Ik vind het straf dat ik men CC niet kan verwijderen ook niet via website van Xbox , je moet andere betaaloptie pakken dat vind ik echt ongelofelijk .Ik had dan gelezen dat dit via de site wel kon maar gaat niet.
Je kan een creditcard gewoon verwijderen...elsympatico schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 14:37:
Ik vind het straf dat ik men CC niet kan verwijderen ook niet via website van Xbox , je moet andere betaaloptie pakken dat vind ik echt ongelofelijk .Ik had dan gelezen dat dit via de site wel kon maar gaat niet.
Cogitationis poenam nemo patitur
Je moet mogelijk eerst alle MS abonnementen loskoppelen voordat je hem kan verwijderen.elsympatico schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 14:37:
(=<`#9]~6ZY32Vx/4Rs+0No-&Jk)"Fh}|Bcy?`=*z]Kw%oG4UUS0/@-ejc(:'8dc
Thnx man! Nu word ik hebberig en zie ik dat hij uitverkocht is... Ga op 16-3 even huntenWybob schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 12:16:
[Afbeelding]
Mijn review van de Xbox Wireless Headset.
Na 1 avond te gebruiken
Bouw & looks:
+ Strak design, kan je overal mee komen
+ voelt stevig aan
+/- oorkussen zijn van kunstleder (ziet er mij wel vervangbaar uit, zweterig bij warm weer?
- zit me iets strakker dan mijn vorige headset (probleem voor brildragers), maar geen last na avond gamen
- geen cijfer aanduidingen hoe breed je de hoofdband maakt (moeilijk om beide kanten gelijk te zetten)
Geluidskwaliteit:
altijd lastig te beoordelen, bij afspelen van muziek via telefoon klonk dit wel goed, iets meer bass dan ik het liefst heb, hoge en mid lijken in orde.
Bij gamen (ik speelde gisteren warzone en cod cw) de bass was mij iets teveel (ontploffingen en geweerschoten), via de EQ heb ik dit mooi in lijn kunnen brengen naar mijn wensen, ik hoorde voetstappen beter dan vroeger (headsets steelseries arctics 1, razer kraken x, hp omen 800 als mijn referentie)
+/- microfoon komt tot hafweg mijn kaak (1ste keer voor mij), ik heb mijn eigen stemopname nog niet gemaakt, niemand klaagde dat ze mij niet verstonden in de game. Testen met auto mute heb ik niet gedaan.
Techniek:
+/- bij aanleggen van de headset gaat je xbox aan (kan ook vervelend zijn als je die vb op pc wil gebruiken of telefoon, floept je xbox aan in de woonkamer)
+ bij afsluiten xbox gaat hij automatisch uit.
+ volledig naar wens in te stellen in de ap (EQ, microfoon auto mute)
+ de draaiknoppen volume - partychat/game zijn superhandig / micrfoon uit handig (met geluidsignaal)
+ verschillende bronnen tegelijkertijd (gamen en vb discord via telefoon)
+ 6 maanden dolby atmos automatisch actief (ik had wel de licentie al)
+ OTA firmware updates (direct al bij eerste keer aansluiten)
+ de headset geeft het xbox sound bij opstarten & afsluiten
oplaadtijd bij leeg onbekend en batterijduur kan ik nog niets over zeggen
ik ben wel best tevreden, voor 100 euro heb je enkele unieke features
Waarom Fallout 4 file size is behoorlijk groter op Xbox (~50 gig) dan PC (~36 of zoiets) ondanks dat beide geen goty versies zijn (game pass)?
Wat ik me afvraag is of dit nu de toekomst is om de base game gratis te brengen en dlc betaald te houden? Volgens mij geldt dit niet voor de originele door MS uitgegeven games toch (Gears etc).
Als dat zo is hou ik wel beetje m’n hart vast. Zit dan wel een erg grote incentive om games zo te maken dat je aangemoedigd wordt om dlc te kopen (of zoals bij destiny season passes). Al is dat nu wellicht ook al zo
. Nuja, over twee jaar weten we waar het heen gaat.
Als dat zo is hou ik wel beetje m’n hart vast. Zit dan wel een erg grote incentive om games zo te maken dat je aangemoedigd wordt om dlc te kopen (of zoals bij destiny season passes). Al is dat nu wellicht ook al zo
[ Voor 44% gewijzigd door giantgiantus op 12-03-2021 16:55 ]
Is bij de meeste games wel gewoon zo. Gears heeft dacht ik helemaal geen betaalde dlc of wel?giantgiantus schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 16:52:
Wat ik me afvraag is of dit nu de toekomst is om de base game gratis te brengen en dlc betaald te houden? Volgens mij geldt dit niet voor de originele door MS uitgegeven games toch (Gears etc).
Als dat zo is hou ik wel beetje m’n hart vast. Zit dan wel een erg grote incentive om games zo te maken dat je aangemoedigd wordt om dlc te kopen (of zoals bij destiny season passes). Al is dat nu wellicht ook al zo. Nuja, over twee jaar weten we waar het heen gaat.
Maar ik denk dat het wel meevalt. Microsoft moet gamepass als goede deal houden. Als je straks voor alle games beter de goty versie in de sale kan kopen dan een gamepass abo aanhouden dan is dat ook niet goed voor hun.
Gamertag: FinrazielNL
Gears heeft volgens mij idd geen betaalde DLC. Sea of Thieves ook niet. Grounded ook niet. Wasteland 3 ook niet. Halo ook niet volgens mij.Finraziel schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 17:30:
[...]
Is bij de meeste games wel gewoon zo. Gears heeft dacht ik helemaal geen betaalde dlc of wel?
Maar ik denk dat het wel meevalt. Microsoft moet gamepass als goede deal houden. Als je straks voor alle games beter de goty versie in de sale kan kopen dan een gamepass abo aanhouden dan is dat ook niet goed voor hun.
Ik heb juist doordat ik in Sea of Thieves en Gears niets hoefde te betalen aan de base game en de rest van de content maar gewoon ingame wel af en toe wat skins gekocht. Iets wat ik nooit zou doen in een game waar ik gewoon het volle pond voor zou betalen.
Enige first party titel die ken ik in gamepass waar je apart dlc bij koopt is Forza Horizon 4 voor een aantal grote dlc. Maar ook veel gratis updates.
Edit: Er is wel aparte betaalde DLC voor the Outer Worlds, maar de vraag is of dat komt doordat die game een andere publisher kent dan MS.
@giantgiantus Je hart 2 jaar lang vast houden is wel een hele lange tijd. Ik zou in de tussentijd gewoon lekker ontspannen en genieten van de games die maandelijks uitkomen in Gamepass
[ Voor 13% gewijzigd door uchiha tijntje op 12-03-2021 18:03 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ik heb idd ook een kat gekocht van echt geld in Sea of Thieves. Omdat het leuk is en omdat ik zo de makers hopelijk wat extra motivatie geef. Als die niet op Game Pass zat had ik hem nooit gekocht waarschijnlijk. Maar wat een geweldige game blijkt het te zijn.uchiha tijntje schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 17:43:
[...]
Ik heb juist doordat ik in Sea of Thieves en Gears niets hoefde te betalen aan de base game en de rest van de content maar gewoon ingame wel af en toe wat skins gekocht. Iets wat ik nooit zou doen in een game waar ik gewoon het volle pond voor zou betalen.
Nog een review van de Wireless headset van een reddit gebruiker:
RECONMENDED EQ/XBOX ACCESSORIES APP 125HZ(-9) 250HZ(-6) 1KHZ (-2) 4KHZ (0) 8KHZ (0)
ik volg hem voor de EQ settings, bass is iets teveel present:My review of Xbox wireless headset
Discussion
Background of me: avid headphone enthusiast, owning many different pairs of headphones ranging from ultra high-end to consumer level stuff
So I have had hands on with the new Xbox wireless headphones.
Alright for 99 dollars/euros what we get?
- Wireless connectivity
- Build in features to support xbox UI
- Decent build quality
- good microphone
- gaming grade audio (later about this)
This seems to be very well thought package. It feels solid in hands and seems to fit quite well in my quite large head. No hot spots whatsoever. Ultimately I would have preferred something else than pleather to be choice of material in earcups.
Rotary dials for both earcups feels intuitive to use and are absolutely nice to use while in game. Left to change game mix and right to change volume in general. Max volume is plenty in these.
Pairing was seamless and easy to do. You will get instant update when you turn these on for the first time. Connectivity wise there was no cut outs or anything problems and range was fantastic. I could go to bathroom 2 rooms away and still hold the connection to Xbox.
So what about sound quality?
Disclaimer: I know these are 99 dollar headset
Well, here we fall a bit short, as expected from the price it's not quite there with more premium options.
The tuning of the driver and closed back headphones results in extremely boosted highs and lows, its very aggressive V-curve. Mids are washed out.
I tested different music and games. Almost instantly I had to go to equalizer and take few DB's away from 125hz to make listening bearable. After some EQ work they are quite ok to listen to but nothing amazing.
Bass department: Bit boomy in these in general. There is little to none sub-bass and high bass drowns quite a lot of details. This can be corrected quite well with EQ. Bass is very punchy though.
Mids: They are drown quite heavily with the strong presence of bass and highs, but this is not the biggest problem for gaming but for music this can irritate
High: There is some nice detail there.
Even though the nature of the headset is quite gamery in terms of sound. It feels spacious and directional cues are easily located with these. It does the job well, Just Tone the bass little bit down and you are set.
I know this isn't problem for typical gamer, but if you are looking for great sound these aren't probably for you. Edit: HiFi sound, these sound great for average person
My concensus:
Im keeping these! These are incredible for the money and functionality is top notch. I have my other cans for critical listening but for my Xbox I want cans that are no hassle and fun to use. And these deliver that to me!
Still I wish these would be priced little higher to make no compromise gaming headset. Tuning of the drivers and driver quality is now compromised
RECONMENDED EQ/XBOX ACCESSORIES APP 125HZ(-9) 250HZ(-6) 1KHZ (-2) 4KHZ (0) 8KHZ (0)
Kun je nu wel zien of je een FPS boost hebt gekregen? Ik heb New Super Lucky Tale net opgestart maar zie verder niks2dope schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 12:51:
Net Oblivion even opgehaald en opgestart om te testen. Stiekem wel weer zin om een playthrough te doen... Helaas weer die miezerige 30fps, maar wel auto HDR en laadtijden van een paar tellen
120 FPS is voor velen een live changing event, toch wordt er verrassend gevraagd hoe je kan zien dat je op 120 FPS zit 😂Cyrax0508 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 18:00:
[...]
Kun je nu wel zien of je een FPS boost hebt gekregen? Ik heb New Super Lucky Tale net opgestart maar zie verder niks
Thanks.Wybob schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 17:57:
Nog een review van de Wireless headset van een reddit gebruiker:
[...]
ik volg hem voor de EQ settings, bass is iets teveel present:
Ik heb een headset nodig voor rond de €100. Deze wou ik kopen, ik kan echter nergens meer pre ordenen.
Zit te twijfelen wat handig is, even wachten of gewoon een SteelSeries Arctis 3 halen. Een vriend heeft die en is er erg tevreden mee. Zit wel een draadje aan maar is ook wat tientjes goedkoper en wel direct leverbaar. Moeilijk moeilijk.
https://www.microsoft.com...-hivebusters/9nb77cw5j1ttFinraziel schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 17:30:
[...]
Gears heeft dacht ik helemaal geen betaalde dlc of wel?.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Onzin.giantgiantus schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 18:02:
[...]
120 FPS is voor velen een live changing event
Ray Tracing daarintegen
[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 12-03-2021 18:10 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
120fps + raytracing bedoel je
met minder speel ik niet meer hoor
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Eens. Ik vond dat in control en Miles moralis echt next gen!
Als je GPU hebt kun je die gratis spelen volgens mij. Je kunt hem natuurlijk ook kopen met korting. Maar dat is net zoals elk spel.
Dus terecht punt dat Gears WEL betaalde dlc heeft, maar met GPU hoef je die niet apart te kopen.
[ Voor 13% gewijzigd door uchiha tijntje op 12-03-2021 18:13 ]
Ja dat kan ik zien, en nee dus (nog steeds gecapt op 30). Hij lijkt gelukkig wel stabiel 30, zou ook wel heel ernstig zijn als dat nog niet zou lukkenCyrax0508 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 18:00:
[...]
Kun je nu wel zien of je een FPS boost hebt gekregen? Ik heb New Super Lucky Tale net opgestart maar zie verder niks
Ik noemde het al eerder, maar ik meende me te herinneren dat optimaliseren van dingen als framerate op oude/Xbox 360-games lastig (onmogelijk?) is omdat het gewoon een emulator is die het origineel draait inclusief eventuele beperkingen. Echter kunnen resoluties weer wel omhoog naar 4K, zelfs bij OG Xbox-titels. Zijn er 360-titels die op 60fps draaien op One X / X|S terwijl ze 30fps doen/deden op de Xbox 360? Iemand die daar iets zinvols over kan zeggen?
Vorige maand kregen we natuurlijk het zeer goede nieuws over de FPS Boost bij backward compatibility-titels, maar dat betreft (tot nu toe) volgens mij alleen games van één generatie geleden, niet uit de 360-era of ouder.
Volgens mij kreeg je een gratis upgrade van Gears 5 naar Gears 5 : Game of the Year Edition waar Hyvebusters bij in zit.uchiha tijntje schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 18:12:
[...]
Als je GPU hebt kun je die gratis spelen volgens mij. Je kunt hem natuurlijk ook kopen met korting. Maar dat is net zoals elk spel.
Dus terecht punt dat Gears WEL betaalde dlc heeft, maar met GPU hoef je die niet apart te kopen.
Begin je nu echter met spelen, moet je de Hyvebuster dlc extra aanschaffen.
Kan iemand dit toevallig bevestigen / ontkrachten ?
[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 12-03-2021 18:44 ]
Bij mij staat er beheren en kan het niet zo verwijderen en op de Xbox ook niet moet eerst andere betaalmanier ingeven en die CC is geblocked wegens fraude zo omslachtig gemaakt .
Ik doel dus of je een pop-up oid krijgtIk heb hem alleen ff snel opgestart, maar nog niet gespeeld.giantgiantus schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 18:02:
[...]
120 FPS is voor velen een live changing event, toch wordt er verrassend gevraagd hoe je kan zien dat je op 120 FPS zit 😂
@elsympatico een CC kan je alleen verwijderen als je geen abonnementen meer hebt lopen bij MS die er gebruik van maken. Denk daarbij aan office/onedrive, azure, gamepass, xbox live etc.
Nslt is bij mij toch echt wel 60 fps (120 weet ik niet, daar zou ik mijn tv voor naar fhd moeten zetten en geen zin in). Of was, toen ik hem een paar weken geleden speelde toen de fps boost net uit was. Vrij makkelijk te zien door gewoon de camera te draaien. Op 30 fps zie je dat duidelijk schokken en dat was niet zo hier.2dope schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 18:22:
[...]
Ja dat kan ik zien, en nee dus (nog steeds gecapt op 30). Hij lijkt gelukkig wel stabiel 30, zou ook wel heel ernstig zijn als dat nog niet zou lukken
Ik noemde het al eerder, maar ik meende me te herinneren dat optimaliseren van dingen als framerate op oude/Xbox 360-games lastig (onmogelijk?) is omdat het gewoon een emulator is die het origineel draait inclusief eventuele beperkingen. Echter kunnen resoluties weer wel omhoog naar 4K, zelfs bij OG Xbox-titels. Zijn er 360-titels die op 60fps draaien op One X / X|S terwijl ze 30fps doen/deden op de Xbox 360? Iemand die daar iets zinvols over kan zeggen?
Vorige maand kregen we natuurlijk het zeer goede nieuws over de FPS Boost bij backward compatibility-titels, maar dat betreft (tot nu toe) volgens mij alleen games van één generatie geleden, niet uit de 360-era of ouder.
Heb mijn elite 2 ondertussen ook een paar dagen binnen en is weer een fijne controller. Enige 'klacht' die ik heb is dat hij een beetje te glibberig is! Al een paar keer per ongeluk een shoulder button ingedrukt omdat ik hem beter vast moet pakken. Maar ik lees online al dat dat met een beetje wear beter wordt.
Edit: volgens mij zie ik nou wel net dat het rubber aan de rechterkant niet helemaal goed zit al... Viel me eerder al op dat je daar duidelijk een randje voelt. Nou eens beter gekeken en de andere kant zit het naadloos tegen elkaar en voel je niks. Kan ook mijn nagels zo achter het rubber krijgen... Het stoort me nu nog niet, maar ben bang dat het rubber dan ook eerder los gaat laten... Denk dat ik hem toch maar terug moet sturen
[ Voor 11% gewijzigd door Finraziel op 12-03-2021 19:58 ]
Ja die is ook van één generatie geleden toch? Het origineel althans.Finraziel schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 19:38:
[...]
Nslt is bij mij toch echt wel 60 fps (120 weet ik niet, daar zou ik mijn tv voor naar fhd moeten zetten en geen zin in). Of was, toen ik hem een paar weken geleden speelde toen de fps boost net uit was. Vrij makkelijk te zien door gewoon de camera te draaien. Op 30 fps zie je dat duidelijk schokken en dat was niet zo hier.
Je krijgt 6 maanden Dolby Atmos bij de nieuwe headset.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Bij mediamarkt is de nieuwe Xbox headset nu weer te bestellen https://www.mediamarkt.nl...less-headset-1688560.html
PSN-ID: ThaDwizzle
Volgens mij, op Doom: Eternal na (via een Series X-update, nog geen enkele.Thomas schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 19:12:
Iemand al enig idee welke Bethesda games een framerate boost hebben gekregen?
Het staat wel op de planning: https://gamerant.com/beth...es-x-fps-boost-game-pass/
Tip: Mocht je willen weten of de game 'FPS-boost' ondersteunt: download starten > hamburger menu > 'Games en invoegtoepassingen beheren' > 'Compatibiliteitsopties'.
Bedankt voor de tip, ik heb hem zojuist besteld.Petaaaaah schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 20:40:
Bij mediamarkt is de nieuwe Xbox headset nu weer te bestellen https://www.mediamarkt.nl...less-headset-1688560.html
[ Voor 31% gewijzigd door Yonix op 12-03-2021 20:50 ]
https://twitter.com/Dying...tatus/1370405603542237185
Klinkt redelijk positief, considering...
Die views
Staat amper 4 uur online die tweet
Klinkt redelijk positief, considering...
Die views
[ Voor 12% gewijzigd door 2dope op 12-03-2021 20:57 ]
Prey heeft ook FPS boost. Dat zeiden ze in ieder geval in de Xbox podcast.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Even gecheckt. De optie fps boost staat nog wel uitgeschakeld bij Prey.Rivanov schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 20:56:
Prey heeft ook FPS boost. Dat zeiden ze in ieder geval in de Xbox podcast.
Vandaag toch maar eens crash bandicoot 4 gekocht voor een leuk prijsje in brazil.
Vanwege de update voor de x/s versie kon ik het niet laten.
Ik lees dat hij ouderwets pittig kan zijn qua moeilijkheidsgraad. Daar hou ik wel van al hoewel ik weinig geduld heb vind ik moeilijke 2/3D platformgames erg leuk om te spelen.
Vanwege de update voor de x/s versie kon ik het niet laten.
Ik lees dat hij ouderwets pittig kan zijn qua moeilijkheidsgraad. Daar hou ik wel van al hoewel ik weinig geduld heb vind ik moeilijke 2/3D platformgames erg leuk om te spelen.
YouTube: 738: Xbox Wireless Headset and Preferred LanguageThomas schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 19:12:
Iemand al enig idee welke Bethesda games een framerate boost hebben gekregen?
(vanaf 14:45):
- Fallout 4
- Prey
- Dishonored: Definitive Edition
- Skyrim Special Edition
- Fallout 76
Maar dat lijkt niet te kloppen, want 'Prey' laat op mijn Series X nog geen 'FPS-boost-optie' zien.2dope schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 22:29:
[...]
YouTube: 738: Xbox Wireless Headset and Preferred Language
(vanaf 14:45):
- Fallout 4
- Prey
- Dishonored: Definitive Edition
- Skyrim Special Edition
- Fallout 76
Vooralsnog is 'Doom: Eternal' de enige Bethesda-titel die @60fps te spelen is.
De rest volgt nog: https://www.google.com/am...-fps-boost-game-pass/amp/
[ Voor 7% gewijzigd door Yonix op 12-03-2021 22:56 ]
Hier ook nog greyed out idd bij bijv. Fallout 4.Yonix schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 22:54:
[...]
Maar dat lijkt niet te kloppen, want 'Prey' laat op mijn Series X nog geen 'FPS-boost-optie' zien.
Vooralsnog is 'Doom: Eternal' de enige Bethesda-titel die @60fps te spelen is.
De rest volgt nog: https://www.google.com/am...-fps-boost-game-pass/amp/
Hoe heb ik Prey over het hoofd gezien al die jaren... heb er nu 2 uurtjes in zitten en heb zo’n ontzettend “bioshock” gevoel. Wat een gaaf beklemmend sfeertje. Wel al iets teveel geschrokken haha.
Arkane studios for the win! Benieuwd waar ze nu aan werken
En als ik dit dadelijk ook nog op een hogere fps kan spelen ben ik helemaal happy
En als ik dit dadelijk ook nog op een hogere fps kan spelen ben ik helemaal happy
[ Voor 14% gewijzigd door uchiha tijntje op 13-03-2021 02:35 ]
GL 4 1000GSuchiha tijntje schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 23:37:
Hoe heb ik Prey over het hoofd gezien al die jaren... heb er nu 2 uurtjes in zitten en heb zo’n ontzettend “bioshock” gevoel. Wat een gaaf beklemmend sfeertje. Wel al iets teveel geschrokken haha.
Arjans studios for the win! Benieuwd waar ze nu aan werken
Gave game, maar een hel voor chievo hunters.
Ja ik had er al naar gekeken. Zag dat het haast niet te doen is zonder een guide. Ik doe de first playthrough gewoon blind. Als ik er zin in heb ga ik verder kijken voor de achievementsjustifire schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 00:23:
[...]
GL 4 1000GS![]()
Gave game, maar een hel voor chievo hunters.
Edit:
Wat een gave game. Ik schiet wel de helft van de tijd mis, want ik schrik me iedere keer te pletter.
[ Voor 23% gewijzigd door uchiha tijntje op 13-03-2021 02:11 ]
Je mag die van mij kopenRetrospect schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 18:03:
[...]
Thanks.
Ik heb een headset nodig voor rond de €100. Deze wou ik kopen, ik kan echter nergens meer pre ordenen.
Zit te twijfelen wat handig is, even wachten of gewoon een SteelSeries Arctis 3 halen. Een vriend heeft die en is er erg tevreden mee. Zit wel een draadje aan maar is ook wat tientjes goedkoper en wel direct leverbaar. Moeilijk moeilijk.
Heb ik weer wat centjes voor deze headset van Xbox!
Iemand tips voor een standalone microfoon om voor mijn XSX te gebruiken? Heb een fijne headset, maar die support mijn xbox niet. Om die reden via 3.5mm gekoppeld. Wil niet nog een headset kopen, dus overweeg een losse mic. Geen idee of dat kan en hoe het werkt. Hoop dat een van de gamers hier er meer ervaring mee heeft. Dank en fijn weekend!
[ Voor 12% gewijzigd door Spellingerror op 13-03-2021 08:51 ]
Met jouw snelheid van games doorspelen is het opvallend. Heb zelf prey gespeeld met gamepass op de pc vorig jaar.uchiha tijntje schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 23:37:
Helaas, gisteren was hij weer te pre-ordenen dus heb ik toch maar een pre-order geplaatst. Als het goed is komt de headset dinsdag binnen.JDL15 schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 02:55:
[...]
Je mag die van mij kopen![]()
Heb ik weer wat centjes voor deze headset van Xbox!
Mooi dat er zoveel Bethesda titels naar de gamepass zijn gekomen. Wat ik wel opvallend vond is dat Fallout 3 er niet tussen staat. Mijn voorzichtige hoop is dat deze in de loop van het jaar opnieuw uitkomt in een remastered versie exclusief voor de Xbox.
Tja wie weet... Maar er mist wel meer, zoals bv Doom 2016. En daar zie ik geen remaster van komenBasGrunn schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 10:17:
Mooi dat er zoveel Bethesda titels naar de gamepass zijn gekomen. Wat ik wel opvallend vond is dat Fallout 3 er niet tussen staat. Mijn voorzichtige hoop is dat deze in de loop van het jaar opnieuw uitkomt in een remastered versie exclusief voor de Xbox.
Mijn meest ultieme game-ervaring was Fallout 3. Het is een stille wens dat nog een keer over te doen in een eigentijds jasje. Dat moment dat je voor het eerst de Vault uitkomt is epic en vergeet ik nooit weer. Fingers Crossed.Finraziel schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 10:20:
[...]
Tja wie weet... Maar er mist wel meer, zoals bv Doom 2016. En daar zie ik geen remaster van komen
Klopt, dat is ook absoluut een van mijn greatest gaming moments ooit. In die tijd was zo'n grote wereld met zo'n uitzicht ook nog vrij nieuw, en door hoe ze het gedaan hebben met het op zien groeien van je karakter voelde het echt alsof je de buitenwereld, de verwoeste vergane glorie, voor het eerst ziet.BasGrunn schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 10:28:
[...]
Mijn meest ultieme game-ervaring was Fallout 3. Het is een stille wens dat nog een keer over te doen in een eigentijds jasje. Dat moment dat je voor het eerst de Vault uitkomt is epic en vergeet ik nooit weer. Fingers Crossed.
Ik vond het verhaal van 3 ook leuker dan van NV, maar het was wel heel lineair en de game mechanics vond ik beter in NV. Die game vond ik daardoor leuker om later opnieuw te spelen.
Maar goed, deel van me wil ze ook best wel weer eens op de Xbox spelen (en achievements halen
Kan de series x geluid doorsturen via USB naar een soundbar met USB aansluiting?
Ik in de tussentijd ook al, ben erg benieuwd naar audio quality (dts:X met name en het simuleren van virtual surround sound). Daarnaast ook benieuwd naar voice isolation en het auto-muten, misschien helpt het ook hierbij hahah:Retrospect schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 10:01:
[...]
Helaas, gisteren was hij weer te pre-ordenen dus heb ik toch maar een pre-order geplaatst. Als het goed is komt de headset dinsdag binnen.
:strip_exif()/f/image/LQfYoOqGHTNxm4PSj7mDHQFZ.jpg?f=fotoalbum_large)
There's probably a hint about a game in here somewhere honestly we can't even keep up with all the announcements lately pic.twitter.com/Qz6LmX1Cs4
— Xbox Game Pass (@XboxGamePass) 12 maart 2021
Mochten mensen Outriders hebben gepreorderd. Er gaan gedachten dat die in gamepass komt.
Mm interessant maar dan zonder de hellraiser pak.uchiha tijntje schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 11:04:
[Embed]
Mochten mensen Outriders hebben gepreorderd. Er gaan gedachten dat die in gamepass komt.
Het zal ongetwijfeld beter gaan worden dan de Plantronics Skype headset van mijn werk die ik nu gebruik.JDL15 schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 10:52:
[...]
Ik in de tussentijd ook al, ben erg benieuwd naar audio quality (dts:X met name en het simuleren van virtual surround sound). Daarnaast ook benieuwd naar voice isolation en het auto-muten, misschien helpt het ook hierbij hahah:
[Afbeelding]
Goede headset voor call's hoor maar niet echt een prettige ervaring voor het gamen.
Ik heb onder de controller zo'n blokje hangen met oa een mute knop (dat blokje had ik nog van de Xbox One controller, daar zat geen minijack in). Dat helpt erg veel als je besluit om chips enzo te gaan eten bij Sea of Thieves.
Absoluut, de V-moda boompro.Spellingerror schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 08:49:
Iemand tips voor een standalone microfoon om voor mijn XSX te gebruiken? Heb een fijne headset, maar die support mijn xbox niet. Om die reden via 3.5mm gekoppeld. Wil niet nog een headset kopen, dus overweeg een losse mic. Geen idee of dat kan en hoe het werkt. Hoop dat een van de gamers hier er meer ervaring mee heeft. Dank en fijn weekend!
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/N4IdwNNh4K2xxEUXX40h6yTR.jpg?f=user_large)
pricewatch: V-moda BoomPro
Heb deze zelf in december aangeschaft en ben er erg tevreden mee.
[ Voor 12% gewijzigd door Henk- op 13-03-2021 12:00 ]
Na de vele negatieve reacties op de demo zou het mij niet verbazen dat de uitgever voor de veilige weg gaat.uchiha tijntje schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 11:04:
[Embed]
Ik deel die negatieve reacties niet. Ik ben heel erg benieuwd naar de omgeving buiten de demo omgeving. En dan vooral het contact met die grotere wezens.justifire schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 11:57:
[...]
Na de vele negatieve reacties op de demo zou het mij niet verbazen dat de uitgever voor de veilige weg gaat.
Rega planar 2 (exact-cartridge), Jamo C97II, Xbox series X - LG55CX6LA - Onkyo tx-rz900 - Xbox One X - Xbox One - Xbox 360 - Xbox - Gamertag: NOSFERAT
Ik hoop trouwens nog steeds dat Xbox die modlimiet wat verhoogt voor Fallout 4 op Xbox zeker nu ze bij elkaar horen. Skyrim is met 5gb wel aardig te doen, maar Fallout 4 is nog steeds laag met maar 2gb. Snap dat sowieso niet dat ze na al die jaren nog steeds aan die 2gb blijven hangen.
Outriders misschien.naar gamepass? Oef, Twitter en Reddit go wild.
Super, erg fijn dat je dit deelt! Ik bestel hem gelijk.Henk- schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 11:57:
[...]
Absoluut, de V-moda boompro.
[Afbeelding]
pricewatch: V-moda BoomPro
Heb deze zelf in december aangeschaft en ben er erg tevreden mee.
Net een paar uur in wasteland 3 gestoken, maar poeh, dat is nogal een rough start. Dacht dat ik met xcom en Gears tactics wel goed beslagen ten ijs zou komen, maar valt nog tegen. Ik vind de interface behoorlijk ingewikkeld en verwarrend. Ook al meerdere keren dat ik ineens iets doe wat ik helemaal niet wilde. En vind het nogal stom en frustrerend dat de omschrijving van items in een ieniemini tekst boxje getoond wordt wat automatisch heen en weer scrollt (en daar zo snel mee begint dat ik de eerste zin nooit gelezen heb en moet wachten tot hij terug is, en dan speedreaden).
Ik geloof best dat de game het waard gaat zijn om het allemaal te leren en te dealen met zijn onhebbelijkheden, maar op dit moment stoot het me nogal af... Ook misschien vooral doordat ik net bij wat je basis wordt aan kwam, gast die aan het praten is houdt zijn mond en er gebeurt een paar seconden niks dus ik denk druk maar op a om door te gaan, maar precies op dat moment verschijnt je dialoog menu en kies ik de eerste optie (waarmee ik een kogel door iemands kop joeg...) En natuurlijk is er maar één autosave slot die meteen na dat punt automatisch overschreven wordt
Het zal vast wel niet veel uitmaken maar dat was gewoon de druppel, ben momenteel gewoon pissed off op die game. Nog maar eens zien of ik ergens nog de zin en tijd ga vinden om te investeren in deze game...
Ik geloof best dat de game het waard gaat zijn om het allemaal te leren en te dealen met zijn onhebbelijkheden, maar op dit moment stoot het me nogal af... Ook misschien vooral doordat ik net bij wat je basis wordt aan kwam, gast die aan het praten is houdt zijn mond en er gebeurt een paar seconden niks dus ik denk druk maar op a om door te gaan, maar precies op dat moment verschijnt je dialoog menu en kies ik de eerste optie (waarmee ik een kogel door iemands kop joeg...) En natuurlijk is er maar één autosave slot die meteen na dat punt automatisch overschreven wordt

Het zal vast wel niet veel uitmaken maar dat was gewoon de druppel, ben momenteel gewoon pissed off op die game. Nog maar eens zien of ik ergens nog de zin en tijd ga vinden om te investeren in deze game...
Wasteland 3 is ontzettend frustrerend en buggy maar als je door alle bugs en glitches en kleine irritaties heenkijkt en even een paar uur doorbijt is het imo 1 van de tofste games die op Gamepass staat.
En veel manual saven.
En veel manual saven.
Vandaag maar eens begonnen met Code Vein.
Leuke Souls Like Light.
Mooi spul dat Game Pass
Leuke Souls Like Light.
Mooi spul dat Game Pass

Review van DF is net uit:
Don your fedora and get ready to hit the streets of Chicago, boss - Empire of Sin will be available on @XboxGamePass on March 18th! Get the scoop here: https://t.co/UUSA5YTysf pic.twitter.com/jFis0Oirnj
— Empire of Sin (@EmpireOfSinGame) 13 maart 2021
Pfff wat een content is er dit jaar al ingekomen zeg.
Wat fantastisch! Ik zit al weken op die game te azen. Reviews waren matig maar lijkt mij echt een toffe game.
[ Voor 9% gewijzigd door Timothy3000 op 13-03-2021 22:03 ]
Die reviews zijn niet voor niets matig heTimothy3000 schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 22:01:
[...]
Wat fantastisch! Ik zit al weken op die game te azen. Reviews waren matig maar lijkt mij echt een toffe game.
Maar idd, ga 'm wel proberen. Met lage verwachtingen, kan 't alleen maar meevallen.
Geen hoogvlieger maar waarschijnlijk wel enorm vermakelijk. En zo niet dan was hij "gratis".
Oh die game die volgens de Tweakers review echt wel top was om in ieder geval een keer gespeeld te hebben maar niet zo herspeelbaar was? Perfect voor gamepass dus
Heb op pc in October gestart en onlangs uitgespeeld. Nooit een enkel bug ben tegengekomen. Die waren aanwezig alleen in coop en voor de eerste patch kwam.Timothy3000 schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 16:17:
Wasteland 3 is ontzettend frustrerend en buggy maar als je door alle bugs en glitches en kleine irritaties heenkijkt en even een paar uur doorbijt is het imo 1 van de tofste games die op Gamepass staat.
En veel manual saven.
Heb hem rond dezelfde tijd (eind oktober) op Xbox gespeeld. Game crashte daar om de zoveel tijd volledig. Was ook een hoop om te doen op andere fora. Ervaring op de console is blijkbaar iets anders dan op pc.
[ Voor 23% gewijzigd door Timothy3000 op 14-03-2021 00:24 ]
Mensen hier die de x360 gold game gspeeld hebben? Metal slug 3? Leek me tof maar hd gfx only? Wat normaal fijn is, maar bij dit spel krijg je dan een look die me doet denken aan krijt tekeningen oftewel uitgmeerde kleuren
, not good!
Lijkt erop dat er helaas geen optie is om te switchen naar de org gfx of kijk ik er overheen?

Lijkt erop dat er helaas geen optie is om te switchen naar de org gfx of kijk ik er overheen?
10 second ninja DONE
Ah hij is ook op PC in Game Pass. Dat lijkt me met dit soort games toch wel fijner te besturen. Door de reviews zou ik hem nu niet hebben aangeschaft, maar in Game Pass is altijd mooi
Zit net wat videoclips terug te kijken.. ik neem ze op met 1080p omdat ik 1 minute opname wil. Maar de clips lijken kwa beeld en scherpte veel beter dan tijdens het spelen in 4K HDR. Zou dat nou komen door het omzetten van 4K naar 1080p en omdat de HDR implementatie van Valhalla zo slecht is? Vind het donkere in deze clip stukken beter dan het beeld in HDR.
Zie als voorbeeld https://gameclips.io/Sunn...e4-4049-92ff-14886bf014b7
Zie als voorbeeld https://gameclips.io/Sunn...e4-4049-92ff-14886bf014b7
[ Voor 7% gewijzigd door SunnieNL op 14-03-2021 03:12 ]
Een puntje dat ik zowel een zegen als een vloek vindt: 120fps.
Als ik het opzette had ik niet meteen het gevoel van WoW dit is het! Maar in rocket League bijv kan ik niet meer terug naar 60fps omdat het nu ineens minder vloeiend aanvoelt. Daarvoor nooit het gevoel gehad met een 60fps game dat het vloeiender mocht...
Als ik het opzette had ik niet meteen het gevoel van WoW dit is het! Maar in rocket League bijv kan ik niet meer terug naar 60fps omdat het nu ineens minder vloeiend aanvoelt. Daarvoor nooit het gevoel gehad met een 60fps game dat het vloeiender mocht...
Ik begin me onderhand zelfs steeds meer te storen aan tv uitzendingen qua framerate.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Ik heb keuzestress. Fallout 4 of Skyrim? Lastig, lastig. Tips?
Skyrim, is één van de beste games voor mij alvast. Je kan gewoon doen waar je zin in hebt. Fallout 4 heb ik ook , maar op één of andere manier kan het mij niet bekoren.bartd1983 schreef op zondag 14 maart 2021 @ 10:11:
Mij irriteerde dat in fallout continu mij dropgenoten werden gegijzeld of aangevallen.
Verder een leuke game.
Maar Skyrim speel ik nog steeds.. fallout 4 al lang niet meer aangeraakt.
Verder een leuke game.
Maar Skyrim speel ik nog steeds.. fallout 4 al lang niet meer aangeraakt.
Ik heb beiden veel gespeeld maar ik denk juist fallout 4 meer. Uiteindelijk hangt het er van af wat je meer aanspreekt... Fantasy (trollen en draken, zwaarden en pijl en boog, magie... Geen tech), of postapocalyptische scifi (door straling gemuteerde beesten, allerlei soorten wapens)... Hack&slash of schieten? Ja je hebt ook bogen Skyrim maar voelt toch anders.
En ja, base building heeft een wat groter plaatsje in fallout 4, hoewel je het volgens mij ook grotendeels kunt negeren, vooral als je niet veel met de minutemen optrekt. Die attacks op je nederzettingen kun je ook gewoon negeren. Ja dat is slecht voor je nederzettingen maar als je ze toch niet echt aan het bouwen was, who cares? En je kunt natuurlijk ook gewoon roleplayen dat het je niet boeit wat er met die zwakkelingen die niet voor zichzelf kunnen zorgen gebeurt.
De main quest is een beetje restrictief in dat je altijd
Maar in skyrim kun je natuurlijk ook van alles verzinnen en het voordeel is daar weer dat alle dlc er bij zit (voor zover ik zo even kan zien).
Edit: misschien nog even expliciet... Heb in fallout 4 niet het idee dat je alles moet doen alleen omdat je een quest krijgt. Bijna alles is optioneel en sommige quests herhalen ook eindeloos. Die doe je dus alleen als je dat leuk vindt (helpt wel met levelen). Zelfs in de main quest kun je al vrij snel zeggen zak er maar in en wat anders gaan doen (en dan kom je misschien een andere factie tegen waar je dan ook weer met je main quest verder kunt). Base bouwen hoeft bijna niet.
En ja, base building heeft een wat groter plaatsje in fallout 4, hoewel je het volgens mij ook grotendeels kunt negeren, vooral als je niet veel met de minutemen optrekt. Die attacks op je nederzettingen kun je ook gewoon negeren. Ja dat is slecht voor je nederzettingen maar als je ze toch niet echt aan het bouwen was, who cares? En je kunt natuurlijk ook gewoon roleplayen dat het je niet boeit wat er met die zwakkelingen die niet voor zichzelf kunnen zorgen gebeurt.
De main quest is een beetje restrictief in dat je altijd
spoiler:
maar daarbinnen heb je nog wel wat ruimte. Mijn laatste karakter (wel in VR) was erg dom maar goed en hielp iedereen... Tot ie bij een bepaalde technologisch geavanceerde groep kwam die (mijn fantasie invulling) concludeerden dat de domheid veroorzaakt was door de eeuwen lange cryosleep, en het konden herstellen (ik had punten gespaard om op dat punt mijn intelligentie te levelen). Daarmee sloeg mijn karakter om want met die intelligentie zag hij de futiliteit in van het helpen van mensen die zichzelf niet konden helpen en werd veel meer ruthless.de ouder op zoek naar je kind bent,
Maar in skyrim kun je natuurlijk ook van alles verzinnen en het voordeel is daar weer dat alle dlc er bij zit (voor zover ik zo even kan zien).
Edit: misschien nog even expliciet... Heb in fallout 4 niet het idee dat je alles moet doen alleen omdat je een quest krijgt. Bijna alles is optioneel en sommige quests herhalen ook eindeloos. Die doe je dus alleen als je dat leuk vindt (helpt wel met levelen). Zelfs in de main quest kun je al vrij snel zeggen zak er maar in en wat anders gaan doen (en dan kom je misschien een andere factie tegen waar je dan ook weer met je main quest verder kunt). Base bouwen hoeft bijna niet.
[ Voor 12% gewijzigd door Finraziel op 14-03-2021 10:49 ]
The Outer Worlds!bartd1983 schreef op zondag 14 maart 2021 @ 10:11:
Lekkere korte RPG om te spelen totdat je je beslissing hebt gemaakt over Skyrim of Fallout.
Hij gaat dan moeten kiezen uit drie games i.p.v. twee games. Je bezorgt hem nog meer stress.Timothy3000 schreef op zondag 14 maart 2021 @ 10:51:
[...]
The Outer Worlds!
Lekkere korte RPG om te spelen totdat je je beslissing hebt gemaakt over Skyrim of Fallout.
Ik zou Prey ook nog meenemen in de overwegingenMiAnVaSa schreef op zondag 14 maart 2021 @ 11:04:
[...]
Hij gaat dan moeten kiezen uit drie games i.p.v. twee games. Je bezorgt hem nog meer stress.
Genoeg te doen zo. Dank! Ben nu nog bezig met Valhalla.uchiha tijntje schreef op zondag 14 maart 2021 @ 11:32:
[...]
Ik zou Prey ook nog meenemen in de overwegingen
Ben zelf met Fallout 4 begonnen. Skyrim ook alvast geïnstalleerd. Mag aannemen dat alle Bethesda games gewoon permanent op GamePass blijven? Dus dat je alle tijd hebt om rustig de games te spelen zonder bang te zijn dat ze weer een keer verdwijnen.
Daar ga ik zelf wel van uit inderdaad.Rivanov schreef op zondag 14 maart 2021 @ 12:17:
Ben zelf met Fallout 4 begonnen. Skyrim ook alvast geïnstalleerd. Mag aannemen dat alle Bethesda games gewoon permanent op GamePass blijven? Dus dat je alle tijd hebt om rustig de games te spelen zonder bang te zijn dat ze weer een keer verdwijnen.
Leuke thread over level design in Dishonored.
The first thing that I worked on at Arkane was The Flooded District, with Christophe Lefaure. Here's some of my early flow diagrams and paper maps, in no particular order. (Cont.) pic.twitter.com/5BJWEtbULa
— Dana Nightingale 💗 (madame) (@DanaENight) 13 maart 2021
Grappig om te zien hoe schematisch leveldesign begint.
[ Voor 19% gewijzigd door uchiha tijntje op 14-03-2021 12:46 ]
Zou vreemd zijn als ze die zouden verwijderen ja. Neem aan nu ze bij MS horen dat ze gewoon voor altijd in Gamepass blijven.Rivanov schreef op zondag 14 maart 2021 @ 12:17:
Vrijdag/gisteren DOOM uitgespeeld en ben nu begonnen met DOOM II
Nostalgie maar dan met breedbeeld haha
Mijn vrouw zag het en dacht bij zichzelf.. wat the fuck... hier heb je toch geen XSX voor nodig? Natuurlijk wel
Mijn vrouw zag het en dacht bij zichzelf.. wat the fuck... hier heb je toch geen XSX voor nodig? Natuurlijk wel
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Wreckfest is echt een hele goeie racegame. Heb wel de hulpmiddelen wat moeten tweaken, want vond het wel erg lastig. Maar vermaak mij prima!
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Tijdloze game, zit gewoon erg goed in elkaar. Al was het de muziek alleen al.Thalaron schreef op zondag 14 maart 2021 @ 13:52:
Vrijdag/gisteren DOOM uitgespeeld en ben nu begonnen met DOOM II
Mijn vrouw zag het en dacht bij zichzelf.. wat the fuck... hier heb je toch geen XSX voor nodig? Natuurlijk wel![]()
![]()
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ik denk dat ik even wacht op de fps boost patch voor fallout 4. Daarna ga ik hem zeker proberenRivanov schreef op zondag 14 maart 2021 @ 12:17:
Heb de 60FPS + Ultra Settings mod actief. Werkt super en ziet er geweldig uit.FrankoNL schreef op zondag 14 maart 2021 @ 16:09:
[...]
Ik denk dat ik even wacht op de fps boost patch voor fallout 4. Daarna ga ik hem zeker proberen
Heb de 60fps mod wel maar een ultra settings mod?Rivanov schreef op zondag 14 maart 2021 @ 16:11:
[...]
Heb de 60FPS + Ultra Settings mod actief. Werkt super en ziet er geweldig uit.
Heb volgens mij wel een paar grafische mods geïnstalleerd maar misschien moet ik die eens opzoeken, de naam is ook gewoon Ultra Settings?
Denk dat mijn meeste mods sexy outfits zijn voor Piper
[ Voor 7% gewijzigd door Sipio op 14-03-2021 16:33 ]
De mod heet: 60 FPS Series X Ultra + SettingsSipio schreef op zondag 14 maart 2021 @ 16:31:
[...]
Heb de 60fps mod wel maar een ultra settings mod?
Heb volgens mij wel een paar grafische mods geïnstalleerd maar misschien moet ik die eens opzoeken, de naam is ook gewoon Ultra Settings?
Denk dat mijn meeste mods sexy outfits zijn voor Piper
Je hebt er ook een met een 90FOV
Kun je deze ook aan een Xbox, telefoon en laptop tegelijkertijd koppelen? Ik zoek een headset voor mijn Xbox die ik eigenlijk ook kan gebruiken met Teams op mijn surface pro.Wybob schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 12:16:
[Afbeelding]
Na 1 avond te gebruiken
Bouw & looks:
+ voelt stevig aan
+/- oorkussen zijn van kunstleder (ziet er mij wel vervangbaar uit, zweterig bij warm weer?
- zit me iets strakker dan mijn vorige headset (probleem voor brildragers), maar geen last na avond gamen
- geen cijfer aanduidingen hoe breed je de hoofdband maakt (moeilijk om beide kanten gelijk te zetten)
Geluidskwaliteit:
altijd lastig te beoordelen, bij afspelen van muziek via telefoon klonk dit wel goed, iets meer bass dan ik het liefst heb, hoge en mid lijken in orde.
Bij gamen (ik speelde gisteren warzone en cod cw) de bass was mij iets teveel (ontploffingen en geweerschoten), via de EQ heb ik dit mooi in lijn kunnen brengen naar mijn wensen, ik hoorde voetstappen beter dan vroeger (headsets steelseries arctics 1, razer kraken x, hp omen 800 als mijn referentie)
+/- microfoon komt tot hafweg mijn kaak (1ste keer voor mij), ik heb mijn eigen stemopname nog niet gemaakt, niemand klaagde dat ze mij niet verstonden in de game. Testen met auto mute heb ik niet gedaan.
Techniek:
+/- bij aanleggen van de headset gaat je xbox aan (kan ook vervelend zijn als je die vb op pc wil gebruiken of telefoon, floept je xbox aan in de woonkamer)
+ de draaiknoppen volume - partychat/game zijn superhandig / micrfoon uit handig (met geluidsignaal)
Als je de headset aanzet springt het tv geluid meteen over naar de headset? Zoals met sony pulse 3d op ps5.Wybob schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 12:16:
[Afbeelding]
Na 1 avond te gebruiken
Bouw & looks:
+ voelt stevig aan
Geluidskwaliteit:
Techniek:
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Dat doet m’n TB Stealth 600 ook op m’n Xbox.. dat is gewoon standaard.Amaze86 schreef op zondag 14 maart 2021 @ 17:39:
[...]
Als je de headset aanzet springt het tv geluid meteen over naar de headset? Zoals met sony pulse 3d op ps5.
:strip_exif()/f/image/aeIFGxadkfXujQHfdYBUfbAP.jpg?f=fotoalbum_large)
Kom er na 2 maanden achter dat mijn disc drive verkeerd is gemonteerd 😅
Zoals je kunt zien zit ie een halve cm te hoog, krijg er geen discs in..
[ Voor 7% gewijzigd door baswillems1 op 14-03-2021 18:24 ]
Is er een fatsoenlijke mogelijkheid om een Bluetooth headset te koppelen aan de Xbox? Volgens mij zijn er mensen die een 3.5 bluetooth transmitter gebruiken? Kwaliteit ok?
Sinds ik mijn airpod Max heb kan ik niet meer echt wennen aan het geluid van gaming headsets. Voor de ps5 en switch heb ik een dongle in de usb poort maar gek genoeg werkt dat niet voor de Xbox. Opzich kan ik de koptelefoon prima koppelen aan mijn tv maar dan heb ik geen 3D sound (wat ik op de ps5 weer een enorme toevoeging vind).
Sinds ik mijn airpod Max heb kan ik niet meer echt wennen aan het geluid van gaming headsets. Voor de ps5 en switch heb ik een dongle in de usb poort maar gek genoeg werkt dat niet voor de Xbox. Opzich kan ik de koptelefoon prima koppelen aan mijn tv maar dan heb ik geen 3D sound (wat ik op de ps5 weer een enorme toevoeging vind).
[ Voor 49% gewijzigd door giantgiantus op 14-03-2021 18:30 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |