Albon loopt aardig in de laatste paar rondjes
Verstappen van begin tot eind op P1. Heeft hij dit al eerder gedaan?
Gaat pijnlijk zijn, SCH continu aan de onderkant zien bungelen in de timing sheets.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Mexico 2017KlaasjeNL schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:45:
Verstappen die even in zijn eentje het team naar P2 haalt in het WCC.
Waiting on the world to change
https://streamable.com/w8ii03
Verstappen wordt gevraagd of hij de motor een stand terug wil zetten. Als hij wil.
[ Voor 7% gewijzigd door DoeEensGek op 13-12-2020 15:46 ]
Ja in Mexico uit m’n hoofdKlaasjeNL schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:45:
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Max krijgt extra voor de snelste ronde veilig te stellen
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Haas heeft natuurlijk ook problemen met die Ferrari power unit.. wat een kansloos ding na het cheaten vorig jaar..
[ Voor 6% gewijzigd door GAIAjohan op 13-12-2020 15:46 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
De safetycar is ook, een MercDentist schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:43:
Eerste GP in 39x dat Merc niet minstens 1 ronde aan de leiding heeft gereden.
#dominantie
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
ja maar nog niet met extra bonuspuntKlaasjeNL schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:45:
In de racebrieving hebben ze ALB het script voor SPEED laten lezen, de bus/rbr mag niet onder een bepaalde snelheid komen anders ploft die..
Elk nadeel heeft z'n voordeel, maar die Mazepin brengt echt BAKKEN met geld mee, dus wellicht ook wat meer ontwikkeling in de autoMaarten_E schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:45:
Gaat pijnlijk zijn, SCH continu aan de onderkant zien bungelen in de timing sheets.
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Er zijn meer kampioenen bij een team dat onderaan bungelt begonnen. Een mooie plek voor hem om ervaring op te doen.Maarten_E schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:45:
"When you grow up your heart dies"
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Maar Max heeft gewoon eigenhandig P2 in het WCC verdient. Ook gaat McLaren op deze manier, alweer demonstreren dat Renault qua chassis echt problemen heeft. Weer verslagen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
ja als je stuurtjes gaat weggeven dan is het ook niet fatsoenlijk rijden meer.DaniëlWW2 schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:43:
[...]
Inderdaad. Haas is extra dramatisch vandaag ja.
Ik zou het doen!
Zonder DAS maakt het wel leuker hoop ikvhal schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:44:
[...]
En dit wordt volgens seizoen alleen nog maar erger
behalve Schumacher dan
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zeg tegen mijn zoontje hij gaat hem winnen, maar papa als hij nu in zijn laatste rondje een klapband krijgt dan wint hij toch niet. 🤐
Klopt, maar gaat me meer om de naam. Vergelijk het met Bruno Senna destijds.sjaool schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:46:
[...]
Er zijn meer kampioenen bij een team dat onderaan bungelt begonnen. Een mooie plek voor hem om ervaring op te doen.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Lol, mooi dat de spoiler niet werkt bij mijn darkmode script.
- DaniëlWW2
- Niet online
Nu kunnen ze het hopelijk wel beter overdragen. Immers veel minder ontwikkeling naar 2021.
Jouw zoontje krijgt een banDoubleDutch schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:47:
Zeg tegen mijn zoontje hij gaat hem winnen, maar papa als hij nu in zijn laatste rondje een klapband krijgt dan wint hij toch niet. 🤐
Albon nog kansje met Ham?
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Nee dat is gewoon gemanaged.Illegal_Alien schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:47:
Albon nog kansje met Ham?
Albon mag van mij Ham eraf ketsen....payback!!!
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Als VER nou ff rustig aan doet, kan Albon nog mee naar het podium
PSN: xMaurice93
BOT paars in S1
Albon wil Ham inhalen haha
Nou alb, die krijgt nog 1 kans met dubbele DRS?
"Lewis is slow everywhere"
Hadden we dat maar vaker gehoord dit jaar.

Lewis wint dan alsnog dus waarom Max niet ?DoubleDutch schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:47:
Wat denkt RB nou? Dat Albon nog ff naar Hamilton rijd en er voorbij gaat? Zijn ze 2 rondes te laat mee
Klapband? Dit is een klap!!DoubleDutch schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:47:
Bruno was het neefje, dus die genen klopten niet.Maarten_E schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:47:
[...]
Klopt, maar gaat me meer om de naam. Vergelijk het met Bruno Senna destijds.
Verschil is dat de auto de rest van het jaar wel snel was.Maarten_E schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:48:
Hard feitje van Olav Mol. Bot heeft 9 race wins in de Mercedes carrière, Max gaat nu naar z'n 10e carrière winst.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik zou het doen!
Hetzelfde met Redbull is langzaam aan het begin van het seizoen om vervolgens aan het einde dichtbij/competatief te worden met Mercedes ... ahum... Mercedes heeft dan de buit al binnen en rijd het gewoon verplicht/risicoloos uit.Maarten_E schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:48:
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Nou, RBR, zorg nu dat jullie volgend jaar zo starten......
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
- DaniëlWW2
- Niet online
En dat is een grand slam.

Hoppa “Send it” !
Strakke overwinning van Max.
DONUTS BABEH!
DONUTS BABEH!
Nice dat vuurwerk!
Een pracht overwinning met dikke overmacht. Een Mercedes op P2 op 15s rijden in een Red Bull... Een mooie grand slam...
OCO pakt STR nog ff
Neeeeee RIC snelste ronde
U zei?
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Lol ric
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
En daar ging de grand slam van Max..
NOR en SAI. 👍
Gaat die SAI geen spijt krijgen van zijn overstap? Denk dat hij wel meer gaat verdienen, maar een upgrade lijkt het me niet?
Gaat die SAI geen spijt krijgen van zijn overstap? Denk dat hij wel meer gaat verdienen, maar een upgrade lijkt het me niet?
This one didnt age well
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ricciardo, lul.

Nette overwinning Max, stiekem toch een cadeau van Mercedes.
Riccardo, ouwe ronde snoepert.
Riccardo, ouwe ronde snoepert.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Prima winst voor Max, helaas niet een spektakel als afsluiter, maar saaie overwinning voor Max is prima. RIX dotd voor mij. Goede strategie en pace. Mooi ook om vreugde bij McLaren te zien voor p3.
Mooi dat Alex het een beetje bij kan houden
Mag die het in 21 weer proberen!
Yuki naar AT!
Mag die het in 21 weer proberen!
Yuki naar AT!
Shoey bastard!
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
K ricci!!!!
daar gaat de triple voor max....... bagger
daar gaat de triple voor max....... bagger
Donuts, anyone?
Nope.

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dit is wel een erg mooie afsluiting van het seizoen.
horner liegbeest haha
[ Voor 13% gewijzigd door Wognummer op 13-12-2020 16:02 ]
Horner had nog niet door dat RIC de fastest lap heeft gepakt.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Pole, fastest lap, race win > Grand Slam
...
Heb er nog 2 over als je wilt?DutchCrownNL schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:53:
Donuts, anyone?
Ham wel donut
Ik zei toch HAM-BOT-VER, in Israël klopt het in ieder geval...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.