Elke race heeft andere hoofdsponsor/sponsorenDoubleDutch schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 13:20:
Zie trouwens nu overal Aramco op de borden staan, was dit niet altijd Seiko?
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
"Could be even more rain tomorrow" Dan geen race... (En HAM kampioen)
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Denk niet dat Toto zich daar erg druk om maakt.Bart-Willem schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 13:21:
Zou Toto al aan het lobbyen zijn vanuit zijn controlroom om de boel af te laten vlaggen zodat Red Bull geen bedreiging kan zijn morgen?
Ja weet ik, maar was dit eerst niet Seiko?mjjveldt schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 13:20:
[...]
Dat is al sinds het begin van dit seizoen Aramco is een grote sponsor.
Seiko heb ik nog nooit gezien in F1. Rolex is de klokjessponsor. En Aramco is al het hele jaar op de banen te zien.DoubleDutch schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 13:20:
I served in a company of heroes.
Wat heeft Toto daarmee precies te winnen dan?Bart-Willem schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 13:21:
Zou Toto al aan het lobbyen zijn vanuit zijn controlroom om de boel af te laten vlaggen zodat Red Bull geen bedreiging kan zijn morgen?
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Dan heb je niet vaak gekeken in die 20 jaarFranco10 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 13:18:
Hele jaar al lopen klagen met z'n allen over voorspelbaarheid, dan is dit toch genieten! Ik heb dit in 20+ jaar F1 kijken nog nooit gezien, dat dan weer wel.
Laat maar eens zien wie echt kan toveren met een stuurtje en twee pedalen.
Nu al?DoubleDutch schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 13:20:
Nee, zeker niet.PWM schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 13:12:
Zat VER in een snellere ronde?
Volgens Max “undriveable” op wets. En achter een andere auto. Dus sowieso niet sneller.
De rode vlag komt VER goed uit, denk ik.
Toto heeft altijd iets te winnen....Nat-Water schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 13:22:
[...]
Wat heeft Toto daarmee precies te winnen dan?
Waiting on the world to change
Ben benieuwd hoelang ze het gaan uitstellen.
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
[ Voor 3% gewijzigd door Shva op 14-11-2020 13:24 ]
Onbekende baan voor de meesten + nieuw asfalt + regen en auto's die met 80 over de baan glijden. Waar heb je die combo eerder gezien?AzzKickah schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 13:22:
[...]
Dan heb je niet vaak gekeken in die 20 jaar
Geen RB vooraan, en Mercedes verslaat dan hetzelfde wat nu voor hen staat met 2 vingers in de neus.Nat-Water schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 13:22:
[...]
Wat heeft Toto daarmee precies te winnen dan?
Heb je nou een nickchange gedaan voor deze kwalificatie?
[ Voor 10% gewijzigd door Bart-Willem op 14-11-2020 13:26 ]
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Wie zou het anders moeten doen?Shva schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 13:26:
wat voor nut heeft die safetycar inspectie nou...
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Checken op verbetering en baan ook wat droger rijden.Shva schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 13:26:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Die bepaald of de baan goed genoeg is, om weer op te rijden.Shva schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 13:26:
als hij die ronde niet goed kan maken, word er nog niet gereden
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Kijken hoe de grip is. Als hij genoeg grip heeft, dan een F1 auto zeker.Shva schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 13:26:
Bernd wat ervaring laten opdoen voor morgen.Shva schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 13:26:
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Net als met schaatsen, met paar Zamboni’s in de dweilpauze erover jenken.Shva schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 13:29:
doe dan 10 safety cars om de baan droger te maken
Jasphur schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 13:30:
Aston Martin, .007 seconden afstand naar P16. …
⛔ Trackers of betalen ⛔
Moet in Turkije niet lastig zijn om een paar Mercedi te organiseren die de baan ff droogrijden, zeker niet als je zegt dat ze onbeperkt mogen tuterunShva schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 13:29:
Allebei race suit, volgens mijJasphur schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 13:31:
Waarom heeft Bernd een racesuit aan en de bijrijder niet?
[ Voor 3% gewijzigd door Kenhas op 14-11-2020 13:34 ]
2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215
Er zijn als het goed is twee safety cars en twee medical cars aanwezig. Tis een begin.Shva schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 13:29:
- DaniëlWW2
- Niet online
Veiligheid is subjectief.Jasphur schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 13:31:
Waarom heeft Bernd een racesuit aan en de bijrijder niet?
Was getekend FIA.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
⛔ Trackers of betalen ⛔
Dan hebben ze in ieder geval ook allemaal een beetje temperatuur in de banden... als het goed is zou je zeggen...pinda powerrr schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 13:34:
In een race moeten alle auto's de baan droog rijden achter de SC. Je zou kunnen zeggen, we gaan nu ook vijf rondjes doen achter de SC en daarna pas Q verder laten gaan.
"When you grow up your heart dies"
ik dacht dat de q op 1500uur was, gelukkig door de vele berichten hier nu kunnen inschakelen thanks iedereen
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Max deed in dat geval net een Kramertje met dat paaltje...PalingDrone schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 13:35:
Dweilpauze? Of is dat een bezemwagen? Denk dat ze meer hebben aan een Zamboni op deze track
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Krijgt de heer Kramer ook een kans.DDX schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 13:34:
Een Zamboni
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Juist niet. Gaat zo langzaam dat de banden alleen maar kouder worden.sjaool schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 13:35:
[...]
Dan hebben ze in ieder geval ook allemaal een beetje temperatuur in de banden... als het goed is zou je zeggen...
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
(Dacht dat er 1 ding heilig was en dat was de rijrichting)
[ Voor 33% gewijzigd door PalingDrone op 14-11-2020 13:39 ]
Dat is om het klein beetje rubber dat er nu eindelijk ligt, ook van de baan af te krijgenDentist schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 13:38:
Borstels lijken me nou niet de beste methode om de track droog te krijgen...
[ Voor 5% gewijzigd door Jasphur op 14-11-2020 13:39 ]
saaiJasphur schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 13:39:
Ik verwacht wel redelijk wat chaos als het rode licht gedooft is
Idem, het kan zomaar alsnog een loterij worden.Jasphur schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 13:39:
Volgens mij is code rood daarop de uitzondering, aangezien er niemand anders op de baan is nu.PalingDrone schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 13:38:
Euh, mag zo'n straatveger wel tegen het verkeer in rijden ?
(Dacht dat er 1 ding heilig was en dat was de rijrichting)
Beetje jammer dat Max nog op 15 staat.. Ik zie Max wel pech hebben en Lec hem inhalen..Jasphur schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 13:39:
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Het gaat vast net zo hard als dat nu kan. Het gaat puur om de ronden bij dit weer.MasterMaceMichu schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 13:36:
[...]
Juist niet. Gaat zo langzaam dat de banden alleen maar kouder worden.
Niemand heeft zin om de baan droog te rijden voor een ander, terwijl je zelf dus geen optimale tijd kan halen. Zeker omdat de sessie een uur duurt zal er vast wel iemand anders zijn die de baan voor jou droog rijdt voor het einde. Optimaal is dus gewoon 1 rondje rijden tegen het einde van de sessie. Trek dit nou door naar alle rijders en je hebt 50 minuten geen actie en 10 minuten chaos.talkatoo schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 13:19:
Snap niet dat ze in dit soort omstandigheden de kwalificatie niet wat aanpassen. Bijvoorbeeld 1 uur de tijd, wie aan het einde bovenaan staat heeft pole. Dan krijg je een betere verspreiding van auto's op de baan denk ik.
6 minuten waarin iedereen een out lap wil doen en een rondje. Dat duurt al 4 minutenJasphur schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 13:39:
19 rijders zitten dan in de spray van hun voorganger.
Redelijk wat chaos? 1 grote puinhoop gaat het worden verwacht ik
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Nvm ik zie nu dat er nog steeds rode vlaggen wapperen. Dat zag ik niet ivm die replays
[ Voor 34% gewijzigd door Jasphur op 14-11-2020 13:44 ]
Dentist schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 13:38:
Borstels lijken me nou niet de beste methode om de track droog te krijgen...
Hij verplaatst anders aardig wat water, en gezien de grote tank achterop gok ik dat 'ie het ook nog eens opzuigt dus de borstels zullen het wel richting de zuigmond verplaatsen.LZ86 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 13:38:
Heeft weinig zin zo, die veegwagen.
Ga je dan meteen en op die manier tijd hebben voor 3 snelle rondes op de gok van de band of wacht je en kijk je hoe de tijden van Inters en Wet zich bij de anderen verhouden en kies je op basis daarvan de band met als gevlg maar 1 of 2 snelle ronden die je kunt rijden?
[ Voor 3% gewijzigd door Zorro op 14-11-2020 13:45 ]
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
[ Voor 11% gewijzigd door Shva op 14-11-2020 13:47 ]
Ga je mond met zeep uitwassen. Ik wil in de F1 niks meer horen over duurzaam of wat dan ook. Volle gas jongu...Jasphur schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 13:45:
Lekker duurzaam ook, met die fohns de pitstraat droog blazen
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Stuk minder spray dan zijn vorige rondje.RoD schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 13:49:
Aan de SC te zien moet het wel weer kunnen.
UPDATE: Qualifying will resume in five minutes at 15:55 local time #F1 #TurkishGP
— Chris Medland (@ChrisMedlandF1) 14 november 2020
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Mee eens!RoD schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 13:49:
Aan de SC te zien moet het wel weer kunnen.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Oh, tijdverschil.
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Dan moeten ze die dingen ook weer naar 23 locaties verspreid over de wereld meeslepen. Terwijl we met geluk 1 regenrace hebben per jaar..pinda powerrr schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 13:48:
Het is raar, dat in een industrie waar aan de meest idioot kleine details aandacht wordt besteed, ze niet grote föhns hebben om hun pitstraat stukje droog te krijgen. In plaats daarvan gebruiken ze de blowers om de wagen te koelen.
Wet.TrekDr0p schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 13:51:
Spannend.. wetts of inters?
Ben eigenlijk meer benieuwd naar Q3. Is de baan dan droog genoeg voor slicks. En hoe is de baan naast de ideale lijn? Als je daar met slicks doorheen rijdt heb je instant koude banden etc etcTrekDr0p schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 13:51:
Spannend.. wetts of inters?
Ze slepen alles 23 races mee en daar zitten een hoop "what if" dingen tussen. Dan kan dit er ook wel bij.Vuvuzela schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 13:51:
[...]
Dan moeten ze die dingen ook weer naar 23 locaties verspreid over de wereld meeslepen. Terwijl we met geluk 1 regenrace hebben per jaar..
Maar ja, FIA zou ook zo'n aanhanger met blowers kunnen meenemen, die ik eerder had geplaatst.
- DaniëlWW2
- Niet online
Laagvliegende heli krijgt ook wel wat wegpinda powerrr schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 13:53:
[...]
Ze slepen alles 23 races mee en daar zitten een hoop "what if" dingen tussen. Dan kan dit er ook wel bij.
Maar ja, FIA zou ook zo'n aanhanger met blowers kunnen meenemen, die ik eerder had geplaatst.
2e keer is de baan droger
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.