Dit herken ik zeer, heb wel altijd gold gehad, jaar abbo van 60 euro, maar dat kan nu niet meer via microsoft (dus tips van die 40 euro hoor ik graag of is dat in de post van gamepass met Brazilië truc?) Heb wel een Game Pass Ultimate Abbo genomen van 1 euro voor 3 maanden en had net Gold voor 12 maanden. Dus 15 maanden Game Pass, maar dat ga ik niet verlengen. (Verloopt in maart)
Ik ben grotendeels als jij daarin, wil lekker in alle rust mijn games spelen (op sommige multiplayer, maar zeer zeldzaam, na) op mijn eigen tempo. Met Game Pass voel ik dan de druk om het op tijd uit te spelen, en oh nog maar zo en zo lang duurt het abbo, of oh jeetje het wordt verwijderd over een maand of minder, dus shit moet dat wel uitspelen. Wil lekker de game kopen zodat ik kan spelen wanneer ik dat wil (wat soms een tijdje niet kan door drukte) en niet dat ik moet gaan plannen en dingen moet verzetten qua speelvolgorde. Dus mooi om zo iemand als jou tegen te komen.
Gold overweeg ik nog wel aan te schaffen, maarja zoals ik zei op Microsoft kan je niet meer jaarlijks abbo afsluiten. "We want to offer consumers every choice", ja behalve met dit want dan vullen we onze zakken niet genoeg.