- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Vincent denk dat het ook naar C9 komt, maar dat ze in hun statement conservatief zijn.
XBox Series X: BloodyB2121
LG heeft het op dit moment specifiek over 2021 modellen, maar dat zeggen ze hoogstwaarschijnlijk om zichzelf op dit moment in te dekken. Aangezien de techniek van de C9, CX en C1 hetzelfde is qua HDMI spec, verwacht Vincent ook dat dit naar deze modellen gaat komen. Zéker omdat Samsung met de QLED helemáál geen Dolby Vision for Gaming ondersteund, dus dat is een extra USP voor LG.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Thanks voor de link! Interessant, met LG weet je het nooit of ze de oudere modellen van een upgrade voorzien..Rivanov schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 10:35:
[...]
LG heeft het op dit moment specifiek over 2021 modellen, maar dat zeggen ze hoogstwaarschijnlijk om zichzelf op dit moment in te dekken. Aangezien de techniek van de C9, CX en C1 hetzelfde is qua HDMI spec, verwacht Vincent ook dat dit naar deze modellen gaat komen. Zéker omdat Samsung met de QLED helemáál geen Dolby Vision for Gaming ondersteund, dus dat is een extra USP voor LG.
Maar als ze goodwill willen creëren zouden ze dit ook voor C9 bezitters beschikbaar maken (waaronder ik). Het is niet dat C9 bezitters zullen upgraden naar C1 voor DV @120hZ mag ik hopen
Daarnaast, hoeveel (nieuwe) games zullen 120hz gaan draaien op de XSX!
Genoeg games draaien op 120Hz.JDL15 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 11:08:
[...]
Thanks voor de link! Interessant, met LG weet je het nooit of ze de oudere modellen van een upgrade voorzien..
Maar als ze goodwill willen creëren zouden ze dit ook voor C9 bezitters beschikbaar maken (waaronder ik). Het is niet dat C9 bezitters zullen upgraden naar C1 voor DV @120hZ mag ik hopen![]()
Daarnaast, hoeveel (nieuwe) games zullen 120hz gaan draaien op de XSX!
https://www.windowscentra...d-s-games-120-fps-support
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Hopelijk kunnen ze er in verloop van tijd nog wat beters van maken maar of dat ook gaat gebeuren door zo'n klein team geen idee.
In ieder geval geen dag 1 aankoop voor mij.
Ik zat ze gisteren beide te kijken, en dacht bij mezelf dat die van de One X en ps4 pro echt een hele slechte youtube compressie hadjustifire schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 09:39:
[...]
Vind het een grote tegenvaller.
1080 is wel echt een resolutie van 15 jaar geleden …
Had dan lekker 4K 30fps gedaan, zeker daar hij op pc al 4K 60fps doet.
Als je de beelden met elkaar vergelijkt ziet de xbox versie er echt niet uit![]()
[YouTube: Biomutant - Gameplay Footage (PlayStation 4 Pro & Xbox One X)]
[YouTube: Biomutant - Gameplay Footage (PC)]
[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 15-05-2021 12:28 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Starfield is exclusive to Xbox and PC. Period. This is me confirming that. https://t.co/j78Msk8nyG
— Grubb (@JeffGrubb) 15 mei 2021
Goed zo! Zo maak je Xbox als platform sterk, simpel zat!
devilsnight schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 15:29:
[Embed]
Eerst maar eens even afwachten of het een goede game wordt. Ik heb er mijn twijfels bij.devilsnight schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 15:29:
[Embed]
[ Voor 6% gewijzigd door Timothy3000 op 15-05-2021 16:20 ]
Ik wacht wel even tot ms het bevestigt en dit zal ook niet de enige Bethesda exclusive zijn, verwacht ik.devilsnight schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 15:29:
[Embed]
Ik verwacht zelf dat vrijwel alles exclusive gaat worden, behalve dat The Elder Scrolls Online en Fallout 76 op PS platforms zal blijven en Ghostwire Tokyo en Deathloop zijn timed exclusive voor PS5. Daarna is het finito verwacht ik, en terecht ook. MS is geen charity ofzo.drakiesoft schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 17:16:
[...]
Ik wacht wel even tot ms het bevestigt en dit zal ook niet de enige Bethesda exclusive zijn, verwacht ik.
Watch Dogs: Legion's upcoming 4.5 update adds 60fps performance mode on PS5 and Xbox Series X https://t.co/M8bSR1P1H2
— Eurogamer (@eurogamer) 15 mei 2021
Hopelijk duurt het niet lang meer.
[ Voor 10% gewijzigd door devilsnight op 15-05-2021 17:46 ]
Ik vermoed het ook.devilsnight schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 17:41:
[...]
Ik verwacht zelf dat vrijwel alles exclusive gaat worden, behalve dat The Elder Scrolls Online en Fallout 76 op PS platforms zal blijven en Ghostwire Tokyo en Deathloop zijn timed exclusive voor PS5. Daarna is het finito verwacht ik, en terecht ook. MS is geen charity ofzo.
[Embed]
Krijgt het volk eindelijk hun zin, iedereen weer blij
Volgens mij is dat ook wat Phil min of meer gezegd heeft, games die al uit zijn krijgen nog updates, maar alles nieuw komt op platforms uit waar gamepass op draait.devilsnight schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 17:41:
[...]
Ik verwacht zelf dat vrijwel alles exclusive gaat worden, behalve dat The Elder Scrolls Online en Fallout 76 op PS platforms zal blijven en Ghostwire Tokyo en Deathloop zijn timed exclusive voor PS5. Daarna is het finito verwacht ik, en terecht ook. MS is geen charity ofzo.
[Embed]
Wat mij betreft ook helemaal terecht.
Het lullige is dat alle 4k assets dus al wel beschikbaar zijn, voor de PC ... Volgende week komen ze met Series X en PS5 gameplay beelden. Ik ben benieuwd, al wachten ze er vast niet voor niets het langste mee.justifire schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 09:39:
[...]
Vind het een grote tegenvaller.
1080 is wel echt een resolutie van 15 jaar geleden …
Had dan lekker 4K 30fps gedaan, zeker daar hij op pc al 4K 60fps doet.
Als je de beelden met elkaar vergelijkt ziet de xbox versie er echt niet uit![]()
[YouTube: Biomutant - Gameplay Footage (PlayStation 4 Pro & Xbox One X)]
[YouTube: Biomutant - Gameplay Footage (PC)]
Potdomme, hebben we eindelijk eens een nieuwe veelbelovende IP, krijgen we dit soort (achterhaalde) beperkende dingen
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
devilsnight schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 17:41:
[...]
[Embed]
Dit is echt heel goed om te horen. Hopelijk hebben we nu echt de 30fps (als enige optie) ter grave gedragen dan. Prima als optie erbij, maar ook minimaal een 60 fps die men kan kiezen.The headline addition is the 60fps performance mode on PS5 and Xbox Series X. Ubisoft said this is "one of the biggest requests from our next-gen console players".
Van de week definitief mijn PC ontmanteld en op zolder gezet. Console gaming it is
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Raytracing zal er dan niet zijn met de 60fps mode, maar boeie!ArthurMorgan schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 19:14:
[...]
[...]
Dit is echt heel goed om te horen. Hopelijk hebben we nu echt de 30fps (als enige optie) ter grave gedragen dan. Prima als optie erbij, maar ook minimaal een 60 fps die men kan kiezen.
Van de week definitief mijn PC ontmanteld en op zolder gezet. Console gaming it is
Watch Dogs (1) is op dit moment mijn hoofdgame. Vind het er echt prima uitziendevilsnight schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 19:17:
[...]
Raytracing zal er dan niet zijn met de 60fps mode, maar boeie!
Aliasing is verschrikkelijk inderdaad man. Gelukkig is dat wel bijna history nu, maar soms is er ineens een game waar je dan die lelijke shit ziet. Helaas in Yakuza 0, maar talloze games nu zijn super clean, lovely.ArthurMorgan schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 19:23:
[...]
Watch Dogs (1) is op dit moment mijn hoofdgame. Vind het er echt prima uitzienIk heb aan 2 dingen een hekel als ik game, lage fps en aliassing (GTA 5 ... pfff) Daarbuiten ga ik meestal zo in het verhaal op dat dingen me niet snel echt irriteren.
Ik heb een LG G1 oled. Nu is mijn vraag, moet ik mijn xbox op 8 bit zetten of op 10 bit? Op het almachtige internet vind ik geen antwoord.
[ Voor 46% gewijzigd door DutchOwnage op 15-05-2021 20:56 ]
Neen. 8 bit voor gaming. In HDR forceert hij automatisch 10 bit.DutchOwnage schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 20:51:
10-bit. Je scherm is ook 10-bit. Tevens wil je ook 4:4:4 chroma hebben, vandaar 10-bit.
Kijk even de video van hdtvtest erover. Hij legt het uit. 8 bit is the way to go.
Blij dat we de keuze hebben.devilsnight schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 19:17:
[...]
Watch Dogs Legion en Control Ultimate zijn wat mij betreft de showcases van deze generatie.
En dan bedoel ik op 30 fps met ray tracing.
Zolang de devs opties bieden is het helemaal top. Ik hoop ook dat XGS dat gaat doen.justifire schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 23:33:
[...]
Blij dat we de keuze hebben.
Watch Dogs Legion en Control Ultimate zijn wat mij betreft de showcases van deze generatie.
Ik heb nu bijna zes uur in Psychonauts zitten en ik vind het een hele toffe game. Voor zo'n oude game speelt het allemaal prima. Tuurlijk, full screen ipv die balken zou echt tof geweest zijn en 60fps ook, maar ach. Het mag de pret echt niet drukken.
[ Voor 24% gewijzigd door devilsnight op 15-05-2021 23:52 ]
Ik vind control een uitstekende uitvoering. Watch dogs niet. Dat is een soort spiegelpaleis. Totaal niet realistisch.justifire schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 23:33:
[...]
Blij dat we de keuze hebben.
Overigens ziet de nieuwe metro Exodus update met RT er ook heel goed uit. Die is wel 60 fps
Je hebt gelijk. Net nog even teruggekeken. Ik wist niet dat ie voor HDR automatisch 10 bit forceert.FrankoNL schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 22:58:
[...]
Neen. 8 bit voor gaming. In HDR forceert hij automatisch 10 bit.
Kijk even de video van hdtvtest erover. Hij legt het uit. 8 bit is the way to go.
Heb 'm al die tijd op 10 bit staan, simpelweg omdat ik nog geen SDR game gespeeld heb.
Speel je alle oudere games op auto-HDR? Ik vond dat niet altijd een succes.DutchOwnage schreef op zondag 16 mei 2021 @ 00:58:
[...]
Je hebt gelijk. Net nog even teruggekeken. Ik wist niet dat ie voor HDR automatisch 10 bit forceert.
Heb 'm al die tijd op 10 bit staan, simpelweg omdat ik nog geen SDR game gespeeld heb.
[ Voor 8% gewijzigd door ArthurMorgan op 16-05-2021 06:47 ]
Verwijderd
Als je bij deel 2 FPS boost uitzet, is het beeld dan minder blurry? Microsoft geeft zelf aan dat bij het aanzetten van FPS boost de kans bestaat dat je games op een lagere resolutie gerenderd word, vandaar.ArthurMorgan schreef op zondag 16 mei 2021 @ 06:46:
ik ben net weer begonnen met watch dogs 1, en dat ziet er prima uit. Maar WD2 is echt een pixelparadijs, enorm blurry. Het lijkt bijna de voorganger van deel 1. Iemand die weet waar dat door komt? Beiden op een series X met fps boost.
Dat is toch enkel bij de gevallen waarbij de Xbox One X enhancements komen te vervallen na het inschakelen van FPS boost? En de Watch Dogs games kennen op de Xbox geen enhancements voor de One X, dus dat speelt niet bij deze games.Verwijderd schreef op zondag 16 mei 2021 @ 08:05:
[...]
Als je bij deel 2 FPS boost uitzet, is het beeld dan minder blurry? Microsoft geeft zelf aan dat bij het aanzetten van FPS boost de kans bestaat dat je games op een lagere resolutie gerenderd word, vandaar.
Games waarbij FPS Boost by default uitstaat, hebben een resolutie-drop.Verwijderd schreef op zondag 16 mei 2021 @ 08:05:
[...]
Als je bij deel 2 FPS boost uitzet, is het beeld dan minder blurry? Microsoft geeft zelf aan dat bij het aanzetten van FPS boost de kans bestaat dat je games op een lagere resolutie gerenderd word, vandaar.
Zie deze pagina met games waar voor dit geldt.
https://majornelson.com/fpsboost/
Ik hou er vanFrankoNL schreef op zondag 16 mei 2021 @ 00:25:
[...]
Watch dogs niet. Dat is een soort spiegelpaleis. Totaal niet realistisch.
:strip_exif()/f/image/nptXCDSD8vjUrzNhZvMoeTCR.jpg?f=fotoalbum_large)
Maar Control staat zeker nog enkele tredes hoger op de ray tracing trap
Verwijderd
Maar je gaf aan het bij deel 2 te hebben. Heb je daar FPS boost al is uitgeschakeld?ArthurMorgan schreef op zondag 16 mei 2021 @ 08:16:
Nee ook zonder fps boost is watch dogs 1 veel strakker qua hoe het er uit ziet.
Verwijderd
Okey thanks, wist ik niet. Wel weird dat de Xbox bij mij een melding gaf dat het inschakelen van FPS boost bij Watch_Dogs er een kans bestaat dat de resolutie lager is. Stond overigens default aan.Rivanov schreef op zondag 16 mei 2021 @ 09:32:
[...]
Games waarbij FPS Boost by default uitstaat, hebben een resolutie-drop.
Zie deze pagina met games waar voor dit geldt.
https://majornelson.com/fpsboost/
Ik speel haast geen oudere games, de enkele die ik speelde had inderdaad de auto-HDR functie enabled en dat vond ik wel ok eigenlijk.Rossi46 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 03:53:
[...]
Speel je alle oudere games op auto-HDR? Ik vond dat niet altijd een succes.
Maar mijn game tijd is tegenwoordig ook enigszins gelimiteerd, en ik heb nou eenmaal de neiging om eerst een game af te ronden waar ik aan begonnen was. Nou, dan heb je aan AC Valhalla een goeie
Ik heb wel echt genoten van 2. Constant onder de indruk van de vele verschillende situaties waar NPCs zich in bevonden, bizar vet.
Ik dacht al dat het aan mij lag!ArthurMorgan schreef op zondag 16 mei 2021 @ 06:46:
ik ben net weer begonnen met watch dogs 1, en dat ziet er prima uit. Maar WD2 is echt een pixelparadijs, enorm blurry. Het lijkt bijna de voorganger van deel 1. Iemand die weet waar dat door komt? Beiden op een series X met fps boost.
WD I ziet er prima uit maar 2 is niet om aan te zien. Verschrikkelijke anti aliasing, pixels, blurry. Is niets aan te veranderen.
Voor mij onspeelbaar. Jammer want imo de beste Watch Dogs gemaakt.
[ Voor 4% gewijzigd door Timothy3000 op 16-05-2021 10:39 ]
Ik ga eerst WD 1 doen, daarna maar eens denken of ik hem oversla en direct naar legions ga of het toch ga proberen. Qua fps gaat het wel goed, maar toch ziet het er gewoon niet fijn uit.Timothy3000 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 10:38:
[...]
Ik dacht al dat het aan mij lag!
WD I ziet er prima uit maar 2 is niet om aan te zien. Verschrikkelijke anti aliasing, pixels, blurry. Is niets aan te veranderen.
Voor mij onspeelbaar. Jammer want imo de beste Watch Dogs gemaakt.
yup, ligt echt aan iets binnen die game blijkbaar.Verwijderd schreef op zondag 16 mei 2021 @ 10:07:
[...]
Maar je gaf aan het bij deel 2 te hebben. Heb je daar FPS boost al is uitgeschakeld?
Waarom niet 1440P met raytracing? Waarom moet het altijd 4k 60 fps zijn zonder en 4k 30 fps met? Waarom niet gewoon een vergulden middenweg?devilsnight schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 19:17:
[...]
Gamertag: FinrazielNL
Niet om het 1 of ander, maar Jeff is nog steeds geen publisher of dev dus hij kan het wel beweren, maar dat maakt het nog niet waar. Klinkt alsof dit wel de target is, maar er tot de release nog wel wat kan veranderen.devilsnight schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 15:29:
[Embed]
Verder moeten we nog zien wat voor game het uberhaupt is. Ik hoop dat het geen horror shooter wordt, die hebben we al genoeg.
Het lijkt mij heel sterk dat het ineens gaat veranderen dat ie toch multiplatform/multi console is. MS zou volledig gek zijn als ze dat deden, want ze maak je de Game Pass niet nog sterker dan het al is. Of Sony moet ineens zeggen...Game Pass op PS5? Let's do it.Martinspire schreef op zondag 16 mei 2021 @ 16:38:
[...]
Niet om het 1 of ander, maar Jeff is nog steeds geen publisher of dev dus hij kan het wel beweren, maar dat maakt het nog niet waar. Klinkt alsof dit wel de target is, maar er tot de release nog wel wat kan veranderen.
Verder moeten we nog zien wat voor game het uberhaupt is. Ik hoop dat het geen horror shooter wordt, die hebben we al genoeg.
Voor de mensen die een super toffe 3D platformer willen spelen, eentje met echt een zeer goed verhaal of eigenlijk verhalen....Psychonauts. Uitstekend gedaan allemaal en ik begin de fanbase van de game steeds beter te begrijpen.
Dé grap is natuurlijk... dat op die manier MS kan zeggen; wij willen onze games graag aanbieden op de PS5, echter laat Sony dit niet toe op de wijze waarop wij dit wensen te doendevilsnight schreef op zondag 16 mei 2021 @ 18:02:
[...]
Het lijkt mij heel sterk dat het ineens gaat veranderen dat ie toch multiplatform/multi console is. MS zou volledig gek zijn als ze dat deden, want ze maak je de Game Pass niet nog sterker dan het al is. Of Sony moet ineens zeggen...Game Pass op PS5? Let's do it.
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Maar het is zo’n heerlijke game als je in een goed samenwerkende Squad zit.uchiha tijntje schreef op zondag 16 mei 2021 @ 13:56:
Ik vind het jammer dat je in BFV niet iets van ranked mode hebt ofzo. De hoeveelheid randdebielen die ik altijd als teamgenootjes heb (en natuurlijk ook in het team van de tegenstanders zitten) is echt af en toe frustrerend.En de sniper class zou pas echt mogen unlocken als je Level 50 bent geweest ofzo. Wat een nutteloze class is dat in de handen van 95% van de spelers.
PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632
Je bedoelt de handige trails van tegenwoordig?WinterBase schreef op zondag 16 mei 2021 @ 20:39:
Ondanks de upgrade merk ik dat Mass Effect 1 een ijzersterke game is maar wel een met verouderde gameplay/combat mechanics. Vind vooral het navigeren naar quests niet heel intuïtief werken om een of andere reden. Of ik mis een handigheidje maar dit gaat in hedendaagse games voor m’n gevoel toch makkelijker. Verder zeer fijn om weer rond te banjeren in deze spelwereld, betwijfel alleen of het me lukt alle drie de delen opnieuw helemaal te doorgronden. Destijds zat ik een stuk ruimer in m’n tijd, tegenwoordig een stuk meer verplichtingen
De combat is juist verbeterd, dit in tegenstelling tot het rijden met de Mako... dat blijft een onding om te besturen (ik krijg hem zelfs regelmatig op zijn kop, waarna ik een save kan laden omdat die niet meer wil flippen)
Verwijderd
Zijn dat niet gewoon de games die QR ondersteunen?Finraziel schreef op zondag 16 mei 2021 @ 21:07:
Ik zie ineens nou ook de quick resume group in mijn sidebar staan... Staan gewoon 9 games in, de oudste waarvan ik een maand of langer geleden gespeeld heb. Had niet gedacht dat hij zoveel games tegelijk in qr kon houden.
Ik meende dat de Xbox maximaal 5 games tegelijk in QR kan vasthouden.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2021 22:20 ]
Yep. Xbox kan de "good guy" blijven op die manier.Thalaron schreef op zondag 16 mei 2021 @ 18:29:
[...]
Dé grap is natuurlijk... dat op die manier MS kan zeggen; wij willen onze games graag aanbieden op de PS5, echter laat Sony dit niet toe op de wijze waarop wij dit wensen te doen
En toen zei Sony ineens wel ja, haha, yeah right.
Wat je nu nog meer gaat krijgen, en Sony was dit sowieso al aan het doen is van die timed exclusives. Kijk alleen al naar FF7R. Jaar exclusive voor PS4. PS5 is uit en ineens is er voor minimaal 6 maanden exclusiviteit op de PS5 next gen upgrade. Sony zal dus blijven doorgaan met die dingen en Xbox zal dan weer moeten wachten. Ik zie het eerlijk gezegd wel gebeuren dat Sony bijvoorbeeld de nieuwe Tomb Raider minimaal voor een jaar gaat proberen te krijgen. Daarom is het een heel goed idee beide consoles te hebben.
Al heb ik geen idee waar ik dat ding kwijt zal moeten, dat gaat dan gewoon achter de tv worden, lol.
Nee dat zouden er wel meer zijn, heb geloof ik een stuk of 30 games geïnstalleerd staan. Volgens mij is het afhankelijk van hoeveel geheugen de game in gebruik had toen deze in suspend gezet werd en er staan wel een aantal games tussen die waarschijnlijk niet veel ram gebruiken (zoals een 360 titel, een game die ook in vrijwel dezelfde vorm op mobieltjes draait (sky force), een game die oorspronkelijk op veel oudere consoles draaide, xenocrisis of zo geloof ik). Waarschijnlijk is dat waarom er zoveel in passen bij mij nu.Verwijderd schreef op zondag 16 mei 2021 @ 22:19:
[...]
Zijn dat niet gewoon de games die QR ondersteunen?
Niet direct. MS heeft ooit aangegeven/gehint dat er niet gekeken wordt naar het aantal games maar dat er een vaste hoeveelheid storage is gereserveerd. Niet iedere game gebruikt evenveel ram, dus afhankelijk van de games die speelt kunnen er veel of weinig games tegelijkertijd in QR staan.Verwijderd schreef op zondag 16 mei 2021 @ 22:19:
[...]
Zijn dat niet gewoon de games die QR ondersteunen?
Een 360 game gebruikt max 522MB*, Xbox One 5.5GB, Xbox One X 9GB, XSS 8GB, XSX 13.5GB.
*512MB plus 10MB edram, ik weet even niet hoeveel MB er voor het OS was gereserveerd. De 360 VM op de Xbox One en Series consoles gebruikt ongetwijfeld een stuk meer geheugen.
Ik heb een probleem met mijn Xbox One Series X controller.
Zoals altijd heb ik een play and charge kit aangeschaft voor de controller, dit keer met USB-C.
Deze; https://www.bol.com/nl/p/...el/9300000009936884/?s2a=
Volgens mij functioneert de play & charge kit niet zoals het hoort. Ten eerste laadt hij niet volledig op, en is de batterij ook erg snel leeg als ik zonder kabel speel. En wanneer ik met kabel speel, valt de controller met enige regelmaat ineens uit.
Ik heb een kleine zoektocht op het internet gedaan. En zie wel dat meerdere mensen met dit probleem te maken hebben volgens mij. Maar een echte oplossing heb ik nog niet kunnen vinden.
Wellicht dat iemand hier meer weet?
Alvast bedankt!
Series X versie is wel aan te raden. Zeker voor dat geld.MissMe NL schreef op zondag 16 mei 2021 @ 22:19:
Control in GP is toch niet met SX patch? Is het waard voor 15 euro om de ultimate edition te kopen voor de xsx of raden jullie aan om gewoon de GP normale editie te spelen?
Ik had het ook. Stond op het punt me controller om te ruilen (of me play en charge Kit). Echter sinds de laatste firmware update van de controller geen problemen meer zo lijkt het. Heb je de laatste firmware?Saaslijer1 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 22:39:
Hi allemaal,
Ik heb een probleem met mijn Xbox One Series X controller.
Zoals altijd heb ik een play and charge kit aangeschaft voor de controller, dit keer met USB-C.
Deze; https://www.bol.com/nl/p/...el/9300000009936884/?s2a=
Volgens mij functioneert de play & charge kit niet zoals het hoort. Ten eerste laadt hij niet volledig op, en is de batterij ook erg snel leeg als ik zonder kabel speel. En wanneer ik met kabel speel, valt de controller met enige regelmaat ineens uit.
Ik heb een kleine zoektocht op het internet gedaan. En zie wel dat meerdere mensen met dit probleem te maken hebben volgens mij. Maar een echte oplossing heb ik nog niet kunnen vinden.
Wellicht dat iemand hier meer weet?
Alvast bedankt!
GT: The Bozzz88
Je kan ook gewoon jezelf aanleren dat je niet perse alles gelijk hoeft te spelen. Al helemaal niet als het een sp game is.devilsnight schreef op zondag 16 mei 2021 @ 22:31:
[...]
Yep. Xbox kan de "good guy" blijven op die manier.
En toen zei Sony ineens wel ja, haha, yeah right.
Wat je nu nog meer gaat krijgen, en Sony was dit sowieso al aan het doen is van die timed exclusives. Kijk alleen al naar FF7R. Jaar exclusive voor PS4. PS5 is uit en ineens is er voor minimaal 6 maanden exclusiviteit op de PS5 next gen upgrade. Sony zal dus blijven doorgaan met die dingen en Xbox zal dan weer moeten wachten. Ik zie het eerlijk gezegd wel gebeuren dat Sony bijvoorbeeld de nieuwe Tomb Raider minimaal voor een jaar gaat proberen te krijgen. Daarom is het een heel goed idee beide consoles te hebben.
Al heb ik geen idee waar ik dat ding kwijt zal moeten, dat gaat dan gewoon achter de tv worden, lol.
Heb dat gezien met Epic exclusives op de pc . Eerst was ik geïrriteerd, daarna kwam er een soort desinteresse en kocht ik de game zelfs niet meer als die op Steam uit kwam of pas bij een deep sale.
Heb de Xbox eigenlijk alleen maar gekocht om gamepass, want de pc blijft verreweg mijn main platform. Al zet ik de Xbox nog wel vaker aan dat de Switch. Hopelijk krijgen we snel Discord, want dan zal ik de Xbox eerder aanzetten.
Anyway het kan mij totaal niet schelen dat FF7R en eventueel Tomb Raider later op iets anders dan PlayStation uit komen. Ondanks dat ik beide series kan waarderen en FF7 hoog in mijn beste games lijst staat. Komt vanzelf wel weer en er is nu al meer te gamen dan ik ooit kan uitspelen.
En de PS5 zal in de huidige vorm nooit mijn woonkamer in komen, maar de hoofdreden is dat de PS exclusives mijn grootste teleurstelling waren toen ik de PS4 had (op Everybody’s Golf en Resogun na).
Nu is dat op de Xbox en Switch voor mij persoonlijk niet veel beter terwijl ik op de PC de ene na de andere verrassing krijg (meer mijn type games en goede Indie support met Early acces)
Ben gewoon een beetje Tripple A games moe denk ik. Als ik zie wat hier goed gevonden wordt (watchdogs serie en Medium bijvoorbeeld) dan snap ik er echt niks van. En ik heb die spellen stuk voor stuk geprobeerd.
Ok dit werd veel langer dan gepland. Ik ga ff slapen 😅
Zeker waard. De dlc is ook erg goed en dat geld al waard vind ik, vooral AWE (en vooral als je ook Alan Wake gespeeld hebt, wat sowieso aan te raden is).MissMe NL schreef op zondag 16 mei 2021 @ 22:19:
Control in GP is toch niet met SX patch? Is het waard voor 15 euro om de ultimate edition te kopen voor de xsx of raden jullie aan om gewoon de GP normale editie te spelen?
Heb dit tegenwoordig ook, al is dit meer uit tijdsgebrek.Beakzz schreef op maandag 17 mei 2021 @ 04:31:
Je kan ook gewoon jezelf aanleren dat je niet perse alles gelijk hoeft te spelen. Al helemaal niet als het een sp game is.
Moet nog steeds de laatste tomb raider spelen (in promo gekocht, samen met de andere 2), de laatste AC en little nightmares 2.Het feit dat ik DQB2 ben begonnen toen die in gamepass kwam helpt ook niet mee.
Komen ook bitter weinig titels uit die ik onmiddelijk aan de full prijs wil kopen. De meeste XBOX games zakken snel in prijs.
Heb al 2 x een PS5 kunnen kopen maar heb hem telkens weer verkocht omdat hij het momenteel nog niet waard is hem te hebben.
Met de XBox Wireless Headset (en vast ook andere headsets) kan je 2 bronnen tegelijk weergeven. Dus de XBox voor je game audio en je mobiel voor discord. Ideaal!Beakzz schreef op maandag 17 mei 2021 @ 04:31:
[...]
Heb de Xbox eigenlijk alleen maar gekocht om gamepass, want de pc blijft verreweg mijn main platform. Al zet ik de Xbox nog wel vaker aan dat de Switch. Hopelijk krijgen we snel Discord, want dan zal ik de Xbox eerder aanzetten.
Speel zelf ook met de Elite V1 op de XSX warzone.... nooit gespeeld met de andere controller... tjah want waarom zou je (elite veel fijner!). Ik ga het vanavond eens voor je proberen. Raak ik misschien weer eens wat meerkesj schreef op zondag 16 mei 2021 @ 23:48:
Over controllers gesproken... Ik gebruik een Elite V1 op mijn xsx. Nu had ik het idee dat de aim assist in Warzone niet helemaal top werkte. Ook het oprapen van loot lijkt traag te gaan. Dus ik heb de xsx controller even geprobeerd. Nu lijkt het alsof de aim assist daar veel beter/sterker op werkt. Iemand die dezelfde ervaring heeft? Ik heb overigens nooit een firmware update gehad voor de V1. Het kan natuurlijk ook gewoon tussen mijn oren zitten...
Hier hetzelfde, vind de Elite V1 echt de fijnste controller die ik ken. En ik heb er nogal wat geprobeerd (waaronder ook de V2).stijn1309 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 08:17:
[...]
Speel zelf ook met de Elite V1 op de XSX warzone.... nooit gespeeld met de andere controller... tjah want waarom zou je (elite veel fijner!). Ik ga het vanavond eens voor je proberen. Raak ik misschien weer eens wat meer
Top dat je het gaat testen voor me! Heel eerlijk, heb de standaard xsx controller gister voor het eerst sinds november gebruikt in WZ en die valt niks tegen.
FPS laat ik nog even liggen, iets met er gaat niks boven muis en keyboard
Ik ben begonnen met ORI en The Blind Forest, maar die is nog best pittig! Wel leuk, sommige stukken ook echt frustrerend. Maar heb er in ieder geval plezier mee!
Het is als minecraft, maar dan:
- het heeft een volledige verhaallijn
- je krijgt steeds doelen om naar toe te werken
- je recruteert npc's die verschillende rollen van je dorp invullen
- gebouwen hebben echt specifieke functies afhankelijk van hoe je ze inricht, en worden zo ook gebruikt in het dagelijkse leven van je dorpelingen
Begonnen vlak nadat het op gamepass kwam en reeds 51 uur op de teller
Er zijn best wel wat shooters die je met muis en toetsenbord kan spelen op de XBox. Ik zelf probeer beter te worden met mijn controller door single player shooters te spelen (Halo 5 net begonnen, vet!), maar als ik met vrienden Warzone speel pak ik toch nog even een draadloos muis en toetsenbord er bij om nog een beetje mee te kunnen komen.KraveN schreef op maandag 17 mei 2021 @ 09:07:
..
FPS laat ik nog even liggen, iets met er gaat niks boven muis en keyboard
Komt door de Low Latency mode die de Series X controller wel heeft en de Elite V1 / V2 op dit moment nog niet.kesj schreef op zondag 16 mei 2021 @ 23:48:
Over controllers gesproken... Ik gebruik een Elite V1 op mijn xsx. Nu had ik het idee dat de aim assist in Warzone niet helemaal top werkte. Ook het oprapen van loot lijkt traag te gaan. Dus ik heb de xsx controller even geprobeerd. Nu lijkt het alsof de aim assist daar veel beter/sterker op werkt. Iemand die dezelfde ervaring heeft? Ik heb overigens nooit een firmware update gehad voor de V1. Het kan natuurlijk ook gewoon tussen mijn oren zitten...
Ben wel benieuwd waarom je de V1 boven de V2 kiest? Zat zelf te denken alles weer een goede aanbieding voorbij komt van de V2 om die aan te schaffen... Maar wellicht beter van niet dus.kesj schreef op maandag 17 mei 2021 @ 08:30:
[...]
Hier hetzelfde, vind de Elite V1 echt de fijnste controller die ik ken. En ik heb er nogal wat geprobeerd (waaronder ook de V2).
Top dat je het gaat testen voor me! Heel eerlijk, heb de standaard xsx controller gister voor het eerst sinds november gebruikt in WZ en die valt niks tegen.
Pfff het is soms echt werkelijk waar ongelooflijk hoe sommigen het spelletje gewoon niet snappen.uchiha tijntje schreef op zondag 16 mei 2021 @ 13:56:
Ik vind het jammer dat je in BFV niet iets van ranked mode hebt ofzo. De hoeveelheid randdebielen die ik altijd als teamgenootjes heb (en natuurlijk ook in het team van de tegenstanders zitten) is echt af en toe frustrerend.En de sniper class zou pas echt mogen unlocken als je Level 50 bent geweest ofzo. Wat een nutteloze class is dat in de handen van 95% van de spelers.
Dit is van gisteravond: Zit je lekker druk uit te oefenen op capture punt B, wordt er een boot voor je neus neer gezet.
https://gamerdvr.com/gamer/mre-inc/video/134410213
Gisteren voordat ik jouw joinde, liet de tegenstander zo'n half-track achter. Ik klim er in, zet hem strategisch neer zodat ik capture punt A volledig onder vuur kan nemen met de machinegun, komt er zo'n team genoot aan die er dan lekker meer rond gaat rijden en hem voor de tank van de tegenstander zet. Daarna werd punt A overgenomen door de vijand omdat de half-track aan stukken werd geschoten.
Of dat je als Squad leader zo'n mobiele PAK40 deployed, deze ook strategisch neerzet zodat je alle tanks van de tegenstander onder vuur kunt nemen zonder dat zij jouw goed kunnen zien. Dan komt er ook zo'n teamgenoot die dan achter het stuur kruipt en hem dan gebruikt om nog even de map er mee rond te karren zodat hij niet 20m hoeft te lopen naar het capture punt.
@Rivanov ik zag gister je uitnodiging wel, maar was met junior Lego Marvel aan het spelen. Als je van goede squad play houdt, moet je wat later in de avond meedoen met @uchiha tijntje en mij.
XBL: MRE Inc
Thanks. Makes sense. Al heb ik niet het idee dat de controller lag heeft, ben daar normaal heel gevoelig voor. Maar wellicht heb ik het mis en valt het me gewoon niet op.Rivanov schreef op maandag 17 mei 2021 @ 09:31:
[...]
Komt door de Low Latency mode die de Series X controller wel heeft en de Elite V1 / V2 op dit moment nog niet.
Met name vanwege de back paddles. Die zijn op de V1 iets langer. Is waarschijnlijk gewenning, maar persoonlijk vind ik dat fijner.stijn1309 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 09:55:
[...]
Ben wel benieuwd waarom je de V1 boven de V2 kiest? Zat zelf te denken alles weer een goede aanbieding voorbij komt van de V2 om die aan te schaffen... Maar wellicht beter van niet dus.
Ik hoop echt dat ze met E3 een Elite V3 presenteren die alle plussen van de Series meeneemt en alle mindere kanten van de V1/V2 wegnemen.
We zullen het binnenkort wel horen
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Dit weekend ook samen met @uchiha tijntje gespeeld.MRE-Inc schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:02:
[...]
Pfff het is soms echt werkelijk waar ongelooflijk hoe sommigen het spelletje gewoon niet snappen.
Dit is van gisteravond: Zit je lekker druk uit te oefenen op capture punt B, wordt er een boot voor je neus neer gezet.
Gisteren voordat ik jouw joinde, liet de tegenstander zo'n half-track achter. Ik klim er in, zet hem strategisch neer zodat ik capture punt A volledig onder vuur kan nemen met de machinegun, komt er zo'n team genoot aan die er dan lekker meer rond gaat rijden en hem voor de tank van de tegenstander zet. Daarna werd punt A overgenomen door de vijand omdat de half-track aan stukken werd geschoten.
Of dat je als Squad leader zo'n mobiele PAK40 deployed, deze ook strategisch neerzet zodat je alle tanks van de tegenstander onder vuur kunt nemen zonder dat zij jouw goed kunnen zien. Dan komt er ook zo'n teamgenoot die dan achter het stuur kruipt en hem dan gebruikt om nog even de map er mee rond te karren zodat hij niet 20m hoeft te lopen naar het capture punt.
@Rivanov ik zag gister je uitnodiging wel, maar was met junior Lego Marvel aan het spelen. Als je van goede squad play houdt, moet je wat later in de avond meedoen met @uchiha tijntje en mij.
Gisteren samen met m'n zwager én @uchiha tijntje in één squad en dat speelt heerlijk.
Ik heb die twijfel nooit. Er zijn twee redenen voor mij waarom ik de Elite controller pak. gewicht en rubber. Heb die peddles nog nooit gebruikt.Thalaron schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:12:
Ik zit steeds in dubio of ik de Elite V1 of de Series controller moet pakken... even los van de extra knoppen (gebruik ik niet bij elke game).
Ik hoop echt dat ze met E3 een Elite V3 presenteren die alle plussen van de Series meeneemt en alle mindere kanten van de V1/V2 wegnemen.
We zullen het binnenkort wel horen
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ik vond het juist erg fijn dat ze korter zijn, moest met de v1 altijd heel voorzichtig zijn met neerleggen van de controller (op de bank), gebeurde me geregeld dat ik dan per ongeluk een van die pedals indrukte.kesj schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:04:
[...]
Met name vanwege de back paddles. Die zijn op de V1 iets langer. Is waarschijnlijk gewenning, maar persoonlijk vind ik dat fijner.
Enige wat ik bij de v2 minder vind is dat de guide button vrijwel geen travel meer heeft. Niet dat je daar op enige wijze last van hebt maar het voelt gewoon goedkoper aan.
Halo, FH5 (gerucht), wie weet wat ze met Wolfenstein 3 gaan doen waarvan de kans groot is dat ie bij E3 is. MSFS is er nog, Psychonauts 2. En daarnaast The Gunk, The Ascent, CrossfireX, 12 Minutes, veel ander Game Pass moois en nog altijd de backlog.
Starfield is dan straks bijna 6.5 jaar in de maak geweest. Geen enkel andere BGS is zo lang in ontwikkeling geweest.
Ik ben geneigd om de game op performance mode te gaan spelen (1080p monitor met VRR en HDR).
Dan is de target 1440p@ 60 fps.
Ik ben wel benieuwd welke andere visual fidelities we gaan missen, maar dat wordt niet echt duidelijk verder.
Voor mij zal dit jaar sowieso alles om Halo draaiendevilsnight schreef op maandag 17 mei 2021 @ 11:30:
Starfield hoogstwaarschijnlijk geen 2021 release meer, maar meer begin 2022,dus denk aan maart. Wel heel jammer als het zo is, had deze zeer graag tijdens de feestdagen gezien. Aan de andere kant....het is niet het einde van de wereld.
Halo, FH5 (gerucht), wie weet wat ze met Wolfenstein 3 gaan doen waarvan de kans groot is dat ie bij E3 is. MSFS is er nog, Psychonauts 2. En daarnaast The Gunk, The Ascent, CrossfireX, 12 Minutes, veel ander Game Pass moois en nog altijd de backlog.
Starfield is dan straks bijna 6.5 jaar in de maak geweest. Geen enkel andere BGS is zo lang in ontwikkeling geweest.
Oh en third-party BF 6!
Waar ik wel eens wat meer naar snak zijn ook third-person games, verhalende games zoals bijv. TLOU, GOW en Ghost of Tsushima, daar heeft MS wel nog een inhaalslag te maken en het gekke is dat er hier bijna niks over wordt aangekondigd..
Ik gebruikte de paddles eigenlijk ook nooit op de V1. Denk dat ik ruim een jaar zonder paddles heb gespeeld omdat ik daardoor de controller anders vast moest houden.Lekker Ventje schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:41:
[...]
Ik heb die twijfel nooit. Er zijn twee redenen voor mij waarom ik de Elite controller pak. gewicht en rubber. Heb die peddles nog nooit gebruikt.
Op een gegeven moment toch gaan gebruiken. Kost je een 3 tal avonden om er gewend aan te raken, maar daarna wilde ik niet meer anders.
Bij de V2 heb ik via Ali nog een extra setje gekocht zodat ik 4 kleine paddles nu gebruik. Verder weet je dat je op de V2 de paddles ook als Shift knop kan gebruiken hè. Is volgens mij een zeer ondergewaardeerde, nauwelijks bekende feature.
Zo gebruik ik de linker onderste paddle als Shift om zo heel snel de Dolby Atmos app, de Rewards app, Youtube en instellingen app te openen.
XBL: MRE Inc
Linksonder heeft weer andere functionaliteiten per game. Zo is dat in Battlefield de heal functie i.p.v. dat ik hier voor de d-pad gebruik.
Dan zou ik je aanraden om even het filmpje van Digital Foundry te bekijken die ik een paar posts terug heb aangehaald. Die behandeld oa de verschillende versie en instellingen tussen de consoles.Zhankou schreef op maandag 17 mei 2021 @ 11:30:
Ik heb ME Legendary ook aangeschaft voor mijn Xbox series S.
Ik ben geneigd om de game op performance mode te gaan spelen (1080p monitor met VRR en HDR).
Dan is de target 1440p@ 60 fps.
Ik ben wel benieuwd welke andere visual fidelities we gaan missen, maar dat wordt niet echt duidelijk verder.
Mee eens.JDL15 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 12:03:
[...]
Voor mij zal dit jaar sowieso alles om Halo draaien![]()
Oh en third-party BF 6!
Waar ik wel eens wat meer naar snak zijn ook third-person games, verhalende games zoals bijv. TLOU, GOW en Ghost of Tsushima, daar heeft MS wel nog een inhaalslag te maken en het gekke is dat er hier bijna niks over wordt aangekondigd..
Xbox heeft nu best een overvloed aan RPGs in de maak, wat ik zelf echt niet erg kan vinden. Echter lijken ze allemaal wel first person te zijn, met Starfield die een optionele third person camera zal hebben zoals alle BGS games. Compulsion's nieuwe game zal wel third person zijn, alleen qua scope echt niet te vergelijken zijn met AAA action adventures.
Hopelijk wordt Indiana Jones die game. Ik vind dat een Indiana Jones game niet first person moet zijn, maar het is wel MachineGames die het maakt en so far hebben zij alleen maar first person shooters gemaakt. Hopelijk gaan ze nu third person doen.
Rechtsonder als sprint. Scheelt weer een lamme linkerduim.Rivanov schreef op maandag 17 mei 2021 @ 12:19:
Ik kan niet meer zonder de peddles. Ik heb deze in verschillende games gekoppeld aan bepaalde functies. In FPS games is de peddle linksbovenin, Reload. Rechtsboven is jump en rechtsonder is crouch.
Linksonder heeft weer andere functionaliteiten per game. Zo is dat in Battlefield de heal functie i.p.v. dat ik hier voor de d-pad gebruik.
Werd me niet helemaal duidelijk.hifigamefreak schreef op maandag 17 mei 2021 @ 12:31:
[...]
Dan zou ik je aanraden om even het filmpje van Digital Foundry te bekijken die ik een paar posts terug heb aangehaald. Die behandeld oa de verschillende versie en instellingen tussen de consoles.
Behalve "het gras is iets minder gedetaileerd, en de water reflecties".
De 60 FPS wordt merendeel wel geraakt, met hier en daar een uitzondering early 50ish.
Maar ik heb een variabele monitor, dus dat maakt niet zoveel uit.
Voor zover ik weet heb ik de laatste firmware update ja.Bozznl schreef op zondag 16 mei 2021 @ 22:50:
[...]
Ik had het ook. Stond op het punt me controller om te ruilen (of me play en charge Kit). Echter sinds de laatste firmware update van de controller geen problemen meer zo lijkt het. Heb je de laatste firmware?
Ja, het kan nog weleens mis gaan met de V1. Maar daar houd ik gewoon extra rekening mee.Finraziel schreef op maandag 17 mei 2021 @ 11:25:
[...]
Ik vond het juist erg fijn dat ze korter zijn, moest met de v1 altijd heel voorzichtig zijn met neerleggen van de controller (op de bank), gebeurde me geregeld dat ik dan per ongeluk een van die pedals indrukte.
Enige wat ik bij de v2 minder vind is dat de guide button vrijwel geen travel meer heeft. Niet dat je daar op enige wijze last van hebt maar het voelt gewoon goedkoper aan.
Haha, altijd leuk om een volle squad te hebbenMRE-Inc schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:02:
[...]
Pfff het is soms echt werkelijk waar ongelooflijk hoe sommigen het spelletje gewoon niet snappen.
Ik moest echt ontzettend lachen met je filmpje.
Heb jij nog vertrouwen in Starfield? Ik kan me niet voorstellen dat hier uiteindelijk een goede game uitrolt.devilsnight schreef op maandag 17 mei 2021 @ 11:30:
Starfield hoogstwaarschijnlijk geen 2021 release meer, maar meer begin 2022,dus denk aan maart. Wel heel jammer als het zo is, had deze zeer graag tijdens de feestdagen gezien. Aan de andere kant....het is niet het einde van de wereld.
Ik betwijfel ten zeerste of Halo dit jaar nog wel komt. De game was vorig jaar gewoon echt bij lange na niet af.mobygo76 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 13:31:
Ik denk dat het verstandig is om alle Xbox exclusives te verspreiden over het jaar. Ik kan me niet voorstellen dat Starfield tegelijk uitkomt met Halo Infinite. Ik ben er wel blij om, ga me toch vooral focussen op BF6 en Halo ernaast. Daarnaast komen er dan vast nog wel meer leuke games op de game pass. Ik moet nog steeds Mass Effect 3 spelen, hopelijk is ie dan in de GP.
We gaan het zien!
Halo Infinite komt gewoon dit jaar.FrankoNL schreef op maandag 17 mei 2021 @ 13:48:
[...]
Ik betwijfel ten zeerste of Halo dit jaar nog wel komt. De game was vorig jaar gewoon echt bij lange na niet af.
We gaan het zien!
En tja, Starfield, geen idee wat voor type game het is. Ik weet wel dat het veel emotie oproept als ik wat fora en twitter bekijk
En op basis van welke informatie eigenlijk heuchiha tijntje schreef op maandag 17 mei 2021 @ 13:49:
[...]
En tja, Starfield, geen idee wat voor type game het is. Ik weet wel dat het veel emotie oproept als ik wat fora en twitter bekijk.
Persoonlijk hoop ik dat het een Mass Effect achtige titel wordt. Maar ik kijk meer uit na TES:VI dan Starfield, zolang TES:VI maar goed is ben ik blij
[ Voor 9% gewijzigd door Caayn op 17-05-2021 13:59 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |