Ik verwacht dat je PS5 de komende tijd niet meer aanzetkaanmijo schreef op zondag 7 februari 2021 @ 18:52:
Gisteren een Series S besteld bij bol.com, voor naast de PS5!Zou eigenlijk vandaag binnen komen, maar toen kwam er sneeuw.. Nu hyped voor morgen!
Dit topic even doorzocht op keyword 'batterijen', maar niet direct een antwoord gevonden:
Met kerst een XSS gekocht voor de kinderen van m'n vriendin. Nog een extra "MICROSOFT Xbox Wireless Controller Zwart" erbij gekocht en met de bijgeleverde batterijen werkten die perfect.
Maar daarna de batterijen verwisseld voor opgeladen NiMH oplaadbare batterijen (GP Powerbank, maar meerdere geprobeerd). Hiermee kreeg ik de controller (zowel de XSS meegeleverde als de bijgekochte) niet aan: op z'n best ging het knopje met Xbox logo even branden, maar meteen weer uit.
Wellicht dat de batterijen te oud zijn, maar: dit zou toch gewoon moeten werken?
Met kerst een XSS gekocht voor de kinderen van m'n vriendin. Nog een extra "MICROSOFT Xbox Wireless Controller Zwart" erbij gekocht en met de bijgeleverde batterijen werkten die perfect.
Maar daarna de batterijen verwisseld voor opgeladen NiMH oplaadbare batterijen (GP Powerbank, maar meerdere geprobeerd). Hiermee kreeg ik de controller (zowel de XSS meegeleverde als de bijgekochte) niet aan: op z'n best ging het knopje met Xbox logo even branden, maar meteen weer uit.
Wellicht dat de batterijen te oud zijn, maar: dit zou toch gewoon moeten werken?
Klinkt als niet lekkere batterijen, tussenoplossing is even met de kabel eraan spelen.vanaalten schreef op maandag 8 februari 2021 @ 13:48:
Dit topic even doorzocht op keyword 'batterijen', maar niet direct een antwoord gevonden:
Je kunt je batterijen nog handwarm maken, gewoon met je lichaamstemperatuur en dan nog eens proberen.
Lichtpuntje...
Ligt ook een beetje aan de capaciteit van de batterijen. Maar normaal zou het goed moeten werken.vanaalten schreef op maandag 8 februari 2021 @ 13:48:
Mogelijk zijn het wat goedkopere oplaadbare batterijen die de minimum spanning voor de controller net niet halen. Die van de Ikea doen het wel goed. Of je gaat gewoon voor een charge&play kit. Kost ook nou weer niet de wereld
Fantastisch is misschien iets te veel eer maar ik vond hem zeer vermakelijk. Qua sfeer en verhaal beetje in de Control setting en qua gameplay vergelijkbaar met games als Untill Dawn en The Dark Pictures Anthology, maar dan zonder de QTE. Grafisch vond ik hem ook prima.dubbeldekkert schreef op maandag 8 februari 2021 @ 12:49:
Grappig dat men hier zo negatief is over The Medium. Gisteravond zelf de game uitgespeeld en ik vond hem fantastisch.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
/f/image/UO4X5Q1pzURcGSovtwQJ9eHA.png?f=fotoalbum_large)
https://www.xbox.com/en-U.../xbox-wireless-controller
Weet niet of dit hier al eens voorbij is gekomen, maar dat switchen tussen apparaten, bv je Android device en je Xbox, staat dus nergens beschreven, maar vond deze link in mijn twitter tijdlijn.
https://www.reddit.com/r/...ler_multiple_device_sync/
Geen idee of deze video te zien is, aangezien diegene hem op prive heeft staan. Ik kon hem wel zien maar ik ben op YT ingelogd met mijn account. Komt er dus op neem dat wanneer je eenmaal je controller gepaired hebt met een Xbox en een Android telefoon/PC je middels een dubbele tap op de sync knop kunt switchen tussen Xbox en Android telefoon/PCThe new Xbox Series X/S controller can memorise sync to an Xbox and another (Android/PC) device at the same time without having to sync each and everytime.
Case use...Playing on your Xbox and want to play on your Phone? Hold the Sync button to recall the last Android/PC device used and it will flash a few times and recall that device. Want to switch back to your Xbox? Double tap the sync button quickly and it will flash once to sync back to your Xbox.
All you need to do is sync to another device as normal and it will keep the last used Xbox in memory and the new device.
Double tap sync- Xbox
Hold sync - Previous Android/PC device
[ Voor 15% gewijzigd door MRE-Inc op 08-02-2021 14:44 ]
XBL: MRE Inc
Dit werkende te krijgen is mij nog niet gelukt helaas. Ik game regelmatig op mijn tel en switchen naar mijn XSX moet ik toch nog drukken op de XSX sync button..MRE-Inc schreef op maandag 8 februari 2021 @ 14:20:
[Afbeelding]
https://www.xbox.com/en-U.../xbox-wireless-controller
Weet niet of dit hier al eens voorbij is gekomen, maar dat switchen tussen apparaten, bv je Android device en je Xbox, staat dus nergens beschreven, maar vond deze link in mijn twitter tijdlijn.
https://www.reddit.com/r/...ler_multiple_device_sync/
[...]
Wel thnx voor dit stuk, had ik nog nergens gelezen!
Gebruik sinds een jaar of twee Panasonic Eneloop Pro batterijen met lader van hetzelfde merk. Heb er een stuk of acht liggen voor m'n diverse controllers. Echt top dingen. Gaan heel lang mee, en hebben nauwelijks zelfontlading.vanaalten schreef op maandag 8 februari 2021 @ 13:48:
Vroeger had ik (originele) accupacks voor m'n controllers van de X360, maar vond die altijd vrij hard achteruit gaan qua capaciteit.
De ingebouwde accu in m'n PS4 Pro vind ik ook maar matig. Is snel leeg, en dan moet je weer prutsen met een kabel aan de controller.
Nee, doe mij maar losse oplaadbare batterijen. Zijn ze leeg, druk ik er een vers opgeladen setje in en binnen nog geen twintig seconden later weer verder. Werkt top!
Zou dus even kijken naar andere batterijen, als twee controllers er niet op werken, zullen ze hun beste tijd wel gehad hebben. Op de zaak hadden we ook GP (en Recyko, is ook GP), maar die gaan echt vaak stuk (niet meer op te laden). Heb geen aandelen Panasonic, maar vind die vele malen beter dan GP.
Heb het iets duidelijker er nu staan met video.JDL15 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 14:43:
[...]
Dit werkende te krijgen is mij nog niet gelukt helaas. Ik game regelmatig op mijn tel en switchen naar mijn XSX moet ik toch nog drukken op de XSX sync button..
Wel thnx voor dit stuk, had ik nog nergens gelezen!
Dus eerst een keer syncen met je XBox èn PC of Android telefoon en daarna om te switchen tussen beide apparaten, een dubbele tap op de sync button.
Of, als ik het goed begrepen heb, één keer lang drukken op de guide knop om direct te syncen met je Xbox als die uitstaat. Of dus 1x lang sync indrukken om direct te schakelen naar je Android/PC.
Toch vreemd dat Microsoft dit zelf niet aangeeft op hun website hoe dit werkt. Toch wel een leuke feature, net zoals in 2013 met die extra tension triggers die ze in de controller hadden gestopt zonder dit echt te promoten. Maar aan de andere kant, marketing is niet zo besteed aan Microsoft.
[Twitter: https://twitter.com/OmitFlow/status/1358695588838199297?s=20]
[ Voor 34% gewijzigd door MRE-Inc op 08-02-2021 14:59 ]
Indiana Jones and the Emperor's Tomb uitgespeeld.
Ik vond hem erg fun! Erg leuk melee combat systeem ook. Had niet verwacht dat deze game na alle Tomb Raider en Uncharted games nog zo leuk zou zijn.
Het laat overigens goed zien waar Uncharted leentjebuur gespeeld heeft.
Ik vond hem erg fun! Erg leuk melee combat systeem ook. Had niet verwacht dat deze game na alle Tomb Raider en Uncharted games nog zo leuk zou zijn.
Het laat overigens goed zien waar Uncharted leentjebuur gespeeld heeft.
Is er eigenlijk al iets meer bekend hoe ik remote play kan spelen van mijn series x naar een Mac mini ? Zou graag op mijn pc scherm willen spelen als de tv in gebruik is.
Project Winter
Speel de game al de hele dag met vrienden, en dit is echt fun zeg! Je kan je maatjes helemaal gek maken, zeker met een mede traitor.
Speel de game al de hele dag met vrienden, en dit is echt fun zeg! Je kan je maatjes helemaal gek maken, zeker met een mede traitor.
Een plaatje zegt vaak meer dan duizend woordenMRE-Inc schreef op maandag 8 februari 2021 @ 14:46:
[...]
Heb het iets duidelijker er nu staan met video.
Dus eerst een keer syncen met je XBox èn PC of Android telefoon en daarna om te switchen tussen beide apparaten, een dubbele tap op de sync button.
Of, als ik het goed begrepen heb, één keer lang drukken op de guide knop om direct te syncen met je Xbox als die uitstaat. Of dus 1x lang sync indrukken om direct te schakelen naar je Android/PC.
Toch vreemd dat Microsoft dit zelf niet aangeeft op hun website hoe dit werkt. Toch wel een leuke feature, net zoals in 2013 met die extra tension triggers die ze in de controller hadden gestopt zonder dit echt te promoten. Maar aan de andere kant, marketing is niet zo besteed aan Microsoft.
[Twitter]
:strip_exif()/f/image/e7cVebRG4G3Otwzef9mKtgNn.jpg?f=fotoalbum_large)
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
iemand een idee waarom halo 5 bijna 100gb is zonder een fatsoenlijke X-patch? de game ziet er niet mooi uit. ik snap niet dat deze even groot als gears 5 (incl X-patch!)
Here's a cinematic lighting experiment for Senua's Saga: Hellblade II #TheNinjaDiaries pic.twitter.com/i5ddXuec8r
— Ninja Theory (@NinjaTheory) 8 februari 2021
:strip_exif()/f/image/aVszWLoa1VrfSy5KkeZBHHSi.jpg?f=fotoalbum_large)
Not bad at all...
Naar deze game kijk ik wel uit!
Here's a cinematic lighting experiment for Senua's Saga: Hellblade II #TheNinjaDiaries pic.twitter.com/i5ddXuec8r
— Ninja Theory (@NinjaTheory) 8 februari 2021
:strip_exif()/f/image/Y2PGX2eLsAEUCBVYeDa5Xz0A.jpg?f=fotoalbum_large)
Ben erg benieuwd wat Ninja Theory er van gaat maken.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ik verwacht veeluchiha tijntje schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 00:07:
[Embed]
[Afbeelding]
Ben erg benieuwd wat Ninja Theory er van gaat maken.
Ik vond deel 1 echt een pareltje en grafisch zeer indrukwekkend. Wat zal deel 2 dan wel niet gaan bieden
Combat was wat eenvoudig en mag wat meer diepgang krijgen, maar dat gaat vast goedkomen!
Iemand trouwens ook al meegemaakt dat zijn "highlights/hoogtepunten" van zijn Xbox profiel verdwenen? Ik klik op delen in de android app van Xbox en klik dan op Xbox. Zo stonden er een 5-tal filmpjes die ik vandaag er niet meer op zag staan.
Zag dat meerdere mensen het hadden, ze staan wel nog op mijn telefoon though..
[ Voor 18% gewijzigd door JDL15 op 09-02-2021 00:16 ]
Bedankt voor deze gouden tip, dit dus nooit gewetenjustifire schreef op maandag 8 februari 2021 @ 22:40:
[...]
Een plaatje zegt vaak meer dan duizend woorden![]()
[Afbeelding]
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Ik ook niet, de credits zijn voor @MRE-IncLinksquest schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 03:38:
[...]
Bedankt voor deze gouden tip, dit dus nooit geweten
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ghostrunner in de aanbieding, aanrader !
https://xbox-store-checke.../Ghostrunner/9pdgwzpkcbt6
https://xbox-store-checke.../Ghostrunner/9pdgwzpkcbt6
Voor wie Xbox Gold heeft, Lost Odyssey is nu te koop voor €6,24. Is uiteraard een wat oudere game, maar als je daar doorheen kunt kijken: dikke aanrader.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Omdat het spel altijd al zo groot is geweest...Farabi schreef op maandag 8 februari 2021 @ 23:03:
iemand een idee waarom halo 5 bijna 100gb is zonder een fatsoenlijke X-patch? de game ziet er niet mooi uit. ik snap niet dat deze even groot als gears 5 (incl X-patch!)
Gears of War 4 is gewoon 140gb zonder series X/S patch.
Gamertag: timmie271
had hem laatst gewdownload, was iets van 100GB.timmie271 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 08:37:
[...]
Omdat het spel altijd al zo groot is geweest...
Gears of War 4 is gewoon 140gb zonder series X/S patch.
Zeker een aanradar. In mijn ogen is Lost Odyssey wat Final Fantasy XIII had moeten zijn. De game heeft ook een vrij logische aanpak voor het verkrijgen van experience. Blue Dragon is trouwens ook een aanrader en die staat nu voor €5 in de XBLG uitverkoop.Wom schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 08:34:
Voor wie Xbox Gold heeft, Lost Odyssey is nu te koop voor €6,24. Is uiteraard een wat oudere game, maar als je daar doorheen kunt kijken: dikke aanrader.
Ik heb in het verleden stad en land afgelopen om Blue Dragon te pakken te krijgen. Voor de x360 was die enorm. 3 speldiscs. Heb eigenlijk nog niet gekeken of die ook HDR gekregen heeft op de Series X.Caayn schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 08:51:
[...]
Zeker een aanradar. In mijn ogen is Lost Odyssey wat Final Fantasy XIII had moeten zijn. De game heeft ook een vrij logische aanpak voor het verkrijgen van experience. Blue Dragon is trouwens ook een aanrader en die staat nu voor €5 in de XBLG uitverkoop.
Was ook erg fan van de anime serie zelf
Release 2023
En dan had die andere game van Mistwalker zelfs 4 discs (Lost Odyssey). Zo jammer dat die studio niet is doorgegaan met het maken van dit soort games voor consoles. Zowel Blue Dragon als Lost Odyssey waren echt mooie games. Persoonlijk trok me Lost Odyssey wel wat meer, zaten heel wat uurtjes in.SunnieNL schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 09:03:
[...]
Ik heb in het verleden stad en land afgelopen om Blue Dragon te pakken te krijgen. Voor de x360 was die enorm. 3 speldiscs. Heb eigenlijk nog niet gekeken of die ook HDR gekregen heeft op de Series X.
Was ook erg fan van de anime serie zelf
Edit: Ah, zie nu pas de andere berichten die ook al over Lost Odyssey gaan.
[ Voor 5% gewijzigd door Dioscuri op 09-02-2021 09:11 ]
Zeer uitgebreide multiplayer. En geen optimalisaties dus waarschijnlijk staan veel textures en shaders meerdere malen dubbel opgeslagen vanwege loading op langzame harde schijven.Farabi schreef op maandag 8 februari 2021 @ 23:03:
Vooral dat laatste inderdaad. Om de seek-times te verlagen worden zaken als textures op meerdere plekken opgeslagen, om zo de laadtijden te verbeteren. Eén van de trucjes die nodig is om met die trage HD's om te kunnen gaan.
Ik hoop dat ze t.z.t. deze game ook in de MCC opnemen nu deze compleet is met alle andere mainline games en DLC.Wom schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 09:32:
Vooral dat laatste inderdaad. Om de seek-times te verlagen worden zaken als textures op meerdere plekken opgeslagen, om zo de laadtijden te verbeteren. Eén van de trucjes die nodig is om met die trage HD's om te kunnen gaan.
Dat verwacht ik wel eigenlijk. Dat de MCC de centrale hub wordt voor alle Halo-games. Bij Hitman pakt dat ook goed uit en zodra Infinite uit is zal Halo 5 wel de MCC route volgen.sohus schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 09:34:
[...]
Ik hoop dat ze t.z.t. deze game ook in de MCC opnemen nu deze compleet is met alle andere mainline games en DLC.
MCC is inmiddels wel een redelijke no-brainer geworden. Toch knap hoe ze dat over de jaren heen recht hebben getrokken.
Goede tip. Ben momenteel wel in een jrpg bui: Zit nu 60 uur ver in Tales of Vesperia en hoop deze week nog aan Final Fantasy 12 te kunnen beginnen. Lost Odyssey is voor daarna danWom schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 08:34:
*edit* ook korting op blue dragon? Dan kopen we ze gewoon beiden, voor die prijs kan je niet sukkelen
[ Voor 11% gewijzigd door Krimglas op 09-02-2021 09:50 ]
Dit is van een Halo Waypoint post van 10 oktober 2020. Dus tenzij ze de afgelopen 4 maanden van gedachten zijn veranderd hoeven we er voorlopig niet op te rekenen dat Halo 5 naar MCC komt.HALO 4 FLIGHTING
Calling all, and I mean all, Halo Insiders! We're rapidly approaching Halo 4 flighting and we plan on inviting every eligible, registered Halo Insider. Much like our other flights, on top of the obvious addition of an entirely new title, there should be plenty of new features and improvements – like the potential addition of crossplay – to get your hands on. This is the last Halo title we currently have planned for the collection (sorry to crush your Halo 5 in MCC dreams), so let's finish strong!
Dat had ik gemist. Klinkt alsof dat iets voor de lange baan gaat zijn dus? Niet dat er nu te weinig content in MCC zit, maar de wens uit de community is er wel. Zodra Halo 5 niet meer genoeg verkoopt of gespeeld wordt op Gamepass zal het wel veranderen zeker?rogierba schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 09:46:
[...]
Dit is van een Halo Waypoint post van 10 oktober 2020. Dus tenzij ze de afgelopen 4 maanden van gedachten zijn veranderd hoeven we er voorlopig niet op te rekenen dat Halo 5 naar MCC komt.
Ik zou het zelf ook wel fijn vinden om halo 5 in de MCC te hebben zitten zodat je alles makkelijk bij elkaar hebt en volgens mij is er inderdaad zat animo voor. Maar ik denk ook dat als je MCC dan volledig installeerd je dan ook ruim over de 200GB gaat omdat Halo 5 zelf al zo groot is.
Ah, de Monkey King
Hier nog een 13 minuten durende pre-alpha gameplay video uit 2020, voor wie het gemist had:
YouTube: Black Myth: Wukong - Official 13 Minutes Gameplay Trailer
Zeer gedetailleerde wereld. De game lijkt veel gebruik te maken van raytracing.
De pre-alpha ziet er behoorlijk ontwikkeld uit, en dan hebben ze nog 2 jaar nodig?
Wellicht komen ze deze zomer nog met een Series patch/remaster in de aanloop naar Halo:Infinite, door bijvoorbeeld de port studio achter Forza Horizon 4 Series S|X patch.rogierba schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 09:55:
Ik zou het zelf ook wel fijn vinden om halo 5 in de MCC te hebben zitten zodat je alles makkelijk bij elkaar hebt en volgens mij is er inderdaad zat animo voor. Maar ik denk ook dat als je MCC dan volledig installeerd je dan ook ruim over de 200GB gaat omdat Halo 5 zelf al zo groot is.
Ik ga ook met Final Fantasy XII beginnen deze week. En dan door met Yakuza: Like a Dragon dat volgens vele de beste RPG is in tijden nu het ook turn-based combat heeft. Die heb ik vandaag in de aanbieding gekochtKrimglas schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 09:44:
[...]
Goede tip. Ben momenteel wel in een jrpg bui: Zit nu 60 uur ver in Tales of Vesperia en hoop deze week nog aan Final Fantasy 12 te kunnen beginnen. Lost Odyssey is voor daarna dan
*edit* ook korting op blue dragon? Dan kopen we ze gewoon beiden, voor die prijs kan je niet sukkelen
Maar eerst nog even Control uitspelen.
Daar heb je een punt natuurlijk. Maar als ze (net zoals bij Gears 5 bijv.) er voor kunnen zorgen dat bijv. de multiplayer optioneel is, dan kan dat al wat storage schelen.rogierba schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 09:55:
3 discs, moest ze twee keer omruilen omdat één disc het niet deed. Was volgens mij een veel voorkomend probleem. Na de tweede omruil actie was ik er wel klaar mee haha.Dioscuri schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 09:09:
[...]
En dan had die andere game van Mistwalker zelfs 4 discs (Lost Odyssey). Zo jammer dat die studio niet is doorgegaan met het maken van dit soort games voor consoles. Zowel Blue Dragon als Lost Odyssey waren echt mooie games. Persoonlijk trok me Lost Odyssey wel wat meer, zaten heel wat uurtjes in.
Edit: Ah, zie nu pas de andere berichten die ook al over Lost Odyssey gaan.
Elke Single- en Multiplayer gedeelte van de huidige games in MCC zijn al optioneel te installeren dus dat zo niet zo "moeilijk" moeten zijn omdat te regelen, maar ik weet natuurlijk niet hoe Halo 5 intern is gebouwd en of het makkelijk is om singleplayer en Multiplayer te scheiden.Wom schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 10:03:
[...]
Daar heb je een punt natuurlijk. Maar als ze (net zoals bij Gears 5 bijv.) er voor kunnen zorgen dat bijv. de multiplayer optioneel is, dan kan dat al wat storage schelen.
Maar ik heb bijvoorbeeld van MCC alleen maar de Multiplayer geïnstalleerd van alle games en het Singleplayer gedeelte van Halo 4 omdat ik die binnenkort nog eens een keer wil gaan doen ter voorbereiding op Infinite (Vorig jaar 1 t/m 3, Reach en ODST gedaan).
CD Project Red zit echt flink in de shit:
nieuws: CD Projekt Red is slachtoffer van ransomware en verwacht dat data uit...
Gaat ongetwijfeld resulteren in delays voor al hun patches, DLC en aankomende games. Daarnaast als alle vertrouwelijk informatie op straat komt en de waarheid achter beslissingen komt naar buiten dan kan hun imago ook permanent beschadigd raken.
Hoop dat autoriteiten snel kunnen ingrijpen. Benieuwd of dit een hacker groep is of een script kiddy.
nieuws: CD Projekt Red is slachtoffer van ransomware en verwacht dat data uit...
Gaat ongetwijfeld resulteren in delays voor al hun patches, DLC en aankomende games. Daarnaast als alle vertrouwelijk informatie op straat komt en de waarheid achter beslissingen komt naar buiten dan kan hun imago ook permanent beschadigd raken.
Hoop dat autoriteiten snel kunnen ingrijpen. Benieuwd of dit een hacker groep is of een script kiddy.
[ Voor 39% gewijzigd door sohus op 09-02-2021 10:38 ]
Ik dacht even dat ik gek werd, maar heb het doosje nog even bekeken en heb 4 discs in het doosje zitten. Na even Googlen blijkt dat Lost Odyssey afwisselend met 4 of 3 discs is verkocht...Blaauw87 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 10:26:
[...]
3 discs, moest ze twee keer omruilen omdat één disc het niet deed. Was volgens mij een veel voorkomend probleem. Na de tweede omruil actie was ik er wel klaar mee haha.
Please MS zorg dat je deze game op de Xbox krijgt ook! Ik wil dit echt niet missen. De gameplay van vorig jaar was ook zo geweldig.
Als ik me goed herinner was er een 'international' editie en een echte Europese editie. Ongeduldige mensen konden via importsites sneller aan de internationale editie geraken.Dioscuri schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 11:22:
[...]
Ik dacht even dat ik gek werd, maar heb het doosje nog even bekeken en heb 4 discs in het doosje zitten. Na even Googlen blijkt dat Lost Odyssey afwisselend met 4 of 3 discs is verkocht...Als ik jouw reactie lees met het niet werken van een disc, is dat behoorlijk vreemd gelopen toen.
Ze hebben gelukkig back-ups. Naja hoop vooral dat ze de tijd krijgen om van Cyberpunk toch een mooi pareltje te maken. Wil er graag van genieten (met next-gen upgrade) wanneer dat ding mooi in orde is.sohus schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 10:36:
CD Project Red zit echt flink in de shit:
Ben zelf weer met RDR 2 bezig, en damn wat is die XSX toch een beest met laden ook. Had vanochtend kort de tijd om even te gamen en besloot even te werken aan die 70 gold medals voor de achievement) en dan is het toch lekker dat je binnen een minuut kan spelen zeg. Denk dat ik binnen een minuut van het opstarten van de XSX al controle had over Arthur. Dat vind ik echt het lekker aan die XSX even snel zo een gigantisch spel spelen (en zeker RDR 2). En helpt natuurlijk ook dat mijn doel was even een missie herspelen voor een gold medal, maar dan is het juist lekker dat dat even snel in 10 minuten gedaan kan worden.
De sale is echt weer bizar goed deze maand. Heb Hitman 2 gold collectie gekocht voor 15 euro. Dark Souls 2 Scholar of the First Sin voor 10 euro en Wenjia voor 3 euro 
Kan ik eindelijk Dark Souls 2 op 100% zetten. Enige game, met uitzondering van Bloodborne uiteraard
, van From die ik niet op 100% heb. Heb hem wel op de 360 geprobeerd, maar uiteindelijk niet mee verder gegaan. Was toch wel ietsjes minder dan deel 1.
Echt een tip om even in de store op je xbox die sales te bekijken.
Kan ik eindelijk Dark Souls 2 op 100% zetten. Enige game, met uitzondering van Bloodborne uiteraard
[ Voor 36% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-02-2021 12:57 ]
Ja potver. Denk dat ik toch maar een Shadow of the Tomb Raider ga halen 15 euries. Toendertijd geen tijd gehad toen die nog in de gamepass zatuchiha tijntje schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 12:49:
De sale is echt weer bizar goed deze maand. Heb Hitman 2 gold collectie gekocht voor 15 euro. Dark Souls 2 Scholar of the First Sin voor 10 euro en Wenjia voor 3 euro
Kan ik eindelijk Dark Souls 2 op 100% zetten. Enige game, met uitzondering van Bloodborne uiteraard, van From die ik niet op 100% heb. Heb hem wel op de 360 geprobeerd, maar uiteindelijk niet mee verder gegaan. Was toch wel ietsjes minder dan deel 1.
Vanaf morgen hopelijk wel een XSX op de kast staan hier
Gamertag: timmie271
Alleen als er ook rook uitkomt
Lichtpuntje...
Ja lijkt me niet verstandig overigens, breekt je warranty direct.
PS: net een update voor de controller gezien, hopelijk vermindert dit disconnections, had er gisteravond weer een namelijk
Waren pas een paar mensen die hem waarschuwden daar dat ie een LED strip niet zo opgerold moest gebruiken, zoals het er nu in zit zou het nog zomaar kunnen gaan roken
Gamertag: FinrazielNL
Ik heb echt een Jade Empire meets Sekiro gevoel
Verwijderd
Ik krijg de laatste tijd de onderstaande storing -code
0x80070005
Met name bij het opstarten van een programma zoals bijvoorbeeld Youtube, of klappen games zoals The Medium er spontaan uit en heeft hij game-saves niet opgeslagen.
Meerdere keren de Xbox gereset maar het probleem blijft terug komen.
Ook al gekeken op het WWW, maar daar heeft men het voornamelijk over een Windows PC met dezelfde storing-code
Iemand een idee?
0x80070005
Met name bij het opstarten van een programma zoals bijvoorbeeld Youtube, of klappen games zoals The Medium er spontaan uit en heeft hij game-saves niet opgeslagen.
Ook al gekeken op het WWW, maar daar heeft men het voornamelijk over een Windows PC met dezelfde storing-code
Iemand een idee?
https://support.xbox.com/...rrors/error-code-80070005Verwijderd schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 15:38:
0x80070005
Iemand een idee?
Als je pi-hole etc in je netwerk hebt moet je wat exclusions gaan maken.
[ Voor 5% gewijzigd door SunnieNL op 09-02-2021 15:39 ]
Niet dat je er veel aan hebt maar hier het artikel van Microsoft:Verwijderd schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 15:38:
0x80070005
Iemand een idee?
https://support.xbox.com/...rrors/error-code-80070005
Dit betekent dat er mogelijk een probleem is met de Xbox Live-service of een probleem met de game of app die je probeert te starten.
PS/XBL: Nogne
Heb je een pi-hole of ander niet standaard modem/router in gebruik?Verwijderd schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 15:46:
Dank jullie wel, maar ook daar heb ik gekeken maar dat bood geen oplossing.
Wat is de FW versie van jouw controller nu? Hier is dat 5.5.2641.0JDL15 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 13:29:
[...]
Ja lijkt me niet verstandig overigens, breekt je warranty direct.
PS: net een update voor de controller gezien, hopelijk vermindert dit disconnections, had er gisteravond weer een namelijk
Heb recent geen update meer ontvangen.
De reviews van Little Nightmares 2 zijn uit. Positief. Deel 1 was echt super sfeervol. Kijk er naar uit om deel 2 te spelen. Hopelijk geen no death speedrun achievement meer
Linkje naar Metacritic:
https://www.metacritic.co...on-4/little-nightmares-ii (PS versie)
Linkje naar Metacritic:
https://www.metacritic.co...on-4/little-nightmares-ii (PS versie)
[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-02-2021 16:16 ]
Je kan proberen je Series X even in een DMZ te zetten om te zien of dat de boel oplost? Of iig direct op je modem/router als dat niet al het geval is.Verwijderd schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 15:38:
0x80070005
Iemand een idee?
Verwijderd
Het standaard modem van Ziggo, die ik eens in de zoveel tijd reset.Nogne schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 16:00:
[...]
Heb je een pi-hole of ander niet standaard modem/router in gebruik?
Wat @Notna zegt, je kan proberen het in de DMZ te zetten. En weet niet of je wifi gebruikt, maar een maat van mij had heel veel problemenmet zijn standaard router icm wifi. Hij heeft toen zijn Xbox een vast IP gegeven en alle problemen waren weg.Verwijderd schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 16:23:
[...]
Het standaard modem van Ziggo, die ik eens in de zoveel tijd reset.
Het toewijzen van een IP is nou net echt een ingrijpende wijziging dus ik snap ook niet waarom dat bij hem het heeft opgelost maar hij kan nu al enkele dagen (heeft de Xbox nog niet zo lang) gamen zonder problemen.
Ik zit ook nog op deze FW, las een draadje op Reddit maar volgens mij klopt het niet wat er wordt gezegd, zelfs Alpha Insiders zitten nog op deze FW maar er is een iemand die hardnekkig beweerd dat de update de random disconnects zou moeten hebben gefixt:DutchOwnage schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 16:08:
[...]
Wat is de FW versie van jouw controller nu? Hier is dat 5.5.2641.0
Heb recent geen update meer ontvangen.
https://www.reddit.com/r/..._to_the_controller_seems/
[ Voor 9% gewijzigd door JDL15 op 09-02-2021 17:44 ]
Hoe kom je op 15 euro? Als ik op de site kijk, dan zie ik staan dat ie 30 euro kostuchiha tijntje schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 12:49:
Kan ik eindelijk Dark Souls 2 op 100% zetten. Enige game, met uitzondering van Bloodborne uiteraard, van From die ik niet op 100% heb. Heb hem wel op de 360 geprobeerd, maar uiteindelijk niet mee verder gegaan. Was toch wel ietsjes minder dan deel 1.
https://www.microsoft.com...vetab=pivot%3aoverviewtab
Heb op de xbox zelf gekeken. Misschien ligt dat daar aan?Misha schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 18:10:
[...]
Hoe kom je op 15 euro? Als ik op de site kijk, dan zie ik staan dat ie 30 euro kost
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8HmQARG017GhUPvNw6rsqX0l.jpg?f=user_large)
[ Voor 40% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-02-2021 18:18 ]
Dan slinger ik hem zo maar ff aan! 🤡uchiha tijntje schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 18:16:
[...]
Heb op de xbox zelf gekeken. Misschien ligt dat daar aan?
[Afbeelding]
Bij mij op m'n telefoon gewoon €15 .Misha schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 18:10:
[...]
Hoe kom je op 15 euro? Als ik op de site kijk, dan zie ik staan dat ie 30 euro kost
/f/image/keXjp9Esn3q4tRU7x9wF9ICK.png?f=fotoalbum_large)
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik hoor de 60fps klagers al van heinde en verre aankomen...
Wel lekker veel dikke ray traces, me like !
Vaag 🧐Powder Toastman schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 18:37:
[...]
Bij mij op m'n telefoon gewoon €15 .[Afbeelding]
Maar ik heb hem via de Xbox voor 15 kunnen halen. Happy hunting!
https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtabMisha schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 18:10:
[...]
Ik heb en-us even aangepast naar nl-nl
RDR2 á 26,99;
https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab
GTA5 á 14,99;
[ Voor 22% gewijzigd door Thalaron op 09-02-2021 20:39 ]
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
M'n zoon heeft sinds een kleine maand een XBox series S.
Nu heeft hij sinds eind vorige week heel vaak geen internetverbinding als hij z'n XBox aanzet. Als je in de Wifi instellingen kijkt zie je ook geen netwerken. Normaal zie je daar naast die van ons ook nog een rijtje anderen. De XBox volledig herstarten verhelpt het probleem maar meestal is het de eerstvolgende keer weer zo. Normaal zet hij de XBox altijd in stand-by. Komt dit probleem iemand bekend voor en is er een oplossing? Of is dit een hardware probleem en moet de XBox terug?
Ik kan dit specifieke probleem zo snel niet terugvinden op internet
Edit: Hmm, hier lijkt iemand het ook te hebben met de X:
https://answers.microsoft...64-4e0d-b142-8bdd9bfdf532
Nu heeft hij sinds eind vorige week heel vaak geen internetverbinding als hij z'n XBox aanzet. Als je in de Wifi instellingen kijkt zie je ook geen netwerken. Normaal zie je daar naast die van ons ook nog een rijtje anderen. De XBox volledig herstarten verhelpt het probleem maar meestal is het de eerstvolgende keer weer zo. Normaal zet hij de XBox altijd in stand-by. Komt dit probleem iemand bekend voor en is er een oplossing? Of is dit een hardware probleem en moet de XBox terug?
[ Voor 13% gewijzigd door KNed op 09-02-2021 20:59 ]
RDR2 heb ik gekocht voor 15 euro op Amazon. Nu 18 euro zie ik.Thalaron schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 20:20:
[...]
Ik heb en-us even aangepast naar nl-nl![]()
RDR2 á 26,99;
GTA5 á 14,99;
Cyberpunk was daar ook goedkoper aan 40 euro en Elex een 15 euro.
Ik ben hier niet bekend mee met mijn X. Maar helpt het als hij de S niet meer in standby zet maar gewoon normaal afsluit en opstart? Heel veel tijd scheelt dat niet met de SSD.KNed schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 20:55:
M'n zoon heeft sinds een kleine maand een XBox series S.
Ook wat games uit de sale gehaald, maar begint de Xbox ineens vaag te doen. Al 2 x uitgevallen (1x geen signaal en 1 x helemaal uit) en nu staan er ineens 3 games in mijn download que die al weken geïnstalleerd staan (Astroneer, Tetris effect en Fallen Order).
Toevallig 3 gamepass games.
Het lijkt er op dat de Xbox het erg moeilijk als je download, af en toe een beetje gamed en tussendoor de MS store bezoekt. Toch duidelijk een vent die Series X
Edit : Ok nu wordt het al minder grappig. Mijn groep met random games die ik nog een keer wil testen is ineens gehalveerd (ong.). Het meeste daar van staat op de externe ssd en die is ook nog gewoon bijna vol. Dus lijkt alleen de groep link te zijn.
Maar mijn main opslag is ineens meer dan 33% leeg en er zijn dus games af die ik niet verwijderd heb en 2 zoals eerder genoemd installeren nu automatisch weer. Dat moet wel echt een harde crash zijn geweest dan
en ik hoop dat het niet bad sectors zijn op de internal SSD 🙏
Toevallig 3 gamepass games.
Het lijkt er op dat de Xbox het erg moeilijk als je download, af en toe een beetje gamed en tussendoor de MS store bezoekt. Toch duidelijk een vent die Series X
Edit : Ok nu wordt het al minder grappig. Mijn groep met random games die ik nog een keer wil testen is ineens gehalveerd (ong.). Het meeste daar van staat op de externe ssd en die is ook nog gewoon bijna vol. Dus lijkt alleen de groep link te zijn.
Maar mijn main opslag is ineens meer dan 33% leeg en er zijn dus games af die ik niet verwijderd heb en 2 zoals eerder genoemd installeren nu automatisch weer. Dat moet wel echt een harde crash zijn geweest dan
[ Voor 40% gewijzigd door Beakzz op 10-02-2021 02:13 ]
Dat is nog een optie ja.Zorroberner schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 23:39:
[...]
Ik ben hier niet bekend mee met mijn X. Maar helpt het als hij de S niet meer in standby zet maar gewoon normaal afsluit en opstart? Heel veel tijd scheelt dat niet met de SSD.
Al duurt het starten van spellen dan ook iets langer volgens mij?
Wat ik me gisteravond nog bedacht. De XBox zit via een Wifi versterker gekoppeld. Die Wifi versterker laat ik zichzelf sinds een week s'nachts uitzetten. Mogelijk kan de XBox daar niet zo goed tegen? Ik heb het gisteravond uitgezet. Later vandaag maar eens even kijken of de XBox nu wel Wifi verbinding heeft na stand-by.
Verkoopt Amazon dan download codes?ilm schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 23:20:
[...]
RDR2 heb ik gekocht voor 15 euro op Amazon. Nu 18 euro zie ik.
Cyberpunk was daar ook goedkoper aan 40 euro en Elex een 15 euro.
Hitman 2 gekocht voor 15 euro, eens een kans geven dan maar. Mooi met kwaliteitsmodus en unlocked framerate.
Gisteravond even kort gekeken. Wat ik me afvraag, ik heb bij veel games echt een walkthrough in het begin nodig. Doen jullie dat echt gewoon direct zonder, want ik mis dan vaak echt hoe ik dingen zou kunnen aanpakken. Nou speel ik eigenlijk ook pas sinds de Series X uitgekomen is ook echt andere games dan GTA en RDR... dus kan gewoon een gebrek aan game-ervaring zijn.
Gisteravond even kort gekeken. Wat ik me afvraag, ik heb bij veel games echt een walkthrough in het begin nodig. Doen jullie dat echt gewoon direct zonder, want ik mis dan vaak echt hoe ik dingen zou kunnen aanpakken. Nou speel ik eigenlijk ook pas sinds de Series X uitgekomen is ook echt andere games dan GTA en RDR... dus kan gewoon een gebrek aan game-ervaring zijn.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Hitman is nou net zo'n sandbox wat niet aan mij besteed is dus daar kan ik niet veel over zeggen, maar nee verder heb ik over het algemeen geen walkthroughs nodig. Alleen als ik een game op zich leuk genoeg vindt om te spelen maar toch ook weer niet zo leuk waardoor ik er gewoon even snel doorheen wil blazen (of ik heb gewoon geen zin in de puzzels maar wil het verhaal wel meekrijgen) dan gebruik ik een walkthrough.
Day of the tentacle heb ik bv zo gespeeld. Zal heiligschennis zijn voor sommigen maar ik heb nooit het geduld gehad om van die adventure games zelf uit te vogelen. Maar heb toch een aantal keer goed gelachen met de game hierdoor terwijl ik zonder guide nooit zover gekomen was.
Maar als ik een guide gebruik is het ook om de game gewoon zo snel mogelijk uit te spelen, niet alleen om op gang te komen.
Day of the tentacle heb ik bv zo gespeeld. Zal heiligschennis zijn voor sommigen maar ik heb nooit het geduld gehad om van die adventure games zelf uit te vogelen. Maar heb toch een aantal keer goed gelachen met de game hierdoor terwijl ik zonder guide nooit zover gekomen was.
Maar als ik een guide gebruik is het ook om de game gewoon zo snel mogelijk uit te spelen, niet alleen om op gang te komen.
Hitman 1, die van 2015 dacht ik, had gewoon een tutorial level, waarin alles redelijk werd uitgelegd. Dat was volgens mij die map met dat jacht in de jachthaven.ArthurMorgan schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 08:39:
Hitman 2 gekocht voor 15 euro, eens een kans geven dan maar. Mooi met kwaliteitsmodus en unlocked framerate.
Verder is er niet een speciale manier om Hitman te spelen. Het is een soort van open wereld map waarin je vrij kan rondlopen en een aantal personen moet omleggen. Als jij guns blazing rambo stijl dat wilt doen, prima. Als je het compleet stealth wil doen ook prima. Er liggen genoeg mogelijkheden om op te pakken en dat wordt ook aangegeven op een bepaald niveau dat je bv een airco unit kan saboteren, die in de buurt van je target staat.
Ik heb zelf nog getwijfeld gisteren om Hitman 2 te kopen, maar ik kwam al niet door het 3e level van Hitman 1. De rest van de game niet eens aangeraakt. Al blijft het leuk om iets te saboteren en daarna je target daardoor ziet uitgeschakeld te worden.
Hitman (2) lijkt me bij uitstek een game waar een walkthrough niet nodig is omdat (op de standaard moeilijkheidsgraad) je toch nog wel redelijk aan je handje gehouden wordt. Daarnaast is er een uitstekende tutorial aanwezig met meerdere missies waarin je alles in detail uitgelegd wordt.ArthurMorgan schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 08:39:
Ik gebruik ook wel walkthroughs maar nooit in een eerste playthrough. In zeer uitgebreide RPG's bijv. grijp ik wel eens naar een fextralife of iets dergelijks om even te checken hoe een bepaalde quest ook alweer tot een goed einde gebracht moest worden
Wat is Immortals: Fenyx Rising een heerlijke game! 
Hoopte al dat deze in de nieuwe aanbiedingen zou zitten, de Gold Edition gelijk gehaald voor 38 euro.
Hoopte al dat deze in de nieuwe aanbiedingen zou zitten, de Gold Edition gelijk gehaald voor 38 euro.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Gisteren Hitman 2 gekocht. De 1e hitman sinds de 1e hitman.
Ik weet alleen nog niet zo goed of het echt een game voor mij is. Ik weet wel dat ik niet moet gaan spelen voor de achievements, want dan wordt het vrij snel herhalend ben ik bang met al die challenges. Ik ga denk ik eerst lekker alle levels gewoon op mijn manier proberen te completen en daarna zie ik wel verder.
Daarnaast misschien beginnen met Dark Souls 2. Naast Little Nightmares 2 komt er in februari niet heel veel uit volgens mij.
Daarnaast misschien beginnen met Dark Souls 2. Naast Little Nightmares 2 komt er in februari niet heel veel uit volgens mij.
De Mission Stories in Hitman zijn verkapte walkthroughs opzich. Als je een Mission Story aanzet hoef je in principe alleen nog te doen wat de game van je vraagt. Gaandeweg leer je hierdoor de game kennen en ga je uiteindelijk steeds creatiever spelen.ArthurMorgan schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 08:39:
De games zitten voor beginners echt fantastisch in elkaar.
Ok, zalhet eens proberen. Eerste missie mislukte gisteren vrij snel. Had me goed verstopt, dat wees zich nog wel uit. Maar toen ik op de target afging werd ik vrij snel gepakt. Heb even naar een walkthrough gekeken toen en daar bleek nogal iets logisch uit wat ik eerder tegen gekomen was.
Het hele hitman gedoe is sowieso nieuw voor me. In AC en RDR is dat vrij recht toe recht aan. Hier heb je echt meer mogelijkheden natuurlijk. Maar dat moest wel even goed landen zeg maar.
Nu met jullie posts heb ik meer idee om aan meerdere dingen te denken dan alleen van dichtbij iemand omleggen, en dus goed opletten op wat er gezegd wordt. (in AC is dat vaak zoveel geklets dat ik even niet echt heel erg daar op lette
)
Het hele hitman gedoe is sowieso nieuw voor me. In AC en RDR is dat vrij recht toe recht aan. Hier heb je echt meer mogelijkheden natuurlijk. Maar dat moest wel even goed landen zeg maar.
Nu met jullie posts heb ik meer idee om aan meerdere dingen te denken dan alleen van dichtbij iemand omleggen, en dus goed opletten op wat er gezegd wordt. (in AC is dat vaak zoveel geklets dat ik even niet echt heel erg daar op lette
De Mission Stories laten je vaak van A tot Z zien wat je moet doen en maken het wat toegankelijker voor beginners in de serie. Van ''vermom je als die en die persoon'' tot ''poison het drinken.'' Ze zijn vaak ook ontzettend grappig en creatief en laten je perfect zien welke mogelijkheden de game allemaal heeft. Ik zie het altijd een beetje als de Main Story voordat je gaat Freeroamen.
Als je een level opstart even naar het menuutje, dan naar Mission Stories en van daar kun je er één selecteren. Vanaf dan neemt de game je aan de hand mee en is het wat logischer allemaal.
Als je een level opstart even naar het menuutje, dan naar Mission Stories en van daar kun je er één selecteren. Vanaf dan neemt de game je aan de hand mee en is het wat logischer allemaal.
[ Voor 27% gewijzigd door Timothy3000 op 10-02-2021 10:52 ]
Ik kan mij eindelijk ook melden in dit topic. Na maanden proberen lijkt het net gelukt te zijn om een series X aan te schaffen via bol. Nu op zoek naar een leuke game aangevuld met gamepass.
Welkom in de familieSlomy schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 11:07:
Ik kan mij eindelijk ook melden in dit topic. Na maanden proberen lijkt het net gelukt te zijn om een series X aan te schaffen via bol. Nu op zoek naar een leuke game aangevuld met gamepass.

Hey super nieuws, gefeliciteerd en welkom. Je zal versteld staan van de kracht van die XSX. Veel plezier ermee en lees natuurlijk graag je game ervaringenSlomy schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 11:07:
Vreemd probleem met de Xbox .. tijdens het spelen viel het geluid uit (koptelefoon) en begon het poppetje te draaien. De controller begon langzaam te knipperen en kon geen verbinding meer maken met de Xbox. Xbox draadloze controller stuk dacht ik. Dan maar eens proberen met een PDP wired maar helaas zonder resultaat. Nieuwe draadloze controller gekocht maar er kan wederom geen verbinding gemaakt worden met de Xbox... Xbox kapot???
-Xbox start op en geeft beeld (passcode scherm)
-wired en wireless geen verbinding met Xbox
-verbindings button op Xbox reageert als er op is geklikt.
Even de stroom van de xbox halen en weer erop zetten én daarna even verbinding maken via USB-C. Dat helpt bij mij als de controller random disconnect.Tongpo84 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 11:50:
Vreemd probleem met de Xbox .. tijdens het spelen viel het geluid uit (koptelefoon) en begon het poppetje te draaien. De controller begon langzaam te knipperen en kon geen verbinding meer maken met de Xbox. Xbox draadloze controller stuk dacht ik. Dan maar eens proberen met een PDP wired maar helaas zonder resultaat. Nieuwe draadloze controller gekocht maar er kan wederom geen verbinding gemaakt worden met de Xbox... Xbox kapot???
Eigenlijk is Hitman erg leuk en het zet je ook wel aan om niet de gebaande wegen te kiezen.ArthurMorgan schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:46:
Ok, zalhet eens proberen. Eerste missie mislukte gisteren vrij snel. Had me goed verstopt, dat wees zich nog wel uit. Maar toen ik op de target afging werd ik vrij snel gepakt. Heb even naar een walkthrough gekeken toen en daar bleek nogal iets logisch uit wat ik eerder tegen gekomen was.
Nu met jullie posts heb ik meer idee om aan meerdere dingen te denken dan alleen van dichtbij iemand omleggen, en dus goed opletten op wat er gezegd wordt. (in AC is dat vaak zoveel geklets dat ik even niet echt heel erg daar op lette)
Je moet persoon X omleggen.
Persoon X zit in een groot landhuis.
Persoon X zit op de bovenste verdieping.
Om binnen te komen, moet je je al verkleden als een van de beveiligings medewerkers.
Vervolgens is de enige manier om ongezien bij Persoon X te komen, via de dienst lift die in de keuken zit.
Om in de keuken niet op te vallen, bedwelm je een van de koks en trek je zijn koks kleren aan.
Je ziet ineens de maaltijd van persoon X staan op het gasfornuis.
In de kast staat ook nog een potje gif
1+1 = 2
Daar gaat je plan om een bom onder de tafel van persoon X te planten. Je brengt hem nu om met gif vermengt in de gebakken aardappelen en spruitjes.
Kwam deze nog tegen uit mijn archief. Kwam daar achter tijdens het spelen dat je het doelwit misschien wel kon lanceren of laten ontploffen in het vliegtuig. Aldus geschiedde
Toch ook nog een paar dingetjes uit de sale meegepikt...
The Witcher 3 goty nu voor maar 10 euro is echt een no brainer... Had hem wel op pc maar nog niet (echt) gespeeld, en speel nu liever op de Xbox. Later dit jaar als het goed is de patch en dan ligt hij al klaar om te spelen (los van of hij dan nog in gamepass zit, en inclusief dlc).
Verder alleen Prey, de originele 360 game, voor 4 euro gekocht. Hij is helaas wel redelijk janky, 30 fps denk ik met nog genoeg framedrops (of in ieder geval loopt het niet soepel). Vreemd genoeg eigenlijk toch nog best goed te spelen. Ik weet niet of ik hem helemaal uit ga spelen weer, maar in ieder geval wel leuk om hem weer even te doen. Don't fear the reaper!
The Witcher 3 goty nu voor maar 10 euro is echt een no brainer... Had hem wel op pc maar nog niet (echt) gespeeld, en speel nu liever op de Xbox. Later dit jaar als het goed is de patch en dan ligt hij al klaar om te spelen (los van of hij dan nog in gamepass zit, en inclusief dlc).
Verder alleen Prey, de originele 360 game, voor 4 euro gekocht. Hij is helaas wel redelijk janky, 30 fps denk ik met nog genoeg framedrops (of in ieder geval loopt het niet soepel). Vreemd genoeg eigenlijk toch nog best goed te spelen. Ik weet niet of ik hem helemaal uit ga spelen weer, maar in ieder geval wel leuk om hem weer even te doen. Don't fear the reaper!
Net uurtje Hitman verder gespeeld. Ik heb nu inderdaad een leuke tutorial missie die me eerst hielp met een bepaalde uitleg, en daarna freeroam gaf. het 'probleem' gisteravond was (denk ik) dat ik begon met spelen tijdens dat hij nog aan het installeren was. Dan word je bij een strandhuis gedumpt zonder al te veel begeleiding, dat is als beginner wel iets lastiger. Na jullie posts is me die ook nog wel zonder veel problemen gelukt trouwens, maar die tutorial missies met challenges is toch wel handig om er even in te komen.
Top! Dit is de oplossing 😁JDL15 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 12:01:
[...]
Even de stroom van de xbox halen en weer erop zetten én daarna even verbinding maken via USB-C. Dat helpt bij mij als de controller random disconnect.
Moet cdpr niet kopje onder gaan😂Finraziel schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 13:17:
Toch ook nog een paar dingetjes uit de sale meegepikt...
Dat is in principe gewoon de standaard manier om die missie door te lopen toch? Althans de eerste "story" die zich dan ontvouwt. Wel een treffend voorbeeld inderdaad.MRE-Inc schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 12:40:
[...]
Eigenlijk is Hitman erg leuk en het zet je ook wel aan om niet de gebaande wegen te kiezen.
Je moet persoon X omleggen.
Persoon X zit in een groot landhuis.
Persoon X zit op de bovenste verdieping.
Om binnen te komen, moet je je al verkleden als een van de beveiligings medewerkers.
Vervolgens is de enige manier om ongezien bij Persoon X te komen, via de dienst lift die in de keuken zit.
Om in de keuken niet op te vallen, bedwelm je een van de koks en trek je zijn koks kleren aan.
Je ziet ineens de maaltijd van persoon X staan op het gasfornuis.
In de kast staat ook nog een potje gif
1+1 = 2
Daar gaat je plan om een bom onder de tafel van persoon X te planten. Je brengt hem nu om met gif vermengt in de gebakken aardappelen en spruitjes.
Kwam deze nog tegen uit mijn archief. Kwam daar achter tijdens het spelen dat je het doelwit misschien wel kon lanceren of laten ontploffen in het vliegtuig. Aldus geschiedde
[YouTube: Hitman]
Ik heb zelf ooit een compilatie gemaakt in Hitman Absolution (de enhanced-editie uit 2019), van de missie King of Chinatown. Was in eerste instantie bedoeld om iemand te overtuigen dat je wel degelijk keuzevrijheid hebt in dat deel. Sommige benaderingen zijn wel min of meer hetzelfde maar toch aardig wat variatie weten te vinden
Dit topic is gesloten.
Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |