Had een setje voor 35 euro gekocht bij batterijenhuis.nl. Zie nu voor 37 euro. Weet niet of daar nog verzendkosten bij komen. Ben ook zeer tevreden over de eneloop pro batterijen. Veel beter dan een battery pack.FrankoNL schreef op donderdag 22 april 2021 @ 10:58:
[...]
Ik zie nu dat deze set op amazon 47 euro kost. Maar misschien kijk ik niet goed
Yep, same here!Timothy3000 schreef op donderdag 22 april 2021 @ 15:53:
Ik ben er nog steeds niet over uit of dit nou heel leuk of heel gaar gaat worden. Even reviews afwachten.
Het kan heel tof worden en ik hoop het ook echt. Maar het lijkt veel verschillende dingen te doen, een jack of all trades zeg maar. Afwachten hoe dat uitpakt.
Missme, wat is er precies beter aan? Gaan ze veel langer mee?
Ik heb vandaag de Battery Pack binnengekregen. Kan hem nog terugsturen als er betere opties zijn.
Ik heb vandaag de Battery Pack binnengekregen. Kan hem nog terugsturen als er betere opties zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door Timothy3000 op 22-04-2021 16:39 ]
Ik heb ook de battery pack, voordeel van de battery pack wel is dat als hij op is je er gewoon de USB C kabel in kan doen en door kan spelen + opladenTimothy3000 schreef op donderdag 22 april 2021 @ 16:38:
Missme, wat is er precies beter aan? Gaan ze veel langer mee?
Ik ben ook wel benieuwd hoe battery packs slechter zijn dan eneloops. Met een battery pack moet bij mij dat ding 1x in de 3 tot 4 weken aan de lader. Dan hang ik em even aan de belachelijk lange kabel terwijl ik nog verder game vanaf de bank en dat is het. Met batterijen zit je dan toch alweer te klooien met eruit en erin doen en die batterijen in de lader zetten.
Beide voor en nadelen, maar ik zie niet hoe het 1 "veel beter" is dan het andere.
Beide voor en nadelen, maar ik zie niet hoe het 1 "veel beter" is dan het andere.
Het voordeel van 4 batterijen is, dat als je controller opgeladen moet worden, je nog twee volle batterijen in de oplader hebt zitten.Vagax schreef op donderdag 22 april 2021 @ 16:49:
[...]
Ik heb ook de battery pack, voordeel van de battery pack wel is dat als hij op is je er gewoon de USB C kabel in kan doen en door kan spelen + opladen
Die kabel die je krijgt bij de Battery Pack is erg lang dus het is geen redenen om die batterijen te nemen per se omdat je met alle twee de opties alsnog direct verder kan. Zoals ik zei als je de controller op de USB C aansluit kan je door en laad hij op, in 4 uur is hij dan vol.zetje01 schreef op donderdag 22 april 2021 @ 16:59:
[...]
Het voordeel van 4 batterijen is, dat als je controller opgeladen moet worden, je nog twee volle batterijen in de oplader hebt zitten.
[ Voor 8% gewijzigd door Vagax op 22-04-2021 17:06 ]
Ik koop persoonlijk niet snel meer een battery pack/play and charge kit. Ik heb met Xbox 360 daar echt veel te veel problemen gehad, gingen bizar snel stuk hier. Voor mij hoeft dat niet zo.
Ik hou het lekker bij de Elite V2, maar mocht ie ooit stuk gaan, geen nieuwe etc, dan ga ik ook weer Eneloops halen denk ik. Hoewel een cheap ass lader met 4x batterijen bij de Hema ook verrassend goed zijn heb ik gemerkt.
Ik hou het lekker bij de Elite V2, maar mocht ie ooit stuk gaan, geen nieuwe etc, dan ga ik ook weer Eneloops halen denk ik. Hoewel een cheap ass lader met 4x batterijen bij de Hema ook verrassend goed zijn heb ik gemerkt.
Kijk al lang uit naar deze game (en met een schuin oog naar Necromunda : Hired Gun)
Gisteren toevallig beetje aan het speuren geweest over nieuws en kwam toen tegen dat er enkel een PS4 en Xbox One versie van is.
Deze is uiteraard ook te spelen op Series X|S maar vraag mij dan toch af of mijn ogen dat nog wel kunnen verdragen ....
Geen next gen versie, of enige optimalisatie voor next gen doen mij twijfelen of ik wel moet pre-orderen.
En ja dan kan je wachten op release, maar kan je de samurai class niet spelen ...
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ik heb een AVR die ook nog geen 120hz doet, dus ik heb inderdaad de syncbox eraan zitten. Kom toch niet hoger dan 4k 60hz vrr. Als ik naar 120hz ga dan vrees ik dat ik er ook een hdmi splitter/converter tussen moet hebben die zowel de syncbox op hdmi 2.0 kan aansturen als de tv kan voorzien het hdmi 2.1 120hz signaal. (of philips moet de syncbox een upgrade geven naar 2.1, maar dat zie ik niet zo snel gebeuren).MRE-Inc schreef op donderdag 22 april 2021 @ 11:20:
[...]
Die waren er toch al ? Iig die direct links van de geselecteerde wel, dat is het ronde xbox logo achtige animatie scherm.
@SunnieNL heb jij een Hue sync box eraan hangen of doet jouw tv het automatisch ?
Hue sync box is nog steeds hdmi 2.0 en een 2.1 versie heb ik nog niet gezien. Tevens ook nog vrij prijzig, maar heb zelf 2 hue strips achter de tv gemonteerd dus het lijkt mij wel enorm mooi als die kleuren meegaan met de game/dashboard.
zie o.a. YouTube: Testrun Hue Gradient Lightstrip 55": xbox one Symetry Wars 2 om het in actie te zien
[ Voor 6% gewijzigd door SunnieNL op 22-04-2021 17:37 ]
Met de battery pack kun je ook gewoon doorgamen door de kabel even in de oplader te hangen.zetje01 schreef op donderdag 22 april 2021 @ 16:59:
[...]
Het voordeel van 4 batterijen is, dat als je controller opgeladen moet worden, je nog twee volle batterijen in de oplader hebt zitten.
Denk dat ik die gewoon houdt.
360 is alweer twee generaties geleden. Zou niet snel mijn oordeel over de battery pack daarvan laten afhangen.devilsnight schreef op donderdag 22 april 2021 @ 17:24:
Ik koop persoonlijk niet snel meer een battery pack/play and charge kit. Ik heb met Xbox 360 daar echt veel te veel problemen gehad, gingen bizar snel stuk hier. Voor mij hoeft dat niet zo.
Bij mij laadt hij ander niet aan de controller.. status blijft op "Plugged in", hij laadt niet, en nu uren of zelfs dagen ingestoken te hebben, zodra ik hem uittrek is hij direct op "Critical".Vagax schreef op donderdag 22 april 2021 @ 17:06:
[...]
Die kabel die je krijgt bij de Battery Pack is erg lang dus het is geen redenen om die batterijen te nemen per se omdat je met alle twee de opties alsnog direct verder kan. Zoals ik zei als je de controller op de USB C aansluit kan je door en laad hij op, in 4 uur is hij dan vol.
Bij de XONE nooit problemen, maar deze XSX Battery Pack doet het niet zoals ik verwacht.
Ik moet er nog eens naar kijken, updates zijn er niet, maar misschien laadt hij wel met een losse adapter? Ook eens willen met de XONE accu, kijken of dat verschil maakt. En eens een andere kabel proberen.
Ik speel nu bijna altijd met kabel, net alsof ik terug ben in de early-2000's
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Heb je de officiele? Want dan is die defect denk ik. Bij mij laadt hij wel aan controller (volgens mij zelfs als ik speel).
[ Voor 15% gewijzigd door Timothy3000 op 22-04-2021 17:53 ]
Yup, gewoon die van Microsoft zelfTimothy3000 schreef op donderdag 22 april 2021 @ 17:52:
Heb je de officiele? Want dan is die defect denk ik. Bij mij laadt hij wel aan controller (volgens mij zelfs als ik speel).
Ik ga er nog eens op in duiken, en anders RMA idd
Edit: ik heb de XONE controller er eens aan gehangen, om te zien of die wel oplaadt. Met de indicator is dat ook wat makkelijker te volgen. Heb de XSX controller net voor het eerst in ongeveer een week eens uitgetrokken, sinds het instelen meerdere uren gebruikt, maar nu bij het uittrekken was het weer direct critical.
[ Voor 33% gewijzigd door MK_ op 22-04-2021 18:02 ]
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
We've added more games to the list of games with FPS Boost (many of them are included with @EAPlay, which is included with @XboxGamePass Ultimate). This page also has some tips on FPS Boost including how to set up for 120hz gameplay https://t.co/HLpP2yNc8U
— Larry Hryb, Gamer Emeritus 📱⌨️🖱️🎮 (@majornelson) 22 april 2021
https://majornelson.com/fpsboost/
Games Xbox Series X Xbox Series S Off by Default on Series X In Xbox Game Pass
Battlefield 1 120hz ___ ✔ ✔ (EA Play / Ultimate)
Battlefield 4 120hz 120hz ✔ (EA Play / Ultimate)
Battlefield V 120hz ___ ✔ ✔ (EA Play / Ultimate)
Battlefield met 120FPS!?
[ Voor 67% gewijzigd door Rivanov op 22-04-2021 18:24 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
BAM! Direct FPS Boost bij Battlefield V aangezet. Even testen.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ga ik ook doen denk ik
Zie alleen nu bij bol.com dat ik voor zit product geen reparatie kan starten?
Good to know, vond BF V er al minder uitzien nu. 
"In some instances, because there are higher graphics requirements to enable FPS Boost technology, we’ve had to reduce a game’s resolution to ensure it both runs smoothly and plays great. In those select cases, FPS Boost is not automatically enabled for Xbox Series X gamers, but can easily be turned on under the Compatibility Options in the Manage game and add-ons setting."
"In some instances, because there are higher graphics requirements to enable FPS Boost technology, we’ve had to reduce a game’s resolution to ensure it both runs smoothly and plays great. In those select cases, FPS Boost is not automatically enabled for Xbox Series X gamers, but can easily be turned on under the Compatibility Options in the Manage game and add-ons setting."
Titan Fall 2 op 120hz! Nu nog een TV die het kan 😂
Ziet er gaaf uit hoor !!! Ik heb de normale strips en niet de gradient zoals jij. Vond de gradient nog behoorlijk prijzig en icm de 2.0 hdmi sync box toch maar van af gezien. Staat wel hoog op mijn "hebben" lijstje.SunnieNL schreef op donderdag 22 april 2021 @ 17:35:
[...]
Ik heb een AVR die ook nog geen 120hz doet, dus ik heb inderdaad de syncbox eraan zitten. Kom toch niet hoger dan 4k 60hz vrr. Als ik naar 120hz ga dan vrees ik dat ik er ook een hdmi splitter/converter tussen moet hebben die zowel de syncbox op hdmi 2.0 kan aansturen als de tv kan voorzien het hdmi 2.1 120hz signaal. (of philips moet de syncbox een upgrade geven naar 2.1, maar dat zie ik niet zo snel gebeuren).
zie o.a. YouTube: Testrun Hue Gradient Lightstrip 55": xbox one Symetry Wars 2 om het in actie te zienondertussen is de strip onder de tv in het kastje verwerkt en zijn er links en rechtsonder ook nog hue lampen geplaatst om helemaal rond te gaan. Werkt super
@Rivanov merk je verschil in resolutie in BF5 ? Vanavond ook eens aanzetten.
XBL: MRE Inc
Deze al geplaatst?
Interessant om te zien hoe en waarom de Xbox Series X er uitziet als een toren met de voor en nadelen.
Interessant om te zien hoe en waarom de Xbox Series X er uitziet als een toren met de voor en nadelen.
Nooit eerder van gehoord maar ziet er leuk uit 
Zo, the outer worlds met dlc zojuist op 1390/1390 gezet
(stiekem jammer dat ze maar zo weinig gamerscore per dlc bieden
)
Ik ben afgaande op de tijden in mijn save files er zo'n 80 uur mee zoet geweest, het stats scherm zegt 101 uur (4 dagen 5 uur). Tijd in de save loopt niet door als de game op pauze staat, waaronder ook als je in het menu aan het rommelen bent, en uiteraard als je een save terug laadt. Goed, zoveel tijd hoeft het absoluut niet te kosten, maar zoals ik vaker gezegd heb, ik ben geen snelle gamer. Ik heb ook niet de walkthrough van TA gebruikt of zo, ben gewoon gaan spelen... In eerste instantie een karakter gefocust op alles behalve combat, liet mijn companions alles doen (liep zelfs permanently crippled rond wat geloof ik -20% damage is). Maar dat werd saai dus op een gegeven moment opnieuw begonnen op supernova compleet solo en daarmee alle quests en dlc gedaan. Vervolgens nog even terug naar eerste karakter om alle companion quests te doen, en nog een derde karakter soort speedrun gedaan om een paar gemiste achievements te pakken... En dan ook gelijk nog maar even het 'lawful' einde gedaan waar ik normaal altijd naar chaotic good neig.
De DLC vond ik toch wel erg leuk. Peril on Gorgon is vooral meer van hetzelfde, maar wel goed gedaan. Murder on Eridanos heeft wel echt een leuke twist door je als inspector neer te zetten in een soort whodunit. Wie van de basis game genoten heeft en best nog eens opnieuw de game wil spelen kan ik de dlc er zeker bij aanraden
(of als je nog een save hebt waar je ver genoeg bent maar nog niet naar Tartarus gegaan bent dan kun je die gebruiken).
Vind het stats scherm nou wel geinig om te zien, ik heb duidelijk de game het meeste gespeeld van mijn Xbox vriendjes. Vooral de damage inflicted stat, daar sta ik op ruim 7 keer zoveel als de nummer 2
zal wel komen door op supernova gespeeld te hebben zonder companions waardoor ik alle schade zelf deed.
Ik ben afgaande op de tijden in mijn save files er zo'n 80 uur mee zoet geweest, het stats scherm zegt 101 uur (4 dagen 5 uur). Tijd in de save loopt niet door als de game op pauze staat, waaronder ook als je in het menu aan het rommelen bent, en uiteraard als je een save terug laadt. Goed, zoveel tijd hoeft het absoluut niet te kosten, maar zoals ik vaker gezegd heb, ik ben geen snelle gamer. Ik heb ook niet de walkthrough van TA gebruikt of zo, ben gewoon gaan spelen... In eerste instantie een karakter gefocust op alles behalve combat, liet mijn companions alles doen (liep zelfs permanently crippled rond wat geloof ik -20% damage is). Maar dat werd saai dus op een gegeven moment opnieuw begonnen op supernova compleet solo en daarmee alle quests en dlc gedaan. Vervolgens nog even terug naar eerste karakter om alle companion quests te doen, en nog een derde karakter soort speedrun gedaan om een paar gemiste achievements te pakken... En dan ook gelijk nog maar even het 'lawful' einde gedaan waar ik normaal altijd naar chaotic good neig.
De DLC vond ik toch wel erg leuk. Peril on Gorgon is vooral meer van hetzelfde, maar wel goed gedaan. Murder on Eridanos heeft wel echt een leuke twist door je als inspector neer te zetten in een soort whodunit. Wie van de basis game genoten heeft en best nog eens opnieuw de game wil spelen kan ik de dlc er zeker bij aanraden
Vind het stats scherm nou wel geinig om te zien, ik heb duidelijk de game het meeste gespeeld van mijn Xbox vriendjes. Vooral de damage inflicted stat, daar sta ik op ruim 7 keer zoveel als de nummer 2
Gamertag: FinrazielNL
Ja, je merkt wel een graphics downgrade met de FPS Boost in BF V.MRE-Inc schreef op donderdag 22 april 2021 @ 19:13:
[...]
Ziet er gaaf uit hoor !!! Ik heb de normale strips en niet de gradient zoals jij. Vond de gradient nog behoorlijk prijzig en icm de 2.0 hdmi sync box toch maar van af gezien. Staat wel hoog op mijn "hebben" lijstje.
@Rivanov merk je verschil in resolutie in BF5 ? Vanavond ook eens aanzetten.
Ik heb nu een ding met m’n Series S en ik snap er hè-le-maal niks van. Ik heb een Ziggo smartcard in de tv zitten en de Series S aangesloten via HDMI. Zodra ik de Series S aanzet verliest de televisie gelijk z’n kabelsignaal, waardoor de live tv wegvalt. Zet ik de Xbox uit, is het vrijwel meteen weer terug. Het is ook niet dat de tv switcht naar een andere input ofzo, het hele signaal valt gewoon echt weg. Hebben nog meer mensen dit? Ik snap er echt niks van.
[YouTube: Xbox S vs TV signal]
Trek je HDMI kabel uit je xbox of tv ... en probeer het nog een keer.kaanmijo schreef op donderdag 22 april 2021 @ 20:18:
Ik heb nu een ding met m’n Series S en ik snap er hè-le-maal niks van. Ik heb een Ziggo smartcard in de tv zitten en de Series S aangesloten via HDMI. Zodra ik de Series S aanzet verliest de televisie gelijk z’n kabelsignaal, waardoor de live tv wegvalt. Zet ik de Xbox uit, is het vrijwel meteen weer terug. Het is ook niet dat de tv switcht naar een andere input ofzo, het hele signaal valt gewoon echt weg. Hebben nog meer mensen dit? Ik snap er echt niks van.
Heb je in totaal 80 uur gedaan over de DLC of ook de base game? Ik wil namelijk nog de DLC gaan spelen binnenkortFinraziel schreef op donderdag 22 april 2021 @ 20:06:
Zo, the outer worlds met dlc zojuist op 1390/1390 gezet(stiekem jammer dat ze maar zo weinig gamerscore per dlc bieden
)
De DLC vond ik toch wel erg leuk. Peril on Gorgon is vooral meer van hetzelfde, maar wel goed gedaan. Murder on Eridanos heeft wel echt een leuke twist door je als inspector neer te zetten in een soort whodunit. Wie van de basis game genoten heeft en best nog eens opnieuw de game wil spelen kan ik de dlc er zeker bij aanraden(of als je nog een save hebt waar je ver genoeg bent maar nog niet naar Tartarus gegaan bent dan kun je die gebruiken).
Vind het stats scherm nou wel geinig om te zien, ik heb duidelijk de game het meeste gespeeld van mijn Xbox vriendjes. Vooral de damage inflicted stat, daar sta ik op ruim 7 keer zoveel als de nummer 2zal wel komen door op supernova gespeeld te hebben zonder companions waardoor ik alle schade zelf deed.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Dan komt het signaal inderdaad gelijk terug. Nu snap ik er nog steeds niks vanzetje01 schreef op donderdag 22 april 2021 @ 20:36:
[...]
Trek je HDMI kabel uit je xbox of tv ... en probeer het nog een keer.
Heet dat hele systeem niet HDMI-CEC ?kaanmijo schreef op donderdag 22 april 2021 @ 20:46:
[...]
Dan komt het signaal inderdaad gelijk terug. Nu snap ik er nog steeds niks van
Nee, dat is dat er geswitched wordt naar het Xbox kanaal. Zoals ik al zei is dat niet het geval, het TV signaal valt gewoon letterlijk weg. Daarnaast staat CEC uit.
[ Voor 4% gewijzigd door kaanmijo op 22-04-2021 21:07 ]
Nee dat was alles bij elkaar, had de game nog helemaal niet op Xbox gespeeld (wel op pc maar is geen crossplay titel blijkbaar, zelfs achievements niet gedeeld... Weet eigenlijk niet of die er wel waren op pc).uchiha tijntje schreef op donderdag 22 april 2021 @ 20:45:
[...]
Heb je in totaal 80 uur gedaan over de DLC of ook de base game? Ik wil namelijk nog de DLC gaan spelen binnenkortHeb ik een beetje een beeld bij de tijdsbesteding.
Ik denk dat de twee dlc's me misschien 20 uur bezig gehouden hebben, maar daar gok ik een beetje want heb dat niet echt bij gehouden. Je kunt er (net als de base game) heel snel doorheen rennen maar als je rustig alles verkent dan ben je er wel even mee bezig.
Gamertag: FinrazielNL
Okay.kaanmijo schreef op donderdag 22 april 2021 @ 21:01:
[...]
Nee, dat is dat er geswitched wordt naar het Xbox kanaal. Zoals ik al zei is dat niet het geval, het TV signaal valt gewoon letterlijk weg. Daarnaast staat CEC uit.
Ik dacht dat HDMI-CEC meer inhield dan "switch naar actief kanaal".
Apart, krijg je bericht dat je cloudgaming mag proberen vanwege Ultimate, ga je naar de website, staat er enkel op uitnodiging
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Another BGS dev leaves... This is like 6 in the last month or so. https://t.co/YWIRmg7Toz
— SKULLZI 💀🎮 (@SkullziTV) 22 april 2021
Hopelijk is dit puur omdat Starfield gewoon zo goed als af is, en dat het werk van deze mensen erop zit. 6 devs weg in een maand tijd klinkt veel, maar what do I know, wellicht is het de normaalste zaak van de wereld.
Ook BF5 even geprobeerd op mijn 1440P 165 hz monitor.
Het speelt zeker lekkerder, maar ik vind de resolutie verlaging wel ff te veel van het goede.
Je draait in feite de One X versie die volgens mij 4k als target heeft met low en medium settings. Als dat dan naar 1080p wordt verlaagd houd je niet veel meer over.
Het speelt zeker lekkerder, maar ik vind de resolutie verlaging wel ff te veel van het goede.
Je draait in feite de One X versie die volgens mij 4k als target heeft met low en medium settings. Als dat dan naar 1080p wordt verlaagd houd je niet veel meer over.
Mijn verwachting voor Starfield wordt lager en lager met dit soort nieuws.devilsnight schreef op donderdag 22 april 2021 @ 21:28:
[Embed]
Hopelijk is dit puur omdat Starfield gewoon zo goed als af is, en dat het werk van deze mensen erop zit. 6 devs weg in een maand tijd klinkt veel, maar what do I know, wellicht is het de normaalste zaak van de wereld.
Hoeft niet perse he. Ik lees ook comments dat het heel goed kan dat de game zo goed als klaar is en dat deze devs andere banen aangeboden hebben gekregen. Nee, ik ga me pas echt zorgen maken als Starfield een grote no show bij E3 is.Timothy3000 schreef op donderdag 22 april 2021 @ 22:40:
[...]
Mijn verwachting voor Starfield wordt lager en lager met dit soort nieuws.
Dream come true hier alvast. Heb mijn PS5 verkocht, maar de enige reden om er terug één te kopen zou zijn dat Persona 6 opnieuw PS-exclusive is.
Persona 5 Royal zou ik op XSX alleszins nog eens uitgespelen.
Maar bon, "legendary news" met 1.3k volgers die "sources" citeert zonder meer, daar hecht ik weinig belang aan.
[ Voor 7% gewijzigd door shyheim op 22-04-2021 23:25 ]
Xbox GT: Shyheim87 | PSN: Shyheimz-
Oef die 120hz fps boost voor ea gamea als battlefront 2 is wel heel dik! Dat mis ik wel erg op de ps5 dit soort updates... Hopelijk kan ik dit jaar een xsx halen. Wil nog wel wat games uit gamepass proberen op een xsx en mn lg cx. En moet zeggen laatste weken nieuws rond xsx/xss en Microsoft vind ik wel positief. Had afgelopen generatie ook beide consoles dus nu weer is beste van alle werelden!
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Om werkelijk paar uur laten video op youtube te gooien dat hij zeker is dat Starfield klaar is en dat ze die devs niet meer nodig hebben.devilsnight schreef op donderdag 22 april 2021 @ 21:28:
[Embed]
https://twitter.com/SkullziTV/status/1385328044659855368
Tja.. wat mensen al niet bedenken om het nieuws te halen
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Die nieuwe Biomutant trailer heeft me toch wel een tof sfeertje!
Ben al sinds de eerste trailers erg benieuwd naar de game. De development heeft volgens mij best wel wat zware perioden gekend, maar hoop dat alle puzzelstukjes op zijn plaats zijn gevallen.
Ben al sinds de eerste trailers erg benieuwd naar de game. De development heeft volgens mij best wel wat zware perioden gekend, maar hoop dat alle puzzelstukjes op zijn plaats zijn gevallen.
De laatste weken? Je hebt niet opgelet? Het is een constante flow aan goed nieuws mbt updates die worden doorgevoerd (auto-HDR, Dolby Passthrough, FPS boost), hardware welke gereleased wordt (innovatieve Xbox headset), dikke games die dag 1 in Gamepass zitten (Outriders, MLB the Show), goede samenwerking met oa Dolby (Dolby Vision/Atmos) en EA (120hz support voor oudere titels), Game streaming naar iOS etc en dan vergeet ik nog wel wat.v8power67 schreef op donderdag 22 april 2021 @ 23:25:
En moet zeggen laatste weken nieuws rond xsx/xss en Microsoft vind ik wel positief.
Nee, zeggen dat ze de laatste weken WEL positief bezig zijn, is een flink understatement.
Dit maar even uitgetest:MK_ schreef op donderdag 22 april 2021 @ 17:51:
[...]
Bij mij laadt hij ander niet aan de controller.. status blijft op "Plugged in", hij laadt niet, en nu uren of zelfs dagen ingestoken te hebben, zodra ik hem uittrek is hij direct op "Critical".
Bij de XONE nooit problemen, maar deze XSX Battery Pack doet het niet zoals ik verwacht.
Ik moet er nog eens naar kijken, updates zijn er niet, maar misschien laadt hij wel met een losse adapter? Ook eens willen met de XONE accu, kijken of dat verschil maakt. En eens een andere kabel proberen.
Ik speel nu bijna altijd met kabel, net alsof ik terug ben in de early-2000's
• XONE controller aan de XSX gehangen (helemaal leeg), 4 uur opgeladen en het witte lampje ging branden -> Battery: "full" volgens de Xbox. Xbox blijft dus stroom geven als hij uit staat (dit wist ik net zeker omdat de nieuwe kit geen indicator heeft
• XSX controller voor een gelijkaardige periode aan een normale oplader gehangen, volgens de Xbox Battery: "Critical". Direct de low-battery warning.
Conclusie: battery pack stuk. Nu maar eens zien wat bol.com zegt, of het geruild/gerepareerd/... Kan worden
Ah wacht even, dat is die dude die altijd alles overdrijft. Gigantische click bait titels voor zijn video's ook.SinergyX schreef op donderdag 22 april 2021 @ 23:28:
[...]
Om werkelijk paar uur laten video op youtube te gooien dat hij zeker is dat Starfield klaar is en dat ze die devs niet meer nodig hebben.
https://twitter.com/SkullziTV/status/1385328044659855368
Tja.. wat mensen al niet bedenken om het nieuws te halen
Het meeste wat jij hier opnoemt heb ik niet echt mee gekregen. Maar doet me persoonlijk ook niet zoveel als ik het zo lees. Voornamelijk fps boost van oude games en een aantal gamepass games is wat het voor mij interessant maakt een xsx te halen dit jaar.MRE-Inc schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 00:10:
[...]
De laatste weken? Je hebt niet opgelet? Het is een constante flow aan goed nieuws mbt updates die worden doorgevoerd (auto-HDR, Dolby Passthrough, FPS boost), hardware welke gereleased wordt (innovatieve Xbox headset), dikke games die dag 1 in Gamepass zitten (Outriders, MLB the Show), goede samenwerking met oa Dolby (Dolby Vision/Atmos) en EA (120hz support voor oudere titels), Game streaming naar iOS etc en dan vergeet ik nog wel wat.
Nee, zeggen dat ze de laatste weken WEL positief bezig zijn, is een flink understatement.
Dus ja vergeef me dat ik het slechts WEL positief vind, maar snap dat je als groot xbox/Microsoft fan flink wat enthousiaster zal zijn! Het is een uitgebreide lijst dat wel!
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Misschien een stomme vraag maar hoe lang is die gratis "chapter one" van It takes two? Super leuke game en ik heb er al meer dan 10 uur in zitten samen met mn vriendin maar krijg het idee dat dit onmogelijk is zonder ervoor te betalen 🤔. Even ter info, we spelen lokaal co-op, ik heb geen xbox live of gamepass abbo en de xbox staat niet op "offline". Dus hebben we nu gewoon enorm veel geluk, is dit een of andere glitch of hoort dit zo?
Ligt eraan hoe goed je bentJoostzondernaam schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 08:26:
Misschien een stomme vraag maar hoe lang is die gratis "chapter one" van It takes two? Super leuke game en ik heb er al meer dan 10 uur in zitten samen met mn vriendin maar krijg het idee dat dit onmogelijk is zonder ervoor te betalen 🤔. Even ter info, we spelen lokaal co-op, ik heb geen xbox live of gamepass abbo en de xbox staat niet op "offline". Dus hebben we nu gewoon enorm veel geluk, is dit een of andere glitch of hoort dit zo?
Of je kunt onderstaande kleine spoiler lezen van de omgeving. Dat is namelijk chapter 2:
Chapter 2 speelt zich af in:
spoiler:
een boom
Nou we zijn nu al in een kasteel op zoek naar een grote grijze knuffel
. Dus hebben inmiddels al een stuk of 5 level bosses verslagen en zijn nu een soort top down dungeon crawler aan het spelen
Weet je zeker dat je hem dan niet per ongeluk gekocht hebt?Joostzondernaam schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 08:56:
Nou we zijn nu al in een kasteel op zoek naar een grote grijze knuffel. Dus hebben inmiddels al een stuk of 5 level bosses verslagen en zijn nu een soort top down dungeon crawler aan het spelen
Ik zie nergens een afschrift op mn credicard dus denk het niet. Het enige wat ik kan bedenken is dat hij gekocht is door de nieuwe eigenaar van mijn oude xbox one en die op de een of andere manier nog gekoppeld is aan mijn account 🤷🏼♂️. Of het is toch simpelweg een glitch. Wij zijn er blij mee in ieder geval 😁.
Haha, veel plezier ermee!Joostzondernaam schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 10:02:
Ik zie nergens een afschrift op mn credicard dus denk het niet. Het enige wat ik kan bedenken is dat hij gekocht is door de nieuwe eigenaar van mijn oude xbox one en die op de een of andere manier nog gekoppeld is aan mijn account 🤷🏼♂️. Of het is toch simpelweg een glitch. Wij zijn er blij mee in ieder geval 😁.
Ik heb drie bosses verslagen ondertussen en speel ook nog de demo. Klopt dit?
Dan is dat volgens mij ook al chapter 2
. Ben dus niet de enige.
Mocht je inmiddels in een boom zijn beland, dat is chapter 2. In chapter 1 zitten wel een paar bosses.Timothy3000 schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 10:06:
Ik heb drie bosses verslagen ondertussen en speel ook nog de demo. Klopt dit?
--------
En zojuist weer even een tegoed van 5 euro bij kunnen schrijven via de daily quests waar ik nooit iets speciaals voor doe.
[ Voor 23% gewijzigd door uchiha tijntje op 23-04-2021 10:46 ]
Vannacht ook een invite gekregen voor Xcloud in de browser. Meteen even geprobeerd in Edge op MacBook en werkt echt meer dan prima! Heel blij mee, start snel op en werkt zoals je verwacht. Eerder ook al eens zowel streaming als Xcloud geprobeerd op mobiel, maar er zijn teveel games waarin de teksten veeeel te klein worden. Hmm, zou hier bijna toch die iPad voor aanschaffen nu de 2020-modellen gedumpt worden. Toch handig als de tv weer eens bezet is.
Iemand ervaring met de Otterbox Gamecontroller houder?
https://www.bol.com/nl/p/...rollers/9300000032094820/
Zoek een niet al te dure oplossing om mijn iPhone 12 Pro te bevestigen op de Series X controller.
Zoek een niet al te dure oplossing om mijn iPhone 12 Pro te bevestigen op de Series X controller.
[ Voor 23% gewijzigd door Rivanov op 23-04-2021 10:50 ]
ik heb er 1 van alie voor 1 euro werk ook perfectRivanov schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 10:46:
Ja maar dat duurt te lang eer ik die binnen heb.Ruudox schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 11:32:
[...]
ik heb er 1 van alie voor 1 euro werk ook perfect
Wil ‘m dit weekend hebben.
Haha ik heb die ook van Ali. Vorig jaar 5 gekocht voor een tientje. Heb er nog wel een over die toch niet gebruikt wordt. Denk alleen dat je er geen 95km enkele reis voor wil rijden.Rivanov schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 11:33:
[...]
Ja maar dat duurt te lang eer ik die binnen heb.
Wil ‘m dit weekend hebben.
Dat is deze: Je bent echt gek als je die van 29 euro haalt.
https://nl.aliexpress.com...b201602_,searchweb201603_
[ Voor 30% gewijzigd door MRE-Inc op 23-04-2021 12:14 ]
Heb er laatst 1 voor ongeveer 10 euro gekocht bij amazon.nl en snel binnen. Niet zo luxe als die otterbox maar verder gewoon fijn. Beschadigd ook niet je controller. Die van alie heb ik ook maar die kan dicht klappen als je te veel beweegt. Is voor de xsx controller maar past ook gewoon op de oneS controller. Heb uiteindelijk de razer kishi gekocht 🤣 dat vind ik nog fijner voor handheld gamen.Rivanov schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 10:46:
https://www.amazon.nl/dp/...YDC4?_encoding=UTF8&psc=1
Je mag ook die van alie van me hebben. Ik woon in Zwolle als dat de moeite waard is.
[ Voor 21% gewijzigd door MissMe NL op 23-04-2021 17:21 ]
Werkt deze wel op de xsx controller heb deze ook maar bewust niet getest omdat die de bovenkant van de controller een beetje beschadigd.MRE-Inc schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 12:12:
[...]
Haha ik heb die ook van Ali. Vorig jaar 5 gekocht voor een tientje. Heb er nog wel een over die toch niet gebruikt wordt. Denk alleen dat je er geen 95km enkele reis voor wil rijden.
Dat is deze: Je bent echt gek als je die van 29 euro haalt.
https://nl.aliexpress.com...b201602_,searchweb201603_
Nadat ik jaren lang alleen maar op de PC heb gegamed nu toch weer een console erbij. Zoals wel meer denk ik was mijn voorkeur de Xbox series X maar die is nergens te koop dus ik ga eens kijken hoe de series S is.
Lees verhalen over dat sommige exemplaren veel tikkend geluid hebben en sommige daarom terugstuurden. Hopelijk is die van mij gewoon lekker stil.
Net alvast Gears tactics gekocht. Een code waarmee ik 'm zowel op mijn pc kan spelen (met oude gpu/ MSI gtx 980) en die zou moeten draaien op mijn Xbox Series S.. Leuk om weer eens nieuw speelgoed in huis te halen
Edit: vroeger wel veel op de xbox en xbox 360 gespeeld, way back ;-)
Lees verhalen over dat sommige exemplaren veel tikkend geluid hebben en sommige daarom terugstuurden. Hopelijk is die van mij gewoon lekker stil.
Net alvast Gears tactics gekocht. Een code waarmee ik 'm zowel op mijn pc kan spelen (met oude gpu/ MSI gtx 980) en die zou moeten draaien op mijn Xbox Series S.. Leuk om weer eens nieuw speelgoed in huis te halen
[ Voor 5% gewijzigd door MetalSonic op 23-04-2021 17:53 ]
WelkomMetalSonic schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 17:52:
Nadat ik jaren lang alleen maar op de PC heb gegamed nu toch weer een console erbij. Zoals wel meer denk ik was mijn voorkeur de Xbox series X maar die is nergens te koop dus ik ga eens kijken hoe de series S is.
[XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Als je vragen hebt horen we het wel.
Maar dan moet hij nog 40km extra rijden
Nog niet geprobeerd. Alleen op de One X controller en de Elite v2 en dat werkt goed als je de paddles niet gebruikt.MissMe NL schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 17:18:
[...]
Werkt deze wel op de xsx controller heb deze ook maar bewust niet getest omdat die de bovenkant van de controller een beetje beschadigd.
Hahaha had niet echt gekeken waar hij woonde. Dacht zet het er ff snel bij. Gebruik die van alie nu toch niet meer.MRE-Inc schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 19:06:
[...]
![]()
Maar dan moet hij nog 40km extra rijden
[...]
Nog niet geprobeerd. Alleen op de One X controller en de Elite v2 en dat werkt goed als je de paddles niet gebruikt.
DeMissMe NL schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 19:29:
[...]
Hahaha had niet echt gekeken waar hij woonde. Dacht zet het er ff snel bij. Gebruik die van alie nu toch niet meer.
Maar je hebt gelijk. Die Ali houders uit mijn link beschadigen de Series X|S controller omdat het daar rond de Guide knop niet meer afloopt. Daarom gaat de clip moeilijker om de controller. Je kan de onderkant ook alleen maar vastklikken in de uitsparing naast de 3.5mm poort. Waar dient die aansluting eigenlijk voor nu we geen aparte chat/mix adapter meer nodig hebben zoals in het begin in 2013.
De Ali clip ook nog op de Elite V2 geprobeerd. Dat gaat zonder problemen en zelfs de back paddles zijn te gebruiken in tegenstelling van wat ik net schreef. Afhankelijk van waar ik naar toe ga, neem ik de oude One X Scorpio Edition controller wel mee (voor de wedstrijd in het stadion) of de Elite V2 (naar mijn schoonouders).
Daarom zijn opties goed en echt vereist ook vind ik. 60fps is meer dan genoeg voor mij en als het echt de resolutie verlaagt en/of grafische toeters en bellen minder maakt met 120hz, dan blijf ik mooi bij die 60fps. Hoop echt dat Halo Infinite opties gaat bieden qua dit.Rivanov schreef op donderdag 22 april 2021 @ 20:08:
[...]
Ja, je merkt wel een graphics downgrade met de FPS Boost in BF V.
Aah dat van het voetbal wist ik niet. Ben niet zo bekend in voetbal.MRE-Inc schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 20:04:
[...]
Dehad meer betrekking op jouw woonplaats en de mijne, maar das een voetbal dingetje. Iets met aartsrivalen enzo.
Maar je hebt gelijk. Die Ali houders uit mijn link beschadigen de Series X|S controller omdat het daar rond de Guide knop niet meer afloopt. Daarom gaat de clip moeilijker om de controller. Je kan de onderkant ook alleen maar vastklikken in de uitsparing naast de 3.5mm poort. Waar dient die aansluting eigenlijk voor nu we geen aparte chat/mix adapter meer nodig hebben zoals in het begin in 2013.
De Ali clip ook nog op de Elite V2 geprobeerd. Dat gaat zonder problemen en zelfs de back paddles zijn te gebruiken in tegenstelling van wat ik net schreef. Afhankelijk van waar ik naar toe ga, neem ik de oude One X Scorpio Edition controller wel mee (voor de wedstrijd in het stadion) of de Elite V2 (naar mijn schoonouders).
Ik heb een witte oneS controller en daar gebruik ik zon phone houder op. De eerste was die van alie en op een witte controller zie je dan de beschadiging wat beter op. Zelf gebruik ik ook de oude oneS controller zodat ik niet de xsx controller telkens hoef te koppelen.
Ik neem aan dat we allemaal het nieuws hadden gelezen over de CMOS battery in de PS4 en PS5? Het lijkt erop dat Xbox Series hetzelfde probleem heeft.
https://www.playstationli.../2021/04/21/ps4-ps5-cmos/
Deze dude covered ook de Xbox Series hier
YouTube: The Xbox Series X & PlayStation 5 Have MAJOR Issues...
Klinkt wel als een probleem wat pas echt over jaren echt een probleem zal kunnen zijn en tegen die tijd hebben we alweer nieuwe consoles, maar toch.
Klinkt wel als een probleem wat pas echt over jaren echt een probleem zal kunnen zijn en tegen die tijd hebben we alweer nieuwe consoles, maar toch.
Ik zat toevallig vanavond de Halo Infinite trailer van juli 2020 te bekijken.. Zag er eigenlijk gewoon ‘prima’ uit.. Kijk zo uit naar die game!devilsnight schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 20:35:
[...]
Daarom zijn opties goed en echt vereist ook vind ik. 60fps is meer dan genoeg voor mij en als het echt de resolutie verlaagt en/of grafische toeters en bellen minder maakt met 120hz, dan blijf ik mooi bij die 60fps. Hoop echt dat Halo Infinite opties gaat bieden qua dit.
Ja vond je dat echt? Ik vond de graphics immens teleurstellend, al helemaal na die eerste trailer die allerlei lighting tech liet zien en prachtige gebieden, daar was echt niets van te zien. Ik vond het er extreem ondermaats uit zien. Gelukkig waren de laatste screenshots wel een grote verbetering.D-Ed schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 00:11:
[...]
Ik zat toevallig vanavond de Halo Infinite trailer van juli 2020 te bekijken.. Zag er eigenlijk gewoon ‘prima’ uit.. Kijk zo uit naar die game!
Tov die eerdere trailers vielen de graphics wel tegen idd maar gameplay, de afwisseling en de lol die ik er in terug zag spreken mij nog steeds aan. Genoeg dingetjes die niet zo lekker waren idd maar puur naar het fun gehalte gekeken sprak het mij zeker aan. Sowieso game ik de laatste maanden vrijwel niet op mijn Series X dus misschien kijk het nu door een te roze brildevilsnight schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 00:16:
[...]
Ja vond je dat echt? Ik vond de graphics immens teleurstellend, al helemaal na die eerste trailer die allerlei lighting tech liet zien en prachtige gebieden, daar was echt niets van te zien. Ik vond het er extreem ondermaats uit zien. Gelukkig waren de laatste screenshots wel een grote verbetering.
Ik neem aan dat je de batterij van de xbox ook kunt vervangen net als bij de PS4. Na vervangen moet je je digitale aankopen weer syncen met de store en er is geen probleem.devilsnight schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 00:04:
Nogal opgnlazen verhaal. Elke computer/console heeft zo'n cmos of anders een always online vereiste om de datum/tijd te syncen.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Deze game is wel heel erg Zelda met wat meer hoogte toegevoegd, maar het ziet er zo ongelofelijk mooi en sfeervol uit. Deze ga ik in de gaten houden. Is al vrij lang geleden aangekondigd toch?
🚨 Microsoft Edge on Xbox now has full keyboard + mouse support 🚨 pic.twitter.com/ySUbFKjXoT
— Tom Warren (@tomwarren) 23 april 2021
and yes, Stadia works with mouse and keyboard in the Edge browser on Xbox 👍 pic.twitter.com/2RRcKShSaP
— Tom Warren (@tomwarren) 23 april 2021
just to be super clear here, this is only currently available for Xbox Alpha Skip-Ahead testers right now
— Tom Warren (@tomwarren) 24 april 2021
Is iets dat je ook bij moderne pc met Windows 10 ziet terug komen nu ze het serie nummer op het moeder bord word opgeslagen, nu het bij de consoles, tenminste dat wat ik eruit haal, voornamelijk de klok het probleem zou zijn die niet meer met een server kan verbinden, je het met een update zou kunnen fixen, maar misschien dat ze altijd iets van een server online houden omdat je ook nog altijd met je digitale aankopen zit.devilsnight schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 00:04:
Ik neem aan dat we allemaal het nieuws hadden gelezen over de CMOS battery in de PS4 en PS5? Het lijkt erop dat Xbox Series hetzelfde probleem heeft.
Het is goed dat het nu al aan het licht is gekomen, dus hopelijk doen ze er wat mee.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
720p voor Titanfall 2 en 900p voor BFV met FPS Boost on.
https://forum.xboxera.com...osting/6692/4148?u=staffy
Nah, thanks! Gelukkig is het optioneel. En ook al zijn dit dan BC games en is het wellicht al moeilijk genoeg om dit voor elkaar te krijgen, het laat zien dat 120fps wel echt wat vraagt. Dus laat het voor elke game, ongeacht BC of Series only gewoon optioneel blijven.
Nah, thanks! Gelukkig is het optioneel. En ook al zijn dit dan BC games en is het wellicht al moeilijk genoeg om dit voor elkaar te krijgen, het laat zien dat 120fps wel echt wat vraagt. Dus laat het voor elke game, ongeacht BC of Series only gewoon optioneel blijven.
Klopt dat plaatje sowieso wel?devilsnight schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 10:25:
720p voor Titanfall 2 en 900p voor BFV met FPS Boost on.
Als je bij titan fall 2 naar de series S kijkt dan heeft de FPS boos een betere grafische instelling dan bij geen fps boost... zonder: 1280*720 @ 60 en met FPS boost 1408 * 792 @ 120
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Hmmm, das waar. Maar de bron is wel ok altijd. Maar misschien toch beter om qua dat op DF te wachten dan.ArthurMorgan schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 10:46:
[...]
Klopt dat plaatje sowieso wel?
Als je bij titan fall 2 naar de series S kijkt dan heeft de FPS boos een betere grafische instelling dan bij geen fps boost... zonder: 1280*720 @ 60 en met FPS boost 1408 * 792 @ 120
Battlefield 5 is toch 1080p op 120hz? Of zit ik scheel te kijken. Maar ik heb BF5 ook weer terug gezet naar 60hz
COD Warzone nieuwe map update, ik speel op een LG CX met Series X, ze hebben de visibiliteit willen verbeteren in donkere gebouwen. Het lijkt erom dat ze aan de gamma waarden hebben gesleuteld, ik zie "crushed black" en een raare zweem over de gebieden. De kleuren van mijn cammo's zien er ook anders uit.
iemand daar ook last van ? HGIG en HDR kalibratie staat correct
iemand daar ook last van ? HGIG en HDR kalibratie staat correct
[ Voor 5% gewijzigd door Wybob op 24-04-2021 11:35 ]
Waarom zou iemand z'n defecte Xbox verkopen (voor relatief weinig geld) op eBay vraag ik mij dan af? Je hebt toch gewoon garantie?Verwijderd schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 09:01:
I Bought 5 BROKEN Xbox Series X's From eBay - But Can I Fix Them?!
[YouTube: I Bought 5 BROKEN Xbox Series X's From eBay - But Can I Fix Them?!]
Misschien hebben ze cigaretten naar binnen gegooid voor 'leuke' youtubefilmpjesPowder Toastman schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 13:50:
[...]
Waarom zou iemand z'n defecte Xbox verkopen (voor relatief weinig geld) op eBay vraag ik mij dan af? Je hebt toch gewoon garantie?
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Zelfs kapotte consoles gaan voor meer weg dan de aanschafprijs.Powder Toastman schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 13:50:
[...]
Waarom zou iemand z'n defecte Xbox verkopen (voor relatief weinig geld) op eBay vraag ik mij dan af? Je hebt toch gewoon garantie?
https://www.ebay.com/itm/...6eccd0:g:x8kAAOSwNnJgf~41
[ Voor 7% gewijzigd door Raem op 24-04-2021 15:07 ]
Nice. Quick Resume werkt nu ook met MLB The Show 21.
Oké... what the fuck... en waarom vermoed ik dat ik dit ga spelen...
Heuj, morgen komt mijn serie S 
Wat zijn nu echte topspellen voor iemand die graag racet en spellen als GTA graag doet?
Wat zijn nu echte topspellen voor iemand die graag racet en spellen als GTA graag doet?
uchiha tijntje schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 16:01:
[...]
Oké... what the fuck... en waarom vermoed ik dat ik dit ga spelen...
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/JLHf9Kdr2MPABlwRR98jtI8F.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Guqr2uJSHDLypHKLOPi3qAut.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YS4NgrpuUev9je5r6tbGmuvz.jpg?f=fotoalbum_large)