Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borbit
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-06 13:27
giantgiantus schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 19:15:
[...]

Draait veel beter op een snelle high end pc dan op een goedkopere console.
Ach het leed is nu al geschied. En zover ik kon vinden is de s versie enkel een lagere resolutie. En ik heb toch geen 4k tv. Ik zal het gaan zien. Laatst een stukje op een ps4 gespeeld dat was wel echt een bugfest. Ik hoop op het beste. Terugbrengen gaat vast niet in Argentinië?

[ Voor 19% gewijzigd door borbit op 13-02-2021 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
borbit schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 19:17:
[...]
Ach het leed is nu al geschied. En zover ik kon vinden is de s versie enkel een lagere resolutie. En ik heb toch geen 4k tv. Ik zal het gaan zien. Laatst een stukje op een ps4 gespeeld dat was wel echt een bugfest. Ik hoop op het beste. Terugbrengen gaat vast niet in Argentinië?
Je kunt altijd proberen een refund aan te vragen. Even Google op MS / refund en dan kom je er wel. Schaf gamepass Ultimate aan en ga gewoon lekker veel games proberen. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borbit
uchiha tijntje schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 19:22:
[...]

Je kunt altijd proberen een refund aan te vragen. Even Google op MS / refund en dan kom je er wel. Schaf gamepass Ultimate aan en ga gewoon lekker veel games proberen. :)
Nou ja ik wil het spel wel spelen natuurlijk. Dacht dat je een uurtje mocht spelen als je een refund wil? En ik weet niet of ms weet hoeveel ik in die wazige webshop hebt betaald voor argentijnse code :P

Gamepass heb ik al. En ook al een hoop spellen uitgeprobeerd. Heb je nog aanraders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
borbit schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 19:25:
[...]

Nou ja ik wil het spel wel spelen natuurlijk. Dacht dat je een uurtje mocht spelen als je een refund wil? En ik weet niet of ms weet hoeveel ik in die wazige webshop hebt betaald voor argentijnse code :P

Gamepass heb ik al. En ook al een hoop spellen uitgeprobeerd. Heb je nog aanraders?
Als je een key bij een webshop gekocht hebt dan kun je die niet via Microsoft refunden. Meeste mensen kopen via VPN rechtstreeks bij Microsoft en dan kan dat wel.
En volgens mij draait de game al een stuk beter op de series consoles dus zou het gewoon even aanzien. Heb het zelf nog niet geprobeerd, ik wacht wel tot de game een beetje af is.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borbit
Finraziel schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 20:06:
[...]

Als je een key bij een webshop gekocht hebt dan kun je die niet via Microsoft refunden. Meeste mensen kopen via VPN rechtstreeks bij Microsoft en dan kan dat wel.
En volgens mij draait de game al een stuk beter op de series consoles dus zou het gewoon even aanzien. Heb het zelf nog niet geprobeerd, ik wacht wel tot de game een beetje af is.
Ah oke. https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab voor 2500 argentijnse dollars. Ongeveer wat ik betaald heb.

En dan gewoon met een vpn inloggen op de store? Is wel erg makkelijk te omzeilen zo. Voor deze prijzen ga ik denk ik gta 5 maar voor de derde keer kopen (heb al pc en ps3). Zal dat dan direct via de store proberen. Kun je gewoon met paypal in euro's betalen?

Kan ik ook mijn xbox als argentijns instellen? En dan via het apparaat zelf voor die prijzen kopen?

Edit: In Venezuela is het helemaal goedkoop. Cyberpunk is niet verkrijgbaar. Maar Cyber hunter is gratis :D https://www.microsoft.com...ivetab=pivot:overviewtab#

[ Voor 14% gewijzigd door borbit op 13-02-2021 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-10 10:56
Yonix schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 19:14:
Ik heb het al een keer gezegd, maar ga het gewoon nog een keer zeggen: wat is 'The Division 2' smooth op de Series X! (y)

[Afbeelding]

Toch knap wat ze uit zo'n console kunnen persen en dan hebben we het hier nog niet eens over een spel dat exclusief voor de nieuwe generatie consoles is ontwikkeld. :D

Trouwens, is er een lijst met games die een soortgelijke update krijgen, zoals 'The Division 2'? Er zijn best wel wat games die niet zouden misstaan in 4K en 60fps. 8)
Jedi Fallen order was er zo eentje voor mij, al heeft die volgens mij dynamic resolution..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 04-10 21:42
Wat ik wel een nadeel vindt van die digitale consoles is inderdaad dat games op een schijfje, of oude games die je al had (de schijfjes he) er niet op kunnen draaien (bijv backwards compatibility). Microsoft zou toch eens moeten kijken naar een programma om een schijfje om te zetten naar een digitale licentie om dan het spel te kunnen downloaden. (Dan wel eenmalig of iets anders om fraude te voorkomen).

Dat zoiets er niet is, is voor mij ook een reden om niet snel een digital only console te nemen.

[ Voor 3% gewijzigd door Zorroberner op 13-02-2021 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
borbit schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 20:14:
[...]

Ah oke. https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab voor 2500 argentijnse dollars. Ongeveer wat ik betaald heb.

En dan gewoon met een vpn inloggen op de store? Is wel erg makkelijk te omzeilen zo. Voor deze prijzen ga ik denk ik gta 5 maar voor de derde keer kopen (heb al pc en ps3). Zal dat dan direct via de store proberen. Kun je gewoon met paypal in euro's betalen?

Kan ik ook mijn xbox als argentijns instellen? En dan via het apparaat zelf voor die prijzen kopen?

Edit: In Venezuela is het helemaal goedkoop. Cyberpunk is niet verkrijgbaar. Maar Cyber hunter is gratis :D https://www.microsoft.com...ivetab=pivot:overviewtab#
Je moet ergens tegoed kopen geloof ik... Maar ik doe het zelf nooit. Zoek even op Brazilië in dit topic dan vind je volgens mij wel een uitleg.

Voor de goede orde, ik persoonlijk denk dat ondanks dat Microsoft er nooit tegen op treedt het waarschijnlijk wel ergens tegen de voorwaarden is (gebruiken van een VPN lijkt me omzeilen van restricties). In principe zou je er je account mee op het spel kunnen zetten. Daarom doe ik het zelf ook niet. Moet ieder verder zelf weten, maar ik zeg het er wel bij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Zorroberner schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 21:08:
Wat ik wel een nadeel vindt van die digitale consoles is inderdaad dat games op een schijfje, of oude games die je al had (de schijfjes he) er niet op kunnen draaien (bijv backwards compatibility). Microsoft zou toch eens moeten kijken naar een programma om een schijfje om te zetten naar een digitale licentie om dan het spel te kunnen downloaden. (Dan wel eenmalig of iets anders om fraude te voorkomen).

Dat zoiets er niet is, is voor mij ook een reden om niet snel een digital only console te nemen.
MS wilde een dergelijk systeem in 2013 invoeren. Helaas door een hoop backlash (van in mijn optiek voornamelijk gamers die het systeem toch niet zou kopen) teruggedraaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borbit
Finraziel schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 21:19:
[...]

Je moet ergens tegoed kopen geloof ik... Maar ik doe het zelf nooit. Zoek even op Brazilië in dit topic dan vind je volgens mij wel een uitleg.

Voor de goede orde, ik persoonlijk denk dat ondanks dat Microsoft er nooit tegen op treedt het waarschijnlijk wel ergens tegen de voorwaarden is (gebruiken van een VPN lijkt me omzeilen van restricties). In principe zou je er je account mee op het spel kunnen zetten. Daarom doe ik het zelf ook niet. Moet ieder verder zelf weten, maar ik zeg het er wel bij.
Ik ben er op uit natuurlijk. Maar er zijn zat prima valide redenen waarom je standaard een vpn naar een ander land hebt aanstaan lijkt mij? Als je per ongelijk tegen die prijs koopt doe je toch echt niks fout lijkt mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
borbit schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 21:25:
[...]
Ik ben er op uit natuurlijk. Maar er zijn zat prima valide redenen waarom je standaard een vpn naar een ander land hebt aanstaan lijkt mij? Als je per ongelijk tegen die prijs koopt doe je toch echt niks fout lijkt mij?
Of het 'fout' is of niet heeft vaker tot verhitte discussies geleid hier en doe ik verder geen uitspraak over :)

Maar het is voor Microsoft natuurlijk op zich niet moeilijk te zien als je altijd vanaf een Nederlands IP ingelogd bent, maar alleen voor 3 minuten dat je een game koopt ineens in Brazilië zit. Dus technisch kunnen ze het verschil wel zien of iemand altijd (al dan niet via VPN) in dat land is of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
borbit schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 20:14:
[...]
Helaas niet beschikbaar op xbox ;(

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Team Xbox is weer terug van vakantie, updates incoming :)
https://www.videogameschr...is-is-just-the-beginning/

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-10 10:56
Nieuwe update voor de fans van Halo infinite (wellicht een kleintje):

Blijkbaar krijgen vehicles een nieuw damage systeem, wel tof hoor:

Vehicles will be getting an overhaul. Instead of having one solid health bar, vehicles can be damaged in different ways based on where they're shot.

Also, players will be able to use the grappling hook pickup to skyjack Banshees or pull weapons to them.

Additionally, it has been confirmed that both old and new weapons will be coming to the game post-launch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Yonix schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 19:14:
Ik heb het al een keer gezegd, maar ga het gewoon nog een keer zeggen: wat is 'The Division 2' smooth op de Series X! (y)

[Afbeelding]

Toch knap wat ze uit zo'n console kunnen persen en dan hebben we het hier nog niet eens over een spel dat exclusief voor de nieuwe generatie consoles is ontwikkeld. :D

Trouwens, is er een lijst met games die een soortgelijke update krijgen, zoals 'The Division 2'? Er zijn best wel wat games die niet zouden misstaan in 4K en 60fps. 8)
En nu te krijgen voor +/- € 5!
Dus denk dat ik er maar voor ga. 8)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gekocht. Zie dat Warlords of New York DLC ook maar € 5 is. Die er ook maar even aan toevoegen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jason Ronald verteld over Xbox Platform Updates. Aantal zouden al op korte termijn moeten komen. Alleen wordt mij niet precies duidelijk wat ik daar onder moet verstaan?

Xbox App gaat trouwens flinke updates krijgen, met oa. missende zaken zoals Achievements.

[ Voor 12% gewijzigd door Wom op 14-02-2021 10:41 ]

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:52

BM

Moderator Spielerij
Wom schreef op zondag 14 februari 2021 @ 10:36:
[YouTube: 732: Gaming for Everyone, Black History Month at Xbox and Platform updates]

Jason Ronald verteld over Xbox Platform Updates. Aantal zouden al op korte termijn moeten komen. Alleen wordt mij niet precies duidelijk wat ik daar onder moet verstaan?
Iig achievements in de xbox app, en volgens mij ook fixes voor dvr. Verder willen ze er bewust niet zoveel over zeggen heb ik het idee.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En Broadcast fixes. Hopelijk wordt dit echt goed op de schop genomen.
  • 1080p/60fps Twitch Streaming
  • YouTube streaming
  • Broadcastbar verkleinen en ook de optie geven om deze te laten verbergen. Zoals PlayStation het doet is gewoon erg subtiel. Alleen in beeld laten komen als je een nieuwe viewer of reactie hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:55
Heb al een aantal dagen geen controller disconnects meer .Heb dagen meegemaakt, dat het 2 of 3 keer per dag raak was. Of het te maken heeft met een system update van afgelopen week, geen idee. Lijkt me eerlijk gezegd vrij onwaarschijnlijk, maar goed.

Afkloppen nu, dat het zo blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DutchOwnage schreef op zondag 14 februari 2021 @ 10:50:
Heb al een aantal dagen geen controller disconnects meer .Heb dagen meegemaakt, dat het 2 of 3 keer per dag raak was. Of het te maken heeft met een system update van afgelopen week, geen idee. Lijkt me eerlijk gezegd vrij onwaarschijnlijk, maar goed.

Afkloppen nu, dat het zo blijft.
De controller heeft afgelopen week een update gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Rivanov schreef op zondag 14 februari 2021 @ 10:50:
[...]

De controller heeft afgelopen week een update gehad.
Joh? Apart via een specifieke controller update, of onderdeel van een algemene system update? Heb de controller niet apart geupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat geruchten dat Techland overgenomen wordt door MS. De makers van o.a. Dying Light. Zelf erg weinig games van ze gespeeld. Ze zijn in ieder geval erg goed in het maken van goede trailers :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartd1983
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 09:43
Ik heb twee kids van 3 en 5. Hoe krijg ik die aan het gamen?

Hebben jullie tips (behalve Switch kopen)? Wat zijn bijv. pareltjes in GamePass?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bartd1983 schreef op zondag 14 februari 2021 @ 11:44:

Hebben jullie tips (behalve Switch kopen)? Wat zijn bijv. pareltjes in GamePass?
3 is nog wel erg jong denk ik. Voor je kind van 5 denk ik aan:

-Banjo Kazooie. (Zijn 360 games maar gameplay is ideaal en graphics boeien niet zo gok ik :) Bedoel hiermee de originele 3d platformers, niet Banjo Kazooie nuts n bolts)
-Battletoads (samen couch coop)
-Celeste (niet zozeer voor het toffe verhaal maar wel voor de gameplay, maar dan met alle hulpjes aan, zo leer je platformen)
-Disneyland adventures misschien?
-Human fall flat (in coop :P)
-Unravel 2 (in couch coop)
-Viva Pinata

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey1908
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 04-10 18:27

Waarom wil je dat? Kost alleen maar een hoop geld en ze zijn nog zo jong? Haha nee hoor maar misschien is zo'n nintendo mini console snes en supernintendo heb je geloof ik niet heel duur en staan best wat leuke kindvriendelijke games op misschien dat een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Laatst online: 10:00
uchiha tijntje schreef op zondag 14 februari 2021 @ 12:05:
[...]

3 is nog wel erg jong denk ik. Voor je kind van 5 denk ik aan:

-Banjo Kazooie. (Zijn 360 games maar gameplay is ideaal en graphics boeien niet zo gok ik :) Bedoel hiermee de originele 3d platformers, niet Banjo Kazooie nuts n bolts)
-Battletoads (samen couch coop)
-Celeste (niet zozeer voor het toffe verhaal maar wel voor de gameplay, maar dan met alle hulpjes aan, zo leer je platformen)
-Disneyland adventures misschien?
-Human fall flat (in coop :P)
-Unravel 2 (in couch coop)
-Viva Pinata
Al bovenstaande games zijn geschikt behalve Celeste. Die game is echt veel en veels te moeilijk en vermoedelijk ook veel te eng. Viva Pinata is misschien ook wel te moeilijk.

Om eerlijk te zijn denk ik niet dat de Xbox een geschikt platform is voor jonge kids. Dan kun je echt beter voor een Switch (of tweedehands Wii of Wii U) gaan.

[ Voor 12% gewijzigd door Timothy3000 op 14-02-2021 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op zondag 14 februari 2021 @ 12:43:
[...]

Al bovenstaande games zijn geschikt behalve Celeste. Die game is echt veel en veels te moeilijk en vermoedelijk ook veel te eng. Viva Pinata is misschien ook wel te moeilijk.

Om eerlijk te zijn denk ik niet dat de Xbox een geschikt platform is voor jonge kids. Dan kun je echt beter voor een Switch (of tweedehands Wii of Wii U) gaan.
Celeste is de makkelijkste game die je kunt spelen. Je hebt echt zoveel opties om die game makkelijker te maken tot zelfs “god mode” aan toe. :) Ik denk dat die juist daardoor wel goed is om het platformen te leren. Je kunt in het begin alle hulpjes aanzetten en als je steeds beter wordt verschillende hulpjes uitzetten.

[ Voor 12% gewijzigd door uchiha tijntje op 14-02-2021 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_78
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-10 15:18
Mijn zoontje van 5 jaar heeft een aantal favorieten op GamePass, ongeveer in volgorde:

- Totally Reliable Delivery Service (heeft hij vooral met vriendjes samen heel veel lol mee)
- Donut County, al mag ik er dan naast zitten om de teksten in de cut-scenes te vertalen/voor te lezen
- Super lucky's tale
- Human fall flat

Maar eerlijk gezegd heeft hij de laatste dagen vooral zin in de Switch (Super Mario 3D World + Bowser's Fury)

De Switch heeft een hoop top titels voor kinderen (en ook voor mij), maar de Xbox heeft er toch ook wel leuks tussen zitten!! Een van de redenen dat ik blij ben met GamePass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Omdat ik hier las dat gamecodes niet resticted waren gisteravond bij Eneba voor 30 euro Hitman 3 gekocht met argentijnse code. (10 euro minder dan europese key)

24 cijferige code gekregen... eh.. ok, ticket aangemaakt. Best snel (uur of 15 later) opgelost en volledige code gehad.
Toen dus proberen in te voeren, werkte niet, regio op pc en xbox op argentinie gezet, werkte niet.
gratis dns voor firefox gezocht en gevonden, (regio stond nog steeds op argentinie met een postcode in buenos aires. Code geaccepteerd.

dus werkt het, yup, ga ik het weer doen? Nee, heb geen zin in dns gebruik en regio omzetten en dergelijke.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ArthurMorgan schreef op zondag 14 februari 2021 @ 13:07:
Omdat ik hier las dat gamecodes niet resticted waren gisteravond bij Eneba voor 30 euro Hitman 3 gekocht met argentijnse code. )10 euro minder dan europese key)

24 cijferige code gekregen... eh.. ok, ticket aangemaakt. Best snel (uur of 15 later) opgelost en volledige code gehad.
Toen dus proberen in te voeren, werkte niet, regio op pc en xbox op argentinie gezet, werkte niet.
gratis dns voor firefox gezocht en gevonden, (regio stond nog steeds op argentinie met een postcode in buenos aires. Code geaccepteerd.

dus werkt het, yup, ga ik het weer doen? Nee, heb geen zin in dns gebruik en regio omzetten en dergelijke.
Gewoon via de computer redeemen. Nergens voor nodig om regio om te zetten.
Ik maak gebruik van Tunnelbear via Chrome. Dat is een gratis VPN extensie waarbij je iedere maand 500MB data traffic krijgt. Meer dan genoeg om snel een code te redeemen. ;)
Vanochtend wederom gedaan voor The Division 2.
Appeltje eitje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Rivanov schreef op zondag 14 februari 2021 @ 13:10:
[...]

Ik maak gebruik van Tunnelbear via Chrome. Dat is een gratis VPN extensie waarbij je iedere maand 500MB data traffic krijgt. Meer dan genoeg om snel een code te redeemen. ;)
Appeltje eitje.
Ik deed het via de PC, maar zal die extensie er eens opzetten om te kijken de volgende keer.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10:07

Nogne

>.<

Rivanov schreef op zondag 14 februari 2021 @ 13:10:
[...]

Appeltje eitje.
Moet je daarvoor dan wel aan ander adres in je profiel hebben staan? Ik ben altijd een beetje huiverig voor dit soort methodes maar de prijzen zijn echt een stuk minder. Of is het een kwestie van de code kopen, en dan naar de Argentijnse microsoft store gaan (met vpn) en dan je code verzilveren?

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ArthurMorgan schreef op zondag 14 februari 2021 @ 13:11:
[...]

Ik deed het via de PC, maar zal die extensie er eens opzetten om te kijken de volgende keer.
Tunnelbear werkt echt perfect. Zoals gezegd, met een gratis account heb je iedere maand 500MB en je hoeft enkel de extensie in Chrome te installeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nogne schreef op zondag 14 februari 2021 @ 13:15:
[...]

Moet je daarvoor dan wel aan ander adres in je profiel hebben staan? Ik ben altijd een beetje huiverig voor dit soort methodes maar de prijzen zijn echt een stuk minder. Of is het een kwestie van de code kopen, en dan naar de Argentijnse microsoft store gaan (met vpn) en dan je code verzilveren?
Je moet wel een adres uit dat land in je adresboek hebben staan. En je hoeft er niet zo huiverig voor te zijn. Ik koop op deze manier al mijn games sinds de OG Xbox One. Inmiddels dus alweer 8 jaar vanaf 2013.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bartd1983
mark_78 schreef op zondag 14 februari 2021 @ 13:06:
Mijn zoontje van 5 jaar heeft een aantal favorieten op GamePass, ongeveer in volgorde:

- Totally Reliable Delivery Service (heeft hij vooral met vriendjes samen heel veel lol mee)
- Donut County, al mag ik er dan naast zitten om de teksten in de cut-scenes te vertalen/voor te lezen
- Super lucky's tale
- Human fall flat

Maar eerlijk gezegd heeft hij de laatste dagen vooral zin in de Switch (Super Mario 3D World + Bowser's Fury)

De Switch heeft een hoop top titels voor kinderen (en ook voor mij), maar de Xbox heeft er toch ook wel leuks tussen zitten!! Een van de redenen dat ik blij ben met GamePass
Dank allen voor de suggesties, ik ga het proberen.

Ik weet dat Nintendo meer geschikt is voor kids, maar papa wou graag een Xbox :p.

Iemand overigens ervaring met Team Sonic racing oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galvatron
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:18
Heb een Samsung Q95T icm met Series X. Instellingen. 120hz, 4K en VRR (game mode) aan.

Soms, bij het opstarten van een game blijft hij in ‘loop’ hangen (Samsung bron zoek scherm en zwart scherm) en moet ik op de TV een andere bron selecteren of aan en uitzetten om weer beeld te krijgen. Af en toe ook een melding dat ie het signaal niet kent.

Nu denk ik dat het komt omdat bepaalde spellen geen 120hz in 4K ondersteunen. Ga nog checken als ik de Xbox setting op 60hz zet, of het dan nog steeds gebeurd. Uiteindelijk kan ik gewoon spelen en geeft de TV 119hz aan met VRR. Andere ook last van dit euvel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:09
Rivanov schreef op zondag 14 februari 2021 @ 13:17:
[...]

Je moet wel een adres uit dat land in je adresboek hebben staan. En je hoeft er niet zo huiverig voor te zijn. Ik koop op deze manier al mijn games sinds de OG Xbox One. Inmiddels dus alweer 8 jaar vanaf 2013.
Behalve natuurlijk als je geen zin hebt in fraude. Vals adres gebruiken is gewoon fraude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
uchiha tijntje schreef op zondag 14 februari 2021 @ 11:27:
Wat geruchten dat Techland overgenomen wordt door MS. De makers van o.a. Dying Light. Zelf erg weinig games van ze gespeeld. Ze zijn in ieder geval erg goed in het maken van goede trailers :+
YouTube: Insiders SURE Dying Light 2 is EXCLUSIVE to Xbox + Techland Acquisit...

:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Roodaap
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-10 11:58

Ik mis de Lego games nog in de tot nu toe voorgestelde games. Ideaal om in co-op te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Laatst online: 02:33
uchiha tijntje schreef op zondag 14 februari 2021 @ 11:27:
Wow zou heel erg vet zijn. Dying Light heb ik me echt prima mee vermaakt en best een lange tijd gespeeld. Was echt een super toffe game. Verhaal was nou niet bepaald boeiend, maar de gameplay en wereld vond ik zo tof. Gewoon heerlijk om door die wereld vol zombies te rennen en je skills en wapens uit te breiden. Zou mij echt heel tof lijken als MS deze studio ook zal kopen. Dan wordt de Xbox samen met de Bethesda deal voor mij totaal geen miskoop meer deze generatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wom schreef op zondag 14 februari 2021 @ 10:36:
[YouTube: 732: Gaming for Everyone, Black History Month at Xbox and Platform updates]

Xbox App gaat trouwens flinke updates krijgen, met oa. missende zaken zoals Achievements.
Ben benieuwd naar roadmap voor komend half jaar :). Denk dat veel zaken gewoon niet de release gehaald hebben vanwege COVID. Mijn aandacht hebben ze in ieder geval :)

[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 14-02-2021 15:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
NukaWorldNL schreef op zondag 14 februari 2021 @ 14:34:
[...]

Wow zou heel erg vet zijn. Dying Light heb ik me echt prima mee vermaakt en best een lange tijd gespeeld. Was echt een super toffe game. Verhaal was nou niet bepaald boeiend, maar de gameplay en wereld vond ik zo tof. Gewoon heerlijk om door die wereld vol zombies te rennen en je skills en wapens uit te breiden. Zou mij echt heel tof lijken als MS deze studio ook zal kopen. Dan wordt de Xbox samen met de Bethesda deal voor mij totaal geen miskoop meer deze generatie.
Gaat niet goed met de industrie als je het mij vraagt. Ook al geruchten dat square naar Sony gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
giantgiantus schreef op zondag 14 februari 2021 @ 15:13:
[...]

Gaat niet goed met de industrie als je het mij vraagt. Ook al geruchten dat square naar Sony gaat.
Als de toxic discussie in gameland van de afgelopen 15 jaar moet worden samengevat in 1 woord is het wel “exclusives”. Die discussie is de afgelopen jaren extra gevoed door fanboys en clickbait media.

Niet zo raar helaas dat dit dan het resultaat is. En de richting naar subscriptions based services draagt er natuurlijk ook aan bij.

Zelf vind ik het persoonlijk niet zo heel boeiend op welk platform games uitkomen die ik leuk vind. Dat nu iedereen Cuphead kan spelen bijv. is alleen maar goed. Wel vind ik de aankoop van Bethesda wel goed, want ik denk dat games er alleen maar beter door worden als ze de “zekerheid” hebben van een bedrijf als MS. Maar of ze nu wel of niet multiplatform worden of niet, persoonlijk doet me dat weinig. Wel zou ik het leuk vinden om alle fanboys uit hun dak te zien gaan die de afgelopen jaren het Xbox platform alleen maar zaten af te zeiken vanwege het in hun ogen gebrek aan games. :P

[ Voor 34% gewijzigd door uchiha tijntje op 14-02-2021 15:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
uchiha tijntje schreef op zondag 14 februari 2021 @ 15:21:
[...]

Als de toxic discussie in gameland van de afgelopen 15 jaar moet worden samengevat in 1 woord is het wel “exclusives”. Die discussie is de afgelopen jaren extra gevoed door fanboys en clickbait media.

Niet zo raar helaas dat dit dan het resultaat is. En de richting naar subscriptions based services draagt er natuurlijk ook aan bij.
Klopt. We hebben het aan ons zelf te danken. Maar dan nog steeds wel jammer vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Ondanks dat ik het grotendeels eens ben met het bovenstaande, ben ik wel van mening dat platform exclusiviteit niet per se iets slechts hoeft te zijn.

Het houdt elkaar scherp en zorgt voor innovatieve projecten. Je wil je als partij nou eenmaal toch onderscheiden van de concurrentie. Platform exclusives zijn daar 1 middel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-10 20:50
Voor kids: New Super Lucky’s Tale (Game Pass)

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05:41
(jarig!)
DutchOwnage schreef op zondag 14 februari 2021 @ 15:48:
Ondanks dat ik het grotendeels eens ben met het bovenstaande, ben ik wel van mening dat platform exclusiviteit niet per se iets slechts hoeft te zijn.

Het houdt elkaar scherp en zorgt voor innovatieve projecten. Je wil je als partij nou eenmaal toch onderscheiden van de concurrentie. Platform exclusives zijn daar 1 middel van.
Hét voordeel aan een exclusieve game is dat er 100% focus kan zijn wat betreft optimalisatie en er geen bottleneck is op platform X waar je rekening bij moet houden bij platform Y.

En exclusiviteit geeft, hoe jammer dat ook is in sommige gevallen, klantenbinding. Prime Video zou ik niet afnemen indien Netflix hetzelfde te bieden had..

Ik baal er ook van dat Nintendo b.v. Zelda niet uitbrengt op de X-Box in 4K 60-120, echter betekend dat dus dat ik Nintendo klant blijf voor meer dan alleen dat ene spel.

Het enige nadeel aan exclusieve games in mijn geval is de WAF factor i.v.m. De kosten en dat i.c.m. dat ik zelf ook geld aan andere zaken wil uitgeven dan 3 verschillende consoles/hardware. Maar gelukkig heeft Nintendo ook spellen die zij leuk vindt dus ik hoef alleen Sony’s spul te missen :)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Zorroberner
Als iemand die niet altijd makkelijk meegaat met nieuwe functies had ik nog geen gebruik gemaakt van Quick Resume. Tot vandaag. Zat middenin een missie van RDR 2, maar dacht echt wil naar bed geen energie meer. Maar wil ook niet opslaan of opnieuw beginnen. Tussendoor had ik Kotor even kort aangezet, weken niet aangeraakt op de 1e x na toen ik de XSX 3 weken geleden startte, en daar werkte de Quick Resume nog. Dus ik dacht okee damn, en hey het werkt ook met RDR 2. Dus nu al meteen aan gewend. Heerlijk zeg, verder waar je was, zeker met RDR 2 scheelt dat, want als je laadt dan laadt niet perse op het punt waar je opsloeg of waar je mee bezig was (bijvoorbeeld een vis vangen of midden in een missie).

Ik snap de hype met QR wel hoor, echt een toevoeging van jewelste. Vanochtend weer verder met RDR 2 met console die volledig uit was geweest, en bam precies verder waar ik stopte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beide Paw Patrol games :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
:9
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WeYM8c1ho0rylVsRNrqe7vkRXyY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/e2WhpaSNTuLwmitKb4mUa9dO.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:21

Phydomir

Dennis

Zorroberner schreef op zondag 14 februari 2021 @ 17:13:
Ik snap de hype met QR wel hoor, echt een toevoeging van jewelste. Vanochtend weer verder met RDR 2 met console die volledig uit was geweest, en bam precies verder waar ik stopte.
Toch zou ik je wel aanraden om zo veel mogelijk te saven voor je de xbox uitzet. Heel af en toe werkt het ook wel eens niet. Ook worden games die in QR zitten gewoon geüpdatet (als je Xbox op instant on staat) en ook dan verlies je de QR

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Laatst online: 10:00
Psychonauts en Deathloop zijn multiplatform toch?

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op zondag 14 februari 2021 @ 18:03:
[...]

Jep, is ook geen plaatje van alleen exclusives. Wel van first party studio games en 2nd /3rd party (timed) exclusives. Veel moois om naar uit te kijken.

[ Voor 18% gewijzigd door uchiha tijntje op 14-02-2021 18:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op zondag 14 februari 2021 @ 18:03:
[...]

Ja, zijn geen exclusives.
Gewoon een plaatje van leuke spelletjes die we op de xbox kunnen gaan spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
Phydomir schreef op zondag 14 februari 2021 @ 17:40:
[...]

Toch zou ik je wel aanraden om zo veel mogelijk te saven voor je de xbox uitzet. Heel af en toe werkt het ook wel eens niet. Ook worden games die in QR zitten gewoon geüpdatet (als je Xbox op instant on staat) en ook dan verlies je de QR
Dank goed punt. Ik heb gelukkig nooit instant on uhh on :P . Denk dat ik inderdaad nog vaak op de oude voet verderga met in ieder geval saven en spel helemaal afsluiten. Maar voor momenten als in mijn vorige post beschreven komt het wel zeer goed uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

uchiha tijntje schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 22:04:
[...]

Toen ik het spel opstartte zag ik het al... een ratalaika game. Als het spel doet wat het moet doen is het best geinig, maar de camera is ruk en krijg soms elke keer het scherm dat ik mijn account moet kiezen. Geloof niet dat dit echt groot was op de Switch?
Waarom is dit een Ratalaika game? Ik zie die uitgever nergens vermeld? Uitgever is Rainy Frog.
Ik heb zelf geen problemen met de bediening of de camera van de game en ik heb geen account hoeven kiezen. Vreemd.
In mijn beleving een relaxte puzzelspel, en goed te bedienen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:50

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Door Lego Batman, Lego Indiana Jones en Paw Patrol te kopen.

Ik speel de laatste weken alleen maar deze Lego games met m’n zoon van 4,5 jaar. Die wordt wakker en het eerste wat hij letterlijk zegt is: papa laten we even een level van Inieda Joms spelen. Lego Batman heb en we op zijn account uitgespeeld en we zijn dus nu bezig met Lego Indiana Jones. Dikke fun en beide games hebben op de Series X HDR. Ziet er dus ook nog prima uit voor 2 games uit 2010 en 2011.

Beide digitaal aanschaffen of fysiek uit de budget bak halen bij Gamemania bijvoorbeeld.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fireshade schreef op zondag 14 februari 2021 @ 22:57:
[...]

Waarom is dit een Ratalaika game? Ik zie die uitgever nergens vermeld? Uitgever is Rainy Frog.
Ik heb zelf geen problemen met de bediening of de camera van de game en ik heb geen account hoeven kiezen. Vreemd.
In mijn beleving een relaxte puzzelspel, en goed te bedienen :)
De uitgever is Rainy Frog, de developer volgens mij Ratalaika Games :).
Ik vind het in de basis wel een leuke puzzelgame hoor. :) Daar niet van. Maar de controls zijn volgens mij gebouwd voor touchscreens en daarna “geport” naar een controller :P

Daarnaast had ik een paar keer gehad dat die tijdens het spelen iedere keer vroeg wie het spel speelde (sign in bar aan linkerzijde van het scherm dat je ad en toe in games krijgt). Helaas ging dat niet weg totdat ik de game hard afsloot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

uchiha tijntje schreef op zondag 14 februari 2021 @ 23:26:
[...]

De uitgever is Rainy Frog, de developer volgens mij Ratalaika Games :).
Ik moet je daarin helaas teleurstellen ;)
De ontwikkelaar is een zelfstandige developer, Martin Magni (https://www.mekorama.com/press/, https://www.martinmagni.com/martin/)
Ratalaika is een uitgever en porter (https://www.ratalaikagames.com/services.php).

De game is oorspronkelijk inderdaad touch-based, en kwam eerder uit op mobile en Switch (touch screen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fireshade schreef op zondag 14 februari 2021 @ 23:47:
[...]

Ik moet je daarin helaas teleurstellen ;)
De ontwikkelaar is een zelfstandige developer, Martin Magni (https://www.mekorama.com/press/, https://www.martinmagni.com/martin/)
Ratalaika is een uitgever en porter (https://www.ratalaikagames.com/services.php).

De game is oorspronkelijk inderdaad touch-based, en kwam eerder uit op mobile en Switch (touch screen).
Ah oké :) Dan blame ik Ratalaika gewoon voor de console controls :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-03 10:29
MRE-Inc schreef op zondag 14 februari 2021 @ 23:14:
[...]

Ik speel de laatste weken alleen maar deze Lego games met m’n zoon van 4,5 jaar. Die wordt wakker en het eerste wat hij letterlijk zegt is: papa laten we even een level van Inieda Joms spelen. Lego Batman heb en we op zijn account uitgespeeld en we zijn dus nu bezig met Lego Indiana Jones. Dikke fun en beide games hebben op de Series X HDR. Ziet er dus ook nog prima uit voor 2 games uit 2010 en 2011.

Beide digitaal aanschaffen of fysiek uit de budget bak halen bij Gamemania bijvoorbeeld.
Wat zijn je top 3 lego games? Ik wil met de kleine die nu 3,5 jaar is langzaam gaan beginnen. Ze kijkt nu soms Hollow Knight of Ori mee of Sonic Racing. Heb ook een Game Boy Color, 2DS en 3DS liggen dus wellicht begin ik daar met een Mario of Kirby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartd1983
Dank allen! Mooie aanbevelingen.
sohus schreef op maandag 15 februari 2021 @ 08:10:
[...]

Wat zijn je top 3 lego games? Ik wil met de kleine die nu 3,5 jaar is langzaam gaan beginnen. Ze kijkt nu soms Hollow Knight of Ori mee of Sonic Racing. Heb ook een Game Boy Color, 2DS en 3DS liggen dus wellicht begin ik daar met een Mario of Kirby.
Hoe is Sonic Racing? Hoor ik ook vaker goede verhalen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Avowed :o daar hoor je ook amper iets over.
Sinds de eerste trailer zijn mijn vriendin en ik al erg benieuwd wat dit voor game gaat worden!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
bartd1983 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 08:26:
Dank allen! Mooie aanbevelingen.

[...]

Hoe is Sonic Racing? Hoor ik ook vaker goede verhalen over.
De laatst uitgebrachte Sonic Racing en Crash Bandicoot Nitro Kart Racing zijn leuke games voor kids. Beiden draaien geloof ik 30fps wat ik persoonlijk erg jammer vind. Voor Crash is ooit een 60fps update beloofd voor de Pro/One X maar die is nooit uitgebracht. Maar voor kids zou dit geen probleem moeten zijn. Crash is iets moeilijker dan Sonic Racing, die laatste is toegankelijker.

Leuke platform games zijn verder nog Spyro Trilogy, Crash Bandicoot: Insane Trilogy (de eerste 3 Crash games) en Crash Bandicoot 4. Wederom zijn de Crash games wat moeilijker, zelfs voor volwassen, weet zo 123 of ze ook easy modes hebben of iets dergelijks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op maandag 15 februari 2021 @ 08:30:
[...]

Avowed :o daar hoor je ook amper iets over.
Sinds de eerste trailer zijn mijn vriendin en ik al erg benieuwd wat dit voor game gaat worden!
Hopelijk word dit de nieuwe Dark Messiah of Might and Magic 🤞

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op maandag 15 februari 2021 @ 08:53:
[...]

Hopelijk word dit de nieuwe Dark Messiah of Might and Magic 🤞
Wat voor type games zijn dat?
Want ik heb geen idee welke genre Avowed op kan gaan :P

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sohus
G_Dragon schreef op maandag 15 februari 2021 @ 08:55:
[...]

Op basis van developer quotes en geruchten wordt dit een 1st person Skyrim type game in het Pillars of Eternity universum.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op maandag 15 februari 2021 @ 08:55:
[...]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-10 16:50
MRE-Inc schreef op zondag 14 februari 2021 @ 23:14:
[...]

Lego City Undercover was hier een topper, omdat hij ook helemaal Nederlands gesproken is!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01:16
@G_Dragon En dat is het dan weer totaal niet.
Het is echt gebaseerd op levels doorlopen. Geen grote wereld.
Het is wel gaaf gedaan. Je kunt combineren met spreuken enzovoorts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arunia schreef op maandag 15 februari 2021 @ 09:46:
@G_Dragon En dat is het dan weer totaal niet.
Het is echt gebaseerd op levels doorlopen. Geen grote wereld.
Het is wel gaaf gedaan. Je kunt combineren met spreuken enzovoorts.
Klinkt als nog erg leuk :)
Ben nu nog meer benieuwd naar de gameplay _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren heb ik mijn externe USB3.0 SSD toch maar van de Xbox afgekoppeld en alles weer van de interne SSD gaan spelen. Blijkt achteraf dat er ook nog genoeg ruimte beschikbaar was. :+ Maar ik vind de laadtijden, ook voor Xbox One en 360 games een stuk beter. Ook heb ik het idee dat tijdens het gamen zelf bepaalde objecten met het gebruik van de interne SSD een stuk sneller weergegeven worden.
Wellicht binnenkort toch maar is een Seagate 1TB storage device aanschaffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sohus schreef op maandag 15 februari 2021 @ 08:37:
[...]

De laatst uitgebrachte Sonic Racing en Crash Bandicoot Nitro Kart Racing zijn leuke games voor kids. Beiden draaien geloof ik 30fps wat ik persoonlijk erg jammer vind. Voor Crash is ooit een 60fps update beloofd voor de Pro/One X maar die is nooit uitgebracht. Maar voor kids zou dit geen probleem moeten zijn. Crash is iets moeilijker dan Sonic Racing, die laatste is toegankelijker.

Leuke platform games zijn verder nog Spyro Trilogy, Crash Bandicoot: Insane Trilogy (de eerste 3 Crash games) en Crash Bandicoot 4. Wederom zijn de Crash games wat moeilijker, zelfs voor volwassen, weet zo 123 of ze ook easy modes hebben of iets dergelijks.
Zelfs Easy mode is best pittig bij de Crash games. Althans, voor mij toch :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2021 @ 09:59:
Gisteren heb ik mijn externe USB3.0 SSD toch maar van de Xbox afgekoppeld en alles weer van de interne SSD gaan spelen. Blijkt achteraf dat er ook nog genoeg ruimte beschikbaar was. :+ Maar ik vind de laadtijden, ook voor Xbox One en 360 games een stuk beter. Ook heb ik het idee dat tijdens het gamen zelf bepaalde objecten met het gebruik van de interne SSD een stuk sneller weergegeven worden.
Wellicht binnenkort toch maar is een Seagate 1TB storage device aanschaffen :)
Ik zit te wachten op een prijsdaling / aanbieding of een 2TB versie voor die prijs.
Want vind hem momenteel veel te duur voor 1TB, bijna de nieuw prijs van de Series S.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
sohus schreef op maandag 15 februari 2021 @ 08:37:
[...]

Spyro en Crash zijn zeker leuke platform games. Het enige nadeel in die games, althans in ieder geval in Crash is dat ze nog geen rekening hebben gehouden met gamers zonder skills :P. En daarmee bedoel ik het oude 'levensysteem en game over'. Met name Crash heeft wel pittige levels en als je levens op zijn, wordt je weer terug gezet aan het begin van het level. En je start iedere keer met drie levens volgens mij. Als je echter Crash een beetje kunt eindig je net zoals in Mario met 99 levens, maar voor jonge kinderen is het wel pittig denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik share al jaren de games met mijn bonus vader ( stiefvader), zegt meneer gisteren aan de telefoon of ik het al had gezien dat hij een paar weken geleden Crysis remastered heeft gekocht, dus gisteravond gelijk geinstalleerd en vanmorgen even 10 min gespeeld voor mijn werk kunnen spelen. Nu vraag ik mij af op welke mode jullie hem spelen : Quality, Performance or Ray Tracing.

Ik twijfel zelf nog maar denk persoonlijk dat mijn voorkeur naar de hoge FPS gaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sohus
G_Dragon schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:32:
Ik share al jaren de games met mijn bonus vader ( stiefvader), zegt meneer gisteren aan de telefoon of ik het al had gezien dat hij een paar weken geleden Crysis remastered heeft gekocht, dus gisteravond gelijk geinstalleerd en vanmorgen even 10 min gespeeld voor mijn werk kunnen spelen. Nu vraag ik mij af op welke mode jullie hem spelen : Quality, Performance or Ray Tracing.

Ik twijfel zelf nog maar denk persoonlijk dat mijn voorkeur naar de hoge FPS gaat.
Ik speel alleen nog maar 60fps tenzij echt niet beschikbaar, zoals The Medium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sohus schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:33:
[...]

Ik speel alleen nog maar 60fps tenzij echt niet beschikbaar, zoals The Medium.
Oh The Medium ben ik ook aan begonnen, maar nog niet verder gegaan :P.
Vind het een aparte game maar zeker niet slecht :o
Laten we zeggen dat ik eraan moet wennen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nogne
  • Laatst online: 10:07

Nogne

>.<

Als de optie van 60fps er is kies ik daar eigenlijk altijd voor, verschil tussen 30 en 60 is dusdanig groot dat ik 60 echt wel prefereer.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • +10 Henk 'm!
Webbased Cloud streaming komt er aan: https://www.theverge.com/...treaming-browser-features

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MXZwZ_TTKrmWaW3OjEtwEQCEc14=/800x/filters:strip_exif()/f/image/THk2abYR1XDmybBmnSo0xfw2.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Zit er Ray Tracing in de Crysis Remaster ?! :9

Speel nu The Division 2, maar dat is toch wel weer even wennen.
Na Control met ray tracing ziet alles er zo gedateerd uit in andere spellen.

[ Voor 10% gewijzigd door justifire op 15-02-2021 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooie volgende stap in het aanbieden van nog meer mogelijkheden om te spelen. :)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-10 09:40

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica