Max is wel de enige die iets kan zien. Dat is ook wat waard.RoD schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 14:09:
VER rijdt dus met de slechtste baanconditities verreweg de snelste tijd
Ook netjes van ALB.
HAM komt daar goed weg.
I served in a company of heroes.
---RAWE CEEK!!!---
Are you for real right now?
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Max geeft een demo en Vet laat zien het kunstje toch stiekem nog wel te kunnen. Gaaf.
Zodat niemand ze te warm stookt en gechecked kan worden of dit setje ook 1 van de setjes is van deze coureur.LAD93 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 14:02:
Geen idee of dit al eens voorbijgekomen is, maar weet iemand waarom elke keer die banden gescand worden door iemand die niet bij de teams lijkt te horen?
een treffende spreuk
Ws een verkennend rondje om vervolgens iedereen in Q3 op X seconde te rijden, althans dat zie ik nog wel gebeuren
Cogitationis poenam nemo patitur
Dat was zijn eigen keuze, iedereen had vooraan kunnen staan maar Max stond daar gewoonVuvuzela schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 14:10:
[...]
Max is wel de enige die iets kan zien. Dat is ook wat waard.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Race control message: "ALL LAP TIMES SET UNDER YELLOW FLAGS WILL BE INVESTIGATED AFTER THE SESSION"#F1 #TurkishGP
— Chris Medland (@ChrisMedlandF1) 14 november 2020
max heeft hier volgens mij net geluk mee gehad
die was bijna uit S1, toen er geel kwam
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
"When you grow up your heart dies"
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
Voelde nattigheidBart-Willem schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 14:12:
Wat was er met Perez gebeurd dat 'ie ineens naar binnen dook?
- DaniëlWW2
- Niet online
Gele vlaggen zijn per subsector en niet per sector. Max kon dus alles negeren omdat hij niks had en daarom had ik hem dus liever vooraan.basvn schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 14:12:
[Twitter]
...dus dit is nog voor Q2, als ik het goed begrijp. Ben benieuwd of er nog tijden afgepakt worden.basvn schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 14:12:
[Twitter]
We weten wat er in Oostenrijk gebeurde. Die man kan aardig rijden in de regensjaool schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 14:12:
HAM is wel berekenend bezig hoor. Die neemt geen risico's. Ik ben benieuwd wat hij in Q3 gaat doen.
PSN: xMaurice93
Geen probleem voor de eerste 4 op de grid.
Cogitationis poenam nemo patitur
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
waarom laten ze Q2 door gaan, als ze nog bezig zijn met de auto van Latifi?!
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Kraan op de baan is normaal code rood
Nu starten ze Q2 met geel in sector 2 terwijl er een kraan en mensen op de baan zijn...
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Ja, dit is wel heel apart. Normaal in de race is dit standaard SC, nu slechts geel? Met deze baanomstandigheden?Dentist schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 14:14:
Wat?! Geven ze de baan vrij met een kraan op de baan?!
what the hell?!
Ik snap daar helemaal niets van.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
- DaniëlWW2
- Niet online
Waar hebben we dit scenario eerser gezien?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
En nu rijden ze wel Q2?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Tragere s1 dan Max eerder, 2s ofzo.
[ Voor 39% gewijzigd door Vos op 14-11-2020 14:17 ]
Die wil ook een snel rondje neerzetten natuurlijk.vliegnerd schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 14:16:
WAT DOET DIE KRAAN DAAR???
Omdat het donker wordt. Iets met tijdsdruk.basvn schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 14:15:
wtf is dit..
waarom laten ze Q2 door gaan, als ze nog bezig zijn met de auto van Latifi?!
De auto van Latifi weghalen?vliegnerd schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 14:16:
WAT DOET DIE KRAAN DAAR???
RAI op wets, norris op Inters
- DaniëlWW2
- Niet online
Ricciardo.RoD schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 14:17:
VER heeft spray van iemand voor hem. Een Renault zo lijkt het
RIC zit voor hem.RoD schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 14:17:
VER heeft spray van iemand voor hem. Een Renault zo lijkt het
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Belachelijk.
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Jammer voor hem regent het niet zo vaakVuvuzela schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 14:20:
Stroll is goed in de regen.
Waiting on the world to change
Na al die kilometers in die brakke Williams is ie wel een nerveuze auto gewentVuvuzela schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 14:20:
Stroll is goed in de regen.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dit kan de FIA niet laten gaan. Wat mij betreft gewoon de tijden afpakken. Niks gridstraffen.Zorro schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 14:20:
Magnussen heeft helemaal gelijk. Doorrijden onder geel met een paar plekken straf blijkt beter dan je aan de regels houden.
Belachelijk.
Maarja.. daar heeft MAG niks aan.
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Forse grid penalties dus.d0s schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 14:21:
[...]
Dit kan de FIA niet laten gaan. Wat mij betreft gewoon de tijden afpakken. Niks gridstraffen.
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Ja, ze zijn weer vreemd bezig bij de FIA.d0s schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 14:21:
[...]
Dit kan de FIA niet laten gaan. Wat mij betreft gewoon de tijden afpakken. Niks gridstraffen.
People as things, that’s where it starts.
Dat zeg ikRoD schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 14:21:
VER liet de ronde gaan maar alsnog maar drie seconden langzamer. Daar zit nog wel wat in.
Behoorlijk sneller alweer.
Nu wel overigens.
- DaniëlWW2
- Niet online
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
McLaren gooit ze net weg...Dentist schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 14:24:
Wie gaat het nog ff proberen op inters?
- DaniëlWW2
- Niet online
- DaniëlWW2
- Niet online
Waiting on the world to change
"When you grow up your heart dies"
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
- DaniëlWW2
- Niet online
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.