‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Tis dat ik nu in Persona zit maar moet deze ook nog spelen voor de nieuwe uit komtRivanov schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 20:17:
Eindelijk.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Nice job!Rivanov schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 20:17:
Eindelijk.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ook in die volgorde gedaan? Misschien moet ik er toch weer eens voor gaan zitten want tot mijn grote spijt is het van gamen niet veel gekomen de laatste maanden.. Wel 8 kilo kwijt door het sporten dus dat is fijn
Jup. In volgorde gespeeld.D-Ed schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 21:02:
[...]
Nice job!![]()
Ook in die volgorde gedaan? Misschien moet ik er toch weer eens voor gaan zitten want tot mijn grote spijt is het van gamen niet veel gekomen de laatste maanden.. Wel 8 kilo kwijt door het sporten dus dat is fijn
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Als je ze kwijt bent, wil je ze terug? Moet er ook weer vanaf eigenlijkD-Ed schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 21:02:
[...]
Nice job!![]()
Vooral Reach is wel een aanrader om opnieuw te doen eigenlijk. Beetje onderschatte titel uit de reeks.
Nee dankjewel, mag je zelf mee aan de slag zodat ik wat meer kan gaan gamenWom schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 22:05:
[...]
Als je ze kwijt bent, wil je ze terug? Moet er ook weer vanaf eigenlijk
Vooral Reach is wel een aanrader om opnieuw te doen eigenlijk. Beetje onderschatte titel uit de reeks.
Reach heb ik nog nooit uitgespeeld zelfs.. Ga ik maar eens opnieuw starten binnenkort
Zonde, Reach vind ik verhaaltechnisch een van de betereD-Ed schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 22:27:
[...]
Nee dankjewel, mag je zelf mee aan de slag zodat ik wat meer kan gaan gamen![]()
Reach heb ik nog nooit uitgespeeld zelfs.. Ga ik maar eens opnieuw starten binnenkort
Kunnen als het lukt misschien eens starten met een playthrough, ik zit de komende weken een stuk makkelijker qua uren
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Sounds like a plan! Ik heb sowieso weer een monitor in de eetkamer dus kan ook wat makkelijker schuivenBlaauw87 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 23:01:
[...]
Zonde, Reach vind ik verhaaltechnisch een van de betere![]()
Kunnen als het lukt misschien eens starten met een playthrough, ik zit de komende weken een stuk makkelijker qua uren
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
The Ascent lijkt wel een toffe game te worden. Die ga ik zeker van de zomer spelen (al hoop ik dat je hem ook single player makkelijk door kan komen)
[ Voor 11% gewijzigd door SunnieNL op 18-05-2021 23:55 ]
Die Maid of Sker was een games with gold game dacht ik, nice die update!
Heb deze game eigenlijk helemaal niet gevolgd, gisteren de gameplay trailer bekeken en ziet er toch wel leuk uit. Maar de game is dus klaarblijkelijk niet in 4K op de Series X? Wat dan? 1080p/60?
1080 60fpsRivanov schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 06:56:
[...]
Heb deze game eigenlijk helemaal niet gevolgd, gisteren de gameplay trailer bekeken en ziet er toch wel leuk uit. Maar de game is dus klaarblijkelijk niet in 4K op de Series X? Wat dan? 1080p/60?
Dat is al heel lang bekend hoorNotna schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 07:18:
Toch een X|S update voor GTA V?
https://www.ign.com/artic...x-s-release-date-november
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Voor mij iig niet. Kon het ook niet zo snel in dit topic vinden
Erg indrukwekkend spel, en misschien nog wel indrukwekkender dat het zo soepel draait op de S. Vrijwel locked op 60fps, ziet er geweldig uit!
Tomorrow is not today!
Unruly Heroes !Sydney08 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 07:47:
Iemand die nog leuke lokale co-op games weet? Heb It takes Two en Unravel 2 al gespeeld en zoek nog zoiets eigenlijk.
sale voorbij? vind dit nergensThomas schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 07:46:
Hier recent Control UE in de sale gekocht voor Series S. De normale versie zit natuurlijk in de game pass maar is niet X|S enhanced.
Erg indrukwekkend spel, en misschien nog wel indrukwekkender dat het zo soepel draait op de S. Vrijwel locked op 60fps, ziet er geweldig uit!
Die game draaide al op 60fps locked op de series X en de laadtijden waren al nihil. Volgens mij kunnen ze alleen de graphics nog oppoetsen.
In hetzelfde genre als wat je nu noemt weet ik het zo niet, maar Minecraft Dungeons is wel geinig met z'n 2e, en wij hebben ons prima vermaakt met de Gears games in coop, maar dat moet natuurlijk wel net je ding zijnSydney08 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 07:47:
Iemand die nog leuke lokale co-op games weet? Heb It takes Two en Unravel 2 al gespeeld en zoek nog zoiets eigenlijk.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
The ascent op 29 juli wordt couch coop of online.BM schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 08:43:
[...]
In hetzelfde genre als wat je nu noemt weet ik het zo niet, maar Minecraft Dungeons is wel geinig met z'n 2e, en wij hebben ons prima vermaakt met de Gears games in coop, maar dat moet natuurlijk wel net je ding zijn
Golf With Your Friends, is ook op Game Pass. Erg leuk spel, helemaal om even snel op te pakkenSydney08 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 07:47:
Misschien heb je zelf al gekeken, maar ik kwam hier pas laat achter: In de Gamepass app (dus niet de reguliere Xbox app) kun je bij "Alle Games" filteren op lokale co-op. Zijn natuurlijk wel alleen Gamepass-games. Voor een compleet overzicht buiten Gamepass kun je ook kijken op https://www.co-optimus.com/games.phpSydney08 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 07:47:
Wij hebben ons in ieder geval kunnen vermaken met Rayman Legends, Overcooked, Diablo 3, For the King, Portal Knights en allerlei Lego games. Genres gaan wel alle kanten op.
Hoe IGN het zegt is misschien wat verwarrend, het zijn geen gratis patches maar gewoon weer een nieuwe release waar ook gewoon weer voor betaald moet worden (in ieder geval voor de singleplayer).Notna schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 07:31:
[...]
Voor mij iig niet. Kon het ook niet zo snel in dit topic vinden
Gamertag: FinrazielNL
Moving Out. Gezellig verhuizen samen. Zit volgens mij alleen niet meer in Gamepass.Sydney08 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 07:47:
Xbox Live: Springbok NL
Oke, een no-go dus.
:strip_exif()/f/image/mJ2QePdv3Eki9efxct9xu2DK.jpg?f=fotoalbum_large)
Twijfel of het in GP topic hoort, maar het gaat ook om next-gen VS previous-gen 
Och, ik mag toch hopen van wel zeg.JDL15 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 11:59:
Iemand al kunnen vinden of Maneater in Game Pass de Next-Gen versie zal worden? Ik zie dat hij vanaf 25 mei op zal staan maar is het de next gen versie? Ik zie wel dat die upgrade gratis zou zijn als je hem op disc hebt:
[Afbeelding]Twijfel of het in GP topic hoort, maar het gaat ook om next-gen VS previous-gen
Maar ja, NBA bleek ook om de One versie te gaan.
Oh boy, bij Conan staat optimized, bij Maneater niet.
[ Voor 22% gewijzigd door devilsnight op 19-05-2021 12:20 ]
Trine 1,2,4 en offline ook 3. Niet heel nieuw maar wel lachen.Sydney08 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 07:47:
Edit: Let wel op dat, volgens mij, de ray tracing patch nog steeds niet is vrijgegeven.
[ Voor 62% gewijzigd door Caayn op 19-05-2021 12:59 ]
Oooooh, dat wist ik niet. Dan zullen we wellicht gewoon volgende week Sharknado na kunnen spelen in 60fps.Caayn schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 12:28:
Bij NBA heb je daadwerkelijk twee losse versies, bij Maneater is er maar één versie. Verwacht dus gewoon dat Maneater in Gamepass dezelfde versie is, tenzij ze ineens met een Gamepass specifieke versie komen.
Ik lees inderdaad net dat de game smart delivery is.
[ Voor 6% gewijzigd door devilsnight op 19-05-2021 12:31 ]
Tomorrow is not today!
Wel balen, had hem laatst helemaal uitgespeeld op de series X. Het zag er al nextgen uit, blijkbaar wordt het dus nog mooier! Sneller laden kan toch niet. Hij is al rete snel. HahaKaasje123 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 08:35:
[...]
Die game draaide al op 60fps locked op de series X en de laadtijden waren al nihil. Volgens mij kunnen ze alleen de graphics nog oppoetsen.
Velen van jullie hebben een LG CX. Zijn er nog andere andere alternatieven (ik neig zelf qua tv's altijd naar Sony)?
XBL: theArthurrrr
Wat schept mijn verbazing: De ultimate edition XsX is dus een "andere game" oftewel: Ik kan niet verder spelen waar ik gebleven ben.
Nu zit ik dus in dubio of ik opnieuw wil beginnen met the ultimate edition ...
Klopt, ze hebben het uitgebracht als een nieuwe game, met nieuwe save games en nieuwe achievements.Radko schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 13:23:
Via Gamepass heb ik Control gevonden, hier heb ik al een flink stuk van gespeeld. Toen las ik dus dat de XsX update alleen in de Ultimate-edition zat. Omdat ik het uiteraard wel met alle pracht en praal wil spelen heb ik deze versie gekocht.
Wat schept mijn verbazing: De ultimate edition XsX is dus een "andere game" oftewel: Ik kan niet verder spelen waar ik gebleven ben.![]()
Nu zit ik dus in dubio of ik opnieuw wil beginnen met the ultimate edition ...
Dat is ook de reden dat de Xbox One versie niet is te upgraden naar de X|S versie. Dat is alleen voor de ultimate game beschikbaar (wat dus voor het xbox platform als een totaal andere game wordt gezien, met een ander ID)
Ik zou gewoon opnieuw beginnen. Ik had de oude versie al uitgespeeld zonder de addons, ben nu een nieuwe playthrough aan het doen
[ Voor 7% gewijzigd door SunnieNL op 19-05-2021 13:39 ]
Verwijderd
De Trine serie heeft volgens mij bij alles local coop. Heb jaren geleden alleen het eerste deel gespeeld, en dat was erg vermakelijk.Sydney08 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 07:47:
Deeltje 4 is gratis via GoW Korea:
https://www.microsoft.com...tmare-prince/bqng40gvnr9k
Volgens mij is er niks van keuzes waar je een ander pad kunt bewandelen of zo, dus dat hangt er vanaf hoe leuk je de gameplay vindt.Radko schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 13:46:
Dat overweeg ik nu ook. Mijn huidige game afmaken en een nieuwe playthrough met de ultimate edition. Is het de moeite waard om 2x te spelen?
Maar ja ook voor de dlc die bij de ultimate zit zul je dus over moeten stappen, ik zou het zelf gewoon zo snel mogelijk doen.
Ik zou sowieso voor Oled gaan en laat LG nu net het beste zijn voorbereid op gaming (met 4K @120hZ via HDMI 2.1 aansluitingen). Sony Oleds zijn ook prachtig, maar ik dacht dat die er net wat beter uitsprongen qua beeld voor films, en LG naar mijn mening weer net wat beter voor gaming. Er zijn best wel wat leuke foefjes die LG heeft geïmplementeerd voor gaming (alhoewel er wel nog wat updates mogen worden uitgebracht voor e.g. Dolby Vision op 4K 120hZ).DeWaanzin schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 13:22:
M'n vakantie geld komt eraan, aangezien we toch niet op vakantie gaan -> Misschien maar een nieuwe tv met 120 Hz tbv de XSX.
Velen van jullie hebben een LG CX. Zijn er nog andere andere alternatieven (ik neig zelf qua tv's altijd naar Sony)?
Ik zou je er even in verdiepen op fora van Tweakers, genoeg info te vinden
Ik doe niet anders, heb dit topic ook al behoorlijk doorgespit.JDL15 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 14:03:
Ik zou je er even in verdiepen op fora van Tweakers, genoeg info te vinden
Zoek eigenlijk een topic "Tv's voor 120Hz gaming", maar dat is er niet.
XBL: theArthurrrr
https://tweakers.net/tele...Jr5Ll9fxUJlimXOdMlMMjjPHw
DV zou ik zelf ook nog erbij doen... maar is meer een keuze denk ik.
Maar als het gaat om wat ik zelf zou aanraden, dan is het echt gewoon een LG OLed van 2019 of later.
[ Voor 20% gewijzigd door ArthurMorgan op 19-05-2021 14:23 ]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Ach ja, aan de andere kant voor mij het geld meer dan waard
iemand ervaring met deze joypad? De hori fighting commander octa
YouTube: It's EVEN BETTER now...【Fighting Commander OCTA】
Gezien ik op mijn xbss juist ook emulatie spul doe waar veel leuke fighting games zijn, en games waar je een goede dpad wil, lijkt deze pad op papier een goede match, maar ik vind die dpad er eigenlijk vrij umcomfy uitzien! Misschien is kijken of de mediamarkt hem heeft liggen zodat ik hem even kan voelen.........
10 second ninja DONE
Ik heb gisteren op basis van bevindingen hier even Psychonauts gespeeld, maar ik was niet zo impressed. Had de eerste 2 "minds" even gespeeld maar ik vond het een vrij basic platformer, kwam er even niet in. Toch ga ik deel 2 zeker even testendevilsnight schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 14:14:
Psychonauts 2 😍
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Voor het belang van mijn telefoon: kan je aub je 25 grote afbeeldingen ergens in een album plaatsen en daarnaar linken? Ik krijg deze thread amper nog open.devilsnight schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 14:14:
Psychonauts 2 😍
Werkelijk? Heb je toevallig nog een oudje? Hier geen enkel probleem...Krimglas schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 14:58:
[...]
Voor het belang van mijn telefoon: kan je aub je 25 grote afbeeldingen ergens in een album plaatsen en daarnaar linken? Ik krijg deze thread amper nog open.
Maar ondertussen is het ook al de vorige pagina
Gisteravond voor het eerst gespeeld, maar kneiters, dat was nog best lastig. Sturen vind ik totaal niet intuitief tov andere games, zelfs bij het wijzigen naar 'steeringwheel' in de settingslifeguard schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 14:33:
Snowrunner op Gamepass .... 3 weken geleden gekocht
Ach ja, aan de andere kant voor mij het geld meer dan waard
komend weekend nog maar een beetje proberen
Herkenbaar, het begin gaat echt langzaam.Spotter schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 15:56:
[...]
Gisteravond voor het eerst gespeeld, maar kneiters, dat was nog best lastig. Sturen vind ik totaal niet intuitief tov andere games, zelfs bij het wijzigen naar 'steeringwheel' in de settings
komend weekend nog maar een beetje proberen
Tip, verzamel van het eerste level alle trailers, en verkoop deze. Verkoop je 2 beginnertrucks en koop dan die paystar.
Maakt het een stuk makkelijker
Rusler, voormalig Grand Theft Horse op Kickstarter, komt 31 augustus uit. Een top-down 2,5d actiegame met veel inspiratie van de oude GTA games in een middeleeuws stijltje. De kickstarter was leuk om te volgen en ik hoop dat ie het ook lekker doet in de sales. Zal wel een klein prijsje zijn, verwacht ik.
De gameplay trailer is ook wel geinig:
Trebushet, driften met een aanhanger, politiepaarden met sirenes en een flinke dosis humor. Sign me up
[ Voor 20% gewijzigd door Martinspire op 19-05-2021 16:09 ]
Ook vanwege de profielen. Ik heb momenteel een normaal profiel waarin ik de screenshot en opname functie heb verwerkt en een 2e profiel die ik ik in Battlefield 5 gebruik als ik in een vliegtuig zit.d.bakker84 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 10:18:
[...]
Ik ben erg benieuwd waarom zo'n elite controller mijn geld waard zou zijn
De linkerthumbstick indrukken resulteert dat je naar achteren kijkt. Das niet handig als je in een dog fight zit met een tegenstander omdat je dan wel eens per ongeluk te hard drukt op de thumbstick. Die heb ik dus uitgeschakeld en naar 1 van de paddles gemapped. Tevens is freelook in een vliegtuig een crime om zonder paddles te doen. Dat is dus naar links, rechts boven en onder kijken zoals je ook je hoofd draait om naar buiten te kijken bv tijdens het autorijden. Die functie dus ook gemapped naar de paddles. Dan kan ik tijdens het vliegen vrij simpel kijken waar de actie is en waar die tank nou heen rijdt die ik zo bij de volgende bombing run wil uitschakelen.
Als ik neergeschoten wordt, druk ik weer 2x op het profielen knopje en heb ik het normale profiel weer waarbij alle knoppen weer werken zoals ze horen.
Ik heb op de PS5 ook Battlefield 5 en ook daar gevlogen, maar dogfighten zit er daar niet in omdat ik dus continu per ongeluk de thumbstick indruk en crash. Vliegen is op de PS5 dus ook een stuk lastiger zonder Elite controller.
En dit is nog maar 1 voorbeeld van 1 game. Zo zijn er nog honderden van dit soort remappings te bedenken voor alle andere games waarin een knoppen combo op kritieke momenten het verschil kan zijn tussen doodgaan en opnieuw beginnen of succesvol een level/map/jump halen.
XBL: MRE Inc
Knights and Bikes!Sydney08 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 07:47:
Laat je niet afschrikken door een schreeuwerige trailer met wat slechte punkrock. Het spel is leuk in elkaar gezet, mooie artstyle en speelt intuïtief.
Was voor mij wel een verrassing, en gelukkig hoor je de soundtrack nauwelijks in-game voorbij komen
Haha, ja ook de eerste twee minuten even je geluid wat zachter zetten.Blaauw87 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:22:
[...]
Knights and Bikes!
Laat je niet afschrikken door een schreeuwerige trailer met wat slechte punkrock. Het spel is leuk in elkaar gezet, mooie artstyle en speelt intuïtief.
Was voor mij wel een verrassing, en gelukkig hoor je de soundtrack nauwelijks in-game voorbij komen
-----
Wederom een goede game van Arkane!
[Twitter: https://twitter.com/Nibellion/status/1395017833361326086?s=20]
Alleen nog even wachten op de Xbox versie vanwege de timed exclusivity die Sony heeft afgekocht.
[ Voor 17% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-05-2021 17:21 ]
Gameplay over graphics toch ?
Neem aan van wel.JDL15 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 11:59:
Iemand al kunnen vinden of Maneater in Game Pass de Next-Gen versie zal worden? Ik zie dat hij vanaf 25 mei op zal staan maar is het de next gen versie? Ik zie wel dat die upgrade gratis zou zijn als je hem op disc hebt:
[Afbeelding]Twijfel of het in GP topic hoort, maar het gaat ook om next-gen VS previous-gen
Heb gewoon de “oude” versie gekocht op release en die werd netjes geupdate naar next-gen.
Zit alleen nog steeds te wachten op de beloofde ray-tracing update, die zit er nog niet in
Ik lees al een tijdje mee in dit topic omdat ik erover denk om de Xbox S te kopen. Nou heb ik een vraag over de aanschaf van games en hoop dat jullie mij daar duidelijkheid over kunnen geven. Kun je met de S alleen maar digitale games via de Microsoft store kopen of kun je elders ook (fysieke) Xbox games kopen en het serienummer daarvan dan in je Xbox account activeren?
Alvast heel erg bedankt voor jullie input!
[ Voor 3% gewijzigd door Arjan90 op 19-05-2021 18:09 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Niet voor mij persoonlijk maar gezien er nogal wat liefhebbers van Horrorgames hier zitten misschien een leuke game.
Dank je. Maar kun je dan wel digitale games elders kopen? Of enkel in de MS store?Arjan90 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 18:09:
@Sylvia Je kan geen fysieke games "omzetten" naar een digitale versie. Helaas, je zit dus volledig vast aan de digitale versies van games. Overigens staat er net een Series S in V&A zag ik
Bulletstorm én Dishonored?uchiha tijntje schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:50:
[...]
Wederom een goede game van Arkane!
[Twitter]
Alleen nog even wachten op de Xbox versie vanwege de timed exclusivity die Sony heeft afgekocht.
🤯
Je kan keys kopen op andere sites. Als je het grijsgebied betreedt ben je nog goedkoper uit dan fysiek.Sylvia schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 18:11:
[...]
Dank je. Maar kun je dan wel digitale games elders kopen? Of enkel in de MS store?
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Oh dat is jammer. Het platformen zelf is ook niet mega bijzonder, al doet het voor zo'n oude game nog prima zijn werk. Wat ik vooral sterk vindt zijn de verhalen, die kluisjes die je tegenkomt en dan krijg je meer backstory over de character waar je op dat moment in hun mind zit. Zelf ben ik echt hooked. Zit er nu 16 uur in.JDL15 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 14:55:
[...]
Ik heb gisteren op basis van bevindingen hier even Psychonauts gespeeld, maar ik was niet zo impressed. Had de eerste 2 "minds" even gespeeld maar ik vond het een vrij basic platformer, kwam er even niet in. Toch ga ik deel 2 zeker even testen
Dank je wel!MissMe NL schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 18:16:
[...]
Je kan keys kopen op andere sites. Als je het grijsgebied betreedt ben je nog goedkoper uit dan fysiek.
Dank je wel!Arjan90 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 18:27:
@Sylvia Je kan prima spellen elders kopen, maar met de sales van Xbox kun je vaak wel goedkoop spellen scoren. Je kan ook spellen op andere plekken, maar dan moet je wel goed opletten dat je of een key koopt die je zo kan inwisselen óf dat je met VPN de code moet inwisselen en dus wat grijzer gebied betreedt (dan koop je bijv. een key uit Argentinië, je doet met VPN net alsof je in Argentinië bent en vervolgens wissel je de key in en ga je weer virtueel "terug" naar Nederland).
Wilde net die trailer van Lies of P posten... beetje Bloodborne / Dark Souls vibe.justifire schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 19:18:
Eerste cijfer is binnen voor Biomutant : 88/100![]()
[Afbeelding]
Benieuwd welke game als eerst released wordt, Elden Ring of toch Lies of P ?uchiha tijntje schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 20:28:
[...]
Wilde net die trailer van Lies of P posten... beetje Bloodborne / Dark Souls vibe.
(Lies of P release 2023)
Ik las dat we Elden Ring niet hoeven te verwachten met de E3. Dus het zou zomaar Lies of P kunnen zijnjustifire schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 22:30:
[...]
Benieuwd welke game als eerst released wordt, Elden Ring of toch Lies of P ?
(Lies of P release 2023)
Niet dat ik het spel niet wil gaan spelen... maar gezien hij nu een stuk goedkoper is zou een nieuwe aankoop alsnog beter zijn haha...
Dom dom... maar goed... ben benieuwd
Niet geschoten is altijd mis!
Ps; ik heb hem ook daadwerkelijk maar kort gespeeld. Ik neem aan dat ze daar naar zullen kijken om te voorkomen dat mensen met 100% dit aanvragen haha. Hoewel je het spel in 2 weken tijd vast ook wel kunt uitspelen...
[ Voor 18% gewijzigd door Thalaron op 19-05-2021 22:35 ]
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Niet bij 2.5m van een 65” OLED.
Doet LG geen upscaling dan ?
De Xbox schaalt het al naar uhd dus de tv hoeft dat niet meer te doen (tenzij je in de systeem settings de output lager zet maar waarom zou je dat doen).
Maar goed, een simpel opschaal algoritme ziet er nooit zo goed uit als de real thing natuurlijk (simpel, dus niet dlss of equivalent).
Will BIOMUTANT be on the Xbox Game pass?
For the time being: no.
Ok, rustig afwachten dus
Ook omdat ze daar dus wel zeggen dat er binnenkort ook een native ps5/xsx versie komt, lijkt me raar als dan de resolutie niet alsnog omhoog gaat.
Motion Blurr is niet uit te zettenFinraziel schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 23:04:
[...]
Will BIOMUTANT be on the Xbox Game pass?
For the time being: no.
Ok, rustig afwachten dus
Ook omdat ze daar dus wel zeggen dat er binnenkort ook een native ps5/xsx versie komt, lijkt me raar als dan de resolutie niet alsnog omhoog gaat.
Rare keuzes…
[YouTube: Necromunda Hired Gun • Orlock Heavy Stubber Weapon Showcase Trailer • PS5 XSX PS4 Xbox One PC]
Dat hij niet op de lijst staat en dat er van de eerdere delen een remaster is uitgekomen doet mij vermoeden dat ze met een remaster bezig zijn, maar voorlopig heb ik maar gewoon de pc versie geïnstalleerd en die naar de TV gestreamd.
Ga BF5 maar eens met FPS Boost spelen en zonder. Dat verschil zie je direct.
En in FPS Boost is het dus 1080p.
Je hoeft mij niets uit te leggen hoorRivanov schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 06:53:
[...]
Ga BF5 maar eens met FPS Boost spelen en zonder. Dat verschil zie je direct.
En in FPS Boost is het dus 1080p.
4K graphics > ray tracing > framerate
[ Voor 6% gewijzigd door justifire op 20-05-2021 07:19 ]
Ik heb de Samsung HQ90R surround set, waarbij mijn OneConnect box van mijn Samsung TV is aangesloten op de soundbar. De overige twee HDMI ports op de soundbar worden gebruikt door de PS5 en de Switch.
Maakt het heel veel uit als de Xbox niet direct is aangesloten op de soundbar, maar via de OneConnect box van de TV?
Het enige wat je kan gaan missen is DTS geluidsspoor. Mijn receiver kan alleen maar 4k/60 doen, dus ik heb mijn Series X direct op de TV aangesloten, welke audio passthrough doet naar de receiver. Maar dat is maximaal DD+Raxious schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 07:58:
Vraagje, vandaag komt mijn XSX binnen en vroeg mij af wat de beste manier is om deze aan te sluiten.
Ik heb de Samsung HQ90R surround set, waarbij mijn OneConnect box van mijn Samsung TV is aangesloten op de soundbar. De overige twee HDMI ports op de soundbar worden gebruikt door de PS5 en de Switch.
Maakt het heel veel uit als de Xbox niet direct is aangesloten op de soundbar, maar via de OneConnect box van de TV?
Nou vind ik zelf niet dat ik het verschil enorm hoor tussen DTS en DD+, dus het zal mij een worst wezen. Kan ik wél gebruik maken van VRR, Gamemode en 120 Hz (gaat om een 65Q90R van Samsung)
:strip_exif()/f/image/zRwa3xAukbSDDxru8yrJRU7y.jpg?f=fotoalbum_large)
Moest wel even stoeien omdat de versterker nog geen HDR/VRR/ALLM/etc doet. dus Xbox gaat naar de TV en dan via ARC terug naar de versterker. Was even vergeten dat ik daar hdmi-cec uitgezet had (blijft een schijt protocol
Hopen dat marantz gewoon met een versterker zonder problemen komt dit jaar en alles weer daar via kan werken.
Vanavond maar eens het eea gaan spelen en vooral qualibratie van HDR/beeldinstellingen etc doen
Zijn er nog bijzondere dingen om op te letten volgens de andere oled gebruikers hier?
Neem aan dat je een Xbox Series S bedoelt. Met een Xbox S kan je wellicht ook een Xbox One S bedoelen en dan heb je een keuze tussen een normale met een disc drive en all-digital zonder disc driveSylvia schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 18:06:
Hallo allemaal,
Ik lees al een tijdje mee in dit topic omdat ik erover denk om de Xbox S te kopen. Nou heb ik een vraag over de aanschaf van games en hoop dat jullie mij daar duidelijkheid over kunnen geven. Kun je met de S alleen maar digitale games via de Microsoft store kopen of kun je elders ook (fysieke) Xbox games kopen en het serienummer daarvan dan in je Xbox account activeren?
Alvast heel erg bedankt voor jullie input!
Xbox Live: Springbok NL
Maarru, is het normaal dat ik er na de eerste anderhalf uur maar de ballen van snap?
Ik snapte er na de platinum nog niks van.Elias2020 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 09:24:
Gisteravond met Control Ultimate Edition begonnen na de positieve reacties hier.
Maarru, is het normaal dat ik er na de eerste anderhalf uur maar de ballen van snap?
Verhaal is op zich vaag, maar hoe verder je het speelt hoe duidelijker het wordt.Elias2020 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 09:24:
Gisteravond met Control Ultimate Edition begonnen na de positieve reacties hier.
Je kan het doen, Je kan het laten of je kan het laten doen.
Bedankt voor de reactie!Notna schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 09:00:
[...]
Het enige wat je kan gaan missen is DTS geluidsspoor. Mijn receiver kan alleen maar 4k/60 doen, dus ik heb mijn Series X direct op de TV aangesloten, welke audio passthrough doet naar de receiver. Maar dat is maximaal DD+
Nou vind ik zelf niet dat ik het verschil enorm hoor tussen DTS en DD+, dus het zal mij een worst wezen. Kan ik wél gebruik maken van VRR, Gamemode en 120 Hz (gaat om een 65Q90R van Samsung)
Zal er straks eens even naar kijken
Het is voor mij DE reden dan ik er geen interesse meer in heb om verder te spelen. Ik heb niks tegen mysterieuze verhalen, maar dit soort dingen trek ik heel slecht. Ik speel al 6 uur en ben nog geen stap wijzer. Dan speel ik wel wat anders. Genoeg te doen.Elias2020 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 09:24:
Dit topic is gesloten.
![]()
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |

:strip_exif()/f/image/Ztq55BZ5wXl7iFPF6oqNwiZ3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5seVBB37HPNo2kQChoFP9PDB.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/faoSDaSlTxSaadLOfy9K1T7S.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/bHdbtWpZ8nO4oAXWp33lDRRQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/dBEGt1LErAl0cRATYo5yiwwT.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kKHtpfZbMCWfibfY7jvcEtX6.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qdPU8TZ9GscSkxALVzkgGpfS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/W6UdkXT7SqNV81um9tVowARQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RZgJfY1Zh96qmluRDj9AOiBq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/zHFeVgvO9po1kg0XtkAPrQMo.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9u5DaYUMNS58TLLfXwsQFdiO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XBENwTU4jCi11nb8TYTAjOzK.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lcEsTyq1CEr1qnmwl286fbzE.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/aY12uyGx8HyKVIYI1ggP9GI5.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/syhc8ysr9z71XR4svAergGo2.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/A9LfpiBLibHJN3B2zu8Co2Pa.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/CR3Pp0rfzKhFeqTx1ZLlDU6Z.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/zpExvhTjux9yfiDvyjOh4Guv.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/P7drfM5BQWKQmUOxLubwY8IU.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Tc7ljSaOV3jYgMIiUlp7wRQ3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/fUch0IIPy6Y7S9RVLftETD1N.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/6ofKwvPLg06fTttIvdxYIhKT.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Rpi9KOMWendYTarWtctjQKft.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/QAhRpep8df1Wt4MEHMbGY2t4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/SV4EswHjrNQNdIkO3ZKBlbDr.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3xwypGcX9dseL5NKoDxW70SG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8wzw1QOAeCNI5pCfqkjoJoTb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/QaabhyPWe8vyaPs0dWygzMFz.jpg?f=fotoalbum_large)