• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:42
Leuk dat FPS boost maar niet indien dat zwaar ten koste gaat van de resolutie... prima als het een keuze is tussen 4K 30/60 naar 1440p 60/120 maar 1080p of lager... daar heb ik geen Series X voor aangeschaft natuurlijk..

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Galvatron schreef op zondag 2 mei 2021 @ 09:41:
[...]

Ben benieuwd op RDR2 en GTA V erbij zitten 😇 of Far Cry 5.
Ik hoop op :
- Assassins Creed Odyssey
- Quantum Break
- Dark Souls 3

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 24-01 20:32
@devilsnight

Jij bent ook van de Desperados achtige games toch? Weet jij of Jagged Alliance leuk is?
Thalaron schreef op zondag 2 mei 2021 @ 10:04:
Leuk dat FPS boost maar niet indien dat zwaar ten koste gaat van de resolutie... prima als het een keuze is tussen 4K 30/60 naar 1440p 60/120 maar 1080p of lager... daar heb ik geen Series X voor aangeschaft natuurlijk..
Zolang het maar een keuze is toch ?
Wat maakt het nou uit of het 1440p of 1080p is ?
Alles onder de 4K gaat hier indien mogelijk sowieso uit.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Ik zat gisteren even te zoeken naar een nieuwe game waar ik mijn tanden in kan zetten naast alle kleine en korte indy games die ik de laatste tijd heb gespeeld. Ik dacht, aan welke type games heb ik het laatste jaar veel plezier gehad en dat waren toch Gears Tactics en Wasteland 3. Beetje gezocht en kwam dus uit op Mutant Year Zero, road to Eden. Goed uur gespeeld en het bevalt me wel :) Zag wel dat die al ooit in Gamepass heeft gezeten, maar toen had ik het genre nog niet ontdekt. Juist door Gears Tactics en Wasteland 3 ben ik het genre ingerold.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Galvatron schreef op zondag 2 mei 2021 @ 09:41:
[...]

Ben benieuwd op RDR2 en GTA V erbij zitten 😇 of Far Cry 5.
Die zitten er sowieso niet bij. Take Two heeft vorig jaar al aangekondigd dat er een next-gen GTA V komt. Dus dat zal voor RDR2 ook wel gelden.

All about the money.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• d.bakker84
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 16:34

d.bakker84

XBL: BloodyB2121

Rivanov schreef op zondag 2 mei 2021 @ 11:00:
[...]

Die zitten er sowieso niet bij. Take Two heeft vorig jaar al aangekondigd dat er een next-gen GTA V komt. Dus dat zal voor RDR2 ook wel gelden.

All about the money.
FPS boost is geen next gen versie van de developer hè.

XBox Series X: BloodyB2121

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

reviews: Draadloze gaming headsets - Voor de nieuwe generatie consoles

De headset van Microsoft komt als slechtste uit de bus. De Steelseries 7X (in deze test) als de beste allrounder.

Set your goals high, and don't stop till you get there.

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
d.bakker84 schreef op zondag 2 mei 2021 @ 11:52:
[...]

True, maar het verstoord wel het vaarwater van de next-gen versie. Iets waar Rockstar/Take-Two niet op zitten te wachten, lijkt mij.
Koning-Admiraal schreef op zondag 2 mei 2021 @ 12:21:

De headset van Microsoft komt als slechtste uit de bus. De Steelseries 7X (in deze test) als de beste allrounder.
Beetje jammer dat de absolute winnaar niet meegenomen wordt in de test (Audeze Penrose X)

• Timothy3000
Kan me er niet in vinden dat het geluid van de Pulse en de Xbox headset niet over naar huis te schrijven is. Draagcomfort van beide is ook fantastisch.

En de Xbox headset werkt volgens mij ook prima op PC via bluetooth....

[ Voor 19% gewijzigd door Timothy3000 op 02-05-2021 12:56 ]

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20-01 10:59
justifire schreef op zondag 2 mei 2021 @ 10:28:
[...]

Hier 1440p monitor dus 4k is overrated :+

Zolang het 1080p is als minimum zal het wel meevallen omdat die resolutie goed schaalt naar 4k. Lager wil je eigenlijk niet meer hebben gok ik zomaar.

En verder let ik er nooit op eigenlijk zolang het spel maar goed is en lekker speelt :*)

Gamertag: timmie271

d.bakker84 schreef op zondag 2 mei 2021 @ 11:52:
[...]

Maar de developer moet wel “toestemming” geven aan Microsoft om FPS boost toe te passen. En dat laat Take Two / Rockstar niet toe. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Springbokkie
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 08-01-2025
Timothy3000 schreef op zondag 2 mei 2021 @ 12:54:
Kan me er niet in vinden dat het geluid van de Pulse en de Xbox headset niet over naar huis te schrijven is. Draagcomfort van beide is ook fantastisch.

Ik heb ook die Xbox wireless headset en voor mij doet ie meer dan prima dat wat ie moet doen. Ik gebruik hem toch alleen maar in de late avonduren als iedereen al op bed ligt.

Ik ben er tevreden mee. Xbox One had volgens mij geen enkele Microsoft-eigen draadloze headset. Die chatheadset van de Xbox 360 was zo ideaal.

Xbox Live: Springbok NL

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:25
Zou fijn zijn, maar geloof niet dat dit een blijvende deal zou zijn.
Net de eerste locatie van de RE8 demo uitgespeeld, leuke sfeer, qua creepiness prima te doen. Thank God dat de HDR GOED is hier, prima black levels.

Maar ligt het aan mij of is het richten wat stroperig? Ik had echt moeite met het raken van de vijanden. Alsof er een soort delay was tijdens het richten/rond kijken.
Timothy3000 schreef op zondag 2 mei 2021 @ 10:23:
@devilsnight

Jij bent ook van de Desperados achtige games toch? Weet jij of Jagged Alliance leuk is?
Ik heb even wat gameplay bekeken, maar dit is niet precies zoas Desperados, Commandos en Shadow Tactics. Wat ik zo tof aan die games vind is dat enemies zelf ook hun patrouilles lopen constant en niet stilstaan en daarnaast loop jij zelf echt rond en niet turn-based zeg maar. Het is de enige soort van Tactics wat ik echt kan waarderen.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:06
Timothy3000 schreef op zondag 2 mei 2021 @ 12:54:

Nou ik vond het geluid echt slecht, draagcomfort mwah en de mic gewoon onacceptabel. Grappig hoe iemand dat zo anders kan ervaren.

Ben zelf voor Nacon RiG 800 (was Plantronics) gegaan en op het nadeel van geen Bluetooth na op alle vlakken veel beter. Voor mij dan iig 😅
Thalaron schreef op zondag 2 mei 2021 @ 10:04:
Dit dus 100%

120fps kan me niet eens zo super veel schelen so far, 60fps is absoluut voldoende vind ik, dus ik hoop echt dat de games die van 30fps naar 60fps gaan gewoon hun resolutie behouden. Het heeft volgens mensen op XboxEra te maken met dat het team van FPS boost niet de volledige code in kan, en daarom dus niet alles ten volste benutten en in sommige gevallen zelfs resoluties moet verlagen om een stabiele framerate te krijgen.
devilsnight schreef op zondag 2 mei 2021 @ 16:27:
Net de eerste locatie van de RE8 demo uitgespeeld, leuke sfeer, qua creepiness prima te doen. Thank God dat de HDR GOED is hier, prima black levels.

Maar ligt het aan mij of is het richten wat stroperig? Ik had echt moeite met het raken van de vijanden. Alsof er een soort delay was tijdens het richten/rond kijken.
Is dat niet Resident Evil eigen ?
Moet geen shooter worden maar één grote struggle :+

devilsnight schreef op zondag 2 mei 2021 @ 16:27:

RE7 was ook stroperig qua shoot mechanics volgens mij? Past wel bij de franchise toch? Ben al blij dat we kunnen lopen en schieten tegelijk :P

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:42
justifire schreef op zondag 2 mei 2021 @ 10:28:
[...]

Keuze is uiteraard goed. Ik bedoelde er meer mee dat ik van FPS boost wat meer had verwacht. Geen wonderen.. maar wel meer.

Al zal het ook afhangen van de rest van je setup. 1080p 120fps op 55” is niet dezelfde ervaring als op een 85”.

Luxeprobleem denk ik dan maar toch ;)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-01 15:22
Koning-Admiraal schreef op zondag 2 mei 2021 @ 12:21:

Ratings.com maakte ook al gehakt van de Xbox headset. Ik denk dat we inmiddels wel mogen concluderen dat het een beetje een ruk ding is, helaas.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• d.bakker84

d.bakker84

Hij bevalt mij prima anders. Ik ben ook geen audiofiel. Hij zit goed en werkt makkelijk. Bediening is simpel en krijg geen klachten van mijn vrienden over mijn verstaanbaarheid.

Rossi46 schreef op zondag 2 mei 2021 @ 19:17:
[...]

Ratings.com maakte ook al gehakt van de Xbox headset. Ik denk dat we inmiddels wel mogen concluderen dat het een beetje een ruk ding is, helaas.
Nee hoor, ben er zeer content mee. Voldoet voor mij méér dan voldoende. Ja er zijn vast betere headsets, maar die zijn veelal ook vele malen duurder. Voor mij persoonlijk zit deze headset qua prijs en features op de sweet spot.

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:30
Hoor er ook veel goede dingen over, is dat ik een half jaar geleden al eentje had gekocht van Turtle Beach want anders had ik me die wel gekocht.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• Rossi46
Rivanov schreef op zondag 2 mei 2021 @ 19:37:
[...]

Nee hoor, ben er zeer content mee. Voldoet voor mij méér dan voldoende. Ja er zijn vast betere headsets, maar die zijn veelal ook vele malen duurder. Voor mij persoonlijk zit deze headset qua prijs en features op de sweet spot.
Dat laatste is dus blijkbaar niet zo. Zat headsets binnen (nagenoeg) dezelfde prijsklasse die beter zijn.

• Timothy3000
Edit: Verkeerd gelezen. :)

Met Rivanov eens. Ik ben ook zeer tevreden met zowel deze headset (en ook metde Pulse). Voor mij zijn de prijs kwaliteit ook erg goed. :)

[ Voor 80% gewijzigd door Timothy3000 op 02-05-2021 20:39 ]

justifire schreef op zondag 2 mei 2021 @ 18:30:
[...]

Is dat niet Resident Evil eigen ?
Moet geen shooter worden maar één grote struggle :+
uchiha tijntje schreef op zondag 2 mei 2021 @ 18:54:
[...]

RE7 was ook stroperig qua shoot mechanics volgens mij? Past wel bij de franchise toch? Ben al blij dat we kunnen lopen en schieten tegelijk :P
Ik heb 7 niet echt goed gespeeld, dus geen idee, haha. Maar eigenlijk is het wel logisch om de struggle erger te maken, wellicht is de protagonist Ethan ook niet echt een skilled gunman. Echter was er iemand op XboxEra die zei

"

I saw on another forum that the aiming is off on Xbox only. Something about diagonals? Hopefully if that’s the case it’ll be fixed."
[...]

Ik heb hem getest en direct vergeleken met mijn TB Stealth 700 Gen 2 en hij viel me niks tegen voor de prijs. Mijn TB wint het wel overall, geluid is gewoon helderder, en de Xbox headset is wat doffer, maar de bass is wel goed aanwezig. Als ik de TB niet had gehad, had ik me hier prima mee gered.

• Timothy3000
Demo zowel op PS als op Xbox gespeeld en de aiming was op beide vrij gebrekkig. Hoort denk ik inderdaad bij de game.

• joneboon
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 13-01 21:43
[...]

Bij rtings zijn er volgens mij niet veel goede cijfers toch? Geluid van de xbox headset is niet zo goed, prima het prima voor op de bank als ik aan het gamen ben. Maar stel dat ik nou Hellblade zou spelen dan doe ik liever mn audiotechnica met draad aan de controller. Ik gebruik de xbox wireless vooral voor chat, en chill dat je hem aan je telefoon kan koppelen tegelijkertijd. Kon me niet helemaal vinden in de score van tweakers, met name in functionaliteit en prijs/kwaliteit. Vind het voor 99eu een prima ding

• giantgiantus
d.bakker84 schreef op zondag 2 mei 2021 @ 19:37:
Hij bevalt mij prima anders. Ik ben ook geen audiofiel. Hij zit goed en werkt makkelijk. Bediening is simpel en krijg geen klachten van mijn vrienden over mijn verstaanbaarheid.
Daar is hij precies voor bedoeld. Prima ding maar niet gebruiken als je van goed geluid houdt. Is denk ik een enorme markt voor overigens.

• d.bakker84

d.bakker84

giantgiantus schreef op zondag 2 mei 2021 @ 21:24:
[...]

Daar is hij precies voor bedoeld. Prima ding maar niet gebruiken als je van goed geluid houdt. Is denk ik een enorme markt voor overigens.
Inderdaad, ik houd trouwens wel van goed geluid als ik muziek luister. Daar heb ik echter een compleet andere opstelling voor. Voor gamen en ouwehoeren met vrienden werkt hij super makkelijk en goed.

Meh... lijkt er op dat de A op mijn elite v2 ook niet helemaal 100% jofel is. Was me af aan het vragen waarom ik af en toe in control schijnbaar willekeurig uit de lucht donder als ik net omhoog gevlogen ben (wat je doet door A even ingedrukt te houden. Blijkt dus dat af en toe als ik die knop even ingedrukt houdt en dan loslaat dat hij bouncet. Oftewel, hij gaat niet netjes van aan naar uit, maar hij doet even heel snel aan-uit-aan-uit... En als je zweeft in control en je drukt nog een keer op A dan val je dus weer naar beneden 8)7

Het is jammer dat die elite controllers zo fijn zijn dat ik echt niet meer zonder wil... Of dat ze dan niet ook gewoon echt goede kwaliteit kunnen of willen bieden voor dat geld... :|

Gamertag: FinrazielNL

• Jinoh
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-01 14:52
Finraziel schreef op zondag 2 mei 2021 @ 22:25:
Meh... lijkt er op dat de A op mijn elite v2 ook niet helemaal 100% jofel is. Was me af aan het vragen waarom ik af en toe in control schijnbaar willekeurig uit de lucht donder als ik net omhoog gevlogen ben (wat je doet door A even ingedrukt te houden. Blijkt dus dat af en toe als ik die knop even ingedrukt houdt en dan loslaat dat hij bouncet. Oftewel, hij gaat niet netjes van aan naar uit, maar hij doet even heel snel aan-uit-aan-uit... En als je zweeft in control en je drukt nog een keer op A dan val je dus weer naar beneden 8)7

Het is jammer dat die elite controllers zo fijn zijn dat ik echt niet meer zonder wil... Of dat ze dan niet ook gewoon echt goede kwaliteit kunnen of willen bieden voor dat geld... :|
Ik geniet enorm van mijn Elite v2 controller, maar heb toch uiteindelijk issue. Het stuiteren van de sticks. Als je de stick loslaat, dan stuitert het iets terug, waardoor je regelmatig input in de tegenovergestelde richting krijgt. Het is op te losse door deadzones aan te passen, maar ik hoop echt dat ze dit in een v3 oplossen.

Ik had een RMA aangevraagd, en een nieuwe gekregen, maar die heeft er iets minder last van, maar nog steeds.

[ Voor 4% gewijzigd door Jinoh op 02-05-2021 23:36 ]

Jinoh schreef op zondag 2 mei 2021 @ 23:32:
[...]

Ik geniet enorm van mijn Elite v2 controller, maar heb toch uiteindelijk issue. Het stuiteren van de sticks. Als je de stick loslaat, dan stuitert het iets terug, waardoor je regelmatig input in de tegenovergestelde richting krijgt. Het is op te losse door deadzones aan te passen, maar ik hoop echt dat ze dit in een v3 oplossen.

Ik had een RMA aangevraagd, en een nieuwe gekregen, maar die heeft er iets minder last van, maar nog steeds.
Hebben jullie ook dat standaard de sticks nogal wiebelig zijn? Dit is nu mijn tweede V2 en het is exact hetzelfde. Naar mijn idee horen die sticks "strakker" aan te voelen. Het is verder een super controller, qua feel helemaal maar de issues zijn jammer.

• Jinoh
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-01 14:52
devilsnight schreef op zondag 2 mei 2021 @ 23:37:
[...]

Hebben jullie ook dat standaard de sticks nogal wiebelig zijn? Dit is nu mijn tweede V2 en het is exact hetzelfde. Naar mijn idee horen die sticks "strakker" aan te voelen. Het is verder een super controller, qua feel helemaal maar de issues zijn jammer.
Dat kleine beetje wiebeligheid heb ik ook op mijn Series S controller. Heb ik ook op mijn eerste generatie Xbox One controller.
Jinoh schreef op zondag 2 mei 2021 @ 23:41:
[...]

Dat kleine beetje wiebeligheid heb ik ook op mijn Series S controller. Heb ik ook op mijn eerste generatie Xbox One controller.
Hmmm, goed om te weten. Ik dacht echt dat de sticks strakker waren op de One, maar guess not. :P
Dit zou wel gek zijn, super grote blowout aan Resident Evil games op Game Pass volgende week.

devilsnight schreef op zondag 2 mei 2021 @ 23:37:
[...]

Klinkt stom en geen idee of het jouw issue oplost, maar heb je al even gekeken of je de sticks wat strakker kunt zetten. Dat is namelijk 1 van de mooie opties van de Elite V2. Ff de thumbsticks eraf halen en wat strakker/losser draaien met dat handige tooltje wat in de case zit.

Jinoh schreef op zondag 2 mei 2021 @ 23:32:
[...]

Dat had ik op mijn v1 ook ja. Op de v2 nog niet gemerkt, maar het zijn ook maar bepaalde games waar ik daar last van had. Ys Origin is zo even de enige die me te binnen schiet.
Ik heb op mijn v2 de stick wel redelijk strak gezet maar geen idee dus of dat het issue opgelost heeft.

• Rossi46
devilsnight schreef op maandag 3 mei 2021 @ 00:00:
Dit zou wel gek zijn, super grote blowout aan Resident Evil games op Game Pass volgende week.

[Embed]
Is dat in het verleden een betrouwbare bron gebleken?

Rossi46 schreef op maandag 3 mei 2021 @ 10:07:
[...]

Is dat in het verleden een betrouwbare bron gebleken?
Durf ik niet met zekerheid te zeggen, maar dit maakt de kans wel wat groter dat het legit is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mBJk4KytDkzGSfkdJyNioAl1UUk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BlMkCTqSMIP3qjSYqcQHnczC.jpg?f=fotoalbum_large
uchiha tijntje schreef op maandag 3 mei 2021 @ 00:18:
[...]

Klinkt stom en geen idee of het jouw issue oplost, maar heb je al even gekeken of je de sticks wat strakker kunt zetten. Dat is namelijk 1 van de mooie opties van de Elite V2. Ff de thumbsticks eraf halen en wat strakker/losser draaien met dat handige tooltje wat in de case zit.
Goede tip!

Ik heb dit met mijn vorige V2 gedaan, zodat de sticks wat stugger aanvoelde als je up/left/down/right duwde, maar dat wiebelige bleef wel.

Insiders lopen te roepen dat dit een erg leuke week gaat worden vol met breaking news.

We weten al:

50 of 70 fps boost games
Waarschijnlijk een grote lading RE titels naar Game Pass

De E3 plannen en exacte datums Maybe? Niet dat dit bepaald breaking news is.

[ Voor 19% gewijzigd door devilsnight op 03-05-2021 11:13 ]

• Timothy3000
Waarom maakt die Tweet de kans groter?

Het is pas echt tof als Village ertussen staat denk ik. Als alle oude RE titels worden toegevoegd maar Village niet is het meer een teleurstelling.

[ Voor 76% gewijzigd door Timothy3000 op 03-05-2021 11:21 ]

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:01
[...]

Yikes, en ik heb de 3d pulse voor de ps5 en dat ding is al niet best....

De Astro 20 lijkt voor de prijs (rond de 100 euro nu) toch de beste keuze.

EDIT: heb het even opgezocht. Ze zijn niet buitengewoon positief over de xbox headset. Maar om nou te zeggen dat ze er gehakt van maken, is ook weer wat overdreven.

[ Voor 16% gewijzigd door FrankoNL op 03-05-2021 11:43 ]

Timothy3000 schreef op maandag 3 mei 2021 @ 11:19:

Het is pas echt tof als Village ertussen staat denk ik. Als alle oude RE titels worden toegevoegd maar Village niet is het meer een teleurstelling.
Ga er maar vanuit dat Village er niet in zit. Dan kan het ook geen teleurstelling zijn ;).

Nog nooit een RE game gespeeld moet ik bekennen. :X
Timothy3000 schreef op maandag 3 mei 2021 @ 11:19:

Omdat Jez een legit "insider" is. Die gasten weten wat ze doen wanneer ze zo'n tweet eruit gooien, en wanneer ze iets liken. Dus de kans is groter dat het waar is, niks is echter nog zeker.

Maar waarom een teleurstelling? Het zou huge zijn als RE8 in de game pass had gezeten vanaf dag 1, maar het is niet iets waar je van uit kan gaan. Als we die hele collectie aan RE titels krijgen is dat een super vette update zou ik zeggen. :P

• Timothy3000
devilsnight schreef op maandag 3 mei 2021 @ 12:14:
[...]

Omdat Jez een legit "insider" is. Die gasten weten wat ze doen wanneer ze zo'n tweet eruit gooien, en wanneer ze iets liken. Dus de kans is groter dat het waar is, niks is echter nog zeker.

Maar waarom een teleurstelling? Het zou huge zijn als RE8 in de game pass had gezeten vanaf dag 1, maar het is niet iets waar je van uit kan gaan. Als we die hele collectie aan RE titels krijgen is dat een super vette update zou ik zeggen. :P
I dunno. Het is leuk voor erbij maar in de week van de nieuwe game een hoop oude games uit de serie toevoegen is gewoon niet iets waar ik warm voor loop. Die wil ik dan helemaal niet spelen. :P

• FrankoNL
uchiha tijntje schreef op maandag 3 mei 2021 @ 11:49:
[...]

Ga er maar vanuit dat Village er niet in zit. Dan kan het ook geen teleurstelling zijn ;).
Kans lijkt me ook 0. Ze gaan echt niet de game eerst full price aan xbox eigenaren verkopen om hem na een maand alweer in de gamepass te gooien.

Dan is de wereld te klein gok ik.

• Timothy3000
FrankoNL schreef op maandag 3 mei 2021 @ 12:24:
[...]

Kans lijkt me ook 0. Ze gaan echt niet de game eerst full price aan xbox eigenaren verkopen om hem na een maand alweer in de gamepass te gooien.

Dan is de wereld te klein gok ik.
Deden ze bij Outriders ook toch? Alleen toen zaten er 2 weken tussen release en het nieuws dat de game in Gamepass kwam.
Timothy3000 schreef op maandag 3 mei 2021 @ 12:22:
[...]

I dunno. Het is leuk voor erbij maar in de week van de nieuwe game een hoop oude games uit de serie toevoegen is gewoon niet iets waar ik warm voor loop. Die wil ik dan helemaal niet spelen. :P
Haha, ik juist wel :)

De remakes van 2 en 3 heb ik niet gekocht, met 7 moet ik nog echt beginnen. Goede toevoeging vind ik het juist. Ik denk echt wel dat MS geprobeerd heeft RE8 erin te krijgen day and date, maar misschien heeft Sony daar een stokje voor gestoken. Eerder dit jaar gingen er namelijk wel veel geruchten dat 8 meteen erop zou komen. Dat gerucht gaat overigens ook over Battlefield 6.

De humor van de GP twitter, kan het wel waarderen.

[ Voor 8% gewijzigd door devilsnight op 03-05-2021 12:31 ]

• Chanfan
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 04-12-2025
Timothy3000 schreef op maandag 3 mei 2021 @ 12:25:
[...]

Deden ze bij Outriders ook toch? Alleen toen zaten er 2 weken tussen release en het nieuws dat de game in Gamepass kwam.
Resident Evil is wel een grotere franchise terwijl Outriders een nieuwe IP is.

Resident Evil 7 verkocht bijna 8 miljoen stuks. Als Microsoft Village al een na een maand op Gamepass wil gooien zullen ze wel een enorme zak geld mogen geven aan Capcom.

• Timothy3000
devilsnight schreef op maandag 3 mei 2021 @ 12:30:
[...]

Haha, ik juist wel :)

De remakes van 2 en 3 heb ik niet gekocht, met 7 moet ik nog echt beginnen. Goede toevoeging vind ik het juist. Ik denk echt wel dat MS geprobeerd heeft RE8 erin te krijgen day and date, maar misschien heeft Sony daar een stokje voor gestoken. Eerder dit jaar gingen er namelijk wel veel geruchten dat 8 meteen erop zou komen. Dat gerucht gaat overigens ook over Battlefield 6.

[Embed]

De humor van de GP twitter, kan het wel waarderen.
7 staat al op Game Pass en 1 zat net in Games with Gold. Alleen de remakes van 2 en 3 zijn echt recente nieuwe RE games die dan in Game Pass komen, en eigenlijk vond ik alleen de Remake van 2 echt de moeite.

Maar het is gezeur om te zeuren hoor. Het is leuk voor erbij, maar echt breaking vind ik het niet.

[ Voor 5% gewijzigd door Timothy3000 op 03-05-2021 12:35 ]

Square Enix reageert er ook op overigens, op de Game Pass tweet

En de mod van XboxEra die ook vaak meer shit weet.

Ben benieuwd of Square nog meer te brengen heeft.

• Timothy3000
Final Fantasy 7?

• FrankoNL
Timothy3000 schreef op maandag 3 mei 2021 @ 12:25:
[...]

De game was toch vanaf dag 1 direct op gamepass? De aankondiging was alleen pas vlak voor release. Dan kunnen mensen nog refunden in ieder geval.

• giantgiantus
Ik denk erover om fallout 4 eens te gaan spelen. Hij is gratis op zowel de PS5 als op de xsx (die ik ook beide heb). Is er nog een voordeel van de XsX versus PS5? Zijn er nog mods die je echt bij de eerste keer moet spelen? Mods die de grafische pracht wat verbeteren?

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:33

Phydomir

Dennis

FrankoNL schreef op maandag 3 mei 2021 @ 12:56:
[...]

De game was toch vanaf dag 1 direct op gamepass? De aankondiging was alleen pas vlak voor release. Dan kunnen mensen nog refunden in ieder geval.
Dit ja.

Ik vind ook dat je niet mag zeuren als een game 1,2 of hoeveel maanden later dan ook in Gamepass komt. Schijnbaar vond je hem het geld waard op release, daar veranderd niets aan. Als je dat niet wil moet je gewoon helemaal geen games meer kopen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Maar dat terwijl die Shpeshal_Ed juist heeft gezegd dat we niet op FF7R hoeven te rekenen anytime soon. Dat het erop lijkt dat met de PS5 versie Sony een extra jaar, of twee exclusivity gekocht heeft, lol.

We wachten af!

Deze game trouwens, The Gunk. Volledig exclusive, maar belangrijker is dat hij in september gaat uitkomen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D7sUqVSRaQYmx0OR39X8RpVnqfo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/bcohIERl4l1jjZDieOjSj9Zz.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oEBHe-dKlLj8Qnvo4oNfEpRLNjE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/oTTGguJbU5OyWUGAVkHK4cZg.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NBoY8meN20foh4P6ILxUw68Z3pc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/8S21naD49CLrgl854Of8UtOU.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jGsx8MnPnomySRI4x5ms4xCoyuA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/XeD7JpjXGYrBeqal6w8u8SrI.png?f=user_large

• Jeroenvde89
  • Laatst online: 13:24
Finraziel schreef op zondag 2 mei 2021 @ 22:25:

Nooit wat anders geprobeerd? PowerA Fusion Pro of een Scuf Prestige?

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

• Timothy3000
Volgens mij is mijn Xbox Series X stuk.

Ik wilde hem met de controller aanzetten maar dat werkte niet. Ik zette hem handmatig aan, lampje ging branden maar er gebeurde niks. Heb hem reset en toen ging hij aan. Maakt herrie en is enorm warm.

Gister gewoon uitgezet. Staat altijd in energiemodus.

Tips?
Jeroenvde89 schreef op maandag 3 mei 2021 @ 13:44:
[...]

Nooit wat anders geprobeerd? PowerA Fusion Pro of een Scuf Prestige?
Niet zelf. Heb er wel eens naar gezocht naar niet echt iets gevonden wat me vertrouwen in boezemde. Die PowerA is bedraad, dat vind ik toch minder. Scuf heb ik over getwijfeld maar overtuigde me niet helemaal.

Op zich is het ook geen groot probleem vooralsnog met de elite v2. Ik ben met iets meer overtuiging de A knop in gaan drukken en los gaan laten en vooralsnog ben ik niet meer uit de lucht gedonderd :+
Ik kijk het eens aan en als ik er toch meer last van heb dan gaat hij eens terug naar Microsoft (hij is pas een maand of 2 oud dus heb alle tijd).

• FrankoNL
Phydomir schreef op maandag 3 mei 2021 @ 13:13:
[...]

Dit ja.

Ik vind ook dat je niet mag zeuren als een game 1,2 of hoeveel maanden later dan ook in Gamepass komt. Schijnbaar vond je hem het geld waard op release, daar veranderd niets aan. Als je dat niet wil moet je gewoon helemaal geen games meer kopen.
Mwha dat vind ik wat te kort door de bocht.

Stel die game komt 10 mei uit. En 20 mei kondigen ze aan dat hij op 15 juni naar gamepass komt. Dan zou ik me als gamepass subscriber toch echt bestolen voelen.
Even een vraagje en het is voor mij 100% relevant aan Xbox.

KPN biedt mij dit aan

500 Mbits, de eerste 6 maanden voor 35 euro, daarna 55 euro per maand. Bij ziggy betaal ik 60 voor 250 Mbits. Ziggo heb ik sinds 2016 en altijd stabiel, NAT van Xbox meteen open en hoefde niks te veranderen aan settings in de router of wat dan ook. Hoe zit dit met KPN? Ik zou deze overgang maken zodat ik een stuk sneller games ga downloaden (al verwacht ik echt niet op 500 Mbits te zitten). Als mensen hier met KPN en Xbox mij hun ervaringen zouden kunnen vertellen zou dit top zijn. Als het de thread teveel bevuilt, misschien een PM dan. Enige wat ik eigenlijk moet weten is, is het een heel gedoe om de NAT open te krijgen (met Tele2 was dit een drama) of helemaal niet?

Het gaat om glasvezel.

• Jeroenvde89
devilsnight schreef op maandag 3 mei 2021 @ 15:19:

KPN biedt mij dit aan

500 Mbits, de eerste 6 maanden voor 35 euro, daarna 55 euro per maand. Bij ziggy betaal ik 60 voor 250 Mbits. Ziggo heb ik sinds 2016 en altijd stabiel, NAT van Xbox meteen open en hoefde niks te veranderen aan settings in de router of wat dan ook. Hoe zit dit met KPN? Ik zou deze overgang maken zodat ik een stuk sneller games ga downloaden (al verwacht ik echt niet op 500 Mbits te zitten). Als mensen hier met KPN en Xbox mij hun ervaringen zouden kunnen vertellen zou dit top zijn. Als het de thread teveel bevuilt, misschien een PM dan. Enige wat ik eigenlijk moet weten is, is het een heel gedoe om de NAT open te krijgen (met Tele2 was dit een drama) of helemaal niet?

Het gaat om glasvezel.
Ik heb 500 Mbits van KPN (Glasvezel). Ik heb op mijn XSX een NAT-type Moderate, zonder problemen overigens. Op mijn oude Xbox (One x) had ik via mijn modem een vast IP ingesteld voor de Xbox en had ik altijd een NAT-type Open. Ook zonder problemen :9.

Qua snelheid haal ik makkelijk downloadsnelheden boven de 350 Mbps.

Kortom, totaal geen drama. En mocht je hulp nodig hebben (bijv. met instellen van een vast IP voor je Xbox, let me know).

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-01 07:17
devilsnight schreef op maandag 3 mei 2021 @ 15:19:

KPN biedt mij dit aan

Het gaat om glasvezel.
Ongeacht je ISP: geen enkel probleem. De meeste routers ondersteunen tegenwoordig prima UPnP. Mocht je dit om wat voor reden dan ook niet willen, heb je nog 2 optie's over:
1. Xbox in een DMZ zetten
2. Handmatig poorten forwarden naar je Xbox

In beiden gevallen wil je je Xbox wel voorzien van een statisch IP, hetzij via een DHCP Reservering, hetzij zelf handmatig ingesteld.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Jeroenvde89 schreef op maandag 3 mei 2021 @ 15:29:
[...]

Ik heb 500 Mbits van KPN (Glasvezel). Ik heb op mijn XSX een NAT-type Moderate, zonder problemen overigens. Op mijn oude Xbox (One x) had ik via mijn modem een vast IP ingesteld voor de Xbox en had ik altijd een NAT-type Open. Ook zonder problemen :9.

Qua snelheid haal ik makkelijk downloadsnelheden boven de 350 Mbps.

Kortom, totaal geen drama. En mocht je hulp nodig hebben (bijv. met instellen van een vast IP voor je Xbox, let me know).
Thanks man.

Dus moderate is wel gewoon te doen? Geen lags met party chat of zelfs disconnects? Al blijf ik altijd gewoon open prefereren. Strict is een no go.
EricNL schreef op maandag 3 mei 2021 @ 15:38:
[...]

Ongeacht je ISP: geen enkel probleem. De meeste routers ondersteunen tegenwoordig prima UPnP. Mocht je dit om wat voor reden dan ook niet willen, heb je nog 2 optie's over:
1. Xbox in een DMZ zetten
2. Handmatig poorten forwarden naar je Xbox

In beiden gevallen wil je je Xbox wel voorzien van een statisch IP, hetzij via een DHCP Reservering, hetzij zelf handmatig ingesteld.
Genoeg opties dus! Dat is wel fijn. Ik denk er nog even goed over na. Want stel ik doe het en het valt tegen en ik wil terug naar Ziggo, dan betaal ik volgens mij wel meer dan ik nu per maand betaal.

Bij KPN kon ik overigens ook kiezen voor 1000 Mbits en dat was dan ook 35 euro voor de eerste zes maanden. Maar ik denk dat dat voor Xdoos overkill is.

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-01 07:17
devilsnight schreef op maandag 3 mei 2021 @ 15:43:
[...]
Want stel ik doe het en het valt tegen en ik wil terug naar Ziggo, dan betaal ik volgens mij wel meer dan ik nu per maand betaal.

Bij KPN kon ik overigens ook kiezen voor 1000 Mbits en dat was dan ook 35 euro voor de eerste zes maanden. Maar ik denk dat dat voor Xdoos overkill is.
Ook 500Mbit is al "overkill", maar dan is het nog steeds wel lekker als je digitale spellen download en updates etc. Overigens: ik ben zelf 4 maanden geleden ook van Ziggo overgestapt naar KPN. Niet omdat ik ontevreden was, maar ik ging verhuizen en in het nieuwe huis kon ik dus wel kiezen voor KPN Glas. Bij beiden helemaal tevreden.

Geloof me: je NAT type zal bij allebei geen enkel probleem zijn of worden. Hooguit dat je er heel even in moeten duiken in het geval dat het wél een probleem is, maar dat zal met iets simpels als een DMZ instellen + statisch IP ook niet meer dan een uur kosten. En daarnaast: hier op Tweakers zijn er genoeg mensen die je daarbij willen helpen en er zo door heen kunnen loodsen (waaronder ik).
Thanks man.

Dus moderate is wel gewoon te doen? Geen lags met party chat of zelfs disconnects? Al blijf ik altijd gewoon open prefereren. Strict is een no go.
Moderate is in principe gewoon te doen, maar je zal doodeenvoudig Open kunnen bereiken. Hou er wel rekening mee dat Xbox één geniepig dingetje doet. Xbox wil namelijk e.e.a. testen/connecteren over IPv6. Nou is dat helemaal niet erg, maar de Xbox heeft er een handje van om na het opstarten/uit standby komen te beginnen met "Moderate". Staar je daar niet blind op, want dit zal na enkele minuten automatisch naar "Open" moeten veranderen, of als je twijfelt even de "Test NAT" optie doen.

[ Voor 22% gewijzigd door EricNL op 03-05-2021 15:49 ]

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

De nieuwe Gamepass games zijn bekend:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/up3E3fz8pCxb5w9R27GZnTUWAQU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QyrWCO5s1vTCSlGMubHZmVsE.jpg?f=fotoalbum_large

Ik denk dat ik Steep en Psychonauts ga proberen.

Maar eerst Mutant Year Zero uitspelen. Wat een toffe game. Gamemechanics zijn niet zo diepgaand als Gears Tactics of Wasteland 3, maar dat drukt de pret niet. Ook leuke humor er in :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/31gOsreeysMCEdAR1EWM6gtEk3c=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/vknxDUAWyFcxMTqg46ldD2O9.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J5B_hNbcW0ip5bUvZzDFUU1y71A=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/iUWaDAWmadFzSQzCDWtjoRpc.png?f=fotoalbum_tile

• Timothy3000
Alleen FIFA 21 voor mij deze keer. De andere games heb ik al op disc.
(als de Xbox het straks weer normaal doet iig)

[ Voor 25% gewijzigd door Timothy3000 op 03-05-2021 15:58 ]

• Galvatron
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:39
Worden vandaag ook de FPS Boost games aangekondigd?
Timothy3000 schreef op maandag 3 mei 2021 @ 15:58:
Alleen FIFA 21 voor mij deze keer. De andere games heb ik al op disc.
(als de Xbox het straks weer normaal doet iig)
Ik dacht dat ik een overdaad aan games speelde, maar volgens mij span jij hier wel de kroon :P

• Timothy3000
uchiha tijntje schreef op maandag 3 mei 2021 @ 15:59:
[...]

Ik dacht dat ik een overdaad aan games speelde, maar volgens mij span jij hier wel de kroon :P
Ha! Dat ik ze op disc heb betekent niet automatisch dat ik ze gespeeld heb! Was het maar zo'n feest. :P

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:00

On_E

Housemusic

Hopelijk krijgt Just Cause een FPS boost erbij. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

EricNL schreef op maandag 3 mei 2021 @ 15:45:
[...]

Ook 500Mbit is al "overkill", maar dan is het nog steeds wel lekker als je digitale spellen download en updates etc. Overigens: ik ben zelf 4 maanden geleden ook van Ziggo overgestapt naar KPN. Niet omdat ik ontevreden was, maar ik ging verhuizen en in het nieuwe huis kon ik dus wel kiezen voor KPN Glas. Bij beiden helemaal tevreden.

Geloof me: je NAT type zal bij allebei geen enkel probleem zijn of worden. Hooguit dat je er heel even in moeten duiken in het geval dat het wél een probleem is, maar dat zal met iets simpels als een DMZ instellen + statisch IP ook niet meer dan een uur kosten. En daarnaast: hier op Tweakers zijn er genoeg mensen die je daarbij willen helpen en er zo door heen kunnen loodsen (waaronder ik).

[...]

Moderate is in principe gewoon te doen, maar je zal doodeenvoudig Open kunnen bereiken. Hou er wel rekening mee dat Xbox één geniepig dingetje doet. Xbox wil namelijk e.e.a. testen/connecteren over IPv6. Nou is dat helemaal niet erg, maar de Xbox heeft er een handje van om na het opstarten/uit standby komen te beginnen met "Moderate". Staar je daar niet blind op, want dit zal na enkele minuten automatisch naar "Open" moeten veranderen, of als je twijfelt even de "Test NAT" optie doen.
Met overkill bedoelde ik dat je met Xbox daar waarschijnlijk niet eens komt, bij de 1000 Mbits. Ben wel benieuwd wat de max speed is eigenlijk. Ik ga het allemaal rustig uitzoeken, want de aanbieding (aan de deur net) is dus hetzelfde als op de site. Vind het laatste toch altijd fijner, rustig alles bekijken. Thanks man. Als ik dit ga doen dan is het super dat ik op jullie hulp kan rekenen als dit nodig is.

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:15

nexhil

BAM!

On_E schreef op maandag 3 mei 2021 @ 16:04:
Hopelijk krijgt Just Cause een FPS boost erbij. :)
Whaha, ja dat zou serieus een reden kunnen zijn om die game weer op te pakken.
Maar iets zegt me dat die engine ook gewoon niet helemaal top is.

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11:02
Timothy3000 schreef op maandag 3 mei 2021 @ 14:04:
Volgens mij is mijn Xbox Series X stuk.

Ik wilde hem met de controller aanzetten maar dat werkte niet. Ik zette hem handmatig aan, lampje ging branden maar er gebeurde niks. Heb hem reset en toen ging hij aan. Maakt herrie en is enorm warm.

Gister gewoon uitgezet. Staat altijd in energiemodus.

Tips?
Controller eens via USB C kabel verbinden en dan aanzetten? Was hij veel in de achtergrond aan het doen (installeren ofzo)? Misschien dat je toch een controller disconnect had en dat er verder niks met de XSX was?

Doet hij het nu weer?

• Jeroenvde89
devilsnight schreef op maandag 3 mei 2021 @ 15:43:
[...]

Thanks man.

[...]
No problem. Is zeker goed te doen. Nergens last van (gehad).

• Jeroenvde89
Finraziel schreef op maandag 3 mei 2021 @ 14:08:
[...]

Niet zelf. Heb er wel eens naar gezocht naar niet echt iets gevonden wat me vertrouwen in boezemde. Die PowerA is bedraad, dat vind ik toch minder. Scuf heb ik over getwijfeld maar overtuigde me niet helemaal.

Op zich is het ook geen groot probleem vooralsnog met de elite v2. Ik ben met iets meer overtuiging de A knop in gaan drukken en los gaan laten en vooralsnog ben ik niet meer uit de lucht gedonderd :+
Ik kijk het eens aan en als ik er toch meer last van heb dan gaat hij eens terug naar Microsoft (hij is pas een maand of 2 oud dus heb alle tijd).
Ik heb de PowerA. Was voor die prijs een beetje angstig maar bevalt vooralsnog zeer goed (en die kabel ben je met een dag vergeten) _/-\o_

Heb je de A-knop niet ingesteld op een paddle op de achterkant? Of doel je juist op dat die paddle de genoemde problemen geeft?

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-12-2025

Tiny

Wat eten we?

Nou ik heb nu een paar weken een Series S, en ik moet zeggen, top!
Ik kwam van een One X, en had niet verwacht toch nog zo'n verschil te merken.

Grafisch top (nee geen 4K, maar ik heb ook gewoon een Full HD tv)
en die laadtijden.... wauw!

• Timothy3000
JDL15 schreef op maandag 3 mei 2021 @ 16:20:
[...]

Controller eens via USB C kabel verbinden en dan aanzetten? Was hij veel in de achtergrond aan het doen (installeren ofzo)? Misschien dat je toch een controller disconnect had en dat er verder niks met de XSX was?

Doet hij het nu weer?
Hij doet het wel weer gelukkig. Was even schrikken. Ging niet aan met controller, wel met powerknop op X zelf maar toen gebeurde er niets. Vraag me af wat er gebeurde.

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:59
Wat houdt de reloaded versie van Just Cause in? Inclusief dlc enzo? Wel geoptimaliseerd voor One X neem ik aan?
Timothy3000 schreef op maandag 3 mei 2021 @ 16:29:
[...]

Hij doet het wel weer gelukkig. Was even schrikken. Ging niet aan met controller, wel met powerknop op X zelf maar toen gebeurde er niets. Vraag me af wat er gebeurde.
Beter man! Zeker met die XSX, geen garantie dat ze je meteen een andere kunnen meegeven.

Ik had zelf dat mijn One X ineens het niet meer deed een paar jaar geleden. Zwart beeld, de console ging wel gewoon aan. Kan iets simpels geweest zijn zlsls HDMI port kaduuk. Andere schermen getest ook en noppes.
devilsnight schreef op maandag 3 mei 2021 @ 16:08:
[...]

Met overkill bedoelde ik dat je met Xbox daar waarschijnlijk niet eens komt, bij de 1000 Mbits. Ben wel benieuwd wat de max speed is eigenlijk. Ik ga het allemaal rustig uitzoeken, want de aanbieding (aan de deur net) is dus hetzelfde als op de site. Vind het laatste toch altijd fijner, rustig alles bekijken. Thanks man. Als ik dit ga doen dan is het super dat ik op jullie hulp kan rekenen als dit nodig is.
Volgens mij heb ik wel mensen hier zien zeggen dat ze met 700 Mbps of zo aan het downloaden waren dus je hebt er nog wel iets aan. Gezien het minimale prijsverschil tussen 500 en 1000 straks (zie post op fp) zou ik daar dan ook gewoon voor gaan. Ze zijn momenteel bij mij in de wijk ook glas uit aan het rollen maar is nog even kijken wanneer ze werkelijk de kabel naar binnen leggen. Als ik nu op de site van KPN kijk zegt ie max 500/500 dus ik hoop dat dat nog omhoog gaat... Dan wil ik ook wel over namelijk, als het niet echt duurder is dan is gewoon wel geinig om af en toe van die hoge download snelheden te zien :+

Jeroenvde89 schreef op maandag 3 mei 2021 @ 16:23:
[...]

Ik heb de PowerA. Was voor die prijs een beetje angstig maar bevalt vooralsnog zeer goed (en die kabel ben je met een dag vergeten) _/-\o_

Heb je de A-knop niet ingesteld op een paddle op de achterkant? Of doel je juist op dat die paddle de genoemde problemen geeft?
Ik heb ook wel de vorige elite met kabel aan de Xbox hangend opgeladen maar ik ben toch wel blij dat hij normaal draadloos is.

De paddles heb ik al andere functies op gezet (sprint en dodge, en meer dan twee paddles trek ik niet), maar eerlijk gezegd als het op het punt komt dat ik de A echt om moet mappen omdat de echte A knop niet goed werkt dan gaat hij op reparatie hoor.

Finraziel schreef op maandag 3 mei 2021 @ 16:44:
[...]

Volgens mij heb ik wel mensen hier zien zeggen dat ze met 700 Mbps of zo aan het downloaden waren dus je hebt er nog wel iets aan. Gezien het minimale prijsverschil tussen 500 en 1000 straks (zie post op fp) zou ik daar dan ook gewoon voor gaan. Ze zijn momenteel bij mij in de wijk ook glas uit aan het rollen maar is nog even kijken wanneer ze werkelijk de kabel naar binnen leggen. Als ik nu op de site van KPN kijk zegt ie max 500/500 dus ik hoop dat dat nog omhoog gaat... Dan wil ik ook wel over namelijk, als het niet echt duurder is dan is gewoon wel geinig om af en toe van die hoge download snelheden te zien :+
Ik ben dat artikel eens gaan lezen en toen de comments en nu begin ik helemaal te twijfelen of ik überhaupt wel naar KPN moet gaan, maar ook of ik wel bij Ziggo moet blijven. Ik zag comments over oa T-mobile 1000/1000 en zij betalen veel minder dan wat ik voor 250 Mbits betaal. Ik ga eens rustig onderzoek doen.
devilsnight schreef op maandag 3 mei 2021 @ 16:54:
[...]

Ik ben dat artikel eens gaan lezen en toen de comments en nu begin ik helemaal te twijfelen of ik überhaupt wel naar KPN moet gaan, maar ook of ik wel bij Ziggo moet blijven. Ik zag comments over oa T-mobile 1000/1000 en zij betalen veel minder dan wat ik voor 250 Mbits betaal. Ik ga eens rustig onderzoek doen.
Volgens mij hangt dat af van welk glasvezel net er ligt. Heb je KPN dan heb je 'pech' in dat die veel duurder zijn dan andere netten (bv als T-Mobile zelf glas bij jou heeft liggen). Maar goed, dit gaat misschien wat ver off topic, succes met uitzoeken :+

BOEMMMM

Echt insane. Heerlijk.

Far Cry 5 ook gewoon, eentje die in mijn backlog is terecht gekomen. Nu hopen dat er niks gedaan is aan de resolutie voor deze titels!
We hadden het er laatst over.. Nu wasteland 3 op 60 FPS :) Geen idee of je dat merkt in die game, maar dat zie ik wel als de dlc volgende maand uitkomt.

Erg toffe games die hier tussen zit. Zo ook Hollow Knight op 120! Toch zo weer even downloaden :)

Ook Lords of the Fallen.. die staat al een jaar of 3 in mijn backlog voor een 2e playthrough. :)

[ Voor 84% gewijzigd door uchiha tijntje op 03-05-2021 18:25 ]

Unruly Heroes ! *O*

Maar geen Dark Souls 3, Quantum Break of Assassins Creed Odyssey -O-

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-01 15:20

v8power67

Psn: Mausosaurus

Oeh de oudere Assassin's Creed games zoals unity nu met patches dus 60 fps ipv disc versie 1.00.
Ben zeer jaloers met wat microsoft allemaal aanbied qua backwards compatibiliteit bied met fps boost enz. Hopen dat ik snel geld kan regelen en dat Microsoft voorraad kan regelen. Is echt mooie lijst aan fps boost games. Zitten deze games ook eigenlijk allemaal in gamepass want dat zou hellemaal mooi zijn.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

v8power67 schreef op maandag 3 mei 2021 @ 18:39:
Oeh de oudere Assassin's Creed games zoals unity nu met patches dus 60 fps ipv disc versie 1.00.
Ben zeer jaloers met wat microsoft allemaal aanbied qua backwards compatibiliteit bied met fps boost enz. Hopen dat ik snel geld kan regelen en dat Microsoft voorraad kan regelen. Is echt mooie lijst aan fps boost games. Zitten deze games ook eigenlijk allemaal in gamepass want dat zou hellemaal mooi zijn.
Deel wel, deel niet.

Ik lees nu op XboxEra in de thread over dit dat juist Far Cry 5 NIET de One X settings gebruikt maar de base One. Gvd!

• v8power67

v8power67

devilsnight schreef op maandag 3 mei 2021 @ 18:41:
Ik lees nu op XboxEra in de thread over dit dat juist Far Cry 5 NIET de One X settings gebruikt maar de base One. Gvd!
Is logisch, xbox series x draait in gcn modus in backwards compatibility, dus dan is het niet alle power van de xsx die gebruikt word. Dus geloof dat die game al richting native 4k ging dus dan verdubbelen van fps op zelfde resolutie is gewoon heel zwaar. Daar zijn de rdna2 features voor nodig plus volle power van gpu zelf. Is jammer maar logisch. Wel zonde dat die dan gelijk richting 1080p zakt.

Hmm lees dat shadow of the tomb raider wel nu default 4k 60 fps doet. Dus die heeft de 4k 30 modus verdubbeld. Zonde dat dit niet gelukt is met far cry 5 dan.

[ Voor 11% gewijzigd door v8power67 op 03-05-2021 18:49 ]

v8power67 schreef op maandag 3 mei 2021 @ 18:44:
[...]

Is logisch, xbox series x draait in gcn modus in backwards compatibility, dus dan is het niet alle power van de xsx die gebruikt word. Dus geloof dat die game al richting native 4k ging dus dan verdubbelen van fps op zelfde resolutie is gewoon heel zwaar. Daar zijn de rdna2 features voor nodig plus volle power van gpu zelf. Is jammer maar logisch. Wel zonde dat die dan gelijk richting 1080p zakt.
Maar dan had ik liever gezien dat ze wel met de One X settings gingen maar dan de resolutie verlagen, zodat de LOD wel behouden blijft. Ik las net dat Fallout 4 en 76 allebei op base Xbox One settings draait met fps boost, niet eens One X met verlaagde resolutie. Dus het is wachten op die RDNA2 en dan is de kans groot dat One X settings gebruikt kunnen worden?

En was de resolutie van FC5 op Xbox One (base) niet maar 900p?

[ Voor 3% gewijzigd door devilsnight op 03-05-2021 18:49 ]

• v8power67

v8power67

devilsnight schreef op maandag 3 mei 2021 @ 18:49:
[...]

Maar dan had ik liever gezien dat ze wel met de One X settings gingen maar dan de resolutie verlagen, zodat de LOD wel behouden blijft. Ik las net dat Fallout 4 en 76 allebei op base Xbox One settings draait met fps boost, niet eens One X met verlaagde resolutie. Dus het is wachten op die RDNA2 en dan is de kans groot dat One X settings gebruikt kunnen worden?

En was de resolutie van FC5 op Xbox One (base) niet maar 900p?
Nee dan moet Microsoft hun hele backwards compatibility gaan bouwen rond de features van de series x. Dat lijkt me heel lastig. Maar zeg nooit nooit.
Maar denk dat de resolutie aanpassen niet kan zonder dat de originele dev ermee samen werkt. Waar die fps boost dus kan zonder dat de dev iets hoeft te doen.

Pagina: 1 ... 152 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord