Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Is ook niet super lang ofzo: https://www.koninklijkhui...d/tekst-van-het-wilhelmusPalingDrone schreef op zondag 13 december 2020 @ 16:11:
[...]
Er stroomt Neerlands bloed door mijn aadren...

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Dit circuit valt imho wel mee, met wat kleine aanpassingen kan het best een leuke baan zijn, er is niet specifiek iets echt mis mee behalve het missen van hoogteverschil dan.HollowGamer schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:58:
[...]
Wat vond je precies mooi? Wel wat goede middenveld gevechten, maar verder leek mij dit circuit wel saai.
Wat dit circuit vind ik volledig perfect laat zien is hoe slecht/moeilijk de F1 eigenlijk als autosport in elkaar zit, het laat bijna alles zien wat er mis is in de F1.
Voornamelijk het maar hebben van 20 auto`s ipv 30+, de grote technische verschillen tussen de auto`s, een steward board dat gewoon actief aan het zoeken is naar overtredingen, rijders die niet alles uit de kan halen, motoren die alleen ploffen bij het zusterteam, banden die te lang meegaan en te weinig grip/durability verschil hebben per compound, onverdedigbare DRS zones, runoff zones zonder consequenties. (misschien ben ik nog wat vergeten.)
Ik denk nl zo dat als een Nascar hier start met 40 gelijke auto`s het ineens wel leuk is.
How do you save a random generator ?
Dus wordt spannend!!

Ik zou het doen!

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Merc en RBR erg dicht bij elkaar en dat het middenveld dan nog wat meer aansluiting vind.

Nieuwe circuits die we voorbij zagen komen waarvan je dacht dit word niet wat maar toch voor vuurwerk zorgde, laat 2021 maar komen. 😋
Het is maar 3 maanden tot we weer starten.rammes schreef op zondag 13 december 2020 @ 16:14:
nou F1 vrienden, bedankt voor een mooi seizoen. op naar de wintertesten en seizoen2021![]()
![]()
Genoeg leuke races geweest dit seizoen, voordeel van half december is wel dat het volgende seizoen (hopelijk) snel begint.
Nu al zin in Australië!
Vooral omdat er dan in de eerste bocht 40 auto’s rechtdoor gaan en ze de pitexit niet doorkomen.enchion schreef op zondag 13 december 2020 @ 16:13:
[...]
Dit circuit valt imho wel mee, met wat kleine aanpassingen kan het best een leuke baan zijn, er is niet specifiek iets echt mis mee behalve het missen van hoogteverschil dan.
Wat dit circuit vind ik volledig perfect laat zien is hoe slecht/moeilijk de F1 eigenlijk als autosport in elkaar zit, het laat bijna alles zien wat er mis is in de F1.
Voornamelijk het maar hebben van 20 auto`s ipv 30+, de grote technische verschillen tussen de auto`s, een steward board dat gewoon actief aan het zoeken is naar overtredingen, rijders die niet alles uit de kan halen, motoren die alleen ploffen bij het zusterteam, banden die te lang meegaan en te weinig grip/durability verschil hebben per compound, onverdedigbare DRS zones, runoff zones zonder consequenties. (misschien ben ik nog wat vergeten.)
Ik denk nl zo dat als een Nascar hier start met 40 gelijke auto`s het ineens wel leuk is.
Die Renault zouden ze toch echt zwart/geel moeten maken maar goed tis wel overzichtelijk!
Edit en George heeft toch gewoon punten
dusja matig overzicht maar leuk geprobeerd
[Voor 6% gewijzigd door FelizNavidad op 13-12-2020 16:21]
Kerstboom kopenQuad schreef op zondag 13 december 2020 @ 16:22:
Wat gaat Magnussen nu eigenlijk doen?
Even op het plaatje klikken dan klopt die welFelizNavidad schreef op zondag 13 december 2020 @ 16:20:
[...]
Die Renault zouden ze toch echt zwart/geel moeten maken maar goed tis wel overzichtelijk!
Edit en George heeft toch gewoon punten
dusja matig overzicht maar leuk geprobeerd

En Russel staat er gewoon bij met punten hoor

[Voor 6% gewijzigd door Brummetje op 13-12-2020 16:24]
Am sportscars rijden en echte Amerikaanse donuts draaienQuad schreef op zondag 13 december 2020 @ 16:22:
Racen in Noord-AmerikaQuad schreef op zondag 13 december 2020 @ 16:22:
Ryzen 9 5900X | AMD RX 6900 XT EKWB-Edition | Aorus X570 Master | Crucial Ballistix Elite 4x8GB@3600CL16 | Corsair Obsidian 900D | EKWB Velocity | 2x Alphacool 480x60mm + Alphacool 240x60mm | Alphacool D5 | AX860i | Aorus SSD Gen4 1TB | WD SN850 500GB
Maarja, bijna niemand van de potentiele talenten hebben echt kunnen shinen, puur omdat Mercedes zolang alleenheerser was met de auto, dat zga niemand echt een kans had..

Dan kun je nog zo'n top coureur zijn.. maar als je materiaal niet afdoende is, houdt t op..
[Voor 17% gewijzigd door poor Leno op 13-12-2020 16:27]
Albon tevens op de plek waar hij hoort, Mercedes had zo geen ruimte om wat te proberen met een pitstop.
Dan vraag ik mij af, valt alles nu op zijn plek bij Red Bull en kunnen ze volgend seizoen er ook meteen staan. Dat hoop ik maar, want ik kan mij bijna niet voorstellen dat Mercedes teveel de motor had teruggeschroefd. Wat hadden ze immers te verliezen.
Wellicht heeft Honda en Red Bull nu laten zien wat de motor kan. Wellicht daarom de opmerking van Max om terug te schroeven, dat hij wist dat de motor voor de laatste race wat hoger stond en om dit mee te nemen naar volgend seizoen.
Wel leuke afsluiter van het seizoen

[YouTube: https://youtu.be/Cqgz5Rfe7WA]
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Max heeft erg veel zin erin dat Jack op bezoek komt volgende week.DoeEensGek schreef op zondag 13 december 2020 @ 16:29:
[Streamable: 2020-12-13 16-27-05]https://streamable.com/rw9iw7
Winnaar Max bij Jack!

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Magnussen bij Jack.
Vettel bij Jack.
Ricciardo "fijn kerstfeest" bij Jack.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)

https://streamable.com/gse1my
https://streamable.com/oog0u1
https://streamable.com/w678a7
https://streamable.com/euv3kw
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Albon: “Creo que he hecho un buen trabajo este fin de semana y espero estar en F1 el año que viene. Seguiré estando involucrado, aunque no sé si corriendo o no”.
— Víctor Seara (@vicseara) 13 december 2020
Lenguaje corporal: estoy fuera.
quote: Bing translationAlbon: “I think I did a good job this weekend and I hope to be in F1 next year. I will continue to be involved, although I don't know if running or not. "
Body language: I'm out.
Rumores en el paddock de que el fichaje de Pérez para Red Bull en 2021 estaría muy bien encaminado, aún no cerrado
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) 13 december 2020
Rumors in the paddock that Perez joining Red Bull in 2021 is closer than ever, but not closed yet.
Zal er mee te maken hebben of andere rijders er last van heeft.Transportman schreef op zondag 13 december 2020 @ 16:46:
Benieuwd op McLaren nog een penalty gaat krijgen voor het langzaam rijden in de pits, ergens zouden de stewards zichzelf en de FIA zich compleet belachelijk maken, want Mercedes heeft het vaak genoeg gedaan, dat Bottas langzaam naar de pits gaat bij een SC voor een dubbele stop.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
De stewards maken zichzelf altijd belachelijk.Transportman schreef op zondag 13 december 2020 @ 16:46:
Benieuwd op McLaren nog een penalty gaat krijgen voor het langzaam rijden in de pits, ergens zouden de stewards zichzelf en de FIA zich compleet belachelijk maken, want Mercedes heeft het vaak genoeg gedaan, dat Bottas langzaam naar de pits gaat bij een SC voor een dubbele stop.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Waiting on the world to change
Dat is ook vaak genoeg als Bottas langzaam rijdt, eigenlijk niet heel anders behalve dat het dan op de baan is in plaats van een beetje smokkelen in de pits.ZeRoC00L schreef op zondag 13 december 2020 @ 16:46:
[...]
Zal er mee te maken hebben of andere rijders er last van heeft.
Ik bedoelde alweer belachelijkDaniëlWW2 schreef op zondag 13 december 2020 @ 16:47:
[...]
De stewards maken zichzelf altijd belachelijk.

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
ja die komt er.AW_Bos schreef op zondag 13 december 2020 @ 16:52:
Mooie kleine compilatie video op Ziggo Sport. Iemand enig idee of er een jaaroverzicht komt?
Cogitationis poenam nemo patitur
Echt wat een gast.DoeEensGek schreef op zondag 13 december 2020 @ 16:40:
[Streamable: 2020-12-13 16-33-51]https://streamable.com/szq8gk
Ricciardo "fijn kerstfeest" bij Jack.

Kvyat: “me han dicho que quieren a Tsunoda. El ambiente en Alpha Tauri es muy duro. Ahora quiero vacaciones. Me gustaría volver en 2022.” #AbuDhabiGP #F1 #Kvyat pic.twitter.com/2wKVOSLSzd
— Noemí de Miguel (@Noemidemiguel) 13 december 2020
KVY out.quote: Bing TranslateKvyat: “They told me they want Tsunoda. The atmosphere at Alpha Tauri is very harsh. Now I want a vacation. I would like to return in 2022.
Klap ban d
een treffende spreuk
Zo flauw dat zelfs alle zout op Salar de Uyuni niet eens genoeg is om het eetbaar te maken. Misschien dat ze hun tijd en energie in andere zaken kunnen steken zodat 2021 niet wederom een seizoen wordt waar men in het begin achter de feiten aanloopt en op het eind een keer mag winnen

Achja, zo werkt het toch een beetje in de sport wereld? Die komen elkaar ook gewoon erg vaak tegen bij feestjes en events.

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Seizoen is afgelopen en het zijn 3 a 4 postjes over mevrouw Piquet. Het leuke van F1 is ook wel het wereldje er omheen, het is net Volendam. Verstappen, Magnussen, Latifi, fittipaldi, Piquet, Schumacher, Alesi, telkens komen dezelfde namen weer terug.AGee schreef op zondag 13 december 2020 @ 18:00:
Wat een sensatiezoekers hier zeg, en niet van de beste soort. Kvyat en Piquet zijn al een jaar uit elkaar.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
An awesome gift for an awesome driver. Looking forward to one last race with @Carlossainz55. Let's go get it team! 👊 #AdiosCarlos pic.twitter.com/J4YLL9ZlSg
— Zak Brown (@ZBrownCEO) 13 december 2020
Ja, maar bottas reed dus niet langzaam _in_ de pits, maar voor de pits.Transportman schreef op zondag 13 december 2020 @ 16:46:
Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
PSN
Geen Duits bier? Jammerrrr
Ahh het ging iets anders dan ik dacht. Maar toch.. genoten. Wat een topteam is McLaren toch.
[Voor 16% gewijzigd door LoeWn op 13-12-2020 18:33]
Toen ik er woonde (begin jaren 80) wel, maar dat was voor de Saoudies hun strenge islam begonnen te verspreiden.Bloodclot schreef op zondag 13 december 2020 @ 18:18:
Mag je überhaupt daar wel bier schenken?
0.0% 😜Bloodclot schreef op zondag 13 december 2020 @ 18:18:
Die derde Mercedes-coureur bakt er niets van.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Anoniem: 91868
Als je geld hebt mag je in zulke landen toch juist alles.durian schreef op zondag 13 december 2020 @ 18:34:
[...]
Toen ik er woonde (begin jaren 80) wel, maar dat was voor de Saoudies hun strenge islam begonnen te verspreiden.
Ik mag hopen dat ze geen aero-engineers op de Twitter-afdeling hebben werkenvhal schreef op zondag 13 december 2020 @ 17:28:
[...]
Zo flauw dat zelfs alle zout op Salar de Uyuni niet eens genoeg is om het eetbaar te maken. Misschien dat ze hun tijd en energie in andere zaken kunnen steken zodat 2021 niet wederom een seizoen wordt waar men in het begin achter de feiten aanloopt en op het eind een keer mag winnen

Je bent een tweet er tussen vergeten waar Mercedes op reageert waarom RBR zo laat is heheMaurice079 schreef op zondag 13 december 2020 @ 19:34:
[...]
In aanvulling hierop was de reactie van Mercedes ook wel redelijk on-point![]()
[Afbeelding]

"To Charles, you are the most talented driver I came across in 15 years of F1. Don't waste it."
"Whatever you do to be happy and smile. Thanks for everything!"
-Seb
[Voor 23% gewijzigd door DoeEensGek op 13-12-2020 21:39]
Denk het niet, daarom deelt ie Heineken uit.Bloodclot schreef op zondag 13 december 2020 @ 18:18:

Ik vatte die opmerking op als een grapje naar Mercedes, die voorheen volgens mij ook vaker hun motor op- en terugschroefde naargelang de afstand tot de achterligger. Nu waren de rollen omgedraaid en kon Max relaxed vooraan cruisen een "difficult race" rijden.tweakduke schreef op zondag 13 december 2020 @ 16:29:
Wellicht daarom de opmerking van Max om terug te schroeven, dat hij wist dat de motor voor de laatste race wat hoger stond en om dit mee te nemen naar volgend seizoen.
Haha ja dat zou maar zo kunnen, echter is Mercedes al jaren heer en meester op dit circuit.LA-384 schreef op zondag 13 december 2020 @ 21:43:
[...]
Denk het niet, daarom deelt ie Heineken uit.
[...]
Ik vatte die opmerking op als een grapje naar Mercedes, die voorheen volgens mij ook vaker hun motor op- en terugschroefde naargelang de afstand tot de achterligger. Nu waren de rollen omgedraaid en kon Max relaxed vooraan cruisen een "difficult race" rijden.
Hamilton was echter nog niet fit van zijn coronabesmetting. Wat mij ook niks verbaasd.
Hamilton had het erg zwaar in Abu Dhabi: 'Ben niet eerder zo kapot geweest' https://www.nu.nl/formule...der-zo-kapot-geweest.html (via @NUnl)
Ik kon het niet aan hem zien of horen toen hij geïnterviewd werd net na de race. Afgezien van wat waterige ogen, maar dat zag ik bij meer.tweakduke schreef op zondag 13 december 2020 @ 21:47:
Hamilton had het erg zwaar in Abu Dhabi: 'Ben niet eerder zo kapot geweest' https://www.nu.nl/formule...der-zo-kapot-geweest.html (via @NUnl)
Volgens Olav was hij ook niet ziek, alleen positief getest. Volgens mij blijft dat virus ook nog lang aantoonbaar aanwezig als je goed ziek bent geweest.
Nee, maar hij was er aardig gelaten onder. Uiteindelijk zijn er na verschijnselen dat je conditie prut is na een besmetting, een lange race hakt er dan wel in.LA-384 schreef op zondag 13 december 2020 @ 21:52:
[...]
Ik kon het niet aan hem zien of horen toen hij geïnterviewd werd net na de race. Afgezien van wat waterige ogen, maar dat zag ik bij meer.
Volgens Olav was hij ook niet ziek, alleen positief getest. Volgens mij blijft dat virus ook nog lang aantoonbaar aanwezig als je goed ziek bent geweest.
NopeBloodclot schreef op zondag 13 december 2020 @ 18:18:

The cheekiness of Seb to bring celebratory beers to a race where not even the podium finishers can have alcohol 😂 pic.twitter.com/aI3K7ll5Y1
— Alejandro (@motorsport_geek) 13 december 2020
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Jasphur schreef op zondag 13 december 2020 @ 20:31:
[...]
Je bent een tweet er tussen vergeten waar Mercedes op reageert waarom RBR zo laat is hehe
You sure?

Voor het complete plaatje.

[Voor 18% gewijzigd door Illegal_Alien op 13-12-2020 22:38]
De Mag-nut.

[Voor 8% gewijzigd door Illegal_Alien op 13-12-2020 22:44]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=jx9pRTD3eQk&ab_channel=FORMULA1]
[Voor 7% gewijzigd door Illegal_Alien op 13-12-2020 22:44]
Conditie problemen zijn vooral een issue als je wel echt (flinke) klachten hebt gehad. Is geen standaard dingetje voor lichte gevallen.tweakduke schreef op zondag 13 december 2020 @ 22:00:
[...]
Nee, maar hij was er aardig gelaten onder. Uiteindelijk zijn er na verschijnselen dat je conditie prut is na een besmetting, een lange race hakt er dan wel in.
Maar de Mercedessen hadden de pace gewoon niet. Want eigenlijk lag Verstappen, zonder safety car, nog verder voor. En als je ziet hoe eenvoudig die wegrijd, 2x op rij en pole pakt + snelste ronde op Ric op nieuwe banden na...
Dit was gewoon de Red Bull die ff beter was.
Maar geen zorgen, Barcelona zijn we allemaal weer hype om in Australië weer teleurgesteld te worden

Waah schreef op zondag 13 december 2020 @ 23:08:
[knip] Maar 2022 wordt het weer leuk, want dan loopt Russels contract af bij Williams, en zie ik Hamilton Bottas wel bedanken vertrekken met alle records op de zak gekregen hebben

Testing, one, two ...
Nee joh. Ze willen geen strijd tussen coureurs bij Mercedes na Hamilton en Rosberg. Dus Bottas mag nog 10 jaar 2e viool spelen zolang ze oppermachtig blijven. En Russel heeft al laten zien dat die in een te kleine auto, met te kleine schoenen en een week inleren er al geen strijd is

Wolff gaf aan dat ze de gemaakte contracten respecteren, de kans dat ze dit voor 2021 niet doen voor Bottas is "vrijwel" zero zei ie, "vrijwel"Waah schreef op zondag 13 december 2020 @ 23:14:
[...]
Nee joh. Ze willen geen strijd tussen coureurs bij Mercedes na Hamilton en Rosberg. Dus Bottas mag nog 10 jaar 2e viool spelen zolang ze oppermachtig blijven. En Russel heeft al laten zien dat die in een te kleine auto, met te kleine schoenen en een week inleren er al geen strijd is

We zien en lezen het volgend jaar wel, maar ik verwacht geen Bottas in de Mercedes 2022

Testing, one, two ...
EN waar het in de tweets over ging:Illegal_Alien schreef op zondag 13 december 2020 @ 22:34:
[...]
[...]
[Afbeelding]
You sure?
Voor het complete plaatje.

Ik geloof dat de publieke opinie over zijn 7 wereldtitels na de race van RUS vorige week er meer in heeft gehakt. De GOAT blijkt gewoon een goede coureur in de beste auto en lijkt nu een toontje lager te zingen.tweakduke schreef op zondag 13 december 2020 @ 22:00:
[...]
Nee, maar hij was er aardig gelaten onder. Uiteindelijk zijn er na verschijnselen dat je conditie prut is na een besmetting, een lange race hakt er dan wel in.
Was de redbull beter. Dat Max de theoretisch beste tijd ook daadwerkelijk rijd in de qualy (die daarmee heus niet perfect was, maar hij knoopte zijn 3 beste sectoren aan elkaar) en zowel Bottas als Hamilton 1 2 tienden lieten liggen betekend nog niet dat de bull de beste was. De achterstand was klein genoeg dat Max het verschil kon maken. Met als extra voordeel dat Hammy vast zat achter Bottas en niet topfit was maar als de dood voor nog eens Russell in zijn stoeltje. Wat ik ook niet zou willen overigens.Waah schreef op zondag 13 december 2020 @ 23:08:
[...]
Conditie problemen zijn vooral een issue als je wel echt (flinke) klachten hebt gehad. Is geen standaard dingetje voor lichte gevallen.
Maar de Mercedessen hadden de pace gewoon niet. Want eigenlijk lag Verstappen, zonder safety car, nog verder voor. En als je ziet hoe eenvoudig die wegrijd, 2x op rij en pole pakt + snelste ronde op Ric op nieuwe banden na...
Dit was gewoon de Red Bull die ff beter was.
Maar geen zorgen, Barcelona zijn we allemaal weer hype om in Australië weer teleurgesteld te wordenas we do every year. Maar 2022 wordt het weer leuk, want dan loopt Russels contract af bij Williams, en zie ik Hamilton wel bedanken met alle records op zak.
een treffende spreuk
Op Sky hadden ze het ook erover dat Mercedes betrouwbaarheidsissues gevonden had in de MGU-K (Perez & Russell dan?) en daarom alle motoren waren teruggeschroefd en ze dat ongeveer twee-tiende kosten.pro_6or schreef op maandag 14 december 2020 @ 00:23:
[...]
Was de redbull beter. Dat Max de theoretisch beste tijd ook daadwerkelijk rijd in de qualy (die daarmee heus niet perfect was, maar hij knoopte zijn 3 beste sectoren aan elkaar) en zowel Bottas als Hamilton 1 2 tienden lieten liggen betekend nog niet dat de bull de beste was. De achterstand was klein genoeg dat Max het verschil kon maken. Met als extra voordeel dat Hammy vast zat achter Bottas en niet topfit was maar als de dood voor nog eens Russell in zijn stoeltje. Wat ik ook niet zou willen overigens.
Oftewel: leuk dat Verstappen nog eens pole-rijdt en van kop tot staart op P1. Maar Mercedes rijdt dus wel gewoon met een teruggeschroefde motor en een auto die al maanden niet meer ontwikkeld is. In andere woorden, Red Bull moet wel hele grote stappen zetten willen ze in Australië nog steeds mee doen.
Zoiets denk ik ook inderdaad. En dan waarschijnlijk nog de Honda motor iets meer opengeschroefd. Er viel toch niks meer te halen. Maar aan de andere kant denk ik van Red Bull hetzelfde. Die zagen maanden geleden ook al dat ze geen kampioen meer konden worden en hebben toen de focus ook al op 2021 gezet. Ben in ieder geval wel benieuwd.RobertMe schreef op maandag 14 december 2020 @ 07:18:
[...]
Op Sky hadden ze het ook erover dat Mercedes betrouwbaarheidsissues gevonden had in de MGU-K (Perez & Russell dan?) en daarom alle motoren waren teruggeschroefd en ze dat ongeveer twee-tiende kosten.
Oftewel: leuk dat Verstappen nog eens pole-rijdt en van kop tot staart op P1. Maar Mercedes rijdt dus wel gewoon met een teruggeschroefde motor en een auto die al maanden niet meer ontwikkeld is. In andere woorden, Red Bull moet wel hele grote stappen zetten willen ze in Australië nog steeds mee doen.
Je ziet het er ook niet aan. Is bij mijn collega's die positief zijn geweest net zo, een paar zijn alweer 2 maand aan het werk maar zo tegen 12 uur zijn ze compleet opgebrand...LA-384 schreef op zondag 13 december 2020 @ 21:52:
[...]
Ik kon het niet aan hem zien of horen toen hij geïnterviewd werd net na de race. Afgezien van wat waterige ogen, maar dat zag ik bij meer.
Dankjewel voor het consistent notificeren van ons F1 fans (luiaards.. zo je wil).. hopelijk ben je in het komende F1 seizoen ook weer onze digitale rots in de branding.
Op naar 'Raceweek .. in 2021'.. ik zie de notificaties graag tegemoet!

Als iemand opgebrand is zie je dat toch? Vermoeide ogen, concentratieproblemen, verlate reactie. Dat miste ik bij Hamilton in z'n interview direct na de race. Kan me wel voorstellen dat het vermoeiender was dan wanneer hij vooraan rijdt, misschien is het dat meer.FastFred schreef op maandag 14 december 2020 @ 09:32:
Je ziet het er ook niet aan. Is bij mijn collega's die positief zijn geweest net zo, een paar zijn alweer 2 maand aan het werk maar zo tegen 12 uur zijn ze compleet opgebrand...
Het verschilt ook per persoon, mijn opa van 91 was laatst ook positief maar behalve smaak verlies had ie nergens last van en het was na anderhalve week ook weer over.
Dat had ik overigens ook al een aantal weken met onze Tom CoronelLA-384 schreef op maandag 14 december 2020 @ 09:39:
[...]
Als iemand opgebrand is zie je dat toch? Vermoeide ogen, concentratieproblemen, verlate reactie. Dat miste ik bij Hamilton in z'n interview direct na de race. Kan me wel voorstellen dat het vermoeiender was dan wanneer hij vooraan rijdt, misschien is het dat meer.

Mijn boefje is liev!
En zelfs met die teruggeschroefde mgu-k was het nog steeds de beste auto imho. Daarbij schijnen ze met een grote motorupdate te komen in het air intake gedeelte. Zou 20pk schelen. RBR met de high rake heeft wellicht meer last van de Floor cut outs die in 2021 verplicht zijn.RobertMe schreef op maandag 14 december 2020 @ 07:18:
[...]
Op Sky hadden ze het ook erover dat Mercedes betrouwbaarheidsissues gevonden had in de MGU-K (Perez & Russell dan?) en daarom alle motoren waren teruggeschroefd en ze dat ongeveer twee-tiende kosten.
Oftewel, kansloos

een treffende spreuk
Het vreemde is dat in ieder geval BOT niet kon verklaren waarom hij VER niet kon bijhouden. Dat vertelde hij bij de post-race interviews bij F1TV. Terwijl er lang en breed werd gecommuniceerd over de MGU-K issues voorafgaand aan de race.RobertMe schreef op maandag 14 december 2020 @ 07:18:
[...]
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.