‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik lees nu dus dat het eigenlijk hetzelfde is als dat we al hadden (bitstream out / uncompressed audio)Rivanov schreef op maandag 19 april 2021 @ 20:22:
[...]
In plaats van dat de Xbox de audio processing doet, stuurt het nu de raw / uncompressed audio door naar je receiver die vervolgens de audio processing op zich neemt.
Nu zie ik Multi In op m’n receiver staan en met Pass Through zie je netjes Dolby Digital, DTS, Atmos etc op je receiver.
Maar dat het nu dus ook ingeschakeld kan worden zodat het werkt voor apps als Netflix en Youtube, waarvan het geluid schijnbaar nog wel door de xbox werd verwerkt.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
En dan resume je Outriders en mag je weer vijf minuten inloggen voordat je verder mag
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
xCloud will also work on the Xbox tomorrow, thanks to the new Edge Chromium browser in Alpha Skip-Ahead testing. Soon 👀 pic.twitter.com/pJPg8uMfyg
— Tom Warren (@tomwarren) 20 april 2021
Waiting for games to install about to become a thing of the past.
— Jez (@JezCorden) 20 april 2021
yeah it's gonna be amazing for game demos or release days
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Game demos via de xCloud ? Alsjeblieft niet zeg !
Laat ze liever eens zorgen dat ze fatsoenlijk te pre-loaden zijn zodat we gewoon kunnen spelen op releaseday, zonder lag.
Ik denk dat die functie er met name voor zorgt dat je de game al kunt spelen terwijl hij aan het installeren is.justifire schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 07:43:
[...]
Game demos via de xCloud ? Alsjeblieft niet zeg !![]()
Laat ze liever eens zorgen dat ze fatsoenlijk te pre-loaden zijn zodat we gewoon kunnen spelen op releaseday, zonder lag.
Dus je speelt 'm dan via xCloud alvast, terwijl hij op de achtergrond aan het downloaden en installeren is.
Nee, dit is wezenlijk iets anders. Bij uncompressed audio krijg je wat het zegt, een uncompressed audio signaal. Dat is nog steeds door de Xbox verwerkt. Als Netflix een dolby stream meegeeft, decodeert de Xbox het en stuurt daarna de uncompressed door.justifire schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 07:06:
[...]
Ik lees nu dus dat het eigenlijk hetzelfde is als dat we al hadden (bitstream out / uncompressed audio)
Maar dat het nu dus ook ingeschakeld kan worden zodat het werkt voor apps als Netflix en Youtube, waarvan het geluid schijnbaar nog wel door de xbox werd verwerkt.
Wat nu gebeurt is dat elke app, net als de blu-ray app, audio passthrough kan doen mits ze dat ondersteunen. Dan doet de Xbox helemaal niets met het signaal. De enige app die dat tot nu toe kon was dus de blu-ray app. Nu mag in principe elke app dat doen (kon er alleen nog geen vinden die dat doet). Hoop dat Kodi hier ook gebruik van gaat maken.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
De gratis Games with Gold zijn ook weer een stapje dieper weg gestopt😟 lijkt wel of ze er vanaf willen 🤪
[ Voor 5% gewijzigd door S4All op 20-04-2021 09:00 ]
waar zijn de games with gold heen gegaan dan? Die heb ik volgens mij nog gewoon halverwege het dashboard staan. Vanavond ff kijken.S4All schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 08:59:
Ik vond in iedergeval compatibility options per game (bij beheren game) of zaten die er al in en heb ik dat gemist?
De gratis Games with Gold zijn ook weer een stapje dieper weg gestopt😟 lijkt wel of ze er vanaf willen 🤪
Die compatibility opties per game die zaten er al in sinds vorige dashboard update (of ze moeten nu pas in de 'productie' groep terecht gekomen zijn)
https://news.xbox.com/en-...9/xbox-update-april-2021/G_Dragon schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 08:50:
Gisteren een update voor het Dashboard gehad, kan alleen niet vinden wat er nu nieuw is?
Summary
- View leaderboards and achievements on game detail pages in the Xbox mobile app.
- Discover more games with recommendations and collections coming to Xbox Game Pass, and join a friend’s game on console with Play with Friends.
- Download your games as quickly as possible with the new suspend game feature.
Thanks!
Niet veel bijzonders bij gekomen
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
De Suspend Game is anders een zeer welkome feature.
Opzich wel, maar ik heb nooit iets in QR staan, maar die extra check kan wel erg handig zijnRivanov schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 09:32:
[...]
De Suspend Game is anders een zeer welkome feature.
Sluit elke game steeds af aangezien het nog niet goed werkt wanneer er een Multiplayer connectie nodig is (F1 2020 bijvoorbeeld).
https://support.xbox.com/...w-xbox-one-system-updates
XBL: MRE Inc
Dit goede alternatief (Samsung T5) is vandaag in de aanbieding bij bol.com.
Heb deze al vanaf de release van de Series X eraan hangen (T5 1TB). Perfecte externe SSD's.Domo82 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 09:43:
Voor de mensen die op zoek zijn naar extra opslag en de Seagate expansion te duur vinden.
Niks mis met die aanbieding, hoor.Domo82 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 09:43:
Voor de mensen die op zoek zijn naar extra opslag en de Seagate expansion te duur vinden.
Maar hier kunnen de games voor de Series niet worden opgezet, toch?
Nee, de Series X games moeten op de interne SSD staan. Maar je kunt wel de normale games op de externe zetten en vanaf daar spelen.zetje01 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 09:51:
[...]
Niks mis met die aanbieding, hoor.
Maar hier kunnen de games voor de Series niet worden opgezet, toch?
Een prima externe ssd, gebruik hem zelf nu al 2 jaar.Domo82 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 09:43:
Vind zoals u zegt de Seagate Expansion te duur voor 1TB, dus heb ik die nog niet gehaald.
Nee, de 'Series Games' kunnen op een externe schijf, alleen niet deze.Rivanov schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 09:52:
[...]
Nee, de Series X games moeten op de interne SSD staan. Maar je kunt wel de normale games op de externe zetten en vanaf daar spelen.
Toch?
Op het start scherm van het dashboard had ik niet gekeken voor de gold games. Ik zoek ze altijd via mijn games and apps.SunnieNL schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 09:08:
[...]
waar zijn de games with gold heen gegaan dan? Die heb ik volgens mij nog gewoon halverwege het dashboard staan. Vanavond ff kijken.
Die compatibility opties per game die zaten er al in sinds vorige dashboard update (of ze moeten nu pas in de 'productie' groep terecht gekomen zijn)
Eerst stonden de drie games van het moment netjes naast elkaar in het gold menu daar en nu moest ik nog een knop aanklikken.
Die compatibility opties kan ik idd gemist hebben. Ik speel geloof ik een beetje te weinig😢
Klopt, is voor games die niet optimized voor series X/S zijn. Gebruik hem zelf sinds het begin aan zowel mijn X als S en hij werkt snel. Zeer tevreden.zetje01 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 09:54:
[...]
Nee, de 'Series Games' kunnen op een externe schijf, alleen niet deze.
Toch?
Series games kunnen, nu nog, alleen maar op de seagate expansion storagezetje01 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 09:54:
[...]
Nee, de 'Series Games' kunnen op een externe schijf, alleen niet deze.
Toch?
Yeah, dat dacht ik ook.Domo82 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 09:56:
[...]
Klopt, is voor games die niet optimized voor series X/S zijn. Gebruik hem zelf sinds het begin aan zowel mijn X als S en hij werkt snel. Zeer tevreden.
Dan is het niet handig, lijkt mij, om hem te presenteren als alternatief voor die Seagate.
edit: want de seagate heeft andere functionaliteit.
[ Voor 6% gewijzigd door zetje01 op 20-04-2021 10:00 ]
Verschilt per game. Games die geen eigen HDR calibratie hebben in de Settings, maar gebruik maken van de HDR Calibratie Tool van de Xbox zelf werken "het best" met HGIG. Wanneer de game zelf een HDR Calibratie tool heeft kun je beter DTM gebruiken.DutchOwnage schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 10:13:
Hgig heeft de voorkeur boven DTM toch? Voor de mensen met een dergelijke tv. Heb m'n XSX gecalibreerd voor Hgig, maar soms twijfel ik nog enigzins wanneer ik DTM aanzet.
Dat is nou net wat die suspend optie op moet lossen (heb het nog niet geprobeerd, weet ook niet of ik die update al heb). Het is ook juist niet een game in quick resume die je download snelheid omlaag haalt, het is een game die nog niet in quick resume zit maar nog actief is! Met de suspend optie kun je nu handmatig de game in qr zetten zonder een andere game te starten. Voorheen kon dat alleen door een andere game te starten en die dan gelijk handmatig af te sluiten nadat de voorgaande game in qr gezet is.Timothy3000 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 09:42:
Ik gebruik voor nu QR ook nog niet omdat downloaden dan stukken langzamer lijkt te gaan. Hopelijk weet Microsoft dat snel te patchen.
Gamertag: FinrazielNL
Dat is precies wat het doet.Finraziel schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 10:22:
[...]
Dat is nou net wat die suspend optie op moet lossen (heb het nog niet geprobeerd, weet ook niet of ik die update al heb). Het is ook juist niet een game in quick resume die je download snelheid omlaag haalt, het is een game die nog niet in quick resume zit maar nog actief is! Met de suspend optie kun je nu handmatig de game in qr zetten zonder een andere game te starten. Voorheen kon dat alleen door een andere game te starten en die dan gelijk handmatig af te sluiten nadat de voorgaande game in qr gezet is.
De meeste games die ik op dit moment speel, hebben zelf HDR tools. Dus dan beter DTM gebruiken als ik het goed begrijp. En dan kan ik het beste de Xbox opnieuw calibreren, maar dan met DTM geactiveerd in plaats van HGIG. Het is nogal een verschil in helderheid. Correct?Rivanov schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 10:14:
[...]
Verschilt per game. Games die geen eigen HDR calibratie hebben in de Settings, maar gebruik maken van de HDR Calibratie Tool van de Xbox zelf werken "het best" met HGIG. Wanneer de game zelf een HDR Calibratie tool heeft kun je beter DTM gebruiken.
[ Voor 3% gewijzigd door DutchOwnage op 20-04-2021 11:09 ]
Haha, ja ik laat die game lekker in quick resume staan! Hoef ik die logos niet iedere keer te zienTimothy3000 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 10:55:
MLB opstarten en dan begroet worden door twee Sony startschermen en videos.... twijfelde even of ik de goede console wel had aangezet.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
?Timothy3000 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 11:24:
Ik denk dat ik hem deinstalleer. Snap er weer niks van.
De Tutorials leggen alles haarfijn uit.
Vond het alsnog allemaal wat te ingewikkeld en net niet leuk genoeg om de moeite nemen de mechanics goed te leren en onder de knie te krijgen.
[ Voor 10% gewijzigd door Timothy3000 op 20-04-2021 11:46 ]
Het leed dat gamepass heet.Timothy3000 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 11:46:
Klopt, maar dan start je career....
Vond het alsnog allemaal wat te ingewikkeld en net niet leuk genoeg om de moeite nemen de mechanics goed te leren en onder de knie te krijgen.
Welke game is MLB?Timothy3000 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 10:55:
MLB opstarten en dan begroet worden door twee Sony startschermen en videos.... twijfelde even of ik de goede console wel had aangezet.
Ah vandaar dat de afkorting mijn niet veel zei, speel zulke spellen nooit.
Maar je kan er niet goed inkomen?
Vertel, welk leed heb je geleden door Gamepass. Je kunt het wel met ons delen. Je bent in een veilige omgeving.
Dat je heel snel switched van game als het even niet lukt. Dat is voor mij wel de reden het niet meer te gebruiken, ik speelde geen games meer uituchiha tijntje schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 12:03:
[...]
Vertel, welk leed heb je geleden door Gamepass. Je kunt het wel met ons delen. Je bent in een veilige omgeving.
thanks to @jamiematheson for pointing out you can navigate to https://t.co/hjt8Yf7Zbl right now and pin it to your iPhone home screen to create an xCloud "app" 👍
I'm ready!
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ByWpzEUCuAZeNyXuWhloPJ6G.jpg?f=user_large)
Please send invite!
[ Voor 65% gewijzigd door Rivanov op 20-04-2021 12:43 ]
* Wom heeft zelf Pixel 5 en iPhone X, dus heeft het makkelijk
Games with gold van de Xbox one zijn gewoon te vinden onder mijn games, waar ook de gamepass en eigen gekochte games staan. Deze hoef je niet meer te claimen namelijk.SunnieNL schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 09:08:
[...]
waar zijn de games with gold heen gegaan dan? Die heb ik volgens mij nog gewoon halverwege het dashboard staan. Vanavond ff kijken.
Wat betreft de 360 games weet ik het niet, die vergeet ik meestal toch te claimen als ze er niet interessant uitzien
Gamertag: timmie271
Als de tv bezet is en ik toch door wil spelen. Of als ik onderweg ben en wat wil spelen. Genoeg redenen om even een korte xCloud sessie te willen doen. Het zal niet mijn hoofdmanier worden om te gamen, maar dat de optie er is, is fantastisch.Krimglas schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 13:29:
Ik snap niet dat verschillende Xbox bezitters hier uitkijken naar xcloud. Je kan toch gewoon lokaal streamen met betere graphics, betere laadtijden en zo goed als geen latency?
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ik heb buiten achter in de tuin volgens mij sneller en stabieler internet via mobile service dan via mijn indoor wifi netwerk.Krimglas schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 13:29:
Ik snap niet dat verschillende Xbox bezitters hier uitkijken naar xcloud. Je kan toch gewoon lokaal streamen met betere graphics, betere laadtijden en zo goed als geen latency?
Lokaal ja. Maar niet buiten de deur. Dáár is xCloud voornamelijk voor bedoeld.Krimglas schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 13:29:
me trying to work today when Microsoft drops Xbox stuff while Apple is doing a keynote 🥴 pic.twitter.com/qICXZX7Xal
xCloud lijkt me wel handig als je console wordt gerepareerd.Krimglas schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 13:29:
Verder ben ik het wel met je eens hoor.
[ Voor 19% gewijzigd door Bionaut93 op 30-05-2021 15:22 ]
Al moet ik dan straks wel een invite ontvangen natuurlijk. FOMO!!
[ Voor 27% gewijzigd door Rivanov op 20-04-2021 14:22 ]
Een maand? Zover ik weet is MS best snel met reparaties. Toentertijd met de X360 RROD had ik hem binnen een week retour. Is wel lang geleden, weet ik, maar volgens mij hebben ze nog steeds een erg goede service.Bionaut93 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 14:16:
[...]
Ik heb zojuist een RMA gedaan voor mijn series s. Dus die ben ik straks een maand kwijt.
xCloud is voor mij nu het enige alternatief om gebruik te maken van de game pass.
Verder ben ik het wel met je eens hoor.
Een week, echt waar?Powder Toastman schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 14:22:
[...]
Een maand? Zover ik weet is MS best snel met reparaties. Toentertijd met de X360 RROD had ik hem binnen een week retour. Is wel lang geleden, weet ik, maar volgens mij hebben ze nog steeds een erg goede service.
Ik heb de X360 geloof ik drie keer retour gestuurd vanwege die RROD. Het voelde altijd aan als drie weken.
Maar ik kan het missen hebben hoor. Het is alweer een tijdje geleden.
Update:
"Verzendmethode
Standard - FREE (11-14 Business Days)"
Ja, met de X360 RROD was Microsoft heel klantvriendelijk. Ik ben benieuwd.
[ Voor 11% gewijzigd door Bionaut93 op 20-04-2021 14:46 ]
Als ik dit goed lees betekent het dat de nu echt alle games kunnen zien die in Quick Resume draaien en dan per stuk ze eruit gooien? Want dat is echt iets wat een must is vind ik.
Had vanochtend al een foto van mijn TV gepost.devilsnight schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 15:00:
[Embed]
Als ik dit goed lees betekent het dat de nu echt alle games kunnen zien die in Quick Resume draaien en dan per stuk ze eruit gooien? Want dat is echt iets wat een must is vind ik.

En je kunt de Group ook direct op je Homescreen plaatsen.
[ Voor 6% gewijzigd door Rivanov op 20-04-2021 15:02 ]
Microsoft is building a new app store for Windows 10 that focuses on revitalizing the storefront by relaxing policies around the kind of desktop apps that can be submitted to the store by developers. Details: https://t.co/jOYSGUEhNp
— Zac Bowden (@zacbowden) 20 april 2021
Major news with implications for PC games on Xbox Game Pass.
— Jez (@JezCorden) 20 april 2021
Delivery mechanism could become more "Steam-like" circumventing a lot of the issues with the container-based platform it uses today. https://t.co/vqEjkJZfY8
Dat is echt geweldig. Ik was bang dat we een tijdje zouden gaan wachten daarop. Het is dus nu voor insider, dus mogelijk volgende maand voor iedereen?Rivanov schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 15:01:
[...]
Had vanochtend al een foto van mijn TV gepost.
[Afbeelding]
En je kunt de Group ook direct op je Homescreen plaatsen.
Eh, ik kreeg hoofdpijn van een poging die tweet te lezen en vroeg me even af of ik of de schrijver een beroerte aan het hebben was, dus... Geen idee wat ie bedoeltdevilsnight schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 15:00:
[Embed]
Gamertag: FinrazielNL
Je ziet nu in één overzicht alle games die in Quick Resume staan op je Xbox. En je kunt nu dus ook zelf kiezen welke game je daar uit wilt halen.Finraziel schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 15:23:
[...]
Eh, ik kreeg hoofdpijn van een poging die tweet te lezen en vroeg me even af of ik of de schrijver een beroerte aan het hebben was, dus... Geen idee wat ie bedoelt
Haha, idd. +1Finraziel schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 15:23:
[...]
Eh, ik kreeg hoofdpijn van een poging die tweet te lezen en vroeg me even af of ik of de schrijver een beroerte aan het hebben was, dus... Geen idee wat ie bedoelt
Succes met je Xbox series S of X. Met geen mogelijkheid zijn deze consoles lokaal te streamen jammer genoeg.Krimglas schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 13:29:
More games coming soon to @XboxGamePass, @XboxGamePassPC, and Xbox Cloud Gaming. See the full list and dates they'll be added here: https://t.co/HTRdPHmmNp
— Larry Hryb, Gamer Emeritus 📱⌨️🖱️🎮 (@majornelson) 20 april 2021

https://news.xbox.com/en-...e-pass-april-2021-wave-2/
[ Voor 29% gewijzigd door Rivanov op 20-04-2021 16:02 ]
Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Yashirou | Google Pixel 9
Typisch van die games die je misschien niet zou kopen, maar best eens wilt proberen. Ik denk dat dit ook de beste soort content voor GamePass is, je krijgt hiermee veel verschillende soorten games waarmee je voor iedereen wel wat leuks erin zet.
Ik blijf het nog steeds vaag vinden dat een PS exclusive ineens in gamepass zit. Ik zou graag nog eens het verhaal willen horen wat hierachter zit. Alsof het een cadeautje is van Sony voor de verjaardag van 1 of andere Xbox bobo of zo.
[ Voor 15% gewijzigd door Martinspire op 20-04-2021 16:43 ]
Hoe bedoel je? Ik kan gewoon op mijn iphone games streamen? Gisteren nog gedaan namelijk. Daarnaast streamt een vriend van me continue zijn games naar zijn macbook (met windows geinstalleerd en de beta app).Kaasje123 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 15:59:
[...]
Succes met je Xbox series S of X. Met geen mogelijkheid zijn deze consoles lokaal te streamen jammer genoeg.
Je doelt op MLB? Dat heeft waarschijnlijk niets met Sony te maken, maar puur met de MLB organisatie die hun game op meerdere consoles willen hebben.Martinspire schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 16:43:
[...]
Typisch van die games die je misschien niet zou kopen, maar best eens wilt proberen. Ik denk dat dit ook de beste soort content voor GamePass is, je krijgt hiermee veel verschillende soorten games waarmee je voor iedereen wel wat leuks erin zet.
Ik blijf het nog steeds vaag vinden dat een PS exclusive ineens in gamepass zit. Ik zou graag nog eens het verhaal willen horen wat hierachter zit. Alsof het een cadeautje is van Sony voor de verjaardag van 1 of andere Xbox bobo of zo.
MLB is zoals ik begreep een van de publishers (SIE de andere) en MLB wilde dat MLB The Show 21 multiplatform zou gaan. Multiplatform was een eis waaraan Sony heeft voldaan om zo nog wel de rechten over MLB The Show in handen te houden.Martinspire schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 16:43:
[...]
Daarnaast heeft volgens mij MLB als publisher bepaald dat de game in Gamepass komt en heeft Sony daar weinig mee van doen of wat over te zeggen.
------------
Eigenlijk wel zin om Fable 3 nog een keer op te pakken om te completen. Die had 2 irritante achievements waarbij je moest traden met andere voor wapens en kleren, want in je eigen wereld kon je maar de helft van de wapens krijgen. Voor die achievements moest je dus wel traden... Mocht iemand die achievement hebben en nog een save game dan houd ik me aanbevolen om eens een keertje elkaar te ontmoeten in Albion!
-------------
Het betreft de gamepreview versie van Second Extinction.devilsnight schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 17:21:
Second Extinction is echt de volle game? Want ik dacht dat de game eerst in beta zou gaan. Destroy all Humans, vet!
[ Voor 26% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-04-2021 17:23 ]
XBL: MRE Inc
Endless Legend (PC)
For the King (Cloud, Console, PC)
Fractured Minds (Cloud, Console)
Levelhead (Cloud, Console, PC)
Moving Out (Cloud, Console, PC)
Thumper (PC)
Veel zin in Destroy All Humans!
[ Voor 6% gewijzigd door Timothy3000 op 20-04-2021 17:36 ]
Ik heb Decenders even opgestart en spelen gaat via een webbrowser (PC).Probeer als een van de eersten Xbox Cloud Gaming (bèta) op Xbox.com met je mobiele Apple-apparaat of Windows 10-pc.
Via deze beperkte uitnodiging voor de bètaversie, kun je meer dan 100 consolegames via je webbrowser spelen.
Je deelname en feedback kunnen de toekomst van cloud gaming helpen vormgeven.
[ Voor 7% gewijzigd door ariekanari op 20-04-2021 18:27 ]
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
Tenminste 1 tweaker!ariekanari schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 18:22:
Ik heb per mail een uitnodiging ontvangen voor het testen van Xcloud op PC en iOS. Aangezien ik geen iPhone heb kan ik alleen de PC app testen.
[...]
Alleen mijn compleet gemaakte karakter inc naam enzo was ineens verdwenen bij laden van save. Is dit een bug?
Ze hebben Road to the Show wel wat veranderd zeg, en vooralsnog niet beter. Waarom zou je ervoor kiezen om iemand als Joe Random te laten beginnen voordat je zelf je speler kan creëren? Je wordt ook gelijk gedraft, in vorige versies zat daar nog een hele draft show bij en moest je volgens mij eerst een game of meer spelen voor je werd gedraft.Timothy3000 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 18:43:
MLB nog een kans gegeven. Ergens wel leuk.
Nou ja, even verder spelen, misschien blijkt later nog dat het goede keuzes waren.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
We’re so excited to get going with our Cloud Gaming beta on browsers. Some players are experiencing a routing issue impacting gameplay. Stay tuned while the team implements a fix.
— Catherine Gluckstein (@CJGluckstein) 20 april 2021
[ Voor 11% gewijzigd door Rivanov op 20-04-2021 19:52 ]
Die snap ik ook niet helemaal. Je begint inderdaad al met preset karakter met naam. En elke keer als ik mijn save laadt is Joe Random terug.On_E schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 19:40:
[...]
Ze hebben Road to the Show wel wat veranderd zeg, en vooralsnog niet beter. Waarom zou je ervoor kiezen om iemand als Joe Random te laten beginnen voordat je zelf je speler kan creëren? Je wordt ook gelijk gedraft, in vorige versies zat daar nog een hele draft show bij en moest je volgens mij eerst een game of meer spelen voor je werd gedraft.
Nou ja, even verder spelen, misschien blijkt later nog dat het goede keuzes waren.
Je moet ook verplicht een wedstrijd pitchen voor je aan kan geven alleen maar outfield + hitter te willen zijn. Las dat je straks dus alsnog je eigen speler kan maken, maar je moet dus verplicht beginnen en een paar games spelen als Joe Random.Timothy3000 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 20:01:
[...]
Die snap ik ook niet helemaal. Je begint inderdaad al met preset karakter met naam. En elke keer als ik mijn save laadt is Joe Random terug.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Ik dacht weetje, ik start hem straks wel weer op met QR, dan is in elk geval mijn poppetje terug. Maar natuurlijk daardoor even niet online.
Geluid van het spel (niet menu) is nu weg en hij blijft in een laadscherm hangen.
Na herladen heb ik nu wel mijn eigen karakter maar ik wacht alsnog wel op een paar patches....
[ Voor 8% gewijzigd door Timothy3000 op 20-04-2021 20:48 ]
We have always believed that our AMD FidelityFX family of effects should be accessible: truly open source, free to modify, highly optimized, and cross-platform.
The adoption of AMD FidelityFX amongst game developers, integrating the technologies into more than 40 PC game titles, has validated our belief that having these available in this way was the correct choice when launched back in 2019. It was always intended that this would allow for easier integration by developers who needed to ship on consoles as well as PC.
Today, we are very happy to announce that AMD FidelityFX is now available for Xbox!
This news makes it even easier than before to write cross-platform games, with developers able to access select AMD FidelityFX effects with specific optimizations for Windows® and Xbox. Game developers can now utilize further platform-specific optimizations with AMD FidelityFX, straight from the Xbox Series X|S Game Development Kit.
Nice!This development is very exciting to all at AMD who have worked to deliver these effects into the hands of even more developers – and we will continue to strive for our highly optimized effects to be at the forefront of cross-platform game development.
Xbox Game Developers interested in getting started with AMD FidelityFX can do so with the latest Game Development Kit (GDK), where samples for Contrast Adaptive Sharpening, Variable Shading, and Raytraced Shadow Denoiser technologies are available.
For more information, see our content over at Microsoft® Game Stack Live, including the following sessions:
"Denoising Raytraced Soft Shadows on Xbox Series X|S and Windows with FidelityFX" details the implementation of the AMD FidelityFX Denoiser, and optimizations which benefit both Xbox Series X|S and PC.
"AMD Ryzen™ Processor Software Optimization" dives into CPU internals across multiple Zen generations to uncover best practices for your projects.
Haal meeste uit deze thread:
https://www.resetera.com/...rosoft%C2%AE-xbox.413145/
Live video over xbox series s/x game stack.
[ Voor 7% gewijzigd door v8power67 op 20-04-2021 22:05 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Probeerde het ook even op een iPad Mini, maar daar kreeg ik het nog niet aan de praat. Na inloggen een snelle flits van de pagina met games in de browser, daarna een 'Page not found' melding op Xbox.com met een telkens wijzigende foutmelding. Eens even feedback sturen naar MS :-)
Verder ook lag geconstateerd (idem als @ACDSL) maar daar moet je enig gevoel voor ontwikkelen. Beeldkwaliteit is goed te noemen zonder opvallende artifacten of macroblocking (daar had ik aan het begin van de avond wel last van maar toen was volgens mij het netwerk/service overbelast).
FH4 is recreatief goed te doen met enige lag/latency.
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
Ah man wat blijven games zoals Commandos, Desperados en Shadow Tactics toch machtig zeg. Het zijn de enige tactics games die ik echt kan waarderen.
Ik wil eigenlijk nog meer hiervan en wil Commandos 2 HD halen. Ik weet dat er het een en ander mankeert aan deze versie, maar toch.
Mis in de touch bediening enkel wel de LT/RT, d-pad en rechterstick ? (Lastig in Wreckfest)
Maar met een controller gekoppeld is het dikke pret op kantoor
——
Lees op de Twitters wat berichten over fotos van een contract tussen Sony en Capcom over RE8. Geen idee of die foto’s echt zijn of nep, maar mochten ze echt zijn, dan hoef je die game niet in Gamepass te verwachten voor het komend jaar
Maar zoals ik zei. Geen idee of die foto’s echt zijn.
Leuk detail dat MS, met uitzondering van de originele Xbox, in iedere console een x-clamp gebruikt om het koel element aan de CPU/GPU/SoC te bevestigen.
De invites zijn alleen voor mensen die vaak hun Xbox gebruiken, was bij jou niet het geval denk ik 🤣🤣🤣uchiha tijntje schreef op woensdag 21 april 2021 @ 08:07:
Ah toch aardig wat mensen met een invite hier. Helaas is mijn mailbox leeg. Ook niet in de map ongewenste e-mails. Mijn zelfvertrouwen is echter wel toegenomen sinds ik in die map heb gekeken, want er wachten echt zoveel vrouwen op mijn reactie!![]()
——
Lees op de Twitters wat berichten over fotos van een contract tussen Sony en Capcom over RE8. Geen idee of die foto’s echt zijn of nep, maar mochten ze echt zijn, dan hoef je die game niet in Gamepass te verwachten voor het komend jaarEn wat wellicht opvallender is, technische parity tussen competitieve platformen.
Maar zoals ik zei. Geen idee of die foto’s echt zijn.
Ik stream vanaf mijn XSX zonder problemen naar mijn Galaxy S10e en 6th gen iPad. Wel laat de kwaliteit helaas soms nog wat te wensen over. Ik had gehoopt dat de Series beter zouden zijn in lokaal streamen dan de One X maar dat lijkt nog niet echt het geval te zijn.Kaasje123 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 15:59:
[...]
Succes met je Xbox series S of X. Met geen mogelijkheid zijn deze consoles lokaal te streamen jammer genoeg.
[ Voor 14% gewijzigd door Caayn op 21-04-2021 08:35 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/vdKiTOJyC4w8N2Rl741LH6OG.jpg?f=fotoalbum_large)