Dat zou ze geheid óók weer aero voordeel geven.......DoubleDutch schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:26:
[...]
Had begrepen dat ze de bodywork moesten aanpassen en er nu twee grote bulten op de neus van de Mercedes zitten.

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Dat zou ze geheid óók weer aero voordeel geven.......DoubleDutch schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:26:
[...]
Had begrepen dat ze de bodywork moesten aanpassen en er nu twee grote bulten op de neus van de Mercedes zitten.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Verstappen geeft zelf aan dat dit "niet serieus te nemen circuit", de Honda krachtbron helemaal niet ligt. Hij verwacht ook andere teams die vooraan mee kunnen doen, achter de vaste top 1/2.Icephase schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:25:
[...]
Alles minder dan top 3 valt tegen, Max en Bottas horen sneller te zijn maar de rest zou hem echt niet mogen pakken.
[ Voor 3% gewijzigd door hardware-lover op 04-12-2020 12:43 ]
Testing, one, two ...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
F2 immediately doing 1:03s so F1 will be FAST around here #SakhirGP
— Chain Bear (@chainbear) 4 december 2020
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Vergeet de andere nietRene schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:23:
Ik vermoed dat we een aardig spannende eerste bocht gaan zien. Hoop dat de meeste goed wegkomen want T1 met pakweg 135 graden draai zal behoorlijk krap worden als er 20 auto's opaf vliegen.
Wilde net even de afstand van P20 naar T1 opmeten in Google maps, dan krijg je toch een behoorlijk raar plaatje te zien. Grosjean BBQ, Stroll roll en russels podium staan er allemaal genoemd.
[Afbeelding]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 04-12-2020 13:45 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Er zijn mensen die elk memorabel moment in de Formule 1, zo op Google maps plaatsen. Ga maar eens naar andere circuits.Rene schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:23:
Ik vermoed dat we een aardig spannende eerste bocht gaan zien. Hoop dat de meeste goed wegkomen want T1 met pakweg 135 graden draai zal behoorlijk krap worden als er 20 auto's opaf vliegen.
Wilde net even de afstand van P20 naar T1 opmeten in Google maps, dan krijg je toch een behoorlijk raar plaatje te zien. Grosjean BBQ, Stroll roll en russels podium staan er allemaal genoemd.
[Afbeelding]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zullen we een poll starten voor het aantal ronden dat de laatste rijder gelapt gaat worden?basvn schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:22:
[Twitter]
snelste ronde in FP1 van F2 was vorige week 1.42.660
die van F1 was op vrijdag met FP1 : 1.29.033
[ Voor 17% gewijzigd door G_Dragon op 04-12-2020 13:47 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Helemaal trots!
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
tot hij straks je favo rijder er in T1 af rijdt
Als ik eerlijk mag zijn, laat Hamilton maar stoppen en Russel als vervanger.
[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 04-12-2020 13:50 ]
zo te zien ook het pak van hamilton aan
PH-MRK request startup
Denk jij nou echt dat "showman" HAM op deze manier uit de sport stapt....Mrkoekie schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:52:
[...]
zo te zien ook het pak van hamilton aan
maar 't staat 'm goed... Hoop stiekem dat HAM lekker stopt en een andere hobby gaat zoeken en dat Russel dit pakje aan mag houden!
Waarom zou hij raikkonen eraf rijden? Die Merc hoort gewoon voorin te rijdenbasvn schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:49:
[...]
tot hij straks je favo rijder er in T1 af rijdt
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Vandaar dat ik ook zei favo rijder, en niet gelijk maxSinergyX schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:54:
[...]
Waarom zou hij raikkonen eraf rijden? Die Merc hoort gewoon voorin te rijden
(nee, Max is niet mij favo rijder)
[ Voor 7% gewijzigd door basvn op 04-12-2020 13:57 ]
Zonder contract heeft hij niet zoveel te willenSiebeh schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:53:
[...]
Denk jij nou echt dat "showman" HAM op deze manier uit de sport stapt....
Ik mis de stropdas
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Lekkere hotwheels die grote joekels.basvn schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:57:
[...]
Vandaar dat ik ook zei favo rijder, en niet gelijk max![]()
[Streamable]
https://streamable.com/a2is49
midden sector is een beetje stuiterig
disclaimer : f2 auto''s zijn wat stijver, en stuiteren al vrij snel
Zodat je er vast aan kan wennenPalingDrone schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 14:00:
[...]
Lekkere hotwheels die grote joekels.
Blijft gaaf de F2
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
[ Voor 7% gewijzigd door basvn op 04-12-2020 14:15 ]
Met kromme tenen...G_Dragon schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:18:
[...]
Maar hoe gaat die het doen in die Mercedes!
Dat is de grote vraag
"When you grow up your heart dies"
Dat wordt gekkenhuis.basvn schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:22:
[Twitter]
snelste ronde in FP1 van F2 was vorige week 1.42.660
die van F1 was op vrijdag met FP1 : 1.29.033
Ik denk dat het nog wel huilen word.G_Dragon schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:46:
Daar staat ie dan!
Ben zo blij voor hem dat hij nu die kans krijgt![]()
[Afbeelding]
Ik zou het doen!
Wat een "mickey mouse" baan is dit.basvn schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 14:14:
[Streamable]
https://streamable.com/ayfcfv
bij gebrek aan F1 beelden (komende 20min)
hier Schumacher in de F2
rondje op de ''oval''
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[ Voor 68% gewijzigd door PalingDrone op 04-12-2020 14:32 ]
Daar had ik nog niet bij stilgestaan inderdaad. Dat gaat misschien nog gekkigheid opleveren ja.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 14:23:
[knipperdeknip]
Kwalificatie gaat gestoord worden, zeker Q1 waar niemand ruimte zal hebben.
Hopelijk komt er snel een streamable linkje langsJasphur schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 14:34:
Lijkt voor F1 wagens ook redelijk hobbelig. Die Williams stuiderde lekker
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Tomtom niet aan?
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
renzo4000 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 14:40:
Wie pakt de bingokaart er zometeen bij als Max op de baan is in veel verkeer?
To the garage 👊 However, we aren't expecting too much running from the Bulls in the opening phases of practice until track temps start to drop 🌡 #SakhirGP 🇧🇭 #F1 pic.twitter.com/v35zSM8rwT
— Oracle Red Bull Racing (@redbullracing) 4 december 2020
Fixed, zullen wel meer mensen gaan mekkeren.renzo4000 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 14:40:
Wie pakt de bingokaart er zometeen bij als Max iedereen op de baan is in veel verkeer?
Float like a butterfly, sting like a bee.
Reed Carlos niet de eerste keer fout, en vroeg hij daarom om de weg?renzo4000 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 14:37:
Lijkt wel een foutje van de FIA/Regie ... was er uberhaupt iemand op de baan
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Als ik wist hoe ik die dingen makkelijk kon maken dan deed ik het voor jeThunderNet schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 14:35:
[...]
Hopelijk komt er snel een streamable linkje langs![]()
kan hier niet kijken helaas
Ziet er oud uit voor zijn leeftijd.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 14:42:
Ah, daar is de nieuwe rookie van Renault. Een Spanjaard genaamd Fernando Alonso.
Tussen al die onzin is de "LuLu Express" juist een van de weinige dingen die echt bestaan op die kaartRene schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:23:
[Afbeelding]
Tot de eerste competition caution ja, daarna nog 150
WDC confirmednoo schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 14:45:
RUS uit de garage
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
dat zat ik ook net te denkenasing schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 14:47:
Zit Russell niet wat hoog in de wagen?
Hij is te grootasing schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 14:47:
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
George Russell – 185cm
Is eerder ook al langs gekomen.asing schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 14:47:
Ze hadden beter op een oval kunnen gaan rijden.sjaool schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 14:41:
Als ik de tijden nu al zie dan lijkt het mij bijna verstandig om de blauwe vlag voor dit weekend af te schaffen.
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Sowieso, je mag niet rijden maar je mag wel komen kijken hoor... ja toedelsPierre schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 14:49:
Stoffel heeft rode ogen van het huilen dat hij niet in de Mercedes zit.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Max nu ook.Martin0 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 14:52:
Alb op de baan
Inmiddels 1.0s
Toch nog te lang voor de Merc ? Dacht dat die Mercedes een langere wielbasis had dat de rest van het veld ;-)asing schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 14:47:
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Volgens Russel heeft BOT ze er in bocht 6 uit gegooid.Hippocampus schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 14:56:
Oh, ik snap het al, ze zijn de zandzakjes vergeten in de auto te gooien bij BOT.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq