ik was zelf ook te laat.
Morgen
Ik zou zeggen ga vast de macarena oefenendevilsnight schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 22:23:
[...]
Morgen
Was het deze ?devilsnight schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 22:23:
[...]
Morgen
Af en toe heb ik van die momenten waarbij ik een compleet ander game ritme heb dan gebruikelijk. Meestal speel ik meer dan 10 nieuwe games ofzo in een maand en ben ik ook wel aan het achievement hunten. En op andere momenten zoals nu speel ik eigenlijk alleen maar 1 of 2 games in een hele maand.
Ben sinds een paar weken weer helemaal fan van BFV en heb met @G_Dragon weer leuk wat Grounded gespeeld. Maar sinds een paar dagen ben ik groot fan geworden van Knockout City. Wat een leuke 3 vs 3 is dat zeg.
Echt goed geslaagd en zou ik zonder Gamepass echt nooit hebben geprobeerd ook al kost die maar iets van 19 euro volgens mij. Ik kan iedereen het aanraden om in een groep van 2 of 3 gewoon te proberen. Echt enorm veel fun.
Zojuist een enorm gaaf potje gespeeld waarbij we 2 tegen 3 speelden en we gewoon uiteindelijk wonnen door enorm goed teamwork. Wel echt op het randje gewonnen want 1e ronde verloren we kansloos met 3-10. Tweede ronde wonnen we met 10-7 en derde ronde wonnen we met 10-9. Echt juichen (althans ik
) aan het einde nadat de final kill werd gemaakt.
Dat is wel het mooie van MP-games. Dit soort gave ervaringen die je samen met vrienden kunt delen heb je gewoon niet in SP games. Niet voor niets dat de games die ik nu speel allemaal MP games zijn. Ik heb het gevoel dat ik gewoon echt teveel games heb gespeeld de afgelopen tig jaren en alles wel heb gezien waardoor ik niet heel snel meer onder de indruk ben van veel games, zeker niet van games in genres die ik gewoon veel heb gespeeld. Daarom ben ik blij dat ik (met name via Gamepass) ook andere genres ben gaan spelen, zoals tactical turn based rpgs, zoals Wasteland 3.
Ik kijk dan eigenlijk stiekem vooral uit naar nieuwe games met MP, of wat uniekere games zoals Elden Ring, Flight Sim of een nieuwe Fable vanwege jeugdsentiment. Net ook de trailer gezien van Dying Light 2 en ik heb een wat indifferent gevoel erbij. Net zoals bij best wel wat SP games de afgelopen tijd. Ik wil niet zeggen dat ik een dip heb in games, want ik game nog echt genoeg uren, maar ik merk dat ik in SP games wel op zoek ben naar nieuwe gameplay en genres en niet oude wijn in nieuwe zakken. En dan bedoel ik met oude wijn de traditionele gameplay en nieuwe zakken de grafische upgrades vanwege de nieuwe hardware. Zo ben ik ook wel benieuwd naar bijv. de gameplay beelden van Horizon van zodadelijk, maar ook daarvan verwacht ik.. Been there done that. Edit: zoals ik al dacht. Ziet er prima uit, maar been there done that.
Ik hoop dan op de E3 ook wel wat nieuwe en innovatieve games te zien.
Ben sinds een paar weken weer helemaal fan van BFV en heb met @G_Dragon weer leuk wat Grounded gespeeld. Maar sinds een paar dagen ben ik groot fan geworden van Knockout City. Wat een leuke 3 vs 3 is dat zeg.
Zojuist een enorm gaaf potje gespeeld waarbij we 2 tegen 3 speelden en we gewoon uiteindelijk wonnen door enorm goed teamwork. Wel echt op het randje gewonnen want 1e ronde verloren we kansloos met 3-10. Tweede ronde wonnen we met 10-7 en derde ronde wonnen we met 10-9. Echt juichen (althans ik
Dat is wel het mooie van MP-games. Dit soort gave ervaringen die je samen met vrienden kunt delen heb je gewoon niet in SP games. Niet voor niets dat de games die ik nu speel allemaal MP games zijn. Ik heb het gevoel dat ik gewoon echt teveel games heb gespeeld de afgelopen tig jaren en alles wel heb gezien waardoor ik niet heel snel meer onder de indruk ben van veel games, zeker niet van games in genres die ik gewoon veel heb gespeeld. Daarom ben ik blij dat ik (met name via Gamepass) ook andere genres ben gaan spelen, zoals tactical turn based rpgs, zoals Wasteland 3.
Ik kijk dan eigenlijk stiekem vooral uit naar nieuwe games met MP, of wat uniekere games zoals Elden Ring, Flight Sim of een nieuwe Fable vanwege jeugdsentiment. Net ook de trailer gezien van Dying Light 2 en ik heb een wat indifferent gevoel erbij. Net zoals bij best wel wat SP games de afgelopen tijd. Ik wil niet zeggen dat ik een dip heb in games, want ik game nog echt genoeg uren, maar ik merk dat ik in SP games wel op zoek ben naar nieuwe gameplay en genres en niet oude wijn in nieuwe zakken. En dan bedoel ik met oude wijn de traditionele gameplay en nieuwe zakken de grafische upgrades vanwege de nieuwe hardware. Zo ben ik ook wel benieuwd naar bijv. de gameplay beelden van Horizon van zodadelijk, maar ook daarvan verwacht ik.. Been there done that. Edit: zoals ik al dacht. Ziet er prima uit, maar been there done that.
Ik hoop dan op de E3 ook wel wat nieuwe en innovatieve games te zien.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
SEGAAAAAAAAAAAAAAA !!
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Wat ziet Horizon: Forbidden West er kapot goed uit!
Jammer dat het een Playstation only game is, want anders had ik hem gehaald.
Goede reden om ook een PS5 in huis te halen toch? Gaat uiteindelijk om de gamesG_Dragon schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 23:30:
Komende jaren met Game Pass lekker genieten en pas veel later als er een beetje games op de PS5 uit zijn pas dat ding halen tegen een veel lagere prijs 
Edit: Overigens zijn ze de PC markt aan het testen, misschien dat we later ook wat nieuwere Sony games op PC krijgen
Edit: Overigens zijn ze de PC markt aan het testen, misschien dat we later ook wat nieuwere Sony games op PC krijgen
[ Voor 28% gewijzigd door Vagax op 27-05-2021 23:35 ]
Haha nee ik hou het bij me Series XExorcist schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 23:31:
[...]
Goede reden om ook een PS5 in huis te halen toch? Gaat uiteindelijk om de games
Dan maar geen Horizon: Forbidden West spelen ondanks die er kapot goed uitziet!
Ja man, het is pretty crazy! Ik hoop echt al sinds het begin van Xbox One dat een Xbox studio met zulke graphics zou komen (in die tijd natuurlijk graphics zoals Uncharted 4, Horizon ZD etc) maar ze hadden niet echt veel studio's.G_Dragon schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 23:30:
Nu echter met Ninja Theory bijvoorbeeld, daar verwacht ik wel gekke graphics van met Hellblade 2. Maar misschien Obsidian met Avowed ook wel. Maar of dat op dit niveau gaat komen qua animatie, graphics.....time will tell!
Dying Light 2 Xbox Store Page
— MauroNL (@MauroNL3) 27 mei 2021
- 60 FPS
- 4K
- Ray Tracing
- Online co-op 2-4 players
- Cross-gen multiplayer/co-op
- Smart Delivery
- $59.99https://t.co/LZG9r0rWMQ
Hopelijk betekent dit dat we dit allemaal in één mode krijgen, dynamic 4K,raytracing en 60fps. Ik moet minimaal boven de 1080p met mijn kijkafstand en 60fps is echt een must vandaag de dag na al dat 60fps geweld aan games.
[ Voor 17% gewijzigd door devilsnight op 28-05-2021 00:23 ]
Maar even de Ultimate edition binnen hengelen https://xbox-store-checke...mate-Edition/9p503b7t9qn5devilsnight schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 23:51:
[...]
Ja man, het is pretty crazy! Ik hoop echt al sinds het begin van Xbox One dat een Xbox studio met zulke graphics zou komen (in die tijd natuurlijk graphics zoals Uncharted 4, Horizon ZD etc) maar ze hadden niet echt veel studio's.
Nu echter met Ninja Theory bijvoorbeeld, daar verwacht ik wel gekke graphics van met Hellblade 2. Maar misschien Obsidian met Avowed ook wel. Maar of dat op dit niveau gaat komen qua animatie, graphics.....time will tell!
[Embed]
Hopelijk betekent dit dat we dit allemaal in één mode krijgen, dynamic 4K,raytracing en 60fps. Ik moet minimaal boven de 1080p met mijn kijkafstand en 60fps is echt een must vandaag de dag na al dat 60fps geweld aan games.
DLC van Dying Light 1 is me ook erg goed bevallen.
Wie weet kondigt Phil hem wel aan als Game Pass game day oneG_Dragon schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 23:30:
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Gaat niet werken... je vindt dan geen lobby'sSteven030 schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 21:10:
[...]
Oeh nice, dat wist ik niet. Ik ga het binnenkort eens proberen met Warzone
Ik vind Gears 5 en dan met name de Hivebusters DLC qua graphics en animaties echt niet onderdoen voor HFW. Beide echt top notch.devilsnight schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 23:51:
[...]
Ja man, het is pretty crazy! Ik hoop echt al sinds het begin van Xbox One dat een Xbox studio met zulke graphics zou komen (in die tijd natuurlijk graphics zoals Uncharted 4, Horizon ZD etc) maar ze hadden niet echt veel studio's.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Hivebusters moet ik nog altijd checken!!! Zo goed joh?Phydomir schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 10:10:
[...]
Ik vind Gears 5 en dan met name de Hivebusters DLC qua graphics en animaties echt niet onderdoen voor HFW. Beide echt top notch.
Eens, gears 5 ziet er goed uit. Dat is natuurlijk wel een "kleine" game kwa schaal. HZW is een open world game. Dat is natuurlijk wel een verschil.Phydomir schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 10:10:
[...]
Ik vind Gears 5 en dan met name de Hivebusters DLC qua graphics en animaties echt niet onderdoen voor HFW. Beide echt top notch.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nouja, testen, de huidige Horizon Zero Dawn is gewoon voor de pc uitgekomen, Uncharted 4 komt ook voor pc als ik het nieuws moet geloven.Vagax schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 23:34:
Komende jaren met Game Pass lekker genieten en pas veel later als er een beetje games op de PS5 uit zijn pas dat ding halen tegen een veel lagere prijs
Forbidden West zal na 1 of 2 jaar ook wel voor de pc komen gok ik. Maar het zag er idd verdomd goed uit, maar om nou alleen daarvoor een PS5 in huis te halen..
Gewoon 3 maanden later weer verkopen, dan zal je de game wel hebben uitgespeeldRomius schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 11:03:
[...]
Nouja, testen, de huidige Horizon Zero Dawn is gewoon voor de pc uitgekomen, Uncharted 4 komt ook voor pc als ik het nieuws moet geloven.
Forbidden West zal na 1 of 2 jaar ook wel voor de pc komen gok ik. Maar het zag er idd verdomd goed uit, maar om nou alleen daarvoor een PS5 in huis te halen..
Mij trekt de MP aspect van DL2 dan 10x meer dan een SP die toevallig er leuk uitziet, maar verder weinig longterm speelbaarheid heeft.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/Yxz5UZWfQQDVggAwPZCLMI5b.jpg?f=fotoalbum_large)