Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Crash Bandicoot (die wel full price was bij release) had wel een gratis upgrade toch?
Zo'n gratis upgrade is mooi meegenomen maar als publishers er een tientje oid voor vragen vind ik het niet heel raar.
HITMAN 3 - Free Starter Pack is now available for Xbox One and Xbox Series X|S https://t.co/21QNtWO2ou https://t.co/DXfBYMd80U
— Larry Hryb, Gamer Emeritus 📱⌨️🖱️🎮 (@majornelson) 30 maart 2021
[Twitter: https://twitter.com/Hitman/status/1376912096768577541]
[ Voor 32% gewijzigd door Rivanov op 30-03-2021 19:02 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Wow valt dat even tegen zeg. Ok je krijg ze ''gratis'' maar alsnog blijven ze ruk
Maar... De magnetron stond vlees voor de hond te ontdooien. Meestal staat dat er in terwijl ik eet en iets kijk, dus niet speel, maar was het nu vergeten. Magnetron even stop gezet en probleem volledig weg. Mooie demonstratie dus hoe andere apparaten je verbinding met de Xbox compleet om zeep kunnen helpen.
Gamertag: FinrazielNL
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Jaar of 20
Gekocht toen mijn moeder uit huis ging, maar hij doet het nog prima
Wellicht dat nieuwere modellen beter afgeschermd zijn, maar dat is redelijk beside the point.
Volgens mij werkt die met de ps5 wel via de 3.5mm kabelCaayn schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 16:31:
[...]
Op deze manier kan je natuurlijk alles bagatelliseren. Voor €300,- koop je een Series S ipv X en houdt je €200,- voor tig andere zakenEnja, opgegeven moment krijg je te maken met diminishing returns, de laatste paar procent zijn altijd het duurste.
Momenteel gebruik ik een Bose 35QCII (destijds gekocht voor +/-€350) welke mij goed bevalt maar ik zou graag volledig draadloos gaan, ook dankzij de "oké" DAC in de controller. Maar dan wil ik wel hetzelfde, of beter, geluid hebben (ook wanneer ik hem op andere apparaten gebruik). De officiële Xbox headset valt voor mij al af vanwege de geluidskwaliteit maar ook vanwege de beperkte aansluitmogelijkheden.
Mijn enige minpunten tot nu toe van de B&O is dat hij niet compatibel lijkt te zijn met de PS4/5 en de batterij duur is misschien wat kort. Maar dat, in combinatie met de aanwezige aansluitingen, is wel een hele niche markt.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Niet leuk?zetje01 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 20:59:
It takes two... zucht... It takes two .... kreun... It takes two .... steun... It takes two ...
Ja, dat weet ik dus juist niet .... maar wrijf het er maar in, hoor!
Die Contra game van de 360 is best prima te doen hoor, als het genre je ligtNukaWorldNL schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 19:20:
[...]
Wow valt dat even tegen zeg. Ok je krijg ze ''gratis'' maar alsnog blijven ze ruk
Ah niemand om mee te spelen?zetje01 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 21:47:
[...]
Ja, dat weet ik dus juist niet .... maar wrijf het er maar in, hoor!
Verwijderd
Ik zou de magnetron dan maar een keer vervangen. Zoveel mag die namelijk niet 'lekken'. Deurtje dicht = minimaal interferentie en praktisch niet merkbaar. Of zit je letterlijk met de controller naast de magnetron?Finraziel schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 19:28:
[...]
Jaar of 20
Gekocht toen mijn moeder uit huis ging, maar hij doet het nog prima
Wellicht dat nieuwere modellen beter afgeschermd zijn, maar dat is redelijk beside the point.
Hier ook anderhalf uur in Narita Boy zitten.uchiha tijntje schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 20:06:
Net even een uurtje of anderhalf Narita Boy gespeeld. Zeker niet voor iedereen geschikt maar ik vind hem erg leuk. Ik denk dat @justifire hem ook tof gaat vinden.
Houd het midden tussen Hyper Light Drifter, Fez en Strider.
Leuke game, al vind ik dat springen wel te spons-achtig.
Haha het springen vond ik ook wel ff wennen. Maar alles beter dan het springen in Blasphemous!justifire schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:42:
[...]
Hier ook anderhalf uur in Narita Boy zitten.
Houd het midden tussen Hyper Light Drifter, Fez en Strider.
Leuke game, al vind ik dat springen wel te spons-achtig.
Nee joh, dat was juist superstrak !uchiha tijntje schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:49:
[...]
Haha het springen vond ik ook wel ff wennen. Maar alles beter dan het springen in Blasphemous!
Zo’n topgame als Blasphemous krijgen we waarschijnlijk nooit meer
Wacht maar tot hades op gamepass komt. Wat een geniale game is dat. Verdient echt release op ps5/Xbox want de switch heeft het er erg moeilijk mee soms.justifire schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 22:51:
[...]
Nee joh, dat was juist superstrak !
Zo’n topgame als Blasphemous krijgen we waarschijnlijk nooit meer
Vermaak me prima met Curse of the Dead Gods.giantgiantus schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 23:04:
[...]
Wacht maar tot hades op gamepass komt. Wat een geniale game is dat. Verdient echt release op ps5/Xbox want de switch heeft het er erg moeilijk mee soms.
Dus Hades lijkt mij leuk maar is totaal niet vergelijkbaar met Blasphemous.
De lore alleen al !
Edit: Blijkbaar hebben ze er zelf voor gekozen, Microsoft blijkt een goede partner te zijn om mee te werken
[ Voor 36% gewijzigd door Vagax op 30-03-2021 23:34 ]
You're right. Insane was wat overdreven. Maar voor mij persoonlijk gaat het hem niet worden. Ik heb ooit een headphones van 300 euro gehaald en dat is echt absoluut mijn grens.giantgiantus schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 16:05:
[...]
Hoezo insane? Ik vind t wel goede ontwikkeling. Geluidskwaliteit van de standaard Xbox headset bevalt me totaal niet. Graag de mogelijkheid om iets fatsoenlijks te kopen!
Ik vraag me ook echt af hoeveel beter deze B&O zal zijn dan een TB, ASTRO etc voor gaming. Hoeveel helderder het klinkt, of er een krachtige bass te vinden is, ben ik wel benieuwd naar.
Zonder Microsoft was Vermintide : End Times er waarschijnlijk niet geweest.Vagax schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 23:33:
Vraag me trouwens af hoezo Warhammer 40,000: Darktide een Xbox exclusive is, ik kan niks vinden over of het een deal was tussen Microsoft en Fatshark of dat Fatshark er gewoon zelf voor koos.
Edit: Blijkbaar hebben ze er zelf voor gekozen, Microsoft blijkt een goede partner te zijn om mee te werken
Weet nog dat die destijds in de preview sectie stond.
Ik heb niet heel bewust een tijd geleden de Cross-Gen Deluxe versie gekocht en kon van de week die next gen update gratis downloaden.Timothy3000 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 18:19:
Bedoel je Tony Hawk? Want daarvan is het toch vrij logisch dat ze geld vroegen? Die game lag bij release al niet full price in de winkel en een nextgen update lijkt me voor de devs best wel wat werk.
XBL: theArthurrrr
ICYMI, the next-generation update for The Witcher 3: Wild Hunt is coming in the second half of 2021. pic.twitter.com/h2ISyEllQq
— Radek (@gamebowski) 30 maart 2021
Noem me een zeikerd hoor, maar... Moeten dit soort games nu echt nog een update krijgen? Ik vind het nog redelijk 'logisch' dat games die net op/rondom de console release uitgekomen zijn een next-gen upgrade krijgen, Maar deze game is op dat moment 6 jaar oud... Imho hoog tijd dat je dan als developer wat anders gaat doen.
Maar goed, ik ben ook niet zo van het steeds opnieuw oppoetsen van oude games. Imho een beetje te makkelijk cashen (geen idee of dit een betaalde update word of niet). Ga gewoon lekker nieuwe dingen bouwen
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Alhoewel je tegenwoordig met CDPR natuurlijk wel alle beloftes een beetje met een korreltje zout moet nemen. 2021 zal wel 2022 worden en dan eerst maar eens zien of het werkt.
Zeg dat maar tegen Rockstar die jaarlijks cash print in de vorm van GTA VBM schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 08:44:
[...]
Noem me een zeikerd hoor, maar... Moeten dit soort games nu echt nog een update krijgen? Ik vind het nog redelijk 'logisch' dat games die net op/rondom de console release uitgekomen zijn een next-gen upgrade krijgen, Maar deze game is op dat moment 6 jaar oud... Imho hoog tijd dat je dan als developer wat anders gaat doen.
Maar goed, ik ben ook niet zo van het steeds opnieuw oppoetsen van oude games. Imho een beetje te makkelijk cashen (geen idee of dit een betaalde update word of niet). Ga gewoon lekker nieuwe dingen bouwen
Niet helemaal een eerlijke vergelijk, want GTA V is ook nog een online service game maar toch.
Ik snap het wel. Gezien hoe schaalbaar game engines tegenwoordig zijn kan ik mij niet voorstellen dat het mega veel inspanning is om een next-gen update uit te brengen, maar je creëert wel afzet bij Series X en PSV kopers die hunkeren naar games.
Ben het er wel deels mee eens, al heb ik met next-gen updates/patches als deze minder problemen dan met volwaardige remasters bij relatief nieuwe games. Veel partijen poepen wel érg snel 'new & improved' versies uit van relatief nieuwe games en bij sommige titels biedt het ook nauwelijks meerwaarde (in enkele zeldzame gevallen worden de remasters zelfs slechter dan het origineel, zie bijv. Prototype).BM schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 08:44:
[...]
Ik word daar zelf soms een beetje cynisch van, het feit dat we op onze 2021 next-gen RDNA2-consoles volop heruitgaven zitten te spelen van 5-10 jaar oude titels. Maar aan de andere kant: ik speel ontzettend veel remasters en klassiekers
Het is meer wat frustratie dat voortkomt uit het feit dat er relatief weinig échte next-gen games uit zijn dan dat ik echt een probleem heb met remasters/opgepoetste versies. Ook worden remasters vaak gedaan door (samenwerking met) externe/third-party studios en dan troost ik me maar met de gedachte dat het originele ontwikkelteam gewoon verder kan met echt nieuwe dingen.
Bovenstaande klinkt wat negatief maar uiteindelijk heb ik persoonlijk bijzonder weinig te klagen deze generatie. Er is oneindig veel meer te spelen dan bij de launch van de 360/One (looking at you GamePass!)
Het gaat dan ook niet over CDPR in dit geval.. Saber Interactive zorgt voor de upgrade.Timothy3000 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 08:55:
Normaal gesproken helemaal eens.... maar voor The Witcher maak ik graag een uitzondering. Die speel ik graag nog eens in 60fps.
Alhoewel je tegenwoordig met CDPR natuurlijk wel alle beloftes een beetje met een korreltje zout moet nemen. 2021 zal wel 2022 worden en dan eerst maar eens zien of het werkt.
Nou is deze dus inderdaad gratis, dus het is niet dat we er opnieuw voor mogen betalen, en de ontwikkeling wordt uitbesteed aan een externe studio, dus het is ook niet dat ze de tijd beter zouden kunnen gebruiken.BM schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 08:44:
[...]
Ik denk dat TW3 gewoon nog altijd redelijk verkoopt en zo'n update geeft dat natuurlijk ook weer een boost. Waarschijnlijk is het dus puur een afweging tussen wat het kost om die externe studio dit te laten doen en wat ze denken er weer extra mee binnen te halen omdat de game weer opnieuw in de schijnwerpers staat.
Zelf heb ik de game nog altijd niet gespeeld maar heb wel in een sale laatst de goty meegepakt. Als de patch er is dan ga ik me er eens in verliezen
Hoewel ik me wel afvraag of het er met behoud van 60 fps nog veel beter uit gaat zien. Die raytracing zal wel alleen op 30 fps zijn ben ik bang.
Dat is goed nieuws. De Switch port was fantastisch.jmignolet schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 09:36:
[...]
Het gaat dan ook niet over CDPR in dit geval.. Saber Interactive zorgt voor de upgrade.
Zeikerd!BM schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 08:44:
[...]
Ik zelf zal ook niet snel The Witcher 3 opnieuw opstarten omwille van een upgrade/update. Van mij hoeft het ook niet echt, zeker als ze hun tijd en energie beter kunnen steken in de flop die Cyberpunk heet
Edit: Lees dat ze niet zelf de upgrade verzorgen. Maar dan hadden ze beter Saber ook kunnen vragen mee te helpen aan Cyberpunk
[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 31-03-2021 10:44 ]
NBA zeker?De eerste was volgens mij een foutieve aankoop van een game die ik uberhaubt niet wilde spelen.
* BM rent
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Haha, nee NBA heb ik nog! Mijn allereerste Xbox One game!
Even wat achtergrond informatie. De Xbox One kwam natuurlijk pas een jaar later in NL dan bijv in Duitsland. Ik had op release in Duitsland een Xbox One gekocht, maar had wat moeite met het digitaal kopen van games vanwege regio of wat dan ook. Dus ik van alles geprobeerd en had de moed opgegeven. Uiteindelijk die avond maar even willekeurig een game aangeklikt om te kijken of het werkte, en die willekeurige game was toevallig NBA14, en verrek... het werkte.
2 weken wachten nadat ik m heb opgestuurd, behalve als je een CC hebt, dan kan je 500+ euro erop reserveren en brengen ze een gloednieuwe console als ze je oude op komen halen en dan krijg je 2 weken later die reservering terug.... Beetje jammer dat ze dit alleen maar doen voor mensen met een CC.
Ze vinden het iig erg jammer voor me. Dat dan weer wel.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Wat een goede service. En gewoon een cc nemen. Snap überhaupt niet hoe mensen dat doen zonder. Misschien als je nooit (moet) reizen ofzoOn_E schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 12:42:
Nadat mijn Series X gisteren in ‘sleep mode’ ineens weer begon te ratelen vandaag toch maar MS gebeld voor reparatie of vervanging.
2 weken wachten nadat ik m heb opgestuurd, behalve als je een CC hebt, dan kan je 500+ euro erop reserveren en brengen ze een gloednieuwe console als ze je oude op komen halen en dan krijg je 2 weken later die reservering terug.... Beetje jammer dat ze dit alleen maar doen voor mensen met een CC.
here's a first look at Xbox running Discord and Google Stadia in the new Edge browser. This Chromium-powered browser unlocks the full web experience on Xbox, and it runs really well. Full video and details here: https://t.co/GhDDVcQ7HM pic.twitter.com/9vj6oCnELh
— Tom Warren (@tomwarren) 31 maart 2021
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Aangezien ik bijna nooit competitieve games speel is dit wel de toekomst voor mij. Al die gekke console doosjes kunnen dan de deur uit en alleen nog een scherm nodig. Lijkt me ook beter voor t milieu aangezien hardware dan veel meer 24/7 kan draaien ipv incidenteel een uurtje.
Ik vind het juist een super nette service! Logisch toch dat ze het met CC doen, anders mogen ze wel een team inhuren om achter mensen aan te jagen die hun "kapotte" Xbox nooit opsturen na het ontvangen van de nieuwe.On_E schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 12:42:
Nadat mijn Series X gisteren in ‘sleep mode’ ineens weer begon te ratelen vandaag toch maar MS gebeld voor reparatie of vervanging.
XBox Series X: BloodyB2121
Hoe zie je het voor je dat ze dit zouden moeten doen voor mensen zonder cc?On_E schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 12:42:
Ik blijf het een enorm nette service vinden. Compleet het tegenovergestelde van Sony ook.
MS doet de service-afspraken dus net zoals Apple. Ook daar kan je hem opsturen zonder reservering, maar een express repair doen met reservering. Bij die laatste krijg je dan inderdaad meteen een nieuwe geleverd en wordt de reservering ingetrokken zodra de oude is aangekomen.d.bakker84 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 13:29:
[...]
Ik vind het juist een super nette service! Logisch toch dat ze het met CC doen, anders mogen ze wel een team inhuren om achter mensen aan te jagen die hun "kapotte" Xbox nooit opsturen na het ontvangen van de nieuwe.
Ik ga ervan uit dat MS ook UPS langs laat komen voor het ophalen/afleveren van het apparaat.
Super service IMO.
Dat klopt inderdaad, ze nemen de nieuwe mee als ze de oude komen halen. Daarom snap ik ook die CC niet. MS heeft al mijn gegevens verder.Caelorum schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 15:07:
[...]
MS doet de service-afspraken dus net zoals Apple. Ook daar kan je hem opsturen zonder reservering, maar een express repair doen met reservering. Bij die laatste krijg je dan inderdaad meteen een nieuwe geleverd en wordt de reservering ingetrokken zodra de oude is aangekomen.
Ik ga ervan uit dat MS ook UPS langs laat komen voor het ophalen/afleveren van het apparaat.
Super service IMO.
Maar goed, ik wacht dus wel even.
Die CC reservering is voor als je reparatie buiten de garantie valt. Dan moet je gaan betalen of krijg je dat ding weer terug. Maar dan zit jij nog met die nieuwe. Die willen ze dan uiteraard wel terug hebben, of dat je het op dat moment betaald. Maar daar willen ze wel weer de garantie voor dat je dat kan betalen, dus de reservering op je CC.On_E schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 15:12:
[...]
Dat klopt inderdaad, ze nemen de nieuwe mee als ze de oude komen halen. Daarom snap ik ook die CC niet. MS heeft al mijn gegevens verder.
Maar goed, ik wacht dus wel even.
De andere optie is dat je hem dus laat opsturen (komen ze denk ik ook met UPS busje) en dan paar dagen wacht en hem weer ontvangt. Al dan niet gerepareerd, afhankelijk van garantie en of je betaald of niet.
zijn game-pass releases regio verbonden? hoe lang duurt het totdat het hier online is?Rivanov schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 14:29:
Outriders is al te spelen via de bekende Nieuw-Zeeland methode.
Ik heb dat ding net anderhalve week.Caelorum schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 15:18:
[...]
Die CC reservering is voor als je reparatie buiten de garantie valt. Dan moet je gaan betalen of krijg je dat ding weer terug. Maar dan zit jij nog met die nieuwe. Die willen ze dan uiteraard wel terug hebben, of dat je het op dat moment betaald. Maar daar willen ze wel weer de garantie voor dat je dat kan betalen, dus de reservering op je CC.
De andere optie is dat je hem dus laat opsturen (komen ze denk ik ook met UPS busje) en dan paar dagen wacht en hem weer ontvangt. Al dan niet gerepareerd, afhankelijk van garantie en of je betaald of niet.
Met garantie zit het wel goed dus, ze zeiden zelfs nog dat ventilator problemen bekend waren maar dat ze wel verbaasd waren dat mijn console gemaakt in februari ook nog zulke kuren had.
Breng m morgen naar een UPS station en dan zie ik over een week of 2 wel een nieuwe of gerepareerde terug, volgens mij is het echt een kwestie van de bovenste ventilator vervangen.
tjah, dacht het ook al. moet niet gekker wordenCaelorum schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 15:26:
@Farabi Eerder tijdsgebonden lijkt me en NZ zit op GMT+13. Daar is het dus al morgen
Je wilt niet weten wat mensen er allemaal in kunnen laten vallen/gieten.On_E schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 15:32:
[...]
Ik heb dat ding net anderhalve week.![]()
Met garantie zit het wel goed dus, ze zeiden zelfs nog dat ventilator problemen bekend waren maar dat ze wel verbaasd waren dat mijn console gemaakt in februari ook nog zulke kuren had.[..]
@On_E Het ging niet daarover, maar waarom de reservering nodig is. Dat iets redelijk recent is aangeschaft betekent niet dat die schade niet veroorzaakt is door de koper. Mensen doen rare dingen. Waaronder niet naar waarheid aangeven waardoor de schade komt. Nogmaals, niet dat ik jou verdenk, maar die reservering is er dus niet voor niets
[ Voor 29% gewijzigd door Caelorum op 31-03-2021 16:07 ]
Dat moet dan al in de fabriek zijn gebeurd want uit de doos deed ie het al, alleen hield het na een paar uur op en dacht ik dat het zich vanzelf had opgelost, maar helaas.Caelorum schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 15:43:
[...]
Je wilt niet weten wat mensen er allemaal in kunnen laten vallen/gieten.
Dat is toch een aan de deur switch? De UPS persoon neemt de oude xbox in en levert gelijk de nieuwe uit. je krijgt de nieuwe niet als je de oude niet meegeeft.d.bakker84 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 13:29:
[...]
Ik vind het juist een super nette service! Logisch toch dat ze het met CC doen, anders mogen ze wel een team inhuren om achter mensen aan te jagen die hun "kapotte" Xbox nooit opsturen na het ontvangen van de nieuwe.
Zie mijn vorige reactie https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/66740166 en https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/66739812SunnieNL schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 16:37:
[...]
Dat is toch een aan de deur switch? De UPS persoon neemt de oude xbox in en levert gelijk de nieuwe uit. je krijgt de nieuwe niet als je de oude niet meegeeft.
Het punt is dat ze zich helemaal indekken zodat zelfs als iemand iets kwaadwillend wil doen MS haar geld krijgt. Hoe die persoon dat vervolgens met de CC maatschappij regelt moeten zij maar uitzoeken. Door het op deze manier te doen krijgt MS altijd of een 100% werkend product (de gerepareerde xbox) of de waarde van de xbox (de reservering).
Zelfs als je deze route neemt, en blijkt dat je zelf lijm in dat ding hebt lopen gieten, maar weigert te betalen voor een reparatie. Dan krijg jij je kapotte xbox weer terug. En MS krijgt of het geld dat gereserveerd is, of de nieuwe xbox weer terug. In alle gevallen schiet je er niets mee op en lijdt MS vrijwel geen schade.
https://news.xbox.com/en-...__twitter_impression=true
Backward Compatibility Reaches the Clouds for Xbox Game Pass Ultimate Members
Backward Compatible Games Playable with Xbox Cloud Gaming (Beta)
Banjo-Kazooie
Banjo-Tooie
Double Dragon Neon
Fable II
Fallout: New Vegas
Gears of War 2
Gears of War 3
Gears of War: Judgment
Jetpac Refuelled (touch controls enabled)
Kameo
Perfect Dark
Perfect Dark Zero
The Elder Scrolls III: Morrowind
The Elder Scrolls IV: Oblivion
Viva Piñata (touch controls enabled)
Viva Piñata: TIP (touch controls enabled)
Oh waaauw ze hebben nu Oblivion dus ook in xClouduchiha tijntje schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 17:06:
Leuk voor onderweg of in de tuin of waar dan ook
https://news.xbox.com/en-...__twitter_impression=true
Backward Compatibility Reaches the Clouds for Xbox Game Pass Ultimate Members
Backward Compatible Games Playable with Xbox Cloud Gaming (Beta)
Banjo-Kazooie
Banjo-Tooie
Double Dragon Neon
Fable II
Fallout: New Vegas
Gears of War 2
Gears of War 3
Gears of War: Judgment
Jetpac Refuelled (touch controls enabled)
Kameo
Perfect Dark
Perfect Dark Zero
The Elder Scrolls III: Morrowind
The Elder Scrolls IV: Oblivion
Viva Piñata (touch controls enabled)
Viva Piñata: TIP (touch controls enabled)
Zit helemaal in Oblivion op het moment en in het weekend ben ik weg van mijn Xbox, maar nu kan ik dus lekker door
Wil hierna graag aan de Wolfeinstein saga beginnen, dit staat ook op Gamepass. Heeft iemand tips in welke volgorde dit het best gedaan kan worden?
Van uitkomen zou ik zeggen. Verhaaltechnisch is dat wel het meest interessante. De eerste is wel de beste en velen zullen zeggen dat je Youngblood kunt overslaan.Blaauw87 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 19:40:
Begin Jedi - Fallen Order weer wat vaker te spelen, had wat moeite om goed door Dathomir te komen. Net eindelijk langs een checkpoint gekomen. Iets met koppigheid en de moeilijkheidsgraad niet omlaag willen doen![]()
Wil hierna graag aan de Wolfeinstein saga beginnen, dit staat ook op Gamepass. Heeft iemand tips in welke volgorde dit het best gedaan kan worden?
// Jaloers dat je dat voor een eerste keer kunt gaan ervaren. Man, wat vond ik die games tof!
[ Voor 7% gewijzigd door Wom op 31-03-2021 20:04 ]
Nu even kijken wat ik ga spelen. Ik verwacht dit weekend ook wel It Takes Two uit te spelen. Erg benieuwd naar welke games er in april gaan uitkomen in Gamepass.
[ Voor 35% gewijzigd door uchiha tijntje op 31-03-2021 22:45 ]
Heel nice. Dit spel blijft ook gewoon super leuk om te spelen.
Cool, thanks! Ben ook van plan om de Wolfenstein games op een relatief makkelijk niveau te doen. Normaal pak ik met shooters een van de moeilijkere settings, maar wil dit universum lekker doorlopen zonder teveel checkpoints te moeten herladenWom schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 20:04:
[...]
Van uitkomen zou ik zeggen. Verhaaltechnisch is dat wel het meest interessante. De eerste is wel de beste en velen zullen zeggen dat je Youngblood kunt overslaan.
// Jaloers dat je dat voor een eerste keer kunt gaan ervaren. Man, wat vond ik die games tof!
Hoop dat Borderlands 3 ook nog in GP komt, vond de vorige delen ook wel iets hebben
Nice! Waar haal je de tijd vandaan manuchiha tijntje schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 22:43:
Net Narito Boy uitgespeeld. Echt wel een tof spel. Visuals en sound zijn echt perfect. Combat is ook prima maar net wel even wat minder goed dan de visuals en soundSnap dan ook sommige reviews zoals die van IGN dan ook echt niet met hun 6. Het is dat ze nog leuke speedruns with developers op hun YouTube kanaal hebben anders had ik ze al lang unsubscribed.
Nu even kijken wat ik ga spelen. Ik verwacht dit weekend ook wel It Takes Two uit te spelen. Erg benieuwd naar welke games er in april gaan uitkomen in Gamepass.
[ Voor 29% gewijzigd door Blaauw87 op 31-03-2021 23:02 ]
Chronologisch. De eerste, Old Blood en Youngblood waren enorm goed. De tweede vond ik persoonlijk wat tegenvallen.Blaauw87 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 19:40:
Begin Jedi - Fallen Order weer wat vaker te spelen, had wat moeite om goed door Dathomir te komen. Net eindelijk langs een checkpoint gekomen. Iets met koppigheid en de moeilijkheidsgraad niet omlaag willen doen![]()
Dishonored of Prey al gespeeld? Ook echt aanraders!
[ Voor 4% gewijzigd door Timothy3000 op 31-03-2021 23:10 ]
Thuiswerken scheelt nu een hele hoop.Blaauw87 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 22:58:
[...]
Cool, thanks! Ben ook van plan om de Wolfenstein games op een relatief makkelijk niveau te doen. Normaal pak ik met shooters een van de moeilijkere settings, maar wil dit universum lekker doorlopen zonder teveel checkpoints te moeten herladen
Hoop dat Borderlands 3 ook nog in GP komt, vond de vorige delen ook wel iets hebben
[...]
Nice! Waar haal je de tijd vandaan manZit soms wel jaloersmakend te kijken hoeveel spellen sommigen uitspelen, daar kom ik helaas echt niet eens bij in de buurt. In ieder geval leuk om te zien, keep it up
Hoop dus ook dat ik vanaf nu als de maatregelen versoepeld worden ook gewoon meer dan de helft van de tijd thuis kan werken. Het scheelt echt zoveel.
[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 31-03-2021 23:33 ]
Thuis werken is zo relaxt. En dan zit ik maar 5 minuten van mijn werk afuchiha tijntje schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 23:31:
[...]
Thuiswerken scheelt nu een hele hoop.Normaliter zat ik minimaal 2 uur per dag in de auto waarbij de wekker om kwart voor 6 ging om voor de spits op het werk te zijn. Nu ik gewoon thuis kan werken en niet meer voor de file hoef te beginnen kan ik gewoon beginnen rond half 9. Waarbij ik mijn wekker om 8 uur kan zetten en ik ben nog eerder klaar dan ik normaliter thuis was. Dus ik heb enerzijds veel meer tijd beschikbaar en anderzijds heb ik minder slaap nodig omdat 2 tot 3 uur (als ik file had) auto rijden gewoon best wel vermoeiend is.
![]()
Hoop dus ook dat ik vanaf nu als de maatregelen versoepeld worden ook gewoon meer dan de helft van de tijd thuis kan werken. Het scheelt echt zoveel.Mocht dat niet zo zijn dan zou ik persoonlijk een verlenging van de lockdown toejuichen
Simpele dingen als tussendoor even gamen of zelfs een douche pakken wil ik niet meer af staan (ja ik maak nog steeds al mijn uren vol ondanks het tussendoor gamen).
Mooie 1 april grap. Maar zou wel echt slim zijn. Denk dat veel mensen met een Xbox nooit meer een game kopen met gamepass dus voor mij zou een all digital prima zijn!
Ik moet echt eens kijken of die disk drive wel werktgiantgiantus schreef op donderdag 1 april 2021 @ 08:17:
[...]
Mooie 1 april grap. Maar zou wel echt slim zijn. Denk dat veel mensen met een Xbox nooit meer een game kopen met gamepass dus voor mij zou een all digital prima zijn!
Klopt, weer een knap staaltje journalistiek van die gasten.uchiha tijntje schreef op donderdag 1 april 2021 @ 08:56:
Ohjee, het is weer 1 april. Begreep alweer dat Kotaku erin was getrapt dat Halo Infinite vertraagd was naar 2022. Benieuwd wat voor onzinnige discussies vandaag weer gevoerd gaan worden op basis van 1 april grappen
XBL: MRE Inc
Dat heb ik op dag 1 gedaan.... zelfde schijf zal er nog wel inzittenCaelorum schreef op donderdag 1 april 2021 @ 08:58:
[...]
Ik moet echt eens kijken of die disk drive wel werkt
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Offtopic: ik dacht dat de videocall van 4u vandaag die onze director had ingepland ook een 1 april grap was.uchiha tijntje schreef op donderdag 1 april 2021 @ 08:56:
Ohjee, het is weer 1 april. Begreep alweer dat Kotaku erin was getrapt dat Halo Infinite vertraagd was naar 2022. Benieuwd wat voor onzinnige discussies vandaag weer gevoerd gaan worden op basis van 1 april grappen
It was not.
Dus kom maar door met dat vermaak!
Graft schreef op donderdag 1 april 2021 @ 09:26:
[...]
Offtopic: ik dacht dat de videocall van 4u vandaag die onze director had ingepland ook een 1 april grap was.
It was not.![]()
Dus kom maar door met dat vermaak!
XBL: MRE Inc
https://www.ioi.dk/hitman-3-free-starter-pack/
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
Het wachten is nu dat de productie de vraag kan bijhouden, zodat er overal voorraad is. Als die vraag voldaan is kunnen ze gaan plannen wat er met de prijs kan/gaat gebeuren. Maar gezien de huidige marktsituatie zal dat echt nog even duren. Dus om het prijsverschil tussen S en X te maken voor een digitale X moeten we nog wel even wachten. Want anders ga je concurreren met je eigen product, dat zie ik niet zo snel gebeuren eigenlijk.
[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 01-04-2021 17:14 ]
Youngblood enorm goed? Damn, volgens mij ben je één van de weinigen die deze game echt kan waarderen. Ik vind juist TNO de beste. TNC is goed, maar lang niet zo sterk. Old Blood was wel ok, maar Youngblood? Ouch!Timothy3000 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 23:09:
[...]
Chronologisch. De eerste, Old Blood en Youngblood waren enorm goed. De tweede vond ik persoonlijk wat tegenvallen.
Dishonored of Prey al gespeeld? Ook echt aanraders!
Kotaku zijn gewoon echt een stel kneuzen bij elkaar. Het was nog niet eens 1 april toen die grap verscheen. Htf trap je erin? 🤣uchiha tijntje schreef op donderdag 1 april 2021 @ 08:56:
Jep, ze hebben echt in een oaar jaar ontzettend veel 'goodwill' die ze volgens mij van oudsher nog hadden wel weggegooid.devilsnight schreef op donderdag 1 april 2021 @ 17:10:
[...]
Kotaku zijn gewoon echt een stel kneuzen bij elkaar. Het was nog niet eens 1 april toen die grap verscheen. Htf trap je erin? 🤣
Zo te zien gewoon te weinig stemmen bij die game, dan hebben een paar idioten al snel een grote invloed. Overigens zie ik die negatieve reviews helemaal niet, wellicht al weggehaald ondertussen? Ik zie wel bij pc en PS4 een lage score maar dat lijkt te zijn van mensen die alleen een rating gegeven hebben, zie geen tekst review met lage score.uchiha tijntje schreef op donderdag 1 april 2021 @ 17:06:
Zat even te kijken naar de Metascore van Narito Boy, maar zag een user score van 3.7. Echt belachelijk. Even gekeken waarom mensen een 0 geven, en dat zijn dan weer echt sneue reviews. Wat mij betreft kunnen ze die userscores gewoon beter van de site halen, totaal niet nuttig. Een gast die Narito Boy een 0 gaf heeft ook Hitman 3 een 0 gegeven met als reden. PUT THE CHARACTER IN THE MIDDLE OF THE SCREEN...(oh, die idioot heeft dat zelfde commentaar bij elke 3rd person game
)
Ik vind het zelf wel nuttig, maar je moet niet alleen maar naar het gemiddelde cijfer kijken. Als je de reviews werkelijk leest dan kun je meestal wel een goed beeld krijgen van een game. Waardeloze reviews als wat jij aanhaalt, of als ze alleen maar SJW aan het schreeuwen zijn of zo, die zijn heel makkelijk uit te filteren dan.
Maar ja, bij indie games zul je waarschijnlijk wel wat langer moeten wachten om een beetje een goed gemiddelde te krijgen.
Daar heb je natuurlijk helemaal gelijk inFinraziel schreef op donderdag 1 april 2021 @ 18:16:
[...]
Zo te zien gewoon te weinig stemmen bij die game, dan hebben een paar idioten al snel een grote invloed. Overigens zie ik die negatieve reviews helemaal niet, wellicht al weggehaald ondertussen? Ik zie wel bij pc en PS4 een lage score maar dat lijkt te zijn van mensen die alleen een rating gegeven hebben, zie geen tekst review met lage score.
Ik vind het zelf wel nuttig, maar je moet niet alleen maar naar het gemiddelde cijfer kijken. Als je de reviews werkelijk leest dan kun je meestal wel een goed beeld krijgen van een game. Waardeloze reviews als wat jij aanhaalt, of als ze alleen maar SJW aan het schreeuwen zijn of zo, die zijn heel makkelijk uit te filteren dan.
Maar ja, bij indie games zul je waarschijnlijk wel wat langer moeten wachten om een beetje een goed gemiddelde te krijgen.
Super saai imo. Nu, misschien ben ik daarin wat biased.. Ik vind de meeste games saai de laatste tijd haha. Altijd hetzelfde.. min of meer toch.Timothy3000 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 18:58:
Outriders uurtje gespeeld. Kan me nog niet echt boeien. Wat vinden jullie ervan?
Dan kan ik je N.I.E.R. Automata aanraden !jmignolet schreef op donderdag 1 april 2021 @ 19:04:
[...]
Super saai imo. Nu, misschien ben ik daarin wat biased.. Ik vind de meeste games saai de laatste tijd haha. Altijd hetzelfde.. min of meer toch.
https://www.microsoft.com...boxgamessale?cat0=devices
Even een screenshot voor we die “ontzettend belangrijk welke sale het is “ discussie weer krijgen
Niet al te best. Ook al is ie gratis.Timothy3000 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 18:58:
Outriders uurtje gespeeld. Kan me nog niet echt boeien. Wat vinden jullie ervan?
www.oldskoolnl.nl
In ons landje stelt die sale geen shit voor zo te zien. 20 euro voor Dead Island DE bijvoorbeeld 😂😭😭justifire schreef op donderdag 1 april 2021 @ 19:55:
Xbox Spring Sale is live !
https://www.microsoft.com...boxgamessale?cat0=devices
Even een screenshot voor we die “ontzettend belangrijk welke sale het is “ discussie weer krijgen![]()
[Afbeelding]
Dat is gewoon de normale prijs volgens mij, raar.
[ Voor 3% gewijzigd door devilsnight op 01-04-2021 20:22 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/PoCgrAcVYhXiwzCHLgRUxHQJ.jpg?f=fotoalbum_large)