Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
Oei.Sir_Lion schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:54:
[...]
Alleen RIC heeft de fastest lap afgesnoept...

...
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Te kinderachtig doet die niet aan mee!DoubleDutch schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:54:
Waarom doet max niet mee met de donuts?
Meer iets voor de kampioenen he..

Why nut

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

"When you grow up your heart dies"
Waiting on the world to change
Zelfs als ze niet winnen willen ze nog de show stelenwowly schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:55:
Mercs staan zo mooi voor de PR

Op naar het podium!
Donuts van de Mercedessen.
[Voor 4% gewijzigd door DoeEensGek op 13-12-2020 15:58]
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Is dit ooit vaker gedaan? Heb het nooit vaker gehoord eigenlijk.
Uhm, welke race heb jij gezien dan?

Wat een draak van een race, geen mooie afsluiting van dit knotsgekke seizoen
Grapjas.
Maar verdiende winnaar, al heb ik liever dat hij niet wint en we een leukere race zien dan heel volgend seizoen dit
Wat vond je precies mooi? Wel wat goede middenveld gevechten, maar verder leek mij dit circuit wel saai.
En thuis een zak met donuts eten!Quad schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:57:
Max gaat liever naar het podium en naar huis dan donuts maken.

Of: waarom het Nl elftal nooit WK wordtPalingDrone schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:58:
[...]
Grapjas.
Maar verdiende winnaar, al heb ik liever dat hij niet wint en we een leukere race zien dan heel volgend seizoen dit

Hahaha die wil ik horenLoeWn schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:57:
Heel gaaf! Bij McLaren hadden ze de radio's gekoppeld. Sainz en Norris waren elkaar en het team aan het bedanken. Heel leuk om te horen. En natuurlijk "CAAAAAARLOOOS"en "LANDOOOOOO". Geniaal.
Is dit ooit vaker gedaan? Heb het nooit vaker gehoord eigenlijk.

Donuts heeft ie waarsch totaal niet aan gedacht

Hoogtepunt: Max die aan kop bleef!HollowGamer schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:58:
[...]
Wat vond je precies mooi? Wel wat goede middenveld gevechten, maar verder leek mij dit circuit wel saai.
Geen crashes.
Jammer dat Max niet mee dontus draaide, maargoed, dit was het dan. 2020. Wat een bizar f1 jaar..... geen Zandvoort etc
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Now can he have the drink?U123456 schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:56:
RAI vandaag voor de beide Ferrari’s.
@ de rest: hoe gaan we dat controleren dat dit ook gaat gebeuren? ;-)
http://yor.minitroopers.com
Max heeft volgens mij nog nooit donuts gedraaid aan het einde van het seizoen als ik het goed heb.wowly schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:59:
Ja, dit was een verbazingwekkend saaie race......
Jammer dat Max niet mee dontus draaide, maargoed, dit was het dan. 2020. Wat een bizar f1 jaar..... geen Zandvoort etc
1x en toen zei de Honda dat ie het zat was.sjaool schreef op zondag 13 december 2020 @ 16:00:
[...]
Max heeft volgens mij nog nooit donuts gedraaid aan het einde van het seizoen als ik het goed heb.

Jawel. Geloof vorig jaar nog met Ham, Vet en Max.sjaool schreef op zondag 13 december 2020 @ 16:00:
[...]
Max heeft volgens mij nog nooit donuts gedraaid aan het einde van het seizoen als ik het goed heb.
Laten we echt hopen dat dit virus wordt gekilled en dat er geen nieuwe voor terugkomen. 2020 is gelukkig dankzij de F1 en voetbal wel nog een redelijk jaar geworden, anders had ik een hele lange zomerslaap gehouden.wowly schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:59:
Ja, dit was een verbazingwekkend saaie race......
@basvn & @DaniëlWW2 zetten een verplichte zoom meeting op voor alle posters/lurkers in dit topic.Yor schreef op zondag 13 december 2020 @ 16:00:
@Spotmatic We zijn het denk ik erover eens dat je vanaf nu altijd die polo gaat dragen?

PSN: xMaurice93

o o ironie
Oranje?? Tijd voor een nieuwe tv?DoubleDutch schreef op zondag 13 december 2020 @ 16:01:
Heb ik iets gemist dat de cap van Ham opeens oranje is geworden?

(Is geel)
Ik weet niet hoe jouw tv afgesteld staat maar hij is geelDoubleDutch schreef op zondag 13 december 2020 @ 16:01:

Maar ook dat hij hoopt dat de met de regels van 2022 de boel dichter op elkaar komt, dus 2021 wil hij nog even op zijn gemak winnen.U123456 schreef op zondag 13 december 2020 @ 16:02:
HAM zegt met zoveel woorden dat de races saai waren de laatste tijd!
(Licht) Oranje op mijn beeld ook hoor? (F1TV)poor Leno schreef op zondag 13 december 2020 @ 16:02:
[...]
Oranje?? Tijd voor en neiuwe tv?
(Is geel)
Ik beloof het.Yor schreef op zondag 13 december 2020 @ 16:00:
@Spotmatic We zijn het denk ik erover eens dat je vanaf nu altijd die polo gaat dragen?

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Nou dan heb je de tv echt niet lekker afgesteld. Want het is toch echt geel-geelIllegal_Alien schreef op zondag 13 december 2020 @ 16:03:
[...]
(Licht) Oranje op mijn beeld ook hoor? (F1TV)

Nice, goeie saveDoubleDutch schreef op zondag 13 december 2020 @ 16:03:
O wacht had mijn oranje bril nog op. 😅😂

[Voor 26% gewijzigd door poor Leno op 13-12-2020 16:04]
Gaan we weer zo`n ding doen als die jurk die zwar/blauw of paars was?

[SOUND ON]
— Sebastian Vettel #5 (@sebvettelnews) 13 december 2020
Sebastian's last song to @ScuderiaFerrari ❤️on the team radio❤️❤️#GrazieSeb pic.twitter.com/QLHeth4ysD
video in link
Volgens mij moet je wat aan de kleurafstelling van je scherm gaan doen...DoubleDutch schreef op zondag 13 december 2020 @ 16:01:
Ryzen 9 5900X | AMD RX 6900 XT EKWB-Edition | Aorus X570 Master | Crucial Ballistix Elite 4x8GB@3600CL16 | Corsair Obsidian 900D | EKWB Velocity | 2x Alphacool 480x60mm + Alphacool 240x60mm | Alphacool D5 | AX860i | Aorus SSD Gen4 1TB | WD SN850 500GB
Geen TV dus die is het nietpoor Leno schreef op zondag 13 december 2020 @ 16:04:
[...]
Nou dan heb je de tv echt niet lekker afgesteld. Want het is toch echt geel-geel

Die was blauw met goud!Illegal_Alien schreef op zondag 13 december 2020 @ 16:04:
[...]
Gaan we weer zo`n ding doen als die jurk die zwar/blauw of paars was?
Lewis heeft toch echt geen petje op

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Het wordt dan ook spannend voor RB zo zonder Honda, daar is nog geen nieuws over toch?Transportman schreef op zondag 13 december 2020 @ 16:02:
[...]
Maar ook dat hij hoopt dat de met de regels van 2022 de boel dichter op elkaar komt, dus 2021 wil hij nog even op zijn gemak winnen.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Max laten winnen een ultieme poging om Honda toch te laten blijven?HollowGamer schreef op zondag 13 december 2020 @ 16:05:
[...]
Het wordt dan ook spannend voor RB zo zonder Honda, daar is nog geen nieuws over toch?
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
lekker kort vooralwowly schreef op zondag 13 december 2020 @ 16:04:
Wilhelmus blijft lekker.......zucht

Hij kijkt alle races op z'n smartwatch wist je dat niet?
Petje van Lewis die niet weet wat het is.

Nee, Mercedes kapt er mee na volgend jaar en RBR krijgt de motorZeRoC00L schreef op zondag 13 december 2020 @ 16:06:
[...]
Max laten winnen een ultieme poging om Honda toch te laten blijven?
Ryzen 9 5900X | AMD RX 6900 XT EKWB-Edition | Aorus X570 Master | Crucial Ballistix Elite 4x8GB@3600CL16 | Corsair Obsidian 900D | EKWB Velocity | 2x Alphacool 480x60mm + Alphacool 240x60mm | Alphacool D5 | AX860i | Aorus SSD Gen4 1TB | WD SN850 500GB
Die doet volgend jaar ook weer meeFelizNavidad schreef op zondag 13 december 2020 @ 16:07:
De koning van hispanje heb ik altijd geëerd!

We hebben maar een raar volkslied...FelizNavidad schreef op zondag 13 december 2020 @ 16:07:
De koning van hispanje heb ik altijd geëerd!
Toch zie ik liever gridgirls, maar dat zal wel ouderwets zijn
Nee, ons land heeft een rare geschiedenis.

De upgrades van RBR komen nu naar voren op deze baan. Turkije was al een voorbode. En zachtere banden zijn ook in het voordeel van RBR, die hebben we al een tijdje niet gezien.epo schreef op zondag 13 december 2020 @ 16:06:
Deze race heeft toch wel heel duidelijk aangetoond dat de Mercedes dominantie vooral komt door de Mercedes power train. Fingers crossed dat Honda dat volgend jaar kan evenaren of overtreffen.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Nee, we hebben een verschrikkelijk slecht geschiedenis curriculum op de middelbare school waar ze dit soort zaken niet uitleggen.

[Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 13-12-2020 16:09]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Achja, het is beter dan al die Nederlandse artiesten met hun liederen zoals die van 'zon', bah bah, zien die mensen zelf niet dat dit nog slechter is? Of heb ik geen goede muzieksmaak?

Oh nee? Wat deed ie vorig jaar dan, bagels?sjaool schreef op zondag 13 december 2020 @ 16:00:
[...]
Klopt die spanjolen waar niet heel aardig in de 16de eeuw
Er stroomt Neerlands bloed door mijn aadren...FelizNavidad schreef op zondag 13 december 2020 @ 16:10:
[...]
Klopt die spanjolen waar niet heel aardig in de 16de eeuw
Dat is racistisch man.. tenminste dat roept iedereen tegenwoordig.PalingDrone schreef op zondag 13 december 2020 @ 16:08:
Vind zo'n lange witte zomerjurk altijd wel sexy....

Oh, en gridgirls is seksistisch..

[Voor 6% gewijzigd door HollowGamer op 13-12-2020 16:12]
Ik dacht dat het halloween was maar het is gewoon mode, moet kunnen!PalingDrone schreef op zondag 13 december 2020 @ 16:08:
Vind zo'n lange witte zomerjurk altijd wel sexy....
Best wel raar om publiek bij een race te zien na zo’n jaar als ditErapaz schreef op zondag 13 december 2020 @ 16:10:
[...]
Oh nee? Wat deed ie vorig jaar dan, bagels?
[Embed: Hamilton and Verstappen Donuts in Abu Dhabi]

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ja, het was mij ook al opgevallen dat er tegenwoordig weinig mensen meer iets van geschiedenis weten.HollowGamer schreef op zondag 13 december 2020 @ 16:11:
[...]
Dat is racistisch man.. tenminste dat roept iedereen tegenwoordig.

Daarom was het ook meer een vraag dan een opmerking. Ik weet wel een keer dat hij het niet aandurfde omdat hij bang was dat hij niet genoeg brandstof over zou hebben.Erapaz schreef op zondag 13 december 2020 @ 16:10:
[...]
Oh nee? Wat deed ie vorig jaar dan, bagels?
[Embed: Hamilton and Verstappen Donuts in Abu Dhabi]
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.