Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lekker Ventje schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 13:05:
[...]

Mwah, de XBox is mijn main maar ik zou sommige exclusives van de Switch en games als Persona en Ni No Kuni niet willen missen. Ik heb er dus drie naast elkaar staan. Hangt er wellicht ook vanaf of gamen bijzaak of hoofdzaak is in je vrije tijd.
Hangt nog wel van meer af... Gamen is wel echt mijn primaire hobby en gaat veel tijd in zitten, maar ik ben geen snelle gamer. Ik zit nooit bij de snelste tijden om een game uit te spelen zeg maar. Daardoor, en doordat ik een brede smaak heb, kom ik nooit toe aan wat ik allemaal zou willen spelen... Ik heb nog een PS4 pro met allerlei games waar ik nog nooit aan begonnen ben (zoals bv God of war ook). Ik heb sinds kort een switch lite met allerlei games liggen maar ik kom er gewoon niet aan toe... Met kerst was ik een aantal dagen bij mijn moeder en heb ik redelijk wat Mario odyssey gespeeld, maar sindsdien ligt hij weer stof te verzamelen. De Xbox biedt, vooral met gamepass, veel meer te spelen dan ik ooit tijd voor heb. En aangezien ik dat toch het fijnste platform vind om op te spelen sneeuwt de rest onder. Mijn game pc staat ook maar te verstoffen.

Ik overweeg dus ook juist weer het een en ander te verkopen. Niet dat ik het geld nodig heb, maar op dit moment krijg ik er nog wel wat voor denk ik en ik gebruik het in de praktijk toch niet, ook al game ik best veel :)

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Finraziel schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 15:21:
[...]

Hangt nog wel van meer af... Gamen is wel echt mijn primaire hobby en gaat veel tijd in zitten, maar ik ben geen snelle gamer. Ik zit nooit bij de snelste tijden om een game uit te spelen zeg maar. Daardoor, en doordat ik een brede smaak heb, kom ik nooit toe aan wat ik allemaal zou willen spelen... Ik heb nog een PS4 pro met allerlei games waar ik nog nooit aan begonnen ben (zoals bv God of war ook). Ik heb sinds kort een switch lite met allerlei games liggen maar ik kom er gewoon niet aan toe... Met kerst was ik een aantal dagen bij mijn moeder en heb ik redelijk wat Mario odyssey gespeeld, maar sindsdien ligt hij weer stof te verzamelen. De Xbox biedt, vooral met gamepass, veel meer te spelen dan ik ooit tijd voor heb. En aangezien ik dat toch het fijnste platform vind om op te spelen sneeuwt de rest onder. Mijn game pc staat ook maar te verstoffen.

Ik overweeg dus ook juist weer het een en ander te verkopen. Niet dat ik het geld nodig heb, maar op dit moment krijg ik er nog wel wat voor denk ik en ik gebruik het in de praktijk toch niet, ook al game ik best veel :)
Vergelijkbare situatie hier! Ik vind alle consoles & handhelds tof, zo af en toe PC gaming zelfs. Maar simpelweg te weinig tijd om 'alles' te spelen.
Van alle consoles is de Xbox wel mijn favoriet op dit moment. Dus alleen de Series X bij de TV en verder niets. Voor handheld gaming pak ik af en toe een GBA of DS.

Tenzij mijn zoontjes ooit een PS5 willen voor Sinterklaas ofzo :+

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Smart delivery is echt maar een marketingterm :P (ff op linkje klikken voor plaatje voor meer context)

@Yonix Ziet er goed uit!

[ Voor 24% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-03-2021 16:08 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:23
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g1SUOJI9Q7SHlQ9mKUj8YEUGWA8=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NGr0wkNPul2ww5wcJSMb0YYD.jpg?f=fotoalbum_medium

Loopt awesome! 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:10

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

uchiha tijntje schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 16:06:
[Embed]

Smart delivery is echt maar een marketingterm :P (ff op linkje klikken voor plaatje voor meer context)

@Yonix Ziet er goed uit!
Whehe, zag hem voorbij komen. Maar als je dat toch ziet hoe ze dat moeten doen, dan ben ik toch blij dat het bij Team groen wat makkelijker gaat. In het ergste geval zou je je oude console opnieuw moeten aansluiten ook.

Team groen, één en al marketing termen en alleen maar loze beloften toch ?

[ Voor 6% gewijzigd door MRE-Inc op 19-03-2021 16:14 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02:57
uchiha tijntje schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 16:06:
[Embed]

@Yonix Ziet er goed uit!
Haha, ja degene die dat beweerde heb is in geen velden of wegen meer te bekennen. :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-03 10:29
Lekker Ventje schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 13:05:
[...]

Mwah, de XBox is mijn main maar ik zou sommige exclusives van de Switch en games als Persona en Ni No Kuni niet willen missen. Ik heb er dus drie naast elkaar staan. Hangt er wellicht ook vanaf of gamen bijzaak of hoofdzaak is in je vrije tijd.
Laatste geruchten zijn dat Persona naar de Xbox komt. Sega Atlus heeft enorme klappen gehad door Corona-crisis gezien hun arcade business en ze hebben dus keihard elke euro nodig die ze kunnen verdienen. En Microsoft uiteraard elke Japanse/niet typische Xbox game. Dus dat gaat goedkomen.

Zie ook Octopath Traveller, Undertale, Yakuza releases op Xbox... ik durf hard te stellen dat in de nabije toekomst 80% van de traditionele 3rd party PlayStation franchises ook naar de Xbox/PC/Game Pass gaan komen. Ze laten simpelweg veel te veel geld liggen nu en ze worden langzaam wakker in Japan. Het zal echt wel vaak na 2-3 jaar zijn maar dat vind ik zelf geen probleem, als het maar komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springbokkie
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 08-01 19:42
sohus schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 16:28:
[...]

Laatste geruchten zijn dat Persona naar de Xbox komt. Sega Atlus heeft enorme klappen gehad door Corona-crisis gezien hun arcade business en ze hebben dus keihard elke euro nodig die ze kunnen verdienen. En Microsoft uiteraard elke Japanse/niet typische Xbox game. Dus dat gaat goedkomen.

Zie ook Octopath Traveller, Undertale, Yakuza releases op Xbox... ik durf hard te stellen dat in de nabije toekomst 80% van de traditionele 3rd party PlayStation franchises ook naar de Xbox/PC/Game Pass gaan komen. Ze laten simpelweg veel te veel geld liggen nu en ze worden langzaam wakker in Japan. Het zal echt wel vaak na 2-3 jaar zijn maar dat vind ik zelf geen probleem, als het maar komt!
Persona 5 is een perfect voorbeeld van een PS-exclusive die ik even heb gespeeld en nu dus al een tijd stof ligt te happen door tijdgebrek en door de gewoonte bij het hebben van tijd een Xbox aan te zetten. Zeker Persona 5 schijnt een hele goede game te zijn.

Verder benieuwd naar Octopath Traveler. De grafische stijl van die game op de Switch wist destijds mijn aandacht al te trekken, maar op de eerste indruk nooit echt een system seller gevonden.

[ Voor 8% gewijzigd door Springbokkie op 19-03-2021 16:35 ]

Xbox Live: Springbok NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toshirou
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:55

Toshirou

Vinyl Surfer

sohus schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 16:28:
[...]

Om even niet te vergeten, ten tijden van de eerste Xbox, was SEGA prominent met echt veel titels op de console. Denk even aan Panzer Dragoon Orta, Crazy Taxi 3, Gun Valkyrie, Jet Set Radio Future om maar even een paar toppers te noemen. Dus Microsoft en Sega zijn zeker geen vreemde van elkaar.

Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Yashirou | Google Pixel 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springbokkie
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 08-01 19:42
Over Japanse spelletjes gesproken: blijft toch jammer dat ze Scalebound hebben laten sterven.

Xbox Live: Springbok NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toshirou
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:55

Toshirou

Vinyl Surfer

Springbokkie schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 16:40:
Over Japanse spelletjes gesproken: blijft toch jammer dat ze Scalebound hebben laten sterven.
Aan de ene kant ja, maar als de ontwikkeling helemaal niet soepel verliep en de game niet was wat er van was verwacht, dan had dat ook geen goed gedaan. Dus je kan het van twee kanten zien. Ik ben aan een kan blij dat de game niet meer wordt ontwikkeld het had MS als Platinum wel imago schade kunnen aandoen. Gezien de hype groot was. Dan beter afblazen als een slecht product afleveren, terwijl de rest van portfolio van hoge kwaliteit is.

Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Yashirou | Google Pixel 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 00:07
Springbokkie schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 16:33:
[...]
Persona 5 is een perfect voorbeeld van een PS-exclusive die ik even heb gespeeld en nu dus al een tijd stof ligt te happen door tijdgebrek en door de gewoonte bij het hebben van tijd een Xbox aan te zetten.
Tien minuten Persona gespeeld en daarna niet meer kunnen weggelegd tot hij 120u later was uitgespeeld. Echt fantastische game. Zou een aanwinst zijn voor Game Pass. Laat ze meteen 4 dan ook maar naar Xbox brengen.

[ Voor 10% gewijzigd door Timothy3000 op 19-03-2021 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb Persona 5 ook even gespeeld op de PS4 pro maar om een of andere reden kwam het er daarna niet meer van. Ondanks dat ik de game dus al heb en hem zo kan gaan spelen wordt de kans dat ik dat werkelijk doe wel een stuk groter als hij naar Xbox komt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
Toshirou schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 16:38:
[...]

Om even niet te vergeten, ten tijden van de eerste Xbox, was SEGA prominent met echt veel titels op de console. Denk even aan Panzer Dragoon Orta, Crazy Taxi 3, Gun Valkyrie, Jet Set Radio Future om maar even een paar toppers te noemen. Dus Microsoft en Sega zijn zeker geen vreemde van elkaar.
Nee maar Atlus en Sammy zijn weer aparate onderdelen naast SEGA binnen het moederconcern. Microsoft heeft vooral warme relatie met het SEGA deel binnen SEGA Sammy.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sohus
Timothy3000 schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 16:49:
[...]

Tien minuten Persona gespeeld en daarna niet meer kunnen weggelegd tot hij 120u later was uitgespeeld. Echt fantastische game. Zou een aanwinst zijn voor Game Pass. Laat ze meteen 4 dan ook maar naar Xbox brengen.
Ja 3, 4 Golden, 5 R(oyal), 5 S(trikers) zijn allemaal toppers.

Tot nu toe is het Persona voor Playstation en Shin Megami Teisen voor Nintendo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Komen er maandelijks of wekelijks spellen naar de game pass?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Over het algemeen twee keer per maand.

[ Voor 34% gewijzigd door Timothy3000 op 19-03-2021 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-10 15:14

On_E

Housemusic

Ik heb hier een Series X binnen gekregen waarbij de bovenste ventilator ergens tegen aan lijkt te tikken, wordt dus geen weekendje gamen maar dat ding retour sturen. :(

Vraag me af wat beter/sneller zal zijn, via Amazon Duitsland of XBox Support NL. Iemand ervaringen mee?

[ Voor 24% gewijzigd door On_E op 19-03-2021 18:27 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:51
On_E schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 18:17:
Ik heb hier een Series X binnen gekregen waarbij de bovenste ventilator ergens tegen aan lijkt te tikken, wordt dus geen weekendje gamen maar dat ding retour sturen. :(

Vraag me af wat beter/sneller zal zijn, via Amazon Duitsland of XBox Support NL. Iemand ervaringen mee?
Weekendje gamen en dan terug sturen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

giantgiantus schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 18:50:
[...]

Weekendje gamen en dan terug sturen?
Het is wel echt storend dat geluid, maar ik was ondertussen idd wel al bezig om ff XBL Gold om te zetten naar Game Pass Ultimate, maar volgens mij gaat het ook even niet goed op die website, want ik kan niet inloggen. :D

https://www.xbox.com/nl-NL/live/gold/upgrade

Zodra dat werkt wel ff 1of 2 spellen downloaden en spelen ja, en dan maandag maar weer terug in de verpakking en MS bellen.

[ Voor 4% gewijzigd door On_E op 19-03-2021 19:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
On_E schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 18:54:
[...]

Het is wel echt storend dat geluid, maar ik was ondertussen idd wel al bezig om ff XBL Gold om te zetten naar Game Pass Ultimate, maar volgens mij gaat het ook even niet goed op die website, want ik kan niet inloggen. :D

https://www.xbox.com/nl-NL/live/gold/upgrade

Zodra dat werkt wel ff 1of 2 spellen downloaden en spelen ja, en dan maandag maar weer terug in de verpakking en MS bellen.
Je zou ook kunnen vragen of een advanced exchange mogelijk is. Daarbij sturen ze jou eerst een nieuwe en als je die binnen hebt stuur je de kapotte terug. Heb je geloof ik wel een creditcard voor nodig waar ze het aankoopbedrag van de nieuwe Xbox op kunnen reserveren voor het geval jij de oude niet terug stuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor diegene met een headset en Dolby Atmos en die Star Wars Squadrons spelen.
Wat is jullie audio setting?

Surround 5.1/7.1 of Binaural Headphones?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
devilsnight schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 00:00:
De hele avond weer The Division 2 gespeeld, echt een hele toffe game en heerlijk met die 60fps.

Dit keer heb ik mijn TB Stealth 700 Gen 2 gebruikt en de bass mag dan wat minder "punchy" zijn dan de Xbox headset, qua overall sound is hij wel echt veel beter vind ik. Ik blijf de Xbox headset heel muddy vinden klinken wanneer ik stemmen hoor, door water loop in Gears 5 of guns reload. Alles klinkt lekker helder met de TB.

Had ik deze TB niet gehad, dan was ik wellicht voor de Xbox headset gegaan, maar Nope, ze gaan terug. Echt niet nodig om ze te houden.
Hoe heb jij de in-game audio setting staan? Op Headset of Home Cinema?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 06-10 17:18
zetje01 schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 15:05:
[...]

Er is een tussenweg: de Series S.
Nextgen en zeer draagbaar en knuffelbaar.
Ja kost dan weer 300 euro, en heb veel games op discs dus wil de overstap niet maken haha. Maar true als je echt gamefanaat bent en je hebt er de middelen voor is dat een goede optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 19:41:
[...]

Met Atmos of DTS:X altijd kiezen voor home cinema of 7.1/5.1 surround.
Anders krijg je upmixed stereo, wat zonde is want surround zit al in de games ingebakken.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +6 Henk 'm!
BAM BAM BAM BAM ! Klap op klap !! 💥
Dolby Vision rolling in !
https://www.xboxdynasty.d...r-insider-freigeschaltet/

[ Voor 9% gewijzigd door justifire op 19-03-2021 20:27 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Wonderbaarlijk genoeg is de fan nu ineens muisstil. En hij draait wel nog, hopelijk blijft het zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:25
Ik gebruik Game Mode HDR(indien HDR aanwezig) op m'n C7. Ikneem aan dat Dolby Vision gewoon bruikbaar is icm Game Mode. Heb geen zin in hoge input lag namelijk.

Wel heel gaaf dat het er aan komt d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!
On_E schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 20:48:
Wonderbaarlijk genoeg is de fan nu ineens muisstil. En hij draait wel nog, hopelijk blijft het zo.
Je hoort niet iets er in rammelen als je hem optilt en (voorzichtig) heen en weer beweegt of kantelt? Doet mij afvragen of er iets in gevallen kan zijn of een stukje afgebroken wat eerder tegen de fan aan zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:25
Finraziel schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 20:55:
[...]

Je hoort niet iets er in rammelen als je hem optilt en (voorzichtig) heen en weer beweegt of kantelt? Doet mij afvragen of er iets in gevallen kan zijn of een stukje afgebroken wat eerder tegen de fan aan zat.
Ten tijde van de launch was dat ook in een enkel geval voorgekomen, meen ik mij te herinneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:24
justifire schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 20:10:
[...]

Anders krijg je upmixed stereo, wat zonde is want surround zit al in de games ingebakken.
Die keuze heb je toch niet met een headset? Als ik Atmos kies met mijn TB 700 en mijn headset staan aan dan is die optie uit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-10 15:17
DutchOwnage schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 20:54:
[...]

Ik gebruik Game Mode HDR(indien HDR aanwezig) op m'n C7. Ikneem aan dat Dolby Vision gewoon bruikbaar is icm Game Mode. Heb geen zin in hoge input lag namelijk.

Wel heel gaaf dat het er aan komt d:)b
Mits het op mijn Xbox geactiveerd is, kan ik het testen op een c9.
Maar dat wordt wel morgen. Ben nu justice league aan t kijken en dat duurt nog 2,5 uur :)
Heb geen idee of de LG een game modus met DV heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben benieuwd. Zit ook in Alpha Skip Ahead maar heb de update nog niet. Morgenochtend nog maar eens kijken.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Hahaha volgens sommigen hier waren deze woorden toch allemaal fancy buzz words?

Allm, VRR, Dolby Vision, Dolby Atmos en er waren er nog wel wat.

Hier nog een stukje over de ergenissen joy die Smart Delivery heet.

https://kotaku.com/xbox-s...retty-big-deal-1846515502

Één van de Microsoft engineers die er klaarblijkelijk aan gewerkt heeft. Iets meer dan een buzz woordje dus:

[ Voor 37% gewijzigd door MRE-Inc op 19-03-2021 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-10 15:41
Is dit voor het kijken voor bluerays?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SunnieNL
JDL15 schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 23:41:
[...]

Is dit voor het kijken voor bluerays?
Ja, en 4K.. de blu-ray player heeft last van wat black crush/niet volledige zwart waardes op de Series X die er op de Xbox one X en S niet was. Een deel van die problemen waren in een eerdere fix al verbeterd en nu lossen ze het blijkbaar helemaal op.

Correctie: dat probleem met blu-ray was dus inderdaad al eerder opgelost. Dit is blijkbaar voor het probleem dat HDMI de volledige signaal verliest en het beeld zwart blijft. Daar heb ik ook soms last van. Even de receiver uit en aan en dan is het bij mij opgelost. Anderen doen het door de HDMI kabel er uit te halen.
Heeft te maken met het switchen van SDR naar HDR/DV

[ Voor 31% gewijzigd door SunnieNL op 19-03-2021 23:49 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• SunnieNL
Hierbij de bevestiging. Hij zit in de alpha update die nu klaar staat (build van 17 maart 2021, release date voor 20 maart 0:00 uur)
De LG C9 heeft dus een game modus met dolby vision

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oP0PU-QSfKfbawQAVxSRKChUYAA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IraiYxQhWtomm4dwRO5YiEUY.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-10 15:41
SunnieNL schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 00:06:
Hierbij de bevestiging. Hij zit in de alpha update die nu klaar staat (build van 17 maart 2021, release date voor 20 maart 0:00 uur)
De LG C9 heeft dus een game modus met dolby vision

[Afbeelding]
Heel chill! C9 heb ik ook! Zie jij al verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bionaut93
  • Laatst online: 25-01 18:13
On_E schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 18:17:

De ventilator in mijn series s maakt ook een irritant tikkend geluid onder belasting. Is dit normaal of een afwijking?

Vervelend dit :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SunnieNL
JDL15 schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 00:11:
[...]

Heel chill! C9 heb ik ook! Zie jij al verschil?
Lastig, denk dat we pas bij nieuwere games de echte potentie gaan zien. Nu is het AutoHDR. Vermoed dat er bij Wreckfest niet zo snel een verschil te zien is.
Forza horizon heeft ook een 7.7gb grote update zie ik. Nog ff zien of ze daar ook DV meepakken voor ik mijn bed in duik :)

Update: en ook daar DV actief!

[ Voor 3% gewijzigd door SunnieNL op 20-03-2021 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Hele goede vraag. Volgens mij heb ik het in The Division 2 op Headset gezet. Zal morgen eens checken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 20:10:
[...]

Dus in The Division 2 bij de audio opties het op 7.1/5.1 zetten? Dat wist ik niet. Tot nu toe koos ik altijd voor headphones als die optie in games er was. Stel mijn TB was 5.1 geweest, dan had ik in de Xbox settings het op stereo uncompressed moeten zetten he? Maar in de game zelf dan wel weer 5.1?

Iemand op XboxEra zei trouwens dat met de Xbox Headset stereo uncompressed het beste klonk vond hij. Ga het toch eens testen morgen.

[ Voor 24% gewijzigd door devilsnight op 20-03-2021 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SunnieNL schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 21:44:
[...]

Mits het op mijn Xbox geactiveerd is, kan ik het testen op een c9.
Maar dat wordt wel morgen. Ben nu justice league aan t kijken en dat duurt nog 2,5 uur :)
Heb geen idee of de LG een game modus met DV heeft.
Heeft een NL streaming service de film of dat helaas nog niet? Wil hem graag zien na al die positieve reacties op YouTube channels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cyrax0508 schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 21:34:
[...]

Die keuze heb je toch niet met een headset? Als ik Atmos kies met mijn TB 700 en mijn headset staan aan dan is die optie uit
In-game ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SunnieNL
devilsnight schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 01:07:
[...]

Heeft een NL streaming service de film of dat helaas nog niet? Wil hem graag zien na al die positieve reacties op YouTube channels.
Pathé thuis
(Maar vanwege kwaliteit ben ik voor het minder legale weg gegaan en hem via Kodi op de Xbox gekeken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
devilsnight schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 01:07:
[...]

Dat soort dingen kun je makkelijk opzoeken via justwatch.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartd1983
  • Laatst online: 18:45
Ik heb de nieuwe Xbox wireless headset binnen. Hij bevalt goed, maar ik merk alleen een kleine lag in AC Valhalla, ie geluid en lippen gaat net niet helemaal synchroom wanneer ik rechtstreeks met de Xbox verbind.

Hebben anderen dit ook? Ik heb dit meen ik niet bij mijn oude Turtle Beach 600.

Ik heb daarnaast een flinkere delay als ik met bluetooth met de TV (Samsung QLED uit 2017) verbind. Anderen ervaring daarmee?

[ Voor 25% gewijzigd door bartd1983 op 20-03-2021 07:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SunnieNL schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 00:27:
[...]

Lastig, denk dat we pas bij nieuwere games de echte potentie gaan zien. Nu is het AutoHDR. Vermoed dat er bij Wreckfest niet zo snel een verschil te zien is.
Forza horizon heeft ook een 7.7gb grote update zie ik. Nog ff zien of ze daar ook DV meepakken voor ik mijn bed in duik :)

Update: en ook daar DV actief!
FH3 toevallig? Want bij mij start FH4 nog gewoon in HDR op en heeft ook geen update.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

TLDR:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/52KDur2.jpg

Dolby Atmos app op Game Mode met Performance Mode enabled.

[ Voor 35% gewijzigd door Rivanov op 20-03-2021 07:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:10
Ik heb een probleem met mijn geluid. Ik heb de nieuwe Xbox Wireless Headset aangesloten en sindsdien krijg ik geen geluid meer via de normale boxen als de headset niet aan staat. Naar mijn idee alles geprobeerd. Chat mixer uitgezet omdat ik dit als tip las, maar dat levert niks op. Xbox herstart gegeven werkt ook niet. Als ik de headset weer start dan krijg ik wel geluid via de headset. Ik las iets over een hard-reset om het op te lossen maar dan moet ik alle spellen weer opnieuw installeren? En als het een eenmalige oplossing is heb ik er ook niks aan. Wat kan ik doen, help?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
Rivanov schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 07:19:
[...]

FH3 toevallig? Want bij mij start FH4 nog gewoon in HDR op en heeft ook geen update.
Fh4, komt echt DV in mijn scherm te staan. Had je de OS update al wel? Mogelijk is het een en ander aan elkaar gelinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:10
slijkie schreef op woensdag 11 november 2020 @ 22:37:
Heb de afgelopen 2 dagen de XSX amper gebruikt, echter vandaag aangedaan. En geen geluid. Wel gebruikt met headphones eerder, maar dat zou niet uit moeten maken lijkt mij. Interne TV speakers trouwens.

Dus;
- TV geluid werkt op smarttv apps of andere input.
- TV reboot, nog niks
- XSX reboot, nog niks
- Alle settings nagelopen, nog niks
- HDMI eruit en erin beide kanten (kabel die bij XSX zat), nog niks

Headphones werken nog wel via de controller.

Dit hele proces meerdere malen. Geen geluid.

Uiteindelijk in de instellingen van TV, ‘test sound optie’ en dat werkte. Sluiten en ineens geluid op de XSX.

Heel vreemd allemaal. Zou natuurlijk aan de TV kunnen liggen, maar apart dat alle andere HDMI poorten, smartapps etc gewoon geluid hadden.

Maargoed. Benieuwd of anderen dit ook tegen zijn gekomen.
Ik lijk hetzelfde probleem te hebben... Heb je al een oplossing toevallig? Edit: ik zie al wat je hebt gedaan, ook maar eens proberen. Wel heel irritant...

[ Voor 3% gewijzigd door bsmpower op 20-03-2021 08:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Bionaut93 schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 00:25:
[...]

De ventilator in mijn series s maakt ook een irritant tikkend geluid onder belasting. Is dit normaal of een afwijking?

[YouTube: Xbox Series S Fan Sound]

Vervelend dit :/
Het was vergelijkbaar maar nog harder, echt als een ratel zeg maar.

edit : https://streamable.com/ujaceo

Maar goed, ik heb m vannacht in ‘instant mode’ oid nog vanalles laten downloaden en ik zet m net weer aan en nog altijd muisstil.

Ik hoor ook niets rammelen of zo als ik m op til.

[ Voor 3% gewijzigd door On_E op 20-03-2021 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Deze heb ik ook als basis genomen maar wel tijdens Battlefield aangepast. Met deze setting zijn de stemmen heel zacht. Ik heb alles dus iets omhoog gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
8)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D38xcgVvAI5gNZiZkHQdG88NU-U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SyHrykrzIxfxw2fhS2XoPq0S.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SunnieNL schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 08:10:
[...]

Fh4, komt echt DV in mijn scherm te staan. Had je de OS update al wel? Mogelijk is het een en ander aan elkaar gelinkt.
Jup heb de laatste Alpha Skip Ahead update. 210317-1900.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 08:31:
[...]

Deze heb ik ook als basis genomen maar wel tijdens Battlefield aangepast. Met deze setting zijn de stemmen heel zacht. Ik heb alles dus iets omhoog gedaan.
En de Atmos app ook gewoon op Game mode laten staan met Performance enabled?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:21
On_E schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 08:23:
[...]

Maar goed, ik heb m vannacht in ‘instant mode’ oid nog vanalles laten downloaden en ik zet m net weer aan en nog altijd muisstil.

Zo'n fannetje tikt zichzelf vanzelf wel uit de buurt van andere objecten, of slijt iets van het object of de fan af. ^_^

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Caelorum schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 08:49:
[...]

Zo'n fannetje tikt zichzelf vanzelf wel uit de buurt van andere objecten, of slijt iets van het object of de fan af. ^_^
Blijkbaar!

Maar helaas heb ik nog een probleem merk ik op, nml. dat de rechter trigger blijft ‘plakken’ nadat ik m in heb gedrukt... -O-

Bekend probleem zo te zien, want meerdere meldingen van online. Kan ik alsnog MS gaan bellen maandag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 13:46
Ik vind dit de beste instellingen tot dusver

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Rivanov schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 08:47:
[...]

En de Atmos app ook gewoon op Game mode laten staan met Performance enabled?
Ja idd zoals voor werd vermeld in de video. Wel helder geluid en alles prima te pinpointen. Vanavond nog wat verder tunen omdat in Battlefield zelf ook nog geluid instellingen zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:24
😂😂😂 goedemorgen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SunnieNL schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 08:10:
[...]

Blijkbaar werkt het enkel als je YCC 4:2:2 aangevinkt hebt. Deze staat bij mij uit aangezien ik de PC mode gebruik met YCC 4:4:4

/edit; werkt bij mij nog steeds niet. Vreeemd. Ook niet wanneer ik de Xbox op 12-bit zet ipv 10-bit.

[ Voor 12% gewijzigd door Rivanov op 20-03-2021 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gizmokat
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:38
Bionaut93 schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 00:25:
[...]

[YouTube: Xbox Series S Fan Sound]

Vervelend dit :/I
Ik kan het niet goed horen op het filmpje, maar de mijne is compleet stil ook onder belasting

[ Voor 3% gewijzigd door gizmokat op 20-03-2021 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gizmokat
Ondanks dat ik de x series wou, ben ik toch heel blij met mijn s, hele verbetering tegenover mijn ps4 pro, gamepass is ook top ga nu meer spellen uitproberen die ik normaal nooit zo snel zo kopen, ik heb nu
resident evil uitgespeeld en ben nu met star wars jedi fallen order bezig en wreckfest.

het enigste waar ik niet echt aan kan wennen is de controller, constant pijn in mijn hand en duim sinds ik speel met de xbox, met de ps4 controller had ik daar nooit last van, word ook niet echt beter ondanks ik er nu drie weken mee speel, de thumbsticks van de xbox zijn hoger en hebben een grotere uitslag daar zit het hem in voor mij, op de ps4 controller ook wel eens van die opzetstukjes geprobeerd kon ik ook niet aan wennen zelf met de laagste kreeg ik ook kramp, ik zit er aan te denken om ps4 thumbsticks in mijn xbox controller te zetten aangezien deze lager zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bionaut93
gizmokat schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 11:39:
[...]

Ik kan het niet goed horen op het filmpje, maar de mijne is compleet stil ook onder belasting
In dat geval heeft mijn exemplaar een afwijking denk ik. Volgend jaar gaat stuur ik de series s terug naar Microsoft. In de coronacrisis wil ik de game pass niet kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bionaut93
gizmokat schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 11:53:
Ondanks dat ik de x series wou, ben ik toch heel blij met mijn s, hele verbetering tegenover mijn ps4 pro, gamepass is ook top ga nu meer spellen uitproberen die ik normaal nooit zo snel zo kopen, ik heb nu
resident evil uitgespeeld en ben nu met star wars jedi fallen order bezig en wreckfest.
Ja ik vind de series s ook een beter alternatief dan de ps4 pro. Zeker in combinatie met de game pass (truc). (y) Enige wat ik jammer vind is de opslagruimte en dat ik geen digitale games kan verhandelen. Laatst The Division II aangeschaft, maar die vond ik dus tegenvallen. :F

En Jedi Fallen Order speel ik nu ook een beetje. Die speelt heerlijk op de series s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bionaut93
gizmokat schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 11:53:
het enigste waar ik niet echt aan kan wennen is de controller, constant pijn in mijn hand en duim sinds ik speel met de xbox, met de ps4 controller had ik daar nooit last van, word ook niet echt beter ondanks ik er nu drie weken mee speel, de thumbsticks van de xbox zijn hoger en hebben een grotere uitslag daar zit het hem in voor mij, op de ps4 controller ook wel eens van die opzetstukjes geprobeerd kon ik ook niet aan wennen zelf met de laagste kreeg ik ook kramp, ik zit er aan te denken om ps4 thumbsticks in mijn xbox controller te zetten aangezien deze lager zijn.
Heb je daar last van bij je linker- of rechterduim c.q. beiden? Ik had ook twijfels over de asymmetrische layout van de xbox controller. Het bewegingstraject van de linkerduim is daardoor vrij lang. Ik heb daar zelf nog geen last van, maar kan het mij wel voorstellen. Ik vond de ps4 controller ook heel fijn in de hand liggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bionaut93
On_E schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 08:23:
[...]

Zo luid was mijn series s ook in het begin. Nu is het getik wat subtieler en alleen hoorbaar onder belasting.

Doorgaans heb heb ik mijn koptelefoon op en hoor ik het niet, maar ik geloof dat fluisterstil wel de norm was.

Wel mooi dat die van jou niet retour hoeft. Game pass is heel fijn in coronatijd. _/-\o_

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Klein detail in de Xbox headset.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BEXHqr3mULb7GD07j66HMLXNdNQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yx1fI9UwCPoLTnsYI5rBeZ7P.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gizmokat
Bionaut93 schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 13:31:
[...]

Heb je daar last van bij je linker- of rechterduim c.q. beiden? Ik had ook twijfels over de asymmetrische layout van de xbox controller. Het bewegingstraject van de linkerduim is daardoor vrij lang. Ik heb daar zelf nog geen last van, maar kan het mij wel voorstellen. Ik vond de ps4 controller ook heel fijn in de hand liggen.
Het rare is dat ik had verwacht dat met die asymmetrische layout ik last zou gaan krijgen met mijn linkerduim of hand, daar heb ik weinig last van, het is vooral mijn rechterduim en muis van me hand die steeds verkrampt en pijn doet, heb ook de ps4 controller en de xbox controller naast elkaar gehad en vergeleken het grootste verschil voor mij is denk toch dat de thumbsticks net ff te hoger zijn en daar door mijn duim niet in een natuurlijke ontspannen houding krijg en ook de uitslag is groter, blijf ik er last van houden dan bestel de ps4 thumbsticks en kijk ik of het daar beter van word.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wybob
  • Laatst online: 23-11-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bionaut93
gizmokat schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 16:48:
[...]

Het rare is dat ik had verwacht dat met die asymmetrische layout ik last zou gaan krijgen met mijn linkerduim of hand, daar heb ik weinig last van, het is vooral mijn rechterduim en muis van me hand die steeds verkrampt en pijn doet, heb ook de ps4 controller en de xbox controller naast elkaar gehad en vergeleken het grootste verschil voor mij is denk toch dat de thumbsticks net ff te hoger zijn en daar door mijn duim niet in een natuurlijke ontspannen houding krijg en ook de uitslag is groter, blijf ik er last van houden dan bestel de ps4 thumbsticks en kijk ik of het daar beter van word.
Je hebt gelijk, ik merk het nu ook. Op de xbox controller buigen mijn duimen meer dan bij de ps4 controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Volgens Adam 'EvilBoris' Fairclough werkt Dolby Vision vooralsnog alleen in 4K/60Hz (én met 4:2:2 Chroma subsampling aangevinkt): https://twitter.com/EvilB.../1373302985334349824?s=09

Heb hier de meest recente Insider Build / Preview geïnstalleerd staan op mijn Series X en de optie staat aangevinkt, echter games starten (nog) niet in 'Dolby Vision'. Maar goed, hier staat de resolutie dan ook ingesteld op 4K/120Hz i.c.m. een LG C9 OLED.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Yonix schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 18:02:
Volgens Adam 'EvilBoris' Fairclough werkt Dolby Vision vooralsnog alleen in 4K/60Hz (én met 4:2:2 Chroma subsampling aangevinkt): https://twitter.com/EvilB.../1373302985334349824?s=09

Heb hier de meest recente Insider Build / Preview geïnstalleerd staan op mijn Series X en de optie staat aangevinkt, echter games starten (nog) niet in 'Dolby Vision'. Maar goed, hier staat de resolutie dan ook ingesteld op 4K/120Hz i.c.m. een LG C9 OLED.
Hier werkt het ook niet op m’n 65CX. Maar dat kan dan inderdaad komen omdat ik m’n Xbox ook op 120Hz heb staan. Alle andere settings had ik al aangepast zonder resultaat. Maar 60Hz ipv 120Hz had ik nog niet aangepast.

[ Voor 4% gewijzigd door Rivanov op 20-03-2021 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Na het omzetten naar 60Hz, 4:2:2 aangevinkt en 12-bit videomode werkt het nog steeds niet in FH4 of Ori.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En nu laat hij ineens wel het Dolby Vision icoon zien als ik bijvoorbeeld de Dolby Atmos en Netflix app open. Dat deed hij voorheen niet volgens mij?

Terwijl ik de Xbox op 120Hz, 4:2:2 uitgevinkt en 10-bit heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 19:16:
En nu laat hij ineens wel het Dolby Vision icoon zien als ik bijvoorbeeld de Dolby Atmos en Netflix app open. Dat deed hij voorheen niet volgens mij?

Terwijl ik de Xbox op 120Hz, 4:2:2 uitgevinkt en 10-bit heb staan.
Als ik de Netflix app open op de series X geeft mijn LGcx al langere tijd Dolby Vision aan. En ik zit niet in de insiders ring.

[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-03-2021 19:22 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 13:46
Rivanov schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 19:16:
Dit was bij mij altijd al het geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
uchiha tijntje schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 19:22:
[...]

Als ik de Netflix app open op de series X geeft mijn LGcx al langere tijd Dolby Vision aan. En ik zit niet in de insiders ring.
Dat was altijd al mogelijk. Het gaat hier specifiek om Dolby Vision voor games en UHD Blu-Ray.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:38

Maximus

There is no substitute

Vandaag de XSX binnen gekregen. Kom van een 360 🤭 en een PS4Pro. De gamepass is echt geniaal. Heb nu drie jaar live gold en de upgrade gedaan. Forza 7 de eerste races gedaan. Echt top!

Ga veel lol beleven aan de game pass tot de dedicated XSX games uitkomen waar ik blij van word: Halo, Forza 8 en de nieuwe gears. Nu eerst maar de oude games ‘inhalen’.

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Laatst online: 01:13

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Ik heb alle consoles gehad vanaf de philips videopac, maar altijd de de pc gebruikt om te online gamen, vooral omdat dit sinds de laaste (paar) gens pas mogelijk is, maar nu speel ik steeds minder maar wel vooral op de xbox one, ik had al van een vriend vernomen dat je jaar gold abbo met 1e trial kon upgraden, of zijn er nog meer truukjes uit te halen om dit te verlengen? Gezien de gamepass ook de pc werkt is dit helemaal mooi. Ik heb nu een code voor gold year abbo, die verzilver ik en dan haal ik die trial van 1e erbij en zet ik alles om of hoe werkt het eventueel nog beter? :P

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • +2 Henk 'm!
SAiN ONeZ schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 21:36:
Ik heb alle consoles gehad vanaf de philips videopac, maar altijd de de pc gebruikt om te online gamen, vooral omdat dit sinds de laaste (paar) gens pas mogelijk is, maar nu speel ik steeds minder maar wel vooral op de xbox one, ik had al van een vriend vernomen dat je jaar gold abbo met 1e trial kon upgraden, of zijn er nog meer truukjes uit te halen om dit te verlengen? Gezien de gamepass ook de pc werkt is dit helemaal mooi. Ik heb nu een code voor gold year abbo, die verzilver ik en dan haal ik die trial van 1e erbij en zet ik alles om of hoe werkt het eventueel nog beter? :P
Ja 3 jaar in een keer doen, dat doen de meeste mensen volgens mij want er is geen garantie dat het over jaar nog steeds kan. Microsoft zal het ooit waarschijnlijk wel dicht zetten die route.
Maar lees vooral het gamepass topic ook even: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Staat goed uitgelegd in de startpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ik had het in The Division 2 op headphones staan, maar heb het nu naar home cinema gezet omdat iemand dat hier aanraadde.

Voor de TB Stealth 700 Gen 2 met Atmos zijn dezelfde EQ settings als voor de Xbox wireless headset net zo goed, toch? Ik twijfel of ik in de Atmos app performance mode aan wil houden of niet.

Ook viel mij nu ook op dat Atmos inderdaad luider is dan DTSX. Om een of andere reden is DTSX duidelijk zachter. Not a fan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:15
Als je de series x uitzet dan is die niet helemaal uit toch? of moet je elke keer in het menu Volledig uitzetten doen...vandaag 7 uur aangestaan en je hoort dat hem amper, ja beetje warm, maar niet warmer dan me ps5.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:19
Amaze86 schreef op zondag 21 maart 2021 @ 00:12:
Als je de series x uitzet dan is die niet helemaal uit toch? of moet je elke keer in het menu Volledig uitzetten doen...vandaag 7 uur aangestaan en je hoort dat hem amper, ja beetje warm, maar niet warmer dan me ps5.
Dat hangt af van of je kiest voor stand-by of energiezuinig bij de instellingen. Gezien hij bij mij in een afgesloten kast staat (open bij gebruik) heb ik gekozen hem op eco modus te zetten. Opstarttijd is verwaarloosbaar. Nadeel is dat een eventuele update niet automatisch klaar staat maar goed... liever dat dan een hete kast/xsx:)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:15
Ma ja met volledig uitzetten is die zo opgestart.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elias2020
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 00:19

Elias2020

NIER AUTOMATA T-SHIRT!

Sinds vanavond ook in het bezit van een serie X.

Alleen ik heb een A knop op de controller die af en toe niet reageert. Echt balen.

Is daar een quick fix voor of moet ik hem opsturen? Hoop het niet want hij komt van Amazon Italië.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stef87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 30-09 18:46
Elias2020 schreef op zondag 21 maart 2021 @ 01:39:

Alleen ik heb een A knop op de controller die af en toe niet reageert. Echt balen.

Is daar een quick fix voor of moet ik hem opsturen? Hoop het niet want hij komt van Amazon Italië.
Tweede controller bestellen en dan garantie claimen?

Model Y -P, Hyundai Inster, Daikin FTXM & 5kW Monoblock. Ex-Autotechnisch Specialist. www.GewoonDuurzaamAdvies.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Elias2020 schreef op zondag 21 maart 2021 @ 01:39:

Hij hoeft in ieder geval niet terug naar Italië. Je kunt gewoon garantie claimen bij Microsoft zelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:37

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Ja dank je, wéér een game aan mijn backlog toegevoegd :+

Wel visueel een mooi spel hoor. Gek genoeg heb ik gisteren voor het eerst mijn Series X voluit horen blazen; blijkbaar vraagt dit spel veel van de console.

Toegegeven; de SX staat bij mij in een AV meubel, dus gelijk de console een kwartslag gedraaid zodat de warme lucht naar voren uitgeblazen wordt. Maar dat was voorheen totaal niet nodig

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Gisteravond dan voor het eerst weer Wreckfest gespeeld na de update, wat speelt dat lekker zeg op 4k60 fps d:)b

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Timothy3000
Gisteren de Series X binnengekregen. Was erg blij met de S maar miste toch de discdrive en de storage bleek toch niet voldoende. Ging toch kriebelen om toch de X te halen zoals sommigen hier een paar maanden geleden al hadden voorspelt toen ik advies vroeg.

Wat een fantastische console! Muisstil (bijna abnormaal stil), de console was veel minder groot dan ik had verwacht, een mooie zwarte controller en die storage is echt een verademing. En de grafische verbeteringen in games ten opzichte van de Series S zijn uiteindelijk toch ook wel erg fijn. Ik kan de komende jaren weer vooruit! :)

Vandaag eerst maar eens lekker wat oude backwards compatible games spelen. Splinter Cell here I come! :p

[ Voor 10% gewijzigd door Timothy3000 op 21-03-2021 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Notna schreef op zondag 21 maart 2021 @ 08:44:
[...]

Ja dank je, wéér een game aan mijn backlog toegevoegd :+

Wel visueel een mooi spel hoor. Gek genoeg heb ik gisteren voor het eerst mijn Series X voluit horen blazen; blijkbaar vraagt dit spel veel van de console.

Toegegeven; de SX staat bij mij in een AV meubel, dus gelijk de console een kwartslag gedraaid zodat de warme lucht naar voren uitgeblazen wordt. Maar dat was voorheen totaal niet nodig
Geen dank. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:51
Timothy3000 schreef op zondag 21 maart 2021 @ 09:31:
Gisteren de Series X binnengekregen. Was erg blij met de S maar miste toch de discdrive en de storage bleek toch niet voldoende. Ging toch kriebelen om toch de X te halen zoals sommigen hier een paar maanden geleden al hadden voorspelt toen ik advies vroeg.

Wat een fantastische console! Muisstil (bijna abnormaal stil), de console was veel minder groot dan ik had verwacht, een mooie zwarte controller en die storage is echt een verademing. En de grafische verbeteringen in games ten opzichte van de Series S zijn uiteindelijk toch ook wel erg fijn. Ik kan de komende jaren weer vooruit! :)

Vandaag eerst maar eens lekker wat oude backwards compatible games spelen. Splinter Cell here I come! :p
Welke splinter cell?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Moet daar nog even met mezelf om vechten. Het liefst start ik ze allemaal tegelijk op.

Pandora Tomorrow of Chaos Theory denk ik.
Pagina: 1 ... 131 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord