VET.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 18:47:
Leclerc kapot...
was een cameraman blijkbaar

[ Voor 72% gewijzigd door basvn op 04-12-2020 18:54 ]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Bedoelde hij niet dat hij het moeilijk had in isolatie? Eenzaam, saai etc...DaniëlWW2 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 18:37:
Hamilton schijnt trouwens wel ziek te zijn. Het is niet een verkoudheid of asymptomatisch.
Kwam net voorbij via Ziggo dat Toto Wolff dit had gezegd.
Hij noemde toch milde symptomen?
Dacht ik ook leek me eerder een cameraman die mee liep.basvn schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 18:48:
blijf het klasse vinden, dat er nu een monteur van Mercedes, de remmen van LEC wilde gaan koelen
https://www.motorsport.co...ovid-19-symptoms/4921160/Danielson schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 18:50:
[...]
Bedoelde hij niet dat hij het moeilijk had in isolatie? Eenzaam, saai etc...
Hij noemde toch milde symptomen?
Blijkbaar de symptomen, maar verder geen details.
he Bottas weer pech, ik gun hem wel een leuke overwinning.
Ik zou het doen!
Ehm.. Dat was een camera man voor een mooi shot...basvn schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 18:48:
blijf het klasse vinden, dat er nu een monteur van Mercedes, de remmen van LEC wilde gaan koelen
Ligt t nou aan mij of blijven de autos op dat stuk wel heel lang aan de grond plakken en vonken spuwen?

Waarom? Kansen genoeg gehad. RUS hem de oren maar eens wast.rammes schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 18:54:
he Bottas weer pech, ik gun hem wel een leuke overwinning.
Mijn boefje is liev!
valt me nu pas op, staat er bij de snelheid nu MPH bij, moet niet gekker worden.
Ik zou het doen!
Paar jaar maar pas dus rustig maar.rammes schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 19:02:
valt me nu pas op, staat er bij de snelheid nu MPH bij, moet niet gekker worden.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
nee joh, geen schijn van kans met Ham. op de baan.JB schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 19:02:
[...]
Waarom? Kansen genoeg gehad. RUS hem de oren maar eens wast.
Ik zou het doen!
Zo ik zit.
Hoe doet Russel het in de Mercedes?
zo dat scheelde niet zoveel!
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Goed. Snelste in FP1.DoeEensGek schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 19:08:
Zo ik zit.Hoe doet Russel het in de Mercedes?
Oeh Vet..
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Kei slecht, hij is maar 8eDoeEensGek schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 19:08:
Zo ik zit.Hoe doet Russel het in de Mercedes?
Pfff die Haas.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dat was de tweede spin en dat ging maar net goed...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Die Haas zal wel even vreemd opgekeken hebben... VET had best nog even kunnen zwaaien overigens.
Gaat goed met Ferrari, ze kunnen beter Mattia Binotto weer naar huis sturen.
Ik zou het doen!
- DaniëlWW2
- Niet online
Oh is die er weer?rammes schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 19:09:
Gaat goed met Ferrari, ze kunnen beter Mattia Binotto weer naar huis sturen.
Die onboard van magnussen is wel bijzonder zo als VET voorbij komt schuiven.
Mooi om te zien dat het middenveld zo dicht op elkaar zit.
Wat is dat met die achterlichten in de spoiler bij RIC, die bleven continue knipperen?
Oke, moeite waard om terug te kijken?
2e keer vettel?
de baan is zo kort iedereen zit dicht op elkaar!DoubleDutch schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 19:11:
Mooi om te zien dat het middenveld zo dicht op elkaar zit.
Ik zou het doen!
Dat is morse hij wil iets bestellen.FabianGTI schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 19:11:
Wat is dat met die achterlichten in de spoiler bij RIC, die bleven continue knipperen?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Dit wordt nog spannend met de kwalificatie, 15 16 man binnen een seconde op het moment!
[ Voor 5% gewijzigd door Insert12 op 04-12-2020 19:14 ]
Als het nu ook niet lukt met Russel op de baan, dan is het klare Sache...rammes schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 19:04:
[...]
nee joh, geen schijn van kans met Ham. op de baan.
Mijn boefje is liev!
- DaniëlWW2
- Niet online
Max is niet blij met de afstellingen. 
Heel veel onderstuur.
Heel veel onderstuur.
En water is natDaniëlWW2 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 19:18:
Heel veel onderstuur.
zo proberen uiteraard iets met die achtervleugel (flowvis) maar volgens mij werkt dat niet.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 19:18:
Heel veel onderstuur.
Ik zou het doen!
Bottas wordt op het moment toch wel aardig door zijn teamgenoot gedeclasseerd.
alles kan off-topic
Max moet morgen maar snel een tijd zetten. Ik verwacht echt een gekkenhuis in Q1 en Q2.
Want hij is .6 langzamer op 2 compounds harder?Ankona schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 19:19:
Bottas wordt op het moment toch wel aardig door zijn teamgenoot gedeclasseerd.
Mooi om te zien dat het nieuwe stuk toch een stuk ingewikkelder is dan dat het op het eerste oog leek. Met de hobbels er bij bijten een hoop coureurs zich stuk op bocht 7 en 8. Dat gaat interessant worden in de kwalificatie en race.
En nu 0.7 op dezelfde bandBasvanS schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 19:23:
[...]
Want hij is .6 langzamer op 2 compounds harder?
alles kan off-topic
Denk het ook, het zal in de eerste en de laatste 5 minuten superdruk zijn in Q1 en ook veel geklaag over de radio dat het te druk is. De 8 minuten daartussen is de baan leeg.TheBrut3 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 19:20:
Max moet morgen maar snel een tijd zetten. Ik verwacht echt een gekkenhuis in Q1 en Q2.
Steam - PTR83
Uitdagende bochten combo, mooi.
Denk opzich niet ingewikkeld, denk vooral hobbelig.Insert12 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 19:23:
Mooi om te zien dat het nieuwe stuk toch een stuk ingewikkelder is dan dat het op het eerste oog leek. Met de hobbels er bij bijten een hoop coureurs zich stuk op bocht 7 en 8. Dat gaat interessant worden in de kwalificatie en race.
Of zoals Norris zegt "that wiggly part"Shva schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 19:24:
Uitdagende bochten combo, mooi.
Ik zou het doen!
Ja BOT is langzamer op een zachtere band dan op de hardere... zou het dan de bedoeling geweest zijn om een snelle ronde neer te zetten?
Geen idee wat ze allemaal testen maar BOT lijkt er nog niet lekker bij te zitten. Kan me niet voorstellen dat dit “bewust” is. Benieuwd of ie m al knijpt
[ Voor 10% gewijzigd door JB op 04-12-2020 19:28 ]
Mijn boefje is liev!
Hij gaat steeds buiten de baan in bocht 8, dan wordt zijn tijd afgenomen.JB schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 19:27:
Geen idee wat ze allemaal testen maar BOT lijkt er nog niet lekker bij te zitten. Kan me niet voorstellen dat dit “bewust” is.
Auto van HAM krijgt gewoon de beste onderdelen
Best pijnlijk voor Hamilton. Alle glans van zijn kampioenschappen.
alles kan off-topic
Gezien ja. Vervelend. Of de auto is stuk door brokken van anderen. Zit hem ook niet mee...TrekDr0p schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 19:29:
[...]
Hij gaat steeds buiten de baan in bocht 8, dan wordt zijn tijd afgenomen.
Mijn boefje is liev!
Perez sloopt vanalles van zijn auto, heeft losse onderdelen in zijn cockpit.
Ik zou het doen!
Ankona schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 19:30:
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/88UCu5wqxaFsRbW7T7XUKAW2.gif?f=user_large)
Waarom? Is toch bekend dat Bottas niet de beste van het veld is. Tevens kan Hamilton er niks aan doen dat Ferrari en RBR falen.Ankona schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 19:30:
Dat helpt ook flink mee jaTrekDr0p schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 19:25:
[...]
Denk opzich niet ingewikkeld, denk vooral hobbelig.
Goeie kans trouwens dat er nog wel eens wat onderdelen kapot kunnen gaan van dat gehobbel.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:23
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Als Bottas niet voor Russel eindigt, is dat niet best voor hem.
Ik ben positief verrast van Russel, dat maakt de race extra interessant aan het einde van het seizoen
Ik ben positief verrast van Russel, dat maakt de race extra interessant aan het einde van het seizoen
Petje af voor de monteurs van team Hamilton. De auto zo goed, iedere keer weer, in top opstelling neerzetten, zorgen dat de coureur zich kan bewijzen. Chapeau!
De grootste vijand van de wetenschap: de wetenschap.
Hmmm, SAI neemt de toeristische route, Heeft een versnellingsbakprobleem?
Wanneer je het over Stroll en Hamilton hebt zit Stroll vaster op zijn plek dan HAM, dat bedoel ik.Hippocampus schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 17:50:
@PalingDrone Dus als ik het goed begrijp zie jij wel een kans dat HAM gelost gaat worden door Mercedes omdat ze daar zakelijker zijn en HAM er geen persoonlijke bindingen heeft?
Dus jij gelooft ook niet zo in de marktwaarde van de Hamilton Mercedes symbiose?
Ik vermoed wel dat HAM voor Mercedes een stuk minder toegevoegde waarde en een groter risico is geworden dit jaar door zijn polariserende gedrag. Mocht hij dat in zijn vrije tijd gedaan hebben dan was dat tot daar aan toe maar hij heeft de hele sport en ook zijn werkgever gedwongen om stelling te nemen. Kan mij zo voorstellen dat de afdeling marketing van Mercedes daar nou niet echt om stond te springen.
Hij blijft natuurlijk een geweldige coureur die constant overwinningen behaalt en punten binnen blijft slepen maar op een gegeven moment kan het alleen maar minder worden. Zie hem dit niet nog 3 jaar volhouden, misschien nog 1 keer wk en dan zit zijn (top)tijd er wel op.
Mooi dat RUS nu eventjes kan aantonen wat hij waard is, HAM heeft dat al lang en breed laten zien.
Sowieso een lekkere egoboost om, al is het maar op vrijdag, bovenaan te staan.
Dat spreekt de nieuwe generatie Mercedeskopers vast wel aan, niet iedereen wenst zich te associëren met vegan/BLM. Zo'n frisse jonge coureur is lang niet zo controversieel als iemand die zijn sociale of politieke mening continu loopt uit te dragen. Ik geloof best dat HAM er de beste bedoelingen bij heeft maar ook dat Mercedes liever een wat neutraler of discreter persoon ziet die hun merk vertegenwoordigd.
Wat ook serieus meespeelt is dat het voor pa Stroll wisselgeld is zo'n team en ze bij Mercedes flink moeten snijden in de kosten en de personenautodivisie vol gaat voor elektrificatie. Dan is zo'n berg $$$ richting F1 en LH moeilijk te verantwoorden wanneer je als merk los probeert te komen van dinosaurussap.
Maargoed da's ook maar mijn mening.
Ja en ook niet voor Hamilton. George rijdt ook wel in de Mercedes voor 5 miljoen in het jaar. Alleen nog even Williams afkopen voor 10. Hou je nog 35 miljoen euro over = profit.tweakduke schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 19:33:
Als Bottas niet voor Russel eindigt, is dat niet best voor hem.
Het maakt de onderhandelingspositie voor Lewis er niet bepaald beter op.
Steam - PTR83
Straaljagerhelm Winkelman?
Gewoon een brandweerhelm
Gewoon een brandweerhelm
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:23
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Ah de 7 wereldtitels weegt denk ik wel zwaar mee tijdens de onderhandelingen.CoronelHimself schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 19:38:
[...]
Ja en ook niet voor Hamilton. George rijdt ook wel in de Mercedes voor 5 miljoen in het jaar. Alleen nog even Williams afkopen voor 10. Hou je nog 35 miljoen euro over = profit.![]()
Het maakt de onderhandelingspositie voor Lewis er niet bepaald beter op.
Maar goed, Bottas was vaker sneller in de trainingen om het vervolgens niet af te maken in de race.
Dat eerst maar eens afwachten
Grappig dat het qualifying pace grafiekje aangeeft dat Bottas ruim sneller zou moeten zijn.
Je kunt je af vragen wat het waard is dat je in alle sectoren de snelste bent maar geen 3 snelle sectoren in 1 ronde kunt combinerenDarkFire1985 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 19:41:
Grappig dat het qualifying pace grafiekje aangeeft dat Bottas ruim sneller zou moeten zijn.
- DaniëlWW2
- Niet online
Wat is er aan de hand zeg met Bottas? Hij lijkt echt geen enkele ronde eens normaal alle bochten te kunnen nemen...
Bottas had een snelle tijd, maar dat was inclusief track limits bij T8DarkFire1985 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 19:41:
maar die ronde nemen ze wel mee verder in de berekeningen
Ah, maar dat is de alternatieve route buiten de baan limietenDarkFire1985 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 19:41:
Dus Bottas rijdt meer ronden dan Russell, is slomer én maakt ook nog eens een shitload aan rare fouten? Wat voor smoes zou Toto nu weer verzinnen?
De Q van de F2 was knap druk op de baan en best leuk om te zien, dat belooft veel voor morgen.
Hoop alleen dat RUS en die Mercedes niet teveel last hebben van de andere auto's, een rondje zonder verstorende voorliggers gaat nog knap lastig worden.
Hoop alleen dat RUS en die Mercedes niet teveel last hebben van de andere auto's, een rondje zonder verstorende voorliggers gaat nog knap lastig worden.
Windstromen breken waarschijnlijkTechnofreakz schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 19:47:
[Afbeelding]
Heeft dit nog ergens nut voor? Lijkt alsof er iets afgebroken is?
Breekt de lucht op de helm, minder druk?Technofreakz schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 19:47:
[Afbeelding]
Dan heeft deze baan zo weinig bochten, en nog kan Bottas geen foutloos rondje rijden
https://www.flickr.com/photos/tosemime/
Bottas V2.99...
This is to all the...

[ Voor 37% gewijzigd door JB op 04-12-2020 19:51 ]
Mijn boefje is liev!
Dat het überhaupt mag. Stel je voor dat grosjean daar zn handen op had gezet terwijl hij er uit klom. Lijkt me niet fijn. En op zo’n moment denk je er ook niet aanTechnofreakz schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 19:47:
[Afbeelding]
Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip
En bottas verremt zich weer..
is niet zijn dag!
is niet zijn dag!
Ik denk toch dat Bottas onder druk deze fouten maakt. Pijnlijk om te zien.
Die pakte de HALO om uit z'n wagen te komen, op die plek van de kartels komt niks en je past er ook niet langsPlayer1S schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 19:51:
[...]
Dat het überhaupt mag. Stel je voor dat grosjean daar zn handen op had gezet terwijl hij er uit klom. Lijkt me niet fijn. En op zo’n moment denk je er ook niet aan
Haha Kvyat en Aitkin doen al zowat een race tijdens een vrije training
Daar is het ook een training voor hè, het moment om op allerlei manieren de grens op te zoeken. Hij is overigens niet de enige die 'm niet tussen de lijntjes kan houden. Morgen weten we meer.d0s schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 19:52:
Ik denk toch dat Bottas onder druk deze fouten maakt. Pijnlijk om te zien.
dat is balen voor de vriendin van Gasly.
Ik zou het doen!
Hamilton heeft Mercedes harder nodig dan Mercedes Hamilton.
Iedereen wordt wel kampioen in de Mercedes. Hamilton kan alleen kampioen worden in de Mercedes
Daarom zou ik het fijn vinden als Mercedes gewoon zegt: jij hebt onredelijke eisen, we gaan voor <insert anyone>.
En stiekem zou van mij Hamilton dan Ferrari wel mogen opbouwen zoals Schumi ooit deed.. lukt hem dat, dán is ie echt groot.
Iedereen wordt wel kampioen in de Mercedes. Hamilton kan alleen kampioen worden in de Mercedes
Daarom zou ik het fijn vinden als Mercedes gewoon zegt: jij hebt onredelijke eisen, we gaan voor <insert anyone>.
En stiekem zou van mij Hamilton dan Ferrari wel mogen opbouwen zoals Schumi ooit deed.. lukt hem dat, dán is ie echt groot.
[ Voor 19% gewijzigd door GAIAjohan op 04-12-2020 20:02 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Dikke vinger!rammes schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 19:58:
dat is balen voor de vriendin van Gasly.
Mijn boefje is liev!
Wat doet Bottas toch iedere keer, dat hij steeds schade heeft aan zijn bolide?
Russell hoort gewoon thuis in de F1, wat laat hij zich zien zeg.
Goed gedaan.
Mee eens @DaniëlWW2? Want die druk was belachelijk hoog.
Goed gedaan.
Mee eens @DaniëlWW2? Want die druk was belachelijk hoog.
[ Voor 29% gewijzigd door Arjantje72 op 04-12-2020 20:13 ]
Denk toch iedere keer weer Schumi in die Mercedes te zien.
Maar RUS was lekker bezig. Bottas lijkt me gewoon mentaal helemaal op. Die is toe aan pensioen vakantie.
Maar RUS was lekker bezig. Bottas lijkt me gewoon mentaal helemaal op. Die is toe aan pensioen vakantie.
Ik geloof wel dat Bottas een probleem had. Elfde is ook voor hem echt niet goed.
Die rode helm in de Mercedes he?pjlgt schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 20:07:
Denk toch iedere keer weer Schumi in die Mercedes te zien.![]()
[ Voor 67% gewijzigd door Arjantje72 op 04-12-2020 20:10 ]
Bottas' probleem: Bottas.Arjantje72 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 20:07:
Ik geloof wel dat Bottas een probleem had. Elfde is ook voor hem echt niet goed.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Als er een probleem is met die auto, dan haal je hem toch naar binnen? Beter nu sleutelen dan vannacht. Valt toch niets meer te winnen en die 11 bochten kan hij ondertussen wel dromen.
BOT heeft tenminste vandaag lekker de limits opgezocht, kan ie vast wel onthouden tot zater- en zondag.
Op vrijdag mag je alles proberen, boeie als je tijd afgenomen wordt. BOT blijft wel een Q-kanon.
Op vrijdag mag je alles proberen, boeie als je tijd afgenomen wordt. BOT blijft wel een Q-kanon.
Dat idee heb ik ook,PalingDrone schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 20:11:
BOT heeft tenminste vandaag lekker de limits opgezocht, kan ie vast wel onthouden tot zater- en zondag.
Mercedes: Bottas, wij moeten even op Russell passen, ga jij maar lekker racen.. we zien je zondag wel.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.