Acties:
  • 0 Henk 'm!
giantgiantus schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 13:34:
[...]

Moet cdpr niet kopje onder gaan😂
Valt denk ik wel mee, maar zelfs als dat zou gebeuren, of die patch komt er om een andere reden niet... Ik wil TW3 alsnog wel een keer spelen, heb het idee dat dat toch een stukje game geschiedenis is wat ik nog mee wil pikken (als liefhebber van het genre en deel 1 volledig en 2 deels gespeeld hebbende).

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Finraziel schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 13:17:
Toch ook nog een paar dingetjes uit de sale meegepikt...

The Witcher 3 goty nu voor maar 10 euro is echt een no brainer...
Dat was de laatste die ik nog moest 'digitaliseren'. Nu voor geen enkele game meer een schijfje nodig.

/edit: ook zonder patch is die echt fijn speelbaar op de Series X nu. (al heb ik wel besloten te wachten daarop voor ik verder ga :P )

/edit 2: om the Witcher te digitaliseren moest ik de schijf ervan in de console stoppen... right. Geen probleem verder, maar wel een beetje 'bijzonder' zoals juf Ank zegt.

[ Voor 31% gewijzigd door ArthurMorgan op 10-02-2021 14:17 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23:30
MRE-Inc schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 12:40:
[...]

Eigenlijk is Hitman erg leuk en het zet je ook wel aan om niet de gebaande wegen te kiezen.

Je moet persoon X omleggen.
Persoon X zit in een groot landhuis.
Persoon X zit op de bovenste verdieping.
Om binnen te komen, moet je je al verkleden als een van de beveiligings medewerkers.
Vervolgens is de enige manier om ongezien bij Persoon X te komen, via de dienst lift die in de keuken zit.
Om in de keuken niet op te vallen, bedwelm je een van de koks en trek je zijn koks kleren aan.
Je ziet ineens de maaltijd van persoon X staan op het gasfornuis.
In de kast staat ook nog een potje gif
1+1 = 2
Daar gaat je plan om een bom onder de tafel van persoon X te planten. Je brengt hem nu om met gif vermengt in de gebakken aardappelen en spruitjes.

Kwam deze nog tegen uit mijn archief. Kwam daar achter tijdens het spelen dat je het doelwit misschien wel kon lanceren of laten ontploffen in het vliegtuig. Aldus geschiedde :)

[YouTube: Hitman]
Die laatste is een goed voorbeeld van 1 van de mission stories. Die je zowel door de story als door zelf te gaan klooien in het level kan vinden. Was erg hilarisch toen dat gebeurde. 1 van de voorbeelden waarom ik zo van Hitman houdt.

Het Strandhuis level is trouwens 1 van de enige levels in Hitman 2 zonder Mission Stories als ik me goed herinner.

[ Voor 7% gewijzigd door Timothy3000 op 10-02-2021 13:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-09 12:17

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Ik ben opzoek naar een play en charge kit van de serie s de witte, is deze er? Ik vind namelijk alleen maar de zwarte liefst zo origineel mogelijk.. iemand ideeen of die er is en waar eventueel ?

Edit: ik zie dat het zelfse is al normale batterijen en de klep van de controler gewoon erovereen schuift dus kleur is niet van toepassing😀

[ Voor 27% gewijzigd door Coldbullet op 10-02-2021 15:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Coldbullet schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 15:03:
Ik ben opzoek naar een play en charge kit van de serie s de witte, is deze er? Ik vind namelijk alleen maar de zwarte liefst zo origineel mogelijk.. iemand ideeen of die er is en waar eventueel ?
Que :?
Wat maakt de kleur van de batterij nou uit ?
Daar komt het originele witte klepje overheen.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cordon
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:43

Cordon

Lievelings jankert

Coldbullet schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 15:03:
Je moet gewoon deze hebben. Hij is wel zwart, maar het is ter vervanging van je batterij. 't witte klepje van je controller gaat er weer overheen, dus je ziet 'm niet. Er is geen witte versie van Microsoft zelf. :P

Hij is niet vaak ergens op voorraad, maar je moet diegene hebben met USB C kabel. Al past de oude er ook in, krijg je er alleen een kabel bij die niet in je controller kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-09 12:17

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Had het inderdaad gezien ja, het klepje valt erovereen. Dus de kleur doet er niet toe.
Heb m besteld eindelijk geen ellende met de batterijen meer...

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Strakke fightstick ! :9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y03htMZob-6ykYeaEM0QhKwl3I0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iSimb9vFz9RNFVLqtdvHvn42.jpg?f=fotoalbum_large

HORI is pleased to announce the Fighting Stick α Designed for Xbox Series X|S. The fully featured tournament grade Fighting Stick α Designed for Xbox Series X|S has brand-new replaceable artwork and arcade quality parts which can be opened for easy customization and maintenance. Equipped with HORI’s legendary HAYABUSA lever and matte finished buttons. Take your skills to the next level and create four custom profiles through our companion app and switch between profiles on the fly with the Profile Button. The convenient on-board audio and mic controls allow for all focus on the fight. Officially Licensed by Microsoft.

Features:
Hayabusa buttons & stick lever
Chassis opens for easy maintenance and customization
Switch out top housing artwork with your own
Assignable buttons, Share Button, Profile Button, Key Lock Mode, and more
Compatible with Xbox Series X|S, Xbox One, and Windows 10
Officially Licensed by Microsoft

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramon27
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-12-2024
justifire schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 15:37:
Strakke fightstick ! :9

Helaas geen Sanwa buttoms, al is dat natuurlijk wel te veranderen.

Nu nog SF 6

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10 06:37
Meer mensen die niets kunnen op hun XSX op het moment? Elke game die ik start geeft de error Please try again. For some reason (naam game of app) took too long to start. (0x8027025a)

Als ik na zo'n melding een game wil starten, zie ik reactie op het icoontje, maar gebeurt er verder niets. Heb al reboots en power off geprobeerd. Ga zo de stekker eruit halen.

Ik heb net wel een nieuwe, langere HDMI kabel aangesloten. Die gaat tot 8k etc dus lijkt mij niet het probleem te zijn?

Edit:
Stroom eraf en erop heeft geholpen. Wel erg raar. En nadat ik weer opgestart was wilde mijn headset niet aan 😅

[ Voor 11% gewijzigd door kesj op 10-02-2021 18:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:38

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

kesj schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 18:31:
Meer mensen die niets kunnen op hun XSX op het moment? Elke game die ik start geeft de error Please try again. For some reason (naam game of app) took too long to start. (0x8027025a)

Als ik na zo'n melding een game wil starten, zie ik reactie op het icoontje, maar gebeurt er verder niets. Heb al reboots en power off geprobeerd. Ga zo de stekker eruit halen.

Ik heb net wel een nieuwe, langere HDMI kabel aangesloten. Die gaat tot 8k etc dus lijkt mij niet het probleem te zijn?
Klinkt als een Live issue. Kan het zelf nu niet checken, maar ik zie wel een issue met SMITE:

https://support.xbox.com/en-US/xbox-live-status

Edit: Ah de al oude 'did you try turning it off and on again' :+

[ Voor 4% gewijzigd door Notna op 10-02-2021 18:37 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalkie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:09

Kalkie

NLMP

Finraziel schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 13:17:

Verder alleen Prey, de originele 360 game, voor 4 euro gekocht. Hij is helaas wel redelijk janky, 30 fps denk ik met nog genoeg framedrops (of in ieder geval loopt het niet soepel). Vreemd genoeg eigenlijk toch nog best goed te spelen. Ik weet niet of ik hem helemaal uit ga spelen weer, maar in ieder geval wel leuk om hem weer even te doen. Don't fear the reaper! :+
Laatst ook weer gespeeld, heb me er super mee vermaakt en de graphics waren nog best te doen. Moet je niet vlak na Valhalla spelen natuurlijk :)

XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL

Acties:
  • +4 Henk 'm!
B)

[ Voor 32% gewijzigd door justifire op 10-02-2021 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02:33
Ga The Witcher 3 GOTY ook nog maar een keer kopen, maar dan digitaal nu die zo goedkoop is. Heb hem wel op disk, maar sommige games (merendeels Action RPG's) wil ik sowieso ook in mijn collectie hebben. En daarbij kan ik nu gewoon de digitale versie opstarten en hoef ik de disk niet meer te gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-03 10:29
Hier wordt ik heel erg blij van:

Assetto Corsa Competizione Coming to PlayStation 5, Xbox Series X in 2021

Hopelijk net zo solide als WRC 9... die game is echt rock solid 60fps en wat een genot! Maar ACC is de creme de la creme van GT racen us die heb ik er graag naast.

De publisher is 505 games (net als Control) dus zo goed als zeker een nieuwe GOTY/Ultimate versie die weer opnieuw afgerekend mag worden.

[ Voor 16% gewijzigd door sohus op 10-02-2021 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:09
De game draait nu al aanzienlijk beter op de XSX in 'last gen' mode, eerlijk zou ik hem liever zo laten dan dat ze misschien weer terug gaan naar 30fps. Maar de tijd tussen PC en console releases (zoals nu de GT4 pack) is wel enorm groot, dat is wel jammer.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henk-
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-05 01:58
The Division 2 heeft een patch gehad en is nu 4K 60FPS. Digital Foundry heeft een test gedaan.

Het speelt erg fijn vind ik.

[ Voor 39% gewijzigd door Henk- op 11-02-2021 00:31 ]

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 02-10 10:41
SinergyX schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:55:
De game draait nu al aanzienlijk beter op de XSX in 'last gen' mode, eerlijk zou ik hem liever zo laten dan dat ze misschien weer terug gaan naar 30fps. Maar de tijd tussen PC en console releases (zoals nu de GT4 pack) is wel enorm groot, dat is wel jammer.
Ik vind de performance op XSX nog steeds ver beneden peil. Dit soort racegames waarbij je ronde na ronde scherpe rondetijden moet rijden hebben gewoon een constante performance nodig.

Week terug ofzo nog even die San Marino track gedaan. Nog steeds last van een schokkende framerate.
Reed echt voor geen meter.

Verwijderd

Hoe ervaren jullie het streamen van de Xbox Series X (of S) naar een iPad, iPhone en Android device?
Ik heb zelf een iPad Pro en iPhone 11. Thuis heb ik een volledig dekkend 5.0Ghz Wi-Fi netwerk met meerdere Wi-Fi Access Points die bekabeld zijn aangesloten op mijn switch. De Xbox zelf is ook bekabeld aangesloten.
Ik ervaar gek genoeg meerdere malen dat het beeld soms hapert, er 'korrelig' uitziet, hapert of af en toe zelfs weg valt.
Gisteren met een USB C > Netwerk adapter mijn iPad zelfs bedraad aangesloten op het netwerk, maar ik heb niet het idee dat het veel beter gaat. Letterlijk op 1 meter afstand zitten van een Wi-Fi access point maakt ook geen verschil.
Ervaren jullie dat ook, wellicht specifiek met iOS / iPadOS devices? Ik ben tevens ook benieuwd hoe anderen het ervaren met Android devices. Het het idee dat Microsoft daar ook net wat meer aandacht aan besteed, maar dat is puur gevoelsmatig/gissen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:38

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Lekker techie vid over de airflow. Handig voor mensen die niet zeker zijn of de Series X wel goed staat in de AV kast.

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KNed
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:38
KNed schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 07:08:
[...]

Dat is nog een optie ja.
Al duurt het starten van spellen dan ook iets langer volgens mij?

Wat ik me gisteravond nog bedacht. De XBox zit via een Wifi versterker gekoppeld. Die Wifi versterker laat ik zichzelf sinds een week s'nachts uitzetten. Mogelijk kan de XBox daar niet zo goed tegen? Ik heb het gisteravond uitgezet. Later vandaag maar eens even kijken of de XBox nu wel Wifi verbinding heeft na stand-by.
Gisteren deed de Wifi het wel goed na stand-by. Lijkt dus aan de Wifi versterker te liggen die ik 's nachts zichzelf uit laat zetten.
Nu ingesteld dat de Xbox gewoon echt uit gaat ivm stand-by. Kijken hoe dat bevalt

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sohus
Forza Horizon survey:

Maar even invullen.

[ Voor 8% gewijzigd door sohus op 11-02-2021 09:48 ]

sohus schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 09:48:
Forza Horizon survey:

[Twitter]

Maar even invullen.
Heb ‘m ook ingevuld. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:17
Idem. Een belangrijke first party studio en ontwikkelaar van mijn favoriete games helpen we uiteraard een handje (y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

kesj schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 18:31:

Edit:
Stroom eraf en erop heeft geholpen. Wel erg raar. En nadat ik weer opgestart was wilde mijn headset niet aan 😅
Ik heb dit vaak als er een spel op de externe HDD staat die op dat moment een update krijgt. Geheid dat ik dan ook een "took too long to start" melding krijg, maar specifieke errorcode heb ik niet zo bij de hand.

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-10 20:50
Ik heb meerdere externe schijven gekoppeld aan de Xbox Series X en als een spel 2 of meermaals is geïnstalleerd dan raakt de console nog wel eens in de war. Een meervoudig geïnstalleerd spel wordt voor elke installatie online (lees: download) geüpdate i.p.v. eenmaal updaten en andere installaties bijwerken met kopiëren en overschrijven.
Vooral FH4 heeft hier last van en weet niet welke installatie te starten (intern, extern SSD). Soms zelfs met de melding dat een XSX-geoptimaliseerd spel niet van af een externe schijf gespeeld kan worden terwijl deze óók op de interne schijf staat geïnstalleerd.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-10 09:40

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Een vraag uit nieuwsgierigheid maar vanwaar heb je meerdere kopiëen van een spel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
DaMarcus schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 11:35:
Een vraag uit nieuwsgierigheid maar vanwaar heb je meerder kopiëen van een spel?
Alles op de externe en tijdelijk op de interne SSD wat ik aan het spelen was. Dat je als je ruimte vrijmaakt niet nog tijd nodig hebt om het weer naar de externe terug te kopiëren.

Om bovenstaande problemen snel van afgestapt en maar de officiële externe erbij gekocht.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 09:18:
Hoe ervaren jullie het streamen van de Xbox Series X (of S) naar een iPad, iPhone en Android device?
Ik heb zelf een iPad Pro en iPhone 11. Thuis heb ik een volledig dekkend 5.0Ghz Wi-Fi netwerk met meerdere Wi-Fi Access Points die bekabeld zijn aangesloten op mijn switch. De Xbox zelf is ook bekabeld aangesloten.
Ik ervaar gek genoeg meerdere malen dat het beeld soms hapert, er 'korrelig' uitziet, hapert of af en toe zelfs weg valt.
Gisteren met een USB C > Netwerk adapter mijn iPad zelfs bedraad aangesloten op het netwerk, maar ik heb niet het idee dat het veel beter gaat. Letterlijk op 1 meter afstand zitten van een Wi-Fi access point maakt ook geen verschil.
Ervaren jullie dat ook, wellicht specifiek met iOS / iPadOS devices? Ik ben tevens ook benieuwd hoe anderen het ervaren met Android devices. Het het idee dat Microsoft daar ook net wat meer aandacht aan besteed, maar dat is puur gevoelsmatig/gissen.
5.0 Ghz gaat naar mijn ervaring niet vlekkeloos door muren of deuren. :) Ook al heb je volledig dekkend netwerk in je huis, zijn muren en deuren wel beperkende factoren. Op mijn werkkamer heb ik een bedraad wifi accespoint staan (superwifi ding van KPN). Daar loopt het als een trein. Beneden heb ik de superwifi bedraad langs de meterkast staan en als ik dan in de woonkamer zit, heb ik af en toe ook haperingen. Het is maar een paar meter meer, maar er zit een deur tussen.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• DaMarcus

DaMarcus

Powered by

ArthurMorgan schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 11:39:
[...]

Alles op de externe en tijdelijk op de interne SSD wat ik aan het spelen was. Dat je als je ruimte vrijmaakt niet nog tijd nodig hebt om het weer naar de externe terug te kopiëren.

Om bovenstaande problemen snel van afgestapt en maar de officiële externe erbij gekocht.
Ah ja, duidelijk :)

Zo heb ik aan de XSX een 4TB HDD die ik gebruik voor opslag van games die ik niet speel. Zo nu en dan download ik games die ik vroeg of laat wil gaan spelen omdat ik te dealen heb met een 30Mbit/s VDSL-lijn 8)7 Verder ook een 500GB SSD (had ik nog over) voor games die ik speel maar die nog niet geoptimaliseerd zijn voor de XSX en ook omdat sommige games niet willen booten vanaf de interne SSD zoals F1 2020.

Ik speel hooguit maar 2-3 spellen tegelijkertijd en dat heen en weer kopiëren vind ik prima gezien dat (zelfs met grote games van 130GB+) hooguit een kwartier kost.

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10 06:37
Exorcist schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 10:44:
[...]

Ik heb dit vaak als er een spel op de externe HDD staat die op dat moment een update krijgt. Geheid dat ik dan ook een "took too long to start" melding krijg, maar specifieke errorcode heb ik niet zo bij de hand.
Dat zou het zomaar kunnen zijn. Thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vagax
  • Laatst online: 01:38

Vagax

Hehe

Gisteren heb ik in mijn oude 360 collectie rond gegraven en ik vond de Metal Gear Solid HD Collection, was eigenlijk benieuwd of die uberhaupt werd ondersteund in het BC programma en jahoor, de Series X herkend hem en ik kon weer heerlijk MGS 3 spelen.

Zo te zien wel 720p maar je krijgt natuurlijk wel Auto-HDR er bij met 16x anisotropic filtering wat de beleving een stuk beter maakt.

Maar goed, fantastisch dat ik in ieder geval MGS 2, 3 en Peace Walker nog kan spelen op mijn XSX :D

• Timothy3000
Die staan ook op Gamepass toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Zo te zien niet, vorig jaar augustus was hij er af gegaan.

Maar ik zie wel dat MGS 2 + 3 HD nu 9,99 euro zijn ipv 29,99 euro :)

Edit: Metal Gear Solid V Definitive Edition is trouwens ook nu maar een tientje, en die komt ook met Ground Zero. Wel erg jammer dat er geen Xbox One X patch voor is, de game draait dus op 900p

[ Voor 20% gewijzigd door Vagax op 11-02-2021 13:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dioscuri
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 22:32
Verwijderd schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 09:18:
Het is hier onspeelbaar op 2.4Ghz, maar op het 5.0Ghz gaat het best aardig in combinatie met een Android device (Oneplus 6). Geen last van korrelig beeld en over het algemeen ook weinig tot geen haperingen. Prima voor een game als AC: Valhalla, niet prima genoeg voor een game als Ori waarbij timing belangrijker is en iedere incidentele hapering er één teveel is. Enige waar ik last van heb is het veel te kleine beeld, dus ik was eigenlijk wel in de markt voor een iPad. Ben dus ook benieuwd of daar positieve ervaringen mee zijn.

Overigens is mijn XSX niet bekabeld aangesloten en gebruikt hij zelfs het signaal van de Experiabox die in de meterkast staat. Veel minder optimaal wordt het niet, maar het werkt voor nu. Moet er nog wel eens een switch/AP tussenzetten, want de kabel t.b.v. IPTV ligt er al.

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Vagax schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 13:02:
[...]

Edit: Metal Gear Solid V Definitive Edition is trouwens ook nu maar een tientje, en die komt ook met Ground Zero. Wel erg jammer dat er geen Xbox One X patch voor is, de game draait dus op 900p
waarom zijn er eigenlijk 3 delen op de disc, maar 2 delen in de store?

• Vagax

Vagax

Hehe

Farabi schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 13:18:
[...]

waarom zijn er eigenlijk 3 delen op de disc, maar 2 delen in de store?
Peace Walker is wel te koop, maar die is 15 euro en wordt inderdaad los verkocht

• Farabi
  • Niet online
Vagax schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 13:42:
[...]

Peace Walker is wel te koop, maar die is 15 euro en wordt inderdaad los verkocht
dat vind ik dus gek. de HD collection moet uit 3 delen bestaan. zo kwam deze op de markt. maar ze halen er 1tje weg.

• sohus
Farabi schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 13:46:
[...]

dat vind ik dus gek. de HD collection moet uit 3 delen bestaan. zo kwam deze op de markt. maar ze halen er 1tje weg.
Digitaal altijd zo geweest.

• Farabi
  • Niet online
sohus schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 13:49:
[...]

Digitaal altijd zo geweest.
niet in de PS store. alleen bij microsoft. (als ik me niet vergis). vind het zonde, ik had graag alle 3 delen gewild voor €9,99

[ Voor 12% gewijzigd door Farabi op 11-02-2021 13:54 ]

Farabi schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 13:53:
[...]

niet in de PS store. alleen bij microsoft. (als ik me niet vergis). vind het zonde, ik had graag alle 3 delen gewild voor €9,99
Ik wil een ferrari voor 100 euro :P.

Met 10 euro voor MGS 2 en 3 ben je nog steeds spekkoper. Met name MGS was een van de beste games op de PS2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 14:02:
[...]

Ik wil een ferrari voor 100 euro :P.

Met 10 euro voor MGS 2 en 3 ben je nog steeds spekkoper. Met name MGS was een van de beste games op de PS2.
zo voorspelbaar die ferrari grap. ik vraag niet of ze valhalla voor €10 neerzetten. aangezien het jaartal van dit spel + de kleine doelgroep op een xbox die dit speelt, mocht het 3e deel ook erbij..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Farabi schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 13:53:
[...]

Hij is in ieder geval in de Microsoft Store nog te koop, hij staat namelijk niet meer in de Playstation Store
Farabi schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 14:06:
[...]

zo voorspelbaar die ferrari grap. ik vraag niet of ze valhalla voor €10 neerzetten. aangezien het jaartal van dit spel + de kleine doelgroep op een xbox die dit speelt, mocht het 3e deel ook erbij..
Tja, als je hem al kon voorspellen, kon je je post ook wel anders insteken toch? ;)

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:24
Vagax schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 13:02:
[...]

Dat is en blijft doodzonde. Want zeker GZ ziet er echt niet uit op die Xbox, die is zelfs nog in 720p. MGSV moet je echt op de PS4 spelen. De base PS4 ziet er al een stuk strakker uit dan op welke Xbox dan ook. En op de PS4 Pro is 'ie zelfs in 4k.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Farabi
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 14:08:
[...]

Tja, als je hem al kon voorspellen, kon je je post ook wel anders insteken toch? ;)
Had verwacht dat een gemiddeld persoon wel had begrepen waarom ik een oude hd collectie voor dat bedrag wilde :)
Vagax schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 14:08:
[...]

Hij is in ieder geval in de Microsoft Store nog te koop, hij staat namelijk niet meer in de Playstation Store
klopt, want PS5 niet BC met PS3.

[ Voor 28% gewijzigd door Farabi op 11-02-2021 14:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nog meer mensen die dit weekend in het donker en met koptelefoon zich laten onderdompelen in de freaky wereld van Little Nightmares 2?

@Farabi Wellicht kun je kijken of er een disc versie is voor 10 euro? Die wel dus alle games heeft. Of werkt BC alleen maar met digitale games en dus niet met een disc?

[ Voor 39% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-02-2021 14:22 ]

• Farabi
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 14:21:

@Farabi Wellicht kun je kijken of er een disc versie is voor 10 euro? Die wel dus alle games heeft. Of werkt BC alleen maar met digitale games en dus niet met een disc?
ik had de spellen al in de PS store gekocht destijds en uitgespeeld. vandaar dat ik niet kijk naar een disc versie. probeer dit soort spellen digitaal te scoren. toch wel lekker zo als je geen disc erin hoeft te doen :9

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Er zijn erg veel games in de Microsoft/Xbox sale nu. Ik heb deze sale pas hier in deze thread ontdekt.
Waar wordt dit normaal bekend gemaakt? Jammer dat hier weinig reclame voor wordt gemaakt.

Toch nog dit klein indie-juweeltje gevonden (was al groot op o.a.Switch):
https://www.microsoft.com/nl-nl/p/Mekorama/9NVJTLVKBLFP
Fireshade schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 16:28:
Er zijn erg veel games in de Microsoft/Xbox sale nu. Ik heb deze sale pas hier in deze thread ontdekt.
Waar wordt dit normaal bekend gemaakt? Jammer dat hier weinig reclame voor wordt gemaakt.

Kende dit spel niet. Ook maar gekocht. Voor dat geld kun je het risico wel nemen :P

• Farabi
  • Niet online

er is elke week sale. op de PS is dat op woensdag. bij microsoft weet ik het niet precies.

• rogierba
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-10 07:55
...
...
Er is inderdaad geen echte reclame voor gemaakt maar elke week op dinsdag zijn er nieuwe deals . Deze week zijn het er wel heel veel maar normaal gesproken gaat het ook over ongeveer 100 deals die in de aanbieding zijn.

Als je twitter hebt kun je ook Larry Hryb(Major Nelson) volgen. Die maakt altijd bekend als er nieuwe deals zijn. Hij heeft ook een website met een goed overzicht van de deals En als laatste kun je altijd onder andere ook nog terecht op Reddit daar staat ook altijd de euro prijs bij

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 11:50:
[...]

5.0 Ghz gaat naar mijn ervaring niet vlekkeloos door muren of deuren. :) Ook al heb je volledig dekkend netwerk in je huis, zijn muren en deuren wel beperkende factoren. Op mijn werkkamer heb ik een bedraad wifi accespoint staan (superwifi ding van KPN). Daar loopt het als een trein. Beneden heb ik de superwifi bedraad langs de meterkast staan en als ik dan in de woonkamer zit, heb ik af en toe ook haperingen. Het is maar een paar meter meer, maar er zit een deur tussen.
5.0Ghz gaat ook niet door muren en deuren inderdaad. Daarom hangen bij mij de Wi-Fi Access Points ook op plekken zoals in de woonkamer. :)
Wat voor device gebruik je, iOS of Android? Want ook bekabeld werkt het bij mij op de iPad niet vlekkeloos met een USB-C>Network adapter. :/

Verwijderd

Dioscuri schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 13:16:
[...]

Het is hier onspeelbaar op 2.4Ghz, maar op het 5.0Ghz gaat het best aardig in combinatie met een Android device (Oneplus 6). Geen last van korrelig beeld en over het algemeen ook weinig tot geen haperingen. Prima voor een game als AC: Valhalla, niet prima genoeg voor een game als Ori waarbij timing belangrijker is en iedere incidentele hapering er één teveel is. Enige waar ik last van heb is het veel te kleine beeld, dus ik was eigenlijk wel in de markt voor een iPad. Ben dus ook benieuwd of daar positieve ervaringen mee zijn.

Overigens is mijn XSX niet bekabeld aangesloten en gebruikt hij zelfs het signaal van de Experiabox die in de meterkast staat. Veel minder optimaal wordt het niet, maar het werkt voor nu. Moet er nog wel eens een switch/AP tussenzetten, want de kabel t.b.v. IPTV ligt er al.
Dank voor je reactie. Is kijken of ik een Android kan lenen van iemand. Benieuwd of de iOS versies niet gewoon buggy is.
De Xbox One S > iPad had er destijds totaal geen moeite mee op 5.0Ghz.

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

uchiha tijntje schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 16:31:
[...]

Kende dit spel niet. Ook maar gekocht. Voor dat geld kun je het risico wel nemen :P
Ik zie nog meer games die ontzettend veel aan Nintendo doen denken:
Arise https://www.microsoft.com...simple-story/c2tvkwcgtgr6
Ary and the Secret of Seasons https://www.microsoft.com...t-of-seasons/9phqshkzl9w5
Word er hebberig van...
Verwijderd schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 16:38:
[...]

5.0Ghz gaat ook niet door muren en deuren inderdaad. Daarom hangen bij mij de Wi-Fi Access Points ook op plekken zoals in de woonkamer. :)
Wat voor device gebruik je, iOS of Android? Want ook bekabeld werkt het bij mij op de iPad niet vlekkeloos met een USB-C>Network adapter. :/
Beide geprobeerd. Zowel IOS als Android. Op gamekamer geen probleem. In woonkamer wel last van haperingen.

• atomix9
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03-10 09:41
Vagax schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 12:33:
Gisteren heb ik in mijn oude 360 collectie rond gegraven en ik vond de Metal Gear Solid HD Collection, was eigenlijk benieuwd of die uberhaupt werd ondersteund in het BC programma en jahoor, de Series X herkend hem en ik kon weer heerlijk MGS 3 spelen.

Zo te zien wel 720p maar je krijgt natuurlijk wel Auto-HDR er bij met 16x anisotropic filtering wat de beleving een stuk beter maakt.

Maar goed, fantastisch dat ik in ieder geval MGS 2, 3 en Peace Walker nog kan spelen op mijn XSX :D
Ik had ook een spel geprobeerd, althans dat was het idee. Sega Mega drive collection. Alhoewel die wel staat in de Backwards Compatible lijst, speelt de series X deze niet af. Ik snap er niets van... :?

Krijg een melding: This game cannot be played here, of zoiets...hij vertikt hem om te lezen/ te installeren

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:36
sohus schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 09:48:
Forza Horizon survey:

[Twitter]

Maar even invullen.
Deze survey hebben ze al langer,ik heb er ook een tijdje aan meegedaan. Het probleem was dat 90% van de vragen over gaming in het algemeen gingen,dus verder niets met de Forza franchise te maken hadden.
Ik heb me verleden jaar om die reden weer uitgeschreven.

Maarja wie weet gaat het nu wel over de Forza franchise 8)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Voor iedereen die sayonara wildhearts heeft gespeeld. Ff tweet openen :)

• sohus
skreppiedoe schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 19:20:
[...]

Deze survey hebben ze al langer,ik heb er ook een tijdje aan meegedaan. Het probleem was dat 90% van de vragen over gaming in het algemeen gingen,dus verder niets met de Forza franchise te maken hadden.
Ik heb me verleden jaar om die reden weer uitgeschreven.

Maarja wie weet gaat het nu wel over de Forza franchise 8)
Viel me inderdaad ook op in de survey. Maar door over gaming te vragen weten ze wel een beetje wat hun doelgroep is. Maar ik zou inderdaad ook graag gerichtere vragen zien over features.

• Farabi
  • Niet online
Vagax schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 12:33:

Ondersteund het spel hdr? Is die 16x anistropic niet op de ps3 versie? Ik was benieuwd of microsoft gesleuteld heeft aan het spel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Farabi schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 21:04:
[...]

Ondersteund het spel hdr? Is die 16x anistropic niet op de ps3 versie? Ik was benieuwd of microsoft gesleuteld heeft aan het spel.
Auto-HDR ja, en die 16x anistropic komt door de backwards compatibility layer van Microsoft, vele BC games hebben namelijk standaard Auto HDR en 16x anistropic 8)

Edit: Toch dubbel gecheckt en er lijkt toch geen HDR te zijn! Wat apart is omdat mijn TV wel HDR10 aangeeft maar blijkbaar weer terug schakelt er na. Dat is ook de redenen waarom ik dacht dat het er wel op zat :)

Voor de geintereseerde, hier een lijst met titels welke wel of geen Auto-HDR hebben

[ Voor 34% gewijzigd door Vagax op 11-02-2021 21:12 ]

• Farabi
  • Niet online
Vagax schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 21:06:
[...]

Auto-HDR ja, en die 16x anistropic komt door de backwards compatibility layer van Microsoft, bijna alle BC games hebben namelijk standaard Auto HDR en 16x anistropic 8)
Hmm. Dus de beste ervaring is op de xbox. Nice. Hebben alle 3 spellen dit?

[ Voor 3% gewijzigd door Farabi op 11-02-2021 21:07 ]

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Farabi schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 21:07:
[...]

Hmm. Dus de beste ervaring is op de xbox. Nice. Hebben alle 3 spellen dit?
De beste ervaring met dit spel heb je op een OLED Vita :)

• Farabi
  • Niet online
Exorcist schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 22:52:
[...]

De beste ervaring met dit spel heb je op een OLED Vita :)
Reden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Resolutie van het spel tov de resolutie van de Vita. OLED qua zwartwaardes. Spel(len) komen op de Vita enorm tot hun recht op het geweldige apparaat.

• Farabi
  • Niet online
Exorcist schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 23:05:
[...]

Resolutie van het spel tov de resolutie van de Vita. OLED qua zwartwaardes. Spel(len) komen op de Vita enorm tot hun recht op het geweldige apparaat.
Nee dankje, Heb hier een c9 van 65inch :9

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sohus
Game Pass Tip: Dead Cells. Een Rogue Like Castlevania met fantastische support van developer.

Heb de game zelf gekocht want het is zonder twijfel 1 van mijn top 10 games ooit. Alles aan die game klopt, en als je leert hoe je moet spelen wordt het allemaal alleen nog maar beter met elke run.

Er is veel hype rondom Hades maar dit is de real MVP.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Farabi schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 23:06:
[...]

Nee dankje, Heb hier een c9 van 65inch :9
Ja, prima, maar een spel met een relatief lage resolutie komt daar hoe dan ook minder tot zijn recht dan op een compacter scherm. Dat vroeg je toch?

• Farabi
  • Niet online
Exorcist schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 23:08:
[...]

Ja, prima, maar een spel met een relatief lage resolutie komt daar hoe dan ook minder tot zijn recht dan op een compacter scherm. Dat vroeg je toch?
Nee, het ziet er prima uit op een 65inch. Eerder al gespeeld met de ps3. Vooral met die cutscenes is het veel indrukwekkender.

Mij ging het om die extra toevoegingen zoals hdr en 16x an. Maar geen hdr helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Farabi schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 23:11:
[...]

Nee, het ziet er prima uit op een 65inch. Eerder al gespeeld met de ps3. Vooral met die cutscenes is het veel indrukwekkender.

Mij ging het om die extra toevoegingen zoals hdr en 16x an. Maar geen hdr helaas.
Je kan een oud spel ook maar zoveel mooier maken. Het is een "HD" remaster van een serie PS2 spellen. Dat ziet er OK uit op welke TV van "nu" dan ook, het komt simpelweg beter tot zijn recht op de Vita. Dus als jij zegt/vraagt of de Xbox het beste platform is voor dat specifieke spel is het (mijn) antwoord "nee". Kun je tegenaan schoppen, dat maakt de werkelijkheid niet anders (dan neem ik mijn mening even voor waarheid aan ;) ;) ) . Speel het vooral op de Xbox SX, One, PS3, 360...het is een toffe remaster. Wat doen de extra details er dan nog toe?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:24
Voor diegene die de expansie card iets goedkoper willen.

In de aanbieding bij amazone.
https://www.amazon.nl/dp/...N=B08K48F6QZ&linkCode=asn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ErwinJ schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 07:50:
Voor diegene die de expansie card iets goedkoper willen.

In de aanbieding bij amazone.
https://www.amazon.nl/dp/...N=B08K48F6QZ&linkCode=asn
Thanks voor de tip maar is alsnog 215 euro.. :o

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:24
G_Dragon schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 08:46:
[...]

Thanks voor de tip maar is alsnog 215 euro.. :o
Is ook voor de mensen die niet langer willen wachten maar toch een prijsvoordeel willen hebben ;)
Ik wacht nog wel even totdat ie onder de 200 is :) of dat ik hem echt nodig ga hebben i.v.m. met de plaats.

Nu red ik me nog wel met een 500GB Usb SSD extra.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krimglas
  • Laatst online: 14-03-2023
Beste strategie lijkt me inderdaad om nog minstens een jaartje te wachten, niet op zijn minst omdat je tegen dan waarschijnlijk een 2TB model hebt voor dezelfde prijs.

Externe SSD voldoet hier ook prima, al moet ik wel zeggen dat de behoefte aan die extra ruimte nu enorm geminderd is nu ik gestopt ben met experimenteren met backwards compatibility van tientallen games, en ik nu gewoon de games heb geinstalleerd staan die ik plan te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ErwinJ schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 08:52:
[...]

Is ook voor de mensen die niet langer willen wachten maar toch een prijsvoordeel willen hebben ;)
Ik wacht nog wel even totdat ie onder de 200 is :) of dat ik hem echt nodig ga hebben i.v.m. met de plaats.

Snap ik :), altijd fijn om elkaar te tippen met aanbiedingen.
Er zullen vast mensen zijn die hem dankzij je tip wel halen _/-\o_
Ik heb 3TB extern (2TB HDD, 1TB SSD) eraan hangen dus red mij ook nog prima en Quickresume heeft mij nog teveel crashes.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:39

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

ErwinJ schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 08:52:
[...]

Maak hier ook gebruik van een https://tweakers.net/pric...fast-ssd-500gb-zwart.html

Bevalt prima voor bij de Series S als aanvulling op de magere interne storage.

Pluspunt is dat Quick Resumé ook gewoon werkt op de externe discs, echt een hele toffe functie.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:39

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Incoming 60 fps voor Xbox360/One games, hell yeah! 8) :9~ :*)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Exorcist schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 23:20:
[...]

Dus als jij zegt/vraagt of de Xbox het beste platform is voor dat specifieke spel is het (mijn) antwoord "nee". Kun je tegenaan schoppen, dat maakt de werkelijkheid niet anders (dan neem ik mijn mening even voor waarheid aan ;) ;) ) . Speel het vooral op de Xbox SX, One, PS3, 360...het is een toffe remaster. Wat doen de extra details er dan nog toe?
sorry, wist niet dat je er gevoelig voor was :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daan2020
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 01-11-2022
Die xsx is vet zeg..heb je dat ding dagen uit, zet je 'm aan en je bent in het spel precies weer terug waar je was. Het is niet alleen de quick resume feature..bij alles lijkt die het te doen.

Ongelooflijk..heeft de ps5 dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
dus red dead 1 die al een 4K patch had nu met 60fps? ziek..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan2020
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 01-11-2022
Krijg het niet voor elkaar om controller via bluetooth met de smartphone te koppelen..de controller komt telkens niet in de scanlijst voor ondanks dat ik op de pairing knop druk en xbox logo gaat flashen ...wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-10 10:56
Daan2020 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 10:29:
Krijg het niet voor elkaar om controller via bluetooth met de smartphone te koppelen..de controller komt telkens niet in de scanlijst voor ondanks dat ik op de pairing knop druk en xbox logo gaat flashen ...wat doe ik fout?
Dit moet als het goed is gewoon lukken, check een paar posts terug in dit topic over hoe te koppelen met je telefoon. Mooie is dat hij hem onthoudt en je makkelijk terug kunt switchen naar je XSX door 2x op sync knopje te duwen op je controller :)

Overigens heeft de PS 5 geen Quick Resume, dat is redelijk goed geïmplementeerd door Xbox en vind ik ook geniaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Daan2020 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 10:24:
Die xsx is vet zeg..heb je dat ding dagen uit, zet je 'm aan en je bent in het spel precies weer terug waar je was. Het is niet alleen de quick resume feature..bij alles lijkt die het te doen.

Ongelooflijk..heeft de ps5 dat ook?
Verschilt per game. Maar met het cards systeem is het ook bij PS5 games mogelijk meteen weer naar je savepunt te springen.

En mbt MGS: Beste manier om MGS te spelen is en blijft inderdaad op de Vita. ;) Ben zelf sowieso niet zo'n van van oude games spelen op een groot tvscherm. Wat ze ook proberen, het ziet er nooit echt mooi uit.

[ Voor 15% gewijzigd door Timothy3000 op 12-02-2021 10:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik zie The Division 2 tesamen met de Warlords of New York uitbreiding in de aanbieding staan voor een eurootje of negen.
Maar ik zie ook de metacritic userscore van 1.1 :o
Wat vinden we er hier van ? Ver links laten liggen dan maar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
The Division 2 is een leuke game. Zeker 9 euro waard. Bedankt voor de tip trouwens, ga hem ook even op de Xbox binnenhengelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-09 20:29
justifire schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 10:36:
Ik zie The Division 2 tesamen met de Warlords of New York uitbreiding in de aanbieding staan voor een eurootje of negen.
let wel, de basegame is 9 euro en de expansion is ook 9 euro. niet samen 9 euro :+

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:38

Phydomir

Dennis

Boze keyboard warriors zullen wel weer ergens boos over zijn geweest. Die user scores zijn niets meer waard tegenwoordig.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Melantrix schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 10:43:
[...]

let wel, de basegame is 9 euro en de expansion is ook 9 euro. niet samen 9 euro :+
XSC would like to have a word with you :+
https://xbox-store-checke...rk-Expansion/9npv3ljcr9cd
https://xbox-store-checke...e-Division-2/bvq3v30zxvt5

Maar goed de vraag is, kopen of ontlopen ?

[ Voor 4% gewijzigd door justifire op 12-02-2021 10:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 02-10 10:41
Kan je makkelijk kopen.

Ik ben zelf ook niet zo van de lootshooters en lang moeten knallen op enemies voor ze een x doodgaan.
Bij dit spel valt het erg mee. De wapens die je oppikt levelen zo ongeveer gelijk op met de enemies die je tegenkomt dus ze gaan eigenlijk altijd wel redelijk snel om.

Verder loopt het op de Series X erg goed wat het opzich al een hele vermakelijke shooter maakt.
Spelwereld ziet er ook erg goed uit met veel objecten etc in de straten. Je ziet dat ze wel echt veel effort in de omgeving hebben gestopt.

Het kan in het begin best wat intimiderend overkomen met dingen in je homebase die je allemaal kan upgraden etc, maar ik doe daar nauwelijks wat mee eigenlijk.

[ Voor 7% gewijzigd door Mick3112 op 12-02-2021 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoGi_Berra
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:54
Iemand nog tips om XSX ergens te bemachtigen anders dan V&A/Marktplaats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowskilled-ftw
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 03-10 14:06
Tof! Thanks, die gaan ik en 2 vrienden zeker mee nemen.. Veel plezier aan The Division 1 gehad op de PC..

Ik heb zojuist via de xbox app het geprobeerd alleen wil die dan het spel nog niet binnenhalen, dus als ik thuis ben vanavond maar ff gaan downloaden en morgen proberen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galvatron
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-10 15:27
Dat zou echt geweldig zijn, zou graag nog een keer Far Cry 5 en New Dawn met 60 FPS willen spelen, maar vooral GTA V :9~ Fingers crossed!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaMarcus

DaMarcus