Kans is best groot dat het wel om een exclusive gaat. Insiders hebben het juist over exclusives dankzij Xbox Games PublishingRaem schreef op donderdag 8 april 2021 @ 14:38:
[...]
Een Xbox exclusive hoop ik ook niet, met name inderdaad omdat ik ook graag zie wat Kojima allemaal bedenkt voor de Dualsense.
Wellicht dat Death Stranding in Gamepass voor PC komt?
Edit: zie dat Sony eigendom is van de DS IP, niet Kojima. Maar Sony heeft verder weer niks te maken met de PC-release? Dan weet ik het verder niet of het mogelijk is dat DS naar Gamepass komt.
Met een beetje geluk gaat dat gebeuren, net als de shops weer open zouden gaan. Maar ik juich pas wanneer het echt zo ver is.Exorcist schreef op donderdag 8 april 2021 @ 15:04:
[Afbeelding]
Nu de avondklok nog weg en dan kan ik ermee aan de slag
Super nice game dat. 100% het kopen waard. Wat een super toffe, originele ideeën zitten in die game.
[ Voor 8% gewijzigd door devilsnight op 08-04-2021 15:40 ]
silent hill hd collection is gunstig geprijsd in de store. iemand goede ervaringen ermee?
update: laat hem even staan denk ik.
https://www.reddit.com/r/...ection_is_still_terrible/
update: laat hem even staan denk ik.
https://www.reddit.com/r/...ection_is_still_terrible/
[ Voor 44% gewijzigd door Farabi op 08-04-2021 16:47 ]
Deathloop uitgesteld tot september.
Betekent dit September 2022 voor Xbox?
Betekent dit September 2022 voor Xbox?
Als er een jaar exclusive deal met PS is wel ja. Lijkt mij gewoon in te gaan op het moment van release.
Enlisted nu beschikbaar (free2play) :
https://www.microsoft.com/nl-nl/p/enlisted/9nhkl695m9f2
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
En wat dan als je internet uitvalt halverwege de download ?mark_78 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 11:21:
Zover ik het begreep overschrijft de xbox bij een update direct de bestanden van het spel. Mocht je dan halverwege de download afkappen dan zou je voor een deel de nieuwe en een ander deel de oude bestanden hebben.
Dit is in mijn ogen juist een groot voordeel, bij de playstation download je eerst alle bestanden los, daarna gaat hij kopiëren en daarna volgens mij nog installeren. Buiten dat dit meer tijd vraagt, moet je dan ook de ruimte vrij hebben op je console. Vooral "leuk" als je de laatste jaren Call of Duty met hun mega updates speelt..
Schijnt een unreal engine dingetje te zijn. Wordt vast gepatched. Wellicht veroorzaakt door het nieuwe split memory design ?Richie B schreef op donderdag 8 april 2021 @ 09:06:
Aan de mensen die Outriders op de Xbox series X spelen;
Ervaren jullie ook zo nu en dan gekleurde artifacts bij water en bij stilstaan?
Viel me op bij de spiegel in de bar waar je hunt quests inleverd, bij een bepaalde hoek zie je gekleurde ballen op de spiegel (of diamant…het glimt in ieder geval😝) En gister in het bos gedeelte stond ik even 1 minuut stil om drinken te pakken, verschenen er flikkerende streepjes in het beeld…ik loop en het is weg.
Ik heb dit enkel nog bij Warzone meegemaakt die vreemde flikkerende blokjes.
Zal er dan toch een fout in de Xbox zelf zitten, of is het een design issue (misschien wordt het geheugen te heet)
Ik heb Outriders even geprobeerd maar ik trek al die laadschermen slecht... dus heb hem inmiddels weer verwijderd.
Ik zit momenteel te twijfelen om te starten met HALO 5. Ik heb HALO al een aantal keren geprobeerd maar ik heb moeite met mijn draai te vinden door de interface o.i.d. Ik kan mijn vinger er niet echt op leggen...
Bij DOOM / Gears etc. heb ik daar dus totaal geen last van...
Wellicht dan toch RDR2 (geen GamePass... i know... keuzes...
Ik zit momenteel te twijfelen om te starten met HALO 5. Ik heb HALO al een aantal keren geprobeerd maar ik heb moeite met mijn draai te vinden door de interface o.i.d. Ik kan mijn vinger er niet echt op leggen...
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
The Division 2 misschien ?Thalaron schreef op donderdag 8 april 2021 @ 21:36:
Ik heb Outriders even geprobeerd maar ik trek al die laadschermen slecht... dus heb hem inmiddels weer verwijderd.
Of anders Remnant From The Ashes ?
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Nou, dat klinkt alvast heel gezellig ...justifire schreef op donderdag 8 april 2021 @ 21:43:
[...]
The Division 2 misschien ?
Of anders Remnant From The Ashes ?
Zit als het goed is ook nog een verschil in tussen pauzeren en annulerenPalindrome schreef op donderdag 8 april 2021 @ 21:27:
[...]
En wat dan als je internet uitvalt halverwege de download ?
Gamertag: timmie271
Ik had hem (heel dom van me) al in de early access gedaan, maar ik vind het echt flut. Je hebt een squad van 4 waarbij jij en 3 AI dus een squad vormen. Meerdere squads per team (met ik geloof 16 in totaal). Ga je dood, dan neem je het leven van 1 van de AI over (en als alles dood is dan respawn je wel maar je hebt maar een beperkt aantal respawns). Qua gameplay vind ik het allemaal maar meh, maar dat komt dus ook omdat die AI echt nog op standje Half-Life 1 werkt.justifire schreef op donderdag 8 april 2021 @ 20:48:
Enlisted nu beschikbaar (free2play) :
Grafisch ook geen topper en qua mapdesign of sfeer hebben ze ook nog wel wat te leren. Leuke eerste poging, maar ik ga hem overslaan. Tuurlijk kun je hem uitproberen, maar zelfs een fanatieke shooterfanaat als ik laat hem lekker gaan.
Had juist het vermoeden dat dit hét antwoord was op Battlefield V.Martinspire schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 01:33:
[...]
Ik had hem (heel dom van me) al in de early access gedaan, maar ik vind het echt flut. Je hebt een squad van 4 waarbij jij en 3 AI dus een squad vormen. Meerdere squads per team (met ik geloof 16 in totaal). Ga je dood, dan neem je het leven van 1 van de AI over (en als alles dood is dan respawn je wel maar je hebt maar een beperkt aantal respawns). Qua gameplay vind ik het allemaal maar meh, maar dat komt dus ook omdat die AI echt nog op standje Half-Life 1 werkt.
Grafisch ook geen topper en qua mapdesign of sfeer hebben ze ook nog wel wat te leren. Leuke eerste poging, maar ik ga hem overslaan. Tuurlijk kun je hem uitproberen, maar zelfs een fanatieke shooterfanaat als ik laat hem lekker gaan.
Zonde dat dit niet zo blijkt te zijn.
Het is wel een aardige game. Ik speel hem op de Series S en een laadscherm is binnen een seconde of 3 wel voorbij. Ik vind het zeer goed te doen.Thalaron schreef op donderdag 8 april 2021 @ 21:36:
Goed nieuws voor de mensen met een Series S in bezit :
Xbox Series S players, we hear you: enjoy Mortal Shell at a fluid 60fps with the new 1080p setting introduced in the latest update ⚙️ pic.twitter.com/GxCndHPfGV
— Mortal Shell (@MortalShellGame) 8 april 2021
Welke laadschermen ?Thalaron schreef op donderdag 8 april 2021 @ 21:36:
Ik vind het alleen jammer dat het lang duurt voor ik kan beginnen met al dat laden, maar daarna nergens last van.
Verder is dit een erg leuke game, even wat anders dan Destiny 2 en Division 2 ik vind hem persoonlijk ook wat uitdagender.
Outriders loop ik op het moment vast bij de grote spin in de vulkaan. Kom niet door de 3de wave heen.
@Retrospect en @ErwinJ
De 'laadschermen' zijn wellicht van korte duur... maar ingame/laadscherm/cutscene/laadscherm/cutscene/laadscherm/cutscene/laadscherm/1 minuut ingame/laadscherm/cutscene/ingame... ongeacht dat die laadschermen kort zijn trekt mij dat dus echt compleet uit de game.
Gezien de reacties op o.a. Reddit ben ik in ieder geval niet de enige die zich hier aan stoort.
Dat wilt niet zeggen dat het per definitie een slechte game hoeft te zijn natuurlijk, maar hij is niet voor mij
De 'laadschermen' zijn wellicht van korte duur... maar ingame/laadscherm/cutscene/laadscherm/cutscene/laadscherm/cutscene/laadscherm/1 minuut ingame/laadscherm/cutscene/ingame... ongeacht dat die laadschermen kort zijn trekt mij dat dus echt compleet uit de game.
Gezien de reacties op o.a. Reddit ben ik in ieder geval niet de enige die zich hier aan stoort.
Dat wilt niet zeggen dat het per definitie een slechte game hoeft te zijn natuurlijk, maar hij is niet voor mij
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Als ik de hoeveelheid issues op reddit en xbox forums met betrekking tot die gekleurde flikkerende artifacts, begin ik toch meer aan een probleem met het geheugen in die dingen. Ik heb zelf nu een 2e nagelnieuwe, en die vertoont het ook. Warzone en Outriders triggeren die issues het meest, verschillende engines. Had mijn eerste xbox om deze reden omgeruild…maar te vergeefs. Fortnite, destiny, gears draaien wel normaal, dus kan mijn vinger er niet opleggen eigenlijkPalindrome schreef op donderdag 8 april 2021 @ 21:32:
[...]
Schijnt een unreal engine dingetje te zijn. Wordt vast gepatched. Wellicht veroorzaakt door het nieuwe split memory design ?
Xbox wireless headset weer te koop in de Microsoft store.
En weer wegSjuuls92 schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 09:44:
Hmmm... wachten op een patch? Meerdere mensen hier last van?SunnieNL schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 08:20:
Outriders loop ik op het moment vast bij de grote spin in de vulkaan. Kom niet door de 3de wave heen.
Ik heb dit stuk zonder problemen doorlopen, maar misschien weer ergens iets gebroken. Het blijft een game met veel problemen. Wel een zeer goede game, maar er mag nog wel even goed aan gewerkt worden.
Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Yashirou | Google Pixel 9
Ik lees het als dat hij er niet doorheen komt omdat hij dood gaat, niet omdat het spel vast looptToshirou schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 09:47:
[...]
Hmmm... wachten op een patch? Meerdere mensen hier last van?
Ik heb dit stuk zonder problemen doorlopen, maar misschien weer ergens iets gebroken. Het blijft een game met veel problemen. Wel een zeer goede game, maar er mag nog wel even goed aan gewerkt worden.
XBox Series X: BloodyB2121
Dat kan ook, ik ben blijkbaar nog niet helemaal wakkerd.bakker84 schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 09:54:
[...]
Ik lees het als dat hij er niet doorheen komt omdat hij dood gaat, niet omdat het spel vast loopt
Ik heb soms rode lijnen in een klein gedeelte van het scherm bij de beide Ori games. Is dat jouw probleem?Richie B schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 09:06:
[...]
Als ik de hoeveelheid issues op reddit en xbox forums met betrekking tot die gekleurde flikkerende artifacts, begin ik toch meer aan een probleem met het geheugen in die dingen. Ik heb zelf nu een 2e nagelnieuwe, en die vertoont het ook. Warzone en Outriders triggeren die issues het meest, verschillende engines. Had mijn eerste xbox om deze reden omgeruild…maar te vergeefs. Fortnite, destiny, gears draaien wel normaal, dus kan mijn vinger er niet opleggen eigenlijk
Ik heb ook begrepen dat het aan de Game Mode van mijn Samsung Qled TV kan liggen.
Er is niets in de game kapot.. maar meer in mijn kennis en kunde missend waardoor ik er niet doorheen komToshirou schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 09:47:
[...]
Hmmm... wachten op een patch? Meerdere mensen hier last van?
Is het solo moeilijk?SunnieNL schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 09:59:
[...]
Er is niets in de game kapot.. maar meer in mijn kennis en kunde missend waardoor ik er niet doorheen kom
Ik ben net begonnen en vind het vermakelijk. (Guilty Pleasure)
Maar ik heb geen zin in nog een moeilijke game zoals the division II.
Zou solo goed te doen moeten zijn. Had tot nu toe niet een punt waar ik helemaal vast liep. Had juist het idee dat mijn level eigenlijk al te hoog was voor het level waar de wereld in zit, tot het punt waar ik nu zitBionaut93 schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 10:03:
[...]
Is het solo moeilijk?
Een beest dat in een vulkaan leeft krijg je blijkbaar minder makkelijk dood als je zelf met vuur speelt
Zie het een beetje als Destiny. Die heb ik ook solo vrijwel helemaal doorlopen. Op 1 punt ff iemand het spel in moeten halen toen om door dat deel van 't level te komen.
[ Voor 12% gewijzigd door SunnieNL op 09-04-2021 10:15 ]
Het is prima solo te doen. Er zit een World Toer systeem in. Deze unlock je door te spelen en hoe hoger de tier, hoe beter de loot (grotere kans op rare/legendary loot). Op hogere WT zijn de vijanden sterker, maar je kan on the fly the WT aanpassen om het makkelijker te maken.Bionaut93 schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 10:03:
[...]
Is het solo moeilijk?
Ik ben nu lvl 22 op WT8 en dan zijn sommige stukken best pittig. Maar als ik echt vast loop dan zet ik hem op 6 of 7 en dan is het gelijk een stuk makkelijker. Ga je nog lager dan one-shot je haast alles.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Die heb ik wel eens in gebouwen of gulag en ik speel op lg oled. Zit dus echt in die console. Ik ga het nog een 3e keer proberen, maar of het zin heeft….series x en artifacts komen een beetje TE veel voor als ik het zo zie op reddit/xbox forum/YouTube. Wss een loterij OF dat geheugen is gewoon rommel.bartd1983 schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 09:59:
[...]
Ik heb soms rode lijnen in een klein gedeelte van het scherm bij de beide Ori games. Is dat jouw probleem?
Ik heb ook begrepen dat het aan de Game Mode van mijn Samsung Qled TV kan liggen.
Hot Wheels liked me een leuke racer, de Hot Wheels DLC van FH3 was super, hoop dat dit een beetje hetzelfde is. Zou mooi zijn als die naar Gamepass gaat.
Dit ziet er echt goed uit. De auto's en de circuits zien er uit als echt speelgoed ipv real-life auto's. Visueel ben ik eerlijk gezegd onder de indruk vooral omdat de auto's er nu echt authentiek uitzien. Dit kan een leuke arcade racer worden!Xlast88 schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 10:27:
[...]
Hot Wheels liked me een leuke racer, de Hot Wheels DLC van FH3 was super, hoop dat dit een beetje hetzelfde is. Zou mooi zijn als die naar Gamepass gaat.
Ik ben mezelf aan het oriënteren op een overgang van pc gaming naar console gaming. Dit heeft verschillende redenen : schaarste in hardware land (ook voor consoles) maar ik ga geen nier afstaan voor een grafische kaart. Daarnaast worden mijn kids ook ouder en wil ik ze ook de mogelijkheden geven om wat games te kunnen spelen waar ze ook nog iets van kunnen opsteken. Nu heeft Microsoft met de gamepass een hele goede troef in handen. Het enige waar ik nog niet echt duidelijkheid over kan vinden is remote play (lokaal).
Ik weet dat de PS5 dit reeds ondersteunt voor Android, IOS, Mac en Windows maar bij de XSX alleen nog Android en IOS ? Nu had ik eigenlijk windows 10 ook wel verwacht, maar dat is volgens mij nog in ontwikkeling ? Weten jullie of dit op de roadmap staat en of we dit op korte termijin kunnen verwachten ? Het zou namelijk een extra plus zijn om mij over de streep te halen.
Op reddit wordt voornamelijk dezelfde vraag gesteld en gebruiken mensen android emulatoren om het te bewerkstelligen, maar ik heb liever geen work around.
Ik weet dat de PS5 dit reeds ondersteunt voor Android, IOS, Mac en Windows maar bij de XSX alleen nog Android en IOS ? Nu had ik eigenlijk windows 10 ook wel verwacht, maar dat is volgens mij nog in ontwikkeling ? Weten jullie of dit op de roadmap staat en of we dit op korte termijin kunnen verwachten ? Het zou namelijk een extra plus zijn om mij over de streep te halen.
Op reddit wordt voornamelijk dezelfde vraag gesteld en gebruiken mensen android emulatoren om het te bewerkstelligen, maar ik heb liever geen work around.
Met kinderen kan ik je ook switch aanraden. Is toch echt wel veel leuker voor de meeste kinderen.KraveN schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 10:56:
Ik ben mezelf aan het oriënteren op een overgang van pc gaming naar console gaming. Dit heeft verschillende redenen : schaarste in hardware land (ook voor consoles) maar ik ga geen nier afstaan voor een grafische kaart. Daarnaast worden mijn kids ook ouder en wil ik ze ook de mogelijkheden geven om wat games te kunnen spelen waar ze ook nog iets van kunnen opsteken. Nu heeft Microsoft met de gamepass een hele goede troef in handen. Het enige waar ik nog niet echt duidelijkheid over kan vinden is remote play (lokaal).
Streaming van xbox naar pc kan gewoon, via een native beta app die je kan benaderen, was laatst ook in het nieuws van Tweakers te lezen. Werkt perfect!KraveN schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 10:56:
edit: nieuws: Xbox-cloudgaming functioneert via workaround nu al op Windows 10
[ Voor 7% gewijzigd door Melantrix op 09-04-2021 10:58 ]
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Dat ligt erg aan je kids en de leeftijd. Mijn zoon van bijna 8 en al zijn vrienden doen niets anders dan Fifa, Rocket League en Minecraft. Wij hebben een Series X, Playstation 5 en Switch in de woonkamer staan, maar de Switch hapt toch echt het meeste stof hier. Wordt nauwelijk gebruikt als er vriendjes in huis zijngiantgiantus schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 10:58:
[...]
Met kinderen kan ik je ook switch aanraden. Is toch echt wel veel leuker voor de meeste kinderen.
Of je koopt beide: Een Xbox Series S en een Switch Lite, en dan ben je alsnog minder kwijt dan je was geweest voor een Series X!
Voor de mensen met een XSX icm een CX : ik meen mij iets te herinneren over brightness op 49 zetten? Kan iemand hier nog iets over zeggen?
M'n tv komt straks en ben me alvast een beetje aan het voorbereiden, vandaar en bij voorbaat dank
M'n tv komt straks en ben me alvast een beetje aan het voorbereiden, vandaar en bij voorbaat dank
Is dat deze?Sjuuls92 schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 09:44:
https://www.mediamarkt.nl...less-headset-1688560.html
edit: oh fuck, ook uitverkocht.
[ Voor 5% gewijzigd door zetje01 op 09-04-2021 11:52 ]
Klopt, dan valt de flickering bij sommige games met 4k @120hZ veel en veel minder op. Komt overigens niet bij alle games voor die 4k @120hZ ondersteunen.DutchOwnage schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 11:46:
Voor de mensen met een XSX icm een CX : ik meen mij iets te herinneren over brightness op 49 zetten? Kan iemand hier nog iets over zeggen?
Hier een Xbox One S en een WiiU en 2 jongens van 8. Met vriendjes spelen ze bijna altijd op de Xbox en dan vaak een Lego spel (ninjago of undercover). Ik heb de WiiU ook een paar lego games en probeer ze ervan te overtuigen dat het fijner speelt als 1 iemand op de WiiU tablet speelt en de ander fullscreen op de tv dan dat ze splitscreen op de Xbox spelen, maar nog zonder resultaat.Tarz schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 11:02:
[...]
Dat ligt erg aan je kids en de leeftijd. Mijn zoon van bijna 8 en al zijn vrienden doen niets anders dan Fifa, Rocket League en Minecraft. Wij hebben een Series X, Playstation 5 en Switch in de woonkamer staan, maar de Switch hapt toch echt het meeste stof hier. Wordt nauwelijk gebruikt als er vriendjes in huis zijn
Met het hele gezin spelen we dan wel weer op de WiiU, omdat we daar 4 Wiimotes bij hebben en er meer multiplayer (party)games voor zijn. Ik heb maar 2 Xbox controllers en ken eigenlijk geen spellen op de Xbox waar je met meer als 2 kan spelen zonder splitscreen.
@kleinelievewolff Overcooked 2 is hier een grote hit met de kinderen, zit in Gamepass. Wij hebben maar drie controllers, maar dan heeft het kind zonder controller de opdracht om de bestelling door te geven en de rest zorgt voor de bestellingen. Heel leuk om samen te spelen (maar wij blijven wel bij de lage levels, anders overzien ze het gewoon niet).
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Dank je wel. Geldt dit voor zowel HDR als SDR?JDL15 schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 11:58:
[...]
Klopt, dan valt de flickering bij sommige games met 4k @120hZ veel en veel minder op. Komt overigens niet bij alle games voor die 4k @120hZ ondersteunen.
Neem aan dat het hier niet om brightness gaat maar om de 'oled light' setting?JDL15 schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 11:58:
[...]
Klopt, dan valt de flickering bij sommige games met 4k @120hZ veel en veel minder op. Komt overigens niet bij alle games voor die 4k @120hZ ondersteunen.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Nee gaat echt om brightness😊Phydomir schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 12:20:
[...]
Neem aan dat het hier niet om brightness gaat maar om de 'oled light' setting?
Denk alleen hdr, tenminste daar zag ik het bij. Test het maar eens met bijv. WarzoneDutchOwnage schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 12:11:
[...]
Dank je wel. Geldt dit voor zowel HDR als SDR?
Joy ride turbo zit in gamepass en is met 4 spelers tegelijk te spelen. Arcade racer in de sfeer van Mario Kart. Het is een 360 game maar de kids hier (5 en 6 yo) zijn er gek opkleinelievewolff schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 12:05:
[...]
Hier een Xbox One S en een WiiU en 2 jongens van 8. Met vriendjes spelen ze bijna altijd op de Xbox en dan vaak een Lego spel (ninjago of undercover). Ik heb de WiiU ook een paar lego games en probeer ze ervan te overtuigen dat het fijner speelt als 1 iemand op de WiiU tablet speelt en de ander fullscreen op de tv dan dat ze splitscreen op de Xbox spelen, maar nog zonder resultaat.
Met het hele gezin spelen we dan wel weer op de WiiU, omdat we daar 4 Wiimotes bij hebben en er meer multiplayer (party)games voor zijn. Ik heb maar 2 Xbox controllers en ken eigenlijk geen spellen op de Xbox waar je met meer als 2 kan spelen zonder splitscreen.
Het helpt ietsje, maar je blijft de flickering zien. Zeker in donkere games.DutchOwnage schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 11:46:
Ik heb daarom VRR maar uitgezet. Misschien bij een toekomstige tv waarbij het probleem is opgelost weer aanzetten. Ik vind het met de flickering onspeelbaar.
Voor wie het interessant vindt, bij amazon is de xbox series externe ssd sinds vandaag flink gedaald in prijs. Van €229 gedaald naar €189. Het goedkoopste dat ik hem toe nu toe heb gezien:
https://www.amazon.nl/dp/..._B08K48F6QZ1617956880000/
https://www.amazon.nl/dp/..._B08K48F6QZ1617956880000/
Erg mario kart, maar dan zonder de powerups. En dat is wel heel jammer....Toshirou schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 10:35:
[...]
Dit ziet er echt goed uit. De auto's en de circuits zien er uit als echt speelgoed ipv real-life auto's. Visueel ben ik eerlijk gezegd onder de indruk vooral omdat de auto's er nu echt authentiek uitzien. Dit kan een leuke arcade racer worden!
Daar ben ik eigenlijk wel blij mee, powerups zijn leuk maar ik vind het zelf altijd dan deels winnen of verliezen door power-ups. Nee doe mij maar puur racen en dat is ditriotrick schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 14:44:
[...]
Erg mario kart, maar dan zonder de powerups. En dat is wel heel jammer....
ze worden steeds goedkoper 
https://www.amazon.nl/dp/...N=B08K48F6QZ&linkCode=asn
Ik zag het te laat...dubbele post
https://www.amazon.nl/dp/...N=B08K48F6QZ&linkCode=asn
Ik zag het te laat...dubbele post
[ Voor 10% gewijzigd door ErwinJ op 09-04-2021 14:50 ]
Liep hier ook tegen aan.SunnieNL schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 08:20:
Focus op de blauwe indicators wat hij gaat doen, dat is key !
Ik was veels te veel bezig met het vuur / lava op de grond, terwijl dit amper tot geen damage doet, de blauwe boss-moves doen de damage !
Derde fase is het belangrijk dat je achter de blauwe draaiende lijn blijft,zorg dat je er achteraan loopt (rechtsom) anders wordt je ingehaald, meedraaien, adds killen, tussen de draaimomenten in volle bak op hem inschieten (sniper met hoge crits)
Na drie keer draaien en schieten moet hij down zijn.
World Tier verlagen is ook een optie, maar dan loop je wel die heerlijke high level loot mis die hij dropt, dus eigenlijk geen optie
Die hebben ze hier ook een tijdje gespeeld inderdaad. Maar ook splitscreen. Ik bedoel dat ik weinig spellen kan opnoemen die je met zijn allen op één groot scherm speelt, zoals Super Mario 3d World op de WiiU / Switch.Rob112 schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 13:57:
[...]
Joy ride turbo zit in gamepass en is met 4 spelers tegelijk te spelen. Arcade racer in de sfeer van Mario Kart. Het is een 360 game maar de kids hier (5 en 6 yo) zijn er gek op
Ik probeer te streamen van PC naar Xbox. Dit zou moeten werken via de wireless display app op de xbox in samenwerking met Windows 10. Maar Windows ziet de xbox niet. Iemand een idee of dit enkel voor xbox one is en nog niet voor xbox series?
Het heet wireless. Maar beide zijn gewoon met een draadje aangesloten op de router. Dat lijkt mij toch niet het probleem?
Iemand hier ervaring mee?
Het heet wireless. Maar beide zijn gewoon met een draadje aangesloten op de router. Dat lijkt mij toch niet het probleem?
ja dat is wel het probleem, het werkt via miracast en de sukkels van dat protocol hebben besloten dat het draadloos moet.. at least, dat is wat ik er over kon vinden toen ik dat probeerde...borbit schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 16:30:
Ik probeer te streamen van PC naar Xbox. Dit zou moeten werken via de wireless display app op de xbox in samenwerking met Windows 10. Maar Windows ziet de xbox niet. Iemand een idee of dit enkel voor xbox one is en nog niet voor xbox series?
Wow ik kon mij niet voorstellen. Maar dan wel via het netwerk? Of moet ik de PC direct over WiFi met de Xbox verbinden?Melantrix schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 16:33:
[...]
ja dat is wel het probleem, het werkt via miracast en de sukkels van dat protocol hebben besloten dat het draadloos moet.. at least, dat is wat ik er over kon vinden toen ik dat probeerde...
Ik ben er net even ingedoken en volgens mij werkt het zo:borbit schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 16:41:
[...]
Wow ik kon mij niet voorstellen. Maar dan wel via het netwerk? Of moet ik de PC direct over WiFi met de Xbox verbinden?
Je moet je wifi disconnected zijn en dan kan de pc en xbox elkaar vinden. Vervolgens kan er wél gekozen worden om het over je ethernet te streamen (miracast over infrastructure heet dat). Maar je pc heeft dus wifi nodig.
Ik kan het zelf niet testen want ik heb geen desktop met wifi, maar wellicht kan je het zelf wel testen? key is iig beginnen met wifi en vervolgens kan het verder over ethernet.
Blijft héél vreemd. Ik zal vanavond eens gaan zoeken of ik nog ergens een WiFi adapter heb liggen voor de PC.Melantrix schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 16:46:
[...]
Ik ben er net even ingedoken en volgens mij werkt het zo:
Je moet je wifi disconnected zijn en dan kan de pc en xbox elkaar vinden. Vervolgens kan er wél gekozen worden om het over je ethernet te streamen (miracast over infrastructure heet dat). Maar je pc heeft dus wifi nodig.
Ik kan het zelf niet testen want ik heb geen desktop met wifi, maar wellicht kan je het zelf wel testen? key is iig beginnen met wifi en vervolgens kan het verder over ethernet.
Ja vreemd is het zeker, maar helaas is dat wel hoe het werktborbit schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 16:49:
[...]
Blijft héél vreemd. Ik zal vanavond eens gaan zoeken of ik nog ergens een WiFi adapter heb liggen voor de PC.
https://docs.microsoft.co...acast-over-infrastructureWhy do I still need Wi-Fi to use Miracast over infrastructure?
Discovery requests to identify Miracast receivers can only occur through the Wi-Fi adapter. Once the receivers have been identified, Windows 10 can then attempt the connection to the network.
zou iemand zo vriendelijk willen zijn om alan wake via de gamepass te downloaden en kijken of je een savefile kan aanmaken in het begin? bij mij werkt het niet.
.
heb eindelijk een oud-pareltje gevonden, maar er wordt geen savefile aangemaakt, omdat het spel geen verbinding kan maken met xbox live...
.
heb eindelijk een oud-pareltje gevonden, maar er wordt geen savefile aangemaakt, omdat het spel geen verbinding kan maken met xbox live...
[ Voor 4% gewijzigd door Farabi op 09-04-2021 16:54 ]
Ik heb AW even gedownload en gespeeld (totdat ik een huis werd binnengestuurd)Farabi schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 16:53:
zou iemand zo vriendelijk willen zijn om alan wake via de gamepass te downloaden en kijken of je een savefile kan aanmaken in het begin? bij mij werkt het niet.
.
Toen xbox herstart, en AW ging verder waar ik gebleven was.
Maar in de opties heb ik wel moeten aangeven dat hij de cloud-storage gebruikt voor de savegames.
Oh, en net kreeg ik heel snel, heel even (terwijl ik in het spel was) een xbox-popup dat ik bij m'n online storage ben aangemeld.
Bij mij werkt het dus, lijkt het.
Danke, start het spel eens opnieuw op. Begin je waar je bent gebleven? Is dat online storage dingetje iets dat ik ergens moet aanzetten?zetje01 schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 17:49:
[...]
Ik heb AW even gedownload en gespeeld (totdat ik een huis werd binnengestuurd)
Toen xbox herstart, en AW ging verder waar ik gebleven was.
Maar in de opties heb ik wel moeten aangeven dat hij de cloud-storage gebruikt voor de savegames.
Oh, en net kreeg ik heel snel, heel even (terwijl ik in het spel was) een xbox-popup dat ik bij m'n online storage ben aangemeld.
Bij mij werkt het dus, lijkt het.
Bij mij kwam het tevoorschijn toen ik in de opties van het spel zat.Farabi schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 17:53:
[...]
Danke, start het spel eens opnieuw op. Begin je waar je bent gebleven? Is dat online storage dingetje iets dat ik ergens moet aanzetten?
Het is heel gek: ik zag geen savegame-optie en zie dat nog steeds niet.
Maaar in de opties kwam het kiezen van de "storage" toch opeens tevoorschijn, of zo. Heel gek.
Ga naar de opties, en kijk wat er gebeurt.
Heb je het spel opnieuw gestart en gekeken waar je begint? Het doet wel zogenaamd een checkpoint save tijdens het spelen. Maar begin alsnog opnieuw. Ik ga straks kijken.zetje01 schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 17:56:
[...]
Bij mij kwam het tevoorschijn toen ik in de opties van het spel zat.
Het is heel gek: ik zag geen savegame-optie en zie dat nog steeds niet.
Maaar in de opties kwam het kiezen van de "storage" toch opeens tevoorschijn, of zo. Heel gek.
Ga naar de opties, en kijk wat er gebeurt.
Okay, wat heb net gedaan:Farabi schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 17:58:
[...]
Heb je het spel opnieuw gestart en gekeken waar je begint? Het doet wel zogenaamd een checkpoint save tijdens het spelen. Maar begin alsnog opnieuw. Ik ga straks kijken.
AW via xbox helemaal afgesloten
AW opgestart. krijg je de intro's van de bedrijven en zo te zien.
Tijdens MS intro kreeg ik popup dat ik ben aangemeld bij xbox live
Toen "press A to play" geklikt
Kwam in menu en "Continue Game" was al geselecteerd. Daar op geklikt.
"LOAD GAME" 1 XBOX 360 memory unit alan wake" geselecteerd.
De savegame wordt geladen, en ............ ik ga verder waar ik gebleven was.
Het werkt dus voor mij.... maar xbox live wordt gebruikt.
Thanks voor de moeite. Bij mij maakt hij direct in het begin al geen connectie met xbox live. Wordt m niet voor mij zo te zien.zetje01 schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 18:05:
[...]
Okay, wat heb net gedaan:
AW via xbox helemaal afgesloten
AW opgestart. krijg je de intro's van de bedrijven en zo te zien.
Tijdens MS intro kreeg ik popup dat ik ben aangemeld bij xbox live
Toen "press A to play" geklikt
Kwam in menu en "Continue Game" was al geselecteerd. Daar op geklikt.
"LOAD GAME" 1 XBOX 360 memory unit alan wake" geselecteerd.
De savegame wordt geladen, en ............ ik ga verder waar ik gebleven was.
Het werkt dus voor mij.... maar xbox live wordt gebruikt.
Ik zou me niet door MS op m'n kop laten zitten, en gewoon even xbox live fixen.Farabi schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 18:08:
[...]
Thanks voor de moeite. Bij mij maakt hij direct in het begin al geen connectie met xbox live. Wordt m niet voor mij zo te zien.
Want wat ik er van gezien heb, lijkt Alan Wake me best een leuk avontuur.
Ik heb een ultimate game pass. Zit er toch al in?zetje01 schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 18:35:
[...]
Ik zou me niet door MS op m'n kop laten zitten, en gewoon even xbox live fixen.
Want wat ik er van gezien heb, lijkt Alan Wake me best een leuk avontuur.
Tuurlijk!Farabi schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 18:37:
[...]
Ik heb een ultimate game pass. Zit er toch al in?
kijk eerst eens met je pc of je MS account alles wel goed is.
Ik zou niet weten waar, sorry heb voor het eerst een xbox hahazetje01 schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 18:40:
[...]
Tuurlijk!
kijk eerst eens met je pc of je MS account alles wel goed is.
Heb je een account bij microsoft?Farabi schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 18:41:
[...]
Ik zou niet weten waar, sorry heb voor het eerst een xbox haha
Zo nee, maak er eentje.
trouwens, natuurlijk heb je een MS account, anders had je geen GPU, natuurlijk.
Maar
Als je nou naar je xbox instellingen gaat, en daar bij account kijkt...
[ Voor 25% gewijzigd door zetje01 op 09-04-2021 18:45 ]
Ja, zal zo even kijken.zetje01 schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 18:42:
[...]
Heb je een account bij microsoft?
Zo nee, maak er eentje.
Zojuist voor het eerst Enlisted gespeeld. Ondanks de erg trage gameplay toch wel vermakelijke game!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
@Farabi , ik ben van zin om Alan Wake ook weer te spelen. Zal mijn bevindingen dit weekend ook wel delen.
Ben nu weer bij een maat om THPS 1+2 remake uit te spelen. Het tempo waarop we deze uitspelen gaat nog steeds omhoog, maar we blijven dezelfde opdrachten lastig vinden. Typisch. (Secret tape downhill en 3 Rooftop gaps in Downtown). Maar misschien dat een bodem van kapsalon en La Trappe niet de beste voorbereiding is
Ben nu weer bij een maat om THPS 1+2 remake uit te spelen. Het tempo waarop we deze uitspelen gaat nog steeds omhoog, maar we blijven dezelfde opdrachten lastig vinden. Typisch. (Secret tape downhill en 3 Rooftop gaps in Downtown). Maar misschien dat een bodem van kapsalon en La Trappe niet de beste voorbereiding is
Ik heb dit gehad in Dead Space 2. Oplossing was mijn Xbox profiel opnieuw downloaden.Farabi schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 18:08:
[...]
Thanks voor de moeite. Bij mij maakt hij direct in het begin al geen connectie met xbox live. Wordt m niet voor mij zo te zien.
Als je in je 360 game zit doe je dit:
- hamburger en optie knop tegelijk indrukken om in de 360 gui te komen.
- X om uit te loggen van Live
- download profile
Dan moet je je live gegevens invullen en daarna zou je weer in moeten kunnen loggen in Live (X to sign in, als hij dat niet automatisch doet.
Ik heb de gui geopend, ik ben niet aangemeld. Dus ik kan niet afmelden. Zodra ik wil aanmelden krijg ik de melding dat er geen verbinding gemaakt kan worden met xbox live.Phydomir schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 19:31:
[...]
Ik heb dit gehad in Dead Space 2. Oplossing was mijn Xbox profiel opnieuw downloaden.
Als je in je 360 game zit doe je dit:
- hamburger en optie knop tegelijk indrukken om in de 360 gui te komen.
- X om uit te loggen van Live
- download profile
Dan moet je je live gegevens invullen en daarna zou je weer in moeten kunnen loggen in Live (X to sign in, als hij dat niet automatisch doet.
Heeft hier iemand RetroArch 1.9.0. aan de praat gekregen op de "dev-mode'' van de Xbox Series X?
Want ik heb alles al geprobeerd maar ik blijf een "failed to load content''-melding krijgen
Ik wilde Mario Kart Double Dash voor de Gamecube aan de praat krijgen maar het lukt maar niet, terwijl het me wel gelukt is in het verleden met versie 1.9.1., maar die doet het nu ineens ook niet meer
Ik heb alles al geprobeerd: de ''sys''-map kopieren naar de dolphin-emu map onder de RetroArch-map, de gamecube iso's verwijderen en opnieuw kopieren, allerlei soorten settings in RA veranderen en downloaden en dergelijke, maar ik krijg het niet voor elkaar
Kan iemand mij hier alsjeblieft bij helpen, dat zou echt zo fijn zijn, alvast duizendmaal dank voor jullie reacties!!
Want ik heb alles al geprobeerd maar ik blijf een "failed to load content''-melding krijgen
Ik wilde Mario Kart Double Dash voor de Gamecube aan de praat krijgen maar het lukt maar niet, terwijl het me wel gelukt is in het verleden met versie 1.9.1., maar die doet het nu ineens ook niet meer
Ik heb alles al geprobeerd: de ''sys''-map kopieren naar de dolphin-emu map onder de RetroArch-map, de gamecube iso's verwijderen en opnieuw kopieren, allerlei soorten settings in RA veranderen en downloaden en dergelijke, maar ik krijg het niet voor elkaar
Kan iemand mij hier alsjeblieft bij helpen, dat zou echt zo fijn zijn, alvast duizendmaal dank voor jullie reacties!!
13'' Macbook White / 23'' Cinema Display / Powermac G4 Cube (450Mhz, 256Mb, 80Gb hd, Apple Dvi-Adc-adapter, Apple Bt Keyb 1eG), 15'' ADC Acryl / Dlink DIR-655 / Airport Extreme N / Nokia N78 / 60Gb PS3 / Wii /
Heb het een uurtje of 3 gespeeld. Het is traag, erg traag. Op zich is dat nog wel te doen, maar toen ik in een tank reed en met HE shell op 2 meter afstand een enemy probeerde af te schieten, gebeurde er niks. Geen splash damage, niks. Tevens ging de loop zo heen en weer dat het wel leek alsof ik dronken was.Rivanov schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 19:05:
Zojuist voor het eerst Enlisted gespeeld. Ondanks de erg trage gameplay toch wel vermakelijke game!
Daarna had ik er dus genoeg van en heb ik die game eraf gegooid. Op zich leuk maar te ingewikkelde menu structuur icm de te trage gameplay en nog andere rariteiten, hebben mij doen besluiten om de game te verwijderen.
Wat ook nog verneukeratief was, dat je voor ingame currency een wapen crate kan kopen. Daar staan dan wapens op die je nog niet hebt, maar de in zo'n wapen crate zitten alleen maar wapens die je al hebt. Je betaalt dus voor iets wat je al hebt.
XBL: MRE Inc
Inside Xbox Series X|S Optimized: Zombie Army 4: Dead War
https://news.xbox.com/en-...ed-zombie-army-4-dead-war
https://news.xbox.com/en-...ed-zombie-army-4-dead-war
Cyberpunk is maar 25 euro nu, holy shit!
https://www.bol.com/nl/p/...JA_GTfgbmfpS1z6PqiS5p0FK8
Hoe zit dat met discs in de XSX, heb je veel lawaai tijdens het spelen ook of alleen tijdens het installeren?
Hoe zit dat met discs in de XSX, heb je veel lawaai tijdens het spelen ook of alleen tijdens het installeren?
Alleen tijdens het installeren en even bij het opstarten van een game (licentiecheck), tijdens het gamen nietdevilsnight schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 20:39:
Cyberpunk is maar 25 euro nu, holy shit!
OK, beter!edgarf28 schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 20:41:
[...]
Alleen tijdens het installeren en even bij het opstarten van een game (licentiecheck), tijdens het gamen niet
Eigenlijk moet ik het gewoon doen, de prijs is crazy. Aan de andere kant zal ik hem toch niet spelen want ik heb zoveel in de backlog nog en ik wil sowieso op de XSX patch wachten. Dus dan zou het puur kopen zijn vanwege het lage bedrag.
Heb je daar wel een optie om je profiel opnieuw te downloaden? Of een optie om je profiel te verwijderen? Toen ik de problemen had met Dead Space heb ik ergens een tutorial gevonden maar die kan ik nu niet meer vinden. Als ik jouw probleem zo lees weet ik zeker dat het hetzelfde probleem is en dat zit hem in het live (360) profiel. Dat is zeker de richting waar je in moet zoeken.Farabi schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 19:46:
[...]
Ik heb de gui geopend, ik ben niet aangemeld. Dus ik kan niet afmelden. Zodra ik wil aanmelden krijg ik de melding dat er geen verbinding gemaakt kan worden met xbox live.
[ Voor 30% gewijzigd door Phydomir op 09-04-2021 21:46 ]
Er staat wel dat ik een profiel moet downloaden, nadat ik daarop klik, begint hij verbinding te maken met xbox live en daar gaat het mis.Phydomir schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 21:42:
[...]
Heb je daar wel een optie om je profiel opnieuw te downloaden? Of een optie om je profiel te verwijderen? Toen ik de problemen had met Dead Space heb ik ergens een tutorial gevonden maar die kan ik nu niet meer vinden. Als ik jouw probleem zo lees weet ik zeker dat het hetzelfde probleem is en dat zit hem in het live (360) profiel. Dat is zeker de richting waar je in moet zoeken.
Voordat die patch er is, gaat ie voor 19,95 weg of staat ie in Gamepass. Als je 'm nu toch niet gaat spelen, zou ik lekker wachten.devilsnight schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 20:55:
[...]
OK, beter!
Eigenlijk moet ik het gewoon doen, de prijs is crazy. Aan de andere kant zal ik hem toch niet spelen want ik heb zoveel in de backlog nog en ik wil sowieso op de XSX patch wachten. Dus dan zou het puur kopen zijn vanwege het lage bedrag.
Helaas nog niks bekend over Xbox en PS.Martinspire schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 22:09:
[YouTube: The Day Before - Exclusive Official Gameplay Trailer]
10 minuten van The Day Before. Gewoon gameplay, geen bullshit. Marketing is dus wel apart maar op zich ook wel prima. Die driving physics god damn dat is onverwacht tof...
Ja ik denk dat ik het mooi laat voor wat het is.DutchOwnage schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 22:48:
[...]
Voordat die patch er, gaat ie voor 19,95 weg of staat ie in Gamepass. Als je 'm nu toch niet gaat spelen, zou ik lekker wachten.
Ga nou eens gewoon naar de xbox -settings en dan accounts.Farabi schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 19:46:
[...]
Ik heb de gui geopend, ik ben niet aangemeld. Dus ik kan niet afmelden. Zodra ik wil aanmelden krijg ik de melding dat er geen verbinding gemaakt kan worden met xbox live.
Mja maar ik ga er, zeker gezien de aim van de video, wel vanuit dat het gewoon naar console komt. Ja pc-first maar console uiteindelijk wel.
Al gwdaan. Niks te vinden.zetje01 schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 23:58:
[...]
Ga nou eens gewoon naar de xbox -settings en dan accounts.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Xbox wireless headset nu bij de MediaMarkt online
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/Y2pTa3PobauQKHIwvXdDvF88.jpg?f=fotoalbum_large)