[F1 2020] Race 16 GP van Sakhir Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 33 Laatste
Acties:
  • 99.773 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03:09
PalingDrone schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 20:11:
BOT heeft tenminste vandaag lekker de limits opgezocht, kan ie vast wel onthouden tot zater- en zondag.
Op vrijdag mag je alles proberen, boeie als je tijd afgenomen wordt. BOT blijft wel een Q-kanon.
Schumacher ging er ook regelmatig af in de training maar daarna wist hij wel precies wat de grens was.
Bij Schumacher wist je dat hij de grens opzocht. Bij Bottas weet ik dat niet zo zeker ;)

Maar wie weet.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 06-06 16:01

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Eoamp65XUAAslWf?format=png&name=large

longruns

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Z___Z
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Bloodclot schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 17:32:
[...]

Hamilton kost meer, maar is veel meer waard. Marktwaarde van Hamilton is gigantisch. Dus hoe vaker hij kampioen wordt hoe beter het voor Mercedes is
Hamilton is zeker meer waard qua marketing, maar door politiek bezig te zijn trapt hij ook op het zere been van “White Privileged”, wat toch een zeer groot deel van het klantenbestand is van Mercedes, naast China. Als ik Mercedes marketing director was, zou ik toch liever een politiek correct persoon hebben.

Denk dat all live matters dan ook een veel beter standpunt is dan BLM.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Z___Z schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 20:25:

Dan heb je het niet helemaal begrepen ;)

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:46

JB

Cédric roelt!

FirePuma142 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 20:32:
[...]

Dan heb je het niet helemaal begrepen ;)
Daimler heeft er niet zoveel mee denk ik ;)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Eoar8JYXYAAEjht?format=jpg&name=large

banden gaan sowieso 30+ rondes mee
nog even doorpakken en ze zitten op halve race afstand
1/2 stopper zal er waarschijnlijk om gaan hangen

[ Voor 46% gewijzigd door basvn op 04-12-2020 20:45 ]

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

pjlgt schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 20:11:
en die 11 bochten kan hij ondertussen wel dromen.
Nou, dat is maar de vraag.... Bottas schijnt niet bepaald de slimste te zijn. :X

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:36

DataGhost

iPL dev

Technofreakz schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 19:47:
[Afbeelding]

Heeft dit nog ergens nut voor? Lijkt alsof er iets afgebroken is?
Dat hebben alle auto's, maar niet per se dezelfde vorm. Red Bull heeft bijvoorbeeld een wat gangbaarder uitziend "raampje". Dat is om de luchtstroom een beetje omhoog te gooien voordat deze tegen de helm komt, om zo het zuigende effect omhoog te verminderen, de trekkracht op de nek/kin/hoofd te verminderen en ook de kracht op de voorkant van de helm. Iemand van Mercedes heeft ook eens uitgelegd waarom zij kartels gebruiken, dat zorgt kennelijk voor een wat vloeiender verloop tussen langzame en snelle lucht zodat het niet een heel plotselinge "muur" is die je voelt als je hoofd wat beweegt.
Player1S schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 19:51:
[...]

Dat het überhaupt mag. Stel je voor dat grosjean daar zn handen op had gezet terwijl hij er uit klom. Lijkt me niet fijn. En op zo’n moment denk je er ook niet aan
Nou ja, het is niet geslepen om sushi mee te snijden natuurlijk. Dat is gewoon bot, ook al is je associatie met iets scherps.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-06 22:17
Dat gaat leuk worden morgen med de kwalificatie. 20 auto’s en een gaatje zoeken.

Mick Schumacher kwam niet verder dan P19 in de F2 (wat ik heb meegekregen). En was behoorlijk gefrustreerd.

20 auto’s binnen de minuut is 1 auto per 3 seconden (theoretisch)

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Rene schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 21:56:
Dat gaat leuk worden morgen med de kwalificatie. 20 auto’s en een gaatje zoeken.

Mick Schumacher kwam niet verder dan P19 in de F2 (wat ik heb meegekregen). En was behoorlijk gefrustreerd.

20 auto’s binnen de minuut is 1 auto per 3 seconden (theoretisch)
Het hoort hier eigenlijk helemaal niet thuis, maar misschien moet je maar eens even opzoeken hoe hij zijn frustratie kenbaar maakte tijdens Q 🤡

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:26
1 mm teveel naar links is het verschil tussen 1e en 11e voor Bottas. In FP is dat gewoon niet relevant.
Bottas was in FP2 de snelste.
(Uiteraard waren de rondes van anderen ook niet optimaal door setup en verkeer dus het zegt allemaal sowieso geen ene fluit. :) )

Hopelijk kan Russell morgen zijn xx-0 qualy score behouden.

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:25

rammes

koekebakker 1e klas

hardware-lover schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 22:05:
[...]

Het hoort hier eigenlijk helemaal niet thuis, maar misschien moet je maar eens even opzoeken hoe hij zijn frustratie kenbaar maakte tijdens Q 🤡
linkje?

Ik zou het doen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-05 10:23
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 19:43:
Wat is er aan de hand zeg met Bottas? Hij lijkt echt geen enkele ronde eens normaal alle bochten te kunnen nemen...
Ik denk dat ze hem data laten verzamelen met een -10% downforce setup als simulatie van de 2021 reglementen en hij morgen gewoon weer top drie staat O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leekers
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-01-2021
Z___Z schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 20:25:
[...]

Hamilton is zeker meer waard qua marketing, maar door politiek bezig te zijn trapt hij ook op het zere been van “White Privileged”, wat toch een zeer groot deel van het klantenbestand is van Mercedes, naast China. Als ik Mercedes marketing director was, zou ik toch liever een politiek correct persoon hebben.

Roepen dat Hamilton geen "politiek correct persoon" is natuurlijk klinklare onzin en denk dat de marketing director van Mercedes liever vandaag dan morgen stopt met F1 en Mercedes 100 % elektrisch wil maken ipv van zich druk te maken over "politiek correcte personen" .

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgenumber
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 17:09
Verstappen klaagt aardig in de interviews over de layout. Ik heb vaak wel het idee dat hoe harder de rijders klagen hoe leuker de race is.

Maar wat ik me eigenlijk afvraag over al dat langzaam rijden voor een gaatje te zoeken. Dat heeft al vaker voor problemen, straffen en soms close calls gezorgd. Waarvoor is er eigenlijk geen regel die stelt dat elk rondje, dus ook in en out lap, die er word gereden binnen een x tijd valt. Dus dat je op de baan altijd moet doortrappen.

Teams en rijders zullen dat ook wel niet willen. Maar met alle veiligheids voorzieningen van vandaag vind ik het vreemd dat je nog wel bijna stil mag staan op de baan om een gaatje te vinden.

Gecertificeerd ongeleid projectiel

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 11:00
Voor het eerst sinds een tijdje weer eens echt zin in een Q :P

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Zoals altijd weer HAMRUS-BOT-VER op zondag... :)

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:29

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Juist de gemiddelden zijn interessant, maar die missen in het overzicht :?

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Jasphur
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EobLz5qW8AAuRUU?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EobL0t4XcAIgkAk?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Eoa2C_9XcAoPM7Y?format=jpg&name=large

[ Voor 20% gewijzigd door Jasphur op 05-12-2020 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
hoevenpe schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 08:41:
Zoals altijd weer HAMRUS-BOT-VER op zondag... :)
Ge wit nie, dit keer zou best wel eens anders uit kunnen pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elfjes
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
MikeyMan schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 08:42:
[...]

Juist de gemiddelden zijn interessant, maar die missen in het overzicht :?
Ik dacht dat die gekleurde waardes aan het eind van elke stint de gemiddelden zijn?

Bla bla bla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Edgenumber schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 08:17:
Verstappen klaagt aardig in de interviews over de layout. Ik heb vaak wel het idee dat hoe harder de rijders klagen hoe leuker de race is.

Maar wat ik me eigenlijk afvraag over al dat langzaam rijden voor een gaatje te zoeken. Dat heeft al vaker voor problemen, straffen en soms close calls gezorgd. Waarvoor is er eigenlijk geen regel die stelt dat elk rondje, dus ook in en out lap, die er word gereden binnen een x tijd valt. Dus dat je op de baan altijd moet doortrappen.

Teams en rijders zullen dat ook wel niet willen. Maar met alle veiligheids voorzieningen van vandaag vind ik het vreemd dat je nog wel bijna stil mag staan op de baan om een gaatje te vinden.
Onnodig de boel ophouden kan weldegelijk bestraft worden, ligt een beetje aan hoe gevaarlijk zoiets gemaakt wordt/
Was er niet in Italië een Q waarbij de hele zooi net niet de laatste ronde van de Q haalde door dat gemier?
Gaatje zoeken gaat op zo'n korte snelle baan echt wel een uitdaging worden, zin in :)

[ Voor 4% gewijzigd door PalingDrone op 05-12-2020 09:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
Pick one, hoeveel desktoppen denk je dat ik heb? ;) (alle virtuele bureaubladen staan inmiddels ook vol met titanium sterretjes)
Vette vonken!

Nog 5 uur en 52 minuten wachten voor realtime vuurwerk :(

[ Voor 12% gewijzigd door PalingDrone op 05-12-2020 09:17 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

@Jasphur thx weer voor de plaatjes zoals altijd!

voor de Q zou het beter zijn
voor de chaos niet :D
zorg maar dat je optijd de baan op gaat, en dat je een ronde neer kan zetten.
en dat je niet op het allerlaatste moment nog een ronde wilt neer zetten.
want dat gaat gewoon niet lukken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeKaerften
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Sinds de clusterfuck van monza 2019 qualifying is die regel er. Er is een maximum tijd die ze over hun outlap mogen doen, tijdens de qualy. (Niet helemaal, een maximum tijd tussen de eerste en laatste safetycar lijn, omdat je anders niet uit komt met de pits, maar komt op hetzelfde neer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17:27

Als je een gaatje zoekt, mag je alleen dat doen op de rechte stukken!
Je mag niet in Sector 2 (met bocht 7-8 die blind zijn) zo expres langzaam rijden om een gat te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Q1 opdelen in 2 groepen. Eerst de top 10 gebaseerd op de stand in het kampioenschap. Dan mogen daarna de anderen op een snellere wordende baan hun ding doen. Geeft misschien nog wat verrassends.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

pjlgt schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 10:51:
Q1 opdelen in 2 groepen. Eerst de top 10 gebaseerd op de stand in het kampioenschap. Dan mogen daarna de anderen op een snellere wordende baan hun ding doen. Geeft misschien nog wat verrassends.
Pfft. Het zijn allemaal volwassen mensen.
Moet de FIA echt zo’n babysitter worden?

Formule E stijl qualy is ook niet alles.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Volgens mij heeft Russell nog nooit zoveel support vanuit Nederland gehad, alles om die records van Hamilton maar te doen verbleken. :P

Mag je trouwens "verbleken" zeggen bij iemand van kleur? :+

Volvotips.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:51

Blokker_1999

Full steam ahead

Zelfs als Russel de pole rijdt vandaag zal hij zijn start morgen toch weer verknallen. P10 tegen T1 ofzo. Mister Saturday mag dan snel zijn op 1 enkele ronde, als je je start niet goed doet ben je er niet veel mee. Ik zie het zo al voor mij. Rus, Bot, Ver op de grid, maar na de eerste ronde Ver op P1, Bot op P4 (die zij starts zijn ook niet fenomenaal de laatste tijd) en Rus ergens verloren in het middenveld.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

Martinspire

Awesomeness

Qua groepen doet Indycar het overigens zo:

Grid wordt verdeeld in 2 groepen op basis van de laatste trainingssessie. Eerste groep rijdt en bepaald de volgorde van die groep, tweede groep rijdt en bepaald de volgorde van deze groep. De snelste van de 2 groepen staat op pole en de rest van die groep achter hem (1, 3, 5, 7). De andere groep staat aan de andere kant van de grid (dus 2, 4, 6, etc). Voor de top 6 geldt op sommige banen nog een soort Q3, maar afgelopen jaar was dat niet overal het geval. Maar in principe zou je Q1 en Q2 wel op die manier kunnen doen.

Maar aan de andere kant, je moet gewoon je snelle tijd rijden op een legere baan. Allemaal tegelijk helpt gewoon niet. Ik verwacht dat Q1 dan ook wel wat chaos wordt en niemand echt zijn tijd verbeterd (want degene die zijn ronde start komt nog aan het eind langs de mensen die zich nog klaarmaken voor hun ronde). Q2 zal ook nog wel een beetje drama zijn. Q3 lijkt me gewoon prima.

Overigens kwam een deel van de chaos voor de Formule 2 ook voort uit het feit dat er een rode vlag was en daarna nog maar 4 minuten. Ik denk dat je voor zo'n rode vlag situatie toch moet doen dat je iets meer tijd erbij krijgt of zo, om te zorgen dat mensen zich meer kunnen spreiden.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgenumber
PalingDrone schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 09:02:
[...]

Onnodig de boel ophouden kan weldegelijk bestraft worden, ligt een beetje aan hoe gevaarlijk zoiets gemaakt wordt/
Was er niet in Italië een Q waarbij de hele zooi net niet de laatste ronde van de Q haalde door dat gemier?
Gaatje zoeken gaat op zo'n korte snelle baan echt wel een uitdaging worden, zin in :)
Dat het bestraft kan worden weet ik. Maar ik zat eerder te denken aan, elk rondje mag niet langzamer zijn dan de langzaamste tijd uit de Q1 plus een klein beetje extra voor in en out. Maar dat je dus niet lamgzaam kan rijden. Want ze rijden nu nog steeds langzaam om gaatjes te vinden.

Anderzijds vond ik die one lap kwalificatie van vroeger wel wat hebben. 1 rondje alleen op de baan.

Maar goed, ben benieuwd wat voor chaos het vandaag en morgen gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13:35
Edgenumber schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 11:52:
Anderzijds vond ik die one lap kwalificatie van vroeger wel wat hebben. 1 rondje alleen op de baan.
Alleen ga je dan de kromme situatie krijgen dat door veranderende omstandigheden, je heel erg afhankelijk bent van de omstandigheden die veranderen. Track evolution en je bent als laatste? Bonus. Weer dat opeens omslaat en het keihard begint te plenzen? Succes, je kan achteraan starten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Nu online
Bart-Willem schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 11:16:
Volgens mij heeft Russell nog nooit zoveel support vanuit Nederland gehad, alles om die records van Hamilton maar te doen verbleken. :P
Ik voel een Driver Of The Day pollf*ck aankomen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
YakuzA schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 11:11:
[...]

Pfft. Het zijn allemaal volwassen mensen.
Moet de FIA echt zo’n babysitter worden?

Formule E stijl qualy is ook niet alles.
Toch al gebleken dat ze totaal niet volwassen zijn op dat soort momenten. Monza 2019 bijvoorbeeld. Denk dat je in dit geval zeker ook om de veiligheid moet gaan denken. Dit korte baantje is vragen om ellende. Maar goed, we gaan het zien.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

https://www.fia.com/sites...e%20SC1-SC2%20Time%20.pdf
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TNvXrfGx9IJPLNYayBSfPyyGp80=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1nclYgkHtp48TZ6wcdf2TyQo.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgenumber
Ah thnx, dat hebben ze duidelijker gesteld dan ik dacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Even goed nog een aardige ronde tijd die ze moeten rijden!
is ongeveer de tijd die de F2 deed tijdens de eerste training

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13:35
basvn schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 12:42:
[...]

Op rondes van 55 secondes is dat nog steeds bijna 20% langzamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Transportman schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 12:52:
[...]

Op rondes van 55 secondes is dat nog steeds bijna 20% langzamer.
Dat vind ik voor een ´langzame´ ronde evengoed nog aardig doorrijden!

F2 race start bijna, kijken hoe het met de chaos gaat zijn deze race!
Algemeen race topic Deel 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MC_Sparkles
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 07-06 17:53
F2 gaat beginnen. Ben benieuwd hoe de race verloopt op deze layout. Hopelijk word t spannend met gevechten voor de titel.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

basvn schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 12:42:
[...]

Valt mee, het is tussen de SC-lijnen, die liggen voor pit-entry en na pit-exit. Het rechte stuk over startfinish telt dus grotendeels niet mee. Dat scheelt al gauw een seconde of 10, en je kan direct na je snelle ronde van het gas af en naar rechts om voor mijn part 15 andere auto's langs te laten zonder dat je daar een straf voor krijgt. SC2 ligt namelijk net voor bocht 1.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
MC_Sparkles schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 13:08:
F2 gaat beginnen. Ben benieuwd hoe de race verloopt op deze layout. Hopelijk word t spannend met gevechten voor de titel.
De laatste paar ronden waren behoorlijk puntje van de stoel soms. Maar verwacht dit niet bij de F1 morgen. Denk dat iedereen behalve de top drie op een ronde gezet gaat worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:21
Jasphur schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 14:08:
[...]

De laatste paar ronden waren behoorlijk puntje van de stoel soms. Maar verwacht dit niet bij de F1 morgen. Denk dat iedereen behalve de top drie op een ronde gezet gaat worden
Meer dan 1 ronde waarschijnlijk ? Zonder safety car dan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MC_Sparkles
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 07-06 17:53
[...]

Zal in F1 wel meer verspreid zijn, maar die drs trein houd t lang bij elkaar. Denk dat we een heel mooi gevecht in t middenveld gaan zien met rijtje van 8 auto's ofzo.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

[...]

Wordt nog leuk als Mazepin ook volgend jaar zo rijdt. :X Wat een malloot zeg! :P

Volvotips.com

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
MC_Sparkles schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 14:12:
[...]

Zal in F1 wel meer verspreid zijn, maar die drs trein houd t lang bij elkaar. Denk dat we een heel mooi gevecht in t middenveld gaan zien met rijtje van 8 auto's ofzo.
Absoluut! Het middenveld is de must see morgen. Hopelijk houdt de regie het een beetje bij haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Nu online
Ze zijn los en niemand reageert hier, iedereen met de kids al aan de pepernoten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

hoevenpe schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 15:08:
Ze zijn los en niemand reageert hier, iedereen met de kids al aan de pepernoten? :)
nee zo eerst een zmb'tje pakken!

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Laatst online: 31-12-2024

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Enkel FIT op de baan nog. Het enige wat ik daarover te zeggen heb is dat het leek alsof zijn stuur niet precies recht stond als ie rechtdoor gaat. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Huh wtf ik dacht om 17:00 :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
P3 is niet super interessant, Q daarentegen....

[ Voor 4% gewijzigd door PalingDrone op 05-12-2020 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
PalingDrone schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 15:12:
[...]

P3 is niet super interessant, Q daarentegen....
Oh ik heb t gewoon in de achtergrond aanstaan :)

Maar de Q is om 1800 onze tijd? (F1 com gaf FP3 om 17:00 aan en Q om 20:00)

[ Voor 14% gewijzigd door poor Leno op 05-12-2020 15:16 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Nu online
Lees het morgen allemaal wel, over een kwartiertje bonst de buurvrouw zwarte Piet op de deur. De gluwwein staat al te borrelen...

Veel plezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
poor Leno schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 15:14:
[...]

Piet Fitipaldi, verder knap rustig, maargoed de temperaturen van P1 en P3 sessies hebben weinig met de Q en de race te maken.
P2, Q en race zijn in de nacht ipv in de avond waardoor die sessies iig voor mij wat interessanter zijn met ongeveer gelijke weer / temperatuur omstandigheden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Volgens mij zijn hier wel meer een beetje Formule 1 moe en deze baan is ook niet erg uitnodigend.

[YouTube: 'Vind het helemaal niks, voor mij is dit geen racecircuit' | Max over Bahrein 2 | Formule 1 2020]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Laatst online: 31-12-2024

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Max even achterstevoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

F1 moe? nope! 8)

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
PalingDrone schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 15:17:
[...]

Piet Fitipaldi, verder knap rustig, maargoed de temperaturen van P1 en P3 sessies hebben weinig met de Q en de race te maken.
P2, Q en race zijn in de nacht ipv in de avond waardoor die sessies iig voor mij wat interessanter zijn met ongeveer gelijke weer / temperatuur omstandigheden.
Eh.. wat :? :D

Temperaturen? Ik heb toch niets gezegd? Of reageer je op de verkeerde?

Ik heb t gewoon aanstaan omdat ik t leuk vind om naar te kijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 17:00
Verstappen spint in bocht 2-3. Actherkant breekte uit.

Verstappen staat nu 2e op 0.1s achter Bottas.

Let wel, Bottas is op softs en Verstappen op Hards.

En net nu ik dit tik is Bottas nog eens 0.2s sneller en heeft Russel zich ook voor Verstappen gepleurd, met 2 tienden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
En verstappen keert ff.
Maargoed zit weinig uitdaging in, het weer is ook nogal stabiel, 't is alleen wat druk soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
Oh, en KVY pleurt zich voor Verstappen.

"Unbelievable this traffic!"
~ Verstappen 2020.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
poor Leno schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 15:28:
[...]

Eh.. wat :? :D

Temperaturen? Ik heb toch niets gezegd? Of reageer je op de verkeerde?

Ik heb t gewoon aanstaan omdat ik t leuk vind om naar te kijken..
Xcuus voor mijn vaagheid, was niet echt tegen jou, zat meer een beetje voor mezelf uit te murmelen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:40
Ik vind t juist wel leuk/ interessant een keer zo’n circuit; tijdstip is vandaag wel beroerd met Sinterklaas en 3 jonge kids ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

rik86 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 15:31:
Ik vind t juist wel leuk/ interessant een keer zo’n circuit; tijdstip is vandaag wel beroerd met Sinterklaas en 3 jonge kids ;)
Ja, daar hadden ze best rekening mee kunnen houden :(

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
rik86 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 15:31:
Sterkte, de week vooraf zijn ze vaak ook niet echt te genieten door de spanning van pakjesavond...

Sint komt toch pas na de Q? Die ouwe kijkt normaal alle races, heeft zelfs een skybox in Barcelona en mist geen enkele wintertest daar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lochpatje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-06 16:46
PalingDrone schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 15:34:
[...]
Sint komt toch pas na de Q? Die ouwe kijkt normaal alle races, heeft zelfs een skybox in Barcelona en mist geen enkele wintertest daar.
Blijkbaar was zijn agenda niet goed gesynct :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
Hahaha, Brundle die ff een Nnnniiiiaaaauuuuwww doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

VER, GAS en KVY mooi bij elkaar op de harde band

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:27
PalingDrone schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 15:40:
Hahaha, Brundle die ff een Nnnniiiiaaaauuuuwww doet :)
Haha ik keek even niet naar m'n scherm en ik dacht al van hoor ik dat nou goed?! :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07-06 23:15
Vettel nu voorlopig op P2, ik gun het hem. Hele jaar lijdend voorwerp van het Ferarri debacle, min of meer afgeserveerd worden voor Leclerc. Hoop dat ie deze race (en de komende) weer wat punten kan pakken, mooi het jaar afsluiten en dan volgend jaar een frisse start.

Ryzen 7 5800X ~~ 32GB GSkill TridentZ 3600Mhz ~~ ASRock B550 Steel Legend ~~ XFX Radeon RX5700XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
Justevo schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 15:42:
[...]
Haha ik keek even niet naar m'n scherm en ik dacht al van hoor ik dat nou goed?! :+
Dacht iig dat het Brundle was, wel humor iig

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Motoren lopen het hardst vlak voor ze kapot gaan? :+
vandaar de P4 van Vettel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Justevo
Verstappen die de Aitken even op z'n plek zet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
Vettel gaat ff voor de motorwissel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Toevallig wel! :+

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Justevo schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 15:50:
Verstappen die de Aitken even op z'n plek zet :)
Wat precies?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
Moet zeggen, Quali gaat een wild west worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

hopen dat dat nog lukt, en alles werkt voor de Q, in 2 uur tijd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Lekker druk op die kart baan en er zitten toch wel een paar smerige knikjes in die verder snelle baan. Wordt morgen in de race ook spannend, zeker de eerste rondes.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justevo
Verstappen zat in z'n opwarmronde en Aitken wilde hem in de laatste bocht nog inhalen. Daar dacht Verstappen even anders over 8) Hij blokkeerde hem gewoon keihard door ineens uit te wijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zilver7
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 23-03 14:03
VER heeft in de kwalificatie-sims de snelste tijd tot nu toe met de Redbull die niet super zou zijn op deze low downforce baan.

Zijn de anderen nu aan het sandbaggen, valt het wel mee met dat vermogen of is die baan toch lastiger dan hij lijkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
zilver7 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 15:58:
VER heeft in de kwalificatie-sims de snelste tijd tot nu toe met de Redbull die niet super zou zijn op deze low downforce baan.

Zijn de anderen nu aan het sandbaggen, valt het wel mee met dat vermogen of is die baan toch lastiger dan hij lijkt?
Ik denk eerder dat ze gewoonweg veel tijd goed maken bij het bochtige stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:41

Pierre

Van nature lui!

De Mercedes rijdt met heel veel zand.

[ Voor 7% gewijzigd door Pierre op 05-12-2020 16:02 ]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Volgens Sky gisteren, downplayed Redbull de kans om een win voor deze race, omdat het niet ze niet willen roepen dat ze nu doordat Lewis er niet bij is willen zeggen dat een win makkelijker is.

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

rammes schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 16:00:
[...]

Volgens Sky gisteren, downplayed Redbull de kans om een win voor deze race, omdat het niet ze niet willen roepen dat ze nu doordat Lewis er niet bij is willen zeggen dat een win makkelijker is.
Mja dat is Sky :z Volgens mij zeiden ze dit soort dingen bij RBR al ruim voordat Hamilton ziek werd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 08:25

Mercedes komt dadelijk wel weer tevoorschijn hoor, geen zorgen. Die pole voor Mercedes komt er heus wel ;)

PSN: xMaurice93

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

poor Leno schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 15:14:
[...]

Maar de Q is om 1800 onze tijd? (F1 com gaf FP3 om 17:00 aan en Q om 20:00)
Dat klopt 17u en 20u lokale tijd :)

PSN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Pierre schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 15:59:
De Mercedes rijdt met door heel veel zand.
👍

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Zijn die dingen groot eigenlijk

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Eoezei3WMAIo_FI?format=jpg&name=large

[ Voor 193% gewijzigd door Jasphur op 05-12-2020 16:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
YakuzA schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 16:08:
[...]

Dat klopt 17u en 20u lokale tijd :)
Euh, liegt de topicstart?
Ik snap er niks meer van, moet ik nu om 1700 of om 1800 popelend klaar zitten? (gewoon in NL)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

PalingDrone schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 16:17:
[...]

Euh, liegt de topicstart?
Ik snap er niks meer van, moet ik nu om 1700 of om 1800 popelend klaar zitten? (gewoon in NL)
TS klopt gewoon.
In Bahrein is het 2 uur later, dus 20u lokale tijd is 18u NL tijd voor qualy.

PSN

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Jasphur
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EodtHRxW8AAcwje?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Eoe37GlW4AEZghk?format=jpg&name=mediumAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Eod7_AZXEAMii89?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EoevHosXEAYYBFg?format=jpg&name=large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:23
Waar halen jullie bovenstaande plaatjes vandaan? :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Danielson schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 16:24:
Waar halen jullie bovenstaande plaatjes vandaan? :)
F1 sportfotografen en de F1 teams zelf via Twitter en nog wat andere bronnen via via.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:43
YakuzA schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 16:19:
[...]

TS klopt gewoon.
In Bahrein is het 2 uur later, dus 20u lokale tijd is 18u NL tijd voor qualy.
Commentaar bij F1TV zei ook al dat ze 1 uur en 10 minuten de tijd hadden om de Motor van VERT te wisselen.. Ik ga om 17:00 toch maar even klaar zitten, haha!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

BasvanS schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 16:43:
[...]

Commentaar bij F1TV zei ook al dat ze 1 uur en 10 minuten de tijd hadden om de Motor van VERT te wisselen.. Ik ga om 17:00 toch maar even klaar zitten, haha!
Tussen FP3 en qualy zit altijd express 2 uur zodat ze tijd hebben om een motor te kunnen wisselen :)

PSN

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Max: "En plezier hebben!"

Dat heeft ie volgens mij echt moeten leren en zeggen van zn psych/coach/persvoorlichter _O-
Pagina: 1 ... 11 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
  • We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
  • Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
  • Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
    -Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
    -Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
    -Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
    -Gezeur over Hamilton.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.