Dit! En dan die laadtijden, heerlijk.Sipio schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 12:33:
[...]
Ben er na de laatste 60fps patch weer mee bezig en deze game is imo echt supervet.
Ik ben geen echte die hard qua builds etc maar het blijft gewoon mooi om leuke gear bij elkaar te zoeken en te levellen, vooral met een groepje van 4 agents missies doorlopen blijft mooi maar solo is ook goed te doen.
Zag dat ik ook nog steeds in de Tweakers 2 Clan zat maar daar zijn de meeste leden al lang niet meer online geweest.
Heb toen de volle mep betaald voor de game maar zou het vandaag de dag zo weer opnieuw uitgeven voor deze game.
Ja je zegt er niet bij dat t prijzen zijn buiten de EU. In de EU is 9 euro per stuk. Aangezien hier soms discussie over is, ga ik er bij het ontbreken van een store/land er van uit dat t EU prijzen zijnjustifire schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 10:52:
[...]
XSC would like to have a word with you![]()
https://xbox-store-checke...rk-Expansion/9npv3ljcr9cd
https://xbox-store-checke...e-Division-2/bvq3v30zxvt5
Maar goed de vraag is, kopen of ontlopen ?
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Ik ben toch voor de bijl gegaan nu danErwinJ schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 07:50:
Voor diegene die de expansie card iets goedkoper willen.
In de aanbieding bij amazone.
https://www.amazon.nl/dp/...N=B08K48F6QZ&linkCode=asn
Had die USB SSD er aan hangen maar dat werkt toch niet helemaal lekker eigenlijk, dus denk dat ik die maar op V&A zet binnenkort.
Gamertag: FinrazielNL
Prima toch ?Melantrix schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 12:37:
[...]
Ja je zegt er niet bij dat t prijzen zijn buiten de EU. In de EU is 9 euro per stuk. Aangezien hier soms discussie over is, ga ik er bij het ontbreken van een store/land er van uit dat t EU prijzen zijn
Ik zei dan ook dat IK het spul voor een eurootje of negen zag staan en vroeg of dat het waard was.
Jij begon ineens dat die prijzen niet klopten
Maar ben nog steeds benieuwd naar jouw ervaring met het spel.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Daar hebben we een eigen draadje voor [XSX | XSS] Pre-order, bestellingen en levertijdenYoGi_Berra schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 11:07:
Iemand nog tips om XSX ergens te bemachtigen anders dan V&A/Marktplaats?
Blighttown @ 60fpshifigamefreak schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 09:14:
[Video: XBOX SERIES X|S - EXCITING NEW Feature Coming To XBOX SERIES X|S NEXT WEEK (Rumor)]
Incoming 60 fps voor Xbox360/One games, hell yeah!![]()
![]()
\[T]/
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Haha, hoe vind jij DS2. Ik heb hem gekocht maar ben nog een beetje bang om hem op te starten eigenlijk
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ik heb gewoon een sata SSD van Crucial via een adapter lopen en dit loopt eigenlijk perfect voor alle niet optimized XS games.Finraziel schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 12:44:
[...]
Ik ben toch voor de bijl gegaan nu dan
Had die USB SSD er aan hangen maar dat werkt toch niet helemaal lekker eigenlijk, dus denk dat ik die maar op V&A zet binnenkort.
Kleine heads up
Aldus TrueAchievementsDirt 4 will leave Xbox Game Pass soon, according to the Xbox Game Pass app. Although no formal announcement has been made, Codemasters' rally sim has appeared in the 'leaving soon' section of the Game Pass app.
As it stands, no date has been given for Dirt 4's removal from Xbox Game Pass, but as with most games in the 'leaving soon' section, we expect you'll have two weeks to pop any achievements before it drops out of the service
Om dan straks weer terug te komen via EA PlayTimothy3000 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 14:07:
Kleine heads up
[...]
Aldus TrueAchievements
PS/XBL: Nogne
Is een ok-game, wel de minste uit de serie.uchiha tijntje schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 13:07:
[...]
Haha, hoe vind jij DS2. Ik heb hem gekocht maar ben nog een beetje bang om hem op te starten eigenlijk. Er was natuurlijk een reden dat ik hem 10 jaar geleden ofzo niet verder heb gespeeld, maar ik weet niet meer wat de reden was
.
DS Remastered > DS3 > Sekiro > DS2
Dual wield is wel vet (dual FUGS
Ben dan ook blij dat ze met deel 3 weer teruggegaan zijn naar de roots van deel 1
Desalnietemin zeker de moeite van het spelen waard, maar houdt de verwachtingen laag
Dat controller probleem wordt toch wel vervelend... Ik heb het gelukkig nog niet gehad dat hij tijdens het spelen uit valt, maar even game op pauze zetten en weglopen is gevaarlijk. Als de controller dan uit gaat na een tijdje dan is er een aanzienlijk risico dat hij geen connectie meer kan krijgen (en headset en andere controller ook niet).
Het lukte me nu echter wel om de Xbox te rebooten zonder gewoon hardhandig de stroom er af of de power knop ingedrukt te houden. In de Xbox app kon ik de remote activeren. Helaas reageerde de game niet op input dus kon niet saven, maar kon wel naar settings en daar reboot kiezen. Dat duurde alsnog heel lang en hij ging niet meer vanzelf aan, maar na aanzetten werkte het weer.
Alleen vergeten dat quick resume niet werkt voor 360 titels, dus alsnog een stuk progress kwijt in Prey...
Het lukte me nu echter wel om de Xbox te rebooten zonder gewoon hardhandig de stroom er af of de power knop ingedrukt te houden. In de Xbox app kon ik de remote activeren. Helaas reageerde de game niet op input dus kon niet saven, maar kon wel naar settings en daar reboot kiezen. Dat duurde alsnog heel lang en hij ging niet meer vanzelf aan, maar na aanzetten werkte het weer.
Alleen vergeten dat quick resume niet werkt voor 360 titels, dus alsnog een stuk progress kwijt in Prey...
Rond 13:00u via xbox.com The Divison 2 gekocht..
Tot op heden nog steeds geen bericht/mail gehad dat mijn aankoop betaald/verwerkt is.
Op Ideal is het inmiddels al wel afgeschreven..
Iemand een idee what-to-do? Ik heb zo wel Microsoft als Xbox benaderd alleen krijg nog geen reactie.
Tot op heden nog steeds geen bericht/mail gehad dat mijn aankoop betaald/verwerkt is.
Op Ideal is het inmiddels al wel afgeschreven..
Iemand een idee what-to-do? Ik heb zo wel Microsoft als Xbox benaderd alleen krijg nog geen reactie.
Mocht je een Duits afleveradres hebben kun je hem momenteel voor 176 euro ex. verzendkosten aanschaffen.G_Dragon schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 08:46:
[...]
Thanks voor de tip maar is alsnog 215 euro..
https://www.expert.de/sho...hj&adcref=www.mydealz.de/
Edit: Geen verzendkosten. Ik heb hem net besteld
[ Voor 4% gewijzigd door Timmetjuh op 12-02-2021 15:27 ]
Ja, quick resume werkt vrij goed met Forza Horizon 1 (de enige in de FH-reeks) en andere 360-titels. De problemen zijn vergelijkbaar met Xbox One- en XS Enhanced-titels en klapt QR er af en toe uit naar het dashboard of (erger) schakelt de console uit.
QR is in potentie een geweldige toevoeging maar is m.i. te vroeg geïntroduceerd en verkeert nog in beta-fase.
Ik voel met je mee want het is vervelend als je veel spelprogressie verliest.
QR is in potentie een geweldige toevoeging maar is m.i. te vroeg geïntroduceerd en verkeert nog in beta-fase.
Ik voel met je mee want het is vervelend als je veel spelprogressie verliest.
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
Verwijderd
The division 2 en expansion had ik ook maar ben op een gegeven moment gestopt, weet niet precies meer waarom...begon waarschijnlijk saai en langdradig te worden op het eind.
Toch is de game een dikke aanrader, zeker voor 9euro. Gewoon op je gemak het verhaal doorgaan en al stop je daarna, dan is het al oké.
Misschien ook maar weer eens checken met de xsx patch.. 60fps
Toch is de game een dikke aanrader, zeker voor 9euro. Gewoon op je gemak het verhaal doorgaan en al stop je daarna, dan is het al oké.
Misschien ook maar weer eens checken met de xsx patch.. 60fps
De game nu met 60fps/4k draait als een zonnetje, korte laadtijden, vloeiend/rappe UI, hier en daar wel soms een framedrop maar overal gewoon een solide draaiende game.Verwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 15:14:
The division 2 en expansion had ik ook maar ben op een gegeven moment gestopt, weet niet precies meer waarom...begon waarschijnlijk saai en langdradig te worden op het eind.
Misschien ook maar weer eens checken met de xsx patch..
Enige minpuntje, de continuiteit kan je wat tegenstaan, Seasons, hunts, events, als je voorgaande hebt gemist kan het soms iets moeilijker zijn de precieze exotics te krijgen als je daar ooit aan toe komt.
Voordeel is wel, deze week was aangegeven dat de game nog zeker 2 jaar ondersteuning krijgt qua updates (waar mogelijke volgende expension aanstaande is), dus het is geen doodgebloede game.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Weet je toevallig ook of het mogelijk is om je progressie van pc over te zetten naar xbox? Ik heb het best wel veel gespeeld op pc, en voor 9 euro wil ik hem best op xbox spelen, maar ik ga niet opnieuw beginnen..SinergyX schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 15:18:
[...]
De game nu met 60fps/4k draait als een zonnetje, korte laadtijden, vloeiend/rappe UI, hier en daar wel soms een framedrop maar overal gewoon een solide draaiende game.
Enige minpuntje, de continuiteit kan je wat tegenstaan, Seasons, hunts, events, als je voorgaande hebt gemist kan het soms iets moeilijker zijn de precieze exotics te krijgen als je daar ooit aan toe komt.
Voordeel is wel, deze week was aangegeven dat de game nog zeker 2 jaar ondersteuning krijgt qua updates (waar mogelijke volgende expension aanstaande is), dus het is geen doodgebloede game.

Verwijderd
Klinkt goed, die 2 jaar ondersteuning is ook fijn. De continuïteit kan zeker een ding zijn, maar goed heb de game toch enkel even downloaden en chechen.SinergyX schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 15:18:
[...]
De game nu met 60fps/4k draait als een zonnetje, korte laadtijden, vloeiend/rappe UI, hier en daar wel soms een framedrop maar overal gewoon een solide draaiende game.
Is het inmiddels allemaal logisch genoeg om zonder studie te beginnen? Kan mij nog vreemde combinaties van gear herinneren.
De setting van division 1 was imo wel veel mooier.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2021 15:26 ]
Nope, geen van de games werkt onderling met elkaar, je zal echt opnieuw moeten beginnen. Als je tactisch start tijdens nieuwe event kan je vrij snel meekomen, dat het niet bijzonder lang duurt om weer max te zijn. Zeker reguliere gear is door bv summit en dedicated gear aanzienlijk makkelijker geworden.Melantrix schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 15:22:
[...]
Weet je toevallig ook of het mogelijk is om je progressie van pc over te zetten naar xbox? Ik heb het best wel veel gespeeld op pc, en voor 9 euro wil ik hem best op xbox spelen, maar ik ga niet opnieuw beginnen..
In de community door huidige zaken zag je veel mensen weer Div1 oppakken, welke zeker z'n charme heeft maar inmiddels ook wel z'n tekortkomingen heeft. Div1 was je echter veel meer 'in de stad', Div2 is veel meer instanced based dus geeft dat best vertekend beeld. Maar waar veel nog steeds Survival van div1 missen en is ook de meest gevraagde feature om in Div2 te krijgen.Verwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 15:23:
[...]
Klinkt goed, die 2 jaar ondersteuning is ook fijn. De continuïteit kan zeker een ding zijn, maar goed heb de game toch enkel even downloaden en chechen.![]()
De setting van division 1 was imo wel veel mooier.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Helaas. Ik heb weinig behoefte om weer naar lvl 30 te werken, om vervolgens in de endgame mee te doen. Het is een leuk spel, maar er staat nog genoeg op mn backlog om hier opnieuw aan te beginnen. Thanks though!SinergyX schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 15:27:
[...]
Nope, geen van de games werkt onderling met elkaar, je zal echt opnieuw moeten beginnen. Als je tactisch start tijdens nieuwe event kan je vrij snel meekomen, dat het niet bijzonder lang duurt om weer max te zijn. Zeker reguliere gear is door bv summit en dedicated gear aanzienlijk makkelijker geworden.
[...]
Ik zit sinds de update voor Series X, in ieder geval, weer helemaal in The Division 2. 
Heb het eerste deel destijds op pc helemaal 'grijs gespeeld' met een vriend van me, maar kon bij de release van het tweede deel er moeilijk inkomen - was toen ook net twee maanden vader.
Anyhow, dat is nu dus helemaal anders. 
Heb het eerste deel destijds op pc helemaal 'grijs gespeeld' met een vriend van me, maar kon bij de release van het tweede deel er moeilijk inkomen - was toen ook net twee maanden vader.
/f/image/olRpLWU5uujCi6zOGoTlV7vm.png?f=fotoalbum_medium)
Als je WONY hebt, heb je een instant boost naar 30, omdat de max lvl momenteel al 40 isMelantrix schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 15:30:
[...]
Helaas. Ik heb weinig behoefte om weer naar lvl 30 te werken, om vervolgens in de endgame mee te doen. Het is een leuk spel, maar er staat nog genoeg op mn backlog om hier opnieuw aan te beginnen. Thanks though!
oh wacht, dat is wel waar ja..SinergyX schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 15:50:
[...]
Als je WONY hebt, heb je een instant boost naar 30, omdat de max lvl momenteel al 40 is
that's kind of tempting
Hier ook maar Hitman 2 gekocht - voor 15 euro kan ik 'm moeilijk laten liggen! Nu bezig met Doom Eternal. Doom 2016 had ik op de Switch gespeeld, indrukwekkend, maar dit is toch wel van een heel ander niveau, ziet er super uit op de Series S.
Weekje geleden o.i.d. eindelijk klaar met Borderlands 3. Meeste side-quests en dergelijken ook gedaan, geloof dat ik er ruim 50 uur in heb gezonken. Die speelt ook erg goed op de S, vrijwel volledig stabiel op 60fps. DLC laat ik liggen want hiervoor heb ik de legendary collection op de Switch compleet kapot gespeeld, na 100+ uur Borderlands ben ik er wel even klaar mee.
Weekje geleden o.i.d. eindelijk klaar met Borderlands 3. Meeste side-quests en dergelijken ook gedaan, geloof dat ik er ruim 50 uur in heb gezonken. Die speelt ook erg goed op de S, vrijwel volledig stabiel op 60fps. DLC laat ik liggen want hiervoor heb ik de legendary collection op de Switch compleet kapot gespeeld, na 100+ uur Borderlands ben ik er wel even klaar mee.
[ Voor 45% gewijzigd door Thomas op 12-02-2021 16:06 ]
Kan echt niet naar NL worden verstuurd?Timmetjuh schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 15:09:
[...]
Mocht je een Duits afleveradres hebben kun je hem momenteel voor 176 euro ex. verzendkosten aanschaffen.
https://www.expert.de/sho...hj&adcref=www.mydealz.de/
Edit: Geen verzendkosten. Ik heb hem net besteld
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Bij de 360 games die ik heb gespeeld werkte het prima. Dead Space 1 en 2 en Gears 2.Finraziel schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 14:47:
Anyway

:strip_exif()/f/image/cvqOznVPr0arxnRbSeRuXCGU.jpg?f=fotoalbum_large)
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ja hij is erg mooi! Ook erg leuk dat ze de kleurtjes in kleine stipjes hebben geplaatst bij de ABXY knoppenPhydomir schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 17:15:
[...]
Bij de 360 games die ik heb gespeeld werkte het prima. Dead Space 1 en 2 en Gears 2.
Anyway![]()
[Afbeelding]
Ik ben, althans mijn portemonnee is stiekem erg blij dat ze geen special editions elite controllers maken...
[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 12-02-2021 17:28 ]
En na level 40, ga je over in SHD Level, dat zijn elke keer kleine stapjes die je in stats kunt stoppen.Melantrix schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 16:03:
[...]
oh wacht, dat is wel waar ja..![]()
that's kind of tempting
Vind dat persoonlijk wel gaaf omdat je dan toch het idee hebt ook weer te levellen, ik weet dat ik toen nog een poosje op Level 30 hebt doorgespeeld omdat ik de uitbreiding nog niet had, al die verloren punten was toch een beetje jammer
Las wel dat je dan een aantal side missions en achievements misloopt.SinergyX schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 15:50:
[...]
Als je WONY hebt, heb je een instant boost naar 30, omdat de max lvl momenteel al 40 is
Eternal krijgt nog een Series S|X patch. Gaat dus nog beter draaien.Thomas schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 16:04:
Hier ook maar Hitman 2 gekocht - voor 15 euro kan ik 'm moeilijk laten liggen! Nu bezig met Doom Eternal. Doom 2016 had ik op de Switch gespeeld, indrukwekkend, maar dit is toch wel van een heel ander niveau, ziet er super uit op de Series S.
Via een dienst als Huifkar lukt dat denk ik wel. Anders kan ik eventueel nog iets voor je regelen, stuur dan maar even een pm.
Durf het bijna niet te posten... maar hij is nog goedkoper dan vanmorgen 🙈
https://www.google.nl/acl...Y55Dl0Qwg96BAgDECU&adurl=
Iedereen hier heeft het over de QR functie, maar moet eerlijk bekennen dat ik die hele optie nog niet heb gevonden op de xbox
Gamertag: timmie271
Quick resume bedoel je? Dat hoef je ook niet te vinden. Gewoon je xbox uitzetten zonder het spel te sluiten of een andere spel spelen en het desbetreffende spel gaat in QR. Sommige spellen hebben nog geen ondersteuning er voor.timmie271 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 20:58:
Iedereen hier heeft het over de QR functie, maar moet eerlijk bekennen dat ik die hele optie nog niet heb gevonden op de xbox
Aha. Ik sluit de spellen altijd handmatig af zoals ik gewend ben op de xbox oneMissMe NL schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 21:03:
[...]
Quick resume bedoel je? Dat hoef je ook niet te vinden. Gewoon je xbox uitzetten zonder het spel te sluiten of een andere spel spelen en het desbetreffende spel gaat in QR. Sommige spellen hebben nog geen ondersteuning er voor.

De games starten evengoed heerlijk snel op
TopErwinJ schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 20:57:
Mocht Amazon twee keer leveren dan gaat er gewoon een terug, simpel.
Waarom zou je dat doen? Ook op de Xbox one? Ik doe dat alleen als een game problemen heeft, of zo heel soms eens om de download sneller te laten lopen. Verder is daar volgens mij totaal geen reden voor.timmie271 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 21:04:
[...]
Aha. Ik sluit de spellen altijd handmatig af zoals ik gewend ben op de xbox one![]()
Klopt ze starten sowieso wel snel op nu met de xsx maar met QR ben je direct in game waar je gebleven bent. En je slaat alle verplichte intros over van gamestudios. Met grote open wereld games is het ideaal.timmie271 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 21:04:
[...]
Aha. Ik sluit de spellen altijd handmatig af zoals ik gewend ben op de xbox one![]()
Vaak ook voor de cloud synchronisatie. Hier mik ik het stroom eraf van alles door middel van een schakelaar. Weet niet of het dan nog zo fijn is dat er een spel openstaat + vind de xbox altijd zoveel moeite hebben met een ander spel op te starten.Finraziel schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 21:09:
[...]
Waarom zou je dat doen? Ook op de Xbox one? Ik doe dat alleen als een game problemen heeft, of zo heel soms eens om de download sneller te laten lopen. Verder is daar volgens mij totaal geen reden voor.
En verder heb ik er geen geldige reden voor, maar is het een gewoonte geworden
@MissMe NL goed om te weten nu. Eens kijken of ik het mijzelf kan afleren, want zoals @Finraziel is het verder nergens voor nodig, maar ja iets met gewoontes hè
Mooi..waar koop je die? Edit. Zie het al bij MM.Phydomir schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 17:15:
[...]
Bij de 360 games die ik heb gespeeld werkte het prima. Dead Space 1 en 2 en Gears 2.
Anyway![]()
[Afbeelding]
Ehh..hoef je bij xsx niet zoals op de smartphone de background dingen te wissen zodat die nog soepeler draait?
Wie weet of ik die 2de controller uit de xsx bundel voor 560euro mag retourneren om vervolgens de rode te nemen?
Wie weet of ik die 2de controller uit de xsx bundel voor 560euro mag retourneren om vervolgens de rode te nemen?
[ Voor 34% gewijzigd door Daan2020 op 12-02-2021 21:39 ]
Zo die zakt hard in prijs !ErwinJ schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 20:57:
50 euro goedkoper dan twee maanden geleden
Toen ik het spel opstartte zag ik het al... een ratalaika game. Als het spel doet wat het moet doen is het best geinig, maar de camera is ruk en krijg soms elke keer het scherm dat ik mijn account moet kiezen. Geloof niet dat dit echt groot was op de Switch?Fireshade schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 16:28:
Er zijn erg veel games in de Microsoft/Xbox sale nu. Ik heb deze sale pas hier in deze thread ontdekt.
Waar wordt dit normaal bekend gemaakt? Jammer dat hier weinig reclame voor wordt gemaakt.
Toch nog dit klein indie-juweeltje gevonden (was al groot op o.a.Switch):
https://www.microsoft.com/nl-nl/p/Mekorama/9NVJTLVKBLFP
Dat is inderdaad het mooie aan QR. Ik haal ook altijd de stekker er uit. Zelfs met de stroom eraf werkt QR na het opstarten van de xbox. Dat is voor mij echt next gen. QR werkt alleen niet meer als je het spel moet updaten maar dat is enigszins logisch. Zelfs de high end pc masterrace gamer heeft dat niet.timmie271 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 21:28:
[...]
Vaak ook voor de cloud synchronisatie. Hier mik ik het stroom eraf van alles door middel van een schakelaar. Weet niet of het dan nog zo fijn is dat er een spel openstaat + vind de xbox altijd zoveel moeite hebben met een ander spel op te starten.
En verder heb ik er geen geldige reden voor, maar is het een gewoonte geworden![]()
@MissMe NL goed om te weten nu. Eens kijken of ik het mijzelf kan afleren, want zoals @Finraziel is het verder nergens voor nodig, maar ja iets met gewoontes hè
Volgens mij wel overal nu. Zelf direct via Microsoft gekocht.Daan2020 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 21:30:
[...]
Mooi..waar koop je die? Edit. Zie het al bij MM.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Vanaf 1:47
Edit: https://cogconnected.com/...controllers-bloober-team/
[ Voor 24% gewijzigd door hifigamefreak op 13-02-2021 10:11 ]
Dying Light 2 is a timed Xbox exclusive, and TechLand are in talks with Microsoft about an acquisition. #Xbox pic.twitter.com/l2NLSRHOyi
— Scar (@Wcar59) 12 februari 2021
So the studio and game ACG was referring to...I did some digging and asked around. I’m fairly certain he’s talking about Techland and Dying Light 2
— Nick from Melbourne (@Shpeshal_Nick) 12 februari 2021
Geen idee hoe betrouwbaar deze "insiders" zijn.
Ik wil misschien voor het eerst een gamepass kopen. Waar kan ik dit het veiligste en goedkoop doen buiten microsoft site?
[XBOX Game Pass] Ervaringen en DiscussieFarabi schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 11:40:
Ik wil misschien voor het eerst een gamepass kopen. Waar kan ik dit het veiligste en goedkoop doen buiten microsoft site?
Is het gamepass topic. Staan vaak wel handige tips in. Maar waarom zou je het buiten de MS site willen? Dat is volgens mij nog steeds de meest veilige en goedkope manier als je gebruikt maakt van de 1 euro actie. Maar zie daarvoor het gamepass topic voor “guides”.
Ik heb in December Call of Duty Black Ops Cold War gekocht. Dit heb ik gedaan via de Microsoft store. Ik dacht dat ik de series x versie had gekocht. Nu ben ik er achter niet zeker van. Ik zie namelijk geen series x|s staan onderin het icoontje. Ik heb het spel ook al een tijdje niet gespeeld en gisteren heb ik het spel weer opgestart om met een maatje online te spelen. Opeens kreeg ik een melding dat als ik de Series X versie wilde spelen ik bepaalde acties moest ondernemen. Ik heb dit snel doorgeklikt omdat mijn maatje zat te wachten. Hoe kom ik er nou achter wat ik heb en kan ik nog upgraden (gratis).
No guts, no glory!
Als ik het zo zie zit die X/S update in de cross-gen bundel en ultimate bundel.KillGhost schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 12:17:
Ik heb in December Call of Duty Black Ops Cold War gekocht. Dit heb ik gedaan via de Microsoft store. Ik dacht dat ik de series x versie had gekocht. Nu ben ik er achter niet zeker van. Ik zie namelijk geen series x|s staan onderin het icoontje. Ik heb het spel ook al een tijdje niet gespeeld en gisteren heb ik het spel weer opgestart om met een maatje online te spelen. Opeens kreeg ik een melding dat als ik de Series X versie wilde spelen ik bepaalde acties moest ondernemen. Ik heb dit snel doorgeklikt omdat mijn maatje zat te wachten. Hoe kom ik er nou achter wat ik heb en kan ik nog upgraden (gratis).
Dus aan de hand daarvan kan je in ieder geval zien welke versie je nodig hebt. En in je aankopen kan je zien welke versie je gekocht hebt.
En als je het spel opnieuw opstart krijg je dan weer die melding of niet? Als ik even snel Google dan lijkt het alsof je die update nog los kan kopen achteraf?
Ik heb sinds een tijdje een xbox series s staan hier. Nou heb ik tot nu toe gamepass gebruikt maar wil nu wat spellen kopen. Als ik gewoon de fysieke versie koop, kan ik deze met een code installeren of iets?
Ik wil bijvoorbeeld cyberpunk kopen. Op disk is deze een euro of 40 bij de mediamarkt. Als ik hem zou kopen via de store op mijn xbox ben ik 70 euro kwijt! Nogal een verschil.
Ik heb ook GTA5 legaal gekocht voor zowel de PC als mijn PS3. Is er een manier om het spel op mijn xbox te krijgen? Of moet ik die dan weer opnieuw aankopen? Via mijn Rockstar account of iets dergelijks?
Ik wil bijvoorbeeld cyberpunk kopen. Op disk is deze een euro of 40 bij de mediamarkt. Als ik hem zou kopen via de store op mijn xbox ben ik 70 euro kwijt! Nogal een verschil.
Ik heb ook GTA5 legaal gekocht voor zowel de PC als mijn PS3. Is er een manier om het spel op mijn xbox te krijgen? Of moet ik die dan weer opnieuw aankopen? Via mijn Rockstar account of iets dergelijks?
[ Voor 4% gewijzigd door borbit op 13-02-2021 13:10 ]
Voor zover ik weet is de Series S digital only.borbit schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 13:09:
Ik heb sinds een tijdje een xbox series s staan hier. Nou heb ik tot nu toe gamepass gebruikt maar wil nu wat spellen kopen. Als ik gewoon de fysieke versie koop, kan ik deze met een code installeren of iets?
Dat betekent dus via de store kopen of mogelijk een code via een site die het goedkoper aanbiedt.
Je kan geen disc games koppelen aan je account. Hierbij zit niet iets van een download code. Je zult deze dus uit de Xbox store moeten halen. GTA 5 zul je in dit geval ook opnieuw moeten aanschaffen als je die op de Series S wilt spelen.borbit schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 13:09:
ah oke, ik dacht dat het buitenom goedkoper kon.uchiha tijntje schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 11:51:
[...]
[XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Is het gamepass topic. Staan vaak wel handige tips in. Maar waarom zou je het buiten de MS site willen? Dat is volgens mij nog steeds de meest veilige en goedkope manier als je gebruikt maakt van de 1 euro actie. Maar zie daarvoor het gamepass topic voor “guides”.
Enige truuk die bestaat is het kopen van Xbox live tegoed voordat je het omzet naar GamePass Ultimate.Farabi schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 13:21:
[...]
ah oke, ik dacht dat het buitenom goedkoper kon.
Staat als het goed is voldoende uitgelegd in bovenstaand forum
Nu beetje podcast van Major Nelson aan het luisteren. Denk dat de kritiek op de mobile app wel gehoord is. In komende tijd wordt die app geupdate, waaronder achievements. Dus dat is wel mooi nieuws, want die app is nu verschrikkelijk.
Tijdelijk...Het komt er wel aan en ik hoop snel, want ik mis het nu wel op de pc. Hoe dan ook fijn om weer een console te hebben die niet als een grote stap terug voelt als je ook een high end pc gebruikt. Vond de laatste gen om die reden echt teleurstellend (alleen PS4 en Pro gehad).MissMe NL schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 22:19:
[...]
Dat is inderdaad het mooie aan QR. Ik haal ook altijd de stekker er uit. Zelfs met de stroom eraf werkt QR na het opstarten van de xbox. Dat is voor mij echt next gen. QR werkt alleen niet meer als je het spel moet updaten maar dat is enigszins logisch. Zelfs de high end pc masterrace gamer heeft dat niet.
Ja hoe werkt dat met die codes? Ik heb wel wat sites gevonden maar het komt allemaal nogal onbetrouwbaar over.Mick3112 schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 13:19:
[...]
Voor zover ik weet is de Series S digital only.
Dat betekent dus via de store kopen of mogelijk een code via een site die het goedkoper aanbiedt.
Ik zou toch denken dat digitaal goedkoper zou zijn. Bij de disc krijg je een boekje, artwork misschien een papieren map enz.
Zoiets? https://www.gamivo.com/pr...Jx2p_l073NdBoCRn0QAvD_BwE
[ Voor 29% gewijzigd door borbit op 13-02-2021 14:17 ]
ik heb expres niet de cross gen bundel gekozen omdat ik geen interesse heb om deze op de oude xbox one te spelen. Verder zie ik geen upgrade optie in de store. Ik heb de game ff eraf gegooid en opnieuw gedownload in de hoop die melding weer te krijgen. Nu wil de game niet eens meer opstarten. Hij begint met laden en dan is het scherm zwart. Ik keer na een seconde of 10 dan weer in het xbix menu. Schiet mij maar lek. Ik snap er niks van.timmie271 schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 12:34:
[...]
Als ik het zo zie zit die X/S update in de cross-gen bundel en ultimate bundel.
Dus aan de hand daarvan kan je in ieder geval zien welke versie je nodig hebt. En in je aankopen kan je zien welke versie je gekocht hebt.
En als je het spel opnieuw opstart krijg je dan weer die melding of niet? Als ik even snel Google dan lijkt het alsof je die update nog los kan kopen achteraf?
No guts, no glory!
Je hebt 3 versies. De One versie, de One/SeriesX versie en je hebt de Ultimate edition (die heeft de One/SeriesX). Dus als je niet de crossgen versie hebt gehaald heb je de One versie gehaald.KillGhost schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 14:31:
[...]
ik heb expres niet de cross gen bundel gekozen omdat ik geen interesse heb om deze op de oude xbox one te spelen. Verder zie ik geen upgrade optie in de store. Ik heb de game ff eraf gegooid en opnieuw gedownload in de hoop die melding weer te krijgen. Nu wil de game niet eens meer opstarten. Hij begint met laden en dan is het scherm zwart. Ik keer na een seconde of 10 dan weer in het xbix menu. Schiet mij maar lek. Ik snap er niks van.
Ik heb de game op de series x gekocht. Verder zie ik geen upgrade optie in de store terwijl die er wel moet zijn volgens Google. Wel raar om het cross gen te noemen als dat de enige manier is om de Series X versie te krijgen. Ik heb namelijk geen behoefte aan de normale xbox one versie.Nogne schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 14:38:
[...]
Je hebt 3 versies. De One versie, de One/SeriesX versie en je hebt de Ultimate edition (die heeft de One/SeriesX). Dus als je niet de crossgen versie hebt gehaald heb je de One versie gehaald.
No guts, no glory!
Dat je de game op de Series X hebt gekocht maakt niet uit, ik kan nu ook nog One games kopen via de Store. Activision heeft er bewust voor gekozen om het niet via Smart Delivery aan te bieden dus heb je nu een One en een One/Series editie.KillGhost schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 14:41:
[...]
Ik heb de game op de series x gekocht. Verder zie ik geen upgrade optie in de store terwijl die er wel moet zijn volgens Google. Wel raar om het cross gen te noemen als dat de enige manier is om de Series X versie te krijgen. Ik heb namelijk geen behoefte aan de normale xbox one versie.
Als een game Series patch/upgrade heeft gehad zie je dat op je game icoon zoals je zelf ook aangaf.
Hoe upgrade ik dan naar de series x versie?Nogne schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 14:53:
[...]
Dat je de game op de Series X hebt gekocht maakt niet uit, ik kan nu ook nog One games kopen via de Store. Activision heeft er bewust voor gekozen om het niet via Smart Delivery aan te bieden dus heb je nu een One en een One/Series editie.
Als een game Series patch/upgrade heeft gehad zie je dat op je game icoon zoals je zelf ook aangaf.
No guts, no glory!
Ik heb de One versie nooit gehad dus ik durf niet te zeggen welke stappen je moet doorlopen om de upgrade te downloaden en/of kopen.KillGhost schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 15:01:
[...]
Hoe upgrade ik dan naar de series x versie?
I hate to be the 'vague rumor guy' but if some of the stuff I'm hearing about Xbox ends up being true, this year is going to fuckin' rock.
— MrMattyPlays (@G27Status) 13 februari 2021
Deze dude is een hardcore Bethesda Game Studios fan, dus ik denk dat hij hier op Starfield doelt. Ik hoop het echt!
Er waren ook geruchten over Wolfenstein 3, als ze allebei gepland staan voor dit jaar, dat zou super zijn. Maar zoals altijd, ik hou mijn verwachtingen mooi laag.
[ Voor 30% gewijzigd door devilsnight op 13-02-2021 15:38 ]
Met welke knop pauzeren jullie de cutscenes bij metal gear hd collection? Ben bang dat ik het skip..
Prey (2006) toch nog helemaal uitgespeeld weer... Wat was die game zijn tijd ver vooruit! 
Als je hem nooit gespeeld hebt dan is het misschien wat clunky om nu alsnog te gaan doen, maar met een beetje nostalgie of als je je daar overheen kan zetten echt nog een heerlijke game.
Deed alleen wel weer pijn om die "Prey will return" aan het einde te zien
De nieuwe Prey kon mij helaas niet echt bekoren (en had bijzonder weinig te maken met het origineel).
Als je hem nooit gespeeld hebt dan is het misschien wat clunky om nu alsnog te gaan doen, maar met een beetje nostalgie of als je je daar overheen kan zetten echt nog een heerlijke game.
De nieuwe Prey kon mij helaas niet echt bekoren (en had bijzonder weinig te maken met het origineel).
Meestal werkt de guide knop als prima pauze knop.Farabi schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 15:45:
Met welke knop pauzeren jullie de cutscenes bij metal gear hd collection? Ben bang dat ik het skip..
Die game was heel nice, maar de nieuwe is ook geweldig hoor! Heb je die gespeeld?Finraziel schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 15:49:
Prey (2006) toch nog helemaal uitgespeeld weer... Wat was die game zijn tijd ver vooruit!
Digitaal is in het begin vaak wat duurder. Logisch ook, want anders concurreer je direct met de winkels waarvan je wilt dat ze je consoles in de schappen leggen.borbit schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 14:14:
[...]
Ja hoe werkt dat met die codes? Ik heb wel wat sites gevonden maar het komt allemaal nogal onbetrouwbaar over.
Ik zou toch denken dat digitaal goedkoper zou zijn. Bij de disc krijg je een boekje, artwork misschien een papieren map enz.
Zoiets? https://www.gamivo.com/pr...Jx2p_l073NdBoCRn0QAvD_BwE
Daarnaast is de tijd van leuke boekjes, artwork en maps bij disc versies helaas al lang voorbij. Enkel bij de special editions krijg je dat soort leuks. Zelf zou ik niet snel keys kopen buiten de MS store om. Meer omdat ik geen enkel risico wil lopen dat mijn account gelocked wordt omdat ik toevallig net “gestolen” keys krijg. Kans is misschien wel erg klein, maar liever helemaal uitsluiten.
Daarnaast zou ik gewoon de sales in de MS store in de gaten houden. Afgelopen week was er een hele grote sale met best wel flinke kortingen voor zelfs relatief nieuwe games.
Die skipt helaas. Ik zoek het wel uit door eerst goed op te slaan.uchiha tijntje schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 15:54:
[...]
Meestal werkt de guide knop als prima pauze knop.
Update: is dat wat. Die optie heb je niet.
[ Voor 8% gewijzigd door Farabi op 13-02-2021 16:18 ]
Misschien als laatste optie: je controller uit zetten/ batterij eruit? Sommige games pauzeren danFarabi schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 16:15:
[...]
Die skipt helaas. Ik zoek het wel uit door eerst goed op te slaan.
Lichtpuntje...
Home button indrukken wil ook helpen soms. Dan gaat het spel vaak op pauze. Behalve in de multiplayer, dan wordt je nog steeds afgeknaldLuisjeNL schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 16:35:
[...]
Misschien als laatste optie: je controller uit zetten/ batterij eruit? Sommige games pauzeren dan
Maar als je dus op de xbox guide knop drukt, skipt die dan? Dat is raar, want dat heb ik met geen enkel anders spel meegemaakt.Farabi schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 16:15:
[...]
Die skipt helaas. Ik zoek het wel uit door eerst goed op te slaan.
Klopt. Ik ook niet.uchiha tijntje schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 16:58:
[...]
Maar als je dus op de xbox guide knop drukt, skipt die dan? Dat is raar, want dat heb ik met geen enkel anders spel meegemaakt.
Heb van de week een langere HDMI 2.1 kabel gekocht om mijn xsx op mijn 60Hz 4K monitor aan te sluiten. De originele was te kort. Nu wil ik net Warzone via het menu afsluiten en krijg ik onderstaand beeld. Kan dit een bug zijn in het os of is het toch gewoon de nieuwe kabel? Voor zover ik weet voldoet die wel aan alle eisen.
Link naar de kabel:
https://www.amazon.nl/gp/...kage_o1_img?ie=UTF8&psc=1
Foto:
Link naar de kabel:
https://www.amazon.nl/gp/...kage_o1_img?ie=UTF8&psc=1
Foto:
:strip_exif()/f/image/Kb5qpO4VGWHJ2iOsoQ723oGC.jpg?f=fotoalbum_large)
Ja maar ik vond hem dus niet echt heel geweldig. Vond de combat eigenlijk een beetje onhandig... Probeerde een build waarmee je grote objecten tegen vijanden kon gooien maar die dingen bleven veel te vaak dan ergens achter haken. En vond het daarbuiten wat te repetitief worden.devilsnight schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 15:55:
[...]
Die game was heel nice, maar de nieuwe is ook geweldig hoor! Heb je die gespeeld?
Zal aan mij liggen hoor, ik weet dat anderen hem wel geweldig vinden.
Ik zit eigenlijk meer te denken om het hele zooitje maar terug te brengen en het geld te gebruiken voor een betere videokaart. En enkel bij de MS store kunnen kopen voor bijna dubbel als in de winkel. En oude spellen weer opnieuw moeten kopen. En dan moet je ook nog eens maandelijks betalen. Dan heb de meer kosten van een pc er wel heel snel uit.uchiha tijntje schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 15:58:
[...]
Digitaal is in het begin vaak wat duurder. Logisch ook, want anders concurreer je direct met de winkels waarvan je wilt dat ze je consoles in de schappen leggen.
Daarnaast is de tijd van leuke boekjes, artwork en maps bij disc versies helaas al lang voorbij. Enkel bij de special editions krijg je dat soort leuks. Zelf zou ik niet snel keys kopen buiten de MS store om. Meer omdat ik geen enkel risico wil lopen dat mijn account gelocked wordt omdat ik toevallig net “gestolen” keys krijg. Kans is misschien wel erg klein, maar liever helemaal uitsluiten.
Daarnaast zou ik gewoon de sales in de MS store in de gaten houden. Afgelopen week was er een hele grote sale met best wel flinke kortingen voor zelfs relatief nieuwe games.
Hoezo alleen bij MS kopen? Ik koop bij Eneba, G2A, CDkeys en dan zijn er daarnaast vast ook nog andere plekken. Gewoon bestellen, betalen, code invoeren en spelen maar. (Ik koop wel alleen europese of globale keys daar.)
Prijzen verschillen niet echt van fysieke producten als je daar koopt heb ik het idee. (hitman 3 kan ik via Eneba voor 40 euro halen, nog niet gezien bij winkels in NL
)
Prijzen verschillen niet echt van fysieke producten als je daar koopt heb ik het idee. (hitman 3 kan ik via Eneba voor 40 euro halen, nog niet gezien bij winkels in NL
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Ooit in Brazilië geweest?borbit schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 18:05:
[...]
Ik zit eigenlijk meer te denken om het hele zooitje maar terug te brengen en het geld te gebruiken voor een betere videokaart. En enkel bij de MS store kunnen kopen voor bijna dubbel als in de winkel. En oude spellen weer opnieuw moeten kopen. En dan moet je ook nog eens maandelijks betalen. Dan heb de meer kosten van een pc er wel heel snel uit.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ja doe maar alsof je nu een nieuwe videokaart kan krijgenborbit schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 18:05:
[...]
Ik zit eigenlijk meer te denken om het hele zooitje maar terug te brengen en het geld te gebruiken voor een betere videokaart. En enkel bij de MS store kunnen kopen voor bijna dubbel als in de winkel. En oude spellen weer opnieuw moeten kopen. En dan moet je ook nog eens maandelijks betalen. Dan heb de meer kosten van een pc er wel heel snel uit.
Snel terugbrengen! Je hebt voordat je hem kocht ook geen seconde gekeken naar hoe het werkt of wel?borbit schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 18:05:
[...]
Lijkt wel alsof je je eerste auto hebt gekocht en dan verbaasd bent dat je brandstof moet kopen, wegenbelasting moet betalen en dat je fietsband niet past
[ Voor 19% gewijzigd door uchiha tijntje op 13-02-2021 18:54 ]
Nee het was een beetje een impuls aankoop.uchiha tijntje schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 18:48:
[...]
Snel terugbrengen! Je hebt voordat je hem kocht ook geen seconde gekeken naar hoe het werkt of wel?
Volgens mij zijn er geen regio locks en dus ook niet qua taal.borbit schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 18:54:
[...]
Oke het was even uitzoeken. Maar in Argentinië zijn de prijzen inderdaad wat redelijker. En het lijkt te installeren ook nog. Nu maar hopen dat ie wel gewoon op engels kan in het spel
Goed om te weten. Hij is nog wel even bezig met installeren. En kennelijk geen smart delivery.uchiha tijntje schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 18:55:
[...]
Volgens mij zijn er geen regio locks en dus ook niet qua taal.
Geen idee welke game je hebt gekocht? Niet alle games hebben updates voor de nieuwe generatie consoles. En duurt natuurlijk wat langer omdat die vanuit Argentinië moet komenborbit schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 18:56:
[...]
Goed om te weten. Hij is nog wel even bezig met installeren. En kennelijk geen smart delivery.
[ Voor 21% gewijzigd door uchiha tijntje op 13-02-2021 18:57 ]
Cyberpunk. Als ik het goed heb komt de versie voor de series s / x pas volgend jaar? En zou je dan "gratis" moeten kunnen upgraden.uchiha tijntje schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 18:56:
[...]
Geen idee welke game je hebt gekocht? Niet alle games hebben updates voor de nieuwe generatie consoles. En duurt natuurlijk wat langer omdat die vanuit Argentinië moet komen
Upgrade komt inderdaad later dit jaar of wellicht volgend jaar uit. Dat zal een gratis patch / upgrade zijn. Dus “smart delivery” kan ook nog niet werken als die nog niet uit isborbit schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 19:01:
[...]
Cyberpunk. Als ik het goed heb komt de versie voor de series s / x pas volgend jaar? En zou je dan "gratis" moeten kunnen upgraden.
[ Voor 9% gewijzigd door uchiha tijntje op 13-02-2021 19:10 ]
Ja inderdaad. Zie nu ook dat dat is wat ze met smart delivery bedoelen. Bij veel gamepass games kun je een deel downloaden en alvast spelen terwijl de rest download. Maar dat is dus niet wat ze bedoelen met smart delivery.uchiha tijntje schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 19:09:
[...]
Upgrade komt inderdaad later dit jaar of wellicht volgend jaar uit. Dat zal een gratis patch / upgrade zijn.
Voor cyberpunk had je idd veel beter een goede videokaart kunnen kopen en zeker niet de series s....borbit schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 19:11:
[...]
Ja inderdaad. Zie nu ook dat dat is wat ze met smart delivery bedoelen. Bij veel gamepass games kun je een deel downloaden en alvast spelen terwijl de rest download. Maar dat is dus niet wat ze bedoelen met smart delivery.
Ik heb het al een keer gezegd, maar ga het gewoon nog een keer zeggen: wat is 'The Division 2' smooth op de Series X! 
/f/image/fZ6krTTu0rw8DjozV6yTh98N.png?f=fotoalbum_medium)
Toch knap wat ze uit zo'n console kunnen persen en dan hebben we het hier nog niet eens over een spel dat exclusief voor de nieuwe generatie consoles is ontwikkeld.
Trouwens, is er een lijst met games die een soortgelijke update krijgen, zoals 'The Division 2'? Er zijn best wel wat games die niet zouden misstaan in 4K en 60fps.
/f/image/fZ6krTTu0rw8DjozV6yTh98N.png?f=fotoalbum_medium)
Toch knap wat ze uit zo'n console kunnen persen en dan hebben we het hier nog niet eens over een spel dat exclusief voor de nieuwe generatie consoles is ontwikkeld.
Trouwens, is er een lijst met games die een soortgelijke update krijgen, zoals 'The Division 2'? Er zijn best wel wat games die niet zouden misstaan in 4K en 60fps.
Waarom?giantgiantus schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 19:14:
[...]
Voor cyberpunk had je idd veel beter een goede videokaart kunnen kopen en zeker niet de series s....
Draait veel beter op een snelle high end pc dan op een goedkopere console.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |