Is een mooie remasterTimothy3000 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 09:07:
Need for Speed Hot Pursuit Remastered is dit weekend ook gratis te spelen.
Aantal maanden geleden gekocht voor 10 euro
[ Voor 12% gewijzigd door G_Dragon op 25-03-2021 09:09 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Voor fans van stealth/action games, eens in de zoveel tijd zijn Ubisoft's Splinter Cell games in de aanbieding. Daarmee kun je de gehele splinter cell franchise voor ongeveer 50-60 euro aanschaffen, en die draaien als een zonnetje met goeie IQ op de One X en Series X. Chaos Theory, mijn lievelings, is zelfs 4K.
[ Voor 52% gewijzigd door HollovVpo1nt op 25-03-2021 09:13 ]
Vandaag in gamepass.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ik kan gewoon nog steeds niet geloven dat ik die 2000 uur ooit in 30FPS heb gespeeld, nu ik deze FPS boost heb ervarenFarabi schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 09:13:
skyrim voelt echt aan als 240HZ met fps-boost. ziet er echt gelikt uit met auto-hdr.
[ Voor 9% gewijzigd door G_Dragon op 25-03-2021 09:21 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Haha, ja ik moest met regelmaat terugdenken aan je vraag of die sportgames echt alles waren deze maandTimothy3000 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 09:13:
De maand maart is voor Gamepass echt een topmaand geweest zeg. Aan het begin van de maand zeurde ik nog over enkel sportgames, nu hebben we veel Bethesda parels, Undertale, Empire of Sin, Squadrons, Genesis Noir, Yakuza en Octopath!!!!
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Niet in HDR toch? Enkel 4K?G_Dragon schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 09:08:
[...]
Is een mooie remaster![]()
Aantal maanden geleden gekocht voor 10 euro
Zal 'm eens downloaden straks via de Free Play Days. Maar wil Watch Dogs Legion ook spelen.. én het is Formule 1 dit weekend. Waar moet ik weer de tijd vandaan halen.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
[ Voor 4% gewijzigd door Farabi op 25-03-2021 10:22 ]
Doet wel AutoHDR en dat heeft wel een positief effect.Rivanov schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 10:16:
[...]
Niet in HDR toch? Enkel 4K?
Zal 'm eens downloaden straks via de Free Play Days. Maar wil Watch Dogs Legion ook spelen.. én het is Formule 1 dit weekend. Waar moet ik weer de tijd vandaan halen.
Sinds kort ook 4k60 patch gehad al vond ik die niet helemaal super draaien. Zou kunnen zijn dat er inmiddels weer een patch is geweest om dit te verhelpen, maar heb het al een tijdje niet gespeeld.
Spel zelf is nog wel echt een Fun game. Kostelijk mee vermaakt een tijd terug.
Kan ermee te maken hebben dat EA niet alle games al meteen via Pass wil laten spelen, misschien in hoop dat mensen ook EA Play los blijven aanschaffen of de games op relase blijven kopen.Farabi schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 10:21:
vreemd dat de nieuwere NFS wel in de game-pass zit en een oude remaster niet.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Wow, dat heeft een hoog FF VI (FF III in JP) gevoel met een vleugje Tactics (ivm battle animaties)
Nee het is gewoon omdat het juist geen oude remaster is maar een nieuwe. Hij is pas in november uitgekomen. Het duurt altijd 6-12 maanden voor EA games in play en nu dus gamepass komen. Geef het een paar maanden en hij zal er wel in staan.Linksquest schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 10:39:
[...]
Kan ermee te maken hebben dat EA niet alle games al meteen via Pass wil laten spelen, misschien in hoop dat mensen ook EA Play los blijven aanschaffen of de games op relase blijven kopen.
Gamertag: FinrazielNL
Octopath heeft echt een fantastisch battlesysteem. De game is qua story helaas niet al te best maar is alleen al voor de graphics, soundtrack en het vechtsysteem de moeite waard.Notna schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 10:45:
[...]
Wow, dat heeft een hoog FF VI (FF III in JP) gevoel met een vleugje Tactics (ivm battle animaties)
Wellicht nog eens een kans geven... al vermoed ik dat het hem niet gaat worden omdat het er zo... oud uitziet... een luxeprobleem dat met groot formaat TV met zich meebrengt denk ik...Mick3112 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 10:35:
[...]
Doet wel AutoHDR en dat heeft wel een positief effect.
Sinds kort ook 4k60 patch gehad al vond ik die niet helemaal super draaien. Zou kunnen zijn dat er inmiddels weer een patch is geweest om dit te verhelpen, maar heb het al een tijdje niet gespeeld.
Spel zelf is nog wel echt een Fun game. Kostelijk mee vermaakt een tijd terug.
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Haha Formule 1 gaat natuurlijk sowieso voor!Rivanov schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 10:16:
[...]
Ik herken je dilemma, want ik zit met hetzelfde probleem.
Op mijn lijstje staan: Watch Dogs Legion, AC Valhalla, CyberPunk 2077, Immortals Fenyx Rising, Skyrim nog
Dat is een goeie, zal ik zelf ook voor moeten googlenNiet in HDR toch? Enkel 4K?
Daar zit wel wat uurtjes aan gameplay inG_Dragon schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 11:53:
[...]
Op mijn lijstje staan: Watch Dogs Legion, AC Valhalla, CyberPunk 2077, Immortals Fenyx Rising, Skyrim nog
Ik had laatst iets voorbij zien komen over dat dit middels een update zou moeten zijn verholpen. Alles is up-to-date. Is die update wellicht nog niet beschikbaar of indien dit wél zo is; Nog meer mensen die nog altijd gedoe hebben?
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Ik begrijp dat het verhaal niet af is en het grafisch niet indrukwekkend zal zijn op de series s.
Grafisch prima hoor, ook performance-technisch top-notch. Was al dik in orde op de stockbox One, deed toen al stabiel 60fps. Verhaal is erg vaag ja, maar gameplay/gunplay/stealthplay is subliem imho. Wel erg repetitief op den duur, veel recycling van dezelfde locaties etc.Bionaut93 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 12:58:
Is de gameplay van Metal Gear Solid V nog steeds de moeite waard in 2021?
Ik begrijp dat het verhaal niet af is en het grafisch niet indrukwekkend zal zijn op de series s.
Het is vooral heel veel van hetzelfde. Wat van hoog niveau is, maar in mijn geval snel ging vervelen.Bionaut93 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 12:58:
Absoluut. Voor mij één van de top drie beste games uit de PS4/Xbox generatie. Meer dan de moeite waard.Bionaut93 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 12:58:
Niet duur. Maar betrap mezelf erop dat ik nu al bij mezelf denk dat ik liever de digitale versie heb.brushaway schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 13:35:
Yakuza - Like A Dragon - Day Ichi Edition steelbook versie nu voor 24,99 bij bol.com voor xbox one/series x.
Absoluut de moeite waard!
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Speel de game momenteel op PS5 en vind de game echt fantastisch. Zeer de moeite waard. Ook te spelen als je de andere delen nog niet hebt gespeeld.
Ik koop alleen fysiek, dus dan is dit een mooi buitenkansjePhydomir schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 14:15:
[...]
Niet duur. Maar betrap mezelf erop dat ik nu al bij mezelf denk dat ik liever de digitale versie heb.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Zeker de moeite waard. De gameplay van MGS V is ongeëvenaard en zo vermakelijk. De graphics zijn ook zeker niet slecht, dus daar stoorde ik mij geen moment aan.Timothy3000 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 14:06:
[...]
Absoluut. Voor mij één van de top drie beste games uit de PS4/Xbox generatie. Meer dan de moeite waard.
Tomorrow is not today!
Ok top, ik ga het zeker uitproberen.Spacey23 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 14:58:
[...]
Zeker de moeite waard. De gameplay van MGS V is ongeëvenaard en zo vermakelijk. De graphics zijn ook zeker niet slecht, dus daar stoorde ik mij geen moment aan.
Thanks, gelijk besteld. (mijn eerste fysieke game voor de xbox)brushaway schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 13:35:
Yakuza - Like A Dragon - Day Ichi Edition steelbook versie nu voor 24,99 bij bol.com voor xbox one/series x.
Absoluut de moeite waard!
PSN & XBL: Denkoyugo
https://www.microsoft.com...xbox?icid=CNavDevicesXbox
Ook 2 nieuwe controllers:

Breaking: Official: Microsoft acquires Shrek !!! (niet mijn grapje, gezien op tha interwebz)
XBL: MRE Inc
Deadpool ?!MRE-Inc schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 15:53:
Volgens de officiële Microsoft website zijn er weer controller oplaads stations:
Ook 2 nieuwe controllers:
[Afbeelding]
Breaking: Official: Microsoft acquires Shrek !!! (niet mijn grapje, gezien op tha interwebz)
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab
Dat zou dan betekenen dat er nu 2 versies zijn en deze game niet meedoet met het Smart Delivery programma ?Beschrijving
Xbox Series X|S-versie van Tennis World Tour 2 is NIET speelbaar op de Xbox One.
Speel als de toptennissers van de wereld of maak je eigen speler om het wereldklassement te beheersen. Meer tempo, meer animaties en meer realisme: beleef het echte gevoel van tennis, in enkel- of dubbelspel, en daag lokaal of online je vrienden uit.
[ Voor 8% gewijzigd door MRE-Inc op 25-03-2021 17:37 ]
XBL: MRE Inc
Biomutant is now available for digital pre-order!
— Biomutant on Nintendo Switch 🐹 (@Biomutant) 25 maart 2021
Pre-order now & get the Mercenary class, a unique combination of perks. For digital and Collector's Edition pre-orders only. pic.twitter.com/F6bZ9wpBZs
De beschikbaar op staat op Xbox Series S|X (en dat is waar de xbox store uiteindelijk naar kijkt op het device en in de installatie popup op de website). In de titel staat ook Series S|X.MRE-Inc schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 17:35:
Apart !! Een game die dus NIET speelbaar is op de Xbox One, maar wel op de Series X|S want geoptimaliseerd. Toch staat er bij de systeemeisen: XBox One.
https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab
[...]
Dat zou dan betekenen dat er nu 2 versies zijn en deze game niet meedoet met het Smart Delivery programma ?
Bij de ACE editie van het spel staat in de titel Xbox One en beschikbaar op Xbox One en Xbox Series S|X.
Tevens staat daar bij "De ACE EDITION bevat ook een gratis upgrade naar TENNIS WORLD TOUR 2 - COMPLETE EDITION, de versie van de game voor Xbox Series X|S.".
Zie ook https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab
Dus doet wel mee met Smart Delivery, maar alleen als je de Xbox One versie koopt. Of het is een eenmalige upgrade (EA had dat geloof ik ook gedaan bij een spel, waarbij je een eenmalige upgrade kreeg, maar de oude editie daarmee vervalt)
[ Voor 22% gewijzigd door SunnieNL op 25-03-2021 18:24 ]
Ik heb er vandaag een besteld en een ps5 controller, heb een maand geprobeerd om aan de xbox controller te wennen, maar krijg steeds meer pijn in mijn hand van, gister na tien minuten alweer gestopt met spelen, baal er wel een beetje van had ook al een accupack voor de xbox controller gekocht, en had pas mijn ps4 met 2 controllers voor weinig verkocht anders had ik die controllers wel gebruikt.Sajaarja schreef op maandag 22 maart 2021 @ 17:33:
Iemand ervaring met de
Brook Wingman XB Converter?
https://www.brookaccessory.com/detail/59327520/
Ik kan maar niet wennen aan de Xbox controller, en aangezien ik ook een ps5 heb is dit misschien een optie?
Ik laat het wel weten hoe het werkt als je daar interesse in hebt
Ik wacht nog even wat recente gameplay af, maar staat zeker op mijn lijstjeuchiha tijntje schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 18:19:
Wie herinnert zich Biomutant nog? Release staat nu gepland op 25 mei.
[Embed]
Ik zoek juist de omgekeerde, om mijn Elite 2 op de PS5 te kunnen gebruiken. Overigens kan ik met beide controllers prima overweg. De PS5 is vergeleken met de PS4 controller toch next level. Héél af en toe denk ik nog met de button links op X te drukken op de PS5 controller.gizmokat schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 18:47:
[...]
Ik heb er vandaag een besteld en een ps5 controller, heb een maand geprobeerd om aan de xbox controller te wennen, maar krijg steeds meer pijn in mijn hand van, gister na tien minuten alweer gestopt met spelen, baal er wel een beetje van had ook al een accupack voor de xbox controller gekocht, en had pas mijn ps4 met 2 controllers voor weinig verkocht anders had ik die controllers wel gebruikt.
Ik laat het wel weten hoe het werkt als je daar interesse in hebt
XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL
Geen iedee of dit ook op een ps5 werkt met elite 2 controller, wel fijn dat je met beide overweg kan, ik had met de ps4 controllers nooit last van pijn of kramp, sinds ik met de xbox controller speel heb ik de hele dag pijnlijke duim en hand, werkt steeds erger, gister binnen tien minuten een totaal verkrampte hand, geen zin om een soort van rsi hand te krijgen.Kalkie schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 18:55:
[...]
Ik zoek juist de omgekeerde, om mijn Elite 2 op de PS5 te kunnen gebruiken. Overigens kan ik met beide controllers prima overweg. De PS5 is vergeleken met de PS4 controller toch next level. Héél af en toe denk ik nog met de button links op X te drukken op de PS5 controller.
justifire schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 18:47:
[...]
Ik wacht nog even wat recente gameplay af, maar staat zeker op mijn lijstje
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Gespeeld in de beta, maar heeft me helaas niet kunnen bekoren, terwijl ik over het algemeen sport spellen wel kan waarderen. Ik vind het altijd net als een gokautomaat, je raakt de bal of niet. Ik bedoel ik kan nooit zien wanneer de bal echt goed is of niet. Bij het gooien precies hetzelfde, een keer links een keer rechts, een keer rmet een curve en dan maar hopen dat deze niet geraakt wordt. Ik heb altijd het gevoel dat je er weinig controle over heb. Waarschijnlijk begrijp ik de mechanics niet goed genoeg
Alle features moet je een LG OLED kopen, minder features maar toch betaalbaar een QLED of zoiets....lapino schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 20:05:
Welke tv zouden jullie aanraden voor Xbox Series X? Is voor de tuinkamer, dus moet niet high-end zijn, eerder budget-vriendelijk maar liefst wel met alle features nodig om maximale uit Xbox te halen. Formaat niet groter dan 50".
Hopen op een release op gamepass zoals outriders. ☺️
Bij mij doet hij het nog niet, verbinding fout clumsy-0x0000015fBlazeMuis schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 16:39:
Ik dacht dat Watch Dogs: Legion free weekend om 16:30 begon? Of heb ik het mis?
Bij de "your free trail starts in" scherm staat er bij mij -16 minuten, heb de save data verwijderd, console opnieuw opgestart maar niks heeft nog geholpen
[ Voor 11% gewijzigd door Vagax op 25-03-2021 20:49 ]
Jammer dat die controller gear niet ook compatible is met de Elite 2. Ik vind het wel een sjiek oplaaddockje.MRE-Inc schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 15:53:
Volgens de officiële Microsoft website zijn er weer controller oplaads stations:
XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL
Als je nog steeds een redelijke pc hebt speel dan ook Shadow Tactics van dezelfde makers. Komt vaak genoeg voor rond de €6 langs.devilsnight schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 22:53:
Desperados 3 net uitgespeeld, man wat gaaf allemaal. Dit bracht me echt terug naar the good old PC gaming dagen toen ik Commandos 1, 2 en 3 speelde, super.
https://store.steampowere...ics_Blades_of_the_Shogun/
Shadow Tactics heb ik op XSXBeakzz schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 00:48:
[...]
Als je nog steeds een redelijke pc hebt speel dan ook Shadow Tactics van dezelfde makers. Komt vaak genoeg voor rond de €6 langs.
Ik besloot weer even verder te spelen nadat ik Desperados 3 had uitgespeeld, maar man ik schrok me kapot van hoe slecht 30fps dan ineens aanvoelt en eruit ziet. Bizar wat een verschil zeg. Gaming in 60fps met vele current gen games verpest 30fps games echt, tjonge.
Voor Shadow Tactics zet ik denk ik gewoon trumotion aan op mijn tv.
Binnenkort ga ik Commandos 2HD ook halen. Op pc jaren geleden uitgespeeld, maar ik speel die game zeer graag weer. Ik las ook dat een nieuwe game in de maak is, dat zou echt super zijn.
[ Voor 11% gewijzigd door devilsnight op 26-03-2021 01:19 ]
Microsoft is in "exclusive talks" to acquire Discord, according to Wall Street Journal. A deal could be completed next month https://t.co/OUmOsWQtMU pic.twitter.com/n0wRqEsfNx
— Tom Warren (@tomwarren) 25 maart 2021
Halo Infinite is going to support Dolby Atmos, Windows Sonic, and DTS Headphone:X for spatial audio. You can hear some of the Halo Infinite ambient sounds here: https://t.co/711cfOlnFq pic.twitter.com/qVZbgJ9U6w
— Tom Warren (@tomwarren) 25 maart 2021
Die is ook op consoles te spelen! Vaak ook daar in de sales voor een paar euro. Minstens zo goed als Desperados inderdaad.Beakzz schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 00:48:
[...]
Als je nog steeds een redelijke pc hebt speel dan ook Shadow Tactics van dezelfde makers. Komt vaak genoeg voor rond de €6 langs.
Die Commandos remaster schijnt helaas slecht te zijn. Vrij slechte reviews.devilsnight schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 01:17:
[...]
Shadow Tactics heb ik op XSX
Ik besloot weer even verder te spelen nadat ik Desperados 3 had uitgespeeld, maar man ik schrok me kapot van hoe slecht 30fps dan ineens aanvoelt en eruit ziet. Bizar wat een verschil zeg. Gaming in 60fps met vele current gen games verpest 30fps games echt, tjonge.
Binnenkort ga ik Commandos 2HD ook halen. Op pc jaren geleden uitgespeeld, maar ik speel die game zeer graag weer. Ik las ook dat een nieuwe game in de maak is, dat zou echt super zijn.
Waar te zien: https://www.twitch.tv/twitchgaming of https://www.twitch.tv/xbox.
-----------
Oja en Genisis Noir is een bijzonder vreemde game
[ Voor 15% gewijzigd door uchiha tijntje op 26-03-2021 09:26 ]
Blijft teleurstellend dat ze geld vragen voor de Next Gen Upgrade nu we Smart delivery hebben.
Niet voor iedereen, maar ik vind dit echt fantastisch!uchiha tijntje schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 09:20:
[YouTube: Genesis Noir Xbox One Trailer]
Vandaag in gamepass.
Nog nooit zoiets gespeeld. Echt tof ook op m'n LG 55C9.
Ik heb nu een week een XBOX met Gamepass, releasen ze elke week zulke toffe 'gratis' games?
Heb het gevoel dat ik nooit meer een spel hoef te kopen.
Had er eerlijk gezegd geen enkele verwachting van maar omg wat is de game leuk zeg !
Kan niet wachten om naar huis te kunnen en weer verder te gaan en dat gebeurd me al jaren niet meer met games.
Wat een `verborgen` toppertje
FUMES et CARNES
Heb hem zelf op PS5 uitgespeeld en hij is zeker enorm vermakelijk. Leuke humor ook.DutchOwnage schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 09:37:
Ik moet zeggen, Watch Dogs Legion bevalt goed en ziet er over het algemeen erg goed uit dus dat wordt wel een aanschaf waard. Verwacht namelijk niet dat Uplay op hele korte termijn naar Gamepass komt
Is de testversie op Xbox nu de XS enhanced versie? Op PS5 was alleen de PS4 versie beschikbaar. Want dan probeer ik hem ook nog even op Xbox.
[ Voor 4% gewijzigd door Timothy3000 op 26-03-2021 09:46 ]
Ben erg benieuwd naar deze game, heb de trailer inmiddels ook in het [Multi] Lord of the Rings: Gollum Topic geplaatst
Lijkt stealth te worden, niet mijn ding.
Xbox Live: Springbok NL
Heeft veel weg van Styx inderdaad.Springbokkie schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 09:55:
[...]
Gollum heeft natuurlijk ook alleen maar sneaky shit gedaan in de boeken en filmsSpringbokkie schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 09:55:
[...]
Oh echt? Ik had geen idee en meestal weet ik wel wat waar op uit is gekomen. Hopelijk boosten ze die ook nog eens dan.devilsnight schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 01:17:
[...]
Shadow Tactics heb ik op XSX
De Commandos HD versie is niet zo goed ontvangen zo ver ik weet. Denk dat je ook echt zal moeten wennen na Desperados 3 en Shadow Tactics. Dat zijn gewoon de betere spellen. Maar ja met genoeg nostalgische gevoelens kom je een eind 🙃
Vind je ook niet dat de makers dit eigenlijk hebben gemaakt voor gamers die onder invloed zijn?Elias2020 schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 09:41:
[...]
Niet voor iedereen, maar ik vind dit echt fantastisch!
Nog nooit zoiets gespeeld. Echt tof ook op m'n LG 55C9.
Ik heb nu een week een XBOX met Gamepass, releasen ze elke week zulke toffe 'gratis' games?
Heb het gevoel dat ik nooit meer een spel hoef te kopen.
YouTube: Making Halo Infinite | Audio Field Recordings – Piano Pounding
Damn, gaat toch met veel sloopwerk gepaard!
Ja, hij is XS enhanced de testversie. Tenminste, ik zag van alles weerspiegelen in plassen, ruiten enz. dus neem aan dat daar de raytracing aan het werk was. Alleen geeft de game geen optie voor een performance mode? Ik kon wel merken dat ik een 30fps zat te spelen.Timothy3000 schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 09:45:
[...]
Heb hem zelf op PS5 uitgespeeld en hij is zeker enorm vermakelijk. Leuke humor ook.
Is de testversie op Xbox nu de XS enhanced versie? Op PS5 was alleen de PS4 versie beschikbaar. Want dan probeer ik hem ook nog even op Xbox.
Timothy3000 schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 09:03:
[...]
Die is ook op consoles te spelen! Vaak ook daar in de sales voor een paar euro. Minstens zo goed als Desperados inderdaad.
Ja ik zag het gisteren. Censuur en slecht qua textures en missende animaties. Dat is wel mega zonde zeg. Wat ik van de gameplay zag lijkt het me nog steeds heel erg fun, ondanks dat het zoveel jaar oud is. Kan Mimimi niet gewoon op Commandos 4 gezet worden?Beakzz schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 10:07:
[...]
Oh echt? Ik had geen idee en meestal weet ik wel wat waar op uit is gekomen. Hopelijk boosten ze die ook nog eens dan.
De Commandos HD versie is niet zo goed ontvangen zo ver ik weet. Denk dat je ook echt zal moeten wennen na Desperados 3 en Shadow Tactics. Dat zijn gewoon de betere spellen. Maar ja met genoeg nostalgische gevoelens kom je een eind 🙃
Ik heb hoe dan ook nog de season pass missions voor Desperados 3. Ga ik vandaag lekker aan beginnen. Zit helemaal into the vibe met dit genre. De enige soort real-time tactics wat ik echt kan spelen en waarderen ook.
Haha, ja dat dacht ik ook. Maar nuchter vind ik 'm ook echt zeer tof!uchiha tijntje schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 10:07:
[...]
Vind je ook niet dat de makers dit eigenlijk hebben gemaakt voor gamers die onder invloed zijn?
Ik heb in mijn studie tijd behoorlijk wat 'gechilled', vooral icm met gamen.
Dit is echt zo'n game waar ik dan een avond helemaal in zou zitten. Ik krijg er ook een beetje een Twin Peaks vibe van.
[ Voor 5% gewijzigd door Elias2020 op 26-03-2021 10:26 ]
En die soundtrack ook van Desperados.... zo enorm stijlvol!devilsnight schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 10:18:
[...]
[...]
Ja ik zag het gisteren. Censuur en slecht qua textures en missende animaties. Dat is wel mega zonde zeg. Wat ik van de gameplay zag lijkt het me nog steeds heel erg fun, ondanks dat het zoveel jaar oud is. Kan Mimimi niet gewoon op Commandos 4 gezet worden?
Ik heb hoe dan ook nog de season pass missions voor Desperados 3. Ga ik vandaag lekker aan beginnen. Zit helemaal into the vibe met dit genre. De enige soort real-time tactics wat ik echt kan spelen en waarderen ook.
Laat even weten hoe de DLC is. Ik twijfel nog om die ook te kopen.
Zal ik zeker doen man. Hij is 20 euro dacht ik op de NL store, dat vond ik voor 3 missions een no go. Maar dan heb je natuurlijk ook de Brazil storeTimothy3000 schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 10:38:
[...]
En die soundtrack ook van Desperados.... zo enorm stijlvol!
Hoe klinkt die soundtrack? Western-ish?Timothy3000 schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 10:38:
[...]
En die soundtrack ook van Desperados.... zo enorm stijlvol!
Xbox Live: Springbok NL
Dat is toch wel erg netjes. In een tijd waar demo's nagenoeg uitgestorven lijken doen ze dit gewoon goed.justifire schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 09:41:
Nice !
[Afbeelding]
Kunnen we IT TAKES TWO mooi even uit proberen
Deze vond ik er zelf wel interessant uitzien. Een 'speelbaar' metal-album. Maar denk dat het wel een beetje in je straatje moet passen qua muziek
In mei naar PC, later dit jaar naar consoles.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 26-03-2021 11:31 ]
uchiha tijntje schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 11:40:
Nieuwe Dev Diary van Stalker 2. Speciaal voor @justifire
[YouTube: S.T.A.L.K.E.R. 2 Dev Highlights]
Springbokkie schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 11:16:
[...]
Hoe klinkt die soundtrack? Western-ish?
Man man wat zien de assets er toch goed uit. Maar op nummero een staat natuurlijk de gameplay en atmosfeer, die moet weer zo solide zijn als de eerste delen.uchiha tijntje schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 11:40:
Nieuwe Dev Diary van Stalker 2. Speciaal voor @justifire
[YouTube: S.T.A.L.K.E.R. 2 Dev Highlights]
Geluidsdesign van STALKER SoC is nog steeds een van de beste die ik ooit hebt gehoord
‘s Nachts tijdens een fikse regenbui vind ik het toch echt welRivanov schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 12:02:
Ben overigens niet echt onder de indruk van de graphics in Watch Dogs Legions. Ben ik de enige?
Als je door de Raytracing heen kijkt is de rest niet heel bijzonder nee. Maar imho wel gewoon primaRivanov schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 12:02:
Ben overigens niet echt onder de indruk van de graphics in Watch Dogs Legions. Ben ik de enige?
Ze hebben wel erg hard de kans aangegrepen om het te laten regenen zodat de reflecties goed getoond worden
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Deze is trouwens ook net aangekondigd, expansion pass voor Shadow Tactics!Beakzz schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 10:07:
[...]
Oh echt? Ik had geen idee en meestal weet ik wel wat waar op uit is gekomen. Hopelijk boosten ze die ook nog eens dan.
Gaat het op sommige vlakken ook achteruit kwa gameplay tov WD 2?
[ Voor 13% gewijzigd door Vagax op 26-03-2021 13:07 ]
WD3 trekt me niet zo meer eigenlijk, leuk om eens te proberen in Game Pass of zo, maar verder laat ik m aan me voorbij gaan.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Ik vond juist WD2 leuker dan het eerste deel, de gameplay voelde soepeler aan en je kon veel meer doen en kiezen hoe je de missies deed. Speel momenteel WD3 met veel plezier, de ray tracing maakt de game wel echt helemaal af.Vagax schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 13:06:
Wat vinden de mensen die het gespeeld hebben van Watch Dogs Legion? Ik zelf vond de gameplay van Watch Dogs 1 en 2 leuk om gewoon zo even weg te spelen. Dus rond het prijskaartje van 25-30 euro vind ik het misschien wel waard.
Is het niet beter om te wachten tot juni ergens dacht ik ?Vagax schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 13:06:
Wat vinden de mensen die het gespeeld hebben van Watch Dogs Legion? Ik zelf vond de gameplay van Watch Dogs 1 en 2 leuk om gewoon zo even weg te spelen. Dus rond het prijskaartje van 25-30 euro vind ik het misschien wel waard.
Dan gaat dat toch toegevoegd worden aan de gamepass, of desnoods na een jaar ?
Ik zit met zoveel games op mijn to do lijst, dat ik daar gerust op kan wachten.
Heck, ik was aan het overwegen om squadrons tweedehands te kopen en ondertussen staat dat ook al in de gamepass. Dat is dus 20€ uitgespaard
Ik heb zelf niet veel gespeeld nog, maar dat begin stuk zag er niet echt geweldig uit inderdaad, qua HDR niet maar qua anti aliasing ook zeker niet. Buiten ook zag ik kartelranden, wat wel echt slecht is. The Division 2 daarentegen is echt zo clean als maar kan. Eigenlijk mooier ook.Rivanov schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 12:02:
WDL had echt een 1440p/60fps optie kunnen gebruiken, zonder RT.
Deze game zou echt een XSX patch kunnen gebruiken. 4K/60fps, zou echt top zijn.Timothy3000 schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 12:23:
[...]
Deze is trouwens ook net aangekondigd, expansion pass voor Shadow Tactics!
[YouTube: Shadow Tactics: Blades of the Shogun - Aiko's Choice]
Dit topic is gesloten.
![]()
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/MVfjqGs6bOW5Cb3UU8N3P8NC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XHrGSa2nhLI5bHooOE7iJLAt.jpg?f=fotoalbum_large)