• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 28-01 23:39
Need for Speed Hot Pursuit Remastered is dit weekend ook gratis te spelen.
Timothy3000 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 09:07:
Need for Speed Hot Pursuit Remastered is dit weekend ook gratis te spelen.
Is een mooie remaster ;)
Aantal maanden geleden gekocht voor 10 euro

[ Voor 12% gewijzigd door G_Dragon op 25-03-2021 09:09 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:45

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik kijk echt uit naar het t.z.t. kopen van een Series X. Nog niet eens voor de next gen games maar voor oudere games met FPS boost en Auto HDR.

Voor fans van stealth/action games, eens in de zoveel tijd zijn Ubisoft's Splinter Cell games in de aanbieding. Daarmee kun je de gehele splinter cell franchise voor ongeveer 50-60 euro aanschaffen, en die draaien als een zonnetje met goeie IQ op de One X en Series X. Chaos Theory, mijn lievelings, is zelfs 4K.

[ Voor 52% gewijzigd door HollovVpo1nt op 25-03-2021 09:13 ]

• Timothy3000
De maand maart is voor Gamepass echt een topmaand geweest zeg. Aan het begin van de maand zeurde ik nog over enkel sportgames, nu hebben we veel Bethesda parels, Undertale, Empire of Sin, Squadrons, Genesis Noir, Yakuza en Octopath!!!!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
skyrim voelt echt aan als 240HZ met fps-boost. ziet er echt gelikt uit met auto-hdr.

Vandaag in gamepass.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Farabi schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 09:13:
skyrim voelt echt aan als 240HZ met fps-boost. ziet er echt gelikt uit met auto-hdr.
Ik kan gewoon nog steeds niet geloven dat ik die 2000 uur ooit in 30FPS heb gespeeld, nu ik deze FPS boost heb ervaren :P. Ben direct new game begonnen, me 3e keer new game btw :+

[ Voor 9% gewijzigd door G_Dragon op 25-03-2021 09:21 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Timothy3000 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 09:13:
De maand maart is voor Gamepass echt een topmaand geweest zeg. Aan het begin van de maand zeurde ik nog over enkel sportgames, nu hebben we veel Bethesda parels, Undertale, Empire of Sin, Squadrons, Genesis Noir, Yakuza en Octopath!!!!
Haha, ja ik moest met regelmaat terugdenken aan je vraag of die sportgames echt alles waren deze maand :P

G_Dragon schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 09:08:
[...]

Is een mooie remaster ;)
Aantal maanden geleden gekocht voor 10 euro
Niet in HDR toch? Enkel 4K?
Zal 'm eens downloaden straks via de Free Play Days. Maar wil Watch Dogs Legion ook spelen.. én het is Formule 1 dit weekend. Waar moet ik weer de tijd vandaan halen. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
vreemd dat de nieuwere NFS wel in de game-pass zit en een oude remaster niet.

[ Voor 4% gewijzigd door Farabi op 25-03-2021 10:22 ]

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 29-01 16:20
Rivanov schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 10:16:
[...]

Zal 'm eens downloaden straks via de Free Play Days. Maar wil Watch Dogs Legion ook spelen.. én het is Formule 1 dit weekend. Waar moet ik weer de tijd vandaan halen. :+
Doet wel AutoHDR en dat heeft wel een positief effect.

Sinds kort ook 4k60 patch gehad al vond ik die niet helemaal super draaien. Zou kunnen zijn dat er inmiddels weer een patch is geweest om dit te verhelpen, maar heb het al een tijdje niet gespeeld.

Spel zelf is nog wel echt een Fun game. Kostelijk mee vermaakt een tijd terug.

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-01 12:26
Farabi schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 10:21:
vreemd dat de nieuwere NFS wel in de game-pass zit en een oude remaster niet.
Kan ermee te maken hebben dat EA niet alle games al meteen via Pass wil laten spelen, misschien in hoop dat mensen ook EA Play los blijven aanschaffen of de games op relase blijven kopen.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:50

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Wow, dat heeft een hoog FF VI (FF III in JP) gevoel met een vleugje Tactics (ivm battle animaties)

Xbox Live ID:Notna8310

Linksquest schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 10:39:
[...]

Kan ermee te maken hebben dat EA niet alle games al meteen via Pass wil laten spelen, misschien in hoop dat mensen ook EA Play los blijven aanschaffen of de games op relase blijven kopen.
Nee het is gewoon omdat het juist geen oude remaster is maar een nieuwe. Hij is pas in november uitgekomen. Het duurt altijd 6-12 maanden voor EA games in play en nu dus gamepass komen. Geef het een paar maanden en hij zal er wel in staan.

Gamertag: FinrazielNL

• Timothy3000
Notna schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 10:45:
[...]

Wow, dat heeft een hoog FF VI (FF III in JP) gevoel met een vleugje Tactics (ivm battle animaties)
Octopath heeft echt een fantastisch battlesysteem. De game is qua story helaas niet al te best maar is alleen al voor de graphics, soundtrack en het vechtsysteem de moeite waard.

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:55
Mick3112 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 10:35:
[...]

Doet wel AutoHDR en dat heeft wel een positief effect.

Sinds kort ook 4k60 patch gehad al vond ik die niet helemaal super draaien. Zou kunnen zijn dat er inmiddels weer een patch is geweest om dit te verhelpen, maar heb het al een tijdje niet gespeeld.

Spel zelf is nog wel echt een Fun game. Kostelijk mee vermaakt een tijd terug.
Wellicht nog eens een kans geven... al vermoed ik dat het hem niet gaat worden omdat het er zo... oud uitziet... een luxeprobleem dat met groot formaat TV met zich meebrengt denk ik...

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Rivanov schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 10:16:
[...]

Haha Formule 1 gaat natuurlijk sowieso voor!
Ik herken je dilemma, want ik zit met hetzelfde probleem.
Op mijn lijstje staan: Watch Dogs Legion, AC Valhalla, CyberPunk 2077, Immortals Fenyx Rising, Skyrim nog O-)
Dat is een goeie, zal ik zelf ook voor moeten googlen :P

G_Dragon schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 11:53:
[...]

Op mijn lijstje staan: Watch Dogs Legion, AC Valhalla, CyberPunk 2077, Immortals Fenyx Rising, Skyrim nog O-)
Daar zit wel wat uurtjes aan gameplay in :Y

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
Ik heb de laatste tijd - helaas - weer last van uitval van de verbinding tussen mijn XSX en zowel de Series als ook mijn Elite V1 controller.... Harde reset helpt wel, echter helaas slechts tijdelijk.

Ik had laatst iets voorbij zien komen over dat dit middels een update zou moeten zijn verholpen. Alles is up-to-date. Is die update wellicht nog niet beschikbaar of indien dit wél zo is; Nog meer mensen die nog altijd gedoe hebben?

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Bionaut93
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 01-12-2025
Is de gameplay van Metal Gear Solid V nog steeds de moeite waard in 2021?

Ik begrijp dat het verhaal niet af is en het grafisch niet indrukwekkend zal zijn op de series s.

• 2dope
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-01 21:55
Bionaut93 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 12:58:

Ik begrijp dat het verhaal niet af is en het grafisch niet indrukwekkend zal zijn op de series s.
Grafisch prima hoor, ook performance-technisch top-notch. Was al dik in orde op de stockbox One, deed toen al stabiel 60fps. Verhaal is erg vaag ja, maar gameplay/gunplay/stealthplay is subliem imho. Wel erg repetitief op den duur, veel recycling van dezelfde locaties etc.

• brushaway
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-10-2024

Het is vooral heel veel van hetzelfde. Wat van hoog niveau is, maar in mijn geval snel ging vervelen.

• brushaway
Yakuza - Like A Dragon - Day Ichi Edition steelbook versie nu voor 24,99 bij bol.com voor xbox one/series x.
Absoluut de moeite waard!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:19
Zozo, aardige DLC van Immortals: Fenyx Rising met nieuwe wereld en nieuwe karakters:

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Timothy3000
Absoluut. Voor mij één van de top drie beste games uit de PS4/Xbox generatie. Meer dan de moeite waard.

• Phydomir
  • Registratie: September 2000

Phydomir

Dennis

brushaway schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 13:35:
Yakuza - Like A Dragon - Day Ichi Edition steelbook versie nu voor 24,99 bij bol.com voor xbox one/series x.
Niet duur. Maar betrap mezelf erop dat ik nu al bij mezelf denk dat ik liever de digitale versie heb.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Timothy3000
Zal ter zijne tijd ook op Gamepass verschijnen denk ik. De andere delen staat er ook op.

Speel de game momenteel op PS5 en vind de game echt fantastisch. Zeer de moeite waard. Ook te spelen als je de andere delen nog niet hebt gespeeld.

• brushaway
Phydomir schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 14:15:
[...]

Niet duur. Maar betrap mezelf erop dat ik nu al bij mezelf denk dat ik liever de digitale versie heb.
Ik koop alleen fysiek, dus dan is dit een mooi buitenkansje :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Timothy3000 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 14:06:
[...]

Absoluut. Voor mij één van de top drie beste games uit de PS4/Xbox generatie. Meer dan de moeite waard.
Zeker de moeite waard. De gameplay van MGS V is ongeëvenaard en zo vermakelijk. De graphics zijn ook zeker niet slecht, dus daar stoorde ik mij geen moment aan.

Tomorrow is not today!

• Bionaut93
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 01-12-2025
Spacey23 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 14:58:
[...]

Zeker de moeite waard. De gameplay van MGS V is ongeëvenaard en zo vermakelijk. De graphics zijn ook zeker niet slecht, dus daar stoorde ik mij geen moment aan.
Ok top, ik ga het zeker uitproberen. d:)b

• Denko
  • Laatst online: 26-01 12:37

Denko

|{ing Øf ßlitz

brushaway schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 13:35:
Thanks, gelijk besteld. (mijn eerste fysieke game voor de xbox)

PSN & XBL: Denkoyugo

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:13

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Volgens de officiële Microsoft website zijn er weer controller oplaads stations:

https://www.microsoft.com...xbox?icid=CNavDevicesXbox

Ook 2 nieuwe controllers:

Afbeeldingslocatie: https://news.xbox.com/en-us/wp-content/uploads/sites/2/2021/03/XboxAcc_Wire_HERO.jpg?w=1776

Breaking: Official: Microsoft acquires Shrek !!! (niet mijn grapje, gezien op tha interwebz)

XBL: MRE Inc

MRE-Inc schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 15:53:
Volgens de officiële Microsoft website zijn er weer controller oplaads stations:

Ook 2 nieuwe controllers:

[Afbeelding]

Breaking: Official: Microsoft acquires Shrek !!! (niet mijn grapje, gezien op tha interwebz)
Deadpool ?! oOo

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10:43
Ik dacht dat Watch Dogs: Legion free weekend om 16:30 begon? Of heb ik het mis?

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:13

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Apart !! Een game die dus NIET speelbaar is op de Xbox One, maar wel op de Series X|S want geoptimaliseerd. Toch staat er bij de systeemeisen: XBox One.

https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab
Beschrijving

Xbox Series X|S-versie van Tennis World Tour 2 is NIET speelbaar op de Xbox One.

Speel als de toptennissers van de wereld of maak je eigen speler om het wereldklassement te beheersen. Meer tempo, meer animaties en meer realisme: beleef het echte gevoel van tennis, in enkel- of dubbelspel, en daag lokaal of online je vrienden uit.
Dat zou dan betekenen dat er nu 2 versies zijn en deze game niet meedoet met het Smart Delivery programma ?

[ Voor 8% gewijzigd door MRE-Inc op 25-03-2021 17:37 ]

XBL: MRE Inc

Wie herinnert zich Biomutant nog? Release staat nu gepland op 25 mei.

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:50
MRE-Inc schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 17:35:
Apart !! Een game die dus NIET speelbaar is op de Xbox One, maar wel op de Series X|S want geoptimaliseerd. Toch staat er bij de systeemeisen: XBox One.

https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab

[...]

Dat zou dan betekenen dat er nu 2 versies zijn en deze game niet meedoet met het Smart Delivery programma ?
De beschikbaar op staat op Xbox Series S|X (en dat is waar de xbox store uiteindelijk naar kijkt op het device en in de installatie popup op de website). In de titel staat ook Series S|X.
Bij de ACE editie van het spel staat in de titel Xbox One en beschikbaar op Xbox One en Xbox Series S|X.

Tevens staat daar bij "De ACE EDITION bevat ook een gratis upgrade naar TENNIS WORLD TOUR 2 - COMPLETE EDITION, de versie van de game voor Xbox Series X|S.".
Zie ook https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab

Dus doet wel mee met Smart Delivery, maar alleen als je de Xbox One versie koopt. Of het is een eenmalige upgrade (EA had dat geloof ik ook gedaan bij een spel, waarbij je een eenmalige upgrade kreeg, maar de oude editie daarmee vervalt)

[ Voor 22% gewijzigd door SunnieNL op 25-03-2021 18:24 ]

• gizmokat
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
Sajaarja schreef op maandag 22 maart 2021 @ 17:33:
Iemand ervaring met de
Brook Wingman XB Converter?

https://www.brookaccessory.com/detail/59327520/

Ik kan maar niet wennen aan de Xbox controller, en aangezien ik ook een ps5 heb is dit misschien een optie?
Ik heb er vandaag een besteld en een ps5 controller, heb een maand geprobeerd om aan de xbox controller te wennen, maar krijg steeds meer pijn in mijn hand van, gister na tien minuten alweer gestopt met spelen, baal er wel een beetje van had ook al een accupack voor de xbox controller gekocht, en had pas mijn ps4 met 2 controllers voor weinig verkocht anders had ik die controllers wel gebruikt.

Ik laat het wel weten hoe het werkt als je daar interesse in hebt
uchiha tijntje schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 18:19:
Wie herinnert zich Biomutant nog? Release staat nu gepland op 25 mei.

[Embed]
Ik wacht nog even wat recente gameplay af, maar staat zeker op mijn lijstje :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Kalkie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-01 18:26

Kalkie

NLMP

gizmokat schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 18:47:
[...]

Ik heb er vandaag een besteld en een ps5 controller, heb een maand geprobeerd om aan de xbox controller te wennen, maar krijg steeds meer pijn in mijn hand van, gister na tien minuten alweer gestopt met spelen, baal er wel een beetje van had ook al een accupack voor de xbox controller gekocht, en had pas mijn ps4 met 2 controllers voor weinig verkocht anders had ik die controllers wel gebruikt.

Ik laat het wel weten hoe het werkt als je daar interesse in hebt
Ik zoek juist de omgekeerde, om mijn Elite 2 op de PS5 te kunnen gebruiken. Overigens kan ik met beide controllers prima overweg. De PS5 is vergeleken met de PS4 controller toch next level. Héél af en toe denk ik nog met de button links op X te drukken op de PS5 controller.

XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL

• gizmokat
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
Kalkie schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 18:55:
[...]

Ik zoek juist de omgekeerde, om mijn Elite 2 op de PS5 te kunnen gebruiken. Overigens kan ik met beide controllers prima overweg. De PS5 is vergeleken met de PS4 controller toch next level. Héél af en toe denk ik nog met de button links op X te drukken op de PS5 controller.
Geen iedee of dit ook op een ps5 werkt met elite 2 controller, wel fijn dat je met beide overweg kan, ik had met de ps4 controllers nooit last van pijn of kramp, sinds ik met de xbox controller speel heb ik de hele dag pijnlijke duim en hand, werkt steeds erger, gister binnen tien minuten een totaal verkrampte hand, geen zin om een soort van rsi hand te krijgen.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:37

On_E

Housemusic

justifire schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 18:47:
[...]

Ik wacht nog even wat recente gameplay af, maar staat zeker op mijn lijstje :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Leuk interview met een designer van de eerste bioshock :)

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-01 23:06
Welke tv zouden jullie aanraden voor Xbox Series X? Is voor de tuinkamer, dus moet niet high-end zijn, eerder budget-vriendelijk maar liefst wel met alle features nodig om maximale uit Xbox te halen. Formaat niet groter dan 50".

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Gespeeld in de beta, maar heeft me helaas niet kunnen bekoren, terwijl ik over het algemeen sport spellen wel kan waarderen. Ik vind het altijd net als een gokautomaat, je raakt de bal of niet. Ik bedoel ik kan nooit zien wanneer de bal echt goed is of niet. Bij het gooien precies hetzelfde, een keer links een keer rechts, een keer rmet een curve en dan maar hopen dat deze niet geraakt wordt. Ik heb altijd het gevoel dat je er weinig controle over heb. Waarschijnlijk begrijp ik de mechanics niet goed genoeg 8)7

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
lapino schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 20:05:
Welke tv zouden jullie aanraden voor Xbox Series X? Is voor de tuinkamer, dus moet niet high-end zijn, eerder budget-vriendelijk maar liefst wel met alle features nodig om maximale uit Xbox te halen. Formaat niet groter dan 50".
Alle features moet je een LG OLED kopen, minder features maar toch betaalbaar een QLED of zoiets....

• Bieren89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 08-01 22:09
Hopen op een release op gamepass zoals outriders. ☺️

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 29-01 15:42

Vagax

Hehe

BlazeMuis schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 16:39:
Ik dacht dat Watch Dogs: Legion free weekend om 16:30 begon? Of heb ik het mis?
Bij mij doet hij het nog niet, verbinding fout clumsy-0x0000015f

Bij de "your free trail starts in" scherm staat er bij mij -16 minuten, heb de save data verwijderd, console opnieuw opgestart maar niks heeft nog geholpen

[ Voor 11% gewijzigd door Vagax op 25-03-2021 20:49 ]

• Kalkie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-01 18:26

Kalkie

NLMP

MRE-Inc schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 15:53:

Jammer dat die controller gear niet ook compatible is met de Elite 2. Ik vind het wel een sjiek oplaaddockje.

XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL

Desperados 3 net uitgespeeld, man wat gaaf allemaal. Dit bracht me echt terug naar the good old PC gaming dagen toen ik Commandos 1, 2 en 3 speelde, super.

• Beakzz
  • Laatst online: 11:10
devilsnight schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 22:53:
Desperados 3 net uitgespeeld, man wat gaaf allemaal. Dit bracht me echt terug naar the good old PC gaming dagen toen ik Commandos 1, 2 en 3 speelde, super.
Als je nog steeds een redelijke pc hebt speel dan ook Shadow Tactics van dezelfde makers. Komt vaak genoeg voor rond de €6 langs.

https://store.steampowere...ics_Blades_of_the_Shogun/
Beakzz schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 00:48:
[...]

Als je nog steeds een redelijke pc hebt speel dan ook Shadow Tactics van dezelfde makers. Komt vaak genoeg voor rond de €6 langs.

Shadow Tactics heb ik op XSX :)

Ik besloot weer even verder te spelen nadat ik Desperados 3 had uitgespeeld, maar man ik schrok me kapot van hoe slecht 30fps dan ineens aanvoelt en eruit ziet. Bizar wat een verschil zeg. Gaming in 60fps met vele current gen games verpest 30fps games echt, tjonge.

Voor Shadow Tactics zet ik denk ik gewoon trumotion aan op mijn tv.

Binnenkort ga ik Commandos 2HD ook halen. Op pc jaren geleden uitgespeeld, maar ik speel die game zeer graag weer. Ik las ook dat een nieuwe game in de maak is, dat zou echt super zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door devilsnight op 26-03-2021 01:19 ]

THPS Remastered :9
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gGUxJMo04gbkc3I0EqPa73pSAoI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MVfjqGs6bOW5Cb3UU8N3P8NC.jpg?f=fotoalbum_large

• Timothy3000
Beakzz schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 00:48:
[...]

Die is ook op consoles te spelen! Vaak ook daar in de sales voor een paar euro. Minstens zo goed als Desperados inderdaad.

• Timothy3000
devilsnight schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 01:17:
[...]

Ik besloot weer even verder te spelen nadat ik Desperados 3 had uitgespeeld, maar man ik schrok me kapot van hoe slecht 30fps dan ineens aanvoelt en eruit ziet. Bizar wat een verschil zeg. Gaming in 60fps met vele current gen games verpest 30fps games echt, tjonge.

Binnenkort ga ik Commandos 2HD ook halen. Op pc jaren geleden uitgespeeld, maar ik speel die game zeer graag weer. Ik las ook dat een nieuwe game in de maak is, dat zou echt super zijn.
Die Commandos remaster schijnt helaas slecht te zijn. Vrij slechte reviews.
Vanavond om 17:00 de ID@xbox indie showcase.

Waar te zien: https://www.twitch.tv/twitchgaming of https://www.twitch.tv/xbox.

-----------

Oja en Genisis Noir is een bijzonder vreemde game :)

[ Voor 15% gewijzigd door uchiha tijntje op 26-03-2021 09:26 ]

Blijft teleurstellend dat ze geld vragen voor de Next Gen Upgrade nu we Smart delivery hebben.

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:53
Ik moet zeggen, Watch Dogs Legion bevalt goed en ziet er over het algemeen erg goed uit dus dat wordt wel een aanschaf waard. Verwacht namelijk niet dat Uplay op hele korte termijn naar Gamepass komt :+

• Elias2020
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 13:24

Elias2020

NIER AUTOMATA T-SHIRT!

Niet voor iedereen, maar ik vind dit echt fantastisch!
Nog nooit zoiets gespeeld. Echt tof ook op m'n LG 55C9.

Ik heb nu een week een XBOX met Gamepass, releasen ze elke week zulke toffe 'gratis' games?
Heb het gevoel dat ik nooit meer een spel hoef te kopen.
Nice !
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qIOUXjqIVDOlY-locvCpXSr1KLA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XHrGSa2nhLI5bHooOE7iJLAt.jpg?f=fotoalbum_large
Kunnen we IT TAKES TWO mooi even uit proberen :)

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09-2025
Gisteren begonnen met Octopath Traveler.
Had er eerlijk gezegd geen enkele verwachting van maar omg wat is de game leuk zeg !
Kan niet wachten om naar huis te kunnen en weer verder te gaan en dat gebeurd me al jaren niet meer met games.
Wat een `verborgen` toppertje (y)

FUMES et CARNES

• Timothy3000
DutchOwnage schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 09:37:
Ik moet zeggen, Watch Dogs Legion bevalt goed en ziet er over het algemeen erg goed uit dus dat wordt wel een aanschaf waard. Verwacht namelijk niet dat Uplay op hele korte termijn naar Gamepass komt :+
Heb hem zelf op PS5 uitgespeeld en hij is zeker enorm vermakelijk. Leuke humor ook.

Is de testversie op Xbox nu de XS enhanced versie? Op PS5 was alleen de PS4 versie beschikbaar. Want dan probeer ik hem ook nog even op Xbox.

[ Voor 4% gewijzigd door Timothy3000 op 26-03-2021 09:46 ]

👩🏼‍🚒🔥🧑🏼‍🚒

• Springbokkie
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 08-01-2025

Xbox Live: Springbok NL

Springbokkie schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 09:55:
[...]

Lijkt stealth te worden, niet mijn ding.
Heeft veel weg van Styx inderdaad.

Springbokkie schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 09:55:
[...]

Lijkt stealth te worden, niet mijn ding.
Gollum heeft natuurlijk ook alleen maar sneaky shit gedaan in de boeken en films :P

• Beakzz
  • Laatst online: 11:10
devilsnight schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 01:17:
[...]

Oh echt? Ik had geen idee en meestal weet ik wel wat waar op uit is gekomen. Hopelijk boosten ze die ook nog eens dan.

De Commandos HD versie is niet zo goed ontvangen zo ver ik weet. Denk dat je ook echt zal moeten wennen na Desperados 3 en Shadow Tactics. Dat zijn gewoon de betere spellen. Maar ja met genoeg nostalgische gevoelens kom je een eind 🙃
Elias2020 schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 09:41:
[...]

Niet voor iedereen, maar ik vind dit echt fantastisch!
Nog nooit zoiets gespeeld. Echt tof ook op m'n LG 55C9.

Ik heb nu een week een XBOX met Gamepass, releasen ze elke week zulke toffe 'gratis' games?
Heb het gevoel dat ik nooit meer een spel hoef te kopen.
Vind je ook niet dat de makers dit eigenlijk hebben gemaakt voor gamers die onder invloed zijn? :P

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08:38
Ook een vette aanvulling op de sound effects van Halo Infinite:

YouTube: Making Halo Infinite | Audio Field Recordings – Piano Pounding

Damn, gaat toch met veel sloopwerk gepaard!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:53
Timothy3000 schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 09:45:
[...]

Heb hem zelf op PS5 uitgespeeld en hij is zeker enorm vermakelijk. Leuke humor ook.

Is de testversie op Xbox nu de XS enhanced versie? Op PS5 was alleen de PS4 versie beschikbaar. Want dan probeer ik hem ook nog even op Xbox.
Ja, hij is XS enhanced de testversie. Tenminste, ik zag van alles weerspiegelen in plassen, ruiten enz. dus neem aan dat daar de raytracing aan het werk was. Alleen geeft de game geen optie voor een performance mode? Ik kon wel merken dat ik een 30fps zat te spelen.
Timothy3000 schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 09:03:
[...]

Die is ook op consoles te spelen! Vaak ook daar in de sales voor een paar euro. Minstens zo goed als Desperados inderdaad.
Beakzz schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 10:07:
[...]

Oh echt? Ik had geen idee en meestal weet ik wel wat waar op uit is gekomen. Hopelijk boosten ze die ook nog eens dan.

De Commandos HD versie is niet zo goed ontvangen zo ver ik weet. Denk dat je ook echt zal moeten wennen na Desperados 3 en Shadow Tactics. Dat zijn gewoon de betere spellen. Maar ja met genoeg nostalgische gevoelens kom je een eind 🙃
Ja ik zag het gisteren. Censuur en slecht qua textures en missende animaties. Dat is wel mega zonde zeg. Wat ik van de gameplay zag lijkt het me nog steeds heel erg fun, ondanks dat het zoveel jaar oud is. Kan Mimimi niet gewoon op Commandos 4 gezet worden? :)

Ik heb hoe dan ook nog de season pass missions voor Desperados 3. Ga ik vandaag lekker aan beginnen. Zit helemaal into the vibe met dit genre. De enige soort real-time tactics wat ik echt kan spelen en waarderen ook.

• Elias2020
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 13:24

Elias2020

NIER AUTOMATA T-SHIRT!

uchiha tijntje schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 10:07:
[...]

Vind je ook niet dat de makers dit eigenlijk hebben gemaakt voor gamers die onder invloed zijn? :P
Haha, ja dat dacht ik ook. Maar nuchter vind ik 'm ook echt zeer tof!

Ik heb in mijn studie tijd behoorlijk wat 'gechilled', vooral icm met gamen.
Dit is echt zo'n game waar ik dan een avond helemaal in zou zitten. Ik krijg er ook een beetje een Twin Peaks vibe van.

[ Voor 5% gewijzigd door Elias2020 op 26-03-2021 10:26 ]

• Timothy3000
devilsnight schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 10:18:
[...]

[...]

Ja ik zag het gisteren. Censuur en slecht qua textures en missende animaties. Dat is wel mega zonde zeg. Wat ik van de gameplay zag lijkt het me nog steeds heel erg fun, ondanks dat het zoveel jaar oud is. Kan Mimimi niet gewoon op Commandos 4 gezet worden? :)

Ik heb hoe dan ook nog de season pass missions voor Desperados 3. Ga ik vandaag lekker aan beginnen. Zit helemaal into the vibe met dit genre. De enige soort real-time tactics wat ik echt kan spelen en waarderen ook.
En die soundtrack ook van Desperados.... zo enorm stijlvol!

Laat even weten hoe de DLC is. Ik twijfel nog om die ook te kopen.
Timothy3000 schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 10:38:
[...]

Zal ik zeker doen man. Hij is 20 euro dacht ik op de NL store, dat vond ik voor 3 missions een no go. Maar dan heb je natuurlijk ook de Brazil store :)

• Springbokkie
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 08-01-2025
Timothy3000 schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 10:38:
[...]

Hoe klinkt die soundtrack? Western-ish?

Xbox Live: Springbok NL

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:22

BM

Admin Softe Goederen
justifire schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 09:41:
Nice !
[Afbeelding]
Kunnen we IT TAKES TWO mooi even uit proberen :)
Dat is toch wel erg netjes. In een tijd waar demo's nagenoeg uitgestorven lijken doen ze dit gewoon goed. d:)b

Deze vond ik er zelf wel interessant uitzien. Een 'speelbaar' metal-album. Maar denk dat het wel een beetje in je straatje moet passen qua muziek :+

In mei naar PC, later dit jaar naar consoles.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Voor de gestresseerde het Life is Strange: True Colors Topic heb ik ook net online gegooid :) !

[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 26-03-2021 11:31 ]

Nieuwe Dev Diary van Stalker 2. Speciaal voor @justifire

_/-\o_ :D Wat een heerlijke game was dat toen!

Ben overigens niet echt onder de indruk van de graphics in Watch Dogs Legions. Ben ik de enige?

• Timothy3000
Nee, de game is niet zo mooi. Wel heel sfeervol.
Springbokkie schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 11:16:
[...]

Hoe klinkt die soundtrack? Western-ish?

• Vagax

Vagax

Hehe

Man man wat zien de assets er toch goed uit. Maar op nummero een staat natuurlijk de gameplay en atmosfeer, die moet weer zo solide zijn als de eerste delen.

Geluidsdesign van STALKER SoC is nog steeds een van de beste die ik ooit hebt gehoord
Rivanov schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 12:02:
Ben overigens niet echt onder de indruk van de graphics in Watch Dogs Legions. Ben ik de enige?
‘s Nachts tijdens een fikse regenbui vind ik het toch echt wel :9~

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:22

BM

Admin Softe Goederen
Als je door de Raytracing heen kijkt is de rest niet heel bijzonder nee. Maar imho wel gewoon prima :)

Ze hebben wel erg hard de kans aangegrepen om het te laten regenen zodat de reflecties goed getoond worden ;)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Timothy3000
Beakzz schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 10:07:
[...]

Deze is trouwens ook net aangekondigd, expansion pass voor Shadow Tactics!

• Vagax

Vagax

Hehe

Wat vinden de mensen die het gespeeld hebben van Watch Dogs Legion? Ik zelf vond de gameplay van Watch Dogs 1 en 2 leuk om gewoon zo even weg te spelen. Dus rond het prijskaartje van 25-30 euro vind ik het misschien wel waard.

Gaat het op sommige vlakken ook achteruit kwa gameplay tov WD 2?

[ Voor 13% gewijzigd door Vagax op 26-03-2021 13:07 ]

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:37

On_E

Housemusic

Ik vond WD1 leuker dan de meesten en WD2 kwam ik niet door vanwege de tergend slechte karakters en verhaallijn...

WD3 trekt me niet zo meer eigenlijk, leuk om eens te proberen in Game Pass of zo, maar verder laat ik m aan me voorbij gaan.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Vagax schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 13:06:
Wat vinden de mensen die het gespeeld hebben van Watch Dogs Legion? Ik zelf vond de gameplay van Watch Dogs 1 en 2 leuk om gewoon zo even weg te spelen. Dus rond het prijskaartje van 25-30 euro vind ik het misschien wel waard.

Ik vond juist WD2 leuker dan het eerste deel, de gameplay voelde soepeler aan en je kon veel meer doen en kiezen hoe je de missies deed. Speel momenteel WD3 met veel plezier, de ray tracing maakt de game wel echt helemaal af.

• RenegadexRIPxx
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 15:32
Vagax schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 13:06:

Is het niet beter om te wachten tot juni ergens dacht ik ?
Dan gaat dat toch toegevoegd worden aan de gamepass, of desnoods na een jaar ?

Ik zit met zoveel games op mijn to do lijst, dat ik daar gerust op kan wachten.
Heck, ik was aan het overwegen om squadrons tweedehands te kopen en ondertussen staat dat ook al in de gamepass. Dat is dus 20€ uitgespaard :p.
Net even een kleine anderhalf uur It takes two gespeeld. Het eerste level hebben we net gehad. Wat een toffe game! Echt erg leuk gedaan. En ook best wel pittig qua timing etc. :) Maar ook wel weer vergevensgezind met een snelle respawn. Echt een aanrader!

Ik heb zelf niet veel gespeeld nog, maar dat begin stuk zag er niet echt geweldig uit inderdaad, qua HDR niet maar qua anti aliasing ook zeker niet. Buiten ook zag ik kartelranden, wat wel echt slecht is. The Division 2 daarentegen is echt zo clean als maar kan. Eigenlijk mooier ook.

WDL had echt een 1440p/60fps optie kunnen gebruiken, zonder RT.
Timothy3000 schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 12:23:
[...]

Deze is trouwens ook net aangekondigd, expansion pass voor Shadow Tactics!

[YouTube: Shadow Tactics: Blades of the Shogun - Aiko's Choice]
Deze game zou echt een XSX patch kunnen gebruiken. 4K/60fps, zou echt top zijn.

• sohus
  • Laatst online: 29-10-2025
Hoe laat komt die ID@Xbox indie showcase vandaag?
Pagina: 1 ... 134 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord