Hangt nog wel van meer af... Gamen is wel echt mijn primaire hobby en gaat veel tijd in zitten, maar ik ben geen snelle gamer. Ik zit nooit bij de snelste tijden om een game uit te spelen zeg maar. Daardoor, en doordat ik een brede smaak heb, kom ik nooit toe aan wat ik allemaal zou willen spelen... Ik heb nog een PS4 pro met allerlei games waar ik nog nooit aan begonnen ben (zoals bv God of war ook). Ik heb sinds kort een switch lite met allerlei games liggen maar ik kom er gewoon niet aan toe... Met kerst was ik een aantal dagen bij mijn moeder en heb ik redelijk wat Mario odyssey gespeeld, maar sindsdien ligt hij weer stof te verzamelen. De Xbox biedt, vooral met gamepass, veel meer te spelen dan ik ooit tijd voor heb. En aangezien ik dat toch het fijnste platform vind om op te spelen sneeuwt de rest onder. Mijn game pc staat ook maar te verstoffen.Lekker Ventje schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 13:05:
[...]
Mwah, de XBox is mijn main maar ik zou sommige exclusives van de Switch en games als Persona en Ni No Kuni niet willen missen. Ik heb er dus drie naast elkaar staan. Hangt er wellicht ook vanaf of gamen bijzaak of hoofdzaak is in je vrije tijd.
Ik overweeg dus ook juist weer het een en ander te verkopen. Niet dat ik het geld nodig heb, maar op dit moment krijg ik er nog wel wat voor denk ik en ik gebruik het in de praktijk toch niet, ook al game ik best veel
Gamertag: FinrazielNL