Mijn boefje is liev!
Had het hem zo de 1ste plek gegund, hij heeft in ieder geval z'n visite kaartje achtergelaten.

Voodoo heet datd0s schreef op zondag 6 december 2020 @ 19:36:
Dit moet HAM doen met meditatie. Kan niet anders.
DUGG
I served in a company of heroes.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Hoho er rijd nog steeds een namaak-merc op P1..Verwijderd schreef op zondag 6 december 2020 @ 19:37:
Jammer voor Russel maar prima dat Mercedes eens niet domineert.
-
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Verwijderd

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2020 19:38 ]
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Bl44t

PSN: xMaurice93
Dat komt door hoe Mercedes de boel oplicht.
...
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
ora et labora
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Klets niet zo suf. Wat schiet Merc er hier mee op.Bart-Willem schreef op zondag 6 december 2020 @ 19:38:
Ik geloof er echt niets van dat Russell een lek zou hebben eigenlijk.
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Whatever.
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Makkelijk.... En investigation bandjes.wowly schreef op zondag 6 december 2020 @ 19:38:
Tsja, als PER wint dan kan RBR gewoon niet meer om hem heen....
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Natuurlijk wel.. met zo'n race kon iedereen wel P1 worden. VSC pit gemist waar de helft de missers maakte? Dan stond de hele top 10 alweer anders.wowly schreef op zondag 6 december 2020 @ 19:38:
Tsja, als PER wint dan kan RBR gewoon niet meer om hem heen....
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Nee, dit kan niet... Dit is een meesterlijk uitgedachte actie van MERC geweest. Imagoschade beperkenDaniëlWW2 schreef op zondag 6 december 2020 @ 19:38:
Russel is serieus vervloekt. Buiten de punten in een Mercedes.
Het team heeft hem hier flink laten zitten.TommyGun schreef op zondag 6 december 2020 @ 19:33:
Russell is vast geen pannekoek maar het is dus echt de auto
"When you grow up your heart dies"
Waiting on the world to change
- DaniëlWW2
- Niet online
[ Voor 54% gewijzigd door tlpeter op 06-12-2020 19:41 ]
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:18
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Bottas is in ieder geval gruwelijk door het ijs gezakt vandaag.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Lijkt erop dat Hamilton druk aan het rondbellen is vanuit zijn hotelkamer.DDX schreef op zondag 6 december 2020 @ 19:39:
En daar komt het onderzoek naar verkeerde banden van Russel

Whatever.
Going out with a bangDaniëlWW2 schreef op zondag 6 december 2020 @ 19:39:
Gaat Perez ook gewoon winnen.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
...
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Verwijderd
Ik vind het maar niks eerlijk gezegd...DaniëlWW2 schreef op zondag 6 december 2020 @ 19:39:
Gaat Perez ook gewoon winnen.
Maar wie dan? Ocon? Stroll?
dezelfde motor hé haha echt erg dit.mrc4nl schreef op zondag 6 december 2020 @ 19:38:
Russel p14 p15. Voelt als thuis voor hem.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
World: You are terrible
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Pff ja, allemaal door die voorvleugel.SunriseBGN schreef op zondag 6 december 2020 @ 19:38:
Het pijnlijkste is toch wel dat het Aitken is die dit met name veroorzaakt heeft
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
De FOM laat ons nu pas het zeuren horenWill_M schreef op zondag 6 december 2020 @ 19:40:
BOT zeurt nou pas over z'n banden..... Maar dadelijk beide Mercedessen zónder punten?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Dat ze HAM houden....Nat-Water schreef op zondag 6 december 2020 @ 19:39:
[...]
Klets niet zo suf. Wat schiet Merc er hier mee op.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Voelt bijna als opzet. Net Ferrari bij Vettel soms met t gekloot met stops
Russell wel mijn Dotd.
[ Voor 15% gewijzigd door Harrie op 06-12-2020 19:41 ]
Verstappen zal nog meer balen, wetende hoe het nu gaat. Pff, wat een race. Nou, er zat in ieder geval meer spektakel in dan ik dacht
Sainz rijdt goed, Perez trouwens ook hoor. Albon valt andermaal tegen, ondanks dat hij op P12 begon had ik meer verwacht. Ook nu op de rode banden lijkt hij amper plekken te pakken.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
I served in a company of heroes.
Als Hamilton niet aan het racen is werkt hij voor de Donald Duck. Je komt hem tegen als Guus Geluk!tweakduke schreef op zondag 6 december 2020 @ 19:39:
Perez, Ocon en Stroll op het podium had ik echt niet voorspelt. Dit is ongelofelijk zuur voor Russel, maar hij heeft zich echt goed laten zien. Bovendien hangt hem nog een straf boven het hoofd voor het wisselen van de banden. Uiteindelijk kan hij daar niks aan doen, het lijkt haast of Hamilton het team scherp houdt als je het vandaag allemaal ziet.
Bottas is in ieder geval gruwelijk door het ijs gezakt vandaag.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Dacht ik ook, maar Russel heeft nu al bewezen dat Hamilton niet zo vreselijk bijzonder is.Maarten_E schreef op zondag 6 december 2020 @ 19:36:
Volgens mij worden Russell en Bottas gefucked door Mercedes om de schijn op te houden dat het Hams talent is en niet de auto.
Dit maakt helemaal niks meer uit.
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Mag je het ook karma noemen? Ik blijf het raar vinden dat je een reserve coureur niet gebruikt en vervolgens ergens een ander wegplukt voor één/twee races.LAD93 schreef op zondag 6 december 2020 @ 19:37:
Ik zweer het je. HAM zit niet in die wagen en alle pech die MERC in een seizoen had moeten hebben komt er in één race uit...
Voor RUS vind ik het klote, maar voor Mercedes niet zo.
Hij heeft wel de snelste ronde.Vuvuzela schreef op zondag 6 december 2020 @ 19:41:
Gaat Rus wel zn eerste punt pakken?
Wel weer leuk voor Perez dit
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Die punten krijg je alleen als je in de top 10 finisht.
Krijg je alleen als je top10 haalt.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Wordt n DSQ, Mark my wordsVuvuzela schreef op zondag 6 december 2020 @ 19:41:
Gaat Rus wel zn eerste punt pakken?
Bono, this is Lewis, please engage auto puncture on tiresjaool schreef op zondag 6 december 2020 @ 19:40:
Aluhoedje, Lewis heeft een aantal mensen bij het team een dikke bonus belooft als ze deze race zouden verprutsen voor BOT en RUS.
Née joh. Gewoon de onvoorspelbaarheid van sportTommy The Cat schreef op zondag 6 december 2020 @ 19:41:
Wij aanschouwen een heus onrecht deze racedag.
DUGG
Moet hij wel ook nog in de top 10 finishen!
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
https://www.flickr.com/photos/tosemime/
P6 is P6.. in een race zoals deze, is dat +8 puntjes, en dat is +8 puntjes meer dan z'n teamgenoot.Arjan90 schreef op zondag 6 december 2020 @ 19:41:
Sainz rijdt goed, Perez trouwens ook hoor. Albon valt andermaal tegen, ondanks dat hij op P12 begon had ik meer verwacht. Ook nu op de rode banden lijkt hij amper plekken te pakken.
Perez volgend jaar maar naar rbr.
PSN: xMaurice93
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.