• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

giantgiantus schreef op zondag 4 april 2021 @ 19:09:
[...]

Ok. Andere mensen wel. Wat is je punt?
Mijn punt heb ik gegeven. Wat is je punt?

Set your goals high, and don't stop till you get there.

• bartd1983
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23-10-2025
Ram-G-maN schreef op zondag 4 april 2021 @ 18:29:
[...]

Bedankt voor het delen van de video. Ik was toch wel enigzins benieuwd naar. Maar het feit dat het geen live multipoint device connectivity heeft i.t.t. de veel completer uitgeruste Xbox draadloze headset maakt het bij voorbaat al enorm lastig om die €500,- te verantwoorden.

Ik vind het het enorm fijn dat ik Discord op mijn Android toestel kan gebruiken samen met de in game audio van de Series X. Bovendien is het heel fijn dat ik ook Xcloud kan gebruiken met dezelfde headset die dan nog steeds verbonden is met mijn mobiel. Het is echt de beste gaming headset die ik ooit heb gehad voor minder dan 100 euro. Ik heb in het verleden al heel wat headsets versleten. :+

En dan nu iets anders:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ik raakte een beetje uitgekeken op de zwarte monolith. :P
Stoer!

Vraagje: je schrijft dat je de xbox wireless headset via bluetooth gebruikt bij xcloud. Heb je dan last van delay (ie dat geluid achterloopt)?

• Ram-G-maN
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-01 22:57

Ram-G-maN

Voorheen was ik GT-R.

zetje01 schreef op zondag 4 april 2021 @ 19:00:
Nog even over die headset:

staat hier:

"Koppel je console direct aan Xbox draadloze radio zonder dongles of basisstation en verbind je mobiele apparaat via Bluetooth® voor muziek of chatten onderweg."

dat het een draadloze koptelefoon is die je zowel met je xbox als je mobieltje kan verbinden?
Ja dat klopt wel. Maar het kan dus niet tegelijkertijd. Zoals de Xbox draadloze headset dat wel kan.
bartd1983 schreef op zondag 4 april 2021 @ 19:40:
[...]

Stoer!

Vraagje: je schrijft dat je de xbox wireless headset via bluetooth gebruikt bij xcloud. Heb je dan last van delay (ie dat geluid achterloopt)?
Hij loopt heel soms uit de pas. Maar het werkt vaker wel goed, dan dat het niet synchroon loopt. Het ligt (net als met Stadia) voornamelijk aan de kwaliteit van je netwerkverbinding. Ik heb hier de luxe van FTTH dus het is niet helemaal een eerlijk vergelijk als je op de coax of ADSL zit. :)

[ Voor 29% gewijzigd door Ram-G-maN op 04-04-2021 20:02 ]

Mijn desktop, mijn laptop en mijn gamesetup.

Ik kan echt de hele dag al niet connecten met de Outriders server. Terwijl twee vrienden het rustig spelen. Wat is dit voor trash joh?

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16:12
Ram-G-maN schreef op zondag 4 april 2021 @ 19:54:
[...]

Ja dat klopt wel. Maar het kan dus niet tegelijkertijd. Zoals de Xbox draadloze headset dat wel kan.
Bedankt!
Maar ja, maar eehhmm.. kijk..

Die quote die ik niet begreep kwam bij de Microsoft site vandaan. Uit jouw post, jouw link.

(ik dacht, misschien moest ik ook maar eens een headset voor gamen kopen. Althans, even rondkijken)

• Ram-G-maN

Ram-G-maN

Voorheen was ik GT-R.

zetje01 schreef op zondag 4 april 2021 @ 19:59:
[...]

Bedankt!
Maar ja, maar eehhmm.. kijk..

Die quote die ik niet begreep kwam bij de Microsoft site vandaan. Uit jouw post, jouw link.

(ik dacht, misschien moest ik ook maar eens een headset voor gamen kopen. Althans, even rondkijken)
Ik snap de verwarring. Ik had het dus over die schreeuwend dure Beoplay Portal headset. Die moet dus de simultaneous multidevice connectivity missen. De €99,99 kostende Xbox draadloze headset biedt dat dus wel. Je kan voor de prijs van de Beoplay Portal dus nog vier van je vrienden en jezelf voorzien van de headset en lekker ouwehoeren over Discord. :Y)

• zetje01
Ram-G-maN schreef op zondag 4 april 2021 @ 20:15:
[...]

Ik snap de verwarring. Ik had het dus over die schreeuwend dure Beoplay Portal headset. Die moet dus de simultaneous multidevice connectivity missen. De €99,99 kostende Xbox draadloze headset biedt dat dus wel. Je kan voor de prijs van de Beoplay Portal dus nog vier van je vrienden en jezelf voorzien van de headset en lekker ouwehoeren over Discord. :Y)
:+ >:)

Top, bedankt!

Ik begrijp dat die van 100 euro niet goed en niet slecht is? Als in: hij doet wat hij moet doen?

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:10
zetje01 schreef op zondag 4 april 2021 @ 20:18:
[...]

Top, bedankt!

Ik begrijp dat die van 100 euro niet goed en niet slecht is? Als in: hij doet wat hij moet doen?
Heb hem thuisgehaald. Qua functionaliteit prima. Ik kon er alleen niet naar luisteren. Geluid was voor mij echt heel slecht.

• Ram-G-maN

Ram-G-maN

Voorheen was ik GT-R.

zetje01 schreef op zondag 4 april 2021 @ 20:18:
[...]

Top, bedankt!

Precies. De mic is acceptabel (veel beter dan de PlayStation Pulse Wireless headset). De headset werkt super intuïtief met de meest makkelijke bediening die je maar kunt wensen. Je hebt de keuze uit meerdere EQ-settings. Dolby Atmos is ook optioneel (kost je eenmalig €9,99 uit mijn hoofd). De earcups kun je makkelijk verwisselen. Dus als de polyurethaan (nepleer) loslaat kun je het nog makkelijk vervangen voor nieuwe oorkussens. Als industrieel ontwerper kan ik de doordachte design enorm waarderen. Hij blinkt nergens echt in uit. Maar doet -alles wat hij moet doen- heel goed. :)

• zetje01
Ram-G-maN schreef op zondag 4 april 2021 @ 20:28:
[...]

Precies. De mic is acceptabel (veel beter dan de PlayStation Pulse Wireless headset). De headset werkt super intuïtief met de meest makkelijke bediening die je maar kunt wensen. Je hebt de keuze uit meerdere EQ-settings. Dolby Atmos is ook optioneel (kost je eenmalig €9,99 uit mijn hoofd). De earcups kun je makkelijk verwisselen. Dus als de polyurethaan (nepleer) loslaat kun je het nog makkelijk vervangen voor nieuwe oorkussens. Als industrieel ontwerper kan ik de doordachte design enorm waarderen. Hij blinkt nergens echt in uit. Maar doet -alles wat hij moet doen- heel goed. :)
Bill... ben jij dat?

• Ram-G-maN

Ram-G-maN

Voorheen was ik GT-R.

giantgiantus schreef op zondag 4 april 2021 @ 20:20:
[...]

Heb hem thuisgehaald. Qua functionaliteit prima. Ik kon er alleen niet naar luisteren. Geluid was voor mij echt heel slecht.
Heb je deze instellingen (met Atmos) uitgeprobeerd?
Je kunt ook zonder Dolby Atmos beter andere instellingen gebruiken zoals gesuggereerd door deze redditpost.

@zetje01 It's me Satya. :+

• giantgiantus
Ram-G-maN schreef op zondag 4 april 2021 @ 20:35:
[...]

Heb je deze instellingen (met Atmos) uitgeprobeerd?
Je kunt ook zonder Dolby Atmos beter andere instellingen gebruiken zoals gesuggereerd door deze redditpost.
Ja flink getest. Zoals jezelf zegt is het een prima ding, zelf kan ik gewoon niet wennen aan de (in mijn oren) matige kwaliteit van t geluid. Heb meer plezier van mn normale koptelefoon.

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Wat ik zo jammer aan de Dolby Atmos app op de Xbox vind, is dat je het geluid niet kunt aanpassen terwijl je ernaar luistert. Meestal stel je een EQ af met het geluid aan, wat dus niet op de console mogelijk is. De app open en een YouTube of game geluid op de achtergrond zou wel handig zijn met dit soort dingen.

Set your goals high, and don't stop till you get there.

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17:35

L0g0ff

omg

[...]

[Afbeelding]

Wauw, hoe heb je die case zo gemaakt?

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

• Ram-G-maN

Ram-G-maN

Voorheen was ik GT-R.

L0g0ff schreef op zondag 4 april 2021 @ 21:47:
[...]

Wauw, hoe heb je die case zo gemaakt?
Hier een product gekocht, daarna héééééééééééééééééél lang wachten totdat het eindelijk door je brievenbus op de mat neerploft.

Dit kan gvd toch niet meer kloppen? Ik kom die shit servers van Outriders gewoon nog steeds niet in, wat een drama.
Relax... play Wreckfest !

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Nah.

Heb It takes Two met broer gespeeld, heel erg leuk. Zeer origineel ook. Ik begrijp de lovende kritieken 100%!

• zetje01
Yeah, and join the Wreckfest Club!
They only met once, but it changed their lives forever.

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:26
[...]

Bedankt voor het delen van de video. Ik was toch wel enigzins benieuwd naar. Maar het feit dat het geen live multipoint device connectivity heeft i.t.t. de veel completer uitgeruste Xbox draadloze headset maakt het bij voorbaat al enorm lastig om die €500,- te verantwoorden.

Ik vind het het enorm fijn dat ik Discord op mijn Android toestel kan gebruiken samen met de in game audio van de Series X. Bovendien is het heel fijn dat ik ook Xcloud kan gebruiken met dezelfde headset die dan nog steeds verbonden is met mijn mobiel. Het is echt de beste gaming headset die ik ooit heb gehad voor minder dan 100 euro. Ik heb in het verleden al heel wat headsets versleten. :+

En dan nu iets anders:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Dat ziet er vet uit zeg :D

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-10-2025
Na een paar maanden eerste balans opmaken. Xbox Series X is een super apparaat en absoluut geen spijt dat ik voor deze console ben gegaan. Ben traditioneel een Sega man, de Dreamcast was mijn favoriete console aller tijden, en ik voel me helemaal thuis op het Xbox platform. Mooi ook dat nu langzaamaan de Japanse content de Xbox weet te vinden (na een korte stint op de Xbox 360).

Wat me wel echt mateloos irriteert is de kwaliteit van de software van Microsoft. Toen ik de Series X kreeg werkte HDMI-CEC perfect. Vervolgens hebben mensen problemen en komen er allerlei updates, met als gevolg dat mijn HDMI-CEC nu gewoon waardeloos werkt en nooit meer mijn TV uitzet, terwijl dat vroeger gewoon werkte. De Switch heeft hier nooit een probleem mee gehad, en ook de PlayStation 4 niet. En dan kom je ook bij de kern van het probleem: ongeveer elke feature van de Xbox lijkt voor een deel van de klanten wel te werken, en voor een ander deel niet, en als er dan een update komt, dan draaien de rollen soms om, maar zelden is iets echt opgelost. HDMI-CEC is toch gewoon een standaard... waarom werkt mijn Apple TV wel 100% correct sinds aankoop en na tientallen updates, maar op mijn Xbox niet? Ik word hier echt moe van.

Mijn twee punt van kritiek is Game Pass voor PC. Wat een rommel programma en infrastructuur is dat. Je bent als Game Pass PC klant gewoon een tweederangsburger (zowel qua kwaliteit software als aanbod games) Het is een bij elkaar geraapt zooitje games in verschillende wrappers (veel games hebben niet eens achievements ondersteuning), met ontzettend veel crashes die in andere stores niet voorkomen, en alles aan die app werkt gewoon niet lekker (net als de Microsoft Store overigens).

Deze twee punten mogen wat mij betreft top prioriteit krijgen om in 2021 voorgoed opgelost te worden. Microsoft moet consistente software kwaliteit gaan prioriteren. Ik heb een Xbox om niet hele tijd te hoeven tweaken met instellingen en daar begint het wel steeds meer op te lijken. Ik zie deze problemen minder vaak bij de concurrenten. Daar zijn uiteraard wel bugs, maar niet continu dat dingen werken - niet werken - weer werken - weer stoppen met werken.

Gelukkig heb ik met de games zelf weinig problemen... speel dan ook geen Activision en Ubisoft games O-)

• DenZon
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 30-12-2024
@Ramon

Nou ik heb de kabelverbinding getest met mijn oude ps4 net. Daar heb ik gewoon rond de 50 mb verbinding maar op de xbox 10mb. Hoe kan dit nou? En op de wifi heb ik dan gewoon ook rond de 50 mb verbinding maar met kabel dus niet.

Ik weet niet hoe ik dit moet oplossen

Alvast bedankt!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:48

nexhil

BAM!

DenZon schreef op maandag 5 april 2021 @ 11:01:
@Ramon

Nou ik heb de kabelverbinding getest met mijn oude ps4 net. Daar heb ik gewoon rond de 50 mb verbinding maar op de xbox 10mb. Hoe kan dit nou? En op de wifi heb ik dan gewoon ook rond de 50 mb verbinding maar met kabel dus niet.

Ik weet niet hoe ik dit moet oplossen

Alvast bedankt!
Strikte NAT situatie ?
Nu weet ik niet wat je verwacht te halen, maar ik trek hier de 400 mbit lijn dicht.

[ Voor 8% gewijzigd door nexhil op 05-04-2021 11:08 ]

• DenZon
@nexhil

Mijn NAT type op PS4 is type-2 en op de xbox moderate. En wat ik verwacht te halen is dezelfde snelheid die ik kreeg op mijn PS4 vorige week namelijk rond de 50 mb ipv van de 10 die ik nu ontvang met dezelfde kabel.

• giantgiantus
De software van de Xbox is gewoon nog erg shaky. Kont met de nodige updates wel goed. Zou me nu niet druk maken om die 10mb. Volgende update zal het wel opgelost zijn.

• DenZon
@giantgiantus

Oke ik kijk het wel even aan. Voor het downloaden van games gebruik ik mijn wifi verbinding wel en als ik echt online ga gamen zal ik dan mijn normale kabel erin pluggen aangezien ik dan niet hoef te downloaden maar wellicht dat ik dan minder ping heb?

En ik hoef ook geen ingewikkelde praktijken uit te voeren zoals port forwarding en UPnP instellingen aanpassen? Mijn Xbox zegt ook dan die UPnP niet succesvol is. Moet dit wel succesvol zijn?

Thanks!

• giantgiantus
DenZon schreef op maandag 5 april 2021 @ 11:27:
@giantgiantus

Oke ik kijk het wel even aan. Voor het downloaden van games gebruik ik mijn wifi verbinding wel en als ik echt online ga gamen zal ik dan mijn normale kabel erin pluggen aangezien ik dan niet hoef te downloaden maar wellicht dat ik dan minder ping heb?

En ik hoef ook geen ingewikkelde praktijken uit te voeren zoals port forwarding en UPnP instellingen aanpassen? Mijn Xbox zegt ook dan die UPnP niet succesvol is. Moet dit wel succesvol zijn?

Thanks!
Ping is bij mij net zo hoog bedraad en draadloos eigenlijk.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:05

BM

Admin Softe Goederen
Eergister It Takes Two uitgespeeld, samen met mijn vriendin.

Wat.
Een.
Geweldige.
Game.

Eigenlijk alles klopt, geweldig level-design, meer dan prima gameplay, uitdagend, maar fair. Gewoon echt een hele, hele goeie game. Ik vreesde vooraf voor de moeilijkheidsgraad, maar eigenlijk overal zijn we zonder al-te-veel problemen doorheen gekomen. En dat terwijl mijn vriendin helemaal geen gamer is.

Alleen...
spoiler:
Wie dat level met Cutie bedacht heeft moet echt nooit meer een game mogen maken. Dat was gewoon echt te zielig :'( :'( :'(

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• zetje01
DenZon schreef op maandag 5 april 2021 @ 11:27:
@giantgiantus

Thanks!
Ik heb (en dat was bij mijn modem heel eenvoudig) de xbox een DMZ ip-adres gegeven en sindsdien is NAT open en alle andere xbox-netwerk-tests geven aan dat alles meer dan okay is.

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:48

nexhil

BAM!

DenZon schreef op maandag 5 april 2021 @ 11:21:
@nexhil

Mijn NAT type op PS4 is type-2 en op de xbox moderate. En wat ik verwacht te halen is dezelfde snelheid die ik kreeg op mijn PS4 vorige week namelijk rond de 50 mb ipv van de 10 die ik nu ontvang met dezelfde kabel.
Ik zou het ip adres van je Xbox eens in de DMZ van je router zetten. Dan moet je nat uiteindelijk open komen te staan. 10 MB is echt te weinig. Misschien kun je ergens checken of je poort überhaupt op 100 of 1000” mbit staat. (Aan de hand van de lampjes op een switch ofzo)

Je kunt eventueel ook nog een paar poortjes forwarden naar je Xbox.

Haal je deze snelheid ook als je de kabel uit je PS haalt en deze in de Xbox doet?

[ Voor 11% gewijzigd door nexhil op 05-04-2021 13:32 ]

nexhil schreef op maandag 5 april 2021 @ 13:29:
Je kunt eventueel ook nog een paar poortjes forwarden naar je Xbox.
Nou nee, dat kan niet ook naast je Xbox in dmz zetten, het is het een of het ander. Dmz wil juist zeggen dat alles waar je niet specifiek een andere port forwarding voor ingesteld hebt naar dat adres (de Xbox in dit geval dus) gaat.

Gamertag: FinrazielNL

• DenZon
@nexhil

Ik haal deze snelheid alleen bij mijn nieuwe xbox en op mijn PS4 gaat het standaard gewoon naar de 50 mb internet. Nu dus alleen 10 mb.

• DenZon
@Finraziel

Oke nu snap ik er niets meer van. Iemand die mij stapsgewijs hierin kan helpen? Ik kan wel screenshots maken en dergelijke. Als iemand denkt mij hiermee te kunnen helpen graag. Ik ben een noob op het gebied van netwerk/apparte ip adressen/DNS servers ect..

Alles werkte vorige week goed maar nu met de xbox in één keer 75 procent lagere insternetsnelheid met dezelfde kabel als die in mijn PS4 ging.
sohus schreef op maandag 5 april 2021 @ 10:05:.

Wat me wel echt mateloos irriteert is de kwaliteit van de software van Microsoft. Toen ik de Series X kreeg werkte HDMI-CEC perfect. Vervolgens hebben mensen problemen en komen er allerlei updates, met als gevolg dat mijn HDMI-CEC nu gewoon waardeloos werkt en nooit meer mijn TV uitzet, terwijl dat vroeger gewoon werkte. De Switch heeft hier nooit een probleem mee gehad, en ook de PlayStation 4 niet. En dan kom je ook bij de kern van het probleem: ongeveer elke feature van de Xbox lijkt voor een deel van de klanten wel te werken, en voor een ander deel niet, en als er dan een update komt, dan draaien de rollen soms om, maar zelden is iets echt opgelost. HDMI-CEC is toch gewoon een standaard... waarom werkt mijn Apple TV wel 100% correct sinds aankoop en na tientallen updates, maar op mijn Xbox niet? Ik word hier echt moe van.
HDMI-CEC werkt hier al sinds dag één perfect.
Druk op de controller en spul springt aan, druk op de controller -> turn off console en spul springt uit.
Staat hier overigens wel op instant on, dus misschien maakt dat ook verschil ?
Wel echt heerlijk icm quick resume, druk op de controller, spul springt aan en drie seconden later zit je weer in-game _/-\o_

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
justifire schreef op maandag 5 april 2021 @ 14:00:
[...]

Druk op de controller en spul springt aan, druk op de controller -> turn off console en spul springt uit.
Wel echt heerlijk icm quick resume, druk op de controller, spul springt aan en drie seconden later zit je weer in-game _/-\o_
Zelfde verhaal bij mij, maar dan op eco mode ;)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• zetje01
DenZon schreef op maandag 5 april 2021 @ 13:40:
@Finraziel

Oke nu snap ik er niets meer van. Iemand die mij stapsgewijs hierin kan helpen? Ik kan wel screenshots maken en dergelijke. Als iemand denkt mij hiermee te kunnen helpen graag. Ik ben een noob op het gebied van netwerk/apparte ip adressen/DNS servers ect..

Alles werkte vorige week goed maar nu met de xbox in één keer 75 procent lagere insternetsnelheid met dezelfde kabel als die in mijn PS4 ging.
Nou, ik niet stapsgewijs. Maarreehh..
Kijk om te beginnen eens in de webinterface van je modem, of je daar iets ziet van DMZ.
En geef daar dan aan dat je je xbox (zijn ip adres) "in DMZ wil zetten".

• giantgiantus
justifire schreef op maandag 5 april 2021 @ 14:00:
[...]

Ja als het werkt is dat 1 van de mooie niet toevoegingen aan de nieuwe consoles. Maar van mij mogen ze dat bug feest van een quick resume direct vervangen door hoe het werkt bij de ps5. Speel toch altijd maar 1 game en daar werkt het wel altijd... bovendien geen gekloot met download snelheden. Ik vind de software van ms echt enorm brak, moeilijk voor te stellen dat dit een doorontwikkeling is van de Xbox one en dan nog zo slecht in elkaar zit.

[ Voor 12% gewijzigd door giantgiantus op 05-04-2021 14:25 ]

ArthurMorgan schreef op maandag 5 april 2021 @ 14:10:
[...]

Zelfde verhaal bij mij, maar dan op eco mode ;)
Dan zit je drie seconden later op het update scherm :+

• DenZon
@zetje01

Bedankt voor je reactie.

Ik zie DMZ staan en deze vink ik dan aan. Maar ik moet ook een host adres toevoegen. Is dat dan gewoon mijn XBOX_Ethernet of DESKTOP_Ethernet of F8:46:1C:??

Ik gok gewoon de XBOX_Ethernet aanklikken?

• zetje01
DenZon schreef op maandag 5 april 2021 @ 14:26:
@zetje01

Bedankt voor je reactie.

Ik zie DMZ staan en deze vink ik dan aan. Maar ik moet ook een host adres toevoegen. Is dat dan gewoon mijn XBOX_Ethernet of DESKTOP_Ethernet of F8:46:1C:??

Ik gok gewoon de XBOX_Ethernet aanklikken?
Dat klinkt goed, ja!

• DenZon
@zetje01

Oke ik ga het even proberen. Kijken of mijn snelheid omhoog gaat.

Ik laat het je weten!

• DenZon
@zetje01

Nou ik heb even gekeken maar mijn NAT-type is nu Open ipv Moderate. Daarnaast heb ik nog steeds 10 Mbps.

• ArthurMorgan
  • Niet online
justifire schreef op maandag 5 april 2021 @ 14:24:
[...]

Dan zit je drie seconden later op het update scherm :+
Precies, ik heb bijna tijd genoeg om te denken "ik had eigenlijk nog naar de wc gewild " :D

• DenZon
Nou mijn kabel probleem is verholpen. Ik heb een andere internetkabel gebruikt die nu dus wel hogere snelheden door laat. Toch een beetje vreemd allemaal. Bedankt voor de reacties in ieder geval!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:12
10 'mit klinkt alsof er iig 1 ader niet goed is geknepen aan 1 van beide kanten. Dan werkt een andere kabel wel ja.

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 16:20
giantgiantus schreef op maandag 5 april 2021 @ 14:22:
[...]

Ja als het werkt is dat 1 van de mooie niet toevoegingen aan de nieuwe consoles. Maar van mij mogen ze dat bug feest van een quick resume direct vervangen door hoe het werkt bij de ps5. Speel toch altijd maar 1 game en daar werkt het wel altijd... bovendien geen gekloot met download snelheden. Ik vind de software van ms echt enorm brak, moeilijk voor te stellen dat dit een doorontwikkeling is van de Xbox one en dan nog zo slecht in elkaar zit.
Ik herken mijn ervaring hier totaal niet in. Quick resume werkt altijd goed met de spellen die ik speel.
Verder zijn de downloadsnelheden bij mij altijd prima.

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 28-01 22:07
Mick3112 schreef op maandag 5 april 2021 @ 16:29:
[...]

Ik herken mijn ervaring hier totaal niet in. Quick resume werkt altijd goed met de spellen die ik speel.
Verder zijn de downloadsnelheden bij mij altijd prima.
Ik vond dat de download snelheid ook best brak was op de Series S, gisteren een ander spel gedownload en zag dat het nu wél met 200mbit ging. Misschien dat er iets bij hun servers is aangepast oid :)

Aankondiging voor Alan Wake 2 is zeeeeeeeeeeeeeeeeeeer nice. Wat vond ik dat spel vet zeg!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-01 06:33
sohus schreef op maandag 5 april 2021 @ 10:05:
Mijn twee punt van kritiek is Game Pass voor PC. Wat een rommel programma en infrastructuur is dat. Je bent als Game Pass PC klant gewoon een tweederangsburger (zowel qua kwaliteit software als aanbod games) Het is een bij elkaar geraapt zooitje games in verschillende wrappers (veel games hebben niet eens achievements ondersteuning), met ontzettend veel crashes die in andere stores niet voorkomen, en alles aan die app werkt gewoon niet lekker (net als de Microsoft Store overigens).
Eerste probleem heb ik geen last van, want dat CEC gebruik ik niet en kan ik dus niet over oordelen :+

Wat betreft de game pass voor PC, is daar een losse app voor dan? Zelf download ik alle gamepass zut gewoon via de telefoon naar het desbetreffende apparaat waar ik het op wil gaan spelen. Dus op de pc, laptop, xbox one of xbox series X. De 360 wordt niet ondersteund :+

En wat betreft de achievementsondersteuning. Dit moet dan wel door de maker/uitgever toegevoegd worden, daar kun je geen klacht over indienen bij Microsoft :P

Gamertag: timmie271

• joneboon
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 13-01 21:43
Laatst zag ik veel posts voorbij komen over Prey, dus ben ook maar aan begonnen op de Series X. Begon te spelen toen FPS-boost nog niet aan stond, dus kon verschil goed meten.

De FPS-boost was echt een verademing! Sowieso vele malen beter dan het origineel, maar toch heb ik een paar dingen gevonden waar het niet helemaal lekker ging. Vooral in het menu glitchen de controls als je de joystick gebruikt, met dpad ging het wel goed. Ook ging het niet helemaal lekker als je die shockwave/explosie gebruikte met de left trigger.

Ook had ik tijdens het spelen soms problemen met de brightness, wat wellicht te danken was aan Auto-HDR maar weet ik niet zeker. Vooral als ik naar bright objects keek paste de brightness zich aan, als je dan weer omdraaide kon je vrijwel niks meer zien (gezien Prey ook veel donkere plekken heeft). Iemand toevallig hetzelfde ervaren?

Daarnaast zag ik ook een paar posts voorbij komen dat het spel moeilijk was, nou dat vond ik soms ook maar kwam er in het laatste stuk achter dat de difficulty bij default op Hard staat. Dus misschien ligt het daar aan ;)

Over het einde van het spel heb ik het volgende te vertellen:
spoiler:
Heb de hele gore bende opgeblazen, opgeruimd staat netjes

• joneboon
BM schreef op maandag 5 april 2021 @ 11:55:
Eergister It Takes Two uitgespeeld, samen met mijn vriendin.

Wat.
Een.
Geweldige.
Game.

Eigenlijk alles klopt, geweldig level-design, meer dan prima gameplay, uitdagend, maar fair. Gewoon echt een hele, hele goeie game. Ik vreesde vooraf voor de moeilijkheidsgraad, maar eigenlijk overal zijn we zonder al-te-veel problemen doorheen gekomen. En dat terwijl mijn vriendin helemaal geen gamer is.
Heb gisteren eerste level gespeeld en vond het ook erg leuk, vrees alleen een beetje voor prijs/speeltijd. Is het de ~30euro waard?

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:05

BM

Admin Softe Goederen
joneboon schreef op maandag 5 april 2021 @ 17:26:
[...]

Heb gisteren eerste level gespeeld en vond het ook erg leuk, vrees alleen een beetje voor prijs/speeltijd. Is het de ~30euro waard?
Ja, meer dan waard. Wij zijn er denk ik zeker 15 uur mee bezig geweest. Als je beetje snel bent kan het in 12. Al met al langer dan mening grote AAA titel waar men 60+ euro voor vraagt

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• joneboon
BM schreef op maandag 5 april 2021 @ 17:27:
[...]

Ja, meer dan waard. Wij zijn er denk ik zeker 15 uur mee bezig geweest. Als je beetje snel bent kan het in 12. Al met al langer dan mening grote AAA titel waar men 60+ euro voor vraagt
Duidelijk, bedankt! Aanzienlijk langer dan A Way Out dus
Van mij mocht It Takes Two wel gewoon full priced zijn. Wat een fantastische game inderdaad. Hoeveel liefde (pun intended) daarin zit, kunnen veel developers van leren.

Heeft hier iemand die Razer Kishi? Ik ben dit weekend weer begonnen aan Wasteland 3 en eigenlijk wel een ideale game om lekker te streamen op mijn telefoon. Ik heb nu zo'n clip die ik op mijn Elite kan klikken en daarin mijn iphone kan klikken. Kostte maar een paar euro. Op zich helemaal goed maar merk dat die dan best wel 'zwaar' is. En omdat ik denk dat als Xcloud naar IOS komt ik vaker dit ga doen zat ik even te kijken naar alternatieven. Dus was benieuwd of iemand daar ervaring mee heeft. Enige nadeel dat ik kan bedenken is dat je niet tegelijkertijd je telefoon kan opladen. Want met dat streamen zie ik gewoon mijn batterij leeg gaan :).

[ Voor 66% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-04-2021 18:25 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Verwijderd

Koning-Admiraal schreef op zondag 4 april 2021 @ 15:03:
Ik zou nooit €499,- euro aan een game headset uitgeven, nooit.
Als het een gewone headphone is met Xbox support dan wel?

• bartd1983
Ik heb dit weekend de kracht van Xbox mogen ervaren:

- Ik heb via Gamepass Desperados III ontdekt. Ik zou ‘m normaal niet ontdekt hebben denk ik, maar is fantastische game.
- Ik ben zaterdag begonnen op de XSX, gisteren verder op de OneX toen kids grote tv hadden en vanmiddag nog stukje via Xcloud gedaan.
- Gewoon elke keer zonder enige moeite verder waar ik gebleven was.

Echt top!

• bartd1983
uchiha tijntje schreef op maandag 5 april 2021 @ 18:20:
Van mij mocht It Takes Two wel gewoon full priced zijn. Wat een fantastische game inderdaad. Hoeveel liefde (pun intended) daarin zit, kunnen veel developers van leren.

Heeft hier iemand die Razer Kishi? Ik ben dit weekend weer begonnen aan Wasteland 3 en eigenlijk wel een ideale game om lekker te streamen op mijn telefoon. Ik heb nu zo'n clip die ik op mijn Elite kan klikken en daarin mijn iphone kan klikken. Kostte maar een paar euro. Op zich helemaal goed maar merk dat die dan best wel 'zwaar' is. En omdat ik denk dat als Xcloud naar IOS komt ik vaker dit ga doen zat ik even te kijken naar alternatieven. Dus was benieuwd of iemand daar ervaring mee heeft. Enige nadeel dat ik kan bedenken is dat je niet tegelijkertijd je telefoon kan opladen. Want met dat streamen zie ik gewoon mijn batterij leeg gaan :).
Ik heb een Kishi. Hij werkt prima en je kunt idd tegelijkertijd opladen. Het is alleen jammer dat je (tenzij het bluetooth is) geen headphones kan gebruiken.
bartd1983 schreef op maandag 5 april 2021 @ 20:29:
[...]

Ik heb een Kishi. Hij werkt prima en je kunt idd tegelijkertijd opladen. Het is alleen jammer dat je (tenzij het bluetooth is) geen headphones kan gebruiken.
Ah kan je dus wel tegelijkertijd spelen en je telefoon opladen? Als dat zo is ga ik hem bestellen :)

Nou, net the outer worlds op supernova uitgespeeld... Helaas is de balans van de game echter nog steeds compleet zoek. Het eerste half uurtje op supernova is even lastig, daarna heb je als het goed is wel een goed wapen gevonden en valt het waarschijnlijk wel mee... En in de tweede helft van de game ongeveer was bijna alles weer met één schot dood (en die enkele die het overleeft gaat bij het 2e of 3e schot wel neer).

Ik was in eerste instantie eerst met peril on Gorgon begonnen, maar de vijanden daar lijken een verhoogde kans te hebben om je te debuffen. Was nog helemaal niet zo ver maar was al een keer concussed en crippled. Wat op supernova betekent dat je moet fast travellen naar je schip, slapen, eten en drinken en dan terug wandelen naar waar je was... Niet uitdagend, alleen vervelend. Dus save gemaakt en de main campaign maar eerst uit gaan spelen voor de achievement.

Laatste gevecht van de game was wel een beetje meer uitdagend, 2 keer dood gegaan. Helaas komt dan weer een vervelend onderdeel van supernova om de hoek kijken, namelijk dat je niet kunt saven buiten je schip. Alleen bij area changes heb je een autosave. Dus dan mag je iedere keer weer dat hele stuk door op weg naar de laatste confrontatie (gelukkig had ik een vermomming waardoor ik er grotendeels doorheen kon rennen).

Andere vervelende verrassing was dat als je peril on Gorgon geïnstalleerd hebt de skill checks aan het einde van de game verhoogd zijn... Op een paar andere punten ook al maar daar had het niet zo'n impact. Maar nou moet je dus 150 persuade hebben. Beetje jammer wel... In principe te halen met de verhoogde level cap, maar daar was ik nog niet omdat de DLC dus nogal onspeelbaar lijkt met supernova (nou ja, niet onspeelbaar, gewoon vervelend).

Nou ja, difficulty terug naar hard en de dlc verder verkennen. Vind het wel jammer dat het nou dus nóg makkelijker wordt omdat ik geen zin heb om om de haverklap terug naar mijn schip te moeten omdat een vijand die me nauwelijks schade gedaan heeft toch op een of andere manier me dik debufft.

Het blijft wel een leuke game hoor, ondanks mijn gezeur nu, maar ik hoop wel dat een volgende first person rpg van obsidian wat beter gebalanceerd wordt.

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-01 21:23
Vandaag via touch Golf With Friends gespeeld. (Zit dus ook in Gamepass). Werkt uitstekend, is een game die je zeker via touch kunt spelen. Zelfs met 1 hand is dat te doen, mocht dat interessant zijn voor iemand.

• zetje01
Wom schreef op maandag 5 april 2021 @ 23:00:
Vandaag via touch Golf With Friends gespeeld. (Zit dus ook in Gamepads). Werkt uitstekend, is een game die je zeker via touch kunt spelen. Zelfs met 1 hand is dat te doen, mocht dat interessant zijn voor iemand.
"via touch"?

(oh, en Gamepass)
Zonet de Razer Kishi besteld. Ben erg benieuwd. :) Helaas past de telefoon er denk ik niet in met mijn leren hoesje, dus dan zal ik hem uit het hoesje moeten halen, maar dat is niet zo’n probleem. Nu nog even kijken hoe ik mijn Wifi netwerk nog net een tandje kan verbeteren. Het is al vrij goed, maar kan nog net een slagje beter.

Wasteland 3 is trouwens echt een toppertje. Had hem al een keer uitgespeeld, maar nu op Suprème Jerk difficulty. Gisteren echt een uur of 3 bezig geweest met een van de lastigste gevechten in de game (paar keer echt bijna gehaald maar werd dan toch net geowned na een poging van een half uur. Echt heerlijk die uitdaging.

Komen trouwens er nog bijzondere games uit deze maand?

uchiha tijntje schreef op maandag 5 april 2021 @ 23:31:
R-Type Final 2 en Second Extinction misschien ?
Mijn pijlen staan gericht op Biomutant en Necromunda : Hired Gun, maar dat is pas eind Mei ...

• Blaauw87
Zonet de Razer Kishi besteld. Ben erg benieuwd. :) Helaas past de telefoon er denk ik niet in met mijn leren hoesje, dus dan zal ik hem uit het hoesje moeten halen, maar dat is niet zo’n probleem. Nu nog even kijken hoe ik mijn Wifi netwerk nog net een tandje kan verbeteren. Het is al vrij goed, maar kan nog net een slagje beter.

Wasteland 3 is trouwens echt een toppertje. Had hem al een keer uitgespeeld, maar nu op Suprème Jerk difficulty. Gisteren echt een uur of 3 bezig geweest met een van de lastigste gevechten in de game (paar keer echt bijna gehaald maar werd dan toch net geowned na een poging van een half uur. Echt heerlijk die uitdaging.

Mijn Wifi werkt als een beest sinds ik een Asus Zenwifi CT8 heb staan. Er zijn ook andere opties voor een wifi mesh systeem, maar dit werkt heerlijk.

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-01 21:23
zetje01 schreef op maandag 5 april 2021 @ 23:15:
[...]

"via touch"?

(oh, en Gamepass)
Aantal van de games die je via streaming kunt spelen ondersteuning besturing via touch. Je krijgt dan virtuele knoppen te zien. Werkt niet altijd even handig, maar bij die game heel goed speelbaar :)

• zetje01
Wom schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 00:36:
[...]

Aantal van de games die je via streaming kunt spelen ondersteuning besturing via touch. Je krijgt dan virtuele knoppen te zien. Werkt niet altijd even handig, maar bij die game heel goed speelbaar :)
Ah, op je mobieltje of tabet.
(ik dacht even dat je een speciale touch/gamepad/controller had.)
Was een interessant stuk in Gamertag Radio podcast over Battlefield 6. Het zou voor EA mogelijk een erg interessante zet zijn als ze deze direct beschikbaar gaan maken via GamePass. Na het "fiasco" van Battlefield 1 en Battlefield V kunnen ze op deze manier weer engagement krijgen, en mensen richting Battlefield lokken die nu misschien huiverig zijn om € 60 uit te geven aan de game.

Zou mooi zijn. :)

https://audioboom.com/pos...d-nvidia-dlss-impressions

[ Voor 8% gewijzigd door Rivanov op 06-04-2021 08:10 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Timothy3000
  • Laatst online: 28-01 23:39

Nier Replicant! En dat is het wel volgens mij.
Deals with Gold, Spring Sale en Spotlight Sale :
https://majornelson.com/2...d-and-spotlight-sale-197/

• dubbeldekkert
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-01 20:42
Ik heb Control Ultimate Edition voor €20,- maar even meegepakt. Had de game nog niet gespeeld, wachtend op de Series X patch.
dubbeldekkert schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 10:28:
[...]

Ik heb Control Ultimate Edition voor €20,- maar even meegepakt. Had de game nog niet gespeeld, wachtend op de Series X patch.
Ray Tracing FTW !!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2UIgX12h8knndj5Xgo2BNbjmD4E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HJgyU68xgsqC2ekxoqb9lcXU.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9RZiG5rv5904HUtt5YCRC97zWYc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eWHb4UHaGjNQcgYO53vMc7Fd.jpg?f=fotoalbum_large

• Timothy3000
60fps ftw. :p

Het blijft tof om te zien hoeveel moois een nextgen patch brengt. Echt voor ieder wat wils.

[ Voor 79% gewijzigd door Timothy3000 op 06-04-2021 11:18 ]

• brushaway
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-10-2024
Ook even een lof-post over It Takes Two. Echt een van de leukste games sinds tijden!

Hebben mensen nog meer aanraders in het couch co-op genre?
A Way out, Cuphead, Streets of Rage en Halo zijn inmiddels ook al gespeeld :)
Rivanov schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 08:09:
Was een interessant stuk in Gamertag Radio podcast over Battlefield 6. Het zou voor EA mogelijk een erg interessante zet zijn als ze deze direct beschikbaar gaan maken via GamePass. Na het "fiasco" van Battlefield 1 en Battlefield V kunnen ze op deze manier weer engagement krijgen, en mensen richting Battlefield lokken die nu misschien huiverig zijn om € 60 uit te geven aan de game.

Ja ik denk dat je komend jaar steeds meer grote titels day one in Gamepass ziet komen. Zeker MP gerelateerde games. Die verdienen dan gewoon lekker aan hun seasons pass etc, maar ze hebben de 1e hobbel, namelijk 60 euro bij launch weggenomen.

Ze moeten wel oppassen dan dat ze hun servers goed inrichten, want anders gaan mensen weer roepen dat Gamepass de oorzaak is van falende connectivy, zoals nu met Outriders gebeurd... :P

Verwijderd

Meh, ik ben er niet van onder de indruk.

• cypress3d
  • Laatst online: 17-01 20:59
brushaway schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 11:25:
Ook even een lof-post over It Takes Two. Echt een van de leukste games sinds tijden!

Brothers mis ik in je lijstje! Ook van dezelfde makers als A Way Out en It Takes Two ❤️

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

cypress3d schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 12:02:
[...]

Brothers mis ik in je lijstje! Ook van dezelfde makers als A Way Out en It Takes Two ❤️
Hele goede game, maar geen coop... Ja, je zou het in principe samen kunnen spelen, maar de game is bedoeld om in je eentje beide broers tegelijk te bedienen.

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18-01 11:58
Ik ben trouwens benieuwd naar hoe men de kwaliteit van de nieuwe controllers ervaart. Ik gebruik de mijne sinds Dec en ben inmiddels toe aan mijn 3e exemplaar. De eerste had een probleem waarbij die de A knop niet registreerde, toen omgeruild voor een ander en daar was de RT trigger gewoon kapot (veel te stroef en je hoorde hem ergens tegenaan schuren). Inmiddels moet ik nu weer terug naar de MM voor de 3e omdat de A knop bij deze variant ook niet goed werkt. Dit keer kan ie terwijl je de A knop ingedrukt houdt registreren alsof je hem los laat en weer in drukt, wat ingame natuurlijk weer de nodige rariteiten oplevert bij een game zoals Rocket League.

Ik ben dit persoonlijk niet gewend van de controllers van Microsoft. Eigenlijk waren het sinds de 360 eigenlijk altijd wel degelijke stukjes techniek. Tuurlijk moet je ze eens in de zoveel tijd een keer vervangen omdat ze op waren maar dat is gebruikelijke wear and tear.

• Blaauw87
brushaway schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 11:25:

Het is waarschijnlijk al uitgelegd hoor, maar het buddy systeem dat je één spel hoeft te kopen voor twee spelers is wel erg interessant. Hoe werkt dit in de praktijk, krijg je een extra code die éénmalig verzilverd kan worden door een andere gamer of kan je meerdere malen iemand uitnodigen om mee te spelen?
Remmetje schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 12:36:
Ik ben trouwens benieuwd naar hoe men de kwaliteit van de nieuwe controllers ervaart. Ik gebruik de mijne sinds Dec en ben inmiddels toe aan mijn 3e exemplaar. De eerste had een probleem waarbij die de A knop niet registreerde, toen omgeruild voor een ander en daar was de RT trigger gewoon kapot (veel te stroef en je hoorde hem ergens tegenaan schuren). Inmiddels moet ik nu weer terug naar de MM voor de 3e omdat de A knop bij deze variant ook niet goed werkt. Dit keer kan ie terwijl je de A knop ingedrukt houdt registreren alsof je hem los laat en weer in drukt, wat ingame natuurlijk weer de nodige rariteiten oplevert bij een game zoals Rocket League.

Ik ben dit persoonlijk niet gewend van de controllers van Microsoft. Eigenlijk waren het sinds de 360 eigenlijk altijd wel degelijke stukjes techniek. Tuurlijk moet je ze eens in de zoveel tijd een keer vervangen omdat ze op waren maar dat is gebruikelijke wear and tear.
Nog geen problemen mee gehad, vrienden die een nieuwe Xbox hebben ervaren ook geen issues.
Misschien een gekke vraag, maar rook of vape je? Kan mij zomaar voorstellen dat 'externe' invloeden misschien een negatief effect kunnen hebben.

[ Voor 49% gewijzigd door Blaauw87 op 06-04-2021 12:40 ]

• Antigo
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 25-01 13:28
Remmetje schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 12:36:

Ik ga ervan uit dat je gewoon pech hebt. Geen issues hier.

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik speel meerdere uren per dag, en heb nog niks gemerkt aan mijn controller.

• zetje01
De A-knop, die moet ik ook goed recht van boven naar beneden indrukken.
Als ik een beetje laks/relax m'n duim opschuif om A in te drukken, werkt het vaak ook niet.

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18-01 11:58
Blaauw87 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 12:36:
Nog geen problemen mee gehad, vrienden die een nieuwe Xbox hebben ervaren ook geen issues.
Misschien een gekke vraag, maar rook of vape je? Kan mij zomaar voorstellen dat 'externe' invloeden misschien een negatief effect kunnen hebben.
Nope dat soort dingen doe ik niet. En na een sessie gaat ook de controller gewoon de lade in zodat ook de kids er niet aan kunnen komen.
zetje01 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 12:47:
Als ik een beetje laks/relax m'n duim opschuif om A in te drukken, werkt het vaak ook niet.
Ja dat is dus niet goed. De andere knoppen lijken daar ook veel minder gevoelig voor te zijn.

[ Voor 27% gewijzigd door Remmetje op 06-04-2021 12:48 ]

• Elias2020
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 15-01 11:57

Elias2020

NIER AUTOMATA T-SHIRT!

zetje01 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 12:47:
Ik heb dit ook, met allebei mijn controllers.
Heb ze nog niet teruggestuurd, want het is maar de vraag wat je terug krijgt. Ik het xbox menu heb ik er meer last van dan in game. Je leert ermee leven, terwijl dat eigenlijk niet zo hoort natuurlijk.

Ga jij hem wel opsturen?

• zetje01
Elias2020 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 12:54:
[...]

Ik heb dit ook, met allebei mijn controllers.
Heb ze nog niet teruggestuurd, want het is maar de vraag wat je terug krijgt. Ik het xbox menu heb ik er meer last van dan in game. Je leert ermee leven, terwijl dat eigenlijk niet zo hoort natuurlijk.

Ga jij hem wel opsturen?
Nee, ik laat het zo ... tenzij het slechter wordt, natuurlijk.
Want inderdaad:
- je weet niet wat je terugkrijgt
- misschien slijt het nog, en wordt het beter
- het ligt duidelijk niet aan mij of mijn controller, maar het komt dus veel vaker voor.
- waarschijnlijk leer ik vanzelf wel de A goed te bedienen.

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:37
Rivanov schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 08:09:

Goeie tip, dit is namelijk in het najaar het enige spel dat ik sowieso zou gaan kopen. Normaal koop ik iets van 5 a 6 games in het najaar. Maar denk dat ik dit dit jaar niet ga doen. Met Halo en mogelijk Starfield en dan ook nog BF heb ik wel eerst genoeg dit jaar.

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06:14
DenZon schreef op maandag 5 april 2021 @ 11:21:
@nexhil

Kan nog steeds de kabel zijn, ook al doet je ps4 het wel goed op die kabel. Had het eerder omgekeerd, Xbox one deed het perfect op een kabel, ps4 voor geen meter. Nieuwe kabel gelegd en werken. Dus controleer je kabel. Controleer of je geen games hebt draaien.
Doe je de Speedtest via de netwerk test van de Xbox zelf?
Wat geeft de nat status via WiFi aan, ook moderated?
Praten we over MB per seconde of mbit per seconde?

• zetje01
SunnieNL schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 13:03:
[...]

Kan nog steeds de kabel zijn, ook al doet je ps4 het wel goed op die kabel. Had het eerder omgekeerd, Xbox one deed het perfect op een kabel, ps4 voor geen meter. Nieuwe kabel gelegd en werken. Dus controleer je kabel. Controleer of je geen games hebt draaien.
Doe je de Speedtest via de netwerk test van de Xbox zelf?
Wat geeft de nat status via WiFi aan, ook moderated?
Praten we over MB per seconde of mbit per seconde?
Probleem al opgelost met idd een andere kabel.

• DenZon
@SunnieNL

Hee Sunny het is al geregeld. Ik heb een andere kabel erin gestopt en nu ontvang ik gewoon de juiste snelheid zoals ik eerst ook ontving op mijn ps4. Volgensmij is het gewoon Mbit. Maar is dat niet gewoon hetzelfde als MB?..Maar mijn downloadsnelheid is niet hoog. Ik kan wel een duurder pakket aanschaffen Maar vind het nog niet echt nodig. Ik ben nu BF1 aan het installeren maar dat duurt toch nog wel 3 uur voordat het op mijn console staat. Daarom is mijn tactiek dan eigenlijk ook om gewoon games te downloaden zodra ik ga slapen.

• Elias2020
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 15-01 11:57

Elias2020

NIER AUTOMATA T-SHIRT!

zetje01 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 12:59:
[...]

Nee, ik laat het zo ... tenzij het slechter wordt, natuurlijk.
Want inderdaad:
- je weet niet wat je terugkrijgt
- misschien slijt het nog, en wordt het beter
- het ligt duidelijk niet aan mij of mijn controller, maar het komt dus veel vaker voor.
- waarschijnlijk leer ik vanzelf wel de A goed te bedienen.
Ja ik heb dezelfde redenen. Het is wel echt beter geworden bij mij na een minuutje button bashen.

Ik weet niet of je GamePass hebt, maar Tetris Ultimate heeft ook geholpen. Druk je alleen maar op de A button. (En wat een onverwacht vette ervaring was dat. Middernacht, alle lampen uit, 4k oled, versterker aan: WOW, wat een trip!)
Verwijderd schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 11:41:
[...]

Niet ? :o

• Timothy3000
Verwijderd schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 11:41:
[...]

Niet? Ben geen fan van RT maar Control Ultimate met RT aan is 1 van de allermooiste games op Xbox Series X (en PS5).

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 24-01 21:58
Waar ik toevallig achter kwam:
Sinds afgelopen week it takes two gespeeld met vriendinlief. Zij is technisch niet zo handig. Dus om haar te leren wennen aan de xsx, vroeg ik of ze al het spel wilden opstarten terwijl ik wat te drinken ging halen. Ze pakte vervolgens de afstandsbediening van de TV. Waarop ik dacht om een slimme opmerking te maken dat ze toch het verkeerde afstandsbediening had gepakt. Volgens haar niet en ging met de afstandsbediening van de tv door het menu van de xbox scrollen. Ik was met stomheid geslagen. Het blijkt dat met de LG oled CX de afstandsbediening ook gewoon werkt met de XSX. Grappig en nooit geweten.

Het is de eerste videogame die mijn vriendin sinds afgelopen 10 jaar heeft uitgespeeld. Ze vond het erg leuk. Normaliter speelt ze max. 10 min Mario kart en dan heeft ze er genoeg van. Kan het spel ook echt aan iedere koppel aanraden!

• Thom2289
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:47
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Tt6OI_5X2-scNel_eoMBUGVEFjc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fbhlyXDdZfe1LJFiXvplSiAr.jpg?f=fotoalbum_large
https://news.xbox.com/en-...box-game-pass-april-2021/

[ Voor 9% gewijzigd door Thom2289 op 06-04-2021 16:03 ]

GTA V! _O_

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:32
Om voor de 10e keer uit te gaan spelen? :+

Wel nice, daar niet van.

• Timothy3000
Persoonlijk geen interesse in de games. GTA in 30fps is echt niet meer te doen.

Hopelijk zit er de andere helft van de maand wel weer wat leuks bij.

[ Voor 16% gewijzigd door Timothy3000 op 06-04-2021 16:14 ]

Verwijderd

Dat word inderdaad weer opnieuw spelen. Of toch maar wachten tot de next-gen versie? :P
DutchOwnage schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 16:11:
[...]

Om voor de 10e keer uit te gaan spelen? :+

Wel nice, daar niet van.
Heb het nog geen één keer uitgespeeld hoor. :+
Wacht nog steeds op de next-gen versie.

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:37
GTA uitgespeeld en prima zo. Komen vast nog wel meer titels. Outriders bijna uit. Echt een heel leuke game. Grafisch niet indrukwekkend maar een leuk verhaal en heerlijke combat mechanics.

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:32
Meer mensen waar voor FH4 een update van dik 84GB aangeboden wordt? Lijkt wel alsof ie heel de game opnieuw wil installeren :?

Nog nooit meegemaakt dit.
Pagina: 1 ... 139 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord