☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

I served in a company of heroes.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Wat is zo bijzonder aan zijn prestatie dan vandaag? Hij heeft lekker rustig gereden, daarna DRS en nu weer lekker een groot gat gereden.DaniëlWW2 schreef op zondag 15 november 2020 @ 12:51:
Dit doe ik niet snel, maar het is nu gewoon dik verdiend.
[Afbeelding]
Het maakt de F1 als casual kijker echt ontzettend saai en frustrerend. Het zou toch ook niet leuk zijn als Barca altijd kampioen wordt?
Ik zou het doen!
Verwijderd
Ik denk dat papa Jos weer even wat discipline erin moet slaanFranco10 schreef op zondag 15 november 2020 @ 12:55:
Ik geloof nog steeds dat de Red Bull op afstand de beste auto was dit weekend. En Max is de beste regenrijder. Dat ie deze race niet wint heeft ie puur aan zichzelf te wijten, dat moet ook gezegd worden. Te veel foutjes, te gehaast, te onrustig.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik zou het doen!
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 17:01
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
[ Voor 5% gewijzigd door Will_M op 15-11-2020 12:57 ]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Flickr PSN ID= cheironnl
Waiting on the world to change
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Op de regenband ja, niet op Inters.Franco10 schreef op zondag 15 november 2020 @ 12:55:
Ik geloof nog steeds dat de Red Bull op afstand de beste auto was dit weekend. En Max is de beste regenrijder. Dat ie deze race niet wint heeft ie puur aan zichzelf te wijten, dat moet ook gezegd worden. Te veel foutjes, te gehaast, te onrustig.
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Hamilton foutloos en grote winnaar vandaag, Maar toch ook hulde aan de Ferrari's, Perez en zeker ook SAI, die ook een goede race reed met een paar mooie inhaalacties.
Vakere van dit soort races a.j.b.!
Lec lag 2e..RoD schreef op zondag 15 november 2020 @ 12:57:
Wéér een fout van PER, en wéér dat de rijder achter hem zich daardoor vergaloppeert
Eens! RP pakt de pole door een veel te aggresieve regen setup. Daar betalen ze later in de race de tol voor.Franco10 schreef op zondag 15 november 2020 @ 12:55:
Als Max geduld had gehad, dan was het waarschijnlijk P1. (Als, als, als...)
Makkelijk gezegd van achter de laptop.
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Verwijderd
Die *knip*is ook vermoeiendDoeEensGek schreef op zondag 15 november 2020 @ 12:57:
[Streamable: 2020-11-15 12-55-34]https://streamable.com/hkkz8p
Hamilton wint! Vettel nog p3!

Kom op hou het fatsoenlijk
[ Voor 8% gewijzigd door tweakduke op 15-11-2020 13:20 ]
Ja, ik twijfelde tussen Lewis en Vettel. Verdienen allebei DotD wat mij betreft.
iets met speenvarken.DoeEensGek schreef op zondag 15 november 2020 @ 12:57:
[Streamable: 2020-11-15 12-55-34]https://streamable.com/hkkz8p
Hamilton wint! Vettel nog p3!
Maar goed, ze mogen feesten hoor. Super gedaan weer.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Baan is waardeloos, Mercedes gaat het hele weekend al waardeloos en Hamilton rijdt even 50 ronden op inters foutloos naar de overwinning.HollowGamer schreef op zondag 15 november 2020 @ 12:56:
[...]
Wat is zo bijzonder aan zijn prestatie dan vandaag? Hij heeft lekker rustig gereden, daarna DRS en nu weer lekker een groot gat gereden.
Het maakt de F1 als casual kijker echt ontzettend saai en frustrerend. Het zou toch ook niet leuk zijn als Barca altijd kampioen wordt?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Echt heel goed. Levende legende.Killah_Priest schreef op zondag 15 november 2020 @ 12:57:
Ik ben absoluut geen fan van Hamilton maar hij weet wel zijn 7e titel in stijl te pakken.
Ze moeten eens wat aan die regen doen, komt altijd pas na de race.
“Tijd voor en bak snert met roggebrood en spek”
FreeReef.nl
Puike race gereden, zonder meer.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ik zou het doen!
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Idd. Wat we vandaag zagen zijn we niet van hem gewend. Paar keer spinnen, te eager willen inhalen, poepstart. Hij had makkelijk op het podium kunnen staan.Franco10 schreef op zondag 15 november 2020 @ 12:55:
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Die achterbanden zijn gewoon slicks geworden hoor. Toch zeker op het loopvlak.sig69 schreef op zondag 15 november 2020 @ 12:58:
Ik wil die banden van HAM wel even zien zo
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Vettel pakt nog p3.
[Streamable: 2020-11-15 12-57-38]https://streamable.com/fengsg
Wereldkampioen Lewis board radio na de finish.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ja, dat zijn gewoon slicks geworden.Dentist schreef op zondag 15 november 2020 @ 12:59:
Die banden.. Hamilton. Held.
En RB kon dit dus overduidelijk niet. Geeft toch te denken.
Denk dat Max zich ook wel realiseert, als hij deze terug kijktd0s schreef op zondag 15 november 2020 @ 12:59:
HAM geweldig. Gewoon beseffen dat het echt niet kan en rustig op je kans wachten. Ik waardeer de brutaliteit van VER maar deze had hij easy peasy kunnen winnen als hij hetzelfde had gedaan.
Helaas is dit hem nu al een paar keer gebeurd...
[ Voor 6% gewijzigd door Harrie op 15-11-2020 13:01 ]
PSN: xMaurice93
Wat een complete coureur, gewoon eng. UItgesproken, gecontroleerd, maatschappijk geengageerd en vrijwel onverslaanbaar in een mercedes!!!!!
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Die van Vettel en Perez ook hoorBlokker_1999 schreef op zondag 15 november 2020 @ 12:59:
[...]
Die achterbanden zijn gewoon slicks geworden hoor. Toch zeker op het loopvlak.
Wel heel vaak jaHeijmenberg99 schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:00:
Seb is altijd echt supersportief.
"When you grow up your heart dies"
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
De auto is maar een deel, kijk naar Bottas
Hoe zal Stroll zich voelen? Perez staat op p2...Verwijderd schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:01:
En het podium voor de schlemiel van de dag
P1 BOT
P2 VER
P3 LAT
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
En STR dan? Die mag ook een vermelding krijgen wmb.Verwijderd schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:01:
En het podium voor de schlemiel van de dag
P1 BOT
P2 VER
P3 LAT
Er komt nog een statement..Illegal_Alien schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:00:
Ok dramaqueen, pak die beker en wegwezen.
Hij is echt de beste, maar ik moe van zijn gedrag en Mercedes in het algemeen.
/Italianen..ScorpionSquad schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:02:
Als je de sportiviteit en vriendelijkheid van Vettel keer op keer ziet, vraag ik me toch af wat daar bij Ferrari is misgegaan.
Ik zou het doen!
Lewis krijgt felicitaties van Vettel en Perez.
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.