Acties:
  • +11 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 02-10 21:23
Booooom FPS boost voor backwards compat games
https://news.xbox.com/en-us/2021/02/17/making-backward-compatible-games-even-better-with-fps-boost/

[ Voor 21% gewijzigd door drakiesoft op 17-02-2021 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed nieuws. :)
Tijd om far cry 4 af te stoffen
Edit: nvm was in de war met fc5. Wachten dus op boeiende games met ondersteuning..

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2021 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GT-R
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 04-10 19:42
kesj schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 20:38:
[...]

Had ik vorige week ook. Even complete power off via settings kiezen en daarna een minuutje de stroom eraf. Dat hielp bij mij.
Helaas, bij mij werkte het niet.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

[ Voor 34% gewijzigd door Rivanov op 17-02-2021 19:15 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Kudus voor ze dat ze nog zoveel werk maken van backwards compatibility. Ik verwacht dat veel games in gamepass vooraan in de rij staan om een dergelijke boost te krijgen.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 02-10 21:23
uchiha tijntje schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:23:
Kudus voor ze dat ze nog zoveel werk maken van backwards compatibility. Ik verwacht dat veel games in gamepass vooraan in de rij staan om een dergelijke boost te krijgen.
We zullen zien hoe dat verloopt. In principe hoeft een game niet aangepast te worden. Blijkbaar zit de boost switch op system level. Alleen als de speelbaarheid aangetast wordt, dan dient de game gefixed te worden.

Welke bc game optimalisaties zullen we nog meer zien? Naast Autohdr, fameboost, wellicht dlss achtige resolutie boost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11:43
Nogne schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 12:02:
[...]

Na het uitzetten komt er zeker nog een uurtje warmte uit en daarna koelt die af. Pas als je op afstand spellen laat installeren word ie wat warmer (niet warm genoeg om de fan aan te laten gaan).
Dan klopt er ergens iets niet bij die van mij denk ik?

Kwam hier net boven nadat ie al ruim 24 uur uitstaat en de fan stond even rustig te blazen ondanks dat de xbox niet warm was of iets deed? :?

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10 06:37
timmie271 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:30:
[...]

Kwam hier net boven nadat ie al ruim 24 uur uitstaat en de fan stond even rustig te blazen ondanks dat de xbox niet warm was of iets deed? :?
Doet de mijne ook. Snap ook niet waarom en of dat normaal is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-03 10:29
timmie271 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:30:
[...]

Background update/download?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
de FPS boost is uitsluitend voor de gamepass dus?

[ Voor 6% gewijzigd door Farabi op 17-02-2021 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
Farabi schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:51:
de FPS boost is uitsluitend voor de gamepass dus?
Nee, waarom dat? Staat volledig los van Game Pass.

Wordt straks standaard onderdeel van alle BC emulatie en waar nodig werken ze met developers om de game "origineel" te houden qua gevoel. Het is onderdeel van de grotere "spring firmware update". Zal ergens Maart/April/Mei wel uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
sohus schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:53:
[...]

Nee, waarom dat? Staat volledig los van Game Pass.

Wordt straks standaard onderdeel van alle BC emulatie en waar nodig werken ze met developers om de game "origineel" te houden qua gevoel. Het is onderdeel van de grotere "spring firmware update". Zal ergens Maart/April/Mei wel uitkomen.
staat ergens onderin, of ik moet het verkeerd begrijpen?: nieuws: Xbox Series X en S krijgen FPS Boost-modus voor backwards compatible-...

''Het bedrijf stelt daarbij dat 'veel van deze komende FPS Boost-games' onderdeel zullen zijn van Xbox Game Pass, de game-abonnementsdienst van Microsoft. Sniper Elite 4 en Super Lucky's Tale maken al onderdeel uit van Game Pass.''

je kan het in 2 manieren lezen merk ik...

[ Voor 15% gewijzigd door Farabi op 17-02-2021 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:35

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Farabi schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:54:
[...]

staat ergens onderin, of ik moet het verkeerd begrijpen?: nieuws: Xbox Series X en S krijgen FPS Boost-modus voor backwards compatible-...

''Het bedrijf stelt daarbij dat 'veel van deze komende FPS Boost-games' onderdeel zullen zijn van Xbox Game Pass, de game-abonnementsdienst van Microsoft. Sniper Elite 4 en Super Lucky's Tale maken al onderdeel uit van Game Pass.''
Je leest het verkeerd; veel van de geoptimaliseerde games zullen in Gamepass staan, maar het is er niet exclusief aan

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
Farabi schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:54:
[...]

je kan het in 2 manieren lezen merk ik...
Dat klopt dan toch ook, dat "veel games onderdeel van Game Pass zullen zijn". Sowieso alle 1st party titels lijkt me....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Dat lees je op de verkeerde manier. Wat er staat is dat het vooral games zullen zijn die in de game-pass zitten.

Als ik het lijstje van huidige games lees die er gebruik van kunnen maken dan zitten Far Cry 4 en Watch Dogs 2 beide niet in de gamepass.

Drie keer hetzelfde is wel overdreven denk ik :+
kesj schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:37:
[...]

Misschien wat @sohus zegt? Alleen zie ik geen uitgevoerde updates staan :?
sohus schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:50:
[...]

Background update/download?

[ Voor 27% gewijzigd door timmie271 op 17-02-2021 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
ik ben blij dat ik het verkeerd lees dan :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Pfff... Gisteren een paar uur the Medium zitten spelen maar ondanks dat ik lekker bezig was toch maar redelijk braaf op tijd de Xbox uitgezet en gaan slapen. Ga ik vandaag verder (nadat de controller weer niks deed... Waar blijft die update?), Blijkt dat ik nog een halve minuut te wandelen en een filmpje te gaan had, game uit 8)7

Leuke game, maar wel enigszins onbevredigend einde zo. Ben het denk ik wel eens met de beoordeling van Tweakers, leuk voor in gamepass, maar als je geen gamepass hebt zou ik op een stevige sale wachten. Ik ga ook echt geen 2e playthrough doen voor die paar achievements die ik gemist heb (zit op 880/1000).

Trouwens ook wel suf zeg, aan het einde van de credits vragen ze of je een review achter wil laten. Zeg je ok dan opent ie een popup om dat te doen... Terwijl er in de achtergrond een after credits scene speelt die je dan dus mist! |:(

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
Finraziel schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 20:22:
Pfff... Gisteren een paar uur the Medium zitten spelen maar ondanks dat ik lekker bezig was toch maar redelijk braaf op tijd de Xbox uitgezet en gaan slapen. Ga ik vandaag verder (nadat de controller weer niks deed... Waar blijft die update?), Blijkt dat ik nog een halve minuut te wandelen en een filmpje te gaan had, game uit 8)7
Hier dacht ik er laatst even last van te hebben binnen een week van aanschaf. Bleken de meegeleverde batterijen alweer leeg te zijn :+ _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:49

v8power67

Psn: Mausosaurus

Zeer knap die dubbele fps modus van Microsoft. Zal leuk zijn als dalijk bv een rdr2 dit gaat ondersteunen. Als alles op gamepass dit ook gaat ondersteunen ( dus dan ook ea access games) dan hebben ze wel een killer feature erbij! 60 fps maakt zo ong elke game beter !

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit alweer van 9 februari, maar toch.

https://forum.xboxera.com...-rumour/4583/117?u=staffy

FF7R voor PS5 en PC dus, geen woord over Xbox. Daarnaast heeft de moderator van XboxEra ook meerdere malen nu gezegd "i wouldn't hold my breath for a Xbox release." en dat ie dit vernomen had van meerdere mensen vorig jaar al.

Zou het erg jammer vinden. Het begint duidelijk te worden waar de prioriteiten voor SE liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 21:02:
Zeer knap die dubbele fps modus van Microsoft. Zal leuk zijn als dalijk bv een rdr2 dit gaat ondersteunen. Als alles op gamepass dit ook gaat ondersteunen ( dus dan ook ea access games) dan hebben ze wel een killer feature erbij! 60 fps maakt zo ong elke game beter !
Ze hebben alleen de goedkeuring van de dev/publisher nodig en ik zie Rockstar of Take Two er juist voor aan om nee te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:49

v8power67

Psn: Mausosaurus

devilsnight schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 21:05:
[...]

Ze hebben alleen de goedkeuring van de dev/publisher nodig en ik zie Rockstar of Take Two er juist voor aan om nee te zeggen.
Owh niet over nagedacht idd dst ze toestemming nodig hebben... Nee Rockstar komt gewoon met ultimate editions van die games voor 69.99.. met minimale next gen support...

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 13:58
devilsnight schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 21:04:
Dit alweer van 9 februari, maar toch.

https://forum.xboxera.com...-rumour/4583/117?u=staffy

FF7R voor PS5 en PC dus, geen woord over Xbox. Daarnaast heeft de moderator van XboxEra ook meerdere malen nu gezegd "i wouldn't hold my breath for a Xbox release." en dat ie dit vernomen had van meerdere mensen vorig jaar al.

Zou het erg jammer vinden. Het begint duidelijk te worden waar de prioriteiten voor SE liggen.
In het PS5 topic en andere fora stond laatst een gerucht dat Sony SE heeft gekocht of zal kopen. In dat geval zou het nog maar afwachten zijn of de game op de Xbox verschijnt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:11
Timothy3000 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 21:09:
[...]

In het PS5 topic en andere fora stond laatst een gerucht dat Sony SE heeft gekocht of zal kopen. In dat geval zou het nog maar afwachten zijn of de game op de Xbox verschijnt.
Ze hebben het gerucht van vorig jaar weer open getrokken? :D
(geruchten liepen ook al in augustus).

Geruchten blijven, net als de exclusive deal voor FF16 en KH, nu weer overname, morgen weer wat anders.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
devilsnight schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 21:05:
[...]

Waarom zouden ze goedkeuring nodig hebben? Die zie ik eigenlijk niet zo direct... Ze gaan het niet op een ander platform draaien of zo, lijkt me sterk dat ze hier echt expliciet toestemming voor moeten krijgen.

Net een uurtje new super Lucky's tale gespeeld. Die had ik nog niet gedaan, wel slt (dus niet new) op de one x gedaan maar daar had ik enorme last van inputlag. Waarschijnlijk kwam dat dan door de 30 fps. Ben het toen op pc gaan spelen. Maar nslt speelt nu naar mijn idee net zo soepel op de xsx als slt toen op pc deed. Game blijft leuk dus speel hem nog wel een keer :+ kijken wat er nieuw is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
drakiesoft schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:30:
[...]

Welke bc game optimalisaties zullen we nog meer zien? Naast Autohdr, fameboost, wellicht dlss achtige resolutie boost?
Auto Ray Tracing :9
Maar even serieus, waar blijft de ondersteuning voor de Dark Souls reeks ?
Kom maar door met Darkeater Midir of Nameless King @ 60fps !

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
JL.com schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 15:35:
[...]

Wat ik me afvraag aan het ontwerp van de XSX: Ik gebruik de mijne staand. Krijgen we op termijn niet het probleem dat er veel stof in valt in tijden dat je hem niet gebruikt en daardoor vast kan komen te zitten / je Xbox sloopt?

We hebben hier thuis luchtbevochtigers staan dus het stof dat valt is minimaal maar er zal altijd wel wat in terecht komen.

Eerdere designs hadden weliswaar een meer gesloten systeem voor luchtafvoer dan dit, maar lijkt op de langere termijn beter voor de console dan dit ontwerp. Vind het geen porem om hem neer te leggen om eerlijk te zijn.

Iemand een idee?
Goeie vraag hier ligt ie omdat ik er dan ook nog wat op kan leggen gezien ie op m'n bureau staat :+

Van de Xbox one weet ik dat er vast wel het één en ander aan stof inzit, maar niet echt last van om eerlijk te zijn. En anders met de compressor erdoorheen :)

Edit: blijkbaar liep ik nog wat achter op de telefoon en kwam ik je reactie nu pas tegen :p

[ Voor 4% gewijzigd door timmie271 op 17-02-2021 22:43 ]

B)

[ Voor 37% gewijzigd door justifire op 18-02-2021 07:03 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:35

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Ik ben the Touryst ook maar eens begonnen.
Heerlijke game, hou wel van dat grafische stijltje.
En soms toch wel erg frustrerend als ik voor de zoveelste keer mis spring of net iets te lang op een zwevend platform blijf staan zodat ik een steen op m'n kneiter krijg.

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:26
Finraziel schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 22:10:
[...]

Waarom zouden ze goedkeuring nodig hebben? Die zie ik eigenlijk niet zo direct... Ze gaan het niet op een ander platform draaien of zo, lijkt me sterk dat ze hier echt expliciet toestemming voor moeten krijgen.
Daarnaast heeft GTA V nooit een One X-enhanced update gekregen, dus die zal met 'FPS Boost' te spelen zijn op max. 1080p/60fps.

RDR2 is een ander verhaal (wél One X-enhanced) en ik zou het knap vinden als de Series X daar 4K/60fps uit kan persen door simpelweg 'FPS Boost' te gebruiken.

Uiteindelijk gaat Rockstar, zoals al werd gezegd, alle mogelijkheden benutten om van GTA V en RDR2 een Series X Optimized-versie uit te brengen; die van GTA V is al aangekondigd. Anyhow, past wel bij de ('money grabbing') richting die het bedrijf in is geslagen. :S
DeWaanzin schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 07:46:
Ik ben the Touryst ook maar eens begonnen.
Heerlijke game, hou wel van dat grafische stijltje.
En soms toch wel erg frustrerend als ik voor de zoveelste keer mis spring of net iets te lang op een zwevend platform blijf staan zodat ik een steen op m'n kneiter krijg.
Leuke game inderdaad! Alleen sommige puzzels / activiteiten ... Argh! :X Wacht maar tot je deze puzzel tegenkomt:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TpxClHDnIBVc5FhgG9mvERhw2Ns=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/ulfQtGL22jx1AGhjPHqb4hLy.png?f=fotoalbum_medium

Heeft mij 45 minuten en twee Zenn-meditaties gekost. :P

[ Voor 33% gewijzigd door Yonix op 18-02-2021 07:55 ]

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:24

BM

Moderator Spielerij
Als ik de reacties op de FP lees hebben Rockstar games nogal de neiging om bepaalde features FPS afhankelijk te maken. Dat zou betekenen dat zelfs als Rockstar het goed zou vinden MS de feature niet enabled omdat het gameplay zou kunnen breken.

Maar goed, Rockstar being Rockstar, dus als die er nog een paar centen uit kunnen wringen zullen ze dat niet nalaten :+

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• bartd1983
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 09:43
kesj schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:37:
[...]

Ik heb bij mij het volgende gemerkt. Als ik een game niet afsluit voor uitzetten Xbox, dan blijft fan altijd beetje draaien. Als ik een game wel afsluit, gaat de fan na zeg een minuut uit.

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
BM schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 07:54:
Als ik de reacties op de FP lees hebben Rockstar games nogal de neiging om bepaalde features FPS afhankelijk te maken. Dat zou betekenen dat zelfs als Rockstar het goed zou vinden MS de feature niet enabled omdat het gameplay zou kunnen breken.

Maar goed, Rockstar being Rockstar, dus als die er nog een paar centen uit kunnen wringen zullen ze dat niet nalaten :+
Bij DF zeggen ze dat de game zelf op 30 fps blijft werken intern. Nou ben ik geen kenner, maar als dat zo is dan zou het opschalen naar 60 uiteindelijk geen probleem moeten zijn denk ik.

Hoe het exact met de rechten zit weet ik niet, maar auto HDR zou volgens mij onder dezelfde wetgeving en auteursrecht vallen lijkt mij. En aangezien dat bij GTA 5 wel aanstaat denk ik niet dat RockStar dit dan opeens wel zou kunnen tegenhouden.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• d.bakker84
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 29-08 10:55

d.bakker84

XBL: BloodyB2121

ArthurMorgan schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 08:28:
[...]

Bij DF zeggen ze dat de game zelf op 30 fps blijft werken intern. Nou ben ik geen kenner, maar als dat zo is dan zou het opschalen naar 60 uiteindelijk geen probleem moeten zijn denk ik.

Hoe het exact met de rechten zit weet ik niet, maar auto HDR zou volgens mij onder dezelfde wetgeving en auteursrecht vallen lijkt mij. En aangezien dat bij GTA 5 wel aanstaat denk ik niet dat RockStar dit dan opeens wel zou kunnen tegenhouden.
Denk dat de wetgeving geen drol uitmaakt. Kan me voorstellen dat XBox niet de studios tegen zich in het harnas wil jagen. Als Rockstar aangeeft dit niet te willen, omdat ze zelf met udates gaan komen dan verwacht ik niet dat XBox dat tegen de zin in van Rockstar toch gaat doen, ondanks dat ze het misschien juridisch wel zouden kunnen.

XBox Series X: BloodyB2121

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:18

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

bartd1983 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 08:04:
[...]

Ik heb bij mij het volgende gemerkt. Als ik een game niet afsluit voor uitzetten Xbox, dan blijft fan altijd beetje draaien. Als ik een game wel afsluit, gaat de fan na zeg een minuut uit.
Klopt, maar dat verschilt per game. Battlefield 5 hoef ik niet geforceerd af te sluiten en na 1 minuut gaat de fan van de Series X dan uit. Bij Call of Duty is dat anders, wanneer ik die niet geforceerd afsluit, blijft de fan draaien tot dat je de Xbox weer aan zet en dat kan dus bv 24uur zijn.

Bij de meeste (lees 99%) heb ik geen last van een draaiende fan na een paar minuten in Standby stand.

XBL: MRE Inc

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

MRE-Inc schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 08:38:
[...]

Klopt, maar dat verschilt per game. Battlefield 5 hoef ik niet geforceerd af te sluiten en na 1 minuut gaat de fan van de Series X dan uit. Bij Call of Duty is dat anders, wanneer ik die niet geforceerd afsluit, blijft de fan draaien tot dat je de Xbox weer aan zet en dat kan dus bv 24uur zijn.

Bij de meeste (lees 99%) heb ik geen last van een draaiende fan na een paar minuten in Standby stand.
Dan moet dat een bug zijn. Is dat ergens te rapporteren aan Microsoft?

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-10 16:41
Wel tof die nieuwe FPS boost functie. Zie veel reacties omtrent de rockstar games. We mogen van geluk spreken dat GTA 4 al op een unlocked framerate draait. Want ik zie het ook niet gebeuren dat RDR2 of GTA V ooit ondersteuning gaan krijgen voor deze functie. Daar steekt rockstar wel een stokje voor.

Ze maken prima games, maar de manier waarop ze elke cent uit de consument willen trekken staat me echt enorm tegen. GTA V ook echt voor de 3e generatie releasen en opnieuw geld vragen. Ik heb die game verdorie al 3x gekocht. 360 > Xbox One & Pc. Maar als ik de game op 60fps wil gaan spelen op de series X mag ik weer leuk 60 euro uit gaan geven.

Geef mij dan maar een ontwikkelaar als 4A games die een gratis update pushed met volle raytracing ondersteuning.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-10 10:56
Fireshade schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 09:00:
[...]

Dan moet dat een bug zijn. Is dat ergens te rapporteren aan Microsoft?
Witte xbox kop ingedrukt houden en "report a problem" selecteren :*)

Of en wat ze er mee doen, geen idee. Heb het zelf al een paar keer gebruikt, nooit een reactie gehad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• d.bakker84
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 29-08 10:55

d.bakker84

XBL: BloodyB2121

JDL15 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 09:28:
[...]

Witte xbox kop ingedrukt houden en "report a problem" selecteren :*)

Of en wat ze er mee doen, geen idee. Heb het zelf al een paar keer gebruikt, nooit een reactie gehad.
Dit is alleen mogelijk als je "XBox Report a Problem" app hebt geinstalleerd, anders heb je deze optie niet.

XBox Series X: BloodyB2121

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 11:17
Diverse games zijn vanaf nu te downloaden met gamepass dus. Wreckfest, Dirt, etc. Vergeet ook niet de games with gold te downloaden die sinds 16 feb te downloaden zijn ;)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:40
JDL15 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 09:28:
[...]
Die meldingen komen op een grote hoop. Medewerkers grasduinen daar doorheen en categoriseren het, zover dat niet al automatisch gaat. Dat wordt weer gebruikt om een backlog aan te vullen.
Als je 1000-en meldingen per dag krijgt (als het niet al veel meer is) kan je ook niet meer op alles gaan reageren. Dat wil niet zeggen dat die meldingen niet worden opgepakt.

Ik zie bijv. regelmatig in changelogs van tooling die ik gebruik fixes voor issues die ik ook heb gesubmit. Op die issues zelf (waar ik vaak ook gewoon een directe link van heb) wordt vrijwel nooit gereageerd. De vendor pakt het alleen wel op.

[ Voor 17% gewijzigd door Caelorum op 18-02-2021 09:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Martinspire schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 09:52:
Diverse games zijn vanaf nu te downloaden met gamepass dus. Wreckfest, Dirt, etc. Vergeet ook niet de games with gold te downloaden die sinds 16 feb te downloaden zijn ;)
Dirt 5 is volgende week pas, wel gelijk wreckfest maar even in de queue gezet :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ja Dirt 5 is er nog niet, wreckfest ga ik zeker even checken, destruction derby. >:)
edit: Is wreckfest maar 30fps op xsx? :?

Als microsoft slim is gaan ze een xbox versie van valheim binnen proberen te hengelen voor gamepass. :)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2021 10:20 ]

Wreckfest is dus 30fps in 4K mode en 60fps in 1080p mode? In 4K mode speelt het voor geen meter namelijk.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-10 09:40

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Rivanov schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 10:41:
Wreckfest is dus 30fps in 4K mode en 60fps in 1080p mode? In 4K mode speelt het voor geen meter namelijk.
Is dat in-game aan te passen? Of moet ik via de instellingen van de Xbox 1080P selecteren?

/Edit; de game draaide op Xbox One al op 30FPS en is verder niet geoptimaliseerd voor de consolers die later kwamen.

[ Voor 16% gewijzigd door DaMarcus op 18-02-2021 10:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
d.bakker84 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 09:38:
[...]

Dit is alleen mogelijk als je "XBox Report a Problem" app hebt geinstalleerd, anders heb je deze optie niet.
Hier is dat via de insider versie er automatisch op gekomen denk ik. Niet dat ik het vaak gebruik overigens. :p

• Martinspire
Rivanov schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 10:41:
Volgens mij was beide modi met 30fps maar was 4k erbij toen de XOX uitkwam. Er wordt wel gewerkt aan een update, maar die is er vreemd genoeg nog niet. Ik moet zeggen dat het in deze game minder stoort vanwege de snelheid van de auto's. Ik moet zeggen dat ik niet echt last heb van die framerate. Als je net van een 60+ fps game af komt, tja dan is het even wennen, maar goed. De game draait vooral om schade en driften. Daar heb je niet echt 60fps voor nodig imo. Al is het jammer dat de update er nog niet is.

Geef de game een kans en doe hem vooral met anderen samen. Daar is ie het sterkst

[ Voor 15% gewijzigd door Martinspire op 18-02-2021 11:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
DaMarcus schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 10:54:
[...]

Is dat in-game aan te passen? Of moet ik via de instellingen van de Xbox 1080P selecteren?

/Edit; de game draaide op Xbox One al op 30FPS en is verder niet geoptimaliseerd voor de consolers die later kwamen.
Ingame heb je een switch tussen 1080p en 4k

• 2dope
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-09 09:05
Is DiRT 5 inmiddels al een beetje fatsoenlijk gepatched? Kan me herinneren dat die nogal beroerd draaide op release

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Dus ook voor deze game (wreckfest) weer wachten op een eventuele 60fps. (wachtrij begint lang te worden)
30fps heb ik definitief begraven sinds 2021.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2021 11:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
2dope schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 11:08:
Is DiRT 5 inmiddels al een beetje fatsoenlijk gepatched? Kan me herinneren dat die nogal beroerd draaide op release
glijdt als boter :)

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-10 20:50
uchiha tijntje schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:23:
Dat verbaast mij eerlijk gezegd niet. Ik vermoed dat BC-titels vrij goed verkopen en het is voor uitgevers een eenvoudige manier van het te gelde maken van de game back catalog.
De uitgever hoeft in principe niets te doen behalve goedkeuring verlenen aan/instemmen met hetgeen Microsofts backwardscompatibilityteam heeft bewerkstelligd.

Mij is opgevallen dat de aanbiedingen van BC-titels minder scherp zijn, de kortingen zijn een minder dan voorheen. Voor november 2020 werd met enige regelmaat een 360 BC-titel aangeboden voor €1. Naderhand ben ik deze niet meer tegengekomen.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

• sohus
Finraziel schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 10:07:
[...]

Dirt 5 is volgende week pas, wel gelijk wreckfest maar even in de queue gezet :)
Xbox App / Search / Dirt 5 / Installer op mijn apparaat

Dan kan je hem uiteraard nog niet starten maar wel alvast downloaden.

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-10 10:56
sohus schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 11:33:
[...]

Xbox App / Search / Dirt 5 / Installer op mijn apparaat

Dan kan je hem uiteraard nog niet starten maar wel alvast downloaden.
Daar zeg je iets, wilde net even popie jopie de Xbox game pass app gebruiken (Android) om Wreckfest remote te installeren. Tot 3x toe geprobeerd, blijft de hele tijd melden wachten op apparaat en voortgang is 0%. Na een half uur staat er een rood ! met controleer apparaat.

Ben maar eens in de XSX gedoken en alles staat correct ingesteld (geen energy saving, XSX heeft een naam, check voor remote installation staat alles op groen gevinkt).

Geen idee, nog een bug?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sohus
JDL15 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 11:42:
[...]

Daar zeg je iets, wilde net even popie jopie de Xbox game pass app gebruiken (Android) om Wreckfest remote te installeren. Tot 3x toe geprobeerd, blijft de hele tijd melden wachten op apparaat en voortgang is 0%. Na een half uur staat er een rood ! met controleer apparaat.

Ben maar eens in de XSX gedoken en alles staat correct ingesteld (geen energy saving, XSX heeft een naam, check voor remote installation staat alles op groen gevinkt).

Geen idee, nog een bug?
Het werkt inderdaad niet altijd even lekker. Maar soms duurt het ook gewoon half uurtje ofzo voordat de download verschijnt. Meestal probeer ik het een paar keer en dan lukt er altijd wel een.

Gok dat veel van dit soort zaken straks in de spring update worden opgelost.

• Farabi
  • Niet online
je hebt geen microsoft store op de xbox app toch? kon het niet vinden. zodat je je aankopen via de app kan doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sohus
Farabi schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 11:53:
je hebt geen microsoft store op de xbox app toch? kon het niet vinden. zodat je je aankopen via de app kan doen.
Via browser. Het is eruit gesloopt in de nieuwe app, vermoedelijk vanwege gezeik met de 30% platform cut al werkt het ngo wel in PlayStation app. Geen idee dus wat er aan de hand is.

• BM

BM

Moderator Spielerij
Farabi schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 11:53:
Aankopen via de App kunnen niet meer. Vrij zeker dat we daar onze grote vrienden van Apple en Google voor mogen bedanken en hun store policies. Je kunt wel zoals hierboven genoemd games alvast downloaden via de app, en ze dan op je xbox kopen.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Farabi
  • Niet online
BM schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 11:55:
[...]

Aankopen via de App kunnen niet meer. Vrij zeker dat we daar onze grote vrienden van Apple en Google voor mogen bedanken en hun store policies. Je kunt wel zoals hierboven genoemd games alvast downloaden via de app, en ze dan op je xbox kopen.
dan zie ik het nut van de app niet echt in mijn geval. het is te omslachtig. dat vind ik juist zo fijn aan de PS-app. kopen en downloaden.

• sohus
BM schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 11:55:
[...]

Maar waarom dan nog wel bij PlayStation? Kan me niet voorstellen dat Sony 30% afdraagt aan Google en Apple bovenop de 30% die ze zelf al pakken. Dus dan kan Microsoft het toch ook gewoon doen? Of is het puur omdat ze Xcloud via dezelfde app willen doen en niet in een losse app? Het blijft vaag allemaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ik weet er het fijne ook niet van, en ik zou ook heel graag willen dat het allemaal weer terugkwam, maar volgens mij is de concensus wel dat het komt door de afdrachtpolicy van de app-stores. Hoe en wat exact, geen idee :) Geloof inderdaad dat Sony een en ander gesplitst heeft, en misschien is dat wel de oplossing.

Hoe dan ook, hopelijk komt MS snel met een oplossing, daar word iedereeen blijer van :)

Xbox

• MRE-Inc

MRE-Inc

sohus schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 11:58:
[...]

Maar waarom dan nog wel bij PlayStation? Kan me niet voorstellen dat Sony 30% afdraagt aan Google en Apple bovenop de 30% die ze zelf al pakken. Dus dan kan Microsoft het toch ook gewoon doen? Of is het puur omdat ze Xcloud via dezelfde app willen doen en niet in een losse app? Het blijft vaag allemaal.
Die 30% afdrage staat los van de app. Koop een artikel via de Bol.com app en je hoeft ook geen 30% extra te betalen omdat Bol.com 30% moet inleveren bij Apple en Google.

Feit is gewoon dat de Xbox app momenteel halfbakken is. Ze moesten bij de launch van de Series X|S een nieuwe app introduceren echter in devorige, oude app kon je ook al niet meer aankopen doen in de store vanaf begin 2020 meen ik.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14:42
Wat is wreckfest toch een heerlijk spel, zeker in deze tijd >:)

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19:25

Nogne

>.<

sohus schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 11:58:
[...]

Omdat Sony er niet voor heeft gekozen om deze optie weg te halen, Microsoft heeft bij de release van de Series S|X een nieuwe app uitgebracht die veel minder kan dan de vorige app. Voorheen kon ik op afstand games kopen en mijn achievements zien. Met de nieuwe app is dat allemaal weg, geen idee waarom maar echt prettig is het niet.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DaMarcus schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 10:54:
[...]

In-game. Settings > Graphics. En hier kun je switchen tussen 4K en 1080p.

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:28
Ziet Wreckfest er nog een beetje uit in 1080p op een 4K scherm? Of echt wachten op ooit een 4K60(oid) patch?

• Martinspire
DutchOwnage schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 12:44:
Ziet Wreckfest er nog een beetje uit in 1080p op een 4K scherm? Of echt wachten op ooit een 4K60(oid) patch?
Je pakt dan toch gewoon 4K? De 4K update was al voor de XOX gemaakt, het is wachten op de XSS|X update, maar 4K gaat gewoon prima. Het is allemaal wel 30fps, dat is het grootste minpunt aan de game momenteel, maar als de lol begint valt je dat niet meer op.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
https://www.eurogamer.net...ing-to-switch-this-summer

Fall Guys komt deze zomer naar de Xbox. Wat ik er van mee heb gekregen was dat wel even een hele grote hype. Geen idee of het nog groot is :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Nogne schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 12:29:
[...]

Omdat Sony er niet voor heeft gekozen om deze optie weg te halen, Microsoft heeft bij de release van de Series S|X een nieuwe app uitgebracht die veel minder kan dan de vorige app. Voorheen kon ik op afstand games kopen en mijn achievements zien. Met de nieuwe app is dat allemaal weg, geen idee waarom maar echt prettig is het niet.
Achievements komen in ieder geval terug komende maanden :). Hopelijk de store ook.

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:28
Martinspire schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 15:08:
[...]

Je pakt dan toch gewoon 4K? De 4K update was al voor de XOX gemaakt, het is wachten op de XSS|X update, maar 4K gaat gewoon prima. Het is allemaal wel 30fps, dat is het grootste minpunt aan de game momenteel, maar als de lol begint valt je dat niet meer op.
Ben gewoon begonnen in 4K idd. Is wel te doen in deze game, die 30fps...Maar deze game moet het wel van de fun factor hebben, grafisch is het niet al te hoogstaand vind ik.

Maar goed, eens even de career doorlopen en geld verdienen voor betere auto's. Online met een c klasse tussen allemaal a klasse auto's is, hoewel toch middenmoot geëindigd, niet aan te raden.

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19:25

Nogne

>.<

uchiha tijntje schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 15:26:
[...]

Achievements komen in ieder geval terug komende maanden :). Hopelijk de store ook.
Wow dat is echt super goed nieuws! Vond het altijd fijn om even door de achievements heen te gaan (ben niet echt een achievement hunter maar sommige games hebben wel grappig opdrachten die ik dan weer tof vind om te doen).

PS/XBL: Nogne

• MRE-Inc

MRE-Inc

Hoe zit het eigenlijk met die FPS Boost wat gisteren is aangekondigd ?

Ik wilde het even proberen door New Super Lucky's Tale te starten, maar kreeg bij het drukken op de Xbox Guide knop geen melding in beeld van dat de FPS hoger was zoals in het artikel van Xbox Wire:
https://news.xbox.com/en-...en-better-with-fps-boost/

Afbeeldingslocatie: https://news.xbox.com/en-us/wp-content/uploads/sites/2/2021/02/Xbox-Screenshot-2021-02-12-19-31-06_JPG.jpg?w=1536

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikdedinges
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-06 21:29
MRE-Inc schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 17:09:

Ik wilde het even proberen door New Super Lucky's Tale te starten, maar kreeg bij het drukken op de Xbox Guide knop geen melding in beeld van dat de FPS hoger was zoals in het artikel van Xbox Wire:

[Afbeelding]
Die +fps boost staat er bij mij wel.

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 02-10 10:41
MRE-Inc schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 17:09:

[Afbeelding]
Is die update wel live al? Ik wilde UFC 4 even proberen maar had ook geen extra opties.

• MRE-Inc

MRE-Inc

ikdedinges schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 17:18:
[...]

Ook bij New Super Lucky's Tale ? Of heb jij één van de andere 4 games getest ?

• Galvatron
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:18
ikdedinges schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 17:18:
[...]

Waar kan je dat zien dan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ikdedinges
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-06 21:29
MRE-Inc schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 17:39:
[...]

Ook bij New Super Lucky's Tale ? Of heb jij één van de andere 4 games getest ?
ja bij new super luckys tale! mn xbox draait wel een beta dashboard. misschien dat het daar aan ligt?
kijk even naar het screenshot hierboven

[ Voor 24% gewijzigd door ikdedinges op 18-02-2021 18:34 ]

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Misschien alleen open voor insider program. Ik heb hem ook nog niet, laatste update is van vorige week woensdag bij mij. (niet insider)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Die update van de FPS boost icon komt pas in een latere update beschikbaar. De daadwerkelijke functionaliteit is al wel actief, enkel het icoon nog niet.. wanneer je Insider bent zou je al wel de update kunnen hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinspire
DutchOwnage schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 16:36:
[...]

Ben gewoon begonnen in 4K idd. Is wel te doen in deze game, die 30fps...Maar deze game moet het wel van de fun factor hebben, grafisch is het niet al te hoogstaand vind ik.
Mja mijn hele punt is vooral dat je het moet spelen vanwege de fun, al vind ik hem grafisch niet slecht. Je moet wel bedenken dat alle auto's helemaal stuk kunnen en veel in de omgeving ook stuk kan of kan vervormen.
Maar goed, eens even de career doorlopen en geld verdienen voor betere auto's. Online met een c klasse tussen allemaal a klasse auto's is, hoewel toch middenmoot geëindigd, niet aan te raden.
Je kunt sowieso een aantal auto's lenen van een hogere class, dan kun je in ieder geval een idee krijgen. Die Starbeast is best een prima auto om de game mee te verkennen.

Verder kun je snel geld verdienen door een custom match op te starten, 60 rondes op Motorcity Circuit te doen. Jijzelf als zwaar voertuig (maar nog wel een beetje vooruit te branden) en de rest, 23 tegenstanders, op sofa cars, bumper cars of iets ander kleins. Dan bij de start probeer je meteen mensen kapot te rijden, zoveel mogelijk chaos te creeren en uiteindelijk dus iedereen te killen. Als je vervolgens jezelf killt (door bv in een muur te rijden), dan krijg je de payout voor 60 rondes. Oftewel na een paar keer heb je ruim voldoende om een top auto te kopen en alle upgrades erop te gooien. Natuurlijk kun je de game ook gewoon normaal spelen. Je krijgt vrij snel wat meer auto's (je kunt precies zien bij welke events dat nodig is).

Ik had op reddit nog een heleboel tips opgeschreven (die ik ook eerder al in dit topic heb gemeld):
https://www.reddit.com/r/...rienced_wreckfest_player/

Outriders Demo Release Times
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7Oytq8Mi62FIrfHKqrHYhyF4gBA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dGbqKmClbJKiTbUlNk4DQITb.jpg?f=fotoalbum_large

• Kalkie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-10 21:09

Kalkie

NLMP

Watch Dogs 2 zonder iets te hoeven doen op 60fps. Wat een verschil! Samen met AutoHDR bijna een nieuw spel. Legion heeft niet eens 60fps. En WD2 geen broken save functie :).
Geen FPS+ melding, dat moet dan inderdaad een insider dingetje zijn.

XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sohus

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kalkie schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 19:30:
Watch Dogs 2 zonder iets te hoeven doen op 60fps. Wat een verschil! Samen met AutoHDR bijna een nieuw spel. Legion heeft niet eens 60fps. En WD2 geen broken save functie :).
Geen FPS+ melding, dat moet dan inderdaad een insider dingetje zijn.
Ach, Legion saved sinds de eerste patch gewoon netjes.
En Watch Dogs 2 heeft geen ray tracing -O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!
B)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalkie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-10 21:09

Kalkie

NLMP

justifire schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 22:30:
[...]

Ach, Legion saved sinds de eerste patch gewoon netjes.
Ik had nog steeds problemen na de eerste patch. Heb 'm toch kunnen uitspelen, doet ie 't of doet ie 't niet saven gaf wel een extra dimensie in spanning ;).

XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spirantus
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 20-02-2021
Hallo, eerste keer gebruiker van de Xbox console en ik heb gelijk een vraag over de installatie. (Weet niet of dit de juiste plaats is)

Sinds gisteren ben ik de trotste eigenaar van de Xbox series s :) , maar ik loop tegen een probleem aan. Als ik de code van de tv in toets in de App vind die de Xbox (wifi signaal uitstekend) maar als ik op verbinden klik gooit mijn mobiel de wifi eruit, waardoor die niet kan koppelen met de Xbox en na de foutmelding is mijn wifi op volle sterkte weer terug op mijn mobiel.

*Ik heb mijn laptop erbij gepakt om te zien of bij die ook die korte periode de wifi weg valt, maar dat is niet het geval.
*Ik heb mijn wifi opnieuw opgestart.
*Telefoon en Xbox opnieuw opgestart.

Vanmiddag ga ik kijken of het gaat lukken met een andere telefoon met de wifi van mijn ouders, maar als daar het zelfde probleem voorkomt heeft iemand hier nog tips wat ik zou kunnen doen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Gisteravond weer eens verder gegaan met Ori Will of the Wisps.
Maar ben er helemaal uit. Ken de controls niet meer goed en kom maar niet verder. :+
Kun je eigenlijk een level opnieuw starten? Want ben een beetje lost..

Ben dus op dit punt maar geen idee hoe ik bij The Wellspring kom.

Afbeeldingslocatie: https://oyster.ignimgs.com/mediawiki/apis.ign.com/ori-and-the-will-of-the-wisps/e/e9/Ori_And_The_Will_Of_The_Wisps_3_8_2020_12_58_15_PM.png?width=960

[ Voor 39% gewijzigd door Rivanov op 19-02-2021 06:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Syndz
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:16
Spirantus schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 06:00:
Hallo, eerste keer gebruiker van de Xbox console en ik heb gelijk een vraag over de installatie. (Weet niet of dit de juiste plaats is)

Sinds gisteren ben ik de trotste eigenaar van de Xbox series s :) , maar ik loop tegen een probleem aan. Als ik de code van de tv in toets in de App vind die de Xbox (wifi signaal uitstekend) maar als ik op verbinden klik gooit mijn mobiel de wifi eruit, waardoor die niet kan koppelen met de Xbox en na de foutmelding is mijn wifi op volle sterkte weer terug op mijn mobiel.

*Ik heb mijn laptop erbij gepakt om te zien of bij die ook die korte periode de wifi weg valt, maar dat is niet het geval.

Vanmiddag ga ik kijken of het gaat lukken met een andere telefoon met de wifi van mijn ouders, maar als daar het zelfde probleem voorkomt heeft iemand hier nog tips wat ik zou kunnen doen?
Ik had hetzelfde probleem (met de X). Ik weet niet meer hoe ik het precies had opgelost, maar het begon in ieder geval met het gebruiken van de controller voor het eerste deel van de installatie. Later kreeg ik dan alsnog het scherm met een code (ditmaal inclusief QR code) en deze werkte dan wel op mijn telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 11:32
Begrijp ik nu goed dat die FPSboost al actief is voor die geselecteerde games ?
Als in.. voor iedereen, dus ook de niet-insiders, en het enige wat er niet is, is de UI toevoeging die je laat zien (en selecteren) welke modus de game draait?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
PepieNL schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 08:22:
Als in.. voor iedereen, dus ook de niet-insiders, en het enige wat er niet is, is de UI toevoeging die je laat zien (en selecteren) welke modus de game draait?
Ja. Ik ben geen insider maar nslt draait duidelijk op 60 fps (heb heb 120 Hz tv).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 02-10 10:41
PepieNL schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 08:22:
Ja, hij is actief.

Vanmorgen even UFC 4 in resolutionmode kunnen spelen op 60fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Had vorige week exact hetzelfde. Koppel code op de telefoon ingevoerd en toen zag ik het wifi icoontje verdwijnen (iPhone) en zag ik 4G in beeld om vervolgens na een seconde of 5-10 weer wifi signaal te hebben. Ik heb toen op Overslaan gedrukt en de installatie met de hand gedaan. Het lijkt dus een bug te zijn in de app. Ik zo niet eens moeite erin stoppen om het met een andere telefoon te doen en gewoon handmatig installeren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-10 11:01
MRE-Inc schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 08:51:
[...]

Had vorige week exact hetzelfde. Koppel code op de telefoon ingevoerd en toen zag ik het wifi icoontje verdwijnen (iPhone) en zag ik 4G in beeld om vervolgens na een seconde of 5-10 weer wifi signaal te hebben. Ik heb toen op Overslaan gedrukt en de installatie met de hand gedaan. Het lijkt dus een bug te zijn in de app. Ik zo niet eens moeite erin stoppen om het met een andere telefoon te doen en gewoon handmatig installeren.
Dit heeft te maken met de functie waarbij de telefoon checkt of je ook internet verbinding hebt via het wifi signaal. Is dat er niet, dan valt hij terug naar de oude waar dat wel was. Daar kan de app niet zo veel aan doen, als je dat aan hebt staan. Bij android krijg je dan soms een melding bovenin je systemtray 'geen internetverbinding, wilt u de verbinding toch behouden' waar je dan redelijk snel op moet klikken om de verbinding in stand te houden. Ik denk dat Apple zo'n zelfde functie heeft.
Loop daar ook altijd tegenaan bij verbinden naar mijn dashcam in de auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271

Aanvullend op de berichten boven de mijne. Wellicht 4g o.i.d. even uitzetten? Dan kan de telefoon ook niet overschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spirantus
MRE-Inc schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 08:51:
[...]

Bedankt voor de reactie.
Wanneer ik thuis ben zal ik dat proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spirantus
timmie271 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:15:
[...]

Aanvullend op de berichten boven de mijne. Wellicht 4g o.i.d. even uitzetten? Dan kan de telefoon ook niet overschakelen.
Heb ik ook geprobeerd, maar toen had ik helemaal geen verbinding voor die 5 seconden haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dioscuri
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 04-10 22:32
Rivanov schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 06:41:
Gisteravond weer eens verder gegaan met Ori Will of the Wisps.
Maar ben er helemaal uit. Ken de controls niet meer goed en kom maar niet verder. :+
Kun je eigenlijk een level opnieuw starten? Want ben een beetje lost..

Ben dus op dit punt maar geen idee hoe ik bij The Wellspring kom.

[Afbeelding]
Uhhh, ik weet niet zeker of ik precies weet waar je zit, maar ik zat ook een keer lang vast. Mocht je al bij de Luma Pools kunnen komen, bij deze een gokje voor de oplossing:
spoiler:
Ik was zelf vastgelopen in ongeveer hetzelfde deel. In de Lumapools bleek toen onderwater een versteende plant te zijn die normaal bubbels blaast. Schiet hier een enemy via LB op en de plant is niet meer versteend waardoor deze bubbels gaat blazen. Door die bubbels kom je weer hoger en kun je verder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

FPS Boost informatie voor zover we dat nog niet wisten, maar dus officieel bevestigd door Jason Ronald:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jmignolet
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 27-09 13:08
Ik wou eens jullie advies over het volgende:

Momenteel heb ik een PS5 disc versie aangesloten op de TV. Op dit ogenblik niet, want hij is onderweg naar support van Sony voor herstelling (joy 8)7 ) maar ben wel steeds getriggered geweest door de Series X en Series S.

Ik was aan het denken om een Series S aan te schaffen voor op mijn bureau, wanneer ik mijn middagpauze neem tijdens het thuiswerken of bv mevrouw nog aan het werken is rond de avond en ik daar dan kan gamen ipv in de woonkamer en weliswaar 'alleen'.

Het lijkt me ook wel ideaal om dan een 144hz 1080p scherm aan te schaffen in combinatie met de Series S gezien deze meer richting de 1080p gaat met hogere fps. Ik zou dan vooral Rocket League spelen en andere multiplayer games. Af en toe single player.

Lijkt me leuk idee, niet? :D
Pagina: 1 ... 116 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord