• Joosty10
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 27-08-2024
Farabi schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 23:25:
Is het normaal dat de RT achter, een beetje klikt als ik erop druk? Bij de andere kant heb ik dit niet. Het gaat weg na een tijdje, maar komt soms weer terug.

(Schiet/gas knop)
Ik heb dat ook gehad bij 1 van de controllers. Bij mij bleek het rubber stukje dat binnenin zit verschoven, waardoor de trigger bij indrukken langs het rubbertje schoof en dan tegen het plastic binnenin schiet.
Heb het zelf verholpen door de xbox controller open te maken (zie: YouTube: How to Disassemble & Reassemble the Xbox Series X/S Controller) en het rubbertje op z'n plek te schuiven.

• Retrospect
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 29-01 12:26
Kapot schreef op zondag 28 maart 2021 @ 11:02:
[...]

Iemand deze al ergens gespot?
Ja, dagelijks. :)
Fijn ding voor het geld.

IK heb hem gekocht via de Microsoft store maar zo te zien is die nu weer overal uitverkocht.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:18

On_E

Housemusic

Nu zit ik op mijn 4K/120hz set-up alsnog de hele ochtend Slay the Spire te spelen. :+

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 28-01 23:39
justifire schreef op zondag 28 maart 2021 @ 04:18:
[...]

In die post staat een link naar de spring sales.
In die spring sales staan ook de games.
Volgens mij zijn dat dan gewoon de games die in de spring sale zitten ?
Nou ja, hopelijk zit ik er naast en komt er nog meer moois in de aanbieding.
Prove me wrong :)
Waar zie jij de games? Ik zie alleen
Things are heating up with more than 700 deals on Xbox digital games and add-ons including new releases and popular games like Rage 2, Forza Horizon 4, Tom Clancy’s The Division 2, Gang Beasts, Call of Duty: Black Ops 4, and more. There are also deep discounts on best sellers like FIFA 19 GEN4 (60% off), NBA 2K19 (60% off), Rainbow Six Siege Deluxe Edition (50% off), and Ark: Survival Evolved (67% off). Need more incentive? There are discounts on game bundles, add-on packs, family friendly games, and over 100 Xbox One games priced at $10 or less.
Als je op de link drukt kom je op de gewone Xbox page.

Denk dat die deals pas 2 april live gaan. Het is nu nog de Capcom sale.
Timothy3000 schreef op zondag 28 maart 2021 @ 11:58:
[...]

Waar zie jij de games? Ik zie alleen

[...]

Als je op de link drukt kom je op de gewone Xbox page.

Denk dat die deals pas 2 april live gaan. Het is nu nog de Capcom sale.
Moet je even 1 pagina doorklikken.

https://www.microsoft.com...itewidetopstripe_spring21

Of 2 pagina’s :)

https://www.microsoft.com/en-us/store/deals/games/xbox

[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 28-03-2021 12:21 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Timothy3000
Maar dan kom je toch nog gewoon op de Capcom sale? De games die goedkoper zouden moeten zijn in de spring sale hebben ook nog de gewone prijs.
Oke, het is nog maar maart, maar games die nu nog moeten uitkomen moeten wel van hele goede huizen komen willen ze It Takes Two van de Game of the Year titel afhouden. Wat een geweldige game.

Het heeft echt alles in mijn optiek.
  • Geweldige artstyle en setpieces.
  • Strakke en zeer gevarieerde gameplay.
  • Veel en soms wel echt donkere humor.
  • Een echte coop ervaring die niet te evenaren is met een AI zoals in veel andere games.
Wat een geweldige game.

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:41
PacinoAllstars schreef op zondag 28 maart 2021 @ 09:36:
[...]

Alcohol kopen bijv bij etos. Die van 96% en lekker als controller uitstaat erin laten lopen eventueel met wattenstaafje en eventueel ook nog wat perslucht om het goed er doorheen te spuiten. Doe ik zovaak en lost veel problemen op, zelfs rb en lb die opeens niet responden bij series elite v2 controller etc.
Lost alcohol ook verbindings problemen op? :( :( :( :( :( :(

Ik dacht dat ze dat verdorie opgelost zouden hebben maar helaas... het hoogtepunt was 4 keer in 1 minuut...

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

On_E schreef op zondag 28 maart 2021 @ 11:35:
Nu zit ik op mijn 4K/120hz set-up alsnog de hele ochtend Slay the Spire te spelen. :+
Herkenbaar.
Heb nog nooit zoveel pixelated games gespeeld als de laatste tijd op de Series X :X
Zitten ook gewoon te veel leuke kleine indie games in de game pass.
Thalaron schreef op zondag 28 maart 2021 @ 15:50:
[...]

Ik dacht dat ze dat verdorie opgelost zouden hebben maar helaas... het hoogtepunt was 4 keer in 1 minuut...
Alcohol lost alle problemen op, althans ... tot de volgende ochtend :+

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-01 17:17
[...]

Ik heb over drifting kleven van knoppen etc. Youtube op drift fix controller zat vids

Hardware malfunction lost ook alcohol niet op lol.
[...]

4 keer in 1 minuut? Dan komt de verbinding dus ook weer vanzelf terug neem ik aan, niet het probleem dat je de Xbox moet resetten (de xsx is snel maar dat lukt je alsnog geen 4 keer in een minuut).
Dat lijkt me dan eigenlijk geen software probleem, dan zou ik eerder kijken of er zaken tussen de controller en de Xbox zitten die het signaal kunnen verzwakken (ik had in het begin wel eens wegvallende verbinding toen de xsx achter de tv stond), of dat je bv een WiFi ap te dicht in de buurt van Xbox of controller hebt... Of wellicht een ander apparaat wat actief is wat storing veroorzaakt (niet goed afgeschermd of zo).

Gamertag: FinrazielNL

• Thalaron
Finraziel schreef op zondag 28 maart 2021 @ 22:34:
[...]

4 keer in 1 minuut? Dan komt de verbinding dus ook weer vanzelf terug neem ik aan, niet het probleem dat je de Xbox moet resetten (de xsx is snel maar dat lukt je alsnog geen 4 keer in een minuut).
Dat lijkt me dan eigenlijk geen software probleem, dan zou ik eerder kijken of er zaken tussen de controller en de Xbox zitten die het signaal kunnen verzwakken (ik had in het begin wel eens wegvallende verbinding toen de xsx achter de tv stond), of dat je bv een WiFi ap te dicht in de buurt van Xbox of controller hebt... Of wellicht een ander apparaat wat actief is wat storing veroorzaakt (niet goed afgeschermd of zo).
De XSX staat met vrij zicht naar mij toe in een kast (deur open) op circa 3,5-4 meter afstand.

WiFi AP hangt boven mijn hoofd maar dat is het probleem niet (eerder al getest met dat AP inactief maar met behoud van problemen.

En 4 keer in een minuut dus de verbinding tussen de controller en XSX. Harde reset werkt niet/kort.

Vanmiddag maar weer koppelen met de PC en dan weer met de XSX... dat hielp de vorige keer wel een tijdje.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Thalaron schreef op maandag 29 maart 2021 @ 05:32:
[...]

De XSX staat met vrij zicht naar mij toe in een kast (deur open) op circa 3,5-4 meter afstand.

WiFi AP hangt boven mijn hoofd maar dat is het probleem niet (eerder al getest met dat AP inactief maar met behoud van problemen.

En 4 keer in een minuut dus de verbinding tussen de controller en XSX. Harde reset werkt niet/kort.

Vanmiddag maar weer koppelen met de PC en dan weer met de XSX... dat hielp de vorige keer wel een tijdje.
Controller firmware al ge-update ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Verwijderd

Thalaron schreef op maandag 29 maart 2021 @ 05:32:
[...]

Het probleem hoeft niet perse je AP te zijn. Het probleem kan de 2.4ghz frequentie zelf zijn. Deze frequentie word tegenwoordig letterlijk overal gebruikt, 2.4Ghz Wi-Fi in je AP, maar ook je 2.4Ghz in je Smartphone, iPad, PC, Laptop, Xbox zelf (staat ie wel uit?), je TV, smart devices enzovoorts zoals een lamp. Komt nog bij dat protocollen als Zigbee, je deurbel, Bluetooth er ook nog gebruik van maken. Dat laatste zit tegenwoordig ook overal in, van je lamp tot TV en TV afstands bediening, of draadloze speakers die onderling syncen. Dan nog niet gesproken over je buren die allemaal hetzelfde hebben.
Het kan helpen om je devices is langs te gaan en Wi-Fi en Bluetooth uit te zetten als je dat toch niet gebruikt. Mijn TV heeft bijvoorbeeld ook BLuetooth maar ik gebruik het niet.

Heb je trouwens al is een andere controller geprobeerd?

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:47
@Verwijderd vergeet de magnetron en (oudere) videobabyfoons niet.

• Thalaron
@justifire
Alles is up-to-date ja
Verwijderd schreef op maandag 29 maart 2021 @ 09:09:
[...]

Het probleem hoeft niet perse je AP te zijn. Het probleem kan de 2.4ghz frequentie zelf zijn. Deze frequentie word tegenwoordig letterlijk overal gebruikt, 2.4Ghz Wi-Fi in je AP, maar ook je 2.4Ghz in je Smartphone, iPad, PC, Laptop, Xbox zelf (staat ie wel uit?), je TV, smart devices enzovoorts zoals een lamp. Komt nog bij dat protocollen als Zigbee, je deurbel, Bluetooth er ook nog gebruik van maken. Dat laatste zit tegenwoordig ook overal in, van je lamp tot TV en TV afstands bediening, of draadloze speakers die onderling syncen. Dan nog niet gesproken over je buren die allemaal hetzelfde hebben.
Het kan helpen om je devices is langs te gaan en Wi-Fi en Bluetooth uit te zetten als je dat toch niet gebruikt. Mijn TV heeft bijvoorbeeld ook BLuetooth maar ik gebruik het niet.

Heb je trouwens al is een andere controller geprobeerd?
Zowel mijn Elite V1 als ook de Series controller geven dezelfde problemen.

Over dat alles tegenwoordig WiFi/BT heeft... Daar heb je een punt... het hele huis hier hangt vol met HUE / Slimme brandmelders etc. Dat gezegd hebbende ging dat er al, had ik problemen. Dan een hele tijd nergens last van en dan weer onspeelbaar.

Huizen hier zijn goed geïsoleerd dus interferentie vanuit de buren zal denk ik wel meevallen.

Als het zo door blijft gaan dan denk ik dag ik een lange kabel ga halen...

Verwijderd

Thalaron schreef op maandag 29 maart 2021 @ 10:19:
@justifire
Alles is up-to-date ja

[...]

Dan een hele tijd nergens last van en dan weer onspeelbaar.
Juist wat je hier zegt kan daarom juist 2.4ghz interferentie de oorzaak zijn. Er kunnen bij wijze van 15 apparaten op 2.4ghz 'zenden/ontvangen', maar geen probleem veroorzaken tussen je Xbox en Controller. Echter als ze even weer wat moet 'doen', dan kan het in eens een de connectie tussen je controller en Xbox verstoren.
Recentelijk nog een verhaal gehoord dat er een kantoor pand was met volledig Wi-Fi dekking, maar het signaal viel constant weg. Wat bleek: alle bureaus hadden een bluetooth dongle (kun je lekker fancy met je telefoon de tafel omhoog/omlaag doen). Nadat deze dongles waren uitgeschakeld waren er geen wegvallende verbindingen meer. Op het moment dat ze niet met een smartphone waren verbonden zaten ze wel telkens te broadcasten en agressief te zoeken naar een connectie.

Of een USB C > A kabel gaat helpen weet ik trouwens niet. Ik dacht dat deze puur voor opladen word gebruikt en dat de controller alsnog via Bluetooth verbinding met de Xbox en hier informatie uitwisselt, maar correct me if i'm wrong.

Ik zou eerst is kritisch kijken of je echt geen onnodige 2.4ghz bronnen hebt aanstaan. Je zou het eventueel zelfs uit kunnen schakelen op je Wi-Fi en alleen gebruik maken van 5.0Ghz.

• techix
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-01 19:51
Ik heb hier nog 2 codes voor 1 maand XGP Ultimate, maar de codes zijn niet stackable voor bestaande gebruikers. Dus enkel nieuwe gebruikers. Enjoy!

Members only: Codes
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Verwijderd schreef op maandag 29 maart 2021 @ 10:55:
Juist wat je hier zegt kan daarom juist 2.4ghz interferentie de oorzaak zijn.
Dat had ik juist bij de one x af en toe wel... Hele tijden geen problemen en dan weer een dag waarbij de connectie steeds haperde en ik maar de kabel aansloot. Bij mij is de xsx juist stabieler tot nu toe (los van het issue dat de controllers helemaal niet meer konden verbonden en dat lijkt opgelost bij mij).

Maar inderdaad, klinkt hetzelfde. Wellicht ook te maken met het automatisch kiezen van kanalen van verschillende apparaten waardoor het soms ineens een issue is...

Weet ook niet of je er veel aan zou kunnen doen... Die kast waar de xsx in staat zal niet van metaal zijn hè? Als wel dan zou dat nog een issue kunnen zijn.

Verwijderd

Finraziel schreef op maandag 29 maart 2021 @ 11:09:
[...]

Dat had ik juist bij de one x af en toe wel... Hele tijden geen problemen en dan weer een dag waarbij de connectie steeds haperde en ik maar de kabel aansloot. Bij mij is de xsx juist stabieler tot nu toe (los van het issue dat de controllers helemaal niet meer konden verbonden en dat lijkt opgelost bij mij).

Maar inderdaad, klinkt hetzelfde. Wellicht ook te maken met het automatisch kiezen van kanalen van verschillende apparaten waardoor het soms ineens een issue is...

Weet ook niet of je er veel aan zou kunnen doen... Die kast waar de xsx in staat zal niet van metaal zijn hè? Als wel dan zou dat nog een issue kunnen zijn.
Kanalen wisselen is nog een goed punt, waar mogelijk moet je deze ''vast'' zetten op kanaal 1, 6 of 11 (en niks er tussenin). Ook bandwith op maximaal 20Mhz zetten, zo heb je minimaal overlap en is alleen maar beter voor je stabiliteit.
Kleine beetjes die wellicht leiden tot enorme verbeteringen :)

• Graft
  • Registratie: November 2005
uchiha tijntje schreef op zondag 28 maart 2021 @ 15:11:
Oke, het is nog maar maart, maar games die nu nog moeten uitkomen moeten wel van hele goede huizen komen willen ze It Takes Two van de Game of the Year titel afhouden. Wat een geweldige game.

Het heeft echt alles in mijn optiek.
  • Geweldige artstyle en setpieces.
  • Strakke en zeer gevarieerde gameplay.
  • Veel en soms wel echt donkere humor.
  • Een echte coop ervaring die niet te evenaren is met een AI zoals in veel andere games.
Wat een geweldige game.
Nice! Tof om te horen. Mijn vriendin heeft echt helemaal niks met games maar deze wil ik wel graag proberen te spelen met haar. Hoe is de moeilijkheidsgraad voor iemand die nooit verder is gekomen dan the Sims?

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:49

BM

Admin Softe Goederen
Graft schreef op maandag 29 maart 2021 @ 11:57:
[...]

Nice! Tof om te horen. Mijn vriendin heeft echt helemaal niks met games maar deze wil ik wel graag proberen te spelen met haar. Hoe is de moeilijkheidsgraad voor iemand die nooit verder is gekomen dan the Sims?
Stevig :+

Ik heb enkel de 1e 3 levels (of zoiets) gedaan, samen met m'n vriendin, maar het is bepaald geen makkelijke game. Tot nu toe wel te doen, maar bereid je voor op een hoop gevloek. Althans, dat was hier wel zo :+

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Graft schreef op maandag 29 maart 2021 @ 11:57:
[...]

Erg pittig zou ik zeggen. Ik en mijn coop partner vliegen er wel doorheen, maar als je met iemand speelt die geen ervaring heeft met 3rs person platformers wordt het denk ik erg lastig. Ik zou voor de zekerheid even de gratis “demo” downloaden. Als je daar niet goed doorheen komt wordt het vervolg helemaal lastig.

Dat is aan de ene kant erg fijn vind ik want het biedt echt een mooie uitdaging. Maar aan de andere kant is zo’n spel erg leuk (qua verhaal, setting, artstyle) om met mensen te spelen die niet vaak gamen. Het is echt een speelbare pixar film.

• Graft
BM schreef op maandag 29 maart 2021 @ 12:19:
[...]

Stevig :+

Ik heb enkel de 1e 3 levels (of zoiets) gedaan, samen met m'n vriendin, maar het is bepaald geen makkelijke game. Tot nu toe wel te doen, maar bereid je voor op een hoop gevloek. Althans, dat was hier wel zo :+
uchiha tijntje schreef op maandag 29 maart 2021 @ 12:38:
[...]

Erg pittig zou ik zeggen. Ik en mijn coop partner vliegen er wel doorheen, maar als je met iemand speelt die geen ervaring heeft met 3rs person platformers wordt het denk ik erg lastig. Ik zou voor de zekerheid even de gratis “demo” downloaden. Als je daar niet goed doorheen komt wordt het vervolg helemaal lastig.

Dat is aan de ene kant erg fijn vind ik want het biedt echt een mooie uitdaging. Maar aan de andere kant is zo’n spel erg leuk (qua verhaal, setting, artstyle) om met mensen te spelen die niet vaak gamen. Het is echt een speelbare pixar film.
Haha, good to know! Thanks gents! En goede tip van die demo.

Zit hier met een strebertje thuis. Ik kan altijd wel genieten van gezonde dosis frustratie. >:)

• Timothy3000
uchiha tijntje schreef op maandag 29 maart 2021 @ 12:38:
[...]

Is Friend's Pass die demo?

• Graft
Daar lijkt het wel op ja. :)
Graft schreef op maandag 29 maart 2021 @ 13:01:
[...]

[...]

Haha, good to know! Thanks gents! En goede tip van die demo.

Zit hier met een strebertje thuis. Ik kan altijd wel genieten van gezonde dosis frustratie. >:)
Als je van frustratie houdt kan ik je Morkredd ook van harte aanraden.
Leg de echtscheidingspapieren maar alvast klaar :+

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:28
ah, dacht dat het een couch co-op was, maar je kunt het ook gewoon spelen met iemand aan de overkant van de straat? Dat biedt wel perspectief in deze tijd van lockdown/avondklok.

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:07
SunnieNL schreef op maandag 29 maart 2021 @ 15:57:
[...]

ah, dacht dat het een couch co-op was, maar je kunt het ook gewoon spelen met iemand aan de overkant van de straat? Dat biedt wel perspectief in deze tijd van lockdown/avondklok.
Krijg nou wat? Echt? Daar woon ik! Aan de overkant van de straat!

edit: in de hoop op een uitnodiging heb ik 'm maar alvast gedownload. 44GB!

[ Voor 9% gewijzigd door zetje01 op 29-03-2021 17:10 ]

SunnieNL schreef op maandag 29 maart 2021 @ 15:57:
[...]

Net als A way Out. Overigens ook een hele sterke game van dezelfde ontwikkelaar.

Zodra broer en ik klaar zijn met The Division 2, dan halen we It takes Two ook. We zouden kunnen wachten tot het in Game Pass via EA Play komt, maar aan de andere kant heb ik weer zoiets van dat sommige games gewoon gekocht moeten worden, het waard zijn.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02:24
Zo het koste mij net 3 medewerkers van Bol.com om dat wireless headset terug te sturen. StaaT netjes 30dagen proberen in de beschrijving, maar als je de retour wilt aanmelden komen ze ineens met hygiëne product aanzetten. Kan dat begrijpen met tandenborstels en zelfs in-ears, maar hoe moet je testen of het headset goed is zonder deze uit de verpakking te halen. Zal niet snel meer zoiets bij Bol bestellen :)

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:32
Beakzz schreef op maandag 29 maart 2021 @ 18:33:
Zo het koste mij net 3 medewerkers van Bol.com om dat wireless headset terug te sturen. StaaT netjes 30dagen proberen in de beschrijving, maar als je de retour wilt aanmelden komen ze ineens met hygiëne product aanzetten. Kan dat begrijpen met tandenborstels en zelfs in-ears, maar hoe moet je testen of het headset goed is zonder deze uit de verpakking te halen. Zal niet snel meer zoiets bij Bol bestellen :)
Gek. Heb hem na 3 dagen teruggestuurd bij bol was geen enkel probleem. Als je hem echt 30 dagen probeert en dan pas terug stuurt vind ik het ook niet heel netjes overigens, maar mag wel idd.
Uitgebreide “Review” voor Narita boy. Erg positief. Komt de 30e in Gamepass.

[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 29-03-2021 19:03 ]

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:47
giantgiantus schreef op maandag 29 maart 2021 @ 18:40:
[...]

Gek. Heb hem na 3 dagen teruggestuurd bij bol was geen enkel probleem. Als je hem echt 30 dagen probeert en dan pas terug stuurt vind ik het ook niet heel netjes overigens, maar mag wel idd.
Hygiëne is ook makkelijk om te zeggen. Punt is dat het dan wel duidelijk moet zijn als je het koopt dat het zo wordt gezien. Bij onderbroeken kan iedereen het bedenken, maar bij een koptelefoon die je notabene in de winkel wel gewoon mag opzetten en proberen is dat overduidelijk niet het geval.

En nu met covid gooit elke webshop het op hygiëne. Uit de verpakking geweest? HYGIËNE!!! 1!
uchiha tijntje schreef op maandag 29 maart 2021 @ 19:00:
Uitgebreide “Review” voor Narita boy. Erg positief. Komt de 30e in Gamepass.

[YouTube: I strongly recommend: Narita Boy]
Dacht dat hij vandaag uit kwam (want het is al lang de 30ste 02.00 uur in NZ) maar blijkt een global release te zijn -O-
Nou ja, morgen dan maar lekker Retro Souls spelen :9

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-01 18:05
Vandaag was het nieuws dat Wreckfest een PS5 versie kreeg (waarvan de upgrade helaas weer 10 euro kost), maar de Xbox Series krijgt hem ook:
https://twitter.com/THQNordic/status/1376586264485433354

@THQNordic
Xbox Series S and X will receive a similar, native version later this year!

Zo te zien is de 60fps/4k upgrade dus gratis voor Xbox One naar Series, maar de overige updates komen later. Wellicht vanwege gamepass?

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 29-03-2021 20:08 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• zetje01
Martinspire schreef op maandag 29 maart 2021 @ 20:08:
Vandaag was het nieuws dat Wreckfest een PS5 versie kreeg (waarvan de upgrade helaas weer 10 euro kost), maar de Xbox Series krijgt hem ook:

@THQNordic

Zo te zien is de 60fps/4k upgrade dus gratis voor Xbox One naar Series, maar de overige updates komen later. Wellicht vanwege gamepass?
Aha, dat wordt vast ook 60FPS op de Series S.

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 29-01 15:44

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Nou trek de portemonnee maar weer :D

En dat is een reactie op een eerder bericht, namelijk!

XBL: MRE Inc

MRE-Inc schreef op maandag 29 maart 2021 @ 20:20:
Nou trek de portemonnee maar weer :D

[Embed]

En dat is een reactie op een eerder bericht, namelijk!

[Embed]
Razend benieuwd !
Gaan ze concessies doen, of zetten ze vol in op een headset in het hogere segment ?

Caelorum schreef op maandag 29 maart 2021 @ 19:06:
[...]

Hygiëne is ook makkelijk om te zeggen. Punt is dat het dan wel duidelijk moet zijn als je het koopt dat het zo wordt gezien. Bij onderbroeken kan iedereen het bedenken, maar bij een koptelefoon die je notabene in de winkel wel gewoon mag opzetten en proberen is dat overduidelijk niet het geval.

En nu met covid gooit elke webshop het op hygiëne. Uit de verpakking geweest? HYGIËNE!!! 1!
Los van wat voor product het is, als ze adverteren met dat je hem zoveel dagen mag uitproberen dan mag je er toch vanuit gaan dat dat zo is. Uitproberen is uitproberen, niet kijken of hij mooi is in de verpakking. Kan ook een afweging zijn dat je hem daarom bij een duurdere winkel koopt. Zo heb ik onlangs Bose sleepbuds besteld bij Bose zelf want 90 dagen vrijblijvend uitproberen. Paar nachten geprobeerd maar het werkt niet voor mij, dus die gaan binnenkort terug ook al hebben ze dus uitgebreid in mijn oren gezeten. Als ik niet specifiek had kunnen kiezen voor die probeer garantie had ik ze of helemaal niet besteld, of voor 65 euro minder bij de MediaMarkt toen die ze in de aanbieding hadden.

• Beakzz
giantgiantus schreef op maandag 29 maart 2021 @ 18:40:
[...]

Ding is geen 30 dagen oud. Had hem een weekje maar stond niet tussen de retour opties. Maar gelukkig opgelost.

Had nog hoop dat het met firmware op te lossen was (de mic) maar zelfs als dat lukt vind ik het geluid beneden peil.
justifire schreef op maandag 29 maart 2021 @ 20:39:
[...]

Razend benieuwd !
Gaan ze concessies doen, of zetten ze vol in op een headset in het hogere segment ?
Ja wat is dit! Net een Audeze gekocht en komt er een andere high end! :P

uchiha tijntje schreef op maandag 29 maart 2021 @ 20:53:
[...]

Keuzes, keuzes, keuzes ... :P

Martinspire schreef op maandag 29 maart 2021 @ 20:08:

@THQNordic

Wat bedoelen ze met native ?
Krijgt de Series X nog een upgrade ?
Wat een onwijs heerlijke game is het trouwens, bedankt voor het onder de aandacht brengen ! d:)b

[ Voor 7% gewijzigd door justifire op 29-03-2021 21:54 ]

• Martinspire
justifire schreef op maandag 29 maart 2021 @ 21:53:
[...]

Wat bedoelen ze met native ?
Krijgt de Series X nog een upgrade ?
Wat een onwijs heerlijke game is het trouwens, bedankt voor het onder de aandacht brengen ! d:)b
Van wat ik begrijp komt er gewoon een next-gen versie die ze ook weer in de winkel verkopen net als de PS5 versie. De FPS is al wel verhoogd in de huidige versie, maar die draait eigenlijk in backwards compatible mode (met dus auto HDR en 60fps).
Maar er komt dus nog een upgrade aan welke dus voor iets betere graphics zorgt (meer detail, betere belichting, meer effecten) en dus 24 spelers. Van wat ik lees is er wel cross play, waardoor je bij de Xbox One ook samen speelt met PS4 spelers (dat wist ik ook niet) en dat gaan ze voor next-gen dus ook doen. Met dus ook 24 spelers in die nieuwe servers.

Ik verwacht niet dat ie grafisch veel veranderd. Misschien wat dichter naar de max settings van de PC. En dan gewoon alles native ondersteunen en niet via de compatibiliteitsmodus. Ik verwacht ook niet veel verschil, maar het zal ze vast wat opleveren. Ik mag alleen hopen dat ze nog wel wat doen voor season-pass eigenaren of zo.

Maar goed, beuk ze :P

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 29-01 16:20
uchiha tijntje schreef op maandag 29 maart 2021 @ 20:53:
[...]

ai ai. Hier ook sinds vorige week. Heb ik te vroeg toegeslagen? :P

het zou natuurlijk ook nog een of andere fancy speaker oplossing kunnen zijn.

ga het zeker even in de gaten houden morgen middag.

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:47
Zijn al uitgelekt op Reddit: Beoplay Portal koptelefoon :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XtjReh4yG6aDF580O6RHykJM6Y0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CuPgi8gtHk5vbY5unsFaiQvr.jpg?f=fotoalbum_large

Beetje staan graven naar de prijs, verwachting is dat ze de prijs van de H9 gaan volgen (die waren oorspronkelijk 499 retail dacht ik :o )

[ Voor 13% gewijzigd door MGSNK op 30-03-2021 00:41 ]

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• Beakzz
MGSNK schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 00:38:
[Afbeelding]

Beetje staan graven naar de prijs, verwachting is dat ze de prijs van de H9 gaan volgen (die waren oorspronkelijk 499 retail dacht ik :o )
Lol dan mag er wel echt perfectie achter die prijs schuilen.

Goede mic met noise canceling
Knettergoed geluid
Bluetooth voor de mobiel
Lange accuduur (Meer dan 24 uur)
Licht ontwerp
Net zo makkelijk op de pc te gebruiken.

Dan pas ga ik over zo’n prijs nadenken 😅

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Ray Tracing the moon ! *O*

En >Observer_ Redux is ook eindelijk gefixt :)

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:19

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Dat is/was nou een spel waar 60 fps geen reet uitmaakt en RT wellicht heel veel toevoegt aan de sfeer. Maarja; ik heb al zo een backlog en deze game heb ik al eens uitgespeeld (dat gezegd hebbende ben ik ook al aan mijn 2de run van Prey toe na de FPS en AUTO HDR boost dus wat dat betreft :+

#FWP

Xbox Live ID:Notna8310

• Timothy3000
Is er een manier om te zien op welke datum een game uit Gamepass verdwijnt?
Notna schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 07:45:
[...]

Dat is/was nou een spel waar 60 fps geen reet uitmaakt en RT wellicht heel veel toevoegt aan de sfeer. Maarja; ik heb al zo een backlog en deze game heb ik al eens uitgespeeld (dat gezegd hebbende ben ik ook al aan mijn 2de run van Prey toe na de FPS en AUTO HDR boost dus wat dat betreft :+

#FWP
Deliver Us The Moon hier ook al op 1000GS staan, maar ga hem nog wel een keer opstarten om te genieten van die heerlijke Godrays :9

Timothy3000 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 08:31:
Is er een manier om te zien op welke datum een game uit Gamepass verdwijnt?
Niet specifiek. Trueachievements heeft daar vaak wel een artikeltje over als bekend is gemaakt welke games verdwijnen en dat wordt vaak hier gepost.

justifire schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 08:38:
[...]

Deliver Us The Moon hier ook al op 1000GS staan, maar ga hem nog wel een keer opstarten om te genieten van die heerlijke Godrays :9
Deliver us the Moon vond ik er al prachtig uitzien op de One X. Ben benieuwd. Aanrader. En van Nederlandse bodem als ik het goed heb!

• Timothy3000
uchiha tijntje schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 08:39:
[...]

Niet specifiek. Trueachievements heeft daar vaak wel een artikeltje over als bekend is gemaakt welke games verdwijnen en dat wordt vaak hier gepost.
Ah, dat is onhandig....
Dus het is pas een paar weken voordat een game verdwijnt dat het bekend is dat die game op die datum verdwijnt?

Bij PSNOW staan standaard einddata. Had de hoop dat het hier ook zo was. :)

[ Voor 12% gewijzigd door Timothy3000 op 30-03-2021 08:47 ]

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-01 19:31
Balen dat Activision nog steeds niets heeft gedaan aan de problemen die Tony Hawk's Pro Skater 1+2 op dit moment, sinds de next gen-update, onspeelbaar maken. :(

• MGSNK
Eerste sneak peak staat al online van de B&O Beoplay Portal

[YouTube: Beoplay Portal Gaming Headphones for XBox & Windows 10 | Bang & Olufsen]

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:19

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Voor wie nog twijfelt over gaming headsets; leuke overview van het huidige aanbod onder 100 USD (incl. de MS headset)

Note; ze zijn niet allemaal Series X compatible icm wireless

[ Voor 12% gewijzigd door Notna op 30-03-2021 09:31 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Notna schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 09:27:
Voor wie nog twijfelt over gaming headsets; leuke overview van het huidige aanbod onder 100 USD (incl. de MS headset)

[YouTube: Buy THIS $100 Gaming Headset!...(and NOT this one)]

Note; ze zijn niet allemaal Series X compatible icm wireless
Is een leuke voor het [Multi] Algemeen Headset Topic
Laat de eer aan u :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-01 23:06
Daar zit ik dan met één doof oor... heb dus geen bal aan headsets, terwijl ik dat net heel goed zou kunnen gebruiken (vaak spelende kinderen of lawaai in living, of ik stoor studerende dochter die in (open) keuken zit)
Timothy3000 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 08:46:
[...]

Ah, dat is onhandig....
Dus het is pas een paar weken voordat een game verdwijnt dat het bekend is dat die game op die datum verdwijnt?

Bij PSNOW staan standaard einddata. Had de hoop dat het hier ook zo was. :)
Nee dat is al sinds 2017 niet het geval :P

• Timothy3000
Dat is dan een verbeterpuntje. Ook niet al te moeilijk om toe te voegen denk ik.

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Iemand ervaring met Disney Infinity? Ik zit eraan te denken om een set via marktplaats te kopen omdat mijn kids inmiddels de juiste leeftijd hebben en gek zijn van Marvel. Ik zie dat de 3.0 versie op de Series X moet werken, maar heeft iemand ervaring met compatibiliteit van de 2.0 versie?

• sohus
  • Laatst online: 29-10-2025
2 April begint de Spring Sale voor Xbox en PC games.

Hopelijk weer eens wat scherpe deals... zit nog altijd te wachten op goede deals voor een aantal indies.
Timothy3000 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 09:42:
Dat is dan een verbeterpuntje. Ook niet al te moeilijk om toe te voegen denk ik.
Ik denk niet dat dat gaat gebeuren. Als het niet al te moeilijk is om toe te voegen en het is nog niet gebeurd na 4 jaar zullen ze daar hun eigen beweegredenen voor hebben. Ik kan het me ook wel voorstellen waarom ze het niet toevoegen. Je wilt niet dat mensen hun abbo opzeggen omdat ze zien dat de games die je wellicht wilt spelen er nog een half jaar in staan. Het is toch een soort sense of urgency creeren.

• Timothy3000
Het is wel verrekte onhandig. Keuzes zijn wat makkelijker te maken als je weet wanneer games verdwijnen.

En gezien je Gamepass maandelijks kan opzeggen gaat dat andere argument ook niet echt op. Die mensen zeggen dan sowieso wel op als de games verdwijnen toch/
Timothy3000 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 10:06:
Het is wel verrekte onhandig. Keuzes zijn wat makkelijker te maken als je weet wanneer games verdwijnen.

En gezien je Gamepass maandelijks kan opzeggen gaat dat andere argument ook niet echt op. Die mensen zeggen dan sowieso wel op als de games verdwijnen toch/
Ik heb nog niet gehad dat een game verdwijnt die ik nog graag wilde spelen. Ik ben ook gewoon redelijk 'bij'. :) Als je pas net gamepass hebt snap ik het wel een beetje, maar dat heb ik dus niet. Dus ik vind het persoonlijk niet zo onhandig.

Maar dan de vraag, heb jij het dan al wel meegemaakt dat een game die je aan het spelen bent er ineens uit vliegt? Zo niet, dan hoef je daar toch ook niet zo bang voor te zijn dat dat ineens nu wel gebeurd? Ga er maar vanuit dat bijna alle games gewoon ruim een half jaar als het niet veel langer is in Gamepass blijft. Ik heb enkel RDR2 meegemaakt die er relatief kort in zat, maarja dat is ook een Rockstar game, dus dat verbaasde me niet.

Yonix schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 09:08:
Balen dat Activision nog steeds niets heeft gedaan aan de problemen die Tony Hawk's Pro Skater 1+2 op dit moment, sinds de next gen-update, onspeelbaar maken. :(
Baal hier ook van inderdaad. Druk bezig met achievements te halen, maar wordt erg lastig gemaakt op deze manier. Heb zelf dit gedaan om toch te kunnen spelen:
Update March 28, 2021: In our own testing, it seems you can "fix" this by uninstalling the next-gen "upgrade" patch and reverting back to the Xbox One version of the game. To do this, press the hamburger (three-lines) button on your controller with Tony Hawk's Pro Skater 1+2 selected, then go to Manage game and add-ons. From here, select the upgrade patch and remove it. You may also need to uninstall the THPS1+2 "Xbox Series X|S" client, and re-download the other non-Xbox Series X|S client instead. This is a temporary work around while we wait to see if Activision fixes the Xbox Series S/X version, which is a separate client entirely.
Schijnbaar zou offline spelen ook werken overigens.

• MRE-Inc

MRE-Inc

MGSNK schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 00:38:
[Afbeelding]

Goed gevonden !!! Zien er mooi uit. Heb verder niks van of met B&O, maar dit ziet er wel goed uit.
Nou zo te zien heeft deze headset alles wat je wil. Ziet er mooi uit, 24u accu met BT aan, dus ook BT om met je telefoon te verbinden. Geen opzichtige boom mic zodat je deze ook normaal kan dragen zonder rare blikken van anderen etc. Oorschelpen die draaien. Enige wet ik gemist heb, is waarvan het materiaal is gemaakt wat op de oorschelpen zit. Prijs zal idd wel tegen de 499 komen of hoger.

• MGSNK
MRE-Inc schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 10:16:
Nou zo te zien heeft deze headset alles wat je wil. Ziet er mooi uit, 24u accu met BT aan, dus ook BT om met je telefoon te verbinden. Geen opzichtige boom mic zodat je deze ook normaal kan dragen zonder rare blikken van anderen etc. Oorschelpen die draaien. Enige wet ik gemist heb, is waarvan het materiaal is gemaakt wat op de oorschelpen zit. Prijs zal idd wel tegen de 499 komen of hoger.
Je hebt het niet gemist want het wordt niet genoemd :)
Maar kijkend naar de materialen (en de vermoedelijke prijs) zal het leder zijn.

• MRE-Inc

MRE-Inc

MGSNK schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 10:20:
[...]

Je hebt het niet gemist want het wordt niet genoemd :)
Maar kijkend naar de materialen (en de vermoedelijke prijs) zal het leder zijn.
Ik had een klein stukje van de video overgeslagen toen hij wat games aan het testen was, dus als hij het daar had gezegd, dan zou ik het gemist kunnen hebben ;). Maar gezien de te verwachten prijs, mag het idd wel leder zijn. Hij vergelijkt het iig met de nieuwste Beoplay H10.

Geluid van de mic vond ik ook echt goed.

Misschien je plaatje en video ook even in het headset topic posten. :)

Hahahaha, Stadia op een Series X

[ Voor 8% gewijzigd door MRE-Inc op 30-03-2021 10:41 ]

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09-2025
Gisteren toch maar eens de Outriders demo gespeeld (is normaal niet mijn soort game) maar ik moet zeggen dat ik de game(demo) echt geweldig vind. Super leuk zo een looter shooter, had ik niet verwacht :)

Outriders kwam toch in de gamepass ?

FUMES et CARNES

Iusedto schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 10:53:
Gisteren toch maar eens de Outriders demo gespeeld (is normaal niet mijn soort game) maar ik moet zeggen dat ik de game(demo) echt geweldig vind. Super leuk zo een looter shooter, had ik niet verwacht :)

Outriders kwam toch in de gamepass ?
Jep, die kun je over een paar dagen gaan spelen :)

• Timothy3000
Yes, Day One in Gamepass!

Kijk ook alweer reikhalzend uit wat april allemaal voor moois gaat brengen.

[ Voor 61% gewijzigd door Timothy3000 op 30-03-2021 10:57 ]

• Martinspire
Yonix schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 09:08:
Wat is er precies kapot dan?
uchiha tijntje schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 08:39:
[...]

Mja blijft raar dat er niet een site is voor de releases van zowel games als content als gamepass in/output als games with gold die niet als verkapte blog werkt en waar ook daadwerkelijk alle content komt te staan. Vooral DLC zie je nergens terug, maar ook wat er nu wel of niet in GamePass zit. Je zou denken dat het voor MS vrij makkelijk moet zijn. Zo heb je ook nog wel MajorNelson en de Xbox Blog, maar die zijn lang niet altijd up2date. En, puntje van irritatie, ze linken altijd naar de Amerikaanse store (dus dan moet je weer wisselen van regio of de URL aanpassen) :(

Martinspire schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 11:32:
[...]
Wat is er precies kapot dan?

[...]

Mja blijft raar dat er niet een site is voor de releases van zowel games als content als gamepass in/output als games with gold die niet als verkapte blog werkt en waar ook daadwerkelijk alle content komt te staan. Vooral DLC zie je nergens terug, maar ook wat er nu wel of niet in GamePass zit. Je zou denken dat het voor MS vrij makkelijk moet zijn. Zo heb je ook nog wel MajorNelson en de Xbox Blog, maar die zijn lang niet altijd up2date. En, puntje van irritatie, ze linken altijd naar de Amerikaanse store (dus dan moet je weer wisselen van regio of de URL aanpassen) :(
Ik snap wat je bedoeld, maar die is er idd niet. Ik gebruik daarom trueachievements. Die is wel prima.

Hier kun je alle aankomende releases vinden:
https://www.trueachievements.com/xbox-releases

Hier kun je alle sales vinden:
https://www.trueachievements.com/products/xbox-sales

En op de gamepass app zelf is goed inzichtelijk gemaakt welke games zijn toegevoegd.

Dus niet allemaal in 1 hand, maar wel makkelijk te vinden. Met uitzondering van DLC’s. Maar ook daarvoor kun je in de store redelijk maken naar zoeken.

Verwijderd

*knip*
Welkom terug, maar niet echt relevant voor dit topic.

[ Voor 88% gewijzigd door Sagat op 30-03-2021 15:09 ]

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
quorumz schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 08:26:
[...]

[...]

Heb te horen gekregen dat ik nog maar een paar weken heb..
Dus ik ga komende tijd zoveel mogelijk genieten van films/series/lego/familie en gamen natuurlijk

To finish: ACV, WD Legion, Cyberpunk en eigenlijk nog veel meer
Ik kende Quorumz niet persoonlijk maar herinnerde me vandaag deze post van hem, toen bleek dat zijn laatste reacties op GoT van 1 januari waren. Even googlen bracht dit bericht: https://www.online-famili...mz-Resodihardjo-1971-2021

Ondanks dat ik hem niet kende grijpt dit me toch onverwachts veel aan, Quorumz was de nickname van Peter, hij is helaas slechts 49 jaar oud geworden en dat is veelte jong.

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-01 23:03
Homeland schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 14:22:
[...]

Ik kende Quorumz niet persoonlijk maar herinnerde me vandaag deze post van hem, toen bleek dat zijn laatste reacties op GoT van 1 januari waren. Even googlen bracht dit bericht: https://www.online-famili...mz-Resodihardjo-1971-2021

Ondanks dat ik hem niet kende grijpt dit me toch onverwachts veel aan, Quorumz was de nickname van Peter, hij is helaas slechts 49 jaar oud geworden en dat is veelte jong.
Dit soort berichten doen me altijd weer even beseffen dat je vooral lekker moet doen wat je zelf wil. Pluk de dag enzo.

• Wybob
  • Laatst online: 23-11-2023
Microsoft en B&O komen met een nieuwe wireless headser op de markt, wel een slordige 500 dollar

https://news.xbox.com/en-...eoplay-portal-headphones/
[...]

Jemig..
Ik twijfelde om eerlijk te zijn al over zijn situatie..........
Dank je voor het delen van dit, het zet je wel even met beide voeten op de grond.

[ Voor 22% gewijzigd door G_Dragon op 30-03-2021 15:22 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 29-01 15:42

Vagax

Hehe

[...]

Wij hadden met een groepje van 11 tweakers een kaart geschreven naar hem en in zijn brievenbus gedaan toendertijds. Die rouwpagina raakt me wel even...
Wybob schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 15:10:
Microsoft en B&O komen met een nieuwe wireless headser op de markt, wel een slordige 500 dollar

https://news.xbox.com/en-...eoplay-portal-headphones/
No way in hell dat het verschil in geluidskwaliteit met andere headsets zo groot is dat het 500 euro waard is. Insane.

Anyway...

Gratis Yakuza LAD outfit pack

https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab

• giantgiantus
devilsnight schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 15:42:
[...]

No way in hell dat het verschil in geluidskwaliteit met andere headsets zo groot is dat het 500 euro waard is. Insane.

Anyway...

Gratis Yakuza LAD outfit pack

https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab
Hoezo insane? Ik vind t wel goede ontwikkeling. Geluidskwaliteit van de standaard Xbox headset bevalt me totaal niet. Graag de mogelijkheid om iets fatsoenlijks te kopen!

• zetje01
giantgiantus schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 16:05:
[...]

Hoezo insane? Ik vind t wel goede ontwikkeling. Geluidskwaliteit van de standaard Xbox headset bevalt me totaal niet. Graag de mogelijkheid om iets fatsoenlijks te kopen!
Tsja.... voor 500 kan je ook een moderne tv kopen, EN een mobieltje EN een patatje mèt.

• Wybob
  • Laatst online: 23-11-2023
zetje01 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 16:11:
[...]

Tsja.... voor 500 kan je ook een moderne tv kopen, EN een mobieltje EN een patatje mèt.
Ik denk dat 300 euro een goed prijspunt is voor high end game headset, erboven zal lastig worden.

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 29-01 15:42

Vagax

Hehe

Wybob schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 16:15:
[...]

Ik denk dat 300 euro een goed prijspunt is voor high end game headset, erboven zal lastig worden.
Daarboven koop je gewoon een non-game headset en doe je er een aparte microfoon bij. Ik gebruik bijvoorbeeld mijn Sony XM3 in combinatie met een microfoon en dat werkt perfect. Lekker gamen met noise cancelling :)

[ Voor 13% gewijzigd door Vagax op 30-03-2021 16:22 ]

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
[...]

Op deze manier kan je natuurlijk alles bagatelliseren. Voor €300,- koop je een Series S ipv X en houdt je €200,- voor tig andere zaken ;) Enja, opgegeven moment krijg je te maken met diminishing returns, de laatste paar procent zijn altijd het duurste.

Momenteel gebruik ik een Bose 35QCII (destijds gekocht voor +/-€350) welke mij goed bevalt maar ik zou graag volledig draadloos gaan, ook dankzij de "oké" DAC in de controller. Maar dan wil ik wel hetzelfde, of beter, geluid hebben (ook wanneer ik hem op andere apparaten gebruik). De officiële Xbox headset valt voor mij al af vanwege de geluidskwaliteit maar ook vanwege de beperkte aansluitmogelijkheden.

Mijn enige minpunten tot nu toe van de B&O is dat hij niet compatibel lijkt te zijn met de PS4/5 en de batterij duur is misschien wat kort. Maar dat, in combinatie met de aanwezige aansluitingen, is wel een hele niche markt.

[ Voor 7% gewijzigd door Caayn op 30-03-2021 16:41 ]

[Twitter: https://twitter.com/raveofravendale/status/1376897227671666688?s=21]

Als je dit soort berichten leest moeten we eigenlijk gewoon Activision en hun praktijken gewoon boycotten...

• giantgiantus
[...]

Ja en? Is toch gewoon afhankelijk van welke waarde je er aan hecht. Ik vind goed geluid leuk en 500€ lijkt me prima als t geluid goed is.

Overigens heb ik de Apple koptelefoon. Ook duur maar wel heel blij mee.

• Timothy3000
uchiha tijntje schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 17:14:
[Embed]

Als je dit soort berichten leest moeten we eigenlijk gewoon Activision en hun praktijken gewoon boycotten...
Waarom?

[ Voor 38% gewijzigd door Timothy3000 op 30-03-2021 18:08 ]

Pagina: 1 ... 136 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord