Zit denk ik redelijk op einde van Prey, maar is nu echt enorm sukkelen. Geen ammo, geen psi, geen health packs... alles al opgebruikt en gecraft. Zalig spel maar nu is de fun er stilaan af, lijkt niet echt goed gebalanceerd nu.
Aan het einde merkte ik dat ook wel een beetje. Ik had te weinig ammo etc om iedereen te killen en ontweek dan ook wel behoorlijk wat. Met name als je die upgrades hebt kun je echt snel rennen en hoog jumpen, dus dan is ontwijken ook vrij eenvoudig.lapino schreef op donderdag 1 april 2021 @ 20:28:
Zit denk ik redelijk op einde van Prey, maar is nu echt enorm sukkelen. Geen ammo, geen psi, geen health packs... alles al opgebruikt en gecraft. Zalig spel maar nu is de fun er stilaan af, lijkt niet echt goed gebalanceerd nu.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Bij mij blijft het scherm op "signed in" staan bij outriders. Iemand anders nog? Ik kan niet in het spel.
Outriders is finally out today for all of the things (save for the Switch). But some players have reportedly found themselves unable to play, seemingly stuck on an infinite loading screen. Pro tip: Just stay in line. They have to count your login.
Hier ook bij Outriders internet connection error. Wordt zo uit de game gegooid. Tweede keer al. Nu kom ik er helemaal niet meer in. Pffff, was zo lekker aan het knallen 😃
Vette game wel, net begonnen, wil door maar dit schiet niet op. Authenticating duurt ook freaking lang. Nu kom ik er helemaal niet meer in...
Vette game wel, net begonnen, wil door maar dit schiet niet op. Authenticating duurt ook freaking lang. Nu kom ik er helemaal niet meer in...
[ Voor 13% gewijzigd door Ulti23 op 01-04-2021 22:23 ]
I pitty the fools who took my game-station.....
Ik heb de voorjaarsuitverkoop even snel gescand en krijg de indruk dat bij de meeste spellen nog de volle verkoopprijs vermeld staat.
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
Wordt met smart op de sale gewacht zo te zien.ariekanari schreef op donderdag 1 april 2021 @ 22:37:
Ik heb de voorjaarsuitverkoop even snel gescand en krijg de indruk dat bij de meeste spellen nog de volle verkoopprijs vermeld staat.
De sale zou pas vanaf morgen zijn en het komt zo vaak voor (iig bij Steam en PSN) dat de prijzen niet gelijk aangepast worden.
Gelukkig zijn de sales ook niet snel uitverkocht 😅
pfff hekel aan spellen waar je verplicht online moet zijn. heb outriders snel eraf gegooid. ik moest continue opnieuw beginnen met het verhaal omdat ik eruit werd gekickt. de gameplay was sowieso al te simplistisch.
Mijn XSX headset disconnect om de zoveel tijd met mijn XSX. De connectie met mijn phone blijft wel. Dit gebeurt sinds vanavond. Ben ik de enige of heeft dat met sign in problems te maken die ik op de status van xbox zie vanavond?
Het enige dat helpt is uitzetten op het knopje van de headset en weer opnieuw aanzetten. Dan gaat het weer een tijdje goed..
Het enige dat helpt is uitzetten op het knopje van de headset en weer opnieuw aanzetten. Dan gaat het weer een tijdje goed..
[ Voor 22% gewijzigd door JDL15 op 02-04-2021 00:24 ]
Ik dacht zojuist van laat ik eens een blu-ray film gaan kijken op de series x.
Nou, beeld heb ik wel maar krijg met geen mogelijkheid geluid. Iemand misschien met een oplossing?
Nou, beeld heb ik wel maar krijg met geen mogelijkheid geluid. Iemand misschien met een oplossing?
ariekanari schreef op donderdag 1 april 2021 @ 22:37:
Update met volledige lijst van de Spring Sale : https://www.trueachieveme...112/xbox-spring-sale-2021Beakzz schreef op donderdag 1 april 2021 @ 22:53:
[...]
Wordt met smart op de sale gewacht zo te zien.
De sale zou pas vanaf morgen zijn en het komt zo vaak voor (iig bij Steam en PSN) dat de prijzen niet gelijk aangepast worden.
Gelukkig zijn de sales ook niet snel uitverkocht 😅
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Vraag me wel af wat je had verwacht van een game die zich in de markt zet als een online coop shooter/action game?Farabi schreef op donderdag 1 april 2021 @ 23:54:
pfff hekel aan spellen waar je verplicht online moet zijn. heb outriders snel eraf gegooid.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Een stabiele server connectie?Phydomir schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 07:12:
[...]
Vraag me wel af wat je had verwacht van een game die zich in de markt zet als een online coop shooter/action game?
Ik heb het spel er ook direct weer afgegooid na al die debiele issues. Screen tearing tijdens cutscenes, belachelijk klein lettertype en vervolgens uit een cutscene gekickt worden omdat je server brak is. Doei game
Gisteravond nog een uurtje gespeeld
en ook van mijn Xbox gehaald. Wat een generieke game! Blij dat ik er niet voor betaald heb.
en ook van mijn Xbox gehaald. Wat een generieke game! Blij dat ik er niet voor betaald heb.
neen nog niet meegemaakt, er komt een firmware update (zou al in beta zitten) eventueel wachten op deze voor dat je hem retour zendJDL15 schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 00:23:
Mijn XSX headset disconnect om de zoveel tijd met mijn XSX. De connectie met mijn phone blijft wel. Dit gebeurt sinds vanavond. Ben ik de enige of heeft dat met sign in problems te maken die ik op de status van xbox zie vanavond?
[ Voor 9% gewijzigd door Wybob op 02-04-2021 09:50 ]
Hier had ik ook last van. Op google gezocht en je moet even schakelen met je input op je afstandsbediening. Daarna weer terug naar xbox en dan heb je als het goed is geluid. Dit werkt bij mij wel iig!airwolf83 schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 00:30:
Ik dacht zojuist van laat ik eens een blu-ray film gaan kijken op de series x.
Waar ik overigens wel last van heb is dat als mijn geluid schakelt van PCM naar Dolby op de xbox bij Blu-ray, ik soms echt een doffe plop hoor in mijn soundbar. Dit ook opgezocht en daarin geven sommige aan dat zij een ferrite magneet plaatsen op de kabel? Ik zie dat die er al op zitten, moet ik er dan 1x extra op plaatsen of weet iemand van jullie hoe dit precies zit?
JBL soundbar 9.1 icm xbox series x en LG C9.
[ Voor 29% gewijzigd door Martijn2307 op 02-04-2021 10:36 ]
Darksiders Free with Gold : https://www.microsoft.com/ja-jp/p/darksiders/btxc0rgtt3xn
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Thanks! Ga vanavond weer aan de slag, maar was wel even frustrerend. Ben niet zo van het direct terug sturen hoor en ik vind het echt wel een heel fijne headsetWybob schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 09:49:
[...]
neen nog niet meegemaakt, er komt een firmware update (zou al in beta zitten) eventueel wachten op deze voor dat je hem retour zend
En anders doe ik even een hard reset!
Ben vooral blij met dual source, dus gamen en tegelijkertijd een Youtube video via mijn telefoon luisteren is echt fijn!
Zou de BE/NL momenteel bugged zijn ? Ik zie immers momenteel maar 3 ipv 4 games staan bij Games With Gold "Nu beschibaar" (https://www.xbox.com/nl-be/live/gold#gameswithgold) waarbij er dan nog ene is waarvan vermeld staat dat het vanaf 16/4 is en dus ook al niet beschikbaar op dit moment, dus eigenlijk maar 2 games momenteel ipv de gebruikelijke 4.justifire schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 10:49:
Darksiders Free with Gold : https://www.microsoft.com/ja-jp/p/darksiders/btxc0rgtt3xn
EDIT: volgens https://news.xbox.com/en-...mes-with-gold-april-2021/ zouden we ook Dark Void moeten krijgen.
EDIT2: inderdaad, Dark Void blijkt gewoon gratis in de Store : https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab
[ Voor 24% gewijzigd door Twixie op 02-04-2021 11:23 ]
nieuws: Watch Dogs: Legion krijgt op termijn 60fps-optie voor next-gen consoles
Kijk dat is nog eens mooi en onverwacht nieuws. Ik wacht wel met kopen tot er een datum aan vast zit, maar heb er echt zin in. Heb met die gratis dagen even gekeken en het spel zelf leek me gewoon tof, alleen die 30 fps vind ik niks.
(en nee outriders, spelen in plusminus 60 en dan de cutscenes in 30 is ook raar en onwenselijk (imho) Sowieso tijdens het bewegen van de camera vond ik dat ook echt schokkerig
bij bijv ACV gaat dat gewoon redelijk soepel, hier was dat niet het geval.)
Kijk dat is nog eens mooi en onverwacht nieuws. Ik wacht wel met kopen tot er een datum aan vast zit, maar heb er echt zin in. Heb met die gratis dagen even gekeken en het spel zelf leek me gewoon tof, alleen die 30 fps vind ik niks.
(en nee outriders, spelen in plusminus 60 en dan de cutscenes in 30 is ook raar en onwenselijk (imho) Sowieso tijdens het bewegen van de camera vond ik dat ook echt schokkerig
[ Voor 12% gewijzigd door ArthurMorgan op 02-04-2021 13:00 ]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Thnx, het werkt bij mij ook. Vond het al irritant want had geen zin om een bluray speler boven te gaan zetten daarvoor dus blij dat het op deze manier werkt.Martijn2307 schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 10:32:
[...]
Hier had ik ook last van. Op google gezocht en je moet even schakelen met je input op je afstandsbediening. Daarna weer terug naar xbox en dan heb je als het goed is geluid. Dit werkt bij mij wel iig!
99% zeker dat dit gebruik maakt van RDNA 2 DLSS variant die later dit jaar gaat komen. Beloofd veel goeds voor andere titels ook.ArthurMorgan schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 12:35:
Dan maar hopen dat dit niet ten koste gaat van de heerlijke Ray Tracing.ArthurMorgan schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 12:35:
(en nee outriders, spelen in plusminus 60 en dan de cutscenes in 30 is ook raar en onwenselijk (imho) Sowieso tijdens het bewegen van de camera vond ik dat ook echt schokkerigbij bijv ACV gaat dat gewoon redelijk soepel, hier was dat niet het geval.)
Vind Watch Dogs Legion en Control Ultimate nog steeds de enige échte next gen games van dit moment.
Juist door de realistische reflecties en lichtval wordt het allemaal een stuk realistischer en geloofwaardiger.
Een tekenfilm op 60fps blijft nog steeds een tekenfilm...
Ik neem eigenlijk gewoon aan dat er een optie komt, en dat je kunt kiezen. Zie je bij steeds meer games, en lijkt mij de beste oplossing. Jij de grafische kracht, ik de soepele weergave. En of dat nou dlss, geen RT of nog iets anders is dat maakt mij weinig uit.justifire schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 14:16:
[...]
Dan maar hopen dat dit niet ten koste gaat van de heerlijke Ray Tracing.
Vind Watch Dogs Legion en Control Ultimate nog steeds de enige échte next gen games van dit moment.
Juist door de realistische reflecties en lichtval wordt het allemaal een stuk realistischer en geloofwaardiger.
Een tekenfilm op 60fps blijft nog steeds een tekenfilm...
Waar voor jou de RT de next gen beleving is is dat voor mij de fps. Puur grafisch vond ik de One X al prima.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
MLB The Show in Game Pass op Day One. Wat een fantastisch nieuws!!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
YouTube: MLB The Show 21 Launching into Xbox Game Pass on April 20th
MLB 21 komt direct naar Gamepass! Ontwikkeld door Sony
Man hoop echt dat Fallout 3 nog snel een keer in Gamepass komt. Ik kan los van die game nu alles (Fallout NV, TES Oblivion, Fallout 4. Fallout 76, TES Skyrim en ESO) gewoon via Gamepass opstarten en hoef ik de disks niet meer te gebruiken, Die bewaar ik wel puur voor de collectie.
Goed te zien dat dit gebeurd. Ga zeker deze titel proberen.Rivanov schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 15:42:
MLB The Show in Game Pass op Day One. Wat een fantastisch nieuws!!
Vraag me af hoelang MS door kan gaan met zulke deals, zal wat gekost hebben $$$$ Sony logo op het scherm of toch niet...Homeland schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 15:42:
YouTube: MLB The Show 21 Launching into Xbox Game Pass on April 20th
Hierdoor groeit het aantal leden voor de gamepass en naarmate het doel is bereikt de prijs omhoog gooien, moet toch een x winst gemaakt worden.
[ Voor 14% gewijzigd door Amaze86 op 02-04-2021 16:14 ]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Xbox Series X Fridge incoming
Thanks to everyone who voted, this was down to the wire and thrilling to follow. Now that @Xbox won, we will move forward on our promise to make those Xbox Series X Mini Fridges. First one off the line will be filled with games & headed to our friends @Skittles of course! 💚🌈 https://t.co/xeeN8yLGV8
— Aaron Greenberg 🙅🏼♂️💚U (@aarongreenberg) 2 april 2021
XBL: MRE Inc
Dat vraag ik me af. Als je de RT eruit sloopt en een dynamische resolutie aanhoudt is 60 fps vrij eenvoudig te halen.sohus schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 13:27:
[...]
99% zeker dat dit gebruik maakt van RDNA 2 DLSS variant die later dit jaar gaat komen. Beloofd veel goeds voor andere titels ook.
Is nou niet bepaald een killer AAA titel toch? Zou wat anders zijn als we ineens een TLOU2 of God of War in GP zouden zien verschijnenAmaze86 schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 16:11:
[...]
Vraag me af hoelang MS door kan gaan met zulke deals, zal wat gekost hebben $$$$ Sony logo op het scherm of toch niet...
Hierdoor groeit het aantal leden voor de gamepass en naarmate het doel is bereikt de prijs omhoog gooien, moet toch een x winst gemaakt worden.
Aan de andere kant, honkbal in de VS is natuurlijk wel een ding. Wellicht dat het daar wel beschouwd wordt als een grote titel.
[ Voor 11% gewijzigd door DutchOwnage op 02-04-2021 16:40 ]
In de VS is het enorm groot, hier een stuk minder inderdaad, ik heb de beta gespeeld, ziet er goed uit en speelt ook fijn maar is wel beetje repetitief qua gameplay al lijkt dat inherent aan de sport te zijn.DutchOwnage schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 16:38:
[...]
Is nou niet bepaald een killer AAA titel toch? Zou wat anders zijn als we ineens een TLOU2 of God of War in GP zouden zien verschijnen
Aan de andere kant, honkbal in de VS is natuurlijk wel een ding. Wellicht dat het daar wel beschouwd wordt als een grote titel.
Repetitieve gameplay is inherent aan elke sportgame.Homeland schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 16:48:
[...]
In de VS is het enorm groot, hier een stuk minder inderdaad, ik heb de beta gespeeld, ziet er goed uit en speelt ook fijn maar is wel beetje repetitief qua gameplay al lijkt dat inherent aan de sport te zijn.
Xbox Live: Springbok NL
Klopt in meer of mindere mate afhankelijk van de sport maar bij honkbal is het naar mijn smaak iets te repetitief, het blijven uiteindelijk toch (voornamelijk) 2 handelingen, meppen of gooien...Springbokkie schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 16:57:
[...]
Repetitieve gameplay is inherent aan elke sportgame.
Lang. Heel lang als ze willen.Amaze86 schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 16:11:
[...]
Vraag me af hoelang MS door kan gaan met zulke deals, zal wat gekost hebben $$$$ Sony logo op het scherm of toch niet...
Sony komt trouwens ook steeds meer met day one titels in PS+, zoals met de nieuwe Abe Oddysee. Ze moeten wel.
Het is gewoon het nieuwe verdienmodel. En als je dadelijk een kritische massa hebt hoef je misschien niet eens de prijs te verhogen. Het geld stroomt binnen. Stel dat ze dadelijk rond de 25 miljoen abonnees zitten. Waarvan misschien een kwart de 1 dollar truc hebben gebruikt voor 3 jaar.
Dan houd je 18.75 miljoen full paying abbo’s. Even rekening houdend dat wellicht niet iedereen GPU heeft houdt ik even 10 euro aan. Dat is per maand 187.5 miljoen. Per jaar ruim 2 miljard. En dat is alleen de inkomsten voor Gamepass. Tel daarbij nog op de normale game verkopen van zowel Xbox als PC (Windows store en steam) en voor bepaalde games ook PS en Nintendo. Laat staan de DLC’s en ingame purchases. Ik denk niet dat je je druk hoeft te maken voor de winst van MS...
Edit:
Wel ongelooflijk zure reacties op dit bericht op de Twitters en Neogafs zeg.
Sony is ook niet de publisher, dat is volgens mij gewoon MLB zelf, dus volgens mij heeft Sony hier ook gewoon niets in te zeggen. Dat maakt het wel een klein beetje zuur
[ Voor 10% gewijzigd door uchiha tijntje op 02-04-2021 18:46 ]
Phil denkt er toch echt anders over:Amaze86 schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 16:11:
[...]
https://www.kitguru.net/g...rice-claims-phil-spencer/
In a recent interview as part of the Dropped Frames Podcast, the head of Xbox called the game subscription service “completely sustainable the way it is, and I mean that,” adding that there are no plans to artificially increase subscriber numbers through lower costs, only to later “rack the price up.”
MS zal geen $$$$ betaald hebben hoorAmaze86 schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 16:11:
[...]
Ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat de prijs echt significant omhoog gaat van de €13/$15 wat het nu is. Dat is voor veel mensen al redelijk wat denk ik en het is nog zien hoeveel mensen blijven betalen als dat afloopt (en niet meer herhaald kan worden). (Edit: eh ging wat mis in die zin, ik bedoel als er niet weer of nog een truc is om het veel goedkoper te doen)
Zelf sta ik er nu zo in dat ik wel zou blijven betalen, uitgaande van dezelfde prijs en kwaliteitsniveau. Maar maak er €20 per maand van en ik ga me toch even achter de oren krabben. Ja als je normaal 4+ first party titels per jaar voor retail prijs zou kopen dan heb je dat er al uit, maar dat heb ik nog nooit gedaan. Voor de huidige prijs vind ik het gemak van gamepass het waard, en af en toe is het leuk dat ik eens wel meteen bij release een game kan spelen. Wordt het veel duurder dan ga ik wel weer terug naar games in sales kopen (meer dan ik nu doe). Of zouden ze dat ooit dicht zetten (wat ik ook niet zo snel zie gebeuren) dan is het hey hallo pc gaming (of Sony als het daar wel nog zou kunnen).
Ik denk dat ik er niet als enige zo in zal staan en ik denk dat Microsoft dat ook wel weet. Daarom verwacht ik niet dat het veel duurder wordt... Ook omdat zoals Tijntje ook al zegt het stiekem best wel een heleboel geld wordt als je de service aantrekkelijk genoeg kunt houden dat je tientallen miljoenen betalende leden aan kunt houden.
Zelf sta ik er nu zo in dat ik wel zou blijven betalen, uitgaande van dezelfde prijs en kwaliteitsniveau. Maar maak er €20 per maand van en ik ga me toch even achter de oren krabben. Ja als je normaal 4+ first party titels per jaar voor retail prijs zou kopen dan heb je dat er al uit, maar dat heb ik nog nooit gedaan. Voor de huidige prijs vind ik het gemak van gamepass het waard, en af en toe is het leuk dat ik eens wel meteen bij release een game kan spelen. Wordt het veel duurder dan ga ik wel weer terug naar games in sales kopen (meer dan ik nu doe). Of zouden ze dat ooit dicht zetten (wat ik ook niet zo snel zie gebeuren) dan is het hey hallo pc gaming (of Sony als het daar wel nog zou kunnen).
Ik denk dat ik er niet als enige zo in zal staan en ik denk dat Microsoft dat ook wel weet. Daarom verwacht ik niet dat het veel duurder wordt... Ook omdat zoals Tijntje ook al zegt het stiekem best wel een heleboel geld wordt als je de service aantrekkelijk genoeg kunt houden dat je tientallen miljoenen betalende leden aan kunt houden.
[ Voor 4% gewijzigd door Finraziel op 02-04-2021 19:04 ]
Gamertag: FinrazielNL
Denk dat je je daar wereldwijd inderdaad nogal in kan vergissen. Honkbal is echt groot in Amerika, Latijns Amerika en Japan. Dit is echt een hele grote titel die naar Gamepass komt. Het was al een dingetje dat hij überhaupt op de Xbox kwam, maar hiermee slaan ze echt een homerun bij Microsoft.DutchOwnage schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 16:38:
Is nou niet bepaald een killer AAA titel toch?
Oh, en wat mij persoonlijk betreft is MLB the Show de beste sport game die er is.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ja, het zou allemaal kunnen
. Is ook persoonlijke voorkeur natuurlijk. Van alle "Amerikaanse" sporten staat honkbal bij mij helemaal achteraan. Vind het een vrij saaie bedoeling eerlijk gezegd. Speel nog liever een potje Madden, maar bovenal NBA(2K).
Vroeger zelf nog veel op straat gehonkbald. Omdat we geen geld hadden voor een knuppel als jongens van 11/12 zijn we zelf aan de slag gegaan met een zaag en de bezem(steel) bij een van de jongens uit m’n klas. Tennisbal erbij en gaan. Ook op de middelbare school was softbal erg populair bij ons. Dus ja bij mij is honkbal wel een van de US sporten die me het meest trekt itt handegg en icehockey. Ga MLB the Show Dan ook zeker eens proberen. Op de C64 ook grijs gespeeld vroeger. Met van die orgelmuziek erbij als alle honken bezet warenDutchOwnage schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 19:02:
Ja, het zou allemaal kunnen. Is ook persoonlijke voorkeur natuurlijk. Van alle "Amerikaanse" sporten staat honkbal bij mij helemaal achteraan. Vind het een vrij saaie bedoeling eerlijk gezegd. Speel nog liever een potje Madden, maar bovenal NBA(2K).
XBL: MRE Inc
Die mini fridge komt er zeker. Hopelijk verkopen ze ‘m in Nederland.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Bij mij ook om te kijken, maar Super Mega Baseball 3 is echt leuk om te spelen. Bij die game hebben ze het langdradige weg genomen. Al blijft de NHL serie voorlopig mijn favoriet om te spelen.DutchOwnage schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 19:02:
Ja, het zou allemaal kunnen. Is ook persoonlijke voorkeur natuurlijk. Van alle "Amerikaanse" sporten staat honkbal bij mij helemaal achteraan. Vind het een vrij saaie bedoeling eerlijk gezegd. Speel nog liever een potje Madden, maar bovenal NBA(2K).
Als ie niet insane duur is zou ik hem nog halen ook. Ik heb immers een nieuwe nodig ookRivanov schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 19:18:
Die mini fridge komt er zeker. Hopelijk verkopen ze ‘m in Nederland.
Meh beetje jammer dat de Gamepass versies van spellen niet de dlc herkennen van een disc versie. Ik heb dat nu al bij Fallout New Vegas en Oblivion dat de dlc niet wordt geladen, omdat de Gamepass versie echt een vanilla versie is. Ik dacht dat de dlc wel gewoon herkend werd wat op je Xbox staat tijdens het laden. Schijnbaar moet je dan toch echt vanaf disk spelen dat die dlc's worden geladen. Beetje jammer weer.
En die dlc heb je wel digitaal dan? Als de dlc ook op die schijf stond, en ook niet met een code of zo, dan vind ik dat niet gek. De Xbox moet wel nog kunnen verifiëren dat je de licentie hebt.NukaWorldNL schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 21:35:
Meh beetje jammer dat de Gamepass versies van spellen niet de dlc herkennen van een disc versie. Ik heb dat nu al bij Fallout New Vegas en Oblivion dat de dlc niet wordt geladen, omdat de Gamepass versie echt een vanilla versie is. Ik dacht dat de dlc wel gewoon herkend werd wat op je Xbox staat tijdens het laden. Schijnbaar moet je dan toch echt vanaf disk spelen dat die dlc's worden geladen. Beetje jammer weer.
Als je hem wel los gekocht hebt of er zat een code bij dan is het wat suf ja.
Gamertag: FinrazielNL
Nee op disk. Heb de GOTY, Ultimate etc versies van die games. Maar dacht dat Gamepass toch ook gewoon de dlc van die games (dlc heb ik vanaf disk geïnstalleerd) wel zou herkennen. Ach ook weer niet het einde van de wereld hoor. Dan speel ik die games gewoon vanaf disk want wil wel gewoon de dlc kunnen spelen.Finraziel schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 22:18:
[...]
En die dlc heb je wel digitaal dan? Als de dlc ook op die schijf stond, en ook niet met een code of zo, dan vind ik dat niet gek. De Xbox moet wel nog kunnen verifiëren dat je de licentie hebt.
Als je hem wel los gekocht hebt of er zat een code bij dan is het wat suf ja.
[YouTube: Wreckfest - From Hero to Zero in 29 seconds! (Xbox Series X)]
Had niet verwacht dat ik me zo zou vermaken met 'Wreckfest'.
[ Voor 26% gewijzigd door Yonix op 03-04-2021 08:05 ]
Heerlijke game !Yonix schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 08:04:
[YouTube: Wreckfest - From Hero to Zero in 29 seconds! (Xbox Series X)]
Laat ze maar snel komen met de Native versie, dat zal helemaal smullen worden
Ik had een Serie X maar heb deze verkocht omdat ik een PS5 heb kunnen kopen omdat deze beter bij mij past qua games. Nu mis ik eigenlijk toch wel de gamepass en wil dus weer een Xbox kopen maar twijfel enorm of ik dan voor de X of voor de S moet gaan.
Het grootste verschil is dan 4K tov 1440... pff twijfels 😅
Ik heb beide (X voor mij, S op de gameroom van de jongens) en het verschil is toch opmerkelijk.DM89 schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 09:57:
Ik had een Serie X maar heb deze verkocht omdat ik een PS5 heb kunnen kopen omdat deze beter bij mij past qua games. Nu mis ik eigenlijk toch wel de gamepass en wil dus weer een Xbox kopen maar twijfel enorm of ik dan voor de X of voor de S moet gaan.
Als het enkel voor de gameplay is en graphics minder je ding zijn, kan je de S nemen, maar anders zou ik toch bijleggen voor de X.
Ook voor raytracing in de toekomst ga je wss de X willen.
Aha, oke dus de verschillen zijn toch groter dan enkel een lagere resolutie. Misschien toch maar voor de X gaan dan voordat ik er weer spijt van krijg 😅Engineer Stewie schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 10:09:
[...]
Ik heb beide (X voor mij, S op de gameroom van de jongens) en het verschil is toch opmerkelijk.
Als het enkel voor de gameplay is en graphics minder je ding zijn, kan je de S nemen, maar anders zou ik toch bijleggen voor de X.
Ook voor raytracing in de toekomst ga je wss de X willen.
Ik denk dat je beter voor de series x kunt gaan.DM89 schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 09:57:
Ik heb zelf een series s, maar ik vrees dat het systeem 1440p 60fps niet gaat redden deze gen.
Met de series x heb je een mooie 1440p ~ 4K baseline.
[ Voor 4% gewijzigd door Bionaut93 op 03-04-2021 10:26 ]
Ik heb zelf mijn Series S omgeruild voor een X. In eerste instantie wilde ik de S puur voor Gamepass naast de PS5. De beperkte storage en het gebrek aan discdrive ging toch knagen. Dat in combinatie met het missen van 4K heeft me doen besluiten de X te halen.
Geen spijt van!
Geen spijt van!
Bedankt voor jullie reacties, toch maar binnenkort een series X dan. Zat aan de S te denken door het prijsverschil en dat ik deze minder zal gebruiken dan de PS5 maar dan is de X wel 200 meer waard als het verschil toch zo groot is en het toekomst bestendiger is.Timothy3000 schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 10:28:
Ik heb zelf mijn Series S omgeruild voor een X. In eerste instantie wilde ik de S puur voor Gamepass naast de PS5. De beperkte storage en het gebrek aan discdrive ging toch knagen. Dat in combinatie met het missen van 4K heeft me doen besluiten de X te halen.
Geen spijt van!
Ik vind GamePass erg fijn, hierdoor speelde ik ook spellen die ik normaal niet zou kopen. Alleen de Ps5 heeft qua games gewoon meer te bieden vandaar dat ik had besloten de Xbox te verkopen maar mis het toch wel 😅😅😅
Als je een 4K scherm gebruikt, dan is de prijs/kwaliteit verhouding van de series x beter.Timothy3000 schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 10:28:
Geen spijt van!
Overigens draaien Wreckfest en The Outer Worlds nog 30fps op de series s.
[ Voor 25% gewijzigd door Bionaut93 op 03-04-2021 12:17 ]
Ik denk hetzelfde. Ik vind de game pass een geweldige dienst. Tegelijkertijd mis ik de bioscoopachtige titels die Sony aanbiedt. Jedi Fallen Order en Gears V komen in de buurt, maar dat moet je liggen.DM89 schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 10:33:
[...]
Ik vind GamePass erg fijn, hierdoor speelde ik ook spellen die ik normaal niet zou kopen. Alleen de Ps5 heeft qua games gewoon meer te bieden vandaar dat ik had besloten de Xbox te verkopen maar mis het toch wel 😅😅😅
Titanfall II en Nier: Automata zijn aanraders. Die zijn fantastisch.
[ Voor 31% gewijzigd door Bionaut93 op 03-04-2021 12:36 ]
-
[ Voor 99% gewijzigd door Bionaut93 op 03-04-2021 12:15 ]
Dank voor de Nier: Automata tip hier. Gisterenavond aan begonnen. Die ga ik sowieso uitspelen!
En dan eind van deze maand is het tijd voor....Elias2020 schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 11:28:
Dank voor de Nier: Automata tip hier. Gisterenavond aan begonnen. Die ga ik sowieso uitspelen!
Native versie?justifire schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 09:22:
[...]
Heerlijke game !
Laat ze maar snel komen met de Native versie, dat zal helemaal smullen worden
Enjoy !Elias2020 schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 11:28:
Echt een waanzinnige (religieuze) rollercoaster
Die lijkt mij dan weer stukken minder.Timothy3000 schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 11:56:
[...]
En dan eind van deze maand is het tijd voor....
[YouTube: NieR Replicant ver.1.22474487139…: Attract Movie Ver. "NieR Replicant"]
Is toch eigenlijk ook de (geflopte) voorloper van Automata ?
Zie punt 8 :
The critically acclaimed demolition racer Wreckfest is ready to wreck on PlayStation®5 starting June 1st, 2021!
The PlayStation®5 version offers the best Wreckfest experience on consoles ever and takes full advantage of the PlayStation®5's hardware power. Not only does the new version offer enhanced visuals such as dynamic dirt on vehicles, better textures, and improved visual effects. Additionally, it also runs with a wonderful 4K resolution at a smooth 60 frames per second. The multiplayer features 24 players now, for even more intense carnage on the race tracks.
Here is an overview of the added enhancements:
• Dynamic dirt on vehicles
• Improved shadows, particles, and environment lighting
• Higher resolution textures
• Increased amount of foliage
• Godrays
• New visual effects for skidmarks
• DualSense haptic effects
• Much faster loading times
Wreckfest is coming to PS5™ on June 1st, 2021, and will be available both digitally and as a retail box for $ 39.99 / € 39.99 / £ 34.99.
Owners of Wreckfest on PS4™ can upgrade to the enhanced version on PS5™ for $9.99 / € 9.99.
-
And here a Q & A posted over at Wreckfest Discord from THQ Dev Zyddie:
Zyddie — Yesterday at 11:29 AM
1. Will the PS5 version have all previous patches?
Yes, all previous patches are included.
2. Will the PS5 version come with all Season Pass content or will it be available separately?
The Season Pass content will be available separately.
3. What if I own both Season Passes on PS4 and upgrade?
Then you'll get both Season Passes for free on PS5 after your upgrade.
4. What happens to my progression if I upgrade from PS4 to PS5?
We don’t have a solution for this right now but we are actively looking into options for this.
5. Will I be able to earn new/old achievements?
Yes, you will be able to earn the same achievements like on PS4.
6. Will I be able to play with my friends on PS4?
Yes this is possible, however the 24 player servers are exclusive to PS5.
7. Why do I have to pay for the upgrade?
Because the PS5 version isn't just an "60 FPS" patch for the old game, it contains new data, new textures, new effects etc and also has full support for the PS5 DualSense controller.
8. What about the Xbox Serie S|X version?
A similar Xbox Series S|X native version will launch later this year, also charged if you want to upgrade.
9. When do PC get these upgrades as well otherwise they are covering what we are seeing as well.
The PC version will be upgraded later in 2021.
Je moet ook naar de toekomst kijken, dan zul je zien dat MS wel meer heeft te bieden qua games dan Sony, we leven niet meer in de ps4 en Xbox one eraDM89 schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 10:33:
[...]
Alleen de Ps5 heeft qua games gewoon meer te bieden vandaar dat ik had besloten de Xbox te verkopen maar mis het toch wel 😅😅😅
Nouja, MS heeft idd veel potentie. Nu nog waarmaken ...JDL15 schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 15:13:
[...]
Je moet ook naar de toekomst kijken, dan zul je zien dat MS wel meer heeft te bieden qua games dan Sony, we leven niet meer in de ps4 en Xbox one era
Ben gisteren opnieuw begonnen aan Wasteland 3. Nu op de Supreme Jerk difficulty begonnen. Echt een leuke uitdaging want het is echt bijzonder lastig / tactisch.
Die game is voor mij wel echt een verrassing gebleken vorig jaar. In deze run ga ik ook kijken of ik alle collectibles kan halen zodat ik hem op 1000GS kan zetten. In tegenstelling tot vele andere games van afgelopen maand echt goede uitdaging.
Echt een aanrader om hem gewoon eens te proberen als je niet echt bekend bent met het genre. Dat was ik voor Wasteland 3 ook niet
.
Echt een aanrader om hem gewoon eens te proberen als je niet echt bekend bent met het genre. Dat was ik voor Wasteland 3 ook niet
Interessante is dat we nu de Japanse versie krijgen,en niet de westerse versie die origineel hier gereleased is. Verhaal is dus kennelijk anders. En volgens mij was nier geen flop, maar was automata een stuk succesvoller.justifire schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 14:01:
[...]
Die lijkt mij dan weer stukken minder.
Dag beste medetweakers,
Ik zit met een probleem. Sinds kort heb ik een series X aangeschaft. Ik ben hier ergbij mee maar ik heb wel een probleem met internet wat ik voorheen met mijn PS4 niet had.
Zodra ik via WiFi verbinding maak dan haal ik tussen de 35 en 50+ MB. Maar ik wil juist mijn internetkabel gebruiken zoals ik dat voorheen ook deed met mijn PS4. Als ik deze kabel erin steek dan krijg ik mag 9MB downloadsnelheid. Ik snap er echt helemaal niks van.
Aangezien kabel stabieler is wil ik gewoon kabel maar WiFi internet gaar veel sneller met downloaden maar waarom..ik zou het echt niet weten.
Ik hoop dat iemand mij dit kan uitleggen en verhelpen.
Groet!
Ik zit met een probleem. Sinds kort heb ik een series X aangeschaft. Ik ben hier ergbij mee maar ik heb wel een probleem met internet wat ik voorheen met mijn PS4 niet had.
Zodra ik via WiFi verbinding maak dan haal ik tussen de 35 en 50+ MB. Maar ik wil juist mijn internetkabel gebruiken zoals ik dat voorheen ook deed met mijn PS4. Als ik deze kabel erin steek dan krijg ik mag 9MB downloadsnelheid. Ik snap er echt helemaal niks van.
Aangezien kabel stabieler is wil ik gewoon kabel maar WiFi internet gaar veel sneller met downloaden maar waarom..ik zou het echt niet weten.
Groet!
Ik denk dat het te maken heeft met port forwarden, heb je daar eens op gegoogled icm xbox series x?DenZon schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 22:49:
Dag beste medetweakers,
Groet!
@JDL15
Bedankt voor je reactie. Nee heb ik nooit van gehoord. Echter zie ik bij mijn instellingen op de xbox dat ik UPnP niet aan staat. Ik heb ergens gelezen dat dit stap 1 is om tot wellicht een oplossing te kunnen komen? Nat type staat op moderate.
gr
Bedankt voor je reactie. Nee heb ik nooit van gehoord. Echter zie ik bij mijn instellingen op de xbox dat ik UPnP niet aan staat. Ik heb ergens gelezen dat dit stap 1 is om tot wellicht een oplossing te kunnen komen? Nat type staat op moderate.
gr
Heb ik ook gespeeld, review exemplaar van Square Enix toen gekregen, heerlijke game, die nieuwe lijkt me ook erg leuk.Elias2020 schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 11:28:
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
NieR Replicant ver.1.22474487139 is een verbeterde versie van NieR Replicant, die oorspronkelijk alleen in Japan is uitgebracht. Of deze in Japan geflopt is weet ik niet, maar deze is nooit officieel in het westen uitgekomen. Het is de prequel van het veelgeprezen meesterwerk NieR: Automata (Op Xbox One bekend als NieR: Automata - Become as Gods Edition.justifire schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 14:01:
[...]
Die lijkt mij dan weer stukken minder.
Game Pass 28 April
Ziet er niet verkeerd uit, ga binnenkort ook Game Pass pakken,
Ben je misschien in de war met de cijfertjes? Misschien gaat het draadloos om 50 Mbit en bedraad om 9 Mbyte?DenZon schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 22:49:
Dag beste medetweakers,
Groet!
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
En een rondje rennen. Vooral die nutteloze bij een homerun. Baseball is voor mij dé “Amerikaanse sport” die ik niet kan kijken.Homeland schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 17:11:
[...]
Klopt in meer of mindere mate afhankelijk van de sport maar bij honkbal is het naar mijn smaak iets te repetitief, het blijven uiteindelijk toch (voornamelijk) 2 handelingen, meppen of gooien...
Xbox Live: Springbok NL
Gistermiddag met de missus, die niet van het gamen is, begonnen aan 'It Takes Two' en wat een leuke game is dat zeg! 
[YouTube: It Takes Two - What a fun little game! (Xbox Series X)]
Een aangename verrassing en tegelijkertijd ook een goede oefening in samenwerken binnen een goed huwelijk.
[YouTube: It Takes Two - What a fun little game! (Xbox Series X)]
Een aangename verrassing en tegelijkertijd ook een goede oefening in samenwerken binnen een goed huwelijk.
Outriders speelt toch wel erg lekker weg. Beetje Gears of War feeling en dat is niet erg.
Ik vind het juist nét geen Gears of War, nét geen The Division en nét geen Destiny.Rivanov schreef op zondag 4 april 2021 @ 10:27:
Outriders speelt toch wel erg lekker weg. Beetje Gears of War feeling en dat is niet erg.
Het is dus eigenlijk van alles iets nét niet
Ik vind het een zeer vermakelijke game. Wel wat repeterend maar dat zijn al die shooters. Dat het net geen the Division is en net geen Destiny is wat mij betreft een positief punt.justifire schreef op zondag 4 april 2021 @ 10:31:
[...]
Ik vind het juist nét geen Gears of War, nét geen The Division en nét geen Destiny.
Het is dus eigenlijk van alles iets nét niet
Ik ben zelf ook positief verrast door Outriders, is de servers hadden wat issues, en de vrijheid binnen iedere missie is vrij beperkt (erg linieare opbouw). Maar de gameplay is fun, abilities geven variatie en het looter shooter gedeelte zit slim in elkaar. Wat mij betreft een geweldige toevoeging voor de gamepass.
Deel van het devteam heeft aan Gears of War titels gewerkt (EPIC tijdperk), dus dat verbaast mij niks.Rivanov schreef op zondag 4 april 2021 @ 10:27:
Nice, dit is typisch zo'n game die ik nooit zou kopen maar nu met GPU wel even ga proberen.justifire schreef op zondag 4 april 2021 @ 05:19:
Game Pass 28 April![]()
[YouTube: Second Extinction - Reveal Trailer]
Hopelijk ook op de pc versie van gamepass ?
Snap trouwens echt niet waarom outriders niet op pc gamepass staat, zeer jammer.
[ Voor 17% gewijzigd door Palindrome op 04-04-2021 12:36 ]
Ben er ook aan begonnen.. Mooie game zeg! Cutscenes zijn wel beetje choppy voor me maar gameplay zit goedRivanov schreef op zondag 4 april 2021 @ 10:27:
De value van Gamepass wordt vaak geprezen maar damn.. Dit soort games kunnen spelen is echt insane
Omdat half internet dan weer schreeuwt : “Ik koop geen Xbox want ik speel het wel op mijn übervette PC !”Palindrome schreef op zondag 4 april 2021 @ 12:33:
[...]
Nice, dit is typisch zo'n game die ik nooit zou kopen maar nu met GPU wel even ga proberen.
Hopelijk ook op de pc versie van gamepass ?
Snap trouwens echt niet waarom outriders niet op pc gamepass staat, zeer jammer.
Maar wat is daar het probleem van ? Die consoles zelf verdient MS niet zoveel op schat ik zo.justifire schreef op zondag 4 april 2021 @ 13:48:
[...]
Omdat half internet dan weer schreeuwt : “Ik koop geen Xbox want ik speel het wel op mijn übervette PC !”
Maar heb al even gekeken, beide titels komen niet op pc gamepass. Zeer jammer.
Ik hoop echt dat MS dit gelijk gaat trekken.
Het is geen probleem, maar wel de reden.Palindrome schreef op zondag 4 april 2021 @ 13:51:
[...]
Maar wat is daar het probleem van ? Die consoles zelf verdient MS niet zoveel op schat ik zo.
Maar heb al even gekeken, beide titels komen niet op pc gamepass. Zeer jammer.
Ik hoop echt dat MS dit gelijk gaat trekken.
Deze dude zegt dat het geluid geweldig is, vooral met muziek. Ook in games is het super, maar in games zoals CoD bijvoorbeeld wil je toch echt wel wat kracht horen tijdens explosies en dat is waar deze het allemaal net niet is. Fairly restrained noemt hij het.
Voor mij is een sterke bass gewoon 100% een must, hoe helder de mids and highs ook zijn, ik wil dat spektakel gewoon wat je anders zou hebben met home cinema. De mic klinkt voor een 500 euro Headset ook nogal matigjes. Het doet zijn ding, maar insane veel goedkopere headsets hebben een helderder klinkende mic, not good!
Ik blijf bij de TB.
Ik zou nooit €499,- euro aan een game headset uitgeven, nooit.
[ Voor 49% gewijzigd door Koning-Admiraal op 04-04-2021 15:04 ]
Set your goals high, and don't stop till you get there.
En 498?Koning-Admiraal schreef op zondag 4 april 2021 @ 15:03:
Jij mag het best uitgeven hoor, maar waar voor je geld zul je er niet voor krijgen als een game headset
[ Voor 13% gewijzigd door Koning-Admiraal op 04-04-2021 15:19 ]
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Die nieuwe GwG game Vikings is best leuk, maar ik vertrouw die onnodig felle HUD niet met mijn OLED. Ding is ook niet naar dynamic of uit te zetten. Misschien is er niks aan de hand, but I don't like it.
Er zijn ook nieuwe free play days/weekend games waaronder eentje genaamd Steel Rats. Absoluut het downloaden waard en de auto HDR is top!
Er zijn ook nieuwe free play days/weekend games waaronder eentje genaamd Steel Rats. Absoluut het downloaden waard en de auto HDR is top!
[ Voor 11% gewijzigd door devilsnight op 04-04-2021 15:36 ]
Bedankt voor het delen van de video. Ik was toch wel enigzins benieuwd naar. Maar het feit dat het geen live multipoint device connectivity heeft i.t.t. de veel completer uitgeruste Xbox draadloze headset maakt het bij voorbaat al enorm lastig om die €500,- te verantwoorden.devilsnight schreef op zondag 4 april 2021 @ 14:18:
[Video: Bang & Olufsen Beoplay Portal Headphone Review - Xbox and beyond!]
Deze dude zegt dat het geluid geweldig is, vooral met muziek. Ook in games is het super, maar in games zoals CoD bijvoorbeeld wil je toch echt wel wat kracht horen tijdens explosies en dat is waar deze het allemaal net niet is. Fairly restrained noemt hij het.
Voor mij is een sterke bass gewoon 100% een must, hoe helder de mids and highs ook zijn, ik wil dat spektakel gewoon wat je anders zou hebben met home cinema. De mic klinkt voor een 500 euro Headset ook nogal matigjes. Het doet zijn ding, maar insane veel goedkopere headsets hebben een helderder klinkende mic, not good!
Ik blijf bij de TB.
Ik vind het het enorm fijn dat ik Discord op mijn Android toestel kan gebruiken samen met de in game audio van de Series X. Bovendien is het heel fijn dat ik ook Xcloud kan gebruiken met dezelfde headset die dan nog steeds verbonden is met mijn mobiel. Het is echt de beste gaming headset die ik ooit heb gehad voor minder dan 100 euro. Ik heb in het verleden al heel wat headsets versleten.
En dan nu iets anders:
:strip_exif()/f/image/bJm04znDDG9OdS0OIof8UaJx.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/GBMnmXhrpFcw9BxjCopxh4FQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ZnO0ourTJFdCx3Ape4xxvt4k.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik raakte een beetje uitgekeken op de zwarte monolith.
[ Voor 27% gewijzigd door Ram-G-maN op 04-04-2021 18:35 ]
Het vervolg op Beneath a Steel Sky, Beyond a steel Sky komt dit jaar naar de Xbox en PS consoles.
https://www.google.com/am...do-switch-later-this-year
Zelf heel erg blij mee, ik waardeer het point and click adventure genre heel erg.
https://www.google.com/am...do-switch-later-this-year
Zelf heel erg blij mee, ik waardeer het point and click adventure genre heel erg.
Nog even over die headset:
staat hier:
"Koppel je console direct aan Xbox draadloze radio zonder dongles of basisstation en verbind je mobiele apparaat via Bluetooth® voor muziek of chatten onderweg."
dat het een draadloze koptelefoon is die je zowel met je xbox als je mobieltje kan verbinden?
staat hier:
"Koppel je console direct aan Xbox draadloze radio zonder dongles of basisstation en verbind je mobiele apparaat via Bluetooth® voor muziek of chatten onderweg."
dat het een draadloze koptelefoon is die je zowel met je xbox als je mobieltje kan verbinden?
Ok. Andere mensen wel. Wat is je punt?Koning-Admiraal schreef op zondag 4 april 2021 @ 15:03:
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/sfU2elY96FfeyMEIb6jZ79MC.jpg?f=fotoalbum_large)