Ahw wat liev van Magnussen
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Ik ben het ditmaal niet vergeten.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
WoW Ziggo dacht laten we ff nu een update uitvoeren

Float like a butterfly, sting like a bee.
Mooie en veilige race allemaal.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Update van wat?Martinusz schreef op zondag 6 december 2020 @ 17:57:
I have no special talent. I am only passionately curious.
RTL Duitsland zendt het ook gewoon uit, mocht de update nog niet klaar zijn.Martinusz schreef op zondag 6 december 2020 @ 17:57:
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Of anders even via ziggo Go en een chromecast (mocht je eeen chromecast hebben)Martinusz schreef op zondag 6 december 2020 @ 17:57:
Next tv box
ik wil een darkmodus van het forum
Het is veel te fel hier in de bios
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
VER RUS PER of VER RUS KVY lijkt me leuk.
Helaas is de kans nog steeds groot van Mercedes 1-2 en Max.
Veel plezier allemaal.
Helaas is de kans nog steeds groot van Mercedes 1-2 en Max.
Veel plezier allemaal.
Custom css aanzettenwowly schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:02:
ik wil een darkmodus van het forumHet is veel te fel hier in de bios
custom css snippet: Tweakers Perfect Darkwowly schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:02:
Vern**k die film dan niet voor de anderen....wowly schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:02:
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Ken het, die rust is onbetaalbaar!Will_M schreef op zondag 6 december 2020 @ 17:47:
Zó, Sinterklaas bij m'n ouders ook weer met de boot terug naar Spanje gestuurd én de neefjes en nichtjes weer even rond zien stuiteren. Nu snel naar huis om de TV daar weer eens aan te gaan zwengelen zodat ik in alle RUST de F1 kan gaan volgen
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Custom CSS in de karmastore van Tweakers kopen. Je hebt zat karmapunten.wowly schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:02:
Zo. liter bier, 2 liter cola, diverse snacks, laat maar komen die race.
Zit er helemaal klaar voor, iedereen veel plezier met hopelijk weer een leuke race.
Zit er helemaal klaar voor, iedereen veel plezier met hopelijk weer een leuke race.
Iedereen een fijne race en zoals altijd, hou het gezellig.
"When you grow up your heart dies"
En een paar maag tabletten?PalingDrone schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:05:
Het is maar korte race héPalingDrone schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:05:
Leuke race allemaal. Hopelijk lijkt die een beetje op de F2 race deze middag. Dat was heerlijk entertainment.
Hoe zet ik dat aan?
Ff tussendoor
Waiting on the world to change
custom css, hoe stel ik dat in?
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Op dit tijdstip kan ik tenminste verantwoorden waarom ik tijdens de race een pint open trek.
Ondanks dat ik max graag 1e zie worden hoop ik dat Russel deze gaat pakken en Bottas weer achterin verdwijnt.
Fijne race allemaal! Dat het maar een spannende race mag worden!
Fijne race allemaal.
Zo'n kort baantje kan best vermakelijk zijn denk ik.
Zo'n kort baantje kan best vermakelijk zijn denk ik.
Dat is bij de Melbourne f1 best gek ja.Justevo schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:07:
Op dit tijdstip kan ik tenminste verantwoorden waarom ik tijdens de race een pint open trek.
Hopelijk zo een superstart voor VER.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Landverrader..Cowamundo schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:07:
Ondanks dat ik max graag 1e zie worden hoop ik dat Russel deze gaat pakken en Bottas weer achterin verdwijnt.
ja dames en heren, fijne race!!!
Fijne race allemaal!
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:00
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Ik hoop echt dat Max een goede start heeft dit keer en niet weer met stall momenten een keer weg hobbelt.
Bottas, Russel, Leclerc en Perez om hem heen zou het zonde zijn als hij niet wegkomt op de softs.
Fijne race allemaal
Bottas, Russel, Leclerc en Perez om hem heen zou het zonde zijn als hij niet wegkomt op de softs.
Fijne race allemaal
Die moet je kopen in de Karmastore, die vind je bovenaan als je op je profielnaam klikt. Als je die hebt gehaald kun je de Tweakers Perfect Dark CSS instellen.
Ik gebruik 'Tweakers Perfect Dark' aangevuld met 'Addon voor Perfect Dark snippet'.
Inderdaad, daar gaat Max last van krijgenDoeEensGek schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:09:
Ik zeg een superstart van Leclerc!
Het lijkt wel kerst met al die lichtjes
Ik zeg crash in begin van iemand.DoeEensGek schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:09:
Ik zeg een superstart van Leclerc!
[ Voor 3% gewijzigd door ViperTim op 06-12-2020 18:11 ]
Hopen op een leuke race zonder al teveel narigheid! Veel plezier allen
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Niet nodig, ik leef eigenlijk alleen tijdens de F1 races ongezond, heb wel wat buffer.
Vroegah (jaren 90) werkte ik een pak peuken en een gezinszak salmiakknotsen weg met wat bier en cola tijdens een race.
Staan nu zelfs gezonde snacks op tafel, en een zak chips, maar dan wel de variant met groente (paprika)
Banden zullen niet echt warm zijn op zo kort rondje
DUGG
- DaniëlWW2
- Niet online
Nou, er lijkt wat zand te liggen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hup Russell!
Beetje tegen beter weten in, maar zou het wel lollig vinden.
Beetje tegen beter weten in, maar zou het wel lollig vinden.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
- DaniëlWW2
- Niet online
Maar fijne race.
Zelfs die formatieronde is snel.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Ze mogen inderdaad zelfs nú nog wel even met een veegwagentje aan de gang. Wordt de eerste ronden stoffig
Ben zelf ook ooit in de die 'Zandbak' geweest en daar aan't rijden geweest met de motorfiets... Da's niet prettig voor het luchtfilter
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Stoffel stond er als een boer met kiespijn.
Goeie race gewenst mensen! Leggo
HAHAHA RUSSELL!!!
Wat een chaos!!
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
En doei Max.
Nou en klaar...
"When you grow up your heart dies"
Kut
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Dit meen je niet...
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Kap eens met trollen. Denk echt niet dat ik niet zie dat je elke keer hier zo komt reageren als er iets misgaat met Verstappen.
[ Voor 90% gewijzigd door DaniëlWW2 op 06-12-2020 18:16 ]
Nou
Fijn dat die mindere coureurs Russell een betere kans willen geven
Aii, Max werd meegenomen buiten zijn schuld om
PSN: xMaurice93
Wat was daar gebeurd dan?
Zat op Russell te letten..
Zat op Russell te letten..
Omg... dat was snel. 
Lekker Le Clerc en Perez.
Lekker Le Clerc en Perez.

Whatever.
Pffff, maak je keer kans op een volwaardig podium. Lig je er af in de 1e ronde...
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:00
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Leclerc, Perez en Verstappen eraf 
Verstappen was het slachtoffer volgens mij van Leclerc, de herhaling maar eens zien.
Russel op p1

Verstappen was het slachtoffer volgens mij van Leclerc, de herhaling maar eens zien.
Russel op p1
Die kon je aan zien komen met dat getrek voor P3.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
jinxed it,dank je wel!

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Nou @DoubleDutch krijg je toch nog gelijk.. Kvyat naar het podium..
-
De kansen voor een podium voor KVY worden groter
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.