• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 26-01 10:24

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

uchiha tijntje schreef op woensdag 21 april 2021 @ 08:07:
Ah toch aardig wat mensen met een invite hier. Helaas is mijn mailbox leeg. Ook niet in de map ongewenste e-mails. Mijn zelfvertrouwen is echter wel toegenomen sinds ik in die map heb gekeken, want er wachten echt zoveel vrouwen op mijn reactie! :+

——

Lees op de Twitters wat berichten over fotos van een contract tussen Sony en Capcom over RE8. Geen idee of die foto’s echt zijn of nep, maar mochten ze echt zijn, dan hoef je die game niet in Gamepass te verwachten voor het komend jaar :P En wat wellicht opvallender is, technische parity tussen competitieve platformen.

Maar zoals ik zei. Geen idee of die foto’s echt zijn. :)
Ik zag een 11 pagina's tellende versie voorbij komen. Waarom zou je als trol 11 pagina's in elkaar gaan zetten om een bedrijf in een "kwaad" daglicht te zetten als dat met 1 pagina ook kan ? Maar mocht het waar zijn, dan weten we iig hoe ze over hun eigen business model denken :>

XBL: MRE Inc

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:23
Caayn schreef op woensdag 21 april 2021 @ 08:34:
[...]
Ik stream vanaf mijn XSX zonder problemen naar mijn Galaxy S10e en 6th gen iPad. Wel laat de kwaliteit helaas soms nog wat te wensen over. Ik had gehoopt dat de Series beter zouden zijn in lokaal streamen dan de One X maar dat lijkt nog niet echt het geval te zijn.
Valt mij ook op ja. Dat streamen vind ik met de Xbox een wat teleurstellende ervaring. Op de ps5 is dat echt vele malen strakker en werkt het stabieler. Microsoft heeft echt werk aan de winkel qua software. Tis allemaal heel veelbelovend maar nog net niet. Verwacht overigens dat meeste dit jaar wel opgelost zal worden. Jaar na release in een pandemie is dat niet slecht.
De invite had ik vannacht om 0:38 ontvangen. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

MRE-Inc schreef op woensdag 21 april 2021 @ 08:35:
[...]

Ik zag een 11 pagina's tellende versie voorbij komen. Waarom zou je als trol 11 pagina's in elkaar gaan zetten om een bedrijf in een "kwaad" daglicht te zetten als dat met 1 pagina ook kan ? Maar mocht het waar zijn, dan weten we iig hoe ze over hun eigen business model denken :>
Vlak de commitment van trollen niet uit! :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Krimglas
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14-03-2023
Phydomir schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 13:39:
[...]

Als de tv bezet is en ik toch door wil spelen. Of als ik onderweg ben en wat wil spelen. Genoeg redenen om even een korte xCloud sessie te willen doen. Het zal niet mijn hoofdmanier worden om te gamen, maar dat de optie er is, is fantastisch.
Dat bedoel ik dus: als de tv bezet is (wat hier vaak het geval is), speel ik door op mijn laptop door van de xbox zelf te streamen. Ben je niet afhankelijk van je internetverbinding, wat bij xcloud wel het geval is. Xcloud streamt ook van antieke xbox one consoles, terwijl je lokaal gewoon alle voordelen van je nieuwe series s/x console hebt :)

En buitenhuis streamen? Eigenlijk helemaal geen behoefte aan. Als ik langere tijd op reis zou gaan neem ik mijn Series S wel mee, is klein genoeg :p. (En anders: vpn op je router instellen)

[ Voor 11% gewijzigd door Krimglas op 21-04-2021 08:56 ]

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-01 16:32
uchiha tijntje schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 16:55:
[...]

Hoe bedoel je? Ik kan gewoon op mijn iphone games streamen? Gisteren nog gedaan namelijk. Daarnaast streamt een vriend van me continue zijn games naar zijn macbook (met windows geinstalleerd en de beta app).
Zet je windows 10 pc maar aan stream je Xbox lokaal over je netwerk en maak er een filmpje van om het te bewijzen. En dan bedoel ik niet met 1 of ander beta programma wat niet eens officieel ondersteund wordt door Microsoft.

• Timothy3000
  • Laatst online: 09:20
Waarom? Ik geloof hem wel hoor.

• Krimglas
Kaasje123 schreef op woensdag 21 april 2021 @ 08:58:
[...]

Zet je windows 10 pc maar aan stream je Xbox lokaal over je netwerk en maak er een filmpje van om het te bewijzen. En dan bedoel ik niet met 1 of ander beta programma wat niet eens officieel ondersteund wordt door Microsoft.
Then tell me this: how much is one plus one? And don't give me "two", I want a proper answer
Hoezo, het officiele beta programma van Microsoft wordt niet officieel ondersteund door Microsoft? 8)7
Je kan erover klagen dat het niet werkt, terwijl de oplossing voor je neus staat, of je kan gewoon lekker streamen.

• Kaasje123
Krimglas schreef op woensdag 21 april 2021 @ 09:00:
[...]

Then tell me this: how much is one plus one? And don't give me "two", I want a proper answer"
Hoezo, het officiele beta programma van Microsoft wordt niet officieel ondersteund door Microsoft? 8)7
Je kan erover klagen dat het niet werkt, terwijl de oplossing voor je neus staat, of je kan gewoon lekker streamen.
JA of het werkt dus niet in mijn geval en kan ik bij niemand aankloppen tot die tijd :z Als je dan bijdehand wil doen doe het dan goed

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:52

Phydomir

Dennis

Krimglas schreef op woensdag 21 april 2021 @ 08:54:
[...]

Dat bedoel ik dus: als de tv bezet is (wat hier vaak het geval is), speel ik door op mijn laptop door van de xbox zelf te streamen. Ben je niet afhankelijk van je internetverbinding, wat bij xcloud wel het geval is. Xcloud streamt ook van antieke xbox one consoles, terwijl je lokaal gewoon alle voordelen van je nieuwe series s/x console hebt :)
Is dat sinds kort toegevoegd dan? Laatste keer dat ik er naar heb gekeken (paar maanden geleden) kon je nog niet streamen van de Series X naar Windows 10. Misschien dat ik dat gemist heb.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

[...]

Sjonge jonge, prima. Hier heb je het. Beelden van streaming van mijn Series X naar mijn windows 10 surface van 1 van de beste games ooit!

De app is Xbox game streaming (test app) van MS en hoe je dat werkend krijgt is meerdere malen in dit topic aan de orde gekomen en is zelfs door een 5 jarige voor elkaar te krijgen. Als het bij jou niet werkt ligt het toch echt aan jou of je netwerk.

Hier een linkje naar de post van @Rivanov die het haarfijn uitlegt.

Rivanov in "[XSX | XSS] Xbox Series X|S"

[ Voor 14% gewijzigd door uchiha tijntje op 21-04-2021 09:31 ]

• Kaasje123
uchiha tijntje schreef op woensdag 21 april 2021 @ 09:29:
[...]

Sjonge jonge, prima. Hier heb je het.

[YouTube: Bewijs!]

De app is Xbox game streaming (test app) van MS en hoe je dat werkend krijgt is meerdere malen in dit topic aan de orde gekomen en is zelfs door een 5 jarige voor elkaar te krijgen. Als het bij jou niet werkt ligt het toch echt aan jou of je netwerk.
ja moeite voor niks. Ik specificeerde nog duidelijk dat het geen beta of test app of hoe je het ook wil noemen moest zijn.

En als je dan aangeeft dat het mijn schuld is dat het niet werkt terwijl het nog in testfase zit zoals je zelf al aangeeft dan ben je niet goed snik 8)7
Kaasje123 schreef op woensdag 21 april 2021 @ 09:31:
[...]

ja moeite voor niks. Ik specificeerde nog duidelijk dat het geen beta of test app of hoe je het ook wil noemen moest zijn.

En als je dan aangeeft dat het mijn schuld is dat het niet werkt terwijl het nog in testfase zit zoals je zelf al aangeeft dan ben je niet goed snik 8)7
Oh wel klagen, maar als er iemand met een simpele oplossing komt voor jouw GROOT probleem, dan is het ineens niet goed. Dacht dat we hier op tweakers zaten... Wat werkt dan niet? Als je begon met een vraag te stellen... Ik heb geprobeerd de test app te installeren, maar ik krijg het niet werkend. Hebben jullie tips? Dan komt dat toch echt anders over.

Heb je het uberhaubt geprobeerd?

[ Voor 13% gewijzigd door uchiha tijntje op 21-04-2021 09:34 ]

• Kaasje123
uchiha tijntje schreef op woensdag 21 april 2021 @ 09:33:
[...]

Oh wel klagen, maar als er iemand met een simpele oplossing komt voor jouw GROOT probleem, dan is het ineens niet goed. Dacht dat we hier op tweakers zaten...

Heb je het uberhaubt geprobeerd?
Ik zeg toch dat het niet werkt? Hoe duidelijk moet ik het nog maken? Ja ik heb het dus geprobeerd op 2 verschillende computers maar het crasht na het opstarten. En waar het dan aan ligt god mag het weten, maar aankloppen bij microsoft heeft dus geen zin want er zit geen support op beta apps of whatever het is.

Dus ja fijn voor je dat het zo goed werkt bij JOU, maar doen of dit de definitieve oplossing is en dan de schuld bij de gebruiker neerleggen is nogal raar. :F

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:59
[...] En dan bedoel ik niet met 1 of ander beta programma wat niet eens officieel ondersteund wordt door Microsoft.
De app is overigens door Microsoft uitgegeven. Het ontwikkelteam kan er dan nog actief mee bezig zijn, maar dat wil niet zeggen dat je geen ondersteuning krijgt. Je krijgt het alleen niet via de reguliere kanalen.
Ik zou zelfs zeggen dat als je de goede kanalen weet te vinden, de ondersteuning nog beter is. Juist omdat je geen standaard antwoorden krijgt en ze zelf nog in een fase zitten waarin ze alle issues willen oplossen.
Zodra een product officieel uitgebracht is gaat IMO de ondersteuning vaak in kwaliteit omlaag.

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12:09

Nogne

>.<

Kaasje123 schreef op woensdag 21 april 2021 @ 09:37:
[...]

Ik zeg toch dat het niet werkt? Hoe duidelijk moet ik het nog maken? Ja ik heb het dus geprobeerd op 2 verschillende computers maar het crasht na het opstarten. En waar het dan aan ligt god mag het weten, maar aankloppen bij microsoft heeft dus geen zin want er zit geen support op beta apps of whatever het is.

Dus ja fijn voor je dat het zo goed werkt bij JOU, maar doen of dit de definitieve oplossing is en dan de schuld bij de gebruiker neerleggen is nogal raar. :F
Je kan ook even de logs in gaan om te kijken waarom het bij jou niet werkt, ik gebruik de Beta app als sinds dat het hier is gedeeld en heb echt 0 problemen. Dus je kan nu wel heel hard en negatief je punt proberen hard te maken, maar we proberen je alleen maar te helpen en aan te geven dat als je er wat moeite in steekt dat het wel werkt via de Beta app.

PS, als je gaat eisen dat iemand het met de officiële applicatie laat zien kan je beter stoppen met deze discussie want het is nog niet uit de beta.

PS/XBL: Nogne

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:35
https://gamerant.com/resi...xbox-game-pass-sony-deal/

Als er al sprake was dat RE Village direct op Gamepass zou komen, is er grote kans dat Sony daar een stokje voor steekt. In ieder geval voor het eerste jaar.

• Kaasje123
Nogne schreef op woensdag 21 april 2021 @ 09:40:
[...]

Je kan ook even de logs in gaan om te kijken waarom het bij jou niet werkt, ik gebruik de Beta app als sinds dat het hier is gedeeld en heb echt 0 problemen. Dus je kan nu wel heel hard en negatief je punt proberen hard te maken, maar we proberen je alleen maar te helpen en aan te geven dat als je er wat moeite in steekt dat het wel werkt via de Beta app.

PS, als je gaat eisen dat iemand het met de officiële applicatie laat zien kan je beter stoppen met deze discussie want het is nog niet uit de beta.
Ja is goed ik zal het even decompilen en dan door de code heen bladeren waar het probleem zit. Dank voor de tip! :/
Kaasje123 schreef op woensdag 21 april 2021 @ 09:37:
[...]

Ik zeg niet dat het de definitieve oplossing is. Ik zeg dat het werkt en ik heb in dit topic niet eerder gehoord dat mensen aangaven dat het bij hen niet werkte. Zelfs bij een vriend heb ik het werkend gekregen op een macbook met daarop windows geinstalleerd. Dat het dan bij jou op 2 verschillende windows 10 pc's het niet werkt vind ik erg vreemd. Maar prima. jammer dat het voor jou niet werkt blijkbaar. Als ik je een tip mag geven zou ik gewoon nog even die handleiding van Rivanov er goed bij pakken en kijken of je toch niet iets verkeerds hebt gedaan.

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05:42
Gisteren de Series S binnen gekregen, echt een schatting klein ding.
Een paar games gedownload op wifi, ging eigenlijk vrij snel.
Rond de 350 mbps met uitschieter naar 450. Kabel gaat sowieso beter zijn, moet nog eentje trekken.

Ik was echt verbluft van de kracht van dit klein ding voor 299 euro.
Had al heel wat video materiaal bekeken op Youtube. Maar de kwaliteit daar was serieus compressed.
Eens je in het echt ziet, dan zie je wel wat deze in staat is.
Ben 4 jaar pc gamer geweest en ben op vlak van grafische wel heel verwend geweest.
Deze console voor 299 heeft me echt impressed. Dan zou ik wel graag eens een Series X in zijn volle glorie willen zien op een 4K TV met HDR.

In het kort ben ik echt wel blij met de aankoop, ga hier nog veel plezier aan beleven.
Deze middag eens ten volle genieten ervan als mijn vrouw en kind niet te veel aandacht eisen.
Enige dat niet leek te werken is de console verbinden met mijn android telefoon. Straks ook nog eens voor kijken.

Me happy ^^

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:59
Kaasje123 schreef op woensdag 21 april 2021 @ 09:41:
[...]

Ja is goed ik zal het even decompilen en dan door de code heen bladeren waar het probleem zit. Dank voor de tip! :/
Met 0,0 effort kan je ook verwachten dat een niet-werkend product niet werkend blijft ;)

• Krimglas
Denk dat de gemoederen wat te verhit zijn. Voor wie de discussie niet van nabij volgt is het niet duidelijk over welk soort streaming het nu gaat. De statement "xbox series s/x kan je gewoon naar pc streamen" heeft ook een belangrijke caveat. Dus even een overzicht:

De recente nieuwsberichten gaan over xcloud streaming (waarvoor je geen console nodig hebt), vanaf nu ook mogelijk in je browser (mits uitnodiging, verwachting is dat alle gamepass ultimate subscribers zeer spoedig hier deel van uitmaken, meerderheid lijkt uitnodiging reeds ontvangen te hebben), wat ook iOS streaming mogelijk maakt

De nieuwe discussie gaat over LOKAAL streamen: van je eigen xbox naar een ander apparaat: Hier wordt het onduidelijk
  • Via de android xbox app kan je reeds probleemloos naar je telefoon/tablet streamen
  • De oude "xbox companion app" op windows stond je toe om xbox one te streamen naar je windows PC. Dit werkt echter niet meer met de Xbox Series S/X
  • Er is reeds een nieuwe app om te streamen vanaf de nieuwe xbox, maar deze is nog in ontwikkeling. Je kan hem wel al zelf installeren en gebruiken met deze instructies

[ Voor 4% gewijzigd door Krimglas op 21-04-2021 10:06 ]

• Nogne

Nogne

>.<

Kaasje123 schreef op woensdag 21 april 2021 @ 09:41:
[...]

Tsja als je geen hulp wil hebben mag je dat ook zeggen. Geen idee waarom je iets moet compilen om je Windows logs door te nemen....

• Spotter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:48

Spotter

Lichtnicht

devilsnight schreef op woensdag 21 april 2021 @ 00:24:
Zojuist Shadow Tactics uitgespeeld.

Ah man wat blijven games zoals Commandos, Desperados en Shadow Tactics toch machtig zeg. Het zijn de enige tactics games die ik echt kan waarderen.

Ik wil eigenlijk nog meer hiervan en wil Commandos 2 HD halen. Ik weet dat er het een en ander mankeert aan deze versie, maar toch.
Eens, dit zijn echt top games. Nu bezig met Desperados, en Shadow Tactics komt er achteraan. Hopelijk komen er meer van dit soort games uit, maar tot nu toe niet echt iets kunnen vinden

• Kaasje123
Nogne schreef op woensdag 21 april 2021 @ 09:59:
[...]

Tsja als je geen hulp wil hebben mag je dat ook zeggen. Geen idee waarom je iets moet compilen om je Windows logs door te nemen....
Tja ik wil best hulp hebben, maar dan wel graag voor programma's die uit beta/test fase zijn. Ik koop een console voor gebruiksgemak en niet om dan alsnog moeilijk te gaan zitten doen voor iets wat gewoon als functionaliteit aanwezig was op de vorige console via een officieel windows applicatie/app. Waarom die functionaliteit nu weg is gehaald en straks pas weer terugkomt is mij niet duidelijk, maar ik voel er weinig voor om super ingewikkeld te gaan zitten doen voor iets wat voorheen gewoon aanwezig was en goed werkte.

Er heerst hier nogal een sfeer van alles wat microsoft doet is perfect en als het niet werkt dan doet de eindgebruiker het meteen fout. En als je niet zelf als eindegebruiker alles uit de kast wil halen om iets werkend te krijgen voor iets wat niet officieel uitgebracht is dan ben je dom en/of een klager. :/

• Nogne

Nogne

>.<

Kaasje123 schreef op woensdag 21 april 2021 @ 10:24:
[...]

Tja ik wil best hulp hebben, maar dan wel graag voor programma's die uit beta/test fase zijn. Ik koop een console voor gebruiksgemak en niet om dan alsnog moeilijk te gaan zitten doen voor iets wat gewoon als functionaliteit aanwezig was op de vorige console via een officieel windows applicatie/app. Waarom die functionaliteit nu weg is gehaald en straks pas weer terugkomt is mij niet duidelijk, maar ik voel er weinig voor om super ingewikkeld te gaan zitten doen voor iets wat voorheen gewoon aanwezig was en goed werkte.

Er heerst hier nogal een sfeer van alles wat microsoft doet is perfect en als het niet werkt dan doet de eindgebruiker het meteen fout. En als je niet zelf als eindegebruiker alles uit de kast wil halen om iets werkend te krijgen voor iets wat niet officieel uitgebracht is dan ben je dom en/of een klager. :/
Als je hulp wil hebben voor programma's uit beta/test fase zijn, waarom begin je dan over een applicatie die nog in beta zit. Ga jij ook je groenten bestellen bij de slager en dan klagen dat het niet veganistisch is?

Sorry maar ik ben echt wel kritisch maar dit soort schreeuw opmerkingen waarbij mensen je proberen te helpen wat alleen maar als stank voor dank word afgedaan zal je niet veel verder helpen hier.

Er zijn er nu meerdere die hebben aangegeven hoe je de beta kan gebruiken, en ik heb aangegeven hoe je kan kijken waarom die applicatie niet goed opstart. Als dat allemaal te lastig is, wacht dan gewoon tot het uit de beta is en neem daar vrede mee.

Kaasje123 schreef op woensdag 21 april 2021 @ 10:24:
[...]

Ben het met je eens dat het raar, zelfs stom, is dat er nog geen officiele app is die je, zonder een paar extra handelingen, kunt gebruiken om te streamen van je Series naar je windows 10 pc. Dat mag best benoemd worden. Echter is er een relatief makkelijke oplossing om dit (voor de meeste gebruikers) toch goed werkend te krijgen.

Ik kan niet beoordelen of het niet werkt omdat de app niet goed functioneert of omdat je gewoon 1 van de benodigde stappen net niet goed hebt uitgevoerd. Echter ik merk wel dat hier veel mensen posten die je graag willen helpen als je tegen een dergelijk probleem aanloopt. Maar dan moet je daar wel voor open staan. Als dat niet zo is, even goede vrienden, maar dan krijg je wel reacties zoals je wellicht vandaag hebt gekregen.

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-01 09:34
Hoe zit het nu exact qua smart delivery, werkt dit alleen voor Exclusives of kan ik ook 'It takes two' voor de One kopen en dan gebruiken op mijn Series console?

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:52

Phydomir

Dennis

Blaauw87 schreef op woensdag 21 april 2021 @ 11:15:
Hoe zit het nu exact qua smart delivery, werkt dit alleen voor Exclusives of kan ik ook 'It takes two' voor de One kopen en dan gebruiken op mijn Series console?
Op de store page van de game staat dit erbij als hij smart delivery heeft: https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab

In dit geval heeft deze titel het, wat betekend dat er eigenlijk maar één versie van de game in de store staat. Installeer je het op een One (x) dan zal hij die versie installeren. Gebruik je een Series X/S dan zal hij de geoptimaliseerde versie daarop installeren.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-01 09:34
Phydomir schreef op woensdag 21 april 2021 @ 11:22:
[...]

Op de store page van de game staat dit erbij als hij smart delivery heeft: https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab

In dit geval heeft deze titel het, wat betekend dat er eigenlijk maar één versie van de game in de store staat. Installeer je het op een One (x) dan zal hij die versie installeren. Gebruik je een Series X/S dan zal hij de geoptimaliseerde versie daarop installeren.
Fantastisch, bedankt voor je reactie :) Scheelt toch weer zo'n 25% op de aanschafprijs :+

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-01 20:20

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

KBE91 schreef op woensdag 21 april 2021 @ 09:44:
Gisteren de Series S binnen gekregen, echt een schatting klein ding.
Een paar games gedownload op wifi, ging eigenlijk vrij snel.
Rond de 350 mbps met uitschieter naar 450. Kabel gaat sowieso beter zijn, moet nog eentje trekken.

Ik was echt verbluft van de kracht van dit klein ding voor 299 euro.
Had al heel wat video materiaal bekeken op Youtube. Maar de kwaliteit daar was serieus compressed.
Eens je in het echt ziet, dan zie je wel wat deze in staat is.
Ben 4 jaar pc gamer geweest en ben op vlak van grafische wel heel verwend geweest.
Deze console voor 299 heeft me echt impressed. Dan zou ik wel graag eens een Series X in zijn volle glorie willen zien op een 4K TV met HDR.

In het kort ben ik echt wel blij met de aankoop, ga hier nog veel plezier aan beleven.
Deze middag eens ten volle genieten ervan als mijn vrouw en kind niet te veel aandacht eisen.
Enige dat niet leek te werken is de console verbinden met mijn android telefoon. Straks ook nog eens voor kijken.

Me happy ^^
Gefeliciteerd met je aankoop!

Kan mij aansluiten bij jouw mening dat dit kleine apparaat echt heel veel waarde biedt, zeker gezien de kleine prijs die ervoor gevraagd wordt.

Ben ook altijd PC gamer geweest maar in deze bizarre tijden van slechte voorraden en torenhoge prijzen ben ik toch blij met deze aankoop 8)
Spotter schreef op woensdag 21 april 2021 @ 10:04:
[...]

Eens, dit zijn echt top games. Nu bezig met Desperados, en Shadow Tactics komt er achteraan. Hopelijk komen er meer van dit soort games uit, maar tot nu toe niet echt iets kunnen vinden
Van Shadow Tactics komt eind dit jaar een standalone expansion. Day one purchase right there!

Verder heeft PC nog een game genaamd Partisans 1941, zelfde uitgever als Shadow Tactics en Desperados 3, maar helaas geen console versie. Er is ook een nieuwe Commandos in de maak door de mensen van Commandos 2 HD, maar die versie mankeert nogal wat, dus of we daar blij mee moeten zijn........

• Spotter

Spotter

Lichtnicht

devilsnight schreef op woensdag 21 april 2021 @ 12:57:
[...]

Van Shadow Tactics komt eind dit jaar een standalone expansion. Day one purchase right there!

Verder heeft PC nog een game genaamd Partisans 1941, zelfde uitgever als Shadow Tactics en Desperados 3, maar helaas geen console versie. Er is ook een nieuwe Commandos in de maak door de mensen van Commandos 2 HD, maar die versie mankeert nogal wat, dus of we daar blij mee moeten zijn........
Thanks! Hopen dat de nieuwe commando's ook wat wordt, dat was vroeger echt de game!

Voor Shadow Tactics: Aiko's choice vond ik alleen wel dat het een PC only game wordt, dat zou jammer zijn. https://www.rockpapershot...on-announced-aikos-choice
Spotter schreef op woensdag 21 april 2021 @ 13:16:
[...]

Thanks! Hopen dat de nieuwe commando's ook wat wordt, dat was vroeger echt de game!

Voor Shadow Tactics: Aiko's choice vond ik alleen wel dat het een PC only game wordt, dat zou jammer zijn. https://www.rockpapershot...on-announced-aikos-choice
Gvd, dat zou echt heel shit zijn inderdaad. Doodzonde als dit zo is, want de consoles kunnen dit juist gebruiken. Zo gaaf om games zoals dit te zien en het werkt super met controller.
Hier de uitleg van de ontwikkelaar waarom het niet naar consoles komt.
Back in 2016/17 we were happy to release Shadow Tactics on Windows, Mac, Linux and consoles so that players of all platforms can experience genuine real-time tactics galore.

This is why the decision to release Aiko’s Choice only for PC was not an easy one. We are aware that the console and Mac players among you will be disappointed with this news. We are sorry for that! The least we can do is to communicate this fact to you, our community, and explain the reasons behind it:

The technical effort that it would take to develop this standalone expansion for all platforms is more complex than you might initially think. In order to support non-PC platforms we would have to update the engine. This would require an immense amount of additional work for the team as they would have to edit the code and partly switch to other engine features. This also means that we cannot update Shadow Tactics to a Mac 64-bit version.
Hence, developing the expansion for all platforms would be, simply put, not viable and demand much more of our team’s time than we could spare – as we are still single-project focused!
Basically, we had to decide: Let the dream of a Shadow Tactics expansion die or create a PC only version. We went for the latter option because this way at least a big part of our players, who call a PC their home platform, have the chance to revisit the world of Shadow Tactics.
In any case, we hope for your understanding. We love all our players no matter what their preferred platform is. Thank you for your support throughout the years!

• Spotter

Spotter

Lichtnicht

devilsnight schreef op woensdag 21 april 2021 @ 13:22:
Hier de uitleg van de ontwikkelaar waarom het niet naar consoles komt.

[...]
Logisch, maar wel jammer. Thanks!
Hype !! oOo

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

On_E schreef op woensdag 21 april 2021 @ 15:43:
[...]

Geen gameplay dus nog geen hype. ;)
De hype eindigt toch juist in 99% van de gevallen bij het zien van de daadwerkelijke gameplay ?
#Cyberpunk

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 10:52
In juli 21 krijgen we de volgende trailer van een minuut zonder gameplay....

Wel aardig videotje dit.

YouTube: Xbox Series X: Hardware Innovations

[ Voor 46% gewijzigd door Mick3112 op 21-04-2021 16:35 ]

Jaaa, eindelijk een Next gen upgrade voor Human Fall Flat! :+

https://www.trueachieveme...-fall-flat-nextgen-update

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:56
Ik crosspost ff want multiplatform:

Tales of Arise heeft net een release datum en een paar nieuwe trailers gekregen. Er komen PS4, PS5, Xbox One en Series X|S SKU's in de winkel op 10 september. De next-gen SKU's krijgen een 60 FPS performance mode en een 4K graphics quality mode.

Voorlopig zijn de story trailer/gameplay enkel in het Japans, maar ik deel ze toch maar hieronder:

Nieuwe trailer / Engelse versie hier

7 min aan gameplay:

[ Voor 3% gewijzigd door JackAvery op 21-04-2021 17:13 ]

Gamepass zit inmiddels op 23 miljoen subscribers. Dat begint toch een behoorlijk grote afzetmarkt te worden. Moet zeggen dat in mijn naaste kring ik ook meer mensen ken die het nu hebben dan jaar geleden. Nu is er kwa verhouding Xbox/PS niks veranderd, maar voorheen was ik alleen met GP, maar nu heeft iedereen met een Xbox ook Gamepass abonnement. Gek genoeg niemand via de goedkope truc overigens.
Wom schreef op woensdag 21 april 2021 @ 16:56:
Gamepass zit inmiddels op 23 miljoen subscribers. Dat begint toch een behoorlijk grote afzetmarkt te worden. Moet zeggen dat in mijn naaste kring ik ook meer mensen ken die het nu hebben dan jaar geleden. Nu is er kwa verhouding Xbox/PS niks veranderd, maar voorheen was ik alleen met GP, maar nu heeft iedereen met een Xbox ook Gamepass abonnement. Gek genoeg niemand via de goedkope truc overigens.
Ik vermoed dat het aantal abbos op basis van die 1 euro truc best beperkt is ten opzichte van het groter plaatje. Met een paar goede releases en het beter beschikbaar krijgen van de consoles kunnen ze aan het einde van het jaar wel richting de 30 miljoen kruipen.

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-10-2025
Spotter schreef op woensdag 21 april 2021 @ 10:04:
[...]

Ja voor mij zijn strategie/tactische games een van mijn favoriete genres. Jammer dat een aantal populaire indie games niet beschikbaar is op Xbox zoals Invisible Inc, Into The Breach, Volume... zou persoonlijk ook wel weer graag een nieuwe StarCraft, Command & Conquer en Final Fantasy Tactics zien.

• MRE-Inc

MRE-Inc

Maar we hebben nu nog alleen batterijen nodig in onze controllers :+

MRE-Inc schreef op woensdag 21 april 2021 @ 17:06:
Mag hopen dat dit blijft eigenlijk. Mijn Stadia-controller is altijd leeg als ik hem wil pakken. Zit ik daar weer met een kabel. :X :P
Wom schreef op woensdag 21 april 2021 @ 17:07:
[...]

Mag hopen dat dit blijft eigenlijk. Mijn Stadia-controller is altijd leeg als ik hem wil pakken. Zit ik daar weer met een kabel. :X :P
Laad stadia zich niet via The power of the cloud op?!

uchiha tijntje schreef op woensdag 21 april 2021 @ 17:15:
[...]

Laad stadia zich niet via The power of the cloud op?!
De laatste test leverde een bolbliksem* op, dus doe maar niet :+

*Lang geleden heeft mijn grootmoeder dat gehad, kwam via de schoorsteen naar binnen ging via het raam naar buiten. Brandde zo door het glas heen en alle electra kapot en uit de muren gesprongen.

Maar ik vergeet eigenlijk altijd om dergelijke spullen op te laden. Laksheid van mijn kant denk ik. Maar gevoelsmatig gaat een Xbox-controller ook behoorlijk lang mee op een lading.

Maar, als we een controller met accu krijgen, is dan het laatste tegen-argument weggevallen? Of blijft dan de stomme naamgeving nog over? :+

[ Voor 10% gewijzigd door Wom op 21-04-2021 17:20 ]

• MRE-Inc

MRE-Inc

Wom schreef op woensdag 21 april 2021 @ 17:07:
[...]

Ik gebruik sinds mijn 360 al accu packs. Ik had toen zo'n oplaadstation voor de accupacks van de 360 controller. Daar zaten de accupacks nog niet achter een klepje en kon je ze zo los van de controller af klikken en in de oplader stoppen.

In 2013 ook meteen zo'n accupack gekocht voor de Xbox One en die doet het nog steeds prima. Bij de release van de Series X ook een nieuwe accupack besteld voor de Series X controller.

Accupack van de One zit in de Scorpio Edition controller die op mijn werkkamer ligt en ligt te wachten om weer gebruikt te kunnen worden op mijn PC en iDevices ware het niet dat Microsoft mij nog steeds geen invite heeft gestuurd.
Wom schreef op woensdag 21 april 2021 @ 17:18:
[...]
Maar, als we een controller met accu krijgen, is dan het laatste tegen-argument weggevallen? Of blijft dan de stomme naamgeving nog over? :+
:) Ah, gelukkig, je snapt hem :P

• Martinspire
  • Laatst online: 12:20
[Twitter]

Enerzijds mooi, meer games beschikbaar voor meer mensen. Anderzijds gok ik dat het cheaten of oneerlijk spel wel gaat toenemen als je iets makkelijker even een accountje erbij maakt.

Martinspire - PC, PS5, XSX

8)
(gameplay)

Verwijderd

[Twitter]

PANASONIC SNELLADER BQ-CC55 + 4X AA ENELOOP 2000MAH _/-\o_
Martinspire schreef op woensdag 21 april 2021 @ 17:41:
[...]

Enerzijds mooi, meer games beschikbaar voor meer mensen. Anderzijds gok ik dat het cheaten of oneerlijk spel wel gaat toenemen als je iets makkelijker even een accountje erbij maakt.
Dat verandert toch niet? Je kon altijd al een extra account maken en daarmee spelen op je home Xbox of met je hoofdaccount (met gold) ingelogd.

Wat controllers met accu betreft, ik gebruik nu de elite v2 die dat heeft, maar de accu gaat zo lang mee en er gaat op tijd een lampje branden als hij laag begint te raken dat ik nog niet zonder juice heb gezeten. Ik voel eigenlijk niet eens de behoefte om die laad standaard die er bij zit te gebruiken daardoor.

Natuurlijk wel te hopen dat de accu het over de jaren goed uithoudt, maar als de ervaring met eerdere accu's en eerdere elite controllers zo blijft dan sterft de controller ruim voor de accu... Of dat *O* of -O- is is dan natuurlijk een tweede :+

Gamertag: FinrazielNL

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:01
Ik heb ook zulke, alleen dan de Pro (de zwarte). Echt topdingen, gaan idd heel lang op een lading, en ontladen nauwelijks als je ze een tijdje niet gebruikt. Vroeger bij mijn 360 gebruikte ik accupacks, originele van MS, maar iedere 2 jaar moest ik wel nieuwe halen.
Heb nu al een paar jaar 8 Panasonic Eneloop Pro's en wil eigenlijk niet anders meer. Zeker geen vaste accu zoals de PS (4) heeft, haat het om met een kabel eraan te spelen als accu leeg is.

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-01 15:54
Ik gebruik ook de Panasonic oplader met een eenvoudig en doeltreffend kleurensysteem.
Ik gebruik Eneloop (1900, meegeleverd met lader), Ikea Ladda (wit, 2450) en Tronic Energy (Lidl, 2100-2300). Voor de lader even kijken op Amazon.de of deze daar goedkoper is te verkrijgen.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

• MRE-Inc

MRE-Inc

Finraziel schreef op woensdag 21 april 2021 @ 18:51:
[...]
...de elite v2 , ....op tijd een lampje branden als hij laag begint te raken
Dat lampje gaat al bij 50% branden. Of het echt 50% is weet ik niet, maar het accu icoon rechts boven in, geeft dan iig nog aan dat het 50% ongeveer is. Daar zijn aardig wat klachten over.

Wat zou het zijn?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

MRE-Inc schreef op woensdag 21 april 2021 @ 19:21:
[...]

Dat lampje gaat al bij 50% branden. Of het echt 50% is weet ik niet, maar het accu icoon rechts boven in, geeft dan iig nog aan dat het 50% ongeveer is. Daar zijn aardig wat klachten over.
Het duurt in ieder geval serieus lang voor het lampje gaat branden... Als hij dan nog 50% over zou hebben zou echt indrukwekkend zijn :) (maar ik vermoed dat dat maar zo lijkt in de weergave)

Gamertag: FinrazielNL

• Martinspire
xcloud zonder invite? Of denk ik dan te makkelijk :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2ei-yrH5xqoHvHfTGBr06T1jgUg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bPqKtggUFsNot0xUAGPOUDJV.jpg?f=fotoalbum_large

Eerste keer dat ik die verified status zie ? Is dat al langer? Gullit speelt veel skategames trouwens 😂

Verwijderd

Kreeg vanavond onderstaande mail:

ONLINE FREE-TO-PLAY WORDT GRATIS VOOR IEDEREEN

Vanaf 21 april hebben alle Xbox-spelers gratis toegang tot online multiplayer voor een catalogus van meer dan 50 free-to-play games, gratis gamedemo's en bèta's die online multiplayer ondersteunen.

Om het voor iedereen gemakkelijker te maken om andere gamers te vinden en met hen in contact te komen, ontgrendelen we twee andere functies van Xbox Live Gold, ‘Zoek een groep’ en ‘Party’, voor alle Xbox Series X|S- en Xbox One-consoles.

Er is een uitgebreide catalogus van meer dan 50 free-to-play games die je kunt downloaden en met al je vrienden spelen, ongeacht hun lidmaatschap.

Deze verandering wordt automatisch doorgevoerd. Meer informatie over deze wijziging vind je hier.

Wil je je huidige Xbox Live Gold-lidmaatschap bijwerken, beheren of annuleren? Ga naar de pagina Services en abonnementen van Microsoft en volg de instructies voor het wijzigen van je account. Meer informatie over de beschikbare opties vind je in de veelgestelde vragen.

• Martinspire
Wom schreef op woensdag 21 april 2021 @ 21:49:
[Afbeelding]

Eerste keer dat ik die verified status zie ? Is dat al langer? Gullit speelt veel skategames trouwens 😂
Dat is ook niet echt. Gewoon fake. Lijkt een soort spreuk te zijn die je aan je profiel kunt hangen met een checkmark emoji...

Ik heb eens wat beelden van Resident Evil Village gekeken en gelijk vielen mij die uitermate slechte black levels op. Dingen die pikzwart zouden moeten zijn, zijn eerder donkergrijs te noemen, echt super lelijk. Zonde.

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-01 18:01
devilsnight schreef op woensdag 21 april 2021 @ 23:19:
Ik heb eens wat beelden van Resident Evil Village gekeken en gelijk vielen mij die uitermate slechte black levels op. Dingen die pikzwart zouden moeten zijn, zijn eerder donkergrijs te noemen, echt super lelijk. Zonde.
Ik zie dat eerlijk gezegd niet. Volgens mij is er met de black levels weinig mis.
FrankoNL schreef op woensdag 21 april 2021 @ 23:33:
[...]

Ik zie dat eerlijk gezegd niet. Volgens mij is er met de black levels weinig mis.
Deze bedoel ik

YouTube: Resident Evil Village: 22 Minutes of "The Village" Demo Gameplay (Fu...

En daarna deze checken

YouTube: Resident Evil Village - HDR gameplay - Demo #1 no ray tracing (PS5/4K)

Ik denk dat in de IGN video de demo werd gedraaid met HDR aan, maar de video van IGN is niet in HDR, dan krijg je dat. De tweede video, van Gamersyde is volop HDR en op de tv zien de Black levels er top uit.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
@Wom Inderdaad wat @Martinspire aan geeft:
https://www.reddit.com/r/...cation_tick_mean_next_to/
Dit kun je zelf als naam invullen. Wel grappig overigens om te zien.

• Timothy3000
FrankoNL schreef op woensdag 21 april 2021 @ 23:33:
[...]

Heb daar tijdens het spelen van de
demo ook niets van gemerkt.

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:04
Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2021 @ 21:54:
Kreeg vanavond onderstaande mail:

ONLINE FREE-TO-PLAY WORDT GRATIS VOOR IEDEREEN

Vanaf 21 april hebben alle Xbox-spelers gratis toegang tot online multiplayer voor een catalogus van meer dan 50 free-to-play games, gratis gamedemo's en bèta's die online multiplayer ondersteunen.

Om het voor iedereen gemakkelijker te maken om andere gamers te vinden en met hen in contact te komen, ontgrendelen we twee andere functies van Xbox Live Gold, ‘Zoek een groep’ en ‘Party’, voor alle Xbox Series X|S- en Xbox One-consoles.

Er is een uitgebreide catalogus van meer dan 50 free-to-play games die je kunt downloaden en met al je vrienden spelen, ongeacht hun lidmaatschap.

Deze verandering wordt automatisch doorgevoerd. Meer informatie over deze wijziging vind je hier.

Wil je je huidige Xbox Live Gold-lidmaatschap bijwerken, beheren of annuleren? Ga naar de pagina Services en abonnementen van Microsoft en volg de instructies voor het wijzigen van je account. Meer informatie over de beschikbare opties vind je in de veelgestelde vragen.
Had hem inderdaad ook gekregen, maar had zo iets ook al in het Ambassors gedeelte voorbij zien komen, begin is er, wie weet ooit helemaal gratis online game.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• MRE-Inc

MRE-Inc

Verwijderd

MRE-Inc schreef op donderdag 22 april 2021 @ 09:02:
[...]

Stippeltjes in diverse kleuren:

[Afbeelding]
Dat ziet er wel gaaf uit. Nu nog 4K :P

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Ziet er juist lelijk uit :p. Maar het UI mag nu wel eens in 4K. Geen excuus om het niet te doen. Je merkt het echt wel van dichtbij.

Set your goals high, and don't stop till you get there.

• Krimglas
Die eneloops zijn een droom idd.
Om deze op te laden gebruik ik een USB charger die achteraan (dus uit het zicht) permanent in mijn xbox zit geplugd. Laadt heel langzaam (ondanks wat amazon beweert), maar aangezien ik doorgaans 2 weken toekom met de batterijen is dat perfect. Is hij leeg? Grijp de volle batterijen van achter mijn xbox, verwissel ze, speel meteen weer verder :)

[ Voor 3% gewijzigd door Krimglas op 22-04-2021 10:25 ]

• FrankoNL
Krimglas schreef op donderdag 22 april 2021 @ 10:24:
Die eneloops zijn een droom idd.
Om deze op te laden gebruik ik een USB charger die achteraan (dus uit het zicht) permanent in mijn xbox zit geplugd. Laadt heel langzaam (ondanks wat amazon beweert), maar aangezien ik doorgaans 2 weken toekom met de batterijen is dat perfect. Is hij leeg? Grijp de volle batterijen van achter mijn xbox, verwissel ze, speel meteen weer verder :)
Zijn zeker fijne batterijen. Als je nog batterijen zoekt die wat beter voor de portemonnee zijn, kijk dan even naar die van Ikea. Die schijnen net zo goed te zijn :)

• Powder Toastman
FrankoNL schreef op donderdag 22 april 2021 @ 10:25:
[...]

Zijn zeker fijne batterijen. Als je nog batterijen zoekt die wat beter voor de portemonnee zijn, kijk dan even naar die van Ikea. Die schijnen net zo goed te zijn :)
Op zich zijn de Eneloop Pro's ook niet echt duur vind ik, een setje van 4 incl. lader kost nog geen 3 tientjes (bij Amazon), accupacks zijn duurder.

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23-01 19:14
Niet meer verwacht maar nu ook een xcloud pc/iOS test uitnodiging ontvangen afgelopen nacht rond 01:27.
Blijkbaar versturen ze de uitnodiging in batches :-)
Vanavond maar even proberen, zou een mooie aanvulling zijn voor mijn Arcade kast!!!

• drakiesoft
Nou hier zou ik wel een invite van willen ontvangen :-)

• FrankoNL
Powder Toastman schreef op donderdag 22 april 2021 @ 10:36:
[...]

Op zich zijn de Eneloop Pro's ook niet echt duur vind ik, een setje van 4 incl. lader kost nog geen 3 tientjes (bij Amazon), accupacks zijn duurder.
Ik zie nu dat deze set op amazon 47 euro kost. Maar misschien kijk ik niet goed :)
[...]

[Afbeelding]
Wauw dat ziet er gaaf uit!
Is dit in 4K? :o

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
drakiesoft schreef op donderdag 22 april 2021 @ 10:57:
Nou hier zou ik wel een invite van willen ontvangen :-)

[Embed]
Same, lijkt mij super gaaf. Maar ik denk dat er andere zijn die hier geschikter voor zijn dan ik met mijn rij kunsten :P

Benieuwd wanneer wij de eerste beelden te zien krijgen.

[ Voor 7% gewijzigd door Caayn op 22-04-2021 11:06 ]

• Caayn
  • Niet online
G_Dragon schreef op donderdag 22 april 2021 @ 11:02:
[...]

De afbeelding wel maar gezien de aliasing verwacht ik dat het gewoon nog op 1080p is gerenderd. De jpeg compressie helpt ook niet.

[ Voor 6% gewijzigd door Caayn op 22-04-2021 11:09 ]

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:14
Koning-Admiraal schreef op donderdag 22 april 2021 @ 09:55:
Ziet er juist lelijk uit :p. Maar het UI mag nu wel eens in 4K. Geen excuus om het niet te doen. Je merkt het echt wel van dichtbij.
Even los van de discussie waarom we/geen 4K..

Ik zit op 85” en stoor mij niet aan de interface. En ik ben wat dat betreft echt een mierenn**ker.. Wellicht zit je teveel in menu ipv in game? :+

Dat gezegd hebbende... indien het ten koste zou gaan van game performance, hoe minimaal dan ook, dan mag het van mij zo blijven.

Anderzijds zouden ze het ook variabel kunnen doen zoals games? Game draait actief? Dan 1080P. Langer dan 5 min. Game op de achtergrond of alle games afgesloten: 4K

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• MRE-Inc

MRE-Inc

G_Dragon schreef op donderdag 22 april 2021 @ 11:02:
[...]

Nee, het XBox dashboard is niet in 4K.

Hier een link met bewegend beeld: (is een directe link naar een video .mp4 bestand.

https://video.twimg.com/e...x720/ER2mt3nrANcezd-z.mp4

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06:49
[...]

[Afbeelding]
Vind die flow die er al in zat juist wel mooi in combi met de ambilight/hue verlichting om mijn tv heen. Ik zie bij mij de flow gevolgd worden door de verlichting om mijn tv heen wanneer ik tijdje op 't homescreen zit.
Dat zal bij die stippeltjes wel anders zijn.. vanavond eens proberen :)

• MRE-Inc

MRE-Inc

Thalaron schreef op donderdag 22 april 2021 @ 11:08:
[...]

Ik zit op 85” en stoor mij niet aan de interface.
Me eraan storen is een groot woord, maar als ik dan het dashboard van de PS5 voor me heb na een uurtje op de Series X gespeeld te hebben, dan heb ik wel zoiets van: ja, dit ziet er wel een stuk scherper en strakker uit.

Maar als je alleen een Series consoles hebt staan, dan weet je toch niet wat je mist, want je kunt dan geen directe vergelijking maken.

• Caayn
  • Niet online
MRE-Inc schreef op donderdag 22 april 2021 @ 11:10:
[...]

Nee, het XBox dashboard is niet in 4K.

Hier een link met bewegend beeld: (is een directe link naar een video .mp4 bestand.

https://video.twimg.com/e...x720/ER2mt3nrANcezd-z.mp4
Zie ik nu meer patronen B)

• MRE-Inc

MRE-Inc

Caayn schreef op donderdag 22 april 2021 @ 11:15:
[...]
Die waren er toch al ? Iig die direct links van de geselecteerde wel, dat is het ronde xbox logo achtige animatie scherm.

@SunnieNL heb jij een Hue sync box eraan hangen of doet jouw tv het automatisch ?

Hue sync box is nog steeds hdmi 2.0 en een 2.1 versie heb ik nog niet gezien. Tevens ook nog vrij prijzig, maar heb zelf 2 hue strips achter de tv gemonteerd dus het lijkt mij wel enorm mooi als die kleuren meegaan met de game/dashboard.

• Timothy3000
Xbox batterij was van de week weer op voorraad bij de Microsoft Store voor €22,99. Had nog een Gamemania coupon dus uiteindelijk met Xbox punten hem voor €15,50 kunnen kopen. Controller is nu aan het opladen.

Had eigenlijk gewoon standaard in de controller moeten zitten maar ben er voor €15,50 alsnog erg blij mee. Scheelt weer gedoe met batterijen. :)

Mbt het menu in 4K: Is voor mij ook niet echt nodig. Ben bijna niet in het menu te vinden. :P

[ Voor 19% gewijzigd door Timothy3000 op 22-04-2021 11:24 ]

• drakiesoft
Caayn schreef op donderdag 22 april 2021 @ 11:15:
[...]
Ik zie het coronavirus onder een microscoop

• Caayn
  • Niet online
MRE-Inc schreef op donderdag 22 april 2021 @ 11:20:
[...]

Die waren er toch al ? Iig die direct links van de geselecteerde wel, dat is het ronde xbox logo achtige animatie scherm.
Verrek, je hebt gelijk. Ik wist niet beter dan dat "waves" de enige optie was.

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Thalaron schreef op donderdag 22 april 2021 @ 11:08:
[...]

Ik zit op 85” en stoor mij niet aan de interface. En ik ben wat dat betreft echt een mierenn**ker.. Wellicht zit je teveel in menu ipv in game? :+

Dat gezegd hebbende... indien het ten koste zou gaan van game performance, hoe minimaal dan ook, dan mag het van mij zo blijven.

Anderzijds zouden ze het ook variabel kunnen doen zoals games? Game draait actief? Dan 1080P. Langer dan 5 min. Game op de achtergrond of alle games afgesloten: 4K
Dat is echt een onzinnige argumentatie. Als het uiterlijk van het dashboard er niet toe doet, dan zou men ook geen waarde hechten aan dynamische achtergronden :+. Ik heb hier ook een PS5 staan die wel in 4K rendert, en dat ziet er gewoon een stuk strakker uit op mijn OLED. Dus als Sony het kan en aanbiedt dan zou Microsoft het ook makkelijk moeten kunnen.

• Timothy3000
Koning-Admiraal schreef op donderdag 22 april 2021 @ 11:29:
[...]

Dat is echt een onzinnige argumentatie. Als het uiterlijk van het dashboard niet van toepassing zou zijn, dan zou men ook geen waarde hechten aan dynamische achtergronden :+. Ik heb hier ook een PS5 staan die wel in 4K rendert, en dat ziet er gewoon een stuk strakker uit op mijn OLED. Dus als Sony het kan en aanbiedt dan zou Microsoft het ook makkelijk moeten kunnen.
Mijn PS5 rendert ook in 4K. Het dashboard ziet er inderdaad iets strakker uit. Maar het voegt voor mijn gevoel op geen enkele manier ook maar iets toe in die paar seconden dat je in het menu spendeert.

Maar goed, dat doen dynamische themes voor mij ook niet. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Timothy3000 op 22-04-2021 11:32 ]

• drakiesoft
[...]

Dat is echt een onzinnige argumentatie. Als het uiterlijk van het dashboard niet van toepassing zou zijn, dan zou men ook geen waarde hechten aan dynamische achtergronden :+. Ik heb hier ook een PS5 staan die wel in 4K rendert, en dat ziet er gewoon een stuk strakker uit op mijn OLED. Dus als Sony het kan en aanbiedt dan zou Microsoft het ook makkelijk moeten kunnen.
De focus van ms is goed.
Auto HDR, backwards comp. quick resume etc.
Dat zijn de next gen features. 4k menu staat denk ik onderaan de backlog en mag daar voorlopig blijven staan wat mij betreft.

• Powder Toastman
FrankoNL schreef op donderdag 22 april 2021 @ 10:58:
[...]

Ik zie nu dat deze set op amazon 47 euro kost. Maar misschien kijk ik niet goed :)
Klik
Eens in de zoveel jaar besluit ik altijd even de boel om te gooien in de woonkamer qua waar de tv en bank staan. Dit keer heb ik het zo gezet dat ik vanaf de "ideale" kijkafstand (voor 4K met 65inch scherm) zit en het bevalt super. Kijkafstand is nu 2 a 2.5 meter.

Ik was bang dat het voor 1080p echt trash zou zijn, maar het is uitstekend te doen in games zoals Shadow Tactics en Unruly Heroes bijvoorbeeld en met 4K games ga je echt meer op de details letten.
Maar ik startte Witcher 3 op en speelde eerst in performance mode en toen 4K en dan zie je dat scherpte verschil heel duidelijk. Toen ik nog 3,5 tot 4m ervanaf zat totaal niet.

Alleen wonen heeft zo zijn voordelen, you can do whatever the fuck you want. :P

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:14
[...]

Dat is echt een onzinnige argumentatie. Als het uiterlijk van het dashboard er niet toe doet, dan zou men ook geen waarde hechten aan dynamische achtergronden :+. Ik heb hier ook een PS5 staan die wel in 4K rendert, en dat ziet er gewoon een stuk strakker uit op mijn OLED. Dus als Sony het kan en aanbiedt dan zou Microsoft het ook makkelijk moeten kunnen.
Ik snap dat het mooier zal zijn maar goed. Hét probleem is dus dat je PS5 je Series ervaring verslechterd. Een luxeprobleem die velen van ons zouden willen oplossen voor je ;)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Thalaron schreef op donderdag 22 april 2021 @ 13:03:
[...]

Ik snap dat het mooier zal zijn maar goed. Hét probleem is dus dat je PS5 je Series ervaring verslechterd. Een luxeprobleem die velen van ons zouden willen oplossen voor je ;)
Ben je gek ;). De Xbox is de main console en dat blijft het ook. En nee het verslechterd helemaal niet de ervaring, het valt alleen op. Het probleem is dat het jouw ervaring verslechterd.

• Timothy3000
Ik ben er nog steeds niet over uit of dit nou heel leuk of heel gaar gaat worden. Even reviews afwachten.
Pagina: 1 ... 147 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord