It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
De Ladda 2450 oplaadbare batterijen van de Ikea. Zijn perfect, ook volgens diverse tests komen ze met de top mee, voor een heel klein bedrag. Gaan lang mee met 1 lading.MetalSonic schreef op maandag 26 april 2021 @ 14:18:
Zojuist weer positief verrast door de Xbox Series S. Je kan games die je eerder hebt gekocht voor de Xbox 360 via xbox live arcade gratis opnieuw downloaden en spelen. Om het te testen net ook al opnieuw plezier gehad met Banjo Kazooi. Voor mij een pareltje van de Nintendo 64.
Paar vragen heb ik nu wel voor jullie:
1) wat kan worden aangeraden als battery pack? om nou elke 30 uur nieuwe batterijen te kopen spreekt mij niet zo aan. Wat kunnen jullie aanraden?
Ik heb zelf al rond gekeken is dit een goede set?
https://www.bol.com/nl/p/...GJBGg.2_9.11.ProductTitle
?
2) Opslag, tja welke externe SSD stick hebben jullie gekocht? voor je het weet is hij vol.. Ik zal het vooral gebruiken voor oudere games. Van X360 en Xbx one... van de nieuwste generatie denk ik dat ik per keer één game op de schijf laat. Nu dus ff Gears tactics..
https://www.ikea.com/nl/n...adbare-batterij-70303876/
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Zoals nu dus.zetje01 schreef op maandag 26 april 2021 @ 15:41:
@Caayn duidelijke post!
Je kan er nog aan toevoegen dat die Seagate de laatste weken af en toe voor 190 in de aanbieding is.
https://www.amazon.nl/gp/...smid=A17D2BRD4YMT0X&psc=1
Dat is 1 game, maar de rest, zoals bijvoorbeeld 696 uur in Forza Horizon 4?ariekanari schreef op maandag 26 april 2021 @ 22:22:
Tijden kloppen m.i. niet, zo heb ik A Plague Tale Innocence volgens de statistieken slechts 4 min. gespeeld. Ik heb deze op 100% staan en dat was niet mogelijk in één playthrough en heeft mij meerdere dagen gekost.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Doordat ik heel veel positieve dingen hoorde van stadia heb ik zon chromecast bundle gekocht. Nu heb ik stadia, xcloud, shadow pc en GeForce now geprobeerd. Kan je zeggen dat stadia ver voor loopt op de concurrentie qua stabiliteit en prestatie. Had eigenlijk niet verwacht dat google dat zo goed voor elkaar had. De ervaring vind ik zelfs zo goed dat ik de concurrentie daardoor slecht vind. Vind dus dat xcloud er nog lang niet is in de huidige staat.bartd1983 schreef op maandag 26 april 2021 @ 22:22:
Wat zijn jullie ervaringen met xcloud via de browser?
Bij mij werkt het prima op een windows 10 PC met bekabeld internet en met bekabelde xbox controller. Ik kan bijv competitieve rondetijden rijden in F12019.
Bij mijn Ipad (gekocht in dec 2016, wel nieuwste besturingssysteem) heb ik echter helaas erg veel input lag met internet via wifi bij zowel touch control als xbox controller via bluetooth. Ik kan bij F12019 de auto niet eens op de baan houden door de input lag.
Ik gebruik overigens ook al maanden de android app op een Samsung Galaxy S9 met Razer Kishi. Dat werkt ook goed al kan het niet tegen de bekabelde Windows PC op.
Gebruik zelf de Samsung S9+ met de kishi. Met de chromecast of gewoon de android app met wifi draait stadia echt goed.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Dus jij vind Stadia prima werken, maar xCloud gaat er nooit in slagen om dit te evenaren ?giantgiantus schreef op maandag 26 april 2021 @ 22:51:
[...]
Op iPad inderdaad niet te spelen (iPad Pro 2020). Heel de ervaring van xcloud is nog erg matig in vergelijking met bv stadia. Ik zie dit niet slagen.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Van Halo MCC moet ik nog 2 levels van ODST en volledige campaign van Halo 4.
Dan ben ik klaar voor Infinite.
Gisteren de campaign van Battlefield V er door heen gejaagd van begin tot eind. Was daar nog niet aan toegekomen sinds de release aangezien ik mij toen direct op MP stortte.
Vandaag de campaign van Battlefield 1 spelen. Moet die nog uitspelen om diezelfde reden als bij BF V.
Echt heerlijke campaigns om zonder headset te spelen en vol volume via m’n 5.1 surround speakers open te zetten.
Lang leve vrijstaand huis en partner die moet werken.
En grafisch blijven het echt PARELTJES. Achteraf gezien ben ik ook blij dat ik gewacht heb zodat ik het nu in volle glorie op m’n 65” CX OLED kan spelen. Echt prachtig.
[ Voor 18% gewijzigd door Rivanov op 27-04-2021 07:55 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Damn. Kopen of niet? M’n externe Samsung T5 SSD van 1TB is ook al vol namelijk..
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Stadia werkt ook op de Xbox met de nieuwe Edge browser.MissMe NL schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 01:04:
[...]
Doordat ik heel veel positieve dingen hoorde van stadia heb ik zon chromecast bundle gekocht. Nu heb ik stadia, xcloud, shadow pc en GeForce now geprobeerd. Kan je zeggen dat stadia ver voor loopt op de concurrentie qua stabiliteit en prestatie. Had eigenlijk niet verwacht dat google dat zo goed voor elkaar had. De ervaring vind ik zelfs zo goed dat ik de concurrentie daardoor slecht vind. Vind dus dat xcloud er nog lang niet is in de huidige staat.
Gebruik zelf de Samsung S9+ met de kishi. Met de chromecast of gewoon de android app met wifi draait stadia echt goed.
Klopt. Het hele systeem lijkt gewoon te draaien op Xboxen ofzo. Het duurt echt lang voordat je echt kan gamen, ik kreeg al 2 x een game update voorgeschoteld etc. De uitvoering is echt heel slecht vooralsnog. Kan me niet voorstellen dat de huidige opzet echt gaat werken.justifire schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 07:04:
[...]
Dus jij vind Stadia prima werken, maar xCloud gaat er nooit in slagen om dit te evenaren ?
[ Voor 6% gewijzigd door giantgiantus op 27-04-2021 08:37 ]
Weet niet waar dat 'm in zit, aangezien anderen kennelijk beduidend betere ervaringen mee hebben. Dat is ff moet wachten voor een game gestart is, nouja, prima, maar dan moet de gameplay daarna wel gewoon soepel zijn. Heb overigens geen ervaring met andere diensten, dus daar kan ik niet mee vergelijken, maar xCloud in de huidige vorm is het voor mij ook nog niet.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Dat is dus het vreemde vind ik. Stadia maar ook geforce now spelen echt helemaal goed. Kan je aanraden om die diensten eens te proberen. Voelt echt als de toekomst.BM schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 09:20:
Ik vind het onwijs interessante techniek, en de mogelijkheden zie ik echt wel zitten, maar ik moet zeggen dat ik op dit moment de ervaring van @giantgiantus deel. Of ik het nu op 4G/5G/Wifi of Ethernet speel, het blijft voor mij redelijk onspeelbaar. Racegames kan ik domweg vergeten, maar zelfs iets als Rain of your Parade (niet echt het toonbeeld van een actiegame) is gewoon niet lekker te spelen.
Weet niet waar dat 'm in zit, aangezien anderen kennelijk beduidend betere ervaringen mee hebben. Dat is ff moet wachten voor een game gestart is, nouja, prima, maar dan moet de gameplay daarna wel gewoon soepel zijn. Heb overigens geen ervaring met andere diensten, dus daar kan ik niet mee vergelijken, maar xCloud in de huidige vorm is het voor mij ook nog niet.
Overigens vind ik ook het streamen van mijn eigen Xbox slechter werken (en in veel mindere kwaliteit) dan de concurrent.Wom schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 09:28:
Stadia werkt beter dan xCloud, dat is ook mijn bevinding. Maar heb toch al regelmatig gebruik gemaakt van xCloud en ben er wel positief over. De dienst is ook al flink verbeterd sinds de eerste beta-dagen. Maar Forza Horizon blijft wat lastig. Die Golf-game werkte dan weer verbazingwekkend goed, zelfs met touch-controls.
Bij gebruik van xcloud met Ipad of Iphone (browser) is het compleet drama. Hoewel ik hier geen waarschuwing van een slechte netwerkverbinding heb, heb ik 1 sec input lag of iets dergelijks
Bij xcloud via Safari lijkt dus iets bij mij of Microsoft mis te gaan...
[ Voor 12% gewijzigd door bartd1983 op 27-04-2021 09:59 ]
Haha wellicht Apple die toch probeert de service onmogelijk te maken op hun platform?bartd1983 schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 09:55:
Bij mij werkt xcloud via Windows 10 (browser) en Android (browser of app) prima.
Bij gebruik van xcloud met Ipad of Iphone (browser) is het compleet drama. Hoewel ik hier geen waarschuwing van een slechte netwerkverbinding heb, heb ik 1 sec input lag of iets dergelijks.
Vandaag is er wel een IOS update uitgekomen die de series controller ondersteunt. Wellicht dat dat nog kan schelen?
Released earlier today, iOS 14.5 includes support for the new Xbox Wireless Controller from Xbox Series X|S. Best way to experience Remote Play and xCloud on your iOS devices.
— Jason Ronald (@jronald) 27 april 2021
Helaas kan ik het zelf niet testen... als ik lees hoeveel mensen hier een invite hebben gekregen vind ik het wel een beetje irritant dat ik zelf geen invite heb gehad. Met name omdat ik volgende week lekker een weekje vrij ben en er met mooi weer vast wel een paar dagen op uit ga. Dan zou ik het wel grappig hebben gevonden als ik op een verloren momentje even kon gamen.
Verder vind ik het wel logisch dat Stadia beter werkt dan Xcloud. Dat is hun core business. En ja, de huidige xcloud games worden gedraaid op de One X als ik het goed heb. MS gaat ze uiteindelijk vervangen door de Series consoles.
[ Voor 43% gewijzigd door uchiha tijntje op 27-04-2021 10:39 ]
Is dit al voor iedereen beschikbaar?Rivanov schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 07:46:
[...]
Stadia werkt ook op de Xbox met de nieuwe Edge browser.
Heb ook een uitnodiging gekregen, maar vind het nog niet heel lekker werken.bartd1983 schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 09:55:
Bij mij werkt xcloud via Windows 10 (browser) en Android (browser of app) prima.
Bij gebruik van xcloud met Ipad of Iphone (browser) is het compleet drama. Hoewel ik hier geen waarschuwing van een slechte netwerkverbinding heb, heb ik 1 sec input lag of iets dergelijks.
Veel delay met controller-input wat het spelen niet makkelijk maakt.
Verder tegen alle kritiek in toch cyberpunk gekocht. Wat een vet spel is dat zeg!
Bugs en glitches? Ja zeker
WD Legion komt binnenkort op gamepass? dat las ik op verschillende plekken, dus die koop ik nog niet.
Verder wat games gekeken zoals Grounded. Wat is dat gaaf gemaakt zeg! Leuk spel.
Overcooked gespeeld met het gezin (3 spelers) Hilarisch! Veel gevloek, stress en volgens de Mi Band een behoorlijke hartslag!
Verder veel Forza gespeeld. Blijft een prachtig spel.
Nu maar eens kijken wat er nog meer is
Conclusie, prachtig apparaat voor naast een game-pc om even snel een spel te starten
Ja, dat zal wel ongeveer kloppen. Beetje (vrij) doelloos rondscheuren dan gaat het hard.uchiha tijntje schreef op maandag 26 april 2021 @ 23:52:
[...]
Dat is 1 game, maar de rest, zoals bijvoorbeeld 696 uur in Forza Horizon 4?
Al vermoed ik wel dat de tijdregistratie zeer waarschijnlijk doorloopt als een spel 'op de achtergrond' loopt want dat is namelijk ook het geval met aangemelde accounts als ik de "family safety"-rapportages doorneem daar wordt de ingelogde tijd per account geregistreerd en en als een spel niet handmatig wordt afgesloten loopt de tijdregistratie voor dat spel door.
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
Dat doet het ook.giantgiantus schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 08:34:
[...]
Klopt. Het hele systeem lijkt gewoon te draaien op Xboxen ofzo. Het duurt echt lang voordat je echt kan gamen, ik kreeg al 2 x een game update voorgeschoteld etc. De uitvoering is echt heel slecht vooralsnog. Kan me niet voorstellen dat de huidige opzet echt gaat werken.
[ Voor 12% gewijzigd door Thrace Grumble op 27-04-2021 12:19 ]
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Verwijderd
Opzich wel een mooie vooruitgang. Aan de andere kant snap ik niet dat ze die chips niet gebruiken om de voorraad Xbox Series X op te krikken. Gevoelsmatig lijkt mij daar op dit moment toch wel meer vraag naar te zijn.Thrace Grumble schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 12:18:
[...]
Dat doet het ook.. Migratie naar Series Xen is ergens dit jaar: https://www.theverge.com/...s-x-servers-hardware-2021
Nope. Enkel nog voor Insiders op dit moment.
Werkt wel top overigens. Veel fijner dan de oude Edge.
Ik heb hem terug gebracht naar MediaMarkt en ik ben zo stom om de voorraad niet te checken, blijkt dat hij gewoon nergens meer leverbaar isJDL15 schreef op maandag 26 april 2021 @ 20:53:
Ik heb nu al een stuk of 20x sinds dat de wireless headset uit is en ik hem gekocht heb van die random disconnects. Ik zit gewoon achter de xbox te gamen en ik hoor dan helemaal niks meer. Ook met wat goed geduld schiet ik dan niks op. Als ik dan die power knop indruk krijg ik het geluid dat ik de headset uitschakel. Vervolgens schakel ik hem weer in en krijg ik headset assigned te zien. Al met al vervelend tijdens competitive play kan ik je zeggen... Iemand dit toevallig meegemaakt en weten te verhelpen?
Had zelfs gevraagd of ik hem opnieuw terug kon kopen (zodat ik in ieder geval nog een headset had), maar die stond blijkbaar al bij het spul om te vernietigen. Sta ik echt van te kijken dat dat zo snel gaat
Weet iemand waar/of ergens nog 1tje te koop is (Xbox wireless headset)?
Thanks alvast voor het mededelen.
Ik heb er nog 2 liggen in onze pc winkel, ik moet wel versturen vanuit BE, 99 euro + 5 verzending. Nieuw in doosJDL15 schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 14:19:
[...]
Ik heb hem terug gebracht naar MediaMarkt en ik ben zo stom om de voorraad niet te checken, blijkt dat hij gewoon nergens meer leverbaar is![]()
Had zelfs gevraagd of ik hem opnieuw terug kon kopen (zodat ik in ieder geval nog een headset had), maar die stond blijkbaar al bij het spul om te vernietigen. Sta ik echt van te kijken dat dat zo snel gaat![]()
Weet iemand waar/of ergens nog 1tje te koop is (Xbox wireless headset)?
Thanks alvast voor het mededelen.
https://www.trueachieveme...ts/xbox-sales?saleid=1782
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
[ Voor 99% gewijzigd door justifire op 27-04-2021 18:10 ]
Kreeg net een uitnodiging voor de Xcloud beta nergens ooit om gevraagd verder.uchiha tijntje schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 10:04:
[...]
Haha wellicht Apple die toch probeert de service onmogelijk te maken op hun platform?
Vandaag is er wel een IOS update uitgekomen die de series controller ondersteunt. Wellicht dat dat nog kan schelen?
[Embed]
Helaas kan ik het zelf niet testen... als ik lees hoeveel mensen hier een invite hebben gekregen vind ik het wel een beetje irritant dat ik zelf geen invite heb gehad. Met name omdat ik volgende week lekker een weekje vrij ben en er met mooi weer vast wel een paar dagen op uit ga. Dan zou ik het wel grappig hebben gevonden als ik op een verloren momentje even kon gamen.
Verder vind ik het wel logisch dat Stadia beter werkt dan Xcloud. Dat is hun core business. En ja, de huidige xcloud games worden gedraaid op de One X als ik het goed heb. MS gaat ze uiteindelijk vervangen door de Series consoles.
(=<`#9]~6ZY32Vx/4Rs+0No-&Jk)"Fh}|Bcy?`=*z]Kw%oG4UUS0/@-ejc(:'8dc
Echt ideaal. Stadia op je xbox kunnen draaien. Gelijk Ubisoft+ nemen als het in europa komt. Ook al hoop ik dat Ubisoft+ ook naar xbox komt.Rivanov schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 12:28:
[...]
Nope. Enkel nog voor Insiders op dit moment.
Werkt wel top overigens. Veel fijner dan de oude Edge.
Je kunt er ook niet om vragen. Wordt random verstuurd aan members van Game Pass Ultimate.SilverMane schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 18:28:
[...]
Kreeg net een uitnodiging voor de Xcloud beta nergens ooit om gevraagd verder.
Heb hem al een tijdje niet meer gespeeld vanwege andere games, maar het blijft erg leuk om te zien wat ze allemaal toevoegen en verbeteren.
Ik hoop dat ze rond de zomer met de definitieve game uitkomen en dat er een special edition van uitkomt. Instant buy. Ze zijn nu bij de 0.9.0 update uitgekomen. Dus dat nadert de 1 zou je zeggen
[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 27-04-2021 22:34 ]
Dat bericht is gestuurd aan elke ultimate gebruiker, maar je moet een specifieke invite hebben gehad voor xcloud om het te kunnen testen. Als je naar xbox.com/play gaat is kans groot dat je het niet eens kan testen.Caelorum schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 18:32:
Invite paar dagen geleden gekregen "omdat je gamepass ultimate hebt". Prima, ik zal wel aan een bepaald profiel voldoen, maar ik wil/kan het niet testen. Jammer dat je het niet kan doorschuiven naar iemand anders.
edit, was een specifieke email welke je moet hebben gehad:
Als je via e-mail een uitnodiging hebt ontvangen, vind je hier wat je nodig hebt om aan de slag te gaan
[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 27-04-2021 20:38 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
While nothing has been officially confirmed, new rumors suggest Forza Horizon 5 may head to Mexico this year. 🏎https://t.co/UzboE53IyK
— Windows Central Gaming (@WinC_Gaming) 27 april 2021
Slechts een gerucht, maar die locatie lijkt me super
PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632
Ze hebben het nu over een motorsport en horizon die uitkomen dit jaar. Ben benieuwd wat werkelijkheid gaat worden dan.WinterBase schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 21:48:
[Embed]
Slechts een gerucht, maar die locatie lijkt me superHorizon 4 is heel tof maar ik miste het zonnige/broeierige van deeltje 3 wel een beetje.
Gamertag: timmie271
De e-mail was anders vrij duidelijk: "Via deze beperkte uitnodiging voor de bètaversie, kun je meer dan 100 consolegames via je webbrowser spelen.“SinergyX schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 20:37:
[...]
Dat bericht is gestuurd aan elke ultimate gebruiker, maar je moet een specifieke invite hebben gehad voor xcloud om het te kunnen testen. Als je naar xbox.com/play gaat is kans groot dat je het niet eens kan testen.
edit, was een specifieke email welke je moet hebben gehad:
Als je via e-mail een uitnodiging hebt ontvangen, vind je hier wat je nodig hebt om aan de slag te gaan
En de instructies: ga naar deze url op een pc en log in. Sluit controller aan en speel.
Net ook even naartoe gegaan en dat werkt idd. Al klaagt die uiteraard over niet ondersteunde browser en gebrek aan controller.
Ik heb overigens niet aangemeld, want ik heb geen privé pc om het op te testen. Die e-mail kwam echt uit het niets.
Aah jij had de email, ik doelde op het bericht dat via XBL binnen kwam, dat maakt het verschil jaCaelorum schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 23:37:
[...]
De e-mail was anders vrij duidelijk: "Via deze beperkte uitnodiging voor de bètaversie, kun je meer dan 100 consolegames via je webbrowser spelen.“
En de instructies: ga naar deze url op een pc en log in. Sluit controller aan en speel.
Net ook even naartoe gegaan en dat werkt idd. Al klaagt die uiteraard over niet ondersteunde browser en gebrek aan controller.
Ik heb overigens niet aangemeld, want ik heb geen privé pc om het op te testen. Die e-mail kwam echt uit het niets.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Geen meldingen over de verbinding, maar audio stutter, framedrops en wisselende resolutie. Vrijwel onspeelbaar.
Zelfde probleem ervaarde ik al met WiFi en 4G.
Verwijderd
Nu hopen op een Xbox streaming app zodat ik mijn Xbox er lokaal naar toe kan streamen.
Zelfde geldt voor iOS 14.5Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2021 @ 07:58:
Voor de Mac gebruikers onder ons; in de nieuwste OS update (11.3) is er ook built in support voor de Series X|S controller (en tevens de PS5 controller). Je hebt geen additionele drivers of 3rd party apps meer nodig. Handig voor mensen die xCloud gebruiken via hun Mac.
Nu hopen op een Xbox streaming app zodat ik mijn Xbox er lokaal naar toe kan streamen.
Ondersteund nu ook PS5 en Xbox Series X controller.
Ik ben het op zich niet met je oneens dat de One S-blades (zwaar) achterhaald zijn. In aanvulling daarop lijkt het er echter ook op dat xCloud via de browser op de Ipad extra problemen heeft. Bij mij is de ervaring in Android (via de app) ieg een stuk beter.Rivanov schreef op woensdag 28 april 2021 @ 07:10:
Je merkt gewoon dat Cloud Gaming momenteel nog de One S blades draait. Dat trekken de nieuwe games gewoon niet. Ze zijn intern bezig met de Series X Blades dus zodra die actief worden zal het hopelijk wel beter worden!
Hmm, was dit niet al bruikbaar? Ik zit nog op 11.2.3 en heb laatst even een korte test gedaan met Xcloud in de browser op Mac OS. Ging prima met mijn XSX controller en ik heb "geen actieve herinnering" van het installeren van specifieke drivers.Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2021 @ 07:58:
Voor de Mac gebruikers onder ons; in de nieuwste OS update (11.3) is er ook built in support voor de Series X|S controller (en tevens de PS5 controller). Je hebt geen additionele drivers of 3rd party apps meer nodig. Handig voor mensen die xCloud gebruiken via hun Mac.
Anyway, goede ontwikkeling dat de compatibiliteit van zowel de controller als Xcloud toeneemt. Je merkt wel dat er echt gewerkt wordt aan het verbeteren van allerlei Xbox-gerelateerde zaken.
Nee, werkt pas sinds 11.3.Dioscuri schreef op woensdag 28 april 2021 @ 08:18:
[...]
Hmm, was dit niet al bruikbaar? Ik zit nog op 11.2.3 en heb laatst even een korte test gedaan met Xcloud in de browser op Mac OS. Ging prima met mijn XSX controller en ik heb "geen actieve herinnering" van het installeren van specifieke drivers.
Anyway, goede ontwikkeling dat de compatibiliteit van zowel de controller als Xcloud toeneemt. Je merkt wel dat er echt gewerkt wordt aan het verbeteren van allerlei Xbox-gerelateerde zaken.
Toevallig nog een "oude" Xbox controller i.p.v. de Series X controller?
Nope, ik heb alleen nog een oude Xbox One controller zonder bluetooth, dus ik heb ze niet door elkaar gehaald. Het was wel even rommelen met het connecten, maar na drie keer proberen was ie toch verbonden en heb ik Cities Skylines via Xcloud gestart.Rivanov schreef op woensdag 28 april 2021 @ 08:21:
[...]
Nee, werkt pas sinds 11.3.
Toevallig nog een "oude" Xbox controller i.p.v. de Series X controller?
Ik zou het bijna nog eens testen straks.
Verwijderd
Kan best zijn dat het al werkte, maar dan niet optimaal of dat alle functies nog niet werken zoals de tril functie in de triggers of de audio uitgang (weet niet of dat het geval is hoor, puur voorbeelden). Als ik een willekeurige controller verbind werken de basis knoppen altijd wel.Dioscuri schreef op woensdag 28 april 2021 @ 08:18:
[...]
Hmm, was dit niet al bruikbaar? Ik zit nog op 11.2.3 en heb laatst even een korte test gedaan met Xcloud in de browser op Mac OS. Ging prima met mijn XSX controller en ik heb "geen actieve herinnering" van het installeren van specifieke drivers.
Nu is het in ieder geval ‘officieel’.
Ja ik ben ook benieuwd. Verwacht niet dat ze beide games dit jaar gaan uitbrengen. Heb het meeste zin in een nieuwe Horizon maar heb 't gevoel dat Motorsport eerst uitkomt.timmie271 schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 22:56:
[...]
Ze hebben het nu over een motorsport en horizon die uitkomen dit jaar. Ben benieuwd wat werkelijkheid gaat worden dan.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Laat ze maar met een nieuwe Motorsport komen, die is als het goed is volledig op de schop gegaan. Daarna pas Horizon graag. Want hoe goed deel 4 ook mag zijn, het is was wel weer veel van hetzelfde. Lijkt me lastig om binnen korte tijdspanne een deel 5 uit te brengen die vernieuwend genoeg is t.o.v. deel 4.WinterBase schreef op woensdag 28 april 2021 @ 09:54:
[...]
Ja ik ben ook benieuwd. Verwacht niet dat ze beide games dit jaar gaan uitbrengen. Heb het meeste zin in een nieuwe Horizon maar heb 't gevoel dat Motorsport eerst uitkomt.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Hier hetzelfde probleem ja. Je bent dus niet de enige. Denk dat ik hem ook maar eens om ga ruilen, want tijdens competitive play idd ruk als je ineens niets meer hoort.JDL15 schreef op maandag 26 april 2021 @ 20:53:
Ik heb nu al een stuk of 20x sinds dat de wireless headset uit is en ik hem gekocht heb van die random disconnects. Ik zit gewoon achter de xbox te gamen en ik hoor dan helemaal niks meer. Ook met wat goed geduld schiet ik dan niks op. Als ik dan die power knop indruk krijg ik het geluid dat ik de headset uitschakel. Vervolgens schakel ik hem weer in en krijg ik headset assigned te zien. Al met al vervelend tijdens competitive play kan ik je zeggen... Iemand dit toevallig meegemaakt en weten te verhelpen?
Ja ben ook heel benieuwd naar wat ze met de kracht van de Series X weten te doen. Absoluut, Horizon 4 was zeker meer van hetzelfde, op de een of andere manier ga ik er ontzettend goed opRossi46 schreef op woensdag 28 april 2021 @ 09:59:
[...]
Laat ze maar met een nieuwe Motorsport komen, die is als het goed is volledig op de schop gegaan. Daarna pas Horizon graag. Want hoe goed deel 4 ook mag zijn, het is was wel weer veel van hetzelfde. Lijkt me lastig om binnen korte tijdspanne een deel 5 uit te brengen die vernieuwend genoeg is t.o.v. deel 4.
Maar wat zouden ze moeten vernieuwen, buiten de locatie's? Ik bedoel, maak een mooie grote map lichtelijk gebaseerd op een land met genoeg herkenningspunten, zorg voor 1000 auto's zodat er voor ieder wat wils is, maak mooie, uitdagende parcours, zorg voor een goede multiplayer, zorg ervoor dat de graphics weer nét dat beetje mooier zijn dan het vorige deeltje en voila, je hebt de ultieme autootjes sandbox game deeltje numero 5.Rossi46 schreef op woensdag 28 april 2021 @ 09:59:
[...]
Laat ze maar met een nieuwe Motorsport komen, die is als het goed is volledig op de schop gegaan. Daarna pas Horizon graag. Want hoe goed deel 4 ook mag zijn, het is was wel weer veel van hetzelfde. Lijkt me lastig om binnen korte tijdspanne een deel 5 uit te brengen die vernieuwend genoeg is t.o.v. deel 4.
Ja, ik kijk er weer naar uit. Ook naar een nieuwe Motorsport, daar niet van
Eigenlijk zou ik inderdaad liever zien dat ze alleen voor Series consoles zouden uitkomen, de kracht volledig benuttend. Maar dat zal niet.
[ Voor 7% gewijzigd door DutchOwnage op 28-04-2021 10:13 ]
Mee eens. Ik denk dat als FH5 dit jaar zou uitkomen ik ondanks een nieuwe locatie vrij snel een deja vu gevoel zou hebben.Rossi46 schreef op woensdag 28 april 2021 @ 09:59:
[...]
Van mij zouden ze de " career" wel eens flink mogen aanpassen met een AI die echt een challenge biedt en waarbij je echt moeite moet doen om geld te verzamelen om je volgende auto te kunnen kopen. Maarja, dat zal wel niet rijmen met de toegankelijkheid van Horizon.
Met dit soort fratsen ben ik blij mijn av receiver verkocht te hebben en in de plaats daarvan een soundbar gekocht te hebben. Geen surround meer, maar dat geklooi met kabels begon mij echt de keel uit te hangen en nu komt er nog een kastje bij al dan niet gratis.justifire schreef op woensdag 28 april 2021 @ 07:03:
Binnenkort maar even bestellen, niet ideaal, maar wel bijzonder netjes van Denon
[Afbeelding]
https://support.xbox.com/...w-xbox-one-system-updates
Even naar United States (en-US) switchen om de 2e update zichtbaar te krijgen. De NL versie loopt altijd achter. Maar verder geen bijzonderheden als ik de changelog zo bekijk: General stability and performance improvements
XBL: MRE Inc
Designer's Cut was tergend. De Arms Race is één keer leuk, daarna niet meer. De 100 pieces gear extracten en de hele "map" verkennen (gewoon een nieuw gebied op Pandora) was grindy en qua gameplay-mechaniek Borderlands onwaardig.
Director's Cut was wel grappig. 4 redelijk lang durende missies en een raid boss, (... The Invincible). De 50 mysterious Eridium piles was ook wat grindy, maar niet zo lang en tergend als de 100 pieces of gear in de Designer's Cut.
Het contrast tussen de contents voor beide Season Passes is groot en Season Pass 2 is het de 30 euro absoluut niet waard. Blij dat ik die Season Pass 2 voor 15 en a bit "uit Brazilië" heb gehaald, maar eigenlijk moet Season Pass 2 overwogen worden als ie in een sale 10 euro of minder is.
Borderlands 3 is trouwens op de XSX prima te spelen in 4K60.
Xbox Live: Springbok NL
Gisteren was dat gerucht ook al gedeeldSpringbokkie schreef op woensdag 28 april 2021 @ 12:20:
Gerucht: Forza Horizon 5 naar Mexico.
Over forza gesproken. In 2018 kwam horizon 4 uit en daarna is er niks meer uitgekomen, voor de planning zou er dus inderdaad een motorsport 8 moeten komen dit jaar.
Kom maar door, want het wordt tijd voor eens wat nieuws. Zeker FH4 ten opzichte van FH3 vond ik meevallen qua vernieuwingen.
@Rossi46FH was van 2012, FH2 van 2014, FH3 van 2016 en FH4 van 2018. Dus qua rijtje klopt het ook niet meer gezien we al in 2021 zitten
O! Nou ja, ik heb net bijna 20 pagina's terug gelezen, wellicht was het de vermoeidheid daarvan.timmie271 schreef op woensdag 28 april 2021 @ 12:26:
[...]
Gisteren was dat gerucht ook al gedeeldIs een hele discussie overgaande hierboven
Ja hè, geluid blijft dan helemaal weg en je moet de headset vervolgens gewoon uitzetten en weer aan om wat te horen. Tijdens competitive play is dat inderdaad een gruwelijk WTF momentje met flippende medespelersAntifon schreef op woensdag 28 april 2021 @ 10:04:
[...]
Hier hetzelfde probleem ja. Je bent dus niet de enige. Denk dat ik hem ook maar eens om ga ruilen, want tijdens competitive play idd ruk als je ineens niets meer hoort.
Hard reset van de headset (trouwens moeilijk uit te voeren/controleren) en console hielp niet bij mij.
Met dank aan onze medetweaker kan ik er morgen een ophalen op mijn werk in België, nogmaals hartelijk dank hiervoor
Er is dus een enorm tekort aan veel grondstoffen en ook chipsets wereldwijd en het kan nog weken gaan duren voordat er weer nieuwe headsets zijn (wereldwijd), zo ook een MS medewerker die ik gisteren sprak. Zij werken met een flinke backlog. Mocht je dus een nieuwe willen, snel reageren hier. Ze konden niet eens aangeven wanneer ze nieuwe verwachtten (telefoon) en via de chat nog geprobeerd via de MS store te bestellen (zij gingen kijken of ze via MS uit andere Europese landen konden krijgen, maar nergens was stock).
Toch ben ik dan benieuwd welke performance improvements dit waren en welke stability improvements er zijn doorgevoerd, want er zijn echt nog wel wat bugs te fixen! Jammer dat ze dit heel vaak niet precies delen (e.g. Samsung One UI update, XSX, LG Oled, etc.).MRE-Inc schreef op woensdag 28 april 2021 @ 10:53:
Kreeg vannacht overigens weer een 2e systeem update. De 19e was er ook al eentje.
https://support.xbox.com/...w-xbox-one-system-updates
Even naar United States (en-US) switchen om de 2e update zichtbaar te krijgen. De NL versie loopt altijd achter. Maar verder geen bijzonderheden als ik de changelog zo bekijk: General stability and performance improvements
Persoonlijk het grootste manko vind ik.
Een bussinessstory moet haast wel zijn: vervoer een kofferbak vol coke en lever deze binnen de gestelde tijd af.
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
XBox Series X: BloodyB2121
Je bent de: "Ontvoer een DEA agent en martel hem dood" vergetenariekanari schreef op woensdag 28 april 2021 @ 14:53:
Ik vraag me wel af hoe realistisch FH5 Mexico gaat zijn. Bungelende lijken aan bruggen of viaducten, een garage met een auto vol kogelgaten.
Een bussinessstory moet haast wel zijn: vervoer een kofferbak vol coke en lever deze binnen de gestelde tijd af.
Maar zonder gekheid. Het is natuurlijk wel een mooie setting al hadden volgens mij velen op Tokyo gehoopt.
XBL: MRE Inc
Het zou toch tof zijn als FH een Benelux editie ofzo zou krijgen.. A2 racer terugd.bakker84 schreef op woensdag 28 april 2021 @ 14:56:
Ik denk dat ze die story bewaren voor the Netherlands edition. Na de story waar je in de Rotterdamse haven aan de politie moet ontsnappen.
En met benelux pak je ook nog een deel vage belgische onverharde straatjes mee, bergpassen richting luxemburg...
ik zie dat wel zitten
[ Voor 17% gewijzigd door SunnieNL op 28-04-2021 14:59 ]
De afzetmarkt voor de Benelux is erg klein. Ik zou dan eerder "BeneluxFraDui" doen. Frankrijk en Duitsland hebben ook erg vermakelijke routes! (al zou de map dan wel erg groot worden)SunnieNL schreef op woensdag 28 april 2021 @ 14:59:
[...]
Het zou toch tof zijn als FH een Benelux editie ofzo zou krijgen.. A2 racer terug
En met benelux pak je ook nog een deel vage belgische onverharde straatjes mee, bergpassen richting luxemburg...
ik zie dat wel zitten
Verwijderd
Iemand hier die toevallig tegen dezelfde problemen aanloopt en hier een slimme oplossing voor heeft? Idealiter schakelt de Xbox de instant game response wel in bij het opstarten van een game, maar niet bij het opstarten van een (streaming-)app.
ja, maar dat gebeurt dus helaas niet. Je zou handmatig de scherm modus kunnen wijzigen via de afstandsbediening? Dus dat je hem van game naar film ofzo knalt. Verder is er niet echt een oplossing.Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2021 @ 15:50:
Ik kijk Disney+ op mijn LG OLED C9 via de app op mijn Series X. Dit omdat ik dan mijn Xbox headset eenvoudig kan gebruiken. Groot nadeel is dat de instant game response modus geactiveerd wordt (waarom toch...) en dat zorgt voor een stroperig beeld. De instant game response uitzetten in de settings van mijn tv lost dit probleem op, maar het is wel een gedoe. Als ik vervolgens ga gamen wil ik natuurlijk wel weer de instant game response. Blijft een irritante handeling
Iemand hier die toevallig tegen dezelfde problemen aanloopt en hier een slimme oplossing voor heeft? Idealiter schakelt de Xbox de instant game response wel in bij het opstarten van een game, maar niet bij het opstarten van een (streaming-)app.
Luik-Bastenaken-Luik met dik 300 km/uSunnieNL schreef op woensdag 28 april 2021 @ 14:59:
[...]
Het zou toch tof zijn als FH een Benelux editie ofzo zou krijgen.. A2 racer terug
ik zie dat wel zitten
FH2 was meen ik toch al Frankrijk? Sowieso na Engeland mag er wat mij betreft wel weer een wat exotischer bestemming komen. Japan leek me heel erg cool (initial D nadoenmsnguy schreef op woensdag 28 april 2021 @ 15:40:
[...]
De afzetmarkt voor de Benelux is erg klein. Ik zou dan eerder "BeneluxFraDui" doen. Frankrijk en Duitsland hebben ook erg vermakelijke routes! (al zou de map dan wel erg groot worden)
Nederland lijkt me erg saai, veel te plat voor een horizon game.
Gamertag: FinrazielNL
Ik heb eerlijk gezegd de season pass 1 content nog niet eens af, de game gaat me toch weer sneller vervelen. Het heeft gewoon niet hetzelfde als de vorige delen voor mij. De nieuwe skill trees in season pass 2 vielen me ook aardig tegen. 2 nieuwe pet builds die nauwelijks iets bieden wat we niet al hadden, een tree die nauwelijks speelbaar is omdat die stomme bal overal achter blijft haken... En de laatste, Zane, weet ik niet precies maar spreekt me ook nauwelijks aan. De DLC karakters in de vorige games waren zoveel beterSpringbokkie schreef op woensdag 28 april 2021 @ 11:49:
Gisteren laatste beetjes content van Season Pass 2 uitgespeeld voor Borderlands 3.
Designer's Cut was tergend. De Arms Race is één keer leuk, daarna niet meer. De 100 pieces gear extracten en de hele "map" verkennen (gewoon een nieuw gebied op Pandora) was grindy en qua gameplay-mechaniek Borderlands onwaardig.
Director's Cut was wel grappig. 4 redelijk lang durende missies en een raid boss, (... The Invincible). De 50 mysterious Eridium piles was ook wat grindy, maar niet zo lang en tergend als de 100 pieces of gear in de Designer's Cut.
Het contrast tussen de contents voor beide Season Passes is groot en Season Pass 2 is het de 30 euro absoluut niet waard. Blij dat ik die Season Pass 2 voor 15 en a bit "uit Brazilië" heb gehaald, maar eigenlijk moet Season Pass 2 overwogen worden als ie in een sale 10 euro of minder is.
Borderlands 3 is trouwens op de XSX prima te spelen in 4K60.
Mijn natte droom bleef het nog om de oude classes terug te krijgen in deze nieuwe game. En dan als Maya ass gaan kicken
Zelf zit ik rond de 380 ongeveer met 500 mbit lijn.DutchOwnage schreef op woensdag 28 april 2021 @ 14:45:
Ik blijf het maar ruk vinden, die download snelheid. Haal met moeite 140mbits,met een 300mb lijn. Nog niet de helft dus. Netwerktest/snelheid geeft gewoon een relaxe 330mbits aan, nat open, bekabeld.
Persoonlijk het grootste manko vind ik.
Mits alle games gesloten zijn en de xbox verder niks te doen heeft.
Staat er een spel op de achtergrond open, dan zakt het ook naar 120 mbit.
dus als ik een hele game wil downloaden of een grote update, dan sluit ik de game echt volledig via de optie in het xbox menu.
PC versie, maar beloofd ook wat voor consoles.
Noorden van Italië en Zuid-Frankrijk. Hoef het in ieder geval nooit meer te spelen na die 168 championshipsFinraziel schreef op woensdag 28 april 2021 @ 16:58:
[...]
FH2 was meen ik toch al Frankrijk? Sowieso na Engeland mag er wat mij betreft wel weer een wat exotischer bestemming komen. Japan leek me heel erg cool (initial D nadoen), maar Mexico kan ook mooi zijn.
Nederland lijkt me erg saai, veel te plat voor een horizon game.
Ik denk dat het echt gewoon ook afhangt van hoe druk het is. Gistermiddag haalde ik vrij stabiel 250-260 Mbps (op een 300 Mbps Ziggo lijn) terwijl het eerder steeds veel lager was (maar dat was veelal geloof ik in het weekend).AndereKoekoek schreef op woensdag 28 april 2021 @ 17:09:
[...]
Zelf zit ik rond de 380 ongeveer met 500 mbit lijn.
Mits alle games gesloten zijn en de xbox verder niks te doen heeft.
Staat er een spel op de achtergrond open, dan zakt het ook naar 120 mbit.
dus als ik een hele game wil downloaden of een grote update, dan sluit ik de game echt volledig via de optie in het xbox menu.
Herkenbaar probleem, super irritant. Zelf ook geen zin om steeds te moeten switchen tussen beeldinstellingen en het is ook niet uit te leggen aan de vriendin als ze wil NetflixenVerwijderd schreef op woensdag 28 april 2021 @ 15:50:
Ik kijk Disney+ op mijn LG OLED C9 via de app op mijn Series X. Dit omdat ik dan mijn Xbox headset eenvoudig kan gebruiken. Groot nadeel is dat de instant game response modus geactiveerd wordt (waarom toch...) en dat zorgt voor een stroperig beeld. De instant game response uitzetten in de settings van mijn tv lost dit probleem op, maar het is wel een gedoe. Als ik vervolgens ga gamen wil ik natuurlijk wel weer de instant game response. Blijft een irritante handeling
Ik denk eerlijk gezegd dat het probleem ook bij LG zou kunnen zitten... Ik heb het eens getest nu met mijn xsx en Philips (Android) tv. Disney plus gestart en mijn tv op movie gezet. Vervolgens naar game, tv geeft een melding en springt naar hdr game. Terug naar Disney, movie.Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2021 @ 15:50:
Ik dacht nog even dat het misschien was omdat de game hdr was, maar als ik een game start die oorspronkelijk geen hdr is dan zegt de game specifiek dat hij naar game mode schakelt (een seconde later springt auto hdr aan en zegt de tv dat hij naar hdr game springt). Weer terug naar Disney, tv staat weer netjes op movie.
Ook nog even geprobeerd om een non hdr show (how I met your mother), Dolby vision (guardians of the galaxy 2) en een hdr10 titel (free solo) te starten, werkte allemaal perfect (behalve de app die een keer crashte bij het zo snel achter elkaar starten en stoppen van verschillende titels
Edit: overigens zégt mijn tv als ik naar de Disney plus app schakel wel dat hij game mode activeert soms (lijkt te gebeuren als ik van een game rechtstreeks naar Disney ga ipv via home), maar als ik dan ga kijken staat hij toch netjes op movie.
[ Voor 6% gewijzigd door Finraziel op 28-04-2021 20:02 ]
Ik heb heel Borderlands 3 uitgespeeld in co-op met iemand anders en vorig jaar september wilde ik DLC 4 (de Fustercluck DLC) afmaken met hem en toen was het dat ie meer tijd voor zichzelf nodig had. Ongeveer 8 maanden gewacht en uiteindelijk maar de laatste loden solo uitgespeeld. Borderlands 2 was beter qua humor en verhaal, Borderlands 3 was beter qua QOL (sliden, fast travel from anywhere).Finraziel schreef op woensdag 28 april 2021 @ 17:03:
[...]
Ik heb eerlijk gezegd de season pass 1 content nog niet eens af, de game gaat me toch weer sneller vervelen. Het heeft gewoon niet hetzelfde als de vorige delen voor mij. De nieuwe skill trees in season pass 2 vielen me ook aardig tegen. 2 nieuwe pet builds die nauwelijks iets bieden wat we niet al hadden, een tree die nauwelijks speelbaar is omdat die stomme bal overal achter blijft haken... En de laatste, Zane, weet ik niet precies maar spreekt me ook nauwelijks aan. De DLC karakters in de vorige games waren zoveel beter
Mijn natte droom bleef het nog om de oude classes terug te krijgen in deze nieuwe game. En dan als Maya ass gaan kickenmaar ja, het mag niet zo zijn...
De beste DLC van een Borderlands-game is en blijft de Tiny Tina-DLC van Borderlands 2,
Klopt inderdaad, er zit een hoop in de game wat beter of fijner werkt... Maar de basis waar het om gaat is wat mij betreft minder goed helaas...Springbokkie schreef op woensdag 28 april 2021 @ 20:01:
[...]
Ik heb heel Borderlands 3 uitgespeeld in co-op met iemand anders en vorig jaar september wilde ik DLC 4 (de Fustercluck DLC) afmaken met hem en toen was het dat ie meer tijd voor zichzelf nodig had. Ongeveer 8 maanden gewacht en uiteindelijk maar de laatste loden solo uitgespeeld. Borderlands 2 was beter qua humor en verhaal, Borderlands 3 was beter qua QOL (sliden, fast travel from anywhere).
De beste DLC van een Borderlands-game is en blijft de Tiny Tina-DLC van Borderlands 2,
Verwijderd
Bij LG zijn het twee verrschillende settings lijkt het. Als ik Disney+ opstart dan schakelt het scherm netjes om naar Dolby Vision (HDR), maar ook komt er een pop-up met instant game response. Als ik vervolgens een game opstart dan schakelt het scherm om naar HDR + instant game response.Finraziel schreef op woensdag 28 april 2021 @ 20:00:
[...]
Ik denk eerlijk gezegd dat het probleem ook bij LG zou kunnen zitten... Ik heb het eens getest nu met mijn xsx en Philips (Android) tv. Disney plus gestart en mijn tv op movie gezet. Vervolgens naar game, tv geeft een melding en springt naar hdr game. Terug naar Disney, movie.
Ik dacht nog even dat het misschien was omdat de game hdr was, maar als ik een game start die oorspronkelijk geen hdr is dan zegt de game specifiek dat hij naar game mode schakelt (een seconde later springt auto hdr aan en zegt de tv dat hij naar hdr game springt). Weer terug naar Disney, tv staat weer netjes op movie.
Ook nog even geprobeerd om een non hdr show (how I met your mother), Dolby vision (guardians of the galaxy 2) en een hdr10 titel (free solo) te starten, werkte allemaal perfect (behalve de app die een keer crashte bij het zo snel achter elkaar starten en stoppen van verschillende titels)
Edit: overigens zégt mijn tv als ik naar de Disney plus app schakel wel dat hij game mode activeert soms (lijkt te gebeuren als ik van een game rechtstreeks naar Disney ga ipv via home), maar als ik dan ga kijken staat hij toch netjes op movie.
Kortom, beeldmodus gaat goed, maar instant game response niet. Het lijkt alsof de LG gewoon altijd de instant game response start bij elke input van de Xbox. Zelfs in het OS wordt de instant game response geactiveerd. Ik laat het er maar bij.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2021 20:46 ]
Remember: the Amnesia Fortnight Movie premieres tomorrow! It's a full-length documentary about the two week sprint to make four new game prototypes at Double Fine! You can watch it here: https://t.co/248vvG00BH
— Double Fine (@DoubleFine) 28 april 2021
How was the process? Well, brains were fried and minds blown! pic.twitter.com/KDYSzIu4nx
“ From the crew and studio behind ‘Double Fine Adventure’ comes a brand new feature length documentary diving into the fast-paced world of game design and the fresh challenges that come with turning ideas into reality. Double Fine Productions (known for Psychonauts, Broken Age, Brütal Legend and more!) regularly take a two week break to collect their thoughts but the work doesn’t entirely stop. In a process called “Amnesia Fortnight,” anyone and everyone at the studio can pitch a game concept. The goal: turn those ideas into working prototypes. In 2019, during their work in Psychonauts 2, Double Fine held another Amnesia Fortnight. The result? New projects embodying the studio’s ethos of comedic adventures and unique games.”
Ziet er heerlijk uit en laad allemaal super snel. Dit spel is sowieso pittig op een manier die ik prettig vind. Moest de tweede missie al een paar keer restarten en de derde missie ging maar net goed. Zal verder niet teveel uitwijden over Gears tactic dat zal ik in het topic doen dat ervoor is.
Aan en uit doen met de controller gaat ook makkelijk zoals ik gewend ben van de X360 en de Quick resume is uiteraard ook heerlijk.
Edit: https://www.eurogamer.net...ation-xbox-and-pc-in-june
Deze ga ik ook nog kopen dit jaar, heerlijke moeilijke adventure/ platform game. Ben ik de laatste jaren gaan waarderen. Eerder al Celeste en Shovel knight uitgespeeld.
[ Voor 21% gewijzigd door MetalSonic op 28-04-2021 21:09 ]
Grafisch echter totaal niet bijzonder. In het main menu viel me al op hoe wazig de character eruit zag, en tijdens gameplay is het allemaal maar ondermaats vind ik eerlijk gezegd. Dit is 4K?
Mocht je Cuphead nog niet hebben gespeeld. Echt een aanrader als een moeilijke platform game. Op een of andere manier niet in Gamepass maar het is de aankoop meer dan waardMetalSonic schreef op woensdag 28 april 2021 @ 21:07:
Deze ga ik ook nog kopen dit jaar, heerlijke moeilijke adventure/ platform game. Ben ik de laatste jaren gaan waarderen. Eerder al Celeste en Shovel knight uitgespeeld.
——
Mei wordt potentieel wel een leuke maand voor mij.
-Resident Evil 8 (7 mei)
-The wild at heart (20 mei)
-Biomutant (25 mei)
En Destroy all Humans in gamepass.
Erg benieuwd naar RE8 en of ze de hele game de spanningsboog kunnen volhouden in tegenstelling tot het laatste kwart van RE7.
[ Voor 28% gewijzigd door uchiha tijntje op 28-04-2021 21:59 ]
Buttstallion !!Springbokkie schreef op woensdag 28 april 2021 @ 20:01:
[...]
Zo flinke bagger inderdaad, 5 minuten gespeeld en weer verwijderd. Echt rotzooi imo.devilsnight schreef op woensdag 28 april 2021 @ 21:31:
Net even Second Extinction gecheckt, solo. Het is sowieso geen game om solo te spelen. De guns voelen wel goed aan en de rumble is heel hevig met deze game. Ik kon de rumble gewoon echt horen van mijn Elite V2.
Grafisch echter totaal niet bijzonder. In het main menu viel me al op hoe wazig de character eruit zag, en tijdens gameplay is het allemaal maar ondermaats vind ik eerlijk gezegd. Dit is 4K?
Oh die game nu al op consoles? Op PC zakte de playerbase al na enkel dagen compleet in, matchmaking is flut, combat is ronduit irritant, de missies zijn kort en dom, nee.. niet echt een succes gamedevilsnight schreef op woensdag 28 april 2021 @ 21:31:
Net even Second Extinction gecheckt, solo. Het is sowieso geen game om solo te spelen. De guns voelen wel goed aan en de rumble is heel hevig met deze game. Ik kon de rumble gewoon echt horen van mijn Elite V2.
Graphics zijn al on par voor de nieuwe generatie, geluid is dat ook. De gameplay en humor zijn echt top, met name het Mexicaanse boek (of love) maakt het, en praat het aan elkaar. Uitdagend, bij vlagen lastig maar nooit onmogelijk. Had (te) veel fantasie verwacht maar het is een soort Honey I Shrunk The Kids gevoel wat het me geeft
Ik heb hier eens gehint dat ik de demo wel even met iemand wilde spelen. Nou, ik wacht nòg! :-)Exorcist schreef op woensdag 28 april 2021 @ 23:41:
Vanavond met een maat It Takes Two voor een aardig gedeelte gespeeld. Voor mij één van de eerste échte next gen ervaringen voor Xbox/PS, ondanks dat ik al wat titels gekocht en gespeeld heb.
Graphics zijn al on par voor de nieuwe generatie, geluid is dat ook. De gameplay en humor zijn echt top, met name het Mexicaanse boek (of love) maakt het, en praat het aan elkaar. Uitdagend, bij vlagen lastig maar nooit onmogelijk. Had (te) veel fantasie verwacht maar het is een soort Honey I Shrunk The Kids gevoel wat het me geeft
Heb je aan mij ook geen goede hoor, speel alleen maar local co-opzetje01 schreef op woensdag 28 april 2021 @ 23:57:
[...]
Ik heb hier eens gehint dat ik de demo wel even met iemand wilde spelen. Nou, ik wacht nòg! :-)
Ah! Local co-op. Lekker hoor! wink wink :-)Exorcist schreef op woensdag 28 april 2021 @ 23:59:
[...]
Heb je aan mij ook geen goede hoor, speel alleen maar local co-op![]()
[ Voor 6% gewijzigd door zetje01 op 29-04-2021 00:02 ]
Exorcist schreef op woensdag 28 april 2021 @ 23:41:
Vanavond met een maat It Takes Two voor een aardig gedeelte gespeeld. Voor mij één van de eerste échte next gen ervaringen voor Xbox/PS, ondanks dat ik al wat titels gekocht en gespeeld heb.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/a3IIdZPeMHxwFCU9kxLPeYcT.gif?f=user_large)
CO-LA-BO-RA-TION
Zou ook wel wat Tweakers op Xbox Live willen terugzien, dus wie zich geroepen voelt: m'n gamertag is Phyrex NL
King of Seas:
Lijkt een top down piratengame te worden. Misschien geinig voor tussendoor
25 mei release en kost € 24,99 € 19,99 (tot de release dus wat korting) en er is nu een demo beschikbaar.
En The Colonists:
Robot Strategy/Management game. Op de PC is ie wel leuk, ik vraag me af of ie met controller wel fijn bedient. Overigens is ie op Steam nog in Early Access, maar je kunt daardoor ook al wel wat reviews vinden.
Release op 4 mei en kost € 23,99
Nice! Lijkt een beetje op Xbox Arcade game Age of Booty. Heb die behoorlijk grijs gespeeld met huisgenoten destijds. Ook de multiplayer was gaaf.Martinspire schreef op donderdag 29 april 2021 @ 10:57:
Hier nog 2 schattige games in de pre-order.
King of Seas:
[YouTube: King of Seas - Official Gameplay Trailer | Xbox]
[YouTube: How to Become a Pirate in 2021 With Ease - King of Seas Gameplay - Early Access]
Lijkt een top down piratengame te worden. Misschien geinig voor tussendoor
25 mei release en kost € 24,99 € 19,99 (tot de release dus wat korting) en er is nu een demo beschikbaar.
Edit: toch wat meer Sid Meiers Pirate'esque dan gedacht. Anyhow, vond ik ook een toffe game, dus ga deze eens uitproberen.
[ Voor 6% gewijzigd door Graft op 29-04-2021 12:14 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
/f/image/q8Ar004OOsl5mp6zddG2CriF.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9qjiAqVR4kJcONHh60cHbay3.jpg?f=fotoalbum_large)