Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Lijkt me heel geinig. Wordt er een tweede persoon voor op de bank bijgeleverd? Of misschien via DLC?uchiha tijntje schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 10:51:
Wie heeft er ook zin in It Takes Two later deze week!?
[YouTube: It Takes Two – Official Gameplay Trailer]
Haha, nee je kunt hem zowel couch coop als online coop spelen. Daarnaast krijg je een 'friendspass'. Dat betekent dat als jij hem koopt, je een friend kunt uitnodigen om mee te spelen, zonder dat die de game heeft gekocht.zetje01 schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 11:13:
[...]
Lijkt me heel geinig. Wordt er een tweede persoon voor op de bank bijgeleverd? Of misschien via DLC?
Ah, cool; dat is wel een goeie deal, op die manier.uchiha tijntje schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 11:20:
[...]
Haha, nee je kunt hem zowel couch coop als online coop spelen. Daarnaast krijg je een 'friendspass'. Dat betekent dat als jij hem koopt, je een friend kunt uitnodigen om mee te spelen, zonder dat die de game heeft gekocht.
// Hmmz, denk dat ik kan blijven hopen nu ik de website eens goed heb uitgeplozen eerlijk gezegd. Misschien de hoop verleggen naar https://www.shreddersgame.com/ dan.
[ Voor 13% gewijzigd door Wom op 23-03-2021 13:17 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Misschien dat ze hiermee met Epic achterna gaan. Zij zijn eigenaar van de app Houseparty waarmee je met meerdere mensen kunt videobellen en dit hebben ze ook in Fortnite weten te integreren.Martinspire schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 10:31:
Verder misschien nog videobellen of webcams van anderen in beeld. Lijkt me op zich wel leuk om reacties van anderen te zien tijdens het gamen ipv alleen te horen(maar goed, dat zal wel weer not-done zijn want iedereen zit natuurlijk als een vetzak op de bank)
https://www.epicgames.com/fortnite/en-US/news/houseparty-brings-video-chat-to-fortnite
Ik zie de achievement al voor me. Complete the game op Nightmare difficulty without being hit oncejustifire schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 13:28:
Heerlijk stukje nostalgie in een nieuw jasje komt er eind deze maand uit![]()
[YouTube: R-Type® Final 2 - Gameplay Trailer | Xbox One, Xbox Series X|S]
Erg benieuwd naar. Deze zit in GamePass of niet? Wil eigenlijk Crash Bandicoot 4 halen, maar wacht nog even denk ik. Misschien dat It Takes Two mij al genoeg weet te vermaken.uchiha tijntje schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 10:51:
Wie heeft er ook zin in It Takes Two later deze week!?
[YouTube: It Takes Two – Official Gameplay Trailer]
Tomorrow is not today!
Als je een jaar wacht wel. Is een EA game, die komen na een tijdje pas in EA Play (en dus Gamepass). Dus als je deze week wilt spelen zul je 'm toch echt moeten kopenSpacey23 schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 14:00:
[...]
Erg benieuwd naar. Deze zit in GamePass of niet? Wil eigenlijk Crash Bandicoot 4 halen, maar wacht nog even denk ik. Misschien dat It Takes Two mij al genoeg weet te vermaken.
Ik dacht dat jij niet vies was van een uitdaging?uchiha tijntje schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 13:54:
[...]
Ik zie de achievement al voor me. Complete the game op Nightmare difficulty without being hit once.
[ Voor 20% gewijzigd door BM op 23-03-2021 14:22 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Nee, hij zit niet in Gamepass. Althans voorlopig nog niet. Ik denk dat die wel komt, gelet op het feit dat EA de uitgever is en EA play in Gamepass zitSpacey23 schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 14:00:
[...]
Erg benieuwd naar. Deze zit in GamePass of niet? Wil eigenlijk Crash Bandicoot 4 halen, maar wacht nog even denk ik. Misschien dat It Takes Two mij al genoeg weet te vermaken.
It takes two heeft wel echt een coop partner nodig. Je kunt deze niet solo spelen, zoals bijv. een Crash Bandicoot 4 uiteraard wel kan.
Trouwens, Crash Bandicoot 4 is echt een aanrader. Als je een beetje een completionist bent zoals ik en houdt van pittige platformspellen ben je er echt wel een uurtje of 60 mee zoet.
Je hebt uitdagingen en uitdagingen.BM schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 14:21:
[...]
Ik dacht dat jij niet vies was van een uitdaging?
Ook op Game kings hebben zet het over Uplay naar Gamepass. Hoop op een bekendmaking tijdens de E3
Als dit waarheid wordt, echt insane. Gerucht speelt natuurlijk al een hele tijd.
Dan SEGA er nog even bij en ze geven de concurrentie het nakijken.DutchOwnage schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 16:12:
YouTube: GK Journaal: Xbox zet door en wil Ubisoft op Game Pass en Discord
Ook op Game kings hebben zet het over Uplay naar Gamepass. Hoop op een bekendmaking tijdens de E3
Als dit waarheid wordt, echt insane. Gerucht speelt natuurlijk al een hele tijd.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Denk dat het heel lang gaat duren voordat de fanboys echt overstappen.DutchOwnage schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 16:50:
Idd, klaar, finito. Zelfs de grootste fanboys zullen dat kunnen beamen.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Finito? Dat denk ik niet. Sony heeft zelf nog genoeg in de pijplijn. Goed voor de gamer? Zeker!DutchOwnage schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 16:50:
Ik als verstokte Xbox fan zou toch ook wel even gaan kijken bij de andere kant. Al zou het maar voor een Series S achtig PS5 zijn ofzo icm Gamepass. Voor ernaast.
[ Voor 5% gewijzigd door DutchOwnage op 23-03-2021 17:10 ]
Gamertag: FinrazielNL
Weet ik niet. Het zou mooi zijn maar de Sony exclusives zijn natuurlijk over het algemeen wel betere games dan de Ubisoft games. Ik heb beide consoles. Hoe tof Gamepass ook is, ik zou niet zonder die Sony exclusives willen.DutchOwnage schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 16:50:
Daarbij worden de Ubi games niet exclusive toch? Eerder zoals EA Play, waar voornamelijk de wat oudere game tussenzitten en de nieuwe na een half jaar tot een jaar worden toegevoegd. Gezien Ubi games na de eerste paar maanden vaak nog maar twintig euro kosten is het niet echt een big deal.
Leuke aanwinst voor Gamepass maar geen knockout voor de concurrent. Tenzij die Ubi games ook exclusief worden of day one op Gamepass verschijnen. Maar dat zie ik niet zo snel gebeuren.
Edit: Day One zou dan blijkbaar wel zo zijn. Nice!
[ Voor 39% gewijzigd door Timothy3000 op 23-03-2021 18:30 ]
Hoe die deal(als ie er al komt) er in detail uit gaat zien is koffiedik kijken natuurlijk. Het kan het EA Play model zijn idd, maar het kan net zo goed day one Gamepass worden, met of zonder (een vorm van) exclusiviteit. Al zal echte exclusiviteit in het geval van Ubisoft waarschijnlijk niet het geval zijn. Hoewel, dat dachten we van Bethesda ookTimothy3000 schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 18:23:
[...]
Weet ik niet. Het zou mooi zijn maar de Sony exclusives zijn natuurlijk over het algemeen wel betere games dan de Ubisoft games. Ik heb beide consoles. Hoe tof Gamepass ook is, ik zou niet zonder die Sony exclusives willen.
Daarbij worden de Ubi games niet exclusive toch? Eerder zoals EA Play, waar voornamelijk de wat oudere game tussenzitten en de nieuwe na een half jaar tot een jaar worden toegevoegd. Gezien Ubi games in die periode vaak nog maar twintig euro kosten is het niet echt een big deal.
Leuke aanwinst voor Gamepass maar geen knockout voor de concurrent. Tenzij die Ubi games ook exclusief worden of day one op Gamepass verschijnen. Maar dat zie ik niet zo snel gebeuren.
If the deal goes through, it'll be interesting to see how customers react to having to pay an increased price. As a reminder, Ubisoft Plus includes all of the publisher's latest games, such as Immortals: Fenyx Rising, Assassin's Creed Valhalla, Watch Dogs: Legion, Ghost Recon Breakpoint, Far Cry New Dawn, The Division 2, Assassin's Creed Odyssey, Far Cry 5, Rainbow Six Siege, Anno 1800, The Crew 2, For Honor, Trials Rising, and even many older titles like Splinter Cell Blacklist and Prince of Persia: The Forgotten Sands.
Nou...Timothy3000 schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 18:23:
[...]
Weet ik niet. Het zou mooi zijn maar de Sony exclusives zijn natuurlijk over het algemeen wel betere games dan de Ubisoft games.
Ik heb bijna alle Ubisoft games, maar geen enkele Sony exclusive... 🤷🏼♂️
Gamekings is ook niet de bron, maar een gamejournalist die weleens vaker wat heeft geroepen.Finraziel schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 18:13:
Mwa, ik wacht nog wel even op een betrouwbaardere bron dan game kings voor ik de vlag uit hang...
Horizon: Zero Dawn?justifire schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 18:54:
[...]
Nou...
Die speel ik op mijn superkrachtige pc
Is toch jarenlang Sony exclusive geweest?uchiha tijntje schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 19:34:
[...]
Die speel ik op mijn superkrachtige pc
Maar goed, de meesten hebben hier voorlopig nog wel een tijdje aan Gamepass te gaan denk ik
Enige Horizon die ik ooit gespeeld heb is Forza Horizon.
Sorry was een flauwe opmerking. Ja is zeker jarenlang exclusive geweest.
Gebruikers die iedere maand een bedrag betaalt levert veel meer bijdrage. En daar komt het dlc verkopen nog bij.
Ik ga uit dat niet alleen Ubisoft dit jaar ook nog naar gamepass komt, maar ook Rocksteady en Sega.
Dit jaar zal xCloud verder uitgerold worden en ook naar de LG en Samsung tv’s komen.
Ik zou xCloud op de Nintendo switch ook een briljante aktie vinden.
Dan hou je gewoon heel erg van icoontjes en heb je veel vrije tijdjustifire schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 18:54:
[...]
Nou...
Icoontjes hebben inderdaad een magische aantrekkingskracht op mijgiantgiantus schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 20:07:
[...]
Dan hou je gewoon heel erg van icoontjes en heb je veel vrije tijdniets mis mee.
Ah ok, dat is wel interessanter dan ja (al zegt hij blijkbaar dus ook alleen dat ze het aan het proberen zijn dus het is allemaal nog afwachten).DutchOwnage schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 18:21:
De bron die Gamekings aanhaalt is Jeff Grubb, niet de eerste de beste.
Maar gk video's ga ik echt niet zitten kijken om te zien of ze zich misschien op iets goeds baseren, die gasten verdraag ik niet goed.
Ben benieuwd, zou leuk zijn
Gamertag: FinrazielNL
Ja, want de komst van EA Play heeft de prijs ook omhoog gedreven??? Nee dus.DutchOwnage schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 19:38:
Mocht die Uplay deal erdoor komen, zal dit onherroepelijk wel betekenen dat de prijs van Gamepass omhoog zal gaan. Of ze gaan met Tiers werken.
Maar goed, de meesten hebben hier voorlopig nog wel een tijdje aan Gamepass te gaan denk ik
Daarnaast is in het verleden al gezegd dat EA Play niet voor onbepaalde tijd was. Het zou me dus niks verbazen als eind dit jaar UPlay EA Play gaat vervangen. En dan niet UPlay+ maar een Light variant, net zoals je bij EA niet de nieuwste games direct gratis krijgt maar pas na 6-12 maanden afhankelijk van hoe goed ze het doen.
Verder vind ik het persoonlijk helemaal niet interessant. Ubisoft is voor mij extreem hoog budget bak gehalte met tien-in-een-dozijn titels die zelden de beste in hun genre zijn een veelal copy-paste werk van wat populair is of van de game die ze een jaar ervoor uitbrachten. Geruchten zijn dat de nieuwe AC game in Japan speelt... zou een goede grap zijn na Sekiro, Nioh, Ghost of Tsuchima... dan komt Ubisoft 2 jaar later aankakken met een game terwijl men al ongeveer 10 jaar om die setting heeft gevraagd.
Nee, doe mij maar een Sega, Capcom of Bandai-Namco overname in plaats van veel geld naar Ubisoft. Al hou ik mezelf niet voor de gek en weet ik dat alle Ubisoft games in Game Pass mega zou zijn voor het aantrekken van het mainstream game publiek naar het Xbox platform.
Uplay is 14,95 pm, EA Play 4,95. Wel een verschil wat ze op een of andere manier uit moeten gaan onderhandelen. Daarom ligt het in de lijn der verwachting, dat mocht het er allemaal van komen, er toch een prijsverhoging aan vast zal komen te zitten.sohus schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 21:21:
[...]
Ja, want de komst van EA Play heeft de prijs ook omhoog gedreven??? Nee dus.
Of verschillende Tiers dus, waarbij je kan kiezen of je Uplay in je pakket wil ja of nee.
[ Voor 29% gewijzigd door Timothy3000 op 23-03-2021 22:20 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Hier staat een oplossing voor dit probleem. Heb helaas ook weer een paar keer een no signal/black screen gehad bij wisselen tussen games. Een flikkerend beeld bij starten van een game heb ik ook nog steeds. Zo'n flikkerend dashboard als in dat filmpje heb ik niet.sekeroglan schreef op maandag 22 maart 2021 @ 21:47:
[...]
Dit is de juiste beschrijving van mijn probleem.
Dat wordt testen met andere instellingen om het probleem op te lossen. Denk inderdaad dat het te maken heeft omdat output op PC staat.
Ik neem het zelf voor lief en wacht op een firmware update van de xbox en van lg. Ik laat mijn xbox op 120hz, 4k en VRR staan. Tv ook op PC output. Ik verwacht (hoop) dat het weining kwaad kan.
[ Voor 7% gewijzigd door Elias2020 op 24-03-2021 01:27 ]
En ook al komt het wel in gamepass, dan heb je nog de kans dat DLC er niet bij zit (al zou het met een upgrade eventueel nog wel kunnen).
Ik snap sowieso al niet waarom Ubi nog geen abonnement heeft bij Xbox. Die hele infrastructuur ligt er al ivm ea access dus waarom niet copypasten voor ubi?
Ik heb vaker dit soort geruchten gehoord en hoewel er dan een kern van waarheid in zat, loopt het toch net effe anders. Ik verwacht niet dat dit helemaal klopt. De grote vraag is wel verder, of Ubi ook een abonnement bij PS gaat krijgen of misschien ook daar samenvoegt met iets.
Je gaat je bijna afvragen waarom Microsoft Ubisoft niet gewoon inlijft. Dat verschil is ook niet zo groot meer, volgens mij? Een jaar geleden waren ze nog 4 miljard waard. Dus als ze gaan shoppen en 10 miljard voor discord overhebben, waarom dan niet meteen ubisoft. Lijkt me een goede aanvulling eigenlijk. Is misschien niet zo goed voor de markt, maar aan de andere kant was Ubisoft toch al een outsider. Geen console, alleen 3rd party games en eigen manier van doen. Ik denk dat er best budget te krijgen is voor een aankoop.
Dan zou het voor mij wel helemaal over zijn qua next-gen wedstrijd (bij overname of in game pass doen). Sure Sony komt met leuke titels, maar dat zijn er bij lange na niet zoveel als Microsoft er in gaat krijgen. Met alle studio's die ze hebben, zouden ze dan 6 toppers per jaar kunnen maken met nog eens 6 aardige outsiders.
Ah een Sherlock game die eens niet over monsters gaat. Cool. Waarom ze precies die franchise kiezen is me niet bekend (het lijkt me dat je als je de naam dropt, je wat flexibeler bent), maar het zal wel om wat aandacht gaan. De release maar even afwachten
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
EA heeft geen contract voor onbepaalde tijd, en zelf ergens geroepen dat het niet permanent is. Zoals ik het zie zijn ze gewoon een paar jaar naamsbekendheid en goodwill aan het opbouwen voor hun franchises terwijl ze alles weer nieuw leven in blazen want ze brengen nog maar weinig uit en ze hebben flop na flop gehad met hun grotere niet-sport franchises. En voor Microsoft is het een tijdelijke oplossing om te zorgen dat ze veel content hebben voordat hun eigen output fatsoenlijk op gang komt.Rivanov schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 06:53:
Beide er in.
En Microsoft gaat zo goed als zeker geen tiers doen. Waar die geruchten toch telkens vandaan komen...? Ze kopiëren heel erg duidelijk het Netflix/Spotify model en daar heb je ook niet voor verschillende prijzen meer of minder content. Je krijgt alleen reclame/hogere kwaliteit streams/meer gezindsleden. En dat zijn de tiers die Microsoft ook gewoon gaat hebben als je het mij vraagt. Ze hebben al gezegd te kijken naar een Game Pass Family abonnement. Het hele tiers/kanalen model is dat van Amazon (Luna) en dat gaan we niet op Game Pass zien, omdat je dan straks tientallen verschillende abonnementen gaat hebben en het ook niet de playerbase samenbrengt (als ik Ubi hebt en jij EA kunnen we niet samen Fifa spelen, lijkt me onwenselijk en lijnrecht tegen de visie van Game Pass in).
Daarnaast... dit gerucht komt van Jeff Grubb, die honderd dingen roept waarvan er altijd maar enkele uitkomen. Maar gezien het een hardnekkig gerucht is zal er wel iets spelen, ik vermoed gewoon wat simpeler (1) Ubisoft games komen naar Game Pass on a case-by-case basis of (2) Ubisoft brengt Ubiplay naar consoles in een EA Play achtig model dat los staat van Game Pass. Tot slot zou het nog kunnen dat (3) Ubisoft een tweede tier toevoegd aan UPlay dat net als bij EA alleen oudere content heeft.
Maar we gaan het zien, het is geen dag saai in Xbox land!
Zo'n overname gaat niet zomaar goedgekeurd worden door de autoriteiten. En Ubisoft is wat mij betreft een schim van Bethesda... zo bijzonder vind ik Ubisoft niet qua IP portfolio. Wat zijn nu hun echt grote franchises behalve wat Tom Clancy stuff, Prince of Persia, Assassin's Creed (eigenlijk de spiritueel opvolger van Prince of Persia)? Zelfs Watch Dogs is niet heel groot en populair in de mainstream cultuur buiten gaming. Vergelijk dat maar eens met Doom, Quake, Wolfenstein, Elder Scrolls, Fallout etc. Zie persoonlijk liever tactische overnames van studios die concreet gaten opvullen.Martinspire schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 01:26:
Ik verwacht zelf niet dat het in gamepass komt, maar ala eaplay (eerst) gewoon apart zoals het nu bij PC ook is. Maar zelfs dan is het wel een interessante deal. Tenminste, als Ubisoft er genoeg games uit blijft persen.
En ook al komt het wel in gamepass, dan heb je nog de kans dat DLC er niet bij zit (al zou het met een upgrade eventueel nog wel kunnen).
Ik snap sowieso al niet waarom Ubi nog geen abonnement heeft bij Xbox. Die hele infrastructuur ligt er al ivm ea access dus waarom niet copypasten voor ubi?
Ik heb vaker dit soort geruchten gehoord en hoewel er dan een kern van waarheid in zat, loopt het toch net effe anders. Ik verwacht niet dat dit helemaal klopt. De grote vraag is wel verder, of Ubi ook een abonnement bij PS gaat krijgen of misschien ook daar samenvoegt met iets.
Je gaat je bijna afvragen waarom Microsoft Ubisoft niet gewoon inlijft. Dat verschil is ook niet zo groot meer, volgens mij? Een jaar geleden waren ze nog 4 miljard waard. Dus als ze gaan shoppen en 10 miljard voor discord overhebben, waarom dan niet meteen ubisoft. Lijkt me een goede aanvulling eigenlijk. Is misschien niet zo goed voor de markt, maar aan de andere kant was Ubisoft toch al een outsider. Geen console, alleen 3rd party games en eigen manier van doen. Ik denk dat er best budget te krijgen is voor een aankoop.
Dan zou het voor mij wel helemaal over zijn qua next-gen wedstrijd (bij overname of in game pass doen). Sure Sony komt met leuke titels, maar dat zijn er bij lange na niet zoveel als Microsoft er in gaat krijgen. Met alle studio's die ze hebben, zouden ze dan 6 toppers per jaar kunnen maken met nog eens 6 aardige outsiders.
(1) kinderspellen a la Nintendo (e.g. platformers, Mario-kart achtige titels)
(2) vecht game studio (Mortal Kombat studio zou logische keuze zijn past ook goed bij Bethesdas portfolio)
(3) Japanse studio's zoals Platinum of From Software
(4) JRPG studio of publisher, al kunnen ze dat wellicht gewoon beter bij Sony/Nintendo laten en af en toe een titel pakken op Game Pass zoals ze nu al doen
Maar goed, Ubisoft titels verkopen wel standaard goed dus wellicht heb ik het helemaal verkeerd.
Ik verwacht niet dat optie 1 de reden van dit gerucht is, aangezien dat iets is wat simpelweg al gebeurd (is).sohus schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 07:39:
[...]
Daarnaast... dit gerucht komt van Jeff Grubb, die honderd dingen roept waarvan er altijd maar enkele uitkomen. Maar gezien het een hardnekkig gerucht is zal er wel iets spelen, ik vermoed gewoon wat simpeler (1) Ubisoft games komen naar Game Pass on a case-by-case basis of (2) Ubisoft brengt Ubiplay naar consoles in een EA Play achtig model dat los staat van Game Pass. Tot slot zou het nog kunnen dat (3) Ubisoft een tweede tier toevoegd aan UPlay dat net als bij EA alleen oudere content heeft.
Maar we gaan het zien, het is geen dag saai in Xbox land!
Ik denk persoonlijk dat Microsoft er wel wat voor over heeft omn Ubisoft naar Gamepass te krijgen, zonder de prijs (substantieel) te verhogen. Wat je zelf al aangeeft, de games verkopen standaard goed, dus zijn kennelijk wel populair. Daarbij zit MS nog steeds in de opbouwfase, dus zou het me niet verbazen dat ze er simpelweg een zak geld tegenaan gooien om het aanbod nóg aantrekkelijker te maken.
Punt is wat mij betreft wel dat je het niet echt kunt maken om nu mensen te 'lokken' met EA Play en UPlay, om na 1 of 2 jaar te zeggen, dikke doei, we halen ze weer weg, maar je mag hetzelfde blijven betalen.
Maar goed, ik zit gelukkig niet op de stoel van Phil Spencer, en hoef gelukkig al helemaal geen keuzes te maken die over honderden miljoenen/ ettelijke miljaren gaan, dus misschien zit ik er ook volkomen naast
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
En dan heb je nog wat grotere spellen die het redelijk goed doen: assassins creed, just dance en far cry.
Die vorige twee adventure games gingen ook niet over monsters als ik het me goed herinner.Martinspire schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 01:27:
[...]
Ah een Sherlock game die eens niet over monsters gaat. Cool. Waarom ze precies die franchise kiezen is me niet bekend (het lijkt me dat je als je de naam dropt, je wat flexibeler bent), maar het zal wel om wat aandacht gaan. De release maar even afwachten
Beyond Good & EvilCaelorum schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 08:01:
Ubisoft heeft wel wat oude franchises waar Microsoft goed een boost aan kan geven. Dit zijn ook spellen die je niet of nauwelijks op consoles tegenkomt: Settlers, Anno, might & Magic, verschillende Tom Clancy spellen, CSI, enz.
En dan heb je nog wat grotere spellen die het redelijk goed doen: assassins creed, just dance en far cry.
Een deel 2 van een game die in 2003 uit kwam en goede beoordelingen kreeg maar ook niet alleen maar 10-en, het deel 2 is sinds 2007 in ontwikkeling en na 14 jaar nog niet klaar....
Ik heb er weinig hoop op dat die game nog gaat komen, tenzij ze gewoon overnieuw beginnen. En wie weet komt er nog eens een boek uit van een producer die aan die game heeft gewerkt want ben wel benieuwd wat voor een puinhoop de ontwikkeling daadwerkelijk was.
Ja wanneer komt deel 2 ook alweer uit
Sowieso zijn al die oude titels voor 3 euro te kopen dus lijkt me niet echt een motivatie voor mensen om Game Pass af te sluiten. De nieuwste Watch Dogs, Assassin's Creed, Far Cry of Rainbow Six uiteraard wel.
Dan haal ik graag weer Netflix aan. Daar verdwijnt maandelijks content (net als op Game Pass). Maar vorig jaar ook in 1x alle content van Disney na de lancering van Disney Plus. Het is dus niet zonder precedent.BM schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 07:57:
[...]
Punt is wat mij betreft wel dat je het niet echt kunt maken om nu mensen te 'lokken' met EA Play en UPlay, om na 1 of 2 jaar te zeggen, dikke doei, we halen ze weer weg, maar je mag hetzelfde blijven betalen.
Maar goed, ik zit gelukkig niet op de stoel van Phil Spencer, en hoef gelukkig al helemaal geen keuzes te maken die over honderden miljoenen/ ettelijke miljarden gaan, dus misschien zit ik er ook volkomen naast
Microsoft vergelijkt Game Pass continu met Netflix in alle interne memo's en externe interviews.
Met andere woorden, ik zie dat wel degelijk gebeuren. Al zie ik ook voor EA wel waarde om het lekker zo te houden, omdat ze geen Disney zijn die tientallen miljoenen mensen op een eigen EA Play + abonnement gaat krijgen, zoals ook mensen niet massaal op Uplay+ zijn gesprongen behalve een paar die hards. En de mensen die het halen, nemen vaak 1-2 maanden om de nieuwe games uit te spelen en zeggen het dan weer op. En voor Microsoft is er ook wel incentive omdat sportspellen populair en belangrijk zijn en EA de beste partij is om zaken mee te doen gezien al hun licentierechten (Fifa, NFL, NHL, NBA, F1).
Maar we gaan het zien, laat inderdaad Spencer het maar uitzoeken, krijgt hij ook naar betaald.
[ Voor 3% gewijzigd door sohus op 24-03-2021 09:31 ]
Ik melde het ook niet voor de oude titels, maar dat de franchises in principe "solid" zijn, maar gewoon aandacht missen. Het zijn allen franchises die een beetje buiten de mainstream vallen en daardoor wellicht juist een goede aanvulling voor xbox en gamepass.sohus schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 09:24:
[...]
Ja wanneer komt deel 2 ook alweer uit![]()
Sowieso zijn al die oude titels voor 3 euro te kopen dus lijkt me niet echt een motivatie voor mensen om Game Pass af te sluiten. De nieuwste Watch Dogs, Assassin's Creed, Far Cry of Rainbow Six uiteraard wel.
Begrijp er niks van...
Kennis en een grote zak met geld van Microsoft en ik zie BG&E2 nog wel voor de kerst in de digitale game pass schappen liggen.sohus schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 09:24:
[...]
Ja wanneer komt deel 2 ook alweer uit![]()
ZOiets had ik gisteravond ook. Bleek dat in de Xbox app mijn actieve console nog op mijn oude Xbox stond. Onderaan zie je ook ee knopje Console Wijzigen. TOen ik daar op drukte kon ik mijn Series X selecteren en daarna beheren/connecten/remote play doen.lapino schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 09:46:
Iemand die me kan helpen om mijn console te verbinden met de Xbox app? Slaag er niet in. Dus console is volledig operationeel (XSX) en ook op de Xbox app ben ik aangelogd met zelfde account. Als ik dan een console wil toevoegen, zegt hij om console in te schakelen en aan te loggen (doe ik), en dan komt boodschap "Druk op inschakelen op je console om te verbinden". Maar console is dan al 'ingeschakeld' (opgestart). Bij opties zie ik ook dat extern beheer actief staat.
Begrijp er niks van...
XBL: MRE Inc
Zie wel dat "NAT type" op "strikt" staat (Telenet). Geen idee of dat rol speelt.
[ Voor 10% gewijzigd door lapino op 24-03-2021 10:12 ]
Nou lijkt het erop dat ik het al verholpen heb, door dingen als Dolby Vision, 24 hz en 50hz uit te schakelen, maar het voelde me heel willekeurig aan of het probleem verholpen was of niet. 4k en HDR staan nu nog aan iig, dat lijkt me verder ook het belangrijkste. Maar het was nogal apart dat de ene keer deze settings uitzetten niks deed en een andere keer wel.
Dus eigenlijk voornamelijk de vraag of iemand anders hier ook tegen aangelopen was en wat nou uiteindelijk de oorzaak / oplossing is? Bij de Xbox One was het ook plots verdwenen voor me, dus had er verder niet veel over gedacht, maar Xbox is wel het enige toestel wat er last van heeft (de PS5/4 bijv niet, en al m'n andere consoles ook niet).
Natuurlijk ook verschillende kabels, etc. geprobeerd, dat had geen effect.
FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch
Paar zaken op Telenet router aangepast met port forwarding, NAT type staat nu op "open", allemaal groene vinkjes. De app vindt de Xbox echter niet, pc wél maar als ik dan wil streamen krijg ik boodschap "Het streamen van games is uitgeschakeld op je Xbox One (heb een Series X, de one is verkocht!). Om dit weer in te schakelen ga je naar je console en open Instellingen > voorkeuren". Maar de Xbox One is weg, en in de app vindt hij wel degelijk de XSX.lapino schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 10:06:
Heb ik geprobeerd, heb zelfs oude console verwijderd. Maar helpt niet. Op pc ook eens de Xbox Companion App geinstalleerd, daar de XSX toegevoegd, ik zie in de app ook bij "wordt nu afgespeeld" wat de console doet (dus er is verbinding) maar als ik dan kies voor "streamen" zegt hij dat die optie niet actief staat, terwijl dat wél het geval is.
Zie wel dat "NAT type" op "strikt" staat (Telenet). Geen idee of dat rol speelt.
Edit: telkens ik een bestaande console wil toevoegen, blijft bverschijnen "Druk op inschakelen op je console om te verbinden" met een logo van de XSX met daaromheen boven en onder boogjes.
Edit2 : moet echt iets te maken hebben met oude Xbox One X die ik ooit heb gehad, want net de beta streaming pc app gedownload, en daar toont hij me ook enkel de oude xbox met de oude naam 'Xbox Hans', terwijl de nieuwe XSX de naam "XSXHANS" heeft. Als ik echter console wil toevoegen, zegt hij dat er al een Xbox is ingesteld... Zucht.
[ Voor 21% gewijzigd door lapino op 24-03-2021 10:57 ]
Ik kan je verder niet helpen, maar ik weet wel dat de streaming optie in de Xbox Console Companion app op W10 niet werkt met de XSS/XSX. Hoewel de optie op je console aanstaat zal de app altijd zeggen van niet. Er zwerft een beta-app rond (ook hier in topic aantal keer genoemd) waarmee het wel prima werkt.lapino schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 10:06:
Heb ik geprobeerd, heb zelfs oude console verwijderd. Maar helpt niet. Op pc ook eens de Xbox Companion App geinstalleerd, daar de XSX toegevoegd, ik zie in de app ook bij "wordt nu afgespeeld" wat de console doet (dus er is verbinding) maar als ik dan kies voor "streamen" zegt hij dat die optie niet actief staat, terwijl dat wél het geval is.
Xbox
Nat type stond bij mij ook op strikt. Ik heb poort 3074 tcp/upd geforward naar het ip adres van mijn Series X en de XBox een reboot gegeven, daarna stond NAT op Open. Maar geen idee of dat er mee te maken heeft. Anders de Xbox app verwijderen en opnieuw installeren.lapino schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 10:06:
Ik zie de Tom Clancy games graag komen naar de game pass.Caelorum schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 08:01:
Ubisoft heeft wel wat oude franchises waar Microsoft goed een boost aan kan geven. Dit zijn ook spellen die je niet of nauwelijks op consoles tegenkomt: Settlers, Anno, might & Magic, verschillende Tom Clancy spellen, CSI, enz.
Ghost Recon: Wildlands met een FPS boost zie ik wel zitten.
Maar ze hebben net EA Access toegevoegd aan Game Pass voor PC, dus het lijkt me sterk dat ze dan ineens uit de console-versie stappen.sohus schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 07:39:
[...]
EA heeft geen contract voor onbepaalde tijd, en zelf ergens geroepen dat het niet permanent is.
Tja, je mag het niet indrukwekkend vinden, maar datzelfde heb ik nou juist weer met Bethesda. Van de games die je noemt heb ik er wel een paar gespeeld, maar niets langer dan een uur of 2 en daarna weer gestopt en de rest is gewoon mijn smaak niet. Ik heb niks met dergelijke fantasy-games met monsters, zombies en whatnot, dus dan valt het voor mij al snel weg. Prima voor wie dat leuk vind, maar gewoon mijn ding niet. Daarintegen vind ik AC, Fenyx, The Division, Far Cry, Splinter Cell, Rainbow Six, Ghost Recon, Watch Dogs en de vele andere franchises van Ubi wel weer erg leuk. Ik vermaak me met veel games 50 uur of zelfs 100+ uur. Ze hebben een veel veelzijdiger portfolio dan Bethesda. Je hebt daarnaast nog Rayman, South Park, Just Dance, Star Trek, Trials, diverse bordspellen, Driver, Anno, Settlers, Trackmania, The Crew en nog meer andere franchises waar nog wel eens wat anders uit komt. Niet alles is AAA+ kwaliteit, maar voor GamePass is het een betere partner omdat de afwisseling vele malen groter is. Ik verwacht dat ze er rustig 5 miljard voor kunnen betalen. Misschien nog iets meer als de IP's wat meer waard zijn en niet verlopen.Zo'n overname gaat niet zomaar goedgekeurd worden door de autoriteiten. En Ubisoft is wat mij betreft een schim van Bethesda... zo bijzonder vind ik Ubisoft niet qua IP portfolio. Wat zijn nu hun echt grote franchises behalve wat Tom Clancy stuff, Prince of Persia, Assassin's Creed (eigenlijk de spiritueel opvolger van Prince of Persia)? Zelfs Watch Dogs is niet heel groot en populair in de mainstream cultuur buiten gaming. Vergelijk dat maar eens met Doom, Quake, Wolfenstein, Elder Scrolls, Fallout etc. Zie persoonlijk liever tactische overnames van studios die concreet gaten opvullen.
Hmm, dan heb ik het verkeerd begrepen. Ik dacht, mede door de box-art, dat het allemaal fantasy-verhalen waren. Misschien dan toch eens kijken.Timothy3000 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 09:05:
[...]
Die vorige twee adventure games gingen ook niet over monsters als ik het me goed herinner.
Remote Install al aangezwengeld.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Wel leuk om te zien dat er voor ieders wat wils is in de hobby van gamenMartinspire schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 11:22:
[...]
Maar ze hebben net EA Access toegevoegd aan Game Pass voor PC, dus het lijkt me sterk dat ze dan ineens uit de console-versie stappen.
[...]
Tja, je mag het niet indrukwekkend vinden, maar datzelfde heb ik nou juist weer met Bethesda. Van de games die je noemt heb ik er wel een paar gespeeld, maar niets langer dan een uur of 2 en daarna weer gestopt en de rest is gewoon mijn smaak niet. Ik heb niks met dergelijke fantasy-games met monsters, zombies en whatnot, dus dan valt het voor mij al snel weg. Prima voor wie dat leuk vind, maar gewoon mijn ding niet. Daarintegen vind ik AC, Fenyx, The Division, Far Cry, Splinter Cell, Rainbow Six, Ghost Recon, Watch Dogs en de vele andere franchises van Ubi wel weer erg leuk. Ik vermaak me met veel games 50 uur of zelfs 100+ uur. Ze hebben een veel veelzijdiger portfolio dan Bethesda. Je hebt daarnaast nog Rayman, South Park, Just Dance, Star Trek, Trials, diverse bordspellen, Driver, Anno, Settlers, Trackmania, The Crew en nog meer andere franchises waar nog wel eens wat anders uit komt. Niet alles is AAA+ kwaliteit, maar voor GamePass is het een betere partner omdat de afwisseling vele malen groter is. Ik verwacht dat ze er rustig 5 miljard voor kunnen betalen. Misschien nog iets meer als de IP's wat meer waard zijn en niet verlopen.
[...]
Hmm, dan heb ik het verkeerd begrepen. Ik dacht, mede door de box-art, dat het allemaal fantasy-verhalen waren. Misschien dan toch eens kijken.
Ik hoop dan ook dat er heel snel weer een Trials uitkomt, maar ben bang van niet, want Rising is pas 2 jaar oud... Wat mij betreft brengen ze elk jaar een nieuwe game uit! Geweldige spellen zijn dat.
Misschien moet je het proberen te spelen op een Playstation en niet een Series X|SDM89 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 12:55:
Begonnen met Ghost of Tsushima maar vind het grafisch wel tegenvallen hoor, had er meer van verwacht of ligt het aan mij? 😅
Oeps, verkeerde topic 🤣🤣Notna schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 12:56:
[...]
Misschien moet je het proberen te spelen op een Playstation en niet een Series X|S
Voor 90% overtuigd dat deze titel mooi gaat aansluiten in de rij Anthem, Mass Effect: Andromeda, Hyperspace en al die andere titels die erg gehyped werden maar vooral gebukt gingen onder een development hel. Alleen Destiny/Destiny 2 zijn eigenlijk uit die situatie gekomen de rest is allemaal geflopt en gestopt.justifire schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 09:57:
[...]
Kennis en een grote zak met geld van Microsoft en ik zie BG&E2 nog wel voor de kerst in de digitale game pass schappen liggen.
No Man's Sky was ook development hell met loze beloftes en is inmiddels zeer sterk terug gekomen.sohus schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 13:51:
[...]
Voor 90% overtuigd dat deze titel mooi gaat aansluiten in de rij Anthem, Mass Effect: Andromeda, Hyperspace en al die andere titels die erg gehyped werden maar vooral gebukt gingen onder een development hel. Alleen Destiny/Destiny 2 zijn eigenlijk uit die situatie gekomen de rest is allemaal geflopt en gestopt.
Niet eens Ace Combat: Assault Horizon?justifire schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 19:44:
[...]
Enige Horizon die ik ooit gespeeld heb is Forza Horizon.
Xbox Live: Springbok NL
Tomorrow is not today!
[ Voor 53% gewijzigd door sohus op 24-03-2021 17:10 ]
Voor mij de perfecte Game Pass game. Even geduld hebben dus.Spacey23 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 16:45:
It Takes Two krijgt wel erg goede kritieken. Toch maar bestellen dus
Ik wissel nu Horizon 4, Gears 5, Gears Tactics en Monster Train het meeste af denk ik, maar dat is echt een fractie van wat er al op mijn harde schijf staat of nog te downloaden is.
Heb trouwens de TV settings op 4K en 120hz gezet omdat mijn tv dat kan weergeven, schakelt ie dan automatisch terug naar 60hz bij games die geen 120hz ondersteunen of?
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Verwijderd
Blijft gewoon op 120hz staan.On_E schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:05:
Nadeel van een nieuwe console met Game Pass, keuzestress!
Ik wissel nu Horizon 4, Gears 5, Gears Tactics en Monster Train het meeste af denk ik, maar dat is echt een fractie van wat er al op mijn harde schijf staat of nog te downloaden is.
Heb trouwens de TV settings op 4K en 120hz gezet omdat mijn tv dat kan weergeven, schakelt ie dan automatisch terug naar 60hz bij games die geen 120hz ondersteunen of?
Lijkt me een toffe gamejustifire schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 17:19:
Game Pass 31 Maart :
[YouTube: Narita Boy - Release Date Trailer]
It takes two heeft na 23 reviews een 9 op metacritic. Zin in
Lijkt mij ook een leuke game die er ook nog eens waanzinnig goed uit ziet !uchiha tijntje schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:38:
[...]
Lijkt me een toffe game
It takes two heeft na 23 reviews een 9 op metacritic. Zin in
Xbox Insiders in Alpha Skip Ahead & Alpha today we are flighting some new features. Multiplayer in Free-to-play games, Looking 4 Groups and Party Chat on Xbox no longer requires an Xbox Live Gold membership as we flight and test these service changes ahead of general availability
— Brad Rossetti (@WorkWombatman) 24 maart 2021
Tevens diverse fixes waaronder:
Accessories
A new firmware for the new Xbox Wireless Headset that contains fixes for:
- Volume of status tones has been lowered.
- Increased mic monitoring levels.
[ Voor 62% gewijzigd door Rivanov op 24-03-2021 19:07 ]
In Andromeda niet eens zo heel veel problemen gehad. Vond het zelfs heerlijk wegspelen, alleen m'n koffiekop mistte in één van de eindfilmpjessohus schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 13:51:
[...]
Voor 90% overtuigd dat deze titel mooi gaat aansluiten in de rij Anthem, Mass Effect: Andromeda, Hyperspace en al die andere titels die erg gehyped werden maar vooral gebukt gingen onder een development hel. Alleen Destiny/Destiny 2 zijn eigenlijk uit die situatie gekomen de rest is allemaal geflopt en gestopt.
Gamertag: timmie271
Je kan hem gewoon op 120 laten staan.On_E schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:05:
Nadeel van een nieuwe console met Game Pass, keuzestress!
Game past zich vanzelf aan. De game kan immers niet meer frames tonen als hij softwarematig gelimiteerd zit op 60.
Ze mogen ook wel wat aan de volume dial doen. Als je die op de laagste stand zet (dus niks hoort) en dan draait, dan moet je echt redelijk door draaien voordat het geluid hoorbaar is.Rivanov schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:05:
[Twitter]
Accessories
Mic monitoring is nodig, goed 👍Rivanov schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:05:
[Twitter]
Accessories
Thanks! Dacht ik ook al wel, maar toch ff checken.Mick3112 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:51:
[...]
Je kan hem gewoon op 120 laten staan.
Game past zich vanzelf aan. De game kan immers niet meer frames tonen als hij softwarematig gelimiteerd zit op 60.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Heb ik ook. Zelf reset gegeven hielp niet. Gek eigenlijk dat de software van de Xbox bij mij veel vaker gebreken vertoont dat de PlayStation. Je zou verwachten dat een software bedrijf dat juist wel goed zou kunnen.lapino schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 17:10:
Krijg streamen naar pc en iphone niet werkendZo jammer, was functionaliteit die ik wel graag had gebruikt. Alles staat 'groen' op console bij test, maar de IOS app start stream niet (duurt even met animatie en zegt dan probeer later opnieuw), op pc doet hij helemaal niets (en ja heb de beta app).
Rollen beetje omgedraaid. Sony maakt een slecht ontworpen apparaat terwijl die van MS echt geweldig is. Bij software precies het tegenovergestelde 😂
Heel raar, want nadat ik je post heb gelezen ging ik het zojuist proberen en zat binnen 30 seconden te gamen op mijn iPhone. Wellicht toch iets niet goed in je netwerk?lapino schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 17:10:
Krijg streamen naar pc en iphone niet werkendZo jammer, was functionaliteit die ik wel graag had gebruikt. Alles staat 'groen' op console bij test, maar de IOS app start stream niet (duurt even met animatie en zegt dan probeer later opnieuw), op pc doet hij helemaal niets (en ja heb de beta app).
Niet te snel de software de schuld geven als het bij anderen wel werkt. Hier werkt het altijd direct. Misschien je netwerk die te scherp beveiligd is?giantgiantus schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 22:51:
[...]
Heb ik ook. Zelf reset gegeven hielp niet. Gek eigenlijk dat de software van de Xbox bij mij veel vaker gebreken vertoont dat de PlayStation. Je zou verwachten dat een software bedrijf dat juist wel goed zou kunnen.
Rollen beetje omgedraaid. Sony maakt een slecht ontworpen apparaat terwijl die van MS echt geweldig is. Bij software precies het tegenovergestelde 😂
Doelde niet alleen op streaming maar ook op vastlopers. Gekke download snelheid als er nog een game open staat. Licenties die soms niet laden en andere issues. Allemaal klein leed hoor en hoort ook beetje bij nieuwe consoles.MissMe NL schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 23:21:
[...]
Niet te snel de software de schuld geven als het bij anderen wel werkt. Hier werkt het altijd direct. Misschien je netwerk die te scherp beveiligd is?
Snap trouwens de verwarring. Met reset bedoelde ik herstart. Alles terug naar fabrieksinstellingen heeft wel geholpen in the end, dus software gerelateerd denk ik dan.
[ Voor 14% gewijzigd door giantgiantus op 24-03-2021 23:35 ]
Ja dat van het downloaden ben ik het met je eens. Vooral met zon toffe functie als quick resume die je eerst moet afsluiten om een normale download snelheid te krijgen. Ze zijn daar wel mee bezig las ik ergens. Dat van de licentie heb ik 1x gehad met borderlands 3. Vastlopers in het begin gehad met de release. Vooral met cod coldwar maar dat lag aan het spel grotendeels.giantgiantus schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 23:32:
[...]
Doelde niet alleen op streaming maar ook op vastlopers. Gekke download snelheid als er nog een game open staat. Licenties die soms niet laden en andere issues. Allemaal klein leed hoor en hoort ook beetje bij nieuwe consoles.
[ Voor 8% gewijzigd door MissMe NL op 24-03-2021 23:40 ]
Omdat je dan zelf ook hoort hoe slecht de microfoon is?
Die van mij gaat iig weer netjes terug naar BOL
[ Voor 8% gewijzigd door Beakzz op 25-03-2021 01:04 ]
Volgens mij hebben de alpha/beta user als een optie om een game handmatig in "suspend" te zetten. Dan zijn de snelheden weer optimaal met downloaden. Denk dat de achterliggende gedachte is dat ze niet willen dat er over een bepaalde snelheid naar de schijf wordt weg geschreven, wat de leessnelheid kan beinvloeden als je aan het gamen bent.MissMe NL schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 23:38:
Vooral met zon toffe functie als quick resume die je eerst moet afsluiten om een normale download snelheid te krijgen. Ze zijn daar wel mee bezig las ik ergens.
Moet verder zeggen dat ik sinds de launch de XSX heb en eigenlijk nog geen enkele storing heb gehad. Geen vastlopers of wat dan ook. Alleen één issue gehad in Immortals, waarbij hij steeds het save icoon weergaf maar niets opsloeg en ik een paar uur aan progressie kwijt was. Ook met Dead Space 2 gehad dat hij me niet goed inschreef op Xbox Live. Niets kwijt geraakt maar wel wat achievements mis gelopen daardoor.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ik heb een maat van me gevraagd, die heeft alle delen op disc.uchiha tijntje schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 18:37:
[...]
Ik vond Life is Strange (met name deel 1) erg goed. Zeker een aanrader om te spelen. wel een 'emotioneel' verhaal met best wel heftige storyline dingen. Dus daar moet je wel rekening mee houden.
Als ik het spel een keer wil proberen, leen ik ze een keertje
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Dit topic is gesloten.
![]()
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/I2d9h7xIUUsNKNAEPH7latZd.jpg?f=fotoalbum_large)