Toon posts:

[F1 2020] Race 17 GP van Abu Dhabi Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 19 20 21 Laatste
Acties:
  • 62.357 views

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:26

ArcticWolf

🕐 #team_UTC+1 🕐

dreester schreef op maandag 14 december 2020 @ 10:59:
[...]

Het vreemde is dat in ieder geval BOT niet kon verklaren waarom hij VER niet kon bijhouden. Dat vertelde hij bij de post-race interviews bij F1TV. Terwijl er lang en breed werd gecommuniceerd over de MGU-K issues voorafgaand aan de race.
Misschien dat de Honda motor sneller en betrouwbaarder is dan gedacht (en dus veel hoger stond dan gebruikelijk).

Alfa Romeo Giulietta 235pk + 1pk <3

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

RobertMe schreef op maandag 14 december 2020 @ 07:18:
[...]

Op Sky hadden ze het ook erover dat Mercedes betrouwbaarheidsissues gevonden had in de MGU-K (Perez & Russell dan?) en daarom alle motoren waren teruggeschroefd en ze dat ongeveer twee-tiende kosten.

Oftewel: leuk dat Verstappen nog eens pole-rijdt en van kop tot staart op P1. Maar Mercedes rijdt dus wel gewoon met een teruggeschroefde motor en een auto die al maanden niet meer ontwikkeld is. In andere woorden, Red Bull moet wel hele grote stappen zetten willen ze in Australië nog steeds mee doen.
Auto niet ontwikkeld? Dit is dezelfde auto waar ze volgend jaar mee aan de slag moeten. Neem toch aan dat ze daar nog wel een beetje hun best voor doen.

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:16
ArcticWolf schreef op maandag 14 december 2020 @ 11:10:
[...]

Misschien dat de Honda motor sneller en betrouwbaarder is dan gedacht (en dus veel hoger stond dan gebruikelijk).
Waarom zouden ze dat in de laatste race van het jaar dan pas laten zien? Die motor is dit hele seizoen hetzelfde gebleven

• AGee
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

AGee

Formerly known as naitsoezn

MikeyMan schreef op maandag 14 december 2020 @ 11:19:
[...]

Auto niet ontwikkeld? Dit is dezelfde auto waar ze volgend jaar mee aan de slag moeten. Neem toch aan dat ze daar nog wel een beetje hun best voor doen.
Maar die ontwikkeling (of het grootste deel daarvan in ieder geval) hoeven ze niet elke week mee te nemen naar het circuit ;)

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

• Heijmenberg99
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 23:39
Beste allemaal,

Ik wil jullie bedanken voor de voor mij toch wel gezelligheid tijdens het formule 1 kijken dit seizoen. Altijd superfijn en snel extra informatie en commentaar wat voor mij de formule 1 beleving nog beter maakt. Ik hoop dat jullie dit zo ook hebben ervaren.

Tot volgend seizoen en alvast fijne dagen toegewenst!

Groetjes
Heijmenberg99

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:04

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

FastFred schreef op maandag 14 december 2020 @ 11:39:
[...]

Waarom zouden ze dat in de laatste race van het jaar dan pas laten zien? Die motor is dit hele seizoen hetzelfde gebleven
Het is een combinatie factor van alles, vergeet niet dat P1 rijden al meteen enorme voordeel heeft dan achter mensen aan te moeten, hij had de pole ook maar marginaal gepakt en in de race valt dat al direct jouw kant op. Merc's staan bekend om niet uitermate goed te zijn achter een auto, dat samen met de mogelijke MGUK, Ham niet optimaal, misschien wat setup issues, RBR die all-in gaat, dan krijg je zo'n 'marginale' overwinning. (winnen met paar seconde voorsprong noem ik marginaal, dit is geen P1 niveau van Merc).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

MikeyMan schreef op maandag 14 december 2020 @ 11:19:
[...]

Volgend jaar zijn de regels m.b.t. de vloer veranderd (waar RBR in FP1 nog mee teste en ook andere teams al gedaan hebben). Daarnaast zijn er volgend jaar nieuwe banden. Echt 100% doorontwikkeling is het dus sowieso al niet.

Daarnaast zijn er tussen de jaren altijd grotere updates die nauw samenwerken. Een andere voorvleugel heeft ook invloed op de bargeboards en vervolgens weer op de vloer en achtervleugel. Nu iteratief kleine updates brengen kost dus enorm veel geld en tijd. Want een idee voor het aanpassen van de voorvleugel betekent meteen dat je de hele auto van voor tot achter moet veranderen. Allemaal die kleine en grote ideeën eerst op de tekentafel uitwerken zal dus een stuk goedkoper zijn.
Vergelijk het met vroeger, toen werd er mid-season ook nog wel eens een B-spec geïntroduceerd. Dat was ook een flink aangepaste auto onder dezelfde regels. Datzelfde kan Mercedes nu dus ook doen: nieuwe auto ontwikkelen en helemaal finetunen en aan de start van 2021 mee verschijnen. Immers winnen ze niks ermee om die auto nu al te maken. Grotere kans dat de samenwerking tussen updates ontbreekt en dus juist issues geïntroduceerd worden, en de concurrentie ziet meteen waar je mee bezig bent en heeft meer tijd om het voor 2021 te kopiëren.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01:12

Martinspire

Awesomeness

[...]

Het vreemde is dat in ieder geval BOT niet kon verklaren waarom hij VER niet kon bijhouden. Dat vertelde hij bij de post-race interviews bij F1TV. Terwijl er lang en breed werd gecommuniceerd over de MGU-K issues voorafgaand aan de race.
Ja ik vond het ook opvallend, maar zoals aangegeven was het verschil van die MGU-K niet zo groot.

Vooral dat toen ie eenmaal 5+ seconden achter Verstappen aanreed, kon ie ook die afstand niet eens vasthouden terwijl turbulentie dan weinig meer uitmaakt. Dus de Merc had deze race gewoon een heel groot probleem.

Het zal me verder niet verbazen als RBR volgend jaar een auto bouwt die volledig op de kwali is ingesteld om te zorgen dat bij de meeste banen je er gewoon voor kwalificeert en de Merc dus niet meer dominant voor je uit kan rijden. Want deze auto's maken inhalen gewoon erg lastig en daardoor hoef je niet eens de snelste auto te hebben, als je maar zorgt dat ze je niet kunnen inhalen met DRS heb je volgens mij al 10 wins binnen...

Martinspire - PC, PS4, X1

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

SinergyX schreef op maandag 14 december 2020 @ 11:51:
[...]
Het is een combinatie factor van alles, vergeet niet dat P1 rijden al meteen enorme voordeel heeft dan achter mensen aan te moeten, hij had de pole ook maar marginaal gepakt en in de race valt dat al direct jouw kant op. Merc's staan bekend om niet uitermate goed te zijn achter een auto, dat samen met de mogelijke MGUK, Ham niet optimaal, misschien wat setup issues, RBR die all-in gaat, dan krijg je zo'n 'marginale' overwinning. (winnen met paar seconde voorsprong noem ik marginaal, dit is geen P1 niveau van Merc).
Het was een dikke 3 sec. op Bottas en 8 sec. op Hamilton na 10 ronden, en toen viel Perez stil. Verstappen zit er zelf meestal ook niet veel verder achter in andere races (als ie niet vroegtijdig aan de kant stond).

De extra vroege stop bracht iedereen vooraan in opperste bandenspaarmodus want in onbekend terrein met de harde band. Daarna was het het gat managen, waarbij Verstappen toch steeds wat verder weg kon lopen. Hamilton had blijkbaar ook de fut/snelheid niet om het Bottas lastig te maken/op te jagen.

Niet de meest enerverende race, ik blijf The 70th dan maar terugkijken tot de start van het nieuwe seizoen :+

Testing, one, two ...

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-03 16:21

JB

Cédric roelt!

[...]

En BOT/HAM wisten er zogenaamd niets van :z Je weet niet wat je moet geloven. Dat is het lastige. Is MER inderdaad aan het sandbaggen/blok terug geschroeft of zit RBR er nu (pas) echt bij. Komende jaar zal dat weer hetzelfde gaan.

Mijn boefje is liev!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-03 19:41

pro_6or

amateur_60r

ArcticWolf schreef op maandag 14 december 2020 @ 11:10:
[...]

dat denk ik niet. RBR was hier 0.1 seconde langzamer dan vorig jaar. Dat duid niet direct op een vol opestaande motor. mercedes was zelffs 0.5 sec langzamer. Max gaf voor het weekend al duidelijk aan hier wel een kans te verwachten. ik denk dat het in de achterwielophanging zit.

andere teams waren hier weldeglijk sneller dus het lag niet per se aan track conditions.

een treffende spreuk

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:25
pro_6or schreef op maandag 14 december 2020 @ 15:47:
[...]

dat denk ik niet. RBR was hier 0.1 seconde langzamer dan vorig jaar. Dat duid niet direct op een vol opestaande motor. mercedes was zelffs 0.5 sec langzamer. Max gaf voor het weekend al duidelijk aan hier wel een kans te verwachten. ik denk dat het in de achterwielophanging zit.

andere teams waren hier weldeglijk sneller dus het lag niet per se aan track conditions.
Is dit op basis van quali tijden of ?
En hoeveel was het verschil vorig jaar tussen Mercedes en RBR ?

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Beetje laat, maar wat een apart F1 seizoen was het. Niet qua uitkomst, maar vooral qua randzaken.

Silly season vanaf het begin en het is nog steeds niet afgelopen, dus we hebben nog het een en ander te bespreken in het algemene topic.

Meestal is het erg fijn vertoeven in de F1 topics, waarvoor hulde! Bedankt aan de modjes en jullie allemaal.

Blijf gezond!

Te koop....

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Plenkske schreef op maandag 14 december 2020 @ 15:57:
[...]

Is dit op basis van quali tijden of ?
En hoeveel was het verschil vorig jaar tussen Mercedes en RBR ?
ja, is op basis van qauly tijden. Mercedes was toen (2019) 0.3 seconde sneller dan RBR (in de qualy).

Maar al dat cijfer goochelen helpt ook niet altijd.

Mercedes had hier sinds 2014 de pole en de win. Nu zijn beide naar Max gegaan. Dat is wel een goed teken. Ze zullen er echt wel weer staan maar dat dit helemaal niets uitmaakt, dat geloof ik niet.

Al kon Max hier de race bepalen en moest hij vorig jaar eerst Leclerc nog inhalen. Daarna liep hij in op Hamilton. maar ja, wanneer je voorsprong hebt consolideer je. Ik denk dat het verschil nu kleiner is dan einde vorig jaar. Toen maakte merc een enorme sprong, wie weet wel weer. wie weet ook wel niet.

een treffende spreuk

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:25
pro_6or schreef op maandag 14 december 2020 @ 17:11:
[...]
Mercedes had hier sinds 2014 de pole en de win. Nu zijn beide naar Max gegaan. Dat is wel een goed teken. Ze zullen er echt wel weer staan maar dat dit helemaal niets uitmaakt, dat geloof ik niet.
Als je in conspiracy gelooft zou je ook kunnen zeggen dat Mercedes deze GP heeft laten lopen om het steeds luider wordende gemopper over haar hegemonie een beetje te sussen :).

En dan uiteraard Bottas voor Hamilton laten finishen.

iRacing Profiel

• Patrick
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Wel grappig dat wanneer Max en RBR eens vooraan eindigen, dit niet aan de sterkte van hen word toegeschreven, maar aan de zwakte van Mercedes. Waarom zou men bij Mercedes de boel terugschroeven? Het was de laatste race en de buit was al binnen. Gewoon gaan met dat ding, dan doet ie maar boem, wat boeit het?

• Yamotek
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09:22
Patrick schreef op maandag 14 december 2020 @ 18:26:
Wel grappig dat wanneer Max en RBR eens vooraan eindigen, dit niet aan de sterkte van hen word toegeschreven, maar aan de zwakte van Mercedes. Waarom zou men bij Mercedes de boel terugschroeven? Het was de laatste race en de buit was al binnen. Gewoon gaan met dat ding, dan doet ie maar boem, wat boeit het?
2de plek in het kampioenschap voor Bottas veiligstellen? Meer podia = meer exposure? Twijfel laten ontstaan dat Mercedes niet onverslaanbaar is? Laten zien dat Mercedes motoren toch niet zo betrouwbaar zijn?

Er zijn legio redenen om te bedenken waarom, daarnaast zit Mercedes nu ook in de positie dat ze eigenlijk alleen maar kunnen verliezen. Winnen ze niet dan doen ze het slecht etc. want iedereen verwacht dat Mercedes altijd wint nu (wat hopelijk toch snel gaat veranderen).

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:33
Heijmenberg99 schreef op maandag 14 december 2020 @ 11:48:
Beste allemaal,

Ik wil jullie bedanken voor de voor mij toch wel gezelligheid tijdens het formule 1 kijken dit seizoen. Altijd superfijn en snel extra informatie en commentaar wat voor mij de formule 1 beleving nog beter maakt. Ik hoop dat jullie dit zo ook hebben ervaren.

Tot volgend seizoen en alvast fijne dagen toegewenst!

Groetjes
Heijmenberg99
Jij ook bedankt voor je aanwezigheid! De sfeer was ondanks corona toch over het algemeen vrij goed. :)

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-03 11:14
Ik zit even dit draadje te lezen op Reddit en ik vind het opvallend. Mercedes zou 13KG brandstof hebben overgehad aan het eind van de race, maar VB moest in zijn laatste lap brandstof sparen volgens zijn onboard. Zit Mercedes weer spelletjes te spelen zodat ze niet te dominant lijken of is er gewoon een logische verklaring voor?

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

alexbl69 schreef op maandag 14 december 2020 @ 18:20:
[...]

Als je in conspiracy gelooft zou je ook kunnen zeggen dat Mercedes deze GP heeft laten lopen om het steeds luider wordende gemopper over haar hegemonie een beetje te sussen :).

En dan uiteraard Bottas voor Hamilton laten finishen.
Nou, gestoorde complottheorieën erger ik me kapot aan maar in de sport, zeker in de F1 moet je het nooit uitsluiten.

Dan vinden ze dat blijkbaar dit jaar nodig..... en voorheen nooit.

Ik lees ook wel veel goatfans die het nu ineens erg saai vonden en die denken dat het Idd het kwam omdat merc het zo wilde.

Ik denk dat ze best iets teruggeschroefd hebben en zich misrekende op wat Max op zaterdag kon. En dan Bottas op P2 en Lewis volgens eigen woorden ook niet 100% zal ze niet geholpen hebben.

een treffende spreuk

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

BlackMonkey schreef op maandag 14 december 2020 @ 18:45:
Ik zit even dit draadje te lezen op Reddit en ik vind het opvallend. Mercedes zou 13KG brandstof hebben overgehad aan het eind van de race, maar VB moest in zijn laatste lap brandstof sparen volgens zijn onboard. Zit Mercedes weer spelletjes te spelen zodat ze niet te dominant lijken of is er gewoon een logische verklaring voor?
Goatfans en hun Maxmisnoegen.

een treffende spreuk

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Misschien moet men eens stoppen om gelijk met irritante termen als 'complottheorieën' te gaan strooien en zo analyses te diskwalificeren die niet de heersende opinie of op het eerste gezicht meest logische verklaring ondersteunen.

There is more than meets the eye.

Er wordt op meerdere borden geschaakt en soms is het in the long run handiger om een dorp op te offeren om de stad te behouden.

[Voor 3% gewijzigd door Help!!!! op 14-12-2020 20:34]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

• Krankenhausen
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
LA-384 schreef op zondag 13 december 2020 @ 21:52:
[...]
Volgens Olav was hij ook niet ziek, alleen positief getest. Volgens mij blijft dat virus ook nog lang aantoonbaar aanwezig als je goed ziek bent geweest.
Volgens mij zit Olav er dan naast. Op Sky zeiden ze juist dat hij niet symptoomloos was en dat idee had ik ook uit zijn Twitter filmpje eerder vorige week.

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:57
Patrick schreef op maandag 14 december 2020 @ 18:26:
Gewoon gaan met dat ding, dan doet ie maar boem, wat boeit het?
Dat boeit in dit geval wel degelijk ;) ! Mercedes' core business is nog altijd de autoverkoop. De F1 en hun coureurs zijn hun uithangbord. Vroeger reden alleen bejaarden en taxichauffeurs in een Merc. De gemiddelde leeftijd van hun kopers was iets van 55 jaar. Tegenwoordig rijdt ook de jeugd Mercedes.

Wereldkampioen worden is goed voor de verkoop, ploffende motoren niet. Vol opendraaien en maar zien is om die reden niet handig.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

It is FOM time :p

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Of Mercedes was gewoon slecht voor hun standaarden en zijn op waarde geklopt. Ik bedoel, toen Bottas het gat dicht moest gaan rijden, liep Max gewoon verder uit. :z

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08:38
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 10:24:
Of Mercedes was gewoon slecht voor hun standaarden en zijn op waarde geklopt. Ik bedoel, toen Bottas het gat dicht moest gaan rijden, liep Max gewoon verder uit. :z
Er waren weinig rondes waar Bottas sneller was als max

bron

Bottas verloor 1.6s op de inlap van de pitstop

Vanaf het moment dat Bottas zijn snelste ronde had neergezet, is Max er vandoor gegaan

[Voor 6% gewijzigd door basvn op 15-12-2020 10:41]

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 28-03 16:07

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Hahaha, dat liedje van Vettel _O- Trouwens ook raar om hem/iemand zonder handschoenen te zien rijden.

Ook mooi, nog even die sneer van Stroll dat de auto het slecht doet wat betreft temperatuur in verkeer. Wat wil je met die Mercedes kloon ;)

"All that the xHTML validation shows is that you can lowercase and close your tags."

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Pendaco schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 17:30:
Ook mooi, nog even die sneer van Stroll dat de auto het slecht doet wat betreft temperatuur in verkeer. Wat wil je met die Mercedes kloon ;)
Perez had er minder moeite mee :+

• YakuzA
  • Nu online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Pendaco schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 17:30:
[...]

Hahaha, dat liedje van Vettel _O- Trouwens ook raar om hem/iemand zonder handschoenen te zien rijden.

Wel goed om te weten dat dit dus een van de factoren was waarom de Merc zo slecht is in verkeer.
En volgend jaar zonder DAS weer meer last van heeft?

Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
PSN

• YakuzA
  • Nu online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

basvn schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 10:39:
[...]

Er waren weinig rondes waar Bottas sneller was als max

[Afbeelding]

bron

Bottas verloor 1.6s op de inlap van de pitstop

Vanaf het moment dat Bottas zijn snelste ronde had neergezet, is Max er vandoor gegaan
Inlap langzamer is wel logisch.
Bottas moet langer in het rondje rijden met VSC/SC speed.
Rond de 40% van de 5 seconden die hij achterlag is iets minder dan 2s die hij ongeveer extra zou moeten verliezen?

Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
PSN

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Blijkbaar zijn we uitgepraat dan gaat deze dicht. Als afsluiter:

Tweakers Discord

Pagina: 1 ... 19 20 21 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
  • We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
  • Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
  • Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
    -Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
    -Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
    -Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
    -Gezeur over Hamilton.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee