Nee, hier een update van 7.64 GBDutchOwnage schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 20:14:
Meer mensen waar voor FH4 een update van dik 84GB aangeboden wordt? Lijkt wel alsof ie heel de game opnieuw wil installeren
Nog nooit meegemaakt dit.
Ik neem mijn eerdere uitspraken over Outriders terug.
Heb het nog eens een goede kans gegeven en nu ik wat hoger gelevelled ben speelt het toch wel verdomd lekker weg !
Key is toch wel om lekker agressief te spelen, zat voorheen veels te veel in cover, niet doen !!
Benieuwd of het ook lang leuk blijft maar voorlopig vermaak ik mij er wel mee.
Toch mooi hoe dat werkt met games icm Game Pass
Heb het nog eens een goede kans gegeven en nu ik wat hoger gelevelled ben speelt het toch wel verdomd lekker weg !
Key is toch wel om lekker agressief te spelen, zat voorheen veels te veel in cover, niet doen !!
[ Voor 14% gewijzigd door justifire op 06-04-2021 20:42 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Zombie Army 4 !
Mooi op tijd voor de next gen update
Xbox (8th April):
Series S
• 1080p* @ 60Hz only
• Reduced loading times
Series X
• Includes quality/performance toggle with the following settings
o Quality – 4k* @ 60Hz
o Performance – 1080p @ 120Hz**
• Reduced loading times
*DRS enabled - The resolution of the image can drop below the target to ensure a smooth FPS.
**Requires a 120Hz display with HDMI 2.1 support.
https://zombiearmy.com/en/news/2338
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Apart. Nou ja, laat 'm wel downloaden, en dan eens kijken.
Ik heb hier nog geen economische of psychologische term voor kunnen vinden maar wat mij betreft bestaat er inderdaad wel een soort mechanism dat bij een lage prijs of lage toegangsprijs je minder kritisch bent.justifire schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 20:32:
Of andersom dat je bij een hoge prijs kritischer bent. tja hoe noem je dat ?
Zegt overigens niet dat het altijd terecht is.
[ Voor 3% gewijzigd door Palindrome op 06-04-2021 20:52 ]
Logisch toch? Voor een hogere prijs verwacht je ook meer kwaliteit. Dat is gewoon consument zijnPalindrome schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 20:51:
[...]
Ik heb hier nog geen economische of psychologische term voor kunnen vinden maar wat mij betreft bestaat er inderdaad wel een soort mechanism dat bij een lage prijs of lage toegangsprijs je minder kritisch bent.
Menselijk.Palindrome schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 20:51:
[...]
Ik heb hier nog geen economische of psychologische term voor kunnen vinden maar wat mij betreft bestaat er inderdaad wel een soort mechanism dat bij een lage prijs of lage toegangsprijs je minder kritisch bent.
Ja ik dacht er zal vast een economische of psychologische term voor zijn.FrankoNL schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 20:53:
[...]
Logisch toch? Voor een hogere prijs verwacht je ook meer kwaliteit. Dat is gewoon consument zijn
Is ook altijd het stigma dat free to play games kut zijn bijvoorbeeld. Krijgen we nu ook straks dat gamepass games kut zijn want het is "goedkoop".
Goedkoop is duurkoop ?Palindrome schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 20:51:
[...]
Wat ik persoonlijk de laatste tijd merk is dat ik een game langer de kans geef als ik hem daadwerkelijk heb gekocht. Het is makkelijker om een Gamepass game na een uurtje of zelfs halfuurtje proberen te deinstalleren waar ik de game, als ik hem gekocht had, nog wel een paar uur gegeven had.
Same. Had ik ook vroeger in het download tijdperk. Kreeg pas weer plezier in gamen toen ik daar mee gestopt ben.Timothy3000 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 21:05:
Wat ik persoonlijk de laatste tijd merk is dat ik een game langer de kans geef als ik hem daadwerkelijk heb gekocht. Het is makkelijker om een Gamepass game na een uurtje of zelfs halfuurtje proberen te deinstalleren waar ik de game, als ik hem gekocht had, nog wel een paar uur gegeven had.
Dat is mbt games de laatste tijd enorm gekanteld dacht ik. Je leest eerder dat AAA games matig gevonden worden of iig als makkelijk tussendoortje worden gezien en de (vaak veel goedkoper om te kopen) indie games juist als parels worden beschouwd. Zie recent bv Hades, Disco Elysium, Stardew Valley, Obra Dinn en Genesis Noir. Hades was zelfs GOTY voor velen.Palindrome schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 21:03:
[...]
Ja ik dacht er zal vast een economische of psychologische term voor zijn.
Is ook altijd het stigma dat free to play games kut zijn bijvoorbeeld. Krijgen we nu ook straks dat gamepass games kut zijn want het is "goedkoop".
Dat je van games die een hogere prijs hebben meer kwaliteit moet of kan verwachten gaat imo iig al jaren niet meer op.
[ Voor 11% gewijzigd door Timothy3000 op 06-04-2021 21:11 ]
Gisteren eerste keer 4K bluray bekeken. Zeer mooi, maar disc drive maakt toch redelijk wat lawaai. Nog niet gemerkt bij games aangezien ik alles digitaal heb, maar viel toch op. Verder zalige console.
En hoe! 30fps is gewoon pijnlijk na al dat 60fps geweld sinds de XSX uit was. Op One X had je nog genoeg action adventures en shooters in 30fps, maar verschillende genres zijn allemaal 60fps nu op XSX en there's no way back!Timothy3000 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 16:13:
Persoonlijk geen interesse in de games. GTA in 30fps is echt niet meer te doen.
Hopelijk zit er de andere helft van de maand wel weer wat leuks bij.
Nou een lekker ray traced spelletje op 30fps vind ik toch niet te versmadendevilsnight schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 21:29:
[...]
En hoe! 30fps is gewoon pijnlijk na al dat 60fps geweld sinds de XSX uit was. Op One X had je nog genoeg action adventures en shooters in 30fps, maar verschillende genres zijn allemaal 60fps nu op XSX en there's no way back!
Kom maar door met die next gen GTA V ray tracing update !
Mmm, ik speel dit soort games niet zo veel... en met een redenjustifire schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 20:32:
Al moet ik zeggen dat Destiny wel lekker speelde. Maar bij deze heb ik nu al zo’n hekel aan de captains. De truc die ik nu doe is een captain meenemen naar de vorige sectie. De andere ventjes blijven dan achter. Kan ik eerst rustig de captain afmaken door er omheen te cirkelen zonder door de anderen neergehaald te worden
Ik heb nog niet veel van raytracing mogen meemaken, want WDL belandde meteen in de backlog vanwege AC Valhalla en ook die zit in de backlog nu.justifire schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 21:38:
[...]
Nou een lekker ray traced spelletje op 30fps vind ik toch niet te versmaden![]()
Kom maar door met die next gen GTA V ray tracing update !
Ik ben bijna klaar met de laatste Desperados 3 DLC missie en dan is het full focus op Yakuza 0.
Gta 5. Nice. Ik ben waarschijnlijk een van de weinigen die hem nog niet gespeeld heeft. 
ik heb wat minder tijd (en zin) om elke game diepgaand te spelen (lees: heel kieskeurig en doe enkel de zaken waar ik zin in heb in een game), dus ga hem echt spelen voor het verhaal. Met een beetje geluk krijgt ie de fps boost.
ik heb wat minder tijd (en zin) om elke game diepgaand te spelen (lees: heel kieskeurig en doe enkel de zaken waar ik zin in heb in een game), dus ga hem echt spelen voor het verhaal. Met een beetje geluk krijgt ie de fps boost.
Denk dat je daar een olietanker aan geluk voor nodig zou hebbenilm schreef op woensdag 7 april 2021 @ 00:11:
Gta 5. Nice. Ik ben waarschijnlijk een van de weinigen die hem nog niet gespeeld heeft.
Rockstar komt met een betaalde upgrade later dit jaar, die gaan niet willen dat mensen al gratis 60 fps krijgen want dat kost hun verkopen van die nieuwe versie.
Gamertag: FinrazielNL
Ja idd, rockstar zitten op hun centen. Het duurde heel lang voor GTA 5 onder de 20 euro dook, terwijl andere AAA games al 1 jaar na release in de sale zaten. Kan ook met de populariteit van GTA 5 te maken hebben.
Beetje vreemd (maar ook logisch) dat Microsoft toestemming van rockstar nodig heeft voor de fps boost toe te passen. Op pc zou Jan en alleman het doen als er een (3rd party) fix voor was, ook al is het in principe illegaal.
Beetje vreemd (maar ook logisch) dat Microsoft toestemming van rockstar nodig heeft voor de fps boost toe te passen. Op pc zou Jan en alleman het doen als er een (3rd party) fix voor was, ook al is het in principe illegaal.
@ilm er is niets mis illegaal aan. Microsoft zou het ook gewoon kunnen doen, maar dan breken ze de ongeschreven regel dat ze niet zelf in een stuk software ingrijpen dat op 1 van hun besturingssystemen draait.
Tot nu toe zijn ze nooit verder gegaan dat toegang blokkeren tot bepaalde api's omwille van veiligheid en zelfs daar zijn ze extreem terughoudend in.
Tot nu toe zijn ze nooit verder gegaan dat toegang blokkeren tot bepaalde api's omwille van veiligheid en zelfs daar zijn ze extreem terughoudend in.
Waarom is het al jaren zo dat wanneer je bij Xbox een game update annuleert dat hij vervolgens de volledige game verwijderd? Hier stoor ik mij serieus al jaren aan, want dit is erg onhandig
.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Zeker nog nooit warzone geïnstalleerd gehadDutchOwnage schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 20:14:
Meer mensen waar voor FH4 een update van dik 84GB aangeboden wordt? Lijkt wel alsof ie heel de game opnieuw wil installeren
Nog nooit meegemaakt dit.
Bij gebrek aan een goede recente snowboardgame heb ik SSX vanuit EA Play eens probeerd gisteravond. Titel uit 2012, wat je vooral goed merkt aan de muziek (hopen met dubstep en aanverwanten). Is wel hectische arcade-actie, maar draait als een trein. Heb de controls nog niet helemaal onder de knie wat tricks betreft, maar is een prima titel om een paar keer de berg af te knallen.
Op de OG Xbox speelde ik veel Transworld Snowboarding, dat was echt een fijne game. Samen met Wakeboarding Unleashed voor de afwisseling, mooie tijden
Op de OG Xbox speelde ik veel Transworld Snowboarding, dat was echt een fijne game. Samen met Wakeboarding Unleashed voor de afwisseling, mooie tijden
Schijfdefragmentatie ?G_Dragon schreef op woensdag 7 april 2021 @ 08:20:
Waarom is het al jaren zo dat wanneer je bij Xbox een game update annuleert dat hij vervolgens de volledige game verwijderd? Hier stoor ik mij serieus al jaren aan, want dit is erg onhandig.
Ah oke !
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Verwijderd
Dat is natuurlijk ergens wel logisch. Een update van 80GB betekend niet dat de game 80GB groter word, het grootste gedeelte vervangt bestaande bestanden. Met de relatief kleine SSD's / opslag logisch dus.
Aan de andere kant, als je voldoende schijf ruimte beschikbaar hebt, zou ook de fragmentatie pas na het toepassen van de update kunnen plaats vinden.
Of je bent gewoon geduldig en harkt die 80GB gewoon binnen
80 Gb, half uurtje downloaden hier
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Bijzonder, mijne geeft vrijwel geen enkel geluid, ook niet bij games op disk.lapino schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 21:14:
Gisteren eerste keer 4K bluray bekeken. Zeer mooi, maar disc drive maakt toch redelijk wat lawaai. Nog niet gemerkt bij games aangezien ik alles digitaal heb, maar viel toch op. Verder zalige console.
Hebben jullie ook regelmatig met games in HDR dat opnames (twitch, schermopnames) erg donker zijn?
Ik heb laatst een goed uur de twitch stream aan gehad. Als ik even naar de twitch app ga, en weer terug in de game is de stream soms erg donker. Wissel ik nogmaals (dashboard, of app) en terug naar game, dan klopt de helderheid weer.
Ik heb laatst een goed uur de twitch stream aan gehad. Als ik even naar de twitch app ga, en weer terug in de game is de stream soms erg donker. Wissel ik nogmaals (dashboard, of app) en terug naar game, dan klopt de helderheid weer.
Als jouw game tegen full prijs na een half jaar nog steeds boven aan de verkoop lijsten staat. Waarom zou je dan de prijs verlagen. Beetje hetzelfde als met Nintendo games. Mario Kart is nog steeds een van de best verkopende games, week na week. Geen enkele reden voor hen om de prijs te verlagen.ilm schreef op woensdag 7 april 2021 @ 07:30:
Ja idd, rockstar zitten op hun centen. Het duurde heel lang voor GTA 5 onder de 20 euro dook, terwijl andere AAA games al 1 jaar na release in de sale zaten. Kan ook met de populariteit van GTA 5 te maken hebben.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Lijkt me een beveiliging ding... Heeft echt niks met fragmentatie te maken. Lijkt me meer dat ze op deze manier bijvoorbeeld als een game exploitable zou zijn ze zo kunnen zorgen dat zo min mogelijk mensen die kwetsbare versie nog geïnstalleerd hebben staan. Consoles zijn vaker gekraakt door bepaalde games waar je dan een specifieke versie van moest hebben.G_Dragon schreef op woensdag 7 april 2021 @ 08:20:
Waarom is het al jaren zo dat wanneer je bij Xbox een game update annuleert dat hij vervolgens de volledige game verwijderd? Hier stoor ik mij serieus al jaren aan, want dit is erg onhandig.
Gamertag: FinrazielNL
Zover ik het begreep overschrijft de xbox bij een update direct de bestanden van het spel. Mocht je dan halverwege de download afkappen dan zou je voor een deel de nieuwe en een ander deel de oude bestanden hebben.
Dit is in mijn ogen juist een groot voordeel, bij de playstation download je eerst alle bestanden los, daarna gaat hij kopiëren en daarna volgens mij nog installeren. Buiten dat dit meer tijd vraagt, moet je dan ook de ruimte vrij hebben op je console. Vooral "leuk" als je de laatste jaren Call of Duty met hun mega updates speelt..
Dit is in mijn ogen juist een groot voordeel, bij de playstation download je eerst alle bestanden los, daarna gaat hij kopiëren en daarna volgens mij nog installeren. Buiten dat dit meer tijd vraagt, moet je dan ook de ruimte vrij hebben op je console. Vooral "leuk" als je de laatste jaren Call of Duty met hun mega updates speelt..
Kun je dan niet beter op de nextgen versie wachten? Krijg je de betere speelervaring.ilm schreef op woensdag 7 april 2021 @ 00:11:
[ Voor 3% gewijzigd door Timothy3000 op 07-04-2021 11:49 ]
Hierboven wordt gesproken over het 'proberen' van games in Gamepass. Ik denk dat het inderdaad zo is dat je sneller een game uninstalled als je hem via Gamepass speelt dan als je hem hebt gekocht. Dat is ook niet meer dan logisch denk ik. Waarom je tijd verdoen met iets waar je niet direct veel plezier uit haalt. Ik zie hier op tweakers best wel wat mensen posten dat ze maar een uurtje of 7 ofzo per week kunnen gamen. Dan is het erg fijn dat je gewoon games kunt proberen zonder 'er aan vast te zitten' omdat je er geld aan hebt besteedt, maar wellicht er niet veel plezier mee hebt. Wel moet je zelf dan een beetje keuzes maken in welke games je wel en niet wilt spelen, en voorkomen dat je door het grote aanbod in een keuzestress komt. Maarja dat heb je met alle vormen van media op dit moment.
Zelf even gekeken naar de games waar ik het afgelopen jaar meer dan 70 uur in heb gestopt. Dat zijn dus bijna allemaal Gamepass games.
-Gears 5
-Grounded
-Wasteland 3
-Sea of Thieves
-Forza Horizon 4
-Outer wilds
-Gears Tactics
Enige game die daar in de buurt komt en die ik heb gekocht is Crash 4 en Battlefield V.
Zo heb ik verder Cyberpunk gekocht voor 70 euro, maar dat was echt niet wat ik er van had verwacht en heb mijn geld teruggevraagd. Ook in Gamepass zou ik die er na drie uur spelen er af hebben gegooid.
Daarnaast AC Valhalla 15 uur gespeeld en maar gestopt want vond het gewoon niet boeiend, ook al heb ik er voor betaald.
Zelf even gekeken naar de games waar ik het afgelopen jaar meer dan 70 uur in heb gestopt. Dat zijn dus bijna allemaal Gamepass games.
-Gears 5
-Grounded
-Wasteland 3
-Sea of Thieves
-Forza Horizon 4
-Outer wilds
-Gears Tactics
Enige game die daar in de buurt komt en die ik heb gekocht is Crash 4 en Battlefield V.
Zo heb ik verder Cyberpunk gekocht voor 70 euro, maar dat was echt niet wat ik er van had verwacht en heb mijn geld teruggevraagd. Ook in Gamepass zou ik die er na drie uur spelen er af hebben gegooid.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Hoe zit het eigenlijk met Grounded? Is daar al een release van bekend? Of blijven ze daar maar updates voor uitbrengen als een soort soft release?
Nee, dat klopt
Het schijnt het nieuwe 'Sea of Thieves' te worden.Wom schreef op woensdag 7 april 2021 @ 12:26:
Hoe zit het eigenlijk met Grounded? Is daar al een release van bekend? Of blijven ze daar maar updates voor uitbrengen als een soort soft release?
Van mij mag Microsoft ook best een tandje minder doen mbt game pass.uchiha tijntje schreef op woensdag 7 april 2021 @ 12:02:
Hierboven wordt gesproken over het 'proberen' van games in Gamepass. Ik denk dat het inderdaad zo is dat je sneller een game uninstalled als je hem via Gamepass speelt dan als je hem hebt gekocht. Dat is ook niet meer dan logisch denk ik. Waarom je tijd verdoen met iets waar je niet direct veel plezier uit haalt. Ik zie hier op tweakers best wel wat mensen posten dat ze maar een uurtje of 7 ofzo per week kunnen gamen. Dan is het erg fijn dat je gewoon games kunt proberen zonder 'er aan vast te zitten' omdat je er geld aan hebt besteedt, maar wellicht er niet veel plezier mee hebt. Wel moet je zelf dan een beetje keuzes maken in welke games je wel en niet wilt spelen, en voorkomen dat je door het grote aanbod in een keuzestress komt. Maarja dat heb je met alle vormen van media op dit moment.
-Gears 5
-Grounded
-Wasteland 3
-Sea of Thieves
-Forza Horizon 4
-Outer wilds
-Gears Tactics
Zo heb ik verder Cyberpunk gekocht voor 70 euro, maar dat was echt niet wat ik er van had verwacht en heb mijn geld teruggevraagd. Ook in Gamepass zou ik die er na drie uur spelen er af hebben gegooid.Daarnaast AC Valhalla 15 uur gespeeld en maar gestopt want vond het gewoon niet boeiend, ook al heb ik er voor betaald.
Belachelijk hoe hard de backlog groeit.
Deze maand ook, Narita Boy, Outriders, Zombie Army 4, Second Extinction en was nog lang niet klaar met Code Vein, Wreckfest, Gears 5, FH4 en nog een hele trits toppers uit de game pass
Ik hoop dat je je er wel voor laat betalen. De marketing mensen van MS kunnen iig ontslagen worden als jij actief bent 🤣justifire schreef op woensdag 7 april 2021 @ 12:51:
[...]
Van mij mag Microsoft ook best een tandje minder doen mbt game pass.
Deze maand ook, Narita Boy, Outriders, Zombie Army 4, Second Extinction en was nog lang niet klaar met Code Vein, Wreckfest, Gears 5, FH4 en nog een hele trits toppers uit de game pass
En dan hoef ik er geneens moeite voor te doen, belachelijk hoeveel content je krijgt voor die paar euro per maand.giantgiantus schreef op woensdag 7 april 2021 @ 13:00:
[...]
Ik hoop dat je je er wel voor laat betalen. De marketing mensen van MS kunnen iig ontslagen worden als jij actief bent 🤣
Kunnen Netflix en mijn internetprovider nog heel wat van leren !
Off-topic:
Wat voor content mis jij op het internet? Mijn ISP filtert zo goed als niks dus geen idee wat mijn ISP moet verbeteren aan mijn internet toegang
Verder wel met je eens dat Gamepass echt als een trein gaat en er eigenlijk te veel goeie games bij komen, ik ben zelf helemaal van de Sea of Thieves dus aan mij hebben ze best een goeie
PS/XBL: Nogne
Mogen van mij juist wel wat meer echt grote titels worden toegevoegd.justifire schreef op woensdag 7 april 2021 @ 12:51:
[...]
Van mij mag Microsoft ook best een tandje minder doen mbt game pass.
Wat versta jij onder grote titels dan? Mis namelijk zelf niet echt veel (backlog word al steeds groter) dus ben wel benieuwd naar wat jij verstaat onder "grote titels".Timothy3000 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 13:26:
[...]
Mogen van mij juist wel wat meer echt grote titels worden toegevoegd.
Games als Crash 4, Cyberpunk, Tony Hawk, Assassins Creed, Watch Dogs, Avengers etc. Met name gewoon de wat nieuwere grote games.
Sony voegt nu maandelijks een echt nieuwe grote game toe. Dat zou ik Microsoft ook wel willen blijven zien doen.
Onrealistisch, I know.
Sony voegt nu maandelijks een echt nieuwe grote game toe. Dat zou ik Microsoft ook wel willen blijven zien doen.
Onrealistisch, I know.
[ Voor 17% gewijzigd door Timothy3000 op 07-04-2021 13:31 ]
Fuser trouwens ook. Perfecte Gamepass titel.
Of Biomutant.
Of Biomutant.
[ Voor 16% gewijzigd door Timothy3000 op 07-04-2021 13:33 ]
Mee eensTimothy3000 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 13:33:
Fuser trouwens ook. Perfecte Gamepass titel.
Ik zie Cyberpunk wel komen naar de game pass dit jaar.
[ Voor 14% gewijzigd door Bionaut93 op 07-04-2021 13:35 ]
Titels van andere developpers, got it. Lijst hierboven heb ik niks mee, dus zit daar persoonlijk niet echt op te wachten. De games waar ik het meest op wacht worden door Bethesda ontwikkeld dus in die zin komen de "grote titels" al die ik wil.Timothy3000 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 13:29:
Games als Crash 4, Cyberpunk, Tony Hawk, Assassins Creed, Watch Dogs, Avengers etc. Met name gewoon de wat nieuwere grote games.
Onrealistisch, I know.
Volgende week krijgen we een leuke update voor Curse of the Dead Gods, crossover met Dead Cells
We are happy to reveal our upcoming Curse of the Dead Cells crossover update with @motiontwin!
— Curse of the Dead Gods (@PlayDeadGods) 7 april 2021
Get ready for:
💀new curses
💣new weapons
🔥more features
Coming to you on April 14!
More info: https://t.co/soTVbOb33L pic.twitter.com/e3g9Jmwc8d
Content genoeg, maar game pass rekent dan weer geen honderd euro in de maandNogne schreef op woensdag 7 april 2021 @ 13:25:
[...]
Off-topic:
Wat voor content mis jij op het internet? Mijn ISP filtert zo goed als niks dus geen idee wat mijn ISP moet verbeteren aan mijn internet toegang![]()
Verder wel met je eens dat Gamepass echt als een trein gaat en er eigenlijk te veel goeie games bij komen, ik ben zelf helemaal van de Sea of Thieves dus aan mij hebben ze best een goeie
Hoeveel en welke Microsoft exclusives verwachten jullie volgend jaar?
[ Voor 6% gewijzigd door Bionaut93 op 07-04-2021 13:45 ]
Hè betaal je 100€ per maand voor internet?😂😂justifire schreef op woensdag 7 april 2021 @ 13:42:
[...]
Content genoeg, maar game pass rekent dan weer geen honderd euro in de maand
Jup, niet alleen voor internet maar nog wat extra producten. En moet zeggen dat ik er totaal geen problemen mee heb want verbinding is altijd stabiel en haal altijd mijn maximale download. Snap dat niet iedereen dat er voor over heeft, maar een hobby mag geld kosten tochgiantgiantus schreef op woensdag 7 april 2021 @ 14:14:
[...]
Hè betaal je 100€ per maand voor internet?😂😂
Oh ja. Maar extra’s als voetbal en films zijn natuurlijk geen internet. Voor internet kom je niet snel boven de 50€ oid. Ik heb super stabiel glas voor 45€.Nogne schreef op woensdag 7 april 2021 @ 14:18:
[...]
Jup, niet alleen voor internet maar nog wat extra producten. En moet zeggen dat ik er totaal geen problemen mee heb want verbinding is altijd stabiel en haal altijd mijn maximale download. Snap dat niet iedereen dat er voor over heeft, maar een hobby mag geld kosten toch
Ja ps4 versies.... daar zit je dan met je ps5Timothy3000 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 13:29:
Onrealistisch, I know.
Ik ben eigenlijk wel stiekem benieuwd naar je gamertag om te zien welke spellen je normaliter speeltTimothy3000 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 13:29:
Onrealistisch, I know.
Even wachten op de E3 dit jaar. Wellicht kunnen we dan alvast wat Ubisoft titels afvinkenTimothy3000 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 13:29:
Onrealistisch, I know.
In die zin betaal ik ook ong 50e hoor, maar het gehele pakket bij elkaar komt wel richting de 100e. Ik kan hier wel overstappen op glas maar dat is niet voordelig voor mij (ik zit bij die provider die ook Formule 1 uitzendtgiantgiantus schreef op woensdag 7 april 2021 @ 14:21:
[...]
Oh ja. Maar extra’s als voetbal en films zijn natuurlijk geen internet. Voor internet kom je niet snel boven de 50€ oid. Ik heb super stabiel glas voor 45€.
Maar genoeg off-topic
Volgende week donderdag (15 April) start 2e seizoen van Sea of Thieves, ben erg benieuwd wat er allemaal te wachten staat. Sinds kort begonnen met Athena en afgelopen weekend lvl 9 aangetikt, dus nog 11 lvls te gaan
Fable, Forza Motorsport, dat zijn de titels waar ik echt op hoop.Bionaut93 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 13:44:
Hoeveel en welke Microsoft exclusives verwachten jullie volgend jaar?
Overigens zijn de makers van de reboot van Battletoads bezig aan een nieuwe game gebaseerd op een bestaande IP. Viva Pinata? Schijnt heel populair te zijn via Gamepass op dit moment.
Fable verwacht ik nog lang niet, ze zijn pas net begonnen met ontwikkelen dus die verwacht ik op z’n vroegst pas in 2023 (met een beetje geluk eind volgend jaar).Wom schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:37:
[...]
Fable, Forza Motorsport, dat zijn de titels waar ik echt op hoop.
Overigens zijn de makers van de reboot van Battletoads bezig aan een nieuwe game gebaseerd op een bestaande IP. Viva Pinata? Schijnt heel populair te zijn via Gamepass op dit moment.
Desperados 3 DLC ook uitgespeeld nu. Ik ben blij dat ik die Season pass niet voor de volle mep van (ik dacht) 20 euro heb gehaald, want het zijn 3 missies waarvan eentje gewoon in de base game zit, alleen is de situatie nu anders. Super tof allemaal verder, dat zeker!
Dit jaar dus Halo: Infinite en MS flight Simulator.Nogne schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:48:
[...]
Fable verwacht ik nog lang niet, ze zijn pas net begonnen met ontwikkelen dus die verwacht ik op z’n vroegst pas in 2023 (met een beetje geluk eind volgend jaar).
Volgend jaar waarschijnlijk Starfield en Forza Motorsport.
Klinkt goed.
Dit zijn spellen die wel in mijn straatje passen! Ben erg benieuwd.
Nevermind.
Shadow Tactics werkt perfect nu met een unlocked framerate. Had geen idee dat er een vsync optie in de game zit. Wauw wat een verademing.
Shadow Tactics werkt perfect nu met een unlocked framerate. Had geen idee dat er een vsync optie in de game zit. Wauw wat een verademing.
[ Voor 61% gewijzigd door devilsnight op 07-04-2021 17:25 ]
21 April Xbox Game Stack Live Event !
https://www.windowscentral.com/game-stack-live-2021
Zijn er meer mensen die Outsiders co-op spelen? Ik krijg het niet voor elkaar.. als ik probeer te joinen dan lukt dat niet.
Tot nu toe erg positief verrast door Outsiders! Dus nu opzoek naar mensen om af en toe casual mee te levelen. Mijn GT is: Rpower
Tot nu toe erg positief verrast door Outsiders! Dus nu opzoek naar mensen om af en toe casual mee te levelen. Mijn GT is: Rpower
Veelbelovend!
[Twitter: https://twitter.com/IdleSloth84/status/1379675457218605056?s=19]
Lang verhaal kort....
Xbox Games Publishing (Ryse, Rise of the Tomb Raider, Dead Rising 3, Ori, Quantum Break etc) is bezig met grote AAA third parties voor nieuwe exclusives. Heel fijn, want de laatste tijd waren ze iets te small-time bezig met Tell me Why, graag weer wat big guns!
Daarnaast heeft Jez Corden van Windows Central dit ook gezegd een tijdje terug.
[Twitter: https://twitter.com/IdleSloth84/status/1379675457218605056?s=19]
Lang verhaal kort....
Xbox Games Publishing (Ryse, Rise of the Tomb Raider, Dead Rising 3, Ori, Quantum Break etc) is bezig met grote AAA third parties voor nieuwe exclusives. Heel fijn, want de laatste tijd waren ze iets te small-time bezig met Tell me Why, graag weer wat big guns!
Daarnaast heeft Jez Corden van Windows Central dit ook gezegd een tijdje terug.
En Jeff Grubb had niet zo lang geleden dit gezegd over Kojima, toen iemand op Twitter vroeg of die Kojima Productions statue op Phil Spencer's plank iets betekende :'‘I know MS is heavily involved with big 3P studios for exclusives. Some of the projects I’ve seen pitched are the kinda games I expect to be on the level of like where Bungie was with Halo back in the day, the kinda 10 year plan kinda thing like Asobo and Flight Simulator. I’ve seen things that are years out that are incredibly impressive that make me think some of the studios involved could end up being acquired because of the scale of some of the projects. But it’s so early these things might never come to fruition.I always think back to Scalebound, Phantom Dust and these games that were announced that never sort of appeared. More games than we’ll ever know didn’t even get off the ground or past the prototype stage. I don’t like teasing things that are far out because it can lead to disappointments but for the sake of the podcast and you guys I’ll just say…MS is always planning things . It’s not like they buy Bethesda and think ok we’re done now. They ain’t done. Some of the things that they are exploring is just crazy.’'
‘‘Yeah it definately means something. He’s definitely alluding to a deal that he’s trying to make with Kojima. Likely a deal that is getting closed to being signed and I do believe it is for a new game from Kojima’’.
Xbox Velocity Architecture. Je weet wel een buzz word net zoals Smart Deliveryjustifire schreef op woensdag 7 april 2021 @ 19:04:
21 April Xbox Game Stack Live Event !
[ Voor 13% gewijzigd door MRE-Inc op 07-04-2021 21:15 ]
XBL: MRE Inc
Servers zijn nog niet helemaal lekker. Afgelopen weekend één keer een random Squad kunnen joinen, maar ook dat lukt niet meer de laatste dagen.Rpower18 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 19:08:
Zijn er meer mensen die Outsiders co-op spelen? Ik krijg het niet voor elkaar.. als ik probeer te joinen dan lukt dat niet.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Zojuist 2x Xbox live gold gekocht voor €15,99 per stuk. Deal staat op Pepper.
[ Voor 3% gewijzigd door Koning-Admiraal op 07-04-2021 22:45 ]
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Ik ben nu alan wake aan het spelen via game pass. Maar hij slaat het spel niet op omdat ik geen verbinding kan maken met xbox live. Komt dit doordat het een oud spel is?
Bij andere spellen heb ik dit probleem niet.
Bij andere spellen heb ik dit probleem niet.
laatst zat control ultimate edition er wel bij toch?Kaasje123 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 14:22:
[...]
Ja ps4 versies.... daar zit je dan met je ps5
Erg nice zeg. Hopelijk komt ie naar Xbox.
Aan de mensen die Outriders op de Xbox series X spelen;
Ervaren jullie ook zo nu en dan gekleurde artifacts bij water en bij stilstaan?
Viel me op bij de spiegel in de bar waar je hunt quests inleverd, bij een bepaalde hoek zie je gekleurde ballen op de spiegel (of diamant…het glimt in ieder geval😝) En gister in het bos gedeelte stond ik even 1 minuut stil om drinken te pakken, verschenen er flikkerende streepjes in het beeld…ik loop en het is weg.
Ik heb dit enkel nog bij Warzone meegemaakt die vreemde flikkerende blokjes.
Zal er dan toch een fout in de Xbox zelf zitten, of is het een design issue (misschien wordt het geheugen te heet)
Ervaren jullie ook zo nu en dan gekleurde artifacts bij water en bij stilstaan?
Viel me op bij de spiegel in de bar waar je hunt quests inleverd, bij een bepaalde hoek zie je gekleurde ballen op de spiegel (of diamant…het glimt in ieder geval😝) En gister in het bos gedeelte stond ik even 1 minuut stil om drinken te pakken, verschenen er flikkerende streepjes in het beeld…ik loop en het is weg.
Ik heb dit enkel nog bij Warzone meegemaakt die vreemde flikkerende blokjes.
Zal er dan toch een fout in de Xbox zelf zitten, of is het een design issue (misschien wordt het geheugen te heet)
Halo komt toch begin/eind zomer? Hier kijk ik dit jaar het meeste naar uit!Bionaut93 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 16:14:
[...]
Dit jaar dus Halo: Infinite en MS flight Simulator.
Volgend jaar waarschijnlijk Starfield en Forza Motorsport.
Klinkt goed.
Dan kan ik weer een paar jaar voorruit...
Dacht pas tegen de herfst? Maar hoe eerder hoe beter iddlowskilled-ftw schreef op donderdag 8 april 2021 @ 09:11:
[...]
Halo komt toch begin/eind zomer? Hier kijk ik dit jaar het meeste naar uit!![]()
Dan kan ik weer een paar jaar voorruit...
Gamertag: timmie271
Halo komt inderdaad pas rond de herfst volgens mij. MS Flight Simulator rond de zomer.
Er zijn deze week wel wat berichtjes over Microsoft Publishing en aankondingen in de komende 2 maanden. Meest opmerkelijke is mogelijk een Kojima deal. Sluit goed aan bij de kast van Phil Spencer in een interview van een tijdje geleden.
Twee van zijn games staan wel in mijn lijstje met meest onvergetelijke games ever, namelijk Metal Gear Solid 1 en 3. Maar die dateren natuurlijk ook al van de jaren stilletjes.
De laatste games van hem trekken me niet zo, dus ben wel beetje benieuwd waar die dan nu mee aan komt.
Er zijn deze week wel wat berichtjes over Microsoft Publishing en aankondingen in de komende 2 maanden. Meest opmerkelijke is mogelijk een Kojima deal. Sluit goed aan bij de kast van Phil Spencer in een interview van een tijdje geleden.
Twee van zijn games staan wel in mijn lijstje met meest onvergetelijke games ever, namelijk Metal Gear Solid 1 en 3. Maar die dateren natuurlijk ook al van de jaren stilletjes.
Wat een vette art direction zeg! Wes Anderson vibes.
Als stop motion achtige films je ding is moet je Coraline eens kijken. Wel een mini beetje creepy.
Death Stranding was echt 1 van de beste games die ik in afgelopen jaren heb gespeeld. Met jouw smaak denk ik dat jij die game ook fantastisch zou vinden.uchiha tijntje schreef op donderdag 8 april 2021 @ 09:58:
Halo komt inderdaad pas rond de herfst volgens mij. MS Flight Simulator rond de zomer.
Twee van zijn games staan wel in mijn lijstje met meest onvergetelijke games ever, namelijk Metal Gear Solid 1 en 3. Maar die dateren natuurlijk ook al van de jaren stilletjes.De laatste games van hem trekken me niet zo, dus ben wel beetje benieuwd waar die dan nu mee aan komt.
Death Stranding was inderdaad fantastisch.
Ik zie Kojima echter niet zo snel naar Xbox gaan. Die associeer ik echt met Sony en Playstation.
Wil ook erg graag zien wat Kojima met de Dualsense zou doen.
Hoop dan eerder dat zijn games nu ook uitkomen op Xbox dan dat hij een Xbox exclusive gaat maken.
Ik zie Kojima echter niet zo snel naar Xbox gaan. Die associeer ik echt met Sony en Playstation.
Hoop dan eerder dat zijn games nu ook uitkomen op Xbox dan dat hij een Xbox exclusive gaat maken.
[ Voor 19% gewijzigd door Timothy3000 op 08-04-2021 11:17 ]
Associaties zeggen natuurlijk niet zoveel.Timothy3000 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 11:16:
Je ziet aan alles dat Xbox 100% inzet op deze generatie met toch wel een flinke backing van MS. Ik kan me best voorstellen dat Kojima best op zoek is naar een publisher die flink wat cash heeft en tegelijkertijd creatieve vrijheden biedt die hij wenst. Gelet op de aangekochte teams en de interviews met hun leadership zit dat wel goed:
Met andere woorden, ik zou het zeker niet uitsluiten omdat ze in het verleden groot zijn geworden op de PS.
Of dat wenselijk is of goed is laat ik even buiten beschouwing.
Precies dit. Ik denk dat als je Kojima gewoon een hele grote zak geld geeft zodat al zn filmische dromen te bewerkstelligen zijn hij zo "overstapt" naar xbox hooruchiha tijntje schreef op donderdag 8 april 2021 @ 11:27:
[...]
Associaties zeggen natuurlijk niet zoveel.De markt is in de afgelopen 5 jaar flink veranderd. Volgens “geruchten” hadden Kojima en Sony de afgelopen jaren nu ook weer niet zo’n geweldige verstandhouding tijdens de development van Death Stranding.
Je ziet aan alles dat Xbox 100% inzet op deze generatie met toch wel een flinke backing van MS. Ik kan me best voorstellen dat Kojima best op zoek is naar een publisher die flink wat cash heeft en tegelijkertijd creatieve vrijheden biedt die hij wenst. Gelet op de aangekochte teams en de interviews met hun leadership zit dat wel goed:
Met andere woorden, ik zou het zeker niet uitsluiten omdat ze in het verleden groot zijn geworden op de PS.
Of dat wenselijk is of goed is laat ik even buiten beschouwing.
https://venturebeat.com/2...secret-hideo-kojima-game/Timothy3000 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 11:16:
[Twitter: https://twitter.com/Alcoholikaust/status/1379953082491142148?s=20]But the biggest piece of evidence I have that Abandoned is not a Kojima joint is that Kojima is in talks with Microsoft about publishing his next game, according to a source familiar with the matter. And yes, that statue on Phil Spencer’s shelf was referencing a potential deal with the legendary developer. I cannot confirm if Xbox closed the deal yet, but my understanding is that Kojima is the focus of a Microsoft plan to leverage Japanese talent.
This year is going to be a very exciting one when it comes to big Xbox announcements.
— Mi 🍔 les (@MilesDompier) 7 april 2021
Not one of the ones I know about. 🥲 So this is an additional.
— Jez (@JezCorden) 8 april 2021
Aii.. dat is een tegenvaller op de donderdagmiddag......timmie271 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 09:37:
[...]
Dacht pas tegen de herfst? Maar hoe eerder hoe beter idd
Mooi voor Microsoft en de Xbox only gamers. Zou het zelf wel jammer vinden want was, zoals gezegd, wel erg benieuwd wat Kojima voor moois met de Dualsense zou doen!brushaway schreef op donderdag 8 april 2021 @ 11:46:
[...]
Precies dit. Ik denk dat als je Kojima gewoon een hele grote zak geld geeft zodat al zn filmische dromen te bewerkstelligen zijn hij zo "overstapt" naar xbox hoor
Microsoft is iig ontzettend goed bezig.
[ Voor 4% gewijzigd door Timothy3000 op 08-04-2021 12:23 ]
Gents,
Net deze gekeken. Na wat op en neer scrollen in dit forum. 10 minuutjes en je bent op de hoogte
#doeerjevoordeelmee
Net deze gekeken. Na wat op en neer scrollen in dit forum. 10 minuutjes en je bent op de hoogte
#doeerjevoordeelmee
Wie met één vinger naar een ander wijst, wijst met drie vingers naar zichzelf!
Ik kon echt helemaal niets met Death Stranding, echt bloedsaai vond ik dat. Maar misschien werd het later in de game leuker, ik was na het afsluiten van de eerste wereld afgehaakt. MGS vond ik fantastisch ook al ging het verhaal alle kanten op, maar bij DS kreeg Kojima denk ik iets teveel vrijheid
Ik heb zelf genoten van MGS 1 en 3. 2 was tof maar ik baalde echt van dat ene in het begin meteen. 4 vond ik meh en 5 ook.Steven030 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 12:56:
Ik kon echt helemaal niets met Death Stranding, echt bloedsaai vond ik dat. Maar misschien werd het later in de game leuker, ik was na het afsluiten van de eerste wereld afgehaakt. MGS vond ik fantastisch ook al ging het verhaal alle kanten op, maar bij DS kreeg Kojima denk ik iets teveel vrijheid
Maar talent heeft de dude echt wel. Altijd geweldige cutscenes, bijzonder (aparte) verhalen, prima graphics en sfeer. Ben echt wel benieuwd wat hij zou kunnen maken voor Xbox.
Ja 4 vond ik zo matig na 3, dat ik ook 5 niet meer heb geprobeerd. Ik vraag me af of hij zelf het verhaal van deel 4 snaptedevilsnight schreef op donderdag 8 april 2021 @ 13:34:
[...]
Ik heb zelf genoten van MGS 1 en 3. 2 was tof maar ik baalde echt van dat ene in het begin meteen. 4 vond ik meh en 5 ook.
Maar talent heeft de dude echt wel. Altijd geweldige cutscenes, bijzonder (aparte) verhalen, prima graphics en sfeer. Ben echt wel benieuwd wat hij zou kunnen maken voor Xbox.
Deel 5 was de gameplay echt heel goed. Is vaak bijna gratis op ps5 en Xbox. Als je de kans hebt zou ik hem zeker proberen.uchiha tijntje schreef op donderdag 8 april 2021 @ 13:40:
[...]
Ja 4 vond ik zo matig na 3, dat ik ook 5 niet meer heb geprobeerd. Ik vraag me af of hij zelf het verhaal van deel 4 snapte
5 ook?! Dat blijft voor mij 1 van de beste games ooit gemaakt! Fantastische stealth gameplay.devilsnight schreef op donderdag 8 april 2021 @ 13:34:
[...]
Ik heb zelf genoten van MGS 1 en 3. 2 was tof maar ik baalde echt van dat ene in het begin meteen. 4 vond ik meh en 5 ook.
Tot hoever heb je gespeeld?
Tot hoever? Oei, goede vraag.Timothy3000 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 13:49:
[...]
5 ook?! Dat blijft voor mij 1 van de beste games ooit gemaakt! Fantastische stealth gameplay.
Tot hoever heb je gespeeld?
Sowieso flink wat uur. Ik vond de proloog echt top, lekker spannend ook EN liniair. Dat is iets waar deze franchise echt shined, liniair level design. Zodra we die open map kregen in 5 begon ik het al minder te vinden. Daarnaast vond ik het ook een ronduit saaie game world.
Een Xbox exclusive hoop ik ook niet, met name inderdaad omdat ik ook graag zie wat Kojima allemaal bedenkt voor de Dualsense.Timothy3000 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 12:22:
[...]
Mooi voor Microsoft en de Xbox only gamers. Zou het zelf wel jammer vinden want was, zoals gezegd, wel erg benieuwd wat Kojima voor moois met de Dualsense zou doen!
Microsoft is iig ontzettend goed bezig.
Wellicht dat Death Stranding in Gamepass voor PC komt?
Edit: zie dat Sony eigendom is van de DS IP, niet Kojima. Maar Sony heeft verder weer niks te maken met de PC-release? Dan weet ik het verder niet of het mogelijk is dat DS naar Gamepass komt.
[ Voor 15% gewijzigd door Raem op 08-04-2021 14:41 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/k7N8ar8j0RnTxFSuB0t2R6Ij.jpg?f=fotoalbum_large)