• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-01 18:01
Kaasje123 schreef op maandag 12 april 2021 @ 19:25:
[...]

Bij fallout 4 in ieder geval wel. Microsoft dwingt de game daarmee te draaien op Xbox one hardware modus zodat de game niet boven 1080p uitkomt.

Beter zou zijn natuurlijk een resolutie daartussen te hebben of dynamic resolution scaling maar dat is nooit voor die game geprogrammeerd en 4k is gewoon te hoog gegrepen voor stabiele 60fps dus lossen ze het voor die game op die manier op.
Dat valt wel mee. Er is een mod die de framerate unlocked op 4K op de series x. Dit resulteert in 60 fps in 95 procent van de tijd.
MLB The Show preload is ook live zo te zien. Had vorige week een 150MB bestand gedownload en zojuist heeft hij 72GB gedownload.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

En Ziggo heeft vandaag de snelheden verhoogd. M’n Max abonnement is van 500Mbit naar 600Mbit gegaan.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/BCaW1r7.jpg

8)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-01 18:43
Yonix schreef op maandag 12 april 2021 @ 07:02:
Toevallig heb ik dus (in mindere mate) last van het 'Artifact-probleem' waarbij er visuele onregelmatigheden op het scherm verschijnen. Nu heb ik dat alleen nog in 'Outriders' voorbij zien komen - heb nog geen ander spel gespeeld.

Het deed mij denken aan artifacts die veroorzaakt kunnen worden door een onstabiele overclock op je gpu. Ben benieuwd of dat ook de kern van het probleem is en of het simpelweg met een update / patch verholpen kan worden. De Series X staat hier op de grond en heeft voldoende ruimte voor ventilatie, dus het zal niet zo snel met warmte te maken hebben.

Anyhow, we houden het in de gaten en als het erger wordt, dan trek ik aan de bel bij MS. (y)
Vanavond nog even wat andere games getest: 'Forza Horizon 4, Minecraft Dungeons, The Outer Worlds, GTA V' en daar was niets te zien / op te merken. Vervolgens speel ik 20 min. 'Outriders' en de grafische bug is weer te spotten. :S

Misschien ligt het toch aan het spel?
Yonix schreef op maandag 12 april 2021 @ 21:00:
[...]

Vanavond nog even wat andere games getest: 'Forza Horizon 4, Minecraft Dungeons, The Outer Worlds, GTA V' en daar was niets te zien / op te merken. Vervolgens speel ik 20 min. 'Outriders' en de grafische bug is weer te spotten. :S

Misschien ligt het toch aan het spel?
Ik heb het alleen heel eventjes in The Medium in specifieke gebieden gehad. Verder ik geen 1 spel opgemerkt en ik heb er nogal wat gespeeld. Dus denk dat het wel software matig is.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Verwijderd

Rivanov schreef op maandag 12 april 2021 @ 20:00:
En Ziggo heeft vandaag de snelheden verhoogd. M’n Max abonnement is van 500Mbit naar 600Mbit gegaan.

[Afbeelding]

8)
Vraag, ik heb 1Gbit en dat haal ik nooit met de console. Wel met de pc, laptop en mediacenter. Heb de console nog niet boven de 450Mbit zien komen.
Uiteraard wired aangesloten en ook al andere kabels, patch poort en switch poort geprobeerd. No change. Wel apart...
Deals with Gold : https://www.trueachieveme...e-roundup-april-13th-2021

Curse of the Dead Gods 20% korting :9

[ Voor 18% gewijzigd door justifire op 13-04-2021 07:09 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Patrock
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 26-01 13:49

Patrock

Eat - ride - sleep - repeat

Verwijderd schreef op maandag 12 april 2021 @ 21:28:
[...]

Vraag, ik heb 1Gbit en dat haal ik nooit met de console. Wel met de pc, laptop en mediacenter. Heb de console nog niet boven de 450Mbit zien komen.
Uiteraard wired aangesloten en ook al andere kabels, patch poort en switch poort geprobeerd. No change. Wel apart...
Met downloaden inderdaad niet. Local transfer heb ik wel tot de 700mbit zien gaan. (one x > series x).
Ik vermoed dat de servers van microsoft niet sneller gaan dan ~500mbit.

Staat mij overigens wel bij dat Linus Tech Tips ooit een socket van de one s met moederbord heeft gebruikt voor een windows installatie, daar waren maar 2 pci lanes verbonden met de netwerk interface / gedeeld met nog een onderdeel. Exact weet ik niet meer. Maar mogelijk is het ook hiermee iets te maken dat de max hierdoor niet optimaal gebruikt kan worden?

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 27-01 16:19

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Rivanov schreef op maandag 12 april 2021 @ 20:00:

[Afbeelding]

8)
Ik ga er van uit dat dit een moment opname is en de snelheid over de gehele 72GB schommelt tussen de 50 en 600 of trekt jouw Xbox de Ziggo verbinding helemaal dicht voor de gehele 72GB die je moet downloaden ?

Heb zelf 1Gbit glas, maar bij mij schommelt het als de pest. Dan weer 50, dan weer 438, dan weer 154, dan weer 601 etc. Geen pijl op te trekken en enorm instabiel. Je zou soms bijna denken dat sommige providers een directe lijn met de Microsoft servers hebben en andere providers de verbinding naar de download servers via Afrika en Antartica laten lopen.

Maak eens een filmpje van een die 10 minuten die het duurt en laat het hier zien dat het volledig 600 is gedurende de hele 72Gb 8) Mijn PS5 doet gewoon de 42Gb van Fifa21 in 6 minuten. Daarom weiger ik ook te geloven dat het aan mijn interne netwerk ligt. PS5 en XBox zitten namelijk op dezelfde switch aangesloten.

[ Voor 5% gewijzigd door MRE-Inc op 13-04-2021 09:56 ]

XBL: MRE Inc

MRE-Inc schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 09:52:
[...]

Ik ga er van uit dat dit een moment opname is en de snelheid over de gehele 72GB schommelt tussen de 50 en 600 of trekt jouw Xbox de Ziggo verbinding helemaal dicht voor de gehele 72GB die je moet downloaden ?

Heb zelf 1Gbit glas, maar bij mij schommelt het als de pest. Dan weer 50, dan weer 438, dan weer 154, dan weer 601 etc. Geen pijl op te trekken en enorm instabiel. Je zou soms bijna denken dat sommige providers een directe lijn met de Microsoft servers hebben en andere providers de verbinding naar de download servers via Afrika en Antartica laten lopen.

Maak eens een filmpje van een die 10 minuten die het duurt en laat het hier zien dat het volledig 600 is gedurende de hele 72Gb 8) Mijn PS5 doet gewoon de 42Gb van Fifa21 in 6 minuten. Daarom weiger ik ook te geloven dat het aan mijn interne netwerk ligt. PS5 en XBox zitten namelijk op dezelfde switch aangesloten.
Het schommelt inderdaad. Dit was een moment opname. Maar het zit altijd wel voor 90% van de tijd tussen de 300Mbit en 500Mbit te schommelen.

Verwijderd

Rivanov schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 10:20:
[...]

Het schommelt inderdaad. Dit was een moment opname. Maar het zit altijd wel voor 90% van de tijd tussen de 300Mbit en 500Mbit te schommelen.
Ik wou al zeggen, ik haal hier ook niet een constante snelheid op mijn Series X. Mijn NAS met gewone HDD's en PC halen wel altijd de volle snelheid.

• Krimglas
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14-03-2023
Is voor een groot deel omdat alle downloads beheerd worden door de Background Intelligent Transfer Service: Deze zorgt ervoor dat de file transfers niet in de weg lopen van andere taken en zal altijd laagste prioriteit hebben.
Rivanov schreef op maandag 12 april 2021 @ 19:56:
MLB The Show preload is ook live zo te zien. Had vorige week een 150MB bestand gedownload en zojuist heeft hij 72GB gedownload.
Heb een tijdje zelf aan honkbal gedaan, maar ben geen vaste volger van de sport. Toch ga ik deze titel eens bekijken, erg benieuwd. Vooral hoe afwisselend het blijft, want in de basis is het een vrij simpel concept. Maar zolang ik honken kan stelen (vroeger, toen ik nog 20 kilo lichter was, mijn 'specialiteit'), ben ik al tevreden :+

Hoewel ik zelf nog steeds voetbal en Fifa eik ook niet zo tof vind, maar dat terzijde.
WRC 10 reveal trailer vanmiddag om 15:00

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 27-01 10:52
Ben meer benieuwd naar die nieuwe Testdrive.

TDU op de 360 was echt top toen in 2006.

• Timothy3000
  • Laatst online: 27-01 09:20
Wom schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 11:11:
[...]

Heb een tijdje zelf aan honkbal gedaan, maar ben geen vaste volger van de sport. Toch ga ik deze titel eens bekijken, erg benieuwd. Vooral hoe afwisselend het blijft, want in de basis is het een vrij simpel concept. Maar zolang ik honken kan stelen (vroeger, toen ik nog 20 kilo lichter was, mijn 'specialiteit'), ben ik al tevreden :+

Hoewel ik zelf nog steeds voetbal en Fifa eik ook niet zo tof vind, maar dat terzijde.
Na veel goede recensies over career mode gelezen te hebben vorig jaar in een sale de vorige versie van de game gekocht. Na een uur de bal gooien naar degene die hem moest slaan in meerdere wedstrijden hem gedeinstalled. Weet nog steeds niet of dat de bedoeling was of dat ik verkeerde keuzes maakte in het menu. :P

Maar ga deze nog een kans geven.

[ Voor 5% gewijzigd door Timothy3000 op 13-04-2021 12:28 ]

Mick3112 schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 12:22:
[...]

Ben meer benieuwd naar die nieuwe Testdrive.

TDU op de 360 was echt top toen in 2006.
Dat was eigenlijk de voorloper van alle moderne open-wereld racegames. Zijn tijd vooruit inderdaad.

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:22
Is er een nieuwe Testdrive in de maak dan :9~

Wat was dat een heerlijke game zeg. Cruisen op Hawaii.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:07

BM

Admin Softe Goederen
DutchOwnage schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 12:39:

En er zou deze week meer nieuws over komen.

[ Voor 28% gewijzigd door BM op 13-04-2021 12:57 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
TDU was fantastisch. Destijds nog aardig wat kilometers asfalt versleten met domweg rond rijden met wildvreemden en uiteraard op zoek naar de laatste weg die je nog niet had gereden.
DutchOwnage schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 12:39:

Jup :D Maar enkel nog maar een teaser en dat de game net als deel 1 en 2 weer een 1:1 schaal zal hebben:

Edit: BM was mij voor.

[ Voor 29% gewijzigd door Caayn op 13-04-2021 13:02 ]

• Thom2289
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-01 18:01
Krimglas schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 10:55:
Is voor een groot deel omdat alle downloads beheerd worden door de Background Intelligent Transfer Service: Deze zorgt ervoor dat de file transfers niet in de weg lopen van andere taken en zal altijd laagste prioriteit hebben.
Dit heb ik veel liever dan hoe het op de PS4 was. Een update van 10gb was in 2 minuten gedownload, maar was vervolgens 3 kwartier bezig met 'kopiëren' 8)7 .

To celebrate the 50th anniversary of the championship, WRC 10 is offering a brand-new Anniversary edition, packed with new content and sensations. Relive the most intense moments from 1973 to today! WRC 10 History Mode puts your driving talents to the test through 19 historical events that require you to adapt to racing conditions of each time period.

Never-before-seen content for WRC:
- The 4 new 2021 rallies: Estonia, Croatia, Belgium and Spain
- 6 historic rallies including Acropolis, San Remo, Germany and Argentina
- 120 special stages
- 52 official teams from the 2021 season (WRC, WRC2, WRC3, Junior WRC),
- 20 legendary cars from Alpine, Audi, Lancia, Subaru, Ford, Mitsubishi, Toyota, and more...

Career Mode, unanimously hailed as one of the best-developed and most complete in a racing game, has also been comprehensively upgraded and now includes a livery editor, so you can create your own team and add your colours to contemporary cars!

With a hyper-realistic and ultra-precise physics engine, WRC 10 has made the feeling of driving even better, with better aerodynamic force, turbo and braking management, on all surfaces. The sound design has also been revamped to reinforce the immersion.

A particularly competitive eSport, with daily and weekly challenges, and clubs so you can create your own competitions, drivers can measure themselves against the community at their own levels.

[ Voor 131% gewijzigd door Rivanov op 13-04-2021 15:14 ]

• Wybob
  • Laatst online: 23-11-2023
Ben benieuwd hoe dat ze de Belgium rally gaan namaken,Ieper waar deze rally zal verreden worden dit jaar, zeer smalle straten en diepe grachten afwisselend asfalt. Ik woon er dus extra benieuwd :)

Verwijderd

Krimglas schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 10:55:
Als ik mijn Xbox aanzet haal ik het al niet...

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:55

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Hiep hoi, Subnautica: Below Zero is nu voor pre-order te vinden op de Xbox Store met Smart Delivery en Optimized voor Series X|S oOo

https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab

Xbox Live ID:Notna8310

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-10-2025
Day One aankoop voor mij.
Relevant voor OLED (C9) mensen met een XSX. Nieuwe firmware update.
They fixed the artifacts issue. The VRR brightness fluctuations are still there.
When switching from SDR or HDR/DV - there's a 4-5 second signal delay that causes the "no signal" popup on screen. Supposedly its gone down to around 2 seconds with the update.
Met artifacts in games bedoelen jullie oa dat gekke witte wat je dan in de hoeken van een level hebt? Ik had het met oa We happy Few en wat andere games. Iemand had hier ook een CoD video geplaatst. Als dit opgelost is nu.....sweet!

• m0h4life
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:30
Subnautica was echt een ongekende ervaring, iets wat ik voorheen nagenoeg niet heb gehad met survival games. Maar het paste allemaal precies in het plaatje. Ik kan niet wachten om deze te spelen, al twijfel ik of deze game datzelfde gevoel kan ontlokken.

Toch wat meer landmarks dan in de vorige trailer in NL. :) Kijk er best naar uit om dit te gaan spelen.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:55

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

m0h4life schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 18:19:
[...]

Subnautica was echt een ongekende ervaring, iets wat ik voorheen nagenoeg niet heb gehad met survival games. Maar het paste allemaal precies in het plaatje. Ik kan niet wachten om deze te spelen, al twijfel ik of deze game datzelfde gevoel kan ontlokken.
Aldus mijn zoon, die het op Steam speelt, is het een geweldige game. Ook met de originele Subnautica in het achterhoofd. Anders, maar wel super.

Xbox Live ID:Notna8310

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:48
Ziet er fantastisch uit. Maar wat ik me van vroeger kan herinneren is dat het niet echt spelen is toch? Als je er plezier uit wil halen moet je toch vooral alles heel serieus nemen? Of is er tegenwoordig ook een meer arcade variant?
giantgiantus schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 18:42:
[...]

Ziet er fantastisch uit. Maar wat ik me van vroeger kan herinneren is dat het niet echt spelen is toch? Als je er plezier uit wil halen moet je toch vooral alles heel serieus nemen? Of is er tegenwoordig ook een meer arcade variant?
Je kunt prima wat rondvliegen met hulpjes aan. :) Even een kwartier geprobeerd bij een vriend (beide totaal geen flight sim ervaring) en toen vlogen we al direct naar zijn huis zonder al te veel moeite.

Uiteraard is het een hele diepgaande Sim als je dat wilt. Dat ambieer ik niet. Echter lijkt het me super om op een regenachtige dag lekker te vliegen naar markante plekken op aarde, of gewoon naar de plekken waar ik op vakantie ben geweest.

Dus ja, wat mij betreft is het prima om even mee te spelen. Het heeft volgens mij ook challenges als je toch behoefte hebt om er een game element in te gooien. En dat is het mooie, komt in gamepass, dus ook voor de niet die hards prima om te ervaren.

[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 13-04-2021 18:50 ]

• giantgiantus
uchiha tijntje schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 18:49:
[...]

Je kunt prima wat rondvliegen met hulpjes aan. :) Even een kwartier geprobeerd bij een vriend (beide totaal geen flight sim ervaring) en toen vlogen we al direct naar zijn huis zonder al te veel moeite.

Uiteraard is het een hele diepgaande Sim als je dat wilt. Dat ambieer ik niet. Echter lijkt het me super om op een regenachtige dag lekker te vliegen naar markante plekken op aarde, of gewoon naar de plekken waar ik op vakantie ben geweest.

Dus ja, wat mij betreft is het prima om even mee te spelen. Het heeft volgens mij ook challenges als je toch behoefte hebt om er een game element in te gooien. En dat is het mooie, komt in gamepass, dus ook voor de niet die hards prima om te ervaren.
Tof. Ik kan me geloof ik nog van MS Flight Sim 1998 nog herinneren dat ik niet van de startbaan af kwam🤣
Crazy ! _/-\o_

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-01 17:11
devilsnight schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 18:08:

[...]

[...]

Met artifacts in games bedoelen jullie oa dat gekke witte wat je dan in de hoeken van een level hebt? Ik had het met oa We happy Few en wat andere games. Iemand had hier ook een CoD video geplaatst. Als dit opgelost is nu.....sweet!
Ik was dat met COD! Damn waar heb je dit gelezen? You just made my day! When, how, what pls :)

Is dat een update van dit XSX of van LG Oled? Daar maak je heel wat mensen blij mee hier!

[ Voor 8% gewijzigd door JDL15 op 13-04-2021 19:24 ]

• MRE-Inc

MRE-Inc

devilsnight schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 18:08:

[...]

[...]

Ik kreeg hem gisteren en vandaag al aangeboden en beide keren op NEE geklikt bij de vraag om te updaten omdat ik nog geen tijd had om de change log te bekijken.

Maar dit is de gehele changelog of zijn er nog meer zaken ? Hoop niet dat ze 1 probleem oplossen en er weer 2 bij maken.

• MRE-Inc

MRE-Inc

Pff zieke beelden hoor. Ga het zeker eens proberen. Even per vliegtuigje naar mijn vakantieoord 1137km zuidelijker en dan exact dezelfde route nemen als met de auto (A1, A50, A12, 3, 67, 5, A2, A9, A8 en A4 rara, waar ben ik dan?)

Totaal geen ervaring met Flight Sims, dus hoop dat er ook een n00b mode in zit.

Bij meer mensen de Store down op de console? Krijg een Something went wrong melding.

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 27-01 13:04

[ Voor 38% gewijzigd door Linksquest op 13-04-2021 20:24 ]

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 27-01 13:04
En voor de mensen met een Xbox Pass Ultimate, hier de nieuwe trailer voor Xbox Pass, deze is grote deels voor de PC bedoeld.

[ Voor 24% gewijzigd door Linksquest op 13-04-2021 20:25 ]

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

JDL15 schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 19:21:
[...]

Ik was dat met COD! Damn waar heb je dit gelezen? You just made my day! When, how, what pls :)

Is dat een update van dit XSX of van LG Oled? Daar maak je heel wat mensen blij mee hier!
Ik kreeg vandaag een melding dat er een nieuwe update was, maar ik kies niet zomaar ja, nope! En op AVS las ik dus dat dit oa gefixt zou zijn. :)

https://www.avsforum.com/...34/page-883#post-60654040

Ik vroeg aan die dude of hij die rare witte dingen bedoelde met artifacts. Maar daarop zegt hij..

"No. Random red blue artifacts that would semi-randomly appear. What you describe sounds like it's caused by the Xbox or the game itself."

En er was schijnbaar iemand geweest die beweerde dat de beeldkwaliteit minder mooi was na de firmware update. Maar dit kon ook een troll zijn. Ik kijk het toch nog even aan.

[ Voor 6% gewijzigd door devilsnight op 13-04-2021 20:53 ]

Ook een semi fix voor VRR in de maak voor 2020 OLED en die gaat ook gemaakt worden voor de 2019 modellen.

https://www.avsforum.com/...alk.3057634/post-60654774

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-01 16:32
uchiha tijntje schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 20:08:
Bij meer mensen de Store down op de console? Krijg een Something went wrong melding.
Totaal onbruikbaar momenteel inderdaad. Heel vervelend dit.
Next Gen Update voor Warframe is live (smart delivery) :

@quorumz ;(

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

giantgiantus schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 18:42:
[...]

In de regel is dit niet een spel zoals jij verwacht, en al helemaal niet arcade. Dan ben je meer op zoek naar...weet ik het, iets als The Crew 2 misschien. Maar, met veel hulp aan is het best te doen, zeker met een controller. Speel FS al sinds FS3 onder DOS en het is nu wel heel toegankelijk.

Of je (jij) er echt plezier uit haalt, dat weet ik niet. Hooguit met de challenges, die je direct in de lucht voeren en waarbij je een bepaalde landing moet zien uit te voeren. Maar of het je honger stilt?

Ik geniet er al een tijdje met volle teugen van op de PC, op de Xbox ga ik het straks weer gladjes overdoen :)

Verwijderd

Eindelijk! Tevens de enige looter shooter die fatsoenlijk met muis en toetsenbord te spelen op Xbox.

• giantgiantus
Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 21:45:
[...]

Eindelijk! Tevens de enige looter shooter die fatsoenlijk met muis en toetsenbord te spelen op Xbox.
Speelt dit nu een beetje als destiny?

Verwijderd

giantgiantus schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 21:48:
[...]

Speelt dit nu een beetje als destiny?
Zou ik niet zeggen, het loot systeem en gameplay zijn echt heel anders. Het is wel echt lang geleden dat ik Destiny 2 heb gespeeld, dus misschien herinner ik mij het verkeerd. Ik vind dat ze sowieso niet echt vergelijkbaar zijn. Warframe is wel een game waarbij je de wiki erbij moet pakken, terwijl Destiny voor zichzelf spreekt.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2021 21:55 ]

giantgiantus schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 18:55:
[...]

Tof. Ik kan me geloof ik nog van MS Flight Sim 1998 nog herinneren dat ik niet van de startbaan af kwam🤣
Zelfs toen viel er nog wel wat te doen zonder al te veel kennis... Ik speelde het iets eerder dan dat wel eens op de pc van een vriend van mijn vader, 94 of 95 of zo moet dat zijn geweest. Die was grafisch vormgever en had een beest van een machine... Hij stelde fs dan zo voor me in dat ik in een zweefvliegtuigje zat en al in de lucht was, en dan gewoon wat heen en weer vliegen proberen dat ding in de lucht te houden (wind omhoog bij bergen/heuvels zoeken en zo).

Maar ja, nieuwe fs zal ik ook zeker wel eens proberen als hij beschikbaar is op de Xbox. Lijkt me inderdaad best leuk om af en toe even wat te chillen en de wereld te verkennen... Met alle hulpmiddelen aan inderdaad, gewoon lekker rondkijken :9

Gamertag: FinrazielNL

• Elias2020
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 15-01 11:57

Elias2020

NIER AUTOMATA T-SHIRT!

Ik kon vanavond ineens niet inloggen omdat Microsoft mijn account had vergrendeld vanwege het schenden van hun Terms. Erg vaag, want ik gebruik mijn account alleen voor de XBX. Er waren geen verdachte inlogpogingen, had een aantal dagen terug wel een nieuw wachtwoord ingesteld. Zojuist dus weer.

Ik zag in mijn live account naast de xbox x ook een xbox one in mijn profiel. Weliswaar zonder serienummer, maar ik heb ‘m nooit toegevoegd. Komt dit omdat ik op mijn X via Gamepass games speel die oorspronkelijk voor de One zijn? Of is er mogelijk iets anders aan de hand?

Ik heb gamepass overigens gekocht zonder de vpn methode. Gewone EU gold kaarten en daarna omgezet met de euro actie. Daar kan het niet aan liggen.

[ Voor 11% gewijzigd door Elias2020 op 13-04-2021 22:27 ]

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:55
@Elias2020 ja, die tweede xbox komt daardoor.
Jeff Grubb heeft gezegd dat we niet veel gameplay showcases bij E3 moeten verwachten. Hopelijk bedoelt hij dan gewoon showcases zoals Halo vorig jaar, want dat was echt een demonstratie, een showcase, ook al viel het vies tegen.

Geef please, please gewoon trailers met stukjes gameplay (al is het maar een paar seconden) gemixt met CGI. Want wederom een CGI fest...aub zeg. :(

Dan weten we tenminste iets, je kan echt geen shit met CGI. Met die trailer van Avowed vorig jaar hadden de meeste mensen het over dat laatste stukje, die laatste twee seconden, want dat leek ingame. Dat is wat men wilt zien.

[ Voor 23% gewijzigd door devilsnight op 13-04-2021 22:54 ]

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-01 21:27

Ace

Happy Happy Joy Joy

Ik heb Prey gekocht nadat ik hem uitgespeeld had via Gamepass (want beste game ooit ever).

De digital edition was goedkoper dan de DLC die ik los wilde kopen.

Alleen nu wordt de complete game nog eens gedownload terwijl de Gamepass versie al geïnstalleerd is?

• DutchOwnage
YouTube: Coming in 2021 BIGGEST Insider Leaks Change the Industry! New Announ...

Hoop Gamepass geruchten: BF6, FC6 day and date naar Gamepass. Uplay najaar 2021 naar Gamepass. RE8 Village naar Gamepass day and date. 2021 wordt echt gruwelijk. I know, zijn maar geruchten, maar waar rook is, is vuur. RE8 lijkt mij enigzins onwaarschijnlijk, maar de overige zaken zie ik wel gebeuren.

En ow ja, Gamepass komt ook naar de Switch 7(8)7

Let's go oOo

[ Voor 21% gewijzigd door DutchOwnage op 13-04-2021 23:40 ]

DutchOwnage schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 23:27:
YouTube: Coming in 2021 BIGGEST Insider Leaks Change the Industry! New Announ...

Hoop Gamepass geruchten: BF6, FC6 day and date naar Gamepass. Uplay najaar 2021 naar Gamepass. RE8 Village naar Gamepass day and date. 2021 wordt echt gruwelijk. I know, zijn maar geruchten, maar waar rook is, is vuur. RE8 lijkt mij enigzins onwaarschijnlijk, maar de overige zaken zie ik wel gebeuren.

Let's go oOo
Game Pass naar Switch, maar hoe dan? Want die hardware kan never en nooit niet games zoals een Starfield aan, of Fable straks, Avowed etc. Is er een speciale developer die de ports voor Switch maakt ofzo dan? Ik denk zelf dat Xcloud gewoon naar Switch komt, puur streaming.

• FrankoNL
devilsnight schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 23:43:
[...]

Game Pass naar Switch, maar hoe dan? Want die hardware kan never en nooit niet games zoals een Starfield aan, of Fable straks, Avowed etc. Is er een speciale developer die de ports voor Switch maakt ofzo dan? Ik denk zelf dat Xcloud gewoon naar Switch komt, puur streaming.
Xcloud is geïntegreerd in gamepass. Dat zal hij bedoelen.
FrankoNL schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 23:54:
[...]

Xcloud is geïntegreerd in gamepass. Dat zal hij bedoelen.
Ja dat moet haast wel. Want ik zie game pass native echt niet werken.

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
devilsnight schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 23:58:
[...]

Ja dat moet haast wel. Want ik zie game pass native echt niet werken.
Gewoon renderen in 360-480p en upscalen naar 480-720p _O-

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Thalaron schreef op woensdag 14 april 2021 @ 00:09:
[...]

Gewoon renderen in 360-480p en upscalen naar 480-720p _O-
Alles is best, zolang de devs van XGS maar niks eraan hoeven te doen. Ze hebben het al zwaar genoeg nu met die shit pandemie, gaat sowieso allemaal nog een beste tijd duren voordat we echt Xbox Series only games krijgen, tenzij Starfield eentje is en niet cross gen.

• Mick3112

Let's go oOo
BF6 en FC6 zijn de weinige titels die ik echt wil spelen dit jaar. Dat zou betekenen dat ik niet eens meer iets hoef te kopen dit jaar :D

• Krimglas

Let's go oOo
Een trend die ik in deze sub opmerk is dat IEDER gerucht hier serieus genomen wordt, ook al is het overduidelijk een fantasie van iemand die helemaal niets met MS te maken heeft.

• DutchOwnage
Krimglas schreef op woensdag 14 april 2021 @ 11:19:
[...]

Een trend die ik in deze sub opmerk is dat IEDER gerucht hier serieus genomen wordt, ook al is het overduidelijk een fantasie van iemand die helemaal niets met MS te maken heeft.
Het zijn rumors, wordt ook aangegeven.

Tevens volg ik die gast al een tijdje, en er zijn vaker zaken wel uitgekomen dan andersom. En dit soort mensen zit zowiezo dichter bij het vuur dan jij en ik.

• Krimglas
DutchOwnage schreef op woensdag 14 april 2021 @ 11:22:
[...]
En dit soort mensen zit zowiezo dichter bij het vuur dan jij en ik.
Waarom denk je dat? Wat zijn zijn credentials?

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02:40
DutchOwnage schreef op woensdag 14 april 2021 @ 11:22:
[...]

Het zijn rumors, wordt ook aangegeven.

Tevens volg ik die gast al een tijdje, en er zijn vaker zaken wel uitgekomen dan andersom. En dit soort mensen zit zowiezo dichter bij het vuur dan jij en ik.
Dat denken mensen, maar die YouTubers nemen iedere scheet wat ze lezen over en beschikken in 99 van de 100 gevallen niet over daadwerkelijke insiders.

• DutchOwnage
Ook al zou er maar iets van waar zijn, speculeren houdt de boel levend, nietwaar 8)

Maar we zullen zien hoe de vlag er in het najaar bijhangt.

[ Voor 27% gewijzigd door DutchOwnage op 14-04-2021 11:43 ]

• Mick3112
NotSoSteady schreef op woensdag 14 april 2021 @ 11:26:
[...]

Dat denken mensen, maar die YouTubers nemen iedere scheet wat ze lezen over en beschikken in 99 van de 100 gevallen niet over daadwerkelijke insiders.
Ja, ik ben altijd wel wat huiverig met dit soort gasten. De meeste maken maar dagelijks filmpjes om hun views te krijgen.

Vaak zetten ze een of andere spannende clickbait titel neer en vervolgens lullen ze maar minimaal 10 minuten slap over niks, zodat ze net aan voldoen aan dat monetizing gedoe van Youtube. Wat ze te melden hebben heeft nauwelijks betrekking op de titel.

Toch heb ik BF6 absoluut vaker in combinatie met gamepass gehoord de laatste weken.

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-10-2025
devilsnight schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 22:52:
Jeff Grubb heeft gezegd dat we niet veel gameplay showcases bij E3 moeten verwachten. Hopelijk bedoelt hij dan gewoon showcases zoals Halo vorig jaar, want dat was echt een demonstratie, een showcase, ook al viel het vies tegen.

Geef please, please gewoon trailers met stukjes gameplay (al is het maar een paar seconden) gemixt met CGI. Want wederom een CGI fest...aub zeg. :(

Dan weten we tenminste iets, je kan echt geen shit met CGI. Met die trailer van Avowed vorig jaar hadden de meeste mensen het over dat laatste stukje, die laatste twee seconden, want dat leek ingame. Dat is wat men wilt zien.
Stop a.u.b. eens met die verheerlijking van Jeff Grubb. Gewoon iemand die continue aandacht zit te vragen met allerlei geruchten waar meer dan de helft niet van uitkomt. Ik zit nog steeds de wachten op zijn onaangekondigde AAA Microsoft game die in het begin van 2021 zou droppen.

Het is allemaal clickbait en jullie trappen er elke keer weer in.

[ Voor 3% gewijzigd door sohus op 14-04-2021 12:58 ]

Lekker dan, de Weekly Game Pass quest voor Madden 21 werkt enkel met de Xbox One versie en niet met de Series X versie. Laat ik die nu net hebben.

Er wordt wel vaker verweten dat geruchten hier in dit topic voor zoete koek geslikt worden. Maar volgens mij wordt het in dit topic altijd wel met een korrel zout genomen. Althans ik zie mensen niet nu al een Switch kopen voor Gamepass :P

Echter ten aanzien van al die geruchten kan ik me er wel iets bij voorstellen qua realiteitszin.

Bijv. BF6 naar Gamepass.
Ik sta er niet van te kijken als dat gebeurd. Persoonlijk denk ik dat Gamepass voor zowel developers als publisher enorm interessant is. Dat de service door mensen als armoedig ervaren wordt doet daar niets aan af. De argumenten tegen een dergelijke service zijn ook te sneu voor woorden in mijn optiek. De achterliggende vraag is. Stel je gooit BF6 in Gamepass. Haal je dan meer of minder financieel gewin dan als je dat niet doet. Ik kan me voorstellen dat dit tegenwoordig echt een spannende balans oplevert. Wel in Gamepass = meer initiele spelers, meer engagement, meer mensen die denken, laat ik maar een Season Pass afsluiten of cosmetics kopen want ik heb geen aanschafkosten van het spel gehad. Hoe denk je dat F2P games zo succesvol zijn? juist hierdoor.
Zelfde geldt voor Uplay. Wie had verwacht dat EAplay naar Gamepass zou zijn gekomen?

RE8 Village naar Gamepass day and date.

Ik sta daar ook niet echt van te kijken als dat gebeurd. Het is natuurlijk wel wat anders dan bijv. een Outriders. Maar als we kijken, Resident Evil 7 heeft 8.5 miljoen keer verkocht, waarvan ongetwijfeld niet het grootste deel op de Xbox en ongetwijfeld veel in de sale. Zeg dat het 1.5 miljoen exemplaren heeft verkocht op de Xbox, waarvan misschien 10% de DLC heeft gekocht. Ik denk dat een Gamepass versie met een mooie deal van MS echt wel kan leiden tot een financieel beter resultaat voor Capcom dan de standaard verkopen van een 60 of 70 euro aankoop.

Ik zelf denk (hoop) al 2 jaar dat Gamepass een keer op de Switch gaat komen als streamingsapp. Dus tja, dan ben ik zelf maar de conspiracy dude, maar ik zie dat echt als een kans en als dat zo is, zal ik eindelijk eens een keer een switch kopen. :P

Zelf zat ik deze week te denken aan de volgende constructie voor Gamepass.

MS wil game X op gamepass. Geeft daar een "beperkte" vergoeding voor aan publisher Y, maar spreekt af dat MS over alle ingame aankopen dan wel DLC geen 30% afroomt, maar wellicht 10%?

Voor games als bijvoorbeeld een Fifa of een CoD of een BF is dat toch wel een gamechanger zou ik denken. Iedereen happy. MS heeft een mooie titel in haar subscription service. Publisher happy want die houdt meer geld over en developer happy want meer mensen spelen haar game.

[ Voor 10% gewijzigd door uchiha tijntje op 14-04-2021 13:49 ]

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-12-2025

Tiny

Wat eten we?

Aaargh... lukt maar niet ergens een Series X te krijgen (voor een normale prijs)

Dus ik ben nu toch aan het twijfelen om een Series S aan te schaffen.

Ik heb een One X spelent op een 1080TV.... what to do, what to do ?
Tiny schreef op woensdag 14 april 2021 @ 13:49:
Aaargh... lukt maar niet ergens een Series X te krijgen (voor een normale prijs)

Series S als je echt van plan bent om te blijven gamen op die 1080P tv en als je het niet erg vindt om geen fysieke discs te kunnen afspelen. Als je twijfelt om je tv te upgraden zou ik even wachten op de Series X.

[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 14-04-2021 13:52 ]

• Tiny

Tiny

Wat eten we?

uchiha tijntje schreef op woensdag 14 april 2021 @ 13:52:
[...]

Series S als je echt van plan bent om te blijven gamen op die 1080P tv en als je het niet erg vindt om geen fysieke discs te kunnen afspelen. Als je twijfelt om je tv te upgraden zou ik even wachten op de Series X.
thanks, ja zal nog wel ff 1080 blijven, ik zie dat verschil toch niet op die afstand. En ik kan mij niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst een schijfje in mijn xbox heb geduwd.:D

• Darow
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 27-01 19:12
uchiha tijntje schreef op woensdag 14 april 2021 @ 13:40:
Er wordt wel vaker verweten dat geruchten hier in dit topic voor zoete koek geslikt worden. Maar volgens mij wordt het in dit topic altijd wel met een korrel zout genomen. Althans ik zie mensen niet nu al een Switch kopen voor Gamepass :P

Echter ten aanzien van al die geruchten kan ik me er wel iets bij voorstellen qua realiteitszin.

Bijv. BF6 naar Gamepass.
Ik sta er niet van te kijken als dat gebeurd. Persoonlijk denk ik dat Gamepass voor zowel developers als publisher enorm interessant is. Dat de service door mensen als armoedig ervaren wordt doet daar niets aan af. De argumenten tegen een dergelijke service zijn ook te sneu voor woorden in mijn optiek. De achterliggende vraag is. Stel je gooit BF6 in Gamepass. Haal je dan meer of minder financieel gewin dan als je dat niet doet. Ik kan me voorstellen dat dit tegenwoordig echt een spannende balans oplevert. Wel in Gamepass = meer initiele spelers, meer engagement, meer mensen die denken, laat ik maar een Season Pass afsluiten of cosmetics kopen want ik heb geen aanschafkosten van het spel gehad. Hoe denk je dat F2P games zo succesvol zijn? juist hierdoor.
Zelfde geldt voor Uplay. Wie had verwacht dat EAplay naar Gamepass zou zijn gekomen?

RE8 Village naar Gamepass day and date.

Ik sta daar ook niet echt van te kijken als dat gebeurd. Het is natuurlijk wel wat anders dan bijv. een Outriders. Maar als we kijken, Resident Evil 7 heeft 8.5 miljoen keer verkocht, waarvan ongetwijfeld niet het grootste deel op de Xbox en ongetwijfeld veel in de sale. Zeg dat het 1.5 miljoen exemplaren heeft verkocht op de Xbox, waarvan misschien 10% de DLC heeft gekocht. Ik denk dat een Gamepass versie met een mooie deal van MS echt wel kan leiden tot een financieel beter resultaat voor Capcom dan de standaard verkopen van een 60 of 70 euro aankoop.

Ik zelf denk (hoop) al 2 jaar dat Gamepass een keer op de Switch gaat komen als streamingsapp. Dus tja, dan ben ik zelf maar de conspiracy dude, maar ik zie dat echt als een kans en als dat zo is, zal ik eindelijk eens een keer een switch kopen. :P

Zelf zat ik deze week te denken aan de volgende constructie voor Gamepass.

MS wil game X op gamepass. Geeft daar een "beperkte" vergoeding voor aan publisher Y, maar spreekt af dat MS over alle ingame aankopen dan wel DLC geen 30% afroomt, maar wellicht 10%?

Voor games als bijvoorbeeld een Fifa of een CoD of een BF is dat toch wel een gamechanger zou ik denken. Iedereen happy. MS heeft een mooie titel in haar subscription service. Publisher happy want die houdt meer geld over en developer happy want meer mensen spelen haar game.
Dat is het mooie aan de aanpak van microsoft nu. Er is geen standaard procedure om games in de gamepass toe te voegen. De ene ontwikkelaar geven ze zeg 1 miljoen, en de andere ontwikkelaar krijg 1 euro per keer dat het spel gespeeld wordt. Beide extreme voorbeelden maar de achterliggende gedachte kun je wel volgen. Denk dat dit wel een zeer goede aanpak is.

Sinds ik gamepass heb koop ik wel veel minder games. Ik speel wel veel meer games omdat het simpel is om het via je telefoon te downloaden naar je xbox. Daarbij speel ik laatste tijd games waar ik in de winkel meteen langs zou lopen. Momenteel met veel plezier aan The long dark bezig.
Hoe zit dat bij jullie?

Hoewel het geruchten zijn, wacht ik nog even met resident evil 8 te pre orderen.

[ Voor 0% gewijzigd door Darow op 14-04-2021 14:28 . Reden: Typfouten ]

• voog
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 27-01 17:08
Tiny schreef op woensdag 14 april 2021 @ 13:54:
[...]

thanks, ja zal nog wel ff 1080 blijven, ik zie dat verschil toch niet op die afstand. En ik kan mij niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst een schijfje in mijn xbox heb geduwd.:D
Ik zou juist wachten als je dat lukt 😉 Ik vind de 1TB al te weinig, laat staan de 512Gb van de series S. En als je dan de uitbreiding koopt ben je al meer kwijt dan een X. Ik heb wel makkelijk praten, omdat er bij mij al wel een staat, natuurlijk.
https://www.gameinformer....eal-resident-evil-village

Hierbij een cover reveal van Gameinformer over de nieuwe gamepa... oh sorry nieuwe Resident Evil! :P

Ik heb echt genoten van de eerste 75% van Resident Evil 7, zodra het verhaal zich op de boot af ging spelen ging het wel een beetje bergafwaarts. De laatste 25% leek weer meer op de actie uit Resident Evil 5 / 6 en dat was niet al te best. :)

Hij komt natuurlijk ook al bijna uit (3.5 week). Ik wil proberen om zoveel mogelijk spoilers te vermijden.

[ Voor 13% gewijzigd door uchiha tijntje op 14-04-2021 14:55 ]

• Mick3112
Gamepass heeft bij mij niet zo veel invloed gehad. Ik ben de laatste jaren altijd al zeer selectief geweest in mijn aanschaffen. Wat ik tof vind koop ik meestal gewoon op de dag van release.

Wel hoop spellen die dus nu in de gamepass zitten die ik dus al had. Daar heb ik niet zo veel aan, maar ik schat het wel op waarde.

Gamepass is voor mij tot nu toe meestal een kwestie van even een titel proberen en weer tot de conclusie komen dat het niks voor mij is.

Maar met de verandering dat er steeds meer titels direct naar toe komen begint het wel interessant te worden natuurlijk.

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08:00
Tiny schreef op woensdag 14 april 2021 @ 13:54:
[...]

Tsja... ik heb gekozen voor de Series S want kleiner en zuiniger (30-60% in game) dan de Series X
Verder had ik nog een externe USB3 drive liggen en die heb ik er dus maar aan gehangen. Op de twee schijven staan nu een stuk of 20 spellen.

Ik ben er prima tevreden mee (met GPU, natuurlijk).
Maar... wil je altijd de volle grafische pracht van de nieuwste games, tsja, dan moet je natuurlijk de X nemen.
Oh wacht... die is niet te koop :)

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
De keuze van een X naar een S omdat het niet te koop is, vind ik toch wel een vreemde keuze. je kan beter wachten op voorraad, dan jaren vastzitten aan een minder model. Ja, je kan later verkopen maar is weer een gedoe wat je geld kost.

• Timothy3000
Mijn Xbox doet wat raars. Als ik hem uitzet dan is hij stil maar na een minuut of tien begint hij, ondanks dat hij uitstaat, te brommen. Dit duurt even en dan stopt hij weer. Hij staat op energiemodus dus hij zou niet bezig moeten zijn.

Hebben meer mensen hier last van?

Hij staat sinds kort verticaal. Toen hij horizontaal stond leek dit niet te gebeuren.

• Timothy3000
Farabi schreef op woensdag 14 april 2021 @ 15:27:
De keuze van een X naar een S omdat het niet te koop is, vind ik toch wel een vreemde keuze. je kan beter wachten op voorraad, dan jaren vastzitten aan een minder model. Ja, je kan later verkopen maar is weer een gedoe wat je geld kost.
Minder model is natuurlijk relatief. Als je geen 4K televisie hebt en als de S voldoende storage voor je heeft dan zou ik ook geen X halen. Voegt dan helemaal niets voor je toe. Dan is een Series S met drie jaar Gamepass meer waard voor je geld imo.

[ Voor 6% gewijzigd door Timothy3000 op 14-04-2021 15:38 ]

• menzo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07:16
Timothy3000 schreef op woensdag 14 april 2021 @ 15:36:
Mijn Xbox doet wat raars. Als ik hem uitzet dan is hij stil maar na een minuut of tien begint hij, ondanks dat hij uitstaat, te brommen. Dit duurt even en dan stopt hij weer. Hij staat op energiemodus dus hij zou niet bezig moeten zijn.

Hebben meer mensen hier last van?

Hij staat sinds kort verticaal. Toen hij horizontaal stond leek dit niet te gebeuren.
Heb je automatische game updates aan? Ik gok dat hij op updates controleert en dan weer uit gaat.

• Hoianddoei
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-01 14:06
Ik heb ook de keuze gemaakt om de Series S te bestellen en heb deze inmiddels ook in huis. Ik ben geen fanatieke gamer en heb een vast aantal titels die ik vaak wel in huis haal. Momenteel heb ik nog geen 4K TV (die zal er ook niet snel komen) en heb ik de nieuwe Xbox vooral gehaald om nieuwe titels te spelen die mijn oude One S niet meer kon hebben. De overstap van One S naar Series S is echt groot, de laadtijden zijn super kort en switchen tussen verschillende apps/games gaat lekker soepel.

Ook ik had de neiging om toch nog te wachten op de voorraad van Series X, maar heb al vrij snel gemerkt dat die console mij niet veel extra's zal gaan geven. Met Game Pass kan ik trouwens ook lekker op mijn mobiel spelen en kan ik altijd nog nieuwe games proberen en oude titels nogmaals spelen. De komende jaren ben ik dus wel zoet met mijn Series S en merk ik zeker het verschil. Mja, ook niet zo moeilijk met een One S..

• Tiny

Tiny

Wat eten we?

Bedankt voor julie input, en zo juist toch een Series S besteld.

See you on the battlefield..... ik ben diegene die steeds dood gaat.

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Timothy3000 schreef op woensdag 14 april 2021 @ 15:38:
[...]

Minder model is natuurlijk relatief. Als je geen 4K televisie hebt en als de S voldoende storage voor je heeft dan zou ik ook geen X halen. Voegt dan helemaal niets voor je toe. Dan is een Series S met drie jaar Gamepass meer waard voor je geld imo.
Dat is ook niet wat ik bedoel met mijn bericht. Je ziet dat mensen een X willen, maar puur door de levertijd voor een S gaan. zonde..

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Krimglas schreef op woensdag 14 april 2021 @ 11:19:
[...]

Ach ja, deze mensen hebben het vaker bij het rechte eind gehad dan de hele community/insiders van de concurrent, daar is nog helemaal niets van uitgekomen. De toekomst zal het uitwijzen.

• Patrock
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 26-01 13:49

Patrock

Eat - ride - sleep - repeat

Tiny schreef op woensdag 14 april 2021 @ 13:49:

De telegram groepen in de gaten houden, en als er een amazon drop is, kijk ook bij amazon.de etc. in de twee weken dat ik keek zag ik dat als er bij amazon stock is, dit over meerdere stores tegelijk is, en in waves vrij komt. (was best makkelijk te bestellen toen).

Soms moet je ook even buiten trackers om kijken. Ik heb hem bij beryl media besteld. Nadat mediamarkt hem annuleerde na een uur. Uiteindelijk een week later waren er meerdere drops bij amazon.

Een maat van mij heb ik rustig op kunnen bellen, heeft een amazon account aan kunnen maken, en rustig 1 kunnen bestellen op dat moment.

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08:00
Patrock schreef op woensdag 14 april 2021 @ 19:35:
[...]

De telegram groepen in de gaten houden, en als er een amazon drop is, kijk ook bij amazon.de etc. in de twee weken dat ik keek zag ik dat als er bij amazon stock is, dit over meerdere stores tegelijk is, en in waves vrij komt. (was best makkelijk te bestellen toen).

Soms moet je ook even buiten trackers om kijken. Ik heb hem bij beryl media besteld. Nadat mediamarkt hem annuleerde na een uur. Uiteindelijk een week later waren er meerdere drops bij amazon.

Een maat van mij heb ik rustig op kunnen bellen, heeft een amazon account aan kunnen maken, en rustig 1 kunnen bestellen op dat moment.
Psssst:
Tiny schreef op woensdag 14 april 2021 @ 16:43:

• Graft
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-01 19:45
Farabi schreef op woensdag 14 april 2021 @ 16:58:
[...]

Dat is ook niet wat ik bedoel met mijn bericht. Je ziet dat mensen een X willen, maar puur door de levertijd voor een S gaan. zonde..
Waarom? Als je van een OG of One S afkomt is de stap naar een series S echt gigantisch. Zo groot dat ik eigenlijk niet echt de noodzaak voel om een Series X meer te halen.

Als ze straks rond kerst weer volop beschikbaar zijn (fingers crossed) heb ik al er al een jaartje next gen gamen opzitten. Als ik hem dan voor +/- 200,- verkoop vind ik dat echt prima.

Maar nogmaals, betwijfel of ik dat wel ga doen. :)

• FrankoNL
Graft schreef op woensdag 14 april 2021 @ 19:58:
[...]

Waarom? Als je van een OG of One S afkomt is de stap naar een series S echt gigantisch. Zo groot dat ik eigenlijk niet echt de noodzaak voel om een Series X meer te halen.

Als ze straks rond kerst weer volop beschikbaar zijn (fingers crossed) heb ik al er al een jaartje next gen gamen opzitten. Als ik hem dan voor +/- 200,- verkoop vind ik dat echt prima.

Maar nogmaals, betwijfel of ik dat wel ga doen. :)
Ik heb een X maar ik moet eerlijk zijn, een S had miss ook prima geweest.

Ik zit er zelfs aan te denken een S te halen voor “erbij”

*series uiteraard

• FrankoNL
Tiny schreef op woensdag 14 april 2021 @ 16:43:

Mag ik vragen waar?

• elsympatico
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 31-08-2025
Ik heb een series S vanop de launch en ik vind het echt zalig , niks geluid supersnel en compact .Ik ben zeer tevreden over xbox series s
sohus schreef op woensdag 14 april 2021 @ 12:56:
[...]

Stop a.u.b. eens met die verheerlijking van Jeff Grubb. Gewoon iemand die continue aandacht zit te vragen met allerlei geruchten waar meer dan de helft niet van uitkomt. Ik zit nog steeds de wachten op zijn onaangekondigde AAA Microsoft game die in het begin van 2021 zou droppen.

Het is allemaal clickbait en jullie trappen er elke keer weer in.
Behalve dat hij de datums van alle shows vorig jaar wel goed had. Niet alleen de datums, maar ook wat het ging worden maanden vantevoren. Grubb heeft meer goed dan fout volgens mij hoor. Welke onaangekondigde AAA game bedoel jij precies? That's news to me.

Windows Central heeft ook een nieuwtje.

https://www.windowscentral.com/xbox-rumor-mill-april-2021

[ Voor 6% gewijzigd door devilsnight op 14-04-2021 21:29 ]

• MRE-Inc

MRE-Inc

Battlefield 3 uit 2011 heeft ook HDR middels de Auto HDR functie. Speelt nog prima die game en met HDR dus nog iets mooier.

Zag het HDR loge van m’n tv ineens bij het starten van BF3 in beeld komen. Een snelle druk op de Guide knop leverde een Auto-HDR logo op in de rechter bovenhoek.

Gotta love Team Xbox voor dit soort buzz dingetjes :+

Oh jee wat schrijf ik nu, heb ik zomaar plezier van een game uit 2011 op mijn next gen console ;)

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-01 14:12
Hoianddoei schreef op woensdag 14 april 2021 @ 16:15:
De komende jaren ben ik dus wel zoet met mijn One S en merk ik zeker het verschil. Mja, ook niet zo moeilijk met een One S..
Ik neem aan dat je Series S bedoelt? Het blijft soms verwarrend, weet ik... 😉
Gisteravond ook maar eens de DTS:X for Headphones licentie gekocht na jarenlang enkel Atmos gebruikt te hebben met m’n headsets. Wilde toch eens goed vergelijken. (En nu afgeprijsd van € 19,95 voor € 13,95)
DTS klinkt inderdaad veel meer spacious en vond m vroeger vrij tinny klinken. Maar heb het gisteravond in Halo 3 getest en af en toe geswitched tussen Atmos en DTS en het klonk nog eens niet zóveel anders in de zin van dat Atmos weer bassier klonk.

[ Voor 6% gewijzigd door Rivanov op 15-04-2021 07:01 ]

Nostalgie :)

Pagina: 1 ... 143 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord