Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhankou
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-05 11:15
Verwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 09:04:
[...]

De Series S of X gewoon instellen op de resolutie van je monitor, dat levert het mooiste resultaat op.
Seems so!

Staat nu op 1080p@120 ingesteld.

1080p@60 zal geen beter beeld geven toch?

Gebruik een 144hz game monitor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zhankou schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 09:08:
[...]

Seems so!

Staat nu op 1080p@120 ingesteld.

1080p@60 zal geen beter beeld geven toch?

Gebruik een 144hz game monitor.
Als je game monitor het ondersteund zou je VRR nog kunnen inschakelen.
Als ie dat niet heeft kun je 'm prima op 120 hertz laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhankou
VRR staat aan, yep. Ook hdr staat op auto. Maar die stand heb ik af en toe mijn twijfels nog wel over.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Ik had vannacht overigens weer een update op mijn Series X. Even snel New Super Lucky's Tale opgestart om te kijken of ik het FPS Boost icoon erbij had staan, maar die zag ik nog niet.

Staat hier iig nog niet bij vermeld: https://support.xbox.com/...w-xbox-one-system-updates

Het lijkt mij niet dat ik nu pas de update van 9 februari voorgeschoteld krijg. Heb de Xbox elke dag wel aan gehad.

Overigens is de Series X echt heerlijk stil. Vanwege school vakantie/covid etc heb ik mijn werktijden aan moeten passen, en werk ik vaker in de avonduren. Soms tot 23:30 uur. Daarna nog even gamen. Vannacht om 02:00 uur toen het muisstil was in huis, hoorde ik zelfs de Series X niet toen die nog aan stond voor het updaten van de system update. Moest er echt met mijn hoofd boven gaan staan om geluid te horen. Knap staaltje engineering van het Xbox team.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zhankou
Yep, series S ook muisstil. Echt ongelooflijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Och..
Rolling Stones - Paint it, Black op de radio bij Qmusic _/-\o_

Doet me gelijk terugdenken aan Guitar Hero III: Legends of Rock, blijf het jammer vinden dat deze niet meer te spelen is op de Xbox One en de Series S|X. Daarna kon je de games bijna niet meer met de controller spelen, wat juist geweldig was om te doen :).

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-03 10:29
Kennen we Drew Murray nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10:12
@sohus Zo die heeft een snelle switch gemaakt, mooi om te zien dat het kan en geen gezeik.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:47

BM

Moderator Spielerij
G_Dragon schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 10:36:
Och..
Rolling Stones - Paint it, Black op de radio bij Qmusic _/-\o_

Doet me gelijk terugdenken aan Guitar Hero III: Legends of Rock, blijf het jammer vinden dat deze niet meer te spelen is op de Xbox One en de Series S|X. Daarna kon je de games bijna niet meer met de controller spelen, wat juist geweldig was om te doen :).
Ik zou best blij worden van een nieuwe Guitar Hero, maar dan wel beetje in de richting van deel 2 ofzo, zonder al te veel opsmuk. Vrees alleen dat de markt daarvoor er niet meer is :/

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BM schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 11:43:
[...]

Ik zou best blij worden van een nieuwe Guitar Hero, maar dan wel beetje in de richting van deel 2 ofzo, zonder al te veel opsmuk. Vrees alleen dat de markt daarvoor er niet meer is :/
Daar sluit ik me bij aan, maar dan wel graag de optie dat je het met controller kan spelen :)
Dat miste ik ik de opvolgers namelijk..

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chirrel
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-10 11:16
Hey allen. Het voordeel van die achtergrond patch downloads is dat je er niets van meemaakt.

Nadeel is dat ik echt geen idee heb welke spellen een update hebben gehad. Is er ergens een (store)pagina op de xbox waar ik de laatst gedownloade patches kan zien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Chirrel schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 12:11:
Hey allen. Het voordeel van die achtergrond patch downloads is dat je er niets van meemaakt.

Nadeel is dat ik echt geen idee heb welke spellen een update hebben gehad. Is er ergens een (store)pagina op de xbox waar ik de laatst gedownloade patches kan zien?
Je kan toch gewoon naar de Download queue kijken? Daar staan altijd de laatste gedownloade (en dus geüpdatet) items.

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chirrel
Notna schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 12:19:
[...]

Je kan toch gewoon naar de Download queue kijken? Daar staan altijd de laatste gedownloade (en dus geüpdatet) items.
En kan je van daaruit patch notes bekijken? Ik dacht dat daar alleen de laatst zelf aangezette downloads tussen stonden, niet de automatische updates.

Thanks sowieso. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Chirrel schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 12:21:
[...]

En kan je van daaruit patch notes bekijken? Ik dacht dat daar alleen de laatst zelf aangezette downloads tussen stonden, niet de automatische updates.

Thanks sowieso. :)
Daar staan AFAIK ook de automatische updates tussen aangezien die via diezelfde queue gedownload worden.

Patch notes kan je daar niet vinden helaas.

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chirrel
Notna schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 12:22:
[...]

Daar staan AFAIK ook de automatische updates tussen aangezien die via diezelfde queue gedownload worden.

Patch notes kan je daar niet vinden helaas.
Aight, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
Heb auto updates uitstaan. Snap niet waarom je dat wil. Heb al meerdere malen meegemaakt dat een update een game tijdelijk onspeelbaar maakt en dan kan je weken wachten op een patch. Dus liever andersom, als ik weet wat het is en er geen problemen voorbijkomen in eerste 24 uur dan update ik. Zou mooi zijn als het net als bij GOG mogelijk wordt om updates terug te rollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
Chirrel schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 12:11:

Staan onder “Recent bijgewerkt” in het scherm van je download wachtrij als een rij game/app iconen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-10 11:43
sohus schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 12:49:
Heb auto updates uitstaan. Snap niet waarom je dat wil. Heb al meerdere malen meegemaakt dat een update een game tijdelijk onspeelbaar maakt en dan kan je weken wachten op een patch. Dus liever andersom, als ik weet wat het is en er geen problemen voorbijkomen in eerste 24 uur dan update ik. Zou mooi zijn als het net als bij GOG mogelijk wordt om updates terug te rollen.
Hier forceert ie de updates er gewoon doorheen soms of ik wil of niet tijdens het spelen. Dus maar gewoon auto update aanstaan. Op dit moment toch voornamelijk bezig met 360 games uitspelen en die krijgen niet zoveel updates op het moment :P

Nog maar 3 levels te gaan in halo reach op solo legendary *O*

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10:03

Nogne

>.<

sohus schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 12:49:
Ik heb het aanstaan want anders moet ik wachten totdat ik de game kan spelen (bij Sea of Thieves moet je up to dat zijn anders kom je de server niet op). En deel gelukkig jouw ervaring niet omtrent patches die games slopen.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:54
timmie271 schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 13:01:
[...]

Nog maar 3 levels te gaan in halo reach op solo legendary *O*
Mooi hè!! Die ga ik ook nog op legendary spelen, ik vond Reach echt de beste of 1 na beste Halo.
Halo 2 op Legendary is niet te doen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

Changelog van de systeem update staat online:

https://support.xbox.com/...w-xbox-one-system-updates

Nog steeds issues met de controller. Verder geen bijzonderheden en dezelfde log als bij de update van 2 februari 2021.
General stability and performance improvements.
Dat staat er bij de systeemupdates van Sony ook altijd :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Graft
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08:45
MRE-Inc schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 15:01:
Changelog van de systeem update staat online:

https://support.xbox.com/...w-xbox-one-system-updates

Nog steeds issues met de controller. Verder geen bijzonderheden en dezelfde log als bij de update van 2 februari 2021.

[...]

Dat staat er bij de systeemupdates van Sony ook altijd :)
Die controller issues blijven wel persistent he? Ik met veel moeite een maatje overgehaald een Series X te halen ipv een PS5. Heeft ie om de haverklap connectie issues met z'n controller. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03-10 07:25
Graft schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 15:14:
[...]

Die controller issues blijven wel persistent he? Ik met veel moeite een maatje overgehaald een Series X te halen ipv een PS5. Heeft ie om de haverklap connectie issues met z'n controller. ;(
Wat zuur, ik heb twee controllers thuis en heb er tot dusver geen problemen mee gehad.. Hoop dat er voor jullie snel een fix is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10:06
[...]

Wel vreemd dat het wel een exemplarisch probleem is, ik heb er meerdere klachten over voorbij zien komen.
Zelf heb ik gelukkig nog geen enkele keer een disconnect meegemaakt.

Wel een paar systeemcrashes, dat spel crasht en dat je terug naar dashboard wordt gegooid. Maar sinds 10 november denk ik in totaal een keer of 3 meegemaakt.
Verder bijzonder tevreden over deze console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:45
Al weer een week of 2 geen controller perikelen meer gehad. Blijf het wel apart vinden, dat het nog steeds onder known issues vermeld staat, en ik er hier geen last meer van heb. Terwijl het dus duidelijk nog steeds speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondertussen 10+ games uitgespeeld op de Series X, dus behoorlijk wat uren er in zitten. Maar bij mij zijn de controllers nog geen enkele keren uitgevallen.

Wel een keer dat de console zelf een keer helemaal uitviel sinds ik wat games vanaf een externe USB SSD ben gaan spelen, maar sindsdien die weer ontkoppelt is en alles vanaf de interne SSD gaat daar ook geen last meer van gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

[...]

Ik heb met zowel de standaard controller die bij de Series X geleverd werd als met de Elite v2 geen problemen. Vraag me ook af waar die connectie issues vandaan komen en of het niet gerelateerd is aan andere apparatuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 05-10 21:04
Ik heb er ook langere tijd geen problemen met de controller gehad maar volgens mij treden deze voornamelijk op tijdens langere speelsessies. En de laatste week of 6 speel ik korte sessies dus of het echt weg is is nog maar de vraag.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • +6 Henk 'm!
B)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +2 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 09:32:

Overigens is de Series X echt heerlijk stil. Vanwege school vakantie/covid etc heb ik mijn werktijden aan moeten passen, en werk ik vaker in de avonduren. Soms tot 23:30 uur. Daarna nog even gamen. Vannacht om 02:00 uur toen het muisstil was in huis, hoorde ik zelfs de Series X niet toen die nog aan stond voor het updaten van de system update. Moest er echt met mijn hoofd boven gaan staan om geluid te horen. Knap staaltje engineering van het Xbox team.
Dit inderdaad (naja, los van de werkuren dan), maar ik blijf mij verbazen over het gebrek aan geluidsproductie van de XSX. Is echt een heel goed doordacht ontwerp. Want ook na een paar maand is hij nog stil, waar dat even afwachten bleek.

Overigens lees ik hier connectieproblemen met controllers. Dat heb ik tot heden nog niet gehad. Enkel waar ik wel enorm blij mee ben is het feit dat er batterijen in kunnen. Heb laatste weken veel via Stadia gespeeld en hoevaak het wel niet uitkomt dat die accu leeg is, is echt heel irritant. Dus ik ben blij team batterij te zijn in ieder geval.

En er begint zich hier wel een lichte Halo Infinite hype te manifesteren bij mij. Kom het ook steeds wat meer in mijn Twitter-feed tegen, dus ben niet de enige merk ik. *O*

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net beschikbaar gekomen in de store :9
https://www.microsoft.com...he-dead-gods/9mx9k92m5csn

[ Voor 21% gewijzigd door justifire op 23-02-2021 22:44 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
@Wom Jammer dat het nog zo lang duurt, komt die echt pas in Q3/Q4 uit? word wel druk met nieuwe BF6 en COD en dan Halo erbij.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Games With Gold voor Maart

[ Voor 14% gewijzigd door justifire op 23-02-2021 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
AC Valhalla voor €25,47 in Braziliaanse store

https://www.hotukdeals.co...nsrd=321334288&UATypeId=7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Amaze86 schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 18:46:
@Wom Jammer dat het nog zo lang duurt, komt die echt pas in Q3/Q4 uit? word wel druk met nieuwe BF6 en COD en dan Halo erbij.
Herfst 2021 is nog steeds het laatste wat gecommuniceerd wordt. Maar je merkt wel dat de marketing rond Halo Infinite aan het draaien is, met regelmatige updates. In de wandelgangen wordt nog steeds november genoemd, waar ik niet van zou staan te kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:31
Hier trouwens wel issues met mijn Elite V1 controller. Die deed het altijd goed tot vorige week ergens een keer disconnect gehad en nu wil hij niet altijd automatisch connecten bij het opstarten.

Wel een workaround... nieuwe controller aanzetten dan connecten ze beide tegelijkertijd :P dan kan die weer uit en kan ik mooi verder met de elite controller.

Vandeweek trouwens ook Control uitgespeeld. Wat een onwijs toffe game was dat! Met Raytracing erbij zag het er ook echt wel vet uit. De
spoiler:
Alan Wake
DLC vond ik ook erg tof en een leuke link naar de rest van het universum :) De boss was wel enigzins frustrerend soms :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 05-10 22:08
Mager maandje. Ik dacht eerst dat die eerste game Ghost Recon Breakpoint was. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Paar uurtjes in Curse of the Dead Gods zitten, heerlijke game.
Weet niet hoe Hades speelt, maar dit spel schijnt er op te lijken :)
Echt zo’n spel waarvan je zegt : “Nog één rondje ...” en dan is het zomaar een paar uur later.

[ Voor 27% gewijzigd door justifire op 23-02-2021 22:38 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Voor de superhelden onder ons :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4XfFjbEIA0bJt1JY2REude_MFeU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pwwV9T28bDEvZBbWpvpRK9Ye.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
ariekanari schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 17:18:
Ik heb er ook langere tijd geen problemen met de controller gehad maar volgens mij treden deze voornamelijk op tijdens langere speelsessies. En de laatste week of 6 speel ik korte sessies dus of het echt weg is is nog maar de vraag.
Langste sessie hier was een uurtje of 6-7 achter elkaar op de XSX met een paar koffie pauzes. De enige 3 disconnects waren de 3 sets lege batterijen :+

Ook eneloop batterijen raken leeg na een lange tijd stil liggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
Wom schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 19:12:
[...]

Herfst 2021 is nog steeds het laatste wat gecommuniceerd wordt. Maar je merkt wel dat de marketing rond Halo Infinite aan het draaien is, met regelmatige updates. In de wandelgangen wordt nog steeds november genoemd, waar ik niet van zou staan te kijken.
Zal ook nog in november kunnen zijn, dan is het alweer 20 jaar geleden dat Halo CE uit kwam :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:58
Meteen hele rel over die screenshot, framerate wordt niet genoemd, xbox meer features DUS dat moet wel 30fps zijn, waarom doet MS zoiets... echt sommige mensen :/

Al blijft het per saldo een matige game, de combat was grappig maar die 'elastiegirl' hoofdrol, de 'unlock' van armor suits op basis van je level en de bijna niet bestaan van matchmaking, leuke game zeker om te spelen maar niet echt mijn ding.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SinergyX schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 23:39:
[...]

Meteen hele rel over die screenshot, framerate wordt niet genoemd, xbox meer features DUS dat moet wel 30fps zijn, waarom doet MS zoiets... echt sommige mensen :/

Al blijft het per saldo een matige game, de combat was grappig maar die 'elastiegirl' hoofdrol, de 'unlock' van armor suits op basis van je level en de bijna niet bestaan van matchmaking, leuke game zeker om te spelen maar niet echt mijn ding.
En daarbij, games als die hebben niet perse 60 nodig. Ik heb het idee dat sommigen zich teveel kapotstaren op de specs en niet letten op de ervaring. Ze herinneren zich vaak nog de crappy sub-30 fps van veel spellen van de vorige generatie, maar 30fps vloeiend is ook gewoon prima. Is 60 mooier? Sure, maar bij veel games heb je daar gewoon minder last van.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Call of the Sea heeft een update gehad met flink wat verbeteringen :

XBOX ONE | XBOX SERIES X|S

Last Updated: February 22, 2021

PATCH 1.1

General Gameplay

Fixed collision on column at Naacal Organ (Chapter 3)
Fixed Harry's message on the ship to avoid repeating after load
Fixed VO line about the ship to avoid repeating after load
Fixed movement on the final choice (Chapter 5)
Fixed avoid falls in stairs to throne (Chapter 5)
Adjusted inspectable on constellation door (Chapter 5)
Fixed avoid to go back to the room on the dark pictures area (Chapter 5)
Improved hint on the puzzle at the high temple (Chapter 4)
Fixed collision close to the generator (Chapter 4)
Menu & UI

Added new game setting which remove the character lag rotation
Added new game setting which remove Head Bobbing
Added new game setting to reduce possible video game-induced seizures
Motion Blur (Xbox Series X only) is now disabled by default for new players. Current player can decide to enable/disable it in the game settings
Adjusted Brightness Settings
Fixed misprints on the credits
Fixed French misprint on guide letter on Whitebeach (Chapter 1)
Added text to Tahiti ticket on intro
Fixed journal entry after solve waterfall puzzle (Chapter 4)
Added Epileptic Condition Warning Screen
Added Autosave Warning Screen
Made “Apply Settings” button stand out more in Graphics Menu
Art & Visual FX

Fixed texture on crumpled note at Harry's tent
Fixed audio log stops before finishing
Fixed release dialogue concurrency on crumpled and folded notes
Voice & Narrative

Fixed date on the ship's journal texture
Fixed concurrency voice on lever (Chapter 1)
Music & SFX

Updated COTS_Main_Theme_def audio file
Persistence

Achievements related to journal are checked when game starts
Performance & Streaming

Fixed streaming issues on Chapter 1
Fixed framerate drop when Norah decreases the water level in Chapter 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
Martinspire schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 00:29:
[...]

En daarbij, games als die hebben niet perse 60 nodig. Ik heb het idee dat sommigen zich teveel kapotstaren op de specs en niet letten op de ervaring. Ze herinneren zich vaak nog de crappy sub-30 fps van veel spellen van de vorige generatie, maar 30fps vloeiend is ook gewoon prima. Is 60 mooier? Sure, maar bij veel games heb je daar gewoon minder last van.
Kan ik me niet helemaal in vinden. Sure, in een langzame game als The Medium maakt het weinig verschil. Maar in een snelle actiegame als The Avengers merk je het verschil echt wel en voegt het een hoop toe. Voor mij persoonlijk is na het ervaren van 60fps elke game met 30 een stap terug.

Ik snap de teleurstelling dan ook wel. The Avengers moet op de huidige consoles toch in 60FPS mogelijk zijn? De game heeft ook geen raytracing toch?

[ Voor 7% gewijzigd door Timothy3000 op 24-02-2021 08:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 08:41:
[...]

Kan ik me niet helemaal in vinden. Sure, in een langzame game als The Medium maakt het weinig verschil. Maar in een snelle actiegame als The Avengers merk je het verschil echt wel en voegt het een hoop toe. Voor mij persoonlijk is na het ervaren van 60fps elke game met 30 een stap terug.

Ik snap de teleurstelling dan ook wel. The Avengers moet op de huidige consoles toch in 60FPS mogelijk zijn? De game heeft ook geen raytracing toch?
Moet zeker mogelijk zijn. Echter Marvel Avengers is een goed voorbeeld van een game waarbij je als platformhouder content en wellicht ook Graphical options kunt kopen :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xgar
  • Laatst online: 23:50
uchiha tijntje schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 08:52:
[...]

Moet zeker mogelijk zijn. Echter Marvel Avengers is een goed voorbeeld van een game waarbij je als platformhouder content en wellicht ook Graphical options kunt kopen :P
Haha, als je al begint met characters exclusief te maken (en de prijs hetzelfde te houden voor de versie zonder), is het hek wel van de dam ja.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
*O* De remaster zag al zo ontzettend goed uit, nu straks ook nog een Next Gen upgrade _/-\o_ :D :D

EDIT
-O- Helaas vragen ze er 10 euro voor

[ Voor 9% gewijzigd door G_Dragon op 25-02-2021 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 08:41:
[...]

Maar dan moet ie die 60fps wel steady halen. Als ie inkakt, dan is het vaak waardelozer dan 30fps, tenzij je freesync gebruikt. Maar nogmaals, sure je wilt meer maar als ze het niet implementeren, zal er wel een reden voor zijn. Ik vind vooral het drammen dat alles 60 MOET zijn erg jammer. We hebben de afgelopen jaar alleen maar 30 gehad en nu is het ineens niet meer genoeg.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Martinspire schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 09:29:
[...] We hebben de afgelopen jaar alleen maar 30 gehad en nu is het ineens niet meer genoeg.
Ik vind dat een vrij logische gedachtegang. We zijn bij de nieuwe generatie consoles aanbelandt en één van de grootste vooruitgangen van de vorige gen naar deze gen is 60FPS. Ik vind het niet zo'n gekke gedachte dat mensen dan ook van de games op de nieuwe consoles verwachten dat dit bij vrijwel elke game een optie of mogelijk is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 09:28:
*O* De remaster zag al zo ontzettend goed uit, nu straks ook nog een Next Gen upgrade _/-\o_ :D :D

[YouTube: Tony Hawk’s Pro Skater 1 and 2 - New Platform Trailer | PS5, PS4]
Helaas mag je wel 10 euro extra betalen als je gewoon de normale versie had gekocht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 09:49:
[...]

Helaas mag je wel 10 euro extra betalen als je gewoon de normale versie had gekocht. :)
Nee serieus???
Dacht dat Next Gen upgrades gratis waren |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

G_Dragon schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 10:18:
[...]

Nee serieus???
Dacht dat Next Gen upgrades gratis waren |:(
Tja, Activision.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekker dan..
Beetje een domme actie van Activision nu Microsoft Smart Delivery heeft.
@uchiha tijntje Thanks want wist dit serieus niet en verbaas me erover :o

[ Voor 13% gewijzigd door G_Dragon op 24-02-2021 10:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
G_Dragon schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 10:26:
[...]

Lekker dan..
Waarom Smart Delivery gebruiken als je er ook geld voor kunt vragen :X

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

G_Dragon schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 10:26:
[...]

Lekker dan..
Ze willen gewoon meer geld verdienen. Alleen Ubisoft doet het netjes met hun titels, de rest van de 3rd party developers verkopen je gewoon liever dezelfde game twee keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@BM @Verwijderd Daar lijkt het inderdaad wel op :) ik hoopte dat we zoiets niet meer gingen meemaken door Smart Delivery, maar helaas :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ach, het kan nog erger/extermer. Sommige publishers laten je dezelde game gewoon voor 3 generaties consoles opnieuw kopen. O-)

Ja, ik kijk naar jou Rockstar

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uiteraard zit er wel wat extra content bij, zodat ze het ook nog deels kunnen brengen als extra DLC in plaats van alleen een upgrade van de game. :) Zelf heb ik hem uitgespeeld dus ik laat die upgrade lekker liggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01:42
Martinspire schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 09:29:
[...]

Maar dan moet ie die 60fps wel steady halen. Als ie inkakt, dan is het vaak waardelozer dan 30fps, tenzij je freesync gebruikt. Maar nogmaals, sure je wilt meer maar als ze het niet implementeren, zal er wel een reden voor zijn. Ik vind vooral het drammen dat alles 60 MOET zijn erg jammer. We hebben de afgelopen jaar alleen maar 30 gehad en nu is het ineens niet meer genoeg.
Was toen ook al niet genoeg, alleen hadden we weinig keus. De consoles, en dan met name de CPU, konden 60 fps in veel titels simpelweg niet handelen.

Das nu anders. Wat mij betreft moet 60 altijd het doel zijn, of in ieder geval een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan de video van THPS op dit moment niet bekijken, maar is het enkel een grafische overhaul? Of zitten er ook nieuwe levels en tricks in die nieuwe versies?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:43
BM schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 10:43:
Ach, het kan nog erger/extermer. Sommige publishers laten je dezelde game gewoon voor 3 generaties consoles opnieuw kopen. O-)

Ja, ik kijk naar jou Rockstar
Opzich werk ik ook niet gratis. Als ik een inspanning doe vind ik het niet gek om daar geld voor te ontvangen. In de gamewereld lijkt het alsof mensen boos zijn als er geld gevraagd wordt voor een product. Ik snap dat toch niet helemaal moet ik zeggen. Bovendien vind ik gaming echt een erg goedkope hobby eigenlijk....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
giantgiantus schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 11:19:
[...]

Opzich werk ik ook niet gratis. Als ik een inspanning doe vind ik het niet gek om daar geld voor te ontvangen. In de gamewereld lijkt het alsof mensen boos zijn als er geld gevraagd wordt voor een product. Ik snap dat toch niet helemaal moet ik zeggen. Bovendien vind ik gaming echt een erg goedkope hobby eigenlijk....
Oh, begrijp me niet verkeerd, ik snap echt dat die mensen niet voor nop werken, dat is geen probleem, maar zeker het voorbeeld van Rockstar is ook wel beetje 'over the top' imho. Dat heeft niks meer te maken met betalen voor het werk wat ze doen, maar met ongegeneerd uitmelken.

En daar zijn we allemaal mede-schuldig aan, want kennelijk kopen we het masaal, anders waren ze er wel al mee gestopt.

Maar goed, ik ben ook geen fan van remakes/remasters, ik heb liever dat developers zich focussen op nieuwe games/ervaringen, in plaats van dat ik op elke console dezelfde game nog een keer kan spelen :p

[ Voor 10% gewijzigd door BM op 24-02-2021 11:24 ]

Xbox

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xgar
uchiha tijntje schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 09:49:
[...]

En dat werkt alleen met digitale versies, disk owners hebben pech bij activision op de X. Bij de PS5 doet Activision dit wel, maar ivm smart delivery bij ons blijkbaar niet. Geen geld vanuit mij dus richting activision. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Nee, bij mij gaat er ook geen geld meer naar zo'n tactieken. Prima als ze dat willen doen, maar ik ga er niet meer in mee. :) Zo heb ik de DLC van Control ook niet meer gekocht vanwege de fuck up met hun upgrademodel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
De game was nieuw 40 euro dus in dit geval vind ik de upgrade niet zo erg. Voor €50,- heb je de boel dan helemaal compleet. Vond het een te gek spel dus heb dat er wel voor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xgar
Timothy3000 schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 13:33:
De game was nieuw 40 euro dus in dit geval vind ik de upgrade niet zo erg. Voor €50,- heb je de boel dan helemaal compleet. Vond het een te gek spel dus heb dat er wel voor over.
Maar waarom de disk users uitsluiten, op de ps5 kunnen disk users wel de patch kopen en gebruiken, vind het vreemd dat men dat verschil maakt.

https://support.activisio...-upgrade-and-purchase-faq

Please note: The upgrade offer is not available with physical versions of the game on Xbox One.

[ Voor 20% gewijzigd door Xgar op 24-02-2021 14:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 12:51:
Nee, bij mij gaat er ook geen geld meer naar zo'n tactieken. Prima als ze dat willen doen, maar ik ga er niet meer in mee. :) Zo heb ik de DLC van Control ook niet meer gekocht vanwege de fuck up met hun upgrademodel.
Pfff... zonde man.
Control Ultimate is echt steengoed, twijfel zelfs om Quantum Break nog een kans te geven, dat wil wat zeggen ...
Laat ik maar niet beginnen over de schitterende ray tracing _/-\o_
https://www.reddit.com/r/...ol_is_kind_of_ridiculous/

Acties:
  • +2 Henk 'm!
justifire schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 14:47:
[...]

Pfff... zonde man.
Control Ultimate is echt steengoed, twijfel zelfs om Quantum Break nog een kans te geven, dat wil wat zeggen ...
Laat ik maar niet beginnen over de schitterende ray tracing _/-\o_
https://www.reddit.com/r/...ol_is_kind_of_ridiculous/
Ik had best wel de dlc willen kopen. Als ik dan ook de upgrade kon spelen. :) Maar nu moet ik de Ultimate versie kopen. Het spel helemaal overnieuw beginnen, want het is een volledig nieuw spel en een savegame overzetten zit er niet in volgens mij. Dat soort keuzes vind ik echt niet goed en wil ik dan ook niet supporten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 14:47:
[...]

Quantum Break nog een kans te geven
Wat stond je tegen bij QB? Prima game met een aantal memorabele momenten :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Timothy3000
Ik vond Quantum Break leuker dan Control.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Wellicht dat er nog meer mensen nog in de veronderstelling waren dat Remote Play naar Windows 10 nog steeds niet werkte met de Series S/X, maar onderstaande oplossing werkt :)
There is a xbox streaming test app in the windows store, which looks like what will eventually be integrated into the Windows app (The UI and functionality is identical to the mobile app). Here is a step by step guide to get it working as you can't install it directly through the windows store without a code.

Go to https://store.rg-adguard.net/ and add this URL: https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab

grab this file towards the bottom: Microsoft.XboxGameStreaming-ContentTest_1.2011.301.0_neutral_~_8wekyb3d8bbwe.appxbundle

Enable Sideloading in security settings and install the above app

Launch the app, select Series X and profit!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10:03

Nogne

>.<

uchiha tijntje schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 15:01:
[...]

Ik had best wel de dlc willen kopen. Als ik dan ook de upgrade kon spelen. :) Maar nu moet ik de Ultimate versie kopen. Het spel helemaal overnieuw beginnen, want het is een volledig nieuw spel en een savegame overzetten zit er niet in volgens mij. Dat soort keuzes vind ik echt niet goed en wil ik dan ook niet supporten.
Groot gelijk, hoe goed de game ook mag zijn. Soms moet je echt bij je eigen standpunt blijven, anders zullen die ontwikkelaars het nooit leren.
shoombak schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 15:13:
Wellicht dat er nog meer mensen nog in de veronderstelling waren dat Remote Play naar Windows 10 nog steeds niet werkte met de Series S/X, maar onderstaande oplossing werkt :)

[...]
Altijd goed om dat even te herhalen want dat is toch echt wel een fijne functie _/-\o_

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Eind maart in gamepass. Geen idee waarom precies maar ben wel geïnteresseerd geraakt na het zien van de trailer :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Crosspost alert, maar hier wel op zijn plaats:
Oa. 120FPS voor XSX :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben weer verder Borderlands 3 aan het spelen... Loopt nog steeds erg lekker op de xsx, alleen een ding stoort me wel...
Quick resume werkt niet om een of andere reden voor deze game. Wat ik op internet zie is dat Microsoft het uitgeschakeld zou hebben voor deze game. Ok, prima, geen probleem op zich... Maar de oude manier van de game gewoon in het geheugen houden als je de Xbox op de stand hebt staan dat hij niet volledig uit gaat, dat werkt dus ook niet meer. Als je de Xbox standby zet dan moet de game dus altijd opnieuw starten, maakt niks uit of je een andere game tussendoor gespeeld hebt of niet... Dat vind ik eigenlijk toch wel een beetje vervelend.

Was er nou een manier hoe je feedback kunt geven aan Microsoft als niet insider?

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

Quick Resume voor New Super Lucky's Tale werkt iig wel. Gewoon in 2 seconden gestart net nadat ik Lego Indiana Jones, Battlefield 5 en Forza Horizon 4 daarvoor had gespeeld.

Om met Michael van Praag's woorden te spreken: #Indrukwekkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wom schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 15:06:
[...]

Wat stond je tegen bij QB? Prima game met een aantal memorabele momenten :)
Heb hem destijds gestart op de One X.
Vond de gameplay te traag en de graphics niet denderend (ben gestopt in de grote hal aan het begin)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vreemde resolutie keuzes voor Outriders :?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sydNVwtpeeGX_u2TSj4kcbEiKIo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8Vr4D8pBWz4fLZXns41VBI1n.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 11% gewijzigd door justifire op 24-02-2021 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:43
Voor de s bedoel je? 4k60 voor de x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
30fps op Series S is teleurstellend....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sohus
Timothy3000 schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 21:56:
[...]

30fps op Series S is teleurstellend....
Moet haast wel een typo en 1080p op 60fps zijn? Het heeft nu zelfde performance als een Xbox One, lijkt me zwaar underspecced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03-10 07:25
Finraziel schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 19:19:
Ben weer verder Borderlands 3 aan het spelen... Loopt nog steeds erg lekker op de xsx, alleen een ding stoort me wel...
Quick resume werkt niet om een of andere reden voor deze game. Wat ik op internet zie is dat Microsoft het uitgeschakeld zou hebben voor deze game. Ok, prima, geen probleem op zich... Maar de oude manier van de game gewoon in het geheugen houden als je de Xbox op de stand hebt staan dat hij niet volledig uit gaat, dat werkt dus ook niet meer. Als je de Xbox standby zet dan moet de game dus altijd opnieuw starten, maakt niks uit of je een andere game tussendoor gespeeld hebt of niet... Dat vind ik eigenlijk toch wel een beetje vervelend.

Was er nou een manier hoe je feedback kunt geven aan Microsoft als niet insider?
Moet het spel ook niet elke keer opnieuw verbinding maken met de servers van Borderlands? Dat kan de kink in de kabel zijn, met Warzone was dit in ieder geval ook het geval. Elke keer dat je het spel opstart moest je de verbinding met hun eigen server weer opstarten, dat stond los van Xbox Live..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Blaauw87 schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 22:17:
[...]

Moet het spel ook niet elke keer opnieuw verbinding maken met de servers van Borderlands? Dat kan de kink in de kabel zijn, met Warzone was dit in ieder geval ook het geval. Elke keer dat je het spel opstart moest je de verbinding met hun eigen server weer opstarten, dat stond los van Xbox Live..
Ja dat zal er wel mee te maken hebben :)
Maar vreemd is het wel want op de one (x) heb ik nooit van dat soort problemen gehoord. Kon wel bij sommige games zijn dat de game zelf je naar het menu gooide (van devs die blijkbaar erg weinig moeite gestoken hadden in de Xbox versie), maar alsnog zat je wel in de game. Ik heb Borderlands 3 niet op de one gespeeld en mijn one x staat bij een vriend van me dus geen idee hoe het bij deze game daar precies ging.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Post het maar niet op Neogaf, dat zou voor velen daar hun hoogtepunt van dit jaar zijn :+

Anthem is dus officieel dood: https://twitter.com/bioware/status/1364655332501450760?s=21

Laatste berichten waren dat er een team aan de game werkte om nieuw leven in te blazen, maar dat is dus klaar. Hopelijk wordt Dragon Age wel een game die de verwachtingen ten aanzien van de franchise waar kan maken.

——

Ik denk dat ik komende maand maar even aan mijn backlog ga werken. Misschien dat ik weer Minecraft Dungeons op ga pakken. Is weer een grote update voor uitgekomen.

Komende weken verschijnt er verder niet heel veel boeiend. Eind maart komen er wel een paar leuke games

[ Voor 30% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-02-2021 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Finraziel schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 22:26:
[...]

Ja dat zal er wel mee te maken hebben :)
Maar vreemd is het wel want op de one (x) heb ik nooit van dat soort problemen gehoord. Kon wel bij sommige games zijn dat de game zelf je naar het menu gooide (van devs die blijkbaar erg weinig moeite gestoken hadden in de Xbox versie), maar alsnog zat je wel in de game. Ik heb Borderlands 3 niet op de one gespeeld en mijn one x staat bij een vriend van me dus geen idee hoe het bij deze game daar precies ging.
Hier zag ik vandaag Quick Resume staan bij halo reach (360). Zo quick was het alleen niet, want het hele spel was bevroren. Kon niet eens het 360bkenu oproepen :+

Spel herstart en toen deed ie het weer gewoon. Blijft overigens nog steeds een gewoonte al die games geforceerd af te sluiten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 05-10 21:04
Pas maar op dat je geen spelprogressie kwijtraakt door het geforceerd afsluiten van spellen.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Och, moet gelijk denken aan mijn NES die 's nachts niet uit mocht wegens gebrek aan save functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
ariekanari schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 23:03:
Pas maar op dat je geen spelprogressie kwijtraakt door het geforceerd afsluiten van spellen.
Nu moest ik hem geforceerd afsluiten omdat het spel bevroren was. Weet niet wat beter is hoor :P

Overigens ga ik altijd (tenzij niet mogelijk) terug naar het main menu van een spel.

Acties:
  • +7 Henk 'm!
Wom schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 23:04:
Och, moet gelijk denken aan mijn NES die 's nachts niet uit mocht wegens gebrek aan save functie.
Haha good memories. Dat had ik met Jurassic Park op de Snes. Moest mijn moeder overtuigen dat ik hem echt niet kon uitzetten. Maar Jurassic Park op de Snes... Dat was me toch echt een machtig mooi spel. Als ik die nu nog zou kunnen spelen op de xbox zou ik dat meteen doen :P

Heb hem wel ooit nog via een ROM op de pc gespeeld, maar dat was het toch net niet.

Maar als ik hem ooit nog ga spelen ga ik nog even bij mijn ouders langs want ik denk dat op zolder nog een boekje ligt waarin ik de belangrijkste zaken heb opgeschreven die je moest verzamelen enzo (keycards, eggs, etc :).

Kwam laatst deze nog tegen... :o

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9_RWdqAuc6xMGyN-A9VCt-rK-4g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/L7r7Bv53sM8ci96Cw20oBYiP.jpg?f=fotoalbum_large

Een “walkthrough” van Donkey Kong Country 3 die ik destijds nog op een ouderwetse typemachine heb uitgetypt. Denk overgenomen van een of ander gaming magazine ofzo :).

[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-02-2021 23:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:58
sohus schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 21:57:
[...]

Moet haast wel een typo en 1080p op 60fps zijn? Het heeft nu zelfde performance als een Xbox One, lijkt me zwaar underspecced.
As for the Xbox Series S console, seeing that it’s a next-gen console but running at the same resolution and frame-rate as some of the last gen ones, we did ask if the console would potentially see future support for 60fps, though sadly the studio was not able to comment at the time.

Of die heeft aanzienlijk hogere textures, of ze slaan redelijk flater om niet degelijk te kunnen programmeren.
(ik noem het nog steeds een GOW 'clone', maargoed).

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 25-02-2021 01:10 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 22:46:
Ik denk dat ik komende maand maar even aan mijn backlog ga werken.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XUdA7S3wyll6ICQ5Xr7LJBi5TVQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vINvvFeuFXNSl2I8gcAQ7nvL.jpg?f=fotoalbum_large

:9

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Dirt 5 is beschikbaar via Game Pass.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Is zowel Image Quality als Resolution Mode 4K/60 eigenlijk?

En Framerate Mode 1440/120 ?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

uchiha tijntje schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 23:36:
[...]

Haha good memories. Dat had ik met Jurassic Park op de Snes. Moest mijn moeder overtuigen dat ik hem echt niet kon uitzetten. Maar Jurassic Park op de Snes... Dat was me toch echt een machtig mooi spel. Als ik die nu nog zou kunnen spelen op de xbox zou ik dat meteen doen :P

Heb hem wel ooit nog via een ROM op de pc gespeeld, maar dat was het toch net niet.
Dev account/licentie kopen, op je Xbox de app installeren. Starten in dev mode (kan los bestaan naast de normale modus). Retroarch installeren (stelt niets voor) en je kunt aan de slag :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Exorcist schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 08:17:
[...]

Dev account/licentie kopen, op je Xbox de app installeren. Starten in dev mode (kan los bestaan naast de normale modus). Retroarch installeren (stelt niets voor) en je kunt aan de slag :>
Of je wacht weer op deze actie.
Want hierdoor kan ik hem gewoon gebruiken zonder dev mode en word het gezien als een store app :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 23:36:
[...]

Een “walkthrough” van Donkey Kong Country 3 die ik destijds nog op een ouderwetse typemachine heb uitgetypt. Denk overgenomen van een of ander gaming magazine ofzo :).
Had eind jaren 90 een website (=Angelfire free dingetje) met cheats die ik overtypte uit de Power Unlimited. Monnikenwerk, had toen meer dan 1000 games in de 'database' zitten toen. Waar is de tijd naartoe :/ :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JDL15
Vanochtend werd ik wakker met 2 meldingen in mijn drop down menu:

- Dirt 5 wordt geïnstalleerd
- Dirt 5 is geïnstalleerd

Dat is chill wakker worden zo op de dag van release, zonder er verder iets voor te hebben moeten doen behalve pre-installeren via de app.
Pagina: 1 ... 118 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord