Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wybob
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23-11-2023
airwolf83 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 23:21:
[...]

Stomme vraag misschien maar hoe heb je dat diagnostics menuutje naar voren gekregen?
How to access the HDMI diagnostics menu

Open the settings of the TV by pressing on the gear icon on the remote
Highlight or move the pointer over the All Settings option and open all settings
Select the Channels option
Move the pointer or highlight Channel Tunning
Press the 1 key on the remote five times quickly
After a moment, the HDMI diagnostics menu will open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-09 10:29
Iemand al de voice assistant capabilities uitgeprobeerd? Als je een Sonos set thuis gebruikt met Alexa/Google kan je echt gave dingen doen :D

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Bullet NL schreef op woensdag 11 november 2020 @ 23:46:
Ik heb ook geen probleem, heb wel alles met een schone installatie op de XBox Series X geïnstalleerd, maak dus geen gebruik van een externe HDD oid.
Hier hetzelfde, geen externe HDD en ook alle games gedownload in plaats van transfer. Transfer via wifi ging met 100mbit, downloaden was 700mbit dus was een makkelijke keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:51
Soussi. schreef op woensdag 11 november 2020 @ 23:31:
series x stabiele wifi verbinding?
Hier wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Miesjh schreef op woensdag 11 november 2020 @ 21:54:
Zijn er nog meer mensen die bij Gears 5 in de opties, bij video, niet de keuze 120 zien bij versus multiplayer frame rate? Heb een LG C9.
Op mijn LG B9 is het gewoon te kiezen. Vanmiddag al een paar online potjes gedaan, lekker hoor (op de lag na dan _O- )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:32

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

MGSNK schreef op woensdag 11 november 2020 @ 23:51:
Iemand al de voice assistant capabilities uitgeprobeerd? Als je een Sonos set thuis gebruikt met Alexa/Google kan je echt gave dingen doen :D
Hier een LG soundbar met Google assistent en op de Xbox die assistenten aan gezet. Dus kom maar door met die leuke dingen, want ik weet ze niet. :)

XBL: MRE Inc

• SantinoNL
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-06 12:28
Voor de mensen die problemen ervaren met de laatste firmware voor de C9: haal je tv even 10 minuten van het stroom en test het daarna nog eens met de Xbox.

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:25
Bullet NL schreef op woensdag 11 november 2020 @ 07:42:
[...]

Ik game als sinds de eerste Xbox niet meer op de PC...... Volgens mij is dat sinds 2003 ;-)
Dat gedoen met upgraden, drivers, Windows enz enz..... Nee doe mij maar een console.
Qua PC's hebben we hier in huis alleen nog maar laptops....

Terwijl ik in de jaren 00's van deze eeuw een knoepert van een game-rig had staan ;-)
Haha ja dat is nog altijd wel een dingetje natuurlijk. Ik zou graag beweren dat dit niet meer aan de orde is maar de combinatie nieuwste Windows 10 en juist de games als Forza (en dan vooral motorsport) is niet altijd even optimaal.

Ik heb overigens dat er soms geen geluid op de soundbar is. Opnieuw uit en inschakelen lost het op.

[ Voor 6% gewijzigd door sdk1985 op 12-11-2020 00:11 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Als ik lees over firmwares en problemen met tv's en stroom eraf halen voel ik me ondanks dat ik 31 ben erg oud, wat is er mis met een domme tv, en waarom zijn die niet meer te koop? Gewoon een tv die doet wat er op de verpakking staat, stel aansluitingen en dat is het. Geen apps, geen updates, geen internet. Het "smart" deel werkt stukken beter via een Chromecast of soortgelijk iets.

"Einde rant, tijd om te slapen.

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Ik ben onder de indruk van het design. Het ziet er gewoon rente strak uit in het mat zwart en desktop achtige uiterlijk. Vind het ding nog best wel hoog ogen, laat staan hoe groot de PlayStation 5 gaat worden :D.

Set your goals high, and don't stop till you get there.

• MijnHeerZomer
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 03-08 22:54
Zojuist m'n eerste Xbox, de series S gekocht. Ben zeer benieuwd! Uiteraard wil ik gaan voor de GamePass, wat de keuze voor een Xbox zeker aanwakkerde. Heeft iemand goede tips voor de GamePass?

• NotSoSteady
MijnHeerZomer schreef op donderdag 12 november 2020 @ 00:12:
Zojuist m'n eerste Xbox, de series S gekocht. Ben zeer benieuwd! Uiteraard wil ik gaan voor de GamePass, wat de keuze voor een Xbox zeker aanwakkerde. Heeft iemand goede tips voor de GamePass?
Ja, neem direct 36 maanden voor 99 euro. Ideaal wanneer je nog geen abonnement hebt lopen.

https://www.techtastic.nl...dkoop-aanbieding-90-euro/

[ Voor 4% gewijzigd door NotSoSteady op 12-11-2020 00:16 ]

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
Homeland schreef op donderdag 12 november 2020 @ 00:11:
Als ik lees over firmwares en problemen met tv's en stroom eraf halen voel ik me ondanks dat ik 31 ben erg oud, wat is er mis met een domme tv, en waarom zijn die niet meer te koop? Gewoon een tv die doet wat er op de verpakking staat, stel aansluitingen en dat is het. Geen apps, geen updates, geen internet. Het "smart" deel werkt stukken beter via een Chromecast of soortgelijk iets.

Tja toch gaat er wat mij betreft niets boven een (goed werkende) native AndroidTV. Gewoon alles dat je nodig hebt als volwaardige HTPC vervanger zonder extra apparatuur, afstandsbedieningen en/of smartphones om je apparaat te bedienen.

Helaas zijn de OLED android tv's nog erg prijzig :X .

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• MijnHeerZomer
Bedankt! Hier ga ik direct werk van maken!
NotSoSteady schreef op donderdag 12 november 2020 @ 00:14:
[...]

Ja, neem direct 36 maanden voor 99 euro. Ideaal wanneer je nog geen abonnement hebt lopen.

https://www.techtastic.nl...dkoop-aanbieding-90-euro/

• MGSNK
MRE-Inc schreef op woensdag 11 november 2020 @ 23:58:
[...]

Hier een LG soundbar met Google assistent en op de Xbox die assistenten aan gezet. Dus kom maar door met die leuke dingen, want ik weet ze niet. :)
U vraagt wij draaien:

https://www.windowscentra...ommand-list-tips-and-more

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• NotSoSteady
MijnHeerZomer schreef op donderdag 12 november 2020 @ 00:16:
Bedankt! Hier ga ik direct werk van maken!

[...]
Let wel op dat je geen gebruik gaat maken van die 1 maand gratis die door Microsoft wordt aangeboden. Daar ben ik namelijk ingetuind en toen heb ik twee maanden moeten wachten, omdat ik het derde jaar niet meer kon toevoegen.

• D-Ed
  • Niet online
Het enige probleem dat ik ervaar op de Series X is de slechte AI van Watchdogs Legion 8)7

Echt blij dat ik die game via een US code heb kunnen score voor €38,-, ik irriteer me teveel aan de domme AI die je achterna zit omdat je iemand hebt neergeschoten maar als je een hoekje omloopt en je loopt weer terug zijn soms de npc's gewoon verdwenen.. Of je kijkt even links of rechts en auto's die er niet waren springen zo in beeld..

Het ziet er op momenten mooi uit maar op dit moment doet de game mij niet zoveel.. Mag nog wel een kleine patch voor uitkomen die de dynamische content iets natuurlijker laat opkomen/reageren..

• MGSNK
Voor wie trouwens nog naar een Elite Controller kijkt, hij is momenteel scherp geprijsd bij de Duitse Amazon

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:07
MRE-Inc schreef op woensdag 11 november 2020 @ 22:44:

@Rossi46 vandaag op de c9 de nieuwe firmware geïnstalleerd. Daarna VRR uitgezet, 120hz aan, Xbox een robot gegeven en daarna VRR weer aan gezet. Dat werkte bij mij goed. Liet ik VRR aan staan en dan 120hz instellen, dan kreeg ik eenhandig zwart beeld.
Dank, al is dit voor mij nog niet helemaal de oplossing.

Alles ging goed zoals jij het omschreef (dat is al een stap in de goede richting) maar bij het opstarten van Dirt 5 viel weer het totale signaal weg. Dus de game start op (inclusief geluid via de headset) maar de tv detecteert geen enkel signaal meer.

Dus maar weer opnieuw opgestart en VRR uitgezet. En warempel, Dirt 5 startte nu wel op. En ik kon de "high framerate mode" selecteren. Daarna snel Ori opgestart en ook daar kon ik de 120fps mode gebruiken. Maar nu komt het: bij zowel Dirt als Ori merkte ik eigenlijk maar weinig van de 120fps... Dat terwijl ik het verschil tussen 30fps en 60fps altijd enorm heb gevonden. Hier had ik wel wat meer van verwacht :/

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• MijnHeerZomer
NotSoSteady schreef op donderdag 12 november 2020 @ 00:22:
[...]

Let wel op dat je geen gebruik gaat maken van die 1 maand gratis die door Microsoft wordt aangeboden. Daar ben ik namelijk ingetuind en toen heb ik twee maanden moeten wachten, omdat ik het derde jaar niet meer kon toevoegen.
''Xbox Game Pass Ultimate

Wordt maandelijks verlengd op 11-11-2023''

Haha, top dit! Bedankt voor de tip!

• Bearclaw
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20-02 19:01
MGSNK schreef op donderdag 12 november 2020 @ 00:24:
Voor wie trouwens nog naar een Elite Controller kijkt, hij is momenteel scherp geprijsd bij de Duitse Amazon
145 (y) bedankt!

• dubbeldekkert
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-09 10:17
Homeland schreef op donderdag 12 november 2020 @ 00:11:

Totdat je een LG OLED met WebOS koopt en dan heb je geen Chromecast meer nodig. Buiten dat is de Magic Remote geniaal.

Verder zijn er wat kinderziektes met HDMI 2.1 omdat dit nieuwe techniek is en er nog praktisch geen bronnen waren die het ondersteunden. De Xbox Series en PS5 doen dit wel en dus komen deze problemen nu boven drijven.

Dan mag je blij zijn dat je een 'slimme' TV hebt waar met een update de problemen worden verholpen :+

• NotSoSteady
MijnHeerZomer schreef op donderdag 12 november 2020 @ 00:33:
[...]

''Xbox Game Pass Ultimate

Wordt maandelijks verlengd op 11-11-2023''

Haha, top dit! Bedankt voor de tip!
Ja, scheelt behoorlijk wat. :*)

• shyheim
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 15-08 21:55

shyheim

busta! straight busta!

YouTube: LG CX/ C9 Recommended Best Settings for Xbox Series X (4K@120Hz, VRR...

Net nieuwe vid gepost door HDTVtest

Beste settings voor LG C9 en CX... omdat het hier toch vaak aan bod komt.

Xbox GT: Shyheim87 | PSN: Shyheimz-

• MijnHeerZomer
Vóór dikwijls €400 euro de komende jaren klaar zijn met een uitstekende console en een onbeperkt aanbod aan games is echt geniaal!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 11:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

shyheim schreef op donderdag 12 november 2020 @ 00:37:
YouTube: LG CX/ C9 Recommended Best Settings for Xbox Series X (4K@120Hz, VRR...

Cool, thanks. Vincent is de autoriteit op dit gebied, mooi nog even kijken voor het slapen gaan.

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 15:09
DutchOwnage schreef op woensdag 11 november 2020 @ 23:11:
[...]

Jeetje, dat is echt vervelend. Ik stel de aanschaf van een CX maar even uit, en wacht wel op de 2021 modellen. Tenzij er een fatsoenlijke firmware komt. Ik lees mij te veel gedonder met 120hz.
Wij hebben een C9, en in theorie kan ik de Xbox gewoon op 120 FPS zetten, maar heb hem gewoon op 60 laten staan voor nu. Kijk er over een paar weken wel naar. 4K 60 FPS is sowieso prima zat voor mij.

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Thomas schreef op woensdag 11 november 2020 @ 16:56:
Helaas, D pad op mijn Series S controller reageert niet lekker. Geen zin om de hele console terug te sturen, kijk wel of MS coulant wil doen en gewoon een nieuwe kan opsturen.
Dit lijkt trouwens een soort van over te zijn. De d-pad up knop werkte slecht, moest in eerste instantie keihard drukken, maar nu doet hij het eigenlijk wel goed, volgens mij mist hij geen 'press' meer. Nou goed dan.

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19:34
Voor aankomende vrijdag wil ik CoD Cold War aanschaffen voor de series s kan ik gewoon een key aankopen (voorbeeld: https://www.g2a.com/call-...ey-europe-i10000217220009) en deze redeemen via redeem.microsoft.com?

(sorry games aanschaffen op deze manier is nieuw voor mij :-))

[ Voor 13% gewijzigd door michaeltjeh1 op 12-11-2020 02:22 ]

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-09 00:17
michaeltjeh1 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 02:20:
Voor aankomende vrijdag wil ik CoD Cold War aanschaffen voor de series s kan ik gewoon een key aankopen (voorbeeld: https://www.g2a.com/call-...ey-europe-i10000217220009) en deze redeemen via redeem.microsoft.com?

(sorry games aanschaffen op deze manier is nieuw voor mij :-))
Ja maar kijk welke versie je koopt, volgens die pagina zou het gaan om de gewone versie dus dan kan je op een Series X/S enkel in backcompatible mode spelen en niet met Series X/S enhancements.

Call of Duty Black Ops : Cold War|Standard Edition includes:
Call of Duty®: Black Ops Cold War game
Includes Xbox One version of game
Plays via backward compatability on Xbox Series X when it launches

Dit is dus zogezegd de ''basis'' versie van de game en niet de series S/X enhanced versie, die zou je normaal ook moeten vinden op zulke sites, een giveaway dat je de juiste hebt is dat ie normaal gezien net wat duurder moet zijn aangezien Activision zelf ook extra vraagt voor hun Series X/S versie.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Let wel dat de enhanced versie nog niet meteen beschikbaar is volgens mij. Dus je zult eerst nog even de gewone versie spelen. Maar koop dus inderdaad de cross-gen versie.

Alhoewel Forza Horizon 4 dus in 60 FPS draait zegt mijn CX tv dat het 120 Hz is. Blijkbaar switch hij dus niet automatisch van refresh rate?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:20
just88just schreef op woensdag 11 november 2020 @ 23:11:
[...]

Maar doet ie ook chroma 4:4:4 dat is de vraag ;)
Ja.
Phusebox schreef op donderdag 12 november 2020 @ 05:49:
Let wel dat de enhanced versie nog niet meteen beschikbaar is volgens mij. Dus je zult eerst nog even de gewone versie spelen. Maar koop dus inderdaad de cross-gen versie.

Alhoewel Forza Horizon 4 dus in 60 FPS draait zegt mijn CX tv dat het 120 Hz is. Blijkbaar switch hij dus niet automatisch van refresh rate?
Waar zie jij dat op je CX? Want ik kan enkel de resolutie en of het HDR is in beeld krijgen via de AD/SAP knop op de Magic Remote en vervolgens Information.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

MGSNK schreef op donderdag 12 november 2020 @ 00:24:
Inmiddels weer € 163?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Jawel, die is er direct.

Vroeg me al af wat er zo scherp was aan 163, maar is dus alweer weg... Alleen voor nachtbrakers :'(
Hopelijk rond bf misschien nog een keer :9

Gamertag: FinrazielNL

• Zhankou
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-05 11:15
Weet iemand wat voor bitrate remote play gebruikt? En of die uberhaupt te verhogen is? Het werkt prima, maar voorheen gebruikte ik OneCast en kon de kwaliteit opschroeven. Helaas nu niet meer.

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18:58

Bozznl

GT: The Bozzz88

Goede uitleg over series X icm LG CX instellingen (of andere/oudere modellen). HGIG icm HDR calibration in xbox, VRR, PC setting op tv vanwege 4:4:4. Komt allemaal aan bod.

https://youtu.be/5Y9qcXMQg_s

Edit: was al gepost zie ik :+ :+

[ Voor 8% gewijzigd door Bozznl op 12-11-2020 06:57 ]

GT: The Bozzz88

Totaal tegen mijn verwachting in werkt quick resume ook met games die op de externe hdd staan :D
Gisteren even Killer Instinct gespeeld (laden duurde wel enorm lang vanaf de Touro Pro nu ik de snelheid van de interne ssd gewend ben)
Toen Mortal Kombat 11 gespeeld.
Vervolgens Samurai Shodown en dacht voor de gein ff kijken, KI opgestart en *pats* zat nog midden in de match _/-\o_
Dit ging dus wel razendsnel en moet dus nog wel ergens intern opgeslagen hebben staan.
Ge-wel-dig !!

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:36

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Bullet NL schreef op woensdag 11 november 2020 @ 23:46:
Ik heb ook geen probleem, heb wel alles met een schone installatie op de XBox Series X geïnstalleerd, maak dus geen gebruik van een externe HDD oid.
Dat ook maar eens doen voor FH4.
FH4 nog nooit op m'n One gespeeld, maar al wel op een externe ssd gezet. Ik had het gevoel dat FH4 er gisteren compleet opnieuw opgezet werd.
FH4 even gestart, kwam in scherm calibratie settings, maar alle tekst was uit de boxen verdwenen, had dus geen idee wat ik moest selecteren.

Games die je veel speelt toch maar op interne schijf installen dan?

XBL: theArthurrrr

• MGSNK
@Rivanov helaas weer verlopen ja ;w
Ik heb het vannacht gecheckt, toen was wel wel korting te vergeven.

[ Voor 47% gewijzigd door MGSNK op 12-11-2020 07:12 ]

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Koning-Admiraal schreef op woensdag 11 november 2020 @ 19:23:
[...]

Kun je footsteps goed horen en kan het geluid hard genoeg? Of valt dat mee.
Ja die hoor je heel goed, ik hoor zelfs meer dan mijn mijn Sonos ARC systeem :P
Volume heb ik gemiddeld op +/- 75% staan.
_O-

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Rob112
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 21:53
24 uurs actie bij Top Gear, bij een half jaar abbo krijg je nu niet alleen Dirt 5 maar ook Pes 21 https://topgear.nl/abonne...cker&utm_medium=affiliate

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Cogitationis poenam nemo patitur

Zie het inderdaad nu ook. (kwestie van paar keer op de groene knop rammen op je LG remote)
Heb de settings overgenomen van de laatste HDTV test video die zojuist gepost is.

En heb Allow 4:2:2 nu op de Xbox ook uitgeschakeld. (had ik eerst aanstaan)

TLDR:

Home screen LG
• Edit
◇ Set appropriate HDMI input to “PC” (changing this will reset all picture mode settings)

SDR:

Settings:
• Set picture mode to “Game”
Advanced settings:
• Energy Saving: off
• Picture mode settings for “Game”
◇ Sharpness: 0
◇ Gamma: BT.1886
◇ Advanced Controls:
▪ White Balance: Warm2
◇ Picture Mode Settings:
▪ Black Level: Low

HDR:

Settings:
Advanced settings:
◇ Color: 50
◇ Advanced Controls:
▪ Dynamic Tone Mapping: HGIG
◇ Picture Mode Settings:

• Phusebox
Rivanov schreef op donderdag 12 november 2020 @ 06:28:
[...]

Waar zie jij dat op je CX? Want ik kan enkel de resolutie en of het HDR is in beeld krijgen via de AD/SAP knop op de Magic Remote en vervolgens Information.
Drie of vier keer op de groene knop je LG remote drukken. (sorry ik was blijkbaar nog half aan het slapen)

[ Voor 6% gewijzigd door Phusebox op 12-11-2020 07:30 ]

Hier inderdaad hetzelfde.
Heb er even een post voor geplaatst op Resetera en Reddit

Afbeeldingslocatie: https://dsc.cloud/0eb69a/IMG_0175.jpeg

@EvilBoris I have set my Xbox Series X to 4K/120Hz in the Xbox Settings. But when I start a non-120Hz game .. my LG still says that it's running in 4K/120Hz.
It seems it doesn't automatically switch/fall-back to 60Hz?!

[ Voor 25% gewijzigd door Rivanov op 12-11-2020 07:42 ]

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
Ik kan weer even vooruit. Heb net de expansion card er in gestoken en heb nu 3,7 TB opslag waarvan 2 TB HDD met de last gen games die ik niet veel meer speel.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• mannowlahn
  • Laatst online: 21:20
Wat is de beste manier om mijn xbox te laten vervangen, zie via de xbox support site dat het 15 business dagen duurt voordat ze weer een vervanging sturen. Waarschijnlijk ook de enige manier maar wellicht dat er nog een tip is?

Ik ben wel benieuwd wat de aantallen met een faulty PSU is,

• Sjalabert
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13-09 14:55
Zo mijn mail is de deur uit naar Bol.com volgens hun moet ik contact leggen met Microsoft :( Wordt ouderwets van kastje naar de muur gestuurd. Wie herkend onderstaande problemen ? Hoor het graag dan kan ik dat eventueel meenemen?

De XsX valt gewoon keihard uit.

Xbox Series X - Rainbow Six Siege wat niet functioneert op televisie.

Xbox Series X - Tetris wat niet functioneert op Gamemonitor (ASUS VG27AQL1A).

Xbox Series X - No Mans Sky wat niet functioneert op televisie.

Xbox Series X - Bright wat niet functioneert op Gamemonitor (ASUS VG27AQL1A).

Xbox Series X - FiFa21 wat niet functioneert op Gamemonitor (ASUS VG27AQL1A).

Want de 'goeroes' bij bol.com wimpelen het ook af met ze kunnen de filmpjes niet zien :s

Wie met één vinger naar een ander wijst, wijst met drie vingers naar zichzelf!

• shyheim

shyheim

busta! straight busta!

Dat suckt @Sjalabert :(

Normaal gezien is customer support van Bol nochtans wel vrij goed (mijn ervaring). Misschien is 't omdat ze geen vervangtoestel kunnen voorzien dat ze je naar MS sturen?
Rivanov schreef op donderdag 12 november 2020 @ 07:29:
[...]

Zie het inderdaad nu ook. (kwestie van paar keer op de groene knop rammen op je LG remote)
Heb de settings overgenomen van de laatste HDTV test video die zojuist gepost is.

En heb Allow 4:2:2 nu op de Xbox ook uitgeschakeld. (had ik eerst aanstaan)

TLDR:

Home screen LG
• Edit
◇ Set appropriate HDMI input to “PC” (changing this will reset all picture mode settings)

SDR:

Settings:
Advanced settings:
◇ Gamma: BT.1886
◇ Advanced Controls:
◇ Picture Mode Settings:

HDR:

Settings:
Advanced settings:
◇ Color: 50
◇ Advanced Controls:
▪ Dynamic Tone Mapping: HGIG
◇ Picture Mode Settings:
Dat zijn alle settings van Vincent?
Youtube lag gisteren down nadat ik de video postte :)

Bespaart me de moeite van zelf de video te bekijken namelijk _/-\o_

Merk je veel verschil met je initiële settings?
Ook hij gaf aan dat die AMD FreeSync dus helemaal niet hoeft aan te staan voor VRR.

[ Voor 81% gewijzigd door shyheim op 12-11-2020 08:03 ]

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-09 18:13
Sjalabert schreef op donderdag 12 november 2020 @ 07:54:
Zo mijn mail is de deur uit naar Bol.com volgens hun moet ik contact leggen met Microsoft :( Wordt ouderwets van kastje naar de muur gestuurd. Wie herkend onderstaande problemen ? Hoor het graag dan kan ik dat eventueel meenemen?

[YouTube: Xbox Series X problemen. Zowel op TV als game monitor]

Want de 'goeroes' bij bol.com wimpelen het ook af met ze kunnen de filmpjes niet zien :s
Ze sturen je door omdat dat gewoonweg sneller is. Schakel ertussenuit betekent dat jij sneller een goede Xbox hebt. Bel Microsoft, die handelen dit soort zaken al sinds de Xbox Original goed af.

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

• Galvatron
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 22:51
Sjalabert schreef op donderdag 12 november 2020 @ 07:54:

Gewoon geld terugvragen met opmerking ‘dead on arrival’ is toch een optie?

• Cino
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-09 15:45
Steven030 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 08:41:
[...]

Ik ben benieuwd naar je ervaringen. Het lijkt een beetje alsof iedereen in een leeg zwembad staat ofzo, alles galmt een beetje. Misschien een simpele instelling of misschien hoort het wel zo bij AC. Zal het ook eens bij andere games uittesten vandaag
Na een avondje gamen en weinig slaap inmiddels moet ik zeggen dat ik er nergens last van heb en het praten gewoon prima klinkt. Verder niks veranderd aan de instellingen van geluid oid.

• Jasmijn22
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 29-07 14:39

Jasmijn22

& Ravenwood

Ahh kijk. V-Dog met een prachtige video voor de glorieuze CX. Ik zei mensen hier al dat freesync niet nodig was voor VRR. Gelukkig bevestigd Vincent het hier wederom. Ik ben blij dat ik deze video keek want ik wist niet dat ik in 4:2:2 aan het spelen was, gelijk veranderen die ellende. :r

• Sjalabert
Galvatron schreef op donderdag 12 november 2020 @ 08:03:
[...]

Klopt is ook de laatste optie. Hij is gewoon nergens te krijgen ;) Maar ik dacht, deel mijn ervaringen. Ben ook helemaal niet pissed oid. Dit kan gebeuren. Is alleen zonde #ZijnErgereDingen

• Phusebox
Ga hem niet terugsturen, je geld terugvragen of wat dan ook als hij kapot is en je een nieuwe wil. Bel Microsoft, of chat met ze, en vraag een "Advanced Exchange". Gebruik een creditcard om borg te staan, zij sturen je dan eerst een nieuwe waarna jij jouw defect terugstuurt. Hebben ze die ontvangen wordt de reservering van je creditcard gehaald.

Microsoft heeft echt wel een percentage achter de hand gehouden voor repairs. Dit is by far de snelste methode om weer te gamen, zou normaal iets van 3-4 dagen moeten zijn.

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-09 18:13
Cino schreef op donderdag 12 november 2020 @ 08:04:
[...]

Na een avondje gamen en weinig slaap inmiddels moet ik zeggen dat ik er nergens last van heb en het praten gewoon prima klinkt. Verder niks veranderd aan de instellingen van geluid oid.
Klinkt als een herkenbaar probleem. Bij mij en een vriend stond het audio van de Xbox op 7.1. We hebben allebei een Sonos 5.1. In principe zou die op bitstream en dolby moeten staan, maar dan kan dus wel eens verkeerd staan op je nieuwe Xbox, waardoor sommige audiokanalen niet hoorbaar zijn, of alleen de galm.

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
Galvatron schreef op donderdag 12 november 2020 @ 08:03:
[...]

Eigenlijk niet op dit moment. Via MS vervangen betekent dat je een andere krijgt, geld terug betekent dat je weer overal achteraan kunt sluiten of dagelijks websites moet volgen in de hoop op nieuwe voorraad.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Rivanov schreef op donderdag 12 november 2020 @ 07:36:

[Afbeelding]

@EvilBoris I have set my Xbox Series X to 4K/120Hz in the Xbox Settings. But when I start a non-120Hz game .. my LG still says that it's running in 4K/120Hz.
Waarom verwacht/wil je dat hij terug schakelt naar 60Hz?

Het is verwacht en gewenst gedrag, imo, dat hij op 120Hz blijft staan ongeacht de game.

[ Voor 4% gewijzigd door Caayn op 12-11-2020 08:21 ]

• ben2513
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 15-08 14:31
Ik heb de Enhanced versie al geïnstalleerd, na aankoop van de cross-gen bundel laat de store mij kiezen tussen Enhanced of regulier.

Tussenwoning bj. 1979; Dak Rc 6.5, muren Rc 2, vloer Rc 6.4, ramen HR++; Vloerverwarming; Vaillant 75/6 WP; 10* 345WP op zuiden, 20*345 op noorden = 8000 kWh p/j; Energielabel A+++; Gasloos sinds 18 juli 2022.

Caayn schreef op donderdag 12 november 2020 @ 08:18:
[...]
Waarom verwacht/wil je dat hij terug schakelt naar 60Hz?

Het is verwacht en gewenst gedrag, imo, dat hij op 120Hz blijft staan ongeacht de game.
Wil hij nu niet geforceerd 120fps gebruiken in een 60fps game?

• Phusebox
ben2513 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 08:22:
[...]

Ik heb de Enhanced versie al geïnstalleerd, na aankoop van de cross-gen bundel laat de store mij kiezen tussen Enhanced of regulier.
Vaag, heb ook de cross-gen maar zie geen Enhanced logo.

ben2513 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 08:22:
[...]

Kun je ergens nog zien welke versie daadwerkelijk geïnstalleerd is nu?

Ben ook niet de enige met een choppy COD MW in 4K 120Hz met VRR

Ook op resetera users met dezelfde issues.

Cod MW on my CX

120hz VRR : choppy
60hz without vrr : good
120hz without vrr : choppy
60hz with vrr : good

Results : don’t put 120hz in MW

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Rivanov schreef op donderdag 12 november 2020 @ 08:26:
[...]

Wil hij nu niet geforceerd 120fps gebruiken in een 60fps game?
Nee. De output frequentie forceert, net als de output resolutie, niet de interne render. Het bepaalt enkel het limiet waarmee het signaal naar buiten verstuurd kan worden. Een 30fps game wordt ook niet naar 60fps geforceerd doordat je TV op 60Hz staat ;)

Edit:

Stel je hebt een 30fps game die je afspeelt op een 60Hz display. Dan mis je iedere seconden 30 frames, de missende frames worden opgevuld met duplicaten van voorgaande frames. Ieder frame wordt in dit geval 2x getoond (2x 16.6ms in plaats van 1x 33.3ms), dit gebeurd altijd en merk jij niks van. Hetzelfde geld voor 60fps op 120Hz. Bijvoorbeeld:

30fps op 30Hz: 123456 (1x 33.3ms per frame)
30fps op 60Hz: 112233445566 (2x 16.6ms per frame)
30fps op 120Hz: 111122223333444455556666 (4x 8.3ms per frame)
60fps op 60Hz: 123456 (1x 16.6ms per frame)
60fps op 120Hz: 112233445566 (2x 8.3ms per frame)

Eind edit:

120Hz op een 60fps game heeft geen negatieve impact, eerder positief omdat de input lag van TVs doorgaans lager is in 120Hz mode. Daarnaast is het schakelen tussen frequentie in het output signaal vervelend omdat dit altijd een zwarte flikker zal geven tijdens het schakelen.

Als je problemen hebt met 120Hz dan moet je de refreshrate zelf op 60Hz locken. Als ik het zo lees lijkt het erop alsof CoD iets vreemds/fout doet.

[ Voor 44% gewijzigd door Caayn op 12-11-2020 08:40 ]

Topic gestart op Resetera over dit issue met COD MW

https://www.resetera.com/...hz-if-you-play-mw.324355/

• ben2513
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 15-08 14:31
Phusebox schreef op donderdag 12 november 2020 @ 08:27:
[...]

Vaag, heb ook de cross-gen maar zie geen Enhanced logo.
Rivanov schreef op donderdag 12 november 2020 @ 08:27:
[...]

Kun je ergens nog zien welke versie daadwerkelijk geïnstalleerd is nu?
Games -> Black Ops -> more options (drie streepjes knop) -> file info = "Gen: Scarlett".
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XsSyO6vYgUOoYjhN52Fed40b_zo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0D0dHeWrHyjXMj07VakGO2Qt.jpg?f=fotoalbum_large

Alternatief:
Games -> Black Ops -> more options -> see in store = "Xbox Series X/S"
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SccQqTgsqynPwBooluImZIqScNU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dCM9Wl3rrmxFD2kCT16cOpi5.jpg?f=fotoalbum_large

Tussenwoning bj. 1979; Dak Rc 6.5, muren Rc 2, vloer Rc 6.4, ramen HR++; Vloerverwarming; Vaillant 75/6 WP; 10* 345WP op zuiden, 20*345 op noorden = 8000 kWh p/j; Energielabel A+++; Gasloos sinds 18 juli 2022.

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-08 09:59
Cino schreef op donderdag 12 november 2020 @ 08:04:
[...]

Top, thanks voor het checken! Heb ook het idee dat het specifiek bij Valhalla hoort, als ze binnen in een huis praten ofzo. Verder echt top geluid, schrok me gisteren kapot toen er ineens een stem naast me rechts was, dacht dat die oprecht naast me stond

• Sjalabert
Phusebox schreef op donderdag 12 november 2020 @ 08:10:
Ga hem niet terugsturen, je geld terugvragen of wat dan ook als hij kapot is en je een nieuwe wil. Bel Microsoft, of chat met ze, en vraag een "Advanced Exchange". Gebruik een creditcard om borg te staan, zij sturen je dan eerst een nieuwe waarna jij jouw defect terugstuurt. Hebben ze die ontvangen wordt de reservering van je creditcard gehaald.

Microsoft heeft echt wel een percentage achter de hand gehouden voor repairs. Dit is by far de snelste methode om weer te gamen, zou normaal iets van 3-4 dagen moeten zijn.
Kijk hier heb ik wat aan. Dankjewel voor het advies!

• Pandanl
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 29-08 10:13
Gisteren had ik een raar probleem met party chat, mensen konden mij wel horen maar ik hun niet.

Wanneer ik in de settings de chat/party output naar headset + speakers zet hoor ik anderen wel door mijn headset, schakel ik terug naar headset only en ik hoor ze niet meer. Wanneer ik naar speakers only schakel hoor ik anderen ook in headset als speakers.

Lijkt wel of die de headset als een speaker behandelt, geprobeerd de codec aan te passen maar dat lijkt niet te werken.

XSX zit op hdmi poort 1 van mijn CX, hdmi poort 2 gaat via arc naar mijn Denon X1200w

Anderen die dit ook hebben ervaren?

Headset heeft geen mute of volume control.

XSX al meerdere keren herstart.

• Kalkie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:16

Kalkie

NLMP

D-Ed schreef op woensdag 11 november 2020 @ 23:39:
[...]

Had ik gisterenavond ook.. Vannacht opnieuw in de download que en vanmiddag speelde hij perfect _/-\o_
#metoo. Opnieuw gedownload, vanmorgen geprobeerd, werkt nu wel. @D-Ed Vanavond kijken of Gears wel wil? Ik zie dat meerderen hier het ook probleem hebben, ook opnieuw gedownload.

LG C9 met 120Hz en VRR aan geeft hier ook vaker een no Signal, waarbij ik de HDMI kabel er echt uit moet trekken en weer in moet steken om het weer werkend te krijgen.

Het is dit keer echt niet alleen @Phusebox die problemen heeft hoor :*)

XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 11:59

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Rivanov schreef op donderdag 12 november 2020 @ 07:36:

[Afbeelding]

Dit was me gister idd al opgevallen op mijn LG C9.

• shyheim

shyheim

busta! straight busta!

Ben benieuwd hoeveel zaken (bugs/issues) er langs de kant van Microsoft (& LG) nog gaan gepatcht worden.

Zo'n kinderziektes zijn natuurlijk eigen aan een release, dus ben wel benieuwd hoe snel erop kan geanticipeerd worden.

• mannowlahn
  • Laatst online: 21:20
Phusebox schreef op donderdag 12 november 2020 @ 08:10:

Ik heb helaas net een terug stuur label aangevraagd :X Maar ik zal eens kijken of ik evengoed de advanced exchange kan krijgen

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:45
Pandanl schreef op donderdag 12 november 2020 @ 08:39:
Gisteren had ik een raar probleem met party chat, mensen konden mij wel horen maar ik hun niet.

Wanneer ik in de settings de chat/party output naar headset + speakers zet hoor ik anderen wel door mijn headset, schakel ik terug naar headset only en ik hoor ze niet meer. Wanneer ik naar speakers only schakel hoor ik anderen ook in headset als speakers.

Lijkt wel of die de headset als een speaker behandelt, geprobeerd de codec aan te passen maar dat lijkt niet te werken.

XSX zit op hdmi poort 1 van mijn CX, hdmi poort 2 gaat via arc naar mijn Denon X1200w

Anderen die dit ook hebben ervaren?

Headset heeft geen mute of volume control.

XSX al meerdere keren herstart.
Heb ik ook gehad op de one x, je hebt 2 plekken waar je geluid kunt aanpassen, uit mijn hoofd is het Xbox knop en dan helemaal rechts in het menu en daar zit een knop waarbij je de settings kan veranderen.

Bedoeling is om game geluid helemaal laag te zetten (uit) en chat open.

Als je het niet kan vinden even een en sturen dan probeer ik het vanavond even op te zoeken voor je :)

Lichtpuntje...

• Miesjh

Miesjh

Rivanov schreef op donderdag 12 november 2020 @ 08:29:
Ben ook niet de enige met een choppy COD MW in 4K 120Hz met VRR

Ook op resetera users met dezelfde issues.

Cod MW on my CX

120hz VRR : choppy
60hz without vrr : good
120hz without vrr : choppy
60hz with vrr : good

Results : don’t put 120hz in MW
Op mijn C9 met 120hz + VRR speelt het prima.

Phil Spencer heeft in ieder geval al wat Elden Ring gespeeld:

https://www.trueachievements.com/n43908/elden-ring

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Fikkie007
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-09 13:16
Wat een verademing, mijn nieuwe series X, niet super veel tijd gehad om te testen, maar toch 2 uurtjes kunnen spelen. Ik kom van de 1e One af, merk echt al in het menu hoe soepel alles loopt. Maar ook qua laadtijden en uiterlijk etc, gister een flinke tijd Tetris gespeeld, puur omdat het er zo mooi uit zag. Ook nog even Warzone met high resolution pack geïnstalleerd en gespeeld, geen problemen met hapering etc (tv is een SAMSUNG UE49MU6100, dus niet meer de allernieuwste).

Enig nadeel is Sims 4 in gamepass, sinds gister heeft de vrouw de Xbox ook gevonden :).

• Miesjh

Miesjh

Gisteren wel met Gears 5 en Tetris problemen met de audio over mijn headset, Turtle Beach Stealth 700. Enorme haperingen.

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:22
Kalkie schreef op donderdag 12 november 2020 @ 08:40:
[...]

#metoo. Opnieuw gedownload, vanmorgen geprobeerd, werkt nu wel. @D-Ed Vanavond kijken of Gears wel wil? Ik zie dat meerderen hier het ook probleem hebben, ook opnieuw gedownload.

LG C9 met 120Hz en VRR aan geeft hier ook vaker een no Signal, waarbij ik de HDMI kabel er echt uit moet trekken en weer in moet steken om het weer werkend te krijgen.

Dat de tv redelijk vaak even geen signaal roept heb ik hier ook. (geen 120hz overigens, wel c9). De XSX schakelt vaker van beeld dan de One X. Gisteren ook met een 4k uhd kijken, introfilmpje: even geen signaal, menu: even geen signaal, film: even geen signaal. Weet even niet wat die anders doet bij dan de One X, want alle instellingen staan hetzelfde. Het lijkt dat die telkens opnieuw doorgeeft dat het om HDR gaat en dat de TV daardoor opnieuw schakelt en opnieuw het signaal opbouwt.
Gelukkig nog niet de kabel eruit hoeven halen :) Maar alles zit bij mij via de AVR.

[ Voor 3% gewijzigd door SunnieNL op 12-11-2020 08:55 ]

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Fikkie007 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 08:51:
Enig nadeel is Sims 4 in gamepass, sinds gister heeft de vrouw de Xbox ook gevonden :).
Ignorance is bliss :P

Ik heb het gewoon nog niet verteld.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:31
shyheim schreef op donderdag 12 november 2020 @ 08:45:
Ben benieuwd hoeveel zaken (bugs/issues) er langs de kant van Microsoft (& LG) nog gaan gepatcht worden.

Zo'n kinderziektes zijn natuurlijk eigen aan een release, dus ben wel benieuwd hoe snel erop kan geanticipeerd worden.
Ga er maar vanuit dat ze er alles aan doen om alles zo snel mogelijk op te lossen, alleen geen idee hoeveel tijd die fixes van bepaalde dingen zoals quick resume in beslag nemen. Blijkbaar is dat niet in een paar dagen te fixen, ze weten er namelijk al even van dat het voor vooral optimized games niet werkt nog.

Playstation 5

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:10

Iemand dit toevallig getest met een C8?

• D-Ed
  • Niet online
Kalkie schreef op donderdag 12 november 2020 @ 08:40:
[...]

Ik ben erbij!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:31
Heb soms ook vaag gedoe met 2e controller en die als gast erbij instellen voor multiplayer games zoals Minecraft dungeons. Soms pakt ie hem niet ofzo en dan kan je met beide controllers 1 iemand besturen haha, was wel grappig want zo kon mijn zoontje toch een beetje meedoen met Forza terwijl dat normaal nog te moeilijk voor hem is, kan ik met mijn eigen controller nog bijsturen maar dat lijkt me niet de bedoeling:P

Playstation 5

Wie wil een keer Sea of Thieves spelen op een Xbox schip :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• shyheim

shyheim

busta! straight busta!

Ik heb gisteren voor het eerst sinds... lang nog eens SoT gespeeld. Supercool, al wisten we niet meer hoe het moest (Tutorial lang geleden) :D

Ik ben dus zeker game om wat te spelen!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Heb mezelf ook op de lijst toegevoegd! Zoek een deep rock collective crew!

Dacht dat ik al oud was! Tof om te zien dat gewoon mijn hele generatie toch nog aan de xdoos zit!

[ Voor 40% gewijzigd door LtMarx op 12-11-2020 09:26 ]

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:07
Katseviool schreef op donderdag 12 november 2020 @ 08:59:
[...]

Iemand dit toevallig getest met een C8?
Die kan toch geen 4k/120fps weergeven?

Duidelijk dat het hele 120fps nog enorm in de kinderschoenen staat. Veel verschillende ervaringen, met voor een groot gedeelte gelijke hardware. Waarschijnlijk dan net iets andere instellingen. Lijkt wel een PC joh..

Nog even de vraag aan iedereen die 120fps aan de praat heeft gekregen. Merken jullie duidelijk verschil t.o.v. 60fps? Want die indruk kreeg ik gisteren niet echt bij Dirt 5 en Ori :?

[ Voor 51% gewijzigd door Rossi46 op 12-11-2020 09:44 ]

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• shyheim

shyheim

busta! straight busta!

LtMarx schreef op donderdag 12 november 2020 @ 09:24:
Heb mezelf ook op de lijst toegevoegd! Zoek een deep rock collective crew!

Dacht dat ik al oud was! Tof om te zien dat gewoon mijn hele generatie toch nog aan de xdoos zit!
I'm your man ;)
Ben voornamelijk op zoek naar Deeprock, Sea of Thieves & Overwatch. Open voor alles op Gamepass om eens te proberen.

Gisteren "A Way Out" (EA Play) geprobeerd, maar euh... dat doet het niet voor mij. Althans niet online, misschien dat het leuker is met z'n 2 IRL.

• LtMarx
  • Registratie: December 2003

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

shyheim schreef op donderdag 12 november 2020 @ 09:28:
[...]

I'm your man ;)
Ben voornamelijk op zoek naar Deeprock, Sea of Thieves & Overwatch. Open voor alles op Gamepass om eens te proberen.

Gisteren "A Way Out" (EA Play) geprobeerd, maar euh... dat doet het niet voor mij. Althans niet online, misschien dat het leuker is met z'n 2 IRL.
haha, had je al gevonden in de tweakers lijst met deep rock collective. Kijken of we zaterdagavond ofzo een crew kunnen verzamelen?

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:59

Nogne

>.<

Haha tof, die ga ik zeker even claimen. Thanks voor de tip.

En ik ben zeker wel in weer voor een potje SoT, helemaal nu met de 60fps op de Series X is het echt geweldig om te spelen.

PS/XBL: Nogne

• Jasmijn22
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 29-07 14:39

Jasmijn22

& Ravenwood

Deep Rock Galactic _O_

Verwijderd

Miesjh schreef op donderdag 12 november 2020 @ 08:45:
[...]

Dit was me gister idd al opgevallen op mijn LG C9.
Dat is op zich geen probleem zolang de framerate niet unlocked is.

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 20:40
Niemand die problemen heeft met game captures? Ik heb de opname settings verlaagd naar 1080p, maar zodra ik het naar Xbox Live wil uploaden krijg ik een zwart scherm.
kesj schreef op donderdag 12 november 2020 @ 09:34:
Niemand die problemen heeft met game captures? Ik heb de opname settings verlaagd naar 1080p, maar zodra ik het naar Xbox Live wil uploaden krijg ik een zwart scherm.
Ja, uploaden van gamecaptures gaat nog niet goed. Screenshots wel, maar video niet.

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 20:40
Rivanov schreef op donderdag 12 november 2020 @ 09:35:
[...]

Ja, uploaden van gamecaptures gaat nog niet goed. Screenshots wel, maar video niet.
Ah, thanks man. Ik was al even bang dat er hier iets niet goed zat.

Nu nog de year 1 & 2 operators krijgen van Siege in game pass en dan is het helemaal top :)

[ Voor 14% gewijzigd door kesj op 12-11-2020 09:36 ]

Pagina: 1 ... 12 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord