The Colonists is een type game wat ik graag speel maar eigenlijk nooit doe. Misschien mij daar eens aan wagen
Om toch maar de schijn te voorkomen dat we geen games kopen vanwege gamepass maar even Before I forget gekocht en Biomutant gepreorderd.
Before I forget is deze week uitgekomen (vorig jaar op pc) en blijkbaar echt een sterke indy game is.
Before I forget is deze week uitgekomen (vorig jaar op pc) en blijkbaar echt een sterke indy game is.
[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 29-04-2021 13:30 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ik ben toch bang dat Biomutant een Cyberpunkje gaat doenuchiha tijntje schreef op donderdag 29 april 2021 @ 13:14:
Om toch maar de schijn te voorkomen dat we geen games kopen vanwege gamepass maar even Before I forget gekocht en Biomutant gepreorderd.
[YouTube: Before I Forget Trailer]
Veel hype, lange ontwikkeltijd, toffe combat trailer, maar aan de andere kant ….
Geen Series X|S enhancements, zelfs geen Xbox One X enhancements, geen 4K en geen 60 fps logo in de store, zo in de trailer te zien een doodse lege wereld ….
Ik wacht nog even met pre-orderen
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Hmmm. Nu laat je me twijfelen...justifire schreef op donderdag 29 april 2021 @ 16:56:
[...]
Ik ben toch bang dat Biomutant een Cyberpunkje gaat doen![]()
Veel hype, lange ontwikkeltijd, toffe combat trailer, maar aan de andere kant ….
Geen Series X|S enhancements, zelfs geen Xbox One X enhancements, geen 4K en geen 60 fps logo in de store, zo in de trailer te zien een doodse lege wereld ….
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ik heb ook weinig vertrouwen in Biomutant. Ga even reviews afwachten.
Maar.. maar ik wilde een statement maken door een game nieuw te kopen!
Trailer liet ook duidelijk geen 60fps zien dus dat zal best kloppen. Denk dat de focus erg op de monsters en wereld gezet is en dat het verder erg doods zal zijn. Ik hoop natuurlijk van niet.justifire schreef op donderdag 29 april 2021 @ 16:56:
[...]
Ik ben toch bang dat Biomutant een Cyberpunkje gaat doen![]()
Is dat niet volslagen krankzinnig in deze tijden van Game Pass ?!uchiha tijntje schreef op donderdag 29 april 2021 @ 18:04:
[...]
Hier nog een stille hoop voor Necromunda : Hired Gun, maar ook dat kan weer zo’n enorme tegenvaller worden …
Elden Ring, waar blijft u toch ?
RE Village komt eraan en op basis van de demos gaat die erg goed worden!uchiha tijntje schreef op donderdag 29 april 2021 @ 18:04:
[...]
Komt die niet op gamepass, oh nee mocht niet van Sony, dat capcom zo'n contract heeft getekend begrijp er niks van.Timothy3000 schreef op donderdag 29 april 2021 @ 18:51:
[...]
RE Village komt eraan en op basis van de demos gaat die erg goed worden!
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ja lekker dan heb hem net op 100% gezet…
Alsnog een toffe game, misschien dan weer een new game plus starten
Ik wel. Dat zal vast niet met $100 afgekocht zijn en ik vrees dat er meer games gaan volgen die niet (meteen) in Gamepass mogen in ruil voor een vette check.Amaze86 schreef op donderdag 29 april 2021 @ 18:54:
[...]
Komt die niet op gamepass, oh nee mocht niet van Sony, dat capcom zo'n contract heeft getekend begrijp er niks van.
Biomutant heeft een grafische stijl die me wel bevalt maar verder geeft deze game me na een uur gameplay gezien te hebben nog steeds geen gevoel dat ik deze game moet spelen.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Mocht dit waar zijn dan is het meteen duidelijk dat Game Pass als een gevaar gezien wordt door de concurrent.Lekker Ventje schreef op donderdag 29 april 2021 @ 19:02:
[...]
Ik wel. Dat zal vast niet met $100 afgekocht zijn en ik vrees dat er meer games gaan volgen die niet (meteen) in Gamepass mogen in ruil voor een vette check.
Microsoft schudt het zooitje lekker op met al hun innovaties
Ik denk eerder dat die hele rumor rondom RE in Gamepass lariekoek was. Ook alle demos waren Sony Timed Exclusives.
Dat was al wel duidelijk uit het feit dat Sony zo met games aan het strooien is (ps plus, die instant game collection, andere gratis games daarbuiten), dat doen ze niet omdat ze zo liev zijn maar om zichzelf aantrekkelijker te maken. Dat zouden ze echt niet doen als ze dachten dat Xbox (met gamepass als grootste wapen) geen dreiging was.justifire schreef op donderdag 29 april 2021 @ 20:13:
[...]
Mocht dit waar zijn dan is het meteen duidelijk dat Game Pass als een gevaar gezien wordt door de concurrent.
Microsoft schudt het zooitje lekker op met al hun innovaties
Maakt verder ook niet uit, betekent alleen maar dat het op beide consoles goed vertoeven is momenteel, more power to the gamers
Gamertag: FinrazielNL
Elden Ring zal toch wel dit jaar op de E3 komen... Toch..justifire schreef op donderdag 29 april 2021 @ 18:50:
[...]
Is dat niet volslagen krankzinnig in deze tijden van Game Pass ?!
![]()
Hier nog een stille hoop voor Necromunda : Hired Gun, maar ook dat kan weer zo’n enorme tegenvaller worden …
Elden Ring, waar blijft u toch ?
______
FIFA 21 volgende week (6 mei) in gamepass voor de liefhebbers.
[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 29-04-2021 20:48 ]
Zijn hier meer mensen die een invite hebben ontvangen voor de XBox Cloud Gaming op iOS?
Ik heb mijn controller gekoppeld aan de iPad via bluetooth. So far so good.
Zodra ik de controller aan zet, gaat de console aan. Ik kan dan door dat “wireless” knopje 2x snel in te drukken de controller omhangen naar de iPad. Maar dan staat de console dus nog aan. Schakel ik terug naar de Xbox en selecteer de optie om de console uit te schakelen, gaat de controller ook automatisch mee uit.
Hoe krijg ik het nu voor elkaar dat de controller aan is zonder dat de console aan staat?
Zodra ik de controller aan zet, gaat de console aan. Ik kan dan door dat “wireless” knopje 2x snel in te drukken de controller omhangen naar de iPad. Maar dan staat de console dus nog aan. Schakel ik terug naar de Xbox en selecteer de optie om de console uit te schakelen, gaat de controller ook automatisch mee uit.
Hoe krijg ik het nu voor elkaar dat de controller aan is zonder dat de console aan staat?
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Aanzetten door pair knop in te drukken ipv de guide buttonRuud2001 schreef op donderdag 29 april 2021 @ 20:59:
Zijn hier meer mensen die een invite hebben ontvangen voor de XBox Cloud Gaming op iOS?
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik wil nu alleen maar nóg meer een nieuwe remake van Sid Meier’s Pirates!Graft schreef op donderdag 29 april 2021 @ 11:35:
[...]
Nice! Lijkt een beetje op Xbox Arcade game Age of Booty. Heb die behoorlijk grijs gespeeld met huisgenoten destijds. Ook de multiplayer was gaaf.
Edit: toch wat meer Sid Meiers Pirate'esque dan gedacht. Anyhow, vond ik ook een toffe game, dus ga deze eens uitproberen.
Blijft de beste game ooit voor mij persoonlijk, al zal nostalgie een grote rol spelen.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Werkt dat ook ja?BM schreef op donderdag 29 april 2021 @ 22:12:
[...]
Aanzetten door pair knop in te drukken ipv de guide button
Ik druk daarna altijd de xbox gewoon uit
Gamertag: timmie271
Golden Week Sale tot wel 85% korting !
https://www.xbox.com/en-U...k-sale_web_xbo_us_s_s_CTA
https://www.xbox.com/en-U...k-sale_web_xbo_us_s_s_CTA
Dan kijk je dus alles in HDR settings? Dat klinkt alsof Disney+ net als Netflix dus ook niet werkt. Blijft toch apart dat de consoles nutteloos zijn voor streaming.Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2021 @ 20:44:
[...]
Bij LG zijn het twee verrschillende settings lijkt het. Als ik Disney+ opstart dan schakelt het scherm netjes om naar Dolby Vision (HDR), maar ook komt er een pop-up met instant game response. Als ik vervolgens een game opstart dan schakelt het scherm om naar HDR + instant game response.
Kortom, beeldmodus gaat goed, maar instant game response niet. Het lijkt alsof de LG gewoon altijd de instant game response start bij elke input van de Xbox. Zelfs in het OS wordt de instant game response geactiveerd. Ik laat het er maar bij.
Lekker dan, heb hem eergisteren gekocht.uchiha tijntje schreef op donderdag 29 april 2021 @ 20:47:
[...]
Elden Ring zal toch wel dit jaar op de E3 komen... Toch..
______
fysiek of digitaal (digitaal goed te reclaimen)
Wie met één vinger naar een ander wijst, wijst met drie vingers naar zichzelf!
De april Inside Infinite update (met sterke focus op pc en wide screen resoluties):
https://www.halowaypoint....nside-infinite-april-2021
Ik kan alleen digitaalSjalabert schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 08:12:
[...]
fysiek of digitaal (digitaal goed te reclaimen)
Heb inderdaad een terugbetaling aangevraagd en al snel goedkeuring gekregen.
Netjes van MS
Nieuwe update over Halo Infinite (april 2021):
Helaas volledig gefocust op PC, maar toch wat nieuwe screens en intel
[ Voor 24% gewijzigd door JDL15 op 30-04-2021 09:34 ]
Twee posts boven jeJDL15 schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 09:31:
Nieuwe update over Halo Infinite (april 2021):
Ze mogen nu wel wat meer laten zien eigenlijk. Deze graphics zien er weer top uit maar nu weten we niet met welke (pc) specs deze getoond worden.. 343 mag onderhand wel eens duidelijkheid scheppen want ophypen naar E3 duur mijn inziens te lang..
Mijn geduld begint op te raken.
Hoe weet je dit van fifa? Als ik ga zoeken zie ik heel andere spellen voorbij komen.uchiha tijntje schreef op donderdag 29 april 2021 @ 20:47:
[...]
Elden Ring zal toch wel dit jaar op de E3 komen... Toch..
______
Verwijderd
Is nooit een probleem met Ms, bij Sony PlayStation is koop ook echt koop 😤lifeguard schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 08:39:
[...]
Ik kan alleen digitaal
Heb inderdaad een terugbetaling aangevraagd en al snel goedkeuring gekregen.
Netjes van MS
lifeguard schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 10:16:
[...]
Hoe weet je dit van fifa? Als ik ga zoeken zie ik heel andere spellen voorbij komen.
#FIFA21 lets you enjoy even bigger victories together. And - starting May 6th - EA Play members on PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X|S, Xbox One, and PC will get more FIFA 21 when the game comes to The Play List.
— EA Play (@EAPlay) 29 april 2021
Read more: https://t.co/QE9wNls5LN #GetMoreGame ⚽️⚽️⚽️
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Wat meer gameplay:
Ik mis het wreckfest schademodel
[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 30-04-2021 10:22 ]
Had er toch iets meer van verwacht na de Forza Horizon 3 DLC.Martinspire schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 10:22:
Wat meer gameplay:
[YouTube: Hot Wheels Unleashed™ | Skyscraper Unveil]
Ik zie het nu inderdaad, zag het nog niet toen ik aan het typen wasD-Ed schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 10:10:
[...]
Twee posts boven je
Ze mogen nu wel wat meer laten zien eigenlijk. Deze graphics zien er weer top uit maar nu weten we niet met welke (pc) specs deze getoond worden.. 343 mag onderhand wel eens duidelijkheid scheppen want ophypen naar E3 duur mijn inziens te lang..
Ja zeg dat wel hey, mondjesmaat screenshots, Youtubers die er wat omheen brabbelen zonder echte informatie (heb het een paar keer gekeken, maar daar wordt alleen maar wat gespeculeerd. Waarom doe ik dat ook
Ga er maar vanuit dat je voor E3 in juni geen bewegende beelden krijgt te zien, shame shame shame! Er is natuurlijk wel heel veel mee gemoeid en ik denk dat ze echt alles op alles moeten gaan zetten om iedereen hyped te krijgen. Ik ben zelf sowieso wél enthousiast want ik vind het er erg mooi uitzien en Brutes weer terug
Toen Maneater in de Plus zat mochten mensen die hem net gekocht hadden ook gewoon een terugbetaling aanvragen.Verwijderd schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 10:16:
[...]
Is nooit een probleem met Ms, bij Sony PlayStation is koop ook echt koop 😤
Microsoft en Sony lijken er beide coulanter in geworden.
Nintendo daarentegen.
Klopt ook helemaal inderdaad.. Met Halo 5 hadden we een jaar voor release al een multiplayer demo dus misschien verwacht ik gewoon teveel. heeft ook te maken dat ik de laatste maanden veeeel te weinig game en de aankoop van de Series X in combinatie met Halo in het achterhoofd hadJDL15 schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 10:40:
[...]
Ik zie het nu inderdaad, zag het nog niet toen ik aan het typen was![]()
Ja zeg dat wel hey, mondjesmaat screenshots, Youtubers die er wat omheen brabbelen zonder echte informatie (heb het een paar keer gekeken, maar daar wordt alleen maar wat gespeculeerd. Waarom doe ik dat ook).
Ga er maar vanuit dat je voor E3 in juni geen bewegende beelden krijgt te zien, shame shame shame! Er is natuurlijk wel heel veel mee gemoeid en ik denk dat ze echt alles op alles moeten gaan zetten om iedereen hyped te krijgen. Ik ben zelf sowieso wél enthousiast want ik vind het er erg mooi uitzien en Brutes weer terug
Dat is weer 2 maanden eerder, mijn verwachting bij Fifa19 komt al aardig dichtbij, binnen 3 jaar komt de game standaard bij release in gamepass en gaat het volledig op FUT draaien.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik vond Fifa erg leuk om te completen. Zeker het halen van divisie 4 vond ik een leuke uitdaging in FUT zonder er echt geld tegen aan te gooien, maar zelf een team te bouwen op basis van o.a. goed te handelen. Maar sinds ze ook een grote focus leggen op dat VOLTA in de game vind ik het een stuk minder. Hoop dat ze dat met '22 achterwege laten.SinergyX schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 12:21:
[...]
Dat is weer 2 maanden eerder, mijn verwachting bij Fifa19 komt al aardig dichtbij, binnen 3 jaar komt de game standaard bij release in gamepass en gaat het volledig op FUT draaien.
Mochten er nog mensen hun uitgebreide mening willen delen voor Gears tactics dan kan dat in het topic dat ik net gemaakt hebt. Ik deel de link maar één keer en ik zie wel hoeveel erover willen praten ;-)
[XBX][PC][Gears Tactics]
[XBX][PC][Gears Tactics]
Interview met Rainway. Het bedrijf achter de Cloud Gaming implementatie via de browser.
https://www.protocol.com/xcloud-gaming-rainway-ios
https://www.protocol.com/xcloud-gaming-rainway-ios
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Las net dit.
https://www.gamesindustry...port-call-of-duty-warzone
Echt zonde als blijkt dat Toys for bob als hulpje wordt ingezet voor een Call of Duty. Hun remaster van Crash en Spyro en hun eigen Crash 4 waren echt super tof. Echt zonde. Hoop niet dat dat een trend gaat worden. Juist die kleinere studio’s en teams binnen een grote studio maken vernieuwende en toffe games.
Echt zonde als blijkt dat Toys for bob als hulpje wordt ingezet voor een Call of Duty. Hun remaster van Crash en Spyro en hun eigen Crash 4 waren echt super tof. Echt zonde. Hoop niet dat dat een trend gaat worden. Juist die kleinere studio’s en teams binnen een grote studio maken vernieuwende en toffe games.
Als je ziet hoeveel teams er werken aan moderne grote titels, vrees ik een beetje de trend die je daar ziet. Criterion wordt ook overal bij gesleurd. Echt iets van jezelf maken is er voor veel studios niet meer bij zo lijkt het. Kijk maar wat met de makers van de THPS1+2 remake is gebeurd.uchiha tijntje schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 14:07:
Las net dit.
Ja, ben er ook bang voor. Ik zal misschien niet in de meerderheid zijn, maar geef mij juist maar liever kleinere, aparte, quirky games dan de AAA titel die volledig kapot zijn “gefocust grouped”.Wom schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 14:14:
[...]
Als je ziet hoeveel teams er werken aan moderne grote titels, vrees ik een beetje de trend die je daar ziet. Criterion wordt ook overal bij gesleurd. Echt iets van jezelf maken is er voor veel studios niet meer bij zo lijkt het. Kijk maar wat met de makers van de THPS1+2 remake is gebeurd.
Hoop dat MS daar lekker de ruimte voor blijft bieden aan haar studio’s en dat het ook mogelijk is om voor de studio’s “hobby projecten” te blijven ondernemen waar geen gegarandeerd succes aan is gekoppeld.
Tot nu toe lijkt dat het geval wel te zijn (Grounded, Battletoads, Minecraft Dungeons). Maar als je ziet hoeveel teams en ontwikkelaars bij Halo betrokken zijn, maken ze daar ook wel gebruik van hoor. Maar meer ontwikkelaars die met dat doel zijn opgericht zo lijkt het. Puur als 3rd party support en nooit zelf iets willen uitbrengen. Daar is een markt voor natuurlijk.uchiha tijntje schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 14:22:
[...]
Ja, ben er ook bang voor. Ik zal misschien niet in de meerderheid zijn, maar geef mij juist maar liever kleinere, aparte, quirky games dan de AAA titel die volledig kapot zijn “gefocust grouped”.
Hoop dat MS daar lekker de ruimte voor blijft bieden aan haar studio’s en dat het ook mogelijk is om voor de studio’s “hobby projecten” te blijven ondernemen waar geen gegarandeerd succes aan is gekoppeld.
Maar zolang de creativelingen zich kunnen uitleven, kan dat prima naast elkaar leven.
WD 2 heb ik helemaal aan gort gespeeld, ook multiplayer.
Gisteren Legion gekocht, maar heb niet hetzelfde gevoel als bij 2.
Kan zijn dat ik er nog in moet komen, maar het hacken lijkt beperkter als in minder opties. Of komt dit later nog? Verder vind ik het er wel geweldig uitzien allemaal.
Rijden is wel erg ruk, maar dat is altijd zo geweest
Gisteren Legion gekocht, maar heb niet hetzelfde gevoel als bij 2.
Kan zijn dat ik er nog in moet komen, maar het hacken lijkt beperkter als in minder opties. Of komt dit later nog? Verder vind ik het er wel geweldig uitzien allemaal.
Rijden is wel erg ruk, maar dat is altijd zo geweest
Ja, Watch Dogs 2 had meer hack opties.
Ik miste ook enorm de mogelijkheid om muziek te luisteren als je niet in de auto zit.
Verder wel een hele toffe game zodra je meerdere characters bij je voegt.
Ik miste ook enorm de mogelijkheid om muziek te luisteren als je niet in de auto zit.
Verder wel een hele toffe game zodra je meerdere characters bij je voegt.
Leuke documentaire over Amnesia Fortnight 2019. Is een event van 2 weken waarin medewerkers van Double Fine games kunnen pitchen die dan in 2 weken tot een build gemaakt moeten worden. De 'pitcher' fungeert als de teamlead en stuurt de verschillende disciplines aan. Deze keer waren er 4 pitches gekozen die hun game mochten uit gaan werken. Leuk om te kijken. Duurt een uur en 50 minuten.
Net weer even Grounded opgestart en dan opnieuw begonnen in creative mode. Kun je ongestoord en zonder zorgen over spinnen, water en food en resources naar hartelust bouwen. Echt zo’n toffe game en echt leuk om te zien dat ze dit met een team van circa 15 man voor elkaar hebben gekregen. Ik hoop dat die game echt een publiek krijgt als die een echte release krijgt.
Maar nu weer een andere game opstarten waar ik toch iedere keer naar terug blijf grijpen. Battlefield V. Blijft een erg goede MP in mijn optiek. Doet me deugd dat dit jaar waarschijnlijk deel 6 uit gaat komen.
Maar nu weer een andere game opstarten waar ik toch iedere keer naar terug blijf grijpen. Battlefield V. Blijft een erg goede MP in mijn optiek. Doet me deugd dat dit jaar waarschijnlijk deel 6 uit gaat komen.
[ Voor 22% gewijzigd door uchiha tijntje op 30-04-2021 21:01 ]
Ook al zit ik geregeld op Control te schelden... De game heeft toch zijn momenten 
Net de ashtray maze gedaan... Wow!
Ook wel mooie timing aan het einde. De perfect gekozen muziek stopt... Ik zeg hardop "that was fucking awesome!" Direct gevolgd door Jesse "that was awesome"
altijd leuk als je karakter het zo met je eens is
Ook wel mooie timing aan het einde. De perfect gekozen muziek stopt... Ik zeg hardop "that was fucking awesome!" Direct gevolgd door Jesse "that was awesome"
Ja, echt vet gedaan. Zou ik nooit gespeeld / gekocht hebben zonder Gamepass.Finraziel schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 21:43:
Ook al zit ik geregeld op Control te schelden... De game heeft toch zijn momenten
Ook wel mooie timing aan het einde. De perfect gekozen muziek stopt... Ik zeg hardop "that was fucking awesome!" Direct gevolgd door Jesse "that was awesome"altijd leuk als je karakter het zo met je eens is
Nice. Maar heen en weer verplaatsen tussen wat? Hij is toch gewoon net zo snel als de interne schijf? Waarom zou je games heen en weer verplaatsen?
XBox Series X: BloodyB2121
Puur om te testen, en om de ruimte voor games net passend te maken met downloads. :-)d.bakker84 schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 23:19:
Nice. Maar heen en weer verplaatsen tussen wat? Hij is toch gewoon net zo snel als de interne schijf? Waarom zou je games heen en weer verplaatsen?
BF5 is voor mij nog steeds een grote teleurstelling. Speel veel liever BF4 en BF1 terwijl die eerste al uit 2013 is? Nog steeds volle servers op de pc dus ik ben iig niet alleen 😅 Hoop dan ook echt dat 6 weer een goede versie wordt.uchiha tijntje schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 20:59:
Net weer even Grounded opgestart en dan opnieuw begonnen in creative mode. Kun je ongestoord en zonder zorgen over spinnen, water en food en resources naar hartelust bouwen. Echt zo’n toffe game en echt leuk om te zien dat ze dit met een team van circa 15 man voor elkaar hebben gekregen. Ik hoop dat die game echt een publiek krijgt als die een echte release krijgt.
Oeh.. Uitnodiging ontvangen voor Xcloud, zo maar is even proberen op een iPad!
Onspeelbaar. Heb het nu ook op andere devices geprobeerd. Daar werkt xcloud opzich iets beter maar staat echt in geen enkele verhouding met de concurrentie. MS is er al zo lang mee bezig maar dit gaat denk ik gewoon een flop worden.dglavimans schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 10:00:
Oeh.. Uitnodiging ontvangen voor Xcloud, zo maar is even proberen op een iPad!
Tja. Bijzonder dat er veel verschillende ervaringen zijn. Heb gisteren ook de code gekregen en hem op mijn iphone en surface geprobeerd. Zowel op WiFi als 4g. En het is gewoon echt afhankelijk van je verbinding. Op WiFi speelt het echt prima. Net ietsjes minder dan streamen van mijn series (wat jij schijnbaar ook erg ondermaats vindt). Ik kan prima strakke rondjes rijden in Forza, althans voor mijn skillniveaugiantgiantus schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 10:18:
[...]
Onspeelbaar. Heb het nu ook op andere devices geprobeerd. Daar werkt xcloud opzich iets beter maar staat echt in geen enkele verhouding met de concurrentie. MS is er al zo lang mee bezig maar dit gaat denk ik gewoon een flop worden.
Heb je stadia/GeForce now ook al geprobeerd?uchiha tijntje schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 10:27:
[...]
Tja. Bijzonder dat er veel verschillende ervaringen zijn. Heb gisteren ook de code gekregen en hem op mijn iphone en surface geprobeerd. Zowel op WiFi als 4g. En het is gewoon echt afhankelijk van je verbinding. Op WiFi speelt het echt prima. Net ietsjes minder dan streamen van mijn series (wat jij schijnbaar ook erg ondermaats vindt). Ik kan prima strakke rondjes rijden in Forza, althans voor mijn skillniveau. Op 4g was het lastiger, maar ik had ook gewoon 1 streepje qua verbinding.
Nope, ik neem het van je aan dat die services beter zijn. Maar die zijn ook nog steeds afhankelijk van je verbinding.giantgiantus schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 10:29:
[...]
Heb je stadia/GeForce now ook al geprobeerd?
Als ik nu met Xcloud geen last heb van buffering, hapering of pixelated graphics, wat kan er dan beter?
En heb in het Stadia topic ook genoeg posts gezien van verbindingsissues als men op een WiFi verbinding speelde, laat staan 4g.
Ik heb geen pc met een netwerkaansluiting dus ik kan het bekabeld niet proberen, maar als het via de WiFi al goed werkte zal de kabel nog beter zijn lijkt me.
Zo even kijken hoe het op de iPhone van mijn vriendin speelt. Die heeft een andere provider. En kijken of haar werklaptop misschien wel een netwerkaansluiting heeft... denk daar nu pas aan.
[ Voor 12% gewijzigd door uchiha tijntje op 01-05-2021 10:39 ]
Misschien ben ik te kritisch of had ik er gewoon meer van verwacht. Had denk ik in mijn hoofd dat MS met zijn infrastructuur (Azure etc) zeker hetzelfde niveau had kunnen bieden als Google. Wellicht op een later moment. Tot dan maar gewoon gamen op tv met xsx. Vind streamen van de xbox naar iPad namelijk ook echt veel minder dan op de ps5.uchiha tijntje schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 10:35:
[...]
Nope, ik neem het van je aan dat die services beter zijn. Maar die zijn ook nog steeds afhankelijk van je verbinding.
Als ik nu met Xcloud geen last heb van buffering, hapering of pixelated graphics, wat kan er dan beter?
En heb in het Stadia topic ook genoeg posts gezien van verbindingsissues als men op een WiFi verbinding speelde, laat staan 4g.
Ik heb geen pc met een netwerkaansluiting dus ik kan het bekabeld proberen, maar als het via de WiFi al goed werkte zal de kabel nog beter zijn lijkt me.
Ja dat laatste begrijp ik niet zo. Wat vind je er minder aan? Een vriend van mij gamed bijna 80% van de tijd op zijn laptop via streaming. Vraag me niet waarom hij dat doet, maar het werkt bij hem erg goed en hij vind het beter werken qua verbinding dan de PS4 (waar hij dus ook 80% van de tijd streamde). Hij heeft geen PS5 dus hij kan het daar niet mee vergelijken.giantgiantus schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 10:38:
[...]
Misschien ben ik te kritisch of had ik er gewoon meer van verwacht. Had denk ik in mijn hoofd dat MS met zijn infrastructuur (Azure etc) zeker hetzelfde niveau had kunnen bieden als Google. Wellicht op een later moment. Tot dan maar gewoon gamen op tv met xsx. Vind streamen van de xbox naar iPad namelijk ook echt veel minder dan op de ps5.
[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 01-05-2021 11:15 ]
PS4 was inderdaad niet best. Ik vind de verbind bij de PS5 sneller tot stand komen en ook als ik in het buitenland ben is de verbinding gewoon super goed en stabiel. Kan hele games er prima mee spelen. Bij de XsX merk ik veel haperingen en toch ook wel artifacts in het beeld met name dus als ik ver weg ben van de console.uchiha tijntje schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 11:00:
[...]
Ja dat laatste begrijp ik niet zo. Wat vind je er minder aan? Een vriend van mij gamed bijna 80% van de tijd op zijn laptop via streaming. Vraag me niet waarom maar het werkt bij hem erg goed en hij vind het beter werken qua verbinding dan de PS4 (waar hij dus ook 80% van de tijd streamde). Hij heeft geen PS5 dus hij kan het daar niet mee vergelijken.
Heb er ook naar gekeken. Daar bleef het dan ook bij toen ik de prijs zagJinoh schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 23:14:
Vandaag de Xbox Expansion van 1TB binnengekregen. Erg snel dingetje zeg! Games heen en weer verplaatsen gaat zo enorm snel...
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ook maar eens mijn mail gecheckt en bleek een paar dagen geleden ook de uitnodiging gekregen te hebben. Paar rondjes Dirt 5 geprobeerd op mijn surface go (via wifi). Dat speelde heel aardig... Was wel duidelijk dat de resolutie nog niet zo hoog is, maar dat zal nog wel verbeteren. Op een paar kleine momentjes na waar het beeld even bleef hangen (2 of 3 keer op een uurtje of zo spelen) was het ook lekker soepel.
Kan het ook niet vergelijken met stadia of anderen, maar vond het op zich prima speelbaar, dus ik zie niet waarom dit geen kans van slagen zou hebben... Vooral niet als ze straks naar xsx hardware overstappen. Zou best kunnen dat concurrenten misschien beter beeld hebben of lagere latency op dit moment, maar buiten dat dat nog wel zal verbeteren moet je ook niet vergeten dat mensen niet altijd het technisch beste product kiezen.
Kan het ook niet vergelijken met stadia of anderen, maar vond het op zich prima speelbaar, dus ik zie niet waarom dit geen kans van slagen zou hebben... Vooral niet als ze straks naar xsx hardware overstappen. Zou best kunnen dat concurrenten misschien beter beeld hebben of lagere latency op dit moment, maar buiten dat dat nog wel zal verbeteren moet je ook niet vergeten dat mensen niet altijd het technisch beste product kiezen.
Ik heb gister ook de uitnodigen ontvangen. Heb Doom en Forza 7 geprobeerd op de iPad Pro WiFi (glasvezel). Onspeelbaar jammer genoeg, zal het nog een x aantal keer testen.
Microsoft kennende wordt dit wel een succes.
Ik heb sterk de indruk dat het gewoon nog niet goed werkt op Ipad/Iphone. Andere apparaten doen het beter.Ramon27 schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 13:03:
Ik heb gister ook de uitnodigen ontvangen. Heb Doom en Forza 7 geprobeerd op de iPad Pro WiFi (glasvezel). Onspeelbaar jammer genoeg, zal het nog een x aantal keer testen.
Ik waardeer echt het quick resume feature. Een uitvinding dat goud waard is. In de games waarin het ondersteunt wordt is het zo fijn om te hebben.
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Here we go !
:strip_exif()/f/image/WO8V7KjPCwsjgfaiat56mUdH.jpg?f=fotoalbum_large)
Remember when Xbox spent $7.5 billion for Bethesda and people really thought the games wouldn’t be exclusive to Xbox platforms? 😂
— Skiba (@Skiba_Brs) 30 april 2021
:strip_exif()/f/image/WO8V7KjPCwsjgfaiat56mUdH.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 28% gewijzigd door justifire op 01-05-2021 14:08 ]
Same. Voorheen als de missus zei 'nog 20 minuten tot het eten' dacht ik 'mwah dan maar even niet gamen'.Koning-Admiraal schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 13:18:
Ik waardeer echt het quick resume feature. Een uitvinding dat goud waard is. In de games waarin het ondersteunt wordt is het zo fijn om te hebben.
Nu denk ik 'owww zat tijd
Yeah. het is fantastisch om zo even wat later terug te gaan in games. Ik was standby en resume al gewend op handhelds, en dat was geweldig, maar tussen meerdere games is echt zoveel comfortabeler. Vlug potje multiplayer, en weer even verder met het verhaal in een andere game waar je mee bezig was. Echt fantastisch.Koning-Admiraal schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 13:18:
Als ik 5 minuten heb ga ik tegenwoordig soms nog gamenNotna schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 14:15:
[...]
Same. Voorheen als de missus zei 'nog 20 minuten tot het eten' dacht ik 'mwah dan maar even niet gamen'.
Nu denk ik 'owww zat tijd'
beetje sidedingen in ACV, of een speedtrap/zone in FH4. 20 Seconden opstarten (gewoon eco) en dan 4:40 tijd om wat te doen. En dan niks saven, gewoon console uit
[ Voor 15% gewijzigd door ArthurMorgan op 01-05-2021 14:26 ]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Verkeerde topic sry
[ Voor 103% gewijzigd door pielle007 op 01-05-2021 14:43 ]
Het xCloud streamen lijkt beter te gaan en ik heb ook geen disconnects van de controller meer.
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
IO Interactive is alleen geen onderdeel van Bethesda. Dit is meer zoals Epic die een exclusieve game maakt.
720p momenteel, draaiende op One S blades. Wordt wel beter zodra ze definitief overstappen op Series X blades.Finraziel schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 12:41:
Ook maar eens mijn mail gecheckt en bleek een paar dagen geleden ook de uitnodiging gekregen te hebben. Paar rondjes Dirt 5 geprobeerd op mijn surface go (via wifi). Dat speelde heel aardig... Was wel duidelijk dat de resolutie nog niet zo hoog is, maar dat zal nog wel verbeteren. Op een paar kleine momentjes na waar het beeld even bleef hangen (2 of 3 keer op een uurtje of zo spelen) was het ook lekker soepel.
Vanmiddag weer eens Titanfall 2 multiplayer gedaan. Damn dat blijft cool.
Kort op 120FPS gespeeld, maar de resolutie downgrade vind ik te groot. Game speelt ook top in 60FPS.
Kort op 120FPS gespeeld, maar de resolutie downgrade vind ik te groot. Game speelt ook top in 60FPS.
Wat echter gelijk mijn hype bijna weer killed is dat het een MP game is. IO Interactive en een MP game....
Daarnaast zegt hij dat alle grote deals van Xbox Global Publishing allemaal multiplayer zijn, dus we houden alleen nog de Kojima game over. Hebben we nou echt zoveel MP nodig? Ik schrijf verder niks af want dat zou dom zijn als de games nog niet eens officieel zijn aangekondigd, maar een beetje SP zou geen kwaad kunnen. Een traditionele action adventure bijvoorbeeld, een genre wat echt nog ontbreekt bij Xbox.
Same here. Dit is nu alweer de tweede focus op PC. Die mooie screenshots in februari waren ook allemaal PC. Leuk en aardig, maar laat hen aub er een zaak van maken om bij de E3 Xbox Series X beelden te tonen, want die footage vorig jaar was ook al op een PC. Dat was allemaal zwaar WIP, nu zouden we toch echt graag de grote vooruitgang willen zien, maar dan op de XSX. Maar het is niet echt perse iets voor MS om dit te doen, het duidelijk aangeven of het PC of console beelden zijn.D-Ed schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 10:10:
[...]
Twee posts boven je
Dit is iets wat Sony echt goed doet. Sinds PS4 staat hij footage al dat het direct van de console is genomen.
Dat gaat nog wel even duren dan met al die chip tekorten. Neem aan dat ze voorrang geven aan consumenten consoles.Rivanov schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 16:06:
[...]
720p momenteel, draaiende op One S blades. Wordt wel beter zodra ze definitief overstappen op Series X blades.
Wat hebben Bethesda en IO Interactive met elkaar te maken? Snap die Tweet niet helemaal.
Daarnaast begon MLB The Show ook met het Sony logo, dus ook dat sluit nog niks uit.
[ Voor 6% gewijzigd door Timothy3000 op 01-05-2021 19:11 ]
Dat mis ik ook wel een beetje inderdaad. Daarom zou ik een dikke samenwerking met Nintendo ook helemaal geweldig vinden. Maar dat gaat uiteraard niet gebeuren.devilsnight schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 18:45:
[...]
Een traditionele action adventure bijvoorbeeld, een genre wat echt nog ontbreekt bij Xbox.
Als ze dat voor elkaar krijgen (het Genre, niet Nintendo) dan verwacht ik dat ze een mega sprong zullen maken.
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Volkomen mee eens. Temeer omdat het nog HEEL lang gaat duren, alvorens we een SP action adventure/RPG gaan zien(Fable, Avowed enz.). Er zit genoeg in de pijplijn, maar het is echt allemaal nog minstens 2 jaar verderdevilsnight schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 18:45:
[...]
Wat echter gelijk mijn hype bijna weer killed is dat het een MP game is. IO Interactive en een MP game....
Daarnaast zegt hij dat alle grote deals van Xbox Global Publishing allemaal multiplayer zijn, dus we houden alleen nog de Kojima game over. Hebben we nou echt zoveel MP nodig? Ik schrijf verder niks af want dat zou dom zijn als de games nog niet eens officieel zijn aangekondigd, maar een beetje SP zou geen kwaad kunnen. Een traditionele action adventure bijvoorbeeld, een genre wat echt nog ontbreekt bij Xbox.
Hoewel: hopen op Starfield dit najaar
Is die Kojima game al zeker?devilsnight schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 18:45:
[...]
Ik bedoelde zelf echt meer een third person action adventure zoals Tomb Raider, Uncharted, veel van Sony's IP ook. Zelfs het grootste deel aan RPGs van Xbox zal first person zijn. Starfield zal hoogstwaarschijnlijk een optionele third person camera bieden gelukkig, maar als we "insiders" mogen geloven zal Avowed 100% first person zijn, de RPG van inXile ook, Perfect Dark ook etc.DutchOwnage schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 19:44:
[...]
Volkomen mee eens. Temeer omdat het nog HEEL lang gaat duren, alvorens we een SP action adventure/RPG gaan zien(Fable, Avowed enz.). Er zit genoeg in de pijplijn, maar het is echt allemaal nog minstens 2 jaar verder
Hoewel: hopen op Starfield dit najaar
Wat betreft hoe lang we nog moeten wachten, ik dacht dat Klobrille had gezegd dat Fable nog altijd early-mid development zit, maar Avowed mid-late. Een andere dude op RetardEra genaamd Sponger die vorig jaar allerlei informatie gaf over Avowed en inXile heeft gezegd dat er grote kans is dat Avowed dit jaar getoond gaat worden en het plan is de game released te hebben volgend jaar. Maar ja....andere bronnen zeggen juist weer geen Avowed materiaal dit jaar.
Iets anders, is de RE8 demo er al?
Nein.
Eigenlijk is niks zeker totdat MS het echt zelf officieel aankondigt. Jez Corden, Grubb, Matty, ACG etc kunnen roepen wat ze willen, maar officieel is er nog niks aangekondigd. Dus voor nu zijn de Cyclone geruchten (de shared world game, waarschijnlijk bij E3, Xbox Global Publishing) de IO Interactive fantasy dragon game (multiplayer), de overige games van Global Publishing en de Kojima game nog geen feit.
Ik hoop dat de Elite controller V3 van Gore-Tex wordt gemaakt. Krijg uiteindelijk na een paar uur toch wel zweethanden die niet droog te krijgen zijn.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Op mijn android telefoon doet het het ook echt niet naar wens (ondanks ~150mbit down en ~100mbit up). Zal eens kijken of ik ook een mail heb. Wil het wel op mijn surface proberen.bartd1983 schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 13:11:
[...]
Ik heb sterk de indruk dat het gewoon nog niet goed werkt op Ipad/Iphone. Andere apparaten doen het beter.
Buitenom de relatief lange tijd voor het opstarten loopt hij op mijn android telefoon echt goed. Streamen werkt goed met minimale inputlag. Speel er geen fps op maar race of platform, streets of rage etc werkt goed.Thomas schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 21:56:
[...]
Op mijn android telefoon doet het het ook echt niet naar wens (ondanks ~150mbit down en ~100mbit up). Zal eens kijken of ik ook een mail heb. Wil het wel op mijn surface proberen.
Hier op Ziggo 250mbps en galaxy s21
Up en download maakt niet veel uit. Een paar mbit up en down zou al genoeg moeten zijn. Belangrijker is dat de latency stabiel is, want ze kunnen wel iets compenseren, maar ook weer niet zoveel.Thomas schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 21:56:
[...]
Op mijn android telefoon doet het het ook echt niet naar wens (ondanks ~150mbit down en ~100mbit up). Zal eens kijken of ik ook een mail heb. Wil het wel op mijn surface proberen.
Doing some weekend @Xbox Series X Mini Fridge research thanks to @TheRock & @ZOAenergy 🙏🏻💚🎮 pic.twitter.com/OA1JFwHuHr
— Aaron Greenberg 🙅🏼♂️💚U (@aarongreenberg) 1 mei 2021
Ben benieuwd op RDR2 en GTA V erbij zitten 😇 of Far Cry 5.
Nice! Hoop op wat oude Microsoft x360 games o.a. Gears 2
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/2hEWT3rJhC1P9bvI8XIpbLzI.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3YzDI92cIP0pxtgy3000eo8i.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9Bi58rvY68P3UkjeqfhdhD6V.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lL7zp3Dgf0B2hwwiPz1RP2ac.jpg?f=fotoalbum_large)