Ja klopt
Maar nu snap ik wat je bedoelde
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
En het is dezelfde Russel die de laatste races in de Williams domme fouten heeft gemaakt die m zijn race hebben gekost.SinergyX schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 19:07:
[...]
Luister naar z'n interview.. alles opnieuw leren, auto leren.. en dan al P2?
Staat wel tegenover dat met een zwaardere auto en een koele baan het wel af wordt zien in het bochtige gedeelte in de eerste paar rondes.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 18:46:
[...]
Ja want die softs gaan het niet lang volhouden en je wil hier absoluut geen twee stopper. Pitten kost je hier een halve ronde aan afstand en dan kan je zomaar in heel veel verkeer zitten.
Bensimpel
Positieve meneer
Das systeem, meer PK, ander soort stuurtje oh en een maatje kleinere schoenen.SinergyX schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 19:07:
[...]
😆 - Denk ook eens om ;)
Het asfalt hier is gewoon verkapt schuurpapier.Bart-Willem schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 19:09:
[...]
Staat wel tegenover dat met een zwaardere auto en een koele baan het wel af wordt zien in het bochtige gedeelte in de eerste paar rondes.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Niet helemaal waar in de Q. Bottas is qua Q vaak zelfs beter. Maar bandenmanagement en rust in de race van Hamilton heeft hij nietDaniëlWW2 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 19:06:
Laten we wel wezen, Hamilton tikt er vaak nog 0,1 a 0,2s uit. Deze baan is zo bizar kort dat het misschien 0,1s was, maar hij zou het doen. We zien nu dat de auto echt belachelijk is, maar Hamilton haalt er ook wat extra's uit.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Dat is het denk ik wel, met HAM stond BOT niet op P1. Geef RUS nog enkele uren in deze Mercedes en wellicht dat hij BOT ook voorbij streeft.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 19:06:
Laten we wel wezen, Hamilton tikt er vaak nog 0,1 a 0,2s uit. Deze baan is zo bizar kort dat het misschien 0,1s was, maar hij zou het doen. We zien nu dat de auto echt belachelijk is, maar Hamilton haalt er ook wat extra's uit.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Als BOT een goede start heeft verdwijnt ie zo aan de horizon.Lekker Ventje schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 19:09:
Dat wordt dan morgen een strijd tussen Russell en Max voor P1.
Er is, na morgen. nog maar één race over voor dit seizoen en daarbij is 't nog maar de vraag of 44 er aan gaat (mogen) deelnemen.Paulus07 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 19:09:
Wat gaat russel balen als hij weer in die bezemwagen moet stappen bij de volgende races 😮
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Bensimpel
Positieve meneer
Misschien weet die nu wel wat er beter kan. Kan Williams ook van leren.Paulus07 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 19:09:
Wat gaat russel balen als hij weer in die bezemwagen moet stappen bij de volgende races 😮
😆 - Denk ook eens om ;)
Hamilton en Bottas rijden dan ook al tig jaar in deze auto en kennen hem van haver tot gort. Bottas zit al aan z'n limiet, als Russell dan in deze paar uurtjes al zo dicht er op zit zegt dat veel meer over de auto dan over Russell.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 19:06:
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Dit was volgens mij Bottas zijn 15de pole. Hamilton heeft er een paar meer.GAIAjohan schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 19:10:
[...]
Niet helemaal waar in de Q. Bottas is qua Q vaak zelfs beter. Maar bandenmanagement en rust in de race van Hamilton heeft hij niet
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Die weet hoe laat het is, dat is geen rocketscience meer.Sir_Lion schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 19:10:
Albon had geen zin om te babbelen. Heeft er schijnbaar erg de pest in.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Met Mercedes als enige op mediums vooraan? Reken er maar niet op. Die zie je bij de start en je knippert twee keer met je ogen en ze zijn gefinishedLekker Ventje schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 19:09:
Dat wordt dan morgen een strijd tussen Russell en Max voor P1.
PSN: xMaurice93
Ja, ik denk als Russell een seizoen lang in de Merc rijd, hij inderdaad op het niveau van Hamilton zit, en dus p1-2 gegarandeerd.SinergyX schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 19:07:
[...]
Bensimpel
Positieve meneer
Als, Bot heeft de laatste tijd veel slechte starts.LZ86 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 19:10:
[...]
Als BOT een goede start heeft verdwijnt ie zo aan de horizon.
😆 - Denk ook eens om ;)
Kul, je onderschat George Russel. Deze 2e plek is echt aan Russell toe te schrijven. Een Occon, Norris, Gasly hadden achter Max gestaan. Russel staat ervoor! En hij had BIJNA Bottas die al jaren in die Mercedes rijdt, Russel pas 2 DAGEN!MazeWing schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 19:04:
IEDEREEN in de huidige top 20 zou een top 3 kwalificatie kunnen rijden in de Mercedes.
Het gemak waarmee Russell 2e wordt is in die zin ongekend en laat maar weer eens zien hoe goed die auto is. Het laat tevens zien dat die wereldtitels van Hamilton weinig voorstellen...
Zelfs Maldonado zou een reële kans op het wdc hebben in een Mercedes!
[ Voor 6% gewijzigd door Alfa Novanta op 05-12-2020 19:12 ]
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Zou kunnen maar Bottas en een goede start? Hij verkloot zijn race regelmatig.LZ86 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 19:10:
[...]
Als BOT een goede start heeft verdwijnt ie zo aan de horizon.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Zal je zien dat die morgen opeens een gigantisch goede start heeft.Bensimpel schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 19:11:
[...]
Als, Bot heeft de laatste tijd veel slechte starts.
En toch lijkt Helmut hem nog erg hard te verdedigen... Ondanks dat ik dus van alle kanten en van iedereen begrijp dat ALB gwn exit moet zijn.SinergyX schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 19:11:
[...]
Die weet hoe laat het is, dat is geen rocketscience meer.
Its not a question if, but a question when
De grootste vijand van de wetenschap: de wetenschap.
Latifi rijdt dan ook F1 doordat hij ervoor betaald, niet omdat hij zo snel is.Harrie schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 19:05:
[...]
Nou, Russell is niet bepaald een idioot hé... Latifi heeft ook al bewezen niet zo snel te zijn als George Russell.
...
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Dat ligt eraan hoe vaak Latifi deze keer gaat spinnen.Bensimpel schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 19:13:
Nou, wedden maar, hoeveel keer lapt russel Latifi morgen?
Max had BOT en RUS in de Mercedes compleet zoek gereden. Dat durf ik met grote stelligheid te beweren.Tivolicam schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 19:12:
Max is weer 3de. Dat zegt wel wat.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
En wat zegt het dan als de één na beste coureur van de huidige lichting er alsnog uit wordt gereden door iemand die voor het eerst in die Merc stapt? Of wil je zeggen dat Russell beter is dan Verstappen?Tivolicam schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 19:12:
@MJHH93 Maak je niet druk. Er zijn altijd lieden die nooit boven het maaiveld zullen geraken (opvallen in hun doen en laten) en zo hun onvermogen (hier) in beeld brengen. Russell heeft laten zien dat hij het kan, Max is weer 3de. Dat zegt wel wat.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dat gebeurt nu ook al en ik kan me niet voorstellen dat Hamilton danwel Mercedes er wakker van liggen.streamnl schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 19:14:
Dan krijg je te veel speculaties over Ham zijn overwinningen en aan wie/wat het ligt.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Ik denk niet dat we dát nog ooit mee gaan maken. Ná volgend jaar komen de de 'nieuwe' F1 wagens met andere specificaties op de grid te staan en wordt alles (wéér) anders, gelukkigSpotmatic schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 19:13:
[...]
Max had BOT en RUS in de Mercedes compleet zoek gereden. Dat durf ik met grote stelligheid te beweren.
Dat wordt nu ook gezegd op ZiggoMaurice079 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 19:16:
Mensen moeten dan maar even het F2 seizoen van RUS terugkijken. Met gelijk materiaal stak hij echt met kop en schouders boven iedereen uit.
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Zijn te druk met Mercedes en HAM te bashenNat-Water schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 19:17:
[...]
Dat wordt nu ook gezegd op Ziggo. Hopen dat mensen de TV nog aan hebben staan.
Het feit dat Red Bull 50% in Thaise handen is heeft daar vast niks mee te makenSir_Lion schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 19:12:
[...]
En toch lijkt Helmut hem nog erg hard te verdedigen... Ondanks dat ik dus van alle kanten en van iedereen begrijp dat ALB gwn exit moet zijn.
Klopt, Hamilton is beter dan Bottas. MAAR geef George nog een paar kwalificaties en race distance en hij zal OOK Bottas verslaan. Zonder twijfel. Dit was George na 2 dagen... geef hem de tijd en ervaring in de Mercedes en hij rijdt Bottas zoek! En dat kan morgen nog steeds...! Enige wat hij nog mist is de ervaring en de race craft in de Mercedes.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 19:06:
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Marges waren klein, risico dat je eruit dondert te groot. Sta je met je geel op p11. Vandaar roodTommy The Cat schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 19:21:
Heb Q2 gemist. Kwam max er met geel niet bij?
Starten op rood lijkt me niet ideaal omdat je met zo’n korte baan sneller in het verkeer komt na een vroege stop.
[ Voor 13% gewijzigd door Nat-Water op 05-12-2020 19:23 ]
Het is nog een beetje vaag, maar het leek erop dat Norris te vroeg startte aan de lap en moest afbreken omdat hij wist dat er tegen het einde te veel traffic zou zijn.LoeWn schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 19:17:
Even iets anders. Ik heb q2 gemist. Was er iets gebeurd met Norris? Of waarom is hij zo laag geëindigd?
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Geel leek wel te lukken, maar wil denk ik andere strategie dan mercedes. Als het slecht uitpakt wordt hij derde met 20 secs achtersand op merc, als het goed uitpakt, kan hetballe kanten op.Tommy The Cat schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 19:21:
Starten op rood lijkt me niet ideaal omdat je met zo’n korte baan sneller in het verkeer komt na een vroege stop.
Nope, ver stond p11 en albon p12, dus ze moesten zich verbeteren op roodBloodclot schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 19:24:
[...]
Geel leek wel te lukken, maar wil denk ik andere strategie dan mercedes. Als het slecht uitpakt wordt hij derde met 20 secs achtersand op merc, als het goed uitpakt, kan hetballe kanten op.
Dat weet ik nog zo net niet. Bottas rijdt de laatste tijd ook echt slecht en had ook een dramatische vrijdag. Ze zouden ook wel eens erg aan elkaar gewaagd kunnen zijn over langere termijn en dan heb je ook een antwoord hoe goed Russel nu echt is.Alfa90_Buttje schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 19:22:
[...]
Klopt, Hamilton is beter dan Bottas. MAAR geef George nog een paar kwalificaties en race distance en hij zal OOK Bottas verslaan. Zonder twijfel. Dit was George na 2 dagen... geef hem de tijd en ervaring in de Mercedes en hij rijdt Bottas zoek! En dat kan morgen nog steeds...! Enige wat hij nog mist is de ervaring en de race craft in de Mercedes.
[ Voor 4% gewijzigd door Will_M op 05-12-2020 19:26 ]
Ik vind de marges op deze baan echt helemaal niks zeggen. Een kleine marge op deze baan is een grote marge op een 'normale' baan. De gemiddelde kartbaan is langer dan deze rotonde dit circuitrik86 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 19:25:
Ik vind t ook wel veel zeggen over BOT, helemaal omdat t verschil tussen BOT en HAM in Q meestal veel miniemer is dan in de race;
Qua rondetijden wél, ja. Niet qua aantal metersNat-Water schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 19:26:
[...]
Ik vind de marges op deze baan echt helemaal niks zeggen. Een kleine marge op deze baan is een grote marge op een 'normale' baan. De gemiddelde kartbaan is langer dan dit circuit
Zoals de berichten nu zijn, voelt Hammie zich ziek en mag George ook volgend weekend vooraan starten.Alfa90_Buttje schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 19:22:
[...]
Klopt, Hamilton is beter dan Bottas. MAAR geef George nog een paar kwalificaties en race distance en hij zal OOK Bottas verslaan. Zonder twijfel. Dit was George na 2 dagen... geef hem de tijd en ervaring in de Mercedes en hij rijdt Bottas zoek! En dat kan morgen nog steeds...! Enige wat hij nog mist is de ervaring en de race craft in de Mercedes.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Zeg dat maar tegen Perez.asing schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 19:28:
[...]
Zoals de berichten nu zijn, voelt Hammie zich ziek en mag George ook volgend weekend vooraan starten.
Ik denk overigens niet dat ze George tegen kunnen houden, je mag in geval van een defect terug in engine mode. En laten die Mercs dit seizoen gewoon nooit kapot gaan.
Er gingen genoeg motoren van Mercedes stuk, maar bij mijn weten nooit achterin één van de Mercs zelf.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
renelig schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 19:29:
russel op 2? why ? nou gewoon je hebt een supercar of een doorsnee f 1 auto max rijdt met haas ook op 3 russel is dit jaar nog nooit binnen de 10 geeindigd conclusie max heeft 100% gelijk het is wat het is ,ik ken het gevoel ,vroeger gekart de lichtgewichten wonnen altijd behalve toen ik m,n kartje een beetje gekietelt had ,dat mocht niet gediskwalificeerd ,maar ik had m,n lol
Sorry, maar zonder fatsoenlijk gebruik van interpunctie is er geen touw aan je verhaal vast te knopen.renelig schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 19:29:
russel op 2? why ? nou gewoon je hebt een supercar of een doorsnee f 1 auto max rijdt met haas ook op 3 russel is dit jaar nog nooit binnen de 10 geeindigd conclusie max heeft 100% gelijk het is wat het is ,ik ken het gevoel ,vroeger gekart de lichtgewichten wonnen altijd behalve toen ik m,n kartje een beetje gekietelt had ,dat mocht niet gediskwalificeerd ,maar ik had m,n lol
Veel scheelt het nietWill_M schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 19:28:
[...]
Qua rondetijden wél, ja. Niet qua aantal meters
[ Voor 13% gewijzigd door Nat-Water op 05-12-2020 19:35 ]
Bensimpel schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 19:13:
Nou, wedden maar, hoeveel keer lapt russel Latifi Bottas morgen?
Sorry, moest evenDaniëlWW2 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 19:13:
Dat ligt eraan hoe vaak Latifi Bottas deze keer gaat spinnen.
Alfa90_Buttje schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 19:33:
[...]
[...]
Sorry, moest even
Regen morgen?
[ Voor 10% gewijzigd door Will_M op 05-12-2020 19:36 ]
Maleisië 2016 sowieso, waardoor Hamilton de leiding verloor in het kampioenschap tov Rosberg.asing schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 19:31:
[...]
Er gingen genoeg motoren van Mercedes stuk, maar bij mijn weten nooit achterin één van de Mercs zelf.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dat zou toch wat zijn zeg.... tsjongejonge.... ik teken ervoor!asing schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 19:28:
Zoals de berichten nu zijn, voelt Hammie zich ziek en mag George ook volgend weekend vooraan starten.
Lec had de perfecte tow van Ver.DDX schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 19:13:
Leclerc vs Vettel ook flink gat.
een treffende spreuk
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
En LEC reed met minder downforce dan VET
Volgens mij is dat verboden, Q stand is Race stand toch sinds het einde van party modus?streamnl schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 19:14:
Waarschijnlijk hier al vaker geopperd maar ik vermoed (ook) dat ze de Merc van Russel morgen gaan knijpen. P2 is perfect voor Merc. Maar hij moet/mag morgen niet winnen van Bot.
Dan krijg je te veel speculaties over Ham zijn overwinningen en aan wie/wat het ligt.
En helaas komen we hier nooit achter mocht dit gebeuren.
Volgens mij kom je met 20 wagens op dit baantje hoe dan ook in verkeer.Tommy The Cat schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 19:21:
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Bevestiging dat perez nu in team RBR valt? Want ze moeten toch in hun eigen covid team bubbels blijven?
Sterretjes als vuurwerk?
Waiting on the world to change
Geen idee, sinds ik T-Mobile 5G op mn telefoon ontvang krijg ik allemaal wazige berichten binnenPaulus07 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 20:20:
[...]
Bevestiging dat perez nu in team RBR valt? Want ze moeten toch in hun eigen covid team bubbels blijven?
Er klopt iets niet aan de belichting van AM op de achtervleugel.. maar wat weet ik niet
Belichting klopt, het is volgens mij flow-viz wat op de vleugel zit en dat licht nogal raar op met in het licht van de vonkenBasvanS schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 20:38:
[...]
Er klopt iets niet aan de belichting van AM op de achtervleugel.. maar wat weet ik niet
Mooie plaat verder!
Hoe zou jij Bottas zijn race in Duitsland 2 maand geleden beschrijven?asing schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 19:31:
[...]
erutangiS
Russel heeft het Oranje shirt bovenopJasphur schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 21:05:
Zelfde camera-standpunt, let even op de bovenkant van de helmen
[Afbeelding][Afbeelding]
Gelukkig is het vanavond pakjesavond en vind jij morgen een grote doos met punten en hoofdletters in de woonkamer.renelig schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 19:29:
Flow viz inderdaad. Max heeft een nieuwe achtervleugel. Deze heeft weer maar een centrale staander. Dit seizoen waren ze naar 2 gegaan, nu dus weer terug. Albon heeft nog de oude. Op de foto kun je de staander zelfs helemaal niet zien.Jasphur schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 20:41:
[...]
Belichting klopt, het is volgens mij flow-viz wat op de vleugel zit en dat licht nogal raar op met in het licht van de vonken
een treffende spreuk
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Komt dat omdat ze het nooit doen, of omdat jij al die anderen keren niet meekrijgt?renzo4000 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 21:21:
Zie ik ze eigenlijk nooit doen
Niet heel veel. Bij ziggo lieten ze deze beelden van de zijkant zien. En dan is de intake bij BOT tot echt wel een stuk vrijer.Paulus07 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 21:08:
1e foto is in de pit. met lage snelheid dus hoofd naar voren. 2e foto is op snelheid dus door de g kracht hoofd verder naar achteren (dus lijkt stuk lager voor het beeld). Al is russell wel iets groter natuurlijk maar denk iets vertekend in deze screens.
[ Voor 15% gewijzigd door Help!!!! op 05-12-2020 21:39 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Zou goed kunnen. Foto’s komen van een tweet van Mercedes zelf. Hoop dat ze je logica mee hebben genomenPaulus07 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 21:08:
1e foto is in de pit. met lage snelheid dus hoofd naar voren. 2e foto is op snelheid dus door de g kracht hoofd verder naar achteren (dus lijkt stuk lager voor het beeld). Al is russell wel iets groter natuurlijk maar denk iets vertekend in deze screens.
Dus Haas zegt even dat ze helaas Grosjean geen test meer kunnen geven en de andere teams doen ook even sportief.Paulus07 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 22:01:
Niet alleen Russell krijgt de kans om in een mercedes te rijden
https://the-race.com/form...car-for-farewell-f1-test/
Ergens ben ik wel blij dat Albon vandaag totaal door het ijs zakt. Dit wil je als Max zijnde toch niet weer naast je hebben het volgende seizoen?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 22:02:
Max is volgens mij echt helemaal klaar met alle onzin.
Neemt de P3 stoel misschien maar mee aangezien hij er toch altijd in zit.
[Embed]
https://streamable.com/myls4z
Maakt even duidelijk aan een media onzinverteller wat die denkt over hoe goed Hamilton is.
[Embed]
https://streamable.com/d5mbxc
En zo gaat het de laatste tijd wel vaker. Ook vorige race weer over Albon of de Pirelli banden. Hij weet dat hij onaantastbaar is en de filter is echt weg.
Horner na Q2.
[Embed]
https://streamable.com/8ml84g
Heel erg ‘leuk’ natuurlijk dat Max een beetje bijdehand en populair loopt te doen en passend bij het imago van Red Bull maar dit is absoluut niet het gedrag wat zijn kansen op een Mercedes stoeltje vergroot. Dat is en blijft een oer-Duits bedrijf en degelijkheid en nederigheid zijn kernwaarden die voor de hele organisatie gelden.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 22:02:
Max is volgens mij echt helemaal klaar met alle onzin.
Neemt de P3 stoel misschien maar mee aangezien hij er toch altijd in zit.
[Embed]
https://streamable.com/myls4z
Maakt even duidelijk aan een media onzinverteller wat die denkt over hoe goed Hamilton is.
[Embed]
https://streamable.com/d5mbxc
En zo gaat het de laatste tijd wel vaker. Ook vorige race weer over Albon of de Pirelli banden. Hij weet dat hij onaantastbaar is en de filter is echt weg.
Verwijderd
Ja, ik denk dat het daar op uit gaat draaien. Perez laat betere resultaten zien dan Albon én neemt geld mee. Dus Red Bull gaat met Perez in zee.renzo4000 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 21:21:
Ik zag Max en Checo ook samen even "chit chatten" na de kwalificatie. Zie ik ze eigenlijk nooit doen... zou het dan toch?...
Vind dit wel meevallen, wil je dan van die mediagetrainde antwoorden? Dan kun je net zo goed geen persconferentie houden.De Rikster schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 22:16:
[...]
Heel erg ‘leuk’ natuurlijk dat Max een beetje bijdehand en populair loopt te doen en passend bij het imago van Red Bull maar dit is absoluut niet het gedrag wat zijn kansen op een Mercedes stoeltje vergroot. Dat is en blijft een oer-Duits bedrijf en degelijkheid en nederigheid zijn kernwaarden die voor de hele organisatie gelden.
Nou nou, zure pruimen gegeten?De Rikster schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 22:16:
[...]
Heel erg ‘leuk’ natuurlijk dat Max een beetje bijdehand en populair loopt te doen en passend bij het imago van Red Bull maar dit is absoluut niet het gedrag wat zijn kansen op een Mercedes stoeltje vergroot. Dat is en blijft een oer-Duits bedrijf en degelijkheid en nederigheid zijn kernwaarden die voor de hele organisatie gelden.
Snap echt niet wat je hier pretendeert te zeggen? Jij kent de ins en outs van MB? Ik denk dat het MB worst würst zal wezen of hij slechte grappen maakt. Ze willen een coureur die kampioen kan worden.De Rikster schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 22:16:
[...]
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ja, Perez brengt geld mee, maar als dat geld er echt toe deed dan had hij wel overal een zitje kunnen krijgen / kopen. Ding schijnt juist te zijn dat Perez zijn salaris gewoon door het team betaald moet worden. Dus leuk dat Perez bv 10 miljoen meebrengt voor het team, maar als Perez een salaris heeft van 5 miljoen dan houd je effectief nog steeds maar 5 miljoen over.Verwijderd schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 22:18:
[...]
Ja, ik denk dat het daar op uit gaat draaien. Perez laat betere resultaten zien dan Albon én neemt geld mee. Dus Red Bull gaat met Perez in zee.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq