Klopt, klopt, klopt, klopt en klopt helemaalFrankoNL schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 15:00:
[...]
Tinnitus is niet echt te verminderen. Het enige wat werkt is het accepteren en negeren. Dan wordt het een soort bijgeluid wat niet perse opvalt.
Mee leren leven dus.
En je headset zachter zetten om erger te voorkomen
Mediamarkt BE is nog altijd te bestellen trouwens voor de Belgen hier.Rivanov schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 15:16:
[...]
Nice. Waar had je 'm besteld.
Ik die van mij bij Bol.com, vooralsnog gewoon dinsdag levering.
Er staat zelf geen pre-order op, verzenden direct.
Het is dat ik een prima headset van mijn vriendin gekregen heb, anders had ik hem ook wel gekocht denk ik. Puur voor de looks overigens, want over de geluidskwaliteit kan ik niet echt oordelen (iets teveel discotheken bezocht, dus gehoor is hier al behoorlijk matig.. )
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ik zag dit net voorbij komen. Over uurtje of 2.
Join us this morning at 10am PST for a roundtable conversation between team members of @Xbox & @bethesda. Note, this is NOT FOCUSED ON NEWS/REVEALS, but a great chance to learn more about the teams & people at Bethesda. #BethesdaJoinsXbox https://t.co/0CsixjpLtz
— Aaron Greenberg 🙅🏼♂️💚U (@aarongreenberg) 11 maart 2021
[ Voor 24% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-03-2021 16:07 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Schijnbaar worden er tijdens die sessie een aantal games bevestigd die naar Game Pass komen.
Blijft toch maf om te zien dat Doom nu van Microsoft is.
https://www.trueachieveme...-controller-disconnecting
Schijnbaar dus aandacht voor de controller disconnects.
Schijnbaar dus aandacht voor de controller disconnects.
Volgens mij zijn ze wel bezig met testen van een soort “gehoorapparaten” met tegengeluid.FrankoNL schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 15:00:
[...]
Tinnitus is niet echt te verminderen. Het enige wat werkt is het accepteren en negeren. Dan wordt het een soort bijgeluid wat niet perse opvalt.
Mee leren leven dus.
En je headset zachter zetten om erger te voorkomen
Inderdaad proberen je te focussen op andere dingen en niet heel de tijd naar die kapotte beeldbuis gaan zitten luisteren.
Eerste jaar vond ik het ergst, daarna begint het te “wennen”
Heb het opgelopen met duiken en vreemd genoeg is het enigste moment dat ik het niet hoor, tijdens het zwemmen onder water
Nu met die storm rond de oren, of bijvoorbeeld na een dag met de kettingzaag is het wel weer helemaal pet
Nou ja, lekker gamen en niet te veel op letten !
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ik wil hem graag halen maar hij is overal uitverkocht. Kan ik net zo goed de reviews afwachten nu.JDL15 schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:05:
[...]
Zou top zijn als jij je bevindingen hier wil posten ik twijfel namelijk ook om hem te halen en wacht op wat bevindingen. Zowel de + als - punten zijn welkom
Helaas geen reveals, maar ik ga alsnog wel kijken want ik ben wel nieuwschierig naar hoe het nu verder gaat en ik gok dat dat precies het punt is van die roundtable discussionuchiha tijntje schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 16:06:
[YouTube: Bethesda Joins Xbox – Roundtable]
Ik zag dit net voorbij komen. Over uurtje of 2.
[Embed]
Ik heb geen idee hoe het bij mij gekomen is. Geleidelijk gok ik. Ik heb mijn oren laten testen bij KNO en daar bleek niet uit dat mijn gehoor schade had opgelopen. Ik knars wel in mijn slaap (bitje voor), schijnt het ook te kunnen veroorzaken.justifire schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 17:09:
[...]
Volgens mij zijn ze wel bezig met testen van een soort “gehoorapparaten” met tegengeluid.
Inderdaad proberen je te focussen op andere dingen en niet heel de tijd naar die kapotte beeldbuis gaan zitten luisteren.
Eerste jaar vond ik het ergst, daarna begint het te “wennen”
Heb het opgelopen met duiken en vreemd genoeg is het enigste moment dat ik het niet hoor, tijdens het zwemmen onder water![]()
Nu met die storm rond de oren, of bijvoorbeeld na een dag met de kettingzaag is het wel weer helemaal pet
Nou ja, lekker gamen en niet te veel op letten !
Bij mij is het beetje dat hoge geluid wat je vroeger hoorde als je een beeldbuis tv aanzette. Ergens op de achtergrond.
Hoe dan ook: accepteren idd
En voor iedereen die een headset opheeft, zet hem niet te hard en koop oordopjes als je gaat stappen
[ Voor 9% gewijzigd door FrankoNL op 11-03-2021 17:21 ]
[offtopic] Ik heb het ook flink, vanwege het niet doen wat je hier adviseert. Dus ik kan het onderstrepen, doe het echt, het is geen pretje kan ik je vertellen.FrankoNL schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 17:19:
[...]
En voor iedereen die een headset opheeft, zet hem niet te hard en koop oordopjes als je gaat stappen
XBox Series X: BloodyB2121
Same. Ik trek reviews die zeggen dat een headset niet hard genoeg gaat dan ook slecht. Want die gaan zeker hard genoeg om je alsnog gehoorbeschadiging op te laten lopen. Kon ik 14 jarige mij er maar voor waarschuwen.d.bakker84 schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 17:38:
[...]
[offtopic] Ik heb het ook flink, vanwege het niet doen wat je hier adviseert. Dus ik kan het onderstrepen, doe het echt, het is geen pretje kan ik je vertellen.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Die in-ear dingen zijn helemaal killing. Normale on ear headsets vallen nog wel mee.Phydomir schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 17:51:
[...]
Same. Ik trek reviews die zeggen dat een headset niet hard genoeg gaat dan ook slecht. Want die gaan zeker hard genoeg om je alsnog gehoorbeschadiging op te laten lopen. Kon ik 14 jarige mij er maar voor waarschuwen.
Het verbaast mij altijd hoeveel mensen tinnitus hebben terwijl je er eigenlijk relatief weinig over hoort en leest. Ik heb het zelf nu zo'n 2 jaar nadat ik mn koptelefoon te hard had staan. Al sluipt het er ook gewoon in over de jaren met te harde muziek.
Heb gelukkig veel gehad aan gesprekken met de KNO arts, fysio en dit boek. Kan het nu goed filteren en hoor het alleen nog als ik er op focus of als het heel stil is.
Voordeel is dus wel dat ik me niet heel druk maak of m'n consoles een beetje lawaai maken.
Heb gelukkig veel gehad aan gesprekken met de KNO arts, fysio en dit boek. Kan het nu goed filteren en hoor het alleen nog als ik er op focus of als het heel stil is.
Voordeel is dus wel dat ik me niet heel druk maak of m'n consoles een beetje lawaai maken.
[ Voor 8% gewijzigd door Raem op 11-03-2021 18:30 ]
Voor PC schijnbaar Skyrim Special Edition en Fallout 4 GOTY naar Gamepass. Fallout 4 is wel nice dat je dan meteen ook alle dlc kan spelen.Wom schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 16:07:
Schijnbaar worden er tijdens die sessie een aantal games bevestigd die naar Game Pass komen.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Volgens mij een prima verhaal qua exclusiviteit. Alle contractuele verplichtingen en huidige games op alle platformen blijven ze ondersteunen. Nieuwe games zijn exclusief voor de platformen die Gamepass ondersteund. Als ik het goed heb begrepen
Lol ik tune net in, meteen de reveal: 20 games naar GamePass vanaf morgen!!!
Die exclusiviteit van Bethesda games blijft wel een dingetje. Phil lult er toch weer een beetje omheen.
Op welke manier?DutchOwnage schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 19:15:
Die exclusiviteit van Bethesda games blijft wel een dingetje. Phil lult er toch weer een beetje omheen.
Dat laatste maak ik niet direct op uit zijn woordenuchiha tijntje schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 19:14:
Volgens mij een prima verhaal qua exclusiviteit. Alle contractuele verplichtingen en huidige games op alle platformen blijven ze ondersteunen. Nieuwe games zijn exclusief voor de platformen die Gamepass ondersteund. Als ik het goed heb begrepen
Volgens mij werd duidelijk gezegd dat met uitzondering van de games met contractuele verplichtingen etc. games exclusief zijn voor platformen met Gamepass.DutchOwnage schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 19:17:
[...]
Dat laatste maak ik niet direct op uit zijn woorden. Dat ze day and date op Gamepass komen is duidelijk, maar ik hoor niet specifiek dat andere platformen uitgesloten worden.
"If you're an xbox customer, the thing I want you to know is that this is about delivering great exclusive games to you that ship on platforms where Game Pass exists." - Phil Spencer
[ Voor 16% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-03-2021 19:20 ]
Goed, zal 't nog eens terugluisteren. Contractuele verplichtingen, legacy' s etc. hoorde ik. You're probably rightuchiha tijntje schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 19:19:
[...]
Volgens mij werd duidelijk gezegd dat met uitzondering van de games met contractuele verplichtingen etc. games exclusief zijn voor platformen met Gamepass.
Precies, exclusief voor platforms met GP, lijkt mij vrij duidelijk.uchiha tijntje schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 19:19:
[...]
Volgens mij werd duidelijk gezegd dat met uitzondering van de games met contractuele verplichtingen etc. games exclusief zijn voor platformen met Gamepass.
"If you're an xbox customer, the thing I want you to know is that this is about delivering great exclusive games to you that ship on platforms where Game Pass exists." - Phil Spencer
Woordkeuze was wel heel bewust inderdaad, niet raar ook
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Tof hoor dat zeker! Maar what the hell waar is Fallout 3?
Ik ga denk ik eindelijk eens aan Prey beginnen denk ik. Stond altijd wel een keer op mijn lijstje, maar nooit aan toegekomen. Voor de rest heb ik de meeste al gespeeld (met uitzondering van Doom 2 en 64 en de online games zoals Fallout 76 en Elder Scrolls online).
Ik ga Evil Within eens proberen.uchiha tijntje schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 19:28:
[...]
Ik ga denk ik eindelijk eens aan Prey beginnen denk ik. Stond altijd wel een keer op mijn lijstje, maar nooit aan toegekomen. Voor de rest heb ik de meeste al gespeeld (met uitzondering van Doom 2 en 64 en de online games zoals Fallout 76 en Elder Scrolls online).
Goede vraag. Die zit er nog niet in. Fallout: New Vegas zit er wel in.NukaWorldNL schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 19:28:
[...]
Tof hoor dat zeker! Maar what the hell waar is Fallout 3?
Mooiste game uit het lijstje wat mij betreft. Echt steengoede game vond ik.uchiha tijntje schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 19:28:
[...]
Zou hem wel op hoge moeilijkheidsgraad spelen. Maakt de game nog veel intenser (hoop dat ik me dit goed herinner).
[ Voor 11% gewijzigd door giantgiantus op 11-03-2021 19:33 ]
Ik heb ze wel op disk, maar toch wel nice dat ik bijna alles van Fallout en The Elder Scrolls nu gewoon digitaal kan spelen. Misschien verkoop ik de disk versies wel nu al die games toch in Gamepass zitten.
Nog 1 voor de todo lijst dan.giantgiantus schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 19:31:
[...]
Mooiste game uit het lijstje wat mij betreft. Echt steengoede game vond ik.
Damn !!
Jammer dat ik alles al heb gespeeld, maar dan nog, lot of bang for da buck
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Hmmm, enkel wolfenstein lijkt me interessant. De rest zijn niet zo mijn ding. Maar wel top deal voor velen denk ik. Nog steeds blij met de XSX en gamepass
.
Oblivion
Overigens is die roundtable video best wel leuk, je kan wel zien dat Phil, Todd en Pete gewoon vrienden van elkaar zijn onderhand
[ Voor 15% gewijzigd door Vagax op 11-03-2021 19:42 ]
Geen Wolfenstein II, Evil Within II, Fallout 3 en Dishonored DOTO? Zouden die nog komen?
Ik kan me niet voorstellen dat die niet op (korte) termijn komen. Tenzij die games qua contracten/rechten heel gekke zaken hebben uiteraard, dat weten we niet.Timothy3000 schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 19:45:
Geen Wolfenstein II, Evil Within II, Fallout 3 en Dishonored DOTO? Zouden die nog komen?
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Doom 2016 ontbreekt ook nog.Timothy3000 schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 19:45:
Het is ook niet zo dat alle oudere games van Ninja Theory, Obsidian, Double Fine, etc. ook direct in gamepass kwamen een dag na de overname.
Klopt, ik vind 20 titels in 1 keer al veel.uchiha tijntje schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 19:48:
Het is ook niet zo dat alle oudere games van Ninja Theory, Obsidian, Double Fine, etc. ook direct in gamepass kwamen een dag na de overname.
Misschien is dat maar goed ook, het is een geweldig spel om te spelen maar de One (s) kon het gewoon niet aan. Nu met de kracht van de Series komt het spel beter tot z'n recht.uchiha tijntje schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 19:28:
[...]
Ik ga denk ik eindelijk eens aan Prey beginnen denk ik. Stond altijd wel een keer op mijn lijstje, maar nooit aan toegekomen.
Een aantal van die titels stonden ook al op Gamepass. De nieuwe Wolfenstein, Doom Eternal, Fallout 76, Skyrim en New Vegas en Dishonored 2 en Elder Scrolls waren al beschikbaar geloof ik.
Desondanks mooie toevoegingen. Hopelijk volgt de rest ook snel.
Desondanks mooie toevoegingen. Hopelijk volgt de rest ook snel.
[ Voor 21% gewijzigd door Timothy3000 op 11-03-2021 19:53 ]
Ook mooi, er komt FPS boost naar verschillende Bethesda titels, maar dat wordt nog later aangekondigt. Stiekem een hoog vermoede dat Oblivion daar ook onder valt, dat is dus 60-120 fps 4K genot
Man toch wel blij hoor dat ik echt uiteindelijk voor een XSX ben gegaan ipv een PS5. Je kan zeggen wat je wil over Bethesda games de laatste tijd, maar voor mij blijven ze nog steeds een van de leukste games maken. Mijn meeste tijd aan gamen gaat ook uit naar hun games. Blijven gewoon heerlijke open wereld games om doorheen te lopen.
Is new Vegas nog beetje te spelen. Hoor zulke goede verhalen altijd, maar kan niet echt tegen ouderwetse games.
Niet spelen dan. Die game is 10 jaar oud. Dan kun je beter The Outer Worlds gaan spelen. Van dezelfde developers, maar dan wel moderngiantgiantus schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 20:06:
Is new Vegas nog beetje te spelen. Hoor zulke goede verhalen altijd, maar kan niet echt tegen ouderwetse games.
Exclusiviteits discussie daargelaten, maar wel bizar welke IP's ze nu in 1 huis hebben.
[YouTube: Bethesda Joins the Xbox Family]
[ Voor 42% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-03-2021 20:30 ]
Ik hoop echt dat dit betekent dat er toch een Dishonored 3 komt. Fantastische games.
Phil Spencer zojuist:
En dat is goed, vind ik.
En:"So obviously, I can't sit here and say every Bethesda game is exclusive, because we know that's not true, there's contractual obligations that we're gonna see through as we always do in every one of these instances. We have games that exist on other platforms, and we're gonna go support those games on the platforms they're on. There's communities of players, we love those communities, and we'll continue to invest in them. And even in the future, there might be things that have their contractual things or legacy on different platforms that we'll go do."
Oftewel, wat ik er uit haal: toekomstige Bethesda games zoals TES6 worden Xbox Gamepass exclusives."But, if you're an Xbox customer, the thing I want you to know is this is about delivering great exclusive games for you, that ship on platforms where Game Pass exists. And that's our goal, that's why we're doing this, that's the root of this partnership that we're building, and the creative capability we will be able to bring to market for Xbox customers is gonna be the best it's ever been for Xbox after we're done here."
En dat is goed, vind ik.
- G_Dragon
- Registratie: April 2007
- Laatst online: 06-10 20:04
/u/215060/crop60c87cf439ed8_cropped.png?f=community)
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Probeer Dishonored eens. Ben zelf groot fan van de Wolfenstein games, maar vond de Dishonored titels ook echt top. Die twee werelden komen mooi samen in Youngblood (beide studio's werkten aan die game), maar ik ben de enige hier die dat een echt leuke game vond.Engineer Stewie schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 19:41:
Hmmm, enkel wolfenstein lijkt me interessant. De rest zijn niet zo mijn ding. Maar wel top deal voor velen denk ik. Nog steeds blij met de XSX en gamepass.
Die New Vegas die naar Game Pass komt is toch 'gewoon' de Xbox 360-versie?giantgiantus schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 20:06:
Ik heb 'm een paar jaar terug nog wel een keer opgestart op de stock One om te kijken in hoeverre het lekkerder speelde dan op de 360. Was qua performance nog steeds dramatisch met (gevoelsmatig) 20~ fps, alleen de laadtijden waren aanzienlijk verbeterd.
Maar er werd ook gezegd dat voor een select aantal games er nog een optimalisatieslag is gemaakt, misschien dat NV daar onder valt?
Blijkbaar, die Youngblook vond ik echt niks, terwijl ik de wolfensteins ervoor echt goed vond.Wom schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 20:31:
[...]
Probeer Dishonored eens. Ben zelf groot fan van de Wolfenstein games, maar vond de Dishonored titels ook echt top. Die twee werelden komen mooi samen in Youngblood (beide studio's werkten aan die game), maar ik ben de enige hier die dat een echt leuke game vond.
Vond het zoeken naar meerdere manieren om een level te voltooien echt wat toevoegen. Was echt een mix van Dishonored kwa levels met de gunplay van Wolfenstein. Maar het is duidelijk een tussendoortje, dat is absoluut waar.Xgar schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 20:39:
[...]
Blijkbaar, die Youngblook vond ik echt niks, terwijl ik de wolfensteins ervoor echt goed vond.
Wolfenstein en Young Blood waren fantastisch. Deel twee vond ik zelf dan weer niet zoveel aan.
Ik kan iedereen ook Prey aanraden. Top game.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ik hoorde in de wandelgangen dat Oblivion zonder DLC op Game Pass komt, gelijk het sommetje gedaan en dan zou je nog €30.10 moeten betalen voor alle DLC (inclusief Horse Armor natuurlijk)
Hoop dat het toch met de DLC komt of anders wacht ik wel op een sale, ik vond de DLC huizen best vet
Hoop dat het toch met de DLC komt of anders wacht ik wel op een sale, ik vond de DLC huizen best vet
Ik doe dat sowieso altijd wel. Ik speel games eerst gewoon via Gamepass, maar als een game toevallig een leuke aanbieding heeft dan koop ik het alsnog wel om het echt in ''mijn bezit'' te hebben.Vagax schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 21:11:
Ik hoorde in de wandelgangen dat Oblivion zonder DLC op Game Pass komt, gelijk het sommetje gedaan en dan zou je nog €30.10 moeten betalen voor alle DLC (inclusief Horse Armor natuurlijk)
Is met de meeste games helaas zo dat het gewoon de standaard versies zijn zonder dlc.
mcgloud schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 20:23:
Phil Spencer zojuist:
[...]
En:
[...]
Oftewel, wat ik er uit haal: toekomstige Bethesda games zoals TES6 worden Xbox Gamepass exclusives.
En dat is goed, vind ik.
Geeft Microsoft nog wel wat ruimte om games ook naar andere platforms te brengen. Zou niet weten welke games hij bedoeld die hun "legacy" op andere platformen hebben dan Xbox/PC behalve Deathloop en Ghostwire Tokyo.And even in the future, there might be things that have their contractual things or legacy on different platforms that we'll go do.
- G_Dragon
- Registratie: April 2007
- Laatst online: 06-10 20:04
/u/215060/crop60c87cf439ed8_cropped.png?f=community)
Was deze al gepost?
Leuke video met een heerlijk muziekje op de achtergrond
Leuke video met een heerlijk muziekje op de achtergrond
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik ook, maar ook supervet! Wat een zieke enemies, dan ben je toch echt crea bea om zo'n enemies te verzinnen!uchiha tijntje schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 19:30:
[...]
Die vond ik erg freaky. Ben niet zo goed in horror games
Ik vond het tweede deel een stuk beter eerlijk gezegd, maar toffe games inderdaad.JDL15 schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 21:57:
[...]
Ik ook, maar ook supervet! Wat een zieke enemies, dan ben je toch echt crea bea om zo'n enemies te verzinnen!
Deel 2 nog op de PS4 Pro gespeeld, dat was één van de weinige keren dat ik meerwaarde zag in de luidsprekertjes van de DualShock, er zit een geest (Onryõ, to be exact) in die game die in gebouwen ronddwaalt, en haar zang hoorde je door die luidsprekertjes heen, steeds dichterbij komend
The WeekndG_Dragon schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 21:45:
Was deze al gepost?
Leuke video met een heerlijk muziekje op de achtergrond![]()
Ik heb het volgens mij als kind al opgelopen, had toen ik 5 jaar of zo was vaker oorontstekingen. Ook buisjes voor gehad (aldus mijn moeder, ik herinner me alleen dat ik een keer zo'n test gedaan heb waarbij je moet zeggen of je piepjes hoort). Heb er vervolgens 20 jaar mee rondgelopen voor ook me realiseerde dat niet iedereen dat heeft, omdat toen een collega zat te vertellen over zijn tinnitusFrankoNL schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 17:19:
[...]
Ik heb geen idee hoe het bij mij gekomen is. Geleidelijk gok ik. Ik heb mijn oren laten testen bij KNO en daar bleek niet uit dat mijn gehoor schade had opgelopen. Ik knars wel in mijn slaap (bitje voor), schijnt het ook te kunnen veroorzaken.
Bij mij is het beetje dat hoge geluid wat je vroeger hoorde als je een beeldbuis tv aanzette. Ergens op de achtergrond.
Hoe dan ook: accepteren idd
Maar het is voor mij tegenwoordig een soort waarschuwingssysteem... Ik hoor het meestal niet, maar als ik gestresst raak dan wel en steeds harder. Dus harde fluit = dude, chill out
Ik blijf dat toch een rare vergelijking vinden... Van tevoren hoopte ik net als velen op een soort van New Vegas achtige game, maar dat is het imho helemaal niet geworden. Het doet er qua stijl een beetje aan denken en het zijn beide scifi rpg's maar daar houdt het zo'n beetje op.uchiha tijntje schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 20:09:
[...]
Niet spelen dan. Die game is 10 jaar oud. Dan kun je beter The Outer Worlds gaan spelen. Van dezelfde developers, maar dan wel modernDe setting is trouwens wel anders, dus speelt zich niet af in een post apocalyptische wereld.
Ik blijf New Vegas overigens wel geweldig vinden, maar ik denk niet dat ik die op de Xbox opnieuw zou spelen en ook niet aan zou raden aan iemand die hem nooit gespeeld heeft (en niet echt retro gamer is of zo). Als ik hem zelf nog eens speel dan is het op pc en met 50 mods er overheen of zoiets.
Wat die games betreft die er bij komen, erg cool
[ Voor 3% gewijzigd door Finraziel op 11-03-2021 23:00 ]
Gamertag: FinrazielNL
Ja klopt zeg, deel 2 heb ik ook gespeeld. Moest weer even gaan dagen ja, dat was idd behoorlijk sick. Wat mij betreft dus ook een dikke aanrader, zal er vast ook snel in komen (GP). Ik vond dat stuk zo vet met zo'n gast een soort box op z'n kop, weet niet meer of dat 1 of 2 was2dope schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 22:13:
[...]
Ik vond het tweede deel een stuk beter eerlijk gezegd, maar toffe games inderdaad.
Deel 2 nog op de PS4 Pro gespeeld, dat was één van de weinige keren dat ik meerwaarde zag in de luidsprekertjes van de DualShock, er zit een geest (Onryõ, to be exact) in die game die in gebouwen ronddwaalt, en haar zang hoorde je door die luidsprekertjes heen, steeds dichterbij komend![]()
Ben een redelijk coole kikker t.o.v. horrorgames maar dat was wel ff zweten
Hoe vet zou een deel 3 zijn!
@FrankoNL @Finraziel beetje off-topic, maar een tinnitus piep is best goed te behandelen met hoortoestellen. Mijn vriendin heeft een model waarmee door een tegenfrequentie de piep significant afneemt. Misschien eens de moeite waar om naar een hoorspecialist te gaan. Afhankelijk van de ernst kunnen de toestellen volledig vergoed worden na een onderzoek.
On-topic: waar blijven de eerste Xbox Wireless Headset reviews?
[ Voor 9% gewijzigd door MGSNK op 11-03-2021 23:10 ]
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Idem. Ook ik kwam erachter toen iemand zei dat het niet normaal is dat je "altijd wel wat hoort". En stress is inderdaad een factor die het erger maakt.Finraziel schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 22:57:
[...]
Ik heb het volgens mij als kind al opgelopen, had toen ik 5 jaar of zo was vaker oorontstekingen. Ook buisjes voor gehad (aldus mijn moeder, ik herinner me alleen dat ik een keer zo'n test gedaan heb waarbij je moet zeggen of je piepjes hoort). Heb er vervolgens 20 jaar mee rondgelopen voor ook me realiseerde dat niet iedereen dat heeft, omdat toen een collega zat te vertellen over zijn tinnitus
Maar het is voor mij tegenwoordig een soort waarschuwingssysteem... Ik hoor het meestal niet, maar als ik gestresst raak dan wel en steeds harder. Dus harde fluit = dude, chill out
Haha ja dat was deel 1, die heette ook letterlijk Boxhead volgens mij. Verder ook gewoon lekkere gunplay en stealthplay. Vond het in deel 2 erg tof dat je een beetje semi open-world idee had in dat stadje, ook al was het een relatief klein gebied. Een nieuw deel zou ik van harte verwelkomen, alleen meen me te herinneren dat die games het uiteindelijk helaas niet zo goed deden, financieel.JDL15 schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 23:02:
[...]
Ja klopt zeg, deel 2 heb ik ook gespeeld. Moest weer even gaan dagen ja, dat was idd behoorlijk sick. Wat mij betreft dus ook een dikke aanrader, zal er vast ook snel in komen (GP). Ik vond dat stuk zo vet met zo'n gast een soort box op z'n kop, weet niet meer of dat 1 of 2 was![]()
Hoe vet zou een deel 3 zijn!
Van die safe-houses in horrorgames vind ik altijd een leuke manier van spelen, ff saven (in de vorm van een goeie in-game kop koffie) en dan weer met frisse 'tegenzin' een nieuw gebied ontdekken
Wat mij nu pas een beetje begint door te dringen is dat met xCloud ik dus allemaal RPG games overal kan spelen, ook in de trein mocht de verbinding het toelaten.
Ik heb Skyrim op de Switch grijs gespeeld, het was precies perfect voor mij omdat het een redelijk uitgebreide RPG was waar ik altijd in de 2 uurtjes OV wel een quest of wat taken kon doen, Oblivion is dan niet in xCloud maar Fallout 4 weer wel.
Ik ga me misschien toch iets meer verdiepen in xCloud
Ik heb Skyrim op de Switch grijs gespeeld, het was precies perfect voor mij omdat het een redelijk uitgebreide RPG was waar ik altijd in de 2 uurtjes OV wel een quest of wat taken kon doen, Oblivion is dan niet in xCloud maar Fallout 4 weer wel.
Ik ga me misschien toch iets meer verdiepen in xCloud
Ja over 2 maandjes al maar het is wel erg stil rondom die game eigenlijk. Vind het prima, maar meestal is er toch wel vanuit PR meer marketing / hype zo kort van te voren.2dope schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 23:17:
[...]
Haha ja dat was deel 1, die heette ook letterlijk Boxhead volgens mij. Verder ook gewoon lekkere gunplay en stealthplay. Vond het in deel 2 erg tof dat je een beetje semi open-world idee had in dat stadje, ook al was het een relatief klein gebied. Een nieuw deel zou ik van harte verwelkomen, alleen meen me te herinneren dat die games het uiteindelijk helaas niet zo goed deden, financieel.
Van die safe-houses in horrorgames vind ik altijd een leuke manier van spelen, ff saven (in de vorm van een goeie in-game kop koffie) en dan weer met frisse 'tegenzin' een nieuw gebied ontdekkenResident Evil 7 deed dat ook goed - which reminds me, nog maar een kleine 2 maandjes en we mogen met VIIlage aan de slag
Village staat ook zeker op mijn lijstje na re7, damn die was ook zo vet! Ben wel echt benieuwd op die nieuwe re engine veel improvements krijgt voor de next gen. Ik vond de engine wel indrukwekkend op mijn ps4 toentertijd. Had hem trouwens ook even met een psvr gespeeld, maar dat is gewoon echt niet te doen! Wie dat kan uitspelen is echt een baas. Zaten met 4 gasten op de bank en niemand die ook maar verder durfde te spelen toen je het huis voor het eerst binnen kwam.2dope schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 23:17:
[...]
Haha ja dat was deel 1, die heette ook letterlijk Boxhead volgens mij. Verder ook gewoon lekkere gunplay en stealthplay. Vond het in deel 2 erg tof dat je een beetje semi open-world idee had in dat stadje, ook al was het een relatief klein gebied. Een nieuw deel zou ik van harte verwelkomen, alleen meen me te herinneren dat die games het uiteindelijk helaas niet zo goed deden, financieel.
Van die safe-houses in horrorgames vind ik altijd een leuke manier van spelen, ff saven (in de vorm van een goeie in-game kop koffie) en dan weer met frisse 'tegenzin' een nieuw gebied ontdekkenResident Evil 7 deed dat ook goed - which reminds me, nog maar een kleine 2 maandjes en we mogen met VIIlage aan de slag
Dat gevoel van die safe house had ik ook heel erg bij dying light, jammer dat deel 2 voorlopig niet gaat komen
Ik hoop op een boost voor Dishonored (2), eigenlijk van de zotte dat die nu nog op 30fps draaien. Dan ga ik de boel zeker nog eens spelen, echt uitstekende games en aan te raden voor eigenlijk iedereen. De world building die ze daar voor elkaar hebben gekregen is zo uniek en geloofwaardig, niks dan lof.Vagax schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 19:58:
Ook mooi, er komt FPS boost naar verschillende Bethesda titels, maar dat wordt nog later aangekondigt. Stiekem een hoog vermoede dat Oblivion daar ook onder valt, dat is dus 60-120 fps 4K genot
Ik vond Youngblood her en der cringe, maar qua levels en actie uitstekend. Alleen het damage/level systeem was ik niet blij mee, dat kunnen ze de volgende keer beter achterwege laten. Is weer even terug dat ik het gespeeld heb dus weet niet precies hoe dat nou in elkaar stak. In ieder geval vond ik de basis erg goed maar de uitwerking minder. Dishonored doet dat vele malen beter.Wom schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 20:31:
[...]
Probeer Dishonored eens. Ben zelf groot fan van de Wolfenstein games, maar vond de Dishonored titels ook echt top. Die twee werelden komen mooi samen in Youngblood (beide studio's werkten aan die game), maar ik ben de enige hier die dat een echt leuke game vond.
We hadden in januari wel een vrij uitgebreid "RE-momentje" met die showcase maar sindsdien is het inderdaad weer behoorlijk stil. Zag van de week nog wel iets langskomen over filesize. Hopen dat er geen uitstel komt.uchiha tijntje schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 23:22:
[...]
Ja over 2 maandjes al maar het is wel erg stil rondom die game eigenlijk. Vind het prima, maar meestal is er toch wel vanuit PR meer marketing / hype zo kort van te voren.
Ben ook wel benieuwd of 'ie weer Play Anywhere wordt. Dat vond ik wel een verrassing dat RE7 die behandeling kreeg.
Veel waarheid in deze post.Thomas schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 23:31:
[...]
Ik hoop op een boost voor Dishonored (2), eigenlijk van de zotte dat die nu nog op 30fps draaien. Dan ga ik de boel zeker nog eens spelen, echt uitstekende games en aan te raden voor eigenlijk iedereen. De world building die ze daar voor elkaar hebben gekregen is zo uniek en geloofwaardig, niks dan lof.
The Clockwork Mansion en Aramis Stilton's landhuis (A Crack in the Slab / de Timepiece) behoren tot de meest unieke, briljante game-design 'fenomenen' die ik in games heb gezien.
Misschien begrijp ik je verkeerd, maar jij zou het goed vinden als er binnen het Xbox platform gamers uitgesloten worden om de nieuwe Bethesda games te kunnen spelen?mcgloud schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 20:23:
Phil Spencer zojuist:
[...]
En:
[...]
Oftewel, wat ik er uit haal: toekomstige Bethesda games zoals TES6 worden Xbox Gamepass exclusives.
En dat is goed, vind ik.
Playstation en Nintendo begrijp ik. Maar je wilt toch niet de kant op gaan dat je de games alleen via een abonnement kunt spelen?
De mijne hebben die functie ook inderdaad. Verder niet getest want ik heb er geen last vanMGSNK schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 23:10:
@FrankoNL @Finraziel beetje off-topic, maar een tinnitus piep is best goed te behandelen met hoortoestellen. Mijn vriendin heeft een model waarmee door een tegenfrequentie de piep significant afneemt. Misschien eens de moeite waar om naar een hoorspecialist te gaan. Afhankelijk van de ernst kunnen de toestellen volledig vergoed worden na een onderzoek.
Alweer een week terug dat ik Journey to the savage planet had uitgespeeld, maar wat een aparte en toffe game is dat zeg. Blij dat m'n neef me overgehaald had het samen met hem te gaan spelen
[ Voor 4% gewijzigd door timmie271 op 12-03-2021 08:02 ]
Gamertag: timmie271
Gelukkig staat dat er ook helemaal niet: "delivering great exclusive games for you, that ship on platforms where Game Pass exists."Raem schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 00:09:
[...]
Misschien begrijp ik je verkeerd, maar jij zou het goed vinden als er binnen het Xbox platform gamers uitgesloten worden om de nieuwe Bethesda games te kunnen spelen?
Playstation en Nintendo begrijp ik. Maar je wilt toch niet de kant op gaan dat je de games alleen via een abonnement kunt spelen?
Staat nergens dat die games alleen naar Gamepass komen. Ze komen alleen naar systemen waar Gamepass beschikbaar op is.
De gamepass games van Bethesda zijn nu te downloaden. Is al bekend welke van die games mogelijk die “fps boost” krijgt?
——-
Little Nightmares 2 is inmiddels al een miljoen keer gekocht. Leuk om te lezen dat zo’n game toch een mooi publiek vindt.
https://www.trueachievements.com/n44892/little-nightmares-2
——-
Little Nightmares 2 is inmiddels al een miljoen keer gekocht. Leuk om te lezen dat zo’n game toch een mooi publiek vindt.
https://www.trueachievements.com/n44892/little-nightmares-2
[ Voor 44% gewijzigd door uchiha tijntje op 12-03-2021 09:55 ]
Nog niet, ze bevestigen wel dat het er aan komt maar "pas later" krijgen we meer informatie hier overuchiha tijntje schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 09:22:
De gamepass games van Bethesda zijn nu te downloaden. Is al bekend welke van die games mogelijk die “fps boost” krijgt?
/f/image/F8v29OOd4pUDT1iNJK2jk2GC.png?f=fotoalbum_large)
Het is de GOTY edition! Yuy toch alle DLC in het pakketje
Te vroeg gejuicht! de Xbox versie is wel de regulieren editie waar je de DLC apart moet kopen, alleen de PC versie is de GOTY editie.
[ Voor 15% gewijzigd door Vagax op 12-03-2021 09:50 ]
nieuws: Microsoft: Xbox-update verhelpt verbindingsproblemen Wireless Controller
Wat veroorzaakt nu zo’n bug? Het was echt vreemd vond ik en niet voorspelbaar.
Bij mij (nog steeds) de LAN kabel in m'n xbox.giantgiantus schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 11:20:
nieuws: Microsoft: Xbox-update verhelpt verbindingsproblemen Wireless Controller
Dat verklaard blijkbaar ook waarom ik er al een tijdje geen last van heb. Hij is waarschijnlijk al meegenomen in de Insider updates zonder dat ze er melding van hebben gemaakt.giantgiantus schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 11:20:
Dus bij jou nog steeds issues met de March update en een LAN kabel in de Xbox?zetje01 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 11:27:
[...]
Bij mij (nog steeds) de LAN kabel in m'n xbox.
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Deze komt toch pas de 16e uit?MGSNK schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 23:10:
Hoop dat het een goede koop is. zoals het er nu uit ziet wordt hij op de 16e geleverd.
Dat klopt, maar er zijn al best wat exemplaren ‘in het wild’ aangetroffenPatrock schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 11:40:
[...]
Deze komt toch pas de 16e uit?
Hoop dat het een goede koop is. zoals het er nu uit ziet wordt hij op de 16e geleverd.
:strip_exif()/f/image/epMKB73xGe4jRCvVPPab6EY8.jpg?f=fotoalbum_large)
Mijn review van de Xbox Wireless Headset.
Na 1 avond te gebruiken
Bouw & looks:
+ Strak design, kan je overal mee komen
+ voelt stevig aan
+/- oorkussen zijn van kunstleder (ziet er mij wel vervangbaar uit, zweterig bij warm weer?
- zit me iets strakker dan mijn vorige headset (probleem voor brildragers), maar geen last na avond gamen
- geen cijfer aanduidingen hoe breed je de hoofdband maakt (moeilijk om beide kanten gelijk te zetten)
Geluidskwaliteit:
altijd lastig te beoordelen, bij afspelen van muziek via telefoon klonk dit wel goed, iets meer bass dan ik het liefst heb, hoge en mid lijken in orde.
Bij gamen (ik speelde gisteren warzone en cod cw) de bass was mij iets teveel (ontploffingen en geweerschoten), via de EQ heb ik dit mooi in lijn kunnen brengen naar mijn wensen, ik hoorde voetstappen beter dan vroeger (headsets steelseries arctics 1, razer kraken x, hp omen 800 als mijn referentie)
+/- microfoon komt tot hafweg mijn kaak (1ste keer voor mij), ik heb mijn eigen stemopname nog niet gemaakt, niemand klaagde dat ze mij niet verstonden in de game. Testen met auto mute heb ik niet gedaan.
Techniek:
+/- bij aanleggen van de headset gaat je xbox aan (kan ook vervelend zijn als je die vb op pc wil gebruiken of telefoon, floept je xbox aan in de woonkamer)
+ bij afsluiten xbox gaat hij automatisch uit.
+ volledig naar wens in te stellen in de ap (EQ, microfoon auto mute)
+ de draaiknoppen volume - partychat/game zijn superhandig / micrfoon uit handig (met geluidsignaal)
+ verschillende bronnen tegelijkertijd (gamen en vb discord via telefoon)
+ 6 maanden dolby atmos automatisch actief (ik had wel de licentie al)
+ OTA firmware updates (direct al bij eerste keer aansluiten)
+ de headset geeft het xbox sound bij opstarten & afsluiten
oplaadtijd bij leeg onbekend en batterijduur kan ik nog niets over zeggen
ik ben wel best tevreden, voor 100 euro heb je enkele unieke features
Leuke review!! Die van mij komt dinsdag via Bol binnen. Nog wel een vraagje, werkt de sidetone goed? Hoor vaak van mijn vrouw dat ik nogal hard praat namelijk..
Die is wel jammer zeg, zou graag Oblivion nog een keer willen spelen met alle DLC. Maar doe dat liever op mijn Xbox dan op de PCVagax schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 09:44:
[Afbeelding]
Het is de GOTY edition! Yuy toch alle DLC in het pakketje
Te vroeg gejuicht! de Xbox versie is wel de regulieren editie waar je de DLC apart moet kopen, alleen de PC versie is de GOTY editie.

Ik heb 2 games op disk en dat is Battlefield:Bad Company 2 en Oblivion en beide speel ik nog regelmatig.
[ Voor 7% gewijzigd door Nogne op 12-03-2021 12:39 ]
PS/XBL: Nogne
ik hoorde mezelf bij de standaardinstelling bijna niet, "controleren op microfoon" stond op halfweg.Ananas_NL schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 12:29:
Leuke review!! Die van mij komt dinsdag via Bol binnen. Nog wel een vraagje, werkt de sidetone goed? Hoor vaak van mijn vrouw dat ik nogal hard praat namelijk..
ik ga het vanavond eens verder open zetten.
Net Oblivion even opgehaald en opgestart om te testen. Stiekem wel weer zin om een playthrough te doen... Helaas weer die miezerige 30fps, maar wel auto HDR en laadtijden van een paar tellen
Die twee geluidsbronnen tegelijk spreekt mij wel erg aan, inderdaad handig om gewoon mijn game audio via de Xbox te laten gaan en mijn telefoon voor Discord of achtergrond muziek.Wybob schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 12:16:
[Afbeelding]
Mijn review van de Xbox Wireless Headset.
Na 1 avond te gebruiken
Same, weer die verdomde beginner dungeon maar dat is altijd even door bijten. Ik zag dat je bij elke achievement 50gp krijgt en ik heb alle guilds nog niet gedaan.2dope schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 12:51:
Net Oblivion even opgehaald en opgestart om te testen. Stiekem wel weer zin om een playthrough te doen... Helaas weer die miezerige 30fps, maar wel auto HDR en laadtijden van een paar tellen
Overigens schat ik de kans hoog in dat FPS Boost ook wel op Oblivion terecht komt
Thnx hoor het graag!Wybob schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 12:42:
[...]
ik hoorde mezelf bij de standaardinstelling bijna niet, "controleren op microfoon" stond op halfweg.
ik ga het vanavond eens verder open zetten.
Vagax schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 13:08:
[...]
Same, weer die verdomde beginner dungeon maar dat is altijd even door bijten.

Net ff mijn achievements bekeken, zit op 45/60. Allemaal twee consolegeneraties geleden behaaldIk zag dat je bij elke achievement 50gp krijgt en ik heb alle guilds nog niet gedaan.
Jammer dat de datum er niet bij staat. Denk terug aan mijn studentenkamertje met de 360 aangesloten om een CRT.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |